Francouzská herečka Brigitte Bardot (jen pro formu – viz foto) byla včera již poněkolikáté odsouzena za podněcování k rasové nenávisti. Soud jí vyměřil pokutu 15.000 euro za vyjádření z jejího dopisu z roku 2005 tehdejšímu francouzskému ministru vnitra Sarkozymu, který následně uveřejnila na své webové stránce. V tomto dopise protestovala proti rituálnímu zabíjení zvířat, které muslimové (i ve Francii) provádějí během svého svátku Aid al-Kabir. Tehdejšího ministra vnitra vyzvala, aby stát muslimy přinutil zvířata před rituálním zabitím nejdříve omráčit, aby se tak snížilo jejich utrpení. Dodala k tomu, že už má dost celé této populace, která ničí Francii tím, že jí vnucuje své zvyky.
Státní zástupkyně rozsudek komentovala tak, že je už unavená věčnými procesy s Brigitte Bardot, které „ vycházejí z její rasové nenávisti a xenofobie.“
Není to poprvé, kdy byly slavná herečka za své postoje a názory v kdysi prý svobodomyslné Francii postižena. Pokuty dostává poměrně pravidelně již více než dvacet let právě za vyjádření na adresu přistěhovalců, převážně muslimů, kteří infiltrují, mění a ničí Francii. Opakovaně kritizuje jejich rituální zabíjení zvířat, stejně jako se negativně vyjádřila například o míšení genů.
Útočí na ní různá hnutí proti rasismu a ligy za lidská práva, která s vřískotem o xenofobii, předsudcích, a diskriminaci vyskočí jako pověstný čertík z krabičky, když se někdo „odváží“ zpochybnit jejich dogmata zářivé budoucnosti rasově a kulturně zcela promíšeného světa. A čím je onen kacíř známější a jeho hlas slyšitelnější, tím více ve své ubohosti prskají a okopávají mu kotníky. V případě Brigitte Bardot možná pro svoji malost nedosáhnou ani k těm kotníkům. A když ji pokutuje stát, na jehož úpadek paní Bardot poukazuje a proti hrozbám, jež mu hrozí, vystupuje, pak je to jen potvrzením toho, že „něco“ opravdu není v pořádku.





55 responses so far ↓
1 doktor // Jun 4, 2008 at 1:33
Je však třeba upozornit i na skutečnost,že obdobné praktiky provádějí i Židé. Košer jatka,kde jsou zvířata vyvrhována ještě zaživa,jsou toho příkladem.Nesouhlasím pochopitelně ani s jedněmi.Je potřeba vytvořit jednotnou evropskou organizaci,která by zabránila,aby se příslušníci obou těchto asijských komunit roztahovali v Evropě a zaváděli zde svoje”mo´resy”.
2 Vllk // Jun 4, 2008 at 1:40
Zajímé je také to, že ty různé organizace na ochranu zvířat toto týrání vůbec nezajímá.
3 Jan Maloušek // Jun 4, 2008 at 5:12
Doktore: Jakou jednotnou evropskou organisaci?? Pokud možno se sídlem v Bruselu anebo v Berlíně, né? Hodně úředníků, hodně razítek, hodně kontrol, možná i nějaký uniformovaný inspekční ozbrojený sbor, ne?? Samozřejmě jednotný evropský!
Stačí, když se budeme chovat normálně, nedovolíme kažému, aby se u nás roztahoval - a na jednotné evropské organisace se můžeme v klidu vykašlat.
4 Pozorovatel // Jun 4, 2008 at 9:30
Státní zástupkyně rozsudek komentovala tak, že je už unavená věčnými procesy s Brigitte Bardot, které „ vycházejí z její rasové nenávisti a xenofobie.“ - no to by neřekl ani bolševický soudce chartistovi, ona se přece k těm soudům necpe a pochybuji, že by její výroky v jiné než nuceně multikulturní atmosféře budily nějakou sudičskou nevoli http://tnit.fr/cs/c47.htm .
A odkdy jsou muslimové rasa ? To Židé, když se podezřele rychle zmocní bohatství nějaké země, jsou oproti tomu jen důvtipným a prozíravým náboženským spolkem, které i v socialistické zemi na rozdíl od nedovtipných gójů ví, jak funguje trh http://www.blisty.cz/art/16079.html …
5 Petr // Jun 4, 2008 at 9:43
Přesně tak. Stačilo by,kdyby si evropské země tvrdě hlídaly své křesťanské tradice na kterých byly vybudovány a podobné excesy potíraly. Ovšem místo toho trestají své občany,kteří muslimy a podobnou verbež kritizují.
6 koala // Jun 4, 2008 at 12:13
http://www.novinky.cz/clanek/141687-posun-v-usa-clintonova-neprimo-uznala-vitezstvi-obamy.html
7 benard m. // Jun 4, 2008 at 12:31
Jan Maloušek: Dokud se nedostanou rozumné síly do parlamentů, nic se nezlepší. Předpokládám, že doktor měl na mysli nějaké celoevropské politické hnutí či sdružení, které by koordinovalo postup, pomáhalo s propagací apod.
8 Bloque Identitario // Jun 4, 2008 at 19:16
Hallo!!!
Acción IDentitaria mit anderen Kameradenn, gründen “Bloque Identitrario”. Eine Pro Europäische Abstammung Gruppe für Weiße Aktivistern.
Freundliche Grüße aus Südamerika
9 Bloque Identitario // Jun 4, 2008 at 19:18
Acción Identitaria with another comrades created “Bloque Identitario”, a group for european descendent people and white activists.
Greetings from South America.
10 Petr Haničinec // Jun 5, 2008 at 2:44
Jo Bardotka je borka. Snad jediná slavná žena, která má ty správný názory nestydí se za ně.
Ještě Delon je fajn. Bojoval s Le Penem v Legii v Indočíně. Sice není podle toho co jsem slyšel přímo nacionalista, ale vzhledem k jeho službě v Legii a pod. mu asi Francie lhostejná nebude.
11 doktor // Jun 5, 2008 at 3:11
to Jan Maloušek:Organizaci za záchranu bílé rasy.Evropské židobolševické vlády se těžko budou chovat”normálně”.Jediné razítko,které na ně platí,je kulka nebo oprátka.Čti Turnerovy deníky!
12 Horst // Jun 5, 2008 at 3:40
benard m: Rozumnými silami myslíte anarchisty, komunisty, islamisty, nebo sionisty?
13 Petr Kadlec // Jun 5, 2008 at 5:33
Petr: cituji:
“Stačilo by,kdyby si evropské země tvrdě hlídaly své křesťanské tradice na kterých byly vybudovány a podobné excesy potíraly.”
Co jsou to křesťanské tradice? Kdo kdy v Evropě byl skutečným křesťanem? Ve dvacátém století mě napadají pouze dva známí lidé: Albert Schweitzer a Matka Tereza. To byli lidé vpravdě kristovští. Ale myslím, že tyhle křesťany jste namysli neměl. Vždyť tohle je už extrém.
Měl jste to formulovat trochu jinak, třeba takhle: stačilo by, kdyby evropské země byly tvrdě předkoncilně katolické (nikoliv křesťanské, vždyť Ježíš kázal nepřátele milovat a dobře jim činit) a otevřeně proklamovaly nepřátelství islámskému živlu. Možná by se měla vrátit i stará dobrá křesťanská tradice křížových výprav, inkvizice a upalování kacířů. Také by nebylo od věci dělat zase pogromy na židy nebo národnostní menšiny v daných státech, jak to třeba dělali Rusové. To je taky pěkná “křesťanská” tradice. A samozřejmě by bylo taky záhodno zlikvidovat nebo obrátit na pravou víru židovským morem nakažené prostestanty a anglikány. Zrekatolizovat Skandinávii, Anglii a pobaltí. Vnutit bezvěrcům a jinověrcům alespoň formální katolickou víru, hnát je na mše a ke zpovědím pod různými pohrůžkami (jé, ti by si to křesťanství oblíbili! ti by ho doslova milovali). A potom jako jeden lid pod jedním svatým otcem papežem vytáhnout do boje proti muslimské chandře - přiznejme si to, něčím by se pozornost od sice křesťanských ale ne příliš svobodných poměrů doma odvést musela a velká svatá válka je příežitost nad míru vhodná.
14 Pozorovatel // Jun 5, 2008 at 7:03
432 let trvalo, než ti krvežízniví křesťané odpověděli na mírumilovné rozšíření islámu po kolébce jejich světa křížovou výpravou…
15 Pozorovatel // Jun 5, 2008 at 7:09
Je zajímavé, jak se někteří lidé domnívají, že až nyní kápli na to, jak má správný křesťan vypadat a domnívají se, že generace jejich předků žili ohledně tohoto v bludu. Katolíci po II. vatikánském se chovají, jako by dostali k Novému zákonu i novou prováděcí vyhlášku a divím se, že dosud nezrušili peklo a stále mají něco proti h.mosňatkům.
Ohledně dvou výše jmenovaných, Schweitzer by dnes za svoje názory o černoších a jejich inteligenci měl velké problémy a misionářka Tereza byla hodně mediálně propagovaná - zřejmě v touze NWO usměrnit církve na neškodné pole charity. Zásluhy sice měla veliké, což kontrastuje zvláště když uvážíme dnešní chování jejích soukmenovců v rodné Makedonii i na Kosovu, ale podobných byly v historii přinejmenším stovky, jen to nepropagovala ž.doliberální média (která po většinu onoho času ani neexistovala). A nějaký Kadlec o nich v 21.století prohlásí, že nebyli (skuteční) křesťané…
Okydávání křížových výprav je jev neméně pozoruhodný, zvláště ve spojení s blekotáním o islámu jako “náboženství míru” (čehož se p.Kadlec naštěstí nedopustil). Již jen pouhé časové srovnání muslimské expanze ničící křesťanské Středomoří (přičemž muslimští vzdělanci ztopili mj.alexandrijskou knihovnu) a první křížové výpravy dokládá, že šlo spíše o notně opožděný protiútok, ke kterému bylo důvodů víc než dost http://portolanibooks.vol1.googlepages.com/thecrusadesincontext
16 Fon // Jun 5, 2008 at 8:33
Útok na WTC je teroristický skutok, ale nie inšpirovaný a vykonaný islamistami ale mafiou čo ovláda USA, mená vinníkov nie sú dôležité, kto koľko vedel a koľko vykonal, čo mu prezradili a do akej miery sa podieľal na akcii, čo retušoval a tutlal, kto falšoval videá a kto mu platil, kto sa zo zlým úmyslom pridáva k hnutiu za pravdu, či skrýva pravých páchateľov a nasmerúva hnev na inteleguána Busha, len aby obetoval bábky a čo i len existencia najvrchnejších satanistov nebola spomenutá, Božiemu trestu neujdú, dátum bol pozoruhodný, na deň presne 11 rokov predtým Bush starší vyhlásil už neskrývané presadzovanie nového svetového poriadku.
Sionistickí šialenci, ktorí opakovane popisujú zločinné rozlety islamu si ani v náznakoch nepredstavujú návrat do časov pred islamskou expanziou, je to len boj dvoch satanských ideológií o rozdelenie sveta a gójovia aby pri tom skapíňali.
Spoločne nenávidia Božiu Cirkev, popritom klamú a vraždia, islam vyvraždil kresťanov a tým aj splodil svätých mučeníkov, komunizmus presne tak, ľudia sú už dostačujúco zdebilnení a duchovný odpor sa stráca, teda komunizmus je nepotrebný, treba ich odhodiť ako záťaž bez budúcnosti, židia s islamom spoločne paktovali až kým sa nezačala kolonizácia Palestíny a už sú spory. Nie náboženské ale len o korisť.
17 MARTINSON // Jun 5, 2008 at 10:45
Osobně bych se v rámci ozdravění ČR přiklonil k tomuto. Vyvázal bych v první řadě ČR ze všech pochbných spolků, jako je OSN, NATO, EU atd. Vydefenestroval bych tu pakáž z parlamentu, vyhlásil bych ultimátum, že všichni kdo chtějí, můžou do týdne ČR opustit, poté bych uzavřel hranice. Pravděpodobně by na nás okolní židobloševické země uvalily embargo, zůstalo by zde jenom zdravé české jádro, kterému na naší zemi záleží. Pravděpodobně by nás to posunulo o 50 let zpátky, ale co, zase bychom se vrátili k půdě, tam kam lidé patří. Věřím, že český národ je šikovný, vynalézavý a pracovitý, věřím, že by nastálé krize překonal. Ale asi se to nikdy nestane, jsem naivní. Místo toho budeme mít radar, čipy pod kůží a definitivně se z nás stane pouze lidský pracovní zdroj.
18 Vladimír Neckář jr // Jun 5, 2008 at 12:26
Jak poznamenal Pavel Bobek stran Bardotky “Kdysi to byl pro mne sexuální symbol ted už je to jen bláznivá ženská”
19 druss // Jun 5, 2008 at 15:56
JO NECKÁŘ SI ZASE MUSÍ RÝPNOUT, TO BY NEBYL ON…..ALE MOŽNÁ PŘIJDE DOBA KDY I ON POCHOPÍ O CO TADY SKUTEČNĚ JDE….TO CHCE ČAS - 1 ROK NEBO 10, TI CO NEJSOU SLEPÝ DOBROVOLNĚ, ČASEM PROZŘOU…
20 dům // Jun 5, 2008 at 16:06
MARTINSON: To by dopadlo asi tak, jako když totéž vyhlásil Pol Pot v Kambodži, nebo Kim Ir-sen v KLDR. Především druhá jmenovaná země je těžce nacionalistická.
21 Imation // Jun 5, 2008 at 17:23
Panu Vladimírovi Neckářovi jr.dávám rok, maximálně dva, než pochopí oč tu opravdu jde.
22 bernard m. // Jun 5, 2008 at 17:35
To bylo slabé, Horste (June 5th, 2008 at 3:40), velmi slabé.
23 Horst // Jun 6, 2008 at 0:33
bernard m. Ano? Určitě to nebylo o nic slabší, než podpořit komunisty, či islamistu, když jde o “dobrou” věc. Tak tedy uveďte jaké rozumné síly - tedy konkrétně KOHO, si představujete? Někoho ještě více PRO-EU, než jsou socialisti, nebo zelení? Národní socialisty, dejme tomu? Já se pouze ptám, protože mě tyto “rozumné” síly velmi zajímají.
24 Horst // Jun 6, 2008 at 0:40
MARTINSON : Ano, to tady před 50 lety udělali bolševici. Ještě, že jste takto trasparentní. Až to tady přijdete zase všechno “vrátit” lidu, čekejte u mě ve dveřích nažhavenou hlaveň!
p.s. pak ať mi nekdo říká, že komunisti jsou pouhým, trapným strašákem! Hahaha.
25 Jakov // Jun 6, 2008 at 1:44
Horste, vám zřejmě uniká podstata toho, co bernard řekl. Nežíkal, že podpoří komunisty, či islamisty. Řekl jen tolik, že podpoří dobrou věc, i kdyby ji spolu s ním podporovali třebas zmiňovaní šílenci.
Podstatný a nezanedbatelný rozdíl.
Pozorovatel: máte pravdu. Po DVK)Druhév vat. koncilu) se ofiko struktury v Církvi staly pacifistickou lůzou. Kydání na výpravy se mi protiví stejně, jako vám. Byli to přece NAŠI předci, kdo se vydal bojovat s tou chátrou.
26 Horst // Jun 6, 2008 at 1:47
Jakov: Bernard napsal: “Horste, pokud jde o dobrou věc, půjdu demonstrovat klidně s anarchisty, komunisty, satanisty, sionisty nebo islamisty! ” - tedy řekl, že půjde s těmito lidmi v jedné demonstraci, ne to, co se snažíte tvrdit Vy. Takže se laskavě nesnažte překroutit něčí slova! Dík.
27 Horst // Jun 6, 2008 at 2:35
Jakov : Problém je, co je to ta “dobrá věc”. Zneužitelnost z toho přímo čiší! Při představě, že existují Češi, kteří někde budou s výše uvedenými extremisty prosazovat “dobrou věc”, mě jaksi jímá hrůza a opravdu nevím, co si o takovém člověku myslet, resp. zda jej vůbec nazývat Čechem.
28 Fon // Jun 6, 2008 at 7:16
Sa úvahám Jakova ani nečudujem, lúza, šialenci a chátra, čarokrásny slovník, aspoň navonok preukázať lásku k blížnemu by som očakával asi zbytočne. O záchranu nepriateľa mu nejde, chce ho zničiť, alebo podrobiť zástupcom antichrista v Ríme, a k tomu vyhliadnutá každá ničomnosť je povolená, aj vražda, klamstvo, a keď revolucionári nasledujú ich postupy na nich samých tak sa cítia urazení. Chudáčikovia, poľutujem ich.
29 Fon // Jun 6, 2008 at 7:21
Moslimovia aj pápeženci sú obete diabolských lží, i keď boli dolapení odlišne, jedným sa zjavil priamo diabol v temnej podobe a na oklamanie rímskych heretikov si ten špinavý satan dovolil znevážiť a prekrútiť sväté slová nášho Spasiteľa, tam stavil na hlúposť a žiadostivosť Mohameda, tu jeho taktika vsadila na pýchu. Ľudia sú skazení ale ten kto sa opovážil svojou nadutosťou a povýšenectvom meniť vyznanie viery a iné pravdy je vskutku antichrist. A ten bordel čo tam máte je vaša vizitka, vyústenie toho, že diabol, otec vašej sekty sa už ani nemusí skrývať, aj tak ho zbadali len niektorí, ste ako kapustové hlavy, navonok hlásate kresťanstvo ale keď odlupujeme listy sa dostaneme k zdroju, antichristovskému jadru vašej sekty, taký úpadok ste podstúpili a nič, skôr moslimovia sa obrátia a aj židia ako vy.
Božiu Cirkev nikdy neovládnu lumpi, ani nemajú možnosť, jej hlavou je Christos a Ten si to ustráži, že jedinci na vysokých postoch zrádzajú a prijímajú bludy a nový kalendár z vlastnej zlej vôle je len ich vina, nereprezentujú Cirkev, sú to zločinci, ktorých treba zlikvidovať, aby nestrhli do záhuby ďalšie duše.
30 Martinson // Jun 6, 2008 at 7:50
To Horst: Vy jste vůbec nic nepochopil, pane. Zdá se, že jste se systém, ve kterém žijeme, velmi spokojený, ale můžu Vás ubezpečit - jednou Vám to dojde.
31 Horst // Jun 6, 2008 at 7:51
Fon : Koho by jste chtěl konkrétně zlikvidovat? Myslím, že mezi diskutujícími najdete určitě spojence. Ovšem - musí to být pro dobrou věc.
32 Horst // Jun 6, 2008 at 7:56
Martinson : Tak nespokojenosti není nikdy dost. Nicméně pokud nejste Harry Potter s nadpřirozenými schopnostmi - jak by jste chtěl tento Český ráj vybudovat vy? Z Vašeho příspěvku vyplývá, že by to mělo být krvavou revolucí. Budiž. Nicméně, uvědomte si, že zde žijí i lidé, kteří krev prolévat nechtějí. Vraťte se na zem a uvažujte, popř. mi vysvětlete, co jsem nepochopil.
33 Fon // Jun 6, 2008 at 7:57
Zlikvidovať myslím nehodných biskupov, ale to použité slovo môže ale nemusí znamenať nejaký lynč, stačí len odkopnutie.
34 Blasius // Jun 6, 2008 at 7:59
Další důkaz perverzní zvrácenosti idey multikulturní a multirasové společnosti a jejích hlasatelů v chazarském žoldu - Špidly a Havla.
35 Horst // Jun 6, 2008 at 8:02
Fon : A kým by jste ty zlobivé biskupy nahradil? Resp. nechápu, čeho by tímto bylo dosaženo.
36 Jakov // Jun 6, 2008 at 8:28
Ano, Horste, toto skutečně napsal. Vidíte tam někde slova, kterými by chválil anarchistickou, komunistickou, či jinou ideologii?
Já nikoliv.
Vidím jen potvrzení toho, že je možné jít demonstrovat i s komunisty proti radaru a nebýt přitom komunista.
Nejlepší by bylo, kdyby sám bernard vysvětlil, co bylo myšleno. Ale domnívám se, že podpoří spíše mne.
Co je dobrá věc je jasné. Přečtěte si desatero.
Nic ve zlém.
A nešťastný východní schizmatik Fon: mazlíku, už jsi pochopil “Ubi Petrus, ibi Ecclesia”? Ano/ne?
Až pochopíš a budeš se držet svých vlastních rad(inu, označovat papeže za Antikrista je projevem vrcholné lásky k jeho osobě! Zvláště od někoho, kdo tu neustále plive na goojímy, katolíky a další), tak si s tebou možná věcně pohovořím. Zatím se měj famfárově!
37 Svarozic // Jun 6, 2008 at 12:36
Pánové, nejdřívě k věci, protože diskuse vám sklouzla jako vždy někde úplně jinam



Add 1)
Takže nejdříve mě přijde článek trocha teda hodně scestný, protože o paní BB je známe, že je zarytá ochránkyně zvířat, takže toto bylo prvotné a ne nějaký muslimové. Jestliže by to byli katolíci anebo pravoslavní, tak by protestovala také. Soudkyně jen řekla, že už ji paní BB unavuje svojí nesnášenlvostí ke každému, kdo zapíchne nějaké zvíře.
Add 2)
váš teologický spor je velice zajímavý
Já osobně bych se nespojoval s čertem proti ďáblu (A to dokonce ani s FONem proti Horstovi a naopak)
A co chudáci my? Slované - pohané?
Říkáte, že vyznávame ďábla ale v našem ponímaní žádný ďábel nikdy neexistoval a neexistuje, to je z křesťanství, aby bylo čím strašit malé děti
38 Imation // Jun 6, 2008 at 15:09
Svarozic: Slované začali přijímat křesťanství od 10. století.
Takže Slované nejsou pohané, ale, zaplať pán Bůh, křesťané.
39 Svarozic // Jun 7, 2008 at 1:03
To Imation: Proč naštěstí? A ne bohužel?
Ja mluvím o nás, co stále zachovávame původní víru
p.s. zase od věci, není důležitá BB a její protesty proti zabíjení zvířat?
40 Plenkovič // Jun 7, 2008 at 2:19
Svarozic: správně, držme se zadání, máme sami másla na domácí scéně více než dost. Nečerstvější je týrání prasat hladem, kde uhynulo nebo bylo utraceno na 300 ks.
41 Imation // Jun 7, 2008 at 10:58
Svarozic: Nevím jak vy, ale já jsem byl od malička vychováván v křesťanském prostředí a nepotřebuju se vracet nějakých 10 století zpět.
A naštěstí proto, že křesťanství je mnohem lepší než-li pohanství.
42 Horst // Jun 7, 2008 at 12:04
Jakov: Ano, asi by to bylo nejlepší, nicméně tyto věty:
“…je mi kolikrát milejší přesvědčený mladý komunista nebo anarchista než lhostejný bačkorový stádní typ, kterého nic kromě vlastního pohodlí nezajímá. Z osmnáctiletého komunisty může být za pár let klidně národovec, pokud se s ním bude přiměřeně pracovat…” a
“Do té doby je třeba volit spojence podle aktuální potřeby a lovit v nespokojených vodách”,
jasně říkají, že lidé z těchto organizací jsou sympatičtější, než ti, kteří v nich nejsou a také, že člověk, který se neorganizuje v proti-českých organizacích, je v podstatě neschopný idiot. Tím je to pro mě jasně řečeno a nic vysvětleno být nemusí. Nechť si každý jde demonstrovat s kým chce. Je to každého svobodná volba. Jen doufám, že podobně bezpáteřních lidí, je minimum. Dále je mi jasné, že se mě zde nikdo v tomto nezastane, což mi vůbec nevadí, mně osobně stačí, že mám jisté morální hranice, za které prostě nemohu zajít.
43 Anonymous // Jun 7, 2008 at 13:06
B.B. je svým původem i výchovou francouzská
patriotka, která svými četnými veřejnými vystoupeními často podpořila FN a monsieur Le Pena a jako oddaná a obětavá tradicionalistka se nebojí poukázat na odporné
zvyklosti barbarů, nestoudně vyssávajících její
rodnou vlast.
pozn. k individuu NECKÁŘ .JR.:
to, že je zde trpěn prožidovský agitátor a rozkladný element, působící pod výše zmíněným názvem, je zarážející. To, že cituje
židovskou trosku Bobka je tím pádem přirozené. Přesně v židovském duchu: nač hledat argumenty, když nejosvědčenější způsob jsou urážky, dehonestace, perzifláž nepohodlných, že ?
Ostatně při procesu s Ježíšem Nazaretským se
postupovalo stejně a za pár tisíc let a s podporou médií je tato praxe dovedena k dokonalosti.
44 Anonymous // Jun 7, 2008 at 13:10
P.S.
Kristus také pravil:
NE POKOJ, ALE MEČ ……..
TÉŽ VZAL DO RUKY BIČ A VYPRÁSKAL Z CHRÁMU ŠPINAVÉ KŠEFTMANY……
45 Drifter // Jun 7, 2008 at 14:27
Doufam ze zije porad v St.Tropez kde jse ji na posledy videl pred nekolika lety. Dnes je ji vice jak 70 let a to uz je tedy stara dama. Na rozdil od M.Monroe, Jane Mansfield, John Lennon, a nebo Jimmy Dean prezila svou slavu.
Nechte ji na pokoji, byla to krasna zenska, telesne a dusevne a klavne Francouzky vlastenec .
V jejim verejnem dopisu “Moje Ztracena Francie” rika: …..muj domov, moje zeme, moje krajina, moje Francie je zase pod invazi cizincu muslimskeho sveta.
Jeji kniha “Křik Ticha” varuje pred Islamizaci Francie.
Byla nekolikrat odsouzena k peneznim pokutam za to ze pokousela probudit narod k emigracnimu problemu a take k ritualni-stredoveke krutosti nekterych narodu vuci zviratum.
Homosexualove ji napadli nekolikrat za to ze oznacila tento zpusob zivota nesouladny se zakonem prirody a take Bozim.(jakehokoliv vyznani)
V 70 letech zila se socharem Miroslavem Brozkem a pozovala pro nekolik jeho umeleckych soch. (nevim kde jsou vystaveny)
I kdyz s BB nesouhlasim ve vsech jejich nazorech a cinech, mam ji rad jako dobrou dusi ktera zije svuj zivot tak jak se ma “Na plno” a v podstate je to obdivuhodny priklad krasneho cloveka.
46 Drifter // Jun 7, 2008 at 14:33
Zatim co redakce dela svuj business:Drifter : Your comment is awaiting moderation. Pozoruji ze jsem udelal nekolik chyb (gramatika) v me materstine. Tak nez mi nekdo zacne tu malickost vycitat, tak se predem omlouvam.
47 bernard m. // Jun 8, 2008 at 9:05
Jakov: Já myslím, že není nutné něco vysvětlovat. Vy i Martinson (a další) jste pochopili, co jsem měl na mysli - díky za podporu. Pokud bude demonstrace spojena byť i jen náznakem s podporou např. programu KSČM, demonstrovat samozřejmě nepůjdu. “Rovná páteř” lidí jako je Horst vede jenom k marginalizaci nepohodlných názorů podle starého pravidla rozděl a panuj.
48 bernard m. // Jun 8, 2008 at 9:09
Fon: Petr Krista opakovaně zapřel a přesto byl Petr pověřen vedením pozemské Církve. Znovusjednocení Západní a Východní církve nepřátelskou propagandou příliš neposloužíte.
49 Horst // Jun 8, 2008 at 11:05
bernard m. : Právě naopak. Váš názor není nepohodlný - dokonce bych jej označil jako velmi významný - neboť jsme svědkem jevu, kdy jedinec je ochoten vzdát se svých morálních hodnot ve prospěch “dobré věci” a to s pomocí a podpořením, resp. podporou kohokoliv.
Nedokážu si představit demonstrující komunisty, kteří svou demonstrací neprosazují např. program KSČM. Pokud mluvíte o nějakých maskovaných komunistech, kteří v jakési imaginární situaci zatají a neprosazují své “ideály” atd., tak mi to nějak “nesedí” v souvislosti s Vašim výrokem - opět a znova Vás cituji: “Horste, pokud jde o dobrou věc, půjdu demonstrovat klidně s anarchisty, komunisty, satanisty, sionisty nebo islamisty!”
Nebo jinak - pokud víte o nějakých komunistických demonstracích, které nepropagují komunizmus, rád se nechám poučit a budu rád, když uvedete nějaký příklad.
Ostatně nač analyzovat Vaše slova? Myslím, že Vaše “notování” s panem Martinsonem, jehož idealistické choutky po totalitní diktatuře jsou více než zřejmé, je dosti výmluvným faktem o Vašich myšlenkových pochodech.
50 bernard m. // Jun 8, 2008 at 12:03
Anonymous: Neckář Jr. je zřejmě rozený vtipálek a svůj důvtip žel obrací špatným směrem. Bobka nechme stoupat jak dým až tam, kam jen feťáci mohou a doufejme, že náš přítel V.N. jr. jednou přednese něco konstruktivního a že z toho všichni padneme na zadek.
51 bernard m. // Jun 8, 2008 at 14:21
Horste, dlužím Vám odpověď. Těmi rozumnými silami myslím samozřejmě pronárodní strany nebo minimálně strany, které dělají otevřenou politiku (to vylučuje v zásadě všechny současné parlamentní strany).
Strany, které neslibují pečené holuby zadarmo (jako ČSSD a KSČM), ale které na druhou stranu nejsou posedlé myšlenkou privatizace (nebo “deetatizace”, což je podle mě eufemismus pro plíživou, postupnou, privatizaci) a které se nebudou alibisticky vymlouvat na nějakou neviditelnou ruku trhu (jako to dělá např. ODS).
Strany, které nebudou poklonkovat Washingtonu ani Bruselu ani Rusku či někomu dalšímu, strany, které budou bránit evropské hodnoty (což vylučuje islamisty, marxisty a anarchisty) a nepodlehnou démonům multikulturalismu a pseudohumanismu. Strany, které nebudou nadřazovat zájmy menšin, zejména imigrantů, zájmům většinového obyvatelstva (což vylučuje Zelené a spol.), přičemž ale v maximálně možné rozumné míře budou chránit slabé a bezmocné.
Chci mnoho, uznávám.
52 Horst // Jun 9, 2008 at 0:37
bernard m.: Ano, zní to pěkně. Jak ale dosáhnout toho, aby vládly strany, které nemají podporu obyvatel? Dále, jak zabránit obyvatelstvu, aby si při každé strategické záležitosti nevymohlo referendum? Napadá mě pouze jediný způsob - a to potlačení opozice, ovládnutí médií státní mocí atd. Bohužel, takový systém jedné strany je mi krajně nesympatický, nemůže vydržet dlouho bez neustálé hrozby zániku, resp. nemůže být dlouhodobě stabilní. Dále si myslím, že pro středo-evropskou zemi, je krajně nebezpečné, vymanit se z bezpečnostních organizací, jako je např. NATO. Na druhou stranu si myslím, že vystoupení z EU by nám prospělo, resp. ničím neuškodilo.
53 pavel // Jun 10, 2008 at 19:22
Anonymous: Z chrámu vypráskal špinavé kšeftmany ne proto, že jsou kšeftmany, ale proto, že dělaly z víry (přesněji z nějakého upřímného vztahu) byznis. “..ne pokoj, ale meč” nelépe vysvětlí, vrátíme-li věc do kontextu (Mt 10:34 a následující)
54 star of davidson // Jun 27, 2008 at 13:59
smazáno pro urážky diskutujících. Admin
55 star of davidson // Jun 27, 2008 at 14:03
koukam koukám samej gojskej intelektuál
Leave a Comment