Napsal: David Duke
Všechny bílé národy mají vážné problémy s barevnými imigranty. Každý bílý národ má kriticky nízkou porodnost, což bude mít za následek ubývání bílé populace. V Americe dokonce vláda nechala vypracovat studii, jejímž výsledkem je konstatování, že za čtyři nebo pět desetiletí budou lidé evropského původu v USA menšinou. Ve státě, který vybudovali naši předkové, budeme početně převýšeni a přehlasováni!
Až se to stane, naši lidé budou politicky poraženi u nohou těch, kteří jim po generace záviděli a nenáviděli nás a výsledek bude podobný rozsáhlému vyvlastňování a vyvražďování, jemuž dnes čelí bílí farmáři v Zimbabwe. Kdyby útlak našich lidí nastal pouze v naší milované Americe, naše dědictví by přežilo jinde. Ale rasovou transformaci, podobné americké, podstupuje každý bílý národ na zeměkouli. Dokonce i takový stát, jako je Itálie, tradičně známý svými velkými rodinami, má dnes katastrofálně nízkou porodnost, která povede k snížení bílé populace o 40 – 50 % během následujících padesáti let. Každý bílý národ je nasáknut rovnostářskou propagandou, vyráběnou převládajícím židovským zpravodajstvím a zábavními programy. Nejen že ubývá bělochů, ale mezi zbylými bělochy dramaticky narůstá počet rasově smíšených manželství. Také uvnitř našeho společenství, stejně jako je tomu i u jiných ras, mají ti nejbystřejší menší počet dětí, zatímco ti méně schopní a materiálně nezaopatření dosahují mnohem vyšší reprodukce.
Naše rasa čelí celosvětové genetické katastrofě. Existuje pouze jeden název, jenž tuto katastrofu dokáže plně vystihnout: GENOCIDA. Je to systematická plánovitá destrukce evropského typu člověka. Není to genocida ohněm a mečem, ačkoliv věc vypadá tak, že v konečné fázi by i toto mohlo nastat. Nevyvolává tak emotivní vzpomínky jako smrt milionů Němců při přesunech ve východní Evropě v době útoku sovětských armád v zimě 1945, hladovění milionů Ukrajinců v době Leninovy násilné kolektivizace, vysídlení a smrt mnohých Židů v období II. sv. války nebo západní přesídlení 15.000 členů kmene Cherokee po „Cestě slz“. Navzdory tomu všemu Němci válku přežili, Ukrajinci přežili bolševické vraždění, Cherokeeové vytrvali a Židé vyšli z války silnější a mocnější, než byli kdy předtím ve své dlouhé historii.
Nekontrolovatelně nízká porodnost bílých, masivní imigrace jinobarevných a smíšená manželství budou znamenat úplnou genetickou destrukci bílé rasy, která má na světovém umění a literatuře, vědě i ekonomickém rozvoji převažující podíl. Pokud se naši lidé neprobudí a nezačnou jednat, náš genotyp, náš jedinečný lid, naše rasa – budou zničeny! To by byla ta největší ekologická a evoluční katastrofa, jeká kdy naši planetu postihla!
Když jsem tuto skutečnost před lety odhalil, změnilo to můj život. Každý jiný osobní zájem a záležitosti se staly bezvýznamnými. V porovnání se ztrátou našeho dědictví a našeho lidu skutečně na ničem jiném nezáleží. Kdokoliv, kdo to opravdu pochopí, musí na sebe vzít tu nesmírnou zodpovědnost spojenou s hrozící katastrofou. Všechny ty oběti, všechno to utrpení, všechen talent, všechna krása a vyspělá kultura, jež náš lid vytvořil, to všechno zmizí s jeho pádem do biologické propasti. Pokud nezachráníme náš genotyp.
Jakou úlohu hraje Rusko a země bývalého východního bloku? Rusové jsou bílý národ. Moskva je „nejbělejší“ ze všech evropských měst! Navzdory tomu, že v Ruské federaci jsou zastoupeny některé barevné menšiny, Rusové mají větší smysl pro rasové dorozumění mezi sebou, než kterýkoliv jiný převážně bílý národ. Je tu všeobecné povědomí lidí o židovsko – bolševickém napadení v roce 1917, v USA všeobecně nazývaném „Ruská revoluce“, což je pojem tak nepřesný, jako označení zločineckého syndikátu vzniklého v Rusku a operujícího po celém světě názvem „Ruská mafie“. Takzvaná Ruská mafie není ani ruská, ani mafie. Je převážně židovská a dnes je tím nejsilnějším, nejnebezpečnějším a nejlépe organizovaným zločineckým trustem na světě. Rusové mají také mnohem širší znalosti o silném mezinárodním sionismu a dominantní židovské roli v organizování imigrace a multikulturalismu, který podkopává základy západní civilizace.
V průběhu několika minulých měsíců jsem dokončil knihu „Židovská nadvláda - zkoumání židovské otázky v Rusku a jinde v Evropě“. Pracuji také na knize, kterou dokončím v tomto roce, nazvané „Pro lásku mého lidu“. Kniha popisuje duchovní závazek našeho lidu vyhrát nadcházející zápas o naše přežití a další rozvoj.
Věřím, že Rusko a zbytek Evropy jsou v budoucím boji velice důležití. V naší době neexistuje žádná národní vláda, která by se otevřeně zastala našeho lidu. Rusko, které je osvobozeno od sedmdesátiletého bolševického otroctví a represí, může být státem s takovou národní vládou. Před několika týdny jsem se v Rusku setkal s vůdci Hnutí za bílý patriotismus. Setkal jsem se s členy ruské Dumy a mnoha dalšími funkcionáři, kteří otevřeně hovořili o sionismu a o potřebě bílé rasy ochraňovat naše dědictví. Podle mého názoru poskytuje Rusko a další východní státy pro rasově uvědomělé strany tu nejlepší šanci, jak dosáhnout politické moci. Kdyby jen jeden stát zvítězil v boji za náš lid, myslím, že by to způsobilo dominový efekt po celém světě.
Ruská ekonomika je drancována židovskými oligarchy a organizovaným zločinem, v němž figurují lidé jako Berezovský, Rusinský, Tobiáš a Mogilievič. Před třemi lety byla ruská měna znehodnocena podle programu zosnovaného Berezovským a jeho zločineckými kumpány Goldman - Sachs , Inc. ve Spojených státech. V Rusku panuje revoluční ovzduší, v němž se může prosadit některá vlastenecká strana. Ačkoliv je tu mnoho výhrad k presidentovi Putinovi, je to asi jediný vůdce v západním světě, který zakročil proti židovské nadvládě v médiích. Ředitel největší soukromé televizní sítě v Rusku Rusinský, který je zároveň předsedou Světového židovského kongresu, byl právě před několika týdny zatčen a uvězněn. Po souhlasu s odstoupením od jeho ilegálně získané televizní sítě byl propuštěn. Tyto události ukazují, jak odlišné je politické podnebí v Rusku od toho amerického.
Mnoho Rusů na mně naléhalo, abych dal svoji novou knihu o židovské nadvládě do rukou ruského lidu. Věnoval jsem tedy čas a peníze na překlad a vydání této mé knihy v ruštině. Myslím, že Rusko je pro celosvětový boj za náš lid tak důležité, že první vydání této knihy se objeví v Rusku o několik týdnů dřív než anglická mutace.
Co se týká psaní a výzkumu, cestoval jsem po Rusku a dalších východních zemích a setkal jsem se tam se stovkami vůdců, kteří se zavázali chránit naši rasu. Napříč západním světem jsem viděl narůstat pocit našeho rasového povědomí, růst našeho hnutí, sílení našeho ducha. Naši lidé všude stavějí stranou banální spory a národní nedorozumění, protože chápou, že nyní musíme udržet celosvětové bílé uvědomění a jednotu. Snažím se dělat, co je v mých silách, abych tohoto ducha přivedl kamkoliv, kam přijdu, a mohu vám říci, že tento duch je nakažlivý! Nikdy jsem se necítil tak povzbuzen!
Mezi vůdce, jenž jsem navštívil, patří vůdcové Národní Fronty Jean-Marie Le Pen a Bruno Gollnish v Evropském parlamentu ve Štrasburku ve Francii. Dále Ahmed Rami, jeden z posledních antisionistických vydavatelů na světě, Jürgen Graf, pedagog, který ve Švýcarsku čelil persekuci za svoje odvážné bádání o některých historických aspektech holocaustu, a mnoho dalších ruských, ukrajinských, estonských, švédských, francouzských, italských německých, rakouských, dánských, španělských a britských badatelů a vůdců, kteří jsou součástí celosvětově rostoucího hnutí za pravdu, svobodu a ochranu našeho dědictví.
Krátce předtím, než jsem odcestoval z Ruska, jsem měl projev v Mykovského muzeu, které se nalézá přímo přes ulici naproti smutně proslulému vězení Ljubjanka a ústředí KGB v Moskvě. Publikum čtyř set bílých ruských vlastenců v průběhu mého projevu od začátku do konce tleskalo. Vypadalo to jako zastávka během kampaně při mých politických volbách v Luisianě, jen s tím rozdílem že jsem byl 5.000 mil daleko. Byl jsem fascinován smyslem pro evropské bratrství, který byl cítit v sále, stejně jako jsem věděl, že oni jsou fascinováni mými slovy a nadšením pro věc. Jak je to ironické a osudové, že jen pár metrů od smutně proslaveného místa krvavého násilí bolševiků proti ruským křesťanům najednou mohl člověk otevřeně hovořit o vraždách a mučení, které se tu odehrávalo, a odhalit totožnost těch, kdo za to všechno byli zodpovědní. Když jsem mluvil, emotivnost okamžiku mi vryla do paměti tato slova:
„Nemusím vám říkat, že ti, kdo ovládají světová média a masmédia, jsou ze stejného těsta jako ti, kdo podřezávali hrdla vašim otcům a dědům v krví podmáčeném vězení jen pár kroků od tohoto sálu. Nenosí už stejné uniformy a některé svoje metody změnili, ale dávejte si pozor: jejich temné cíle se nezměnily! Nesnaží se jen o zničení ruského lidu, ale všech bílých národů po celém světě. Dnes večer jsou tu s námi Američané a Rusové, Ukrajinci a Estonci. Naše národy mezi sebou měly v minulosti konflikty, ale i když jsme pyšní na naši národní příslušnost a chceme uchránit každý nepatrný kulturní rozdíl a projev našeho národa, všichni víme, že žádný bílý národ nemůže přežít, pokud nepřežije každý bílý národ!
Tento boj nemůžeme vyhrát, pokud nebudeme nerozlučně spojeni proti nesmiřitelnému nepříteli, jehož nenávist vůči nám roste a stupňuje se po dvě tisíciletí. Nebojujeme kvůli pomstě, ale za naši svobodu. Nebojujeme, abychom zničili jiné lidi, ale za posvátnou věc, kterou je naše vlastní přežití.
V tomto posvátném boji musíme sdílet neměnný princip: Všichni lidé evropského původu, a je jedno, kde žijí, jsou našimi bratry. Jako bratři můžeme bojovat, jako bratři můžeme šířit pravdu, jako bratři můžeme zvítězit! Rusko bylo vždy štítem východu, hranicí naší rasy a nyní je v první linii našeho současného zápasu. Modlím se, aby byla Matka Rus silná a zdravá. Kéž by byla svobodná. Kéž by byla vždy bílá.
Pokud se rasově uvědomělé Rusko a ožívající Amerika sjednotí, svět se změní. Naše rasa přežije a společně budeme moci stoupat ke hvězdám.“
Z Ruska jsem odcestoval před třemi týdny, ale ještě dnes mi zní v uších ty ovace, stále cítím jejich pevné stisky rukou a moje srdce rezonuje s ožívajícím celosvětovým duchem naší rasy.
zdroj: www.davidduke.com


103 responses so far ↓
1 LJM // Jan 7, 2008 at 6:15
Co k tomu dodat? Minulost už změnit nemůžeme, ale budoucnost ovlivnit můžeme. Takže teď jsou dvě možnosti:
1) Buď budeme barevnému a machometánskému ksindlu dále ustupovat a necháme si od sionistů diktovat, co máme dělat, dokud nás ty bestie nevyhladí…
2) …nebo se začne konečně něco dít.
Dále jsem všema deseti prsty pro to, aby s bílými lidmi, podporujícími multi-kulti a další podobné zhůvěřilosti, bylo jednáno stejně jako s našimi barevnými nepřáteli. Jsou to totiž zrádci národa a rasy, nepřátelé sebeuvědomování si vlastní identity a sebeurčení.
2 Jarda // Jan 7, 2008 at 7:44
Je cas jednat. Nemuzeme dale cekat.
3 Václav // Jan 7, 2008 at 8:25
V Rusku prudce přibývá muslimů, to je také třeba vzít v úvahu, i když to jsou muslimové bílí nebo asiatští.
4 Dwa // Jan 7, 2008 at 8:47
Ruskou je především důležité pro přežití blbosti a zaostalosti.
5 bilbord // Jan 7, 2008 at 11:21
to Dwa: Pro přežití blbosti a zaostalosti jsou důležití jedinci jako jsi ty. Stačí, když se přestaneš projevovat a blbosti bude na světě hned o něco méně.
6 LJM // Jan 7, 2008 at 13:04
Nelze se spoléhat jenom na Rusko a Rusy. Já když dnes vidím etnické složení obyvatelstva Francie či Německa, tak se mi jako Čechovi chce brečet.
7 AAM // Jan 7, 2008 at 13:17
LJM: jenom brečte, bude vám totiž ještě hůř. jé, jak vám bude hořko!
billbord: tímto vás urážím. doufám, že to pan admin smaže za urážení spoludiskutujícího.
8 Ivan // Jan 7, 2008 at 13:19
Strach Rusů z „muslimského separatismu” roste. Předpokládaný ruský velvyslanec při NATO a nacionalista Dmitrij Rogozin straší: Muslimský separatismus povede k rozpadu země. Mnoho krajanů souhlasí a v muslimském separatismu spatřuje „nástroj Západu k oslabení Ruska”. Jeden z jeho příznaků vidí v první moskevské nemocnici pro muslimy.
Ruští nacionalisté protestují. „Zvláštní pracoviště pro různá vyznání povedou k rozpadu země,” strašil Rogozin v souvislosti s nemocnicí otevřenou v polovině prosince. V „občanském státě” musí být podle jeho slov vzdělání a zdravotní péče poskytovány všem občanům „bez ohledu na jejich víru či národnostní teorie těch či oněch lidí”.
Pokud se naopak začnou množit výhradně muslimské instituce, povede to podle politika k neodhadnutelným důsledkům. „Připravují nám (muslimové) Kosovo uprostřed Moskvy,” prohlásil s dovětkem, že problémy ve zmíněné části bývalé Jugoslávie začaly právě v okamžiku, kdy muslimové vznesli požadavky na vlastní instituce.
Lékaři v muslimské nemocnici nepodávají léky obsahující alkohol, modlitebna s oddělenými vchody pro muže a ženy je samozřejmostí. Podává se jen halal strava připravená v certifikované halal kuchyni vyhovující islámským náboženským předpisům (obdoba židovské košer kuchyně, pozn. red.).
Pacientky vyšetřují zásadně jen lékařky, pacienty výhradně lékaři. Gynekologická vyšetření, jimž není přítomen manžel či otec, případně blízký příbuzný pacientky, jsou zakázána. Rodinná asistence je povinná u porodu.
Nejmuslimštější město v Evropě
Náboženská renesance po pádu sovětského impéria a emigrace z ruských provincií i postsovětských republik střední Asie učinily Moskvu bezkonkurenčně nejmuslimštějším evropským městem. Z 12 milionů Moskvanů se asi 3,5 milionu lidí, tedy více než čtvrtina, hlásí k islámu. Je to více muslimů, než kolik jich žije například v celé Bosně a Hercegovině.
Počet vyznavačů islámu roste v celém Rusku: podle některých odhadů o 40 % za posledních 15 let na zhruba 25 ze 141 milionů obyvatel země. V Rusku tak žije srovnatelný počet muslimů jako v Saúdské Arábii či Iráku.
http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/druhe-kosovo-tentokrat-uprostred-moskvy_37558.html
9 Andrej Draganov // Jan 7, 2008 at 15:02
Možná se budu opakovat, ale už Leon Degrelle říkal, že v Rusku je obrovský rasový potenciál.
Nedávno jsem viděl fotografii ruských vojáků.Všichni to byli modroocí blonďáci.
10 taser // Jan 7, 2008 at 15:37
,,Lékaři v muslimské nemocnici nepodávají léky obsahující alkohol,,
ti mohamedanski hlupaci si ani neuvedomuju,ze kazdy z nich prijma alkohol denno-denne,ak vezmete do uvahy,ze aj vitamin A je alkohol
11 LJM // Jan 7, 2008 at 15:47
A co alkohol vznikající kvašením? Někdy se v trávicím ústrojí přeměňují cukry na alkohol nebo se pletu?
Teď jsem koukal na telce na pořad o globálním oteplování. A proč tomu tak je? Protože se lidi přemnožili. A jsou to snad bílí, kteří se přemnožili?
12 Runner // Jan 7, 2008 at 15:54
Blonďáci neblonďáci, hlavně že bílí a Slovani.
13 Till // Jan 7, 2008 at 16:41
Souhlasím s Rannerem. Jsem také Slovan a jsem na to patřičně hrdý. Stejně bych místo bílí a Slovani použil jen bílí lidé. Aj tak nás stále ubývá, nesmíme se už dále nijak třídit. V této době už je jedno, jestli se člověk považuje za Slovana, Kelta, Germána,… hlavně, že ctí myšlenku bílé rasy.
14 Pozorovatel // Jan 7, 2008 at 17:22
To muzeum bude nejspíš zasvěceno opěvovateli bolševismu Majakovskému (i když nakonec sebekriticky spáchal sebevraždu) než nějakému Mykovskému. Komunistický přesah do současné ruské historie je bohužel značný a přesvědčení o židovských kořenech této tragédie asi nebude ani v Rusku tak rozsáhlé, jak by si autor přál (možná by se mělo uvést, že se jedná o starší článek). Se změnou režimu se zřejmě čekalo tak dlouho, až tato povědomost pomine.
Ruský muslimský živel je opravdu na vzestupu a jeho nápor směr Moskva nastal hlavně po převratu (bohužel za současného exodu Slovanů zejména z Kazachstánu, kde ještě nedávno byly Džamily v menšině). Ovšem i předtím se tam stáhly četné “svazové” muslimské menšiny, hlavně Čečeni - ovšem mešit tam opravdu moc nemají a tu nemocnici bych jim až tak nezazlíval - alespoň příznivci multikulturalismu při poznání zásad islámského zdravotnictví ztratí iluze o tom, že jim ve stáří budou muslimské imigrantské sestřičky utírat zadky - v to přesně doufala jedna osoba hájící imigraci na netovém fóru.
Za oceánem při destrukci evropské kultury hrál klíčovou úlohu imigrační zákon z r. 1965 http://tinyurl.com/2j3bmk , nyní je už v zejména mestici zaplavené zemi lehké pro vládce médií tvrdit, že Amerika byla vždy velmi multi-kulti a samý imigrant, nejlépe nelegální. Ve skutečnosti bylo přistěhovalectví přísně regulováno minimálně od r.1924 podle národnostního složení země, což umožnilo přes hrátky Wall Streetu v r.1929 a světovou válku http://tinyurl.com/37ph87
vytvořit stabilizovanou blahobytnou společnost s dominujícím vlivem střední třídy téměř výhradně na bázi evropské kultury.
15 Al Jouda // Jan 8, 2008 at 3:14
Rasa není nebezpečná, nebezpečná je ideologie nebo náboženství, pokud jejich zcestné myšlenky přecházejí v činy ! Proti takovému jednání je třeba zakročit bez ohledu na to, ke které rase osoba dopouštějící se bezpráví přísluší !
16 boj? // Jan 8, 2008 at 3:15
Jarda: a co jako chces delat ty uz tu tahnes do boje nejmin rok a nic…
17 boj? // Jan 8, 2008 at 3:18
ivan: Gynekologická vyšetření, jimž není přítomen manžel či otec, případně blízký příbuzný pacientky, jsou zakázána. A CO KDYZ ZENA NIKOHO NEMA ? TO MUZE JIT SAMA……..OPRAVDU BY ME ZAJIMALA UVEDOMELA MUSLIMKA CO BY NA “gyndu” A REKLA ZE PROSTE NECHCE ASISTENCI RODINY CI PARTNERA…PODLE ZAKONA BY JI MELI OSETRIT…A O TOMTO UKONE BY NEMEL BYT NIKDO INFORMOVAN JINAK DONDE K PORUSE NI ZAKLADNICH PRAV A SVOBOD
18 Nordic visitor // Jan 8, 2008 at 5:44
Draganov ,konecne spravny nazor,myslim ze Ruske nacionalisticke skupiny nakonec dosahnou urcitych uspechu,a Degrelle byl docela chytrej chlap,skoda ze jeho magazin REXCURRY.NET ,neni prelozen i do cestiny,zejmena uvahy o tom jak pokracovat dal.Navic on se snazil az do konce zivota ovlivnovat politiku ve Spanelsku a jim zalozene spolecenstvi CEDADE udelalo myslim take dost.JEN SPOLU JSME SILNI.
19 Plenkovič // Jan 8, 2008 at 6:30
Nordic visitor: Kdyby Degrelle nevzal po válce nohy na ramena a nepřijal velkorysé pohostiství svého ideového souputníka, španělského Gaudilla Franca, byl by v Belgii oběšen. Pravomocně odsouzený k smrti jako zrádce a válečný zločinec byl v nepřítomnosti.
20 Tom // Jan 8, 2008 at 7:33
o destrukci bílé rasy, která má na světovém umění a literatuře, vědě i ekonomickém rozvoji převažující podíl.
Proc pan autor nepohovoril dale o tom, jak obrovsky podil z tohoto podilu maji na svedomi zide?
No, to se holt v Narodne vzdelavacim institutu neuci :-]]]
BTW, Putin zacina byt daleko nebezpecnejsi nez vsichni ti mocni sioniste. Az budeme mit radar, staneme se pro nej americkou loutkou.
Kdyby v budoucnu doslo k valce mezi velmocemi, budeme jeho nepratele a bila rasa na tom nic nezmeni.
21 svan // Jan 8, 2008 at 7:52
Odporucam precitat knihu od autora clanku-Moje prebudenie
22 Blasius // Jan 8, 2008 at 7:53
Vynikající článek! Vynikající! Toto by měla být povinná školní četba a ne nějaký kafkovský škvár!
23 Nordic visitor // Jan 8, 2008 at 8:13
Plenkovic co to mas za pomatene a zradne reci,Leon Degrelle byl verny a odanny a cestny chlap,na rozdil od jinnych,kterym slo hlavne o zbohatnuti,samozrejmne ze s Ottou Skorzenym a dalsima kamaradama odesli do Spanelska,a nevim proc takove schopne lidi chtel vubec nekdo soudit.To bych zrejmne dnes vysel i ja.Taky jsem se dockal toho co nasledovalo a v globalu musim rict toto.Skoda ze nemecko nevyhralo!!!Samozrejmne ze nesouhlasim a hnusi se mne to co delaly v koncentrakach atd,ale tim ze prohrali nastaly udalosti ktere zmnenili zivot milionum lidi k horsimu,a devastace pulky Evropy k tomu.Mneli si na svou stranu postavit vsechny obyvatele a vest valku jen jako boj proti bolsevismu a ne rasovou,z Russlandu mohla byt dnes kvetouci zahrada a zasobarna EU.
24 Nordic visitor // Jan 8, 2008 at 8:16
smazáno pro vulgaritu a urážení diskutujících. Admin
25 Radola // Jan 8, 2008 at 8:31
Nordic visitor:Ten pomatenec jsi bohužel ty,když si tady “umočuješ” z nějakých esesáčků jako byl Otík Zkrůcaný nebo rexista Degrelle.Daleko více než jej, si spíš vážím Remmyho Schrijnnena,ten se aspoň domů vrátil,jak dopadl je věc druhá..
VYSET?To je nějaké nové vyjmennované slovo po V???
26 Nordic visitor // Jan 8, 2008 at 8:59
Radola ty jsi vubec nic nepochopil.TY a tvoji kamaradi jste uplne mimo,ctete si ve cvych knizkach a snite o necem co vlastne ani nechcete,protze vam to vlastni strach nedovoli.
27 Nordic visitor // Jan 8, 2008 at 9:02
Smazáno pro vulgaritu a urážení diskutujících. Admin
28 Radola // Jan 8, 2008 at 9:06
Hmm…hlavně ,že ty ležíš s dragunovkou na střeše a střílíš poslance a ještě přitom stihneš vést několik vlasteneckých uskupení dohromady.
Takový Herbert von Gudden,kdyby tě viděl,jen by se olízl…
29 Nordic visitor // Jan 8, 2008 at 9:14
Vtipny Radolo ,ja mam porad pocit jakobych tu slysel tlachat deti s KSM.
30 Nordic visitor // Jan 8, 2008 at 9:23
Kamaradi:Bylo to tu svama opravdu mile ,ale vseho moc skodi.Dekuji vam za plodne a zajimave diskuze a timto se svama definitivne loucim.Preju vam vsem mnoho uspechu jak v osobnim tak politickem boji,protoze zivot neni jednoduchy.Nenechte se ovlivnit kde kym,najdete si spise stale zijici ucastniky udalosti ktere vas zajimaji.Jelikoz lide na sklonku zivota uz nemaji touhu nic prikraslovat a vetsinou reknou vse jasne a otevrene.Obratte se treba na Ceskou obec legionarskou,nebo podobne organizace,ne ovsem vedene komunisty.Minulost je zajimava a poucna pouze tehdy,pokud se dobre vyuzije pro soucasnost a budoucnost.
31 Plenkovič // Jan 8, 2008 at 10:30
Nordic Visitor se nám konečně projevil. Nebál se statečně postavit na stranu těch, co obhajují odsouzené válečné zločince, ať už jde o Eichmanna, Mengeleho, Ante Paveliče, Artukoviče, kteří buď využili “krysí stezky” vybudované Vatikánem a pláchli do Argentiny či k Francovi anebo neměli to štěstí a byli dostiženi domácí spravedlností jako např. Quisling, Laval, Pétain, a u nás Jozef Tiso a další. Náš Visitor následuje krysí stezku prošlapanou ThMgr Ladislavem Malým, který v oslavné tirádě na Jozefa Tisa uctívá jeho památku zvoláním, “Čest vaší památce, na stráž!” Svoboda slova je u nás opravdu neohraničená a je zbytečné pořádat pochody na její obranu a brát si ssebou pistolky. Vizitorovo krédo - “plenkovic Ty jsi asi uplne pomatenej idiot,a zidobolsevicka svine ktera ma vyset na stromne nebo chcipnout v lagru.Za takove kecy bych te ubil vlastnima rukama,hajzle!” je více než dostatečným důkazeme jeho morálních kvalit a naprostým selháním redakce, která těmto výrokům poskytuje bez povšimnutí prostor.
32 Andrej Draganov // Jan 8, 2008 at 11:40
Nordic visitor:
Bohužel německé tažení na východ nebylo ani tak bojem proti bolševismu, jako bojem za Velké Německo. Sám Rosenberg kritizoval, jak se zacházelo s lidmi na východě, kteří časem pochopili, že Němci zas takoví osvoboditeé nejsou. Rosenberg si byl vědom, že kdyby Německo vedlo vstřícnou politiku vůči výchoním národům, tak válka mohla probíhat jinak.
33 Nordic Visitor // Jan 8, 2008 at 12:43
To Draganov,ano ale to ja vsechno vim!!!Snazim se jen volit nejmensi zlo.A vim co se tu delo,kdo co delal,jake mnel nazory,take vetsnina Nemcu a Rusu chtela neco jinneho.Take vim co kdo delal u nas.A doufam ze se dockam toho ze uz se konecne odtajni archiv!!!,a vsichni se pak budou moci kochat,tim hnojem ceho vseho jsou ti nasi lide schopni.Doufal jsem ze vase mladsi generace bude jinna,ale ted vim ze to byla chyba,tech lepsich je skutecne malo,a tak to bohuzel vzdy bylo a bude.Konec.Jeste pro PLENKOVICE,prave takovej ksindl jako jsi ty nas dohnal tam kde jsme.
34 Radola // Jan 8, 2008 at 13:55
Nordic:Ty radši čekej na odhalení archivu se správnou češtinou!
Plenkovič:ad.Ratlines,jako obvykle v tomto hrála prim katolická církev,obzvláště biskup Hurbal,který sám vyhledával bývalé ustašovce v táborech v rakousích a jinde,ale to je na dlouhé pojednání…
35 Nordic Visitor // Jan 8, 2008 at 14:59
Radola to je prave ono s takovejma lidma jako jsi ty,se neda mluvit slusne ,na vas plati jen karabac.Muzes si dal ze svyma pratelama tlachat na webu o nicem a stravit tak zbytek sveho priblbleho zivota.Nebo muzes jit bucet do hospody, tak jak to delaji ostatni.
36 Lus // Jan 8, 2008 at 16:55
S vámi se, pánové, v nové České, zdůrazňuji “České” zemi nudit nebudeme….(až pan Visitor spolu s Jardou vytáhnou do boje za národní hrdost) .Virtuální bitvy, ať už gramatické či historické vám jdou na výbornou! Jo, možná je pro co žít!
37 Plenkovič // Jan 8, 2008 at 17:58
p.Radola: Díky, upřesňuji Vaše sdělení, rakouský biskup, organizátor “krysí stezky” se jmenoval Alois Hudal (nikoliv Hurbal) a pomocí vatikánské tajné organizace dopomohl několika tisícům válečných zločinců zmizet v jižní Americe s falešnými pasy.
Jak vidím, pěkně jste to schytal za blahosklonné
nevšímavosti redakce. Je neslušné mluvit o provaze v domě oběšence.
38 Runner // Jan 8, 2008 at 18:23
To Plenkovič a Radola: Pane Soukmenovče Věčně Utlačovaných a pane Rádobyradolo (chdák gen. Gajda, musí se obracet vhrobě když vidí kdo si vzal jeho jméno jako nick), proč se tady obouváte do Degrella a dalších a vyčítáte jim, že se nenechali vláčet nespravedlivými zmanipulovanými procesy bez možnosti objektivního posouzení jejich činů? Proč pořád operujete tím, že byl Degrell pravomocně odsouzen jako zločinec? Hus byl taky odsouzen jako zločinec - budete po něm plivat úplně stejně? Rašín a Kramář byli zločinci odsouzení k trestu smtri - budete po nich plivat také tak? Naši legionáři byli vlastizráci a dezertéři - budete je také tak hanit? Milada Horáková byla pravomocně odsouzena k trestu smrti podle platných zákonů a doznala se - budte její památku také tak špinit? Doufám že ne! Měli byste si vy dva humanističtí chytráci uvědomit, že se tady otíráte o lidi, kteří jsou za 1) mrtví a nemohou se bránit, za 2) žili a bojovali pro svoje ideály kterým věřili a riskovali pro ně životy a za 3) ani jeden z vás neprošel takovým peklem jako Degrell nebo Skorzeny, ani jeden z vás nedokázal byť jen zlomek toho co oni, ani jeden z vás neprojevil ani zlomek odvahy a neohroženosti jako oni a ani jeden z vás jim nesahá ani po kotníky. Dokážete jen plivat kalnou slinu zpoza rohu. Uvědomte si, kdo jste a jak nicotní jste proti nim. Díky.
39 Fon // Jan 8, 2008 at 21:24
Modrokí blondíni, uvidíme akú podporu dosiahne ten Putinov šábes Medvedev, biele tváre Rusov nepostačia ak sa opätovne nechajú zatiahnúť do židovských sietí. Aj diabol sa preoblieka za anjela svetla, je ešte krajším blondínom ale jeho skutky ho prezrádzajú. Belosi čo napomáhajú Novému svetovému poriadku či už kvôli peniazom, z neznalosti sú zradcovia vlastnej duše, teda negry, hoci navonok belosi. Dúfam, že nielen ruskí svätci majú úlohu v Božom pláne.
40 Plenkovič // Jan 9, 2008 at 3:48
To Radola: Na p. Runnera prostě nemáme: je na slovo vzatým odborníkem jak v biologii, kde kříží mustanga s valachem, tak v historii a zejména v právu, kde jakožto Mgr. obojího práva - pěstního a práva ulice, rozdává své vlastenecké rozumy s fanatismem hodným Rysa-Rozsévače.
Pan Runner má pravdu v tom, že Hus byl odsouzen a popraven jako zločinec. Měl ovšem dodat že Círví svatou a že se řádně dostavil k soudu a ve své pravdě setrval až do konce i za cenu vlastního života. Kdo tedy projevil více statečnosti - Hus nebo ti, jichž se zastává a kteří byli stateční pouze v anonymním houfu s výložkami SS a Totenkopfem na čepici, s automaty v rukou vůči bezbranným civilistům nebo vězňům. Když měli obhájit své ideály, jejich statečnost se omezila na úsilí najít, kde nechal tesař díru a zmizet v davu uprchlíků. Podle logiky pana Runnera zůstali hrdiny, protože nestáli nikdy před soudem a i když byli nějakým trestuhodným nedopatřením ve své vlasti odsouzeni v nepřítomnosti, nemohli se řádně hájit před nespravedlivými, zmanipulovanými soudy. O Ratlines nikdy neslyšel, stejně jako ve Vatikánu neznají pojem krysí stezka. Skutečně jsem nedokázal tolik co Eichmann, Mengele či Degrelle, nesahám jim ani po kotníky a jsem na to hrdý. Pan Runner má život před sebou, snad se svým vzorům aspoň přiblíží. Když se krýkskamerád Runner sám počítá k výkvětu národa, vždy si vzpomenu na kvetoucí sanytr středověkých prevétů.
41 Nero // Jan 9, 2008 at 5:22
Plenkovič,máte pravdu. Runner dokáže jen prázdně tlachat. Nemá co chytrého by řekl,ale při tom nedokáže moudře mlčet.
42 Nahuatl // Jan 9, 2008 at 5:54
Bílá rasa…HAHAHA!!! Když jsem četl některé vaše příspěvky, skoro jsem brečel smíchem. Ale teď vážně - to, že v současných “nejrozvinutějších” zemích převažují tzv. “bílí” lidé je celkem vzato jenom obyčejná náhoda daná klimatickými/historickými okolnostmi. Ve 13. století to byli Mongolové, kdo ovládal většinu Eurasie - to, že se vrátili zpět bylo dáno nahodilou politickou situací. Takže NÁHODA! Kdyby Frankové prohráli bitvu u Poitiers, dneska by jste vy všichni nádherní modroocí blonďáci nosili podpaží modlitební koberečky. Takže NÁHODA! V 15. století měli největší armádu a loďstvo na světě Čínaně. Kdyby se jim zachtělo, mohli si podmanit celou Evropu- Vtipné ale je, že ji považovali za součást svého císařství, tak ani neměli potřebu ji dobývat. A tak jenom v klidu přijímali západní poselstva jako vyslance svých vasalů. Takže NÁHODA! A takhle bych mohl pokračovat donekonečna.
43 Intro // Jan 9, 2008 at 6:01
Nahuatl: Kdyby kdysi jedna spermie z desetitisíců zahnula o fous dřív, tak byste sem nepsal. Jste také jen náhodou. Ale piště dál, co kdybyste napsal časem něco chytřejšího…náhodou…;-)
44 Radola // Jan 9, 2008 at 6:03
Runner:Díky za objasnění,zatímco spousty Belgičanů nebo Holanďanů chcípali ve vlastní zemi nebo v Kon.táborech,tak lidé jako Degrelle nebu V.Quisling vstupovali do SS nebo se jinak paktovali s vrahy svého národa.Za můj nick se nikdo stydět nemusí,protože gen.Gajda s nacisty nespolupracoval,ostatně to může potvrdit i jeho syn,který si sám užil pohostinnosti a výhod koncentračního tábora.
Nějak si nemohu vzpomenout jakým peklem prošel O.Skorzeny,že by velký strach z výšek ve Storchu s Ducem,nebo obavy o své hochy v US mundůrech během Ardén,nebo ten koberec s Horthym byl příliš těžký??!Daleko víc si vážím našich vojáků,kteří prošli peklem Sokolova,Kyjeva nebo Dukly,či vydávali se v noci nad Německo…ale já vím,to ví hoši němečtí nepřekousnete!
Humanista..a já?:-))))
45 Radola // Jan 9, 2008 at 6:06
Plenkovič:Omlouvám se ,ještě doplním otec Draganovič,biskup Rožman a biskup Bučko.
46 Nahuatl // Jan 9, 2008 at 6:18
Intro: No, krom vaší obdivuhodné znalosti reprodukční bilogie jste toho moc nepředvedl. Ale možná máte pravdu. Kdyby tu jednu spermii díky náhodě předhonila jiná, mohl tady dneska místo mě psát modrooký blonďák (a ne zelenooký brunet - jsem fakt krásný) a notovat si s vámi všemi ve vaší svaté válce s vědomostmi, kterých se vám nedostalo, s českou gramatikou a s českým pivem večer v hospodě.
47 ahoj // Jan 9, 2008 at 6:54
Já bych jen chtěl opravit pana Plenkoviče, Vidkun Quisling, protože to byl blázen a fantasta s diagnózou, které se česky říká bájná lhavost, nikam neutíkal! Seděl ve své kanceláři, počkal na zatýkací komando a na následný soud se těšil! On totiž věřil, že Norům vysvětlí, že jeho kariéra vlastně Norsku jen a pouze prospívala - bohužel Norové to nepochopili, milého Quislinga pověsili a s ním i dost dalších. Norsko zažilo jedno z nejbrutálnějších zúčtování s kolaboranty z celé obsazené, neobsazené i okupované Evropy. A dobře že tak! Doporučuji čerstvou knihu Kolaboranti od Michala Borovičky. Kdo se paktuje s vrahy vlastního národa nezaslouží slitování, ať už blábolí ve svém fanatismu a touze po moci co chce! Přesto dokáži ocenit statečnost (i když se mi u tohoto slova v této souvislosti křiví huba) vlajkaře Rysa, který se z amerického tábora dobrovolně dostavil před český tribunál, i když i on musel vědět, že ho čeká jen provaz. A dobře mu tak! Kolaborace s režimem A. Hitlera je pro psychologa velice zajímavým materiálem, ale prostým rozumem a citem každý vlastenec pochopí, že cesta, kterou si zvolil bolševik, masarykovec a posléze říšský socialista plukovník Moravec může vést pouze do pekla. Ať se ještě dlouho smaží! I známý oportunista Gajda po dvou měsících pochopil, že náckům nejde o český národ ani omylem a stáhl se do ústrání (i když za tučný obolus). Za to mu budiž čest!
PS Sorry za delší příspěvek, ale toto téma je vskutku na větší diskusi, i když nesouvisí s Velkým Drakem Davidem Dukem.
48 K. // Jan 9, 2008 at 7:23
“…kteří byli stateční pouze v anonymním houfu s výložkami SS a Totenkopfem na čepici, s automaty v rukou vůči bezbranným civilistům nebo vězňům” zdá se mi, že toto tvrdit ve vztahu třeba k Leonovi D. je scestné. Zesměšňovat VOJENSKÉ akce “Zjizveného” je zcestné též. Všechny byly z vojenského hlediska brilantní se zcela minimálními obětmi na životech. A na obou stranách.
49 Intro // Jan 9, 2008 at 7:33
Náhodný Nahuatl: A co bych vám měl víc předvádět? Jakožto prachobyčejné náhodě? Navíc z mého pohledu naprosto zbytečné náhodě… Mějte se pěkně a u piva si rozvíjejte třeba “svou krásu”, na které si tak zakládáte…:-))))
50 Nahuatl // Jan 9, 2008 at 7:38
Intro: No, já jsem čekal, že tady budete hájit tu svou bílou rasu a vytasíte se s nějakými argumenty na podporu té své bílé ideologie. Tak buď žádné nemáte a jste pokrytec, anebo tyto bílé názory nezastáváte a nejste na tom zas až tak špatně…
51 Plenkovič // Jan 9, 2008 at 7:53
To K.: Velká vlaková loupež v GB, přepadení dodávky bezpečnostní služby se 150 mil. anebo Procházkova akce na půl miliardy byly z gangsterského hlediska rovněž brilantní a bez ztrát na životech na obou stranách.
To Ahoj: Až na maličkost, že pokud mne paměť neklame, nebyl Quisling oběšen ale zastřelen, máte můj obdiv. Díky za statečnost, budete ji brzo potřebovat. (Pl.)
52 Intro // Jan 9, 2008 at 8:01
Zbytečný náhodný Nahuatl: Hlavně že jste si mne a priori zařadil, že? Soudím, že tedy vy na tom špatně budete…;-)
53 Nahuatl // Jan 9, 2008 at 8:07
Potřebný osudem předurčený Intro: Já jsem si nezařadil VÁS, jen jsem nadhodil do diskuze. VY jste se ozval, tak jaképak copak. Apropó, v mém minulém příspěvku jsem vám dal šanci vyprofilovat se a názorově se zařadit…
54 Intro // Jan 9, 2008 at 8:13
Ono mi to “dalo šanci”, óóó mocnýýý…:-))))))
55 Nahuatl // Jan 9, 2008 at 8:43
Intro: Tak se mi to líbí!!! Taková oslovení jsou vhodná. Už aby na světě konečně nastala nadvláda Nás nadřazených brunetů!!!!
56 K. // Jan 9, 2008 at 8:53
tak k tomu opravdu nemám co dodat…
57 Lukáš // Jan 9, 2008 at 16:35
Nahuatl: s Intrem si nešpiňte klávesnici. vaše nervy mají větší cenu…
58 Runner // Jan 9, 2008 at 17:02
To Radola: Vaše urážky pominu a řeknu Vám jen jedno: Já si také vážím našich vojáků u Sokolova, Tobruku a jinde, ale to ještě neznamená, že po jejich protivnících budu plivat a nadávat jim vrahů, nebo že budu Degrella řadit po bok Mengeleho, jak to dělá pan Věčně ukřivděný Plínkovič. Plivat po poražených protivnících je odporné, opovrženíhodné a patří to pouze do arsenálu soukmenovců pana Věčně ukřivděného. Opravdu - chudák gen. Gajda, jestli vás vidí…
59 Runner // Jan 9, 2008 at 17:04
To Radola: Syn gen, Gajdy v koncentráku nebyl, je to omyl. Ale aspoň vím, jaké časopisy jste v minulosti četl. O to horší je že s Vámi musím diskutovat na této úrovni.
60 Radola // Jan 9, 2008 at 17:47
Runner:Ano chudák,radši si určitě váží takových lidí jako vy,kteří velebí vrahy svého národa,katy co vyvraždili elitu této republiky,jak vlastenecké…Radši budu plivat na nepřátele,než na vlastní národ a oběti nacismu v celé Evropě!
Erudovaný Runnere,bohužel si nevzpomenu kde přesně jsem tuto interpretaci četl,ale rozhodně to byl Pasák nebo Nakonečný,takže tady sofistikovanost rozhodně nezpochybníte!!!V Arijském boji nebo Dér šturmeru tohle opravdu nevyčtete.
Nemusíme spolu diskutovat,o tom jaký byl Skorzeny chlapík vám jistě postačí web NO?!
61 Runner // Jan 10, 2008 at 2:24
Rudola: Vážený pane překrucovači, já ale na žádné oběti nacismu v Evropě ani na vlastní národ neplivu. Pokud mi najdete jedinou větu, kterou jsem v minulosti na tomto webu něco takového učinil, dám vám stovku. Degrell, Skorzeny ani Panzer Rudel nebyli vrahy našeho národa, to jste se asi dočetl v nějaké stranické příručce pro Rudoly, ne? Dávat mezi Degrella a Mengeleho rovnítko je stejné, jako dávat rovnítko mezi Jaroše a Reicina. Nota bene - podle vaší prapodivné logiky - jestliže se valonští dobrovolníci v SS paktovali s vrahy svého národa, pak se naši dobrovolníci v Rudé armádě nepaktovali s vrahy vlastního národa? Zatímco tisíce Čechoslováků chcípalo na Sibiři v Gulazích a další tisíce měly ještě pochcípat pod knutou rudých katů, Svoboda a další se se snažili seč mohli, aby na svých tancích zavlekli rudý teror až k nám. Nebo mi chcete tvrdit, že nacismus byl horší než komunismus?
Politováníhodný pane Rudolo, tak jako naši vojáci v Rudé armádě bojovali za přežití našeho národa, tak valonští vojáci v SS bojovali za přežití toho svého. Tak jako naši vojáci vybojovali našemu státu rehabilitaci, byť i pod patronací Moskvy, tak chtěli valonští vojáci vybojovat rehabilitaci valonskému národu, byť i pod patronací Berlína.
Už jednou v minulosti jsem vám doporučil, abyste se pokusil vybřednout z úzkoprsého vidění světa skrz prizma vlastního vlastenčení (záměrně nepíšu “vlastenectví”, protože tím vaše hurápokřiky rozhodně nejsou).
62 Runner // Jan 10, 2008 at 3:01
To Plenkovič: Pane Soukmenovče Věčně Ukřivděných (dále jen SVU), opravdu jsem neměl tušáka, že valach je vykastrovaný hřebec, a to z toho důvodu, že jsem se nikdy nezajímal ani o sexualitu kopytníků, ani o kastraci. V této souvislosti mě napadá, jak jste k téti vědomosti dospěl vy? Netrpíte nějakými problémy, jenž by vás k podobným zájmům vedly?
Obávám se, že v Husově případu nemáte pravdu - nebyl odsouzen Církví, ta ho jen zbavila kněžského svěcení a vyloučila ze svého středu. K smrti byl odsouzen podle civilního práva podle zákoníku vydaného Fridrichem Rudovousem. Při vaší zlovolné povaze předpokládám, že to víte moc dobře, jen zde záměrně očerňujete instituci, kterou bytostně nenávidíte, stejně jako ostatní vaši soukmenovci po 2000 let. Je otázkou, jestli Hus projevil více statečnosti nebo hlouposti, nebo jestli nejednal pod tlakem okolností a k soudu se dostavit prostě musel. Možná, kdyby měl na vybranou, nikam by nejel a zachoval by se stejně jako Degrell, měl však smůlu že v široširé Evropě všude kolem nebyl žádný Franco který by ho spasil a letadla ještě také neexistovala.
Svoje tvrzení o tom, že Degrell byl anonymní postavou v houfu asi buď nemyslíte vážně, nebo se u vás projevily důsledky rodinného zatížení stressem vyvolaného přes generace tradovanými hrůzami Osvětimi, jež prožila vaše holocaust zázračně přeživší ukrajinská babička. Naopak - Degrell byl velmi výrazná a neanonymní postava. Jen nechápu, proč ho srovnáváte s Mengelem nebo Aichmannem? Srovnávám já Svobodu nebo Jaroše s Berijou, Kaganovičem nebo jinými vašimi soukmenovci? Ale to asi patří k rysům vaší křivácké logiky - protivníka je potřeba polpivat, pošpinit, pomluvit a zostudit, hlavně že dá pokoj. Přesně to zapadá do obrázku, jaký jsem si o vás učinil, když jste se tak upřímně divil že bych si nechtěl užívat nezasloužených privilegií podobně jako cigáni. Prostě křivácká mentalita SVU.
63 Nordic Visitor // Jan 10, 2008 at 3:08
Tedy pane Runner,vyjste asi jediny kdo porozumnel co jsem chtel vlastne rici,a jak jsem vse myslel.Jenom mam vlastne dotaz.Vite neco o tom co delal Otto a Leon ve Spanelsku?Otto zemrel v roce 1975,Leon tusim 1994.Vim ze udajne otevreli akademiji ale co se tam presne vyucovalo nevim?Bylo zalozeno hnuti CEDADE ale blizsi info chybi.Vim ze oba byli velmi aktivni az do smrti,ale co vlastne delaly,o to se u nas moc nemluvilo.Moje posledni informace se tykaji,ze pres Organizace v Nemecku tlacili na Nemeckou vladu aby durazne trvala, na odchodu Sovjetskych vojsk s okupovanyvh zemy v cetne Ceska.Nevim tedy zda Kohlova a Gorbacovova vize vystavby Evropskeho domu,neni take jimy podporena aktivita.Jedine informace ktere byli dostupne se tykaji spise organizaci typu Stille Hilfe,Odessa,Spinne.Nadale ,jelikoz se asi od 14let ,zajimam o ruzne aktivity kolem udajneho ulozeni dokumentu,mne stale neni jasne proc, kdyz Leon pobyval casto v Neveklove,a pokud vedel ze na byvalem cvicisti SS Benesovsko mnely byt ulozeny dulezite archivalije,zbytek byl odvezen do Rakouska.A do dnes se tedy nepokusil nikdo z Nemcu o jejich vyzvednuti.Pokud vim mluvilo se o tom,ze pokud dojde po 50letech k vyzvednuti dokumentu a jejich zverejneni,cituji :Tyto dokumenty maji takovou silu a udernost,ze zmneni beh svetove politiky!!??Jina kapitola je i zlato a ostatni.Do dnes byli nalezeny v ruznych stolach pouze motory,technicka zarizeni,a nezajimave dokumenty.Pouze v jedne stole mnel byt material pro vyrobu jadernych raket,a vse co tam bylo nalezeno se pry okamzite odvezlo do Ruska.Pokud tedy by jste mnel nejake zajimave dodatky k tomuto tematu ,rad bych si o tom pohovoril.
64 Runner // Jan 10, 2008 at 3:22
Jejda, to jste mě zaskočil, o tomto fakt nemám šajn. Vím ale, že Degrell zemřel rok před Francovou smrtí, tedy asi v roce 74. Nejsem příliš zběhlý záhadolog, spíše než znát detaily se snažím pochopit celkový smysl a příčinu událostí.
65 leaderlessressisstance // Jan 10, 2008 at 3:55
mein gott…debata jak cip…nechcete se jit radej hadat na http://www.lide.cz ???to je mnohem rozumejsi,a tam pro to mate i vyhrazene mistnosti: Ach ta samota, Anarchie, EMO,KSCM,atd.rofl
66 Nordic Visitor // Jan 10, 2008 at 4:48
To RUNNER,pokud se snazite pochopit celkovy smysl udalosti,tak mne do ted tedy unika.Musel jsem roztridit lidi na verne a neverne-tedy ty co chteli jen ulozit nejake penize a dale se starali je a jen o sebe.Potom tedy zustava ta druha kategorije,vernych az za hrob.Prosel jsem info s Chile ,Argentiny,Colonie Dignidad,dnes Villa Baviera,DINA,zpravy tajnych sluzeb,Miguela Serana,Vatikanske info az do obchudku Pedra Varely ve Spanelsku kde tedy asi vse konci.Zajimava cinost byla treba Frederica Shwenda atd,kde se tocily penize,provadely atentaty atd,pouze mne stale neni jasny cil.Prece vse k necemu vede,nebo to ma byt jen priprava na4 risi?Abych pravdu rekl,bud tedy bylo vsechno trochu jinak,a nikdy se to nedozvime,protoze se vse taji. A nebo se budeme casem divit.Co mne dorazilo,v Nemecku,tak to byl projekt stejny jako Lebensborn,jenomze se psal ror 1990.Pokud mate zajem se podelit o vse mozne info tak mne napiste na ICQ354780265.
67 Nordic Visitor // Jan 10, 2008 at 5:46
RUNNER,jeste abych to upresnil.Asi ve 12letech jsem mnel moznost sedet ze strojirenskymi mistry,kde mne zaujala jejich debata,na tema Specialni Divize SS a jeji prace, v tovarne Avia ,jak bezel cas tak jsem dosel k zaveru ze vse o cem se mluvilo je pravda,do dnes neni objasnena spoluprace profesora dr.Vichterleho na spoluvyvoji super zbrani pro treti risi.Jenom vsichni vime ze jsme byli v podstate Risska zbrojirna.Take neni jasne kdo zazdil ale hlavne vyrobil!?,pravdepodobne tuhe raketove palivo -3metrove valce,do jedne z mistnosti podzemni tovarny Richard v Litomnericich kde je pak nalezly.Do dnes neni jasne co se u nas delo,nastesti nyni je doba kdy spousta nadsencu se znazi zachranit co se da a verim ze se jeste na neco prijde.Vcetne vysvetleni toho,kdy dustojnik Sov .,arm.sv,boj.,uskupeni,Berlin 1945popisuje nalez 5000mrtvych Tibetanu v uniformach wehrmachtu.A jinne dalsi veci,jako co ukradla vyzkumna banda Ahnenerbe ve Lhase,a co jim ukazovali ve sklepeni klasteru.Jestli na skupine Thule a jejich okultismu,nakonec nebylo trochu pravdivych veci.Po valce co neodvezly Americani,tak zbalili Rusaci a i to malo co nasly stacilo k tomu a by dodnes ohrozovaly cely svet,ale co odvezly a ukryli Nemci,mne dodnes pripada jak z romanu sci-fi.Sem tam prosakne v novinach nejaka info o tom jak treba US tajna sluzba pokracuje ve vyzkumu a testech s kteryma uz zacaly Nemci v taborech.Posledni film na toto tema byl Manchurijansky kandidat.To bohuzel neni fikce ale pravda.
68 Plenkovič // Jan 10, 2008 at 5:47
Místo neplodné diskuse jsem si vyhledal několik informací o Degrellovi. Jeho patolízalství ocenil Hitler slovy: “Kdybych měl syna, přál bych mu, aby byl jako Degrell!”. Ve svých vzpomínkách se vyznává ze svého obdivu k Hitlerovi, kterého nazývá největším státníkem své doby a končí slovy: “Jenom lituji, že jsem neměl úpěch, ale kdybych měl šanci, šel bych do všeho znovu ale podstatně důrazněji!” Nikde jsem se nedopátral, že by Belgie zrušila rozsudek smrti a rehabilitovala Degrellovu památku. Stejně tak jsem nezaznamenal, že by mu postavili v Bruselu pomník či pojmenovali ulici. To jinde jsou jiní kabrňáci. Ve slovenských Čakajovciach pri Nitre stojí v Panteónu pomník válečnému zločinci Jozefu Tisovi a usilují o jeho svatořečení, v chorvatské Marija Bistrici blahořečil dne 3. října 1998 papež Jan Pavel II. kardinála A. Stepanice, usvědčého a odsouzeného válečného zločince a poklekl před jeho hrobem. Zločinci se stávají hrdiny a jejich oběti zločinci. Možná že se pan Runner dočká i rehabilitaci norimberských zločinců, k čemuž svými krokodýlími slzami nepokrytě přispívá. Zatím jen doufá a čeká: “Gedult, Parteigenosse Runner.Es kommt der Tag!”
69 Nordic Visitor // Jan 10, 2008 at 6:15
oprava Fredy Schwend.Nechci delat nekomu reklamu,ale neco je i na http://www.helmutgaensel.com ,i kdyz nazor si udelejte kazdy sam.Plenkovic taky mam syna a chci aby byl jednou jako Leon nebo Otto.
70 Radola // Jan 10, 2008 at 6:27
Runner:Nemá to cenu,rétorika hodná Ryse-Rozsévače nebo novinářského ochutnávače chlebíčku,vám zatemnila mozek,ukončuji debatu.Co se bude u vás podávat k pití,blíží se fýrertág?!
71 Plenkovič // Jan 10, 2008 at 6:45
Vizitore, stačí, když bude pan syn stejný jako ty. Tvoje vyznání víry ““plenkovic Ty jsi asi uplne pomatenej idiot,a zidobolsevicka svine ktera ma vyset na stromne nebo chcipnout v lagru.Za takove kecy bych te ubil vlastnima rukama,hajzle!” dává předpoklady, že jablko nepadne daleko od stromu a brzy se stane recidivujícím klientem našich nápravných zařízení.
72 Nordic Visitor // Jan 10, 2008 at 7:24
Drahy Plenkovici,ja vyznavam jine hodnoty nez ty.A vazim si lidi vernych,cestnych,oddanych a statecnych pro ktere kamaradstvi neni je blabol ve vetru.A to at jsou na jakekoliv strane.Doufam ze muj syn bude dobrym a cestnym obcanem,a jednou bude pomahat nastolit novy rad.Ktery odstrani tuto pochmurnou a zaplevelenou radoby postbolsevickou spolecnost.
73 Nordic Visitor // Jan 10, 2008 at 7:33
Plenkovic,jeste jsi zapomnel dodat jak se oslavuje v Lotyssku org.,Perkonkruts .Jinak se ti timto omouvam za to tvoje poveseni nebo ubiti,trosku jsi mne jen nastval .
74 udivený kolemjdoucí // Jan 10, 2008 at 9:28
Rusko s porodností 1, 17 dítěte na ženu, že je zdravý národ ? Země s procentuálně obrovským počtem alkoholiků a drogově závislých je záchrana civilizace ? A víte o tom, že podle jednoho průzkumu nepovažuje 40 % “hrdých bílých Rusů” krádež za nemorální ?
Pánové, zkuste někdy zajet do Ruska a navštívit místa mimo Moskvu a Petrohrad. Špína, lenost, bordel a všeobecná korupce. Duke ten článek psal asi opilý po mejdanu s “hrdými bílými ruskými národovci”
Navíc o obecném nazírání Rusů na nás Čechy si nedělejme iluze. Duka už v Americe nebere nikdo vážně a tak exhibuje v Rusku. Poté, co se neúspěšně snažil vetřít Tancredovi, Buchananovi, Paulovi a Bůh ví komu dalšímu, už mu nic jiného nezbývá.
Také jsem se velmi podivil nad antisemitskými a rasistickými poznámkami některých diskutujících. Pro případné “řvouny” poznamenávám, že nejsem ani multi kulti, ani levičák, ani žid.
Ten článek je prostě nesmyslný…
75 Lucka // Jan 10, 2008 at 9:35
Musíme jednat. V jednotě je síla.:)
76 Plenkovič // Jan 10, 2008 at 10:34
Udivený: Velký Drak David Duke, bývalý vysoký příslušník KuKluxKlanu a kongresman za Lousianu, hlasatel „bílé nadřazenosti“, rasista, antisemita, otevřeně podporující popírače holocaustu, má ještě zalehlé uši od ovací, se kterými se s ním ruští vlastenci loučili při jeho odjezdu z Moskvy. Trochu nám přitom zatajil, že neméně hlasité projevy doprovázely jeho turné po Španělsku, zejména v Madridu, kdy rozhořčení veřejnosti nabylo takového rozsahu, že mu hrozilo lynčování a musel být pod policejní ochranou. Místo boje za bílou Evropu, by měl obrátit svou pozornost na domácí scénu. Snad by mu neškodilo se zamyslet, kam se v USA poděli původní obyvatelé, oni Cheerokézově, Apači, Siouxové a pod. v rámci akce bílá Amerika a kdo tam natahal černé otroky z Afriky, kteří byli svého času stejným rasovým problémem jako Cikáni u nás. Nadto si Američani připojili ke svému bílému území Havaj a jako přidružený svobodný stát Portoriko obydlené rasově méněcennými národy. Nechte na hlavě Mr.Duke, můžete se klidně dočkat časů, kdy guvernérem nebo prezidentem Vašeho státu může být Žid nebo s prominutím černoch. To byste asi nerozchodil. Evropa by Vám poskytla asyl.
77 Nordic Visitor // Jan 10, 2008 at 11:19
To Udiveny kolemjdouci,jeste jste zapomnel dodat kolik jich je nakazenych virem HIV.Rekl bych ze se jim rozsklada spolecnost pod rukama,proto chapu i Nacionalisticke organizace krere biji na poplach,pred totalni destrukci tohoto Landu.
78 Pozorovatel // Jan 10, 2008 at 16:07
Asi bude nejlépe si stáhnout a pročíst Dukovu knihu http://www.europskenarody.info/Moje%20Prebudenie.html Běloši mezi černou většinou v New Orleansu dobře věděli, proč ho volí a Židé mají proč mu jít po krku (rozhodně nehlásá nějakou nenávist, to se nedá ani v Americe). Jedná se opravdu o popis “procitnutí” z politicky korektního snu vlastním poznáním - zde je jistá paralela s některými sovětskými disidenty nebo s Orwellovým 1984.
79 Jan Horsen // Jan 10, 2008 at 20:37
Všeobecně:
Putin svým zásahem proti oligarchům prokázal,
že NWO ve své mocenské sféře trpět nebude.
Jako jeden z nejmocnějších mužů tohoto světa
má navíc v malíčku (jako letitý šéf tajných služeb) vše o čemž se zde pracně domýšlíme.
Lze předpokládat, že jako budoucí premiér bude v těchto akcích pokračovat. Že tato činnost není jen kamufláž lze odvozovat od nářku západních medií o nedokonalé verzi
demokracie v Rusku. Můžeme jen doufat, že se
jedná o prvý krok k zachování bílé rasy, zatím
alespoň ve větší části Evropy.
80 lojza // Jan 11, 2008 at 13:55
jsem masochista - mám rád bolest, kterou fyzicky cítím, když čtu tyto příspěvky. krok, co by podle mě ozdravil klima na altermediích by byl zrušení “diskusí” pod články, nebo redukce diskusí na registrované členy.
81 Runner // Jan 11, 2008 at 14:43
SVU Plenkovič: Plkoviči, to já ale přece všechno o Degrellovi vím, jen s tím rozdílem, že Hitler neřekl “přál bych mu,” ale “přál bych si”. Jasně že jsem četl Degrellovy vzpomínky na boje v Rusku, kde popisuje, jak ukrajinské matky vítaly Belgičany chlebem a solí a jak jim byli lidé v kterési ukrajinské vesnici vděčni, když jim Belgičané dovolili po 20ti letech dovést v lese ukrytého popa, otevřít kostel a sloužit mše. Jen by mně zajímalo, jestli každý, koho Hitler nějak ocenil, pochválil, nebo mu podal ruku, je ve vašich očích hoden opovržení? To byste pak musel například zavrhnout celý anglický národ, protože Hitler prohlásil o Angličanech, že si jich váží a chtěl by je mít za spojence, jelikož Angličané Němce převyšují svým sebevědomím. A co takhle sionisté, s nimiž Hitler uzavřel dohodu o vystěhování Židů do Palestiny? Taky jste kvůli jejich spolupráci s Hitlerem proti nim tak zaujatý?
Jasně že chápu vaši zášť ke všemu národnímu, pravicovému a křestanskému. Máte to v genech a zdědil jste to po rodičích. Nezlobím se proto na vás, nemůžete s tím zkrátka nic dělat. Jen byste mi mohl vysvětlit, proč má Dr. Tiso v Tel Avivu vlastní háj, který mu tam vysázeli vděční slovenští Židé za záchranu 60 000 vašich soukmenovců před deportací do Generálního gouvernamentu a téměř jistou smrtí hladem nebo tyfem? Proč se nezmíníte o tom, že když v roce 1942 prosákly zprávy o nelidských podmínkách během přepravy a pobytu Židů v GG, Dr. Tiso s okamžitou platností v listopadu 1942 veškeré transporty Židů ze Slovenska zastavil a nebyly obnoveny až do vypuknutí tzv. SNP, kdy německá branná moc přestala toto jeho rozhodnutí respektovat?
Možná byste mi mohl objasnit, proč s takovou divokostí a agresivitou, s jakou šlapete po památce Degrella, Tisa a dalších nenapadáte i osoby jako je Šaron, Dajan nebo Meirová? Všechno to jsou zločinci, okupanti a vrazi, kteří nebojovali proti ozbrojenému, organizovanému a vycvičenému nepříteli jako bojoval Degrell, ale vraždili bezbranné, vystrašené a dezorientované ženy, děti a starce v Deir Jasinu a dalších cca 250 palestinských vesnicích, které kdysi byly, ale dnes už nejsou na mapě Israele. Jejich zločiny vás nechávají chladným? Nedivím se, málokdo by si chtěl kálet do vlastního hnízda, že ano?
82 Nordic Visitor // Jan 11, 2008 at 16:39
Runnere spoj se se mnou,pokud te tyto veci zajimaji,treba budes ty nebo ja vedet co ten druhy nevi a muzeme si navzajem pujcit nejakou literaturu.Neboj se nekousu.
83 Radola // Jan 12, 2008 at 3:02
Runner:Není třeba tady někomu nadávat do Izraelitů atd.,Plenkovič dokázal,že to rozhodně nění žádný komunista ani sionista,takže proč tak silná slova.Ostatně je dobré zmínit,že takto vítali všechny německé vojáky nejen Belgičany,ale ovšem jen do doby,než za nimi přišli ty správné jednotky,které jim ukázali zač je toho ten německý loket..
Knihy jsou prima,ale např. ,,Mé velitelské operace”,nebo Ďábelská garda nejsou tím pravým zdrojem inforamcí…je to jen beletrie!
84 Nordic Visitor // Jan 12, 2008 at 3:13
Radola mas na mysli Vorkomando Moskau a Einsatztruppe B,no ale to jsme prece uplne nekde jinde.
85 Plenkovič // Jan 12, 2008 at 16:35
To Radola: Výplod chorého mozku, když Runner tvrdí, že Církev sv. Husa neodsoudila a nepopravila, “pouze” ho předala světské justici Zrzavé lišky Žikmunda. Církev skutečně nikdy nikoho nezatratila, inkvizice neexistovala. Je to stejně chytré, jako tvrdit, že Slánského, Clementise, generála Piku, Miladu Horákovou, a jiné neodsoudila a nepopravila KSČ, která přeci byla vždy vzorem čestnosti a soudružského přístupu a takovým neškodným charitativním spolkem. Pravým pachatelem byla státní justice zlovolného Urválka a Vaše a Klement Gottwald, který byl nejen předsedou KSČ ale současně i nějakým nedopatřením prezidentem státu za nic nemohl. Svatá prostoto. Pokud Runner tvrdí, že slovenští židé vysázeli v tel Avivu dr Tisovi háj za záchranu 60 000 slovenských židů, pak jistě mu i izraelská vláda udělila čestný titul Spravedlivý mezi národy. Tento titul obdrželo za záchranu slovenských židů zatím 465 křesťanských Slováků, jestli je mezi nimi i msgre Tiso nám pan Runner dosud neřekl. Ale jak to jde do sebe, holokaust přece neexistoval a těch 60 000 slovenských židů humanitárně přemístili Němci do Palestiny a USA a užívají si tam spokojeně důchodu. Protože jsem Runnerem onálepkovaný žid, mohu si dovolit citovat svého soukmenovce, žida Jana Wericha: “V životě je mnoho katastrof ale jedna z nejhorších je srážka z blbcem”.
86 Nero // Jan 13, 2008 at 15:24
Pan Runner si nebere servítky,takže tento citát ho plně vystihuje a je výstižný a pravdivý.
87 Pozorovatel // Jan 14, 2008 at 17:31
Werich s Voskovcem židovství dost intenzivně popírali, i když jejich fyzický zjev by tomu odpovídal (myslím, že Voskovce si kvůli tomu dobíral Kőnigsmark-Allen v Lásce a smrti). Voskovcův strýc byl malíř Soběslav Pinkas, tak se možná jednalo o Židy zcela odrodilé a “počeštělé”.
88 leaderlessressisstance // Jan 14, 2008 at 22:53
asi tu je nejaky sotek…bo se mi nejak ztraceji prispevky a ani uz tu neni napsano:smazano pro hloupost a urazeni :]
89 Petr // Jan 15, 2008 at 12:38
Musím souhlasit s panem Udiveným kolemjdoucím. V Rusku jsem byl několikrát a rozhodně se mi nezdálo,že je to tam takový ráj, jak to líčí D.Duke, spíš to byl pěknej bordel. Jestli jsou Rusové pro pana Duka ideálem bílé rasy tak pěkně děkuju. Ten národ je prolezlý alkoholismem,neurvalostí a zlodějnou. K nám Čechům mají vztah jako k nějaké jejich kolonii a nemůžou pochopit, že jim za to “pěkné” co pro nás za posledních šedesát let udělali,nejsme vděční. My jako národ jsme vždycky měli blíž k německýmu živlu, než k tomuhle východnímu věčně ožralému národu. Neříkám, že s Němci byly vztahy ideální, ale jsou nám kulturně prostě blíž.
90 Nordic Visitor // Jan 15, 2008 at 13:33
Petr,JA JA du habe recht,moc pekne jsi to napsal.Zivili a satili jsme tu sebranku dost dlouho a samy jsme si ze zemne udelaly hromadu hnoje.To jsou ty vychodni hordy,ja vim ,mluvim jako Josef G,ale bohuzel tak to je.Opet opakuju,to ze jsme se odtrhli od Rakouska je nejvetsi tragedije ktera nas mohla potkat a nevim proc nasi predci se otocili na vychod,sice jsme mluvili Cesky misto Nemecky,ale to bylo tak vse,jinak bida spina hnus.
91 Nordic Visitor // Jan 15, 2008 at 13:39
David Duke,neni David Irwing,Duke je priblbly pozirac hamburgru a klicem preziti nile rasy je jeho demence.Oni v USA jsou tak trochu vsichni nejak mimo,Evropa je jim totiz na hony vzdalena,a nevim co si vubec American muze brat do ust Rusko,trotl.Asi videl film,Jen pockej zajici.
92 Intro // Jan 15, 2008 at 14:35
Nordic Visitor: Zato vy nemluvite ani česky, ani německy, ani rusky či jakkoliv jinak. Nemluvíte ani jako Josef G., mluvíte jak člověk podepisující se zde jako Nordic Visitor, který na mne rozhodně nepůsobí příliš chytře… je mi líto…
93 Nordic Visitor // Jan 15, 2008 at 14:50
Intro to mas fuk,hlavne ze jsem 40let verny odkazu a at se ti to libi nebo ne ,mne je uplne jedno.Na debaty uz nejsem stavenej,nejlepsi argument je kulka do tyla,kecani necham politikum a tobe.
94 Radola // Jan 16, 2008 at 0:21
40 let věrný odkazu?Nevzdělání a tuposti?
95 Nordic Visitor // Jan 16, 2008 at 5:14
Smazáno pro hloupost a urážení diskutujícího. Admin
96 Plenkovič // Jan 16, 2008 at 5:17
Za rajchu existovala skupina deklasovaného lumpenproletariátu, která se vyžívala rabováním židovských obchodů a podpalováním synagog, dnes jejich pohrobci malují haknkrajcy na židovské hřbitovy a s vlajícím práporem v pevném šiku mašírují klidným, pevným krokem před synagogami a nostalgicky vzpomínají na své vzory z SA, zavražděné reakcí a Rudou frontou, v duchu mašírující s nimi. Horst Wessel Lied - Die Fahne hoch!
97 Jakub // Jan 16, 2008 at 5:18
Smazáno pro hloupost a urážení diskutujících. Admin
98 Radola // Jan 16, 2008 at 7:39
Jenže dnes ty hákenkrojci malují občas i sami Židé,viz. Francie a její fiktivní antisemitské útoky…
99 mars // Jan 16, 2008 at 8:35
zidi vyuzivaji hollokaust k zastirani politiky Izraele
staci nesouhlasit z okupacy palestiny a uz si obvinen z antisemitizmu .pritom izrael provadi nejvetsi genocidu poslednich let.
100 ra // Jan 18, 2008 at 10:39
Těším se až vaše děti budou kouřit trávu,spát s vietnamskýma kočkama a dělat si z vás srandu…
101 Intro // Jan 18, 2008 at 10:45
ra: Proč?
102 Nordic Visitor // Jan 18, 2008 at 13:48
Muj Boze,to snad ne,jezis uz se vzpamatujte.
103 lol // Apr 7, 2008 at 13:39
smazáno pro hloupost a vulgaritu. Admin
Leave a Comment