Belgie - další na řadě
Napsal: Adam Kovář
Tzv. holocaustová lobby, která na základě utrpení (ať již skutečného, nebo zveličeného) Židů za druhé světové války vydírá jeden stát a jednu soukromou společnost za druhou, se před nedávnem zaměřila na Belgii. I v Belgii žili Židé, i odtud je němečtí okupanti odváželi do koncentračních táborů, tak proč z Belgie nevyrazit nějaký ten zlaťák?
Dobrá věc se samozřejmě podařila. Belgická vláda a belgické banky minulý týden oznámily, že přeživším holocaustu, potomkům obětí a jejich rodinným příslušníkům vyplatí 170 milionů dolarů. Půjde o odškodnění za majetek Židů, který v době okupace ukradli a vydrancovali nacisté.
Tak, od Belgie by to pro začátek stačilo, kdo bude další?!









RSS 2.0
Atom 0.3
RDF
March 21st, 2008 at 2:59
Když mi někdo zabaví a vydrancuje majetek, logicky žádám odškodné, pokud je to reálné. Žid, nežid.
March 21st, 2008 at 3:05
Horst: majetek jim ukradli Němci. Proč to má platit Belgie?
March 21st, 2008 at 3:08
Michal : To také nechápu. Dají se někde dohledat informace o této kauze?
March 21st, 2008 at 3:42
Michal: protože ještě nic neplatila?
March 21st, 2008 at 4:07
Jen taková malá úvaha, rejpnutí. Je pravda, že Němci po obsazení většiny Evropy ji dost vyplundrovali, ale nebyl to jen židovský majetek. Po skončení války se všechno ztratilo?? Např. Jantarová komnata asi ano. Ale jestli to vše je pryč, tak logicky by měli platit Němci a ne Belgičané a jestli ne, tak proč vlastně vůbec platit? A jestli si to ukradli od Němců třebárs Amíci, tak ať platí Amíci :-). Nějak to můj rozum nebere, asi nemám správné evropské a sionistické myšlení
March 21st, 2008 at 4:15
Horst: další informace najdete na http://www.valka.cz/newdesign/v900/clanek_10663.html
Jinak přeji všem pěkné Velikonoce!
March 21st, 2008 at 4:51
Těm lidem je to jedno, kdo jim to zaplatí. Hlavně, že něco dostanou. A pokud to neplatím já, tak je mi to také jedno, kdo to zaplatí.
March 21st, 2008 at 4:58
Plenkovič : Takže v Belgii židům kradli majetek Belgické jednotky - kolaborující s Němci, nebo Němci samotní? Začínám v tom mít tak trochu zmatek.
March 21st, 2008 at 5:11
Německo platí reparace Izraeli, před rokem okřikli německé profesory, kteří nesměle naznačili, že by se s tím snad mohlo přestat http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1203343697375&pagename=JPost%2FJPArticle%2FPrinter
Jen čekám, kdy nám naúčtují těch zdejších 70 000… Zatím jen prolamují restituční časové hranice platné pro góje http://www.fzo.cz/prf_ods.do
March 21st, 2008 at 7:05
to plenkovič § horst:
to přání k Velikonocům je kosmetický pokus, jak
o sobě vyslat sugestivní info ostatním přispěvatelům ??
Proč si seriózně a na rovinu nepopřát pesach,
hoši ?
March 21st, 2008 at 7:10
Anonymous : Na Vaše nenávistné provokace jsem si již jaksi zvykl - to jak se zde snažíte neustále přisuzovat někomu role placených agentů, apod. Jen doufám, že se Vám jednoho dne udělá lépe - nikdo si to totiž nezaslouží. Ani Vy ne.
March 21st, 2008 at 8:15
to horst:
1.) … s nenávistnými provokacemi vůči “producentům” názorů (ve Vašem případě
tedy ke zde působícímu tandemu) se zásadně
nevysiluji, poněvadž svůj potenciál spotřebuji
na jejich odhalování.
2.) … agent z přesvědčení 1000x horší než placený.
3.) … nedoufejte, lépe se může udělat všem
a všemu pouze, zmizí-li některé (z)jevy s povrchu zemského.
March 21st, 2008 at 8:41
Anonymous : Je pěkné, že nezastíráte své genocidní choutky - alespoň je vidět, s kým mám tu čest. Nemusíte na mě reagovat, nikdo Vás nenutí. A když už, zkuste něco, co je k tématu, resp. k článku.
March 21st, 2008 at 8:48
No,Anonymousi ,tak Vám ten hezký pesach tedy přeji.
A ostatním příjemné prožití svátků Velikonoc.
March 21st, 2008 at 9:13
to horst:
potěšující, jak se potrefená husa ozve a to vždycky !
March 21st, 2008 at 9:21
Anonymous: Přesně… také mě pobavilo, jak agresivně jste zareagoval na slovo Velikonoce. Někdy opravdu stačí pouhé slovíčko a husička zakejhá.
March 21st, 2008 at 9:34
Anonymous : já např. proti židům nic nemám, onen pesach (viz. citát: ” Proč si seriózně a na rovinu nepopřát pesach, hoši ?”), který uctíváte a chcete nám jej popřát, také neodsuzuji - zrovna jsem si to našel na wiki - svátek nekvašených chlebů - “Je svátkem osvobození židovského národa z tyranského zajetí a zároveň slavnostní probouzení půdy a země.”
My, tady na Moravě, spíše mrskáme holkám zadnice a poléváme je studenou vodou, koledujeme si vejce a tak dál.
March 21st, 2008 at 10:38
Horste, dal jsem na radu soudr. AnonyMouse a obrátil se na svého rabína co se s tím dá dělat. Řekl mi, že náš papež Jan Pavel II. označuje židy za “své starší bratry ve víře” Co jiného čekat, když sám byl po matce Wandě Katzové položid. Rabín pokračoval: Vy křesťané máte žalm: Beati pauperes spiritu, quoniam ipsorum est regnum caelorum - Blahoslavení chudí duchem, neboť jejich je království nebeské (Nový zákon, Lukáš 6,20.) My židé říkáme totéž jinými slovy: Když je někdo mišúge, má držet hubu, aby to na něm nebylo poznat. Jinak se s tím dělat nedá nic! Jdu se rituálně očistit do mikve.
March 21st, 2008 at 11:20
Slovensko už svoju daň zaplatilo - 1 miliardu Sk
March 21st, 2008 at 12:33
Milý Plenkoviči:)))
Pokud je kdokoliv “Židem” po matce, není “položid”, ale skutečný Žid, neb židovtví se dědí pouze a výlučně po linií matky:))). Samozřejmě pouze pokud dotyčný současně vyznává judaismus.
Spousta Židů se skutečně stala křesťany, ostatně Ježíš Kristus, Panna Maria, první apoštolové, věřící a i první křesťanští mučedníci byli Židé, až cca jednu generaci od smrti JK bylo “nové židovství” otevřeno i pro ostatní národy, díky Svatému Pavlu z Tarsu největšímu křesťanskému misionáři, původně rovněž Židovi a navíc rabínovi vyškoleném pro vyhledávání křesťanských renegátů vv židovských řadách:)))
March 21st, 2008 at 12:44
Čitateľka: Omyl veliký, to byla jenom záloha.
Mimo jiné, Clověk by měl respektovat víru věrících at je jakakoliv.
A ostatním příjemné prožití svátků Velikonočních.
March 21st, 2008 at 15:14
Bylo by, prosim, mozne uvest nejaky zdroj? Samozrejme je mi znamo, ze se podobne veci dely a deji, ale chtelo by to mit tyto informace nejak podlozene.
March 21st, 2008 at 16:47
To Richard: S 2. odstavcem Vašeho příspěvku naprosto souhlasím. K Vašemu 1. odstavci mám určité pochybnosti. Tvrdíte, že pokud měl Pavel II. matku židovku, byl tudíž skutečným židem, nikoliv položidem, protože se náboženství dětí odvozovalo v linii matky. Připouštím, že podle židovského církevního práva tomu tak může být. Mohou nastat ještě dvě varianty: Oba rodiče jsou židé - pak není co řešit. Ale jak by se řešil případ, kdyby otec byl žid a matka křesťanka? Jakého náboženství by pak bylo dítě?
Protože vidím, že máte hlubší znalosti k tomuto tématu, dovolím si ještě otázku.
Podle židovského náboženství má bý provedena obřízka chlapce do 8 dnů po narození. Jsou někde nějaké důkazy o tom, že Karol Wojtyla byl obřezán? Byl-li skutečným židem pak by podle Vašeho tvrzení tomu tak mělo být. Kdyby nebyl obřezán např. pro nesouhlas katolického otce, určitě by byl pokřtěn a tím by nebyl židem nýbrž katolíkem a asi by navštěvoval katolické školy a výuku náboženství. Pokud by přestoupil na katolickou víru v pozdějším věku nebo až v dospělosti, byl by považován za konvertitu. Je třeba dodat, že katolíci měli ke konvertitům vstřícný vztah a že povolovali jejich pohřbení ve svěcené půdě. Konvertitům je umožněno dosáhnout i vysokých církevních hodností (viz USA). Na toto upozornil i AnonyMouse v diskusi o Komenském, (jeho příspěvek byl smazán pro hloupost). Protože se v poslední době množí kritika Jana Pavla II., a vytahují se dokonce i takové úvahy, rád bych měl ve věci jasno. Děkuji.
March 21st, 2008 at 22:58
Plenkovič, váš osobný rabín vám poradil popriať prežitie sviatkov? Zalíškať sa a neskôr udupať, to je stratégia talmudov. Vy sa pridŕžate nového kalendára ako všetky sekty a je aj správne, že ste sa vydelili, aby vaša svätokrádež blikala aj pred slepcami. Boh vstal zmŕtvych po židovskej sobote, po sviatku pesach. Ak ste sa posunuli o pár dní dopredu pri prerode kalendárov tak sa i výpočty paschy odchyľujú v porovnaní s juliánskym. A cmukáte sa časovo so židmi, takže aj v tom ste proti písmu.
Diabol nemôže zasahovať do Božej Cirkvi tak vytvoril heretické napodobeniny a kradne aj naše sviatky a dáva im nový náter.
March 22nd, 2008 at 1:37
Fon: Popřál jsem pěkné prožití velikonočních svátkům všem lidem dobré vůle a je mi jedno zda je slaví podle gregoriánského nebo juliánského kalendáře. Toho rabína do toho zamíchal Anonymous a v odpovědi cituji slova imaginárního rabína o ignorantovi, který má držet hubu, aby to na němi nebylo poznat. Chcete-li slavit pesach - Váš problém! Třeba se mikvi potkáte s Anonymousem.
March 22nd, 2008 at 2:26
Richard: Stojím za Plenkovičem, Vaše argumenty nevidím dosti fundované. Každý chovatel ví, co jsou to plemenné knihy. Zrůdné Norimberské zákony přenášely zásady křížení ras na lidi. Potom by v daném případě byl Karol Wojtyla položidem, jeho děti s křesťankou by byli čtvrtinoví židé a jeho vnuci osminoví míšenci. Pravnuci pak by měli 1/16 židovské krve. Osvědčení o arijském původu mohli dostat jedinci, kteří měli 1/32 židovské krve a méně. U prominentních nacistů existovala vyjímka”čestný Arijec”! To ovšem nemá s náboženstvím nic společného, katolická církev a konečně i Vy sám přiznáváte zásluhu někdejšího Šavla, po křtu zv. apoštolem Pavlem z Tarsu na přijímání židů do křesťanské Církve sv. Zde je na místě dotaz: do kterého kolena trvá vina židů za ukřižování Ježíše a zda nejde o princip kolektivní viny? Různí provokatéři zde neustále opakují do omrzení své antisemitské teorie. Stačí mít oči otevřené a používat zdravého selského rozumu. Pěkné Velikonoce, ať už voláte Radujte se, Kristus vstal z mrtvých nebo podle východního ritu Christos voskrese, či slavíte pesach voláním Šalom!
March 22nd, 2008 at 3:21
Mili ctenari, priznavam se ze obcas ctu tyto diskuze s velkym zajmem a at je clanek o cem koliv, vetsinou to skonci u zidu. Vy ty zidy nemate moc radi, ze ano?
Zajimave poznani.
March 22nd, 2008 at 6:53
To Plenkovič: Pokud je varianta: otec Žid, matka křesťanka (nebo kdokoliv jiný) pak se potomek Židem stát nemůže, tedy v tomhle případě by byl křesťanem, za Žida by ho nepřijali, ani kdyby se jako Žid cítil, nebo žil. Vysvětlení je v dobových pravidlech antického světa: Dobyvatel dobyl území, muže (v krajním případě) vyvraždil, zotročené ženy mu pak rodily potomky “jeho” národnosti, proto to Starý Zákon obrátil, židovská válečná zajatkyně rodila svému otrokáři zase jen Židy, židovský národ si tedy tímto - theoreticky - pojistil svoji nevyhubitelnost.
O nějakých důkazech, že by Wojtyla byl Žid fakt nevím:))) Co říkáte o konvertitech je pravda, všichni křesťané jsme původně konvertité z jiných náboženství, proto nerozlišujeme mezi křesťanem “rodem” a “konverzí” v pozdějším věku. Křesťanství je misijní náboženství, konvertitům se nevyhýbá, naopak záměrně je vyhledává - Židé naproti tomu nejsou misijní náboženství, Židem se nejprve musíte narodit a samozřejmě být tak vychován, přičemž to neznamená, že nemůžete odpadnout k jinému náboženství, pokud vás toto přijme. Podobně jako u Židů je tomu např. u Pársů= Zoroastiánů a Drůzů
To Nero: Nějaké “plemenné knihy” v souvislosti s člověkem neuznávám, takže nějací polo-, čtvrt- a já nevím jací ještě umělí “Židé” a “Árijci” dle Norimberských “zákonů” mne nezajímají, Žid je ten, koho mají u sebe v synagóze zapsaného jako svého.
Kolektivní vina Židů za ukřižování JK neexistuje a) stát se tak dle Božího plánu muselo b) JK ukřižovali Římané c) spousta Židů tehdy konvertovala ke křesťanství, konverze pokračují v omezené míře dodnes, dodnes jsou Židé i Vyvoleným Národem, otázka jejich spásy (tj. zda i v jejich případě dnes platí skrze JK) je v rukou Božích, nikoli člověka.
March 22nd, 2008 at 7:27
2 Mohamed - možná je pro vás zajímavým poznáním, že židy neměl rád ani váš jmenovec http://www.eurabia.cz/PrintArticle/1728-cteme-si-koran-sura-9-pokani-verse-30-49.aspx - a to nemluvím otom, že článek o Židech pojednává.
Richarde, Vámi opisovaný případ nemožného (Ž)žida je sám vrchní rabín http://www.radio.cz/cz/clanek/56805 Karol Sidon, míšenec Žida a šikse http://cz.altermedia.info/z-domova/kdo-take-vioi-v-teorii-spiknuti_3802.html A vzhledem k zrušení prvotní smlouvy k tomu vyvolenectví patří spíš minulý čas, nehledě na to, že Chazaři a jiní konvertité by byli jaksi samovyvolení http://www.volny.cz/l_kopecky/history/khazars.htm
March 22nd, 2008 at 11:10
Christos sa slobodne podrobil bitiu a ukrižovaniu, lebo musel vstať z mŕtvych kvôli záchrane človeka pred diablom. Boh len vedel o skazenosti Židov, On ich nenavádzal na zločin. Popud vraždy Boha vyšiel zo strany Hebrejov, otrokov satana, pretože sa odlišoval od ich predstáv vojvodcu čo mal ostatné národy položiť pred ich nohy. Dodnes ich duchovní dedičia blúdia a očakávajú príchod falošného mesiáša, pekelníka antichrista. Židia už nehrajú nijakú úlohu, ich éra skončila, hoci tentoraz si ich zvolil diabol a spomedzi židov vylezie antichrist. Spasený nemôže byť ten čo odmieta Christa, tak Richard nezahmlievaj, že Židia izraelského náboženstva majú výnimky, lebo ich negerskí otcovia si vzali dcéru rabína.
March 22nd, 2008 at 15:11
Pan pozorovatel: Prorokova slova k zidum jsou velice znama, zadne prekvapeni tady neni, tak jako tak, diky za “link”.
Mimochodem, ten link na “eurabia” je zajimavy i v tom ze prekladatel Svoboda prelozil Anglickou verzi puvodne prelozenou z Arabstiny. Takze jsou tam obcas chyby.
Ale mne spise zajimala otazka proc v Evropske historii jsou Zide tim narodem nevitanym. Napriklad, kral Anglicky je vyhnal, Spanelska kralovna Isabella je vyhnala spolu s Muslimskou virou, Marie Terezie je vyhnala z Prahy (1744) ale nejdriv museli nosit zluty pasek na rukave aby se dali poznat, a pak je vyhnala ze zemi koruny Ceske.Slovensko je odsunulo ze zeme, o Hitlerovi ani nemluve, Anglicani, Americani i Kanadani odmitli celou lod Nemeckych zidu a poslali je zpet Hitlerovi, atd.
Ja se jenom (a to docela najivne) ptam proc jenom tento narod?
March 23rd, 2008 at 12:13
Jen neříkejte, že nevíte… http://glosy.info/texty/nepratelstvi-vuci-zidum-ve-stredoveku/
March 23rd, 2008 at 17:11
Jako vzdy: vrele diky! Jen mi nejak unika to ze Nemci zavinili daleko vetsi hruzy v Evrope a nejsou tim nenavidenym narodem jako jsou zide kvuli lichvarum ze stredoveku. Jsem momentalne v New Yorku a pritel Rabbi mi rika: I smell a rat and its not you.
March 25th, 2008 at 5:06
A co teprve způsobili židobolševici a ve své čínské mutaci jsou teď dokonce vítanými obchodními partnery - a ta lichva se jaksi protáhla dodnes…