Altermedia ČR
Altermedia ČR: „Ideologická převaha je důležitější než parlamentní většina…”
UltraViolent Street Wear, t shirts and clothing with a street tough attitude

Projev předsedy Národního korporativismu Jiřího Petřivalského

July 24th, 2006 · Diskuze (34 Comments)

Email This Post Print This Post

Dobrý den, dámy a pánové. Na začátku vám povím tři vtipy.
Rus povídá: „Mám tolik tanků, že bych zničil celý měsíc.” Povídá Američan: „Mám tolik tanků, že bych zničil celý vesmír.” Povídá Čech: „Mám tolik zlodějů, že bych vám to všecko ukrad.”
Víte kolik Francouzů je potřeba k obraně Paříže? Žádný, protože taková událost se ještě nikdy nestala.
Víte jak vznikli Slováci? To se jednou Maďar vyspal s opicí a hodil ji přes Dunaj.
Řekněme si, co mají oni Češi, Francouzi a Slováci společného. Jsou příslušníky skupiny národů, které je možné bez obav jakkoli hanobit a špinit. Vtipů o národech jsou desítky. Některé jsou dokonce zábavné, jiné už méně. Co však není zábavné vůbec, je fakt, že jsou lidé a národy rozdělovány do dvou kategorií. Kromě těchto neprivilegovaných národů, kam patříme i my, existují i národy, o kterých se nikdo nemůže bez nebezpečí kriticky vyjádřit ani v žertu. Sem patří zejména všemožné menšiny a také jeden stát obývaný bohem vyvoleným národem od mrtvého moře.


Řeknete si, o co jde? Jsou to jen vtipy. Je to pravda, nebo by alespoň byla, kdyby se stejný princip hanobení určitých národů neaplikoval do všech oblastí mediální propagandy, veřejného života i trestního práva.
Takže zatímco nám zde každý může nadávat do bílých, případně českých sviní a jakési sdružení deviantních umělců u nás beztrestně pálí české vlajky na Václavském náměstí, jsou na druhé straně odsuzováni lidé za výkřik „Fuck off USA“. Paroubek je označen za rasistu, když nezasáhl proti politicky nekorektnímu vtipu o Romech. A Mountfield stahuje z vysílání reklamu, ve které vystupuje Zdeněk Izer jako Žid.
Co si tedy máme myslet o tom, že naši zemi zastupují v parlamentu lidé, kterým nevadí hanobení národa, jenž chtějí spravovat, ale kteří jsou plní humanistické nenávisti při obhajobě všeho nečeského? Snad jen to, že se někde stala chyba.
Dnes je nám často vnucováno, že nemáme být hrdí na svůj původ a na zemi našich předků. Láska k rodné zemi je u nás prezentována jako něco nenormálního a zvráceného.
Všechny státy na světě podporují vlastenecké cítění svých občanů. Výjimku tvoří pouze velká část Evropy. Například Spojené státy, které patří k nejvíce nacionalistickým zemím na světě. Velká většina Američanů je skutečně hrdá na svoji zem. Tento pocit ještě umocňuje vládní propaganda. Vezměte si například americké filmy a zkuste jich najít alespoň pět, ve kterých nebude vlát vlajka USA. Na tomto postupu americké vlády není nic špatného. Láska k vlasti je naprosto přirozená a všeobecně přínosná věc. O to více s tím kontrastuje situace u nás, kde každý může beztrestně házet špínu na Čechy a na druhé straně může být člověk uvězněn za objektivní kritiku určitých národů. Nejen že je zde podporováno hanobení vlastního národa, ale dokonce už začíná být prosazována jakási koncepce neexistence českého národa. Prý už přestáváme být Čechy a stáváme se Evropany.
Jistě, mezi Evropany existují určité podobnosti, ale také obrovské rozdíly. Ze sociologického, kulturního i etnického hlediska se přece výrazně lišíme od jiných národů Evropy. Nejsme stejní jako Litevci, Řekové, Španělé či Turci. Každý národ má své zvyky a způsob života, a tak to také musí zůstat, pokud se nechceme dočkat jakési multikulturní utopie.
Cílem humanistů je konečná destrukce evropských národů a hanobení národů je jeden z prvních kroků na cestě k této obludné myšlence. Proto je naší povinností bojovat proti podobným duševním chudákům, pro které je hanobení českého národa činností, která jim zřejmě přináší vrcholné uspokojení. Jinak by se mohlo stát, že se jednou už nebudou vyprávět vtipy o Češích, Francouzích, či Slovácích, ale už jen o Evropanech, kteří si svou vlastní nečinností zapříčinili svoji zkázu.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading ... Loading ...


Tags: Projevy · Z domova

34 responses so far ↓

  • 1 Radola // Jul 24, 2006 at 2:39

    Hezky a pravdivě napsáno.

  • 2 Petr // Jul 24, 2006 at 5:46

    Radola:máš pravdu.

  • 3 V.Neckář jewnior // Jul 24, 2006 at 6:15

    Naprosto nesouhlasím. Vlastenectví v USA (oni sami tomu říkají patriotismus) je naprosto směšné a vede jen k tomu že “vlastenecké” ve skutečnosti nemyslící stádo zpracované FOX News a podobnou propagandou podporuje války které absolutně nejsou v jeho zájmu.

  • 4 J. Hojer // Jul 24, 2006 at 15:28

    Pro V.Neckář jewnior: Jen k tomu Fox news - není to naopak takové levičácké klišé, že Fox news vymývá mozky??? Zatímco CNN, to je objektivnost a intelektuálnost sama?
    U Fox jsem tedy zatím jen párkrát skouknul webové stránky (v Evropě se také prakticky nevysílá, jakoby v US existovala jen právě CNN) a nepřipadaly mi extra hloupé ani extra “patriotické”, spíš z nich nekoukali stoprocentní “Clintonovi” obdivovatelé na sto honů a to asi mnohým vadí.
    Mimochodem, bombardování tehdejší Jugoslávie svými jednostrannými informacemi podnítila z velké části právě ta mírumilovná a rozumná CNN… Válka za územní zisky Albánců byla v zájmu toho Vašeho údajného “stáda”?

  • 5 Ondra // Jul 24, 2006 at 15:39

    VNj : Pořád lepší Fox, než Commies News Network
    :-)

  • 6 Ondra // Jul 24, 2006 at 15:42

    J. Hojer : Já Ti nevím, Fox v tehdejší kampani do Clintona-Lewinského dost krutě tepal. Fox spíš podle mě reprezentuje ten “klasický” americký patriotismus - oslava vlastní amrády, minulosti, tradic, Národní garda, atp….

    Jinak pro CNN mnozí amící ještě používají název též Clinton News Network :-))

  • 7 V.Neckář jewnior // Jul 24, 2006 at 18:32

    Nevím proč sem chlapci taháte Clintona a CNN. Kdyby si měl vybrat mezi Clintonem a G.W.B vyberu si Ralpha Nadera nebo http://www.natural-law.org/
    a mezi Foxem a CNN http://www.villagevoice.com/
    nebo http://www.zmag.org/

  • 8 Ondra // Jul 25, 2006 at 4:15

    Ralph Nader? Ten americký green ? Bush je blb (i když zpočátku jsem měl na něj názor celkem kladný), ale lepší než celá Strana osla s jejich garniturou Kerrym počínaje, Hillary pokračuje a nevím kým vším konče.

    Kdybych měl říct svůj osobní názor, tak hned vypálím Buchanana, i když v mnohém s ním nesouhlasím, viz třeba :
    http://www.eurabia.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=373

    Jenže pochybuji že by byl zvolen. Za dané situace mi přichází jako nejlepší varianta Rudi Giuliani

  • 9 V.Neckář jewnior // Jul 25, 2006 at 13:29

    Ondra: Ja nevidím moc velkej rozdíl mezi G.O.P a Dems obě strany jsou ve vleku korporací a big bussines. Jestli bude match Giuliani-Clintonka tak ale budu fandit Clintonce protože Rudymu těch sedm let na tvrdo za ganju během jeho mayorování NYC jen tak nezapomenu. Jestli G.O.P nominují McCaina tak spíš to budu přát jemu.
    Z “morálního konzervatismu” Buchanana mi jako někomu koho radikálním způsobem ovlivnila beat generation a kontrakultura 60s samozřejmě na blití ale ještě větší humus jsou ti kašpaři z proisraelské křestanské pravice jako Falwell a Robertson.
    Ono by vůbec pro Ameriku bylo nejlepší kdyby celá slavná plná pokryteckých svatoušků a kostelníků Republikánská partaj odešla do věčných lovišt a prezidentské a kongresové matche se odehrávali mezi http://www.lp.org a Demokraty.
    Z Demokratů jsou dobří možná Russ Feingold nebo Paul Wellstone (ten už je bohužel po smrti).
    Ale ti mají (měli) stejné šance jako ten váš Buchanan.

  • 10 Ondra // Jul 25, 2006 at 14:44

    VNj : Hmm tak ač se sám nepovažuju za nějakou ortodoxní konzervu, přeci jenom je z celých 60´s na blití zase mě :-) I když, lesčemus od Kerouaca nebo Ginseberga jsem se docela i zasmál.

    Na Buchananovi mě mrzí především jeho prazvláštní postoj k islámu, kdy on tuším například jednou kritizoval to, že si evropské deníky dovolily uveřejnit karikatury mohammeda. Docela mě trochu zamrazilo, často jako by nepřímo říkal, že islám by nám měl být vzorem, oproti našemu sekularismu.
    Ale jinak Smrt západu - vynikající počteníčko :-)))

    BTW : A co Horrowitz ?

  • 11 V.Neckář jewnior // Jul 25, 2006 at 16:17

    David nebo Adam (tatínek Winony Ryder) Horowitz? Ten první je typický příklad “polepšeného”. No coment.

  • 12 Pozorovatel // Jul 25, 2006 at 17:05

    I když to neocons republikánům hodně kazí http://www.nationalvanguard.org/story.php?id=9622, demokraté taky nejsou ve formě http://www.amconmag.com/2006/2006_07_31/cover.html Johnson mě ve svých Dějinách moderní doby přesvědčil o tom, že Demokratická strana je původcem (téměř) všeho zla 20.století. Ale to už jsme hodně od tématu.

  • 13 Václav // Jul 25, 2006 at 18:37

    Jiří Petřivalský: Vlastenectví je zaměřeno k vlasti, národní cítění k národu. Proto je třeba za obojí bojovat. Bojím se však, že mnoho lidí chce bojovat především proti někomu. Ne snad, že bychom neměli nepřátele, ale nebylo by dobré tato nepřátelství považovat za samozřejmou a nutnou součást vlastenectví.

    Co se týče vtipů o Židech, mnohé jsou legální, zvláště, jsou li jejich vlastní. Ne každý Žid je sionista, např. knihy takového Finkelsteina a podobných jsou izraelské moci trnem v oku. Česky píšící spisovatelka Hana Posseltová-Ledererová zase vnímala holocaust jako nespravedlnost, protože se jako židovka necítila a stejně na tom byla většina česky mluvících lidí v koncentrácích. Židem se člověk rodí, sionistou se stává.

    “Cílem humanistů” … zrovna slovo humanista mi tam moc nesedí, když tak ještě pseudohumanista. Humanismus, alespoň v původním slova smyslu, má jiné cíle.

    Ještě bych chtěl připomenout aktivitu JXD. Tento člověk je, pokud vím, etnický Čech, ale co píše, nad tím zůstává rozum stát. Když se tak dívám na dnešní noviny a časopisy, říkám si, ještě že se toho někteří (včetně Hany Posseltové-Ledererové, E. E. Kishe, Franze Kafky, ale také Františka Langera a bezpočtu lidí pouze českého původu) nedožili.

    Diskutující: Proizraelští křešťané (přesněji protestanti, katolíci, dokonce ani zde zmiňovaný P. Petr Bubeníček, o kterém vím i odjinud, takové názory nemají) jsou zvláštní skupina lidí, kteří kromě nekritického postoje ke státu Izrael, mají podobné názory, jako vlastenci. Spíše si dokážu představit, že mne “omylem” napadne neonacista, než někdo z nich. Národu jsou jistě více ku prospěchu, než ke škodě.

  • 14 V.Neckář jewnior // Jul 25, 2006 at 18:50

    Ad Pat Fuckanan

    http://www.youtube.com/watch?v=kwEd_tcKBfU&search=Ali%20G%20Buchanan

  • 15 JT // Jul 26, 2006 at 0:37

    Pan JXD není etnický Čech, je to etnický Žid.

  • 16 Ondra // Jul 26, 2006 at 3:02

    VNj : Myslel jsem prvního Horrowitze, detaily o něm mi nejsou známy..

    Ad “Pat Fuckanan” - to je doopravdy, nebo montáž ? :-D

  • 17 Václav // Jul 26, 2006 at 9:54

    JT: To jsem nevěděl, jméno má české. To nic nemění na tom, že by s ním zmínění novináři obou etnik nechtěli spolupracovat. Jeho články jsou víc než pokleslé bez ohledu na ideologické zaměření. Je to slaboch, hlupák a zbabělec.

    Znám spoustu levicových intelektuálů, se kterými se dá v dobrém vyjít. Nikdo z nich není jeho obdivovatelem. JXD není intelektuál, a jsem velice rád, že ho neznám osobně, stačí mi JEDEN podobný hlupák, který bydlí poblíž a občas se chtě nechtě potkáme. Narozdíl od něj nestojím o to, aby tekla krev, pořád je to člověk. To on má na tričku černého Ernesta Guevaru na krvavém podkladu.

  • 18 V.Neckář jewnior // Jul 26, 2006 at 10:49

    JXD je naprosto běžný konformní český novinář to že propaguje legalizaci je snad jediná věc kvůli které je originální.

  • 19 Ondra // Jul 26, 2006 at 12:18

    VNj : No já nevím, mě člověk který si uveřejnění článků vynucuje hysterickými scénami konformní moc nepřipadá. Ale jestli to bylo myšleno jako že se podobně chová většina českých novinářů, tak beru zpět :-)

    Kdyby JXD ohledně ganjy předkládal racionální argumenty a angažoval se v obhajobě lidí stíhaných za držení byť malého množství konopí (což sám považuju za blbost, stejně jako kupříkladu stíhat někoho za zvednutou pravici), neměl bych s ním problém. Ale on místo toho jen sťatý kouká z z obrazovky, blekotá něco o tom, jaká je marihuana spása světa a myslí si, že se po…. z jeho veverky Huli :-)

    Na JXD je nejroztomilejší jeho neustálé tepání do šéfa protidrogovky Komorouse (kterého si mimochodem nesmírně vážím), řádu OLT a hlavně Landy v souvislosti s jeho skinheadskou minulostí. Já nevím, že Xindl radší není zticha. Když jsem tak kdysi projížděl všechny ty TV dokumenty o vývoji české skins scény, zejména to “orlíkovské” období, byl tam jakýsi Jiří Doležal s kamerou, natáčející ve squattu socky a pronášející pamětný comment “všechny bych je spálil, m….. jedny anarchistický”.

    k Doležalově minulosti viz třeba :

    http://www.root.cz/clanky/re-jxd-a-linux/nazory/8115/

    Docela zajímavý škraloup na člověka, který si dnes hraje na hlásnou troubu volnomyšlenkářů :-D

  • 20 V.Neckář jewnior // Jul 26, 2006 at 15:36

    Tím konformismem jsem myslel obecně jeho názory
    jako
    1) Podpora amerických zahraničních intervenci (Jugoslávie, Irák)
    2) Stranění Israeli ve jeho sporu s Palestinci
    3) Sympatie k V.Havlovi

    ono by toho bylo víc.

  • 21 V.Neckář jewnior // Jul 26, 2006 at 15:41

    Jinak ten Landa má s tím OLT taky dost to je opravdu k smíchu. A nebyl Komorous u StB?

  • 22 V.Neckář jewnior // Jul 26, 2006 at 15:46

    Zcela OT dneska dávali na dvojce poslední díl Kieslowského trilogie Tři barvy - červená sice sem to už hodně dávno viděl ale líbilo se mi to ještě víc než poprvé.

  • 23 Ondra // Jul 26, 2006 at 15:48

    Já mám Landu docela rád a ten řád mi nějak nevadí. Pravdou ale je, že jsem dodnes nepochopil o čem že to jako má být ?

    K JXD : Bylo by zajímavé ho někdy v souvislosti s jeho minulostí zpovídat. Já ho za to tedy neodsuzuji, každý si prožil divoké mládí, stejně jako třeba Landa. Velmi by mě ale zajímalo, co by Doležal odpověděl. Možná by byl tak zkouřený, že by se zmohl jen na”božíčku, já nebyl nácíček” :-D

  • 24 Václav // Jul 26, 2006 at 16:40

    Ondra: Ať už byl Doležal v mládí nacista nebo ne, ať už je židovského původu, nebo ne, je to hlupák. Způsob, jakým se naváží do Daniela Landy, nebo některých dnešních skinheadů, kteří jsou proti němu o dvacet let mladší, je nechutný, slabošský a zbabělý. Nevybírá si soupeře silné, ale slabé, je jako vlk nebo krkavec.

    Doporučil bych mu přečíst si knížku “Ve tmě se blízká sekera”, od Jaroslava Wettera. Odehrává se to na území dnešního Izraele někdy 1200 let před Kristem. Rád bych ho viděl v kůži tehdejších Židů … tam by s hulením a provokacemi daleko nedošel.

  • 25 Adast // Jul 26, 2006 at 17:05

    V.Neckář jewnior napsal - A nebyl Komorous u StB?

    Ne nebyl, nebyl ani agentem STB. Pokud vím, tak na něj do současnosti ani nepadl stín podezření.Kterak jsi k tomuto závěru došel? Pouhá intuice?

  • 26 V.Neckář jewnior // Jul 26, 2006 at 18:46

    Adast: O tom že Komorous byl (sice pomerně krátkou dobu protože komunistický režim se brzy sesypal) příslušník StB psal Cibulka v těch svých novinách ale je to tak minimálně pět roků zpátky. Taky šéf české pobočky Microsoftu Muhlfeit byl udajně zaměstnán jako šifrant u StB. Ono vůbec v českých pobočkách těch nadnárodních korporací je těhle lidí docela dost skoro to vypadá že je to svým způsobem výhoda.

    Ondro k Landovi tady je další web (nejen jeho) fanoušků

    http://www.okoun.cz/boards/monstra_a_zrudy%2C_ktere_si_pestujeme

    “Kamarád novinář byl včera povinně na koncertu Dana Landy. Vyděšeně nám volal, že je to v kostele, Dan předčítá pohádky a Konfucia, blábolí cosi o dracích a hvězdách, přičemž je obklopen dětským sborem. Sekunduje mu Komorous v kožených kalhotech a bílým svršku s logem toho jejich Ku-Klux-Klanu.

    “ještě pár citátů Dana Landy z toho koncertu (vyňato z mailu od zmiňovaného kamaráda):

    “Poslední, co si přejem, je to aby z nás šla hrůza.”

    “Zem je rozdělená a přichází zlomová doba, protože politici by si měly uvědomit, že tam dole se země bouří.”

    “Dlouho jsme hledal smysl života, ale pak jsem nazřel mimotělních faktů a vše pochopil.”

    “Jsem přesvědčen, že v každém člověku existuje tvůrčí síla, kterou nazývám hvězda. Dal jsem se hvězdě k dispozici.”

    “Když si říkám, co může pomoci naší zemi, tak už jen zásah boží.”

    “Nekdo má chuť něco sjednotit, může vytvořit stranu, blok či sdružení, já musím dát život bytosti. Život bude veselejší. Budeme jako děti. Drak velký jako jeden člověk otevřel své oko a nabídl pomoc Čechům, aby postavili chrám Čechů.”

    “Neexistuje platforma, která by podávala pomocnou ruku lidem s vizáží bojovníka. Bojovník tu byl, je a bude.” (potlesk)

    “Nemůžeme se všichni tvářit jako intelektuálové, když nejsme. Ale nepůjdeme se kvůli tomu zastřelit.” (ještě vetší potlesk)

    “Čechové mají šanci být vyzdviženi mezi nejlepší světové národy.”

    Konec. Kluci v taplákovkách a s vylepanýma hlavama utírají slzy, berou bejzbolky a jdou domů. Vidím tleská, Komorous nabízí heroin.

  • 27 V.Neckář jewnior // Jul 26, 2006 at 18:48

    A můj osobní ryze subjektivní pocit řekl bych že Dan je podobně originální myslitel jako Dubya Bush ad “Je na čase aby lidstvo vstoupilo do sluneční soustavy”

    “Lidé a ryby mohou žít v míru” etc

    Taky možná někde na netu bude

  • 28 Ondra // Jul 27, 2006 at 2:06

    O možném členství Komorouse v StB nic nevím. Pokud by tak bylo, je pro mě stěžejní, zda se podílel na nějakých represích, či totalitním útlaku. Kdyby skutečně členem StB byl, avšak “prostým” pracovníkem, kriminalistou, tak nevidím důvod proč jej nebrat. Koneckonců s komouši se zapletl skoro každý a nelze za každou interakci s režimem odsuzovat, to by zde byl národ nějakých 1200-1500 vyvolených:-) Je to obdobné jako v Německu s nácky.

    K Landovi - já jsem jednou v TV snad viděl nějakou akci toho řádu. Nevím, nic mi to neříkalo. Popravdě řečeno, Dan se mohl spíše angažovat třeba na poli politickém než takto, což dost často působí jako nějaká recese…

  • 29 Václav // Jul 27, 2006 at 6:00

    StB se nevěnovala pouze politickým záležitostem, možná se tam Komorous zabýval bojem proti drogám, a možná u nich vůbec nebyl, a Cibulka si to všechno vymyslel. Co se týče Dana Landy samotného, je to zvláštní člověk a jeho řád je ještě zvláštnější, neměl jsem zájem do něj vstoupit a nemám o něm dost informací, takže si nedovolím soudit.

  • 30 Adast // Jul 27, 2006 at 10:20

    V.Neckář jewnior: Věty jsou vytržené z kontextu. Nemá to hlavu ani patu. Ale to ostatně ani nebylo úmyslem, že? No a Okoun jako takový? Obdobné jako Sprcha, oboje zapšklé a nenávistné. Nebude trvat dlouho a mezi ně se zařadí i D-FENS :-(

  • 31 mš/NM // Jul 27, 2006 at 14:57

    Průšvih je v tom, že se OLT tváří jako církevní řád a přitom jeho představitelé nevědí o křesťanství (katolicismu) dost, aby se dokázali vyhnout při podpoře různých věcí zásadním průšvihům.

    Říkám to bratřím pořád, poslouchejte Von Thronstahl, to je mnohem větší avantgarda a větší provokatéři a nestane se vám přitom, že by tihle hoši v otázkách Ortodoxie uklouzli. ;-)

  • 32 Václav // Jul 27, 2006 at 17:20

    Von Thronstahl jsou katolíci, ortodoxní=pravoslavní, nebo protestanti? Jinak OLT mně trochu přípomínají zednáře, trochu KKK, no nemám z nich ideální pocit, ale ani je nechci odsuzovat. Takový charakterní tvrďáci, kteří mají rádi rytířskou kulturu apod..

  • 33 Myrek // Jul 29, 2006 at 23:53

    Diskuse trochu “ujela” od tématu. Vlastenectví a národovectví jsou pozitivní, pokud nepřebují jako rakovina. Pravdou je, že u nás tohle bujení nehrozí. Čidla pro vlastenectví jsou nějak otupělá a na jakýkoli projev všeho, co pozitivně souvisí se státem a národem, nastává okamžitě alergická multi-kulti reakce bývalého “prezidenta”, který vlastizrádně přivolil k rozbití svěřeného státu, a jeho podivných kamarádů. Propagátoři paskvilné EU se samozřejmě nenechají zahanbit.
    Pokud se týká “vyvoleného” národa, jeden jeho příslušník publikuje na netu kvalitní články a názory: http://www.israelshamir.net/

  • 34 V.Neckář jewnior // Jul 30, 2006 at 10:33

    Myrek: Je ten Shamir vůbec Žid? http://en.wikipedia.org/wiki/Israel_Shamir
    Navíc se od něho distancují i někteří Palestinci.
    V židovském disentu jsou autoři mnohem kvalitnějších názorů než Shamir a neplatí to jen pro
    web na který se dostanete když kliknete na můj nick.

Leave a Comment