Altermedia ČR
Altermedia ČR: „Ideologická převaha je důležitější než parlamentní většina…”
UltraViolent Street Wear, t shirts and clothing with a street tough attitude

První vítězové i oběti obamánie

November 13th, 2008 · Diskuze (44 Comments)

Email This Post Print This Post

Napsal: Tomáš Krajňák

Prezidentský triumf Baracka Obamy popustil uzdu celosvětovým vášním a projevům černošského patriotismu, až by se navenek mohlo zdát, jak trefně poznamenává Alain de Benoist, že Obama byl zvolen panafrickým prezidentem či mluvčím negroidní populace celé planety. Zejména drtivé procento černošského obyvatelstva USA očekává, že misky vyvažující občanský, společenský a politický vliv se notně nakloní na jejich stranu, osoba Baracka Obamy je pro ně symbolem, že i poslední tabu zůstávají hudbou minulosti.

Uvádí se, že již Bill Clinton poskytnul přislušníkům této etnické skupiny obyvatel nepoměrně více prostoru, než učinili jeho předchůdci, zejména je to pak vypozorovatelné v případě zaměstnanců Bílého domu vykonávající širokou škálu zaměstnání úřednického typu, přece jen to však ještě pro zástupce černé komunity nebylo to pravé ořechové. Třešnička na dort musela být přidána, poslední překážka úspěšně zdolána. V Obamově kariéře vidí svůj klíč k úspěchu zejména mladí černí “yuppies”, v mnohém zrcadlové kopie mladého Obamy. Jedná se o mladou ambiciózní sortu rozprostírající se od Cambridge, přes Chicago, až po Washington DC, vyznačující se vnějškovým převzetím životního stylu bělošských obchodníků, jejíž zástupci však nikdy cele nepřetrhali svazky se svými rodnými komunitami a ve svém soukromém životě se sdružují do společenstev nezávislých na životě bílých Američanů-různých rodových svazků, spolků mladých černošských právníků a všemožných dalších bratrstev či sesterstev.

Mnoho z nich v současnosti lačně pomrkává po lukrativních postech ve Washingtonu DC. “Tito černí úředníci vidí mají dveře svých příležitostí otevřeny dokořán,” říká Peniel Joseph, černošský profesor politických věd na Brandeisově univerzitě. “Zvolení Obamy prezidentem prolomilo poslední formální bariéru,” podotýká. Totéž se týká prací v exekutivě a soudnictví. Kupříkladu Eric Holder, který pomáhal Obamovi vést výběrovou kampaň na viceprezidenta a je nyní lidmi okolo ní považován za kandidáta na nejvyššího státního zástupce, se s nově zvoleným prezidentem seznámil na večírku ve Washingtonu organizovaném Ann Walker Marchantovou, bývalou černošskou vyšší státní úřednicí Clintonovy administrativy.

Nejstarší a nejužží jádro čelních obchodních kádrů z okolí Baracka Obamy se pak rekrutuje z Chicaga, kde dosáhlo vlivných pozic již po roce 1983, kdy byl zvolen první černý primátor města, Harold Washington, jenž pak mnoho příslušníků černošské komunity jmenoval do magistrátních postů. Dalším takových centrem vlivu původních obyvatel Afriky je pak Harward Law School, která hrála klíčovou roli v expanzi “afroamerické” komunity. Již v roce 1968 na ni bylo přijato větší množství černochů, aby toto čislo s plynoucími lety postupně rostlo, v roce 2000 uspořádal profesor David Wilkins absolventský sraz, na němž se sešlo 1400 černých absolventů, což je neporovnatelné procento s kteroukoliv jinou právnickou školou s výjimkou tradičně černošské Howardovy univerzity.

Někteří černoši věří, že Obamovo zvolení přinese lavinovitý efekt růstu jejich společenského vlivu a v jejich prospěch ovlivní například obsazení komentátorských postů v televizích a různých show. Cassandra Butts, jedna z nejvlivnějších poradkyň novopečeného amerického prezidenta ve vnitrostátních záležitostech podotýká: “Dočkáte se změn ve Washingtonu DC, jenž je místem, kde padají důležitá rozhodnutí o tom, kdo povede zpravodajský odbor nebo lobbyistickou sekci,” v nichž se očekává nárůst zastoupení černošského obyvatelstva. Již výše zmíněný profesor Wilkins je toho názoru, že volba samotná “nezmění vše, ale nově zformuje náhled společnosti na fenomén moci. Změní se pohledy na to, kdo se může stát důležitou osobností.”

Zatímco nárůst reálného vlivu černých komunit v USA je chválen mnoha politickými komentátory, kritikové tohoto fenoménu nemají na růžích ustláno, bez ohledu na to, jestli pocházejí ze Spojených států nebo střední Evropy. Artur Gorski, poslanec polského Sejmu si na Obamovu adresu dovolil pronést poznámku o “černém mesiáši nové levice,” přičemž jeho vítězství klasifikoval jako “konec civilizace bílého muže”, za což si vysloužil veřejný odsudek polského ministra zahraničí, který celou věc předal parlamentní etické komisi k posouzení. Mluvčí ministerstva zahraničí Piotr Paskowski pak zdůraznil, že poznámku považuje za neakceptovatelnou, ačkoli neupřesnil, s jakým trestem se může odbojný poslanec shledat.

S podobným represivním přístupem vůči svému postoji se setkal i Klaus Emmerich, veterán rakouského televizního zpravodajství, jehož kariéra zahrnuje i pozici korespondenta rakouské veřejnoprávní televize ORF ve Washingtonu DC. Dnes již penzionovaný Emmerich se v politické debatě na tomto kanále nechal slyšet, že “nechce vidět černocha řídit západní svět..” “Pokud to považujete za rasistickou poznámku, tak ano, bez pochyby, je to tak..” “Američané jsou stejnými rasisty jako předtím a musí nést velmi špatně, že vyslali černocha s velmi dobře vypadající černoškou do Bílého domu,” dodal.

Kanál ORF se od jeho názorů slovy svého mluvčího Pia Strobla distancoval a omluvil se veřejnosti, že na základě Emmerichovy někdejší televizní činnosti nemohl podobné komentáře z jeho úst očekávat, přičemž se obhajoval tím, že jakmile stařík svoje slova vyřkl, již dále nebyl moderátorem připuštěn ke slovu. Klaus Emmerich se ovšem omluvit odmítl a v komentářích tisku dále v prezentaci svého negativního postoje vůči současné ikoně třetího světa pokračoval, když Obamovo vítězství označil za “extrémně znepokojující vývoj”, “neboť černoši nejsou politicky civilizovaní.” V rozhovoru pro denník Die Presse navíc Obamovi přisoudil “ďábelský talent k efektivnímu vyznění jeho rétoriky.”

V souladu s celoevropským vzorcem na jeho komentáře nejrepresivněji reagoval Dieter Brozs, mluvčí rakouských zelených, jenž adresoval kanálu ORF výzvu, aby Emmerich již nikdy více v jeho vysílání nedostal prostor, nakolik rasistické poznámky na něm nemají sebemenšího místa.

Zřejmě tedy nemáme jinou možnost než na Baracka Obamu sepisovat oslavné traktáty, jež zřejmě ani v nejmenším neobsahují jakékoli rasové konotace…

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (7 votes, average: 4.14 out of 5)
Loading ... Loading ...


Tags: Ze zahraničí · Úvahy a komentáře

44 responses so far ↓

  • 1 Drifter // Nov 13, 2008 at 19:50

    To nejsou “Vitezove ani Obeti” , ti teprve prijdou.
    Websites hlasajici Obamovo zednarstvi, anti-christ, cerny mesias, podhozene US obcanstvi, atd. jsou na stovky a nepochybne budou pokracovat tak jako ruzne analyzy na podporu jednotlivych nazoru. Obzvlaste dojemna je kritika jeho manzelky-souloznice a matky jeho deti.
    Svet nejak zapomel ze ji nikdo k nicemu nezvolil.

    Fakt je ze se narodil tak jako my ostatni s holym zadkem v Liberalne-Konzervativnim-Judeo-Krestanskym svete, a dotahnul to bez pomoci taticka ex-prezidenta a brasky guvernera Floridy do Bileho Domu…….
    To samo o sobe svedci o inteligenci cloveka ktery se neobava prohlasit o sobe ze je mutt, tak jako budouci pes svych deti, (Mutt znamena krizenec)
    Mimo jine, clanky nasledujici zvoleni JFK byly mnohem horsi, tak myslim ze jsme pokrocili v lidskem vyvoji.

    Pro Americke cernochy je to emocialni pocit, ktery my belosi uz snad ani nezname, staci se projit v nedeli Atlantou, nebo Jizni Karolinou a slyset Negro gospel z plneho kostela, a nebo ticho prazdneho RC kostela bilich lidi hned naproti ulice a clovek si nahle uvedomi ze bila rasa se zmenila, a ze oni stale veri v to co kdysi byla nase vira.

    Kdyz Republikani nemuzou najit lepsiho kandidata nez 70+ let stareho senatora ktery volil a souhlasil poslednich 20 let s vladnim programem, tak je celkem prirozene se ptat: nemate neco lepsiho Ameriko?
    Obama neni osviceny spasitel, ale ma urcity pocit poctivosti kolem sebe, je si vedom ze brebira Ameriku ve valecnem stavu, nenavidenou snad vetsinou sveta, ve financni krizi ale hlavne s moralni odpovednosti ke vsem Americanum, vzlaste barevnym kteri se konecne citi jako pravoplatni obcane zeme do ktere je bila rasa privezla.

    Zbytek sveta by udelal dobre kdyby si uvedomil ze i kdyz Obama byl zvolen bilou Amerikou, je v prvni rade American, a jako takovy bude obhajovat Americke zajmy, bez ohledu barvy, tak jako jeho predchudci, ne li vice!

  • 2 Flesh // Nov 13, 2008 at 19:55

    Ano, a už dob Clintona směřují US ke zdárnému konci. Ve jménu politické korektnosti ke zdárné spáse XD

  • 3 Fon // Nov 13, 2008 at 21:16

    „Odbojný“ poslanec si rozostelie na klincoch ako fakír. JA ho nepoľutujem.
    Kľúčové je prečo gójovia prednesú svoje slová. Zrejme sú to agenti, ktorých úlohou je zmiasť vyznávačov pomýleného bielorasového bratstva a pripútať ich cez udičky do kontrolovaného koridoru.
    A možno sú to len hlupáci, ktorých zloba smeruje na tých, ktorých rany nie sú natoľko zaujímavé a za istých okolností je to aj vítané pre ukryté temné sily.

  • 4 Fon // Nov 14, 2008 at 6:43

    Vyplazené výkriky gójskych idiotov sú ich vlastnou obžalobou, sprostáci ich rangu neodhalia komu otročia. Satan potrebuje obdobných dementov.
    A možno sú agenti, vtedy ich vyjadrenia by boli pochopiteľné.
    Zrejme chcú patriť k vyššej kaste, k talmudskej vyvolenosti, a pritom ich duša je černejšia ako tma, čo by nevadilo ak nasleduje pokánie.
    Potomkovia Cháma sčerneli kvôli jeho hriechom, hriech je temný a spája človeka s diablom, načo vám je gójovia biele telo, ak vaša zlá duša patrí diablovi.
    Miliband je zaradený do other white, židia v JAR sú vraj bieli, sionisti zachraňujú nielen kresťanskú civilizáciu, ešte aj bieleho muža. Už okupujú všetky myšlienkové pozície a altermédia si tých provokatérov pochvaľuje.
    Šéf Bieleho domu Emanuel Rahm, synáčik teroristu sa ospravedlňuje, a že ho vraj nevychovali byť jeho nasledovníkov. Iste, doláre poputujú inam a hneď zajtra sa Izrael odplazí do Mŕtveho mora k duchovnému predobrazu Sodome.
    http://www.haaretz.com/hasen/spages/1037256.html
    Zdá sa, že rozbehnuté štekoty pochybných indivíduí voči negrom sú súčasťou plánu židomasónskeho sprisahania. Treba byť obozretný.

  • 5 Pozorovatel // Nov 14, 2008 at 12:07

    Řekl bych, že Obama byl do své funkce spíše přitažen (díky tomu, že matka byla na “Mirečky”), ani s holým zadkem se nenarodil, otec nebyl žádný syn pastuchy koz, jak ho prezentuje a bílí prarodiče byli intelektuálové s odpovídajícími příjmy. Navíc keňský otec dostával v “duchu” šedesátých let nabídky práce na universitách a kvůli lepší z nich rodinu záhy opustil.
    Černí řádili ve svých kostelích vždy více, to je spíše jinou mentalitou než vzrůstající zbožností (od 60. let narostli leda tak čení muslimové).
    Nějak se mi při pohledu na něj evokují úlisní muslimové z Griffithova Zrození národa, ale hlavním problémem pro bílé i černé v USA jsou dnes mestici (tzv. Hispanos) - oboum berou jak zemi, tak práci. A vyvolení používají hysterii kolem míšence ke krytí závěrečné fáze operace na destrukci bílých USA započaté v polovině šedesátých let (u nás - a asi nejen u nás - je ale prezentován důsledně jako “černý” nebo Afroameričan).
    Přes veškerou propagandu, největší v dějinách předvolebních bojů, ho většina bílých nevolila. Ovšem tato zmobilizovala většinu velice četných různobarevných naplavenin, kterým byl umožněn vstup po zrušení kvót z r.1924 zajišťujících rasovou stabilitu v zemi + různé amnestie pro úspěšné přestupníky zákonů.

  • 6 Pozorovatel // Nov 14, 2008 at 12:12

    Líbilo se mi, jak důsledně dala najevo své odnárodnění a PC vymaštěnost sajanova nová stará - v souvislosti s domnělou urážkou Obamova majestátu…

  • 7 Nice // Nov 14, 2008 at 14:42

    Nemůžu se ubránit dojmu, že nejvíce vám na Obamovi vadí jeho barva kůže, a kdyby se stejnou rétorikou a stejným programem kandidoval běloch, nebylo by mu tady věnováno tolik (negativní) pozornosti. Ovšem ne že by mě to na AM překvapovalo. Nemyslí si, že by Obama byl nějaký černý mesiáš a nečekám, že všechny sliby, které v kampani zazněly splní (kampaň je ostatně reklama, níž se vždy přehání a alespoň průměrněinteligentnímu člověku to musí být jasné). Ale kdybych si měl vybrat mezi dvojicí Obama/Biden a McCain/Palin, volím jasně Obamu. Ne proto, že je černý, ale proto, že McCain poznamenaný Vietnamem by prostě pokračoval v konfrontační politice Bushe, nejspíš proto, že holt věci jinak vidět nedokáže. A Sarah Palin, která se nechala slyšet, že do Iráku šli, protože si to přál Bůh? Čím se to liší od výlevů bin Ládina a podobných.

    Pokud jde o černochy, nezapomínejme, že ti první byli do Ameriky dotaženi násilím, aby se bílá rasa nepředřela. Že celé dejiny USA až do druhé poloviny 20. století byly plné nesnášenlivosti a diskriminace asi těžko může někdo popřít. Do roku 1967 bylo v některých státech trestné přivést na svět míšence. O 40 let později se míšenec stává prezidentem a tak to pro ně má prostě velký symbolický význam. Neznamená to, že by se prostě karta obrátila v neprospěch bílých, jen se konečně černí budou moci ve své vlasti cítit jako plnoprávní občané. A myslím, že je nejvyšší čas.

  • 8 Nice // Nov 14, 2008 at 14:55

    Ještě drobná poznámka ke Klausi Emmerichovi. Být ředitelem televize, už bych ho táké ke slovu nikdy a nikde nepustil. Ne kvůli “politické nekorektnosti”, ale kvůli neprofesionalitě. Řící, že nechci vidět Obamu v Bílém domě, protože má takové a takové názory, nebo protože nemá dost zkušeností… klidně. Říci, že tam nemá co dělat, protože je černý, to je minimálně neslušné, povrchní a hloupé. Říci, že Američané (asi myšleno všichni) jsou rasisté taktéž. Navíc výsledky voleb to opravdu nepotvrzují. A pokud jde o politickou civilizovanost, tak konrétně Obama je na tom výrazně lépe než mnoho bílých politiků.

    Pokud je “civilizace bílého muže” (Gorski opomenul zdůraznit, že tento musí být ještě heterosexuální) založena na uvažování, které předvedl Emmerich, pak bych byl rád, kdyby skončila co nejdříve.

  • 9 Nice // Nov 14, 2008 at 15:01

    Jinak pokud jde o Harvard Law School, tak je to jedna z nejlepších a nejprestižnějších právnických škola na světě. Pokud je na ní od roku 1968 větší množství černochů než na jiných univerzitách, pak t solidně vyvrací mýtus o tom, že černá rasa je hloupější než bílá, což se tu v minulosti taky někteří snažili tvrdit:)

  • 10 Guru // Nov 14, 2008 at 15:39

    Fon: Většího fanatika, než jsi ty, jsem dlouho neviděl. Biblická antropologie je pasé bratru 200 let.

    Nevidím rozdíl mezi takovýmto fanatickým křesťanem a jakýmkoli jiným ortodoxním věřícím libovolné víry.

  • 11 Drifter // Nov 14, 2008 at 20:28

    Z pohledu na US demografii, a je jasne ze Obamu zvolili belosi nejmene 2 :1.
    Je nepopiratelne ze se narodil s “holym zadkem”, do chude rodiny kde ho prakticky vychovala jeho babicka. Jeho otec se za 2 roky stratil, financni podporu nedal, skolni poplatky si Obama vetsinou vydelal (scholarships).

    Je jasne ze kdyby nebyl cerne barvy tak by jsme tuto diskuzi nemeli.

  • 12 Pozorovatel // Nov 15, 2008 at 1:08

    Ale měli, protože s sebou táhne bandu nechutných liberálů (do vlády se údajně počítá i s Kerrym a Clintonovou) a samozřejmě i dozor sionistů.
    Co se týče té “chudé rodiny” - děda podnikatel v prodeji nábytku, babča vicepresidentka banky - opravdu dva nuzáci
    K babičce (a dědovi, umřel až r.1992) ho odložila matka, která se provdala podruhé do Indonésie za manažera v ropném průmyslu (asi také žádný sociální případ).
    Dle výzkumu CNN pro něj hlasovalo cca 41 % bělochů a 46 % bělošek…inu jak jsem psal výše, barevných naplavenin tam vplulo vyvrácenými branami neurekom.

  • 13 Pozorovatel // Nov 15, 2008 at 1:57

    Nice, slyšel jste někdy o afirmativní akci - vztahuje se i na prestižní university.
    Pro podobné osoby s amputovanými mozky bylo zinscenováno divadélko zmatený stařec kontra mulat - a schramstl jste to i s navijákem a část amerického lidu též (a ještě má dobrý pocit, že vládne).
    Vaše bludy jsou tak zcestné, jako kdyby pocházely od obzvlášť uvědomělého “Afroameričana”. Počínaje tezí o nutnosti zavlečení otroků “aby se bílá rasa nepředřela” - důvod jejich dovozu byl naprosto stejný, jako u dnešních barevných gastarbeiterů v Evropě i USA - snížit maximálně výrobní náklady, případně si opatřit levné služebnictvo. Normální chudší běloši v černoších viděli jen ohrožení svých pracovních míst, případně i ohrožení kriminální v případě uprchlých či vzbouřených otroků - žádnou nezbytnou brigádu. Otrokáři na Jihu tvořili cca 3 % populace.
    Také tvrdit, že “celé” dějiny USA jsou “plné nenávisti a diskriminace” (asi vůči černým ?) neodpovídá skutečnosti, spíše se jednalo o segregaci na Jihu, na Severu se na ně pohlíželo asi jako u nás na (pracovitější) Cikány - ale stále se jednalo o právní stát, takže trestné porody míšenců patří do říše bájí (ostatně přes 70 % “Afroameričanů” má bělošské předky). Možná mohl mít smíšený pár na Jihu potíže s hledáním kostela nebo radnice, kde by je oddali, ale to je asi tak všechno.
    Ostatně vyvolenci, geografickým původem i od nás, již zjednali nápravu a Vámi upřímně nenáviděnou “civilizaci bílého muže” nejen v Gorskiho (realistickém) podání záhy dorazí.
    Jen aby jste nebyl překvapen tím, co ji nahradí - pohled na Afriku plnou bělochům jistě zcela rovnocenných černoušků přiliš povzbudivý není…

  • 14 Pozorovatel // Nov 15, 2008 at 2:10

    V příspěvku z 14.11. 12:07 se pochopitelně nejednalo v případě Birth of a Nationo úlisné muslimy, ale o mulaty.

  • 15 Drifter // Nov 15, 2008 at 21:33

    Je to k smichu, a hlavne pozoruhodne ze by nekdo hodnotil prodavace nabytku a pojistek v Honolulu, za zbohatlika. Proto zili prepychove v pronajatem byte v chude ctvrti, ze ano?

    1. On nic v Hawaii nevlastnil, nasel si akorat zamestnani v lepsim obchode s nabytkem.
    2. Vice-prezident teto banky, je vedouci mistni pobocky, zadna slava to neni!
    3. Je jasne kdo zvolil Obamu kdyz US ma 75% bilich versus 13% cernych,
    4. Nevlastni otec byl geolog, pracoval pro Mobil, cili zadny bohac nebyl.

  • 16 Mikke // Nov 15, 2008 at 22:40

    Drifter, Nice: Pozorovatel je jinak solidní diskutér. Má ovšem jedno velké minus. Nesnáší vše co není bílé, takže v diskusi na dané téma nemůžete počítat s objektivitou. Škoda.

  • 17 Drifter // Nov 16, 2008 at 0:32

    Mikke, diky za tip, ja vim ze je solidni, a rad ctu jeho prispevky, poukazal mnohokrat na webove stranky ktere bych normalne nenasel.
    Preji dobry weekend.

  • 18 Nice // Nov 16, 2008 at 0:52

    Mikke: Předchozí Pozorovatelův příspěvek ale moc solidně nepůsobí (”Vaše bludy jsou tak zcestné,…” to myslím do solidní diskuse moc nepatří). Ale ne že by mě to nějak moc rmoutilo.

    Pozorovatel: Affirmative action je samozřejmě na amerických školách uplatňována. Ale nevím, jak to souvisí s mým příspěvkem ohledně Harvard Law School. Já se totiž vůbec nezabýval tím, jak se oni černí studenti na Harvard dostali. Pouze jsem spojil dvě skutečnosti a vyvodil z nich závěr.

    1. V článku se uvádí, že na Harvardu je již od roku 1968 větší množství černochů. Tato věc mi nebyla známa, dozvěděl jsem se již až zde.
    2. Skutečnost, že Harvard patří k nejlepším světovým univerzitám (a práv se to týká zvláště) je obecně známá.

    Spojím-li uvedené dohromady, pak musím konstatovat, že jestliže již 40 let je Harvard plný černochů a přesto si drží pověst top univerzity, nejsou patrně černí hloupější než bílí (tím netvrdím, že musí být naopak chytřejší). Vaše narážka na affirmative action je trochu mimo.

  • 19 Nice // Nov 16, 2008 at 1:06

    Mikke: Předchozí Pozorovatelův příspěvek ale moc solidně nepůsobí (”Vaše bludy jsou tak zcestné,…” to myslím do solidní diskuse moc nepatří). Ale ne že by mě to nějak moc rmoutilo.

    Pozorovatel: Affirmative action je samozřejmě na amerických školách uplatňována. Ale nevím, jak to souvisí s mým příspěvkem ohledně Harvard Law School. Já se totiž vůbec nezabýval tím, jak se oni černí studenti na Harvard dostali. Pouze jsem spojil dvě skutečnosti a vyvodil z nich závěr.

    1. V článku se uvádí, že na Harvardu je již od roku 1968 větší množství černochů. Tato věc mi nebyla známa, dozvěděl jsem se již až zde.
    2. Skutečnost, že Harvard patří k nejlepším světovým univerzitám (a práv se to týká zvláště) je obecně známá.

    Spojím-li uvedené dohromady, pak musím konstatovat, že jestliže již 40 let je Harvard plný černochů a přesto si drží pověst top univerzity, nejsou patrně černí hloupější než bílí (tím netvrdím, že musí být naopak chytřejší). Vaše narážka na affirmative action je trochu mimo.

    Pokud jde o otroky, je podstatné, že na rozdíl od gastarbeiterů se do Ameriky nehrnuli dobrovolně, ale byli tam dovezeni násilím. A tuším, že je tam natahali právě běloši. A nejspíš proto, aby tam dřeli od nevidim do nevidim. Kolik procent populace to podporovalo nevím, ale patrně dost, když kolem zrušení otroctví byl takový humbuk.

    Nesnášenlivost a diskriminace. Ku-klux-klan se pohyboval v mezích právního státu? Omezené volební právo, oddělená doprava, školy, restaurace. To je podle mě diskriminace jak vyšitá. A není to tak dávno. Trestnost porodů míšenců nepatří do “říše bájí”. A trvala skutečně až do roku 1967 (i když už ne ve všech státech), do rozhodnutí Federálního Nejvyššího soudu ve věci.

    Tak a nevím, kde jste přišel na to, že nenávidím “civilizaci bílého muže”. Uvedl jsem pouze (s nadsázkou, bez které zde diskutovat nejde), že je-li založena na uvažování, které předvedl Emmerich, pak aby snad raději opravdu skončila. Takže když už na mě reagujete, tak prosím jen na to, co jsem opravdu napsal. Díky.

  • 20 Pozorovatel // Nov 16, 2008 at 11:07

    Domnívám se, že v případě výše jmenovaných šlo o občany s nadprůměrnými příjmy (zejména v případě toho Indonésana, kde se dodnes dělá za pár dolarů denně). Čili byl Obama odmala nikoli chudák, ale příslušník střední třídy. Pochopitelně že jeho hagiografie bude spíše hlásat dojemnější verzi o barevném chudákovi vzdorujícím rasistům a nedostatku, to zmobilizovalo většinu barevných, aby ho volila - většina bělochů to opravdu nezvolila, i když v USA stále ještě tvoří většinu (ta je navíc zkreslována tím, že řada mesticů se vydává za “bílé” - o Židech je pak slušno pomlčet). Ono když tmavokožci volí opáleného na 95 %, tak je to sakra znát v systému, kde vítěz “bere vše” a účast barevných byla díky mobilizační kampani nezvykle vysoká…
    Vím, že Mikkemu vadí, že mám raději bílé než rudé. Barevní mi vadí jen jako (většinou nevědomý) nástroj vyvolenců na destrukci bílé civilizace, ve svých zemích ať si dokazují svoji genetickou a kulturní rovnoprávnost s bělochy po libosti - zatím se to daří jen Asiatům z Dálného východu (díky věrnému okopírování “západní” techniky a částečně i kultury)…

  • 21 IVAn // Nov 16, 2008 at 14:51

    Bohužel, americký “volební sen” se u nás odehraje za cca 15 let také, až dospěje do volebního (a volitelného) věku vietnamská “menšina”, která je na rozdíl od domestikovaných cikánů uvědomělá a organizačně zdatná. Pak budeme mít nejen na radnici starostu Nguyena a nejen pěší zóny plné asijského šuntu. Možná pak budou tito žlutočeši důstojnými soupeři křivonosým v provozování heren a bordelů, možná i bank, a tasemnice začne požírat pijavici. :-)

  • 22 Mikke // Nov 16, 2008 at 23:11

    “Vím, že Mikkemu vadí, že mám raději bílé než rudé. Barevní mi vadí….”
    Indiány a komunisty nemusím, ale nikterak mi nevadí. Nevadí mi ani černí, hnědí, žlutí dokonce ani bílí. Jen k těm posledně jmenovaným, tedy k příslušníkům mé rasy jsem o něco kritičtější, hlavně tehdy když o sobě prezentují jakési árijské představy. Tato část populace bohužel začíná degenerovat konzumem. A ta rakovina se šíří z toho nejzaššího západu směrem východním. Nevyčítejme tedy barevným, že ji ještě netrpí.
    Pozn: Myslím, že žlutí Japonci toho moc neokopírovali a to ani v technice(spíš naopak) ani v kultuře.

  • 23 Drifter // Nov 18, 2008 at 2:29

    Jeste jednou a uz naposledy. V Indonezii zil jen 4 roky (6-10), vychovali ho bili a chudi rodice jeho matky, navzdory tomu ze nenavideli jeho cerneho otce. Mimochodem, on byl synem nejakeho ministra ve state Kenya, a podle nejakych zdroju mel napsat dopis v kterem nadaval ze jejich dcera przni jeho cernou krev jeho potomku…..

    At to bylo jak to bylo, fakt je ze byl zvolen a a fama je ze prvni prezidentsky dekret bude: Vymalovat Bily Dum, zvenci, a na Cerno!.

  • 24 Pozorovatel // Nov 19, 2008 at 0:27

    Driftere, takže stále tvrdíte, že viceprezidentka banky (třebas menší) a schopný dealer jsou v USA chudáci na welfare ? To tedy nevím, do jaké kategorie spadají třeba řidiči a prodavačky…
    V té Indonésii také nenuzoval, a občas i hlavou v mešitě tloukl o zem, ale to jsem myslím nijak zvlášť nevypichoval.
    Jeho prarodiče zřejmě nehonili nóbl adresu a “americký sen”, jsouce založeni spíše levicově, jak plyne i z postovaného článku
    , dali vnuka mentorovat bolšánem…
    A Obamův otec se následně zmocnil ještě jedné US blondýnky (v Keni byl již jednou ženatý, pravda u muslima to nevadí), takže jeho rasově uvědomělý otec z něj asi opravdu radost neměl…

  • 25 Pozorovatel // Nov 19, 2008 at 1:11

    Nice, já prostě rád označuji věci pravými jmény, proti blud nazývám bludem…
    Inteligenci černochů byste měl vyvozovat spíše z testů IQ než z jejich počtu na právnické fakultě Harvardu (špičkové univerzity praktikují systém kvót “dobrovolně”, jinak by jim vyvolení nenasypali sponzorských darů).
    Kdo tahal otroky do Ameriky se už tady probíralo - Váš blud spočíval v tom, že jste tvrdil, že tak činili bílí kvůli své lenosti. Ve skutečnosti šlo o dosažení maximálního zisku, což umožňovali dříve otroci a nyní “nezbytní” zahraniční pracovníci (v přelidněné Evropě by v 18.-19.st.nebyl problém najmout dostatek zemědělských dělníků, ale musela by se platit doprava, mzda a v USA by nakonec mohli vzít roha za lepším).
    Segregace nemusí být diskriminace, černoši měli také hospody, kam měli bílí policejně zakázán přístup, autobusem se jezdilo stejným za jedny peníze, diskriminace při volbách spíše dovedně užívala nižší vzdělanosti černých, když po nich chtěli zkoušku politické gramotnosti ještě náročnější než po bílých (vzhledem k neblahým zkušenostech s násilným prosazováním negramotných otroků do politiky za tzv. Rekonstrukce Jihu).
    KKK je dnes několik legálních společenských organizací, v minulosti to byla kladně hodnocená odbojová jižanská organizace. Po přepsání historie vítěznými kulturními marxisty došlo k její naprosté démonizaci.
    To se týče i občanské války samotné, Vy se zřejmě domníváte, že to byl humbuk kvůli otroctví, ale v podstatě se jednalo o spor dominantní Unie versus suverenita jednotlivých států, kde otroctví hrálo jen roli záminky (sám Lincoln řekl, že pokud by k zachování Unie bylo nutné ponechat otroctví, byl by pro). V loajálních otrokářských státech bylo otroctví zrušeno až víc než půl roku po válce. Většina abolicionistů byla pro odvoz černochů zpět do Afriky, čehož se předci dnešních hrdých “Afroameričanů” upřímně děsili…
    Ten zákon proti rození mulatů by mne docela zajímal, to byla na plantážích docela běžná věc a ani v Chaloupce strýčka Toma se o tom nic nepíše…

  • 26 Drifter // Nov 19, 2008 at 2:56

    Mate pravdu v tom ze Obamuv otec byl tak “prasivej jako cernej”. Beloch deda byl devkar a rad si pripil. Jako prodavac, delal za” Commission”, cili zadny staly plat.

    Ridici jsou trosku vice placeni kdyz je to ” Union Job” pro treba “Teamsters” . Jo kdyby vozil Jimmy Hoffa, to by bylo jiny kafe. Prodavacky delaji za minimalni mzdu, plus. Podle toho pro koho. Neni to stredni trida, Ja to netvrdim, protoze to vim, jelikoz tu jsem.
    Obama je do “levice” zadna novinka to neni, cela Demokraticka strana zacinaje Kennedy klanem je do leva. Jestli v Indonezii tloukl hlavou do podlahy Mesity, fakt nikdo nevi, bylo mu 9 let a nevlastni otec ho tam vzal, mel mu rici ne, ja tam nepujdu? . Pane Boze, bylo mu 9 let, byl rad ze ho nikdo nebil.
    Kdyz papez vstoupil do mesity v Turecku, tak z nej taky neudelali Muslima, jen proto ze tam byl.

  • 27 Mikke // Nov 19, 2008 at 17:22

    Pozorovateli, Váš příspěvek č. 25, coby odpověď Niceovi(?) je vrcholná snůška docela primitivní demagogie - to už opravdu v tomto tématu nevíte kudy kam? Raději si odpočiňte.

  • 28 Nice // Nov 20, 2008 at 13:37

    IQ černochů nevyvozuji z jeich počtu na Harvardu, pouze jsem uvedl, že je-li Harvard stále prestižní školou i přes větší množství černých, asi ti černí nebudou takový póvl, jak se tu občas leckdo snaží tvrdti. To je celé. Se systémem kvót a affirmative action to nemá co dělat.

    Účel, za jakým byli černoši nataháni do Ameriky není zase tak podstatný. Důležité je, že se tak stalo proti jejich vůli a drtivá většina z nich tam žila v nelidských podmínkách. A pokud vím tak otrokáři byli běloši.

    Faktická segregace nemusí být diskriminace, když k ní dojde přirozenou cestou za souhlasu obou dotčených skupin. To nebyl případ USA. Náročnější testy politické gramotnosti pro černé jsou bezpochyby diskriminací. Možná s tím souhlasíte, já ne.

    KKK se dopouštěl lynčování a vražd z rasových důvodů. Pokud to považujete za kladné… Jsou lidé, kteří kladně hodnotí třeba Hitlera, Stalina, Pol Pota…

    Vy jste uvedl, že otrokáři na jihu tvořili pouze cca. 3% populace. Já jsem reagoval, že těch, kteří otroctví podporovali či alespoň považovali za normální (a tedy odmítali jeho zrušení), bylo víc než dost. S tím, že v občanské válce nešlo primárně o otroctví souhlasím, stejně tak i s tím, že jej Lincoln nepovažoval za tak zásadní téma (údajně se prý dokonce v jakési diskusi vyjádřil, že černochy nepovažuje za rovné bělochům). To ale jen potvrzuje postoj bílých k černým, který v Americe přežívá dodnes. A proto jsem hned v prvním příspěvku psal, že chápu, jak velký symbolický význam pro černochy má zvolení Obamy prezidentem.

    Pokud jde o ty míšence, zde je zákon:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Racial_Integrity_Act_of_1924

    a zde rozhodnutí Nejvyššího soudu:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Loving_v._virginia

  • 29 Pozorovatel // Nov 21, 2008 at 1:53

    Co je na příspěvku č.25 primitivního alespoň zčásti tak jako Vaše občasné zdejší hájení SSSR a levoty vůbec, milý Mikke ? Někdo prostě nerad fakta. A Japonci kopírovali zprvu přímo otrocky (třeba i zbastleně opravenou americkou směrovku improvizujícím mechanikem, z kultury jsou zase dnes v módě pseudoevropské svatby s falešným křesťanským “knězem”) …
    Nice - Systém kvót s tím má hodně co dělat, bez nich by na náročnějších (i jiných) univerzitách bylo černých podstatně méně, protože by při stejných nárocích neobstáli oproti euroasijské konkurenci už při přijímačkách. S kvótami mají “svá” místa jistá a navíc je i zájem, aby “prolezli”.
    Nelidské podmínky se kupodivu nijak zvlášť neodrazily ve vzpomínkách otroků, kteří dostali možnost okusit na svobodě neviditelnou ruku trhu. Že otroctví nijak Jižany nepobuřovalo se nemůžete divit, Bible proti němu opravdu nic nemá a (nejen) rasovou nerovnost minimálně ve Starém zákoně (který je celý o židovské nadřazenosti - vyvolenosti) hlásá.
    Ostatně není divu, když tento text pochází z doby otrokářské společnosti, kterou zprvu ani křesťané nehodlali bourat (v novějších překladech je slovo otrok překládáno jako “služebník”).
    Prostí obyvatelé Jihu především těžce nesli federální vměšování do své samosprávy a bojovali za svoji domovinu, nikoli za uchování systému otroctví. Jižanský velitel Robert E. Lee např. patřil k přesvědčeným odpůrcům otroctví.
    Lincoln pochopitelně v rasovou rovnost nevěřil, to ostatně v jeho době prakticky nikdo ( a i dnes si to ti příčetnější “přesvědčení” spíše jen namlouvají).
    Samozřejmě, že otroci byli vozeni do USA proti své vůli (a třeby i do Arábie, kde byli vykleštěni a tudíž ublíženou menšinu neutvořili). A někteří otrokáři byli běloši, jiní Židé, pochopitelně bylo otrokářství praktikováno i černochy - např. v Mali podnes - asi početně nejvíc jich bylo Arabů. Zamyslete se nad tím, proč jsou selektivně oslintáváni jen ti první, dokonce dá práci vyhledat v učebních osnovách odkaz na více než milion muslimy zotročených Evropanů.
    KKK byl kladně hodnocen - i třeba v předválečné Encyclopaedii Britannice - jako hnutí vzdorující okupačnímu bezpráví Severu, jehož nástrojem se stali především osvobození černoši, kteří dostali občanství dle 14.dodatku (dnes se zneužívá při tzv. těhotenské turistice kvůli získání “Američana” pro následnou “chain migration”).
    Dnes je ovšem “experty” typu Mareše popisován jako tlupa úchylů vyřezávající plody z těla a čtvrtící černochy čistě jen z rasové zběsilosti. Samozřejmě že takoví jedinci se také vyskytli (jako ostatně prakticky ve všech guerillách i většině bojujících armád), ale mezi více než 400 000 členy prvního klanu tvořili jen nepatrnou menšinu.
    Segregaci a zákony proti smíšeným sňatkům nepovažuji za nepřirozeně vzniklé, ba právě naopak. Byly uplatňovány z vůle voličů a nemyslím, že by i černoši nějak zvlášť toužili se s bílými družit. Spíše jim záviděli vyšší životní úroveň, ale převládalo přirozené svůj k svému.
    Ten zákon kriminalizující povití mulata je zajímavý, ale přeci jen v roce 1924 už bylo dost namulatováno a omezoval se jen na Virginii. Spíše souvisel s dobovými eugenickými snahami, se kterými je také v odkazu dáván do souvislostí.
    Že se černí z Obamy radují se nedivím (jsou do rasové uvědomělosti od šedesátých let přímo nuceni), když svoji bílou polovinu dokonale zavrhl. Spíše se divím bílým, i když republikáni zdevalvovaní neocony mu vydláždili ne snad cestu, ale přímo dálnici k oblibě a moci (ovšem s podobným, spíše i větším náskokem by zvítězil i demokratický běloch).

  • 30 Mikke // Nov 23, 2008 at 23:08

    Pozorovateli: slovo “primitivní” je v té větě pouze přívlastkem slova demagogie, a ta jak známo nemá s fakty nic společného. Možná však vědomě nelžete, ale pouze jste si oblíbil pochybné prameny a jen Vy sám asi víte proč.
    Jinak SSSR a “levoty” s tématem této diskuze nemají zhola nic společného nebo snad jen chcete ukázat” když může ON, tak proč ne JÁ?
    Co se japončíků týče, vytrhujete jen střípky. Na jejich kulturu to má asi takový vliv, jako když někteří bílí zbloudilci konvertují k islámu. Čili nulový. Věřím ale že se najdou i tací, kteří v tom, či onom budou nalézati problém zásadní.
    PS: abych předešel, tak předpokládám, že se budete v sousloví “pochybné prameny” točit na slově “pochybné”. Vězte ale, že skončíme u toho, že každý má své prameny a ostatní je jen otázka víry.

  • 31 Nice // Nov 24, 2008 at 12:40

    Ta otázka černochů na Harvardu už mě trochu unavuje, navíc je to docela banální téma. Ale vidím, že pořád nechápete (nebo záměrně ignorujete), kam celá ta moje poznámka o Harvardu mířila. Ne, vážně to nemá co dělat s kvótami. Vyšel jsem z článku, kde se píše, že na Harvardu je od roku 1968 přijímáno více černochů, než je obvyklé u ostatních US univerzit. Již na konci šedesátých let byl Harvard jednou z nejprestižnějších škol na světě. Po čtyřicetileté a stále rostoucí (tím si nejsem jist, vycházím pouze z článku) infiltraci černými je stále na špici. Možná se tam dostali díky affirmative action a nkdo by řekl, že na úkor bílých, kteří by jistě byli mnohem lepší. Jenže právě to, že si Harvard drží svou pověst ukazuje, že ať už se tam černí dostali jakkoliv, patrně hloupější než bíli nebudou.

    Bible, korán, védy… pěkné věci. Ale do věcné diskuse bych to moc netahal.

    Mám pocit, že se t bavíme o situaci v USA. To že jinde a jindy provozovali otroctví též nepopírám. Ani to, že bývalo s otroky zacházeno i hůře než v USA. Ale to nemůže sloužit jako ospravedlnění. Nevím, kolik bylo v USA mezi otrokáři Židů nebo Arabů, měl jsem za to, že to byli spíš vzorní puritáni, křesťané. Pokud máte pocit, že o milionech muslimy zotročených křesťanů není dost publikací, něco o tom napište. V tom vám nikdo nebrání.

    KKK bývá hodnocen jako teroristická organizace. Násilí nebylo jen úletem pár jedinců, ale běžným nástrojem KKK. A to nejen proti černým. Pozdější druhý Klan se víc než na černé zaměřoval na přistěhovalce všeho druhu od Židů až po katolíky. Čili banda frustrovaných puritánů se nejprve nehodlala smířit s zrovnoprávněním černých a později s imigrací. Klansmeni jaksi zapomněli na to, že ani jejich předkové v Americe nespadli z nebe, ale přicestovali tam. To jakým způsobem si vybojovali svoji novou zemi na domorodcích je známo. Předválečnou Britannicu bohužel nemám k dispozici.

    Zajímavé informace k KKK.

    http://www.georgiaencyclopedia.org/nge/Article.jsp?id=h-694

    http://www.cepsr.com/clanek.php?ID=73

    K druhému odkazu: jsem si samozřejmě vědom, že tento zdroj nebudete z důvodu osoby autora považovat za zajímavý. Jen nevím, jestli je to tím, že se považujete za většího experta, nebo vám Mareš vadí z jiných (z pohledu jistých skupin docela pochopitelných důvodů:)

    “Segregaci a zákony proti smíšeným sňatkům nepovažuji za nepřirozeně vzniklé, ba právě naopak”. To já taky ne. Uvedl jsem pouze, že jediná pro mne přijatelná “segregace” je taková, ke které dochází samovolně z vůle všech zůčastněných stran. Tedy: já si nevšímám tebe a ty si nevšímáš mě.

    Je podle vás oprávněná segregace z vůle voličů? Co kdyby se čeští voliči rozhodli oddělit sympatizanty DS a NO od zbytku společnosti a umístit je do rezervace za ostnatý drát? Důvodem by mohlo být jejich asociální a agresivní chování. Bylo by to OK?

    Spíše než samotný zákon, který nebyl jediným, je zajímavější to rozhodnutí.

    http://www.law.umkc.edu/faculty/projects/ftrials/conlaw/loving.html

    Já se tedy bílým voličům Obamy nedivím. V krizi jejistě lepší prezident, který má nějaké ponětí o ekonomice, což McCain vcelku bezelstně přiznal, že nemá. Navíc představa, že by se do WH dostala Sarah Palin (to je ta gojímská děvka:) je dost nechutná.

  • 32 Pozorovatel // Nov 26, 2008 at 22:35

    Mikke - prameny uvádím pokud možno nepochybné, proto ty odkazy např. na názor prezidenta Wilsona na Klan. Doufám, že tam s Nicem budete picketovat s cedulemi jako třeba Kámoš Klanu, hanba mu! až mu u Hlaváku postaví zase sochu.
    Autentické prameny mají málo co společného s vírou, pokud je k nim přistupováno kriticky, což se o Vaší adoraci SSSR říci nedá - to jsem použil pouze jako příklad skutečné primitivní demagogie.
    Japonci pochopitelně kopírovali masivně, začalo to po svržení šogunátu r.1869 - reformy Meidžianezastavilo se to dodnes, ovšem naštěstí nekopírují kulturně sebevražednou imigrační politiku Evropy a USA.

  • 33 Pozorovatel // Nov 26, 2008 at 23:53

    Nice - No a proč se tam začalo přijímat více černochů (pochopitelně spíše na humanitní obory) ? Nesouvisí to opravdu tak trochu s afirmativní akcí a kvótami?
    “Už v roce 1973 napsal významný harvardský profesor, černoch Martin Kilson, že škola přednostně přijímá černochy, z nichž je skoro polovina naprosto nekvalifikovaná. Z těch se pak rekrutují superadikálové, proklamující, že příliš zájmu o studia znamená zradu rasové solidarity.”
    Unavujte se raději četbou různých pramenů než omíláním “jednoho článku”, bude Vám to jen ku prospěchu. Ovšemže je Harvard stále špičková universita, většina profesorů i studujících však není “Afro” a pochybuji, že by mezi “premianty” černí převažovali…
    Korán ani védy jsem nezmiňoval a pokud tvrdíte, že otrokáři byli běloši, měl jste dodat, že v USA. Ono to totiž dnes při oslintávání bílé historie v rámci výuky multi-kulti opravdu vypadá tak, že jiné barvy otroky nevlastnily.
    Puritáni sice byli Pilgrims z Mayflower, ale jako církevní směr prakticky vymizeli koncem 17.století, takže jim to otrokářství stěží přišijete. Hodně otrokářů bylo nejrůznějších křesťanských denominací, vzhledem k podílu v populaci Židé výrazně vedli co do počtu vlastníků otroků. Více publikací o bílých otrocích není bezpochyby i kvůli tomu, že není “politicky korektní vůle” se o tématu zmiňovat. Vaše vzdělání by v tomto směru mohla prohloubit publikace “Bílé zlato” (G.Milton, BB Art 2005).
    Ona organizace, jejíž název (a stránky) jsou i zde na indexu pochopitelně teror požívala (jako všechny guerilly), ale byla hodnocena jako sebeobranná organizace bílých (pochopitelně hlavně bílými, i když byli i černošští členové a příznivci) - odkaz na tu encyklopedii 1911 (a tímto stejně padám na editaci !).
    Druhý klan z r.1915 byl opravdu protestantská záležitost (v prvním nejspíš bylo dost katolíků irského a francouzského původu), ale ty puritány tam opět taháte zcela mylně, protože byli sami pronásledovanou menšinou (od jiných protestantů) a navíc v 19.st. již coby instituce nepůsobili. Co s tím má společného způsob nabytí Jihu USA ? Prostě (do značné míry oprávněně) měli svoji kulturu superiorní nad imigrantskou a chtěli ji ochránit pro své potomky. To až dnes destruktoři bílé Ameriky úspěšně oslovují osoby, jimž předtím amputovali mediálně mozky, s tezí, že si musí nechat svoji zemi zaplavit bědnou masou z celého světa, protože jejich předkové také kdysi do Ameriky přišli. Skutečnost je ovšem taková, že USA byly donedávna zemí nikoli přistěhovalců, ale jejich potomků v x-té generaci s pečlivě (i rasově) redukovaným přílivem nové krve.
    Myslím, že pokud byste byl Jižanem v období Rekonstrukce, také byste se sotva smířil se způsobem zrovnoprávňování černých a přidruženými okupačními jevy.
    Historické aspekty nevzal prorežimní slouha a “expert” s příhodnými názory Mareš ve svém elaborátu vůbec na vědomí (četl jsem ho dříve a volně z něj citoval výše). Podobně činíte i Vy v otázce otroctví - třeba v Brazílii panovalo do r.1881 a nikdo se nad tím dnes nepozastavuje (zřejmě proto, že v Brazílii bují rasové míšení, aniž by to ovšem mělo nějaký fascinující efekt v čemkoli).
    Při segregaci v USA nikdo černochy za ostnatý drát nestrkal, naopak komunity byli vůči sobě o dost méně agresivní, jak napovídá statistika mezirasové zločinnosti. Jelikož se to dělo z vůle voličů, byl to přirozený proces. Dnešní společnost by spíš dala za drát opálené etnikum než fantomy z NO a dělnické straníky, k hrůze různých Tydlitátů.
    Jestli máte více odkazů na trestnost mulatích vrhů, sem s nimi. Ten rozsudek bude stěží zajímavý, zákon byl jasně protiústavní. Ale jak jsem psal, spíše eugenická kuriozita z období dvacátých let.
    Americké volby byly nechutné divadélko, zmatený stařec a pipka z Aljašky (doufám, že tu hloupost jen hrála) byli vybráni proto, aby volby nevyhráli a usnadnili cestu mulatovi (nebo se v GOP už načisto scvokli).

  • 34 Pozorovatel // Nov 26, 2008 at 23:59

    Nice - No a proč se tam začalo přijímat více černochů (pochopitelně spíše na humanitní obory) ? Nesouvisí to opravdu tak trochu s afirmativní akcí a kvótami?
    “Už v roce 1973 napsal významný harvardský profesor, černoch Martin Kilson, že škola přednostně přijímá černochy, z nichž je skoro polovina naprosto nekvalifikovaná. Z těch se pak rekrutují superadikálové, proklamující, že příliš zájmu o studia znamená zradu rasové solidarity.”
    Unavujte se raději četbou různých pramenů než omíláním “jednoho článku”, bude Vám to jen ku prospěchu. Ovšemže je Harvard stále špičková universita, většina profesorů i studujících však není “Afro” a pochybuji, že by mezi “premianty” černí převažovali…
    Korán ani védy jsem nezmiňoval a pokud tvrdíte, že otrokáři byli běloši, měl jste dodat, že v USA. Ono to totiž dnes při oslintávání bílé historie v rámci výuky multi-kulti opravdu vypadá tak, že jiné barvy otroky nevlastnily.
    Puritáni sice byli Pilgrims z Mayflower, ale jako církevní směr prakticky vymizeli koncem 17.století, takže jim to otrokářství stěží přišijete. Hodně otrokářů bylo nejrůznějších křesťanských denominací, vzhledem k podílu v populaci Židé výrazně vedli co do počtu vlastníků otroků. Více publikací o bílých otrocích není bezpochyby i kvůli tomu, že není “politicky korektní vůle” se o tématu zmiňovat. Vaše vzdělání by v tomto směru mohla prohloubit publikace “Bílé zlato” (G.Milton, BB Art 2005).
    Ona organizace, jejíž název (a stránky) jsou i zde na indexu pochopitelně teror požívala (jako všechny guerilly), ale byla hodnocena jako sebeobranná organizace bílých (pochopitelně hlavně bílými, i když byli i černošští členové a příznivci) - 3w.1911encyclopedia.org/Ku_.lux_.lan (upravený - doplnit K) odkaz na tu encyklopedii 1911 .
    Druhý Klän z r.1915 byl opravdu protestantská záležitost (v prvním nejspíš bylo dost katolíků irského a francouzského původu), ale ty puritány tam opět taháte zcela mylně, protože byli sami pronásledovanou menšinou (od jiných protestantů) a navíc v 19.st. již coby instituce nepůsobili. Co s tím má společného způsob nabytí Jihu USA ? Prostě (do značné míry oprávněně) měli svoji kulturu superiorní nad imigrantskou a chtěli ji ochránit pro své potomky. To až dnes destruktoři bílé Ameriky úspěšně oslovují osoby, jimž předtím amputovali mediálně mozky, s tezí, že si musí nechat svoji zemi zaplavit bědnou masou z celého světa, protože jejich předkové také kdysi do Ameriky přišli. Skutečnost je ovšem taková, že USA byly donedávna zemí nikoli přistěhovalců, ale jejich potomků v x-té generaci s pečlivě (i rasově) redukovaným přílivem nové krve.
    Myslím, že pokud byste byl Jižanem v období Rekonstrukce, také byste se sotva smířil se způsobem zrovnoprávňování černých a přidruženými okupačními jevy.
    Historické aspekty nevzal prorežimní slouha a “expert” s příhodnými názory Mareš ve svém elaborátu vůbec na vědomí (četl jsem ho dříve a volně z něj citoval výše). Podobně činíte i Vy v otázce otroctví - třeba v Brazílii panovalo do r.1881 a nikdo se nad tím dnes nepozastavuje (zřejmě proto, že v Brazílii bují rasové míšení, aniž by to ovšem mělo nějaký fascinující efekt v čemkoli).
    Při segregaci v USA nikdo černochy za ostnatý drát nestrkal, naopak komunity byli vůči sobě o dost méně agresivní, jak napovídá statistika mezirasové zločinnosti. Jelikož se to dělo z vůle voličů, byl to přirozený proces. Dnešní společnost by spíš dala za drát opálené etnikum než fantomy z NO a dělnické straníky, k hrůze různých Tydlitátů.
    Jestli máte více odkazů na trestnost mulatích vrhů, sem s nimi. Ten rozsudek bude stěží zajímavý, zákon byl jasně protiústavní. Ale jak jsem psal, spíše eugenická kuriozita z období dvacátých let.
    Americké volby byly nechutné divadélko, zmatený stařec a pipka z Aljašky (doufám, že tu hloupost jen hrála) byli vybráni proto, aby volby nevyhráli a usnadnili cestu mulatovi (nebo se v GOP už načisto scvokli).

  • 35 Nice // Nov 27, 2008 at 14:37

    V názorech se evidentně naproso míjíme. Takže to asi dál nemá cenu. Ale neodpustím si pár poznámek. Já jsem praktikování affirmative action nikdy nezpochybnil a dokonce to považuju za smysluplné, pokud se tak děje v přiměřené míře. Jinak je až s podivem, kam jsme se od jedné lehce nadsazené narážky na černochy na Harvardu dostali. To, že moc smyslu pro nadsázku nemáte, je nakonec vidět i z občasného chytání za slovíčko. Jasně, všiml jsem si, že korán ani védy nezmiňujete, uvedl jsem je jenom jako příklady toho, co prostě v racionální diskusi nemá co dělat. Stejně jako bible. Podobně je to i s těmi puritány. Internetová diskuse není akademická debata. Ale jinak děkuji za poučení.
    Ohledně Klanu stejně jako ohledně čehokoliv jiného můžeme mít různé názory. Ať už W. Wilson, Vy a nebo já. Pro mě je podstatné, že se Klan dopouštěl násilí vůči civilnímu obyvatelstvu. Jestli ho někdo kvůli něčemu velebí, je to jeho věc. K právnímu státu to má daleko. Do Ameriky pořád někdo přicházel. A bude se tak dít i nadále. Prostě migrace byla je a bude. To je přirozené. Kdybyste byl černý otrok, jehož předci byli do Ameriky nataháni násilím, který ztratil veškeré vazby na původní domovinu, v nové zemi je bez práv dobrý jen na to, aby makal na poli, asi byste se těžko smířil s vyhlídkou navěky trvající nerovnosti. Jenže na přemýšlení byste na rozdíl od Klansmenl neměl moc času, páč by Vás brzo některý z nich sejmul.

    Mám pocit, že tato diskuse je pod článkem věnovaným Americe. Moje první příspěvky se týkaly americké společnosti. Vaše připomínky k Brazílii a jiným místům jsou sice zajímavé, ale nevím, jak to souvisí s USA. Jestli se někde s otroky zacházelo hůř, ještě to neznamená, že to v americkém případě bylo v pořádku.

    Jestli se pohybujete pouze mezi lidmi s názory, jako jsou ty Vaše, nedivím se, že si myslíte, že by dnešní společnost za ostnatý drát poslala raději Romy než nácky. Jenže to není moc reprezentativní vzorek.

  • 36 Mikke // Nov 27, 2008 at 18:27

    Pozorovateli, s tou mojí adorací SSSR to není tak husté. Pouze nemám rád módní kopaní do mrtvol. Spíše Vaše protiargumentace jsou úsměvné, když za seriozní zdroj vydáváte například dílka”historika” Suvorova, od kterého se i jen trochu serioznější západní experti distancují - asi ve stylu čeho je moc, toho je příliš. Jelikož to ale vyhovuje Vašemu světonázoru ( otázka víry ) budete sem tyto “seriozní” parameny vtláčet a vydávat je za fakta. Kdosi Vás tady kdysi nazval takovým pravicovým Ransdorfem - může být, jen ve výběru serióznosti pramenů je ďoura.
    V tématech ras by jste zase mohl být takový zdejší, bílý Martin Luter King. Rozdíl ale asi cítíte sám.
    PS. k tomu fest kopírování japončíky - nechtěl byste zajít ještě dál do historie. Možná někdy okopírovali i opracování pazourku. To bychom se mohli dostat zase zpět k tomu jak bílý nadlidé kdysi dávno kopírovali výrobu železa od těch přičmoudlých.

  • 37 Mikke // Nov 27, 2008 at 18:41

    oprava. bílí. Ještě k tomu PS - odvolávám ho, odkaz jsem si nerozklikl - není o “technickém” kopírování.

  • 38 Pozorovatel // Nov 27, 2008 at 23:12

    Suvorov toho hodně přečetl, jeho údaje jsou ověřitelné, tak ho mám za i když ne přímo historika - ti často omílají dobově poplatné hoaxy, tak přinejmenším za záslužného publicistu.
    Že jeho teorie neadorují na Západě se nedivím, protože ve svém důsledku upozorňují na dosud nekončící temné hrátky mezi imperialisty Východu i Západu (se stejnou etnickou elitou v pozadí). Ruští generálové-historici si najali židovského autora z Izraele, aby Rezuna náležitě oslintal, protože “oni nemohou” (tvrdit otevřeně bludy, dodal bych já).
    Fakta mají s vírou společného jen málo a to srovnání s MLK je po mne podstatně více urážející než srovnání s Ransdorfem http://www.jesus-is-savior.com/Wolves/mlk_jr-exposed.htm
    Závěr Vašeho je dokonalou ukázkou výše diskutované primitivní demagogie - železo se začalo zpracovávat 3 000 let př.n.l. v Anatolii a severní Sýrii, možná i v Íránu - na území osídleném indoevropskými nadlidmi.

  • 39 Pozorovatel // Nov 27, 2008 at 23:46

    Nice - afirmativní
    akce je podle mne cílená diskriminace bílých a mrhání jejich prostředky k urychlení jejich zkázy, konaná navíc proti jejich vůli - pro to je v USA jistá historická dispozice
    právě od Vámi nevhodně zmíněných puritánů.
    Pokud Vám vadí “chytání za slovo”, pak já to mám za nutnou opravu závažných omylů. Ovšemže Klan bojoval (hlavně zastrašováním až prostým strašením) i proti “civilním” černochům, kteří byli okupanty zneužíváni k deptání porobené bílé populace. Rovněž ztráta vazeb černochů na Afriku kontrastuje s jejich rozdivočením převážně židovskými levicovými aktivisty v 60.letech a jejich přeměnou na “Afroameričany” s cílem jejich umělého kulturního odcizení, což se povedlo včetně jejich částečné machometanizace (z důvodu historické správnosti ale nutno dodat, že cca 20 % dovezených otroků muslimy původně bylo).
    Příklady z ostatních zemí a historických epoch mají za účel ozřejmit, jak účelově a selektivně jsou historické údaje používány proti Američanům evropského původu - nebo jste snad slyšel nářky nad brutalitou brazilských otrokářů při každé zmínce o brazilské historii nebo o nějaké současné brazilské “afirmativní akce” ?
    Rovněž imigrace musí být přísně regulovaná a v souladu s přáním populace, jinak dospěje vyspělá civilizace k neblahým koncům.
    Nepohybuji se mezi lidmi, kteří se dostali do soukolí vzdělávacího systému po majetkovém převratu r.1989 a byli jim amputovány mozky, takže na názory podobné vašim narážím poměrně zřídka. Ale myslím, že nedávné janovské události ukázaly, že i mezi omladinou má rasový realismus pevnou oporu, nemluvě o stovkách zablokovaných internetových diskuzí na téma Romáci - net také používají většinou mladí a vzdělaní…

  • 40 Nice // Nov 28, 2008 at 11:40

    Mikke: Myslíte, že i Pozorovatel měl sen?:))

  • 41 Mikke // Nov 29, 2008 at 10:22

    Nice: nevím zda zhypnotizovaní mají sny. Bude to spíše stav mezi bděním a sněním. Někdy tvrdím, že pan kolega je solidní diskutér, neplatí to však v případech kdy se dostane do rauše, v tomto případě jde asi o přeinhalování rasistickými zplodinami.

  • 42 Pozorovatel // Nov 29, 2008 at 11:11

    Je opravdu nutné moje příspěvky mazat, když už blokace IP nebyla to pravé ořechové - vede to snad na Altermédiích místo lesních chodců Neckář s Plenkovičem a Mikkem nebo snad dokonce (ex?)trockista Čertov
    ?
    Možná byla debata kapku od věci, ale vedena spisovně a snad by byla i pro někoho zajímavá…
    Příspěvky sice vzhledem k potížím z posldních dní archivuji, ale respektuji Váš postoj a opětovně je sem cpát nebudu…

  • 43 Pozorovatel // Nov 29, 2008 at 11:23

    Omlouvám se hluboce, zřejmě jsem vpadl nevhod do editace, zobrazil se mi i po aktualizaci jako poslední příspěvek č. 21.
    Pokud uznáte za vhodné, smažte č.39 i 41. Situace je zřejmě vážná, ale nikoli ještě zoufalá … :-)

  • 44 Pozorovatel // Nov 29, 2008 at 11:35

    Nice, ano, i já občas sním, že u nás zůstanou podobné projevy omezeny na sociálně vyloučené lokality a nebude k nim docházet na hlavních třídách…
    P.S. redakci - pochopitelně jsem měl na mysli coby postradatelné příspěvky č.41-42, i když dle mých oponentů by byl jejich výčet nejspíš mnohem širší… :-(

Leave a Comment