Altermedia ČR
Altermedia ČR: „Ideologická převaha je důležitější než parlamentní většina…”
UltraViolent Street Wear, t shirts and clothing with a street tough attitude

Srbsko schválilo ústavu

October 31st, 2006 · Diskuze (33 Comments)

Email This Post Print This Post

srbsko.pngNapsal: Adam Kovář

Srbové o víkendu v referendu schválili novou ústavu. Na tom by nebylo nic tak zajímavého, kdyby ovšem její součástí nebyla i definice území státu s jasnou součástí – Kosovem. A to pochopitelně rozhořčilo albánské bandity a jejich zastánce. Někdo takový pracuje asi i v Mladé frontě DNES – jak jinak si vysvětlit titulek v internetovém vydání tohoto deníku: „Srbové si přisvojili Kosovo“?


Srbové si nic nepřivlastňují, oni si pouze „dovolili“ být tak drzí, že ústavně definovali území svého státu, území, jež za jejich zatím považuje i tzv. mezinárodní společenství, o všech slušných lidech ani nemluvě. Kosovo je od hanebného útoku vojsk NATO pod mezinárodní správou a o jeho budoucnosti by se mělo rozhodovat v řádu měsíců. Ovšem rozhodovat se bude ve stylu Mnichova – o Srbech bez Srbů.
Srbská snaha po udržení celistvosti svého státu je jistě sympatická a hodná obdivu, ale obávám se, že rozhodnuto již je. Z ekonomických i jiných důvodů bylo rozhodnuto Kosovo oddělit a za pomoci muslimských teroristů se to také de facto podařilo. Nyní se jen čeká na vhodný okamžik, kdy se to potvrdí i oficiálně.
Mezinárodní piráti mohou dělat takřka vše, co se jim zachce, podporovat albánské vrahy a narkomafie, nezúčastněně pozorovat vyhánění Srbů a vypalování jejich domů, polí, ale i stovek kostelů a klášterů. Mohou se tvářit, že jim jde o jakési dobro a humanitu. Nic to však nemění na tom, že to jsou vrazi, lháři a podvodníci! Kosovo je Srbsko!!

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading ... Loading ...


Tags: Ze zahraničí · Úvahy a komentáře

33 responses so far ↓

  • 1 Cynik // Oct 31, 2006 at 2:54

    Berme to tak, že každé zlo je na ničo dobré. Keď sa oddelí Kosovo od Srbska, v priebehu blízkej budúcnosti nevyhnutne vypukne vojna Bosne aj v Kosove, v Macedónii, začne znova horieť celý Balkán. No a moslimovia by mali dostať parádne na frak aj s ich podporovateľmi.

  • 2 JT // Oct 31, 2006 at 3:16

    Cynik: kéž by to tak bylo….

  • 3 LJM // Oct 31, 2006 at 11:56

    Pro paralelu netřeba chodit daleko. My Češi a Moraváci jsme si rovněž “dovolili” laskavě “přisvojit si” pohraničí Čech a Moravy, které již před Němci z části bylo osídleno slovanským obyvatelstvem. To ovšem frickové jaksi neakceptují a furt si myslej, že v tom jejich Sudetenlandu žili odjakživa.

  • 4 Ladislav // Oct 31, 2006 at 11:59

    Nezdá sa vám, že my národniari akosi spíme na vavrínoch, kým vrahovia rozhodujú o nás bez nás? Boli tu uvedené ekononické dôvody, no minimálne v tej istej rovine stoja dôvody náboženské a národnostné, keďže srbi sú známi svojou nepoddajnou vlasteneckou povahou. V dnešnej dobe už iba držať palce nestačí. Nihilisti, oportunisti, plutokrati, socialisti, liberáli o tom vedia, preto si ich držia navzájom, hoci navonok to má vyzerať, že stoja na opačných brehoch. V skutočnosti je to ten istý breh s tým istým válovom. V skutočnosti kopu proti jedinému súperovi: vlastencovi. Čím viac sa nás spojí pre dobrú vec, tým menej sa mi zdá reálne slovíčko nedá sa.

  • 5 NOVI SAD // Oct 31, 2006 at 12:35

    KOSOVO IS PART OF THE SERBIA. Read history. SERBIANS ARE GOOD PEOPLE.

  • 6 NOVI SAD // Oct 31, 2006 at 12:36

    SLAVINIANS ARE BROTHERS

  • 7 NOVI SAD // Oct 31, 2006 at 12:40

    ALL THE BEST FOR CZEKS. Welcome to Novi Sad city, Belgrade and Serbia.

  • 8 Matyáš // Oct 31, 2006 at 16:27

    NOVI SAD: Upravu si brate, Kosovo bilo, je i bice srpsko, za uvjek. Samo sloga srbina spasava. Veliki pozdrav iz ceske draga srpska braco.

  • 9 Pozorovatel // Oct 31, 2006 at 16:48

    V bezplatném deníku Expres dokonce stálo, že OSN vzkázalo Srbům, že si tou ústavou nepomohli a že to na status Kosova nebude mít vliv. Měl jsem to za zkomolení od novinářského nedouka a ono to asi opravdu tak bude. Jsem si jist, že o nějaké územní změně nebyla při agresi NATO r.1999 řeč, jen o etnických čistkách, masových hrobech apod. Dokonce i exodus z Kosova byla nutno zinscenovat dodatečně. Zřejmě OSN nestačí problémy vyvstalé z jejího posledního státotvorného počinu, jímž bylo založení Izraele. Pamatuji si, jak r.1999 v nějaké TV diskuzi vmetli pamětníci Rumlovi jr. do tváře, že podporuje nový Mnichov. Ten se tenkrát ale čertil, že to je něco úplně jiného. Vzhledem k tomu, kolik Hollyweird vyplodil bájek o zlých Srbech všeho druhu (v posledním hitu Gere honí Karadžiče http://www.guardian.co.uk/yugo/article/0,,1931676,00.html ), tak je opět jasné, odkud vítr vane…

  • 10 Zorba // Nov 1, 2006 at 11:02

    NOVI SAD: I ja se slažem sa tobom brate. Srbija je u pravu i Kosmet mora biti Srpski. Večina nacionalista i običnih ljudi iz Češke i iz drugih zemalja podržava Srbiju. Bog čuva Srbe!

  • 11 Zorba // Nov 1, 2006 at 11:16

    Kosovo je jedině a pouze Srbské a je jen dobře že si Srbové brání svoji zem. Bohužel i já mám pocit že mocipáni ve Washingtonu a Bruselu nakonec rozhodnou o odtržení Kosova. Chtějí tak definitivně zlomit odbojný Srbský národ který se jako jediný se zbraní v ruce postavil na odpor Americko-sionistické agresi. Na tom že sionistická media neustále špiní Srbský národ a pokračují v protisrbské propagandě není nic zvláštního, oni vedou štvavou kampan proti každému kdo se jim odváží postavit na odpor.

    Ovšem i já bych se shodoval v tom že všechno zlé je pro něco dobré. Odtržení Kosova by mohlo uspíšit nástup nacionalistů v Srbsku k moci. To by znamenalo svržení kolaborantského režimu v Srbsku a první úspěšnou národní revoluci v Evropě. Nacionalistické Srbsko by se pak připojilo k dalším antiamerickým režimům ve světě a posílilo by tak protiamerickou frontu. Doufejme že by jej brzy následovali další Evropské země(Francie, Bulharsko, možná i Polsko atd.) a nácionaliscké revoluce by se začali šířit celou Evropou. To by znamenalo začátek konce americko-sionistické světovlády.

    Cynik: v ledačems máš pravdu, ovšem neřekl bych že válka proti USraeli(což jsou ti co podporují Albánce a další protisrbský ksindl na Balkáně) začně na Balkáně. Pravděpodobnější podle mne je že se válka proti USraeli rozpoutá na blízkém nebo dálném východě. Ovšem klíčový bude postoj prosrbských mocností, tedy Ruska a Číny, jedině s jejich podporou můžou být USA a sionismus poraženi.

  • 12 V.Neckář jewnior // Nov 1, 2006 at 19:41

    Zorba: Vole jak vysvětlíš že Mossad předával info bosenským Srbům a o UCK psal jako o teroristech dávno předtím než konflikt v Kosovu eskaloval.
    Tohle psali i v Sládkově Republice to je snad pro tebe důvěryhodný zdroj.

  • 13 Martin // Nov 1, 2006 at 21:26

    Adam: dobrý článek!!!

    Jinak doporučuji si přečíst brožurku s názvem ” Moje pravda” -Miloševičova výpověď před Haag.tribunálem, ovšem také něco fajn k přečtení je “Žaluji” od našego ostravskiego kolegy-pana Rajko Dolečka!!!

    Zorba: V Bulharsku už nacionalisté vytáhli do boje, ale více se o tom dozvíte v mém článku pro Altermedii, za nedlouho jej jistě spatříte!

  • 14 Hans14 // Nov 2, 2006 at 5:08

    Dobrý porovnání fotek z bombardování Srbska a z útoku na WTC, doporučju: http://www.prop.sk/zabava.htm

  • 15 Ondřej // Nov 2, 2006 at 5:13

    V práci jsem měl puštěné rádio ČRo1. Nejsem si jist jestli v rozhovoru se skorobývalým ministrem zahraničí nebo redaktor v nějakém politickém komentáři řekl skoro po sobě /kloním se k 1.možnosti, což by bylo obzvlášť ostudné/ zhruba toto :
    a/ separatistické a nacionalistické tendence se snaží rozbít demokratickou Gruzii, vinni jsou místní etničtí Rusové /J.Osetie ?/ a Abcházci /Abcházie/. Rozbití státní suverenity,blabla…
    b/ národní tužby Kosovských Albánců oddělit se od Srbska,vládnout si po svém, bez zasahování a ovlivňování z Bělehradu…
    Z 80% nejspíš /nejsem si opravdu jist/ názor ministra zahraničí - takže v bodě a/ velmi výrazně záporné hodnocení, ale v bodě b/ naopak velmi kladné hodnocení toho samého.
    Takže se asi i dotknu slovenských kolegů. Buď respektuji nárok každého sebemenšího národa a nárůdku na samostatnost - např. když se Slovensko oddělilo od ČR - většina Slováků si stěžovala / a asi právem/, že kulturně byli v Republice druhořadí /TV vysílání, počet vyrobených slovenských filmů vůči českým atd/ ; tak by měla mít stejný nárok i maďarská menšina nárok na svůj státeček pokud by se většina obyvatelstva na určitém území v referendu pro to rozhodla. Jakkoli to zní bizarně a způsobilo by to spoustu ještě větších problémů. Pokud SR rozbila ČSR, pak i Maďaři mohou rozbít SR. Když mohou Albánci, kterých je najednou většina v Kosovu /po tom, co Srby vyhnali teroristickými útoky za přihlížení KFOR/ si dovolit kroky k odtržení, může i každičký horský kmen na Kavkazu demontovat Gruzii na atomy. Já osobně jsem proti nějakým národnostním nárokům na vlastní státy. Vidíme, jak vypadá Irák dnes - těsně před rozpadem a boji jedněch proti druhým a třetím a jak by asi dopadla Čína a dalších X států, kdyby se aplikovalo toto /ne/lidské právo na “sebeurčení” na ně.

  • 16 Martin // Nov 2, 2006 at 8:08

    Ondřej: Omyl Ondro, za prvé to bylo umělé rozdělení Československa a za druhé za rozdělení země nestojí vůbec Slováci, ti za nic nemohou, je ale fakt, že se samozdřejmě někteří nechali zmanipulovat soudruhem Mečiarem a Čarnogurským, což je mimo SMK snad druhým největším zrádcem slovenského národa. Rozdělení země bylo strategicky velmi důležité pro jisté organizace řízené “vyvolenými” a některé zainteresované lidi, kteří z toho mohli profitovat-Klaus, Lux, obtloustlý Pithart a “prase”( od pana Cibulky) Havel, který Slovákům snad ze všech těchto kreatur škodil nejvíce a takticky zanedbával všechny potřeby slovenského národa, křivdil a potupoval bratry Slováky, kde se jen dalo.

    Takže srovnávat toto s problematickými Maďary na Slovensku je nesmysl!

    A navíc je tady i problém geopolitický. Slovensko není federativní republika s jakousi samosprávnou maďarskou provincií čí územím, kdyby se tak SK nedejbože dělilo-zcela jistě by se Maďarští nepřátelé chtěli od země odtrhnout, naštěstí tomu tak není a tudíž nemohou slovenští Uheráci si Slovensko naporcovat jak chtějí, ovšem pokud bude těchto Maďarů rychlým tempem přibývat a Slováků ubývat, tak se samozdřejmě můžeme toho porcování krásného Slovenska dožít, tomu však tak naštěstí není!!!

    Slovensko však nesmí vůči slovenským Maďarům ustopit ani za píď, jinak se začnou roztahovat, ještě by snad chtěli ovládnout Blavu, a ještě více si usurpovat “právo” na spokojený “maďarský”život v zemi.

    Takže vzkaz pro Slováky. Na stráž!!!

  • 17 Zorba // Nov 2, 2006 at 10:57

    Neckáři, musíš věci vidět v širších souvislostech. Srbové se jako jediný národ v Evropě odmítli podřídit NWO a nadvládě Washingtonu a Bruselu. To je důvod proč se stali obětí agrese ze strany USA a jejich poskoků(NATO, Albáncí, Chorvati, Bosnáci). Např. takovou UCK vyzbrojili, vycvičili a financovali Amíci ze CIA, jak jinak když UCK byla a je pouhým nástrojem politiky USA. A o mohutné antisrbské propagandě v sionistických mediích snad netřeba mluvit. Dále kdo vedl(a vede) USA a tzv. mezinárodní společenství? No přece sionisti a nebo jim blízké osoby. I samotní vedoucí Srbští politici vždy říkali a říkají že právě sionisté a další organizátoři NWO jsou jedinými skutečnými viníky tragedií jež se odehráli v 90tých letech na Balkáně a jež postihli Srbský národ.

  • 18 Zorba // Nov 2, 2006 at 11:01

    Martine, na článek o Bulharských nacionalistech se už těším. jeden jsem už četl před rokem na Zvědavci a rád si přečtu další. Všechna čest Bulharským nacionalistům, čím víc takových úspěchů národovci ve světě zaznamenají tím víc se budou Amíci a sionisti třást strachy.
    Souhlasím s tvým rozborem okolností rozpadu Československa. Byla to největší tragedie obou našich národů. I já plně podporuji naše Slovenské bratry v jejich boji proti Madarské rozpínavosti.

  • 19 Zorba // Nov 2, 2006 at 11:04

    Hans14,
    Jj, jak se říká kdo seje vítr sklízí bouři. Amíci si to co se jim stalo 11.9.2001 zasloužili. Byla to odveta za zločiny jež před tím napáchali na Srbech, Arabech i celé řadě dalších národů. Amíci si za to svojí agresivní zločinnou politikou mohli sami.

  • 20 Hans14 // Nov 2, 2006 at 14:58

    Zorba - říct, že si Amíci zasloužili jedenáctý září a umírali teda právem, může jen… nepříliš chytrý trotl.

  • 21 V.Neckář jewnior // Nov 2, 2006 at 17:31

    4 Zorba: Ty výroky srbských politiků je třeba doložit
    Konexe mezi Mossadem a bosenskými Srby je známá věc která se ovšem nehodí do Mladé Fronty Dnes (protože bosenští Srbové byli ti “zlý”) ani sem protože nezapadá do jednoduchých schémátek o americko-sionistickém spiknutí proti slovanským bratrům Srbům. V podstatě šlo o deal bosenští Srbové na oplátku umožnili hned na začátku války transfer Židů z obleženého Sarajeva.
    Raymond Rehnicer židovský architekt který se díky tomu dostal do Prahy (brzy ale umřel na rakovinu) píše ve své knize “Tráva a sloni” že jeho srbští známí automaticky předpokládali že je na jejich straně protože Izrael je ve sporu s Palestinci.
    Etnickou částku v Krajině 1995 která tak nějak unikla pozornosti světových médií (no možná v Guardianu nebo Independent něco vyšlo)
    pomerně dobře zmapovalo videnské Simon Wiesenthal Centrum.

    Btw: “The crimes of the fascist Ustashe against the Serbs in the notorious camp of Jasenovac must be known - crimes that are the worst ones along with those committed against the Jews in the Holocaust.” - Simon Wiesenthal

    http://www.jasenovac.org

  • 22 V.Neckář jewnior // Nov 2, 2006 at 17:54

    Hans14: On to má Zorba v hlavě trochu popletené. Samozřejmě není kouře bez ohně a 9/11 bylo extrémní reakcí na americkou politiku v regionu Středního Východu jako je jednostranná podpora Israele, embargo vůči Iráku a (pohledů muslimů okupace) vojenská přítomnost americké armády v Saudi Arabia. Jenže co Zorbovi nedocvakne je že ti samí lidé která oslavuje jako hrdiny by v případě konfliktu v Bosně a Kosovu (pokud se ho sami nezučastnili) stáli na té straně které on považuje za nástroje NWO.

  • 23 Zorba // Nov 4, 2006 at 10:23

    Hans14,
    A namám snad v tom co jsem napsal ohledně 11.9.2001 pravdu? Litovat USA kvůli tomu co se jim stalo 11.9.2001 může bud neinformovaný člověk a nebo přívrženec demoliberalismu jež USA ve světě šíří a představují. Já jakožto nacionalista jsem jasným odpůrcem zločinné agresivní politiky USA. Kdyby se Američani neroztahovali po světě a místo toho hezky seděli doma tak by k 11.9.2001 nikdy nedošlo. Můžou si tedy za to sami. 11.9.2001 znamenalo zadostiučinění pro Srbské civilisty jež předtím povraždili Amíci při bombardování Jugoslávie. A zdaleka nejen pro ně.

  • 24 Zorba // Nov 4, 2006 at 10:37

    Neckáři,
    Na Srbském internetu je bezpočet vlastenecky orientovaných stránek které informují pravdivě o tom jak to na Balkáně bylo a je. Mimo jiné se jasně dokazují že za veškerou tragedii Srbů jsou odpovědní v prvé ředé Amíci a sionisti. Jedna z nich je např. http://www.srpskinacionalisti.com Vybral jsem tuto hlavně proto že jsou na ní videa z pohřbu Srbského národního hrdiny Miloševiče. Na jeho pohřbu přední Srbští i zahraniční vlastenci měli řadu krásných projevů v nichž dokonale popsali to co se děje v dnešním světě. Jasně ukázali na NWO a zločinnou politiku USA jež je zodpovědná ze tragedie Srbského národa i za Slobodanovu smrt.
    Jinak nějaké kontakty někoho s něčí tajnou službou v zásadě nic nedokazují. Na západní a Izraelské tajné služby měli prý v určitých obdobých kontakty i Sadám nebo Bin Ladin a řada dalších antiamerických bojovníku. Nijak to ovšem neumenšuje jejich podíl na boji proti NWO. Totéž platí o hrdinském boji Bosenských Srbů proti NWO.
    Jinak je všeobecně známím faktem že Srbsští nacionalisté byli vždy roduvěrnými antisionisty. Např. představitelé Srbské Radikální Strany nedávno jasně odsoudili zločinnou politiky Izraele a vždy udržovali přátelské vztahy s Arabskými nacionalisty atd.
    Oproti tomu sionisté a jejich lobby podporovali mimo jiné např. UCK. Pořádali dokonce oslavy s názvem “Židovsko-albánské přátelství” a pod.
    A za genocidou Srbů v Krajině stáli sionistické USA které tento zločin organizovali skrze své Ustašovské pohunky.

  • 25 Zorba // Nov 4, 2006 at 10:51

    Neckáři,
    Já nemám nic popletené, to naopak ty jsi bud málo informovaný a nebo nechceš některé informace znát.
    Jak jsem napsal nahoře, UCK bylo vytvořeno CIA a podporováno USA a sionisty. Stejně tak Amíci a sionisti podporovali Chorvaty a Bosnáky.
    Oproti tomu Srbsští nacionalisté měli podporu od nacionalistů a vlastenců v Rusku, Číně, Francii, Arabských zemích atd.
    Jistě že to neplatí 100% a existují výjimky, někteří lidé občas udělali chybu a pod. Ovšem v zásadě to platí tak jak jsem řekl. Prostě na straně NWO stáli protisrbské síly, zatímco Srbové jsou součástí pronárodních antiamerických a antisionistických sil.
    A atentáty z 11.9.2001 masově oslavovali také Srbové, jeden příklad za všechny: krátce po atentátech vznikla Srbská nacionalistická skupina “Srbský Taliban” která opěvovala 11.9.2001 a zatracovala USA a oslavovala všechny antiamerické síly. Já sám mám doma 2 jejich CD a jejich písen “gori Njujork”(”Hoří New York”) patří k mím nejoblíbenějším. Tato skupina se navíc stala jednou z nejpopulárnějších v Srbsku a jejich CD opěvující atentáty v New Yorku se stalo jedním z nejprodávanějších v Srbsku.

  • 26 V.Neckář jewnior // Nov 4, 2006 at 22:02

    4Zorba: Ještě jednou vazby bin Ladena na UCK a na některé skupiny bosenských muslimů jsou prostě fakt. Tyhle věci byly i na Zvědavci a dalších webech. Na Guantanamo byl internovanej bílej Australan David Hicks kterej konvertoval k islámu a předtím než ho zajali v Afghánistánu Američani bojoval proti jugoslávské armádě v Kosovu
    http://en.wikipedia.org/wiki/David_Hicks

    Neměl jsem možnost sledovat jak např o konfliktu v Kosovu informovala israelská média bylo to jistě zajímavé co sem našel tak je tenhle komentář z Israelského rádia z 13 dubna 1999 který sice je kritický k Miloševičovi ale označuje KLA za teroristickou organizaci. Srovnej si to s tím co tehdy psala MF Dnes nebo vysílala Česká Televize.
    http://gamla.org.il/english/article/1999/april/y1.htm
    Já vím že anglicky neumíš ale snad ti to nějaká kamarádka přeloží :-))

    Ten “Srpski Taliban” je nějaká třetiřadá skupina která je zřejmě i většině Srbů k smíchu. Každopádně je to dost bizarní vkus já když už zůstaneme v regionu bych asi preferoval Boban Markovič Orkestar nebo Gorana Bregoviče.

  • 27 V.Neckář jewnior // Nov 4, 2006 at 22:06

    Jeden z nejprodávanějších kapel v Srbsku a nemá vlastní web?

  • 28 Zorba // Nov 6, 2006 at 14:40

    Já samozřejmě nepopírám že v Bosně či Kosovu byli někteří lidé napojení na Bin Ladina. To je ale zcela okrajová a téměř bezvýznamná záležitost. Klíčové a zcela zásadní je to že tím kdo podporoval Albánce, Bosnáky a Chorvaty a umožnil jim vítězství jsou USA a sionisti. Nic to nemění na faktu že Srbové stejně jako Bin Ladin jsou součástí antiamerické fronty. Podobné je to i s Le Penem, ten roku 1991 na počátku války v Jugoslávii pod vlivem antisrbské propagandy vyjádřil nejprve podporu Chorvatům v domění žev bojují proti komunismu. Záhy ale přišel na svůj omyl a stal se jedním z největších přátel Srbského národa, opakovaně Srbsko navšívil a jeho Francouzká Národní Fronta úzce spolupracuje s Šešeljovou Srbskou Radikální Stranou.
    Co se týká nějakého vysílání Izraelského radia, není to nic ve srovnání s tím že antisrbskou propagandu vedli a vedou sionistická media na západě(at ož CNN nebo u nás MF Dnes, ČT či NOVA).
    Jak říkám Srbský Taliban byl krátce po 11.9.2001 nejprodávanější kapelou v Srbsku, tehdy vydali své první CD. Byli skutečně ohromně populární a žádaní. Srbové s nimi v naprosté většině simpatizovali, ostatně nacionalistické písně se v Srbsku hrají všude běžně, např. i na svatbách a pod. Měli ohromný úspěch, sám si pamatuju že tenkrát bylo jejich CD na prvním místě výkladní skříně snad každého obchodu s hudbou v Srbských zemích. Druhé CD vydali roku 2003. Nevím jestli od té doby vydali nějaké další. Vím jen že nesměli vystupovat na veřejnosti(např. v mediích atd.) protože byli nepohodlní prozápadnímu režimu. Nevím jestli mají nějaký WEB, ovšem našel jsem jeden zajímavý rozhovor s nimi na stránkách jednoho Srbského nacionalistického zpěváka, můžu ti dát odkaz, je to ale stejně v Srbštině.
    Já mám taky velmi rád Srbské trubače, Markoviče a hlavně Bregoviče. Výborná z narodnjaku je Ceca, Dragana Mirkovič, Lepa Brena, Seka Aleksič, Stoja, Šeki Turkovič, Lepi Miča, Rade Lackovič a řada dalších. Mím zdaleka najoblíbenějším tamním(a nejen tamním) zpěvákem je ovšem Baja Mali Knindža.
    A co se týká Srbského Talibanu není to nijak bizarní vkus, naopak v Srbsku je zbožnuje řada lidí stejně jako já.

  • 29 Hans14 // Nov 6, 2006 at 15:59

    Zorba: ty nejsi nacionalista, ale zakomplexovanej hlupák, kterej se za svým monitorem tetelí radostí, že někde umírají nevinní civilisté.

  • 30 V.Neckář jewnior // Nov 6, 2006 at 21:41

    4 Zorba: Le Cretén pokud vím má konexe na chorvatské (ustašovské) nacionalisty pořád aspon tak tomu bylo v roce 97 kdy byl na pozvání Slotovy SNS na Slovensku a předestřel tam poněkud utopickou vizi jak ti nacionalisté (srbští a chorvatští) spolupracují. Slota pak vedle tohoto francouzského politika který během návštěvy Madarska prohlásil že Trianon je třeba zrušit prohlásil “Najvačší problém su Madari” což celé věci dodalo obzvláštní ráz absurdna. Tak trochu to vypadá že evropský nacionalismus znamená otáčet stanoviska o 180 stupnu podle toho v které zemi jsem.
    Bregovič je umělec srovnatelný s Bernardem Herrmannem nebo Badalamentim a dalšími významnými skladateli filmové hudby Ceca je kýčovitá sračka na úrovní Jennifer Lopez nebo Britney Spears navíc omezená (naštěstí :-)) jen na Srbsko a srbské komunity v Západní Evropě.
    Ty další neznám ale to je jedno protože je mi to asi tak vzdálené jako tobě Pixies, Sonic Youth nebo Kiling Joke.

  • 31 Zorba // Nov 11, 2006 at 15:54

    Hans14, na základě čeho vznášíš soudy o mojí politické orientaci? Na základě toho co píšeš a toho že nemáš žádné argumenty a jen urážíš bych řekl že těm věcem nijak zvlášt nerozumíš. Atentáty z 11.9.2001 běžně schvalovali nacionalisté ve světě. U nás je schvalovala např. nacionalistická strana Pravá Alternativa. Já se netetelím radostí nad něčím neštěstím, to v žádném případě.

  • 32 Zorba // Nov 11, 2006 at 16:00

    Neckáři, Le Pen úzce spolupracuje se Slotovou SNS i s Šešeljovou SRS. Je to zcela přirozené a samozřejmé.
    A ted k hudbě. V Srbsku se dělí hudba na “zabavnou”, tam patří všechen rok, pop atd.(tedy i ony západní zdegenerované sračky jako Britney a jí podobní). Druhým druhem hudby v Srbsku je “narodna”. Tam se řadí Bregovič i Ceca. A Ceca je vynikající Srbskou národní zpěvačkou. Její umění je hodnotné a je v duchu Srbské národní kultury. Ceca je dobrou vlastenkou a příkladnou matkou svých dětí a ctnostnou vdovou po svém zesnulém manželovi Željkovi. Tím že uznává tradiční hodnoty svého národa a že její umění je v Srbském duchu se zcela liší od západních zdegenerovaných amerikanizovaných celebrit.

  • 33 Basileus // Nov 29, 2006 at 15:12

    Ještě jedna zajímavost k Cece. Je totiž velice populární nejen v Srbsku, ale i v Bosně a Chorvatsku. Zdejším posluchačům nevadí ani válečná minulost jejího manžela. Jinak doporučuji adresu http://www.korduncafe.net/muzika . Obsahuje dost hudby. Doporučuji Baja Mali Knindza a Lepi Mica.

Leave a Comment