Tato fotografie zachycuje místo smrti Miloše Reha, který zde byl dne 16. května 1999 zavražděn Cikánem. Na místě ve zdi byla pamětní tabulka obsahující jeho jméno a datum narození a úmrtí. Místní asociální pakáž se opět projevila v plné “kráse” a ukázala svoji tvář primitivních a vulgárních hyen.
K letošní vzpomínce na zavražděného Miloše více viz pozvánka.




102 responses so far ↓
1 vendeta // May 5, 2007 at 6:27
Pomstíme Tě Miloši!!! Už to levice přehnala, nesmí to zůstat nepotrestané. Přijedeme a uctíme Tvou památku jak minutou ticha, tak i hodinou války! Miloši R.I.P.
2 Shooter // May 5, 2007 at 6:37
Levicová lůza se dnes už zmůža leda na útoky na místa, která připomínají mrtvé.
Jsou horší než cikáni
3 Adam Kovář // May 5, 2007 at 6:43
Proč se divit vulgaritě vulgárních materialistů?
4 Adam // May 5, 2007 at 6:48
Otřesný čin…
Tito lidé se budou zpovídat před Bohem a dá-li Bůh, tak i před námi. Nesmíme se však nechat strhnout a začít se chovat jak oni. Na jejich úroveň se nesnížíme.
5 Temnej // May 5, 2007 at 6:52
Chudáci ,nic víc.
6 Ian // May 5, 2007 at 6:52
Antifa nám ukázala svou pravou sionistickou tvář - A TÍM PÁDEM BYCH CHTĚL VYHLÁSIT VĚŘEJNOU VÁLKU VŠEM ANTIFAŠISTŮM!!! Nechápu to, proč si tyto ubožáci vylevají vztek na mrtvých, tím ukazujou jen svojí ubohost!Jejich myšlení bych mohl srovnat s iq ledničky či houpacího koně! Ale dobře levičáci, řekli jste si o to, vyzývám všechny kdo se chystají do Mostu aby zde vytvořily organizované odíly Anti-Antifa, bylo by dobré, aby jsme byli dopře organizovaný a připravení k odvetě za zneúcťovaní mrtvých!!! Každý anarchista který přijede 19.5.2007 do Mostu podporuje sionistické útoky proti mrtvým viz. Gajda a teď i Reha a tak s nim musí být nakládano. Nedej žádnou šanci levičákům!
7 Michal // May 5, 2007 at 6:54
Tak nýmandi z FSA se k poškození Gajdova hrobu prakticky hlásej, třeba: http://new.anarchismus.org/?q=node/243
8 Petr // May 5, 2007 at 7:04
Souhlasím s anti-antifa hlídkami. V případě zájmu o hlídkování pište na mail reha2007@seznam.cz Již jsou nějaká schémata a oblasti hlídkování vypracovány, čím větší kapacita,tím užší je síto a bude velký úlovek. Přidejte se!!!
9 Temnej // May 5, 2007 at 7:11
Vyvaroval bych se zase různým patetickým proslovů.Zachovejte chladnou hlavu, tyhle výkřiky k ničemu nepomůžou.
10 Michal // May 5, 2007 at 7:14
Temnej: přesně tak.
11 Jose // May 5, 2007 at 9:27
Smazáno pro hloupost. Redakce
12 Anonym // May 5, 2007 at 10:35
http://www.blesk.cz/images/imgdb/original/phpZ7snAm.jpg
13 Ian // May 5, 2007 at 10:40
Petr: Ale ty hlídky se spíš budou týkat aktivistů z Mostu a okolí??Pokuď se něco chystá i na večer či po skončení akce, rád se také zapojim!
14 Fallschirmjager // May 5, 2007 at 10:47
Do mrtvích se nejlépe kope tohle mají bolševici ve svých rudých učebnicích …
Redakčně kráceno pro hloupost.
15 Hlidac c. 47 // May 5, 2007 at 10:53
Hlidejte mostecacky anarchisty Hrušku, Izberoviče a Slugeně.
16 mš/NM // May 5, 2007 at 10:57
Michal: Ta citace Kropotkina (”A – třeba to říci? – čím více podkopávají se základy ustálené morálky či spíše pokrytectví, jež jest na jejím místě – tím více mravní úroveň ve společnosti se pozvedá. Především v těchto dobách právě, když se kritizuje a popírá, činí mravní cit nejrychlejší pokrok, tehdy roste, povznáší se a zjemňuje.”) je symptomatická.
Vřele doporučuji všem národovcům četbu Dostojevského Běsů - je to brilantní vhled do situace, v níž se Lacinovi a Kropotkinovi podobní pouštějí do díla. Následuje totální rozvrat společenské morálky, vraždění údajně motivované politicky, při němž si jen zakomplexovaní “vůdci rudé revoluce” vyřizují osobní účty. Kniha je natolik brutální, že ty nejostřejší části (zneužívání malých děvčátek “lidmi bez pokrytecké morálky”) nemohly být ve své době vůbec publikovány.
17 ? // May 5, 2007 at 11:05
http://www.odpor.org/index.php?page=clanky&kat=1&clanek=498
Tak jako šéf FSA Petr Wohlmuth, který jinak v antifašistických kruzích publikuje pod pseudonymem Jindřich Lacina.
18 Shooter // May 5, 2007 at 11:17
Ian: To jsi vlastě vyhlasil válku i F. V., který se nedávno přiznal k tomu, že je antifašista
19 Ian // May 5, 2007 at 12:08
Shooter: Myslíte nejspíš Filipa Vávru, že?? Ano pokuď i on by se zapojoval do miltantních akcí neobolševických-antifašistů tak i jemu! Vždyť i AFA má v programu “boj proti nacionalismu” ale co je to za boj, když rozkopávaj a ničí hroby zesnulých hrdinů, to už neni boj, ale sionismus! Když už, tak ať se postaví nám a né mrtvejm….Anti-Antifa!
20 Ian // May 5, 2007 at 12:10
Hlidac c. 47: To neni sranda, opravdu to chce skutečnou organizavost proti těmto levicovym blbečkům! Musíme s jejich zvířecímy činy skoncovat jednou provždy a Most je velká příležitost to uplatnit!!!
21 Temnej // May 5, 2007 at 15:35
Hlídač vypsal 3jména mosteckých Anarchistů a antifašistů….srandu si určitě nedělal.
22 Ian // May 5, 2007 at 16:01
Temnej: Tak v tom případě je vaše Mostecká Antifa (Pokuď tam teda nějaký máte (-: ) úplně k smíchu! Ale přesto by bylo dobrý být o krok vpřed něž naši nepřátelé a takticky postupovat, věřim tomu že naši nepřátelé budou 19.5.2007 poraženi!!!
23 white right // May 5, 2007 at 16:09
Izberovič - takovej afák neexistuje, nekdo flamuje
24 Patriot-SVK // May 5, 2007 at 16:33
No bohužial úbohá antifa je už raz taká. V Bratislave sme napríklad tento rok pár dní pred oficiálnym odhalením nového pomníka pre prezidenta Dr. Jozefa Tisu, strážili tento pomník, nakoľko aj na Slovensku si antifa trúfa iba zneucťovať hroby.
25 Temnej // May 5, 2007 at 17:59
Izberovič existuje.Co já vim bydlí /bydlel v Mostě na proti diskotéce Mír.Jednou si dovolil zaůtočit na 3 nacionalisty se svojí cikánskou cháskou:-)
26 Nenávidím nový světový řád // May 6, 2007 at 1:40
NO CO K TOMU ŘÍCT…
Redakčně kráceno, mírněte se ve výrazech, prosím. Redakce
27 Nenávidím nový světový řád // May 6, 2007 at 1:47
Den zúčtování příjde,Antifo,vyberte si místo posledního odpočinku!
28 Hlidac c. 47 // May 6, 2007 at 3:36
TO: White Right, vsichni Ti afaci existuji, jsou jako ja z Mostu, ci okoli asi.
TO: Ian, legraci si nedelam, neni to legrace.
Hruška se jmenuje tuším Tomáš, Slugeň je Jakub, má sestru. Chodí ozbrojen legálně drženou zbraní! Izberovič je možná Petr, ale to nevím jistě. Všichni jsou tvrdé jádro. Izberovič a Hruška měli v minulosti konflikty s policisty. Hruška se prezentuje jako Tomáš H.
TO: Temnej, diky za pochopeni
29 LJM // May 6, 2007 at 4:15
Ničit hroby a pomníky. To je styl jen a jen levicové lůzy.
30 Petr // May 6, 2007 at 6:18
Za organizátory akce na Vás apelujeme, aby jste se během průběhu akce vyvarovali jakéhokoliv projevu jak verbálnímu tak i fyzickému. Jen chceme zachovat povahu akce, není to demo. Po ukončení je na každém z nás kam jak a proč půjde. Pokud budeme napadeni a policie - která se určitě dostatečně připraví - nebude situaci zvládat, pomůžeme mužům zákona uklidnit vášně té zvěře všemi dostupnými prostředky.Předem děkujeme za účast.Afa hlídky budou jak Mostecké, tak i smíšené-v rámci navýšení kapacit bychom chtěli provádět hlídky smíšené.
31 A. // May 6, 2007 at 10:22
K uvedenému článku na webu FSA (http://new.anarchismus.org/?q=node/243) jsem posílal včera kolem jedné hodiny odpolední komentář. Byl slušný, nikoho nenapadal, pouze uváděl seznam asi osmi historických chyb, které v něm jsou. A kupodivu komentář na webu stále není uveřejněn. Holt autor si nechce přiznat svoji pologramotnost…
32 Budweiser // May 6, 2007 at 10:54
V anarchistickém hnutí to díky útoku na hrob Gajdy vře:
http://new.anarchismus.org/?q=node/243
a odpověď zde:
http://www.csaf-stred.estranky.cz/clanky/clanky/o-gajdovy-bez-gajdy_
33 Vašek // May 6, 2007 at 11:47
Budweiser: No to není nic divného. To, že JL je idiot je všeobecně známo, akorát se ukázalo, že je ještě větší než Honza Cemper.
34 Radola // May 6, 2007 at 16:07
Proč jsou na té pietní destičce ty německé runy a švabach?
35 Adam Kovář // May 6, 2007 at 16:11
Radola: tohle je švabach: http://www.sweb.cz/antonin.kavalec/bilder/schwabach.gif a runy nejsou německé, ale germánské, viz např.:
http://images.google.cz/imgres?imgurl=http://runy.navajo.cz/runy-6.jpg&imgrefurl=http://runy.navajo.cz/&h=282&w=300&sz=19&hl=cs&start=4&um=1&tbnid=kl_AF6oLQdm6mM:&tbnh=109&tbnw=116&prev=/images%3Fq%3Dodin%2Bruny%26svnum%3D10%26um%3D1%26hl%3Dcs%26lr%3D%26client%3Dfirefox-a%26channel%3Ds%26rls%3Dorg.mozilla:cs:official%26sa%3DN
Příště bych doporučoval alespoň elementární seznámení se s tématem, ke kterému se vyjadřujete.
36 shm8 // May 6, 2007 at 17:17
http://www.rovnost.cz/cerna_kronika/kriminalita_vandalismus_brno_d.html
ach ti židobolševici, jsou opravdu velmi fikaní..
37 fanous // May 7, 2007 at 5:08
nechápu proč ničí náhrobky a náhrobní desky to fakt musejí být neuvěřitelně primitivní a hloupí lidé.. a škoda slov na takovou lůzu
38 Okoun // May 7, 2007 at 5:31
Začínám mít nebezpečný dojem, že celá tahle hra má nějaký smysl. Zničení hrobu může být činem nějakých podivných pomatenců, ale to, co kolem toho rozjíždí Lacina alias Wohlmuth na anarchismus.org (odkud ty největší stupidity jako obvykle přejímá Antifa), mi připadá hodně divné. Vůbec bych se nedivil, kdyby záměrem bylo zostření střetů mezi námi a leváky, ne ovšem kvůli nějakému “přiblížení revoluce”, ale aby si nás všechny mohla podat Policie ČR a spol. Nabývám přesvědčení, že na po léta tradované historce o Wohlmuthovi - konfidentovi něco bude.
39 brux // May 7, 2007 at 6:28
afa v mostě je směšná(jen o něco víc než afa v republice)jsou to sfetované děti a několik uhratejch holčin co nemužou najít toho pravého…,ale jak jsme se naučili zničit hrob,hodit kámen či v 5zmlátit jednotlivce umí i sfetované dítě!!navíc se tato verbež stává jakýmsi vzorem pro část zakomplexované mládeže co chce bejt rebely bez problému(vlastenectví je přece jen cesta na celí život a plná výmolu).podcenovali jsme tu verbež nechali jí žít a jak nám to vrátila??ničení hrobu napadání demonstrací…..nás je mnoho v ruznejch skupinách i neorganizovaní tak se na ně soustředme a zatlačme afu tam kam patří do zapomění!!poražme je v mostě i po celé zemi!!!!
40 Tomáš // May 7, 2007 at 7:42
fanous: Je jen jediný způsob jak té lůze dojde co provedli….GOOD NIGHT LEFT SIDE ! ANTI-ANTIFA…za své činy budou tvrdě pykat. Jsem jen zvědavý zda se v Mostě ukáže ten histerický-ulhaný Slačálek?!
41 Radola // May 7, 2007 at 9:09
Adam Kovář:Děkuji za přednášku,ale pořád nechápu co má do činění český vlastenec a germánské runy života a smrti+písmo zavánějící a silně evokující německý švabach?!
42 olašský skin :) // May 7, 2007 at 9:47
ukáže ten histerický-ulhaný Slačálek?!
težko, musí opravovat seminárky :-))
43 abcdef // May 7, 2007 at 10:49
Je vidět, že aféra kolem Miloše Rehy se stává na naší nacionalistické scéně číslo 1. ale nebojme se…19.5.2007 se dostane na všechny ty “vylízance a lháře” z řad levicově-rudé mládeže viz. lživé články o Milošovi na Antifa.cz. Oni na to doplatí,oni budou umlčeni a poraženi,my vyjdem z Mostu jako vítězové NIC NEŽ NÁROD! Nashle,za týden v Mostě…
44 Hlidac c. 47 // May 7, 2007 at 11:04
Definitivni udaje k mosteckym anarchistum: Tomáš Izberovič, Tomáš Hruška, Jakub Slugeň
45 Tomáš // May 7, 2007 at 12:07
Chtěl bych se zetat,jestli bude domoobrana nebo jak řikáte vy tzv. anti-antifa hlídky v den akce i ve večerních hodinách,vzhledem k tomu že v Mostě nejspíš přespáváme tak by se rádi přidali!
46 Adam Kovář // May 7, 2007 at 12:09
Tomáš etc.: a nechcete to už, ku…, řešit řadši maily než na veřejné diskusi? Napadají mě dvě možnosti - buď nemáte ani kapku soudnosti a nebo jste levicoví/policejní provokatéři.
47 Tomáš // May 7, 2007 at 12:25
Adam Kovář:Já vim no,oprátim se raději na email organizátorů akce. Nevidim důvod proč bych neměl mít kapku soudnosti a že bych byl policajní či ultralevičácký provokatér…??tak to se nejspíš Adame mylíte..!!Ale myslím si že tato diskuze je určená k článku M.Rehy a nevidím důvod proč by tu lidé nemohli diskutovat k tématu?
48 Olda: // May 7, 2007 at 12:58
Nechystají se do Mostu i nějaký aktivisté ze Slovenska?Kdyby měli slovenští kolegové zájem samodřejmně to uvítáme!
49 shm8 // May 7, 2007 at 15:50
Smazáno pro hloupost. Redakce
50 Petr // May 7, 2007 at 17:06
Všem kteří se chystají přijet děkujem.
Tomáš : info o anti-antifa hlídkách podáváme pouze ústně. Před akcí jsou domácí, během akce a po ukončení budou zajisté smýšené. jejich činnost bude samozřejmě plnit pouze preventivní úlohu, nebudou mít za úkol prosazování zákona, od toho jsou u nás jiné složky.
A co se týká run s švabachu. Co vedlo k tomu že použily to či ono je jedno. Jediné co nechápu je, proč je někdo označil za nacistické. Proboha vždyť to je censura jak vyšitá. Jsem zvědav které číslo naši slavní numerologové znova vygenerují v souvislosti s Adolfem. Nejsem naivní a již ted se smiřuji s tím že to bude zase presentováno jako jedna z neonacistických akcí. Jen chci znova upozornit že 19.5. 2007 bude účast napříč ideovým spektrem. Věřím že tyto dny se budem umět spojit ve společném boji proti společnému nepříteli. Všichni jen trochu nacionálně smýšlející jedinci přijeďte.
Vadí mi že většina lidí se již smířila se stavem naší společnosti a bojí se puncu nacionalisty. V dobách národního obrození by například byl považován za hrdinu. A dnes? Nejsem znalec dějepisu, ale dokáži si představit že dnešní stav by burcoval větší skupiny lidí než dnes.
51 Petr // May 8, 2007 at 2:34
Tak jak koukák tak Afa neumí ani opisovat, jen v pár odstavcí je několik chyb. Mě to nepřekvapuje, jejich inteligence byla vždy závislá na modelu který před psaním požili. Začínají mě sr.t, jak si mohou dovolit označit pietu za neonacistickou??? To, až pujdu k hrobu svého dědy - který byl sudetským němcem - tak to bude neonacistické uctívání? Ať táhnou zpátky do děr.Rodiče by měli tu chásku a pakáž ohnout přes koleno a ty hovadiny z nich vymlátit http://www.antifa.cz/nclanky.php?id=11&tab=mkultura
52 Ian // May 8, 2007 at 6:15
Petr: Miloše sem sice neznal,ale to co o něm píše “alternativní levicově-bolševická” mládež na stránkách http://www.antifa.cz mi příjde jako naprostá lež!!!Co také mužem od těchto nasilnických levičáckých lhářů čekat,oni zmužou jen na ničení hrobů a pak na svých stránkách machrují,jak nám zablokovali pochod,demonstraci atd…než je policie nerozehnala,a o tom že si stežují na policejní zákroky proti nim snad ani nemá cenu mluvit!Jenže snad i slušnejm lidem jednou dojde,že policie jedná scela oprávněně,je to problém levičáků že si své akce nenahlašujou a pak tam pachají výtržnosti,tak at se nediví….!!!
53 richard // May 8, 2007 at 9:29
Docela dobře se bavím, páni fašisté:))) váš antisemitismus je přesně stejný jako antisemitismus ultralevičáků a bolševiků. Máte k sobě všichni blíž, než si myslíte, ostatně i věrné spojenctví Stalina s Hitlerem nebylo náhodné, jedni i druzí to samé:)))
54 Okoun // May 8, 2007 at 9:35
richard: Jistě, ruští bolševici byli všechno tzv. “self-hating Jews”. U psychiatra už jste dneska byl? A jo, on není pracovní den, sakra.
55 nepotřebuji patriotismus // May 8, 2007 at 9:51
Smazáno pro hloupost. Redakce
56 ... // May 8, 2007 at 10:03
Když někdo nepotřebuje vlastenectví a nacionalistickou hrdost svého národa,tak to nejspíš znamená že by svojí vlast nechal na podpast nějakým zločincům co by je rozkradli,že pane s nickem “nepotřebuji patriotismus” ? Jestli myslíš Miloše Rehu, že si pamatník nezaslouží…jak takhle mužeš soudit když si ho neznal??já si odpovím sám…nějaký blbec napíše na stránkách antifa.cz lživej článek a ostatní stádo se toho chytí!
57 Jiří // May 8, 2007 at 10:06
Richard: Neotravuj tu zde životy českých vlastenců a nacionalistů,tvoje názory tu stejně nikoho nezajímají!
58 Milan // May 8, 2007 at 11:15
Máte u mě veškerou podporu v boji proti sionistickým levičákům,kterým nejde o boj proti fašismu,ale o boj proti vlastenectví a nacionalismu!Což mužeme sami vidět.Rozkopávat pomníky je ta největší sviňárna co muže bejt a na kterou se zmužou jen antifa-ci!
59 Petr // May 8, 2007 at 13:15
Kdo disponuje černým praporem ať ho veme sebou-jen prosíme bez jakýchkoliv hesel, není to demo. Vážíme si všech, kteří nás podporují.
60 Fatallty // May 8, 2007 at 15:03
je videt na co se zmuzou a na co ne..vsak ono na ne dojde..
61 nepotřebuji patriotismus // May 8, 2007 at 15:46
Smazáno pro hloupost. Redakce
62 Ian // May 8, 2007 at 15:53
nepotřebuji patriotismus: Nám stačí tvůj přispěvek poslat jednou,neni zas tak dobrej aby jsme ho museli číst 2 krát! Příde mi, že se bojíš nacionalistů ale pokuď máš čistý svědomí a jsi poctiví Čech tak se nemáš čeho bát.
63 Petr // May 9, 2007 at 3:09
Nepotřebuji patriotismus: Je vidět že pohrdáte dělníky! Tuhle chybu dělají všichni zabedněnci. Deset piv bych v životě nedal a čas na hledání trosek také nemám, páč se starám o svou rodinu a děti. To znamená že se vymykám Vašemu obrázku nacionalisty, že. Vy nepracujete? Že tak arogantně upozorňujete na pracovní týden, který je pro nás normálem.
64 sid // May 9, 2007 at 3:15
jake prumerne IQ ma nacionalista? podle toho co tu ctu velmi podprumerne!
65 Okoun // May 9, 2007 at 3:25
sid: To je případná poznámka od někoho, kdo není schopen napsat jedinou větu bez tří tragických gramatických hrubek!
66 antinazi dog // May 9, 2007 at 3:31
smazáno pro mimořádnou hloupost
67 rakovnik rebel // May 9, 2007 at 3:38
presne tak! ani si hrob nezaslouzi!
tento komentář ponechán pouze pro ilustraci inteligence diskutujícího (redakce)
68 Troublemaker // May 9, 2007 at 6:43
Sid: Za to vy vyzařujete inteligencí! antinazi rebel: ztracený příklad,takových blbců sem chodí víc! rakovník rebel: Škoda, že už neni situace v Rakovníku jako před několika lety, kdy tam měla silné zastoupení Národní aliance, neskončilo by to tak že toto město je dnes zamořený feťákama!!!
69 rakovnik rebel // May 9, 2007 at 7:50
protoze jsme narodni alianci a podobne pitomce odsud vytlacili!!!
70 Troublemaker // May 9, 2007 at 9:37
rakovnik rebel: Takovejch těch smažek je sice v Rakovníku dost, ale že byste byli nějak organizovaný antifašistický hnutí to fakt říct nemůžu!!! S takovýma jako jste vy si to vyřídime za týden v Mostě! NIC NEŽ NÁROD!!!
71 calimero // May 9, 2007 at 10:46
Dostal jsem informaci od Bohemia white pride na tyhle stránky, vždycky jsem považoval antifašisty za lidi co chtějí mír vesmyslu aby česká republika byla svobodná od Německé ho nacismu a Sovětského komunismu ale co jsem viděl tu fotku jak zneuctili tabulku která vypovídá o člověku co tu byl zabit těmi spoluobčany co si říkají Rómové ale já jim říkám cigáni nevím co si o tom myslet jsem vlastenec uznávám cokoliv jen ať je to české nejsem příznivec žádný diktatury ale miluji svojí vlast .
Antifa už ani neví proti čemu bojuje a proti komu je to jen skupina pubertálních výrostků co neví jak naložit z volným časem.
Co se týče hrobu P. Rudolfa Gajdy to je ostuda že vůbec došlo k tomu aby zneuctili hrob takového hrdiny našeho národa on bojoval v 1.svě. v. jako legionář v Rusku to že založil fašistickou stranu ano ale byla to česká strana abyl jedním z důstojníků naší armády kdo se postavil Hitlerovi na odpor a jasně definoval Mnichov jako zradu od spojenců je to jeden z mála vojáku co ještě nebyl ani rehabilitován.
Mně nezajímá jestli je někdo nácek nebo ne mě jde jen o to aby všechno vycházelo z češství nic než-li národ a věci jako cigáni a židi jsou pro mně podružné jsem vlastenec.
A mimochodem sice nejsem oblasti rakovníku ale když jsem chodil do školy a to je už dlouhu tak tam byly kluci z Rakovníka abyly to ostří hoši myslím si že by stakovýmy jako jsou anarch a antifa zatočili…………s láskou k národu patriot
72 Ian // May 9, 2007 at 11:01
calimero: Naprosto souhlasim s tvým názorem! Akce 19.5.2007 v Mostě je zaměřená hlavně pro takové lidi jako jste vy…Proto pokuď bys měl zájem určitě přijeď!!! Akcí mimo jiné chceme vyjádřit i znepokojení nad ultralevičáckými vandalskými činy! Nechápu jak někdo tu akci muže brát jako neonacistickou (či psát lživý a stupidní články o M.Rehovi viz. antifa.cz) když jí pořádají lidé,kteří nejsou v žádnem spektru hnutí. TAK SE VŠICHNI UVIDÍME PŘÍŠTÍ VÍKEND V MOSTĚ - NIC NEŽ NÁROD !!!
73 ... // May 10, 2007 at 8:50
http://cz.altermedia.info/strun/vzpominka-na-milose-rehu-jiz-19-kvitna_3075.html#comments
74 Anonymous // May 10, 2007 at 11:54
Miloši Jakeši…..
75 brux // May 11, 2007 at 5:48
todle se celkem dalo čekat-afa skusila ničit hrob a napadat pietní akce a ono to přineslo trošku jinej učinek než čekali..zlobu jednotu v odporu proti nim…tak se nás ted snaží zas rozhádat a rozdělit.doufám že jsme dost chytří že na provokace afa nebudem reagovat hádkama atd,ale jen dalším posílením odporu proti nim.akce za miloše organizují jeho kamarádi z nich někteří se politicky vubec neangažují někteří ano,ale jejich sympatie jsou ruzné takže není ultrapravicová či vlastenecká skupina do které by vstoupili všichni.podle našeho mínění věc jako smrt vlastence(utok afa na pietu)je tak jasná že každej slušnej člověk ví na kterou stranu se postavit.proto jsme žádnou skupinü neupřednostnovali nebudem se žádného z učasníku ptát komu fandí nebo koho volí,skrátka proto že to není skinheadská,vlastenecká …akce(budem rádi když i lidé mimo okruh těchto hnutí překonaj strach a přídou),ale je to akce všech slušnejch lidí kteří maj dost toho co se tu děje.no a pokud mě verbež co ničí pomníky za učast na této akci nazve nacistou tak budiž,protože názor takové verbeže mě nezajímá a to že stojí proti mě jen utvrzuje že máme pravdu!!
76 brux // May 11, 2007 at 6:29
afa je vubec užasná(teda media jí statně sekundují)pro ní je skrátka nacistické vše.brzo budou nacistické i dudlíky na kterejch není ganža ne?začíná mě silně připomínat skupinu co chce řídit ostatní a co se jí nelíbí je nepřípustné sakra asi sem se splet proti tomu afa vlasně bojuje že?nebo možná také ne když kouknu na sbližování afa ruznejch mladejch komunistu a soc.demokratu možná že afa zas sní o svobodě kterou nám bude nutit samopalem.a proto nehumanisticky,nedemokraticky a ani trošku se za to nestydím SMRT AFě
77 rakovnik rebel // May 11, 2007 at 6:54
smrt nackum!!!
78 Intro // May 11, 2007 at 7:16
Rakovnické BeBe: ano, váš poslední příspěvek mne nijak nepobuřuje, ba naopak. Bodejž by se nacismus zahrábnul společně s komunismem a anarchií. A s vámi…:-)))
79 ... // May 11, 2007 at 9:48
rakovnik rebel: Ha,ha mam se začít bát?! Veškeré ultra-levicové aktivity v Rakovníku vedou děti maximálně do 18.let! Moc dobře znám ty jejich poměry…takových to “výkvětů mládeže” se doopravdy neni třeba bát!!! A ještě jednou řikám (rádoby..) ANTIFA RAKOVNÍK HA,HAHA!!!
80 rakovnik rebel // May 11, 2007 at 12:05
Smazáno pro stupiditu. Redakce
81 Okoun // May 11, 2007 at 13:54
rakovnik rebel : 40 let? Prosím vás, mohl byste nám naznačit, čím se při své inteligenci a vyjadřovacích schopnostech živíte?
82 rakovnik rebel // May 12, 2007 at 3:33
Smazáno pro urážení spoludiskutujícího.
83 rakovnik rebel // May 12, 2007 at 3:35
Smazáno pro vulgaritu. Redakce
84 antinazi dog // May 12, 2007 at 5:57
spravne!
85 Okoun // May 12, 2007 at 6:56
rakovnik rebel : Špiclováním lidí? Za to se u nás ještě platí? To jsou mi věci.
antinazi dog : Á, další představitel “většinou vysokoškolsky vzdělané idealistické mládeže”. U vás nastává nějaká generační výměna, že se po webu teď promenáduje tolik intelektuální luzy v antifašistických barvách?
86 ... // May 12, 2007 at 7:50
Tyhle dvá (antinazi dog a rakovnik rebel), nepříliš intelegetní vyznavači hulení trávy, mlácení lidí kvůli odlišné kultuře (Kvůli sympatiím např. k hnutí skinheads) jinde než u anarchistické scény uplatnění nenajdou!!! Proto si samodřejmě hrajou na tvrdé antifašisty ale v hlavě maj tak leda …! A co vlastně znamená Antifa, její praktiky proti nepříteli,její postoje atd…každýmu normálnímu člověku musí dojít, že je to jen stádo vypatlaných násilnických blbců, kteří se jen skrývají za boj proti neonacismu, ve skutečnosti jim ale jde o něco úplně jinýho viz. zde: http://www.antifa.cz/stahnout.php?tab=smp3video&file=http://blava.antifa.net/video/slam.mpg
87 Los Pitchus // May 12, 2007 at 11:21
88 Los Pitchus // May 12, 2007 at 11:35
mno koukam ze uz se AFA zacina projevovat uplne stejne jako jeji uhlavni nepritel…ale tak porad lepsi takovyhle vandalismus nez rozkopani nekolik set let starych zidovskych hrobu…
89 Jara L. // May 12, 2007 at 13:19
V úvodu tohoto teto diskuse bylo napsano ze na miste zabiti Milose R. byla pametni tabulka, kterou “levícacka lůza” nejakym zazracnym zpusobem ukradla ci zhanobila, ci to tak vyznelo… Ono to je ve skutecnosti trosicku jinak. Mestsky urad v Litvinove nechal tuto desku odstranit, nebo vyzval o jeji odstraneni. Nasledne tato deska byla patricnymi organy odstranena. Takze v jejim odstraneni nema prsty zadna antifa, nybrz zastupitele mesta Litvinova… a proc doslo k tomuto rozhodnuti? Necht zduvodni samotni organizatori akce… A nejaky nasprejovany napis? Takovych vandalu je v Litvinove nespocet…. Neobhajuji nikoho, jen udavam fakta o kterych by se take melo vedet…
90 Petr // May 13, 2007 at 6:11
Nikdo zde netvrdil že pamětní deska byla odcizena. Fotografie však svědčí o všem. Mentalita levicově vyšinutých jedinců je známá a jiná nejspíš nebude. Schovávat se za anonymní vandalismus je zase ukázka slabosti a ubohosti.
Co bylo tak hrozného na pamětní desce? Jen symboly života a smrti. Takové symboly které se objevují na stovkách náhrobcích z minulého století i dneška. Symboly, které nás po staletí provází a provázet budou. Vaše výpady nebudou již nadále tolerovány jen mlčením, ale každá Vaše akce bude následována reakcí.
91 ... // May 13, 2007 at 7:32
Los Pitchus: Tvůj … názor tu asi neprojde (-: !!!
Redakčně kráceno pro hloupost.
92 Dan // May 13, 2007 at 12:03
Jsou nějaké nové podrobnosti ohledně Mostecké akci?
93 Petr // May 13, 2007 at 12:28
Jen čas přesunu na Mostecký hřbitov bude trochu prodloužen-čekání na kamarády z jiných koutů Naší Vlasti.
94 Dan // May 13, 2007 at 13:00
Petr: Jo jasně menší čekáni vůbec nevadí,aspoň budem mít více času na osvěžení
95 K-T-C- // May 13, 2007 at 15:22
Je dobré,že tato diskuze slouží i jako informace k sobotní akci v Mostě.Jinak veřim,že lůza jako je antifa a jiný ubožáci budou rozehnáni policii,už jenom tim že protiakcí narušujou památku mrtvého člověka!
96 Shooter // May 16, 2007 at 16:54
Tak podle neoficiálních informací mají naše soudruhy do Mostu přijet posílit Honeckerovy gardy z Německa.
97 Tom // May 17, 2007 at 7:01
My víme…Tuhle informaci jsem zaslech už před měsícem. Ať si klidmě přijedou! Z naší strany bude také dobrá sestava nacionalistů z celé ČR, doknoce mají dorazit i kluci z Ostravska. V případě německé ultralevice je jen menší problém v tom, že němečtí antifas jsou více radikálnější než-li čestí fetáci!
98 pagana // Nov 10, 2007 at 12:12
je to hnus, jen nechápu přirovnání afa = satanistická?? to je urážka všech NSblackmetalistů, kteří s afa nemají nic společného.
99 Anonymous // Jan 27, 2008 at 19:19
Smazáno pro hloupost. Admin
100 TYP4356457 // Feb 9, 2008 at 8:14
Smazáno pro hloupost. Admin
101 hlberutjk snpc // Feb 9, 2008 at 14:51
djrho znvmfje owcmhxf uperotj muvtrki juhpxdo ahvjxey
102 TYP4356457 // Feb 10, 2008 at 4:52
Zdravym všechny kluky,smrt antifě
Leave a Comment