Napsal: David Macháček
Propagátoři multietnické společnosti neustále upozorňují na to, že by se naše konzumní společnost měla nechat obohatit zvyky a kulturou jiných etnik. Částečně se dá souhlasit, ale já si na rozdíl od nich nemyslím, že pokud je někde daleko něco, co se mi líbí a já to chci začít doma také používat, musím si k tomu z onoho zahraničí také dovést desetitisícové či statisícové zástupy „obohacovatelů“, učitelů a vychovatelů. Ale vzít si příklad, nechat se inspirovat a to i za hranicemi našeho kontinentu – proč ne. A proč se nepoučit třeba i v takové Nigérii?
Nigerijský parlament projednává návrh trestního postihu homosexuality. Pokud novela parlamentním hlasováním projde, tak každý, kdo bude v Nigérii veřejně prezentovat svoji homosexuální orientaci a nebo praktikovat sex s osobou stejného pohlaví, bude souzen a bude mu hrozit až pět let vězení.
V Nigérii se o tomto návrhu diskutuje a zástupci dvou nejpočetnějších vyznání – křesťanství a islámu – se vyslovili pro. Nigerijští křesťané žádají urychlené schválení nového zákona a homosexualitu označují za primitivní a nemravnou. Podle místních muslimů je homosexualita nemorální a je v rozporu s nigerijskými kulturními a náboženskými hodnotami. Inu když jde o záchranu samotné podstaty lidství, pak se na hodnocení rizik zvrhlého liberalismu dokáží shodnout i ti, které jinak dělí mnohé rozdílnosti.
Myslím, že právě projednávaný nigerijský zákon a jeho široká podpora je to, v čem bychom si klidně od cizích mohli vzít ponaučení, jež by nás opravdu mohlo obohatit. Ne liberální rozklad společnosti řízený vyvolenci za pomoci všeho hnusu a vší zvrácenosti, ale rázná obrana přirozenosti a normality.
Až u nás panující liberalizace čehokoliv úchylného dosáhne svého vrcholu, tak povede k přímé diskriminaci normálních rodin a honům na zastánce tradiční hodnot. Je proto nutné všechny zvrácenosti radikálně odmítnout a pro příklad, jak to udělat, se klidně i poohlédnout v zahraničí. Jak je vidět, příklady hodné následování se tam dají najít.

36 responses so far ↓
1 Václav // Feb 23, 2007 at 3:03
A kamenování cizoložnic, to byste také chtěl zavést?
2 Bandera // Feb 23, 2007 at 3:10
Nápad je to dobrý, ale ta spolupráce Křesťanů a machometů mi přece jen nějak nesedí.
3 Já // Feb 23, 2007 at 3:30
Toť!
Václave, kamenování snad ne. I když rozhodně bych uvažoval o nějakých trestech.
Mně se třeba nelíbí,že ze svých daní platím potraty a antikoncepci holkám, který se bez starostí peleší se svými milenci. A nadělám co? No leda h****
A s trestností homosexuality samozřejmě souhlasím. Pět let natvrdo je ještě málo.
4 Contras // Feb 23, 2007 at 3:40
Jsem přece jen kulturní Evropané, takže u toho cizoložství bych navrhoval tuto zákonou úpravu:
§1
(1) Kdo se dopustí cizoložství ač druhá strana zachovala věrnost, bude potrestán smrtí provazem.
(2) Trest může bý vykonán až do jednoho roka po rozsudku, pakliže jej poškozená strana schválí.
(3) Pakliže trest nebude poškozenou stranou schválen, bude cizoložník potrestán přiměřeným výpraskem a propuštěn.
(4) Pakliže se jedná o konsenzuální cizložství, které se dělo se seouhlasem druhé strany, případně obě strany se vzájemným souhlasem cizoložily, dostanou výprask oba a budou propuštěni.
Ještě bych poznamenal, že cizoložství je zpravidla těžko dokazatelné, takže těch trestů by stejně bylo minimum. Kamenování je přece jen z jiného kulturního okruhu. Domnívám se, že kriminál jakožto trest odnětí svobody by vůbec neměl existovat.
Za těžké násilné zločiny jako vražda, úmyslné zmrzačení, znásilnění, sexuální zvrácenost (pedofilie …) a pod. by se mělo trestat smrtí a za majetkovou kriminalitu pak nucenými pracemi k náhradě škody a případně výpraskem. Výprask je vůbec vhodný trest za menší delikty, jako výtržnictví a podobně.
Dokud však demokratická kobyla nechcípne, budeme se muset dívat na současný upadající právní stav, kdy se kromě propagace hnutí … a popírání holocaustu netrestá skoro nic ani těmi stupidními havlistickými tresty, které dnes v TZ jsou.
5 Shooter // Feb 23, 2007 at 4:56
Já: To je to co u katolíku trochu nechápu.
Na jednu stranu jsou proti potratům s tímž souhlasim, ale na druhou stranu jsou proti antikoncepci stímž nesouhlasím.
Rozhodně lepší holka co se bezstarostně peleší se svým milencem a bere antikoncepci, než-li holka co se bezstarostně peleší se svým milencem a pak to řeší potratem.
Jinak s tím posledním odstavcem souhlas
Contras: Pěkný příspěvek a zajímavý návrh na nový zákon
6 Já // Feb 23, 2007 at 5:23
Shooter:
Tak kardinální problém asi je, že jakékoliv mimomaželské pelešení je smrtelným hříchem.
Antikoncepce je hříchem těžkým(i v manželství) a potrat = exkomunikace ipso facto. Vražda je vražda.
Není možné volit cestu menšího zla(antiko), aby se předešlo většímu(potrat). Zlo je zlem. A podávat satanovi ručičku se nevyplácí;)
Navíc tam, kde se používá atiko(která není stoprocentní) bují potraty, o kterých se nepíše(postinor a jiná svinstva), promiskuita a neplodnost žen se rapidně zvyšuje. S tím se nese i nárůst umělých oplodnění a tím i vražd embrií. Všechno souvisí se vším.
7 František Nonnemann // Feb 23, 2007 at 5:27
Já: všechno souvisí se vším, antikoncepce není z teologického hlediska nic hezkého a je i morálně pochybná. S tím vším souhlasím. A vím i to, že mimomanželský sex je hříchem. Ale jsou věci mezi nebem a zemí, které rozumem neovládnete, tedy já neovládnu. Jak se říká - jsme lidi, nejsme stroje
8 Sniper // Feb 23, 2007 at 5:30
Mezi muslimy je „šukání chlapečků“ kvůli zákazu prostituce a předmanželského sexu poměrně dost rozšířené. To ovšem nepovažují za homosexualitu, protože to je jen „nouzové řešení“. Některým se to ale zalíbí, a tak např. soudruh Arafat ten AIDS, na který zdechl, chytnul u svých bodygardů.
9 Shooter // Feb 23, 2007 at 5:47
Já: Rozhodně bych nesrovnával potrat a braní antikoncepce. Ten kdo používá antikoncepci tak předchází početí a tím pádem se nemůže jednat o vraždu.
Připadá mi to stejně stupidní jako když v Africe se každou minutu x lidí stane HIV pozitivní a katolická církev brojí proti prezervativům.
A neplodnost se zvyšuje spíše s postupem civilizačních chorob a nebo právě potratama.
V této věci nejsem zrovna odborníkem, ale někde jsem, kdysi dávno četl, že antikoncepce chrání před rakovinou vaječníku a dělohy a i před rakovinou prsu.
A pokud se bavím o hormonální antikoncepci tak nemám na mysli zrovna postinor. Ale v krajní nouzi ( např. znásilnění ) je furt lepší než potrat či nechtěné dítě.
10 Fon // Feb 23, 2007 at 7:41
Shooter-nechcené dieťa ale túžba po peniazoch.
Užiť po nechránenom pohlavnom styku je vražda rovnako ako v 3. mesiaci chirurgicky. Odvolávanie sa na znásilnenia, aby sa obhájila vražda prestane asi až vtedy keď všetci násilníci budú postínaní.
11 Já // Feb 23, 2007 at 7:50
Lepší je nechtěné dítě, než mrtvé dítě. To v každém případě.
Kondomy neřeší AIDS ani omylem.Spíše zdrženlivost a hlavně manželská věrnost je to, co zastaví šíření této choroby mezi heterosexuály.
Pokud věříte pohádkám o tom, jak je antiko prospěšná zdraví ženy, tak rozhodně doporučuji tyto stránky: http://www.prolife.cz
Tam jsou trochu jiné názory. Naopak, antiko působí tolik zdravotních problémů(včetně té neplodnosti. Která samozřejmě je z části působená civil. chorobami, ale jen z části), že kdo dovolí partnerce užívat toto svinstvo, tak ji vlastně vraždí. A to se mi nelíbí.
Teologické zdůvodnění nemorálnosti antiko nebudu vytahovat.
Znovu opakuji, že používáním antikoncepce se potratu nepředchází, alébrž je to ještě nebezpečnější. Proč? No proto, že spoléháte na tom, že piluky všechno zařídí. A když ne, tak co? Není stoprocentní.
Další věcí, kterou opakuji je, že není možné tolerovat menší zlo, aby se předšlo zlu většímu. To je nemorální. Účel prostředky nikdy nesvětí, zvláště v případě, kdy účelem je bezstarostně si užít něco, co je primárně Bohem určeno k plození. Vynechání této priority je sobecké a rouhavé.
Ale chápu, že pokud nejste katolík, nic vám to neříká.
František: Máte samozřejmě pravdu. Jsme tělo a duše. A tělo někdy zvládnout je výkon! Jak říkal svatý František:”Bratr osel je někdy k neudržení”
12 Shooter // Feb 23, 2007 at 7:51
Fon: Sem jasně napsal, že v některých případech je užití postinoru lepší než potrat či nechtěné dítě po znásilnění. Nemyslel jsem to tak, že po každém nechráněném styku si budou brát ženy postinor. Ono to ani není moc dobře možné.
Jestli podle Vás dívka, která si nechce nechat dítě ke kterému přišla při znásilnění, protože touží po penězích tak podle mne ne a jistě k tomu má úplně jiné důvody
13 František Nonnemann // Feb 23, 2007 at 7:55
Ehm, ten bratr osel mám být já?
14 Shooter // Feb 23, 2007 at 8:27
Já: Tak katolík díku Bohu nejsem.
Neříkám, že kondomy vyřeší nemoc AIDS, ale rozhodně jsou lepší než nic. Nehledě na to, že používáním kondomu se zabraňuje šíření dalších nemocí a v neposlední řadě i nechtěnému těhotenství.
No nevím jestli je dítě ke kterému dívka přišla při znásilnění lepší než si vzít postinor.
Ted nemám čas si číst stránky prolife.cz . ale snad v polovině příštího týdne bych se k tomu mohl dostat
15 Fon // Feb 23, 2007 at 8:29
Shooter-áno, ale nechcené deti nie sú len pri znásilnení, peniaze ako konkurenciu voči dieťaťu som videl vo všeobecnosti ako prevažujúci dôvod na potrat.
Násilníkov treba kastrovať, vešať, ale treba i zhodnotiť dievča či nebolo prehnane vyzývavé.
16 Fon // Feb 23, 2007 at 8:34
Nemožno poprieť slobodu ľudskej bytosti len preto, že pri počatí došlo k násiliu.
17 Shooter // Feb 23, 2007 at 8:41
Fon: Potraty z materiálních důvodů neuznávám. Jsem po potrat pokud je ohroženo zdraví dítěte či život ženy a pokud k početí došlo při znásilnění či incestu.
“Nemožno poprieť slobodu ľudskej bytosti len preto, že pri počatí došlo k násiliu.”
V tom se prostě neshodneme
Jinak souhlas, že při znásilnění by se mělo hodnotit i to zda k tomu dívka nezavdala příčinu
18 vlastenec // Feb 23, 2007 at 9:53
Nezlobte se na mne, nejsem extrémní liberál, ale souhlasit s zavíráním či likvidací někoho za to, že se, byť dva teplouši, na veřejnosti pomilískují, mi přijde jako návrat do doby minulé, i když samozřejmě s něčím takovým by zcela bez pochyb souhlasili v Polsku.
19 Conel // Feb 23, 2007 at 11:18
Zákaz deviantu by byl jiste prinosem.. Ale k te antikoncepci: pilulka po je jiste diskutabilni (je to vrazda jako potrat, nebo ne?), ale pokud by zena mela porodit dite pocate ze znasilneni, coz pro ni muze byt nezavinena potupa, tak by dle meho nazoru piluka mohla byt resenim. Koukejte se pak cely zivot na takove dite. Myslim, ze by vetsina z vas zmenila nazor, kdyby slo o vasi zenu. Jinak k antikoncepci celkove: hormonalni antikoncepce je neprirozene svinstvo, ktere zpusobuje asi i dost zdravotnich problemu. Pokud mam zenu rad, tak ji rozhodne takovemu riziku nevystavim. Nektere jine druhy antikoncepce bych rozhodne nezavrhoval. Pro zde pritomne, kteri se hlasi ke krestanstvi: apostol Pavel pise: 1 Korintským 7:2 “Ale pro uvarování se smilstva, jeden každý manželku svou měj a jedna každá měj muže svého.” Tezko bude slouzit pro vyvarovani se smilstva manzelstvi, kde bude sex provozovan jen za ucelem plozeni potomstva. Naopak to ke smilstvu povede. Přísloví 5:18 “Budiž požehnaný pramen tvůj, a vesel se z manželky mladosti své.
19 Laně milostné a srny utěšené; prsy její ať tě opojují všelikého času, v milování jejím kochej se ustavičně.”
20 Tomáš Novotný // Feb 23, 2007 at 12:03
Zavírání teploušů asi ne, ale rozhodně ne vládní podpora, jak se tomu děje u nás.
21 Contras // Feb 23, 2007 at 13:57
Zvládnout trvale tělo bez Milosti nejde.
Přirozenný zákon prostě vyžaduje, aby pohlavní pud nebyl oddělován od plození a aby se plodilo v trvalém zvazku tj. manželství, jinak by došlo buď k vymírání (což vidíme), nebo k plození mimo manželství, což má rovněž neblahé sociální a mrabvnostní dopady. Tomu prvnímu odporují nepřirozená smilstva, samohana a antikoncepce - tj. onanie ve vlastním slova smyslu. Smilstva podle přírody pak sice potomstvo nevylučují, ale ohrožují jeho výchovu.
Prosté smilstvo mezi svobodnými nebylo trestáno ani ve středověku ani ve SZ (nebylo-li spojeno s křivou přísahou o neexistujícím panenství při uzavírání sňatku s jiným), ale vyžadovalo se zpravidla, aby muž nesl následky svého jednání tím, že si dotyčnou vzal.
Cizoložství je ovšem zásah do práva třetí osoby, je útok na rodinu jakožto základ státu a tento má zásadní povinnost tuto instituci ochraňovat již z ůdovodů přirozenných. Současný marasmus je prostě neúnosný.
22 Petr // Feb 23, 2007 at 17:52
Myslím, že by Nigerijcům prospělo spíš pracovat, a ne vymýšlet podobný pitomosti. Černoši a ještě k tomu muslimové, to je teda důvěryhodná kombinace.
Co se týká většiny názorů na potraty, nevěru a antikoncepci, tak si tady připadám jak na potlachu starých panen
23 OhbOy // Feb 25, 2007 at 6:28
Pořád řešíte potraty, antikoncepci, promiskuitu žen a tak podobně, ale co muži? S kým ty ženy asi tak mají sex? Samy se sebou? Já jsem zastáncem toho, že ať žije sex a může být jedno kde, s kým, jak a proč! I delfíni mají sex pro potěšení! Je to nedílnou součástí života a bez toho by nebyl ani kvalitní manželský a prostě partnerský život! Nejsme stvořeni k lásce! Jsme stvořeni k množení svého druhu, jenže se nám sex zalíbil, tudíž jsme z toho udělali to, čím je teď! Musíme se nějak chránit! Nejen před pohlavními chorobami, ale taky před nechtěným početím! Už nejsme ve středověku, kde se za to upalovalo! Taky by mě zajímalo proč pořád my ženy? Víte vy (muži) jaké to je, když čekáte díte s někým, kdo vás znásilnil? A teď i když vás neznásilnil, ale jste příliš mladí na to abyste měli děti? Jak jsem už jednou řekla! Dokud to nemá srdce a žije to v podstatě jako já, tak jsem to já, je to moje tělo a se svým tělem si můžu dělat, co chci! A vy muži o tom rozhodovat nebudete!
Teď k homosexualitě! Co vám vadí na tomhle zase? Homosexualita je jak u zvířat, tak u lidí ( i když si myslím, že lidé jsou jen nejvyspělejší zvířata!)! A tím, že jmse nejvyspělejší se jí nezbavíme, je to prostě geneticky dané, je to informace zabudovaná v lidském mozku a je jedno, kdo se stím narodí! Jsou lidé (třeba i já), kteří mají radi obě pohlaví, nebo heterosexualove! Dyť to je jedno, jsou to jen názvy!
Stejne to se to ani neschválí a pokud jo, tak to buď někdo smaže, nebo budete odepisovat výplody vašich mozků, které nejsou hodny ničí pozornosti! Sbohem!
24 Pozorovatel // Feb 25, 2007 at 10:19
Jen bych poznamenal, že lidský plod je tak trochu i tělem někoho jiného, třeba svého otce, který je naší legislativou opomenut téměř dokonale. S těmi geny homosexuality to dosud není úplně jasné (a geneticky je podmíněna i pestrá paleta dalších leckdy zločinných úchylek, které naštěstí dosud pro svůj “přírodní” původ adorovány nejsou). Ale uznávám, že děvčata to nemají ve srovnání s chlapci lehké, zvlášť když tito už nemusí ani na vojnu…
25 Jar // Feb 25, 2007 at 13:59
Opravdu se máme čemu učit je to zahanbující. Nigérie … to nejsou žádní křováci z pralesa ale zdraví a normální lidé…
Kráceno pro urážení spoludiskutujícího. Redakce
26 don // Feb 25, 2007 at 14:04
Jediná katolická Církev v našich zemích je skutečným obhájcem mravnosti. Ona jediná byla je a bude světlem pro všechny lidi ať už trpíme pod bolševismem, nacismem nebo židozednářstvím všechny tyto diktatury skončí a jediná cesta pro člověka je ta kterou učí katolické náboženství. V tom nás černoši dnes trapně zahanbují. a bohužel i ten odporný islám.
27 Okoun // Feb 25, 2007 at 14:16
OhbOy: Hele, když ty můžeš rozhodovat o cizím těle (svého dítěte), tak já můžu taky (o tvém). Ale zbytečně nám to oběma neztěžuj a oběs se raději sama, naše společnost bohužel není dost pokroková, abych ti s tím pomohl.
28 Shooter // Feb 25, 2007 at 14:40
Jar: Tak to si vyprošuju. Paroubka jsem nevolil, nejsem komunista.
A co se vám tak nelíbilo na mých komentáří? Můžete být konkrétní?
Děkuji
29 Conel // Feb 25, 2007 at 17:47
Don: Myslite tu samou katolickou cirkev, ktera si sice rika krestanska, ale od uceni Bible je na mile daleko, ktera ve stredoveku nechala povrazdit spousty nevinnych lidi (casto i opravdovych krestanu), ktera zakazovala lidem vlastnit a cist Bibli, ktera je momentalne sama dost vydatne v rukou zednaru, jejiz vetsina ritualu pochazi z ruznych pohanskych kultu, atd, atd?
30 OhbOy // Feb 25, 2007 at 23:28
Opět smazali? Dobře! Jen by mě zajímalo, co se vám tak nelíbí!
Já:lepší nechtěné dítě, než mrtvé dítě? Když to ve mě nežije, tak to nezabiju! Potrat je klasifikovatelny do 28. týdne, ale to jen v případě, že je samovolný! Pokud to dítě nechcu, nemám k tomu vhodné podmínky, jak finanční, tak sociální, nemám kde být, tak ho raděj potratím, než ho přivedu do ničeho! Chyby se stávaji a ani vy se jich nevyvarujete!
31 OhbOy // Feb 25, 2007 at 23:32
*tak s tím můžu dělat, co se mi zlíbí (oprava prvního řádku!)
32 OhbOy // Feb 25, 2007 at 23:36
no to je jedno! je to nějaké divné!:D
Co sem to chtěla? Jo…
Okoun: ehehe? Co proč bys měl, když to není Tvoje tělo? Můžu snad já něco dělat s Tvým tělem? A ne.. neoběsím se! Mám totiž strach z uškrcení! A taky asi nejsem dost new school!
33 OhbOy // Feb 25, 2007 at 23:39
Článek 6
(1) Každý má právo na život. Lidský život je hoden ochrany již před narozením.
(2) Nikdo nesmí být zbaven života.
(3) Trest smrti se nepřipouští.
(4) Porušením práv podle tohoto článku není, jestliže byl někdo zbaven života v souvislosti s jednáním, které podle zákona není trestné( tím myšlen potrat!)
A Vy…křesťani a jiní slepí s tím nic NEUDĚLÁTE, doufám! Čest práci a sexu zdar!
34 OhbOy // Feb 25, 2007 at 23:40
No tak si to smažte, co jiného bych taky mohla čekat od někoho, který hlásá svobodu slova, ale zároveň by každé druhé smazal, protože se zrovna jemu nelíbí!
35 Okoun // Feb 26, 2007 at 4:32
OhbOy: No tak takovouhle odpověď jsem čekal. Jsi zkrátka reakční tmářka, která nejde s dobou. S takovou, jako jsi ty, tu novou společnost nevybudujeme.
36 Zorba // Mar 1, 2007 at 18:07
Přesně tak! Je vidět že v Nigerii ještě stále mají rozum a že tamní společnost nezasáhl sionistický demoliberální jed. Jen aby je Američani kvůli tomuhle “porušování lidských práv” nebombardovali
Podle mne mají v tomhle směru nejlepší záronodárství v Iránu, tam rovnou úchyláky popravují, to je podle mne nejlepší způsob jak vymýtit ten odporný buzerantský a lezbický hnus. Ale i naše Evropa má naději, nebot zde sílí nacionalisté(u nás bohužel zatím ne) a pokud se dostanou k moci pak konečně udělají pořádek. Třeba v Rusku před 3 lety navrhoval Žirinovski trest smrti pro úchyláky(homosexuáli), bohužel to tehdy neprošlo.
Leave a Comment