Altermedia ČR
Altermedia ČR: „Ideologická převaha je důležitější než parlamentní většina…”
UltraViolent Street Wear, t shirts and clothing with a street tough attitude

Křesťan jako muslim

November 30th, 2006 · Diskuze (17 Comments)

Email This Post Print This Post

ben_02.jpgNapsal: Ladislav Klíma

Křesťanství a islám jsou velmi odlišná vyznání, ale přes veškeré rozdíly jsou lidé, kteří by nejraději vyznávali obě víry. Jako nelze jíst sladké a slané na jednou, nemůžeme islám kombinovat s křesťanstvím. A zvláště by si to neměli dovolit pánové, kterým se v katolictví říká Otče.


Benedikt XVI. se přiletěl podívat na své muslimské děti, které ho vítaly s nápisy „otče, jdi domů“ nebo transparenty urážející katolickou církev a tím i celou Evropu. Tyto velké „oslavné“ texty v průvodech nesli muži, ženy i děti. Většinou ani nevěděli, proč na demonstracích jsou. Turecký premiér Erdogan dával sám dostatečně najevo, že o papežovu návštěvu příliš nestojí, ale na nátlak zahraničních politiků se s ním nakonec sešel jen tak letmo v hale letiště.
Papež i přes všechny tyto okolnosti stále mluví o „cestě smíření“. Bohužel si neuvědomuje nebo nemůže říci, že se nelze smířit s muslimy, kteří nejen proti křesťanům, ale také všem Evropanům vedou „svatou válku“. Pravou podstatou papežovy návštěvy oficiálně je usmíření se s muslimy, které pohoršil svým projevem v Řezně. Jenže muslimové o žádné usmíření nestojí.
Stále nás děti půlměsíce budou děsit svými útoky a výhružkami, jako to dělaly před tím. Již je pozdě, abychom se ptali, jak se usmířit. Svatá válka vedená proti křesťanům, proti Evropanům, proti nám samotným. Doby křížových válek se otočily naruby a máme tu války půlměsíce.
Je zde stále velká skupina lidí, která se snaží ustoupit muslimům, jak jen to jde. Některé lze obvinit ze slabosti, ne tak církev. Její základní mentalitou je láska k druhým, a tak se můžeme pouze pozastavovat nad tím, jaké pokusy provádí.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading ... Loading ...


Tags: Ze zahraničí · Úvahy a komentáře

17 responses so far ↓

  • 1 Bandera // Nov 30, 2006 at 2:34

    Autor má pravdu, jíst dohromady sladké a slané opravdu nejde. Asi před 14 dny jsem posnídal 4 koblihy s meruňkovou marmeládou a na to 3/4 pytlíku čipsů, a procesy které probíhali po celý den v mých útrobách bych si rozhodně nedovolil označit za standartní.
    Ale teď vážně dřív jsem Benediktovi 16. dost fandil, protože jsem v něm očekával věrného křesťana a duchovního, ale možná jsem jenom uvěřil levičácké propagandě která ho líčila skoro jako fašistu. Jenže v novinách jsem se včera dočetl, že navštívil hrob Mustafy Ataturka, znamého to zednáře. Tedy člena organizace která křesťanům škodila, kde mohla.

  • 2 Fon // Nov 30, 2006 at 2:37

    Urážka herézy katolíctva uráža prípadne len ich samých. Stotožňovať práve ich s Európou by mohlo pobúriť zase niekoho iného. Moslimovia sú amatéri, pri provokáciách Wojtylu sa objavili v Grécku a na Ukrajine výstižnejšie heslá ako Pravoslávie alebo smrť, Antichrist alebo vrah celého sveta.

  • 3 Defender of Patria // Nov 30, 2006 at 4:15

    bandera: souhlasim taky sem se tesil ze benedikt opet pritvrdi ale dockaly sme se pouze slabosti

  • 4 Radola // Nov 30, 2006 at 6:02

    Host jako host třebas Turek…jak pravil Palivec.
    Ano host ano,nikoliv soused a osoba dávaná mě na roveň.Toto už není Evropa a nechápu co by tato země měla v EU dělat,i když EU chápu jako SSSR,které tu někdo přede mnou zmínil v článku.
    Nemám rád NO a další náglovské frakce,ale pravdu mají v tom,že je třeba Evropu zachránit a vyčistit jí od svinstva jménem Islám,pod tímto praporem budu velmi rád i s těmito lidmi tvořit šik….

  • 5 Honza // Nov 30, 2006 at 9:59

    Je to velice závažný a nepříjemný problém.Dřív byla církev mnohem lepší než dnes.Křižáci zachránili evropu před islámem.Celá staletí bojujeme proti turkům.A ted svět se zblázdnil.Je to hnus. Po tom neštastném druhém vatikánském koncilu to jde pěkně z kopce.Je třeba ukázat Svatému Otci že tady jsou evropští patrioté co to tak nechtějí jak to je.Tuším čí je to nápad aby Papež navštívil turecko. liberálové a zednáři můžou za tyto věci.

  • 6 jana // Nov 30, 2006 at 10:52

    Myslím, že pápežova úloha spočíva práve v zbližovaní náboženstviev a šírení pokoja, riadi sa plne evanjeliom, mne nevadí, že má snahu o zblíženie náboženstiev, nekoná v rozpore s Božím slovom ale v jeho súlade.
    Jedno čo mi vadí je, že sa vyslovil za podporu prijatia Turecka do EÚ, do toho by sa starať nemal, je to vec čisto politická…

  • 7 František Nonnemann // Nov 30, 2006 at 12:10

    Zbližování náboženství - co to je? Jestliže je papež, pak musí být přesvědčen, že katolická církev je ta jediná pravá. Takže co může být to zbližování? Jedině přibližování se islámu ke křesťanství. A opravdu si nejsem jist, jestli konal a mluvil v tomto smyslu.

  • 8 kosigin // Nov 30, 2006 at 13:57

    Bohužel,také jsem očekával že se katolická církev vrátí ke svým kořenům a bude ukazovat na vše rozkladné a hlavně otevřeně ukáže na ty kteří ničí vše v co jejich svatí věřili a za co šli i kolikrát na smrt.
    Ale co čekat když i v evroústavě není ani odkaz na křesťanství.

  • 9 Old.schooler // Nov 30, 2006 at 15:18

    Lidi zkuste se na chvili zastavit a precist si Capkovu - Tovarnu na absolutno - treba pochopite o cem to je… Docela by me zajimalo co by podle autora (nebo tech z vas kterym se to co udelal papez nelibi) mel papez delat? Vyhlasit svatou valku, postrilet vsechny ktery nejsou krestane? Jist sladke a slane je zajimave prirovani, ale ja osobne si po slanem obede klidne dam moucnik a myslim, ze je tak obed mnohem kompletnejsi a chutnejsi…

  • 10 Václav // Nov 30, 2006 at 15:21

    Zdá se mi, že tentokrát jste, pane generálporučíku, trochu přestřelil. Zcela zcestné jsou potom výroky některých diskutujících. Papež letěl do Turecka právě proto, aby oslabil islamismus. Turci si jeho návštěvy váží a to je důležité. Ataturk sice není zrovna světcem, avšak jistě nečinil tak zle, aby nebylo možné činit mnohem hůř. Podobně je tomu s Masarykem, měl své chyby, avšak oproti Gottwaldovi …

    Nakonec žádný Turek, který si Ataturkova odkazu váží, nebude žádným způsobem podporovat islamistické tendence, a to je přece důležité. Nebo ne?

  • 11 kosigin // Nov 30, 2006 at 15:49

    Václav:Tomu se říká naivita.Nebo přání otcem myšlenky.

  • 12 Václav // Dec 1, 2006 at 5:08

    kosigin: Myslím, že ne, sice je to trochu přibarvené, ale zřejmá lež to není:
    http://aktualne.centrum.cz/zahranici/evropa/clanek.phtml?id=298413&tro945_0_4

    Každopádně máme právo výběru, buď budeme k Turecku vstřícní, bude nás to stát peníze a trpělivost, ale získáme jej pro boj proti islamismu, nebo ne … Něco jiného jsou Turci v Evropě, ti už si další vstřícnost nezaslouží, avšak bylo by nespravedlivé nepřipomenout, že se tu chovají lépe, než Arabové nebo Romové.

  • 13 Jan Maloušek // Dec 1, 2006 at 6:21

    Václave: Naprosto souhlasím, jsem rád, že tady někdo používá mimo jiné i rozum ;-)) Také si myslím, že Kemalovi dědicové jsou pro (křesťanskou) Evropu požehnáním.

  • 14 mš/NM // Dec 1, 2006 at 10:31

    Honzo, já pro ty liberály takovou slabost zase nemám. Oni jsou skutečně dobří jen k vývozu do zemí ryze nepřátelských, protože jsou účinnější než atomová puma. Ale pořád jich tu máme velkou hromadu a nevíme co s nimi.

    Možná kdyby Američané poslali do Iráku místo vojáků pár evropských národních parlamentů, bylo by po válce hned. Ale na ty prachy, co by stála obnova země, by padly veškeré podzemní zásoby ropy. :-)

  • 15 Filipovic // Dec 2, 2006 at 2:49

    Z propagandystickeho hlediska jeto dobre ze turecko navstivil ale nechat se takhle ponizovat to uz se musi mit hodne trpelivosti

  • 16 Václav // Dec 2, 2006 at 11:34

    Jan Maloušek: To každopádně.

    mš: A právě v případě Turecka se to částečně podařilo. Sice tam liberální demokracie funguje za podpory ozbrojených složek, ale to v USA a EU také.

  • 17 mš/NM // Dec 2, 2006 at 13:08

    Václav: Ano, to jsem se snažil naznačit. Nemám je rád, ale v zemích islámských a tedy nepřátelských jsou skutečně k nezaplacení.

Leave a Comment