Altermedia ČR
Altermedia ČR: „Ideologická převaha je důležitější než parlamentní většina…”
UltraViolent Street Wear, t shirts and clothing with a street tough attitude

Nejen zvrácenci prošli Varšavou

May 28th, 2007 · Diskuze (48 Comments)

Email This Post Print This Post

Napsal: David Macháček

Dne 19. května prošel ulicemi Varšavy průvod asi šesti tisíc vesměs místních sexuálních zvrácenců za podpory politiků ze Švédska, Nizozemí a Německa. Průvod nechala, k radosti všech pseudohumanistů, proběhnout nová varšavská starostka a informovala o něm i „naše“ média. Ovšem o den později se konala akce mnoha stovek příznivců tradiční rodiny, o níž už samozřejmě oficiální média informovala o poznání méně. Tohoto průvodu se zúčastnil i polský vicepremiér Roman Giertych z Ligy polských rodin. Důvod své účastní shrnul takto: „Jsem tu, abych se postavil odporným pederastům, kteří se nám snaží vnutit svou propagandu.“


Skutečně nezáleží na množství. Nejsem demokrat opájející se čísly o masové podpoře omámeného davu. V této souvislosti mi opravdu nezáleží na tom, zdali tradiční hodnoty veřejně obhajují tisíce, stovky či desítky. Hájit morální zásady a tím i přirozené složení rodiny je naší povinností, ať žijeme v jakkoliv zvrácené společnosti a době a to bez ohledu na to, kolik nás tak bude veřejně činit.
Sexuální devianty zahubí jejich vlastní zvrácenost. My ovšem nesmíme být jen tichými svědky, my musíme ukazovat cestu z pekla a je jen na nich, zdali se do pekla rozkladu zřítí a nebo si uvědomí svoji nemoc a začnou se léčit. Osobně jsem ale bohužel přesvědčen o tom, že všichni ti nakrucující se zvrácenci na alegorických vozech, všichni ti jejich mluvčí a hlasití ochránci už šanci na svoji záchranu opravdu ztratili.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading ... Loading ...


Tags: Ze zahraničí · Úvahy a komentáře

48 responses so far ↓

  • 1 Jakub // May 28, 2007 at 3:36

    V Moskvě to řešili lépe. Nejsem žádný rusofil, ale tamní policie, starosta města i mnozí řadoví občané se včera ukázali v dobrém světle.

  • 2 Michal // May 28, 2007 at 3:41

    Ano, v Moskvě to bylo o poznání akčnější :-) http://www.ceskenoviny.cz/svet/index_view.php?id=254354

  • 3 Okoun // May 28, 2007 at 4:40

    Rusko, slušný nářez, hlavně jak se trefili transsexuálovi vajíčkem do kabelky. Dobrý byl také nacionalista, který napálil homoaktivistovi pěstí do obličeje a pak vysvětlil okolostojícím novinářům, že to tak chtěl Bůh.

  • 4 Adam Kovář // May 28, 2007 at 5:37

    Ad odkaz: “ultrapravoslavně orientovaní lidé”, to je zase inteligentní výraz…

  • 5 Bandiera Tricolore // May 28, 2007 at 6:39

    AK: Pořád je to lepší než ultraortodoxně orientovaní lidé, ale toho se taky dočkáme.

  • 6 Jan Maloušek // May 28, 2007 at 7:05

    Adame Kováři: Ano, také jsem za poslední dny zaznamenal katolicky orientované a podobné jazykové zhovadilosti. Ovšem orientovaní jsou tito zřejmě většinou heterosexuálně ;-) A co mají společného s orientem nechám na posouzení každého z nás ;-))

  • 7 Václav // May 28, 2007 at 7:34

    Tak tady něco o demonstrací, je na to odkaz z Antify.

  • 8 Fon // May 28, 2007 at 8:04

    Okoun-tak chcel Boh? A keď toho násilného bezbožníka dokopú do krvi tak to bolo na žiadosť koho?

  • 9 Okoun // May 28, 2007 at 8:21

    Fon: To já netuším - vy jste pravoslavný a ten týpek, co zmlátil buznu, taky. Myslel jsem, že ho pochopíte?

    Tady je celá citace: “Moskva není Sodoma!” a “Smrt homosexuálům a dalším zvrhlíkům!” křičeli na účastníky nepovoleného pochodu. Jeden z agresivních nacionalistů dokonce před televizními kamerami udeřil pěstí do obličeje známého britského aktivistu za práva homosexuálů Petera Tatchella a ještě novinářům vysvětloval, že tak učinil ve jménu Boha.

  • 10 Honza // May 28, 2007 at 8:31

    … Liberalizace polska je největší jed této krásné země kdybych měl čas hned bych tam jel bránit tomu na nejvýš zvrhlému a sodomskému průvodu…stejně buzny nemaj děti a pak už ten problém nebude protože to nebude moderní.

    Redakčně kráceno pro vulgaritu.

  • 11 Radola // May 28, 2007 at 9:29

    Skončíme jako Etruskové…

  • 12 vRÝNA jAROSLAV // May 28, 2007 at 10:06

    bOHUŽEL PANE mACHÁČEK čr NENÍ ANI KATOLICKÉ pOLSKO A UŽ VŮBEC PRAVOSLAVNÉ rUSKO………BOHUŽEL…………….jv

  • 13 českej fousek // May 28, 2007 at 11:03

    A přitom, kdyby ti pinďouři věděli, že jejich nepříjemná deviace je léčitelná! Dokonce do dvou dnů!! Stačí kýbl ledový vody a hadici. A řezat a řezat…

  • 14 Janek // May 28, 2007 at 12:25

    No, nevím, co nás ještě čeká… :-!
    http://aktualne.centrum.cz/zahranici/clanek.phtml?id=433539

  • 15 Václav // May 28, 2007 at 12:31

    Tak tady něco o demonstracích, je na to odkaz z Antify.

    http://www.mfplus.cz/Modules/MFPlus/StoryDetail.aspx?Id=5426&SubPortalId=6&BackURL=http%3a%2f%2fwww.mfplus.cz%2fModules%2fMFPlus%2fSection.aspx%3fp%3d

  • 16 fasces // May 28, 2007 at 13:03

    Václav: z toho článku to objektivitou přímo řve

  • 17 Jaroslav // May 28, 2007 at 13:07

    Proč těm homosexuálům někdo věnuje vůbec pozornost? Nechte je být, však oni si vystačí sami. Na vás jako na rodičích svých dětí leží spíš zodpovědnost za to, aby se z vašich dětí homosexuálové nestali - protože sexualita je do velké míry dána i vnějšími vlivy. Jedním z nich může třeba být i to, jak na dospívajícího člověka působí jeho vlastní rodina. Když svoje děti budete zodpovědně vychovávat (netýrat a nerozmazlovat - věnovat jim přiměřené množství pozornosti), aby z nich byli lidé sexuálně zdraví, nemusíte se žádného homosexuálního přívalu obávat. A na nějaké pochody hoďte válec, je zbytečné se tím zabývat. Protože to přece organizátoři takových akcí chtějí: získat pozornost veřejnosti. Když chcete na to účinně odpovědět, tak jim tu pozornost prostě nevěnujte.

  • 18 Kosigin // May 28, 2007 at 13:40

    V Rusku demoralizace společnosti nedosáhla ještě takového stupně jako v “Evropě”
    O to cenější mě příjde postoj oficiálních politiků z LPR v Polsku.
    Položme si otázku,kdo by si toto dovolil z vůdců “vyspělých”demokracií?

  • 19 Jaro // May 28, 2007 at 13:49

    To Jaroslav:
    1) Buzi-pochodom sa nedá nevenovať pozornosť, pretože im venujú pozornosť manipulátorské (ž-)médiá a to celkom stačí.
    2) Keď buzerantov necháme “vyblázniť sa” na pochodoch - teda nebudeme im venovať žiadnu pozornosť - tak ovládnu bez námahy celú spoločnosť.
    3) A potom vám vlezú aj tam, kam nechcete. (Domov; aby sme udržali istý debatný štandard a nestrašili - zatiaľ - nereálnym.)

  • 20 Jarek // May 28, 2007 at 14:09

    odpověděl jste stručně. budu se ptát ještě stručněji:

    ad 1. nemusíte věnovat pozornost ani těm “(ž-)médiím”, jak vy říkáte. nikdo vás k tomu nenutí. nemusíte se dívat na TV ani číst noviny, ani zpravodajské servery. a když to neděláte, nejdste manipulován.
    ad 2. jakým způsobem? proč by to dělali?
    ad 3. proč by tam lezli?

  • 21 Jaro // May 28, 2007 at 14:37

    1) Chcel som tým povedať, že je zbytočné, ak buzerantom nebudem venovať pozornosť ja, nemanipulovateľný, keď im venujú pozornosť ž-médiá, ktoré manipulujú masy, manipulovateľné. Takže nevenovanie pozornosti ako také je impossibile. A z mojej strany ako indivídua aj zbytočné. Capito?
    2) To nepotrebuje odpoveď. Asi žijete na inej planéte. Takže vám to nemusím vysvetľovať. Načo. V živote vám to na nič nebude.
    3) Lebo ich zvrhlosť nepozná hraníc. Už sa stalo, že vbehli aj do kostola. V Bologni si minulý týždeň políhali pred dvere dómu, vykrikovali nadávky smerom k ľuďom i k Bohu.

  • 22 Jarek // May 28, 2007 at 14:59

    Jaro: proč nade mnou lámete hůl? nevyhýbejte se a odpovězte na druhou otázku. jakým způsobem chtějí homosexuálové ovládnout tuto společnost a proč to chtějí udělat?

  • 23 Defender of Patria // May 28, 2007 at 16:24

    tomu musíme věnovat pozornost už pro svoje čistě svědomí……. až bude v čechách nějáká podobná akce tak ji pudu napadnout i kdybych to měl udělat sám

  • 24 Jarek // May 28, 2007 at 16:40

    Defender of Patria: copak nechápete, že to je přesně to, co oni chtějí?

  • 25 Jakub // May 28, 2007 at 18:35

    Jaroslav: Ono je to těžké. Osobně jsem ochoten tolerovat homosexuály, kteří mají svou sexuální orientaci a neobtěžují s ní ostatní, nešíří nemoci atd. Někdo se narodí s jinou vadou (či ji získá v průběhu života), oni zase s touhle.

    Problém je různé gay-pride, nejsou ničím jiným než demonstrací vlastní zvrhlosti. V rovině politických požadavků to začíná “uznáním”, jde přes registrovaná partnerství a končí to u přepisování učebnic pro děti v prohomosexuálním duchu a adopcí dětí teplouši. V Rusku se proti tomu postavili již v zárodku, kdy byla homosexualita dekriminalizována, ale lidé jako Lužkov říkají, že dál ustupovat nechtějí.

  • 26 Jarek // May 28, 2007 at 18:48

    ten Jaroslav jsem já, aby nedošlo k nedorozumění, nějak mě to tady za toho Jarka pranýřovalo, tak jsem změnil nick.

    Jakube, souhlasím, že pochody homosexuálů a jiných nejsou ničím příjemným. nehledě k tomu, že velice často ti kteří se jich účastní homosexuály ani nemusí být. Uvedl bych pro to jedno přirovnání: myslíte si, že když vidíte v TV záběry s palestinských demonstrací a pochodů hamasu či fatahu, že vidíte přesný vzorek palestinských obyvatel? že jsou to všichni rozhořčení kníratí mužové, kteří za mohutného střílejí z kalašnikovů na ulici do vzduchu, kdykoliv mohou? to je asi taková představa, jako kdyby si někdo v palestině pustil TV a viděl pochod národního odporu a vyvodil by z toho, že každý obyvatel České republiky má vyholenou hlavu, hajluje a nosí oblečení značky TS. Chci říct, že je rozdíl mezi veřejnými akcemi a soukromým životem těch kterých lidí a také záleží na tom, jak jsou médii celá věc zpracovaná. proto tvrdím, že se těmto akcím nemá věnovat pozornost, nebo spíše její přílišná míra.

  • 27 Jarek // May 28, 2007 at 18:58

    - jenomže přílišná míra pozornosti je ovšem zase matoucí stejně jako to známé “malé množství” drogy. prostě je třeba mít při prijímání takové informace trochu citu a soudnosti a brát to s rezervou. Zprávy v médiích jsou čím dál podivnější, hlavně v těch komerčních, kde nejde ani tak o to veřejnost informovat, jako spíš pobavit - a to jak v pozitivním, tak i v negativním smyslu. ale v zásadě souhlasím s tím, že akce typu gay-pride nejsou ničím příjemným a homosexuálové se tímto počínáním jenom shazují. viděli jste něco podobnou akci heterosexuálů, kteří by tímto stylem prezentovali svoji sexuální orientaci? já tedy ne. ale myslím, že by případná podívaná nebyla o nic pohlednější nebo etičtější.

  • 28 Boží šramot // May 29, 2007 at 1:02

    Pánové koukněte na to shora. Vidíte…už nenávidíte buzny. A dál nenávidíte cikány, a oni vás, a dál vaše zfeminizované břehule a ony vás, a dál Vietnamce a oni vás, a kuřáky a nebo nekuřáky a vaše děti vás budou nenávidět protože jim dáte výchovně na prdel a ve škole jim řeknou že je to týrání, a taky Antifu a taky Paroubka nebo Tupolánka( přestože jsou členy jedné zaprodané party)atd, atd. Prostě někdo kdo vlastní ty media a koupil si všechny naše politiky to takhle chce.Zatím tváří té kolosální konspiraci nevíme co s tím-že? Zatím se jenom vztekáme. Zatím.

  • 29 František Nonnemann // May 29, 2007 at 1:27

    Boží šramot: nenávidíte možná Vy, ale já za sebe mohu prohlásit, že rozhodně necítím nenávist ani k homosexuálům, ani k Cikánů, ani k Vietnamcům, ani k nekuřákům… Podsouvat ostatním vlastní problémy je velmi lehké, že?

  • 30 Boží šramot // May 29, 2007 at 3:47

    Pane Nonnemann, já s nenávistí moc problémy nemám. Jenom jsem chtěl to buzna tažení dát do nějakého rámce. Trochu mě trápí jak se lidi vztekají nad tím či oním jevem a pořád jim ne ane docvaknout , že všechen ten hnůj teče z jedné díry. ( a nemám na mysli židy, pokud Vás znepokojilo tohle) Zdraví Vás B.Š.

  • 31 Jakub // May 29, 2007 at 5:44

    Jarek: Mediální pozornosti se dostane podobným akcí tak jako tak. Ono je to pro média jednak atraktivní (ono není zas to o čem psát a co vysílat) a jednak podpora takovýchto akcí odpovídá politice většiny médií. Takto je to aspoň spojeno s tím, že někdo tomu řekl “ne”.

  • 32 Václav // May 29, 2007 at 7:06

    Ony ty akce gay-pride opravdu spíš vyvolávají dojem, že “teplouši” nejsou ani trochu normální, a už vůbec ne soudní. Realita je v převážné míře opačná, část homosexuálů na tyto akce nechodí, druhá část se na ně chodí vyřádit v černých brýlích a v práci se k tomu nehlásí. Potom je tu pár extrémistů, zde si myslím, je vhodné to slovo použít. Stejně jako většina vlastenců nejsou neonacisti, tak většina homosexuálů nejsou exhibicionisti.

    Ten odkaz na ten článek jsem dal na AM, aby lidi věděli, co se píše. Redaktorce volal Vietnamce Ngo Dinh Diem, a říkal jí, jak je její článek neobjektivní, a že demonstrující si na své stránky dali článek o atentátu na Heydricha, takže to asi nebudou neonacisti.

  • 33 Ladislav Kováčik // May 29, 2007 at 8:48

    František Nonnemann: Vravíte, že necítite nenávisť k nikomu. Potom máte asi občas na týchto stránkach podobné pocity ako ja. Niekedy sa mi zdá, že to tu negatívnymi vášňami oplýva. Aj článok Pavla Jaroša o holocauste bol už trošku prehnaný. Kruci, jasné, holocaustový biznis je humus, ale prečo musíme byť rovnakí ako oni?! Však uctime si českých a slovenských vlastencov jednak, ale na druhej strane aj vyvraždených Židov! (Prečo aj Židov, je dúfam zrejmé, súvisí to s územím SR a ČR a či sa nám to páči alebo nie, boli aj takí príslušníci našich národov, ktorí sú za tie veci zodpovední.) Nevravím, že to musí byť v rovnakej miere. Ale z tých ironických slov na adresu A. Frankovej som už nemal veru dobrý pocit.

    Ešte, že sem píšu aj celkom triezvi ľudia ako napr. Václav.

    Ľudia, pozor na radikalizmus akéhokoľvek typu. Či politicky korektného alebo nenávistníckeho. Oboje nie dobrá cesta.

  • 34 Fon // May 29, 2007 at 9:20

    Ladislav Kováčik–Hnevaj sa ale nehreš. Je zlé nenávidieť diabla a skutky jeho poslucháčov?
    My pravoslávni máme panychídu, niet zmyslu zosnulých uctievať, to vyznieva ako modloslužobníctvo.
    Kto tvrdí, že holokaustový biznis je humus tak asi mu na peniazoch priveľmi záleží ale možno sa mýlim.
    Prvoradá je pravda a až potom obviňovať, jediné čo môžu vyčítať je vyvezenie židov. Ale ak dodnes Židia spomínajú vlastnú vyvolenosť, práve tak ako boli v Egypte v otroctve tak boli v Poľsku. Alebo vyvolenci odmietajú trest za vlastné hriechy? Či azda sami bezbožní chcú viniť ostatných, že sa nesprávali ako kresťania a neodpustili až 77 krát?

  • 35 Defender of Patria // May 29, 2007 at 9:40

    boží šramot: jakou diru tim mate na mysli? smim li se ptat?

  • 36 Jakub // May 29, 2007 at 10:37

    Ladislav Kováčik: Jestli chceš, tak sem taky něco napiš. Jinak ten text mi nepříjde ani tak proti Frankové, ale proti tomu, co se na ní nabaluje.

    Nic proti tomu, že si Židé uctívají svoje lidi, kdyby to Češi dělali aspoň z půlky tak jako oni, tak říkám hurá. Problém je, že zrovna v případě těch výstav o Frankové je tam jednoznačné ideologické poselství, které nemohu označit jinak než škodlivé a naopak mi příjde zcela legitimní se proti němu ozvat.

  • 37 Ladislav Kováčik // May 29, 2007 at 13:47

    Fon, s tvojou prvou aj druhou vetou nemôžem než súhlasiť. Ale zaznel tu trebárs jeden komentár, aký skvelý vraj bol nacionalista, ktorý udrel homosexuálneho aktivistu. Takéto veci mi vadia. Inak, nechcem z toho zas robiť nejakú aféru, aj dobrí ľudia zvyknú niekedy povedať škaredé poznámky. Len sa to treba snažiť v sebe korigovať tým štýlom, že áno, homosexuálni aktivisti sú zlí, ALE nemožno sa primitívne vyjadrovať o homosexuáloch všeobecne. Takisto - sionistickí aktivisti sú zlí, ALE pozor na to, čo poviem, ak používam príliš často slovo “Žid” (a nie sionista) v negatívnej súvislosti. Mala by byť taká vnútorná sebakontrola, lebo ak niektoré veci príliš zjednodušíme, môžeme často veľmi nesprávne a nešťastne nasmerovať aj našu nenávisť.

    Ja to nehovorím, preto, že by som bol múdrejší alebo lepší, ale len preto, že som tiež len človek, ktorý si tie svoje názorové prúdenia musí neustále korigovať, stavať tým svojvoľne tečúcim vodám (miešajúcim dokopy rozum a emócie) kanály a priehrady.

    Nenávisť namierená voči ZLU akéhokoľvek typu je samozrejme v poriadku.

    To, že Židia si málo priznávajú vlastnú chybu, môže byť pravda. Ale najprv vyťahujme vlastné brvno.

  • 38 Ladislav Kováčik // May 29, 2007 at 13:52

    Fon: Inak jedna vec, čo sa mi na vás pravoslávnch páči, je ten váš negativizmus a pesimizmus (vnímané stredoeurópskym katolíkom), ktorý núti človeka byť výrazne kritickým, voči tomu, čo sa vo svete, i v jeho okolí deje. Len škoda, že ste k nám často tak nepriateľsky naladení, možno by nebolo od veci, keby isté myšlienky pravoslávia trošku “nakazili” aj západoeurópske a stredoeurópske myslenie.

  • 39 Ladislav Kováčik // May 29, 2007 at 13:57

    Jakub: Ja si napríklad vysoko vážim vlastenectvo Maďarov. Vidno, že oni to berú vážne. Iste, často to prerastá aj do šovinizmu. Kto má veľké sebavedomie, zvykne mať s tým problém. Slováci ani Česi tento problém skôr nemajú. Ale určite je to aj preto, lebo sme tak málo sebavedomí.

    Či to posolstvo výstavy bolo škodlivé, je diskutabilné. Vlastne - prečo si tie komentáre o extrémnom nacionalizme (tento fenomén predsa iste existuje) vzťahovať na seba? Nie je to trošku prípad trafenej husi?

  • 40 Jaro // May 29, 2007 at 16:02

    LK: “Ale zaznel tu trebárs jeden komentár, aký skvelý vraj bol nacionalista, ktorý udrel homosexuálneho aktivistu.”
    Nie, nie. Pre buzerantov - tých aktivistických (o schovaných by sme nevedeli) - by bolo vhodné zaviesť trest smrti. Ja osobne navrhujem staré dobré prepílenie napoly. Potom by si spoločnosť mohla užívať od nich klídek. Pre inšpiráciu: http://www.sacrumimperium.sk/node/54

  • 41 Jakub // May 29, 2007 at 18:49

    Ladislav Kováčik: Případ potrefené husy to není. Nemám sebemenších pochyb, že oním extrémem seš myšlen ty stejně jako já..

  • 42 Boží šramot // May 30, 2007 at 0:23

    Pro Defendera. Čti Makowa, tam to v kopstce všecko je, ale bacha , bude ti z toho blivno.

  • 43 mš/NM // May 30, 2007 at 3:36

    Jaro: Četl jsem si webové zprávy BBC, nakládačku dostalo víc lidí - jakýsi slavný brtiský homosvětoběžník, který si z obrážení podobných akcí udělal živnost, pak zpěvák kapely Right Said Fred (ten tam měl fotku s krvácejícím obličejem), nějací poslanci europarlamentu z Itálie…

    Začínám mít pocit, že si homosexuálové jezdí do Ruska pro výprask naschvál, vždycky to končí stejně a oni přijedou zas. Není to zkrátka jen projev nějaké další úchylky?

  • 44 František Nonnemann // May 30, 2007 at 3:47

    mš: Ty máš občas divný uvažování, ale něco na tom možná bude :-)

  • 45 Ladislav Kováčik // May 30, 2007 at 9:22

    Jaro: Ja len takú poznámočku - uvedomte si, prosím vás, že medzi homosexuálmi sú aj takí, čo NIKDY nemali pohlavný styk s osobou rovnakého pohlavia a dokonca aj takí, ktorí s touto svojou orientáciou nijako nesúhlasia a bojujú proti nej.

    Chcem veriť, že aspoň takých by ste ušetrili svojho zábavne znejúceho trestu. Vlastne, možno ste zatiaľ o existencii takých ani nevedeli. Nuž, tak teraz som vás na nich upozornil a dúfam, že to bude mať pozitívny vplyv na vaše vnímanie svojich blížnych. Lebo ako vás tak čítam, viacerí sa pred vami nemusia vždy cítiť bezpečne.

  • 46 Ladislav Kováčik // May 30, 2007 at 9:28

    Jakub: Ja som napríklad v televízii (ČT) v relácii Události, komentáře raz zachytil jednu pani, ktorá divákom s úsmevom vysvetľovala, že antisionizmus je nutne podmnožinou antisemitizmu. V tomto prípade mi bolo jasné, čo si o tom mám myslieť. V ostatných prípadoch by som ale bol trochu zdržanlivý, chcem veriť, že aj medzi Židmi sú mnohí normálni, nezakomplexovaní ľudia, ktorí chápu, že aj iné národy si chcú pestovať svoju hrdosť.

  • 47 Ladislav Kováčik // May 30, 2007 at 9:33

    Ešte na adresu tej pani - chudák židovský filozof Martin Buber, ktorý odmietal hlavný, politický prúd sionizmu, a sám preferoval istý kultúrny sionizmus a spoločný štát Židov a Arabov. Bol to akiste antisemita!

  • 48 Jaro // May 30, 2007 at 12:36

    MŠ: No a sme doma. :) Tí buzíci skrátka túžia nad mužnou rukou nad sebou, nie mužnučkou ručičkou. Je to také suproš.

Leave a Comment