Altermedia ČR
Altermedia ČR: „Ideologická převaha je důležitější než parlamentní většina…”


Šedesátý pátý krok (Kladivo na kacíře)

October 27th, 2009 · Diskuze (26 Comments)

Email This Post Print This Post

i tato vláda má vypracované a nachystané kladivo na své „kacíře“...Napsal: Dan Richter

Po delší odmlce zpúsobené pracovní vytížeností se znovu pouštím do dalšího článku. A protože kdo ví, zda nebude na dlouho posledním, tak si ho vychutnám se vším všudy. Téma není těžké uhodnout, však název sám napovídá.

Přesně tak, jak se odhadovalo zhruba na konci srpna tohoto roku v rámci vítkovské „šarády“, vláda dodržela, co slíbila, a pomalu spouští svou další ničivou mašinérii na vše, co se jí zdá jako „náckovské“. Jak se dalo čekat, vše oblékla do moderního světového kabátu honby za terorismem a „neonacismem“, a tak lidé, na které ukazuje hrozivé prst této neokomunistické vlády, se už pomalu třesou. A mají proč.


Razie elitních komand (a s tím spojené násilnosti a ponižovaní, zabavení a ničení majetku atd.), nesmyslná zatýkání, pro některé i vazba, a všudepřítomný vznikající strach z toho, co když (respektive kdy) to padne zrovna na mě. Přesně tak, jak to nadčasově popisuje Orwell ve své knize 1984, nebo jak jsme to mohli vidět v českých filmech Ucho nebo Kladivo na čarodějnice.

I tato vláda má vypracované a nachystané kladivo na své „kacíře“. A dělá to v pravý čas, blíží se čas změn, kdy mají politikou projít nějaké ty věci, o kterých je lepší, aby společnost nevěděla, navíc je tu nežádoucí element v podobě radikální politické strany, která by mohla se dostat do parlamentu, či přinejmenším získat popularitu. Když k tomu přidáme i fakt, že tato vláda vlastně nemá ani vládnout, že se zrušily předčasné volby a jsou tu nově vznikající politické subjekty, které se hodlají znovu napakovat na moci a trošku zas přidat do plundrování české zemi, ideálně se hodí tento „hon na kacíře“. Odkloní mysl společnosti stranou od dění ve vládě a sněmovně, umlčí opoziční hlasy, respektive hlasy, které by mluvily o nějaké nepravostech v rámci této vlády, a zahalí všechny zločinné machinace naší zchátralé politické a na ní napojené podnikatelské elity.

Vynechejme teď nezištné postranní úmysly naší pseudovlády, a pojďme se zaměřit na jiné věci. Předně na hlasy lidí z naší společnosti, které patří mezi ty, co mají vymyté mozky, a hltají vše, co jim naservíruje systém. Hlasy těchto lidí volají jednohlasně: „dobře jim tak, „náckům“, nemají opěvovat plynové komory, být rasisty a modlit se k Hitlerovi“.

Ano, souhlasím, pokud někdo vidí hezké věci v plynových komorách a Hitlerovi, nechť zajde v ohni pekelném, ale těmto zmanipulovaným mozečkům nedochází, že tito „náckové“ nejsou nacisté z 30. let minulého století, ale obyčejní lidé jako všichni kolem, co jen nesouhlasí se současným systémem, politikou a trendy společnosti, mluví o tom nahlas, a protože v naší politické sféře není nic, co by skutečně bylo opozicí, ztotožňují se s politickými směry, které jsou dnes označovány jako „extrémismus“, a přitom extrémní jsou maximálně v tom, že prezentují své názory veřejně, a to i takové, které většina lidí neřekne nahlas, protože se bojí.

Teď jsou to „náckové“, kterým to s radostí přejete, no budiž. Ale co když za nějaký ten čas nepůjde o „nácky“, ale o vás? Co když za nějaký ten čas takto vláda bude ničit ty hlasy, kterým bude třeba vadit nějaké vládní opatření či zvýšení vládní moci? Co pak? Pořád budete nadšeně tleskat? Pořád budete říkat, je to správné, když vám vykopnou dveře, jako psa zatknou a odvezou na stanici? Nebo si snad myslíte, že už to nikdy vláda nebude dělat, jen v případě zas nějakých „nácků“?

Už teď, že nic neděláte proti těmto policejních eskapádám a vládním opatřením – žádné stávky, petice, veřejné bojkoty, jste se vy, členové stáda ovcí, zbavili část svých lidských práv a svobod. Dáváte si na ruce okovy, a ještě tomu nadšeně tleskáte, a myslíte si, kdo ví jak jste pokrokoví. A proč to říkám?

Protože když toto tolerujete, systém v tom vidí jediné, že vám to nevadí, a může to od teď dělat pořád, a co víc, i stupňovat. Protože u lidí je to tak, že jak jim jednou něco špatného povolíte, nejenže budou pokračovat v tom dál, ale budou zkoušet, jak daleko mohou zajít. A věřím, že naše vláda, vyškolena a ukována v bolševickou minulostí, umí zajít proklatě daleko. Ale jak vidno, jste všichni pořád málo ponaučeni.

Současný Systém si vytvořil úspěšně umělou formu „Zla“ a jeho „strašáky“, a to vše patřičnou propagandou a záměrně vedenými politickými programy udržel naživo tak, aby lidé měli neustálou představu, že jsou tady hordy hajlujících teroristů, kteří kdyby měli trošku volnosti, začali by masakrovat a házet bomby.

Přemýšlejme ale jinak. Kdo je to vlastně terorista a je jeho existence pravá? Není to jen vytvořená iluze vlády, aby šiřila strach mezi stádem a dělala ho poddajnějším a pokornějším? Co když je to jen manipulující lež o organizované skupině lidí, která chce ničit a zabíjet, aby pak v reakci na to se mohla udělat určitá „opatření“ omezující část lidských práv a svobod?!

Co když se prostě jen zatkne pár naivních bláznů, eventuálně se jim umožní uskutečnit jejich činy (či ještě líp, vyprovokují se k nějakému činu), patřičně se to rozmázne v médiích, poté se k tomu přičtou i jiné nesouvisející případy a leckdy i samotné „vojenské a policejní“ aktivity Systému, aby se vytvořila „úrodná půda“?!

Rozhodně si nemyslím, že by to bylo něco tak děsivého,aby se dělala kolem toho taková hysterická panika. Naopak se ptám, co dává stádu právo říkat o nich, že jsou špatní? Okrádají druhé, tunelují, jsou zkorumpovaní? Lžou? Zabíjí? Nemají morálku a nectí základní etické principy? Prodávají snad drogy, zbraně, holky? Pašují nebo perou peníze? Co dělají tak špatného, že je každý chce vidět mrtvé a tolik nenávidí?! Nedělají z vyjmenovaného nic, přesto je lidé staví jako horší, a mohu věděti proč?!

Jejich zločinem je to, že otevřeně staví proti Systému a poukazují na jeho chyby, mnohdy i nečestné úmysly, ale hlavně podporují tvrdý a nekompromisní řád a pořádek, což je přesně to, co nechce Systém, ale ani stádo, které si našlo zalíbení ve volných mravech a špatné morálce.

A tak se z nich udělali „strašáci“ – sadistické bestie, které se koupou v krvi, žijí jen proto, aby druhým ubližovali, chtějí jen teror, utrpení a bolest atd. Udělala se z nich tupá, násilnická zvířata, bez lásky, tolerance a pozitivních myšlenek, které je nutno pozavírat jako největší veřejné nepřátele (kam se hrabou komunisté, pedofilové, narkomani, bezdomovci, úvěroví podvodníci, vrahové atd).

A co lidé kolem? Ti žijí konzumem, hltají fanaticky zprávy z našich médií a vášnivě debatují, který z komediantů na politické scéně je ten nejlepší, a to vše za zvuku píšťal a biče pastevců – jako bezduché to zombie řídící se heslem “loďka se hne, kam kormidlo se napře”.

A kvůli hlouposti a pohodlnosti tohoto davu musí trpět často nevinní. Není vina na Systému a lidech, kteří vládnou, oni jen prostě využívají situace a světí účelem ony prostředky. Největší vina je na tom stádu, na těch obyčejných lidech, kteří jsou slepí, apatičtí, hluší a nadšeně uvěří všemu, co se jim předloží, a ještě za to vděčně zpívají ódy.

Lidé jsou proti „kacířství“ a ani neví pořádně proč. Prostě jen proto, že proti tomu je vláda, a že se to předhazuje v médiích jako něco špatného. Tvrdí o kacířích, že jsou to násilničtí, nesnášenliví agresoři. A co jsou tedy potom ony ovce, vláda a policie?

V čem jsou lepší? Jsou snad méně krvelačné a nesnášenlivé? I oni nenávidí, vyžívají se v násilí a ukrutnostech, i ony mají pochopení jen pro to, co se jim líbí a co schvalují a vše, co se jim příčí, chtějí vidět odstraněné. Tolik pokrytectví!

Navíc většina z nich ani pořádně neví, proti čemu jde, jen poslouchají: „Toto jsou ti zlí a ty, jestli chceš být tím dobrým, musíš být proti nim. A jako zástupce těch dobrých si dělej, co chceš, je ti všechno povoleno – nadávky, vraždění, rouhání. A pokud náhodou nebudeš proti těm zlým, tak pozor, ať neudělají zlého i z tebe!“
věřím, že kdyby teď Systém rozjel mediální kampaň a propagandu o tom, že papež a Ježíš jsou těmi, které se musí nenávidět, tak během pár chvil stádo bude na ulicích nahánět všechny katolíky, Bible se bude veřejně pálit na hranici a kostely budou rabovány.

Dobrá ale, řekněme, že „náckové“ jsou něčím zlým, co je třeba potírat. V tom případě ale volám i po potírání bývalých komunistických kádrů a jejich „potomků či žáků“, kteří jsou teď jako ropuchy na čisté prameni v naší politické, obchodní i státní sféře. Pokud extrémisté mají být mimo zákon, ať je mimo zákon i komunistická strana se všemi členy. V čem je srp a kladivo míň děsivější než svastika? V čem je zločinnost KSČ menší než NSDAP?

Přesto ale společnost toleruje komunisty a „estebáky“, protože teď už mají lidskou tvář, a jsou už jiní než minule (hlavně jsou rozlezlí všude tam, kde je moc, peníze a majetek). Ironie, že oni mohou být jiní, tolerovatelní, ale současní „náckové“ musí být pořád stejní jako za časů Hitlera. Škoda ale slov! Co říci závěrem? Snad jen otřepané latinské dum spiro, spero… tak snad nezačnou popravovat!

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (15 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading ... Loading ...


Tags: Z domova · Úvahy a komentáře

26 responses so far ↓

  • 1 Croix // Oct 27, 2009 at 22:51

    To je podle mého názoru skvělý popis naší dnešní reality. Naprosto souhlasím a díky za výstižný článek. Měl by být přetiskován ve veřejném zájmu v co nejvíce médiích, která k tomu budou ochotna (sic!) , mělo by s ním být kteroukoliv jinou cestou seznámeno co nejvíce lidí, aby dostali příležitost se nad tím vším zamyslet. Dokud se to ještě vůbec může… Takovým způsobem je třeba působit na veřejnost. To, co je v článku tak explicitně vyjádřeno a popsáno, stojí určitě za to, aby nezůstalo “uzavřené” jen v rámci okruhu čtenářů jednoho nebo pár politicky “nekorektních” serverů. Pak je to stále jen “klubová” záležitost.

  • 2 brux // Oct 28, 2009 at 0:38

    http://svobodnyprostor.wordpress.com/2009/10/27/dopis-xenofobnim-cechum/#comment-861

  • 3 brux // Oct 28, 2009 at 0:42

    croix-to je na každém z nás.udělat si ppár stovek letáku a roznést je,rozeslat ten článek všem kontaktum v meilu atd a vyzvat at udělaj to samé,šířit po libku,fejsbuju…házet odkaz na desítky a desítky diskuzních for a diskuzí pod článkama o podobné tématice….dnes jeden aktivista pokud obětuje muže roznést názor stovkám a co teprv pokud trochu času obětují všichni aktivisté.chce to jen chtít.

  • 4 Michal // Oct 28, 2009 at 1:02

    Keď si niekto myslí,že politickou cestou niečo zmení,tak je na poriadnom omyle,táto smečka,chamraď židú umlčí každého kto sa im politicki postaví do cesty,tak ako to urobili v Rakúsku s panom Jorgom Heiderom. Na nich platí len jedno………………………………………………!!!

  • 5 norso // Oct 28, 2009 at 9:34

    Samozřrjmě souhlas. Jen bych požádal autora, aby opravil značné množství překlepů a stylistických chyb. Zbytečně sráží článek a je to škoda.

  • 6 norso // Oct 28, 2009 at 9:35

    Koukám, že mám co říkat…. :-)

  • 7 panáček // Oct 28, 2009 at 10:24

    Michal // Michale michale na to že máte hebrejské “ženské jmeno” (mužské jmeno je Michael),tak si dost na ty všemocné izraelce vyskakujete:-)))))

    Možná ,že zrovna autor článku píše o vás ať zhynete v ohni pekelném!!!!!

  • 8 Karlos // Oct 28, 2009 at 10:46

    No rekl bych, ze pan Richter bude spolecnosti prospesnejsi kdyz bude nadale pracovat, nez tu prezentovat sve spisky….. Jinak proc svastika a proc ne srp a kladivo? To je otazka stejne urovne, jako kdyz Richter zamlada koukal slecnam pod sukne a pan reditel si pozval na koberecek nejdrive Richtera a pak teprve Hitlera. Nekde se proste zacit musi, nehlede k tomu, ze komsomolci jiz zakazani byli, jestli se nepletu. Takze rada je na hnede strane spektra.

  • 9 8-P // Oct 28, 2009 at 11:13

    No nevím, připadá mi to jako agitka – takové to “největší vina je na tom stádu, na těch obyčejných lidech, kteří jsou slepí, apatičtí, hluší a nadšeně uvěří všemu, co se jim předloží, a ještě za to vděčně zpívají ódy”. To je jako když lidé byli hluší a apatičtí vůči mandelice bramborové.

    Sračky ve kterých se nacházíme jsou způsobeny právě způsobem argumentace, který zde předvedl autor. Místo solidní debaty s argumenty se už jen odsuzuje a soudí.

  • 10 mannk // Oct 28, 2009 at 13:38

    Vážení přátelé ano . . .
    Již je to 20 let co končila éra socialismu. Skončil tím i protiklad pro kapitalistickou část světa. Protiklad, který paradoxně dopomohl v kapitalistické společnosti alespoň zčásti rozvinout sociální cítění a zlepšení podmínek pro obyčejné lidi.
    Protiklad zmizel a vládnoucím strukturám již není nastavována jiná alternativa žití, která by je nutila ke kompromisům a brát alespoň trocha ohledu na obyčejné lidi. Nic již nebrání „„„šlechtit“““ „masy lidí“ k potřebám bezproblémového vládnutí a především tvorbě zisku. Novodobá „otrokářská“ společnost potřebuje „muly“ průměrného vzdělání, aby byly schopné pochopit uložené pracovní úkoly, nikoliv však přemýšlet o nich, natož o tom, jak a kdo nám vládne. Viz vývoj našeho školství, produkující polovzdělance, tlak na zpoplatnění školství, aby se vyšší vzdělání omezilo jen pro majetné, mající kladný vztah k současnému řízení. Především je ale třeba dnes a denně mladým lidem vnucovat myšlenku, že socialismus je něco ještě horšího než nacismus.
    Poctiví lidé jsou poctiví za každého režimu. Pracovití lidé pracují za každého režimu. Hajzlové se ale prosadí také za každého režimu. Zlo je především v lidech! ! ! Je otázkou, které režimy jsou pro většinu obyčejných lidí prospěšnější a které jen pro malou hrstku. Které poskytují příležitost hajzlům a které jejich aktivitu tlumí.

    PS: Nyní je třeba lidi očipovat tak, aby bylo možno je již na dálku selektovat a třídit dle čísel na vyvolené, použitelné a ty ke skartaci . . .

  • 11 HORST // Oct 28, 2009 at 15:29

    To, že socialismus je minulostí, je iluze. Dokonce integrací Evropy jednou provždy zvítězil internacionální socialismus nad socialismem národním. Stačí se podívat kdo sedí ve vedení EU, nebo kdo sedí ve vedení našeho, k zániku odsouzeného národa.

    Nemuselo by být vše ztraceno, kdybychom nebyli národem pasivním, přihlížejícím a rukou mávajícím nad věcmi veřejnými, které každodenně ovlivňují naše životy. Jakoby nám chyběla vůle k tomu být svobodní a nezávisli!

    Nechci lámat hůl a udělám vše, aby mé děti nebyly slizem v beztvarém europrostoru (nevím, co odpovím, až se zeptají, proč jsme s tím nic neudělali?). Nicméně pro tyto dny je třeba říct, že jako národ jsme nejen odsouzeni k zániku, ale také k dlouhodobému zotročení. Asi nemnoho lidí tomu dnes uvěří …

  • 12 panáček // Oct 28, 2009 at 17:35

    Pánové také nesouhlasím s tím když někoho bez důvodně šikanujou(ale toho se v těhto byrokracií prolezlých statů nezbavíme)
    Ale…¨)
    Útok na romskou rodinu,kde to odnesla 2 roční holčička mi teda nepřipadá košér
    A i ty bojové cvičení se mi nelíbí(k čemu a proti komu)
    Vím,že se dá hodně věcí zfalšovat a mediálně upravit!!!!
    Teď ,ale co s tím,jak se k tomu postavit a na jakou stranu se postavit????

  • 13 HORST // Oct 28, 2009 at 19:30

    Právě jsem narazil na příhodný citát:
    “Samotný fakt, že existují netolerantní vlády a politické strany, které chtějí zakázat a vyhladit všechny odpůrce, je důkazem znamenitosti rozumu. To, že odpůrci nějaké doktríny používají policii, katy a rozvášněné davy k jejímu
    potlačení, není jasným důkazem její správnosti. Je to však důkazem toho, že ti, kdo se uchylují k násilnému potlačování, jsou ve svém podvědomí přesvědčeni o neudržitelnosti svých vlastních doktrín.”

  • 14 Diotallevi // Oct 28, 2009 at 20:01

    Panáčku, já bych navrhoval postavit se na stranu zdravého rozumu. Jestliže někomu dokážou, že někoho napadl respektive jakkoliv jinak porušil zákon, ať je po zásluze potrestán. Ale rozhodně nesouhlasím s tím, aby se někdo odsuzoval (a tím méně perzekuoval bez jasného obvinění) jen za to, že má nějaký názor. Tohle je skutečně Orwell jak vyšitý!!!

  • 15 panáček // Oct 28, 2009 at 20:59

    Diotallevi- Určitě máš pravdu,nesouhlasím s tím,že zatýkaj dokonce i ženy jen,pro nějaký názor.
    Na druhou stranu,že zatkli 4 kluky ,kde mají podezření a prý i důkazi o zapálení domu s tím musím souhlasit,ale je pravda do odsouzení jsou zatím nevinní

  • 16 Kardinal Tomasek // Oct 28, 2009 at 23:07

    Stačí dočíst tam, co autor píše o vítkovské “šarádě”, místo aby jasně řekl, že ti co to udělaly jsou lidská zvěr. Takto se mohu oprávněně domnívat, že s tou zvěří má autor něco společného. Že by rohy?

  • 17 Jiří // Oct 28, 2009 at 23:27

    Já sám se trénuji sebeobranu více než 15 let, také s vojáky, policisty, sportovci, obyčejnými lidmi a nevidím na sebeobraně nic špatného. Kdo si jen trochu zjistí o čem je bojové umění musí, pokud to není fanatický hlupák uznat, že to není nic španého. Sebeovládání, trpělivost, pevná vůle, čest, poctivost, pokora ,ale i sebevědomí a rovná páteř můžou vadit jen určitým druhům lidí – těm co tyhle pojmy neznají a nedokážou pochopit. A to je házení hrachu na zeď. Jinak článek podnětný a je ještě čas se nad tím zamyslet kam až to bude směřovat. Svoboda myšlení začíná být pro systém horší zločin než reální vrahové, násilníci, lupiči, pedofilové, mafiáni, dealeři drog, unosci lidí a další pachatelé trestné činnosti. Jak psal Hors – Nechci lámat hůl a udělám vše, aby mé děti nebyly slizem v beztvarém europrostoru (nevím, co odpovím, až se zeptají, proč jsme s tím nic neudělali?). Nicméně pro tyto dny je třeba říct, že jako národ jsme nejen odsouzeni k zániku, ale také k dlouhodobému zotročení. Asi nemnoho lidí tomu dnes uvěří…

  • 18 Comenius // Oct 29, 2009 at 10:19

    Věřím i já Bohu, že po přejití vichřic hněvu, hříchy našimi na hlavy naše uvalenými, vláda věcí tvých se opět do rukou tvých navrátí, ó lide český!

  • 19 skud // Oct 29, 2009 at 11:11

    Pro obyčejné lidi bude jednoznačně hůře. Evropu čeká sociální rozklad.

  • 20 skud // Oct 29, 2009 at 11:17

    Pro obyčejné lidi bude jednoznačně hůře. Evropu čeká sociální rozklad.

    Nejhorší je pasivita a lhostejnost lidí.

  • 21 Pozorovatel // Oct 29, 2009 at 17:28

    Vždyť jen jedna propaganda plynule nahradila druhou a režimní knechti přešli do služeb nového režimu, ti nejzprofanovanější odešli s tučným výslužným.
    Nepodmíněně byli odsouzeni Štěpán a Polednová, podmíněně pár estébáků a pohraničníků základní služby.
    Ale bude co slavit, vždyť už nejsme za dráty (ti, co takto argumentují, nejspíš nemají plot a doma nezamykají). A když není projev moc “extrémní” a nepopírá (zatím) jednu věc, tak po něm člověk zůstane na svobodě.
    Současné akce policie svědčí o tom, že pokud represe přímo nevedou “staré struktury”, pak si vychovaly zdatné nástupce – a také o tom, že komunismus nebyl a není řešením problému, nýbrž jeho pevnou součástí …

  • 22 Pozorovatel // Oct 29, 2009 at 18:06

    “Ti žijí konzumem, hltají fanaticky zprávy z našich médií a vášnivě debatují, který z komediantů na politické scéně je ten nejlepší, a to vše za zvuku píšťal a biče pastevců” zlatá slova ze snad nejlepšího článku autora.
    Bohužel i nekonzumní, vzdělaní a inteligentní lidé se dají strhnout k mediálně usměrněnému mudrování, koho volit, když není koho (hlavně aby nám ten hlas nepropadl, když už máme ten pěkný “protiextremistický” práh 5 % ).
    Ovšem za mořem jsou vyvolení dál, tam mají vlastně jen dvě, v (pro plutokraty) podstatných věcech samozřejmě zcela zglajchšaltované partaje. Ostatní jsou jen “nevolitelný” vzduch, občas nějaký ten nezávislý (často výstřední zbohatlík) prezidentský kandidát pro zpestření.
    Není divu, že pak má u nás šanci “parlamentní partaj” nepřiliš střízlivě o (i jeho vinou) zadlužených dětičkách blekotajícího Kalouska

  • 23 Dan Richter // Oct 30, 2009 at 16:45

    norso — chyby a překlepy řeším v rámci kontroly pravopisu na mém office, a bohužel nejsem korektor, abych si s tím poradil líp , takže nezbývá než aby se mi někdo nabídl ke korekci a úpravě textu, nebo dál měl nějaké ty tiskařské šotky :o )

    —————————————————————
    karlos — typický příklad onoho přísloví, když chce pán být psa, najde si vždy nějakou hůl .. vy jste si na tomto článku našel svou hůl, škoda jen, že je udělaná z marcipánu a mnoho nebolí, zkuste najít jiné argumenty, jak shodit tento článek (resp. autora), určitě máte navíc, než na to dosavadní ;o)
    =================================
    8-P — jste k popukání, jako kdyby současná vláda, a politický systémy měly nejakou ochotu vést polemiky a diskuze s lidmi, co se svými postoji směřuji k tzv. pravicovému extrémismu .. žijete vůbec v zemi české? :o )) … a propos, agitka to určitě není , pokrytci hledají chyby kolem sebe, soudní v sobě .. a tak je to i s davem a společností, dav chyby hledá vůkol sebe, a nepřipustí si, že on nese tu největší tíhu odpovědnosti za všechno zlé .. nebo co myslíte, když má být válka, nutí snad něko lidi válčit, co jim brání v tom, aby řekli státníkům, že nechtějí válčit? třeba vám pomůže kniha od Čapka “Bílá nemoc” , pak snad pochopíte, jak je to s tou tíhou odopovědnosti a viny davu
    =================================
    mannk — velmi hezky napsaný poznatek, jen snad jedna poznámka, mě to přijde naopak,že se nacismus démonizuje mnohem vic než socialismus, kterému se naopak víc a víc dává ona lidská tvář, která se “ponaučila” a “spravila” k dobrému , už jen proto, že vlastně v celé EU je to prolezlé socialismem, tak proč by špinili něco, co jim slouží k moci? :o ) … jinak doufám, že nedopadneme jako Cartman v South Parku, a za čipy nebudem mít nějakou tu anální sondu :o ))
    =================================
    Horst — no, možná bude úspěchem jen to, když se děti budou nás rodičů ptát, proč jsme to dopustili .. kdo ví, zda to nedopadne tak, že sami budem přihlížet, jak se naše děti “mění” , aby se nás nakonec neptali : – “proč jste to nechtěli dopustit, když je to tak fajn?”
    =================================
    panáček — kolem onoho utoku je tolik nejasností , že sice odsoudím ony viníky,at už jsou to kdokoliv, ale nebudu ukazovat prstem na nikoho konkrétního ( rozhodně ne na ty, které nám servírují v médiích) .. ale určitě si budu přát, aby se ti opravdoví viníci dočkali jednoho dne náležitého trestu

    na cvičení boj.umění nevidím nic divného, sám to již hodně let dělám, a vidím v tom filozofii, člověka to zocelí na těle i na duši, naučí se respektovat a ctít zákl.morální hodnoty, jako i naučí se bránit, a jen uznejte sám, že v této době, kde skoro na každém místě jste vystaven konfliktům,to není na škodu něco umět … a navíc, nepřijde vám absurdní démonizovat boj.sporty? to se pak rovnou můžou zakázat sporty jako box,karate,judo, protože kdo ví, zda zrovna v některých oddílech se netrenují budoucí teroristé :o ))

    a na jakou stranu se postavit? to je jednoduché, jako v lásce…tam, kde cítíte na srdci , že to je nejvíc správné ;o)
    =================================
    kardinál Tomášek — ok, omlouvám se za slovo šaráda, byla to komedie .. stačí? ?

    a stejně tak komediálně působí vaše argumenty, které až příliš lacině se snaží zdiskretitovat autora , protože i blbce napadne, že šarádou nemyslím onen žhářský utok, ale ten humbuk kolem toho(a po něm) .. takže podobně jako u Karlose, máte navíc, tak příště zkuste článek dočíst do konce, a třeba tam najdete něco, za co článek a jeho myšlenku shodíte trefněji ;o)

    =================================

    Pozorovatel — jako vždy velmi zajímavé postřehy s odkazy na zajímavými články :o ) .. jak vidno , asi budete volit Kalouska a jeho partaj, pokud se tedy někdy dočkáme voleb :o ))

  • 24 HORST // Oct 31, 2009 at 11:22

    Jo, nejednou to dnes (a nejen u nás) vypadá, že se dožijeme doby, kdy děti budou udávat své rodiče …

  • 25 Rys // Oct 31, 2009 at 16:22

    Skvělá reakce Dane, nezbývá než souhlasit…

  • 26 panáček // Oct 31, 2009 at 20:59

    Dan Richter- dík za komentář k mým příspěvkům.

    Viníci-určitě máte pravdu, že tam jsou nejasnosti, ale to vůbec nemusí znamenat, že to opravdu nejsou zrovna oni,Jinak ,ale do odsouzení a usvědčení jsou nevinný (presukce neviny).

    Bojové umění- vůbec nemám nic proti tomu, že někdo cvičí karate a tak zvané boj.sporty.
    Ale člověk přemýšlí, jestli to není spíž o agresi rozdávat než se jen ubránit a žít podle těch super pravidel!!
    Samozřejmě jsem se musel usmát tomu, že připravovali teroristické útoky. A je také pravda, že mají strach, jak by dělnická strana dopadla ve volbách a tak rozjeli ten kolotoč.
    Ale je pravda, že ty pitomci ze zápalnými láhvemi jim v tom hodně pomohli.

    Na jakou stranu se postavit- jen tak bokem-
    Vyrůstal jsem v normální ateistické rodině, která netrpěla vůči jakékoli kultuře, rase nějakými předsudky. Na střední jsme se dal k anarchistům (ač jsem pořádně nevěděl co to je, bylo to i zdůvodu mojí zálibě v tvrdé muzice, nejdříve metal a pak punk a hard core), člověk s nimi přicházel do kontaktu. Je pravda, že moje vizáž tím pádem provokovali skíny!! Což se mi vůbec nelíbilo. Nikdy jsme se nezučasnil jakékoli rvačky, takže jsem chtěl také žít v klidu, ale jim to bylo viditelně jedno!!!
    Pak nastal zlom a uvěřil jsem v boha a stal křesťanem.
    Tím jsem už nemohl být anarchista a levičák, ale z nácků mám furt obavy. Teď podnikám ,tím jsem se musel úplně vzdát těch levičáckých nánosů,které člověk na sobě za tu dobu nachytal, ale i tak mám obavu z nácků.
    Takže na jakou stranu se dát, když vím, že i naše media pěkně kouzlí s fakty, ale vím, že i propaganda a jedna jediná pravda nácků je taky
    nebezpečná.

    Fuj jdu si odpočinou:-))

Leave a Comment