Napsal: Miroslav Novotný
Máme po komunálních volbách a vyhrála je opět ODS. Na první pohled se zdá být její panování ve městě ku prospěchu občanů. Opravily se chodníky, zrekonstruoval stadion, podporuje se sport a tělovýchova. Tyto a další novinky ze světa lepších zítřků nám přináší plátek „Kladno 2006″ vydávaný kladenskou radnicí. Jenže město má i jiný obraz než ten, jaký můžeme vidět na stránkách radničního měsíčníku.
Stálým a neutuchávajícím problémem je v určitých částech města menšinové násilí. Dopouštějí se ho příslušníci cikánského etnika, zvláště mladšího věku, a to v organizovaných skupinách. V městské části Rozdělov provokují konflikty s lidmi jiné barvy pleti. Rodiče se bojí i za dne pustit své děti ven. Obsadili také okolí místního nákupního střediska a benzinové pumpy, kde se srocují ve velkém počtu, žebrají a slovně urážejí nakupující občany. Každý občan, který má tu smůlu, že zde bydlí, je zděšen při vyslovení slova „Dallas”, což je lidový název oblasti, kam není radno chodit ani za bílého dne. O tom, kdo tyto skupiny živí, snad není třeba psát. Co dělá naše policie? Nic! A pokud vůbec něco, je jejich postup benevolentní. S naší diskriminovanou menšinou se musí přeci zacházet v rukavičkách!
Stejná situace je i v jiných částech města. Švermov, Dříň, Dubí, Vrapice, Sídliště u Mety, Rabasova ulice. Situace je zde stejná, ne-li dokonce horší než ve čtvrti Rozdělov. Jejich teroru neunikl ani obchodní dům Kaufland, kde dvacítka násilníků z řad Cikánů napadla ochranku před desítkami svědků. Pracovníci ochranky museli být poté ošetřeni záchranou službou. Myslíte si, že byli útočníci potrestáni? Ne.
Neunikli jim ani žáci a studenti jedoucí autobusem MHD do školy, kteří byli organizovanými gangy systematicky okrádáni. Na případ sice upozornila TV NOVA a městská policie posílila v autobusech hlídky. Jakmile však mediální zájem o kauzu opadl, ochota problémy řešit se náhle opět vytratila.
Aby toho nebylo málo, město a jeho obchodní sféra je postupně zabírána vietnamskými obchodníky. Znáte to: jdete kolem vietnamského obchodu a zboží zabírá ještě polovinu, ne-li ještě větší část, chodníku, takže se musíte jejich „pultu“ ještě vyhýbat. Slušnosti na rozdávání opravdu nemají a chodník v pronájmu jistě také ne. Zvláštní také je, že v jednom místě je vedle sebe 4 nebo 5 asijských obchodů s naprosto stejným sortimentem – bistro či oblečení. Každého rozumného člověka napadne, že za normálních podmínek to přeci nemůže produkovat legální zisk. A teď přijde otázka. Myslíte si, že se policie či magistrát zajímají, z čeho jsou tito „obchodníci” ve skutečnosti živi? Ne!
Park v centru města vedle budovy gymnázia, který byl zbudován jako místo odpočinku, jím již dávno není. Během let byl zdevastován narkomany, kteří se v něm scházejí. Dochází zde velmi často k dealerství drog, vandalismu a výtržnictví. Obzvláště v letních měsících jsou zde vidět postavy asociálních živlů s krabicovým vínem, jak pod vlivem alkoholu obtěžují procházející občany. Ani zde nebylo město schopno udělat přítrž řádění, tentokrát narkomanů.
Toto je jen několik řádků k problémům města, které by vydaly na knihu. Nabízí se otázka, kdy jsou státní orgány v Kladně aktivní. Odpověď je smutná: bohužel jen při setkáních vlastenecké mládeže ve městě. Magistrát, který má vždy na všechno dost času, se mění v hyperaktivní instituci a zakazuje a zakazuje, stejně jako policie, která zde zbytečně demonstruje svoji sílu stovkami příslušníků v akci. Kde ale jsou ty stovky policistů ve chvíli, kdy je potřebuje napadený či okradený občan?




56 responses so far ↓
1 František Nonnemann (AM) // Dec 16, 2006 at 4:11
Výborně, přesně tohle je typ článku, které mi tu chybí. Pokud by tedy i další naši čtenáři z jiných měst chtěli popsat situaci, která u nich je, budeme jenom rádi.
2 Defender of Patria // Dec 16, 2006 at 8:47
tohle je snad v akzdym vetsim meste ne jenom v kladne
tyhle problemy sou celostatni ne lokalni
3 RKO // Dec 16, 2006 at 11:13
A to bysme se jim jeste meli omlouvat za to ze si je dovolime kritizovat
4 Václav // Dec 16, 2006 at 12:56
Upřímně by mne zajímalo, proč zrovna na Kladně jsou problémy s romskou menšinou tak výrazné. Vím, že jich je tam více, než ve většině jiných měst, ale narozdíl od jiných měst jsem v případě Kladna neslyšel o jediném úspěchu, jedinou dobrou zprávu typu, že Romové pracují, nebo že pořádají kulturní akce, o které je zájem široké veřejnosti. Dozvídám se jen o tom, že kradou, a že část z nich byla vystěhována mimo Kladno (i když v případě Vsetína to byl větší humbuk).
Proč zrovna Kladno se nemůže pochlubit jediným úspěchem? Napadá mne odpověď. Velká část obyvatel jezdí pracovat do Prahy, odjíždí ráno a vrací se večer, autem nebo autobusem z a do místa bydliště. O víkendech jezdí na nákup, možná spíše na Zličín, než přímo do kladenských obchodních domů, nebo na chaty stranou od Kladna. O peníze nouzi nemají, proto “logicky” volí ODS. Ta zase nemá nouzi o voliče a potřebu něco měnit. Zato se bojí nařčení, že spolupracuje s “fašisty” (to se dotklo některých pražských organizací), tak proti nim raději “bojuje”. Nikdo nemá zájem soužití s Romy řešit, menší strany, které mají blíže k neziskovkám, na radnici nesedí.
5 vosel // Dec 16, 2006 at 22:56
Toť bohužel holá pravda. Tak si tu žijem.
6 Václav // Dec 17, 2006 at 17:30
Jaký je vztah Romů a Vietnamců na Kladně. Snášejí se, nebo je mezi nimi nepřátelství? V druhém případě bych doporučil zapojení Vietnamců do boje za spořádanější Kladno. Mělo by to hned několik výhod.
7 Pavel // Dec 17, 2006 at 18:32
Žiju v Kladně a vůbec to tu není takové jak popisuje autor v článku.
8 Okoun // Dec 18, 2006 at 3:13
Pavel: Tak konkrétně prosím, bod po bodu, kde se autor mýlí - jistě by to stálo za diskusi.
9 Kladeňák // Dec 18, 2006 at 9:35
Pavel: Asi jde o čtvrť, kde žiješ. Vilové čtvrti smetánky se problémy cikánských ghett samozřejmě netýkají.
10 vosel // Dec 18, 2006 at 9:47
Pavel: Myslíš tím,že je to tu ještě horší,nebo jsi snad slepý,či chodíš se zavřenýma očima?.. Nebo snad jsi z Kladna okres Chrudim?…
11 Václav // Dec 18, 2006 at 12:28
vosel: Na Chrudimsku moc Romů není, ale ti, kteří tam jsou (Chrudim, Třemošnice) stojí za to …
12 vosel // Dec 18, 2006 at 15:13
To věřím,oni se bohužel vesměs všichni chovají stejně. Holt nepřízpusobiví…
13 gumrak // Dec 18, 2006 at 16:06
Při vyjmenovávání problémů Kladna jsi jaksi zapomněl na bandičky pubertálních fašistů kteří zejména večer o vejkendu buší do každého kdo se jim nelíbí a kdo si to nechá líbit. Nebudem si hrát na schovávanou ale do vlastní předsíně se ti blejt nechce že jo. A park u gymplu byl nově rekonstruován nedávno a vypádá pořád stejně takže byl těžko během let zdevastován.
14 Bubo // Dec 18, 2006 at 16:45
Ultrasouhlas s Gumrak..Taky bydlím na Kladně a daleko víc mi vadí chodit večer kolem Vítěze než vietnamského stánku,byť na chodníku. Takže když už tak “uvědomnělý” článek o problémech,tak všechny problémy..a co si budem nalhávat? “Vlastenecká mládež”,čímž jistě myslíš ty vyholený sráče,je problém stejného,ne-li většího, objemu.
15 Kladeňák // Dec 18, 2006 at 17:08
Já s chozením kolem Vítěze problém nemám. Zato už jsem byl “Romy” několikrát přepaden. V parku u gymplu se opravdu schází neskutečná chátra, musím dát za pravdu. O problémech s Vietnamci toho ale moc nevím.
16 Pavel // Dec 18, 2006 at 17:22
Nebydlím v žádné vilové čtvrti. A cikány na Kladně znám, nejsou s nima nijak větší problémy než s bílýma spoluobčanama, jinak souhlasim s gumrakem, že největší problémy jsou s bandama nácků, kteří přepadávaj lidi. Punkeři v parku nikdy neobtěžujou jiné spoluobčany tolik jako plešky. KLidně projdu cikánským ghettem, klidně projdu parkem a nic se mi nestane, ale jít kolem Vítěze to opravdu aby chodil člověk ozbrojen. Osazenstvo Vítěze je pro mě taková nepřizpůsobivá asociální skupina lidí. A s Vietnamcema nejsou problémy už vůbec žádný. Kriminalita na Kladně obecně je, to souhlasím, ale větší pravděpodobnost je, že vás napadne nějaká pleška než cikán či Vietnamec.
17 Adam Kovář // Dec 18, 2006 at 17:28
Nevím, Kladno neznám, ale v Praze je taky pár plešounských hospod a pár cikánských oblastí. V cikánských ghettech se bílí bojí chodit i ve dne, kolem plešatých hospod ani v noci. No ale Kladno je asi specifické
18 Pavel // Dec 18, 2006 at 17:29
Např. ta vaše Rabasova ulice, tady žádný problémy s cikánama rozhodně nejsou, žije jich tam taky jen několik. Prostě v článku účelobvě lžete, mě stačilo číst někdy minulý rok na stránkách ANK, jak nějaký pátek večer se údajně pohybovalo po Rabasovce 80 cikánů a napadalo národovce. Ten den, o kterým tam naši neonacisti psali, jsem se pohyboval v centru kolem Rabasovky a žádní cikáni se tam nepohybovali, narazil jsem jen na agresivní skupinu nácků, nikdo jiný ten večer nezvyšoval procento kriminality na Kladně.
Prostě samý lži!!
19 Pavel // Dec 18, 2006 at 17:31
Co furt máte, že se lidi bojí chodit do cikánských ghett??? Lidi s předsudkama možná, ale já bych tam šel klidně i na večer a nevím, čeho bych se měl bát.
20 Adam Kovář // Dec 18, 2006 at 17:41
Pavel: co furt máme? Furt máme, narozdíl od tebe, zkušenosti s každodenní cikánskou kriminalitou. Bohaté osobní zkušenosti. A nebo jsem si to konkrétně já jenom nějak vysnil, protože mám předsudky?? A když jsi takovej hrdina, jdi se v noci projít třeba do Nuslí, dám ti tipy na pár ulic. Třeba budeš mít štěstí a vrátíš se celej…
21 Kladeňák // Dec 18, 2006 at 17:47
O Rabasově ulici jsem také doposu neslyšel, ale ty další vyjmenované části města jsou opravdu nebezpečné a velkou měrou se na tom podílí právě jistá menšina. Nejde o předsudky, já se tam bojí protože nechci přijít přinejmenším o peněženku. Ano o několika rvačkách ultrapravice jsem slyšel, ale vesměs se tu spíše perou s extremisty z druhé strany barikády. O tom, že by napadli normálního, slušně oblečeného člověka například cestou z nákupu, jsem zatím neslyšel.
22 Pavel // Dec 18, 2006 at 18:03
Tak to já jsem teda slyšel. Jedná s eo normálně vypadajícího kluka, který se o politiku vůbec nezajímá. Nemá žádný dredy, číro, antifa nášivky atd, i když ani to není důvod aby náckové tyhle lidi napadali. Večer šel kolem vítěze, a dostal baseballovou pálkou. A přitom tenhle kluk ani neví, co jsou zač nějaký punkáči, nebo skini atd. To bylo jednou a podruhý byl napadenej ve tři odpoledne partou nácků u poldovky, ho tam naháněli, házeli po něm nějaký tyče, aniž by on cokoli dělal. Takže kdopak tady je ten nebezpečnej jedinec.
A jinak i ty Vrapice nevim, že by byli nějaky problémy a ani v Dubí jsem žádný neměl. Já teda slyším hlavně o napadení náckama.
A další věc, samozřejmě že z mýho dětství mám taky zkušenost napadení cikány, ale stejně tak mám zkušenost, že mě napadli bílý, ted se teda nejedná o nácky, ale prostě o nějaký výrostky, kteří takle napadaj a je jedno, jestli se jedná o černý nebo bílý. I bílý napadaj normální spoluobčany, cikáni nemaj v genech, že by byli nějak víc agresivní nebo,co s etady snažíte naznačit, spíš jde o to v jakych sociálních poměrech vyrůstaj. Kdyby v takových poměrech vyrůstali bílý, tak se chovaj úplně stejně, jde teda především o sociální prostředí který vychovává člověka. Jinak v těch cikánských ghettech žijou i bílý a ti nejsou nijak jiní než ti cikáni, co tam žijou. Mimochodem na ty narkomany a fetaky z parku, který vám tak pijou krev jsou taky normální bílý češi. To je ale děsnej národ ten českej, co??? Nezasloužil by si náhodou podle vaší doktríny vyhladit??
23 Pavel // Dec 18, 2006 at 18:06
Já mám taky každodenní zkušenosti s kriminalitou, ale většinou s tou bílou. Mám pro to bojovat za drsnější postupy vůči bílým kriminálníkům, nebo dokonce za vystěhování bílé rasy z tohoto prostoru?
24 Pavel // Dec 18, 2006 at 18:08
Jinak mi prosím napište, kam se naši národovci, do jakých čtvrtí, bojí chodit, abych věděl, kde se nemusím obávat nacistického útoku a můžu normálně svobodně chodit. Je fakt, že v takových čtvrtí jako Dubí, stary kročehlavy, tam se asi nemusím bát, že bych narazil na nějakýho nácka, tam by se totiž s nima asi hezky rychle vypořádali.
25 Pavel // Dec 18, 2006 at 18:14
A ještě mi prosím napište, co je podle vás slušně oblečený člověk. Například pokud mám oblečení od Vietnamců jsem podle vás pořád slušně oblečený člověk nebo se zvlášť musím obávat vašeho útoku? Kvuli vám si teda fakt nebudu kupovat značkový hadry.
26 Kladeňák // Dec 18, 2006 at 18:36
Mého útoku se obávat nemusíte, ani si nejsem vědom, že bych se ve svých příspěvcích vyjádřil, že bych na někoho měl v plánu útočit. Je zvláštní, jak jste slepý vůči tomu, co je většině obyvatel města nanejvýš jasné. Ty čtvrti jsou nebezpečné, hovoří o tom nejen zkušenosti občanů, ale i policejní statistiky. Nevyvracím, že na Kladně také občas trestný čin spáchají příznivci radikální pravice, jak jsem již napsal dříve, jedná se ale spíše o konflikty se svými ideologickými odpůrci. A navíc vzájemné. To, že jim přikládáte takovou důležitost je pouhé odvádění pozornosti od opravdového problému.
http://kladensky.denik.cz/hledani/?dotaz=p%F8epaden%ED&radit=datum&r=kladno
http://kladensky.denik.cz/zpravodajstvi_kl/ZK20060510000009.html
http://kladensky.denik.cz/zpravodajstvi_kl/ZK20060322000008.html
http://kladensky.denik.cz/zpravodajstvi_kl/ZK20060818000016.html
http://kladensky.denik.cz/zpravodajstvi_kl/ZK20060318000010.html
Toto je jen několik článků, které dávají článku za pravdu. A to jsou pouze oficiální média, spousta redaktorů se v rámci politické korektnosti k etnicitě autorů raději nevyjadřuje. Až budete mít děti a budete se je bát posílat do školy, možná to poznáte sám.
27 vosel // Dec 19, 2006 at 1:37
To je nějaká bajka z pera nějakého mladého soudruha ne?.. Neuvěřitelné,mladý,nezaujatý občan,který ani neví jak píšeš kdo je kdo,ale zároveň ví,že ho dvakrát napadli skini. A ve tři hodiny odpoledne?.. S tyčema?.. Dovol abych se zasmál..
28 vosel // Dec 19, 2006 at 1:44
A zkus se zeptat lidí v Dubí či ve Vrapicích kteří mají za sousedy tvé oblíbence jak se jim tam žije,a třeba jaká je prodejní cena jejich domu srovnatelneho třeba s domem na ostrovci a porovnej to. Rozdíl je patrný,proč?.. Jsou snad realitní kanceláře nějak zaujaté,nebo jsou to prostě problémové části města kde nijdo nechce žít,natož vychovávat děti?..
29 Okoun // Dec 19, 2006 at 2:50
Ta “kriminalita ultrapravice”… Tuhle asi před rokem jsem na jednom anarchistickém webu četl sáhodlouhou diskusi, v níž si rudí z Kladna stěžovali na rudé odjinud, že jim přijedou do města, zbuší jen tak pro nic za nic nějakou náhodnou plešku a zmizí odtamtud navždy. Pomsta pak dopadá na hlavu domácích ruďasů. Domácí ruďasové v té diskusi zapřísahali své soudruhy, ať už k nim do města nejezdí, že si žádné konflikty nepřejí.
Takže hoší, připojte se ke svým chápavějším soudruhům, vysvětlete si to mezi sebou a třeba budete mít zase pokoj.
30 Pavel // Dec 19, 2006 at 13:50
Myslím, že ten kluk co ho ti skini napadli se teda moc nesmal. Mimochodem nahlásil to na policii, která s tím ovšem opět nic nedělala. že se jedná o skiny, tak to snad poznal, tím, že neví kdo je kdo jsem chtěl jenom naznačit, že se v žádných bojích mezi levicí a pravicí neangažuje, ale skinheada to ještě pozná.
Jinak já nepopírám, že je v Kladně kriminalita, ale zdaleka za ní nestojí jeno Romové. A mimochodem když tolik útočíte na rOmy pro drobný krádeže, tak byste si měli uvědomit, že za celý svůj život cikáni nenakradou tolik jako jeden bílý Kožený.
A problémy ghetta si samozřejmě uvědomuju, proto je načase to řešit, nevytvářet nová ghetta, když všichni víme, jak to pak vypadá, neměli byste tedy protestovat proti rozhodnutím města sestěhovávat všechny Romy do několika lokalit? V tom je jádro pudla. Zatímco vy chcete řešit jenom důsledky podivně represivními metodami, tak já chci odstranit samotné příčiny takového stavu.
Např. v USA je velmi vysoká kriminalita a jak to chtějí řešit fašisté ? Posilováním represivního aparátu, který samozřejmě budou rádi využívat proti levici,častým udílením drakonických trestů atd. A jaký je výsledek? Kriminalita se nesnižuje, naopak roste, nebo přinejmenším stagnuje. Důležité je odstranit příčiny a ne řešit až důsledky, to nikdy daný stav nemůže napravit.
31 rarik // Dec 19, 2006 at 14:00
já do Kladna dojíždim do školy, s náckama sem problémy neměl, s cikánama taky ne, ale když vidim jak se chovaj….. vietnamci mi vaděj v tom, že snad vůbec neuměj česky, což mi příde fakt hodně dovný když tu pracujou…
32 Pavel // Dec 19, 2006 at 14:19
Co jsem přišel do styku s vitnamci,tak celkem česky uměli, ale narozdíl od nich potkávám spoustu Čechů, co neumí pořádně česky. A ty myslím by se měli skutečně stydět.
33 mš/NM // Dec 19, 2006 at 15:00
Pavel: Ach tak, takže to je levice: zloději, lupiči, podvodníci, drogoví dealeři. Proti nim ty hnusné fašistické státy chtějí zasahovat, to je od nich vážně ohavné, vy šlechetný vzdělaný Feďko kriminálníku.
34 František Nonnemann // Dec 19, 2006 at 15:15
Takže si to shrneme: Cikáni jsou chudáci, které mi, oškliví rasisté, sestěhováváme do ghett. A oni se kvůli tomu občas dopustí drobné krádeže, jinak by se na nikoho ani ošklivě nepodívali. Ale zato skinheadi a náckové (což jsou všichni, kdo si myslí něco jiného) jsou pologramotní blbci, kteří s baseballovými pálkami v ruce mlátí lidi na potkání… A co na to říkal váš přítel Aštar Šeran, když jste s ním naposledy mluvil, pane kolego?
35 gumrak // Dec 20, 2006 at 2:18
Já to teda neřek ale jako sebekritika je to slušný: skoro všichni “skinheadi a náckové… sou pologramotní blbci, kteří s baseballovými pálkami v ruce mlátí lidi na potkání… “
36 Intro // Dec 20, 2006 at 2:38
Pavel: Víte, obvykle ponechávám prohřešky proti gramatice v rámci internetových diskusí bez povšimnutí, ovšem v případě, že kdosi kritizuje češtinu jiných a sám má potíže s používáním i/y, mívám potřebu mu to alespoň touto cestou “omlátit o kokos”…;-)
37 Okoun // Dec 20, 2006 at 2:44
mš/NM: Proboha, nemůžete používat takové intelektuální pecky na solar na každého, kdo se tu samovolně prohlásí za inteligenta. Já se “Feďkovi kriminálníkovi” samozřejmě zasměju, ale Pavka to sotva pochopí. Nechte si ostrou munici na skutečně vzdělané lidi…
38 Antifa hlásí // Dec 20, 2006 at 2:55
(Z magazínu Hlásí se policie)
Nejhorší je navázat prvotní kontakt s davem
Členové severomoravského antikonfliktního týmu mají za sebou již několik akcí. Jak sami říkají, nejhorší je navázat prvotní kontakt s davem. „Když vejdeme do vagónu plného rozvášněných baníkovských fanoušků, trvá hodnou chvíli, než získáme jejich pozornost. Hodně záleží už jen na oslovení. Člověk musí neustále vážit svá slova. Jedno nevhodně zvolené slovo – a je konec.
Stejné je to s demonstranty. Zatím nejlepší zkušenosti máme s „pravičáky“. Například když jsme zajišťovali pochod Národních korporativců. Ti jsou někdy médii zcela nesprávně označováni jako skini, ale oni sami se za skiny nepovažují. Jsou extrémně organizovaní, dokáží se orientovat v zákonech a respektovat je. Pokud mají povolen průvod po pravém chodníku, můžete vzít jed na to, že nepůjdou po silnici. Své názory vyjadřují tak, aby je nikdo nemohl napadnout za hanobení rasy nebo národa. Úplný opak je levice. Nikoho neposlouchají, chtějí jen co nejvíce lomozit, útočit, když se „rozjedou“, tak i ničit majetek. A nedej bože, pokud se potká pravicový pochod s levicovými přívrženci. Pravičáci si sice nenechají nic líbit, ale kdo zaútočí fyzicky první, bude obvykle člen opačného tábora,“ shrnují své dosavadní poznatky členové týmu.
39 Pavel // Dec 20, 2006 at 17:52
Já problémy s i/y nemám, jestli máš na mysli tuto větu: “A ty myslím by se měli skutečně stydět.” Samozřejmě, že spisovně se píše TI, jenomže je celkem normální, že v netových diskusích člověk píše nespisovně. Takže až příště napíšu místo který kterej nebo místo kteří který, tak mě taky budeš hned opravovat, že jsem negramotný, protože si pletu ej/y? A kdybych psal zase úplně spisovně, tak si budete zase dělat srandu, že si hraju na intelektuála nebo něco podobnýho, nebo radši podobného(aby pan Intro mi zase nechtěl něco mlátit o kokos).
Zkrátka vy si na svých odpůrcích vždycky něco najdete, nějakou úplnou blbost, jen abyste odvedli pozornost jinam.
40 vosel // Dec 20, 2006 at 19:56
Opět se velmi pleteš,nehodnotil jsem tvé příspěvky,a ani mi to nepřísluší,ale názor druhé strany patří do diskuze. Ač je zakládán na pravdě,či nepravdě. Od toho to tu je,ale nikdo si nemůže hrát na pana dokonalého a sám sebe hodnotit. Píšou sem lidé z mnoha vrstev,aŤ vzdělaní,či nikoliv,ale je to názor. A když se ze sebe někdo snaží dělat pana dokonalého,tak je jedině třeba vytknout mu jeho chyby.
41 honza // Dec 21, 2006 at 4:22
Smazáno pro hloupost. redakce
42 Oi! // Dec 21, 2006 at 4:23
Ten kdo napsal tento článek má podle me správný názor na tuto záležitost…s našimi spoluobčany jsou neustálé potíže…napadají mé kamarády a párkrát už i zautočili nožem..policie to ovšem neřeší…je jim to jedno a proto: A.C.A.B…………..melo by se zakročit proti cikánským gangum kteří utlačují bílou mládež….
43 Aktivista // Dec 21, 2006 at 8:18
Gumrak> Cože ty si asi u gymplu nikdy nebyl co? Že kecáš takový kokotiny.
Ps: Takže na vině jsou nároďáci z ANK tady zmiňovaní jako fašisti???
44 mánička // Dec 21, 2006 at 17:33
tak zaprvý: proč tady házíte skiny a nácky do jednoho pytle??
za druhý: s cikánama sem mel problém naposled nekdy na základce, náckové me prudej dotedka jen za delsi vlasy, obleceni co se mi libi a palestinu kolem krku. a bydlim ve svermove, kde rikate se mam bat vystrcit bilej nos na cernou ulici … je videt ze mate predstavy zkresleny partickou piubertaku na namku…. :-p a jestli si nekdo rika anti-antifašoun, tak by mel jit sedet na 150let okamzite!!! asi si totiz nepamatuje ze strejcek ada mel v planu pozabijet vseckny slovany! stejne tak by si mel jit sednout i ten co si rika soudruh komunista!!!!
jo a myslite ze je OK zverejnovat na netu adresy lidi(bilejch cechu jako ste vy) ktery se vam nelibej tim ze myslej jinak nez vy(myslite-li)????
NO VIOLENCE!!!! PLEACE PEACE!!
45 Shooter // Dec 21, 2006 at 18:14
Mánička: “Strejček Ada” nebyl fašoun tak nevim co motáš do jedno pytle anti-antifašouny ( takový výraz slyším poprvý ) a strejdu Adu.
A co se týče zveřejňování adres tak v tom jednoznačně vedou soudruzi
46 Okoun // Dec 22, 2006 at 3:07
Shooter: Už nevedou. Antifa “Nic než slova” totiž není schopná už pěkných pár pátků znovurozjet svůj monitoring.
Fuj, antifa hnutí u nás je celé takové ubohé, k ničemu, přitom strašně velkohubé. Když jdou pantáctiletí chlapci do akce, hned se nechají do jednoho pochytat. Tomu už se člověk nemůže ani smát.
47 Shooter // Dec 22, 2006 at 3:26
Okoun. To vím. Bral jsem to historicky.
Už jsem ale měl tu čest shlednout pár fotek z jejich monitoringu
Doufám, že nám dají pod stromeček dárek a spustí ho do Vánoc, protože proti tomu předchozímu je opravdu ubohej.
A jak kdosi vtipně, ale pravdivě, poznamenal na FH, Antifa znamená útěk!
48 daaziil // Dec 22, 2006 at 5:30
Bydlim taky ve Švermově a ty cikáni jsou tu děs a hrůza, známýmu otce okradli železnou travezu ze střechy za bílého dne, když byl ještě k tomu doma a když to náhlásil , tak mu řekli žě stejně nic nemůžou udělat, protože pokuta nepřesáhla 5000. Navíc rozkrádaj podnik kde pracuje a to tak silně, že museli udělat smlouvu se sběrnou železa na zlevněný nákup věcí, který tam ty cikáni od nich prodávaj. A jak rozkrádaj poldovku raději pomlčim. Navíc otec znal jednoho roma, kterýžto PRACOVAL jako dělník a když mu cikáni ukradli nářadí, tak ně řval ať mu to ty černý huby vrátěj.
49 AN Kladno // Dec 22, 2006 at 6:11
http://www.narodni-cest.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=120&Itemid=2
50 No-Fun // Dec 23, 2006 at 18:54
Clanek je podan naprosto jednostranne a neobjektivne..pridavam se k nazorum,ze hlavnim problemem soucasne kladenske kriminality nejsou kontflikty vyvolane etnickymi mensinami,ale naopak konflikty vyvolane priznivci extremni pravice(i kdyz tohle kategorizovani dnes nema smysl)..zejmena pak kamarady narodovci z ANK a podobnymi pseudo nacionalisty.Staci se jen zamyslet nad prohlasenimi typu:Kladno je nase,nechodte po hlavni tride..atd.atd.Za a)je-li Kladno opravdu vase,proc neustale narikate nad cikanskym terorem(uvozovky),narikate nad (ne)cinnosti policie?Za b)Vase nasili vyvolava jen dalsi nasili -akce–reakce a za c)staci se jen kouknout na vas web,aby si normalni clovek udelal nazor nad vasi cinnosti…skladajici se z vyrvavani tupych hesel do prazdnoty-smash the reds a konce akcemi typu - napadni levicovy koncert(Jirasek by mohl vypravet..??)..jste nam k smichu…
51 Aktivista ANK // Dec 24, 2006 at 6:38
Ano, okrádáme lidi cestou z nákupů, školáky v autobusech,krademe auta, vydíráme podnikatele, jsme tím největším problémem města. Zaslepená levice si pravdu hold nikdy nepřizná, neboť se jich zas tak netýká, táhnou s nimi často za jeden provaz v rámci multi-kulti, cikánům nepřekáží, jsou to užiteční idioti, kteří přijdou na řadu úplně nakonec. Pozitivní je, že přišla nejen řada kladných emailů, ale i to, že se do této diskuze zapojili lidé, kteří mají s tímto problémem stejné zkušenosti.
PS:Smash the reds není tupé heslo, je to heslo které se mělo realizovat už dávno!!!
52 Aktivista ANK // Dec 24, 2006 at 6:42
A ještě naposled. Konflikty s ANK má akorát tak špína anarchistického,narkomanského nebo bolševického charakteru. Oni se pořád někteří lidé snaží působit jako nezaujatí, většinou když jim teče do bot. Pak se tu objevují zprávy, že ANK napadlo nějakýho obyčejnýho kluka ve tři odpoledne s tyčema, což je hloupost. Normálního člověka se to nedotýká.
53 No-Fun // Dec 24, 2006 at 7:43
Ano,je videt tvoje slepe rozdeleni sveta na My a ti ostatni(tj.levice,tj.narkomani atd.)Psal jsem,ze clanek je podan neobjektivne o kamaradeni,multi-kulti apod.zde nepadlo ni slovo.Sam mam s Romy par negativnich zkusenosti,ale narozdil od vas se snazim nalezt konstruktivni reseni.Jiz nekolik let chodim doucovat romske deti do chudych rodin,ale sam vidim,ze vetsinou je jejich socialni situace zpusobena jimi samotnymi,bohuzel ac antirasista,musim to priznat..I kdyz to bude znit jako fraze,myslim,ze velka cast problemu je zpusobena nasim soucasnym socio-ekonomickym systemem..Konkretne ke Kladnu:problem o jakem se pise v clanku se vyskytuje v kazdem vetsim meste..podivejte se na Most,Chomutov..Problem vsak lezi uprostred ne jen na tech spatnych importerech cizi kultury,jak pise autor clanku.. Napriklad uz nikdo nezminuje vysi najmu vietnamskych obchodniku a kam tyto penize smeruji,uz nikdo nezminuje kolik penez z mestskeho fondu jde na problemove okrajove ctvrti..atd..
54 Václav // Dec 26, 2006 at 17:26
No-Fun: O Pavlu A. Jiráskovi vím jen, že spáchal sebevraždu, ačkoli ANK a NO psaly pouze o smrti.
Rasista nejsem, nacista už vůbec ne. Existují i chytří a slušní černí lidé, čeští Romové jsou však extrém i ve srovnání s jinými skupinami lidí tmavé pleti. Rasisticky smýšlí někteří Vietnamci - odmítají vztahy svých dětí s Evropany a na Romy by šli se zbraní v ruce, pokud by jim za to nehrozil trest.
Většina Vietnamců je však pro spravedlivé (tedy nikoli rasistické) postihování zločinů, často fandí Jiřímu Čunkovi, ale o tom Marcel Winter nepíše, nehodí se mu to “do krámu”, zato Františka Straku pohotově odsoudil.
Pavel: Psát česky se vyplatí, mně tady málokdy kritizují.
Na Kladně nebydlím, proto nemohu k tamní sitauci napsat nic víc, než co jsem psal na začátku. Znovu opakuji, ten problém je třeba řešit, násilné řešení by se mělo uplatňovat pouze v nejvyšší nouzi.
55 No-Fun // Dec 29, 2006 at 18:36
Václav:Ano,co se tyce P.Jiraska mas pravdu,ale uz dost o nem,dalo by se zde dlouze polemizovat o jeho smrti,avsak prijde mi to(ac muj nepritel)ponekud nekorektni a i trochu zbabele..je mi lito,ze jsem se tady o nem zminil..
56 nungurnacidge // Mar 9, 2008 at 7:01
I’d prefer reading in my native language, because my knowledge of your languange is no so well. But it was interesting! Look for some my links:
Leave a Comment