Altermedia ČR
Altermedia ČR: „Ideologická převaha je důležitější než parlamentní většina…”
UltraViolent Street Wear, t shirts and clothing with a street tough attitude

Socialisté chtěli zakázat Vlasteneckou Frontu!

July 17th, 2007 · Diskuze (348 Comments)

Email This Post Print This Post

vf.jpgNapsal: Adam Kovář

Mladé sociální demokraty (a další levičáky) pobouřila květnová akce Vlastenecké Fronty a Národního sjednocení na uctění památky chicagských policistů, kteří byli v roce 1886 zavražděni předchůdci dnešní sociální demokracie a jinými rudými kriminálníky.
Ve spravedlivém třídním rozhořčení vůči se rozhodli, že na reakcionáře se ústavně zaručená práva na svobodu shromažďování nevztahují a rozhodli se přístup na místo shromáždění blokovat. To se jim tak zcela nepovedlo, neboť jedna skupina účastníků přes jejich blokádu poměrně snadno přešla a pro další již cestu vytvořila policie. A když rudí výtržníci narušovali shromáždění i jinak, byli policií odvezeni pryč.
Mladí revolucionáři pak honem běželi do stranických a poslaneckých sekretariátu a svým starším bratrům tam plakali na ramenou o tom, kterak ošklivá policie chrání fašisty a mladé revoluční socialisty diskriminuje. A nedosti na tom, předseda tohoto spolku ubrečených rádoby výtržníků se obrátil dopisem na ministra vnitra Ivana Langera. V tomto dopisu se také, kromě obvyklých výlevů o rehabilitaci fašismu a nacismu, ochraně demokracie proti fašismu, brutálním napadení pokojných demonstrantů pravicovými extremisty či o tom, jak úřady nepochopitelně ošklivým pravičákům nezakazují demonstrace, ministra vnitra ptá, co hodlá udělat s legální existencí takových ošklivých organizací, jako je Vlastenecká Fronta.


Mladí socialisté jsou opravdu demokraté moderního střihu – ten, kdo má jiný názor, nemá prostě právo na nic. Svobodu a demokracii si rozvracet nedáme, soudruzi! Kupředu, levá!!
Ministerstvo vnitra mladým socialistům odpovědělo, ale příliš je svojí odpovědí nepotěšilo. Odbor všeobecné správy socialistům odpověděl, že po důkladném a celostátním šetření nevidí k zákazu občanského sdružení Vlastenecká Fronta důvod.

Za celou Vlasteneckou Frontu mohu ryze upřímně říci, že nás averze, nenávist a strach socialistů těší. Jestliže v České republice existuje nějakých padesát tisíc občanských sdružení a mladí žalobníčci píší udavačské dopisy právě na nás, pak je to v jistém smyslu pochvala. Honem honem je zakažte, to jsou ti oškliví fašisté, kteří zneužívají vymožeností demokracie pro propagaci svých zrůdných myšlenek. A my víme, o čem mluvíme – jsme totiž mladí sociální demokraté!

Když uvážíme, že základním kvalifikačním předpokladem k tomu být socialistou (kromě dalších charakterových vad) je plivat na každého, kdo hájí morálku, řád a další zásadní hodnoty evropské civilizace, pak je poplašené skřehotání na naši adresu opravdu poctou. Kdo se může pochlubit tím, že jej mládež dlouholeté vládní a nynější nejsilnější opoziční stany považuje za tak zásadní hrozbu pro svoji vizi světa, že na něj píše udavačské dopisy?

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading ... Loading ...


Tags: Z domova · Úvahy a komentáře

348 responses so far ↓

  • 1 Kenotaf // Jul 17, 2007 at 3:40

    Souvisejíci viz:

    http://www.kscm.cz/article.asp?thema=2742&item=34984

    http://www.ta-gita.cz/zpravodajstvi/vnitro-program-vlastenecke-fronty-je-informativni/

    Autorka Andrea “Andrejka” Cerquierová je bývalá členka SPR-RSČ, bývalá redaktorka Týdeníku Republika, snad bývalá asistentka poslankyně SPR-RSČ, bývalý přítelkyně Jiřího Štěpánka, dnes píše pro Haló noviny a spolupracuje s komunisty! Taky podporuje lesbickou zvrácenost!

  • 2 Adam Kovář // Jul 17, 2007 at 3:41

    Vida, kde se o tom všude psalo. To jsme ale slavní :-)

  • 3 lix // Jul 17, 2007 at 3:57

    Od slečny Cerquierové se mi líbila její knížka Republikáni - šokující odhalení, kde třeba srdceryvně líčila, jak jí na sekretariátu SPR-RSČ zakazovali jíst zavináče a podobně. Moc vtipné čtení, ostatně podobné tomu, co publikuje dnes.

  • 4 Kenotaf // Jul 17, 2007 at 4:22

    K Mladým soc”dem” MSD spolupracujícím s trockisty (disidentskými stalinisty):

    http://www.odpor.org/index.php?
    page=clanky&kat=1&clanek=612

    http://www.socsol.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=395&Itemid=1

    http://socsol.cz/index.php?option=com_zoom&Itemid=50&catid=17

    http://www.anticapitalista.com/revo-cz/2007/05/08/1maj-2007-v-praze-zvitezila-
    policie

    ——–
    K Andree Cerquierové (p.s. Píše do MF Plus, Profitu, Haló novin, etc. psal snad i do neexistujícího Špíglu):

    http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2007030803

    http://uh.kscm.cz/article.asp?thema=2742&item=30447&previev=archiv

    http://www.mfplus.cz/Modules/MFPlus/StoryDetail.aspx?Id=1669&SubPortalId=6&BackURL=http%3a%2f%2fwww.mfplus.cz%2fModules%2fMFPlus%2fFulltext.aspx%3ffind%3dir%25E1k%26page%3d0

    Zajímavé je, kde jsou další tehdejší kovaní “sládkovci” - Gruzovský - Strana zelených, Legát - Strana zelených atd.

  • 5 Torquemada // Jul 17, 2007 at 5:14

    Jedním z nejaktivnějších socanů byl na Střeleckém ostrově tento idiot:
    http://www.praha2.cz/(cbpbjgnknsvhpk45yjqm242v)/default.aspx?l=1&path=cards&ido=217&sh=1431490747&cardId=240

    Tento nechutný pišišvor na mne plivl svou žlučovitou slinu s vůní česneku, ba co víc, úspěšně zasáhl můj ušlechtilý obličej křížence neandrtálce s homo sapiens spaiens.

  • 6 Andrej Draganov // Jul 17, 2007 at 5:21

    Já bych zakázal taky VF a nechal jen Národní čest:)

  • 7 Kenotaf // Jul 17, 2007 at 5:31

    Podivný článek!,…:

    http://www.svedomi.cz/aktuality/a2007/rof_070503_prvni_maj_policistu.htm

    Dulezita fotografie k 1.5. 2007 v Praze:

    http://www.svedomi.cz/aktuality/a2007/rof_070514_spodina_v_akci.htm

  • 8 Bryoria // Jul 17, 2007 at 5:47

    Budu blejt, Velebnosti. Tak jsem nahlednul na web tech posahanych bab ze sdruzeni Ta Gita a odkazy dal a je mi na bliti… treba stranka na ochranu kurev
    http://www.rozkosbezrizika.cz/
    doporucuju video nebo odkaz “Deklarace práv sexuálních pracovníků a pracovnic
    v Evropě”
    Ale doporucuju ke cteni blici pytlik…

  • 9 Pravice! // Jul 17, 2007 at 5:47

    u zmíněné Adreii me zaujalo:
    Mimo to je třeba autorkou knihy Politická kuchařka, pojednávající o vztahu politiků a političek napříč spektrem k jídlu a vaření.

    a propos nevíte co ted delá poslanec Krejsa? Taky neco bizzardního :-)

  • 10 Pravice! // Jul 17, 2007 at 5:55

    treba to funguje i obráceně - Katerina Konečná treba bude jednou poslankyní za NSJ :-))

  • 11 Kenotaf // Jul 17, 2007 at 6:24

    J. Krejsa se kál po r. 1998 a omlouval se za svoji činnost, měl snad strach z represí. Pak kandidoval za REU (1998) a VRS (2000), neco spolecneho mel mozna i s NSB (2001). Snad delal krupiera na Hlavnim nadrazi v Praze! Po r. 2001 se snad o nem verejne nic nevi!

  • 12 Kenotaf // Jul 17, 2007 at 6:28

    To: Pravice! Diky za informaci, o te kucharce jsem nevedel! Asi to neni shoda jmen (?), viz zde:

    http://www.vedvore.cz/knihy/kucharky/otakar-ii/cerqueirova/politicka-kucharka/14468/

  • 13 Michal // Jul 17, 2007 at 6:33

    Kenotaf: na http://www.svedomi.cz je toho podivného víc…

  • 14 Torquemada // Jul 17, 2007 at 6:40

    Ja, třeba tohle je opravdu dost podivný, až blbý (možná by se to dalo zazpívat, ne?): http://www.svedomi.cz/svedomi/2007/pov_0706_bud_zdrava_ameriko.htm

  • 15 Kenotaf // Jul 17, 2007 at 7:05

    Reakce: Pravice!: Bc. Kateřina Konečná je bolševická alibistka a nepřeženu to, když řeknu, že je šílená!

    Reakce k článku: VF chtěl stát zakázat snad v r. 1999, nezakázal!

  • 16 Pravice! // Jul 17, 2007 at 7:26

    Kenotaf - jasan s tou konečnou to byl ode me jen takovej forek - jak se dají otáčet kabáty viz. Cerequiová

    tu kuchařku fakt napsala ona - chlubí se s ní i na tom GITA webu - Staří repáci ji prý označovali jako “brazilská lesba” - to jen cituji z Marešovy knížky, aby me náhodou nežalovala, ona ráda žaluje :-))

  • 17 Pravice! // Jul 17, 2007 at 7:27

    kuchařka za 98 kč. to si kapsu moc nenamastila :-)

  • 18 Pravice! // Jul 17, 2007 at 7:29

    about Krejsa - to bych si ruletu u nej docela zahrál, jak by se tvářil při slovech 500 žetonů na černou! :-))

  • 19 Pravice! // Jul 17, 2007 at 7:32

    lidi nevíte knížka Republikáni - šokující odhalení je to nekde na webu? Nebo v Levných knihách? :-D

  • 20 František Nonnemann // Jul 17, 2007 at 7:42

    Na webu pochybuji a v Levných knihách jsem ji také neviděl. Někdy loni na podzim jsem tu knihu zahlédl v antikvariátu, ale 29 Kč mi za brak, který už jsem navíc předtím četl, přišlo moc…

  • 21 Kenotaf // Jul 17, 2007 at 7:48

    Pro: Pravice! -

    http://www.portal.uh.cz/objednavka.py?autor=Cerqueirov%e1%20Andea&cena=159.00&nazev=REPUBLIK%c1NI%20%a9OKUJ%cdC%cd%20ODHALEN%cd

    Pro: Pravice! - J. Krejsa snad pracoval pro Romy jako krupiér, snad v romském kasínu! Zajímavý byl jeho televizní výstup v 90. letech, kde tvrdil, že komunisté v PSP ČR jsou vlastenci, pochválil je!

    Konečná asi do NSJ těžko půjde, protože v KSČM či okolo v extrémně levicovém prostředí se dělá kariéra velmi výrazněji lépe! To pochopila i A. Cerquierová, Z. Legát, R. Gruzovský, někteří sládkovi republikáni chtěli snad do ČSSD nebo tam vstoupili a do ODS. Zajímavý byl taky Maixner - od SPR k Evr. dem. straně (možná Unie pro Evropu?) a pak do subjektu Republikáni (byl údajně fyzicky napaden lidmi z konkurenční RMS r. 2002).

  • 22 Kenotaf // Jul 17, 2007 at 8:03

    Cerquierová vydala knihu u stejného nakladatelství v jakém vyšel Mein Kampf M. Zitka. To jen tak pro zajimavost!

  • 23 Pravice! // Jul 17, 2007 at 9:35

    komunisté v PSP ČR jsou vlastenci, pochválil je! - ježišmarja to je ale pako! :-)

    jinak díky za odkaz!

    P.S. - v romském kasínu - hmmm afirmativní akce zasáhla i hazard :-)

  • 24 Pravice! // Jul 17, 2007 at 9:37

    webových 159 jim za to nedám, ale tech Frantových 29 v atnikvariátu bych obětoval :-)

    dá se dneska vůbec uživit psaním knížek?

  • 25 Kenotaf // Jul 17, 2007 at 13:19

    !!!

    Policisté šikanovali Mladé sociální demokraty, hrozí jim postih

    http://www.nova.cz/zpravy/?83c=%7Edomaci%7E&83e=DO16088&ex16088=policiste-sikanovali-mlade-socialni-demokraty-hrozi-jim-postih

  • 26 Flesh // Jul 17, 2007 at 14:47

    Tak to je síla!

  • 27 Chaim // Jul 17, 2007 at 15:32

    Bez ohledu na to, čím jsou a nebo nejsou mladí socánci, bez ohledu na onu událost letošního května, je potřeba zdůraznit, že Vlastenecká fronta je všeobecně považována za organizaci extremistickou, která se v minulosti více či méně zjevně hlásila k odkazu meziválečného “nacionálního (národního) socialismu”, což jak všichni zde jistě víte byl militantní levicový politický a myšlenkový směr, jehož důsledky taky asi není třeba rozpitvávat. Pravděpodobně se toto někdo pokusí vyvrátit, koneckonců neočekávám, že bych o tom přesvědčil někoho z návštěvníků tohoto webu (ty vzdělanější nakonec není třeba přesvědčovat, sami vědí…), to ovšem nic nemění na tom, že výše uvedené je jasně patrné z dřívějších i současných veřejných výstupů VF.

    Také není pochyb o tom, že VF zcela plánovitě šíří xenofobii, ba přímo nenávist vůči skupinám obyvatelstva, které se jakkoli vymykají jejím představám o “správné” společnosti (Romové, přistěhovalci, homosexuálové,…).

    naštěstí si to většina společnosti uvědomuje:)

  • 28 František Nonnemann // Jul 17, 2007 at 15:37

    Chaim: jako dlouholetý člen Vlastenecké Fronty prohlašuji, že se tato organizace nikdy nehlásila k žádné formě socialismu. A Vy jste jenom ubohý, anonymní a zbabělý lhář.

  • 29 Marian Jareš // Jul 17, 2007 at 15:40

    Ano, ta knížka od Andrejky je opravdu dobrá.

    Když jsme u převlékání kabátů, aby nakonec Kačenka a Džamila neprosili Národní Stranu nebo NSJ, aby je k sobě vzali :)

  • 30 Bryoria // Jul 17, 2007 at 16:16

    I vy neonacisti…:o)))
    http://www.novinky.cz/krimi/inspekce–prazsti-policiste-pri-zasahu-1-maje-chybovali_119072_qihm2.html

  • 31 taser // Jul 17, 2007 at 16:46

    Smazáno pro vulgaritu. Mírněte se, prosím, ve výrazech. Redakce

  • 32 Pravice! // Jul 17, 2007 at 17:52

    chaime nepletete si náhodou VF s Nár.Odporem ??
    VF se k nár.socialismu opravdu nehlásí ani nehlásila !!

  • 33 Runner // Jul 17, 2007 at 17:53

    No židáček se předvedl! :-)) Zatímco my musíme všechny milovat a každému tolerovat cokoliv, jinak jsme nacisté a běda nám, oni si můžou střílet a bombardovat koho chtějí, stavět si zdi proti nimž je ta v Matiční jen dětská skládanka z Lega, srovnávat domy se zemí, unášet, mučit a šikanovat, vyhánět z domu i vlasti, vydírat každého koho se jim zamane na základě nějaké vykonstruované báchorky. Ale když řeknete že byste rád žil v zemi bez obtížných a neproduktivních lidí kteří se přišli jen přiživit na námi financovaném systému, že se vám nelíbí tolerance k zvrácenosti a zavírání očí nad nepořádkem všeho druhu, že byste rád aby byli potrestáni kriminálníci a že do společnosti by se měla vrátit morálka a poctivost, pak jste nacista.

  • 34 Pravice! // Jul 17, 2007 at 17:56

    Bryoria: No jo Novinky,cz - rudý bulwwwár, neonacismus je pro ne vsechno co má hlavu a patu :-))

  • 35 Pravice! // Jul 17, 2007 at 17:59

    do společnosti by se měla vrátit morálka a poctivost, toto jsem jednou řekl policistovi netečně přihlížejícímu řádení cikán.kapsářů…malem me zmlátil obuškem :-)

  • 36 Pravice! // Jul 17, 2007 at 18:00

    chaim bude nejakej provokater z Antifa nebo z SZ…..nebo z GITA :-)

  • 37 Vladimír Neckář jr // Jul 17, 2007 at 18:08

    Chaim: VF se oficiálně vždy deklarovala jako konzervativní a nacionalistická což celkem odpovídá jejich ideologii jenom bych před obě adjektiva položil ultra. Je to taková bizarní směs pravičáckého autoritářství, antiliberalismu, panslavismu, antiparlamentarismu a xenofobie. Na akce VF chodili v minulosti i lidé z NS scény jako Skoupý, ovšem od jisté doby se VF od nácků distancuje (k jejich škodě většinu účastníků nacionalistických akcí obecně tvoří fotbalový hooligans a ti ted chodi jen na sešlosti NK a NO) . Možná to souvisí s tím co možná ani někteří mladší čtenáři Altermedií nevědí, totiž že VF jednou už zákaz činnosti skutečně na rozdíl od nynější situace vážně hrozil hlavně kvůli některým bodům z programu kde se brojilo proti mezirasových vztahům a manželstvím. To VF nakonec vypustila, i když těžko říct jaký je na to většinový pohled jejich členů. Pan Skácel ještě jako předseda VF pak moudře pravil v TV že těmto věcem (rozuměno když se česká dívka zamiluje do Araba) nelze zabránit.

  • 38 Chaim // Jul 17, 2007 at 18:11

    k Vlastenecké frontě:

    Jedna věc je oficiální prezentace na webu, jiná věc jsou projevy na veřejných výstupech. Uznávám, že možná ne všichni, ale velká část sympatizantů jsou skutečně velmi radikální nacionalisté a nebál bych se znovu uvést inspiraci německým národním socialismem.

    ad Runner:

    Předvedl jste se především Vy. Já nejsem kdovíjakým sympatizantem státu Izrael , na druhou stranu právě Vy jste tu předvedl, co je to jednostranný výklad situace na Blízkém východě. Moc by mě zajímalo, co myslíte tou “vykonstruovanou báchorkou”. Poslední věc je tato: Hovoříte o “zvrácenostech a nepořádku”, ale také hovoříte o zdi. Obrazně by se dalo říct, že právě zeď by byla výsledkem Vašeho případného vládnutí (naštěstí toto nikdy nenastane). Byla by to zeď oddělující jednobarevnou ČR bez příživníků a bez zvráceností od zbytku Evropy, ukájející se donekonečna vlastní skvělou minulostí a svými “národními hodnotami”.

    A mimochodem? Co jsou to vlastně ty “národní hodnoty”?

  • 39 Pravice! // Jul 17, 2007 at 18:19

    Pane Neckáři Vás to tu taky nejak baví - nechcete prestoupit z CSSD do NSJ :-))

  • 40 Pravice! // Jul 17, 2007 at 18:20

    česká dívka zamiluje do penez od Araba, tak to bývá casteji!

  • 41 Vladimír Neckář jr // Jul 17, 2007 at 20:27

    Pravice: Docela vážně jsem opravdu o tom jeden čas uvažoval. Myslím že bych byl docela dobrý pravicový demagog a měl potenciál na rozdíl od různých Čejků tu stranu dostat do parlamentu. Samozřejmě v jisté chvíli bych učinil několik nezbytných kroků (třeba močení na veřejnosti v silné opilosti, hajlování) s cílem tu stranu totálně zdiskreditovat a s ní myšléku českého nacionalismu jako se to povedlo dr Sládkovi.

  • 42 Okoun // Jul 18, 2007 at 2:23

    Chaim : Já se také nebojím uvést inspiraci německým národním socialismem, tedy co se vás osobně týká.

  • 43 Kenotaf // Jul 18, 2007 at 2:51

    David Macháček z VF se v roce 2001 jasně distancoval o nacistů a komunistů - veřejně.

    VF udělala ale předtím chyby, spolupracovala na nějaké demonstraci s NA (na ní se ale Mgr. Jan Skácel distancoval od Vladimíra Skoupého) a taky s levičáckými panslavisty (na nějakém starém webu VF však bylo varování že Slovanský výbor ČR je infiltrován komunisty!)

    Možná měl autor Chaim na mysli období VF na poč. 90. let, kdy údajně měla být VF propojena s BHS, pokud je to ale pravda!

    Jinak serózněji zde o VF:

    http://www.cepsr.com/clanek.php?ID=114

    a také toto:

    Hana Lylová: Vlastenecká fronta (Studie o působení pravicově-extrémistické organizace v českém prostředí)

  • 44 Pravice! // Jul 18, 2007 at 3:44

    Léto je ve znamení sandálků, pantoflí, žabek a dalšího letního obutí. Skutečnost, že je bota módní a sexy, ale rozhodně nezaručuje, že je zároveň i neškodná.
    Proto doporučuji porádné kanady! :-)

    (metafora)

  • 45 stop nwo // Jul 18, 2007 at 3:51

    Co se týče oněch přeběhlých “kovaných sládkovců”, tak začínám věřit sdělení jednoho článku, který nedávno vyšel na Odporu - že dr.Sládek a jeho nejvěrnější byli nastrčeni, aby svým chováním odradili veřejnost od nacionalistických stran. A že hodně lidí jim na to skočilo. S tím, jak někteří ti “kovaní” skončili v SZ, to má logiku.

  • 46 Plenkovič // Jul 18, 2007 at 3:54

    Vladimír Neckář jr: S tím přestupem do Národního sjednocení to má něco do sebe. Pomohl byste tím realizaci únorového prohlášení, kde NSJ požaduje vytvoření odstrašujícího jaderného potenciálu ČR a přehodnocení obranné politiky. ČR je jeden z mála států, který je díky svému technickému zázemí a přírodním zdrojům schopen výroby vlastního jaderného arzenálu. Malé státy nemohou čelit nebezpečí silou konvenčních zbraní a jejich bezpečnost může odstrašující jaderná síla zajistit nejlépe. V současném světě, kdy vlastní jadernou zbraní disponuje např. stát Izrael, velký jako naše Morava, neexistuje žádný rozumný důvod, proč by se právě ČR neměla pustit do jaderného zbrojního programu, je-li schopna ho realizovat.

  • 47 donald - opava // Jul 18, 2007 at 4:17

    Nevíte proč se NSJ, Nár. str.a Delnická str. nespojí do jedné partaje? Dyt mají skoro stejný program A proč kandidují do parlamentu jako právo a spravdlnost, znám lidi že to nevolili, bo to neznali - Pražáci se v tom možná vyznají, ale normální lidi těžko,
    perlička : znám jednoho strejdu, kterej volil Českou pravici - a myslel si že volí národovce (NSJ)

  • 48 Okoun // Jul 18, 2007 at 4:23

    donald - opava : Protože ty partaje mají ve skutečnosti značně rozdílné programy i členstvo. Pokusy byly, ale prostě to nefunguje. Nacionalismus je vždycky pověšený na nějakém jiném světonázoru (ať už je to konzervatismus či socialismus).

  • 49 Pozorovatel // Jul 18, 2007 at 4:28

    Tak to nejspíš bylo, kdyby “hlídací psi” demokratury věnovali tomu pánovi jen zlomeček stejně nevraživé pozornosti jako dnes různým “neonacistům”, tak by nikdy nedosáhl takové popularity, která de facto zabránila vzniku silnější “ultra”pravice (něčeho jako byli Svobodní za Haidera). Ale byl prezentován jen jako jakýsi český Mr.Bean, politický šašek - a pár bonmotů občas trefujících neradostnou realitu spolu s “light” nekorektností ohledně cikánů ho párkrát do Sněmovny dostalo. O jeho skutečných aférách, jako bylo osobní obohacování a poměry ve straně psaly jen Necenzurované noviny, rovněž jeho rodinné poměry (milenka Laura) nechávaly bulvár chladným… Pak v přelomových volbách 1998 získal malým českým zázrakem (odporujícím počtu pravděpodobnosti) ve třech okresech nachlup stejně hlasů s Důchodci (obě partaje měly v průzkumech nad 5 %, ale získaly překvapivě o něco méně). Mouřenín mohl jít, konzervativec Klaus předal vládu socialistům, cesta do bruselské poroby se otevřela, šance, že by toto alespoň monitorovala autentická parlamentní pravice veškerá žádná.
    V této souvislosti je zajímavá i způsob, jakým byla zlikvidována sice naivně proevropská, ale autenticky antikomunistická DEU - sloučením s liberální US, která následně skoro zrudla (mimochodem, jeden z jejích hrobařů min.spravedlnosti (!) Němec zatížený skandály dělá poradce dnešnímu “konzervativnímu” premiérovi.

  • 50 Kenotaf // Jul 18, 2007 at 4:32

    TO: donald-opava:

    NSJ a DS již spolupracují v PaS, původně v roce 2005 tyto tři Vámi jmenované polit. strany spolupracovali v nár.koalici-pětce(RMS, ČHNJ, NSJ,DS,NS),neplést s Nár. koalicí z r. 04 NS + ČSNS! Pokud vím tak taky někdy kandidovala NS + DS.

    Spojením NSJ, NS a DS by se asi nic nevyřešilo.

    Tyto strany, a v tom Vam oponuji, nejsou stejne. DS je spise levicova (dokonce spolupracovala s komunisty!), NSJ katolicky pravicove a NS tradicne narodovecka a husitska.

    Nyni taky vznika Narodni demokracie, to by mozna mohlo byt nadejne! Budeme v zemi ale mit NDS a ND, tedy dve strany! V Cechach je to klasicke, viz existence CSNS 2005 a CSNS treba, nebo dve NS v pocatcich existence, nebo v jinem tabore: CZ a Nadeje nebo vic republikanskych stran.

    Marginalni CP je strana prapodivneho muze Simkanice, ktery podporuje ODS a patri k trochu k hanbe ceske pravicove politiky.

  • 51 Anonymous // Jul 18, 2007 at 4:47

    Chaim: Na tvou otázku, není jednoznačná odpověd. Možna jsi duševní … a možná citový..žebrák. Jinak by jsi se nemohl, takto ptát.

  • 52 Josef Císař // Jul 18, 2007 at 4:49

    Chaim: Zapomněl jsem podpis.

  • 53 Kenotaf // Jul 18, 2007 at 4:52

    Andrea Cerquierová, nejdříve oddaná sládkovská republikánka a dnes anarchistka a komunistka autocenzuruje (nebo cenzura?) svůj životopis:

    http://www.ta-gita.cz/o-nas/

    ANDREA CERQUEIROVÁ
    Narozena 17. srpna 1972 v Praze. Absolventka Střední ekonomické školy v pražské Resslově ulici. Novinářské práci se věnuje od roku 1994, předtím působila v médiích kupříkladu na pozici korektorky. Publikovala či publikuje především články s politickou tematikou (například v týdeníku Profit), je však i autorkou mnoha rozhovorů s kulturními osobnostmi (publikovaných například v týdeníku MF Plus). Mimo to je třeba autorkou knihy Politická kuchařka, pojednávající o vztahu politiků a političek napříč spektrem k jídlu a vaření.
    Kontakt: andrea@ta-gita.cz

    (!!!!! nikde nic o Týdeníku Republika, nikde nic o asistenci republikánské poslankyně, nikde nic o SPR-RSČ!!! Nakonec ani o protisládkovské knize Republikáni…!)

    ———————————————————–
    Spolupracuje taky s anarchistkou!:

    http://www.ta-gita.cz/images/tamara.jpg

  • 54 Andrej Draganov // Jul 18, 2007 at 5:37

    chaim: nevím o tom. že by VF navazovala na meziválečný národní socialismus. O VF je známo že Beneše neuznává a tím ani jeho národně socialistickou stranu.

  • 55 Andrej Draganov // Jul 18, 2007 at 5:38

    chaim: pokud vím, tak na tdi jsou odborníci práve Izraelci a Američané (prašť jako uhoď).

  • 56 František Nonnemann // Jul 18, 2007 at 6:07

    chaim: uvedl jste, že je obecně známo, že VF se hlásila k nacismu. Neuvedl jste pro to jediný zdroj a nyní couváte, že na webu takovéto projevy nejsou a že možná některý ze sympatizantů jsou nacismem inspirováni.
    Nejsem zvědav na Vaše kličkování - máte jediný důkaz o tom, že by se Vlastenecká Fronta někdy nějak hlásila k nacismu? A nebo přiznáte, že jste ve svém prvním příspěvku lhal?

  • 57 Pravice! // Jul 18, 2007 at 6:39

    Kenotaf - ano, pekná ukázka “vylepšování” si vlastní minulosti - napravo, nalevo všechno je jedno - hlavne kdyz to sype…jak už jednou řekl jeden moudrý človek - prebehlíci jsou více opovrženíhodní než naši soupeři…

  • 58 Pravice! // Jul 18, 2007 at 6:42

    otázka pro chaima:
    v zemi kde je povolená KSCM se budou zakazovat vlastenci? Proc?

  • 59 Pravice! // Jul 18, 2007 at 6:47

    Kenotafe výše jste zminoval koalici CSNS a NS, taky se na ni pamatuji, nevíte jak to ted vypadá s tou CSNS - na me působí dost zmatene a (dle mého soudu, možná se pletu) napomáhá k rozpadu národní pravice…o historicke majetky taky uz přišli, Šula s Mráčkem je vytunelovali…tudy cesta nepovede…

    cte AlterM. nekdo z členů (sympatizantů) CSNS písnete do komentářů - sociolog. sonda :))

  • 60 Anonymous // Jul 18, 2007 at 6:49

    František Nonnemann: Já se obávám, že s lidmi jako pan “Chaim”, to je jako házení hrachu na zeď. Argumenty nic neznamenají, my máme oficiální pravdu, VF jsou bůhví co, jedno, co říkají oni, MY jsme řekli.

  • 61 stop nwo // Jul 18, 2007 at 6:53

    Já jsem Anonymous. Jinak stojí si za to občas přečíst různé diskuse na mainstreamu, jak tam mladé socialisty hodnotí. :-)

  • 62 stop nwo // Jul 18, 2007 at 6:59

    Právě jsem si konečně přečetl tu slátaninu, co poslali MSD I.Langerovi. Při přečtení slovního spojení “fašistického náčelníka” jsem vyprskl smíchy. Jako při procesech v 50.letech, to taky byli obžalovaní většinou “fašisti”.

  • 63 Kenotaf // Jul 18, 2007 at 7:01

    Pro Pravice!: Smutne je, ze kdyz se objevi na nekoho tzv. pravicove extremisticka minulost, nebo soucasnost, tak je v nasi ceske vetsinove spolecnosti diskvalifikovan - viz kauza Josef Tomas v roce 2001 (zabraneno mu pracovat pro verejnopravni CT), nebo kauza Milan Tobias v roce 2006 (po dohode odesel od mestske policie, ale vlastne “vyhozen”). Nebo treba take kauza 2001 Pavel Vitecek (vyloucen z CSSD). Vim i o tom, ze byl snad v roce 1999 vyhozen od zahranicni firmy Filip Vavra kvuli angazma v NS scene. A dalsi priklady. U Cerquierove to nefunguje! To je zajimave!

    Pro: Andrej Draganov: Chaim asi myslel NS tzv. extremisticky a nemyslel to tzv. demokraticky. Nacionální levičáci byli silní v 1. republice a v III. republice, dnes už jsou mrtví v podstatě, přežívají ve třech stranách ČSNS2005, ČSNS a ČSS (taky existovala LSNS, SD-LSNS a NSS)

  • 64 Kenotaf // Jul 18, 2007 at 7:06

    Pro: Pravice! http://narsoc.cz a http://csns.cz a viz muj predchazejici prispevek! Sula byl clenem ODA, KDU-CSL i CSNS, z CSNS byl vyloucen! Politicky turista! Nema ale na rekordmana v politickem turismu Kotase: Svobodny blok-DZJ-Konzervativni strana-SDLSNS-Unie Svobody-Ceska pravice. Jsou ale i jini rekordmani v tomto ohledu!

  • 65 Kenotaf // Jul 18, 2007 at 7:16

    Omlouvám se, znovu odkazy na české nársoc. levicové strany:

    http://www.csns.cz/

    http://www.narsoc.cz/

  • 66 stop nwo // Jul 18, 2007 at 7:23

    Kenotaf: A od konkrétně které firmy byl F.Vávra vyhozen ?

  • 67 František Nonnemann // Jul 18, 2007 at 7:31

    stop nwo: co já vím, tak kolega Macháček je na titul “fašistického náčelníka velícího Policii ČR” docela hrdý :-)

  • 68 Lynx // Jul 18, 2007 at 7:46

    To F.No. - to sem nejak nepochopil - Macháček pracuje u policie?

    Co se tak proslýchá tak Vávru vyhodili kvuli chlastu a ne politice

  • 69 František Nonnemann // Jul 18, 2007 at 7:49

    Lynx: přečtěte si ten uplakaný dopis Mladých sociálních demokratů. V něm je David označen za fašistického náčelníka, který na Střeleckém ostrově velel policii…

  • 70 Lynx // Jul 18, 2007 at 7:54

    aha takhle dekuji za vysvetlivku!

    ten socanskej dopis císt nebudu, nac si kazit letní den :)

  • 71 Kenotaf // Jul 18, 2007 at 11:31

    To: Lynx

    Pokud Filipa Vávru “vyhodili” kvůli alkoholismu či požívání alkoholických nápojů, pak je to správné- legální i morální. Nicméně mám dojem, že šlo o jeho angažovanost v NS hnutí.

    To: stop nwo

    Nevím o jakou šlo konkrétně firmu.

  • 72 Kryštof // Jul 18, 2007 at 17:00

    Jako náhodný kolemjdoucí jsem se skvěle pobavil při čtení některých příspěvků na tomto webu. Nejsou všechny zle napsané pokud jde o formu, ale ten obsah, ten obsah…

    Vlastenecká fronta mi byla vždycky vzhledem ke svým názorům krajně nesympatická. On nakonec stačí i ten současný “akční program” - trocha toho izolacionismu, nějaké ty populistické řeči a sliby a tolerance také není nazbyt, že? Nevím, jestli by byl důvod Vlasteneckou frontu nějak zakázat, otevřeně se k extremismu podle mě nehlásí, ovšem nevím, co zaznívá na jejích akcích. Osobně si myslím, že rasismus a xenofobie mezi jejími členy a sympatizanty bují a soudím tak dle vlastních zkušeností s některými, kteří se k ní v minulosti hlásili. Většinou se jednalo o skinheads, a nebyli to žádní 2tone skinheads, ale nazi kluci, kteří pro urážky všeho odlišného nejdou daleko.

    Ale s tím zákazem mě napadá otázka: proč? Jedná se o malou a politicky bezvýznamnou organizaci. Takže bych Vám všem, kteří se k tomu hlásíte, tento koníček nechal. Nic víc to totiž není a nebude.

  • 73 Shooter // Jul 19, 2007 at 1:08

    Kryštof: Pokud lásku ke své vlasti a hrdost na své předky nazýváte koničkem tak je mi vás předem opravdu líto.
    Já to za koníček nepovažuji už jenom kvůli tomu, že za tyto názory umíralo mnoho lidí.

  • 74 Okoun // Jul 19, 2007 at 3:56

    Kryštof : Je hrozně zvláštní, že stejní lidé, kteří se jedné straně posmívají národovcům za to, jak jsou marginální, často jedním dechem dodávají, jaká je to hrůza, že se čím dál tím víc mladých lidí dává k “extrémistům”. Jak se zdá, “malé a bezvýznamné organiazace” svůj smysl mají. Jsem rád, že lidem vašeho druhu pijeme krev.

  • 75 Christov L. // Jul 19, 2007 at 6:34

    Okoun to je trefný postřeh! Zapíšu si ho!

  • 76 Magnát // Jul 19, 2007 at 6:54

    ad Andrea Cerqueirová - hláška týdne z

    Nár.myšlenky:
    Vrána o Kopalovi : Zaměřím se trochu na Vás. Pocházíte z rodiny, kde nebylo nic zadarno, skromnostbyla konstantou. Měl bys jste toto míti na paměti, až se zase bude obouvat do charitativního projektu sloužícímu dobré věci a dále do osudů lidí, o kterých nevíte vůbec nic.Pamatuji si u Vás dobu, kdy jste lidově smrděl korunou, večeřel 5 dkg salámu a díky půjčce a dotovanému bydlení jste přežil.

    Supr reakce (asi Kopalova) :
    50 gr. salámu to mu říkám diet. večeře , zařadila ho taky Andrea Cerqueirová do své Politické kuchařky? :-))

  • 77 Kenotaf // Jul 19, 2007 at 7:17

    To: Magnát

    Jan Kopal kdysi snad (pokud se nepletu) byl autorem snad celostránkového rozhovoru právě s Jaroslavem Vránou ve Svobodných novinách.

    Jaroslav Vrána je velmi výrazná a zvláštní postava národovecké či pravicové scény (vím že jeho jméno asi figurovalo v souvislosti s Vlasteneckou ligou, Jednotou národa, Národní sjednocením, Vlajkou-Národní obcí vlasteneckou).

    U Jana Kopala mne nepříjemně zaujalo, že vykonával funkci mluvčího levicově nacionalistické (komunistické) organizace Matice Čech, Moravy a Slezska (MČMS),
    viz: http://archiv.radio.cz/news/CZ/1999/05.08.htm
    a taky že pracoval ve Špíglu (stejně jako Filip Vávra).

    Jan Kopal se ale nestyděl a svou minulost v Matici přiznal (vzpomínám si - byla to dnes již neexistující www stránka, kde to uvedl: http://www.nsb.cz) - Andrea Cerquierová jeho bývalá stranická kolegyně z SPR-RSČ však toto asi dnes nepřiznává či nenechá přiznat!

    U Jana Kopala mne ani tak nevadí, že od SPR-RSČ zamířil k VRS/NSB/PA, potom do NDS, pak k NSJ, nakonec k ČHNJ a teď do ND, to jsou aspoň podobné spolky, ale Cerquierová od Týdeníku Republika a SPR-RSČ jít do lesbických zájmových aktivit a ke KSM a Haló novinám! To jsou tedy manýry!

  • 78 Magic nation // Jul 19, 2007 at 7:39

    Vávra psal do levičáckýho Špíglu? No to teda potes klobása, pak ta národní scéna má nejak vypadat.

    Lidi nevíte existuje ještě NDS? Hlavne pan expredseda Kukačka - dnes opet volal do rádia

  • 79 Magic nation // Jul 19, 2007 at 7:47

    z myšlenek pana Vrány (2003): Na závěr mi dovolte trochu fantazie. Hypotetická, říkejme Národní aliance, volí za svého předsedu Prof. Nakonečného, výkonným tajemníkem Mgr. Bahníka. Do politiky se vrací ing. Sprušil, pražské krajské organizaci - velí Mgr. Semín. Do projektu se spontálně zapojuje KonS, HNS má statut pozorovatele, spolupráci nabízejí dr.Malý, P.Tryščuk, dr.ing.Bátora. Je navázán opět styk s částí exilu (Brom, Kobliha, Karlík), připojují se političtí vězni (Jednota národa, SBPV p. Stránského), tu a tam se objeví exposlanec národního či konzervativního smýšlení… Probíhají parlamentní volby, dle výsledů ÚVK obdržela Národní aliance a Konzervativní blok 15% hlasů! Dle prohlášení prezidenta republiky se dá předpokládat složení středopravé vlády (ODS, plus KDU-ČSL) za tiché podpory NA a KB. Je dobojováno, ale nic nekončí, vše začíná…

  • 80 Kenotaf // Jul 19, 2007 at 9:24

    To: Magic Nation

    Bc. F. Vávra a J. Kopal v roce 2001 skutečně do Špíglu psali, po nich se ze Špíglu stal totálně komunistický časopis. Dnes již neexistuje. Pro zájemce o Špígl: http://spigl.wz.cz/

    Špígl byl ale vždy podivný, po celou dobu existence. Vzpomínám si ale na zajímavou polemiku právě ve Špíglu, kde diskutoval o komunismu D. Macháček a Mgr. J. Skácel.

    Zajímavé je to, že jeden ze šéfredaktorů Špíglu L. Froněk byl kandidátem (nestraníkem) za štěpánovsko-zifčákovskou(L. Zifčák ještě tehdy spolupracoval s M. Štěpánem) SČK, která se nyní jmenuje KSČ, do Senátu ČR. Froněk byl rovněž odsouzen soudem k určitému trestu.

    NDS podle všeho existuje: http://www.mvcr.cz/rady/strany/index.html

    Pan Kukačka zřejmě předsedou NDS není, viz:

    http://www.mvcr.cz/rady/strany/nds.pdf

    NDS měla kdysi internetovou stránku, dnes ji již nemá. VF kandidovala kdysi za NDS, v NDS působili z výrazných tváří Kopal, Valenta, Katzer, Kukačka, Skácel atd. Zajímavá byla spolupráce ROI a NDS! A taky NDS z postkomunistickou SŽJ (dnes v Nez. demokratech V. Železného) a rovněž postkomunistickou SDS v jedné “vládě”:

    http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2002052101

    (za tuto polokomun. vládu byl pravičáky Petr Cibulka kritizován)

    O NDS zde: http://archiv.politikon.cz/nds.htm

  • 81 Kenotaf // Jul 19, 2007 at 9:40

    Někdo z NDS v roce 2006 kandidoval za NS!

  • 82 Magnát // Jul 19, 2007 at 9:46

    Kenotaf - slušný znalosti, smekám! P.S. - pokud jste tam náhodou nekandidoval s nima :-))

    DS může NS závidet babu jako je Edellmanová! Myslím že to jednou dotáhne hodne daleko

  • 83 Magnát // Jul 19, 2007 at 9:49

    To Kenotaf - jaký je Váš názor na ČHNJ - ve volbách skončili beznadejne poslední, meli by tu trapnost ukončit a tech pár lidí by mohlo kandidovat za nás, teda jako za NS (popř NSJ) !

  • 84 Magic Nation // Jul 19, 2007 at 10:08

    Objevil jsem Vránovy stránky - http://www.jvrana.cz/

  • 85 Kenotaf // Jul 19, 2007 at 10:44

    To: Magnát

    Nekandidoval jsem za zadne narodovecke uskupeni, nikdy! Diky za uznani! Z velkych osobnosti nasi narodovecke sceny se mi jako nejkvalitnejsi (ac zmateny) jevi Mgr. J. Skacel a jiste D. Machacek (nerikam ze s nim souhlasim ve vsem!). V NS spise uznavam D. Kuceru!

  • 86 Kenotaf // Jul 19, 2007 at 10:56

    To: Magic Nation

    Diky za informaci, tuto www stranku jsem dosud vubec neznal!

    To: Magnát

    CHNJ (prisli ze SPR-RSC a CSSD puvodni clenove), ktera se nejprve jmenoval CSDH? Co k ni rict? Jedinou osobnost, kterou meli byl Jan Skacel (odesel 2006) a k nemu snad jeste Jan Kopal. Pavla Svobodu blize neznam. Cetl jsem jejich stranky chnj.wz.cz, v papirove podobe casopis CHNJ (CSDH) Trefu. Vim, ze jeste jako CSDH nabizela CHNJ r. 2002 spolupraci VPM! (pravicova strana, jeji clenove pusobili predtim v ODA, snad jsou tam spise ti z prave frakce ODA). CHNJ je nekterymi nazory dosti vlevo!

    K tomu, ze by meli clenove ci sympatizanti nebo kandidati prejit k NS nebo NSJ? Za NS jiz CHNJ castecne kandidovala (r. 2006 totiz nekandidovala jen samostatne, ale i za NS!).

    Tady je trochu prehledu k poslednim snemovnim volbam 2006:

    Kandidatky narodovecke (priblizne):
    CHNJ (+ nestranici + CSNS)
    - nevim zda slo o CSNS 2005 ci CSNS!

    PaS ( + nestranici + DS + NSJ + DSSS + RSZML, KDU-CSL)
    - DSSS je druhy nazev teto strany, RSZML pry spolupracovali se “sladkovci”

    NS ( + nestranici + RMS + CHNJ + CSSD + NDS)

    - zaslechl jsem ale, ze kandidat za NDS odstoupil!

    CSSD a KDU-CSL se pry kandidatu za NS a PaS zbavila!

  • 87 Kenotaf // Jul 19, 2007 at 11:01

    + jeste: CHNJ stranka:

    http://sweb.cz/jiznimorava/

  • 88 Kenotaf // Jul 19, 2007 at 11:04

    To Magic Nation:

    Jsou to opravdu stranky J. Vrany?

    Nekandidoval J. Vrana za SOS + SZ? Viz zde:

    http://www.rozhlas.cz/volby2004/kandidatkyk/_zprava/138704

  • 89 Shooter // Jul 19, 2007 at 12:17

    Kenotaf: Jo Trefa to bylo kvalitní počteníčko :-)

  • 90 Andrej Draganov // Jul 19, 2007 at 12:21

    kenotaf: vím co myslel pan chaim,ale proč bych si nerýpl?mluvil přece o národních socïalistech ne?ä národní socialismu není jen ten Hitlerův.Na blbé řeči blbé odpovědi.

  • 91 Pravice! // Jul 19, 2007 at 13:15

    Jo Macháček je dobrej, to by byl kandidát do Senátu! Dožijem se nekdy národního senátora?

    Zatím co lidi kandidovali tak to byl dost prohuk, ale nejni všem dnům konec, no ne?

  • 92 Shooter // Jul 19, 2007 at 13:32

    Pravice!: David je na senátora zatím moc mladý :-)

    Ale za pár let už bude moci kandidovat.

  • 93 Pravice! // Jul 19, 2007 at 14:21

    to je fakt, tak aspon do snemovny :-)

  • 94 Kenotaf // Jul 19, 2007 at 23:36

    Ale za ktery subjekt by mel D. Machacek kandidoval?

  • 95 Ondra // Jul 20, 2007 at 2:11

    To Kenotaf: Pro vaše info, D. Kučera už v NS není…
    To Magnát: Závidět opravdu není co, ta osoba není bez Sedláčka schopna myslet samostatně…

  • 96 Kenotaf // Jul 20, 2007 at 2:46

    To: Ondra

    O tom D. Kučerovi a jeho ukončení členství v NS jsem to nevěděl, tak to jsem udělal nepříjemnou-bolestivou chybu! Stydím se…
    A působí D. Kučera nějak politicky dále a jaký byl důvod odchodu z NS?

    K panu P. Sedláčkovi (není příbuzný se slavným rockerem P. Sedláčkem?): Je opravdu zajímavé, že vystupuje pod jmény Eliáš a Chocová!

    K P. Edelmannové, v roce 2003 informovala o stycích s NS s panslovanskými levicovými extremisty (myslím, že šlo Slovanský výbor ČR-SVČR).

  • 97 Pravice! // Jul 20, 2007 at 2:52

    P. Edelmannová je vysoce inteligentní žena má nekolik VS titutlů - myslím i Ph.D. - DS takovou osobnost proste nemá!

    Jinak jsem taky pro sloučení národ.sil - (NS,NSJ,DS,CHNJ,VF,RMS,CSNS,KonS) jinak se nikdy do parlamentu nedostaneme…

  • 98 Pravice! // Jul 20, 2007 at 2:53

    Myslím že příbuzní nejsou - Sedláčků jsou v republice tisíce.

  • 99 Intro // Jul 20, 2007 at 3:22

    Pravice: sloučení vámi jmenovaných subjektů je neuskutečnitelné. Za prvé už k velice konkrétnímu pokusu došlo a naprosto zkrachoval - a to nešlo o sloučení, ale o “pouhou” spolupráci. Navíc je nonsens uvažovat o sloučení subjektů s různým statutem, tedy např. VF (občanské sdružení) a NSJ (politická strana).

  • 100 Shooter // Jul 20, 2007 at 4:08

    Pravice!: To, že má někdo vysokoškolský titul ještě neznamená, že je inteligentní.
    P. Edelmannová je možná dobrá v ekonomických vědách a možná ještě v něčem jiném, ale co se politického rozhledu týká, tak tam značně pokulhává.
    To, že si nedávno na demonstraci ( tuším, že to bylo před uřadem vlády ) vzala malé dítě mne utvrzuje, že tato žena do politiky prostě nepatří.

    Hanba mužům, kterým vládne žena :-)

    A co se týká toho slučování. Jak zde správně poznamenal kolega Intro, tyto subjekty jsou neslučitelné a bozužel i neschopné spolupráce. Jediná cesta tak se z tohoto dostat je, dle mne, výraznější úspěch jednoho ze subjektů stím, že pak Ti schopnější by do onoho subjektu přešli.

    To, že je zde tolik subjektů, možná tak trochu souvisí s českou vlastnostá, že když se sejdou dva Češi tak založí tři politické strany.

  • 101 Kenotaf // Jul 20, 2007 at 4:55

    To: Shooter

    Mgr. P. Edelmannova mela myslim sve dite sebou pri predvolebnich verejnych akcich a take pri akci v Letech na poc. r. 2006! Jinak zena mi nevadi vubec, pokud vladne dobre! Zenskych osobnosti v narodoveckych kruzich moc nebylo a neni - Edelmannova, Mzykova, Vilingrova, Muckova, Vitkova to jsou vyjimky.

    To: Pravice!

    S tim slucovanim tak ruznorodych subjektu nesouhlasim a myslim, ze by to nebylo mozne pro osobni antipatie, pro programove rozdily, nebo ideje - nabozenske, politicke, aj.

  • 102 Ondra // Jul 20, 2007 at 5:08

    To Kenotaf: D. Kučera prý jedná s DS, ale uvidíme.
    Pravice: Nevím, nakolik je Edelmannová “vysoce” inteligentní, ale podle mě DS osobnost má. Měl jsem možnost hovořit s panem Vandasem, a udělal na mě dobrý dojem. Je na něm vidět zkušenost a přehled.

  • 103 Magnát // Jul 20, 2007 at 5:11

    Mzykova, Vilingrova, Muckova, Vitkova - z techto jmen mi žádné nic neříká

    pomnete na Svatoplukovy pruty - také jsem pro sloučení - rozdíly by se mohli odrážet ve frakcích - ale na co mít proboha 10 pidistraniček? Komu to vyhovuje - voleb. zisk 0.15 - dyt jsme pak komunistům a socialistům k smíchu

  • 104 Magnát // Jul 20, 2007 at 5:13

    když se sejdou dva Češi tak založí tři politické strany. - to máte Ondro žel pravdu!

  • 105 Rembrandt // Jul 20, 2007 at 5:16

    Když Kučera přejde z NS do DS tak se propast jen prohloubí…Komu to slouží? Budoucnost vidím černě a to jsem na bílým webu :-)

  • 106 Shooter // Jul 20, 2007 at 5:27

    Kenotaf: Měl jsem na mysli tuto akci http://www.narodni-strana.cz/clanek.php?id_clanku=2125
    Vzít si dítě na takovouto akci…

    Magnát: Nejsem Ondra :-)

  • 107 Kenotaf // Jul 20, 2007 at 6:04

    To: Magnát

    Mzykova patrila nejprve k “left wings”, pak k VF, Vilingrova a Vitkova jsou snad z NK a Muckova z “klanu Mucku” patrila k SPR-RSC a pak VRS/NSB/PA.

    To: Ondra

    Diky za informaci k D. Kucerovi.

    To: Shooter

    http://www.narodni-strana.cz/clanek.php?id_clanku=2125

    Na fotografii v tomto odkazu je s Mgr. P. Edelmannovou patrne A. Cerquierova!

  • 108 Okoun // Jul 20, 2007 at 6:28

    Kenotaf : Mimochodem, kdo si sjedete monitoring na AFA a kdo se v našich řadách trochu vyznáte: všimli jste si, že krajní pravice má ve svých řadách mnohem hezčí holky než levičáci? Zkuste si to porovnat s Anarchofeministickou skupinou 8. března a máte jasno ;-)

  • 109 AJA // Jul 20, 2007 at 6:40

    Okoun: Krajní pravice má ve svých řadách nejen mnohem hezčí holky (čehož jsem důkazem) než levičáci, ale i mnohem hezčí i inteligentnější chlapce.

  • 110 Ondra // Jul 20, 2007 at 7:04

    To Kenotaf: Ano, je To ta Cerqueriová i se svojí lesbickou přítelkyní napravo).

  • 111 mš/NM // Jul 20, 2007 at 7:27

    Okoun : Kdysi jsem takovou diskusi zahlédl na webu ČSAF, Ondra Slačálek to tehdy utnul s poznámkou, že o takových věcech jako jsou nedostatky dívčího půvabu anarchofeministek není slušné mluvit. Ale ono je to vděčné téma, vždycky se časem vrátí.

    AJA : Jste také na monitoringu? Odkaz by nebyl? ;-)

  • 112 Kenotaf // Jul 20, 2007 at 8:44

    To: Okoun

    FS8 už se české anarchofeministky nejmenují, teď je to AFS, tedy Anarchofeministická skupina:

    http://anarchofeminismus.ecn.cz/

    S členkami AFS (FS8) se lze seznámit přes film: Ženy pro měny:

    http://www.cfn.cz/detail_film.php?36980

    Vzhled levicových extremistek je mi lhostejný, zajímají mne myšlenky a činy a ty se mi osobně vůbec nelíbí. Mimochodem podle jedne informace z r. 2004 se jedna z anarchofeministek z AFS-FS8 stale nepolitickou skinhead-girl. Další dvě působí v oficiálnějších organizacích, ale extremismu se nevzdaly! Kdysi existovala organizace Luna a Ženy proti rasismu, asi předchůdkyně AFS(FS8).

    To: Ondra

    Aha Andrea Cerguierová dokonce s lesbickou přítelkyní,… Díky, trochu humoru, neměl byste foto Béma (ODS) s přítelem, nebo Pospíšila (ODS) s přítelem nebo Sobotky (ČSSD) s přítelem?

    STOP GAY CULT!

  • 113 Kenotaf // Jul 20, 2007 at 8:45

    K výraznější osobnosti Národní strany patří také Martina Pištorová, studentka ČVUT!

  • 114 Kenotaf // Jul 20, 2007 at 8:48

    Oprava: Pardon Cerquierová

  • 115 Kenotaf // Jul 20, 2007 at 8:50

    Napadlo mne, jak muze byt Cerquierova lesbicka, kdyz chodila se sladkovskym republikanem Jiri Stepankem (pak 1. mistopredseda DS), zmenila styl?

  • 116 Kenotaf // Jul 20, 2007 at 8:58

    Slučování např. NS a PaS sotva půjde, viz zde např. mj.:

    http://narodni-strana.cz/clanek.php?id_clanku=1839 (kauza M. Červenka a Hanzlová - členství v KSČ a KSČM)

  • 117 Magnát // Jul 20, 2007 at 10:37

    Fuj - exkomunistům! Hanba jim!

  • 118 Mrož // Jul 20, 2007 at 10:45

    ještě ste zapomneli na Ivetu Machovou (skin aktivistka z Ostravy) nyní je tuším u Vandasovců.

  • 119 Kenotaf // Jul 20, 2007 at 11:14

    To: Mrož

    Iveta Machová, zapomněl jsem! Nevím zda byla národovecká skinheadka či skinheadka ale. Patří k MO DS Ostrava, je tam důležitou osobou. Objevila se loni ve volbách do sněmovny na kandidátce NS za RMS. Byla členkou SPR-RSČ i RMS. Pracuje v administrativě.

    Určitou ženskou osobností v národovecké scéně byla i Ing. Dita Holcmannová. Kandidovala jako členka NDS za NDS, kandidovala za Národní koalici (NS+ČSNS) jako nestraník navržený NS.

  • 120 Kenotaf // Jul 20, 2007 at 12:00

    Souvisi s clankem:

    http://www.novinky.cz/krimi/za-zakrok-na-1–maje-bylo-potrestano-pet-policistu_119283_1nnom.html

  • 121 Fortuna // Jul 20, 2007 at 12:58

    Co to je za matku ta P. Edelmannova, když si na takovouto akci vezme své dítě??? Je stejně pitomá jako K. Jacques, která si na demonstraci proti NO vezme své debilní děti, který netrefí 50 m domu.

    Kdyby si moje manželka vzala naše děti na podobnou akci tak ji za to tak zfackuju, že už by si to příště nedovolila (no ona by si to nedovolila ani teď, protože má naše děti ráda)

  • 122 AJA // Jul 21, 2007 at 4:38

    mš/NM: Jsem, ale odkaz nebude páč bych pak měla hodně nápadníků :-)

  • 123 Pravice! // Jul 21, 2007 at 7:00

    Nevíte jak to dopadlo s citovanou NDS - existuje ještě? není o nich za mák slyšet - nesloučili se s někým?

    nevíte angažuje se ještě nekdo z nich?
    1. Národně demokratická strana
    1. Holcmannová Dita, Ing., 26, Národně demokratická strana
    2. Poislová Marcela, 29, Bez politické příslušnosti
    3. Halamka Zdeněk, 53, Bez politické příslušnosti
    4. Fabová Hana, 44, Bez politické příslušnosti
    5. Trkovský Josef, 52, Bez politické příslušnosti
    6. Kodet Jan, 29, Bez politické příslušnosti
    7. Kaisner Bohuslav, 41, Bez politické příslušnosti
    8. Vyskočil Jan, 29, Bez politické příslušnosti

  • 124 Pravice! // Jul 21, 2007 at 7:06

    Našel jsem jedinou (krapet vousatou zmínku)

    Na 150 anarchistů se ve středu vydalo z místa své ohlášené demonstrace na pražském náměstí Míru před budovu Českého rozhlasu na Vinohradské ulici, kde položili dva věnce a minutou ticha uctili památku padlých za druhé světové války. Pochod se odehrál bez incidentů, anarchisté šli po domluvě s policisty spořádaně po chodníku. K setkání k 57. výročí konce druhé světové války v Evropě vyzvala Československá antifašistická federace a Antifašistická akce. “My jsme jenom vyzvali k uctění památky, shromáždění se sešlo spontánně,” řekl ČTK jeden z organizátorů Ondřej Slačálek. Představitelé obou sdružení ve svých krátkých projevech varovali zejména před sílícím neonacismem. “Není to jen historický problém, neonacisté se pokoušejí vstoupit do politiky skrze legální politické strany,” prohlásila například jedna z aktivistek. Uvedla, že takovou stranou je například Národně demokratická strana (NDS).

    NDS měla v Praze konferenci, na které zvolila svým sekretářem a mluvčím pravicového extremistu a bývalého šéfa Pravé alternativy Jana Kopala. Kopal byl již několikrát souzen, policie se nyní zabývá jeho posledním incidentem, kdy vystoupil v živém pořadu České televize Bez imunity v tričku s portrétem teroristy Usámy bin Ládina.

  • 125 Kenotaf // Jul 21, 2007 at 7:11

    To: Pravice!
    NDS existuje a nesloučila se s nikým. V roce 2006 do PSP CR samostatně nekandidovala - pouze za NS. Naposled do PSP CR kandidovala v roce 2002.

  • 126 Kenotaf // Jul 21, 2007 at 7:24

    To: Pravice!

    Ta vzpominka na akci levicovych extremistu je z roku 2002.

    Za NDS v roce 2002 z vyraznejsich osobnosti kandidovali: Soler, Salajka
    Rousek, Pour, Mozga, Kukačka, Kopal, Horčic, Holcmannova, Dobrovolný.

  • 127 Kenotaf // Jul 21, 2007 at 7:38

    Dodavam jeste jmeno Kriz, take kandidoval za NDS v roce 2002.

  • 128 Pravice! // Jul 21, 2007 at 7:49

    Mozga - nebyl to Sládkův místopředseda (jeden čas v 90. letehc)?
    Kukačka - to bude ten šílenec jak porád volá do Radiozurnálu, tuším že prosel taky vícero stran - mám takovou domnenku ze nekterý lidi v sobe mají jakýsi “turbo” který je porád žene z místa na místo z akce do akce (popř.ze strany do strany, z media do media) cítí se velmi vytíženi, ale ve finále výsledek jejich činosti jest žalostný, nula do nuly pojde :-)

  • 129 Pravice! // Jul 21, 2007 at 7:54

    Řada z nich pak v 2004 - za České hnutí za národní jednotu do kraj.zastup. - např. Pour či Kopal

  • 130 lopedevega // Jul 21, 2007 at 7:59

    snad jen dve veci, edelmannova studuje patym rokem politologii a kdyz jeden neni linej zisti si, co o tom jeji kolegove. vetsina si ji vazi i kdyz nejsou stejneho mineni, to jen k tomu, ze se tu jeden moudry rozepisoval o jejim nerozhledu v politice. na rozdil od nej ona tu politiku i dela. ac mam radeji ostrejsi politiky, ona je z toho, co se tu nabizi to nejlepsi. a mimochodem, ve vzdelani na nar.scone ji trumfne jen Batora, ale ten za NS jen kandidoval, pokud vim neni clenem

  • 131 lopedevega // Jul 21, 2007 at 8:03

    a k panu kucerovi, v NS je jiz verejnym tajemstvim, ze dostal kudlu na krak, bud odejde dobrovolne nebo bude vylouceny, pry pro financni machinace, ktere NS poskodili. s jednim z nich casto sedavam avim ze kucera zacal podnikat s miroslavem provodem a ze to byl asi hlavni duvod jeho vyhozeni. edelmannova mu pry slibila ze to nezbverejni kdyz on odejde a bude resit chyby co v ns nadelal. nevim, ale je jiste, ze kucera je provodovym partnerem na orliku, byl sem tam se skolou a videl ho tam, dela tam sefa.

  • 132 Kenotaf // Jul 21, 2007 at 8:16

    To: Pravice!

    Kukačka byl předsedou Demokratické strany Československa (DSČS, tato strana spolupracovala s KSČM, začlenila se do Levého bloku, kdysi taky kandidovala v rámci koalice SPojenectví zemědělců a venkova). V roce 2002 Kukačka kandidoval na kandidátce NDS za DSČ.

    DSČS viz: http://www.mvcr.cz/rady/strany/dscs.pdf

    K Mozgovi: původně SPR-RSČ, pak kandidoval za NDS, usiloval o založení Strany obrany národa.

    K NDS: NDS vystoupila na tiskové konferenci s předsedou Slovanské unie a ortodoxním komunistou Pludkem v roce 1994 a na komunistickém Všeslovanském sjezdu.

  • 133 dolomitt // Jul 21, 2007 at 8:18

    Respekt pro Edelmannovou! I kdyz má malý dítě tak udelá víc práce pro národ nez různí tlučhubové co ani nemají deti (jako Vandas nebo Kopal)

  • 134 pravice! // Jul 21, 2007 at 8:20

    Na pochod Svitavami vyrazilo přibližně 220 skinheadů a dalších osob. Chtějí upozornit na údajný justiční omyl v procesu s Vlastimilem Pechancem, který byl odsouzen za rasově motivovanou vraždu Roma Oty Absolona k 17 letům vězení.

  • 135 Kenotaf // Jul 21, 2007 at 8:21

    Sice možná odbočím, ale stejně nejzajímavější akce byla v roce 1998 v Bruntále, kterou spolupořádala SPR-RSČ, DŽJ, SČK a KSČM, vystoupil na ni Ludvík Zifčák-Růžička (SČK-KSČ, pak KSČ-ČSSP), bývalý estébák a jeden z odsouzených po listopadu, který si trest “odseděl”.

    Zajímalo by mne jako antikomunistického pravičáka, který má blízko k Pinochetovi, Salazarovi, Francovi, pravicovým oddílům Contras a Reaganovi a z 1./2. republiky Ladislavu Rašínovi kdo z polistopadové národovecké scény má čisté svědomí ohledně nespolupráce s komunisty!

  • 136 pravice! // Jul 21, 2007 at 8:26

    antikomunistický pravičák - tak to jste moje krevní skupina! Reagana a Pinocheta taky samozřejmě uznávám, (o Salazarovi moc nevím budu muset dostudovat :-)

  • 137 Kenotaf // Jul 21, 2007 at 8:27

    To: dolomitt

    Není důležité kdo má či nemá dítě.

    K NS: Pavel Sedláček (Eliáš, Chocová) odsoupil po debaklu NS ve sněmovních volbách 2006. Pak se ale snad vrátil, je tam stále v NS?

    To: Pravice!

    Na pochod za V. Pechance ve Svitavách se chystala i DS!

    Viz: http://www.delnickastrana.cz/ Akce se zúčastní i funkcionáři a členové Dělnické strany v čele s předsedou Tomášem Vandasem. Je rovněž naplánován jeho krátký projev na téma současný stav české justice.

  • 138 pravice! // Jul 21, 2007 at 8:29

    a ted reknu neco za co me zdejší ukamenují - parciálne podporuju USA (resp. jsou mi mnohem blíže než Arabové, které tu mnozí opevují jak statečně valčí proti Izr.) kdyz si Kopal vzal to tričko oslavující 11.září a Arab. vrahy tak mi pekne hnul žlučníkem!

  • 139 Kenotaf // Jul 21, 2007 at 8:30

    To: Pravice!

    Dale si vazim maďarského Hortyho.

  • 140 pravice! // Jul 21, 2007 at 8:32

    2 Kenotaf a Dolomitt: já myslím že je celkem důležité kdo má či nemá dítě, jinak českej národ vyhyne! Předáci by meli jít příkladem a mít aspon 5 detí! Já mám 3 a to sem obyčejnej živnostník, bývalej aktivista….

  • 141 pravice! // Jul 21, 2007 at 8:33

    a z dnešních? berete trebas Le Pena?

  • 142 Kenotaf // Jul 21, 2007 at 8:35

    To: Pravice!

    Ve Svobodných novinách má podobné názory na USA jako vy spisovatel Vladimír Přibský. On i vy máte prostě pravicové (neo)konzervativní názory, které u nás zastává část ODS, Konzervativní strana (vznikla z Konzervativní strany a Strany konzervativní smlouvy- ta vznikla z ODA), asi i Česká pravice. Kdysi měl pravicové a antikomunistické proamerické názory i Sládek - podporoval Bushe seniora.

    Velmi jsem si vazil nove pravice, neokonzervativismu a tchatcherismu a samozrejme - opakuji se- “reaganomiky”. Rovnez si vazim hnuti prolife, nekterych pristupu papeze Jana Pavla II i soucasneho. Z jugoslavskych politiku byl dobry dle meho nazoru Mihajlovic.

  • 143 lopedevega // Jul 21, 2007 at 8:37

    petr elias je stale podporovatelem ns, zije v sydney a pomaha docela dost, neni to sedlacek, ja si nekteri mysli… koneckoncu, kdo dobre kouka najde ho na fotce na webu ns

  • 144 pravice! // Jul 21, 2007 at 8:43

    vidím že máte prehled - jugoslav. politiku taky moc neovladam- po vecerech doplnim…
    strana Česká pravice na me působí neseriozne! O jinym clenu nez Simkaničovi sem neslyšel, jednou jsem se Michalem S. setkal a působil na me jako takovej popletenej strejda :-)) (Snad me pan Nonemman nevyhodí z fora za urázku politika :-))

    Vrchol jejich trapnosti, mimo Grosssovi smenky, bylo zarazení J.V.Kotase do čela moravské kandidátky v 2002 - Švejk povýšen na pravic. generála! :-)

  • 145 Kenotaf // Jul 21, 2007 at 8:44

    J.M. Le Pena? Moc neberu, uz jen tim, ze podporoval pravicovou karikaturu M. Sladka - 1999 navstivil CR, 2004 taky navstivil CR. Taky si myslim, ze je dost populisticky a malo konzervativni a socialisticky, mohu se vsak mylit! Ve Francii bych volil (kdybych tam zil) Sdruzeni pro republiku (M. Sladek si od nich vypujcil nazev).

    Jinak ja jsem velmi kriticky volic KDU-CSL, libi se mi u ni antiliberalismus, konzervatismus, protipotratarstvi, podpora rodiny, antikomunismus, taky antigay postoje, nelibi se mi minulost KDU-CSL (v Narodni fronte) a mala akcentace krestanstvi - katolicismu. Z minulosti KDU-CSL (CSL) jsem ocenoval antikomunistku H. Kozeluhovou!
    Mam mozna v nekterych nazorech blizko k PaS a NSJ, ale u PaS mi vadi DS, prilis levicova a spolupracovala s komunisty. V necem se shodnu i s NS, ale tak mi vadila propojenost s CNHJ a RMS, CHNJ je komunisticka sila a RMS zase jen karikatura. Cibulkuv PB mi take nevadi, ale nelibil se mi u nej sovinismus. ODS, v necem bych ji take podporil, v necem ne!

  • 146 Kenotaf // Jul 21, 2007 at 8:46

    To: lopedevega

    Ja videl fotografii CTK a na ni byl P. Sedlacek a pod tim bylo napsano P. Elias!

  • 147 pravice! // Jul 21, 2007 at 8:47

    Kenotaf - vy jste takovej politolog-amatér (což nemyslím jako urážku ale jako kompliment), zkusteodhadnout kterou partaj jsem volil v roce 2006 do PSP?
    Pak můžu zkusit tipnout já vás :-))

  • 148 Kenotaf // Jul 21, 2007 at 8:51

    To: Pravice!

    Diky za oceneni, take chvalim Vas prehled. J.V. Kotas, s nim jsem se setkal uz v roce 1990 prostrednictvim tv, to byl jeste ve Svobodnem bloku. Prosel mnoho stran, pracoval pro Frantiska Oldricha Kinskeho, kandidoval na prezidenta, chtel bydlet v katedrale Sv. Vita, psal do ZN novin (zajimavy clanek v roce 1993, zda v Sezimove Usti lezi v hrobe dr. E. Benese pravy Dr. E. Benes) a mel snad potize s Bankou Bohemia, pry taky nebyl seriozni ani v exilu no a snad ani zde v CR. Kotas se snazil v roce 1992 spolupracovat s Dienstbierovym OH.

  • 149 Kenotaf // Jul 21, 2007 at 8:54

    To: Pravice!

    Politologem nejsem, studoval jsem ekonomii a pravo (na SS a na univerzite).

    Ano jsem politolog samouk a intenzivni samovzdelavac. Tipnete si co jsem volil fo PSP CR v roce 2006, ale to asi nebude tezke. Volil jste ODS, KDU-CSL, PaS nebo NS, trefil jsem se temito ctyrmi stranami?

  • 150 Kenotaf // Jul 21, 2007 at 8:59

    Omlouvam se odbihani od tematu, tedy off topic. Myslim, ze spravna ceska pravicova politicka strana by mela byt: krestanska, antikomunisticka, antipotratova, antiliberalni, antisocialisticka, antigay/lesbicka, pro represivni (trest smrti, trikrat a dost, scitani trestu, posileni policie, sebeobrany, strileni veznu na uteku), proti legalizaci, liberalizaci a dekriminalizaci drog, pro rodinu, proti eutaniazii, protiislamska, proti ekonomickym pristehovalcum, proti sovinismu vuci evropskym narodum, proti pseudohumanismu. Mela by klast duraz na silny stat ohledne prava a zadny stat v podnikani.

  • 151 pravice! // Jul 21, 2007 at 9:00

    jo je to ta poslední! NS!

    Vás bych tipnul na PaS (kvuli NSJ) popř. second servis KDU-CSL, možná jste v minulosti volil KDS (Bendu)

  • 152 pravice! // Jul 21, 2007 at 9:05

    Kotas taky psal do Svobodného slova (byl taky zamestnán v Melantrichu a v tehdejší LSNS byl tuším koordinátorem sekcí (sic!), cim menší strana tím bizzardnější označení funkcí! :-)

    tuším, že se Včelař paktoval i s Důchodci Edy Broukožrouta :-)

  • 153 pravice! // Jul 21, 2007 at 9:09

    intenzivni samovzdelavac - skoda že nás není takových víc :-)

  • 154 Kenotaf // Jul 21, 2007 at 9:13

    To: Pravice!

    Velmi dobry prehled mate! Jinak ja v roce 2006 volil KDU-CSL. Celkove: v minulosti jsem volil PB, KAN, ODS, ODA, DEU, KDU-CSL,…, KDS nikdy!

    Kotas byl patrne clenem SD-LSNS, ucastnil se slucovaciho sjezdu SD a LSNS! Nevim ale zda byl pred sloucenim SD a LSNS clenem SD ci LSNS.

    P.S. Jeste k Vasim nazoru, take nejsem vubec zaslepene protiamericky a nefandim islamismu.

  • 155 Kenotaf // Jul 21, 2007 at 9:15

    To: Pravice!

    Diky opet za uznani. Ano J.V. Kotas souvisel s DZJ. Po SD-LSNS pusobil v US a CP.

  • 156 Kenotaf // Jul 21, 2007 at 10:27

    To: Pravice!

    Kukačka snad kandidoval i za NSJ!

  • 157 Václav // Jul 21, 2007 at 10:52

    Kenotaf: V Uhelských skladech a České pojišťovně :-)

  • 158 Kenotaf // Jul 21, 2007 at 10:57

    To: Václav

    Jste asi vtipálek. Samozřejmě šlo o Unii svobody a Českou pravici.

  • 159 pravice! // Jul 21, 2007 at 12:08

    Ano Kukačka kandidoval za kdekoho!
    Vzkaz pro strany - pojud na kandidátce uvidím Kotase ci Kukačku - tak je to pro jasnej signál že melete z posledního a nevolím Vás :-))
    možná bych mohl uvést takových jmen víc,ale v tom horku mi to nemyslí :-)

    O Kotasovi v CP jsem tu uz psal výše v souvislosti s Českou pr.

    Pěkný letní národní podvečer!

  • 160 Kenotaf // Jul 21, 2007 at 13:36

    Členem NDS byl i Darius Nosreti, původně člen ODU-VPN, OK-PK, pokoušel se zakládat DIO.

    Za NDS kandidovala VF a do NDS vstoupila část PA.

  • 161 mš/NM // Jul 22, 2007 at 1:40

    Kenotaf : Ve Francii doporučuji Vaší pozornost Mouvement pour la France Ph. de Villierse, je to asi nejkonzervativnější relevantní síla.

  • 162 Kenotaf // Jul 22, 2007 at 2:16

    To: mš/NM

    Děkuji, něco mi to snad říká!

    To: lopedevega

    1) S tím propojením Kučera+Provod je to fakt?

    2) Eliáš a Sedláček: podle internetu to mohou a nemusí být dvě osobnosti - viz svedomi.cz, politikon.cz atd. ale na druhe strane proti tomu: lidovky.cz, narmyslenka.cz

    ———————————————————–
    Jinak velmi rozumné se mi jevili názory D. Macháčka z VF, který v roce 2001 veřejně mluvil o tom, že je mu v jistých věcech blízká KDU-ČSL a v něčem ODS.

  • 163 Kenotaf // Jul 22, 2007 at 3:03

    To: Pravice!

    Klaus a jeho éra, autor J.V.Kotas, vydalo nakladatelství Adanai s.r.o. Praha 2003

  • 164 Kenotaf // Jul 22, 2007 at 3:07

    Už jsem zjistil, že Kotas byl snad v LSNS a byl v jakési Unii Republikánů (pokud se tím nemyslí Republikánská unie)

  • 165 pravice! // Jul 22, 2007 at 3:12

    Klaus a jeho éra, autor J.V.Kotas, vydalo nakladatelství Adanai s.r.o. Praha 2003

    ano znám, dokonce jsem to osbne kupoval, nota bene já kupuju hodne knih, já nejsem jako ti mladí co všechno ukradnou na netu :-)))

    kniha je ideální konzervativní medium :-)

  • 166 pravice!