Altermedia ČR
Altermedia ČR: „Ideologická převaha je důležitější než parlamentní většina…”
UltraViolent Street Wear, t shirts and clothing with a street tough attitude

Čeká nás legalizace homosexuality, pedofilie a incestu?

April 3rd, 2007 · Diskuze (49 Comments)

Email This Post Print This Post

bagnasco.jpgNapsal: Adam Kovář

I v tradičně katolické Itálii se objevil návrh zákon, který by měl „upravit“, resp. do právního řádu zavést soužití osob stejného pohlaví. Část levicové vlády tento zákon podporuje přímo, část nepřímo, malý zbytek mlčí. Demonstruje se v ulicích a vede se mediální kampaň. Vždyť to ostatně všichni známe, bohužel.
K tématu se vyjádřil i mluvčí Italské biskupské konference a arcibiskup janovský Angelo Bagnasco (na fotografii). Na setkání církevních představitelů položil řečnickou otázku: „Proč říci ´ne´ formám právně uznávané spolužití, které jsou alternativami k rodině? Proč říci ´ne´ incestu? Proč říci ´ne´ pedofilní straně v Nizozemí?“


Levičáci se samozřejmě začali veřejně pohoršovat a s mentalitou mediálních lovců čarodějnic se jali arcibiskupa odsuzovat. Například italský ministr životního prostředí Alfonso Pecoraro Scanio, který se jen tak zcela mimochodem již před několika lety oficiálně pochlubil tím, že je bisexuální orientace, jeho vyjádření komentoval tak, že arcibiskup použil „hloupé a velmi závažné přirovnání, které uráží miliony lidí.“
Možná jsou tímto trefným přirovnáním uraženy miliony deviantů (homosexuálů, pedofilů či pachatelů incestu), ale řekl bych, že další miliony, kterých jistě bude násobně více, jsou potěšeny tím, že italský arcibiskup se nebojí říci, co si myslí. Nebojí se konstatovat, že deviant je deviant a že na tom žádné politické nebo mediální proklamace nic nezmění a změnit nemohou.



Tags: Ze zahraničí

49 responses so far ↓

  • 1 // Apr 3, 2007 at 0:41

    Díky Bohu za Jeho Milost otce arcibiskupa!
    Škoda, že u nás je to spíše naopak. Jeho Eminence Vlk nazývá bojovníky proti potratům - Hnutí pro život extremisty. Díky Bohu, ne všichni biskupové takto smýšlejí(Graubner například)!
    To, že se k sodomii a jiným ohavnostem nevyjadřuje prakticky vůbec, svědčí jen o velké osobní zbabělosti. Ale nebude li svědčit on, bude křičet kamení.

  • 2 Honza // Apr 3, 2007 at 11:35

    To je fakt.Takoví lidé co se nebojí říci pravdu o buznách zachovávají tu víru a udržují tradici.Právě ti kněží co stojí na tradičních hodnotách nejsou podrazáci jako kardinál Vlk

  • 3 autoklav // Apr 3, 2007 at 11:45

    homosexualitu ještě chápu ale pedo to už je moc …

  • 4 Defender of Patria // Apr 3, 2007 at 13:09

    upadek

  • 5 Michal // Apr 3, 2007 at 14:07

    autoklav: Vy to možná chápete, já souhlasím s italským arcibiskupem. Úchylka jako úchylka.

  • 6 Pozorovatel // Apr 3, 2007 at 15:42

    Možná by se o Itálii nemělo mluvit jako o tradičně katolické, komunisté tam dlouhá léta bez problémů získávali takřka třetinu hlasů (to bylo hlavní příčinou nestability téměř poválečných vlád). Rovněž při kladné prezentaci uzákonění sodomitních vztahů ve Španělsku se u nás poukazuje na to, že je to země převelice katolická, jako by snad občanskou válku v třicátých letech vedli tradiční katolíci proti netradičním.

  • 7 // Apr 4, 2007 at 0:00

    Pozorovatel: Máte pravdu. Tradičně katolická je v Evropě už jen Malta. Polsko….no, nevím nevím. Na Maltě je 98% praktikujících katolíků.
    Inu, dědictví Johanitů stále žije ;)

  • 8 František Nonnemann // Apr 4, 2007 at 3:02

    Já: já bych řekl, že Malta je tak celkově divná. Třeba zdejší jedna ze dvou hlavních politických stran, konkrétně ta hlásící se ke konzervativním hodnotám a nacionalismu, byla zcela pro vstup do EU. Ta druhá, socialistická, byla proti a mluvila o národních zájmech a suverenitě… Opravdu, zvláštní to země :-)

  • 9 AK // Apr 4, 2007 at 3:19

    A arcibiskupovi už policie raději přidělila ochranku: http://zpravy.idnes.cz/arcibiskup-srovnal-gaye-s-pedofily-dostal-ochranku-fxl-/zahranicni.asp?c=A070403_182535_zahranicni_mia

  • 10 qwiff // Apr 4, 2007 at 3:22

    Bůh je halucinace.

  • 11 autoklav // Apr 4, 2007 at 3:41

    někdy mám taky ten pocit (zvláště v blízkosti “spořádaných a poctivých” křestanů)

  • 12 // Apr 4, 2007 at 5:40

    qwiff: zvláštní. Já myslel, že halucinace je produkce každého jedince. Ovšem existence Boží je vcelku lehce dokazatelná.
    Ale já Vám rozumím, ono je lepší myslet si, něco o halucinacích. Jinak by člověk musel mnohé změnit a to se mu nechce. Hniloba je příjemná. Tu mají mazlíčkové rádi.
    autoklav: inu, jsme jen lidé a každý má k dokonalosti tak daleko(respektive blízko), jak hodně se snaží zlikvidovat Boží obraz v sobě degradovat lidskou bytost na čtvernožce.
    Víra bez skutků je mrtvá, říká svatý Jakub. A tím se řídím.

  • 13 Janek // Apr 4, 2007 at 6:27

    Katolická církev a její odštěpky mají za své letité působení v Evropě na svědomí desetitisíce mrtvých. Křesťané v blaženém osvícení ani prstem nehnuli, když nacisté vyvražďovali židy a jiné menšiny (kultůrní i náboženské). Současný vedoucí této církve je bývalý člen Hitlerjugent a církev pod jeho velením dluží desítky miliónů dolarů na odškodnění za pedofilní zločiny způsobené kněžími po celém světě. Kde berete vůbec tu drzost se jen slovem navážet do homosexuální komunity? Vy chcete kázat něco o morálce a bohu? Nepleťte si pojem a průjem. Homosexuál a pedofil jsou sakra velké rozdíly. Pokud tohle nevidíte, pak raději mlčte. Jen se ztrapňujete. A vaše tvrzení, že deviant je deviant je stejně směšné jako myšlenka že člověk pojídající maso je kanibal. Katolická církev se se svým bojem za morální očistu jen snaží zakrýt skutečnost, že se ji nikdy nepodařilo stát se morálním majákem Evropy. Její éra elitářské organizace je už dávno pryč a rozpad nevyhnutelný. Přestaňte se už tedy konečně navážet do lidí, kteří vám nikdy nic neudělali. Nemyslíte, že společnost má mnohem větší problémy? Na závěr přikládám svůj seznam oblíbených heterosexuálních křesťanů: Hitler, Stalin, Charles Manson, Lukašenko, Miloševič…

  • 14 Pozorovatel // Apr 4, 2007 at 7:36

    Myslím, že nacisty a šintoisty ve druhé světové porazili euroameričtí křesťané (i když částečně ujařmení židobolševismem) ve spojení s čínskými taoisty za pomoci menších kontingentů hinduistů, muslimů, Sikhů a animistů. Rovněž se náboženští předáci (až na výjimky) nenaváží do teplé “komunity” jako celku, ale spíše do kulturně destrukčních snah jejích předáků.

  • 15 mš/NM // Apr 4, 2007 at 8:07

    Promiňte, ale já skutečně nevidím nic směšného na prohlášení “deviant je deviant”… :-O

  • 16 František Nonnemann // Apr 4, 2007 at 8:18

    mš/NM: mlč, zpátečníku. Ty snad nevíš, že dnes platí, že deviant je normální člověk a normální člověk je deviant??

  • 17 Rory // Apr 4, 2007 at 11:06

    To je zajímavé, že proti těmhle zákonům se nejvíc ozývá organizace, která ve svých řadách má nejvíce deviatntů a prasat všeho druhu…

  • 18 autoklav // Apr 4, 2007 at 11:43

    pozorovatel: byl by to docela zajímavý diktátek…

  • 19 Jaro // Apr 4, 2007 at 15:07

    Janka nechám, nech si slobodne domurováva svoje vzdelanie.
    Pre Roryho: Hľadám zmienku v stanovách onej organizácie, kde je sankcia deviantného správania. Zdá sa, že vy ste tým, kto by mi s tým mohol konečne helfnúť.
    A tiež ma trápi otázka, prečo je vlastne deviácia zlá? :-/ (Hovoríte predsa o “prasatách”…)

  • 20 V.Neckář jewnior // Apr 4, 2007 at 16:09

    Mne samozřejmě taky přijdou poněkud úsměvné aktivity Hromady atp poněvadž si nemyslím že mají oprávnění mluvit za celou skupinu G&L ale jinak mne tihle nikdy nevadili snad proto že sem o svoji heterosexuální orientaci na rozdíl od některých konzervativců nikdy pochybnosti neměl.
    Jinak by mne zajímalo vy co odsuzujete homosexualitu jako deviaci co různé praktiky v rámci hetero vztahu (počinaje orálem a konče S&M, bondage, holky co biologicky už jsou ženy ale jsou pod zákonem, linky sem dávat nebudu protože by jste to asi zablokovali)

  • 21 Fon // Apr 4, 2007 at 16:57

    jewnior-aj všetko vymenované je zvrhlosť, samozrejme, žiaľ za smilstvo sa už nepopravuje.

  • 22 Ulf // Apr 5, 2007 at 1:07

    V.Neckář jewnior : Tak mě jen napadá ten váš konec příspěvku neplatí tu náhodou to staré rčení : Podle sebe soudím tebe ?

  • 23 mš/NM // Apr 5, 2007 at 2:29

    V.Neckář jewnior: Já mám pocit, že sem pod jedním nickem píše víc lidí - v některých textech se objevují hrozné gramatické chyby, zatímco jiné jsou bez poskvrny.

  • 24 Janek // Apr 5, 2007 at 7:40

    Pozorovatel: Nepleť si osvobozování Evropy, s pomocí náboženským a etnickým menšinám. A prosím, vysvětli mi jakou mají “předáci” homosexuální menšiny motivaci ke “kulturní destrukci”. Není to spíš o tom, že si chtějí žít podle svých pravidel a to jim prostě nemůžeme dovolit? Je pro nás člověk s jinými zájmy opravdu deviant? Pak jsme asi všichni devianti. Nikdo z “deviantní” menšiny nám přece svůj životní styl nevnucuje, tak proč se prostě vůči nim nechováme stejně?

  • 25 Adam Kovář // Apr 5, 2007 at 8:17

    Janek: souhlasím s tím, ať si každej u sebe doma dělá, co chce, to je mi úplně jedno. Ale rozhodně nesouhlasím s tím, aby si homosexuálové určovali vlastní pravidla, jak píšete.
    Označovat sexuální deviaci za “zájem člověka” je vtipné. Nekrofil má také jenom svoje zájmy, tak co nám je do nich, že?
    A že nám nikdo z deviantní menšiny nic nevnucuje? A co ta mediální propaganda, neustálé předkládání zákona o tzv. registrovaném partnerství, když ho předtím parlament už vícekrát odmítl atd.? Ať si nechají svůj životní styl pro sebe, ale ať se nenavážej do ostatních.

  • 26 Okoun // Apr 5, 2007 at 8:40

    Janek: Já si celou dobu myslím, že jednání profihomosexuálů je motivováno komplexem méněcenosti. Neustále se pokoušejí dokazovat, že jsou stejně potřební jako ostatní lidé, že jejich svazky jsou pro společnost stejně hodnotné jako svazky heterosexuálů. Což je samozřejmě totální hloupost, protože důležitá není žádná “láska” a “city”, ale jedině udržení a rozmnožení druhu, předání geofondu dalším generacím.

    Celé homohnutí mi připomíná maximálně tak vzpouru harémových eunuchů.

  • 27 Václav // Apr 5, 2007 at 19:11

    Janek: Charles Manson byl satanista a ne křesťan. Někteří členové jeho gangu přijali křesťanství ve vězení. Adolf Hitler se zřekl křesťanství, stejně tak Josef Stalin. Lukašenko a Miloševič se skutečně hlásili k pravoslavnému křesťanství, nikoli ke katolickému. Ale i české pravoslaví má již své hrdiny, například vladyku Gorazda nebo Jaromíra Jágra.

    Proč by kardinál nesměl pokládat řečnické otázky podle svého uvážení? Copak není pravda, že mezi homosexuály je pedofilie více rozšířená? Nebo že se častěji dopouští incestů? Nebo snad je homosexuální pedofilie či incest podstatně méně závažný zločin, než totéž v heterosexuálním provedení?

  • 28 Janek // Apr 6, 2007 at 12:27

    Adam Kovář : Deviace znamená odchylka. V lidské společnosti, ať už chceme nebo ne, se od sebe lišíme nějakým způsobem všichni. A proto se musíme do určité míry tolerovat. je samozřejmé, že nikdo nebude tolerovat devianta ohrožujícího okolí. Homosexuální deviace je ale jen zřídka spojená s agresivitou. Proto se divím s jakou energií se snažíme tyto lidi “umravňovat a léčit”. Mediální propaganda je směšná a věcí homosexuální menšiny jen škodí. O něčem se ale psát musí. Co se týče zákona o reg. partnerstí - vůbec nenarušuje status rodiny. Jen vyplňuje hluché místo v našich už tak dost děravých zákonech. Jeho existence je přínosem i pro heterosexuály žijící “na hromádce”. Nevím proč zrovna tento zákon vzbuzuje takové pozdvižení. Nejedná se v tebou zmiňované mediální propagandě spíše o masáž ze strany homofóbních populistů?

  • 29 Janek // Apr 6, 2007 at 12:36

    Okoun : Ano láska a city nejsou důležité. Důležité je jen předávat geny. Budiž. Z hlediska evoluce je to pravda. Nicméně lidstvo se přece jen dostalo na vyšší úroveň, než třeba hlodavci.

    Co se týče tvého posuzování citů - dost tě lituji. Tvrdit, že city jednoho jsou důležitější než city druhého člověka je… no nevím. Už jsi předal svůj geofond?

  • 30 Janek // Apr 6, 2007 at 12:38

    Okoun : Genofond - soubor genů, Geofond - soubor geologického bohatství :)

  • 31 Janek // Apr 6, 2007 at 12:54

    Václav : Charles Manson byl rozhodně satanista. Byl ale vychován v křesťanské rodině s křesťanskými hodnotami. Pro ostatní platí víceméně totéž. Rozdělovat na pravoslavné a římskokatolické jsem asi měl, v principu se ale jedná o totéž. O liturgii samotnou tady nejde.

    Proč by kardinál nesměl pokládat řečnické otázky podle svého uvážení? - protože se jedná o veřejně činnou osobu, která ovlivňuje mnoho lidí, bez schopnosti vytvořit si vlastní názor. A stokrát vyslovený nesmysl se pro mnohé stane pravdou. Co se týče incestu a homosexuální pedofilie - ty statistiky má pan kardinál odkud? Vím, že jeho církev měla nějaké “problémy ve vlastních řadách, ale nemusel by aplikovat katolické tabulky na zbytek lidstva.

    Neposuzujte prosím homosexuální menšinu podle názorů katolické menšiny. V minulosti už tato organizace pronásledovala nejednu menšinu a asi to ke své existenci potřebuje. Je nejspíše lidskou přirozeností pronásledovat vše jiné. Je otázkou jedince, zda má navíc, nebo se připojí k davu.

  • 32 František Nonnemann // Apr 6, 2007 at 15:52

    Janek: zákon č. 115/2006 Sb., o registrovaném partnerství a o změně některých zákonů, § 1 odst. 1: “Registrované partnerství je trvalé společenství dvou osob stejného pohlaví vzniklé způsobem stanoveným tímto zákonem.” Ano, tento zákon je opravdu velkým přínosem pro heterosexuální páry žijící na hromádce.
    Jestli jsou Vaše ostatní argumenty stejně podložené a věrohodné, tak opravdu nemá smysl se jimi zabývat.

  • 33 Okoun // Apr 7, 2007 at 0:26

    Janek : Homosexuálové se přece s velkou chutí přirovnávají ke zvířatům, když tvrdí, že jejich chování je třeba i mezi těmi hlodavci normální. Tak proč to rozhořčení, jakmile začne někdo mluvit jejich jazykem?

    Počet mých dětí vysoce převyšuje republikový průměr, samozřejmě je vychovávám v nenávisti ke všemu, co společnosti škodí - od homosexuality přes neonacismus až po liberální demokracii. Zkrátka jak pravil klasik, nenáviď hřich, miluj hříšníka.

  • 34 Václav // Apr 7, 2007 at 21:02

    Janek: Vy chcete říct, že pouze 4 % pedofilů jsou homosexuální? Policejní statistiky hovoří jinak. Podobně v případě incestů.

    A Charles Manson byl skutečně nějakou dobu u silně (protestantsky) věřících prarodičů, velkou část dětství však trávil s matkou, sám, nebo v ústavu.

  • 35 Janek // Apr 9, 2007 at 7:53

    Václav : Je mi líto ale číselné statistiky neznám. Nemám pocit, ale že se homosexuálové dělí na “normální a pedofily”. Nejsem sexuolog ale obě odchylky mi příjdou značně odlišné. Nekrofily přece taky nedělíme na “dobré” heterosexuální nekrofily a ty zlé homosexuální nekrofily. Dle mého názoru je prostě pedofil pedofilem a homosexuál…

  • 36 Janek // Apr 9, 2007 at 8:25

    Okoun : Opravdu? Nikdy jsem neslyšel, že by se homosexuál přirovnával ke zvířeti. Asi jich znáš víc. Každopádně z části máš pravdu. Ve zvířecí říši je opravdu mnoho druhů praktikující tuto deviaci. Je zde i jistá spojitost s IQ. Obvykle platí, že čím inteligentnější druh (delfíni, psi a opice zatím vedou) tím větší výskyt homosexuality.

    Zdá se mi zbytečné dělat kvůli této minoritě takové rozbroje. Co se historie týče, jejich počet nestoupá ani neklesá. Jen se mění vztahy mezi nimi a heterosexuální menšinou. V kolébce evropské civilizace Řecku a Římě byla jen málokterá odchylka zakázaná. Už proto mě udivuje tvůj styl výchovy. Vychovávat své děti k nenávisti mě příjde kontraproduktivní. V minulosti už se to hodněkrát nevyplatilo. Nepřísluší mi ale hodnotit tvé rodičovské metody.

    Mám pocit, že tvrdit o homosexuálech, že jsou zlí a škodí společnosti je víc než podivné. Nevzpomenu si na žádný příklad nějakého asociálního chování. Homosexualita přece není nemoc, je to odlišnost. Nedělají nám to na vztek a nepřejí si přece někoho poškodit. Tak proč to neustálé démonizování? Každý homosexuál má přece heterosexuální rodiče. I mezi tvými dětmi se to může stát. Co potom budeš dělat? Pokusíš se o léčbu, nebo své dítě zavrhneš, protože je zlé a škodí?

    Mimochodem pěkný citát. Jen mám pocit, že moc neodpovídá tomu co jsi před něj napsal.

  • 37 Janek // Apr 9, 2007 at 8:30

    František Nonnemann : Popravdě, až do dneška jsem tenhle zákon s nikým neřešil. Holt jsem nenašel nikoho, komu by vadil. A co se samotného zákona a jeho působení na heterosexuální páry týče: škodí jim snad?

  • 38 Jojo // Apr 10, 2007 at 6:35

    Janek : Zbytečně se snažíš, pokud se homosexualita ve společnosti začne brát jako norma, je to neklamný znak toho, že společnost jako taková končí. To se týká i nás. Myslím, že kamenování homosexuálů bude jednou z prvních kratochvílí, kterou nám islamisté poskytnou.

    Doufám, že to budou dávat aspoň na ČT 2, čtyřku nechytám :-)

  • 39 František Nonnemann // Apr 10, 2007 at 14:38

    Janek: Vy jste tu napsal, cituji: “Jeho existence (zákona o registrovaném partnerství) je přínosem i pro heterosexuály žijící “na hromádce”.” Já jsem tady citací z dotyčného zákona ukázal, že buď nevíte, o čem mluvíte, nebo lžete. V obou případech je však pro mě další diskuse s Vámi naprosto zbytečné a bezcenná.

  • 40 Janek // Apr 11, 2007 at 6:57

    František Nonnemann : To už mi píšete podruhé. Chápu a k diskusi vás přece nenutím. Znovu opakuji, že nejsem právník. Můj názor není nebeská pravda, ale názor laika. Nemám důvod nevěřit vaši citaci a děkuji za opravu.

    Zeptám se ale znovu: škodí tento zákon heterosexuálním párům? Bere jim snad nějaké práva?

  • 41 Janek // Apr 11, 2007 at 7:19

    Jojo a vlastně všichni: V minulosti se už mnohokrát tvrdilo, že nějaký jev či čin zničí společnost. Silně pochybuji, že právě homosexuálové povedou svět do záhuby. Nacisté a bolševici už měly docela našlápnuto a přece nic. Z tvého komentáře hádám, že nejen homosexuálové v tobě vzbuzují obavy. Čeho se ještě bojíš? Co tě ohrožuje?

    Není ti divné, že prakticky všechny radikální uskupení (islám, nacisté, komunisti, křesťané) tvrdě bojují proti homosexuálům? Tyto ideologie jsou docela slušně xenofóbní a vždy vidí v homosexuálech něco strašlivého. Dle mého názoru světu hrozí nebezpečí z úplně jiných strany. Pokud na ulici uvidíte dva líbající se chlapy tak to přece neznamená, že do toho půjdete taky. Zasmějte se a jděte dál.

    Nevím jak vy, ale mě homosexuálové neohrožují. Přiznám se, že pohled na lesbičky je pro mě dokonce velice vzrušující. A věřím, že na vás to působí podobně (teda pokud nejste…, nebo drsní věřící).

    Stále nechápu jakým způsobem lesbičky a gayové pomocí zákona o reg. partnerství zničí naši společnost. Pokud se jim to povede, bude to znamenat jedině to, že byla naše společnost slabá a nic jiného ji ani čekat nemohlo. Do doby, než mi to někdo laskavě vysvětlí, budu za ohrožení společnosti nadále považovat zkorumpovanost našich politiků a soudů, stoupající stupiditu dětí, vzrůstající počet radikálů apod.

  • 42 Jojo // Apr 11, 2007 at 10:01

    Janek : Vkládáš mi do úst pitomosti, které jsem nikde nenapsal. Homosexuálové společnost nezničí, jsou jen průvodním jevem choroby zvané konec západní civlizace. Když to chceš polopatě, veřejně uznaná homosexualita je něco jako vřed na pohlavních orgánech syfilitika. Nezabije ho, ale zasvěcenému stačí kouknout se a má jasno.

    Zbytek nebudu komentovat, to vypadá jak opsané z Mladé fronty.

  • 43 František Nonnemann // Apr 12, 2007 at 1:23

    Janek: a já Vám už potřetí píšu, že se lháři / lidmi, kteří něco vážně tvrdí o věci, o níž nic neví, se nemám o čem bavit.

  • 44 Janek // Apr 12, 2007 at 5:23

    František Nonnemann : Tak jo. Naschle

  • 45 Janek // Apr 12, 2007 at 5:29

    Jojo : Tak ji nezničí jen ji pomůže ukončít? Aha. Teď v tom mám bagr. Asi jsem málo zasvěcený a tudíž nemám jasno. Předlož mi prosím nějak strukturovaně, jak penis v zadnici ukončí (nebo pomůže ukončit) západní (nebo jinou) civilizaci. Stále se o tom píše a já pořád nevím jak.

    Mladou frontu nečtu. Má legrační název. Na papírové noviny mám vůbec strašně málo času.

  • 46 Jojo // Apr 12, 2007 at 6:01

    Janek: “Tak ji nezničí jen ji pomůže ukončít?” Prosím tě, opiš z mého předešlého textu tu část, kde tohle říkám. Tvoje myšlenkové pochody, které tě vždycky přivedou k nalezení tvrzení, které jsem nikdy neřekl, jsou pro mě příliš neuchopitelné.

  • 47 Janek // Apr 12, 2007 at 7:35

    Jojo : Děkuji za lichotku.

    Cituji:
    Homosexuálové společnost nezničí, jsou jen průvodním jevem choroby zvané konec západní civlizace.

    Nejspíš máš pravdu. Asi příliš zbytečně slovíčkařím. Jedná se vlastně jen o průvodní jev. Mám dohodu. Nebudu tě tahat za slovíčka a ty mě prozradíš, jak jsi přišel na ty apokalyptické vize o konci civilizace. Vážně by mě zajímaly příčiny a další průvodní jevy. Jsem celý nedočkavý. Zatím.

  • 48 Jojo // Apr 12, 2007 at 9:52

    Janek: To je jednoduché. Přečetl jsem Spenglera, Toynbeeho, Danilevského, Huntingtona, Berďajeva, Ibn Chalduna a se zaťaými zuby i Yockeye, porovnal to s Fukuyamou a posledního člověka i s jeho koncem dějin nacpal do kamen.

  • 49 L. // May 10, 2007 at 3:21

    Prehovorim na vas slovensky, snad mi to odpustite ale tato tema sa ma bytostne tyka a nemozem nereagovat.

    Jojo: vzdy mi je do smiechu, ked sa niekto ohana tym, co vsetko precital. Bez urazky, ale pripada mi to, ako keby si nedokazal mat vlastny nazor na svet , nedokazal vidiet, pocut a ked sa ti to aj podari, nedokazes to spracovat. Potrebujes teda ustavicne prijimat subjektivne nazory niekoho ineho, aby si pochopil alebo aby s nadobudol pocit, ze nie si sam, kto rozmysla podobne konzervativne ako ty. Tymto sa ta naozaj nechcem dotknut.

    Nieco vam prezradim: Som lesba, zijem s partnerkou a dvoma detmi, ktore som porodila v case manzelstva. Deti su skutocne stastne, s partnerkou sa o ne vzorne starame, su vesele, slusne, spokojne, dobre sa ucia. Mysli si niekto, ze si zasluzim, aby ma spolocnost odstavila len preto, co robim za zatvorenymi dverami spalne, dobrovolne a bez natlaku? Pretoze vsetko ostatne je rovnake. Pracujem, platim dane, zdravim ludi, pomaham, ked to potrebuju… Mate pocit, ze byt homosexual=pedofil? Mala by som zacat pokukovat po malych dievcatkach alebo sa nebodaj “vrhnut” na svoju dceru????? Je chory ten, kto porovnava tieto dve veci. Homosexualita nie je uchylka. Moze to byt krasny, cisty vztah dvoch osob, ktore sa miluju a vyplyvajuc z tejto lasky robia v sukromi a dobrovolne tie veci, ktore niektorych ludi tak velmi “urazaju”, pricom jedina vec, ktora by mala urazat su ich vlastne myslienky a predstavy toho, co sa v tom sukromi deje.
    A este jedna vec: Moja partnerka ako kazda normalna zena tuzi porodit dieta, takze sa tak stane! Svedci toto o “konci zapadnej civilizacie”??? Je “deviant” ten, kto tuzi po laske, po dietati a stasti s nim? Takymto ja nazyvam cloveka, ktory sa pohorsuje nad niecim, comu VOBEC nerozumie, co nikdy nezazil a co sa ustavicne a tvrdohlavo snazi svojimi konzervativnymi nazormi narusat vztah dvoch milujucich sa dospelych ludi.

Leave a Comment