V podání časopisu Týden aneb pokud jste bolševik, trockista, maoista, anarchista, etnomasochista nebo zelený muž z vesmíru, tak jste vítán. Infiltrace duší studentů etnosuiciudálním jedem je naopak státem (ČR) a superstátem (EU) bohatě, finančně i mediálně, podporována. Pokud vám leží na srdci osud vašeho lidu, v tom nejhorším a nejzavrženíhodnějším případě evropského původu, jste vyvrženec z pekla, popírač holocaustu a Hitlerův levoboček.
Diskuze s exvůdcem Ku-klux-klanu bude. Mimo univerzitu
Bývalý představitel Ku-Klux-Klanu David Duke nebude přednášet studentům Univerzity Karlovy. Škola totiž vystoupení zatrhla. Akademici přesto o konfrontaci s bývalým Velkým čarodějem (vůdcem Ku-klux-klanu) stojí a pokusí se uspořádat diskuzi jinde, zjistil on-line deník TÝDEN.CZ.
“Mohla to být podnětná příležitost pro to, aby si studenti vyzkoušeli pevnost svých vlastních názorů a schopnost vytvářet efektivní protiargumenty tváří v tvář manipulativním tvrzením,” řekl on-line deníku TÝDEN.CZ učitel z Katedry amerických studií FSV UK Kryštof Kozák, v jehož kurzu měl Duke vystoupit.
Hlavní problém pro Univerzitu Karlovu představovali neonacisté. „Není možné zakázat volný vstup na přednášku, které se dle dostupných informací chtěli zúčastnit i představitelé neonacistické scény (hrozilo by tedy zneužití přednášky k jiným než výukovým účelům), proto bylo vystoupení Davida Duka na přednášce ze strany Fakulty sociálních věd UK zrušeno,” napsal v tiskové zprávě mluvčí univerzity Václav Hájek.
Vedení univerzity však nemá strach o “duše” studentů. Extremisté totiž podle Hájka “v diskuzích se studenty nedokážou své názory obhájit”.
[Zneužití přednášky k jiným účelům? Jakým? Diskuse na FSV UK byla avizována pouze pro studenty, pro ostatní zájemce jsou určeny setkání v sobotu (Praha) a neděli (Brno). Vedení fakulty i univerzity trestuhodně paušalizuje (princip kolektivní viny) - všechny studenty, kteří měli zájem se zúčastnit přednášky na FSV (včetně vyučujícího odborného asistenta Mgr. Kryštofa Kozáka) jako neonacisty! Podívejme se, co vedení Fakulty sociálních věd UK jako zneužívání přednášek nevidí a v čem strach o "duše" studentů nemá:
28. sociologický večer - Představení knihy - Protest proti globalizaci: gender a feministická kritika
Dá se bojovat prachovkou proti Mezinárodnímu měnovému fondu? Může anti-globalizační hnutí a feminismus najít společnou řeč?
25. sociologický večer - Kulturní sociologie v klasické tradici a dnes, host: doc. PhDr. Radim Marada Ph.D., FSS MU
Přednášející bude reprezentovat Centrum pro kulturní sociologii nedávno založené na Masarykově univerzitě. Hlavně však představí kulturní sociologii samotnou. Pojedná o některých klasických zdrojích tohoto proudu a poté bude demonstrovat analytický přínos kulturní sociologie na příkladech jako koketerie, generace, etnicita a protest.
14. sociologický večer - Současný anarchismus a současný stát, host: Ondřej Slačálek
Současné české anarchistické hnutí lze nahlížet z několika hledisek: jako politický projekt, generační revoltu a kontrakulturní prostor. Příspěvek se bude věnovat všem třem rozměrům českého anarchismu a zároveň se zaměří na vztah českých anarchistů ke klíčové otázce současné politiky, tedy neoliberálním reformám. Mohlo by se zdát, že anarchisté by měli omezování státu podporovat – v případě neoliberalismu je ale toto omezení doplněno posílením trhu, a tedy nadvlády založené na ekonomické moci. Namísto formálního státu navíc nastupuje to, co můžeme gramsciovsky označit jako „organický stát“ – soubor státních i nestátních společenských institucí, přebírající mnohem komplexnější vládu nad člověkem, než jakou produkovaly dosavadní mocenské struktury.
11. sociologický večer - Blue White Collar Criminal, host: Jakub Felcman
Promítání studentského izraelského filmu s diskusí. Paradokumentární sociálně politický snímek sleduje fiktivní postavu drogového dealera, kterému díky vojenské operaci Izraele na Palestinském území spadne do klína tisíc tablet extaze a on se je rozhodne prodávat na velké "antiokupační" rave party v Tel Avivu. Hostem bude Jakub Felcman, filmový kritik, scénárista a programový ředitel festivalu Fresh Film Fest.
3. sociologický večer - Kupředu levá, kupředu pravá, host: Barbora Stašková, SOÚ AV ČR
Promítání dokumentu Lindy Jablonské o mladých komunistech a konzervativcích.
Zdroj: Sociologické večery na FSV UK.]
Studenti se bojí o jméno fakulty
Sami studenti se konfrontace s bývalým Velkým čarodějem Dukem nebojí.
“Myslím si, že to mělo proběhnout, i když jsem proti Dukovým názorům. Akademická půda má být názorově neutrální a univerzita je místo kritického náhledu. Tohle je jediná možnost, jak ho konstruktivně konfrontovat. Chápu ale fakultu, že to zrušila,” řekla on-line deníku TÝDEN.CZ studentka Katedry amerických studií FSV UK Barbara Čapinská.
[Svoboda slova a shromažďování by měla být, áno? Ale chápu, že nám ji v našem vlastním zájmu (díky, Velký bratře!) zrušíte. Stát ví nejlépe, co je pro nás dobré. My jsme ovce tápající tmou. Navíc chci udělat bez problému zápočty a zkoušky. Ne jako Vávra přece, ten už to má jasný...]
“Pokud by mělo školu diskreditovat, že dáváme prostor radikálům, tak by se mi to nelíbilo. Na druhé straně je to (segregace a Ku-klux-klan, pozn. red.) součást dějin Spojených států, kterou studujeme,” myslí si Jan Zubina, další ze studentů katedry. “Problém je v tom, aby ta diskuse nebyla zneužita k propagaci názorů, se kterými nesouhlasím,” dodává.
Proti diskusi s Dukem na půdě fakulty je studentka Amerických studií Katarína Dujčíková. “Pro někoho by možná bylo zajímavé si Duka poslechnout a zkusit se postavit jeho názorům. Já bych tam ale nešla. Ve své knize prezentuje netoleranci takovým způsobem, že by se mu vůbec neměl dávat prostor. Může to také poškodit dobré jméno naší fakulty,” vysvětluje.
[Je škoda, že se redaktoři on-line vydání časopisu Týden Katariny Dujčíkové nezeptali, zda knihu Moje probuzení vůbec četla. Téměř jistě si ji nekoupila a v knihovnách ještě k dispozici není. Evidentně zde totiž papouškuje (nevědomě?) masmédii natlačenou kampaň do hlavy. Už jen chybí podpis pod petici studentského výboru ČSM na fakultě, požadující pro toho "imperialistického psa" co tu přednášku pořádá, trest smrti. Historie se opakuje.]
Diskutovat se bude mimo půdu univerzity
Kryštof Kozák chce přesto studentům umožnit, aby si vyzkoušeli, jaké je to postavit se Dukově ideologii a nahlédnout na odvrácenou tvář amerických dějin.
“Rozhodl jsem se navrhnout zájemcům o setkání s panem Dukem debatu mimo univerzitní půdu,” vysvětluje Kozák. “Duke měl hovořit o imigraci v USA, což je problematika, kterou se na katedře dlouhodobě zabýváme a ve které hrají bílí nacionalisté bohužel důležitou roli,” dodává.
Odmítání diskuze s extremisty není podle Kozáka dobrý způsob, jak se s nimi vypořádat. “Přiznávat radikálům auru jakéhosi disidentství a pěstovat v nich pocit, že se ideových střetů s nimi ostatní bojí, je potenciálně nebezpečná strategie,” myslí si Kozák. “Je proto zřejmě načase opravdu investovat do vzdělání, abychom nemuseli mít strach, že by pan Duke mohl někoho i přesvědčit.”
[Kryštof Kozák je jediným z názorových oponentů Davida Dukea, který si zachoval mravní i názorovou integritu. I přes nezbytné výroky o tom, že "bílí nacionalisté (hrají) bohužel důležitou roli", kterými si kryje záda tak stále zůstává jedním z mála, kdo respektuje akademickou svobodu a nebojí se oponovat názorům, se kterými nesouhlasí v diskusi - narozdíl od ostatních, kteří svoji nedovzdělanost a tupost podpírají lživou mediální štvanicí, policejními represemi a pseudozákony namířenými proti svobodě slova a shromažďování.]
Komentářem v závorkách [...] opatřila redakce Altermedia ČR.



(14 votes, average: 4.43 out of 5)
35 responses so far ↓
1 AKW // Apr 22, 2009 at 12:29
Je potřeba zajistit více informačních kanálů. Je jasné že číslo pro zájemce o přednášku/diskuzi bude přetíženo, možná blokováno a stejně odposloucháváno. Takže zveřejnit informace na poslední chvíli můžete i na internetu. Internetových kaváren je v centru dost.
Případně by bylo možné aby zájemci zaslali telefoní čísla a z internetu by jim mohla být odeslána zpráva.
2 Jakub // Apr 22, 2009 at 14:20
S článkem souhlas. Jedinou připomínku bych měl k redakční poznámce o možnosti četby Dukeovy knihy.
Člověk si ji nemusí kupovat, aby se k ní dostal. Po internetu koluje v českém samizdatovém vydání a online je k nalezení i v angličtině, v níž by četba pro část vysokoškoláků, natož pak pro někoho z oboru zaměřeného na anglicky mluvící zemi, neměl být problém.
Podle hlouposti výroku dotyčné bych však tipoval, že to nečetla a papouškuje jen mediální fráze.
3 Vladimír Neckář jr // Apr 22, 2009 at 19:00
To že někoho nevpustím na univerzitní půdu ještě neznamená že dotyčnému upírám svobodu slova. Pan David Duke může své názory prezentovat bez ohledu na to že by mu hrozil trestní postih. Je to stejné jako kdyby katedra religionistiky pozvala na diskusi Ivo Bendu z Vesmírných lidí.
4 Jan Horsen // Apr 22, 2009 at 19:34
Doufám, že se najde šikula, který přednášku natočí, otitulkuje a třeba prostřednictvím Altermedie umožní její prezentaci všem, kteří nemají možnost přímé účasti. Díky předem.
5 Tomáš Krajňák // Apr 22, 2009 at 20:37
Tyto záležitosti má v kompetenci organizátor akce, pokud se rozhodne video natočit a poskytnout Altermediím, rádi jej zveřejníme
6 Fr.Řeka // Apr 22, 2009 at 22:11
“Pokud vám leží na srdci osud vašeho lidu, v tom nejhorším a nejzavrženíhodnějším případě evropského původu, jste vyvrženec z pekla, popírač holocaustu a Hitlerův levoboček.”
vyvrženec z pekla je bezva. jde totiž o osobu natolik zlou, že ani sám ďábel ji vedle sebe nesnese :-D
A to že kukluxklaňáka Duka nenechají vystoupit na půdě univerzity, celkem beru. Taky bych si nenechal do svýho bytu vstoupit třeba Vandase s jeho bandou.
7 Pozorovatel // Apr 22, 2009 at 23:53
“Duke měl hovořit o imigraci
v USA, což je problematika, kterou se na katedře dlouhodobě zabýváme a ve které hrají bílí nacionalisté bohužel důležitou roli” – K.Kozák si kryje záda hlavně tím “bohužel”, docela by mne zajímalo, o čem na fakuli v této věci krafou a co si představuje pod bílým nacionalismem v USA – tam by to neznělo moc hanlivě (bělošské vlastenectví), a tak jim (rasovým realistům) spílají kromě rasistů a nacistů hlavně do supremacistů.
Kdyby jidé krotili svoji asiatskou nenávist a nechali dělat D.Duka vytouženou kariéru lampasáka, mohli by si ušetřit řadu problémů.
Nesdílím názor pedogogů, že by sebevíce indoktrinovaní studentíci dokázali názorově vymanévrovat zkušeného politického harcovníka, který svými argumenty vytáčel už hipíky a židovské agitátory pozdních let šedesátých v jakémsi Hyde Parku univerzitního kampusu, až to raději jeho správa zatrhla celé…jako naše pražská Alma Mater o 40 let později – buď z tradiční předpokakanosti přetrvávající z doby normalizace, nebo někdo Dukovu knihu četl a rozhodl se neriskovat blamáž…
8 brux // Apr 23, 2009 at 0:21
rád bych si tuto přednášku poslechl a budo moc rád když o ní bude kvalitní reportáž.bohužel jsem ze severu čech a nemužu sedět doma ani jec na tuto dobrou přednášku když v krupce teče česká krev.řekl bych že přichází čas rozhodnutí.v krupce vše začeli cikáni nejdřív terorem na češích pak napadnutím legálního schromáždení(a pozdějším ještě tvrdčím terorem)ted se svolávají společně s antifou z celé země a nacionalistická síla má na reakci sakra málo času(navíc je více naplánovaných akcí)proto bude rozhodovat každej člověk.ted nezáleží na organizaci,politickejch neschodách ted je to češi proti cikánum.tak vlastenci kde v sobotu budete stát??
9 brux // Apr 23, 2009 at 0:26
a je to tu!!sobota12hodin nádraží bohosudov(krupka)…vlakem do50kč.akce je legální,ale vzhledem k tomu že minule měli cikáni zbraně hodné středověku nebude to procházka ružovou zahradou.zřejmě bude těžké tak honem sehnat dost lidí(zvlášt v atmosféře co šíří tv)ovšem pokud se ted nepostavíme bude sistém považovat dosavadní vlnu za zastavenou a jak víme jen sistém pod tlakem dělá blbosti.nemužem a nesmíme nechat lidi z toho krásného města napospas nebot tamější cikáni své skušenosti předaj těm co máme pod oknem.
10 brux // Apr 23, 2009 at 1:33
http://www.youtube.com/watch?v=IHOX1mVXmAs
11 Drifter // Apr 23, 2009 at 6:20
Nestacilo lezt Obamovi do zadku, ted je na rade pan Duke.
Oba jsou Americani, jeden prodava “Zachranim Svet” druhy se jeste “neprobudil” ale prodava nam “Zachrante svuj Svet”.
To jsme tak zdegenerovany narod ze neustale musime obdivovat cizi Americany?
Rikame si NAROD ale proc nemame svoje vudce, proc poslouchame dalsiho “Snake Oil Salesman” ktereho uz ani v US nikdo neposloucha.
Zase bude prednaset o Izraeli, jako by to bylo neco noveho. Jo, a Lenin byl zid, kdyby jste to nahodou jeste nevedeli!
12 HORST // Apr 23, 2009 at 6:35
Drifter: když už nic, tak minimálně je ojedinělý tím, že je oficiálně (mediálně) potírán, pomlouván a zakázán na svobodné(?) půdě naši nejstarší univerzity… už to samo o sobě tomu dává kouzlo zakázaného ovoce, zajímavého ke shlédnutí… proč se někdo bojí názorů jednoho člověka, ptají se (možná) lidé? O to více vzrůstá touha jej spatřit a poslechnout si jej …
13 svan // Apr 23, 2009 at 7:16
Tu knihu som cital pred rokom a je perfektna.Ale co by ma zaujmalo je ta jeho praca za ktoru ziskal doktorat “Sionizmus ako forma etnickej nadradenosti” ale to by som asi moc chcel
14 Anonymous // Apr 23, 2009 at 15:29
SOS!!!
Dnes v den svátku Mezinárodního dne knihy byly v megastoru Neoluxor a všech jeho prodejních místech demokreatursky staženy všechny výtisky “Mého probuzení”.
Prosím o tip, zda je ještě někde kniha k sehnání.
15 Rys // Apr 23, 2009 at 19:20
No to se vcelku dalo čekat, že knížky stáhnou – systém má trochu obavy. Nemyslím si jako Drifter, že by pana Duka nikdo ve Státech neposlouchal. Nevím co může mít český vlastenec proti člověku, který brání bílou rasu. Když někdo brání žlutou, černou, hnědou, zelenou či modrou rasu je vše ok, ale jakmile někdo chce bránit rasu bílou – ejhle. Velký problém. Četl jsem obě jeho knihy a ten co je napsal je na úrovni. Kdo z vás co ho kritizujete, dokážete něco podobného? Z tábora nepřátel evropských národů se kritika bez vítěství argumentů dá čekat, ale od vlastence??? Copak to někteří nevidíte co se ve světě děje??? Stačí otevřít oči, popřemýšlet a dát si věci do souvislosti…
16 Drifter // Apr 23, 2009 at 21:56
Davidduke.com > Internetova mesicni navstevnost, a odkud navstevnici prisli.
* 181,032 Canada
* 97,164 China
* 57,886 Czech Republic
* 64,387 Israel
* 33,134 Saudi Arabia
* 155,403 Spain
* 104,418 United Kingdom
* 61,166 United States
Zdroj: Internet
17 Rys // Apr 23, 2009 at 22:38
Nejvíc mě překvapila Čína…:)
18 Jerry // Apr 23, 2009 at 23:47
to Drifter:je mi jedno jestli je Duke amík,nebo třeba Bulhar.řiká pravdu a to je hlavní
19 Anonymous // Apr 24, 2009 at 3:27
http://www.alexa.com/siteinfo/www.davidduke.com
Tie čísla nie sú vyhodnotenia mesačnej návštevnosti ale umiestnenie v rebríčku stránky podľa počtu návštev zo všetkých stránok v rámci štátu.
20 svan // Apr 24, 2009 at 5:27
Anonymous
http://www.martinus.sk/?uItem=64268z&=rss
21 Pozorovatel // Apr 24, 2009 at 7:03
No vida, proto asi nás mají sionisté pod drobnohledem – a Duka zřejmě rovněž…
Zřejmě je to tím, že se Češi ještě dokáží nad ničemností a prolhaností NWO zamyslet zdravým selským rozumem na rozdíl od konzumismem a multi-kulti indoktrinovaných bruselských spolupoddaných s čestnou výjimkou Irů.
I když to není vždy vidět, jak už říkal nadporučík Lukáš – jsme Češi, ale nikdo o tom nemusí vědět…
Podobná situace vznikla za husitských válek, kdy velká gramotnost vedla k tomu, že se Češi začali pozastavovat nad církevní teorií a praxí včetně chabé kvalifikace četných kněží i biskupů. Dnes podobnou roli plní internet.
Je vidět, že Duke budí zájem nadprůměrně inteligentních národů a těch, kteří jsou barevnou invazí přímo ohroženy (a nejspíš i fízlů + u nás asi bude velký vliv dubnové medializace).
V USA se ho zřejmě již podařilo zdiskreditovat, jako u nás Sládka (i když tomu to možná nebylo až tak proti mysli…).
Btw – na ty jeho stránky jsem se nedostal – údržba či salvy kybernetických vojáků ?
22 Pozorovatel // Apr 24, 2009 at 7:51
Myslím, že záhadu velkého počtu přístupů z “židovského státu” na Dukův web objasňuje sedmé nejčastější přístupové heslo z vyhledavačů, které zní “jewish pørn”.
Zajímavá je i statistika o věku a vzdělání návštěvníků (i když nevím, do jaké míry jsou tyto údaje spolehlivé) – člověk pak spíše pochopí upřímný výrok barbíny moderátorky (podobně jako kolegové Nováci to zřejmě myslí upřímně) ze slovenského klonu sionvize Novy – Joj : „Nebudem mať pokoja, kým táto skazená generácia nevymrie.“
Zajímavé je i vzdělání příchozích – oproti průměru internetových surferů má hodně z nich nižší vzdělání (selský rozum + méně co ztratit) a percentuelně nejvíce má naopak vzdělání univerzitní (více informací).
Středoškolská a bakalářská mladší masa nepamatující svět před zavedením holocaustního kultu a barevné invaze je zastoupena méně a to svědčí o jistém úspěchu brainwashingu, ale dodatečné otevření očí po tzv. skřípnutí životem (často prostřednictvím lichváře a satanisty) není vyloučeno – spes moritur ultima…
23 HORST // Apr 24, 2009 at 9:20
Cikáni “vykradli” název iniciativy D.O.S.T. a dali jí název Dost!
“K požadavku zřídit ochranné hlídky přivedl romské aktivisty nárůst aktivit extremistů; zejména však víkendový žhářský útok na dům ve Vítkově” – další, kteří vědí, kdo útok udělal, ještě dříve, než PČR.
24 kamil // Apr 24, 2009 at 11:07
Horst Víte já jsem s Vámi diskutoval a říkal jsem si, že i když se nemusíme ve všem schodnout, že jste soudný člověk. Já nejsem bolševik. Mám rád demokracii a proto jsem proti přednáškám Dukeho. Člověk, který je vítán diktátorem Iránským prezidentem, který chce diskutovat o holokaustu aby ho záměrně zpochybnil, tomu by to měli zakázat přísluš. orgány naší země!!!
Demokracii je třeba chránit a nevpuštět tu lživou propagandu.
25 HORST // Apr 24, 2009 at 11:38
kamil: Nikde jsem netvrdil, že jste bolševik, jen že používáte jejich metody. Lidi s názory, které se Vám nelíbí, chcete zavírat do blázince – to bolševici dělali, viz. můj odkaz. Demokracie mám mnoho podob a každý si ji může vyložit po svém. Nicméně svoboda slova je jen jedna a je za ni třeba bojovat, nejlépe zase slovem. Také bych mohl namítnout, že zde X lidí, nemá právo říkat lidem, co chce.. např. komunisti – záměrně lidem lžou, nebo naše vláda, která se paktuje se socialistickým molochem EU. Taky lžou, také šíří svou propagandu. Ovšem jak jsem již naznačil, jsem pro absolutní svobodu slova a odmítám s Vámi souhlasit, že je třeba hlídat, co je pravda a co je lež a potírat nepohodlné názory. Jedině to, je (dle mého) možná cesta k udržení společnosti svobodných lidí.Nikdo nesmí mít strach říci svůj názor! Jedině v takovém prostředí je možno rovíjet lidského ducha, který je nezměrný. Jeho potlačením se spolu-podílíte na vzniku další diktatury.
26 Jerry // Apr 24, 2009 at 17:37
“demokracie”zapracovala,Duke byl v Praze zatčen.Zajímalo by mě proč asi,že by se někomu nelíbil
27 Kamil // Apr 25, 2009 at 5:27
Horst Kdyby Hitlerovi byla odejmuta tato absolutní svoboda slova mohlo žít několik miliónů lidí !
Neříkám, že David Duke je Hitler ale jeho myšlení je antisemitické, byť to popírá.
Zpět k Hitlerovi, ze začátku se mohli lidé proti němu vyjadřovat, protestovat, jakmile se stal kancléřem, už nemohli.
I nyní čekají na svoji příležitost potencionální diktátoři. Spolupodílím se na diktatuře, tím že odmítám absolutní svobodu slova? A to nepíšu pouze kvůli Dukemu.
28 Jiří // Apr 25, 2009 at 7:31
Antisemita jen proto, že píše co je skutečnost. Kam to spěje když rozhodují Ti co mají takový názor vidíme v reálu. Jinak dokonce i česká justice by prohrála mezinárosní soud, kdyby ho nepustili – jak se už stalo. Všechny argumenty jsou totiž na jeho straně. Doporučuji jeho četbu, inteligentní a velice poutavá.
29 Jan Novák // Apr 25, 2009 at 9:57
Všem pseudoochráncům svobody slova. Komu nejvíc prospěje celý ten humbuk kolem Davida Dukea? Samozřejmě nejvíce jemu samotnému, jeho kniha s jeho scestnými názory má takto zadarmo reklamu a půjde určitě na dračku, Kryštof Kozák (ten v rámci jehož kurzu se přednáška měla konat) bude zase o něco “slavnější” a bude si moci na fakultě pěstovat gloriolu “ochránce” svobody slova. Kryštofe Kozáku, buďto jste tak hloupý a panu Dukeovi jste naletěl, anebo v horším případě takto vědomě pomáháte propagaci jeho bludných myšlenek.
30 Anonymous // Apr 25, 2009 at 10:38
Nováku – Neumanne či Newmanne:
že jste tu služebně za ŽO je evidentní, tak neotravujte, vždyť to největší svinstvo v historii
je khonmunismus ve všech mutacích až do současnosti s programem ničení bílé civilizace a národních států a se svými nepřekonatelnými milióny bestiálně umučených.
31 8-P // Apr 25, 2009 at 11:12
Je zřejmé, že někdo na univerzitě ví jak je to s debatama – Duka neznám, ale soudě podle jeho historie zřejmě umí přesvědčovat lidi. Jsem si jistý že přednáška byla zakázána především ze strachu z “jiných názorů”.
Way to go…
32 Anonym1 // Apr 25, 2009 at 11:37
Permanentní působení Nováků na těch několika
webstránkách, ještě umožňujících svobodné vyjádření názoru je plně v totalitním duchu “kdo
nejde s námi, jde proti nám”.
33 Jiří // Apr 25, 2009 at 15:33
Ano jedná se o člověka který umí velice dobře diskutovat a obhájit si svůj názor i proti drtivé většině zuřivých oponentů. Inteligentně, věcně a jasně, jeho argumentační převaha je tak zjevná, že ji vidí i naprosto nestranný člověk. A proto je zde v republice takový strach z jeho přednášky. Ale umlčovat pravdu se jim dlouho nepodaří, je to prostě historický cyklus a je to jen otázka času 15 -30 let, kdy se většině původních obyvatel Evropských zemí otevřou oči, jaký osud je jim vnucenou multikuturou naplánován. Otázka je ovšem, jestli alespon v některých evropských státech nebude už pozdě. Dočkají i zapálení liberálové, anarchisti, komunisti, kapitalisti, aktivisti pro (zatím) minority, pseudohumanisti, zrádci, paraziti, vrazi, zloději a úchylové všeho druhu. Každý podle svého.
34 HORST // Apr 28, 2009 at 18:07
Kamil: “Kdyby Hitlerovi byla odejmuta tato absolutní svoboda slova mohlo žít několik miliónů lidí!” – to je tvrzení, pro které nemáte absolutně žádný důkaz, jedná se o hypotézu. Lidé Hitlera demokraticky zvolili dobrovolně a následovali jeho kroky. Ostatně ze začátku proti němu byla použita represe (zavřeli jej) a spíše to vypadalo, že křehkého parlamentarizmu se v Německu zmocní komunisti a to v té době mj. rozhodnulo, Hitler vytáhnul do boje proti nim – nedělejme si iluze o tom, že by komunisti byli nějak mírnější, než Hitler, spíše právě naopak. A hlavně v historii není žádné “kdyby”! Tvrdím, že zavíráním opozice, umlčováním a represemi názorových proudů si společnost kálí do vlastního hnízda. Na případu Duke je jasně toto vidět – média ve snaze tohoto pána (mj. lživě a hystericky) očernit a kdosi z vlády ve snaze jej policejně šikanovat (zatknout), nadělali více škody, než užitku. Do této doby o něm “nikdo” nevěděl – teď o něm ví “všichni” a nemálo z nich se najednou o něj začnou zajímat, začnou číst a najednou začnou zjišťovat, že věci kolem nich třeba nejsou takové, jak se jim média atd. snaží tvrdit, začnou vidět věci v širších souvislostech… a paradoxně, celý náš “systém”, snažící se veřejnost uchránit před těmi strašlivými názory pana Duke, způsobí přesný opak. Je nad slunce jasné, že dnešní systém má z něčeho strach, ale tvrdím, že když ten strach dává takto hystericky najevo, vždy se to obrátí proti němu. Je to jako když si hladíte psa – když se jej budete bát, tak Vás kousne, nebo zaútočí. A v tomoto případě jde o pouhé slova a myšlenky! Tož si myslím, že jsme to “pěkně” dopracovali…
35 HORST // Apr 28, 2009 at 18:09
“…Komu nejvíc prospěje celý ten humbuk kolem Davida Dukea? Samozřejmě nejvíce jemu samotnému, jeho kniha s jeho scestnými názory má takto zadarmo reklamu a půjde určitě na dračku…”
To máte pravdu, nicméně je třeba se ptát – Kdo způsobil ten humbuk a hysterii kolem něj? Kdo je na vině této šaškárně?