Napsal: David Macháček
Dne 19. ledna příštího roku má v Plzni proběhnout demonstrace proti porušování svobody slova. A mocné židovské kruhy jsou opět na nohou a odhalují „skryté pravé cíle“organizátora. Tyto kruhy totiž o skutečném cíli demonstrace vědí víc, než organizátor sám, a tak je jim jasné, že nejde o protest proti jimi řízené cenzuře, ale o jakousi oslavu odjezdu Židů z Plzně za druhé světové války, který se udál 18. ledna 1942.
Před časem v Praze ty samé mocné kruhy za pomoci všech svých soukmenovců, sluhů a spřízněnců pořádali štvanici na organizátory pochodu, který měl být namířen proti válce v Iráku. Měl se konat 10. listopadu, což byla prý evidentní oslava nacistické Křišťálové noci, jež se odehrála 9. listopadu 1938.
Co na tom, že 10. listopadu měl být jakýsi náhradní termín, protože akce byla původně nahlášena na zcela jiný den a magistrátem byla zakázána (nezákonně, jak později konstatoval soud). Co na tom, že organizátoři „oslavy Křišťálové noci“ nabídli i později jiné datum konání. Neměli šanci – prostě v jakýkoliv den chtěli „oslavovat Křišťálovou noc“ a hotovo.
Mocné židovstvo dnes prostě určuje, kdo a kdy smí projít ulicemi českých měst. Jejich moc nad našimi právy v naší zemi je s postupujícím časem stále jasnější i těm, kteří ji kdysi neviděli a nevnímali. V případě jejich zájmů bude v ulicích proti vlastním lidem připravena i armáda, co na tom, že to odporuje jakési ústavě jakési české země. Oni to chtějí a tak se také stane.
V rámci jisté zodpovědnosti vládce k poddaným by však od těchto kruhů bylo vhodné, kdyby zveřejnily seznam povolených dat, míst a oprávněných osob k setkáním a demonstracím. Věřím, že v nabitém židovském kalendáři se najede alespoň několik sobot (i když ty jsou obecně šábesem, takže jakákoliv akce jej narušuje, takže spíše několik nedělí), kdy se jim v historii nic nestalo. Tento seznam by jistě odstranil mnohá nedorozumění…



140 responses so far ↓
1 Fon // Dec 22, 2007 at 0:31
Ale sú známe aj skryté ciele talmudov, nech hoci aj odmietajú svetský štát Izrael a to nastolenie vlády antichrista a aj pre túto udalosť zrejme je nemožné siahať na židovské plemeno, lebo aj antichrist patrí k nim. Takže kritika židov je vlastne útok na ich špinavého hrdinu antichrista. Sa to aj ľahko pozná kto sa k nemu ako má, stačí prísť pred múr nárekov. Ani nie tak židia majú moc, ako skôr ten čo po nich vystupuje na trón a to diabol.
2 V.B. // Dec 22, 2007 at 3:19
Mimochodem, 20.12. byl dán na magistrát města PLzně návrh, že se demonstrace může uskutečnit další týden po 19.1., jsem zvědav, zda magistrát na návrh přistoupí či zda budu vmanipulován do toho, abych se 19.1. musel držet a čelit tak lživým útokům a represím.
3 Andrej Draganov // Dec 22, 2007 at 3:22
Jen aby v tom 19.1. taky něco nebylo. Nezačala třeba deportace židů z Kazachstánu?Toto datum je mi podezřelé.Hned mrknu do dějin, co zas máte vy zločinci zalubem.
4 Okoun // Dec 22, 2007 at 3:41
Andrej Draganov : To ani nehledej - bude to jasná oslava nástupu Adolfa Hitlera do funkce kancléře, ke které došlo “tak nějak kolem tohoto data”, rozuměj v lednu.
5 Odem // Dec 22, 2007 at 3:50
1. 1. - Prťálkovice nad Prťálkovicemi, výročí vraždy židovského obchodníka na obchodní cestě do Nových Prťálkovic, výročí události ze dne 1. 1. 698,
atd. atd.
6 Koala // Dec 22, 2007 at 5:23
Problém té listopadové demonstrace proti účasti ČR na válce v Iráku byl ten, že se tam sjeli stovky nácků, kteří netuší, že nějaká válka v Iráku vůbec je, kteří tam přivezli zbraně, a kteří opravdu šli oslavovat začátek genocidy židů.
7 Defender of Patria // Dec 22, 2007 at 5:54
jestli zase budou v mediich vysilovat jak na 10.11. tak je dost mozny ze me zase donuti do ty plzne jet
8 vts // Dec 22, 2007 at 6:23
berte to jako bozi pomstu za vysidleni 2,6mil Nemcu. Tahle skupina by si nikdny nenachala timhle zpusobem s..t na hlavu a mozny by tu ani nebyl bolshevik
9 richard // Dec 22, 2007 at 7:06
To koala: Super - a u té demonstrace v Plzni jde přesně o to samé….
10 LJM // Dec 22, 2007 at 7:14
No tak k tomu snad ani není co dodat…
OK. Němci měli u nás už za první republiky dostat autonomii. OK, vysídlení nebylo tím nejšťastnějším a už vůbec ne morálním řešením. Ale o nějaké radikální separatisty tu nikdo nestojí.
11 Jarda // Dec 22, 2007 at 8:25
A no je na case se postavit na obranu vlasti . Uz toho neporadku bylo dost. Pristi rok bude zlomem. Od 1 ledna nastane cas zmen. Bude daleko vyznamnejsi nez rok 1989. Lze ocekavat nove volby a je potreba se na ne pripravit. Hrozi mam pad vlady. Dulezite je porazit KSCM a poslat je pod hranici 5 procent volicu , dale prisluhovace komunistu z rad CSSD. Vedi ze casem bude mit levice jeste slabsi pozici nez dnes!!! Tak budou chtit volby co nejdrive. Nejlepe zacatkem roku. Nebojme se pustit do prace. Budoucnost zacina dnesnim dnem !!! autor Jaroslav Kucera
12 Okoun // Dec 22, 2007 at 8:40
Jarda : Víra v demokracii, to snad není ani politický postoj, jako spíš diagnóza…
13 LJM // Dec 22, 2007 at 9:35
Jarda: Je třeba kompletně poslat k čertu strany, které jsou momentálně v Parlamentu. Třeba ODS se mi už začíná jevit jako daleko horší než ČSSD.
Já, navzdory mnohým, budu volit Národní stranu.
14 Andrej Draganov // Dec 22, 2007 at 9:38
vts:jistě, sudeťáci by totiž Rudou armádu zastavili.
15 Haaa // Dec 22, 2007 at 10:37
Mluvit pravdu, zastávat spravedlnost, být svobodný,….iluze vytvořené někým někomu. Proto se mí líbí jaká-koliv aktivita, která tyto iluze bourá jak domeček z karet, např:
http://anezkahruzova.wordpress.com/
16 Shooter // Dec 22, 2007 at 10:43
LJM: No nevím jestli je zrovna nejlepší volit stranu, která udělala před minulýma volbami vše pro to, aby pronárodní subjekty neměli jen jednu volební kandidátku.
17 LJM // Dec 22, 2007 at 11:04
Shooter: Alternativa?
18 Shooter // Dec 22, 2007 at 11:19
LJM: Tak před minulýma volbami to bylo Právo a spravedlnost.
A já pevně věřím, že i před příštíma volbami se opět zástupci několika pronárodních stran domluví na jedné kandidátce a ne tak, že každý subjekt bude kandidovat sám.
19 vts // Dec 22, 2007 at 11:26
to: Andrej Draganov - prosim precti si jeste jednou prispevek na ktery reagujes. Pak si precti co jsi napsal ty. Jdi k zrcadlu a povinne se alspon pet minut cervenej.
20 Al Jouda // Dec 22, 2007 at 12:45
To vts : A že si 15 milionů východních Nměmců nechalo s..át na hlavu 40 let, to jsi už zapomněl ? Je jediné štěstí, že jsme Němce odsunuli, jinak jsme tady měli teď druhé Kosovo !
21 Jarda // Dec 22, 2007 at 14:39
Vira v demokracii… Ano !!! Listopadem 89 nastala anarchie. Doufam ze uz to pristi rok skonci. Kazda etapa jednou skonci!!! Pres 18 let je uz dlouha doba. Za tento vladnouci rezim nebude nikdo bojovat. Autor Jarda Kucera
22 Jarda // Dec 22, 2007 at 14:50
Musi se probudit spici vetsina naroda. Musi mit motivaci jit volit! I na tej nejmensi vesnici musi mit informace ze je cimdal vice lidi nespokojeno s politikou parlam. petky. Jen tak NARODNI STRANA muze dosahnout pres pet procent. Jeji cil by mel byt visi !!! Deset a vice procent.
23 Anonymous // Dec 22, 2007 at 15:41
Jarda: “jeji cil by mel byt visi”
…ano, jen ať visí, národní strana. Celá.
24 Nordic visitor // Dec 22, 2007 at 15:45
To Jarda,hele KSCM neni zadna levicova strana a nikdy jim neslo o zadny socialismum,to je jen propaganda kterou blbnou lidem hlavy,jim jde o totalni rizeni statu a lidskych zivotu,a samozrejmne jejich blaho.Je to banda nejhorsich darebaku,lharu a vrahu.Jenom ze nekdo ma holt v hlave hnuj,tak mu to do ted nedoslo a stale je voli.To nam jde prece o socialni narodni stat.V zadnem s okolnich statu ,nemaji devastanti sveho naroda stale takovou moc jako u nas.Je to opravdu zarazejici.Copak to tu asi zije za lidicky,plny nenavisti,zavisti,no prece Sovjetsky Nacisti.
25 Jarda // Dec 22, 2007 at 15:49
Meli by demostrovat svoji silu. Treba pochodem narod. sil.
26 Jarda // Dec 22, 2007 at 15:52
Verim ze by mel silnou podporu. Pokud by se ta informace dostala vcas mezi lidi.
27 vts // Dec 22, 2007 at 16:35
to: aljouda - no co ja vim tak dvakrat tam probehlo ozbrojene povstani takze nemyslim, ze to bylo tak jak pises… Madari, Polaci, Nemci z vychodu vsichni to alspon zkusili jen Cesi jsou tak nejak na to diskutovani po netu.
28 Jiří Asher // Dec 22, 2007 at 16:51
“Mocné” světové židovstvo v Česku tedy ta naše nepatrná hrstka lidí nikomu nic diktovat nechce a nebude. A i kdyby chtěla, (jak neustále tvrdí choré neonacistické mozky) tak nemá a nikdy neměla takovou moc, a ani o ni nestojí. Ale necháme si líbit, aby nás, naše přátele i naše mrtvé urážel kdejaký primitiv a psychopat. Být fašistou nebo komunistou není politické přesvědčení, to je psychatrická diagnóza a tak se zase uvidíme 19. 1. tentokrát v Plzni. Poznáte nás snadno.
29 Jiří Asher // Dec 22, 2007 at 16:59
PRO NEIFORMAVÉ CO TADY DISKUTUJÍ: 19.1. 1942 BYL ZAHÁJEN ODSUN PLZEŇSKÝCH ŽIDŮ DOÉ KONCENTRAČNÍCH TÁBORŮ. ZE DVOU TISÍC JICH PŘEŽILO NĚCO PŘES DVĚ STOVKY. ŽÁDNÝ POCHOD PRO SVOBODU SLOVA. CHTĚJI OSLAVOVAT ZAHÁJENÍ HROMADNÝCH VRAŽD.
Po Praze Plzeň, po Plzni…19. prosince 2007
DISKUSE
Mám před sebou fotografii pořízenou 18. ledna 1942 před plzeňskou sokolovnou, kde se místní Židé museli shromáždit před odjezdem do koncentračního tábora v Terezíně (snímek uveřejňujeme - pozn. red.). V první řadě zástupu, na nějž dohlížejí němečtí vojáci, stojí muž, žena, holčička a dívka, všichni s cedulkami na krku či na kabátě. Podle čísel, která jsou na cedulkách napsána, víme, že na snímku je rodina dělníka Oty Rosenbauma. Bylo mu necelých 49 let. Jeho ženě Charlotě bylo 47, starší dceři Heleně 15 a nejmladší Erně 6. V Terezíně zůstali do 9. května 1942, kdy byli transportem Ax odesláni do vyhlazovacího tábora Sobibor. Matka s dcerami zahynula ještě v den příjezdu v plynové komoře, otec byl poslán na nucené práce, ale ani on válku nepřežil. Poslední zpráva o něm je z vyhlazovacího tábora Majdanek ze 7. července 1942.
Kdyby děti manželů Rosenbaumových zůstaly nějakým zázrakem naživu, mohly možná být ve svém vysokém věku svědky „protestního pochodu za svobodu slova“, ohlášeného do Plzně na 19. ledna pravicovými radikály. Z dostupných prohlášení organizátorů a jejich sympatizantů je zřejmé, že akci je třeba vnímat v přímé souvislosti se zmařenou neonacistickou provokací 10. listopadu v Praze. Zde měl antisemitský pochod časově souviset s výročím říšského pogromu z roku 1938, v Plzni spadá do období vzpomínky na tři židovské transporty z Plzně a okolí. Z více než 2600 osob, deportovaných odtud mezi 18. a 26. lednem 1942, jich nepřežilo téměř 2500.
Ohavná důslednost radikálů Pravicoví radikálové jsou ohavně důslední ve svém pokusu dehonestovat židovské oběti nacistického režimu, ale jsou současně důslední i ve své snaze politicky posilovat. V Listině základních práv a svobod, která je součástí ústavního pořádku České republiky, se píše, že „právo pokojně se shromažďovat je zaručeno. Toto právo lze omezit zákonem v případech shromáždění na veřejných místech, jde-li o opatření v demokratické společnosti nezbytná pro ochranu práv a svobod druhých, ochranu veřejného pořádku, zdraví, mravnosti, majetku nebo pro bezpečnost státu.“ Pokud pravicoví extremisté svou akci v Plzni uskuteční, znamená to, že není v rozporu s uvedeným ustanovením, že toto urážlivé gesto je slučitelné s demokratickým právním systémem. Další krok radikálů bude nutně následovat: Pokusí se proniknout na politickou scénu coby jedna z politických alternativ a antisemitismus by přitom nemusel být na překážku.
Organizátorem plzeňské akce je Václav Bureš, o němž je známo, že má blízko k neonacistické scéně. K účasti na pochodu zve mimo jiné Národní odpor, označený na vlastních webových stránkách ústy svého stoupence za „hnutí aktivistů, které spojuje stejná, v tomto případě národně sociální ideologie“. Na tom samém webu se objevila výzva, aby „kamarádi a kamarádky“, kteří vlastní zbrojní průkaz, zažádali o povolení mít zbraň na shromáždění s sebou. Plzeňské magistrátní úředníky to však z byrokratického poklidu nevyrušilo, přestože měli k dispozici precedentní usnesení Nejvyššího správního soudu k pražské demonstraci, přestože obdrželi i zamítavé stanovisko policie. Jak bývá na úřadech zvykem, převládá alibismus, nerozhodnost, neochota jednat samostatně a nést odpovědnost.
Nyní můžeme očekávat podobné tahanice, jaké jsme již zažili v případě pražské demonstrace. Extremisté zprava opět získají kýženou publicitu a naberou pár desítek příznivců. Demokratická veřejnost bude mobilizovat, chystat se budou i odpůrci pravicových radikálů z tábora levicových extremistů. Povezou se na vlně odporu slušných lidí k neonacistickým pohrobkům, přestože svým vlastním programem a činy demokracii v nejmenším nepřejí. Kdo chce vidět, vidí: V sázce je mnohem víc než jen obrana památky zahynulých během šoa a úcta k přeživším nacistické genocidy Židů. Bylo to jasné v Praze a jsem přesvědčen, že to nakonec bude jasné i v Plzni. A co bude po Plzni? Uvidíme, které město bude na řadě příště. Anebo, možná, někomu rozhodnost chybět nebude.
O autorovi| Leo Pavlát, ředitel Židovského muzea v Praze
30 LJM // Dec 22, 2007 at 17:26
Al Jouda: A ještě předtím bylo několik miliónů Němců vyhnáno, tedy z toho opravdu původního východního Německa (nemám teď na mysli Sudety).
Anonymous: Nevidím důvod. Mně je ta údajně šovinistická Národní strana furt názorově bližší než nějaký Národní odpor, který je levnou kopií německých (taky)nacionálů.
31 vts // Dec 22, 2007 at 17:56
to:Jiri Ašer - jak dojemne… ja mam zase fotku kde se vali hromady spalenych deti z Drazdan a nemaji ani cedulky.
Prostuduj si tenhle odkaz : http://de.wikipedia.org/wiki/19._Januar a pak se muzeme bavit o tom ze kazdy den je tak nejak nevhodny a vzdy se neco najde. Jdete s panem pavlatem treba do …. oslavovat chanuku
32 Nordic visitor // Dec 22, 2007 at 19:31
To vts,clovece ty mne vdycky dorazis,jsi zpravne kovanej,jen tak dal,ano nevzdame se a budeme bojovat az do posledniho dechu,at uz se to nekomu libi nebo ne.A jednou prijde den,kdy nase zemne bude zase cista,narod disciplinovany,bude tu utulno a bezpecno,a lidi co tu budou zit,budou stastni a spokojeni.
33 vts // Dec 23, 2007 at 4:15
to: nordic visitor - mezase dorazil tvuj cestin… taky budes kovanej .-)
34 Plenkovič // Dec 23, 2007 at 4:29
Situace se začíná vyjasňovat. Dokonce byl odhalen sám organizátor ohlášené demonostrace, dosud pečlivě skrývající svou totožnost pod nepodepsanou pozvánkou na plzeňský pochod a uveřejněné tomto místě. Antifašistické síly odhalily, že jde o Václava Bureše zez Plzně, statečného bojovníka za osvobození
nespravedlivě odsouzeného Pechance ze Svitav, postavy známé na krajně pravicové scéně, účastníka vzpomínkového pochodu na R. Hesse ve Wunsiedelu.
Můžeme-li věřit antifa propagandě, Bureš vyzývá účastníky, aby se demonstrace zúčastnili se střelnými zbraněmi a tady končí sranda. Nemám nic proti datu 19.ledna ale nemohu se zbavit obsedantní myšlenky, zda nejde o kamufláž vzpomínkové akce k 21.lednu, - (úmrtní den V.I. Lenina). Pak by ovšem Bureš byl prodlouženou rukou židobolševického spiknutí a měl by být tolerován.
35 Okoun // Dec 23, 2007 at 4:39
Asher : Ty hele, takže jestli tomu dobře rozumím, v Plzni se nesmí demonstrovat ve dnech 18 - 26. 1. Nemohl bys sem poslat kompletní seznam všech města a vesnic v republice i se všemi daty, kdy se v kterém nesmí podle vás nic konat? Organizátorům bys ušetřil potíže s médii a sobě prachy za jízdenky. Nebo snad máte na dráze pro podobné případy režijku?
36 V.B. // Dec 23, 2007 at 4:50
http://cs.wikipedia.org/wiki/19._leden
37 Drifter // Dec 23, 2007 at 5:49
Historie nam rika ze Zide byli vyhnani ve stredoveku z uzemi (dnes Velka Britanie),tehdejsim Anglickym kralem, Marie Terezie vyhlasila za sve vlady ze Zide nemusi nosit Davidovu hvezdu ( zluty pas) na obleceni. Z nejakeho duvodu Zide na celem svete nesou spolu biblicke znameni/povest ze jsou narodem nevitanem. Proc to tak je , je spise otazka pro historiky. Ale fakt je ze behem historie, zide maji povest naroda ktereho clenem bych nechtel byt.
Navzdor tomu, moji rodice uschovali zidovsky parek lidi po celou valku ve sklepe, za to byl na miste trest smrti zastrelenim cele rodiny.(dnesni velka Praha). Rodice tohoto parku odesli do Terezina a nevratili se. Pribuzni v Americe nemeli zajem jim pomoc. (po shlednuti Americkeho filmu “Ship of Fools” se vubec nedivim proc)
Je mi protivne ze po 60ti letech zidovske organizace neustake mluvi o “holocast” a snazi se ziskat vselijake vyhody podporujici jejich agendu. Hollywood nataci nove filmy na stejne thema. (Penize na novy, pro-zidovsky film se snadno najdou)
Je nutne si uvedomit ze 20 millionu Rusu polozilo zivot za to a by dneska mohli Zide rici co si mysli,
ze aspon 10 milionu Ukrajincu zemrelo hladem za Stalinova rezimu, ze aspon 15 milionu Cinanu zemrelo behem Cerveneho pochodu (Red March) za Mao Ce-Tung rezimu, ze Pot-Pol genocida v jiho-vychodni Asii (Killing Fields) zavrazdil daleko vice brutalnim zpusobem nez se Hitlerovi zdalo behem svatebni noci, nejmene 10 millionu nevinych lidi polozilo zivot, a niz by vedeli proc.
Pane Pavlat, vy jste reditel Zidovskeho musea v Praze, Mozna ze nam muzete vysvetlit proc Zide musi platit navstevni stupne do Synagogy v Praze (ta u Parizske Ulice ve starem meste)
(Vase odpoved muze byt publikovana v Jeruzaleme)
Ted mi reknete, jakym pravem mate vy Panove posuzovat (a Vas Pane Pavlat nevyjimaje) jestli
svobodni obcane Ceskeho statu chteji a nebo nechteji videt nejake vyroci, nejake fasisticke udalosti, ktera se stala aspon 20 let pred vasem narozenim.
38 Svobodný // Dec 23, 2007 at 5:53
Dámy a pánové, při zpětném hodnocení všech demonstrací minulého roku by bylo záhodno položit si několik základních otázek. Oslovala témata demonstrací širokou veřejnost? A jestli ano, mohla být předpokládaná odezva veřejnosti pozitivní nebo negativní? Vycházelo téma z aktuálního dění a nebo se jednalo jen o “náckovské” klišé? Nemohla demonstrace více uškodit než prospět? Nebyla by jiná forma akce (infostánek, pouliční představení, letáková akce, transparent na frekventovaném místě,…) vhodnější? Toto jsou primární otázky, které by si měli pořadatelé pokládat PŘED samotným začátkem organizovaní. Pokud jde konkrétně o demonstraci nahlášenou na termín Křišťálové noci, muže jen idiot doufat, že si najde podporu u veřejnosti a neuškodí snažení ostatních, méně fanatických ale zato systematicky pracujících jedinců. A jaký má demonstrace smysl, pokud nezapůsobí (nebo zapůsobí záporně) na masy? Je to pouhá fashion show nové kolekce Thor-Steinara.
39 Nordic visitor // Dec 23, 2007 at 6:06
To Svobodny,ano musime nase myslenky podporit silou pancerovych divizi.Jen tak se pohneme dal.
40 Al Jouda // Dec 23, 2007 at 7:20
To LJM : Vyhnání Němců z Východního Pruska po 2. světové válce bylo kvalitativně jiným aktem než odsun Němců ze Sudet. SSSR jako vítězná mocnost vzal do rukou celé Polsko a posunul ho na západ. Při odsunu Němců ze Sudet se hranice ČSR neměnily. Prostě Karel IV Němce k nám pozval a prezident Beneš je zase vyhnal, protože se neuměli chovat.
41 Nordic visitor // Dec 23, 2007 at 7:44
Pratele,kamaradi,soukmenovci,Arijci,Slovansti nacionaliste,a tak dale+vsichni co se zde schazite,Heinrich a Nordic,vam timto preji prijemne prozite vanoce a nacionalistickeho ducha i pro pristi rok,verni zustaneme.
42 JARDA // Dec 23, 2007 at 7:45
KOUKAM ZE NIKDO NEROZUMI ZIDOVSKE OTAZCE
43 JARDA // Dec 23, 2007 at 7:48
DIKY ZA PRANI NORDIC !!!KDYZ ZEMRIT TAK NE NA KOLENOUCH
44 JARDA // Dec 23, 2007 at 7:51
NORDIC PRIJDE CAS POUZIT I ZBRANE. TAK LZE PRORAZIT
45 Radola // Dec 23, 2007 at 8:26
Nordic:Ty musíš být zcela jistě nějaký provokatér,tajnej s odznakem pod klopou,něbo něco v tom gardu např.Fr.Filipovský ve Švějkovi?!Nevěřím,že by takovýhle blbiny mohl vyplodit lidský mozek.Pancéřové divize jsou dávno přežitek,pouhý válečný archaismus,dnes se ofenzívy vedou naprosto jinak než ve vysílání valících se tanků do klínů formací.
vts:Ano ,my Češi jen debatujeme po internetu,za to Němci bojujií se zbraněmi v ruce proti šířícímu se islamizmu a sionizmu v jejich Otčině…?!
46 JARDA // Dec 23, 2007 at 9:34
CO VIS RADOLA…????
47 Heinrich // Dec 23, 2007 at 10:14
Radola jako vzdy vtipny ale opet nejak mimo.
48 Nordic visitor // Dec 23, 2007 at 10:15
Uz stari krizaci vedeli ze sve nazory je nejlepe prosazovat ohnem a mecem.
49 JARDA // Dec 23, 2007 at 10:31
SILNEJ MA PRAVO ZIT!!! MUSIME BOJOVAT!!! NENI CESTA ZPET
50 JohnyPavic // Dec 23, 2007 at 11:19
Pancéřové divize jsou sice kravina, ale doufám že autor to myslel jako použití síly obecně :o)
51 JARDA // Dec 23, 2007 at 11:29
JE TRBA ZLEPSIT PROPAGACI STALE SE DOVIDAM ZE LIDE NEMAJ PRISTUP K NARODNIMU TISKU. A NEVEDI NIC O NARODNICH STRANKACH NA INTERNETU.
52 Honza // Dec 23, 2007 at 12:41
19 to rozvaříme To bude síla už se těšim.Doufám že systému uděláme hodně škody vrtulník těžkooděnci a ták.Slyšel jsem že přijede150 lidí z nemecka.Jenom mám obavu že už na mne chystaj želíska.Možná že budu v tu dobu pracovat.Do médiií se určitě dostanem.
53 Honza // Dec 23, 2007 at 12:43
Jinak všem fašistům a nacionalistům krásné pržití svátků! Znáte ten for cikánka dostala pod stromeček k ježíšku šrticí strnu a tři plné peneženky i s doklady.
54 Nordic visitor // Dec 23, 2007 at 14:58
To Johny Pavic,drive nebo pozdeji na to dojde,pri udrzeni vnitrniho poradku.Pouzil bych je i ve Franciji pri poslednich nepokojich. Jiste mne nejde o to,aby jsme zautocili treba na Rakousko,joj to by bylo prekvapeni.Jenom jak to tak poslocham ve svem okoli tak uz toho zacinaji mit vsichni plne zuby,jenom ze zase se poohlizeji po Komunistech jejich poradcich.To by byla fatalni chyba.Ale nekazme si vanoce a zimni slunovrat.
55 Thors Hammer // Dec 23, 2007 at 15:01
Az prijde cas,nas mec pak protne celou Evropu.
56 Pozorovatel // Dec 23, 2007 at 16:15
Jak jsem tak sledoval ta historická data, tak by si šoamani mohli vsugerovat, že se 19.1. v Plzni připomíná osvobození lodžského ghetta. I když spíš budou tvrdit, že bílí supremacisté slaví 201. narozeniny Roberta E.Lee http://www.vdare.com/misc/070118_scruggs.htm
57 HEINRICH // Dec 23, 2007 at 16:41
Prece nedulezitejsi je sjednotit vsechny nacionalisticke skupiny pod udernym vedenim,aby jsme zjiskali moc, ovlivnovat deni v teto zemy,uz to pochopte.Ostatni neni dulezite.Musime se snazit oslovit mlade lidi,musime mit jasnou ideu,jak dal.Jeden narod,jedno vedeni,nase budoucnost.
58 Svobodný // Dec 23, 2007 at 17:59
Pokud tu chce někdo používat pancéřové divize na podpoření svých (nedo)myšlenek tak ať si místo silvestrovské sklenky sektu radši koupí plechovku cyklonu. Ve svém posledním komentáři jsem varoval právě před tímto fanaticko-nevzdělaným jednáním, které vždycky bylo celému nacionálnímu hnutí více na škodu než k užitku. Nežijeme ve třicátých letech a už vůbec ne na západ od Šumavy. Násilnou a ilegální formou boje může člověk maximálně urychlit svou vlastní likvidaci (a dobře mu tak). Spousta lidí, nechávající se slepě vést k zářným zítřkům bez jakékoli vazby na realitu, je však dezinformovaná ze zdrojů typu odpor.org (a to není problám jen Odporu, ale i “autonomních nacionalistů”, kteří se fakticky nedokázali ideově a ani strategickou formou odlišit od svého vzoru), které absolutně nereflektují současnou situaci. Budu se tedy znovu opakovat: chybí jasný (ale ne dogmatický) směr (prostředky a cíl) kterým se má národně sociální odpor ubírat. To by pro mě v současnosti bylo ono “vítězství”.
59 tharbik // Dec 23, 2007 at 22:27
Opravdu mě tahle diskuze nezklamala - množství chyb že by se za ně styděli ve druhej třídě!
Kráceno pro vulgaritu. Admin
60 Drifter // Dec 23, 2007 at 22:53
Al Jouda: Prostě Karel IV Němce k nám pozval a prezident Beneš je zase vyhnal, protože se neuměli chovat.
Diky za to ze jste to tak kratce a pravdive popsal pane Jouda. Svet davno zapomel jako to vlastne bylo, a je treba si to pripomenout.
61 Drifter // Dec 23, 2007 at 23:45
Herr Heinrich:
Ein Volk, Ein Reich, Ein Fuhrer!
Zda se mi ze jsme to uz nekde slyseli, pak 35 milionu lidi zahynulo, a komunisticka sebranka nas vratila do politickeho stredoveku.
62 Pepicek // Dec 24, 2007 at 3:17
co to je holokaust ? neni to pribuznej toho Santa Klaus ?
63 HEINRICH // Dec 24, 2007 at 5:19
smazáno pro urážení diskutujícího. Admin
64 Neo // Dec 24, 2007 at 9:34
Proč se pořád mluví o 2 milionech židů?? Kdo si vzpomene na 100 milionů lidí který zavraždili komunisti!!!!
65 HEINRICH // Dec 24, 2007 at 18:40
Jo Neo,mas recht,nekomu to holt mysli pomaleji,ale zidi vice rvou,tak aby je bylo stale slyset,vsude ve svete.
66 Pepicek // Dec 25, 2007 at 3:04
jakej je rozdil mezi Santa Klausem a Vaclavem Klausem ? Santa Klaus nosi detem darky na vanoce . Vaclav Klaus-ODS nechal rozkrast nasi republiku kterou deti zdedi s dluhama kde jim nebude uz nic patrit ( ani ceske lesy ) . jen doufam ze se to o Pruzinskym z halice jednou budou ucit ve skole , ale i o jeho rasovem puvodu .
67 smazano pro hloupost // Dec 26, 2007 at 7:10
Nordic visitor : nase zemne bude zase cista,narod disciplinovany,bude tu utulno a bezpecno,a lidi co tu budou zit,budou stastni a spokojeni.
Jo to bude az konecne zmizite :)))
68 Anonymous // Dec 26, 2007 at 8:10
Cemu se divime….? Kolik zidu je v parlamentu…? No a co potom SENAT …? Tam jich je mnoho!
69 Anonymous // Dec 26, 2007 at 8:12
Treba Pithart , Zeleznej a dalsi….
70 Jarda // Dec 26, 2007 at 8:16
8.10 a v 8.20 jsem to psal ja. Zide podporuji exprezidenta HAVLA. Nevadi jim i to ze jeho rodina kolaborovala s nacistama. Asi se draze vykoupil!!!
71 Anonymous // Dec 26, 2007 at 8:18
Chyba! Preklep v 8.10 a 8.12 a ne v 8.20
72 Anonymous // Dec 26, 2007 at 8:18
Chyba! Preklep v 8.10 a 8.12 a ne v 8.20
73 Runner // Dec 26, 2007 at 8:53
To Jarda: Proč by mělo židům vadit že Havlovi kolaborovali s náckama? Havlův otec měl stavitelskou firmu a zakázky mu před válkou dávali hlavně bohatí židi. Nevidím v tom žádnej protimluv, když potom Havlův strýc začal pracovat pro Gestapo a jeho otec velice dobře vycházel s vysokými důstojníky WH i Gestapa. Nacisti přece spolupracovali se sionistanama na vykázání židů z Německa a jejich odchodu do Palestiny, tyto dva politické systémy úspěšně spolupracovaly a měly mnoho společného. Nacisti vyhladili Lidice, sionisti Deir Jásin, je to jedna a ta samá talmudská škola. Neustálý pokřik o tom, jak nacisté židům ublížili je jen židovský trik jak z “holocaustu” vytěžit nějaký ten politický kapitál, společenskou výhodu a hlavně navrácení zkonfiskovaného majetku od státu a odškodné za to “nepředstavitelné utrpení”.
74 Jarda // Dec 26, 2007 at 9:10
Mas asi pravdu. Ja vim ze po revoluci se mluvilo o fotkach kde Havel jako male ditko se chova na kline nakeho nacka. Kde jsou ta fota ….??? Asi uz je nekdo zlikvidoval.
75 Jarda // Dec 26, 2007 at 9:17
Vim jen to ze mezi obeti holokaustu se dnes pocitaji skoro vsechni zide kteri umreli v prubehu druhe svetove valky. Je jedno zda ho zabila zbloudila kulka ci spachal sebevrazdu ci umrel prirozenou smrti. Autor Jarda Kucera
76 Runner // Dec 26, 2007 at 10:29
To Jarda: Jestli rád čteš tak koukni na vzdělávací-institut, jsou tam zajímavý věci ke stažení. Je to sice trochu do hněda, ale většina věcí se dá přijmout a hlavně je to pohled “z druhé strany”.
77 Jarda // Dec 26, 2007 at 10:35
Rad ctu . Precetl jsem asi tak dvacet knizek o druhe svetove valce. Mozna je to malo… No znam lidi co neprecetli ani polovinu z toho co ja a ted delaj ze vsechno chapou. Podivam se ! Je dobre znat i jinej pohled. Porad lepsi hneda nez ruda. Tu hnedou myslim castecne s nadsazkou. Ale ruda se mne hnusi !!!
78 Jarda // Dec 26, 2007 at 10:35
Rad ctu . Precetl jsem asi tak dvacet knizek o druhe svetove valce. Mozna je to malo… No znam lidi co neprecetli ani polovinu z toho co ja a ted delaj ze vsechno chapou. Podivam se ! Je dobre znat i jinej pohled. Porad lepsi hneda nez ruda. Tu hnedou myslim castecne s nadsazkou. Ale ruda se mne hnusi !!!
79 Jarda // Dec 26, 2007 at 10:35
Rad ctu . Precetl jsem asi tak dvacet knizek o druhe svetove valce. Mozna je to malo… No znam lidi co neprecetli ani polovinu z toho co ja a ted delaj ze vsechno chapou. Podivam se ! Je dobre znat i jinej pohled. Porad lepsi hneda nez ruda. Tu hnedou myslim castecne s nadsazkou. Ale ruda se mne hnusi !!!
80 Jarda // Dec 26, 2007 at 10:45
Skoda ze je pravice tak rozdelena. Mela by u nas fungovat jedna silna pravicova strana. Pak by mela vetsi sanci na uspech. Za uspech povazuji dostat tuto stranu do parlamentu. Pak budeme mit prostor v mediich k nasi propagaci. Dobre delana propagace povede k uspechu! Libi se mne ze se vice spolupracuje . Ale myslim ze je to stale malo. Musime postupovat jednotne!
81 Jarda // Dec 26, 2007 at 10:45
Skoda ze je pravice tak rozdelena. Mela by u nas fungovat jedna silna pravicova strana. Pak by mela vetsi sanci na uspech. Za uspech povazuji dostat tuto stranu do parlamentu. Pak budeme mit prostor v mediich k nasi propagaci. Dobre delana propagace povede k uspechu! Libi se mne ze se vice spolupracuje . Ale myslim ze je to stale malo. Musime postupovat jednotne!
82 brux // Dec 26, 2007 at 12:04
To je k uzoufání co si židovské kruhy u nás dovolují.zřejmě si po Praze myslí že opravdu budou vládnout v čechách bez obalu(snad chtějí ušetřit na všech těch Topolánko-Paroubovskejch loutkách a rovnou nás připojit k Izraeli).no doufejme že ted v Plzni i ti umírnění národovci pochopí že nejde o další tažení nácku na sinagogi,ale že sistém použije vše aby dostal skutečnou opozici z ulic.doufejme že tentokrát se všem těm AFA,A.C.A.B,židum pseudohumanistum i lidem zblbnutým z tv postavíme jednotně.nic proti nikomu,ale bohužel kolem pochodu Prahou i zde bylo spoustu takovejch hlasu že jako přece židáčky nebudem provokovat a jít na výročí nákého jejich ubližovacího dne není hezké je to dokonce nacistické.pokud tito lidé nechtějí opravdu studovat staletí pronásledování židu a najít den kdy se jim chudáčkum nic nestalo tentokrát se sned přidaj a uznaj že v čechách platí pouze české výročí a na žádné jiné se klanět nebudem.
83 Jarda // Dec 26, 2007 at 13:53
Tak neco pro to udelejte. Vim ze je to dobra vec!!! Je dulezite aby lide vedeli ze nakej pochod je. Autor Jarda Kucera
84 Jarda // Dec 26, 2007 at 13:58
Je potreba dostat to mezi sirsi verejnost. Venujte tomu veskerou energii. V PRAZE se musi zopakovat pochod. Nejlepe jeste v lednu. Nazivejme to NARODNIM POCHODEM. MUSI NAS JIT NEKOLIK TISIC !!! Autor Jarda Kucera
85 Jarda // Dec 26, 2007 at 13:58
Je potreba dostat to mezi sirsi verejnost. Venujte tomu veskerou energii. V PRAZE se musi zopakovat pochod. Nejlepe jeste v lednu. Nazivejme to NARODNIM POCHODEM. MUSI NAS JIT NEKOLIK TISIC !!! Autor Jarda Kucera
86 krtek // Dec 26, 2007 at 16:00
Jardo, Jardo - nejhorsi na tom je, ze si ani nedokazi predstavit cloveka, jako jsi ty. Promin, ale prispevky k diskusi pod tvym jmenem mi pripominaji cosi, co nazyvam gulas v hlave, pro nektere z vas mam mozna libivejsi variantu - kopf eintopf…
Take uz me zacina unavovat paranoidni vize typu: za vsim hledej zida a krom toho myslim, ze par lidi, kteri jsem pisi sve “chytre” prispevky, by potrebovalo prozit to, co muselo prozit neskutecne mnozstvi lidi a nejen zidu za druhe svetove valky, a kdyz ne to, tak aspon dostat poradne po tlame.
A mimochodem tohle je cast e-mailu, ktery jsem obdrzel od jednoho sveho pribuzneho:”…………No nic to je tvoje věc,ale radost z tebe nemam.Jináč sem ti chtěl oznámit,že 19 ledna je v Plzni pochod neonacistů(prej že jako za svobodu slova)ale mi víme,že 19 byl první transport nach terezin ,tak jako,že se jdu zůčastnit sem ti chtěl říct….” Bohuzel musim napsat, ze i nekteri clenove me rodiny pravdepodobne postradaji mozek, cast sveho soukromi jsem odhalil predevsim proto, aby bylo jasno proc vlastne se jde pochodovat.
A muzete argumentovat, ze jsem si to mohl napsat sam. Mohl, ale nenapsal…
A snad posledni bod: vyzivam vsechny oldschool skinheads (to jsou ti nerasisticti a apoliticti, at zije ska a northernsoul), antifasisty a ostatni normalni lidi, aby se na tento pochod sli podivat a peclive sledovali ty, kteri se tam budou jakymkoliv zpusobem snazit poslapavat lidska prava nebo propagovat nacizmus a temto pak radne nakopali prdel at uz na ni maji nasivku s hakovym krizem ci symbol narodni strany.
87 TD // Dec 26, 2007 at 18:54
Jiri Asher: Terezin nebyl koncentracti tabor…bud lzete nebo jste se o to nikdy nezajimal…staci jej navstivit a poslechnout si jiste objektivni vyklad
88 Jarda // Dec 27, 2007 at 2:13
Koukam ze nadarmo si nerikas KRTEK !!! Jsi jeste zahrabanej!!! Probud se. Potreboval by jsi za souseda cikana! Pak by jsi zmenil nazor. Navic jsi nula ! Nerozumis politice. NARODNI STRANA dela to co neumis. Haji nase zajmy. Teda pokud jsi CECH…. To nevim …? Autor JARDA KUCERA
89 Runner // Dec 27, 2007 at 6:39
Top krtek: Taky mě už unavuje vaše paranoidní vize typu na každým rohu hledej nacistu. Měl byste míň číst Mladou frontu a Rudý právo a víc přemýšlet vlastní hlavou. To že část Vašich příbuzných postrádá mozek mě vůbec nepřekvapuje, protože jablko nepadá daleko od stromu a každý si to může domyslet z Vašeho projevu aniž by musel číst výplodky Vašeho bratrance.
90 Blasius // Dec 27, 2007 at 7:59
Holokausti mají nějaké výročí každý den. Dále raději nekomentuji.
91 ddt // Dec 27, 2007 at 8:41
TO KRTEK:
Gramatika !!!
A díky, že jsi nám vysvětlil co je to oldscholl…chlapečku, běž se kroutit na ska, plácej se s kamarádama po zádech na důkaz, že jste praví skinheads a potom se běž zařadit po boku obránců demokracie.
…a přestaň žrát hovna co ti servírují média!
92 Jarda // Dec 27, 2007 at 12:40
Krkek je VUL.. Omlouvam se tumu zvireti ze ho prirovnavam k takovemu cloveku!!!
93 Jarda // Dec 27, 2007 at 12:46
Drzost komunistu je zarazejici. Postavme se k tomu celem !!! Nejen ze popravuji jine … Za nazor ci jen ze se blbe podiva. Viz KUBA !!! Drive CESKOSLOVENSKO!!! Ted urazili pamatku Horakove. Na pomnik Horakove prispiva Ransdorf.
94 Jarda // Dec 27, 2007 at 12:50
Tech dvacet tisic si mohl nechat! Myslim Ransdorfa! Mohl je dat na pomnik Klementa Gotwalda!!! Kdyz ho ma jako vzor.
95 Nordic visitor // Dec 27, 2007 at 17:29
Ano drzost bolseviku je neomezena,faktem ale je ze pokud by se dostali k moci,tak zavedou smahen stare dobre poradky.Kazde rano dochazi do zamnestnani na UV KSCM,do ulice politicky veznu spousta zajimavych lidi,rekl bych primo gardovy pluk strany.Misto aby tito lide sedeli ve vezeni,tak se nam tak akorat chechtaj.Muzete se tam kolem 8 hodiny ranni podivat,to fakt za to stoji.
96 Heinrich // Dec 27, 2007 at 17:35
Ja jsem to ale hned po revoluci rikal,nalozme je do vagonu a posleme je na vychod,tam prece patri,tem slouzili,a kdyz davaji Kubu a Koreu za vzor,tak at se tam odstehuji.
97 Heinrich // Dec 27, 2007 at 17:37
Jeste chci dodat pro lidi co mne zde nemaji radi, firma IG Farben stale vyrabi,tak pozor aby jste se jednou nesetkali z jejimy vyrobky.
98 krtek // Dec 27, 2007 at 18:56
To ddt:
Za gramatiku se omlouvam, ale jako svou obranu uvadim to, ze jsem psal prispevek, a ne diplomovou praci. Kdyz uz jsme u te gramatiky- neznam slovo oldscholl, a ani tady v Anglii, kde zrovna jsem, to slovo neznaji…A mimochodem kolik let je tobe, ze me nazyvas chlapeckem? Krom toho na ska se opravdu rad kroutim a diky Bohu mam par kamaradu mezi skinheady (i anglicke jamajcany) a nejsou to dvacetileti kluci, ale chlapi kolem padesatky, ti vznik skinheads prozivali. Jsem velmi rad, ze mam takove kamarady, pac diky nim nemusim nic cist, abych se dozvedel, jak to s temi skinheads opravdu bylo. A kazdy z techto lidi mi rekl, ze Ian Stuart a jeho kapela byli, jejich slovy, couple of dickheads.
To Jarda: jsi legracni, nedas se nejak vypnout nebo tak neco? Uz jen veta Krtek je vul, a to co po no nasleduje by stalo za semanticky a nasledne psychologicky rozbor. No nic.
Jen me udivuje, ze pana Jardu za gramatiku nikdo nekara, pani vlastenci, ze by to bylo shodou nazoru?
Jo a mimochodem Jardo, jaky narodni zajmy mas na mysli? Prosil bych minimalne stejne dramatickou odpoved jako jsou vsechny tve ostatni prispevky, tzn.: hodne vykricniku a predevsim VELKA PISMENA. Dekuji
99 ddt // Dec 28, 2007 at 4:03
mea culpa…když kritizuji gramatiku, měl bych po sobě číst co píšu
Krtku, neotravuj s nějakejma původníma angl. dědkama…tuplem jestli se paktujou s nějakejma přistěhovalcema…hnus!
v Čechách jsou old school nacionalisti a kdo říká něco jinýho, sere si do huby. Páč každej ví, jak to tady bylo s nástupem sharpů…ostatně, že je tahle “frakce” made in USA se nezapře. A nějaký “apolitici”…v Anglii milujou svojí vlajku a tady se motaj na demonstracích pod jedním praporem s komoušema…se svojí angažovanou apolitičností a antirasismem ať se jdou vysrat!
Kamarády “anglické jamajcany” ti fakt nezávidim…až se vrátíš do Čech ty výletníku, můžeš si tady najít za kamárady třeba české negry nebo české Vietnamce, když chceš bejt tak světovej.
Polib vlajku, študente!
100 Jarda // Dec 28, 2007 at 4:26
No jasne… Krtek! Tak jo.
101 Jarda // Dec 28, 2007 at 4:33
Myslim CESKE NARODNI ZAJMY .
102 Jarda // Dec 28, 2007 at 5:56
Krtek by se mel probudit!
103 JARDA // Dec 28, 2007 at 6:53
Jeste jednou KRTEK !!! Uz jsem se omluvil!!! Vim ze bylo nekorektni srovnat vola s tebou. Urazil jsem tim vola. Jeste jednou pro tebe KRTKU. Omlouvam se vsem volum ze zvireci rise.
104 V.B. // Dec 28, 2007 at 11:05
http://zpravy.idnes.cz/na-pochodujici-extremisty-budou-u-plzenske-synagogy-cekat-zide-pwc-/krimi.asp?c=A071228_150945_krimi_pei
105 krtek // Dec 28, 2007 at 12:55
To ddt: Jo mas pravdu, v Cechach jsou opravdu oldschool nacionalisti (ti ale nemaj vubec nic spolecneho se skinheads, krom mody, kterou si nevim proc vypujcili - to me privadi na myslenku co je vlasteneckeho na tom, kdyz nosim obleceni Lonsdale, Ben shermen nebo Fred perry? Nemel bych jako spravny vlastenec podporovat domaci produkty?), ale povez mi, co mas proti pristehovalcum, kteri tvrde makaj, delaj to, na co by se vetsina lidi ani nepodivala a pritom vsem drzej hlavy dolu a predevsim se citi byt vic cechy nez cimkoliv jinym?
JO a vlajku klidne polibim, pac jsem hrdy na to, ze jsem Cech.
Krom toho se s komousema nepaktuju, jsou to idioti, nepaktuju se ani s anarchistama, jsou totez a bohuzel se mi zda, ze i mnoho ceskych radoby vlastencu, nemyslim nactilete zmatene kluky a holky, jejichz nazory se teprve formujou, spada do kategorie idiot. Podivej na Jardu (promin Jardo).
106 Runner // Dec 28, 2007 at 13:59
To krtek: Krom Ukrajinců jsem tady v Česku ještě žádný přistěhovalce co tvrdě makaj neviděl. Určitě jsem tady neviděl žádnýho tvrdě makajícího negra nebo Araba. S pár negrama jsem kdysi asi týden pracoval a musím říct, že větší lemply a líný kůže jsem v životě nepotkal, jak mohli tak se někde zašili, pustili magič a tleskali do rytmu. Zkrátka idioti a líný hovada. Od té doby je mi naprosto jasný proč je v Africe takovej hlad , bída, svrab a neštovice! Ale zeptej se Angličanů, jestli jsou rádi, že tam ty negříky mají. Určitě jsou štěstím bez sebe, když musejí mít nahnáno jet v Londýně metrem z práce, ne? Můj kámoš žil v Anglii 2 roky, ale po pár měsících se z Londýna stěhoval do nějakého satelitního městečka, prej kvůli barevným. Tak nevím..? No, asi si to vymyslel. Neni možný aby dělali takovej bordel, jsou přece stejní jako my, tvrdě dřou a drží hubu, že? A to v té Paříži, to si asi ve zprávách vymysleli, toho by barevní nikdy schopní nebyli! Jak může někdo věřit takovým xenofobním pohádkám jako že tam negři zapalovali auta a budovy! Fuj!
107 Jarda // Dec 28, 2007 at 14:35
Jsi ubozak! Je mi 26 let. Nevim kolik tobe … Ani mne to moc nezajima. Nenavist ke komunistum mam vrozenou. Nenavist k lidem jako jsi ty ziskanou
108 Jarda // Dec 28, 2007 at 14:36
To bylo pro KRTKA. Rikam Ti to naposled PROBUD SE!!!!!!!!!!
109 Jarda // Dec 28, 2007 at 14:40
Runner ma pravdu ! I kdyz ho teda neznam… Poznal jsem ze z neho mluvi zkusenosti
110 krtek // Dec 28, 2007 at 14:50
in general: to bude asi ten hlavni problem - nenavist, o ktere pise treba dvacetisestilety Jarda. Uz me nenavidi, a to jen na zaklade odlisnych nazoru. Ja Jardu neznam, ale urcite k nemu necitim nenavist, je jen k smichu.
To, ze mnoho “negru” dela problemy neznamena, ze je delaj vsichni. Mohli bychom pak stejny postup aplikovat i na bile. Ale ja nemluvil o negrech, ale o pristehovalcich at uz maj jakoukoliv barvu kuze, na ni totiz stejne nezalezi.
To runner: prdel je, ze vetsina pristehovalcu v lokalite, kde se nachazim, pochazi z Cech, Polska a Slovenska, takze pravdepodobne my budeme jeste vetsim problemem pro mistni lidi nezli ti barevni “negri”. Fajn ale je, ze oni to tu nejak dokazali vydejchat a celkem bez problemu tu spolu ziji. Jedine problemy ktere tu jsou pochazi od mistnich “vlastencu”, kteri dokazi jen blbe kecat a svou neschopnost (napr. najit si praci) svadeji na pristehovalce.
111 Jarda // Dec 28, 2007 at 15:16
Ja neberu SLOVAKA , POLAKA jako cizince. Meli jsme s POLSKEM spolecne soustati a se SLOVENSKEM stat.
112 Runner // Dec 28, 2007 at 15:24
To krtek: No jasně že jste mluvil o přistěhovalcích jako takových, to jsem pochopil, ale na to jsem vám právě napsal že krom Ukrajinců tady nikdo tvrdě nemaká. Rákosníci se flákají před stánkama a šulí nás na daních, arabáči si válí zadky ve směnárnách kterýma krejou černý kšefty, negři mají jedinou starost jak přefiknout nějakou bílou holku. Jedinej kdo tady z přistěhovalců maká jsou bílý ukáčka. Proto jsem se vás ptal, jestli jsou Angláni nadšení z té záplavy negrů, co tam mají. Moje kámoška tam žila několik let, chodila s nějakým Angličanem. Říkala mi jak se do ní jednou v metru začal nějakej negr navážet, už to vypadalo že dostane přes hubu jen proto že je blond, naštěstí se jí nějakej pán potom zastal a negr vystoupil. Prej jí ten pán řekl že negry v Anglii nikdo nechce, ale co mají dělat, když jim je tam vláda furt importuje. Ten kámoš, co jsem se o něm zmiňoval minule, si v Anglii našel Češku z Plzně, dělala stewardku ve vlaku. Dostala přes hubu od tří negrů přímo mezi cestujícíma a vzali jí tržbu. Policie řekla že se tím nebude zabývat, že to nemá cenu. Nikdy jsem neslyšel, že by si takhle někdo stěžoval na bílý. Ono stačí si najít na netu tabulky kolik kriminálních případů dělají bílí a kolik černí. Že na barvě kůže nezáleží? Teoreticky ne, ale prakticky barva kůže něco podstatnýho signalizuje. Když potkám na ulici bílýho, je stejná pravděpodobnost že mě bude chtít okrást jako když potkám cigána? Jenom totální ignorant nechápe, že když vidí cigána, měl by si dát mnohem většího majzla než když vidí bílýho. Tohle není žádnej rasismus, to je jednoduchá logika a prostá zkušenost. Takže jsem se vás chtěl zeptat, jestli v té lokalitě, kde se nacházíte, taky ti Češi, Slováci a Poláci dělají takovej bordel, napadají lidi v metru a ve vlaku a furt si na něco stěžujou, především na rasismus a na zlý Angličany kteří je neberou? Třeba by nějakýho toho Čecha nebo Poláka mohlo napadnout udělat nějakou demonstraci, zapálit pár aut a zkopat na ulici nějakýho Anglána, když můžou barevní, proč ne my? Jsme přece stejní, ne?
113 krtek // Dec 28, 2007 at 16:14
TO runner: kolego je pravda, ze tu makaj tvrde a jsou spokojeni s tim co maj, v tom je opravdu zasadni rozdil mezi vetsinou nasi romske mensiny a pristehovalci tady…Ale stejne si myslim, ze apriori rasismus je hovadina.
114 Shooter // Dec 28, 2007 at 17:29
krtek: A on tady někdo psal o nadřazenosti bílé rasy???
115 Jarda // Dec 29, 2007 at 5:54
Krtek je zase mimo. Ma blbe napady. Nechape ze cerne obyvatelstvo je zaostalejsi. Je to dano prostredim.
116 Jarda // Dec 29, 2007 at 5:57
Obhajoba zajmu cechu neni rasismus.
117 krtek // Dec 29, 2007 at 6:39
TO shooter: jo o nadrazenosti bile rasy psal ted minimalne Jarda
118 krtek // Dec 29, 2007 at 6:42
To Jarda: mohl bys prosim trochu vic rozepsat ty ceske narodni zajmy?
119 Jarda // Dec 29, 2007 at 8:15
Nepsal jsem od nadrazenosti bile rasy. Psal jsem o obhajobe narod. zajmu. Nazval jsem veci pravim jmenem. Nevim zda jsem urazil zida ci cikana… Ale jsme narodem cechu , moravanu , slezanu . Zide ani cikani nam nebudou narod rozvracet a zneuzivat!!! Zatim jim to vsechno prochazelo. To neznamena ze jim to bude prochazet i dalsich letech. Kazde srande je jednou konec!!! Zide si uz z naseho naroda nebudou delat srandu .
120 Jarda // Dec 29, 2007 at 8:19
Pokud sem prijede SLOVAK , POLAK , UKRAJINEC je tu vitanim hostem. Vetsina techto lidi z uvedenich statu tu je za praci. Az na nekolik lidi kteri pachaji kriminalitu. Ale toto cislo je zanedbatelne ve srovnani s kriminalitou zidu a cikanu.
121 Jarda // Dec 29, 2007 at 8:24
Pro upresneni pro nechapaveho KRTKA! Zide delaji podvody! Cikani ozebracuji stat na socialnich davkach a drobnou kriminalitou. Dale je u cikanu RASISMUS VUCI CECHUM a postradaji NARODNI CITENI!!!
122 Jarda // Dec 29, 2007 at 8:28
CIKANI SE SAMI ZAHANEJ NA OKRAJ NASI SPOLECNOSTI!!! Napr. NEDODRZOVANI ZAKONU. Tim provokuji RASISMU. Ve skutecnosti nejde o rasismus! Ale o snahu potrestat nezakone!!!!!!!
123 krtek // Dec 29, 2007 at 15:30
Ty narodni zajmy Jardo…
124 Jan Maloušek // Dec 31, 2007 at 13:54
Krtku: To je jednoduché - nejmenší národní program je obnovení nezávislosti českého státu, a to v rozloze území historických zemí z hranic před vstupem do EU. Dost možná, že řadě lidí stále stačí ono zdání samostatnosti; dost možná, že Vám je to úplně buřt. Ale každý člověk s minimem sebeúcty chce mít sám pro sebe jistou formu svobody a samostatnosti, každá rodina ji chce mít a pro národ to platí také. Když ji není s to udržet, rozhodně s ním není něco v pořádku - jako dnes s naším. Všechny další zájmy, byť sebedůležitjší, jsou druhotné - neboť hlady neumíráme. Tedy dalšími zájmy je jistě hospodářský, kuturní rozvoj. A všechny tyto hlavní národní zájmy jsou podmíněny mravní, duševní i tělesnou silou příslušníků národa i národa jakožto celku. Může Vám to jistě znít jako frázování, ale to je jen dojem, jelikož frází máme všichni plné zuby.
Řešit, zda prodat ten a ten podnik z hlediska národních zájmů je pak v podstatě drobnost.
125 leaderlessressisstance // Dec 31, 2007 at 14:36
smazáno pro hloupost a vulgaritu. Admin
126 krtek // Jan 1, 2008 at 13:33
Prominte Jane, ale ja te Vasi prvni vete vubec nerozumim. A jak si predstavujete takovou nezavislost?
127 Jarda // Jan 1, 2008 at 15:25
Krtek je hloupej !!!
128 Jarda // Jan 1, 2008 at 15:33
Trvalo mne to dlouho nez jsem to zcela pochopil. Co se da delat… Proste KRTEK nemuze za to ze je hloupej. Ten porad si bude mlet svou. Zda se to tak da nazvat…? Ceske narodni zajmy jsem mu rozepsal a to nejen ja!!! Nemohu za to ze to nechape.
129 ddt // Jan 2, 2008 at 5:34
To Krtek:
Ještě k naší posl.výměne názorů…zda je vlastenecké nosit FP, BS apod. jsou plky, to jistě uznás sám.
A o WP, nacionalistech a vůbec pronárodních a prorasovýhch frakcí v hnutí SH´s asi tolik. Do doby, kdy se mezi SH´s tyto “frakce” neobjevily bylo možné z dnešního pohled celé hnutí skinheads považovat zase jen za jednu z mnoha jiných subkultur…ničím zvláštní nebo byjímečnou. Oblíkat si stejný hadry, poslouchat určitou hudbu, mít koníčky jako fotbal a pivo a image drsňáků…nic proti, ale nic zvláštního…něco jako třeba metalisti bez vlasů?
Právě až teprve snaha o pozvednutí vlastní rasy, probuzení národního cítění, obrana tradic, odkazu předků a další s tím spojené věci hnutí SH´s naštěstí posunulo někam jinam.
Ty věčně dokola se opakující sračky (historie skinheads) o tom, že hnutí mělo úctu k tradicím, respektovalo dělnickou třídu a byli to patrioti…ale NIKDY RASISTI už je trochu fádní. Jestli se někdo cítí být patriotem a přitom s otevřenou náručí vítá záplavu imigrantů, tak je magor.
Jako by hospodář vítal kobylky a pobízel je k přežírání se na jeho polnostech.
howgh /ehm, to není vlastenecké :)/
130 Jarda // Jan 2, 2008 at 9:50
Mas pravdu ddt
131 krtek // Jan 2, 2008 at 14:38
Jardo, ja nikdy netvrdil, ze jsem chytry.
To DDT: mas pravdu, hnuti to “nekam ” posunulo. Otazkou je kam.
A znovu - klidne budu zit vedle cikana, ktery bude radne pracovat, odvadet dane a dodrzovat zkony Ceske republiky a taktez nejake moralni minimum. Pokud tohle vsechno splni, budu jej mit radsi nez bileho “CEcha”, ktery hnije na pracaku, krade, prodava drogy atd…
Asi se dokazu tak nejak ztotoznit s kalisnikama, ale rozhodne ne s lidma z blood and honour a jinejma nazi odnozema.
132 Intro // Jan 3, 2008 at 2:25
Krtek: no tak takováto slova vám snad každý rozumně uvažující člověk podepíše, ne?
133 Runner // Jan 3, 2008 at 6:14
To Krtek a Intro: Máte pravdu, já taky budu raději žít vedle slušnýho cigána než vedle bílýho hajzla. Ale pořád je to o té předurčenosti: Kolik percentuelně máme bílých hajzlů a kolik slušných cigánů? Cigáni v ČR tvoří asi 3% populace, ale (!) v kriminálech tvoří 60% osazenstva (a nemyslím tím že by dělali bachaře:-)) V dětských domovech tvoří cigáňata 80% osazenstva (a nemyslím tím opatrující personál :-)) Bohužel je zakázáno vést statistiky o tom, kolika procenty se cigáni podílejí na kriminálitě obecně, ale jistý obrázek si můžeme udělat z toho, kolik % vězňů je cigánů. Skutečný jejich podíl na kriminalitě ale bude asi mnohem horší, protože drobné krádeže se jednak těžko prokazují, jednak často spadají do kategorie přestupků. Je také zakázáno vést statistiky, jak jsou cigáni zastoupeni mezi příjemci sociální pomoci, mezi invalidy, mezi práce neschopnými, mezi uživateli sociálních bytů, mezi neplatiči nájemného, mezi dlužníky úvěrových společností atd. Obávám se ale, že pokud by tyto statistiky existovaly, pak by mluvily výrazně v neprospěch cigánů oproti bílým. Naproti tomu by také bylo zajímavé vědět, kolik cigánů zaujímá prestižní společenská místa: Kolik je mezi nimi inženýrů, soudců, advokátů, policistů, bachařů, hasičů, PC odborníků, učitelů, ekonomů, politologů, vysoce kvalifikovaných dělníků (např. na NC strojích),živnostníků nebo majitelů firem. V té poslední kategorii by zřejmě byli nejúspěšnější, protože někteří z nich pochopili, že než sám kopat kanály, je lepší nechat je vykopat jiné cikorky a sám to pak jen vyfakturovat. Jinak, mám vtíravý pocit, v ostatních kategoriích by to byl asi docela propadák. Takže položme si otázku: Jaká je pravděpodobnost, že když budete mít za souseda bílýho, bude to hajzl? A naproti tomu: Jaká je pravděpodobnost, že když budete mít za souseda černýho, bude to hajzl? A pokud si budete moct vybrat mezi černým hajzlem a bílým hajzlem, koho zvolíte? Já vám řeknu otevřeně, že zvolím bílýho hajzla, protože je větší pravděpodobnost že se s ním nějak domluvím, že nepřitáhne dalších 50 hajzlů ze Slovenska nebo Rumunska, že udrží alespoň základní hygienické návyky, nebude házet odpadky z balkonu a nerozkrade mi v baráku veškeré vodovodní trubky, zábradlí a okapy a nedá je do sběru. Takže abych to shrunul: Lepší černej slušňák než bílej hajzl, ale lepší bílej hajzl než černej hajzl. ALe nejlepší je bílej slušňák! :-))
134 Aichman // Jan 4, 2008 at 3:28
To RUNNER,excelentni a perfektni clanek,jen tak dal,dokud neprijde opet nas cas,pak vas budeme potrebovat.
135 leeter // Jan 4, 2008 at 18:16
Autor článku by si měl nechat narůst vlasy, schodit bombera , zout kanady a jít na lobotomii, možná by poté přestal kydat hovna.
136 Runner // Jan 5, 2008 at 8:13
To leeter: Vy už jste tam zcela zjevně byl… A operace se zdařila, z mozku Vám nic nezůstalo. Gratuluji!
137 milipa // Jan 11, 2008 at 14:24
Jen přijeďte do Plzně !! Jestli má zase téct krev - TENTOKRÁT TO NEBUDE JEN ŽIDOVSKÁ !!!
138 pjhztl hmpezcu // Apr 5, 2008 at 11:50
gkncfvyml wioz fvbkorusi rcwk yvasxcmgl daesoh fndsizx
139 xerb bqrouptc // Jul 27, 2008 at 8:55
guytnfjdb nozrds plqtzchr txyuls cypfiae fipyxoksh czvpgao
140 vkmnxpj bazndcpf // Jul 27, 2008 at 8:58
nchliqj kimtehbnr zconisgty mvjhpzw tvmpioa phlgcikm pzmnj
Leave a Comment