Altermedia ČR
Altermedia ČR: „Ideologická převaha je důležitější než parlamentní většina…”


Nechci žít ve Velké Británii kvůli záplavě imigrantů

7/12/2007 0:21 · Diskuze (75 Comments)

morrissey.jpegNapsal: Adam Kovář

Takovéto myšlenky se jistě honily a honí hlavou mnoha obyvatel Velké Británie. Veřejně s nimi však příliš lidí nevystupuje, ono kritizovat masovou imigraci se dnes příliš nenosí. Někdy ovšem někdo odvahu najde a řekne, co si myslí: britská média zaujal takovýto výrok popového zpěváka Stevena Morrissey (na fotografii, zpěvák, textař a skladatel, zakladatel známé skupiny The Smiths, od roku 1987 na sólové dráze).

Osmačtyřicetiletý Morrissey v rozhovoru pro hudební časopis NME mj. uvedl: „Anglie je jenom vzpomínkou. Jiné státy si udržely svoji základní identitu, ale dnes to vypadá, že Anglie tu svojí zahodila… Když jdete po Knightsbridge (bohatší čtvrť v Londýně) slyšíte všechny jazyky a akcenty na světě, kromě toho britského… Nechci žít v zemi s takto rychlým nárůstem přistěhovalců.“


Od jeho slov se ihned distancoval redaktor NME Tim Jonze, který interview vedl. Řekl, že Morrissey „možná někdy byl hlasem své generace, ale s takovýmito názory nemluví za nás a pro nás.“ A slova o rasismu se začala ozývat i jinde, proto Morrissey publikoval článek, ve kterém říká, že jeho slova byla částečně překroucena a redaktor Jonze úmyslně vedl rozhovor tak, aby on vypadal jako rasista.

Ano, konstatovat, že Velká Británie je zaplavena imigranty a že v jejím hlavním městě člověk slyší britskou angličtinu jen zřídka, je už dnes také rasismem. I to svědčí o tom, že naše identita opravdu mizí kamsi do nenávratna…

Tags: Stručně · Ze zahraničí

75 responses so far ↓

  • 1 Blasius // Dec 7, 2007 at 2:39

    Říká se, že Slované jsou holubičí povahy. Ve skutečnosti jsme vůči cizincům jiných ras značně nesnášenliví a to je velmi dobře. Ještě máme pořád šanci zastavit imigraci z Afriky i Asie a předejít tak budoucím nevyčíslitelným škodám.

  • 2 LJM // Dec 7, 2007 at 3:38

    Vedl jsem včera a předevčírem rozhovor s jedním postarším německým pánem, co kdysi údajně dělal do politiky. Hodně jsem kritizoval Evropskou unii, ale to jsem narazil. Začal přicházet s argumenty, jak za peníze EU bylo to či ono postaveno po roce 1989 v Československu a ČR. Protiargumenty jako by neslyšel. Ani argumenty, že v současnosti do EU více dáváme, než bereme.

    Také jsem hodně kritizoval přistěhovalectví v Evropě. Opět se hrozně divil, jakože doby, kdy se křičelo “Německo Němcům” už jsou naštěstí dávno pryč. Jako příklad dával město Rostock, kde vyholení mladíci naháněli Vietnamce. Já přicházel se stále novými argumenty - nepokoje ve Francii, v Nizozemí, politická korektnost. Divil se, kam na ty názory chodím. Říkám, že čtu na internetu z různých zdrojů. Neustále mi skákal do řeči a tvrdil, že na internetu píší jenom anonymní lidé a že jenom noviny mají důvěryhodné informace (???). Vrcholem všeho bylo, když německou stranu Republikánů http://www.rep.de označil za neonacisty (???)!

    Jaký byl můj údiv, když ten samý pán vzápětí přiznal, že jeho syn byl v Berlíně těžce pobodán. A kdože byl tím agresorem? Neonacisté? Nacionalisté? Němci? Ne. V té bandě byl prý Vietnamec, Mexičan a nějaký černoch. Ptal jsem se na důvod tohoto zbabělého útoku. Udělali to pro peníze? Urážel je rasově? Ne! Nic z toho! Prostě klasická “výtržnost”. Lidi, chápete tyto lidi???

    Proč někdo pokrytecky kryje pokrytecké politické strany, hanící vlastní lidi a podporující tuhle barevnou svoloč? Proč jsou vysmíváni lidé, kteří svými politickými názory plavou proti proudu? Za starého Rakouska jste řekli něco proti císaři nebo monarchii a šli jste sedět. Za německé okupace stačilo schválit atentát na Heydricha byl z toho trest smrti, za komunismu jste se postavili proti ruským bratrům nebo Straně a opět vězení. No a konečně jsme na počátku 21. století: Stačí se křivě podívat na někoho barevného, stačí říct slovo “národ”, stačí nepatrná kritika Evropské unie a je z vás nacista, fašista, rasista a kdo ví, co ještě. Nejsem nacista ani fašista, rasista, kdo ví, ale ať si…. Já si kopat vlastní hrob odmítám!

  • 3 Al Jouda // Dec 7, 2007 at 4:24

    Němce se podařilo po II. světové válce částečně zdegenerovat, Francouzi už byli zdegenerovaní před válkou. Nás degenerace ještě čeká, pokud s tím něco neuděláme. Chtělo by to nějaké nové ideály, které by oslovily mládež. Za I. republiky formovalo český národ z velké části sokolské hnutí (paže tuž, vlasti služ !), které přidusil Hitler a dodělali komunisti. Křesťanské ideály odbourali také komunisti a církev se dostatečně nemodernizovala.
    Tak snad národ sjednotí jen odpor proti Julínkovým poplatkům u lékaře ?

  • 4 Kamil // Dec 7, 2007 at 4:38

    To jako, že přestanem chodit k doktorovi?

  • 5 Runner // Dec 7, 2007 at 4:40

    Němce se podařilo zdegenerovat proto, že největší idealisty a nejstatečnější část národa Hitler obětoval v nesmyslné válce v jednotkách SS a HJ. Budoucnost a záchrana bílé Evropy leží na východ od nás, v Rusku a na Ukrajině. To říkal i David Duke po návštěvě Moskvy. Nemohl si vynachválit, že v moskevském metru potkal samé bílé lidi, skoro žádného negra.

  • 6 LJM // Dec 7, 2007 at 4:56

    Runner: Příkladné srovnání - metro. Jel jsem metrem třeba v Mnichově. Tam to ještě šlo, naprostá většina byli bílí, i když zřejmě ne jenom Němci. Zato Londýn fuj!

  • 7 skud // Dec 7, 2007 at 5:10

    Dnes je takový problém, že se dneska nenosí mít ideály. Všude okolo slyším, jak jsou noví pánové neidealističtí, neideologičtí a že to jsou kontruktivní realisté. Já bych je spíš označil za postmoderní relativisty, kteří relativizují naprosto všechno. Toto je dědictví generace 68, kdy k moci přišli politici, kteří pocházeli z levicově anarchistikckých kruhů. A anarchisté jsou známí tím, že by jen bořili a nic nestavěli. Anarchie je naprostý chaos a prostřednictvím multi-kulti a destrukce pravidel a řádu vytvářejí ve společnosti atmosféru nejistoty a rozkladu. A na scénu přicházejí lichváři, extrémní egoisti, predátoři, kteří nemájí žádný základní morální základ a provozují obchod s drogami, bílým masem, bordelym kasína a mafie či organizovaný zločin. Běžný člověk v takové společnosti ztráci jakoukoliv jistotu a šaqnce normálně žíta a pak se upíná se k různým sektám, okultním spolkům (které dnes rostou jak houby po dešti) a drogám.

    Šanci v takovém balastu má jen vychcaný, chladnokrevný jedinec, který pro svoje blaho půjde i přes mrtvoly.

  • 8 Plenkovič // Dec 7, 2007 at 5:56

    LJM: Mám zážitek z londýnského metra: Do zpola zaplněného vagonu hlavně ženami a dětmi přistoupil černoch, stáhl si kalhoty a vystrčil hýždě. Cestující nereagovali a já jsme si odnesl poznatek, co znamená, když se řekne “s klidem Angličana”. V naší nedemokratické společnosti by byl možná stíhán pro výtržnictví, pokud by mu nějací rasisté nenakopali na místě.

  • 9 Anonymous // Dec 7, 2007 at 6:01

    Zásady židozednářství:
    1. Na troskách křesťanství vybudovati světové
    království hmoty, kde pojem národ nemá místo.

    2.Boj proti křesťanství je nejprvnějším posláním
    zednářstva. Smír jest n e m o ž n ý. Je nutno
    zahladit myšlenku, že národy jsou od Boha.Zde
    nutno bez slitování bojovat až do triumfálního
    vítězství vědy. Katolík je otrok (viz talmud: gój
    je méně než zvíře, než dobytek a je otrokem
    vyvoleného) a jeho disciplína se nesnáší s cíli
    zednářstva.

    3.Máme odvahu o sobě říci, že jsme náboženstvím s oltáři zasvěcenými kultům
    Rovnosti, Volnosti a Bratrství.

    Jejich staré triky- článek z republikán. “Večera”:
    srpen 1936 “Zednáři volají z Prahy do světa za účasti svých zástupců ze 17 zemí světa (tedy
    hlavně židi různé státní příslušnosti) a přejí si,
    aby každá země poskytla právo azylu, pracovní
    možnost a nejvyšší usnadnění jejich existence
    emigrantům. Tento konvent zásadně odmítá
    jakýkoli projev plemenné a a rasové nenávisti(?) a požaduje pro tyto osoby přednostní právo studovati na místních univerzitách a jiných vzdělávacích institucích a ústavech ZDARMA.

  • 10 Blasius // Dec 7, 2007 at 7:05

    ANONYMOUS - rovnost, volnost, bratrství jsou ve své podstatě nejzvrhlejší hesla. Předobraz bolševických revolucí a rudého teroru.

  • 11 Anonymous // Dec 7, 2007 at 7:25

    to Blasius: díky a zcela určitě a nejen od Franc.
    revoluce jsou tím nejefektivnějším prostředkem
    pro populační redukci občanů v rámci národ.
    útvaru, od likvidace elit po střední stav., což po
    uvolnění prostoru umožní původci záměru bezproblémovou výměnu obyvatelstva.

  • 12 skud // Dec 7, 2007 at 7:59

    rovnost, volnost, bratrství = válka je mír, svoboda je otroctví, nevědomost je síla

  • 13 Anonymous // Dec 7, 2007 at 8:09

    to Blasius ještě jednou:
    k Vašemu prvnímu příspěvku se domnívám, že
    odpor k cizincům a tady mám na mysli předně
    jiná plemena, je jedním z nejpřirozenějších a základních lidských postojů. Je prostě instiktivní
    a podmiňuje naši existenci vůbec, takže to nemá s povahou ani národní ani jednotlivce co
    dělat. Proto to úděsně, systematické vymývání mozků za účelem příjímání cizinců, což je ale vlastně přinucení k n á r o d n í a dnes už i
    rasové sebevraždě. A proč byla zvolena tato forma války a nelikvidují nás přímo jako třeba
    po VŘSR v Rusku? Inu, na nějakou dobu jsme
    ještě materiál, potřebný k předání dovedností,
    znalostí a zvyklostí těch, kteří doteďka žili jako
    zvířata nebo v lepším případě v nějakém stadiu
    doby kamenné.
    Zkusme se zeptat v Izraeli, proč je nutné k žádosti o IO svědecky doložit příslušnost k židovství o mnoho generací zpátky ?
    Ostatně, obludná propaganda, která má lidi
    přinutit ke ztrátě soudnosti a snadnému vzdávání se tradic ve prospěch jejich vlastní
    zkázy se týká všech aspektů morálky. Celé
    to řízené grandiozní svinstvo je v každém okamžiku našeho života vrháno proti nám v médiích (film a televize se svým podprahovým
    a hypnotickým působením),v tisku, ve škole ap.
    Žijeme prostě v době totální lži a protože vše se děje v souvislosti, druží se lež ke lži, jako
    provaz k našemu zadušení.
    Nebo jste si nevšimli postupného dávkování:
    nejdřív správnost přistěhovalectví, úprava trestního zákoníku (benevolence k cizincům),
    potom uzákonění homosexuality (brzy přibyde pedofilie), zvyšování hranice stáří nenarozeného dítěte s možností rozcupovat jménem humanity a svobody ženy jeho tělo
    na kousky a eutanázie zatím ….

  • 14 Anonymous // Dec 7, 2007 at 8:13

    Friedrich Schiller - drama Loupežníci:
    Zákony nastolíme tím, že je zrušíme.

  • 15 Blasius // Dec 7, 2007 at 9:03

    ANONYMOUS - K vašim příspěvkům nemám co dodat. Jen humanistický zaslepenec s vymytým mozkem by proti tomu mohl protestovat. Multikulturalismus je komplex jedovatých metastáz, které díky omezenosti a krátkozrakosti velké části společnosti padají na úrodnou půdu.

  • 16 Pozorovatel // Dec 7, 2007 at 9:42

    I Britové přišli na to, že nejlepšími otroky jsou přeci jen běloši http://hn.ihned.cz/c1-22248460-britska-ekonomika-tezi-z-imigrantu , i když tamní vrchní (černý)zrovnoprávňovač barevných měl námitky a vykřikoval, že tito noví přišelci mají ve vztahu k temnějším kůžím “mentalitu 50.let” http://hn.ihned.cz/c1-22248460-britska-ekonomika-tezi-z-imigrantu .

  • 17 Pozorovatel // Dec 7, 2007 at 10:09

    Jan Jůn http://tinyurl.com/2×2oaf tvrdí, že “Problémem je, že nikdo dnes vlastně neví, co „britskost“ je nebo co by měla v moderní multikulturní společnosti vlastně být. Většina obyvatel britských ostrovů se cítí spíše Angličany, Skoty či Walesany, a nikoli Brity. Tím méně britskou identitu přijímá muslimské etnikum.” http://www.bnp.org.uk/news_detail.php?newsId=1871
    Už i skotští “národovci” nominovali do parlamentu Pákistánce, který přísahal v jazyce urdú http://scot.altermedia.info/?s=bashir&submit=Search

  • 18 stop nwo // Dec 7, 2007 at 13:13

    Naštěstí v ČR ještě taková situace není. Je paradoxní, že za to můžeme děkovat 40 let zadrátovaným hranicím.

  • 19 Anonymous // Dec 7, 2007 at 13:49

    to stop nwo:
    proto se to snaží současná vládnoucí smečka,
    jejíž přítomnost na výsostných místech země české je naší hanbou, tak zběsile dohnat.

  • 20 vts // Dec 7, 2007 at 14:21

    to Runner - ja bych ti doporucil abys rychle tahl na Ukrajinu a jeste radsi do Ruska. Jestli tuhle pakaz z vychodu povazujes za spasu tak jsi asi hodne mimo realitu.
    Priklad z praxe naprosto realna zkusenost. Postavil jsem dum jako prvni v nove vznikle lokalite a uz dva roky mam moznost tu pozorovat “zachrance” bile rasy z Ukrajiny, kteri jsou na vetsine staveb. Rev, bordel, chlast, spina, smrad… A Rusove? Z mojich 8 bezprostrednich sousedu jsou 2 z Ruska. V sirsim okoli je jich jeste 7 dalsich. Arogantnejsi, hlucnejsi a nesnasenlivejsi ksindl, ktery Cechovy ani neodpovi na pozdrav asi neexistuje. Nejake normy slusnosti platne pro civilizovanou Evropu jim nic nerikaji. Jak rikal jeden z mym predku, vsechno spatne co postihlo tuhle republiku prislo z vychodu. Oproti tomuhle ksindlu bych v pripade navratu vital sudetske Nemce chlebem a soli.

  • 21 Andrej Draganov // Dec 7, 2007 at 16:10

    Runner: máš naprostou pravdu. Nedávno jsem na netu objevil foto z Pařížského metra- 95% barevných.Prostě Evropa je tavící se kotlík, jak před lety poznamenal socialistický italský politik Romano Prodi.
    Jinak jedině, kde se opravdu bojuje je Rusko. Tam se to dělá jinak než-li u nás či na západ od nás. A byl to Degrelle, který řekl, že v Rusku je obrovský rasový potenciál. Zřejmě byl prozíravější než mnozí jiní NS.

  • 22 Heinrich // Dec 7, 2007 at 16:13

    To vts,ja mein kamerad,konecne to nekdo rekl na plno,ale tak to je.Runner je nejak mimo,nebo pracuje pro- spolecnost pratel narodu vychodu.

  • 23 Andrej Draganov // Dec 7, 2007 at 16:16

    vts:aby ti ten podřadný slovanský chleba a sůl nenarvali někam. Já z ukrajinci dělal a nemůžu si stěžovat. Dělal jsem z více Ukrajinci a s některými jsem bydlel na stejné dělnické ubytovně. Byli to mladí kluci. Od pondělí do soboty dřeli.Přišli na ubytovnu, umyli se, najedli a spali. Jen v sobotu si trochu popili, ale bordel nebyl ani v nejmenším. V neděli do kostela a tak dokola. Nebyl problém.
    To, že ale někde Slované z východu dělají problémy, tomu věřím. Je ale také otázka jaké jsou rasy. Východ je obrovský a ne každý z něj je Slovan.

  • 24 Andrej Draganov // Dec 7, 2007 at 16:19

    Heinrich:jen do Runnera to je známý “přítel východu”. To by tak hrálo, aby někdo cítil pouto s východními árijci (Slovany). To je tedy příliš. My Němci (rozuměj Češi) přece nemáme zapotřebý se paktovat ze Slovany.

  • 25 Petr // Dec 7, 2007 at 16:49

    To je těžký. Já mám z Rusů žijících v Čechách pocit stejný jako vts. Arogantní,agresivní lidi ,stejný dojem mám z jejich zahraniční politiky. Když jsem ale byl v Rusku osobně, tak jsem se tam cítil dobře, zřejmě tady žije nějaký prapodivný vzorek, podle kterého těžko soudit.

  • 26 vts // Dec 7, 2007 at 16:53

    to Heinrich - zase to neprehanej… s tou nemcinou
    to Andrej D. - nic proti delnikum, ale v pripade, ze jsi teto profese tak ty prvni bys mel brojit proti levne sile z vychodu a prilivu te pakaze. Neda se ani do budoucna predpokladat, ze by se nam sem hrnuli Svycari nebo Holandani na delnicka mista. K te rase tomu prilis nerozumim? Mam za to, ze zadna Slovanska rasa neexistuje. Vsechna ta problemova spina z vychodu, kterou v pripade UKcek docasne a rusaku do doby doplaceni hypoteky musim snaset ve svem okoli je bila (dokonce blondata a modrooka je cast z nich). S tim rvanim chleba nekam hmm mozna, ale v pripade vyberu mezi temahle dvema moznostmy bych stejne volil tu vitat Lansmansaft.
    HOWG

  • 27 Petr // Dec 7, 2007 at 17:16

    To, že se sem budou jako přistěhovalci hrnout Švýcaři nebo Holanďani opravdu nehrozí, ale hlavně ať se sem nehrnou muslimové a negři. To je opravdu to největší ohrožení Evropy, Ukrajinci a Rusové jsou z podobného kulturního prostředí, i když se někdy chovají trochu jinak. Je to paradox, ale když si člověk uvědomí ty miliony barevných problematických přistěhovalců v západních zemích,tak musí železné oponě občas poděkovat…

  • 28 vts // Dec 7, 2007 at 17:33

    to Petr - no po zkusenostech z Anglie, Holandska ted i Francie a hlavne po viteztvi SVP ve Svycarskych volbach verim tomu ze to dopadne dobre. Problem je, ze hlavni media a tim padem i podstatnou cast verejneho mineni ovladaji “krivonosy” a to je ten nejvetsi problem. Zbavme se jich a pak to pujde samo…

  • 29 LJM // Dec 8, 2007 at 1:25

    Ještě k tomu přistěhovalectví. Na německé Altermedii jsem přečetl i zajímavý názor, kde bylo prezentováno zhruba toto: “Ať hoří celá Francie, ať hoří i ta poslední francouzská vesnice, ať všichni vidí, co to ten multikulturalismus je.” Prostě tím autor myslel, že budeme muset nejdříve projít peklem, než se začne zjednávat nějaká náprava.

    Jinak k otevření hranice v souvislosti s “Schengenem” se vyjádřil i pan Komorous. Prý přes nás půjdou hlavní drogové trasy z Balkánu. To s tím opravdu musel přijít až teď? A co teď jako s tím?

  • 30 Andrej Draganov // Dec 8, 2007 at 3:37

    vts:Tak dobrá ne Slovanská rasa, ale národ. Já se tu možná zastávám Rusů, ale v tom kontextu, že je zbytečně napadáte. Já tu nechci ani Landsamnsaft ani Rusy. Musíme být svobodná země a vést nevazalskou poltiku.

  • 31 Dimi // Dec 8, 2007 at 6:34

    No v UK je to s neevropskou pakazi vazne desne.Ziju uz druhy rok v Londyne presneji vychodnim Londyne a to jsou ty nejhorsi ctvrte plne Indu,Pakosu,Bangladez.Jit tady po ulici to je jako vylet do zemi 3 sveta.Vzdycky se desne tesim domu do CR kde se muzu v klidu projit po ulici a nekoukat vsude na negry a asiaty poslouchat urvany negersky fakany a prekracovat vsude ten bordel kterej se tady vali po ulici.Londyn je vazne stoka.

  • 32 LJM // Dec 8, 2007 at 9:11

    Dimi: Já byl v Londýně poprvé v roce 1995 a podruhé letos. V některých částech to docela ještě jde, ale jsou i čtvrtě, kde to vypadá jako někde v Lagosu nebo co já vím kde. Je jen otázkou času, kdy z Londýna bude vskutku jeden velkej čurbes. Zkuste si jen představit, že v Praze by byli Češi nebo běloši obecně v menšině. Hnus!

  • 33 Runner // Dec 8, 2007 at 10:08

    To vts: Komu tykáš, vlezdoprdelko? Jasně že je považuju za spásu bílé rasy, protože jsou nám mnohem bližší než nějakej negr ze Zimbabwe. A že ti dělají bordel před barákem? Hm, to máš teda blbý, asi bys radši cigány, negry a Arabáče ne? Kdyby jim tehdy tvoji slavní skopčáci neposlali Lenina s pěti miliony zlatých švýcarských Franků v zapečetěným vagonu a nesčuchli se s Židama aby Rusům zavedli komunismus, tak by možná dnes Rusové byli tak civilizovaní jako já nebo většina diskutujících zde (tebe do té slušné většiny nepočítám). Já jsem Ukáčka nějakou dobu zaměstnával a slušnější a uctivější lidi jsem nepoznal. Dokážou si vážit práce dokážou za ni vzít. Někteří víc, někteří míň, ale určitě se jí nevyhýbají. A že nemají třeba návyky jako my a nepozdraví? Tak to je asi to poslední, co by mi vadilo. Určitě budu radši, když mi bílej Rus neodpoví na pozdrav, než aby mě každý ráno zdravil nějakej negr. Z Ukáček budou za jednu nebo dvě generace stejní Češi jako ze mně nebo jiných tady (tebe za Čecha nepovažuju, máš temeno hlavy v německým zadku), ale negr bude vždycky negrem. Proto vždy uvidím mnohem raději Ukrajince nebo Rusa, než bych se díval na nějaký černý nebo žlutý ksichty.

  • 34 Dimi // Dec 8, 2007 at 10:50

    To LJM

    To je pravda.Taky kde bydlim Newham je 2 nejhorsi misto na ziti v cele UK.Kazdej rok tady davaji v TV na Channel 4 porad kde je nejlepsi bydlet a kde nejhur Newham postupuju stale kupredu pocitam ze pristi rok obhaji zlato.proste je to nejmultikulturnejsi ctvrt v cele UK.Viz z Wikipedie:
    Newham had the highest proportion of non-white population in the country at the 2001 Census. Also, the borough contains the second highest percentage of Muslims in Britain (24.3%).

    When using Simpson’s Diversity Index on 10 aggregated ethnic groups, the 2001 census identified Newham as the most ethnically diverse district in England and Wales, with 9 wards in the top 15.
    Nejak se to multikulti nema rado s prosperitou a poradkem.Ale jsem rad ze to tady vydim bo budu vzdy hlasovat pro stranu ktera tenhle svincik nebude podporovat i v CR.
    Na druhou stranu v praci delam s lidma ze sri Lanky a nemuzu rict o nich krive slovo pracuji neflakaji se mozna to bude tim ze jsou Budhisti nebo hinduisti ci Krestane a ne Muslimaci.I kdyz v CR bych nechtel ani je kazdy k svemu asiati do asie Evropane do Evropy a tenhle pokus o rozmanitou evropu brzo skonci v barve rude bo potecou reky plne krve jako to uz tady v Uk predvidal Enoch Powell
    http://en.wikipedia.org/wiki/Rivers_of_Blood_speech
    No co uz je to boj toz bojujme.

  • 35 Dimi // Dec 8, 2007 at 11:05

    Jeste dodatek tady v UK je snad nejlepsi volit BNP co vystupuje proti negrum ci muslimakum.Ale maji keci i na Polaky a ostatni lidi z vychodni Evropy proste to uz berou vsechno dohromady neni se co divit kdyz je tady tema imigrace v novinach kazdej tejden co zase vlada posrala a prosaklo to ven.Jen pro priklad: Azylant z Maroka sem prisel v roce 2003 hned ten samej rok mu zamitli zadost o azyl ale jeste je stale tady nejsou ho schopni vyhodit neni kapacita ci na to dlabou a on si stezuje nejdriv ze by rad misto poukazek na jidlo dostavel penize pak ze jeden council byt se mu nelibi at mu daji druhej tak mu dali druhej ten je zase moc malej atd.No Anglany tohle musi neskutecne srat kdyz cekaji v waiting listu na council housing spoustu let a nejak zmrd dostane byt jen co prijede a pro Uk nehnul ani prstem.O tom ze si tady leci sveje zanedbane nemoci jak jinak nez zadarmo ani netreba psat.Vsak taky vlada maskuje statistiky o council bytech a o poctu imigrantu.Pred par tydny nejdriv cislo 500000
    za par dni uz milion a pravda nakonec milion a pul.A kdo vi jestli je to vubec pravda.Snad pristi volby tady vyhraji Conservativci a hodne posili BNP jinak to pujde vazne brzo na noze.
    No je to proste hnus.

  • 36 LJM // Dec 8, 2007 at 11:11

    Dimi: Integrace nebo deportace! To platí i pro bílé Poláky, Čechy a další.

    Tenhle multi-kulti kotel jednou bouchne a bude zle, strašné zle….

  • 37 Heinrich // Dec 8, 2007 at 11:16

    Ja teda zvas fakt uz nemuzu,pamatuji dobre dobu,kdy vsude vyseli transparenty typu-V BRATRSKE JEDNOTE SLOVANSKYCH STATU,V CELE ZE SOVETSKYM SVAZEM,a tak podobne,ve skole jsme se ucili Rusky,a cpali nam do hlav jak v Nemecku zije narod,co nas upali v pecich krematoriji+prislusne dokumentarni filmy.Kdyz jsem jel v zari 1989 pres CS Nemeckou hranici,v sude byli Cesti vojaci ze samopalama a psama,kam jsem dohlidl tuny ostnateho dratu,celou dobu mirili zbranema na vlak,mnel jsem pocit ze opoustim brany koncentraku,a na Nemecke strane nic,Porad jsem hledal cerne odene vrahy vseslovanstva,no nejak jsem je nenasel.Pripominate mne svima poznamkama Komunistickou propagandu,takhle to kdysi taky zacalo,otocime se na vychod a bude zde raj na zemy,do dnes to TU pachne schnilotinou.

  • 38 Fyrfos // Dec 8, 2007 at 11:36

    Runner:Chci se zeptat,proc si myslite,ze jsou Ukrajinci a Rusove lepsi nez Nemci.Ja osobne bych nepreferoval ani jedny,ale zarazi mne vase nenavist ke vsemu neslovanskemu.Ziji v Praze a musim rici,ze ani ja nemam moc dobre zkusenosti s Ukrajinskyma delnikama.Nechci tvrdit,ze jsou vsichni spatni,ale dost casto je tu vidavam urvany,spinavy a ozrali.Pravdou je,ze ti slusnejsi z nich mne nevadi.Kazdopadne mate pravdu v tom,ze kdyby se tu usadily,tak za nejakou dobu se prizpusobi nasim podminkam.U negru a jim podobnym tomu neverim.

  • 39 Andrej Draganov // Dec 8, 2007 at 11:38

    Heinrich: Já si zas pamatuju fotky z Lucerny s nápisy za “socialistický řád nové Evropy”.
    LJM: A nemohl by si nějaký zajímavý článek z německých stránek přeložit pro české AM? Možná nějaký peprný článek ze stránek NPD by si tu mnozí rádi přečetli. Třeba něco o sudeťácích.

  • 40 vts // Dec 8, 2007 at 11:41

    to Runner - na to cos napsal se neda snad ani nic rict. Jsi smesny a tak trochu i klaun :-).

  • 41 vts // Dec 8, 2007 at 11:50

    to Runner - puvodne jsem si to chtel odpustit protoze s klauny nediskutuji, ale nemuzu pochopit jak se muze “vlastenec” kterym urcite jses (nebo si to alspon myslis) verejne hlasit k tomu, ze zamestnava UKcka? Ho…no vlastenec UKcka jsou levnejsi nez Cesi a ani bych se nedivil kdyby polovina z nich nemela povoleni k pobytu. Hlavne, ze jsi si namastil kapsu zamestnavateli! Vlastne klaune :-)

  • 42 Radola // Dec 8, 2007 at 13:36

    Heinrich:nevěřím,že si v roce 89 jel přes CS-DEU hranice,rozhodně ti nemůže býti více než 13let…?!
    vts:Svou neomaleností a naprosto hloupou denunciací urážím sám sebe,nikoliv Runnera.východní národy jsou problém,to nepopírám,ale rozhodně menší než ten,který nad námi visí jako Damoklův meč ,a to jsou muslimové a negři z Afriky.K Ukrajincům a Rusům máme aspoň vztah kontinentální a křesťanský.

  • 43 Runner // Dec 8, 2007 at 13:50

    To Fyrfos: Ukačka a Rusové jsou lepší než Němci, protože jsem ještě nepotkal Rusa nebo Ukrajince, kterej by se nade mně povyšoval a mluvil o mně jako o českým póvlu nebo jako o české svini. Pár diskutérů zde nemůže Rusům odpustit komunismus a 68. rok, ale dnes jsme v roce 2007. Zrovna včera jsem se bavil s přítelkyní mého kamaráda. Ta studuje němčinu, byla na pobytech v D atd. Dělali anketu v Kolíně n Rýnem o ČR. Ze 30 Němců jen 2 věděli že hl. město ČR je Praha, jeden si vzpomněl na Havla, jeden na pivo a tři na prostitutky. Ostatní nevěděli ani kde ČR je. Na škole v D dostala mapu, kde ČR byla zakreslená vedle Iránu. Sám jsem jednou musel na záchodě v hospodě chytnout pod krkem skopčáka kterej vedle u stolu vyřvával o Tsechisce Sweine. Bylo to ve Znojmě a vůbec ho nezajímalo, že kolem sedí spousta Čechů a že tohle mu asi každý rozumí. Jsou to sebestředný, nabubřelý a povýšenecký hovada, navíc blbý jak tágo. To je muj názor a kdo mi vykládá, jak jsou Němci skvělí, je podle mně ubohá vlezdoprdelka a rozenej slouha.

    To vts: Divil by ses, vlezdoprdelko, ale dávám za úklid na stavbě každýmu stejně: 60 Kč/hod. Jestli je to Čech nebo Ukrajinec, každýmu stejnej metr. Byli to brigádníci, takže jsem žádný povolení k pobytu nezkoumal. Nevím, proč by vlastenec nemohl zaměstnat jinýho bělocha, kterej má chuť do práce a ta věc, na které se dělá, bude sloužit našim lidem. Co děláš ty, vlezdoprdelko? Čistíš německým turistům boty a klaníš se jim až k zemi za 50 centů? Nebo jim zrovna vlastní kšticí utíráš zadky?

  • 44 Runner // Dec 8, 2007 at 13:57

    To Fyrfos: Jo, a teď jsem si ještě vzpomněl, jak jeden můj kámoš před pár lety chtěl uspořádat nějakej koncert a pozval jednu německou kapelu, aby tady zahráli. Napsali mu, že pro podřadnou rasu nehrajou. A pak že prej jsme všichni na jedné lodi a všichni jsme bílí. Jo, ale podle některých skopčáků jsou oni bělejší než my.

  • 45 Radola // Dec 8, 2007 at 14:05

    Ne, já sám sebe,ale vts Runnera.Omluva za překlep.

  • 46 Andrej Draganov // Dec 8, 2007 at 14:13

    vts:Přesně.Je nevlastenecké zaměstnávat bělochy, navíc Slovany.To ví každej.Já bych zaměstnal jen Němce.

  • 47 vts // Dec 8, 2007 at 14:27

    to Runner - uz jsi se zase sam uvaril. Řád, pravo a spravedlnost (mozna i 14slov) to je myslim to co vetsinu zdejsich ctenaru spojuje. A ty jako Cesky nacionalista, ktery ma jit prikladem nezkoumas jestli ma cizi brigadnik v poradku papiry? No pekne na to dlabes jen co je pravda. Jestli tohle ctou nasi ideologicti odpurci musi z tebe mit ohromnou radost.
    Co delam? To je asi jedno. Najdi si me v EURU mel jsem tam i fotku :-)

  • 48 Heinrich // Dec 8, 2007 at 17:22

    TO RADOLA,KOLIK JE TOBE?MNE JE 41.A TY DEBILITY CO ZVAS TU LEZOU JSOU SKUTECNE VYPLODEM ZIVOTNI NEZKUSENOSTI .

  • 49 Fyrfos // Dec 8, 2007 at 17:34

    Runner:No koukam,ze mate s Nemcema dost negativnich zkusenosti.Mate asi pravdu v tom,ze je tam spousta vypatlancu(jako vsude),ale nemyslim si,ze by to byla celospolecenska zalezitost(mohu se mylit:)Kazdopadne si myslim,ze sovinismus skodi nasemu spolecnemu cili.Nejsem nadsenej pangermanista ani panslovanista a byl bych strasne rad,kdyby jsme,jakozto Evropske narody bojovali spolecne za nasi vec.

  • 50 Pepicek // Dec 8, 2007 at 21:03

    v jednote je sila . evropani musi stat pri sobe , a dat nejake historicke detaily za sebe . nezijeme pro minulost ale pro budoucnost a z chyb v minulosti se musime ucit . znam par ukrajincu v praze . jeden z nich tam zije 5 let , ale cesky umi perfktne . pracuje a plati dane . proste slusnej kluk . mam rad rusy , ukrajince , nemce a vsechny bile evropany , a to ne jen v evrope . evropa je nase budoucnost , ne hadky a urazeni jeden druheho . ukrajinci za valky bojovali s nemcema proti zido-bolsevismu z ruska , ne proti rusum . to nebyla valka narod proti narodu , ale valka ideologii . ale to je jen muj nazor . je nutne evropu sjednotit , pripravit se na rasovou valku , protoze prijde , a pak ti bude jedno , az ti dojde munice , jestli je to fin , rus , nemec , ital , spanel , skot nebo anglican co ti poda plnej zasobnik . a uz me tu prestante srat s tim napadanim jeden druheho . ano kazdej mame jine skusenosti a nazory , ale ty si muzete strcit vite kam . snazte se najit dobre veci na ostatnich bilejch narodech a snazte se evropu sjednotit . bude toho treba . jen zid chce abychom nebyly jednotni . rozdel a panuj . ale od toho tu nejsme , abychom stvali bile narody proti sobe , od toho mame ct-1 , novu a primu . Herr Kommandant Pepicek

  • 51 SpiritOf** // Dec 9, 2007 at 0:39

    Pánové,zdržte se prosím šovinismu….V Rusku je obrovský potenciál bílé rasy a země na západ od našich hranic jsou už bohužel de facto rasově mrtvé.Nacionalistická kapela KRAFTSCHLAG je šovinistická,nedivím se jejich názorům na Čechy když vidím co Čeští nacionalisti píší na Ukrajince nebo na Němce.

  • 52 LJM // Dec 9, 2007 at 1:54

    Tak narovinu. Nesnáším nabubřelé rychle zbohatlé Rusy, co se tu na Čechy povyšují, nesnáším ožralé agresivní ukrajinské dělníky, nesnáším namyšlené Germány a zvláště šovinistické blbečky na internetu jako pána píšícího pod nickem GB/BHE. Nesnáším ale i zakomplexované Čecháčky, co do všech stran pouští své antipatie a chovají se před zahraničními turisty jako póvl.

    Slušný Rus, pracovitá Ukrajinka, německý turista či jakýkoliv hrdý poctivý Čech nebo Moravák pro mě nejsou nepřátelé. Mně sice východoevropská mentalita moc nesedí, ale jsou to přeci jenom Slovani, jsou to naši příbuzní. S Němci nás zase váže geografická příbuznost a společné dějiny. Bílé národy by neměli bagatelizovat, ale ani klást přemrštěný význam na to, co si kdy vzájemně provedly. Balkánský hrdlořezský šovinismus, německý neonacismus a další zhovadilosti nemají v budoucím mírovém soužití bílých lidí místo!

  • 53 Pepicek // Dec 9, 2007 at 2:33

    na me si nikdy nikdo nevyskakoval . ale kdyby se tak stalo , tak bych ho rozkopal na prach , at je nemec , sved , ital , rus , cech nebo ukrajinec . ale kdyby nebyl bilej , pravda , snazil bych se vice . ale pozor !!!! hodne , ne li vetsina “ruskejch” zbohatliku sou zidi-khazari . lepem receno , banda zlodeju . na takoveho zmetka cekam . nejsem agresivni povahy , spise klidas , ale v tomto pripadu bych s radosti udelal vyjimku . zid-khazar-komunista-sionista , nepritel lidstava . posledni reseni , jedine reseni !!!!!!!!!!!!!!!!

  • 54 Andrej Draganov // Dec 9, 2007 at 2:59

    Pepicek:Tažení na východ bylo z rasových pohnutek. Ideologickým bojem se to je zašťiťovalo.Nežij s propagandistických řeší či sloganů.Podívej se na podstatu nacismu.Jedním z nejdúležitějších bodů ns ideologie bylo co?

  • 55 Pepicek // Dec 9, 2007 at 3:17

    Andrej . byl to boj s zido-bolsevismem . oba rezimy chteli evropu . pravda , nemecko zautocilo prvni , ale bolsevici to meli naplanovano , jen otazka casu . jak vysvetlis 600 000 vojaku v ss , a z toho bylo 400 000 ukrajincu ??? omlouvam se , ale sem neo-nacista . muzete me mit radi , nebo me muzete nenavidet . muzete se pridat nebo necine cumet na zido-novu . ale jen bych rad dodal , ze nejsem jenom cesky neonacista , sem pro- evropsky neonacista bez rozdilu , jsi-li bilej jsi muj bratr nebo kamarad . muj cil : sjednotit evropu . jeden kontinent , jedna rasa . a pak mi dejte minimalne jedno pivo . Pepicek 58

  • 56 Pepicek // Dec 9, 2007 at 3:19

    zapomel sem , ze 600 000 vojaku v ss byly cizinci . a z toho 400 000 ukrajincu .

  • 57 Pepicek // Dec 9, 2007 at 3:21

    a co divize Handzar ? muslimska divize ss z balkanu ? kde je tvoje rasova otazka ? sam to nechapu . mozna , ze sem taky trochu blbej . P

  • 58 Fyrfos // Dec 9, 2007 at 4:51

    Pepicek:I kdyz s tebou skoro ve vsem souhlasim,tak pravdou je,ze Nemci verbovali jine narody hlavne z duvodu dochazejicich lidskych zdroju v Nemecku.Adolf Hitler s tim mel celkem problem,ze v Nemeckych uniformach maji bojovat slovani a jine negermanske narody.Kazdopande Nemecko potrebovalo kazdeho vojaka a tak se delali ustupky.Problem tehdejsiho nacismu byl ten,ze byl zalozen na pangermanskem sovinismu,vychazejiciho z tehdejsi doby a naladeni.Dnesni neonacismus se snazi od sovinismu distancovat a stmelit vsechny Evropske narody.

  • 59 Heinrich // Dec 9, 2007 at 6:00

    Pepicku asi te adoptuju.

  • 60 Andrej Draganov // Dec 9, 2007 at 6:44

    Pepiček:No nevím jestli bylo zrovna v zaharničních jednotkách SS 400 000 ukrajinců, ale je fakt, že východní národy měli asi 1 000 000 milionové zastoupení. Ale to byli různé útvary a zdaleka ne jen SS. Navíc zahraniční východní dobrovolníci byli přijímání proto, protože byli potřeba, ne že by byli rasově dobří. Připoměňme si Turkemnské legie, Kalmiky v Německých přiblách, Albánce a řadu dalších muslimských národů. Němci ty vojáky potřebovali, nevybírlali je podle rasy, ale podle potřeby. Proč asi nastalo tvoření většiny východních SS jendotek až v roce 1943 a ne hned jak Němci překoričily hranice?Navíc z počátku se doborvolníci a tzv Hiwis formovali za zády Hitlera, který řekl, že “žádný Slovan” nebude nosit zbraň”.
    Tažení na východ bylo z geopolitických hledisek. Stačí se zakoukat do Mein Kapmfu a pár dalších knih o rasové politice NS a je jasno.
    Ano, byl to boj i proti bolševismu, ale v prvé řadě šlo o geopolitiku. Tak nebuďte furt jak tupí hovádka, který si přečtou pár propagandistických vět či hesel a už maj jasno.
    Rosenberg to vyjádřil jasně: “nevedeme dnes boj na východě, abychom osvobodili nebohé rusy, ale abychom prováděli německou rasovou politiku”.
    A pokud vás tak fascinuje boj proti bolševismu, hleďte raději na české legie. Ty toho dokázali v tomto boji mnoho a dostali se tam, kam se těm vašim nadlidem ani nesnilo. Nevím,ale odkazovat se na někoho, kdo nám Čechům, nedal ani důvěru, abychom mohli i mi bojovat za tu “socialistickou Evropu”, mi připadá hloupí.

  • 61 Shooter // Dec 9, 2007 at 6:52

    Fyrfos: Přijde na to, co rozumíte pod pojmem společně za naši věc, protože se obávám, že mnoho lidí si pod pojmem za naši věc představují úplně něco jiného.

    LJM: 100% souhlasím s Tvojí poslední větou v příspěvku z 9. prosince v 1:54: „Balkánský hrdlořezský šovinismus, německý neonacismus a další zhovadilosti nemají v budoucím mírovém soužití bílých lidí místo!“

    Pepíček: V SS nikdy nebojovalo 400 000 Ukrajinců. Celkem se uvádí, že v německých službách jich sloužilo okolo čtvrt milionu. A plno Ukrajinců přesto, že bojovalo na straně Německa, tak nacismus ( vzhledem k tomu, jak se nacisté chovali k ukrajinským nacionalistům ) nenáviděli stejně jako komunismus resp. Němce nenáviděli stejně jako Rusi. A hlavně Ukrajinci bojovali za Ukrajinu, proto taky nepřísahali A. Hitlerovi, ale slibovali, že buď „vybojují svobodu Ukrajiny, nebo za ni zemřou“. Mnoho z nich bojovali proti Sovětské armádě dlouho po skončení II. WW.

  • 62 Andrej Draganov // Dec 9, 2007 at 6:57

    Shooter:To je pravda.Například Banderovci byli proti bolševismu a ani nacisty neměli v oblibě. Bojovali za “bílou” národní Urkajinu. obdobně jako Vlasovci.

  • 63 Radola // Dec 9, 2007 at 8:33

    Zdá se mi to,nebo zdejší debaty opravdu upadají…?!

  • 64 Václav // Dec 9, 2007 at 12:19

    Radola: Ono je to ještě složitější. Mně vadí rozhodně méně slušný černoch nebo Vietnamec, než neslušný Čech. Každopádně především muslimové se přizpůsobit nechtějí, takže nemáme důvod je sem pouštět. Němci, Rusové i Ukrajinci jsou lidi, navíc stejně jako my bílí, s Němci jsme byli součástí Svaté říše římské, a s Rusy a Ukrajinci nás pojí slovanské pouto. Co se týče Židů, za potomky Abrahamovy a starší bratry ve víře lze považovat pouze Sefardy, ne Aškenaze. Každopádně i židovská diaspora je pro mně přijatelnější, než islámská nadvláda.

  • 65 Vilnius // Dec 9, 2007 at 14:21

    Nedočetl jsem všechny příspěvky, nicméně Rusko a Ukrajina jsou jediné dvě země s bílým obyvatelstvem, které naštěsti zatím nezdegenerovaly. Měli bychom si od nich vzít příklad. Tito lidé jsou sakra tvrdí!

  • 66 Václav // Dec 9, 2007 at 15:17

    Vilnius: A co třeba Litva?

  • 67 Tom // Dec 10, 2007 at 6:04

    Dimi: Jsem rad,ze zminujes jak to chodi v UK. Skoda jen ,ze jsi zapomnel zminit,ze i ty jsi pro ne spina a pakaz.A je jedno ,co delas. Proc teda pracujes v UK,proc nepracujes v CR,kdyz brojis proti multi-kulti? Ukrajinci a cernosi ti u nas vadi,ale prisrat se jinam ti nevadi?
    Jenze to bys mel asi o neco mensi plat,ze? A kdyz jde o prachy,tak jdou idealy stranou.

  • 68 Plenkovič // Dec 10, 2007 at 6:53

    Tom trefil hřebík na hlavičku. Nejen v UK jsou Češi vnímání jako ksindl a póvl na úrovni Asiatů i Afričanů. Děláme si to ovšem sami, stačí se jen porozhlédnout po krimiálních deliktech spáchaných Čechy, aktuálně vražda v Německu, před rokem vražda ve Švédsku, krádeže, pašování drog a bohužel se to nedá svést na české hnědočechy. Díky našim spoluobčanům už o nás začínají vědět v Thajsku, Kolumbii, Peru a jinde ve světě, kde
    naše zem vlastně leží.

  • 69 Dimi // Dec 10, 2007 at 19:53

    Re Tom

    Muzu vedet kde jsem psal ze me vadi Ukrajinci?
    Tak priste nelzi.No jsi urcite velkej znalec nalad anglickeho lidu vid tak me pouc co o tom vis?

  • 70 anonymous // Dec 12, 2007 at 11:03

    Dejte pokoj stále s těmi šišlavými anglány, jsme přece Slované!

  • 71 mike // Dec 13, 2007 at 12:37

    divadlo malosti tahle diskuze ( teda až na některé příspěvky) . Hádáte se tu , kdo je větším zachráncem “bílé rasy” , ale podstatu vystihl plenković , my se tu bohorovně vyvyšujeme nad kdejakýho negra , nobo vietnamce a v očích angličanů jsme stejný póvl , stejná sračka , ale bojíme si to přiznat , je to jako kastování malomocných podle počtu prstů

  • 72 Pozorovatel // Dec 13, 2007 at 13:51

    Řekl bych, že v britských očích jsou bílí nádeníci z EU o dost snesitelnější než zámořský import, i když nahlas to nikdo neřekne - časy staré dobré Anglie, kdy se na cizince všeho druhu a Francouze zvlášť hledělo jako na “dirty foreigners” jsou v rámci cílené destrukce evropské civilizace dávno pryč. Bez zdravé míry xenofobie a rasismu se prostě impérium nevybuduje…

  • 73 Tom // Dec 15, 2007 at 7:05

    DIMI: Ja tady nejsem od toho,abych te poucoval. Ja se te pouze ptam, proc ti vadi pristehovalci v CR,ale to,ze ses pristehovalec v jine zemi,ti nevadi. Delas to same, ses soucasti masy,ktera nici kulturni identitu anglickeho naroda, stejne jako to tu delaji Vietnamci a Ukrajinci. Proc to delas? Pro prachy?Neodpovedel jsi mi,takze predpokladam,ze to tak je.

  • 74 Nordic visitor // Dec 17, 2007 at 8:27

    Mein gott,vy teda mate nazor.Jeste ze hrda sila se postavi v cele Evrope casem na odpor,kdyby to zalezelo na vas,tak by jsme se ani nehli.

  • 75 Kubux // Apr 29, 2008 at 13:41

    Mate zvlastni nazory panove .. nez jsem zacal cist diskuzi, vubec jsem netusil, na jaky portal se to vlastne divam .. Stacilo mi prvnich par vet prispevovatelu a bylo mi jasne, co najdu v sekci odkazy :D
    Neziju v CR proto, ze stoji za houby .. Sila mi dosla, kdyz jsem v primem prenosu nechapave ziral na zpusob volby presidenta.
    Co by mel cesky narod delat daleko radsi, nez se urazene mracit na cizince je se trosku ztoporit a jit vykopat z kresla tu neskutecnou hromadu hovad, ktere se vyhrivaji na nasi politicke scene!
    Tim, ze se budete navazet do pristehovalcu proste nic nevyresite

Leave a Comment