Napsal: dr. Nidal Saleh
Každý, kdo si myslí, že zběsilý izraelský útok proti Libanonu je reakcí na zajetí dvou izraelských vojáků, je na velkém omylu. Na osvobození zajatých vojáků jistě není třeba zničit celou zemi, zničit letiště, přístavy, obytné domy a vraždit nevinné civilisty, děti, ženy a starce. A ti, kteří pláčou nad zajatými vojáky a žádají jejich okamžité přepuštění, nechť si laskavě vzpomenou, že Izrael do dnešního dne drží kolem 10.000 arabských vězňů. Podle oficiálních izraelských zdrojů Izrael od okupace v roce 1967 uvěznil až 600.000 Palestinců. Do dnešního dne vězní 8.000 palestinských politických vězňů, z toho 334 dětí, 119 žen, 750 pak bez obvinění, desítky z nich jsou v izraelských vězeních více než dvacet let. K tomu všemu „demokratický“ Izrael vězní 120 politických palestinských vězňů s izraelským občanstvím. V poslední době Izrael uvěznil členy vlády palestinské samosprávy a několik demokraticky zvolených palestinských poslanců.
Cílem akce Hizballahu bylo a stále je vyměnit ty dva vojáky za svoje druhy, kteří jsou v izraelském zajetí až 25 let. Izrael má však jiný cíl.
K pochopení celkové situace musíme podtrhnout několik důležitých faktů: Za prvé si musíme přiznat, že dnešní doba je prosionistická. Sionisti v dnešní době, ať chceme nebo ne, vládnou našemu světu. Stephen Walt, profesor na univerzitě v Harvardu a John Mearsheimer, politický vědec z univerzity v Chicagu, potvrdili tu skutečnost v dnes už dobře známé knize „Izraelská lobby a izraelská zahraniční politika“, že válku v Iráku USA bojují pro Izrael a proti vlastním zájmům na Blízkém východě a potvrdili to, co je mnohým Američanům zřejmé: Spojené státy byly ochotné vzdát se vlastní bezpečnosti za zájmy židovského státu Izrael. Největší izraelská lobby AIPAC je v skutečnosti agentem cizí vlády a drží americký kongres v hrsti. Robert Fisk výstižně pojmenoval USA „Spojené státy izraelské.“ Bez pochopení tohoto faktu těžko pochopíme sled událostí.
Izrael má svůj cíl, který je dávno vyhlášen a podle něhož již dlouho jedná. Izraelský novinář Oded Yinon již v roce 1982 uveřejnil dokument ze zdrojů ministerstva zahraničí židovského státu pod názvem „Strategie pro Izrael v osmdesátých letech” v časopise Kivunim (Směrnice), což je „časopis pro judaismus a sionismus”. Dokument tvrdí, že aby mohl Izrael přežít, musí se stát imperiální mocností v oblasti Středního východu a musí se postarat o přeměnění arabských zemí na malé, neefektivní a nedostatečně vybavené státy, které se nebudou moci postavit proti izraelské vojenské síle.
Dokument popisuje arabsko-muslimský svět jako „dočasný domeček z karet, slepený dohromady a uměle rozdělený do států, které se všechny skládají z různých menšin a etnických skupin navzájem nepřátelských. Egypt, podle tohoto dokumentu, se rozdělí a rozkouskuje a v Horním Egyptě se vytvoří křesťanský koptický stát, některé jiné arabské státy úplně zaniknu. Rozpad Sýrie a Iráku na etnicky a nábožensky jednotné oblasti, to je dlouhodobě prvořadý cíl Izraele, když zneškodnění jejich vojenské sily je terčem krátkodobým. Irák, na jedné straně bohatý na ropu a na druhé vnitřně rozkouskovaný, je zaručeným kandidátem na izraelský terč. Dokument prohlašuje, že rozpad Iráku je pro Izrael ještě důležitější než rozpad Sýrie. Momentálně je síla Iráku pro Izrael tou největší hrozbou. V Iráku budou existovat tři státy kolem třech hlavních měst: Basra, Bagdad a Mosul.” Připomeňme si, že tento dokument byl zveřejněn v roce 1982! Izraelský cíl se od té doby ani v nejmenším nezměnil. Izrael chce za pomoci USA vytvořit tzv. „velký střední východ“, kde bude hrát úlohu imperiální velmoci. Velký střední východ má být bezpečná zóna, která bude zahrnovat všechny arabské státy i Irán. Izrael chce kontrolovat ekonomickou, kulturní a bezpečnostní politiku celé oblasti a hlavně ekonomické zdroje včetně nafty.
Izrael dokázal, s pomocí USA a zkorumpovaných arabských vlastizrádců, zneutralizovat Egypt. Státy arabského zálivu, na čele se Saudskou Arábií, byly koupeny již dávno. Nedávno spolu s USA a Evropou dokázal Irák nejen porazit, ale doslova zničit a rozdrtit na malé kousky. V cestě zůstaly tři síly: Sýrie, Hizballah v Libanonu a Irán. K tomu všemu má Izrael doma dosud nevyřešený problém, problém Palestinců, kteří se nechtějí sami vytratit z povrchu země a stále se množí a zuby nehty drží zbytky svého území.
Co se týká Palestinců, cílem izraelské politiky je jejich likvidace. Likvidace palestinského lidu je součástí izraelského myšlení od vzniku židovského státu a myšlení sionistických pohlavarů již před vznikem Izraele. Likvidace a etnické čistky Palestinců začaly hned se zrodem židovského státu. Celý příběh této genocidy byl popsaný v osmidílné knize „Historie Haganah“, kterou vydala izraelská armáda. V souladu s tím izraelská armáda soustavně ničí infrastrukturu Palestinců, systematicky ničí elektrické a vodní zdroje, školy a univerzity, nemocnice a lékařská střediska, mešity a kostely, cesty a přístavy, sídla stran a organizací. Izraelská armáda ničí každý zdroj obživy a ve spolupráci s židovskými osadníky systematicky vytrhávají z kořenů olivovníky, ničí úrodu a konfiskují úrodnou zemi. Raketami ničí každou řemeslnou dílnu pod záminkou, že tyto dílny vyrábějí zbraně. Vraždí co nejvíce palestinských vedoucích kádrů, inženýrů, lékařů, ekonomů a politických představitelů pod záminkou, že jsou to teroristé. Cílem izraelské politiky je ztrpčit Palestincům život do takové míry, že ten, kdo zůstane na živu, sám uteče a opustí svoji vlast.
Všechno se to děje se souhlasem a podporou USA a za dokonalého mlčení Evropské unie, která je paralyzována a zmatena virem zvaným „holocaust“. Tento pocit viny byl způsoben hluboce zakořeněným pocitem viny křesťanů za nacistický holocaust. Jak píše A.Lilienthal „Křesťanská vina musí být tudíž za každou cenu zachována a stále udržována vydavateli, redaktory a spisovateli nakloněnými Izraeli, a v Hollywoodu producenty a režiséry. A tedy běda těm, kteří se zdají ohrožovat toto status quo, které je tak podstatné pro existenci Izraele.“
Scénář proti Sýrii a Libanonu začal dne 14. 2. 2005, když při bombovém útoku v obchodní čtvrti v libanonském Bejrútu byl zavražděn předseda vlády Libanonu Rafík Harírí. Byl to velmi profesionální a sofistikovaný útok, který má některé znaky práce izraelského Mossadu. Harírí nebyl v žádném případě nepřítel Sýrie a nebyl pro Sýrii nepohodlný. Ještě dva dny před svou smrtí ocenil úlohu Sýrie v nastolení občanského smíru mezi Libanonci a při pomoci Libanonu obnovit mír a pořádek.
V Libanonu totiž dlouhá léta zuřila občanská válka, která tento stát doslova zničila. Když se Libanonci nedokázali mezi sebou dohodnout, obrátili se na Arabskou ligu pro pomoc. Ta se na setkání představitelů arabských států, které se konalo v Al Taef v Saudské Arábii, obrátila na Sýrii, aby poslala do Libanonu svoji armádu na pomoc při nastolení míru. Dohodu podepsali představitelé všech libanonských politických stran a organizací. Sýrie při této akci ztratila několik tisíc vojáků.
Zpráva o smrti Harírího se ještě nedostala k veřejnosti a už vypukla velká mediální kampaň proti Sýrii. Sýrie byla ihned obviněná z jeho vraždy a z Washingtonu, Londýna a Paříže proudila lavina propagandy, že za to všeo může Sýrie, která, jak jinak, podporuje terorismus. Trojice Washington, Londýn a Paříž žádala Radu bezpečnosti OSN, aby jednala o situaci v této oblasti. Rada bezpečnosti se sešla a promptně vydala 7. dubna 2005 rezoluci č. 1559, která žádá okamžitý odchod syrských vojsk z Libanonu a odzbrojení všech libanonských a palestinských takzvaných militantních skupin v zemi, zejména Hizballahu. Pro případ, že by Sýrie ihned rezoluci nesplnila, bude proti ní mezinárodním společenstvím, čímž se rozumí USA, tvrdě zakročeno, vyloučen není ani vojenský zásah. Syrský odchod z Libanonu by se pak mohl, podle amerického prezidenta Bushe, dotknout i Damaškem podporované libanonské ozbrojené skupiny Hizballah, kterou Washington označil za hlavní hrozbu pro úsilí o dosáhnutí izraelsko-palestinského míru. Zřejmě Bush nevěděl anebo nechce vědět, že Hizballah je čistě arabskou a libanonskou stranou, která je součástí libanonské společnosti a v žádném případě není syrská ani iránská. Má velkou podporu mezi Libanonci, jelikož představuje odboj proti Izraeli a pevně stojí v cestě sionistických plánů. Hizballah jako hnutí odporu vzniklo v době izraelské okupaci Libanonu a hrálo velkou úlohu při vytlačení izraelských okupantů z tohoto státu.
Podívejme se na tu politiku dvojího metru. Rada bezpečnosti vydala desítky rezolucí proti Izraeli jako například rezoluci č.194, č. 242, č. 338 a č. 425 a židovský stát je všechny ignoroval a nezaznamenal jsem, že by se „mezinárodní společenství“ či Rada bezpečnosti OSN vyhrožovaly Izraeli sankcemi nebo vojenskými zásahy.
Sýrie okamžitě stáhla svoji armádu z Libanonu a prohlásila, že tím splnila to, co od ní uvedená rezoluce žádá. Libanon odmítl odzbrojení Hizballahu a považoval to za svoji vnitřní záležitost. Libanonští představitelé dodali, že dokud Izrael bude okupovat libanonské území, ozbrojené složky Hizballahu zůstanou jako záruka proti další izraelské agresi.
Samozřejmě vládcům ve Washingtonu výsledek zcela nevyhovoval a znovu přišli s tím, že židovský stát je mírumilovný, brání se proti teroru a terorismu, a opět žádali odzbrojení Hizballahu a otevření tzv. bezpečné zóny mezi Izraelem a Libanonem. Byli arogantní do té míry, že si dovolili prohlásit, že libanonská oblast Šiba, kterou okupuje Izrael, patří Sýrii a ne Libanonu. Libanon na ni nemá nárok a jelikož Sýrie ještě nepodepsala mírovou dohodu s Izraelem, tak Izrael není povinný ji Sýrii vrátit.
Izrael dnes, doslova a do písmena, ničí Libanon - ničí infrastrukturu, hlavně zdroje elektřiny, vody i dopravní komunikace a přitom dokázal povraždit stovky civilistů, žen a dětí. Do dnešního dne dokázal zabít jen několik bojovníků Hizballahu. Izrael říká, a USA s Evropou s ním souhlasí, že jeho cílem je realizace rezoluce Rady bezpečnosti č. 1559. Takže dnes je Izrael, paradoxně, vykonatelem takzvaného mezinárodního společenství, kterou ten samý Izrael celé léta ignoroval.
Samozřejmě židovský stát tuto rezoluci zneužívá pro splnění svých cílů. Jestli se židovskému státu podaří uskutečnit svoje záměry, stane se, po Americe, nejsilnější velmocí na světě. Když si uvědomíme, že sionisté kontrolují USA, potom si můžeme představit, jakou moc by pak sionisté měli v rukou.
Na závěr bych chtěl zakončit svůj komentář slovy editora webové stránky Zvědavec, který vystižně charakterizoval podstatu celého problému. Píše: „Celý svět chodí kolem jako kolem horké kaše a každý se bojí pojmenovat to skutečným jménem. Tak to řeknu sám. Izrael je vřed na mapě světa. Je to rasistický, nacistický, teroristický stát ohrožující nejen Střední východ, ale celou planetu. Sionisté, kteří tam uzurpovali moc, jsou zodpovědní za 70 % všech konfliktů, bolesti, utrpení, bezpráví a nebezpečí na celé planetě. Odhaduji, že jejich tajné služby mají na svědomí 95 % všech tzv. teroristických útoků za posledních sto let v Evropě, Americe, Asii a kdekoliv jinde. Jsou to zlí, bezcharakterní, sobečtí, suroví povýšenci trpící fantasmagorickou představou, že jim Bůh dal všechny národy světa, aby jim sloužily. Pozor – nemluvím o židech. Mluvím o sionistech. To, že to bohužel prorůstá stále více a oba pojmy splývají, není mou vinou. Pokud tuhle rakovinu nepojmenujeme skutečným jménem, nebudeme moci se začít léčit. A ona nás pohltí.“

27 responses so far ↓
1 Petr // Jul 25, 2006 at 2:28
To co dělá Izrael je podle mně holokaust Libanonců.Konekonců,jsou přece gojim a ti jsou měněcenní…Sionistická smyšlenka o dvou zajatých(nikoli unesených,vojáci se přece zajímají)je fakt trapná.
2 resisták // Jul 25, 2006 at 4:19
To co se děje je hrozný je zajímavé že nikdo nedá sankce sionistům. Taky se mi nelíbí že do Izraele tečou dolary
3 Cynik // Jul 25, 2006 at 4:24
Pána Saleha poznám. Nemal by problém zlikvidovať všetky biele kresťanské svine. Konvertované ženské fúrie som videl a počul na vlastné uši. Naivní ľudia sú ochotní obetovať celú Európu v zaslepenej nenávisti voči Židom. Treba myslieť mozgom a nie inými orgánmi.
4 ALFIK // Jul 25, 2006 at 4:28
Ano je to nejnebezpečnější stát na světě.Vůbec nechápu proč svět věnuje tak malou pozornost zatýkání a vražbění DEMOKRATICKY zvolených zástupců palestinské vlády.Izrael také stále znemožnuje přísun humanitární pomoci do Libanonu.
5 ALFIK // Jul 25, 2006 at 4:36
Cynik:Jak to myslíte? Ti radikální islamisté nejsou zrovna sorta lidí která by patřila k ekonomickým uprchlíkům, nejsou dokonce ani političtí uprchlíci.Jim jejich způsob života vyhovuje a po západním stylu rozhodně netouží.To ale mluvím o lidech jací jsou např.v hnutí hamas atd.to ale nejsou všichni arabové.
6 Radola // Jul 25, 2006 at 5:14
Islám je zhoubou Evropy,to také mějte na paměti.Vy všichni co tu chráníte Araby si uvědomte co jejich víra produkuje na našem kontinentu,nepokoje v Paříži,právo Šaríja,které se už uchycuje i v Evropě a další “libůstky” co na nás z jejich rukou čekají.Jistě,Židé začali tuto válku,ale kdy my začneme tu naši,aspoň trochu defenzívy proti arabskému barbarství?A teď mě roztrhejte jako židomila,jen do mě..
7 ALFIK // Jul 25, 2006 at 6:45
Radola:Ne vy nejste židomil a svým způsobem mate pravdu a napsal jste to velice oběktivně.Ano arabové a všichni ostatní nezvaní hosté jsou rakovina evropy.Já jsem chtěl ale říct že ti co opravdu bojují se zbraní v ruce proti izraeli což jsou ti pravý fanatici rozhodně netouží po životě v evropě oni nejsou ti imigranti ti paraziti,proto zatím nejsou nebezpeční a ještě k tomu bojují s izraelem.
8 Tomasito // Jul 25, 2006 at 6:52
Cynik: Tvoj nick ta dokonale vystihuje
Radola: Problemy s arabmi v Europe su nasledkami snah o tzv. multikulturnu spolocnost. Araby v Palestine, Libanone, Syrii etc. a dokonca aj v state Izrael su vsak doma a to je “kapanek” rozdiel.
9 Filip // Jul 25, 2006 at 7:03
Nebylo by na škodu, aby evropští nacionalisté podmiňovali svou podporu arabskému světu tím, že ten bude apelovat na své soukmenovce, aby se vraceli do svých vlastí.
Pokud by v Evropě byli u moci patrioti, prosadili by takovou dohodu, zbavili se závazků k USA a Izraeli, a prospělo by to všem. Ovšem kromě Židů:)
10 ALFIK // Jul 25, 2006 at 7:09
Filip:to je pravda.Evropští nacionalisté ale bohužel zatím nemají skoro žádný vliv aby mohli dělat podobné simbyozní dohody.škoda
11 Radola // Jul 25, 2006 at 7:34
Nacionalisté nejsou schopni se semknout národně,natož pak celoevropsky..
12 Filip // Jul 25, 2006 at 7:44
Radola: ano pane Radolo, i díky vaším častým výpadům proti Němcům. Stejně tak i díky útokům některých německých šovinistů.
Musíme držet spolu.
13 JT // Jul 25, 2006 at 7:52
V prvé řadě spolu musí držet jednotlivé národy, potom se uvidí, co a jak dál.
14 Intro // Jul 25, 2006 at 8:44
Filip: Nemyslím si, že vy konkrétně jste nacionalista. Vaší prioritou je rasa. Stačila by vám “bílá” Evropa, národy samotné už takovou důležitost nemají. Mýlím se?
15 Filip // Jul 25, 2006 at 9:32
Jsem bílý nacionalista. Souhlasím. S respektem a láskou ke všem národům a lidem, kteří z Evropy vzešli.
16 V.Neckář jewnior // Jul 25, 2006 at 13:07
http://www.counterpunch.com/lin07252006.html
http://www.normanfinkelstein.com/article.php?pg=11&ar=260
Jinak Saleh (který si beze vší ironie vybudoval v Evropě ve své profesi slušnou kariéru) bude krapet masochista když píše na web lidí kteří by všechny Araby nejradši vypráskali zpátky do pouště a dokonce si dopisuje s náckem Sedlisem z odpor.org
17 Radola // Jul 25, 2006 at 13:37
Tohle je ta schíza určitých lidí,za svržení Židů si hřejí na prsou hada,který jednou zaútočí..
Ten článek je dost tendeční,ten pán se nějak nezmiňuje o penězích z EU které ve velké míře putují do palestinských organizací,a jen ukazuje jak je jim strašně ubližováno.
18 ALFIK // Jul 25, 2006 at 14:32
V.Neckář.Jewnior:Všechno není tak jednobarevné.Pan Saleh napsal pouze pravdu a tu je potřeba řířit všude,vy přece také přispíváte komentáři na tento nacionalistický web ač jste podle všeho liberální a kosmopolitní až hrůza.A pokud se zastáváte židů pak jste masochysta vy.
19 V.Neckář jewnior // Jul 25, 2006 at 15:08
ALFIK: On je rozdíl mezi inteligentní kritikou a pomatenými bláboly. Jak správně říkáte Není vše jednobarevné Saleh má samozřejmě v mnoha věcech pravdu ovšem sem tam je za hranicí a fakt že si na podporu svých argumentů ještě přivzal torontského losera Stwuru a jeho nestwurny web tomu dal korunu. Já se absolutně nehodlám zastávat Izraele. Považuji jej za apartheidní a rasistický stát a jeho politika je v naprostém protikladu s mým jak vy píšete “liberálním a kosmopolitním” pohledem na Svět a pokud dřív nebo později v důsledku vysoké arabské natality skončí tak jako skončili režimy v JAR a Rhodesii plakat pro něj spolu s “vlastenci Západu” nebudu.
Jde jen o to že Saleh píše na weby typu altermedia nebo prop kde se sem tam objevují i rasistické islamofobní názory a rád bych se ho pokud na něj je kontakt zeptal co ho k tomu vede. Jediné vysvětlení které mne napadá je že jeho články jsou tak myšlenkově plytké že i jiné weby které se o dění na BV snaží informovat objektivněji než MFDnes nebo Jerusalem Post by mu to neuveřejnili a tak mu zbývají tihle párijové česko-slovenského internetu.
20 Filip // Jul 26, 2006 at 3:06
Myslim, ze Izraeli krivdite. Je hrozne, co se deje libanonskemu i palestinskemu lidu. Ale Izrael se stahl z libanonu, stahl se z Gazy a byl dal ostrelovan raketami. Nevim, ale moc se mu zas nedivim, ze se rozhodla po tolika letech zasahnout. Co se tyce niceni infrastrukturu - to se da tezkou posoudit. Nejsme vojensti experti, abychom zhodnotili, na kolik tim zabranili invazi syrskych vojsk a nakolik je to zlovule.
Posledni odstavec je podle me uplny ulet
21 Filip // Jul 26, 2006 at 3:26
Jsme tu dva Filipove:) Navrhuju se nejak odlisit:)
22 František Nonnemann // Jul 26, 2006 at 3:29
Já myslím, že na to stačí obsah komentářů, rozdíl je evidentní
23 ALFIK // Jul 26, 2006 at 5:11
V.Neckář.Jewnior.To je hezké jak neustále ponižujete tento web asi ho považujete za pokleslý ale přitom to vypadá že na něm visíte 12hodin deně
24 Slovak // Jul 28, 2006 at 10:17
Pan Saleh, je u nás na Slovensku, vážená osoba, publicita a spisovatel. Jeho knihy jsou velmi dobře prodané a o něj je velký zájem. Je pravidelně pozívaní na různé besedy do slovenské televizi a slovenského rádia. Dokonce, čtv2 točila s ním dlouhý rozhovor, který byl později převzatí a vysílaní slovenskou tv. Přednáší na různých fórech po celém Slovensku a je pozívaní na různé přednášky, uspořádané různými slovenskými organizací, jako je „stála konferencia slovenskej inteligencie“, „slovenské křestanské spolky“, „ slovenský spolok novinárov„ „slovenské studentské spolky a podobně. Píše do různých slovenských novin a časopisů. Pravidelně píše články do známého měsíčníku „ extra plus“, kde píšou známí slovenští intelektuálové a politici. Má velmi široký okruh přátel s různým politickým přesvědčením. Je mi cti, že jsem jeden z toho okruhu. Jeho společnost je duchovný zážitek, kde od něho vyčerpáme cenné informace.
Pán Sáleh je také známým spisovatelem v mnohých arabských krajinách, kde publikuje knihy v Arabčině. Jeho knihy ostře kritizují islámskou fundamentalistickou rétoriku, za což zasloužil od muslimských fundamentalistických teologů ostrou kritiku.
Nevidím tu žádnou věcnou kritiku k salehovému článku, jen blábolení o ničem. „Cynik“, který píše, že pána Saleha pozná a že „Nemal by problém zlikvidovať všetky biele kresťanské svine“, pána Saleha vůbec nepozná. Tvrzení pana V. Neckáře Jewnior,že pan Saleh „ si dopisuje s náckem Sedlisem z odpor.org“ je úplná lež. Pan Saleh, jak mi on sám sdílel, vůbec takového pána nepozná ani s ním nedopisuje.
Pane Neckáře, dal bych vám kontakt na pana Saleha, kdybych věděl, že jste seriozní člověk, ale z vašeho příspěvku vidím, že nejste.
SLOVAK
25 V.Neckář jewnior // Jul 28, 2006 at 16:11
4 Slovak: Informace o kontaktech pana Saleha z jednou z čelných postav českého neonacismu který používá nick Sedlis-Diehard mám přímo od “Sedlise”
Tvrdil to v jedné diskusi na odpor.org kde byl btw uveřejněn jeden z článků pana Saleha je to tak cca rok zpátky. Je zajímavé že pana Saleha evidentně netrápí že jeho články publikuje neonacistický web?
Pokud jde o míru jeho publicitu ta je omezená jen na slovenské a české prostředí.
Tohle je víc než výmluvné
http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=Nidal+Saleh&word2=Edward+Said
Pokud jde publicitu Mr Saleha v arabském světě tak v arabštině jen na něj jen jeden odkaz přes google zatímco na skutečně významného palestinského intelektuála (bohužel už nežíjíciho) Edwarda Saida skoro tisíc.
26 Filip // Jul 28, 2006 at 21:25
Propaganda je propaganda, ale pane Slovak!, mel jste si ten text nechat napsat nejakym skutecnym Slovakem. Tohle je fraska a a znevazuje to cely obsah clanku.
Je treba tvrde vystupovat proti lzim a falesne propagande na nasi strane. Oslabuje to silu nasich argumentu
27 Roman Urban // Jul 31, 2006 at 12:47
Nie je dôležité, či je pán „ Slovák“ skutočným Slovákom alebo nie. Dôležité je, že hovoril o pánovi Salehovi pravdu. Ale to nie je podstatné, pretože pán Saleh tu nie je predmetom diskusií a pán Saleh nepotrebuje aby sa ho niekto zastával. Je totiž schopný a keď je treba urobiť to sám. Predmetom diskusií je trvalá kriminálna agresie Izraela voči Palestíncom a Libanoncom. Posledný masaker v Kane na juhu Libanonu nám pripomína podobný izraelský masaker v tej istej dedine v roku 1996, keď Izrael zavraždil 250 Libanoncov, civilných utečencov, deti, ženy a starcov, ktorí boli pod ochranou OSN. Obrazy roztrhaných a zhorených detských tiel z Kany po Izraelskom nálete dokazuje aký je ten židovský štát bez charakterný, kriminálny, rasistický a teroristický. Štát, ktorý sa v svojej kriminalite nezastaví pred ničím a tým ohrozuje nie len Stredný východ, ale aj mier na celom svete. Izrael je bujná rakovina a Sionisti tvoria vo svete nebezpečnú chobotnicu s jedovatými chápadlami. Pokiaľ tuto rakovinu nezastavíme a tej chobotnici neodstrihneme chápadla, všetkých nás pohltí. Kto to nevidí, je buď hluchý a slepý alebo je sám sionista.
Roman Urban, pravý Slovák z Prešova.
Leave a Comment