Altermedia ČR
Altermedia ČR: „Ideologická převaha je důležitější než parlamentní většina…”
UltraViolent Street Wear, t shirts and clothing with a street tough attitude

Černošská lhářka poučuje Evropu o holocaustu

1:02 · Diskuze (46 Comments)

ali.jpgNapsal: Adam Kovář

Dnes jsem si po delší době koupil svůj oblíbený bulvární tisk – Lidové noviny. A hned na úvodní stránce mě zaujal komentář od bývalé holandské poslankyně Ayyan Hirsi Ali (na fotografii) o tom, kterak Evropané špatně a málo mluví o holocaustu.
Na úvod si řekněme, kdo to Hirsi Ali vlastně je. Rodačka z Afriky, která imigrovala do Evropy, konkrétně do Holandska, kde se dala na politiku a dokonce se dostala do parlamentu. Letos však svého postu byla zbavena a emigrovala do USA. Proč? Lidové noviny velmi eufemisticky uvádějí, že se tak stalo, neboť v žádosti o nizozemský azyl uvedla nepřesné údaje. Pravda je taková, že v žádosti o azyl slečna Ali vědomě a zásadně lhala. Zkrátka jde o jednoho z mnoha parazitů, kteří hledají všechny způsoby, jak se dostat do Evropy a zde si v klidu na náklady nás, Evropanů, žít.


Jak se tato parazitka do Evropy tedy dostala? Uvedla, že utíká z válkou zmítaného Somálska a že pochází z přísně muslimské rodiny, která ji nutí do svatby s mužem, jehož určil její otec. Nedávno se ovšem začaly v jejím příběhu objevovat jisté trhliny. Nizozemský novinář Gus van Dongen se tedy rozhodl prostudovat její život detailněji a přišel na opravdu značné „nepřesnosti“: Hirsi Ali „neutekla“ z válečného Somálska, nýbrž z Keni, kde celých deset let žila v klidu a míru. Její tvrzení, že se do Nizozemí dostala přes Německo, kde se zastavila na své cestě za určeným manželem do Kanady, bylo také vyvráceno. Do žádného sňatku nikdy nucena nebyla a v žádném případě nežila v rigidně muslimské rodině, jak ve svém životním příběhu často uvádí. Prostě obyčejná malá lhářka.
Tato lhářka si však na svém příběhu ubohé oběti islámu a na jeho kritice vybudovala kariéru a uspěla ve volbách do parlamentu za Lidovou stranu pro svobodu a demokracii. Poté, kdy vyšly najevo její lži, byla poslaneckého mandátu a občanství zbavena a uražena na rasistické a xenofobní Holanďany se odstěhovala do USA.

Ale dost již o osobě autorky a pojďme ke komentáři samému. Autorka se v něm pohoršuje nad nedávnou konferencí v Teheránu a nad tím, jak je v muslimském světě hodnocen a popisován holocaust. Vyslovuje také velmi jasný závěr, že za to může Evropa.
Komentář začíná tradičně – hory mrtvol, největší tragédie všech dob, nejkrutější pokus o vyhlazování lidí, prostě privilegium na soucit. Pak autorka pokračuje dojemným vyprávěním o tom, kterak její mladší sestra projevila o holocaustu značné pochyby. Následně se již dostává do muslimských zemí, kde je nenávist k Židům každodenní součástí života, kde jsou Židé všemi proklínáni a kde je jim kolektivně přáno úplné vyhlazení.

A už přicházíme k hlavnímu bodu: k vině Evropanů za muslimské smýšlení. Lhářka uvádí doslova: „Pamatuji se z Afriky na západní filantropy, na nevládní organizace a na takové instituce, jako je Světová banka a Mezinárodní měnový fond. Jejich pracovníci přinášeli léky, jež pokládali za potřebné, kondomy, vakcíny a stavební materiál – ale žádné informace o holocaustu.
To je skutečně na pováženou! Hloupí Evropané přinášejí do Afriky léky, které oni pokládají za potřebné (taky v této formulaci cítíte osten nenávisti?), vakcíny, kondomy a stavební materiál, ale žádnou holocaustovou propagandu! Jak jenom mohou být ti pracovníci humanitárních organizací tak zaslepení a nechápat, že oběti válek, etnických čistek, hladomorů a epidemií nepotřebují zdaleka jenom potraviny a léky, ale také a hlavně stravu pro duši, kterou nemůže být nic jiného než umělecká veledíla typu Schindlerova seznamu?
Znovu a zcela jasně pak černošská lhářka svůj názor formuluje v závěru svého komentáře: „Je jisté, že svět potřebuje konference o lásce, že má podporovat porozumění kulturám i protirasistické akce. Naléhavěji však svět potřebuje být znovu a znovu informován o holocaustu. Nejen v zájmu Židů (a já už myslel – pozn. aut.), kteří holocaust přežili, a jejich potomků, ale v zájmu lidstva jako celku… Západní a křesťanské charitativní úsilí ve třetím světě by se mělo ujmout také informování muslimů i nemuslimů o holocaustu.

Jistě, svět více než lásku a porozumění potřebuje „znovu a znovu“ omílat holocaust jako největší tragédii, která se kdy stalo. Tragédii, za kterou my všichni můžeme, za kterou jsme také my všichni odpovědni a za kterou také my všichni budeme až do konce věků platit. Je to ostatně zájem lidstva jako celku, tak co.
A také musím dodat, že jsem opravdu zvědav na vizi působení charitativních organizací podle slečny Ali: to bude muset každý, kdo bude chtít dostat léky, přísahat, že věří na šest milionů, plynové komory, mýdlo a stínítka na lampy, jinak nic nedostane? Ano, tak vypadá skutečná dobročinnost, naštěstí snad jen podle prolhaných černošských parazitů, kteří vyměnili kariéru profesionálního kritika islámu v Holandsku za propagaci holocaustu v USA.

Tags: Ze zahraničí · Úvahy a komentáře

46 responses so far ↓

  • 1 #Tom // Dec 20, 2006 at 3:24

    Vždycky jsem si myslel, že podstatné jsou příčiny, které k válce vedly, jako hospodářská krize nejen v Německu, kterou bylo třeba nějak překonat, třeba zbrojením a válkou. (Spojené státy to dělají v menší míře také, ale za to pořád.) Nalezení “viníka” (zde Židů) je oblíbeným tmelem různých totalitních režimů, což bych přirovnal nepřátelství západních zemí proti východu v minulosti (tedy ke komunistům za studené války) a k islámu skrz terorismus dnes. Ve všech třech případech sice najdeme nějakou tu vinu, ale příčinu problému ne. Jsou to dobré záminky k válkám, ke zbrojení a k upevnění vlastní moci.

    Soustředit se na holokaust je snazší. Kult holokaustu je natolik zvrácený a vytržený z kontextu, navíc je natolik úchvatný, že zastíní vše ostatní a souvislost s problémy dnešní doby se snadněji skryje.

  • 2 IVAn // Dec 20, 2006 at 4:15

    ad #Tom : “Nalezení “viníka” (zde Židů) je oblíbeným tmelem různých totalitních režimů…” není to trochu jinak? Pád carské rodiny (a tím i samoděržaví) byl za peníze bankovního domu Jákoba Schiffa, peníze na Pražské jaro investoval Rothschield, peníze na gruzínskou tulipánovu revoluci poskytl Sörös found, … - tedy židé nikoli jako zástupný problém, ale jako prapříčina, vinoucí se historií jako pomyslná nitka … . :-)

  • 3 Bryoria // Dec 20, 2006 at 5:32

    Presne. Hitlerovo Nemecko tez nebylo financovano z bank, ktere vlastnili napr. Eskymaci…

  • 4 Defender of Patria // Dec 20, 2006 at 5:44

    Bryoria: ty chces rict ze zide financovali treti risi?
    nebo dokonce ze financovali holokaust?

  • 5 František Nonnemann // Dec 20, 2006 at 5:46

    Defender: no Hitlera sponzorovali určitě. Proč? Nevím.

  • 6 ras tafari // Dec 20, 2006 at 6:34

    Pochybuji, že je zrovna Hirsi Ali případ „parazita“, který žije na náklady Evropanů. Je to bezesporu kultivovaná žena, která ve své hostitelské zemi jen tak neseděla a nezneužívala sociálních dávek, ani nezapalovala dopravní prostředky po ulicích. Osobně nevím, co je špatného na tom že oběti válek, etnických čistek, hladomorů a epidemií nepotřebují zdaleka jenom potraviny a léky, ale také a hlavně stravu pro duši. Také nevím, co je špatného, když se negramotný, válkou zbídačený lid dozví něco o událostech (holocaust), o kterých vědí pouze to, co jim nabulíkuje místní imám, nebo „vědecké“ publikace dovezené od různých muslimských „charitativních“ organizací, kde jsou židi vykreslováni jako monstra z jiné planety, kteří žerou malé děti.
    Autor článku, díky své pubertální zálibě-četbě vědecko-fantastických paperbacků, autorů, kteří mají rádi pravici vždy o něco víš (hnědí už vědí), zřejmě trpí komplexem, že nepatří do tzv. „vyvoleného“ národa a nežil ve sladkých čtyřicátých letech, kde se mohl za laskavé pomoci bodrých německých instruktorů válet a přežírat na neplacené dovolené v termálních lázních Auschwitz, s možnými výlety do lesní obory Sobibor , nebo do velkouzenářství Majdanek.

  • 7 Okoun // Dec 20, 2006 at 6:57

    ras tafari: Milej zlatej, přečti si to ještě jednou a zjistíš, že ta tvoje oblíbená ne-parazitka žila v klidu a pohodě v Keni, kam jezdí západní turisté na dovolenou užít si sluníčka, moře a klidu. No jo, ale i tak se po místních chce, aby si na sebe vydělávali. Oč snazší je odejít do Evropy, ulszeným užitečným idiotům nabulíkovat vymyšlené pohádky a jít se válet v pozici profi-oběti do parlamentu.

    Druhou část nebudu komentovat, protože jsem ji nepochopil (pravici vždy o něco víš??? Co mám vědět???).

  • 8 vosel // Dec 20, 2006 at 7:12

    Vídeňský zemský soud rozhodl o propuštění britského popírače holocaustu Davida Irvinga z vězení.

    Odvolací soud změnil dvě třetiny trestu vězení vyměřeného Irvingovi letos v únoru na podmínečný trest. Pro Irvinga to znamená, že dnes může celu opustit. Zbývající třetinu trestu už si odpykal, když strávil více než 13 měsíců ve vazbě, která se mu
    do trestu započetla. :)

  • 9 IVAn // Dec 20, 2006 at 7:37

    ad vosel: Konečně dobrá zpráva - je vidět, že mezinárodní konference v Teheránu (o které náš seriózní tisk i rozhlas a televize přinášel denně vyvážená zpravodajství) měla něco do sebe. Teď ještě Zündel, German, ….. :-)

  • 10 Fon // Dec 20, 2006 at 10:43

    ras tafari-a kto sa o holokaustovej lži nedozvie tak toho deportujete do Antarktídy?

  • 11 Jason // Dec 20, 2006 at 12:12

    ta sa tomu tak rozumie lol.odkedy ma cernoch z Afriky poucovat Europanov?nech nam ruky-nohy bozkavaju,ze sme z nich urobili ako-tak civilizovanych ludi.

  • 12 Viktor // Dec 20, 2006 at 13:15

    Četl jsem v zahraničním tisku, že jmenovaná v dětství nedobrolně ve vlasti podstoupila ženskou obřízku a do Evropy přijela za účelem plastické rekonstrukce klitorisu. Pro nedostatek finančních prostředků byla klinikou odmítnuta, tak se dala na politiku. Tak opravdu nevím komu věřit.

  • 13 Bryoria // Dec 20, 2006 at 17:41

    Defender: Precti si “Skrytá moc za Svědky jehovovými” na strance: http://www.vzdelavaci-institut.com/_files/download/index.php?subcat=12&ENGINEsessID=aa467528a102589a9e822c06c6ff719d

  • 14 Martin // Dec 20, 2006 at 20:53

    ras-tafari:

    Nechej se vyšetřit! Kdybych mohl, superarbitroval bych tě pro blbost:))

    Redakčně kráceno pro urážení dalšího diskutujícího.

  • 15 Ladislav // Dec 20, 2006 at 23:26

    Súhlasím a vo vedľajšom výklade by bola Hirsi s Bakalárovou Tabu v sociálnych vedách v rukách. A hneď vedľa nej by bol už len šimpanz.

  • 16 Odem // Dec 21, 2006 at 3:05

    Smazáno pro popletenost. redakce

  • 17 Ondřej // Dec 21, 2006 at 4:51

    je to dost rasistickej článek zaměřenej na nenávist k černožskému obyvatelstvu

  • 18 František Nonnemann // Dec 21, 2006 at 5:14

    Ondřej: co je na něm rasistického a co je na něm nenávistného vůči černošskému obyvatelstvu?

  • 19 IVAn // Dec 21, 2006 at 5:27

    Navíc je to pouze o jedné černoŽce. :-)

  • 20 Okoun // Dec 21, 2006 at 5:41

    Ne, Černonožce, vy protiindánští rasisti! ;-))

  • 21 ras tafari // Dec 21, 2006 at 7:00

    Omlouvám se za svůj ironický komentář (štvalo mě, že za každým článkem máte pouze souhlasné reakce a žádná polemika se nevede). Já tu Irsi Ali ňák moc nežeru, ale když už se řekne a tak se musí říci i b, to jest: když už takto poukazujete v negativním světle na její “informativní kampaň” v rozvojových zemích , tak jsem chtěl připomenout, že o podobnou “informativní kampaň” ohledně holocaustu (i v Keni) se s úspěchem poukouší i pánové ze Saudské Arábie a podobných zemích, jejichž cílem je prohloubit u chudých domorodců mimo jiné i nenávist vůči židům. To je zřejmě podle vás v pořádku.
    Samozřejmě, Irving a Xyndl (nebo jak se ten starej jezevec jmenuje) a Ahmadínežád (tento “intelektuál” je asi nejpovolanější :))))) mají ve všem pravdu. Jak jsou všichni hloupý, jen vy jste vše prokoukli! je neuvěřitelné, že tolik lidí dneska ještě nevěří, že v Osvětimi bylo něco mezi aquaparkem a Disneylandem! Tupci! Dokonce i očití svědkové a “účastníci zájezdu” mají “malé” pochybnosti (To vytetované číslo na předloktí je asi z nějakého divokého mejdanu v Majdanku?). Zkuste jim vysvětlit, jak to tenkrát bylo! Nebo raději čekáte, až nátáhnou ráfy? Nebojte se už končím. Jinak děkuji, že admin moje výtky uveřejnil.

  • 22 IVAn // Dec 21, 2006 at 7:57

    Ras ze safari -> Zündel, Ernest Zündel, tak se jmenuje ten pravý vězeň svědomí, vědí??? A že je “starej” … taky budeš, jsi-li mladej. :-)

  • 23 František Nonnemann // Dec 21, 2006 at 8:12

    ras tafari: o čem to meleš? Kdy tady vyšel článek o tom, že Irving, Zundel nebo Ahmadínežád mají ve všem pravdu nebo že v Osvětimi byl nějakej oddychovej tábor? To se ti asi zdálo, viď?

  • 24 Radola // Dec 21, 2006 at 8:49

    Původcem toho všeho je,že vůbec z Evropy přichází nějaká pomocná ruka pro Afriku,v důsledku to končí vždy tak,že materiál či peníze jsou vyměněny za zbraně, a války a čistky pokračují zvesela dál.Jsem proti jakékoliv pomoci,ať se každá rasa o sebe postará sama!!!

  • 25 kosigin // Dec 22, 2006 at 3:24

    ras tafari:pročetl jsem si celou diskusi a jsem dost šokován tvou nenávistí.Myslím si že diskusi o holocaustu jsi rozvinul až ty,ovšem tak nešťastnou formou že těmto ubožákům kteří absolvovali peklo koncentráků spíš škodíš.

  • 26 Radola // Dec 22, 2006 at 8:00

    Nijak nezpochybňuji utrpení těch lidí co prošli různými KT,jedinné o čem se můžeme bavit je počet obětí?!Ať to byli židé nebo Češi,jednoznačně trpěli pod německým jhem,které teď některé skupiny začínají naprosto popírat,pomalu to vypadá jak kdyby Koncentrační tábory byli jen výplod choré mysli okupovaných národů.Jednoznačně za tím vším stáli Němci,otázka je jen ta,za jaké,jestli tiché nebo živené podpory amerických nebo palestinských Židů,se toto vyvražďování uskutečňovala?!Tudíš,jak rozdělit míru viny mezi tyto skupiny?????
    Lobby ohledně Holocaustu je na samostatný článek,víte dobře o čem mluvím..

  • 27 emil // Dec 23, 2006 at 17:34

    To by mne zajímalo, jestli ta nejasnost jmen okolo Zuendel a Xyndel byla záměrná. Pokud ano, pak je kolega ras safari můj člověk.

  • 28 Václav // Dec 23, 2006 at 18:35

    Ras Safari: Jasně, že holocaust byl. Jasně že “charita” Hizballáhu není obdobou ČKCH, kterou přesto někteří Češi obviňují ze snahy rekatolizovat Evropu a přelévání peněz do “chřtánu vykořisťovatelské církve”. Je také zajímavé, že téměř nikdo z Čechů na žádnou islámskou organizaci nepřispívá, asi vědí proč, a že většina Čechů je proti stavbě dalších mešit v zemi.

    Každopádně holocaust nebyl přesně tak, jak to píše Lipstadtová, a už vůbec neudělali Židé v USA všechno proto, aby mu zabránili. A to by se také mělo otevřeně říkat. Nakonec Ahmadínedžád by nemohl pořádat žádnou medializovanou konferenci, kdyby v Evpově nebručeli Irving, Zündel a Rudolf. Zajímavé také je, že Irving bručel poměrně blízko Vídně, a tedy sídla MAAE, a jeho bručení asi budilo Baradeie ze spaní, a proto byl propuštěn.

  • 29 mš/NM // Dec 24, 2006 at 2:09

    Václav: Ovšem (jak překvapivě!) se přišlo tento týden na to, že Irvingův soudce je skrytý pravicový extremista…

  • 30 Václav // Dec 24, 2006 at 18:46

    mš: Můžete mi dát odkaz? Já bych to viděl skutečně spíš na MAAE.

  • 31 mš/NM // Dec 25, 2006 at 3:34

    http://www.jta.org/page_view_breaking_story.asp?intid=6146&ref=daily_briefing

    Court springs Irving

    Holocaust denier David Irving won an appeal against his imprisonment
    in Austria.

    A Vienna court on Wednesday found in favor of an appeal filed by the
    British historian, who was arrested during a November 2005 visit to
    Austria and sentenced to three years in prison for denying that Nazi
    Germany had carried out an organized genocide against European Jewry.

    The court agreed to reduce Irving’s sentence and admonished him to
    leave Austria at the earliest opportunity.

    Holocaust denial is a crime in Austria, Hitler’s birthplace, and
    prosecutors had wanted Irving’s prison term extended.

    The Simon Wiesenthal Center deplored Wednesday’s ruling, saying it
    would only encourage Irving and his ilk.

    The judge who freed Irving reportedly has close ties to a far-right
    Austrian party.

  • 32 xxxxx // Dec 27, 2006 at 9:07

    Autor výše napsaného článku by měl být poslán do Somálska..
    Mám pravdu, když si myslím, že nenávist (na vašich stránách) vůči (zatím) jiným rasám, by v závěru, až by se neonacisti, fašisti a jim podobný plebs společnosti dostal k moci (zatím se ale pouze schovávají za slova velké váhy jako např. vlast, vlastenectví, národ, hrdost), otočil i proti bílým, kteří nesdílí stejný názor. Stoupenci těchto ideologií jsou spodinou společnosti, předpokládám, že jsou to !většinou! pouze nevzdělaní, nebo společností neuznaní, ÚP navštěvující jedinci, kteří pouze hledají smysl svojí existence, a teď se našli..nemám slov.

  • 33 V.Neckář jewnior // Dec 27, 2006 at 17:14

    Zaujal s tímhle tématem dost související výměna názorů mezi dost z jednou z důležitých ne li nejdůležitějších postav tohoto webu a panem Jelínkem z PŽO.
    http://www.literarky.cz/?p=clanek&id=1183
    S úvodem Davida Macháčka v zásadě souhlasím
    až na tu pasáž o komunistech myslím že to neplatí paušálně někteří významní představitelé KSČM zločiny z padesátých let jasně odsoudili mám dojem že i Grebeníček řekl že generál Píka se stal obětí justiční vraždy. Na druhou stranu je pravda že v HaNo působí staří ještěři jako Kojzar , který skutečně psal o Miladě Horákové i když netvrdil že bylo správné ji popravit podle něho její činnost byla protistátní a proto její stíhání správné, vyjádřil pouze nesouhlas s trestem.
    Pan Jelínek reaguje hodně OT. Nejdřív zmíní případ pubertálních výtržníků na židovském hřbitově (kteří svou debilitu korunovali tím že si celou akci jako usvědčující materiál pro soud natočili videokamerou) a pak prezentuje svůj názor že by lidé popirající holocaust neměli být zváni do diskusí v TV. Jenže na to co říká Macháček v úvodu ohledně paragrafů 260 a 261 a hlavně 261a prakticky nereaguje.
    O to podivnější je že David Macháček se k této věci v další reakci nevrací. Podle mne jde o dvě různé věci. 1) Paragrafy 260, 261 a 261 a 2) Připuštění revizionistů do vědecké diskuse.
    V bodě 1 jsem zcela na straně Macháčka V bodě 2 na straně Jelínka.
    Souhlasím s Macháčkem že zdaleka ne všichni revizionisté jsou neonacisté, ale zároven říkám že neonacismu trochu pomáhají.
    Macháček očividně nepochopil v čem spočívá podstata “popíraní holocaustu” a Jelínek to v další reakci celkem správně popisuje. Žádné “posvátné číslo šesti milionů” neexistuje, zkuste se třeba přečíst Dějiny Židovského národa od Paula Johnsona. Jelínek má rovněž pravdu že revizionisté by měli dostat prostor v pořadech věnující se problematice UFO apod.
    V závěru pak je menší výměna názorů ohledně Gajdy a Davida Irvinga.
    Nepochybně je pravda že je zvláštní pokud obdivuje Gajdu někdo kdo má jak sám říká liberální pohled na svobodu slova. Kdyby se NOF dostalo k moci dejme tomu v roce 1935 podobnou cestou jako Hitler v Německu silně pochybuji že by tolerovalo opoziční názory. Irving je dost demagogický a v podsatě se dost sofistikovaně snáží obhájit německý národní socialismus nebo alespon bagatelizovat jeho zločiny. Jeho konexy na různé quasinacistické spolky v Německu nebo Rakousku jsou fakt (pro českého vlastence by jistě bylo zajímavé jak se tito přátelé Davida Irvinga staví k problematice Benešových dekretů).
    V samotném závěru pak pan Jelínek objasnuje proč je správné že existují ty paragrafy proti popíračům holocaustu a to dost nepřesvědčivě. Na místě by byla otázka proč je tedy nemají v UK nebo v USA kde je lidí kteří přežili holocaust mnohem víc než v česku. Jelínek připouští že pokud budou všichni přeživší nacistických koncentráků budou mrtví nevadilo by mu kdyby byl paragraf 261a zrušen.
    Bohužel tím byla tato názorvá výměna zřejmě ukončena.

  • 34 Radola // Dec 28, 2006 at 1:46

    Somálsko..aha,vzhledem k tomu,že do Somálska vždy proudili tučné penízky je jedna věc,že se nedostali k těm co měli,nebo že se udělal nákup za zbraně a drogy je věc druhá.Většina těchto problémů,jako je hladomor nebo AIDS je na režimech v daných zemích vládnoucích,takže nám tu pětinásobný X nemusíš kázat něco o nenávisti a dalších hloupostech.Afrika má své problémy,jen je neumí sama zvládnout,a hlavně,za tyto problémy si může z valné části sama,my jako Evropané tu nejsme od toho,aby jsme nad nimi neustále drželi ochranou ruku,ani je učili civilizaci.Obzvlášť,když jako rasy jsme všechny na stejné úrovni,nemám pravdu?!

  • 35 Kuno // Dec 28, 2006 at 13:54

    Zdravím všechny diskutéry.
    Se zájmem si pravidelně pročítám zdejší diskuse.
    Za sebe mohu napsat:Jsem rád,že jsem běloch,že má děti jsou bílé a v tomto duchu je i vychovávám.Je-li to špatný názor,odpustte ale já to tak cítím.

  • 36 Okoun // Dec 29, 2006 at 6:03

    xxxxx : Vůbec nic jsi nepochopil. Nikdo nevede boj proti “jiným rasám”, ale proti “jiným názorům”, včetně tomu, že kulturní odlišnosti jsou čistě sociální konstrukt. Abych ti to jako !nevzdělanec! vysvětlil polopatě, bílí s destruktivními názory a postoji k západní společnosti jsou naším cílem číslo 1 už teď.

  • 37 xxxxx // Dec 29, 2006 at 14:04

    Předpokládám, že autor článku a “Okoun” jsou jednovaječná dvojčata, kteří si nevidí do huby a co pravděpodobně nevychodili ani osm tříd základní školy. …A slovíčko “destruktivní”…, nebo “sociální konstrukt”..to čumím, to jsi se musel kouknout do slovníku cizí slov?:) I kdyby fašoun měl vysokou školu, pro mě navždy zůstane póvl, který nemá vlastní názor, ale pouze opakuje úderná hesla:))a fráze svého vůdce:)))papa:)

  • 38 Jojo // Dec 29, 2006 at 15:05

    xxxxx: Utíkej, spratku, utíkej… Nemáš dost intelektu, abys tuhle debatu ustál. Což je ovšem u levičáků naprosto běžná záležitost - zvídavým doporučuji jejich svrchovaně dogmatické časopisy, kde samozvaný ideovůdce vyje a jeho oba psi ve stejné tónině štěkají. A své chybičky si pak promítají do slušných lidí…

  • 39 Václav // Dec 30, 2006 at 6:44

    xxxxx: To samé by mohl “fašoun” prohlásit o socialistovi. Asi nejsem fašoun, protože uznávám, že někteří socialisté jsou inteligentní lidé, jen mají pro mne nepřijatelné názory, ale Vy mezi takové socialisty nepatříte. Vy jste mne zatím nepřesvědčil, že jste inteligentní, jen o tom, že nenávidíte lidi s výrazně odlišnými názory.

  • 40 Fono // Dec 31, 2006 at 11:08

    Pane Kováři, vy jste asi nepochopil jádro problému, to je v tom, na čí straně Ayyan Hirsi Ali vlastně stojí, za jaký tým “hraje”. Musím říct, že za Evropu a její národy, ať se za tím ukrývají libovolné motivy. Je jedním z odvážných lidí, kteří bojují proti islamizaci evropy, ale to vám je asi jedno…

  • 41 Okoun // Dec 31, 2006 at 11:42

    Fono: Průšvih je ale v tom, že ona sama svými podvody zdiskreditovala ty, kdo proti pronikání islámu do Evropy protestují. Van Goghův film, za který on sám zaplatil životem, byl inspirován právě jejím “nešťastným osudem”.

    Myslím, že je nutné dívat se na ni jako na podvodnici, která si svými postoji jen umetala cestičku k teplému hnízdečku. A jeden nešťastník to zkrátka zaplatil vlastním životem. “Libovolné motivy” jsou v tomhle případě hodně špinavé.

  • 42 Fono // Dec 31, 2006 at 12:12

    Okoun: Není to špinavé, je malý odpustitelný podvůdek. Je statečnější než my všichni… Musela vědět a věděla, že jí půjde o život… Kdyby ji šlo jen o teplé místečko, tak by se dokázala prosadit jinak a jinde. Vidím na ní víc pozitivního, než na oněch multikulturních živlech, kteří ji z Holandska vyštvali…

  • 43 Okoun // Jan 1, 2007 at 6:08

    Fono: Nezlob se na mě, ale tenhle “malý odpustitelný podvůdek” mohou teď evropští islamisté zneužívat až do úplného zblbnutí proti každému, kdo bude kritizovat jejich “kulturu”.

    Že jsou ovšem multikulturní živly sebranka, to je naprostá pravda.

  • 44 drakkon // Jan 4, 2007 at 8:35

    Smazáno pro hloupost. redakce

  • 45 Panzerjugend // Jan 15, 2007 at 12:19

    Smazáno pro vulgaritu. redakce

  • 46 OpenMinded // Apr 8, 2007 at 0:13

    Po precteni vyse napsaneho clanku a nekterych nasledujicich komentaru jsem v soku, jak uzkoprsi a plni predsudku nekteri Cesi jsou. Autor si evidentne neoveril fakta pred napsanim teto snusky nesmyslu. Ackoliv nyni Ayyan Hirsi Ali zije v USA, oficialne je stale obcankou Nizozemi. Racte si to, pane Kovari, overit. Hirsi Ali nedavno zde v USA vydala svuj memoar se jmenem Infidel, ktery vrele doporucuji tem, kteri umeji obstojne anglicky. Je to pribeh uzasne silne a statecne zeny, ktera se nebala verejne mluvit o utlacovani, tyrani a fyzickem znetvoreni (zenske obrizce) milionu zen zijicich (nebo spise prezivajicich) ve jmenu islamu. Ayyan Hirsi Ali se nesnazi o nic jineho, nez ukazat civilizovane spolecnosti, ze v 21. stoleti jsou stredoveke praktiky mnoha muslimu neprijatelne. Svet by byl lepsim mistem, kdyby v nem vice lidi uvazovalo jako slecna Ali, a mene jako pan Kovar a xenofobni ctenar “Jason”.

Leave a Comment