Napsal: Adam Kovář
Podle pravomocného rozsudku Městského soudu v Praze se policista Tomáš Čermák nedopustil porušení zákona svým zákrokem proti Kateřině Jacques dne 1.5.2006. Podle obžaloby s ní měl Čermák smýkat, bít ji před i po nasazení pout a závěrem ji udeřit tonfou do rozkroku. O dalších tvrzeních paní Jacques, kterými po tomto incidentu zaplavila noviny, jako že byla bita i na policejní stanici atd., se již nějakou dobu nemluví vůbec.
Soud po mnoha jednáních, odvoláních atd., definitivně uznal, že bývalý policista postupoval v souladu se zákonem, zatímco tehdejší málo známá kandidátka do poslanecké sněmovny ne, protože neuposlechla jeho výzvy. (Více informací, včetě značné části spisu, je k dispozici na této adrese http://ley.cz/cermak/, vypovídající je i toto video ze zásahu).
A co bude dál? Bude Čermák, který byl po tomto incidentu a mediální hysterii, jejímž prvním cílem bylo dostat Zelené do parlamentu, z řad policie odstraněn, přijat zpátky? Možná, není to tak zcela vyloučené. Bude nějak reagovat hysterka, lhářka a pouliční komediantka Jacques nebo se v ní dokonce pohne svědomí? Těžko. A naletí veřejnost i v budoucnu na podobné mediální hry a hříčky, přestože zde má jasný důkaz, že opravdu nemůže věřit všemu, co si přečete v novinách? Obávám se, že naletí zcela určitě. A to je pro mě to nejsmutnější…


37 responses so far ↓
1 brux // Apr 18, 2008 at 7:11
malej maličkej paprsek spravedlnosti.ne že by ta čarodejníce nedosáhla svého,ale snad to dá aspon policistum odvahu bejt aspon trochu nestraní.
2 Mikke // Apr 18, 2008 at 11:08
Ano, má to logiku. Zákrok nebyl v rozporu se zákonem. Na druhou stranu můžeme tvrdit , že v ČR nemáme např. US mučení povolující zákonodárství, nebo praktiky Gestapa. Z toho nutně vyplývá, že paní “zelená” lhala a musí proti ní být vyvozeny zákoné důsledky. Je to u nás možné? Svého času nějaký kulisák, tvrdil národu, že láska a pravda zvítězí. Lhal, nebo si máme ještě několik generací počkat? Myslím, že nemusíme. Zelení se do parlamentu a potažmo vlády dostali hlavně tímto podvodem. Teď je před nimi hlasování o “radaru”. Je potřeba aby jim voliči ( e-maily, osobní návštěvou na kontaktních místech jejich poslanců) dali jasně najevo, že pokud jediný z nich bude hlasovat PRO, ve volbách za 2 roky ( ne-li dříve ) se na budovu parlamentu mohou dívat jen zveku a snít si další čtyřletý zelený sen. K tomu, aby se to nestalo je myslím především nutné, aby se zbavili urychleně
toho povedeného mileneckého dua, které je vede. Nu a policista Čermák, ten by měl dostat metál, povýšení, finanční odškodnění a urychlený nástup k policii.
3 IVAn // Apr 18, 2008 at 12:01
Mikke, logické to je - ovšem zapomněl jste na ohromnou sílu propagandy a vymývání mozků. Pokud nevznikne OPRAVDU národní alternativa ve formě politické strany s jasně vymezeným pronárodním programem, pak v této zemi budeme hrát stále volební hru Sparta >< Slavia se střídajícími se vlastizrádci v čele země. Takové rychlokvašky jako Zelení a dříve ODA jsou stvořeny pro podchycení těch “slušných, myslících a rozvážných” voličů, kteří hledají alternativu ve stádním přikládání hlasů na dvě maxikupy ODS a ČSSD. Za povšimnutí stojí, že tyto pidistrany zpravidla nepřežijí volební období a jsou při dalších volbách zahraženy “novou”.
4 bernard m. // Apr 18, 2008 at 16:11
Souhlasím s předřečníky. Žako, po které by jinak vcelku ani pes neštěkl, si udělala reklamu a akce účel splnila. Ale buďme rádi, že to dopadlo aspoň takhle.
5 Antonín Dvořák // Apr 18, 2008 at 16:31
Každý z nás může mít jakékoliv výhrady k paní Jacques. Co ale naprosto nechápu je, zastávat se fízlů ?!! Jaká “nestrannost” policistů ?! Pakliže budou mít ten nejmalichernější důvod vás potopit, tak to také udělají, ať budete stát na jakékoliv straně. Být FÍZLEM je totiž morální závada ! Zažil jsem sice osobně jen 2 režimy - ten komunistický a ten současný. Zažil jsem demonstrace před listopadem 1989 i po něm, ale pro mě vždy FÍZL dobytek BYL, JE a ZŮSTANE !
6 bernard m. // Apr 18, 2008 at 18:14
OK, Dvořáku, tak “fízly zrušíme”. Až Ti pak někdo podřízne dítě či matku nebo znásilní manželku, nechoď sem brečet. Pak bude pozdě volat po pořádku.
Mimochodem, ten Čermák podle mě nemá zrovna nervy ze železa a situaci možná šlo vyřešit s větším nadhledem. Nicméně vedle té anarchistické hysterky, která celou tu scénu vyvolala, je podle mě naprosto dokonalý. Ten chlap dělal svoji práci, jestli víš, co to je.
7 Shooter // Apr 19, 2008 at 1:48
Antonín Dvořák: Je velký rozdíl mezí fízlem a policajtem.
S názorem na fízli s Tebou souhlasím.
Pan Čermák byl policajtem a slušného policajta se zastanu vždy, zvláště když je proti němu vedeno politická causa za kterou stojí lidé, kteří český národ zrovna nemají v lásce.
8 Yes // Apr 19, 2008 at 4:49
Smazáno pro hloupost. Redakce
9 Viet Minh // Apr 19, 2008 at 4:56
Antonín Dvořák: Čermák byl uniformovaný policista, a ne fízl, který špehuje lidi. V tom je dost velký rozdíl. V tomto bychom měli být někde jinde, než anarchisti a hools, ti to nerozlišují.
10 Mikke // Apr 19, 2008 at 11:40
IVAn: vymívání mozků našimi sjednocenými tiskovými masmédii samozřejmě znám, proto jsem je také již před rokem přestal kupovat - stačí mi TV, kde je to sice stejné ale nemusím utrácet. Milenecké duo zelených má zcela jistě hradní podporu ( myslím bývalý hrad), což myslím, že jim určitou masmediální kladnou kampaň mohlo poskytnout. Přitom si ale nemyslím, že Zelení mohou patřit do budoucna k těm pidistranám, určeným jen ke sběru hlasů. Stačí jen být skutečně zelenými. Minule jsem u voleb nebyl, považujíc to za zbytečné.
A udělal jsem dobře. Volíce doleva, bych musel plakat nad prodejností těch, které bych volil. Příště půjdu a nezbude mi nic jiného než volit ty, kteří na této straně spektra drží pozice a dokonce ze všech nejvíc chrání národní zájmy.
11 Mikke // Apr 19, 2008 at 11:42
pardon - vymývaní
12 IVAn // Apr 19, 2008 at 11:54
Mikke - jestliže mluvíte o Zelených, asi máme jiné zkušenosti. Nic ze jmenovaného jsem tam nenašel. I já čekám na vhodnou stranu, kterou na naší politické scéně nevidí. Kritéria - důsledná obhajoba národních zájmů, zamezení rozkrádání národního bohatství nadnárodními korporacemi (levičáctví?). Prostě evropský Chávez by byl tím pravým (pro mne, ovšem).
13 Mikke // Apr 19, 2008 at 13:14
IVAn - omlouvám se - možná jsem to nenapsal dost jasně. Pokud mluvím např. o držení pozic, tak tím nemyslím určitě Zelené ani prodejné socdemáky. S Chavézem ovšem souhlas.
14 route66 // Apr 19, 2008 at 15:59
Hoši,hoši(?), pročpak čekat na Chaveze ,když máte Filipa s mladým Grebeníčkem?
15 bernard m. // Apr 19, 2008 at 16:00
Mikke: Také budu asi v příštích volbách volit národní blok, pokud se mu podaří dostatečně zkonsolidovat. Nejvíce mi v soušasné době asi sedí Národní sjednocení. Doufejme, že brzy oficiálně obnoví činnost.
16 SpiritOf** // Apr 19, 2008 at 19:33
route66:nepleťte dohromady socialisty s komunisty,zvláště pak socialisty vlastenecké,národní.Jsem proti kapitalismu i komunismu-obojí vykořisťuje pracující a ničí národní identitu!Chávezova politika je mi celkem sympatická-znárodnění majetku globálních korporací je podle mě přímo famozní úder do tváře všech těch finančníků,globalizátorů a pijavic,jimž jde jen o zisky nehledě na pot a krev národů.
17 Plenkovič // Apr 20, 2008 at 1:29
bernard m.: Jaksi se nám prvé spektrum v poslední době začíná polarizovat. Překvapuje mne, že NSj je dosud v režimu pozastavené činnosti, vždyť podle prohlášení vedení mělo jít jenom o jakýsi drobný administrativní nedostatek. Dále mne zarazilo ukončení činnosti Národních korporativistů a jejich internetového orgánu Národní cti a jeho fúze se zlínskými Autonomními nacionalisty.
Politické hnutí Právo a spravedlnost se nám transformovalo v politickou stranu a Bahníkův pokus o předvolební spolupráci s ODS nějak nevyšel. Ohlášená nová politická strana Národní demokraté pánů Skácela a Kopala je dosud v přípravném řízení. Na pravicové scéně dále došlo k další změně u Mladých konzervativců, z nichž se odštěpila Mladá pravice, která pro změnu se snaží navázat spolupráci s Národní stranou předs. Petry Edelmannové. Patronem Mladé pravice je známý antikomunistický odbojář Milan Paumer, člen skupiny bratří Mašínů. Nějak tomu přestávám rozumět a myslím, že nejsem sám.Nemohl by nám tyto změny někdo srozumitelně objasnit?
18 IVAn // Apr 20, 2008 at 6:32
route66 - čtěte bystřeji! Komunistování je už jaksi vyčpělé, vědí?
19 brux // Apr 20, 2008 at 8:37
antonín-pokud jde o paní Rak či jak se jmenuje o té snad nikdo nepochybuje je to keriéristka,loutka….a jen to že tu nemají rádi sprosté slova mě brání pokračovat.žena která kuli zviditelnění vezme dvě malé děti na demonstraci kde se čeká násilí a ještě je táhne k nejmilitantnějšímu jádru kde lítaj flašky a kameny se nic dobrého říc nedá a to bez ohledu na politické názory(vezmu přítelkyni na 28nebo podobnou pokojnou akci,ale hnal jsem jí když chtěla ject se mnou do otrokovic….a děti to je eště mnohem víc nehledě na to že že dnes už manželka se rozhodla sama to dítě nemá na víběr).takže je vcelku jasné že když už jí nesek žádnej nácek našla si aspon policajta.pan čermák je byl a asi i po osvobození bude obět .já se nezastávám policistu sám chodím na fotbal(podle mě to že jedu pár kilásku za město tam si z nákejma chulošema dám do držky a pak jdu v klidu fandit nikomu neškodí),zučasnuju se opozičních demo(jediná pravá opozice je pro mě národně orientovaná státem nekoupená mládež teda nejen mládež VF,AN….)a jsem skrátka nepohodlnej proto vím kolik bezmozku a karieristu u policie je.ovšem problém není v policii ta je v každém státě potřeba,ale v sistému armáda i policie už z povahy věci jsou ozbrojená pěst sistému(bez ohledu na zákon naoko určený tím státem.kolikrát jsem zažil policejní manévry při bytce s cikány….a policejní nezájem pokud de o nepohodlného(napadení a dobití tyčema mé i těhotné manželky bylo vcelku rychle odloženo),házení zapalnejch lahví od levičáku v pohodě o rok pozdějš házení kamenu v pohodě,ale obrana a nájezd autem do utočníku okamžitě tvrdej policejní zásah….i to je realita Mostu.ovšem policista se chová podle toho co mu nařídí politik a ten podle toho co mu dovolíme.pana čermáka neznám klidně muže bejt hovado,ale tam se choval podle zákona a osudným se mu stalo že neodvrátil zrak jako mnoho dalších policistu jen proto že zločin zrovna páchá někdo vyvolený na někom státu nepohodlné.já se dalek se zastávat skorumpované policie,ale pan čermák jí ostudu nedělal a jen víc takovejch.ano platíA.C.A.B,ale jen proto že poslouchaj politické bastardy.
20 František Nonnemann: // Apr 22, 2008 at 1:40
SpiritOf**: vlastenecký socialista, to je moc pěkný výraz. Jen škoda, že nedílnou součástí socialismu je internacionalismus. Ale to už tak bývá, že někteří se hlásí k ideám, o kterých nic neví…
A Cháves, obdivovatel Castra, Che Guevarry a Lenina, to je opravdu socialistický vlastenec jedna báseň. Ale co se divím, rudá a hnědá jsou dvě strany téže falešné mince.
21 SpiritOf** // Apr 22, 2008 at 9:03
Nonnemann:Evropský nacionalismus je v podstatě internacionalismus mezi bílými národy.Uvědomění si evropské sounáležitosti je důležité pro společný boj za evropskou kulturu a společnost.Bez toho zůstane jen u šovinismu,vybičovaný katolický nacionalismus je stejný jako kapitalismus,,jelikož nemá žádnou jinou ekonomickou koncepci.Korporativním uspořádáním se nic moc nezmění,i když pořád lepší než to co je nyní. Chávez si bere vzor z jihoamerických revolucionářů ale debata se vedla o tom,co udělal dobrého.S tím vyvlastněním nadnárodních firem musím souhlasit. Můžete si držet svůj konzervativní pravičácký postoj…ovšem opakuji,že Chávez tímto dal pohlavek všem bankéřům nejen vyvoleným.
22 IVAn // Apr 22, 2008 at 13:35
FN - opusťte na chvíli navyklá schémata (socialismus, internacionalismus,….) a zkuste zvážit, jestli je názor vlastnictví strategických odvětví, spojených se zemí (myslím doslova - infrastruktura atd.) státem nutně názorem komunistickým. Chávez může obdivovat, koho chce, ale reálně zabránil rabování své země cizími společnostmi, produkty reálně rozděluje mezi své lidi (opravte mne, jestli se mýlím); to je to, co na něm mohu obdivovat já.
23 Mikke // Apr 22, 2008 at 15:13
bernard m.: bohužel jste mi nerozumněl. Myslel jsem současnou parlamentní stranu. A obecně, k tomu Chavézovi bych přidal ještě Putina.
24 František Nonnemann // Apr 23, 2008 at 0:45
SpiritOf**: nerad jsem nepříjemný, ale co to je za pojem “katolický nacionalismus”? Ještě nikdy jsem to neslyšel, můžete mi to nějak vysvětlit?
O tom, že nacionalismus je opositum od internacionalismu, snad není třeba ani mluvit.
IVAn: ne, svoje obvyklé schéma, že bolševiky a socialisty všech barev pohrdám a skutečně upřímně je nemám rád, neopustím. Vlastnictví strategických odvětví průmyslu jistě není z principiu socialistická idea, ale ukrást je bez náhrady je naopak klasicky socialistická idea. A rozděluje mezi své lidi? Peníze z ropy nechává z velké části projíst chudinou a to ještě chudinou v oblastech, kde má velkou podporu. Jako správnému socialistovi mu totiž nezáleží na tom, co bude s jeho zemí za pár let…
25 IVAn // Apr 23, 2008 at 1:33
FN - někdy Vám až závidím Vaše jistoty. Ovšem malý detail je v tom, že Chávez (pokud vím) neukradl strategická odvětví bez náhrady. Asi ta náhrada nebyla taková, jak by si dotčení představovali (holt nikdo za Venezuelu nepodepsal smlouvu o ochraně investic s Holandskem, tedy ani na arbitrážích nemohou tuto zemi pumpnout), nicméně za to ukončené rabování Chávezovi nemohu netleskat a trpce nesu, že tu není nikdo jeho formátu. A že nechává peníze z ropy projíst chudinu - to je jen dílčí fakt, taky proučit a proléčit.
26 František Nonnemann // Apr 23, 2008 at 2:53
IVAn: vy si klidně tleskejte kdejakému obdivovateli Lenina ( http://www.mltoday.com/Pages/Venezuela/Chavez-Lenin.html ), pro mě je proti tomu každý obdivovatel Lenina stejná špína, jak ten masový vrah sám.
27 IVAn // Apr 23, 2008 at 3:22
FN - a vy se klidně přehrabujte v pomluvách, mne zajímají konkrétní výsledky práce. A ty Chávez díkybohu má.
28 František Nonnemann // Apr 23, 2008 at 3:27
Aha, pro obdivovatele bolševiků a podobné lůzy jsou zase fakta pomluvy. A hladomor na Ukrajině také nebyl, že? Také odporná pomluva nadnárodního kapitálu…
29 IVAn // Apr 23, 2008 at 4:03
FN vedle jak ta jedle - Vy o voze, já o koze …. to nemá smysl.
30 František Nonnemann // Apr 23, 2008 at 4:06
Ano, každý mluvíme o něčem jiném. Já o tom, že obdivovatel bolševického vraha je pro mě lůza, Vy o tom, že mu tleskáte.
31 Mikke // Apr 23, 2008 at 14:35
Hladomor sice na Ukrajině byl, nicméně Leninovi a jeho pokračovatelům nelze upřít skutečnost, že ruský národ dostali z válenek a 80% negramotnosti za pohé 2 generace ( po odečtu následků 2 sv.války, která Rusko totálně zdevastovala a vrhla o několik desetiletí zpět ) na úroveň vyspělé světové velmoci, která dávala např. v tak sofistikovaném odvětví jako jsou lety do vesmíru zbytku vyspělého světa v čele s USA pěkně na zadek. Takže si myslím, že toliko zaujatosti zase netřeba a Chavéze, který si v této oblasti bere za vzor Lenina netřeba nazývat lůzou, spíš může sloužit jako vzor pro ochranu národních zájmů. Tím dospívám k závěru, že pravdu má IVAn.
32 Pozorovatel // Apr 23, 2008 at 17:29
Ta modernizace přišla Rusko pěkně draho, když uvážíme desítky milionů obětí. Navíc průmyslová výroba z r.1913 (5. místo na světě) byla dosažena až po více než dvaceti letech, navíc za cenu pominutí výroby spotřebního zboží a likvidace části prosperujícího zemědělství.
Sovětský průlom do vesmíru byl kromě převzatých německých a různou cestou získaných amerických technologií především otázkou priorit, kdy Američané váhali plýtvat na málo efektivní kosmický výzkum prostředky daňových poplatníků (k prestižním závodům se dal strhnout až Kennedy) http://www.rolfkenneth.no/NWO_review_Sutton_Soviet.html .
33 Mikke // Apr 24, 2008 at 16:33
To jste mne opravdu přesvědčil jako vždy! Jen tak mimochodem jste opět vedle. Američané, nikoliv Rusové “ukradli” Němcům v roce 1945 raketového odborníka Wernhera von Brauna s celým jeho týmen
a dokumentací. A věřte mi, že to jak si Američané na tomto poli omlouvají svoji prohru mne opravdu nezajímá. Jak vidím Vás asi ano “daňový poplatníku”
34 Pozorovatel // Apr 24, 2008 at 18:08
Jo, na rozdíl od Vás mě historie zajímá a tak vím, že jeden Američan po startu Sputniku poznamenal cosi o tom, že zajali ty nesprávné německé generály - ono totiž něco těch vědců a technologií zbylo i na Rusy http://www.russianspaceweb.com/a4_team_moscow.html
Pochopitelně kdyby byl výzkum vesmíru americkou prioritou, výsledky by se dostavily dříve než v SSSR, mj. díky pokroku v miniaturizaci. Toho byla později dokladem řada letů na Měsíc a konstrukce raketoplánu. Ale na rozdíl od SSSR museli američtí politici výdaje státního rozpočtu nějak odůvodnit před veřejností, což zprvu drželo náklady dost dole.
35 Mikke // Apr 24, 2008 at 18:43
Mě historie rovněž zajímá. To co mi tady nustále podsouváte samozřejmě znám. Ale život a zkušenosti, mě naučily do určité míry nevěřit zdrojům ( resp. je považovat za propagandistické) ze kterých Vy čerpáte ty svoje jistoty. A pro příště by jste se měl držet tématu. Řeč byla o období 1917- cca 1965. Lety na Měsíc s lidskou posádkou a raketoplány je zase jiná kapitola. To bychom taky mohli dospět k současné AMERICE a odůvodňování, resp. smysluplnosti jejich zbrojních a válečných rozpočtů.
36 Pozorovatel // Apr 25, 2008 at 14:14
Žádných časových limitu “tématu” (”zmlácená” Jacques ?) jsem si nevšiml, program letů na Měsíc začal r.1961, když máte každý můj zdroj za propagandu, tak to je potom těžké…
37 Mikke // Apr 28, 2008 at 7:59
No s Vámi je to těžké - vlastně lehké, páč chcete mít za každou cenu poslední slovo a potom blábolíte.
Začátek programu není přistání!! - to se uskutečnilo až 20.6. 1969, tedy o osm let později. Navíc to první přistání je diskutabilní - je kolem něho až moc záhad, takže to mohlo být i o pár let později. Navíc první sonda co na měsíci přistála ( 3.2.1966 Luna 9)
byla rovněž z ruské kuchyně.
Leave a Comment