Během svého posledního rozhovoru pro dánskou televizi přiznal bývalý ministerský předseda Poul Nyrup Rasmussen, že zhruba 5 až 10 minut před pádem Světového obchodního centra dostal informaci, že se blíží katastrofa, což vyvolává další otázky, proč tyto zprávy nebyly přetlumočeny i obětem uvnitř budovy a záchranářům. Bývalý premiér nejznámější dánské televizní společnosti The Danish Broadcast corporation sdělil, že dne 9.11.2001 ráno obdržel vpřed příchodem do své kanceláře, v níž se měla konat schůze o bezpečnosti, čerstvou zprávu o přicházejícím pádu Dvojčat. “Bylo mi řečeno, že první věž brzo spadne…Obdržel jsem tuto informaci asi pět nebo deset minut předtím, než k tomu skutečně došlo, tudíž jsem věděl, že dojde ke kolapsu a katastofa se blíží,” prohlásil Rasmussen a dodal, že správa o pádu věže byla potvrzena, jakmile do své kanceláře vstoupil.
Dánský premiér ovšem nebyl jedinou významnou osobou, která informace o brzkém pádu Světového obchodního centra obdržela. Během svého interview s reportérem americké televizní stanice ABC uvedl tehdější newyorský primátor Rudolph Giuliani následující svědectví: “Šel jsem dolů na místo určení, následně jsme pak založili provizorní operační centrum na adrese 75 Barkley Street , kde se shromáždili policejní komisař, požární komisař a hlavní velící důstojník pohotovostního managementu. Právě z tohoto místa jsme pak operovali, když nás zastihla zpráva o blížícím se pádu Světového obchodního centra. To se nakonec zřítilo ještě dříve, než jsme opustili budovu, v níž jsme nakonec zůstali uvězněni na deset až patnáct minut, než se nám podařilo najít východ a vyjít ven. Následně jsme se vydali severním směrem, kam nás následovala spousta lidí.” Osm let po útocích nebyl Giuliani schopen vysvětlit, jakým způsobem a proč obdržel včasná varování o této katastrofě obrovských rozměrů, ani proč tyto klíčové informace nebyly předány osazenstvu věží, jež bylo poté, co došlo k nárazu prvního letadla v 8:46, prostřednictvím megafonů a reproduktorů ujišťováno, že má setrvat ve svých kancelářích.
“Někteří lidé-není jasné kolik-se po oznámení varovného systému, že je bezpečné setrvat v jižní věží, vrátilo do svých kanceláří,” uvedl deník USA Today s podtitulem “Oznámení zapříčinila smrt.” Článek navíc pracuje s tezí, že tato oznámení měla formu rozkazu, nikoli doporučení. Fakt, že některé osoby z politického světa disponovaly informací o brzkém pádu mrakodrapů v desetiminutovém předstihu byl vyšetřovací komisí 9/11 kompletně ignorován. Kdyby se tohoto varování dostalo lidem dlícím v budovách, kteří ještě měli možnost je opustit, mohly být zachráněny stovky životů. Mimoto byly tyto ocelové budovy záměrně konstruovány tak, aby vydržely srážku s civilním letadlem a neshořely, jejich pád je tedy bezprecedentní událostí, jež vyvolává dohady, proč se komise těmito okolnostmi vůbec nezabývala a je i důvodem pro zahájení nových vyšetřování.
Zdroj: Prison Planet



95 responses so far ↓
1 Drifter // Oct 20, 2009 at 5:06
Co je zvlastniho nad tim ze Dansky predseda vlady vedel ze WTC se zhrouti 10 minut pred tim nez se to ve skutecnosti stalo?
Vedel to tak jako ja a zbytek sveta ktery se dival na primy prenos z NY. Posadka helikoptery krouzici nad WTC zcela jasne v prenosu prohlasila ze vrchni cast budovy 1 se naklani (coz bylo videt) a upozornili ze vyboulena strana dlouho nevyrdzi. Nikdo nevedel jak dlouho, ale 10-15 minut bylo max.
Asi 3 tisice zemrelo z normalniho poctu kolem 50 tisic. Zamestnanci ve vrchni casti nemeli sanci a komunikace jiz nefungovala.
2 k veci // Oct 20, 2009 at 8:24
Ale niekto predsa len vedel kedy sa zrúti prvá i druhá veža! Boli to ľudia s prstom na detonátore!
3 HORST // Oct 20, 2009 at 8:34
Přinejmenším je zarážející, že během jednoho dne spadnou vlivem požáru 3 obrovské mrakodrapy rychlostí volného pádu na plochu svého půdorysu.
4 Drifter // Oct 20, 2009 at 9:06
Spise je zarazejici ze jsou na svete lidi kteri si porad mysli ze totalne neschopna Bushova admistrativa dovedla udelat perfektni zlocin jako je 911.
5 HORST // Oct 20, 2009 at 9:28
Zase tak perfektní ten zločin nebyl, s odstupem času mi připadá, že je děravý jak řešeto … a vůbec, kdo tvrdí, že to spáchali bušovci? Třeba mi připadá neuvěřitelné, že netrénovaný arabský pilot, je schopen naprosto geniálních vzdušných manévrů s Boeingy.
6 Pepe // Oct 20, 2009 at 11:18
Drifter: Třeba nám ještě vysvětlíte, jak můžou budovy o více než 100 patrech spadnout rychlostí volného pádu, když přece logicky každé nižší patro pád vyšších pater zbrzdí.
7 ZeLi // Oct 20, 2009 at 11:50
To Drifter:
1. Je zaujimave ze obe veze sa zrutili rychlostou volneho padu za 10 sekund !!! Ked hodim kamen z rovnakej vysky tak dopadne rovnako rychlo ako obe veze !!! Odpor jednotlivych poschodi??? Ked sa naklanala vrchna cast veze preco nepadla vedla budovy ale do svojho podorysu?
2. Ocel sa topi pri teplote 1500 C. Teplota vo vnutri bola 800 C. Ludia v oblasti narazu lietadla boli v oknach a mavali, takze pochybujem ze tam bolo aj tych 800 C.
3. V historii ludstva spadli iba 3 ocelove budovy v dosledku poziaru ( Dvojicky a WTC 7). Rovnako ocelovy mrakodrap v MAdride horel 24 hodin ale horel od 1 posch. po posledne a ostal stat.
4. Vypovede ludi ktori boli v dvojickach a poculi a citili vybuchy a prepadavajuce sa poschodia?
5. Vybuchy v zakladoch oboch budov este skor ako narazilo prve lietadlo?
6. 3 mesiace pred utokmi( :D) poistenie oboch budov proti teroristickym utokom ( kazda budova sa brala ako samostatny teroristicky utok) ?
7. Nanotermit objaveny v troskach budovy? Co tam robil?
8. A zlaty klinec programu pad WTC 7 do ktoreho nenarazilo ziadne lietadlo a horel tam ohnik ako ked si urobim doma v krbe. Pripominam opat ocelova konstrukcia a pad budovy do svojho podorysu a RYCHLOSTOU VOLNEHO PADU !!!
9. Co sa tyka Bin Ladina na videu v roku 2001 ma sivu bradu a v roku tusim 2004 ciernu bradu sem tam nejaka sedina? Asi si maluje bradu niekde v jaskyni…ide s modou :D Predpokladam, ze do 2 rokov ako americania nastolia rezim a “poriadok” ako v Iraku, najdu vymyslenu postavicku Bin LAdina a obesia ho ako Sadama. A cely svet bude tlieskat :)
Dokazov je omnoho viac ako som spomenul. Je zaujimave, ze veci ako volny pad budov, nanatermitm vypovede hasicov a vybuchoch v budovach nikde v mediach neodzneli a nevypocuvali ich ani vysetrovatelia.
FYZIKALNE ZAKONY NEOKLAMES !!!
8 Drifter // Oct 20, 2009 at 19:18
Clovek veri jen v to cemu chce verit. Konspiracni teoristi neveri dodnes ze Neil Armstrong stal na mesici, ale veri ze Pentagon ukryva kosmickou lod v Nevade od 50-tych let (proto dohnali SSSR ve vesmiru).
I kdyz verim, ze v dnesnich dobach (tak jako v minulych) clovek nekdy podlehne senzace schopne propagande, ale s odstupem casu na to vetsinou prijde.
1. WTC 1 nespadla totalne do sveho pudorysu, ale narusila celou stranu WTC 7 a tim strukturni integritu. ( Nikdo v sedmicce nezahynul) http://www.geocities.com/factsnotfantasy/WTC7Page2.html
2. Kdyby dvojcata padali volnym padem tak je to asi 9 vterin. WTC 1 padal 15.28 a WTC 2 padal 22.02 vterin. Je to pro presnost merena zvukovym zaznamem nebot podle videa “Center Core” stredni struktura jeste stoji 40 pater zatim co “outer core” uz neni zavesen, ale na zemi. (Podlahy byly zaveseny z 60% na vnitrnim centru) http://www.youtube.com/watch?v=qLShZOvxVe4
3. Zadny demolicni vybuchy nebylyo slyset, staci si porovnat zvuk skutecne demolice a 911.
4. Zadny “thermite” se nenasel, bylo by ho potreba asi 60 tun, a neni mozny to uchovat v tajemstvi. Mimo jine, naraz letadla by pravdepodobne vybusniny predcasne odpalil.
http://www.youtube.com/watch?v=DhHzMttUKO0&NR=1&feature=fvwp
http://www.youtube.com/watch?v=bMZ-nkYr46w&feature=related
A Usama Bin Laden? Asi neni, protoze ho dlouho nikdo nevidel? Jak rikam, kazdy veri v to co chce, dokonce vetsina veri v Boha, I kdyz ho nikdo nevidel. Dokonce I Americka vlada veri oficialne v Boha, staci se podivat na bankovky a mince “In God we Trust”.
9 rozhorceny predstavitel // Oct 20, 2009 at 22:37
hmmm,a co “pejdžžžžry,které běžně upozornují židovské obyvatelstvo “věže na cvičení evakuace(obdoba civilních cvičení)jako tomu býval v Československu…zde se prováděla 1 za rok.Izraelité je podstupovali v dvojčatech celkem pravidelně a také víme o množství stovek možná i tisíců hrozeb bombovým útokem,které pravidelně dostávalo centrum z různých zemí.!
10 m // Oct 20, 2009 at 23:32
řízená demolice. Lidi jsou blbí že to nevidí
11 Drifter // Oct 21, 2009 at 2:27
To jsou nesmysly, ale rad se k tem “blbím” pridam, je jich vetsina.
12 HORST // Oct 21, 2009 at 3:37
Driftere, můžete uvést zdroje pro Vaše tvrzení?
Tady je vyjádření z oficiální stránky NIST:
O časech pádů:
“NIST estimated the elapsed times for the first exterior panels to strike the ground after the collapse initiated in each of the towers to be approximately 11 seconds for WTC 1 and approximately 9 seconds for WTC 2.”
Ohledně termitu:
“NIST did not test for the residue of these compounds in the steel.”
Dále u WTC7:
“NIST does not believe that thermite was used to fail any columns in WTC 7″ – nevěděl jsem, že se dnes víra používá ve vědě místo důkazů?!
O pádu WTC7 – vyšetřili, že spadla díky požáru. O narušení strukturální integrity nic. Hm?
http://www.nist.gov/public_affairs/releases/wtc082108.html
Nejsem fyzik, ale míním, že konstrukce WTC7, i kdyby byla kompletně celá v plamenech (po několik dní), by nespadla, tak jak spadla, ale že by se pokroutila a (možná) postupně kolabovala. Nicméně ve WTC7 žádný požár (vzhledem k velikosti budovy), nebyl prakticky vidět.
“Vědci” z NIST to nazvali jako raritu a pozoruhodnou událost. Těch raritek a pozoruhodností se ten den stalo více – třeba zmizení Boeingu v Pentagonu, se kterým minimálně trénovaný Arab provedl prakticky neproveditelný akrobatický kousek.
Usama: http://www.fbi.gov/wanted/terrorists/terbinladen.htm
Je zajímavé, že ho nehledají za 911. Nicméně si vzpomínám, že US vláda neustále tvrdila, že za tím stojí a rozpoutala peklo v Afghánistánu a následně v Iráku.
Pěkný je dokument BBC:
http://video.google.com/videosearch?q=diel+I.&emb=0&aq=f#
(diel 1., 2., 3.)
Jenže to není o víře, ale o faktech. Ostatně, není čemu věřit/nevěřit – videa s pády natočily televize a bylo je možno vidět v TV.
13 ZeLi // Oct 21, 2009 at 12:55
1. Oficialna sprava hovori o 11 a 9 sekundach…tak? Aj keby to bolo tych 15 resp. 22 sekund, tak je to prilis malo. Tym, ze sprava hovori o 11 a 9 sekundach len potvrdzuje, ze nieco nie je v poriadku, lebo toto tvrdenie je fyzikalne nemozne!
2. Co sa tyka vybuchov…pozri si video natocene z New Jersey, kde je jednoznacne pocut vybuch a ihned sa zacne sirit biely dym smerom hore a dosiahne dobrych 20 poschodi…az potom zacne padat veza! Co vypovede ludi, ktori usli a hovoria o vybuchoch v budovach? V podzemi? Video(LIVE) kde hasici prichadzaju do vstupnej haly- vsetky okna su rozbite, popraskane steny a kachlicky…jeden z hasicov vravi, ze ma pocit ako keby lietadlo narazilo do vstupnej haly…treba vidiet aj videa, ktore neboli odvysielane v TV+videa o vypovediach ludi, ktori unikli z budov tesne pred kolapsom. Preco tyto ludia hovoria o vybuchoch, aky maju dovod klamat, ked pred par minutami unikli smrti?
3. WTC boli kazdy rok stratove niekolko milionov dolarov.
4. Pentagon-kde su trosky lietadla…?
5. WTC 7- keby aj bola poskodena z jednej strany, tak by nepadala do jadra do cesty najvacsieho odporu a zrutila by sa iba poskodena cast, nie cela budova rovnako! Ved to je logicke.
Pravda raz vyjde najavo. Nech hocikto hovori, ze je to iba konspiracna teoria. Ako moze konspiracna teoria teoriou, ked fakty hovoria nieco ine? Iba si treba zrovnat fakty-pan Silverstein dostal do prenajmu WTC v januari 2001, v juni 2001 ich poistil proti terostickym utokom. V prenajme bola klauzula, ze ak sa nieco stane s WTC, tak dostane stavebne pravo na vystavbu noveho centra. Aka nahoda, veze postavene v roku 1960…si novy majitel 3 mesiace pred ich padom poisti a zhrabne na tom miliardy dolarov. To ste v TV asi nevideli.
14 bejbous // Oct 21, 2009 at 16:10
Kdyz to vsichni vedeli ze to spadne, tak proc to nevedeli ty zachranari uvnitr?
15 SousedovicMalýMirek // Oct 21, 2009 at 18:22
Drifter, pro koho voni jako pracujou? Nechtějí voni tvrdit, že tu diskutujou, protože je pro ně pravda posvátná? :-)
16 eda // Oct 21, 2009 at 19:50
To drifter: o naklánění věže slyším poprvé, ani směr následného pádu něco takového nepotvrzuje. Kde je nějaká zpráva, která o tomto referuje?
17 HORST // Oct 21, 2009 at 21:44
http://www.youtube.com/watch?v=Ri9Uz1Wa-Xc
Tady to je vidět. Vrch budovy se naklonil až poté, co začal padat, jako jednolitý monolit ukrojený nožem. Patra pod ním jakoby “utíkají”.
18 Drifter // Oct 21, 2009 at 22:26
pro: HORST // Oct 21, 2009 at 21:44
http://www.youtube.com/watch?v=tacYjsS-g6k&feature=related
Vrch budovy se naklonil presne tak jak bylo videt z helikoptery. Je to ten roh z ktereho tece roztaveny hlinik ze sbytku letadla. (Zadna ocel se tam netavila). To uz bylo naklonene nejmene 10 minut pred padem a vyboulena strana s vnejsim nosnikem nasvedcovala k tomu ze to spadne.
Zadne vybuchy slyset nebylo, a taky nebylo videt pred tim nez se to zacalo sypat dolu. Jakmile zacaly padat poschodi jedno na druhe, tlak vzduchu vyrazel okna a bily prach ze sadrovych sten (Gypsum Board) coz vypadalo jako vybuch.
Je videt ze budova zacala padat pred tim nez zacali bouchat okna.
Prilozene video to docela dobre vysvetluje.
19 Drifter // Oct 21, 2009 at 22:51
Momentalne nemam vice casu ale zbytek dodam v kratke dobe.
Nas clovek ktery je svetoznamy specialista na konstrukci to vysvetluje zde : http://wapedia.mobi/cs/Zden%C4%9Bk_Ba%C5%BEant
NIST to odmita ze tz. “Pancake Theory” je vadna protoze je zalozena na omylne teplote ktera pry byla mala. Presto ale uznavaji ze hlinikove slitiny tekly z poschodi. Nikdo nechce mluvit o tom proc se vez neustale vice naklanela a proc stred veze (nosnik v kterem jsou vytahove sachty) zustal stat do nejakych 50 pater zatim co podlahy na nem zavesene byly uz davno na zemi. Ze by demolicni experti tam zapomeli dat dynamit?
Vice priste
20 ZeLi // Oct 21, 2009 at 23:33
To drifter:
Preco tlak vzduchu vyrazil iba par okien na jednom poschodi a nie na celom poschodi po obvode? Stale pises, ze ziadne vybuchy tam neboli…a ja len chcem vediet preco existuje mnozstvo videi kde ludia, ktori prave unikli smrti hovoria o mnozstve sekundarnych vybuchoch v oboch budovach a v podzemi? Vysvetli vsetkym kde sa vzal biely dym valiaci sa od prizemia smerom hore este pred padom budov?
Kolko nosnikov ostalo stat z celkoveho poctu 40?
http://911.yweb.sk/filmy.html
21 Drifter // Oct 22, 2009 at 5:34
pro : HORST // Oct 21, 2009 at 3:37
http://www.youtube.com/watch?v=bMZ-nkYr46w&feature=related
Kazdy chce podporit to cemu chce verit, proto je tolik protichudnych nazoru.
Presto se da najit “credible evidence” a vysvetleni jak a proc, to vypada jako konspirace.
Kdyz si s tim dam praci tak to vzdy najdu, jen to trva dlouho protoze si musim overit vsecny zdroje, obe strany si totiz radi pridaji evidenci ktera neexistuje.
Je taky nutne si uvedomit proc by to nekdo zdemoloval, jak to naplanovat s Arabama u kormidla letadel, jak podminovat vsechny objekty vcetne Bileho domu kam posledni letadlo mirilo (nikdo nevedel ze se zriti jinde), jak to vsechno utajit a sehnat 60 tun vybusnin vcetne dalsich dratu a spojeni pojistek, umistit v budovach aby to nikdo nenasel a pak odstranit vsechny stopy fyzicke evidence sveho cinu.
V dnesni byrokraticke spolecnosti, nekompetentni vlady US je tohle vsechno totalne nemozne!
Vyse uvedene video je asi to nejlepsi co jsem nasel, dokonce je tam ta policejni helikoptera kterou jsem videl v primem prenosu.
Dale: Zadna Cruise Missile, naopak Pozustatky pasazeru a letadla v Pensylvanii jsou videt zde:
http://www.youtube.com/watch?v=bMZ-nkYr46w&feature=related
Pozustatky letadla v Pentagonu jsou videt zde :
http://www.youtube.com/watch?v=YTNRkb7AaQk&NR=1&feature=fvwp
Pochopitelne ze se ozve nekdo se zpravou ze ty trosky letadla tam byly predem umistnene, ale to by museli vedet predem kam je dat, coz by byla dalsi theorie……..
Horst, mimo jine “We don’t believe” neni spojene s nabozenskou virou, ale v te frazi znamena ze” nemame zadnou evidenci ktera by nas vedla k ……… ” (krasa Anglickeho jazyka “neposlouchej co rikam ale poslouchej co tim chci rici”. )
Drifter.
22 fofo // Oct 22, 2009 at 7:26
Židáci jedni špinaví orezaní
23 mt-svk // Oct 22, 2009 at 10:43
Video demolícií:
http://www.youtube.com/watch?v=-1qgx95SFds
porovnajte si to s WTC. Prakticky 1:1
24 ZeLi // Oct 22, 2009 at 11:48
to mt-svk:
suhlasim s tebou, podobnost s padom WTC je nevyvratitelna- obrovske mracna rozdrvneneho betonu, prskavky, pad do svojho podorysu, rychlost padu. Nevyvratitelna podobnost ! To len niektori to nazyvaju konspiracnymi teoriami, lebo vsetko co nie je v spravach je konspiracna teoria. Pripominam, ze termitova zmes bola najdena vo vzorkach prachu, ktory skumali dansky vedci…bolo to odvysielane v danskej statnej televizii, dokonca aj v STV1 v rannom magazine, skoda, ze to nedaju do hlavnych vecernych sprav.
Dokazy o tom mozete najst na:
http://911.yweb.sk/filmy.html
http://tvina.sk/
http://www.ae911truth.org/
25 Plenkovič // Oct 22, 2009 at 11:53
Po prostudování článku a diskusních příspěvků začínám se přiklánět k závěru, že:
* Nevyzpytatelné jsou cesty Páně
* Bez Boží vůle ani vlas z hlavy nespadne
* Je mnoho věcí mezi nebem a zemí
* Vím, že nic nevím
26 Drifter // Oct 22, 2009 at 19:04
Vse je celkem srozumitelne zde:
1. demolice http://www.youtube.com/watch?v=bMZ-nkYr46w&feature=related
2. Pensylvania : http://www.youtube.com/watch?v=bMZ-nkYr46w&feature=related
3. Pentagon : http://www.youtube.com/watch?v=YTNRkb7AaQk&NR=1&feature=fvwp
27 mannk // Oct 22, 2009 at 22:00
Vážení přispěvovatelé „ANO“ ! ! !. . . ano, začalo to možná . . . „„„přistáním lidské posádky na Měsíci“““ . . .
28 ZeLi // Oct 22, 2009 at 22:48
Drifter ja som sa pytal preco existuju stovky svedectiev ludi ktori hovoria o SEKUNDARNYCH vybuchoch v WTC??? Toto mi vysvetli. Treti krat sa pytam jednu otazku a ty stale dookola to iste tvrdis a davas tu odkazy stale od jedneho autora. A to si robis srandu s tymi videami o Pensylvanii a Pentagone ze? Tie trosky lietadla strcim do jedneho batohu. Kde su trosky kridel, trupu, kde su sedadla, kde su motory z titanu, kde je rozlietana batozina? S fotiek je jasne, ze tam dokopy nic nie je. Nikde !!! To je fakt.
Takto vyzeraju trosky lietadla po havarii:
1. http://blogs.abcnews.com/photos/uncategorized/nigeria_plane_crash.jpg
2.http://www.flightglobal.com/airspace/photos/spanairincident/images/18965/spanair-boeing-md-82-incident-in-madrid.jpg
3. http://www.spiegel.de/img/0,1020,56139,00.jpg
4.http://www.spiegel.de/panorama/0,1518,grossbild-40411-167409,00.html
5.http://www.emilkara.com/crash/Crash2.jpg
Staci ich porovnat s fotkami v pensylvanii a pentagone. Trosku rozdiel myslim si. :)
29 Drifter // Oct 23, 2009 at 1:59
To ze lidi na chodniku a v “lobby” slyseli vybuchy nema vubec zadnou vahu, to jsou ti sami lide kteri se dusovali ze videli raketu a zadne letadlo, dalsi rikaji ze videli letadlo krouzit 2x kolem Manhattanu nez se strefilo do WTC2. Japonska televise ukazovala UFO v primem prenosu a v prilozene domaci video ukazuje UFO, koncici slovy “ Muj Boze, to bylo vojenske letadlo”. http://www.youtube.com/watch?v=fdVFbTYX-tY&NR=1
Co je dulezite jsou jenom fakta. Video tocene v lobby WTC 1 behem padu prvni veze ma zvukovy zaznam na kterem je slyset padajici WTC 2 ale zadne vybuchy nejsou slyset! Proc? Protoze zadne nebyly. Poslechnete si zvukovy zaznam jeste jednou a porovnejte to s dalsim zvukovym zaznamem kontrolovane demolice!
Neni pro Vas dost trosek letadla v Pentagonu? Prehrajte si video : http://www.youtube.com/watch?v=l7eI4vvlupY&feature=related
Co zbyde z “Fantom Jet” vojenskeho letounu pri narazu do betonove bariery v 800 km. Vy tady ukazujete havarky letadel ktere se snazili pristat a havarovali, co to ma spolecneho s letounem ktery umyslne narazi do zeme a nebo zdi v plne rychlosti?
Mel jsem moznost videt z prvni ruky havarii Ceskeho Mig-19 na poli v severne od Prahy (v prostoru Vodochody kde je vyrabeli ) Mimo velke diry v zemi tam nezbyla ani duralova trubka. Zkratka nic!
Mimo jine, tak jako v Pentagonu, tak v Pensylvanii, DNA vsech kteri tam zahynuli byla identifikovana! Neni mozne aby to nekdo utajil, ty lidi tam zemreli, to je nezvratitelny fakt. Neda se zaprit ze do letadla nenastoupili, a ze je nikdo dale nazivu nevidel. Jejich pozustatky se nasli v miste havarie je jasne ze tam na kole nedojeli!
30 ZeLi // Oct 23, 2009 at 22:59
Moment…ludi na chodniku a v lobby? A ludia ktorí boli v budovach a schadzali poschodie po poschodi a tiez hasici, ktori naopak isli hore a hlasili ustredni sekundarne vybuchy este daleko skor ako padla prva vez? Prehrajte si video. Vypovede ludi su v celom filme, ale celkom zaujimave vypovede su od 13-15 minuty,od 28:30-35 :00 minuty :
http://video.google.com/videoplay?docid=-5410283867128293391
A to je iba 1%vypovedi ludi, ktore som videl.
Co sa tych videii, to si robite opat srandu? Ved si sam plyvete do huby.
1. Ako mozete porovnavat Boeing a vojenske lietadlo s neporovnatelnymi rozmermi?
2. Z toho vasho videa je vidiet naraz, vybuch a dalej konci video. To ste ako co chceli tym povedat?
3.Viete preco si tym plyvete do huby, lebo pri naraze je videt ako toto vojenske lietadlo lame stenu kridlami…tj. je vidiet jasny dokaz, ze do steny narazilo lietadlo. A teraz sa pytam. AKO JE MOZNE, ZE BOEING 757, KTORY MA OD SEBA MOTORY VZDIALENE 18M, SPRAVI DIERU DO STENY, KTORA ABSOLUTNE NEZODPOVEDA NARAZU BOEINGU 757. DIERA PO TITANOVOM MOTORE JE KDE?????
http://incogman.files.wordpress.com/2009/08/what_the_govt_said_happened_at_the_pentagon_that_day.jpg
Pripominam, ze PENTAGON ma vlastny obranny system!!!
ALE MATE PRAVDU DOLEZITE SU FAKTY:
WTC:
1. poruseni zakon hybnosti
2. poruseni zakon rychlosti volneho padu ( pri palacinkovom kolapse by obe budovy spadli za cca 96 sekund, zadnych 15 alebo 23 nie je realnych pri odpore, ktore kladlo velke mnozstvo ocele a betonu na kazdom poschodi)
3. prskavky- vzduch by sa rozlozil na celom poschodi a tlakom by rozbil takmer vsetky okna naraz…
4. WTC 7 – to je asi najvacsi dokaz toho, ze cely 11/9 je loz ! Pozrite si ako vyzeraju WTC4, WTC5, WTC6, ktore boli blizsie ako WTC7 a predsa nespadli a nie to este tak iracionalne ako padla WTC7.
5. PENTAGON-diera v stene skor ako spadla dokazuje to, ze sa do nej nezmesti ani len trup BOEINGU 757, nie to este kridla s motormi. Nevyvratitelne !
6. 3 mesiace pred padom poistenie proti teroristickym utokom? Nahoda?
To je len drobna cast. Vsetky pochybnosti spojene s dokazmi si mozete najst na stranke:
http://911.yweb.sk/filmy.html
Mna len zaraza ako mozete niektore absolutne jasne dokazy vyvratit, alebo ich nebrat do uvahy. To nehovorim ja…ja som iba student 4.rocnika leteckej fakulty, ale co architekti, demolicny experti, vedci z celeho sveta, ktori zalozili organizaciu za pravdu o 11/9. Pocet clenov 700. Ja som tiez nadaval na bin ladina a hresil na al kaidu, ale tieto veci mi otvorili oci.
Ako mozeme takto jasne dokazy prehliadat?
Kazda loz raz vyjde najavo, skor, ci neskor.
31 mt-svk // Oct 24, 2009 at 8:38
A najviac sa mi páči ako našli NEPORUŠENÝ pas Muhammada Attu. :) Tomu sa hovorí boží zázrak. :)
32 ZeLi // Oct 24, 2009 at 12:45
To bol zlaty klinec programu :D
33 Drifter // Oct 25, 2009 at 3:54
Co me zarazi je, ze Vy, bezpochyby inteligentni clovek na vyssi skole, se necha (opit rohlikem). Vzdyt je to jenom “SHOW” na ktere se vydelavaji $$$ pokazde kdy se na to nekdo diva!!! Kazdy “hit” na server prinasi $$$ pro web master. Ten vas film tu kdysi bezel na “Mystery Chanel” a pohadky pro deti. Kdyby jste si aspon nasel vice verohodnejsi film jako : “Loose Change” , urcite by Vas pobavil vice.
Tyto videa nejsou nic noveho z zidovskeho studia v “Holym Wudu”. Je to jen dobre slozena zbirka lzi a polopravd za ucelem vydelani penez!
Nemam cas to krajet na kousky ale par jich udelam:
1. (tajne 34 poschodi) Pan Rodrigues lze protoze delnici (75) firmy Henegen Construction Ltd. tam pracovali na novych kancelarich pro Lehman Bros.
2. Budova v Madridu, (27 pater) vyhorela ale stoji. Co Vam zapomeli ukazat je 16 pater co spadlo za 2.5 hodiny pozaru, nabytek a koberce, bez benzinu a letadla.. Dvacate poschodi zachranilo zbytek budovy protoze bylo z zelezobetonu a tak jako centralni stred stoji, zavesene podlahy ovsem spadly. Byl take odolnejsi nez pouhe zelezo v WTC. (Dnes uz to ani za priklad nedavaji, nasli si jinou budovu v Brazilii. Prectete si clanky sam!) nektere jsou zde: http://www.debunking911.com/madrid.htm
3. Obrazek zelezne traverzy rezane thermitem je opravdu jak malina na dortu. Az na to ze delnici na ground zero kteri odstranovali zelezo se ozvali s tim ze ty traverzy rezali po padu WTC, to je z toho zedmi poschodoveho kusu co zustal stat! Mimochodem, termite je prasek, neda se pouzit vertikalne a neni vybusnina.
Ja se s tim vice zabyvat nehodlam, Vy nechcete najit jinou pravdu nez tu Vasi. Jinak by jste objevil vice protichudnych informaci a overil si je sam. Na priklad, kdyby jste se podival pozorneji, (instead of jumping to conclusions) tak by Vam neuniklo ze vojenske letadla narazejici do betonove zdi (video) cele zmizelo na prach, cim chtel autor naznacit ze kdyz se nic nenajde tak to neznamena ze se to nestalo.Rozpeti kridel bylo sirsi nez betonova bariera, tak je videt zbytek kridla pokracujici v letu mimo barieru. Za zajimave ze v Pentagonu se nasly kusy z motoru letadla, ale zadne kousky z cruise missile a jejiho motoru. Pokud mate nervy na prohlidku mrtvych tak jsou na internetu.
Na to je ale treba Anglictina!
Průzkum veřejneho mineni, Dynamics Corporation říká, že 34 procent Američanů věří na duchy, 34% věří v UFO, a 24% věří v čarodějnice. Zatím jen 4,2% si myslí, Bush vyhodil věže do…..
34 Drifter // Oct 25, 2009 at 4:00
Zatim co “Your comment is awaiting moderation” Kde ten pas Muhameda Attu nasli? Slysel jsem to uz nekolikrat ale nikdo to nepotvrdil. Ani v 911 komise (587 stranek) to neni.
35 Drifter // Oct 25, 2009 at 6:20
……..roce 2002, Khalid Sheikh Mohammed a Ramzi Binalshibh meli rozhovor s novinářem Al-Džazíra, Yosri Fouda. V rozhovoru přiznali svoji účast na organizaci a provedeni útoku 911, se schválením bina Ládina. Také potrvdili v průběhu rozhovoru, že americký Kapitol byl zamýšlený cíl pro Let 93, a nikoliv Bíly dum ………
36 ajskjůb // Oct 25, 2009 at 10:30
hele, driftere, to mi teda prozraď, jak mohlo pentagon napadnout civilní unesené éro, aniž by bylo sestřeleno za á) ze vzduchu bojovým érem, za bé) prskavkama, kterýma je pentagram, éé pardon pentagon vybaven jak dikobraz bodlinama ? jo a ještě to by mě zajímalo, jak udělá éro od boeingů díru velikou jako po prskavce a ještě k tomu skrz tři bloky ? a proč po éru od boeingů nebyly vidět díry po křídlech a motorech ? oni se mu ulomily ještě před tím domkem, že ? a tělíčko toho éra se svrklo strachem, že ? já to tušil
37 zhulo // Oct 25, 2009 at 17:32
No ja nevidím vôbec nič zvláštneho na tom, že Dánsky premiér vedel vopred, že veža sa zrúti. Pretože už pred pádom veží newyorská polícia z helikoptéry spozorovala, že veža sa v jednom rohu vydúva a nakláňa sa na juh, taktiež spozorovali, že vonkajšia konštrukcia sa v mieste požiarov prehýba smerom dovnútra, tak z toho usúdili že veža sa za chvílu zrúti. A to, že o tom neinformovali, je lož! Polícia z vrtulníka vysielačkou dala príkaz, aby evakuovali všetkých ludí z okolia veže, pretože už to dlho nevydrží.
38 Drifter // Oct 25, 2009 at 19:00
Pro: ajskjůb // Oct 25, 2009 at 10:30
Snad muzete vysvetlit jak sestrelene letadlo leti horizontalne do zdi, jak cruise missile prorazila diry ve zdech budovy, jak to ze po missile nejsou zadne stopy, jak to ze dira je neumerne vetsi prumeru nejvetsi cruise missile, jak to ze tam neni zadna stopa vybusnin. Jak to ze nikdo missile nevidel.
Aha, tajne bytosti z Marsu to udelali za zakladny na mesici, neviditelnou raketou! No to jsem tusil…..
39 zhulo // Oct 25, 2009 at 23:08
ajskjůb: Poznám odpoveď na Tvoju otázku “jak udělá éro od boeingů díru velikou jako po prskavce a ještě k tomu skrz tři bloky”?
Pentagon má hrubé, spevnené železobetónové múry (pri stavbe sa počítalo s bombovými teroristickými útokmi), takže lietadlo nemohlo v budove nechať svoj presný otlačok. Keď narazilo lietadlo plnou rýchlosťou do betónových múrov Pentagonu, tak sa celé lietadlo scvrklo, takže tam ostala iba diera, o niečo väčšia ako je trup boeingu, ktorý prerazil ešte ďalšie prstence Pentagonu. Pekne je to ukázané na tejto animácií:
http://www.youtube.com/watch?v=2mruCD2MOs8
40 Drifter // Oct 25, 2009 at 23:49
Nekdo tady psal ze WTC byl ztratovy podnik.
Staci si najit par, pred 911 clanku, v Real Estate, Fin. Times atd:
1. Skupina investoru jako Larry A. Silverstein, a Westfield America Inc.a dalsi podepsali “Lease na 99 roku” pro WTC ktere bylo 97 % plne (coz je maximum) s rocnim prijmem $200mil. (Vlastnikem je a zustal (Pristav NY). Puvodni konkurs mel 30 firem zajem o WTC, z toho zbyly 3 skupiny investoru a z nich pak jeden.
Naopak, WTC byla velice prifitabilni a Newyorsky pristav ji leasoval za 2x vetsi cenu nez odhad v roce 1999.!
Informace, doklady vzdy jsou k mani jen se clovek musi snazit najit pravdu a prestat papouskovat blbosti nejakych “expertu” na internetu.
41 zhulo // Oct 26, 2009 at 16:24
Presne tak, len opravím – prenájom bol na 98%.
42 ZeLi // Oct 26, 2009 at 20:19
raz pravda vyjde na javo…pan Silverstein nechal 3 mesiace poistit dvojicky proti teroristickym utokom…zhrabol na tom miliardy…+ klausula, ze ked padnu tak na novom mieste postavi novy komplex… ! Aka nahoda! V januari ziska do prenajmu. V juni poisti proti teroristickym utokom. V septembri spadnu ! Podla mna mal len stastie. :D O vypovediach ludi nebudem dalej hovorit, lebo to nic nehovori…oni iba klamali, ked o par minut unikli smrti. A myslim si ze architektov, ktori navrhuju budovy mozno za expertov pokladat. Ale nie prepac ty si vacsi expert. Klobuk dole pred tebou a tvojimi argumentami. Ja si stojim za svojim, ze nie je mozne-realne aby 110 posch. budova spadla za 15 sekund.
43 Drifter // Oct 26, 2009 at 22:12
Silvestein dostal 4.5 billionu za 911, vcetne ztraceneho prijmu do doby kdy neve WTC postavi. (to je zhruba 1.6 bilionu ztrata na pronajmu )Zbyva mu podle Financnich novin 1 bilion na dokonceni, coz nestaci. Vlastnik zustava nadale Pristav New York, pozemek a budovy. Silvestein vlastni jen lease a komercni pravo na prodejni plochu po dobu leasingu.
Vypada to tak ze si bude muset vypujcit a nebo predat zpet castecni kontrolu za penezni ustupky.
On to chce dokoncit, ale vypada ze na to mit nebude. Jsem zvedav na konecnou financni ballanci a jestli na tom sabesaci vydelali.
44 Drifter // Oct 26, 2009 at 22:16
Jeste bych chtel dodat ze architekti taky prohlasili ze konstrukce Titaniku byla nepotopitelna.
Zadny konstrukter/ingenyr/architekt WTC neprizna ze nekde udelali chybu, jestli ze chteji mit dalsi zakazky.
45 ZeLi // Oct 27, 2009 at 0:14
Podla mna by si mal ty navrhnut a postavit nove WTC, to by budova mohla spadnut za 5 sekund, otocit sa hore nohami, vzlietnut, az potom padnut a vsetko by bolo v poriadku. Fakt je ten, ze najviac to smrdi pri WTC7, to musis uznat aj ty, na viacerych videa je vidiet ako sa budova lame v jadre a ked som to porovnal z inymi riadenymi demolaciami, tak je to ako cez kopirak. Tu ziadne vyhovorky a poskodeni su SMIESNE. A neboj sa Silvestein nove WTC postavi, urcite mu pomoze kamarat Rockefeler a jeho parta. A pripomeniem, ze k tym ludom, ktori hlasaju za pravdu o 11/9 patria aj experti na riadene demolacie a dalsi vedci :)
Po videu v ktorom sa Bin ladin priznava ku 11/9 vlada USA tvrdi, ze je to usvecujuci dokaz o tom, ze za tym je Al kaida a bin ladin. Na stranke FBI vsak v kolonke hladanich teroristov ohladom 11/9 Bin Ladin nie je. Ked sa ludia pytali preco tam nie je, tak v FBI povedali…NEMAME ZIADEN DOKAZ, ZE ZA TYM STOJI BIN LADIN!!! A teraz sa pytam, na zaklade coho bola pripustena invazia do Afganistanu???? Na zaklade videa??? Kde su zbrane hromadneho nicenia a chemicke zbrane v Iraku, ktore nam vladny predstavitelia USA ukazovali na zabere z druzic…vidite tam su!!! A hele v Iraku sme nic nenasli. :D Ale necham to vsetko tak, to co nam tvrdi “vlada” a “masmedia” je posvatne, kto tvrdi opak je iba konspiracny teoretik. :D
46 zhulo // Oct 27, 2009 at 0:48
OMYL ZeLi,
Silverstein z teroristických útokov z 9/11 nemal ani cent!
47 Drifter // Oct 27, 2009 at 8:19
Bude Vam to asi pripadat divne, ale i za tim stoji logicke vysvetleni:
Jeste jednou a naposledy z Al-Jazzera:
Al-Káida vůdce Osama bin Laden v nové zprávě vysílán na stanici TV arabský pátek večer, poprvé příjímá přímou odpovědnost za 2001 útoky proti Spojeným státům.
Militantní islámská skupina rozhodla, “že bychom měli zničit věže v Americe”, protože “jsme svobodní lidé … a chceme znovu získat svobodu našeho národa,” řekl bin Ládin, oblečený ve žlutém a bílém rouchu na video zaznamu oproti hnědému pozadí.
Bin Laden je “indicted” pred Fed. Grand Jury soud od roku 1998 za vrazdu 200 lidi bombou v Africe. Lybie byla prvni v 1998 ktera ho chce za masove vrazdy, pak Egypt, Saudi, Pakistan atd.
Je obvinen Fed. Soudem v NY za vrazdu Americkych obcanu mimo uzemi US, za vrazdu Americkych cizich obcanu na uzemi US, zniceni Federalniho majetku atd.
Z legalniho hlediska nema smysl pridavat dalsi obvineni kdyz uz je obvinen jednou. Jak prokurator rika: Museli by jsme zajistovat svedky, dat jim protekci, bydliste v US a zivobiti. Proc to delat, nejdrive ho musime najit, pak ho muzeme obvinit za specificke vrazdy jednotlivcu a nebo masove.
48 Drifter // Oct 27, 2009 at 8:33
Zatim co “Your comment is awaiting moderation”.
Souhlasim s Vami, Sadam tam nic nemel a to co snad kdysi mel, mu Francouzi a Americani radi prodali. Ted tam neni protivaha vuci Iranu, a uprimne receno nekdo tem fanatickym sektam musel vladnout s tvrdou rukou.
Sadam nemel nic spolecneho s 911 a kdyby Osamu nasel tak by ho povesil. Valku vyvolali lidi kolem Bushe. I starsi Bush se hadal se svym synem.
Afghanistan ? Nevim proc tam NATO vubec je. 8 let a nikam to nevede, sami Afghanci si vice pomoci nezaslouzi.
49 ZeLi // Oct 27, 2009 at 13:41
V tejto vojne ide jedine iba o to, aby trvala co najdlhsie.
50 ZeLi // Oct 27, 2009 at 13:52
AMERICKÉ ÚTOKY V PÁKISTÁNU JSOU ZA OBAMOVY VLÁDY ČASTĚJŠÍ NEŽ ZA BUSHE
AMERICKÉ ÚTOKY V PÁKISTÁNU ……
Investigativní reportérka Jane Mayerová z časopisu The New Yorker Magazine odhalila, že počet útoků amerických bezpilotních letounů v Pákistánu se dramaticky zvýšil od té doby, co se Barack Obama stal prezidentem. Během prvních devíti a půl měsíce v úřadu schválil prezident Obama tolik leteckých útoků řízených CIA jako prezident Bush za poslední tři roky svého úřadu. V současnosti má CIA k dispozici několik bezpilotních letounů neustále létajících nad Pákistánem a vyhledávajících cíle. Mayerová napsala: „…není možné pochybovat o tom, že cílené zabíjení se stalo oficiální politikou Spojených států.“ David Kilcullen, bývalý poradce generála Petreause, prohlásil, že útoky bezpilotních letounů na civilisty vedou ke katastrofální ztrátě popularity. Nedávno napsal: „Každý z těch mrtvých civilistů znamená znepřátelenou rodinu, novou krevní mstu, a další rekruty pro extrémistické hnutí, které vyrazně posiluje s každým dalším útokem bezpilotních letounů.
Obama slubil, ze do 6 mesiacov stiahne vojakov z iraku a afganistanu. Teraz ich tam posiela stale viac. Inac Obama sa stal prezidentom 20.januara a 1 februara uz bol nominovany na Nobelovu cenu za mier. Co stihol za 12 dni?
51 ZeLi // Oct 27, 2009 at 13:59
Chcel by som opytat, aky mate nazor na Lisabonsku zmluvu?
52 Drifter // Oct 27, 2009 at 20:34
Pouzivani tak zvanych bezpilotnich “Drons” je moderni forma valky. Je to o trosku lepsi nez zebevrazedny utok s vybusninami na verejnem trhu v Pakistanu, aspon mame video.
Obama to neprohlasil, protoze to ani logicky neni mozne. Prohlasil ze zacne process stahnuti vojsk do 6 mesicu v Iraku, ukoncenim pred vyprchani jeho volebniho mandatu. Kazdy si mysli ze tim myslel 180 dni a vojaci jsou doma. To je velky rozdil. Do Afghanistanu slibil akorat vice vojaku, presunutim z Iraku, coz se mu nevede jako mnoho dalsich veci vcetne Gitma.
Lisbonska smlouva vypada jako dalsi Mnichov. Podepsali to za nas!
Diky za debatu. Drifter.
53 Mikke // Oct 27, 2009 at 23:02
Driftere zdravím. Ve svém příspěvku č.21 uvádíte: “Je taky nutne si uvedomit proc by to nekdo zdemoloval, jak to naplanovat s Arabama u kormidla letadel, jak podminovat vsechny objekty vcetne Bileho domu kam posledni letadlo mirilo (nikdo nevedel ze se zriti jinde), jak to vsechno utajit a sehnat 60 tun vybusnin vcetne dalsich dratu a spojeni pojistek, umistit v budovach aby to nikdo nenasel a pak odstranit vsechny stopy fyzicke evidence sveho cinu.
V dnesni byrokraticke spolecnosti, nekompetentni vlady US je tohle vsechno totalne nemozne!” Takže vězte:
1/ Proč by to někdo demoloval?: No,bylo potřeba zvýšit ten viditelný efekt pro ovčany. Ovčany bylo nutné patřičně šokovat a bojovně naladit k tažení na Střední východ.
2/ Jak to naplánovat s Arabama u kormidel letadel? : Kdo je tam viděl Vy?
3/ Jak podminovat Bílý dům, když tam jedno z letadel mířilo? Kdo Vám řekl že tam mířilo? Ti Arabové?
4/ Včetně drátů ?? : Už minimálně 20 let se dráty k propojení výbušnin nemusí nutně používat.
No a závěrem: Naplánovat to v utajení? To mohla být maličkost. Když si vzpomeneme kupříkladu na přípravu operace k otevření druhé fronty v Normadii před více jako 60-ti lety, kde bylo tísecekrát více techniky, muselo do ní být zasvěceno stokrát více lidí a nejen Evropa, ale celý svět nevěděl nic , zhola nic?
54 Drifter // Oct 28, 2009 at 4:42
Mikke, zdravim, myslel jsem ze jste to vzdal a pridal se k jine spolecnosti.
Nevim jak Vam odpovedet kdyz jsem tam fakt u toho nebyl, s Arabacema nemluvil a Bush mne nic neprozradil. Nejblize jsem se k tomu priblizil na veceri v restauraci WTC (Okna na Svet), a pak jen z chodniku koukal zkrze drateny plot na “Ground Zero” jak tam uklizeji ten srot zeleza prachu a lidi.
To jsou jediny fakta ktera mohu osobne overit.
To ze Arabaci kormidlovali letadla dokazali jini lide, bezpecnostni kamery atd.
Kam posledni letadlo smerovalo je v#35.
To je to letadlo co spadlo v Pensylvanii a jeden arabac tam podle planu chybel, asi prisel pozde.
Jak vime, tak nikoho v US nenaladili s tim aby tahli na blizky vychod.Konec koncum pred 911 tam meli vojaky ( 3,432 v Qatar a 1,496 v Bahrain ) atd. Zadnou zaminku nepotrebovali. V Afghanistanu neni nic, to je ztratova operace a v Iraku je ropa. Vzdycky jsem si rikal, to se jim to valci, Irak ma ropu, tak si ty Amiky vlastne plati sam. Az na to ze jediny olej ktery US dovazi z te oblasti je Saudsky. (Kolem tretiny) zbytek je z Mexika, Kanady a Busheho Venezuelskeho kamarada Hugo Chaveze.
Tak mi tahle hypoteza taky nejak nevysla.
No a ty draty se fakt nemusi pouzivat, ale nikdo na svete bezdratovou demolici nepouziva z bezpecnostnich duvodu. No clovek nikdy nevi ktery mobil to nahodou spusti, tak proc by to na tak “dulezite” operaci nekdo riskoval.
Mimochodem, ani bych se neovazil rici nejakemu arabaci ze se jim to 911 nepovedlo, a vlastne to udelal nekdo jiny. Na to se mam prilis rad.
Normandie byla pekne utajena, ale zbylo sta tisice svedku kteri tam byly, tak ze mame dukazy ze se opravdu stalo. Trosku jiny pripad je VTC.
Jo, svet je plny zahad, ale kazdy clovek ma sve, i kdyz ruzne vysvetleni.
55 Mikke // Oct 28, 2009 at 20:38
Driftere, zavítal jsem opravdu jen čirou náhodou a otevřel téma, které je pro mně zajímavé. Úroveň tohoto portálu, s neustále se opakujícími xenofóbními tématy, se pro mne stala dosti nudnou. Jinak k tématu: Věříme asi každý něčemu jinému a s tím nic nenaděláme. Já, a se mnou dnes už asi většina, jsem přesvědčen o tom, že 911 bylo konspirací jistých vysokých kruhů neokonzervativců v USA a jejich nosatých kamarádů. Na Střední východ se prostě museli nějak dostat. Kdo má Kaspik a jeho okolí, pro toho je to Bingo. Tohle přece mají i ve své bibli o novém světovém pořádku. Vámi zmiňovaný Qatar a Bahrain jsou v této souvislosti o nějakých 1 200 km mimo mísu a slouží spíš ke kontrole Perského zálivu, navíc ještě jen z jeho jižní strany. Když se podíváte na mapu, pak lehce zjistíte, že klíčem je právě Irán. Proto to neustálé vybuřování proti jeho údajným snahám o výrobu A bomby a kecy o ochraně demokracie. No a klíčem k Iránu, jak z mapy také lehce zjistíte, byl právě zmiňovaný Irák a rovněž i Afghanistán. Jinak k Vaší poslední větě bych ještě doplnil místo tečky čárku a dodal slova …. “a možná rovněž i různé pohnutky”. Jaksi se mi totiž neštimuje ( při Vašem celkem solidním rozhledu) ta Vaše, až zarputilá, snaha obhajovat za každou cenu, dnes již neudržitelnou oficiální verzi. Nebo se Vám to vyplatí?
56 panáček // Oct 28, 2009 at 21:19
Mikke- a co nás podká tady až se naše tajné služby ruzhodnou vyhodit di vzduchu petřín abychom to mohli hodit na Rusi.
A hurá naně!! Máme důvod!!
Kecy,kecy,kecy.
57 Pozorovatel // Oct 29, 2009 at 2:04
Panáčku, nehul už ty špatný trávy – k marši na Rusko postačí trocha jevrejské propagandy v pár masmédiích (Železný či Moravec to umějí podat).
Ale doufejme, že k tomu nedojde.
Mikke, xenofilií se zničíme sami a ani k tomu žádné neocony potřebovat nebudeme – příliv barevných zlikviduje kýmsi nenáviděnou evropskou kulturu u nás i za mořem spolehlivěji než a href=” http://tiny.cc/f1ihp“>nanotermitové prskavky …
58 Pozorovatel // Oct 29, 2009 at 2:26
Také by měl někdo debunkovat ten roztavený kov, takový efekt většinou požár živený kerosinem nemá …
A těch pár 11.9. radostí tančících Izraelců – to byla možná jen spontánní záležitost …
59 panáček // Oct 29, 2009 at 8:33
Pozorovatel- nehulím ani dobrou trávu!!
Jsme proti legalizaci i když za mých mladých a hloupých let jsem to hulil,.
S tím Ruskem je to samozřejmě volovina,ale mě připadá volovina i to,že by si americké tajné služby udělaly takovej masakr sami!!!
A pokud vím tak když toho 11.září byly pořady v na ČT ,tak tam odborníci komentovaly pád dvojčat ,tak tvrdily,že kerosín tam udělá takovej žár,že to prý může opravdu spadnout
60 any // Oct 29, 2009 at 10:13
len jedno nech mi niekto vysvetli, WTC7 – preco som sa o nej dozvedela len pred rokom v utrobach internetu? a kohokolvek na ulici sa spytate, nebudu vediet o tomto tretom mrakodrape, kt. spadol v ten isty den. preco? ked sa dozvedame v mediach o roznych nepodstatnych veciach a toto nie je nepodstatne? ved aj keby cela jeho polovica bola poskodena, co nebola, druha cast by logicky aspon spadla na stranu, alebo by sme mohli vidiet hromadu ocele, betonu a nejake tie poschodia, ked uz nic ine. ani ja nehulim, ale ked wtc7 nebola riadena demolacia, tak uz potom neviem.
a keby vam povedali, ze robia urdzbu vo vytahoch, urcite by ste si pomzsleli, ze co ked montuju termit…ved to mohlo trvat roky, nikoho by to ani vo sne nenapadlo.
a este jedna otazka. keby bola oficialna teoria neoblomna, bez nedostatkov 100% pravdiva, jej predstavitelia by sa nebali stretnut sa s odporcami v nejakej diskusnej relacii, – za a proti. a clovek sa moze rozhodnut.
a dalsie tabuizovane temy ako tisicky ludi, kt. zomieraju v NY na respiracne choroby, ako druhotne obete 911, preco o nich nevieme?
preco v TV 9.11. neukazu tisice ludi v NY, kt. protestuju, lebo chcu nove vysetrovanie?
nie sme informovani o podstatnych veciach, len bulvar nam tlacia do hlavy, to je fakt. a to niecim zavana.
61 HORST // Oct 29, 2009 at 10:28
Nemá cenu spekulovat, kdo to udělal, nebo jestli to byly tajné služby… stejně to budou jen spekulace, které je třeba vyvrátit seriozním vyšetřováním, na které zde není žádný prostor ani materiály. Co je však možno porovnávat, jsou jasné důkazy v kontrastu s oficiální teorií, že budovy spadly nárazem letadel. Tento vysoce nuvěřitelný jev se v ten den stal dokonce dvakrát… WTC7 spadla o několik hodin později stejným způsobem, přibl. rychlostí volného pádu, aniž by do ní nějaké letadlo narazilo. Zpráva oficiálního úřadu NIST uvedla, že to bylo (opět) vlivem požáru (nikoliv narušením budovy vlivem pádu věží), že se jedná o výjimečnou a raritní událost (doslova) a že přítomnost termitových směsí nezkoumali a věří, že nebyly použity v žádné z budov, tedy ani ve WTC7.
Je zde tedy více otázek a nejasností.
Např. proč se vědci z NIST spoléhají na víru místo vědeckého zkoumání fyzikálních jevů? Řekl bych, že od tak fundované společnosti to nebyla jen nedbalost z neznalosti, opomenutí apod… naopak to celé vypadá, že se za každou cenu snažili vyrobit teorii, která by pasovala do scénáře s letadly a požárem ve WTC7. Jen chci říct, že když člověk online v TV vidí fyzikálně nemožný zázrak, tak buď věří (zázraky se dějí), nebo nevěří a chce znát jejich podstatu. U scénáře s požárem to dá obrovské úsilí (vysvětlit), nicméně “papírově” ta budova teoreticky může opravdu takto spadnout – je to ovšem extrémně složité a ztěží pochopitelné pro běžného smrtelníka.
Oproti tomu scénář s výbušninou tuto budovu sesune zcela volně k zemi v požadovaném čase a stačí k tomu “pár” výpočtů.
Pozorovatel: je někde oficiální odkaz na tu dánskou studii? Dík.
62 HORST // Oct 29, 2009 at 11:04
Co se týče 11. září, vím přesně, kde jsem byl, co jsem ten den dělal a díval jsem se ve zprávách neustále dokola na to, co se stalo. Tuším, že v ty dny zmiňovali i WTC7 a že říkali, že se sesunula pravděpodobně vlivem pádu věží. Většina těch zpráv běžela na Nově a byly převzaty ze CNN.
Zde je chronologie (11.9) z 12.9.2001 ze stránek CNN:
http://archives.cnn.com/2001/US/09/11/chronology.attack/index.html
Už ve 4 odpoledne (11.9) se veřejně vědělo, že za útoky stojí Bin Laden.
63 any // Oct 29, 2009 at 11:16
ano viem, ze CNN sa o WTC7 zmienila, mozno teda aj NOVA, u nas na SR nic. a ani CNN sa k tomu nevracala, keby to totiz ukazali castejsie, aj laikovy dojde, za nieco nie je v poriadku.
64 Pozorovatel // Oct 29, 2009 at 15:06
Nejlepší je, že se o tom sesuvu zmiňovali v jistém předstihu.
Studie bude tady.
65 zhulo // Oct 29, 2009 at 15:07
Pozorovatel: Chcel si debunknú ten roztavený kov? Nech sa páči:
http://www.ceknito.sk/video/376312
http://www.ceknito.sk/video/381384
http://debunking911.com/thermite.htm
Any:
Pád WTC7 zmieňovali takmer v každých správach. Mal som vtedey 8 rokov a pamätám sa ako vo viacerých správach rozprávali že sa zrútil ďalší mrakodrap WTC7. Tiež si spomínam, ako v jedných správach hovorili že zrútenie hrozí aj budove World Financial Center.
66 Mikke // Oct 29, 2009 at 19:13
Pozorovatel: Xenofilie i xenofobie, coby dvě strany jedné mince, je třeba užívat s rozumem a po kapkách. Pokud je do sebe hrneme po půllitrech je to špatně. Ohledně 911 by rovněž stálo za objasnění jak se mohly ocitnout zbytky lidských těl na střechách okolních věžáků ve vzdálenosti až 300 m od, volným pádem se k zemi řítících a do sebe se hroutících, věží WTC 7.
Rovněž na tu mnohatunovou ocelovou traverzu zaseknutou v rohu opodál stojíciho mrakodrapu musela protentokrát a to zcela vyjímečně působit gravitační síla jaksi vodorovně, nikolivěk svisle, jak má obvykle ve zvyku.
67 zhulo // Oct 29, 2009 at 22:16
Mikke: Pozri si ešte raz videá pádu budov, a zistíš, že volným pádom nepadali. Ak si všimneš pozorne, že kusy trosiek ktoré padali vedla budov, padali omnoho rýchlejšie ako postupovala hlavná vlna pádu. A ak si myslíš, že ludské pozostatky nájdené na streche budovy a kusy trosiek pozapichované v okolitých budovách boli spôsobené výbušninami, tak si na omyle, pretože pád niekoľko tisíc tonového kusu budovy, ktorý sa rúti na poschodia pod ním, dokáže vyvinúť silu a tlak ako stovky kilogramov dynamitu!
68 Drifter // Oct 29, 2009 at 23:23
Pro Mikke // Oct 28, 2009 at 20:38
Trosku jste mne zklamal vasim:
“zarputilá, snaha obhajovat za každou cenu, dnes již neudržitelnou oficiální verzi. Nebo se Vám to vyplatí?”
Presto, ze Vas koment perfektne plati i pro Vas, nikdy bych Vas takhle nenarknul.
1. Lidske pozustatky, traverzy atd. se nasli na dalsich budovach. Ze nespadli presne do pudorysu, je videt ze horni casti (asi 20 pater) pada uplne jinam. 300 m od veze by snad nikdo neprezil.
2. Roztaveny kov je vysvetleny nekolikrat, jen treba cist, a videt CELE videa, ne jenom vhodnou cast.
3. Tancujici Izraelci jsou taky vysvetleni, jen treba cist. Je znamy fakt ze Maria na ne poslala FBI protoze se ji zdalo ze mluvi Arabsky. To ze zacali filmovat po padu vezi je take jasne. Bylo jich 5 a 7 vterinovy Cesky trankript je zde:
http://www.youtube.com/watch?v=xAOCcRvqpz8&feature=related
4,2% si myslí, Bush vyhodil věže do….. Celkem jsem rad ze k teto skupine nepatrim.
69 ZeLi // Oct 30, 2009 at 3:32
Bud som uplny dement ale ako pozeram tak pozeram, ale ta vrchna odlomena cast sa pri zaciatku lame, potom z nicoho pada kolmo dole a mizne v prachu. Posli link, kde je vidiet, ze pada vedla budovy a to tych 300m??? :D
70 ZeLi // Oct 30, 2009 at 3:38
zhulo ty si expert na vybusniny, alebo nebodaj na riadene demolacie?
71 Drifter // Oct 30, 2009 at 4:54
Tech 300 metru prislo od Mikke. Ale z fotek je videt ze je to mozne. Mimo jine existuje mapa pudorysu celeho komplexu, s tim kam co spadlo.
Zde je 40 minut fotografii z privatni kolekce:
http://media.abovetopsecret.com/media/3874/FEMA_Photographer_Kurt_Sonnenfeld_-_Complete_WTC_Photos/
72 Drifter // Oct 30, 2009 at 5:07
Pudorys dopadu WTC je zde :
http://www.de-fact-o.com/fact_read.php?id=90
73 HORST // Oct 30, 2009 at 5:15
Tak ještě jednou pro Zhula …
Zpráva NIST říká toto:
“NIST estimated the elapsed times for the first exterior panels to strike the ground after the collapse initiated in each of the towers to be approximately 11 seconds for WTC 1 and approximately 9 seconds for WTC 2″
Vzorec pro výpočet času, za který spadne těleso z dané výšky ve vakuu:
čas rovná se druhé odmocnině z podílu dvojnásobku výšky a gravitačního zrychlení
http://fyzika.jreichl.com/index.php?sekce=browse&page=13
g=9,81
výška=417m
Tedy ve vakuu nám vychází čas: cca 9,22s
… což se přibližně shoduje s výpočtem vědců z NIST (Národní institut standardů a technologie USA) …, tedy s rychlostí volného pádu…
——
Dále je přinejmenším divné, že NIST nevzal v potaz teorii o výbušninách a zastírá se vírou.
Proti této víře stojí studie vědců, která objevila v prachu WTC nanotermitové částice.
Takže je otázka, jak dlouho víra vydrží pod náporem jasných důkazů a vědeckých poznatků.
—
Drifter:
Vy vždycky nahodíte nějaká čísla, či citáty (viz. Klaus) bez jakýchkolik podkladů… Kde jste prosím vzal to číslo 4,2prc.?
Další videa …
http://www.archive.org/details/9-11_video_off_air_VHStoDivXviaConvertX
74 HORST // Oct 30, 2009 at 5:25
Drifter: ten půdorys hlásí nějakou chybu …
75 HORST // Oct 30, 2009 at 5:49
Ostatně i ten slideshow fotek pěkně ukazuje, jak se 48000m ocelových nosníků a 200,000m sloupů z prvotřídní, vysoce pevné oceli odolné proti tepelnému působení, během 10 sekund skácelo k zemi, kde po nich zůstala prakticky jen hromada na kousíčky nadrceného kovového odpadu… neuvěřitelné.
76 Drifter // Oct 30, 2009 at 10:11
Pokud Vas to stale zajima tak si prectete par publikaci a snad se vam rozsviti. Ja uz toho napsal dost. Jak se rika, muzeme dovest kone k vode ale nemuzeme ho nutit pit.
1. WTC je prvni svetova demolice ktera zacina ze zhora? (Prizemni steny a patra jeste stoji jak je videt na fotkach) Kazdy demo expert vam rekne :zajimava technika!
2. Nevim co myslite s pudorysem? Ten link funguje, je to na spodni strance.
3. Jestlize antena spadla na chodnik za 9 vterin, tak prvni patro muselo spadnout za dvojnasobnou dobu, – asi prijatelny argument. (Viz. akusticky zaznam padu, seismicky to take potvrdil) Visualni neni velice spolehlivy jelikoz ten prach zabranil neco poradne videt.
Dale na to tema opravdu nehodlam psat. Preji hezky weekend.
77 zhulo // Oct 30, 2009 at 11:59
ZeLi: Nie som expert na výbušniny ani na demolácie…
Na tom, že vrch Veže sa naklonil a začal padať do pôdorysu nie je nič divné. V skutočnosti to iba potporuje oficiálnu verziu. Ak by tá budova bola odpálená, prečo by sa vrch mal nakláňať? Predsa by bolo odpálených naraz všetkých 47 jadrových nosníkov a začali by pekne rovno padať. Lenže ony zlyhali postupne. Vrch sa začal nakláňať na severovýchod, pretože tam bolo sústredených najviac požiarov (vyhladaj si na nete teplotné simulácie, tie ukazujú, že najsilnejšie požiare v Južnej Veži sa koncentrovali okolo severovýchodného rohu), potom po určitom naklonení sa odlomili zvyšné nosníky a vrch začal padať smerom dolu.
HORST: Nist zisťovala čas pádu veží podľa seizmických otrasov. Volný pád z vrchu by trval 9,22 sekundy, to máš pravdu. Ale to, že zastávam oficiálnu verziu, neznamená, že sa stotžňujem zo všetkým, čo tvrdí. Podľa videí pádov veží, Južná Veža padala okolo 15 sekúnd, a Severná okolo 22 sekúnd(čo je viac ako dvojnásobne dlhší čas, ako by trval voľný pád). Je to odmerané v tomto videu:
http://www.youtube.com/watch?v=qLShZOvxVe4
Ak neveríš tomu videu, tak si vyhľadaj sám videá pádu veží, zober si do ruky stopky, a odmeraj si sám čas, za ktorý padali.
78 ZeLi // Oct 30, 2009 at 16:22
to drifter: ja mam rozvietene uz dobry rok, len ty si stale v temnote…
79 ZeLi // Oct 30, 2009 at 16:23
to zhulo: zakladal si uz niekedy ohen? co znamena cierny dym?
80 HORST // Oct 30, 2009 at 17:02
Pokud věříte oficiální teorii (podobně, jako NIST věří, že termite či jiné výbušniny nebyly použity), budete muset uvěřit NIST, že budovy spadly rychlostí volného pádu, což potvrzují na několika místech v závislosti na tom, co viděli na videu.
Např. zde:
http://wtc.nist.gov/pubs/factsheets/faqs_8_2006.htm
“Since the stories below the level of collapse initiation provided little resistance to the tremendous energy released by the falling building mass, the building section above came down essentially in free fall, as seen in videos…”
Tedy – budovy padaly rychlostí volného pádu, což dle mého odporuje všem zákonům fyziky.
Dále co s WTC7? Žádné letadlo, pád do 7 sekund, zřícení na hromádku trosek vlivem požáru? Z archivu CNN je jasně čitelné, že nejprve se tvrdilo, že budova byla narušena vlivem pádu obou věží. Nic takového se neprokázalo a přišla teorie o požárech, které pád způsobily. Také je zajímavé, že o WTC7 se všeobesně moc neví. Když jsem se známými před časem probíral 911, udivěně se dívali, cože to bylo vlastně za budovu? Jistě, protože to zatutlali a o WTC 7 se prostě nemluvilo.
Když se pozorně podíváte, jak WTC7 spadla, je zcela jisté na první pohled, že vlivem požáru to být nemohlo. Ani kdyby byla celá budova v plamenech!
To máme jen fyzikální aspekty těchto jednotlivých událostí.
Výše zmíněná chronologie 911 ze CNN je ovšem ještě zajímavější. To bleskurychlé odhalení údajného pachatele! Ta okamžitá jistota ohledně oficiální verze fyzikálních spojitostí a jevů, které ten den proběhly! … řeknu Vám, že tenkrát jsem z toho byl tak v šoku, že mě ani na chvíli nenapadlo pochybovat. Až po čase jsem se díval na ta videa znovu a znovu a jistě jsem nebyl sám, také spousta vědců, inženýrů, fyziků a chemiků …
To s těmi Dánskými vědci… jak to vůbec zapadá do oficiální verze? Moc ne,… z oficiálních kruhů nikdo podobnou teorii nezkoumal …, neboť oni věří a nechávají věřit i ostatní…
Také mě zajímá ten manévr, který údajně proběhnul, než vypařivší se Boeing zavrtal se do Pentagonu. Znám několik pilotů – a ti tvrdí, že necvičený pilot vůbec není schopen Boeing ovládat, oproti tomu s Ókáčkem se umí vpohodě otáčet jako palačinka.
http://www.ntsb.gov/info/autopilot_aa77_ua93_study.pdf
Jinými slovy, vůbec si nedokážu představit Araba z pouště, vycvičeného na Letadélku Káňe, který ve fanatické předzvěsti vkročení do Alláhova panství, poletuje s Boeingem nad Pentagonem, jako s motorovou vážkou a elegantně to našupí přímo do zdi, před čímž elegantně “pluje” několik metrů nad zemí – myslím, že na takto dokonalý manévr by nestačil ani sám Eso Rimmer.
——
Také bych už nepokračoval, ale prostě mi to nedá … na začátku této debaty jsme tu měli budovy, které údajně nespadly rychlusí volného pádu. NIST dokazuje pravý opak. Pak jsme tady měli teorii, že termite by nebylo možné propašovat. NIST místo vědecké práce odvedl pouze víru, zatímco vědci, pod vedením dánského chemika Harrita z kodaňské univerzity termite prokázali.
Zde si položme otázku – do jaké míry nám víra v to, co nám předkládají vládci tohoto světa, může pomoci a do jaké míry nám může uškodit?
81 zhulo // Oct 30, 2009 at 19:22
ZeLi: Zakladal som oheň a viem čo značí tmavý dym. Viem čo si tým chcel povedať – že to značí nedostatok kyslíka a tedy, že oheň je slabý. Lenže v prípade WTC to bolo presne naopak. Požiare neboli slabé, boli silné, a najsilnejšie z nich dosahovali teplotu 1000°C. Čierny dym neznamená, že mali nedostatok kyslíka. Čierny bol preto, lebo tam horelo letecké palivo a plastové zariadenia v kanceláriach, a tie vytvárajú suchý, čierny dym, petože majú extrémnu mieru tepelnej priepustnosti. Skús si zapáliť plastové flaše alebo petrolej. Budú čmusiť čiernym dymom ale zato oheň vôbec nemusí byť slabý.
HORST: Už som povedal, že nesúhlasím zo všetkým čo tvrdí NIST. Konkrétne nesúhlasím s tým, že budovy padli volným pádom. Už si si pozrel to video? Si pozri pád veží a bude Ti jasné že padali dlhšie ako 9,22 sekúnd.
WTC7? Keď už tvrdíš že to bolo 7 sekúnd, tak mi je jasné, že si velmi zle informovaný. Pozri sa na kolaps a uvidíš, že ako prvá zlyhala východná časť budovy, 8 sekúnd pred zosunutím. Najsilnejšie požiare boli sústredené na východnej strane budovy. Budova bola navrhnutá tak, že časť nad 7. poschodím musela byť podporovaná tromi hlavnými nosníkmi. Ako prvý zlyhal východný nosník, pretože najviac horelo na východnej strane, potom, nezvládajúc prerozdelenie na váhe, o 8 sekúnd zlyhali zvyšné 2 nosníky a spadla celá budova, takže spolu to vychádza, že padala 16 sekúnd, nie 7!!
http://www.youtube.com/watch?v=rawrAdoccDk
82 Pozorovatel // Oct 30, 2009 at 23:40
„specifika požárů ve WTC 7 a způsob, jakým způsobily pád budovy, zůstávají v tomto okamžiku neznámé. Nejlepší hypotézy jsou jen velmi málo pravděpodobné. K vyřešení tohoto problému jsou nutné další zkoumání, vyšetřování a analýzy.“
To tvrdili před dvěma lety, když se “ukecl” manžel kečupové královny Kerry. Ostatně, existuje i záznam výroku Giulianiho z 911, že je budovu potřeba strhnout.
Zdá se, že se konečně podařilo po letech vypotit přijatelné teorie a hezké grafy, které činí sesuv nejen WTC 7 (o kterém se pro jistotu prakticky mlčelo) “přijatelnější” a tyto jsou následně nadšeně šířeny zdejšími osvícenými.
Ovšem jsou to pouze teorie, prakticky stejné vypovídací hodnoty jako ty tzv. konspirační – ostatně sama spekulace na sestup akcií aerolinek těsně před 911 stojí za zamyšlení …
Rovněž mě přiliš nepřesvědčily Zhulovy argumenty, není jasné, o jaký tekoucí kov se jedná, jen se kvůli údajné nízké teplotě ve WTC předpokládá hliník. Ovšem vydávat za zdroj explodující letouny (složené navíc z hliníkových slitin) či fasádu (o pár drátech v kompech nemluvě) mi nepřipadá pravděpodobné, navíc by se kov z různých izolovaných zdrojů stěží sléval dohromady jako nějaký terminátor.
83 ZeLi // Oct 31, 2009 at 0:30
zhulo: drviva vacsina leteckeho paliva zhorela pri vybuchu, to je jasne vidiet na videu, dokonca to hovori aj FEMA. Len mi vysvetli ako tam mohlo byt 1000 C, ked ludia stali v zadymenych oknach ( vraj tam horia plasty) a volali o pomoc? To je jasne vidiet na videu. Ako si nechapem ako tam mohlo byt tak teplo? SMIESNE TVRDENIE OD TEBA. Ked sludejeme ohen po naraze a tesne pred zrutenim, tak je jasne vidiet, ze ohen dohorieval…t.j. iba obe veze iba dymeli. Co sa tyka Pentagonu? Arab unesie Boeing, spravi manever o ktorom profesionalny piloti tvrdia, ze je neuskutocnitelny. Ako nam toto vysvetlite?
Absolutne suhlasim z Horstom, napisal to velmi dobre.
84 Giulio Bernacchia, pilot // Oct 31, 2009 at 1:43
Tady je to vysvetlil Italsky profesionalni pilot a instruktor. http://www.911myths.com/Another_Expert.pdf
Najit se da vsechno. Drifter
85 zhulo // Oct 31, 2009 at 2:34
Pozorovatel: Ak myslíš ten materiál, ktorý vytekal z Južnej Veže, tak to bol skoro určite hliník, pretože vytekal presne z toho miesta, kde boli hliníkové trosky z lietadla.
ZeLi: Drvivá väčšina paliva vyhorela pri počiatočnej explózií, zvyšné palivo začalo horieť v budovách a vyhorelo do 10. minút. Potom tam horeli už iba kancelárske zariadenia (plasty, koberce, nábytok …), tie dokážu vyvinúť teplotu 900 – 1000°C (kritické oslabovanie nosníkov nastávalo už pri 600 – 700°C). Samozrejme, nebolo tam na všetkých miestach 1000°C, to bolo iba na niektorých (odtial väčšinou ludia nemávali). A ako som už povedal – to, že tam bol čierny dym, neznamená že požiare boli slabé. Zapál si doma nejaké plasty, uvidíš ako to bude celé čmudiť na čierno. Ak si myslíš, že požiare boli slabé, tak vysvetli tých 200 ludí, ktorí povyskakovali z okien…
P.S.: Kto si myslí, že WTC 7 bola odpálená, nech si stiahne a pozrie celý tento dokument. Je tam vysvetlené aj to skoré vyhlásenie o páde budovy v správach, keď ešte stála.
http://911blog.yweb.sk/772/Konspiracni-teorie-o-11-zari-2001-na-CT1-8-sept-2009-20-00.html
86 Honza // Oct 31, 2009 at 9:12
Kdo viděl,jak Bushovi oznamují tuto událost,muselo mu být divné,jak reagoval-nebo spíš nereagoval.Správný president,by okamžitě odešel, protože by to byla velice vážná věc.Ale on o tom věděl,a přišli mu jen říct,že akce začala. Všichni židovští zaměstnanci byli předem varováni.A karosen nemá takový stupeň žáru při hoření, aby poničil ocelové nosníky natolik,že by spadly obě budovy. Amerika potřebovala “lidový” souhlas k útoku na teroristy v čele s Bin Ládinem. Tak ho dostali….
87 HORST // Oct 31, 2009 at 10:48
Právě jsem shlédnul ten dokument BBC (viz. př. č. 85).
Pro Boha, jaká teorie spiknutí? Vždyť vláda USA v důsledků této katastrofy rozpoutala dva válečné konflikty!
Vysvětlení pádu WTC7 díky požáru je více než směšné. Viz věta (NIST): “Skelet v té chvíli ztratil veškerou svou celistvost…” Zdá se mi opravdu vysoce nepravděpodobné, že by všechny nosné sloupy povolily v jeden okamžik (následkem požárů) tak, že celá budova spadla symstericky dolů, jako domeček z karet.
Správně tam opět uvádějí dobu sesuvu budovy, což se opět takřka rovná rychlosti volného pádu.
Dále: “Veškerá ocel z věže byla odvezena a přetavena…” – neříká se tomu zničení důkazů?
Bush: “Dnes dopoledne byla neznámými zbabělci napadena naše svoboda…”
CNN 4pm: za útoky byl nejspíše zodpověný Bin Laden, … což se nikdy neprokázalo.
Ještě k pádu budovy WTC7 – oficiální vysvětlení směřuje k závěru, že se v podstatě stal zázrak.
Já na zázraky nevěřím.
88 Rys // Oct 31, 2009 at 16:58
http://blog.eurabia.cz/Blog/PetrGabriel/321-rizena-demolice-wtc-11-zari-2001-v-ny-potvrzena-vedci-usa-.aspx
89 Pozorovatel // Oct 31, 2009 at 19:14
I když se občas dějí věci, které by se dít neměly, okolo 911 se jich událo až přespřiliš.
Patří mezi ně i velký počet diskutérů na nejrůznějších fórech, které se vydávali za statiky či stavební experty a hlásali sebejistě teorie, od kterých dříve či později ustoupili sami jejich tvůrci – což jim ovšem nikterak neubralo na sebejistotě při následném hlásání nových verzí …
90 zhulo // Oct 31, 2009 at 20:38
Pozorovatel: A tým myslíš toho Petereneho z 911.yweb.sk?
91 Mikke // Nov 4, 2009 at 21:22
No Hrste, já hledím. Co se to udál za posun ve vaších světonázorech,? Před cca rokem jste mě napadal za moje “kacířská” tvrzení ve smyslu, že jsem nenormální pokud si myslím, že si to amíci udělali sami – zabít 3 tis. “svých” lidí – nemožné!
No, dnes už je to jiné -viďte?
92 HORST // Nov 4, 2009 at 23:36
To s tím zjevením vypadá, jako dobře načasovaný a perfektně provedený kouzelnický trik…
93 Drifter // Nov 15, 2009 at 6:03
Master-mind cleho utoku jde pred soud v US. Google preklad :
WASHINGTON – Nedlouho poté, co byl rousted z postele a chytil v nájezdu před svítáním v Pákistánu v březnu 2003, Khalid Shaikh Mohammed dal jeho únosci dva požadavky: Chtěl právník, a on chtěl být přijata do New Yorku.
Generální prokurátor Eric H. Držák Jr. v pátek oznámil, že Khalid Shaikh Mohammed by žaloval u federálního soudu v New Yorku.
Po téměř sedmi-leté odysea, který ho vzal do tajných věznicích CIA v Evropě a na americkém vojenském vězení na Kubě, pan Mohammed se konečně může dostat jeho přání.
Bude nejvyšší vůdce Al-Káidy k datu hnán k zodpovědnosti za masové vraždy téměř 3000 Američanů, stanout na Manhattanu, zatímco jeho šéf, Osama bin Laden, pokračuje k vyhýbání se policejní zátah na celém světě.
Přesto vychloubačný, výpočet a urputně nezávislá pan Mohammed nikdy přesně odpovídalo škatulky náčelník Káidy. Má málo použitelné pro high-hlídal moralizování některých jeho spolupracovníků, a po celá léta před útoky z 11.září, on odmítl dát přísahu věrnosti bin Ládina Pan – zjišťuje, že pokud vůdce Káidy zrušen září 11 plot, on by nemusel uposlechnout rozkaz.
Horste, kdyz na zazraky neverite, jak muzete verit v zazrak ze to udela nekompetentni Bush?
94 HORST // Nov 15, 2009 at 9:40
Nikde jsem nenapsal, že to udělal Bush, ani jsem o tom nespekuloval. Viz. např. můj příspěvek č. 61.
95 Drifter // Nov 15, 2009 at 19:54
Pravda, proto se ptam. Pro humor : http://www.youtube.com/watch?v=urkXbPl56R0&NR=1&feature=fvwp