Altermedia ČR
Altermedia ČR: „Ideologická převaha je důležitější než parlamentní většina…”
UltraViolent Street Wear, t shirts and clothing with a street tough attitude

Euroústava a křesťanství

November 23rd, 2006 · Diskuze (36 Comments)

Email This Post Print This Post

z.JPGNapsal: Adam Kovář

Pamatujete si ještě na to, jaký se zvedl (zejména mediální) boj o to, jestli v tzv. euroústavě má být odkaz na křesťanský základ Evropy? Některé státy byly výrazně pro, jiné výrazně proti, některým to bylo vcelku lhostejné.
Euroústava je dnes odložena k ledu, a doufejme, že tam i zůstane, a tak vyplouvají na povrch zajímavé informace. Podle polských médií představitel opoziční Občanské platformy J. Rokita nedávno vysvětlil, proč si Francie tolik nepřála, aby text euroústavy odkaz na křesťanské kořeny Evropy obsahoval. Podle jeho informací se na to zeptal polský velvyslanec v Paříži nejmenovaného člena francouzské vlády, který mu měl odpovědět: „To, na co jsme kývli, bylo maximem, které jsme vyjednali ze zednářskými lóžemi.“
A pak ať mi někdo říká, že jsem paranoidní a za vším vidím spiknutí!



Tags: Stručně · Ze zahraničí

36 responses so far ↓

  • 1 Bandera // Nov 23, 2006 at 2:44

    Za vším je spiknutí. Zrovna včera jsem se v časopise Elixír dočetl, že matka zednáře Winstona Churchila byla Američanka a jmenovala se Jennie Jerome(ová). Připadá vám to příjmení taky semitsky znějící?
    Jinak ten časopis si nekupuju, bylo to v čekárně u doktora.

  • 2 František Nonnemann // Nov 23, 2006 at 2:50

    Bandera: mně to teda semitsky nezní. Protože kdyby jo, tak bych nemohl číst svoji oblíbenou knihu Tři muži ve člunu a pes, autor Jerome Klapka Jerome :-)

  • 3 Fon // Nov 23, 2006 at 3:02

    Ani mená ako Trockij, Zinoviev nie sú semitské.

  • 4 Bandera // Nov 23, 2006 at 3:03

    tuhle knihu neznám, stejně jako žádnou jinou od zmíněného autora. Ale o Klapkovi jsem už pochopitelně slyšel a považoval ho za žida. To jméno mi prostě znělo nějak divně.
    A když už jsme u těch oblíbených knih, ty moje jsou 1984 od Orwela a Heinleinova Hvězdná pěchota, tu neposuzujte podle filmu kategorie G, ten za moc nestál. Podle jednoho citátu lidé čtou nejraději to, co sami vědí. No a mé oblíbené knihy jsou o tom, jak by společnost podle mého názoru měla a neměla vypadat.

  • 5 Bandera // Nov 23, 2006 at 3:04

    Fon: minimálně Trockij není jméno ale přezdívka. Původně se jmenoval Lev Davidovič Bronštejn

  • 6 Bryoria // Nov 23, 2006 at 3:12

    Bronstein

  • 7 Fon // Nov 23, 2006 at 3:26

    Bandera-a pod akým menom sa predstavoval a akým podpisoval a aké mal uvedené v dokladoch?

  • 8 Bandera // Nov 23, 2006 at 3:56

    Fon: Já nevím jak se podepisoval nebo představoval. Já jen vím, že se narodil jako Bronštejn.
    Bryoria: Pokud já vím, tak v Rusku se používá koncovka štejn, např Ejzenštejn. Ale Trockij někdy možná používal i německou verzi stein, zvlášť během cest v cizině.

  • 9 Radola // Nov 23, 2006 at 4:47

    Francie,největší smetiště Evropy,podle mě je to první země kde vystrčili růžky komunisté,vřed Evropy.

  • 10 JT // Nov 23, 2006 at 5:04

    Ve Francii maj zednáři značný “slovo” už pěkně dlouho,začlo to už před revolucí…

  • 11 Petr // Nov 23, 2006 at 9:12

    Zajímavý člnánek,který utvrzuje mé myšlení.A at’ mi někdo říká že jsem paranoidní!

  • 12 Armin // Nov 23, 2006 at 10:35

    Židé kteří se “osvobodili” od svých ortodoxních komunit během 18 a 19 století vždy přijímali nová nehebrejská jména a většinou poněmčená. Přesto je zajímavé, že i do těchto nových jmen často vtělili své promární vidění světa a osobních zájmů (Goldmann, Goldstein, Silverstein nebo Guttman či Rothschield /rudý štít/ apod.). Když sledujete titulky amerických filmů tak se to tam těmito podivnými jmény jen hemží.

  • 13 Armin // Nov 23, 2006 at 10:42

    Tato informace je zajímavá, avšak nepřekvapivá. Vytunelovat Evropu vždy začíná tunelací její křesťanské ideje na které vznikla za Karla Velikého. Dokud si Evropané opět neuvědomí kořeny své kultury a nenabydou tak pravdivé hrdosti, tak budou zednáři na koni a budou snadno ovládat vše co si zamanou. Připravují NWO a zřejmě již brzy. Nemohou si tedy dovolit potíže s nějakým novým ustavujícím dokumentem, který by se hlásil ke kontinuitě s původní křesťanskou Evropou.

  • 14 František Nonnemann // Nov 23, 2006 at 13:01

    Ještě něco z antisemitské teorie k židovským jménům: po otevření ghett si také často brali jména podle měst či míst, kde žili. V češtině třeba Brodský, Hradecký atd. Samozřejmě to neplatí absolutně, ale zajímavé to je :-)

  • 15 Pozorovatel // Nov 23, 2006 at 16:28

    Churchill o své matce dokonce tvrdil, že je původu indiánského, ale asi to bylo takhle http://www.jewwatch.com/jew-leaders-churchill.html
    Ovšem ze své židovské příměsi nebyl o moc nadšenější než Karel Marx (ten byl i velmi kritický k nebělochům)www.blisty.cz/2004/6/16/art18549.html

  • 16 Janek // Nov 24, 2006 at 4:26

    “…Karel Marx (ten byl i velmi kritický k nebělochům)”

    Nejen k nebělochům:
    Rusy pokládal za lidi nižšího druhu, a “barbarskou rasu” a Slovany nazýval “Etnickým odpadem”. Podobně se, tuším, vyjádřil adresně i o Češích, ale to bych musel pohledat…

  • 17 František Nonnemann // Nov 24, 2006 at 4:53

    Janek: o Češích se vyjádřil nějak v tom smyslu, že by jim prospěla germanizace a splynutí s Němci. Hodný pán :-)

  • 18 Defender of Patria // Nov 24, 2006 at 9:42

    hm ty komunisticky ku…. teda vedej koho si vybrat za idola

  • 19 Václav // Nov 24, 2006 at 17:12

    Adam Kovář: Byl bych rath, kdyby tento výrok jinak spíše liberálního politika Rokity vyšel i v českých médiích.

    František N.: Já mám zase rád “Bratrstvo bílého klíče” a rozhodně mi nevadí původ autora Františka Langera. Rozhodně lepší než tvorba “árijského” zednáře Václava Havla.

    Radola: Na druhé straně země, kde mnoho osobností českého i polského národa získalo vzdělání a zahraniční podporu, i když byli zároveň osloveni právě svobodnými zednáři. A také země, kde se nejdříve projeví to, na co si mají ostatní dát pozor.

    Armin: Zednáří svých cílů v úplnosti stejně nikdy nedosáhnou, zaprvé, protože jsou ze své podstaty nedosažitelné (naštěstí), a zadruhé, protože jsou vnitřně nejednotní.

    S těmi židovskými jmény je to složitější, třeba Rotschild vznikl trochu jinak, zmíněná rodina měla dům s rudým štítem. Jméno navíc budí dojem, že jsou šlechtici, ve skutečnosti však šlo o štít domu a ne o štít erbovní. Nejvíce viditelným Židem v americké filmové tvorbě je Štěpán Špilberk/Steven Spielberg.

  • 20 Defender of Patria // Nov 24, 2006 at 18:36

    vaclav: no ja sem slysel ze spielberg si ty svoje koreny spise vybajil ale ty jeho filmy vypadaj obcas jako izraeska agitacni prpaganda!
    jestli ale nekoho opravdu nemam rad z americkych slavnych zidu tak je to woody allen

  • 21 mš/NM // Nov 25, 2006 at 8:12

    O židovském původu Churchillovy matky nic nevím (co je mi známo, pocházela z kalvinistické americké rodiny), zato není žádné tajemství, že to byla taková lepší… No, tahala se třeba s britským králem Edvardem VII. nebo srbským Milanem Obrenovičem IV. Její manžel o tom samozřejmě věděl, vždyť mu tak pomáhala v kariéře. Moc si toho ale chudák neužil, umřel poměrně mlád na syfilis.

    Na druhou stranu je ale pravda, že paní Churchillová byla podle dochovaných fotek opravdu mimořádně hezká.

  • 22 Pozorovatel // Nov 25, 2006 at 10:21

    U Židovek jsou dva dosti odlišné typy, někdo by třeba řekl nepřesně Chazarky (to jsou pak takové očividné saně jako Hillary C. nebo Jacques, kupodivu to část elektorátu asi nevidí) a pak dejme tomu Semité, jako třeba pí.Churchillová, které mají opravdu určitý mírně orientální půvab. U nás by se to dalo demonstrovat na případu dvou dívek, které byly mediálně dávány za příklad úpadku Čechů, ačkoli rasové kořeny mají jinde - Anička Dajdou a Ester Ládová. Naštěstí sir Winston byl určitě potomkem svého předka vévody z Marlborough http://cs.wikipedia.org/wiki/John_Churchill%2C_v%C3%A9voda_z_Marlborough , alespoň z této strany je vše v pořádku. Židovská genetická příměs mohla ovlivnit jeho fabulační a literární talent (mj. mu dost finančně vypomáhal Bernard Baruch, další Churchillem protežovaný Žid Lindemann se stal předlohou pro filmového dr.Strangelovea). Jeho matka byla opravdu vlivná metresa, o její přízeň se ucházel i jeden český šlechtic http://encyclopedia.thefreedictionary.com/Count+Charles+Andreas+Kinsky

  • 23 Pozorovatel // Nov 25, 2006 at 10:52

    Randolph Churchill se sice dopustil několika chvályhodných výroků http://www.quotationsbook.com/authors/1519/Randolph_Churchill , ale s tím syflem je to bohužel fakt. Jeho tchán http://www.answers.com/topic/leonard-jerome má papíry na hugenotský původ od r.1688, takže případné židovské geny by byly hodně naředěné. Ovšem podoba by tu byla a antisemity mohla splést jeho spíše židovská kariéra, bydliště v Brooklynu, přátelství s Rotschildem a židovská jména používaná často protestanty. Také tu byl ten krapet exotický vzhled jeho dcery, který zavdal příčinu i k spekulacím o příměsi irokézské. Anebo je to nějaká zednářská kamufláž, pravdou zůstává, že jeho syn měl k židovstvu vztah řečeno dnešním slovníkem “kontraverzní”.

  • 24 Pozorovatel // Nov 25, 2006 at 11:04

    A také je zajímavé, že jako hugenot vyplázl Churchillův děda cca 2,5 mil USD v dnešním ekvivalentu jako “věno”. Masaryk vzpomíná, jak jeho tchán hugenot naopak chytil psotník, když ho chtěl požádat o příspěvek na lodní lístky domů, poněvadž měl za to, že po něm požaduje věno, proti kterému měl zásadní výhrady. Mohlo to být ovšem tím, že Churchillova matka již byla v té době samodruhá.

  • 25 Armin // Nov 25, 2006 at 13:28

    Václav: A co jsem asi psal. Jistě rudý štít domu. Je pouze hříčkou dějin, že právě rod Rothschild např. podporoval jak pařížskou komunu, tak udajně i K. Marxe by mohl nerušeně psát.

    Cíle zednářů nejsou nedosažitelné. Vytvoření pevných poltických struktur za předpokladu, že ovládate měny států a strategické zdroje světového bohatství nebude až takový problém. Vyvoláte ekonomický chaos (viz. hodpodářská krize) a potřebu nové lepší řádu, než byl ten starý, jež se zhroutil. Lidé budou ještě plakat, aby tu nějaké NWO nakonec bylo.

  • 26 V.Neckář jewnior // Nov 25, 2006 at 15:18

    Defender of Patria: Woody Allen je na jednom předních míst seznamu tzv “self-hating Jews”

    Část komentáře smazána pro urážení spoludiskutujícího. redakce

  • 27 Defender of Patria // Nov 25, 2006 at 15:43

    jewnior: kdo je u tebe nacek? rict mi tohle v hospode tak uz bys mel hlavu rozbitou pullitrem!
    raci mi vysvetli co myslis tim svym nickem?

  • 28 V.Neckář jewnior // Nov 25, 2006 at 22:03

    Vladimír Neckář byli kdysi jeden diskutér na Nefounově Nevidomém Psovi který svými trefnými příspěvky vytáčel tamni sionisticko-neoconskou kabalu. Mám dojem že žije ve Státech ale je po mrtvici takže ted už bohužel nepíše. Kdysi mne virtuálně adoptoval :-))

    Pokud jde o Woodyho doporučuji registraci na http://www.csfd.cz pronikavé analýzy jeho tvorby nepochybně dojdou zaslouženého uznání.
    Za nácka se omlouvám fašoune (Gajda je tvůj hero ne?)

  • 29 František Nonnemann // Nov 26, 2006 at 15:59

    Václav: Bratrstvo bílého klíče je super, ale už tu knihu nějaký čas nemůžu najít. Jestli si dobře pamatuju, tak se mi tam nejvíc líbilo, jak se pokoušeli o archeologické vykopávky.

  • 30 Petr // Nov 27, 2006 at 18:37

    Musím se vám pouze smát.Podle jakého klíče tady rozhodujete o tom,kdo je Žid a kdo není? Jste pouze parta zakomplexovaných českých fašistů,nic víc. Vy,a pouze a s vámi ,partička dalších komplexů-českých neonacistů,můžete pouze obdivovat jediný a funkční stát na téhle planetě,který se o sebe bez všech řečí a pomocí dokáže postarat:stát Izrael.Zbytek jsou kecy.Strávil jsem hodiny čtením stránek českých ultraparvičáků a mám ztoo jediný pocit,jste o půl století mimo.Bílá síla ?Fajn.Stop přistěhovalcům?Souhlas.Nějak mi ale pořád uniká,proč máte nějaký problém s Židy.Že ovládají finanční toky světa? No a co? Kdo by je asi měl lépe ovládat,než národ,který přežil všechno a je pořád naživu.Arabové? Cha cha.Negři?Ho ho ho ho.Komouši?Hu hu hu huu.Odhoďte své trapné dogmata a pojďte diskutovat trošku na úrovni .

  • 31 František Nonnemann // Nov 28, 2006 at 1:59

    Petr: já se zase musí smát Vám. Četl jsem už mnoho výplodů podobných Vašemu a vždy mě překvapuje naivita kombinovaná s vulgaritou a hloupostí.

  • 32 Jojo // Nov 28, 2006 at 2:49

    František Nonnemann: Ne, já myslím, že Petr má v tomhle ohledu pravdu - Izrael si skutečně zaslouží obdiv, především za to, jak se mu daří prosazovat politiku apartheidu a zároveň maskovat, že něco takového v této zemi vůbec existuje. To je skutečná “realpolitik” a my bychom se zde měli poučit.

    Problém s Izraelem mám jediný: je to to neustálé vydírání Západu. Musíme si uvědomit, že oni námi pohrdají; svůj boj nevedou za “Západ”, jak se teď rádo říká, ale sami za sebe. Jejich propaganda je ovšem poměrně účinná, trochu to připomíná časy SSSR ve 20. a 30. letech - vzít na sebe podobu nezištných altruistů a morálních arbitrů, to se zkrátka vyplácí.

  • 33 Shooter // Nov 28, 2006 at 15:41

    Petr: Docela směšný výkřik. Jen tak na okraj, Izrael se sám o sebe postarat nedokáže. Bez pomoci Československa na začátku své existence a bez pomoci USA by už dávno neexistoval.
    Na ostatní nemám čas ani chuť reagovat.

    Jinak souhlas s kolegou Jojo, že v tom jak Izrael prosazuje politiku apartheidu a zaroveň maskuje, že něco takového provádí by jsme si měli vzít příklad.

    PS pro Petra: Zamyslete se nad větou “…,než národ, který přežil všechno a je pořád naživu…” Kdyby všechno nepřežil tak by asi těžko byl na živu a všechny národy, které v současném světě existují tak vlastně přežili všechno.

  • 34 Petr/jmenovec/ // Nov 30, 2006 at 14:33

    Petr:méně naivity!

  • 35 Migule // Apr 26, 2007 at 5:15

    Hmmm… kdyz to tak ctu tak mi pride ze tady moc lidi zidy asi nema rada i kdyz porad nechapu proc, je to narod jako narody jine, nevim proc jim porad vsichni vse davaj za vinu, pritom si toho vytrpeli dost…

  • 36 Migule // Apr 26, 2007 at 5:27

    Základni chyba Nietzeho a Marxe, na které později navazovaly dva největší “ultra” systémy, byla že oba považovali duši(ducha) za odraz těla. Pokud se ale budete lidmi zabývat víc, zjistíte, že přemyšlejí stejně, v každém národě jsou stejné povahy, stejné typy lidi. Vyskytují se podobné problémy, problémy které nejsou přímo vazane na materii. Tak jak byl hitler velký stratég a despota, tak sou v Africe černí vůdci, jež krom moci za nim v ničem nezaostavají, a dát jím stejné podmínky, vedli by podobnou válku. Duše, duch, není odrazem těla ale něčim tělu transcendentním a to vede k tomu že není ovlivněn národem, barvou nebou rodem, ale je u každeho člověka podobný. Nezáleží pak na tom jestli je někdo žid nebo není, pokud konspiruje je to zásluha přece něčeho jiného než těla. Něčého co naneštěstí nelze vidět, aby to mohlo byt zváženo, změřeno, určena barva; ale něčeho co přesto můžem pozorovat a popsat, pochopit, jenže to je pro většinu lidi moc namáhavý proces. Myslím si že o tom hodně vypovída film Kult hakového kříže, tyto neuanse jsou tam docela zřetelne.

Leave a Comment