Altermedia ČR
Altermedia ČR: „Ideologická převaha je důležitější než parlamentní většina…”
UltraViolent Street Wear, t shirts and clothing with a street tough attitude

Poslední hřebík

August 25th, 2008 · Diskuze (50 Comments)

Email This Post Print This Post

Napsal: Vladimír Stwora

Zrovna když jsem si říkal, že naše vláda už nemůže klesnout víc a nemůže udělat rozhodnutí ještě blbější, než ten podepsaný radar, opět mě překvapila. A potvrdila tak známé přísloví, že nikdy není tak špatně, aby nemohlo být hůře. V případě našich politiků, nikdy nejsou tak zlí, kolaborantští, bezpáteřní a hlavně proti-národní, aby nemohli udělat ještě další krok směrem ke zkáze země. V těchto dnech ho udělali.


Jak se dozvídám z novin, sněmovna schválila zákon, který umožní přistěhovalcům ze zemí Třetího světa a odkudkoliv přijet do Čech a na Moravu a usídlit se tam. Začít pracovat.

Jde o zákon zavádějící tzv. zelené karty (Je jistě jen náhoda, že Američané používají pro totéž označení green cards. Když vlezdoprdelismus, tak důsledně.)

Vláda prý chce řešit „nedostatek pracovních sil.“ Protože v Čechách je úúúúžasný nedostatek pracovních sil. Kolik že máme nezaměstnaných? Ano, říkají politikové, nezaměstnané sice máme, ale na druhé straně máme „spoustu“ profesí, které nechtějí vykonávat nejen oni (nezaměstnaní), ale nikdo. Lopatnícké práce. Výkopy, výkopy a (abych nezapomněl, také) výkopy. Za tím účelem si sem nataháme černochy z Afriky, pro které, jak známo, není větší slast, než kopat, a když jim strčíte lopatu do ruky, nedají si ji vzít. Také třeba Indy, Pákistánce, a bůhví koho ještě. Je to šikovné, my Češi budeme intelektuálnit, chodit do divadel a bavit se a barevní budou makat. Jak to, že to ještě nikoho nenapadlo dřív?

Zcela to vyřeší akutní nedostatek pracovních sil. A vůbec, ani malinko, nebudou zatěžovat náš sociální systém. Jednak budou všichni zdraví jak řípy, jednak sem zásadně budou jezdit jen svobodní, bezdětní muži na vrcholu sil a samozřejmě s čistým kriminálním rejstříkem. Nebudou tady vytvářet své vlastní enklávy s vlastními zákony, nebudou požadovat školy ve svém jazyce, nebudou nám vnucovat své náboženské zvyky, nic z toho. Naopak, rychle se naučí náš jazyk, protože čeština je lehká a pro ně by to byla tak jako tak hračka. A přispějí do bohatosti naší kultury, jako přispívají štěstím vrnícím Kanaďanům k té jejich. A až budou výkopy provedeny, skromně poděkují a v tichosti zase odjedou a my se po celou tu dobu budeme mít dobře. Žádná rozvětvená rodina manželek, babiček, sester, bratrů, strýců a prastrýců je sem nebude následovat, kdepak. No není to úžasný plán našich politických „elit“? Jen se podívejte, jak hezky to funguje v jiných státech. Taková Franice či Německo si je nemohou vynachválit. Na rukou by je nosili.

Bohužel se našlo několik xenofobních politiků, kterým se ta myšlenka nezdá tak úžasná. Například David Rath se obává, že nám sem zavlečou tuberkulózu a AIDS. Také prý řekl, že by mohli mít dobré volební heslo: Místo mozků svaly. “Vláda Mirka Topolánka otvírá Českou republiku přílivu lidí z Afriky a Asie. Pochlubte se s tím! Dejte si to na billboardy!” vybízel už v úterý občanské demokraty.

Není bez zajímavosti, a noviny na to upozorňují, že pravice v tomto hlásá šplechty obvyklé spíše pro levicové liberály a sociální inženýry, kdežto levice to odmítá a zastává spíše názor tradičně konzervativnější a pravicovější. Jinými slovy, zmatení pojmů je důkladné a promyšlené. Nikdo už neví, co vlastně je, a co hlásá.

Cituji z novin: Lubomír Zaorálek připomněl francouzskou zkušenost s přistěhovaleckými ghetty. “Jsem přesvědčen, že Česká republika by se měla vyhnout chybám, ke kterým došlo v ostatních zemích západní Evropy. Mám na mysli to, co se stalo ve Francii a v Německu. Země, ve kterých vznikla poměrně rozsáhlá ghetta obyvatelů Turků, Arabů. Vznikla tam celá předměstí, ve kterých jsou dnes poměrně velké dramatické sociální problémy. Ve Francii jsou zapalována auta. Ty země viditelně obtížně hledají schopnost si s přívalem těchto nových etnik, kultur, národů poradit,” varoval Zaorálek.

Naštěstí oba xenofobní a rasistické politiky stačili včas označkovat, stejně jako další opozici převážně z řad sociálních demokratů. “Nebudu komentovat nic z toho, co tady řekl pan poslanec Jean-Marie Le Rath, které byly spíše skrytou, ne-li velmi otevřenou xenofobií,” řekl ministr Nečas v narážce na francouzského pravicového politika Jean-Marie Le Pena známého svým odmítavým postojem k přistěhovalcům, píší v novinách.

Tím debata skončila, protože, jak je každému jasné, s xenofoby a rasisty se vláda bavit nebude.

Všechno dobře dopadlo, zákon o green cards, pardon, zelených kartách byl přijat rozdílem jediného hlasu. Pan prezident jej, předpokládám, podepíše, tak jako podepíše smlouvu o radaru, protože je vlastenec a chce pro Čechy to nejlepší. Možná se mýlím, v tom případě se mu zde veřejně omluvím.

A teď vážně. Ze všech zločinů, které mnohočetní grázlové ve vládě za těch 19 let od začátku divokého kapitalismu napáchali, je tento zatím největší. Čert vem dalekosáhlé rozkrádání majetku a tunelování národního bohatství, to se dá nahradit. Čert vem rozklad školství, výrobu sebevědomých debilů, ti časem umřou a škola se dá zase obnovit. Konečně jsme národ Komenského. Čert vem kulturní devastaci národa, ta přišla a může odejít, až se zase začne učit normálně. Čert vem vykradenou zdravotní péči, nemocní ať umřou, zdraví zůstanou. Čert vem radar, aspoň to budeme mít rychle za sebou, až to začne. A rakovinné nádory z jeho záření přece jen postihnou jen par stovek tisíc lidí v okolí. Ale natahej si do země hordy odjinud a máš jistotu, že národ padne. Tohle je ověřená metoda od dob starého Říma a Řecka, nesčetněkrát potvrzena ve staletích následujících a naposledy viděna jako na Petriho misce na příkladech Kanady, Ameriky, Německa, Francie, Holandska a dalších umírajících národů.

Aby mi bylo rozuměno: Opatrně kontrolovaná imigrace je zdravá, ale je nutno přihlížet odkud sem přistěhovalci přicházejí (Ukrajina je OK) a co umějí. Je vždy dobré přijímat lidi vzdělané, státu to ušetří za školství. A hlavně, hlavně je nutno přihlížet k tomu, zda jsou nově příchozí ochotni splynout s většinovým národem, přejmout jeho jazyk a zvyky. Pokud ano, nemám s tím problém.

Tavicí kotlík, jak byl před druhou světovou válkou prosazován v USA, se ukázal celkem prospěšný. Do doby kolem sedmdesátých let minulého století, než do ringu nastoupili politicky korektní levicoví liberálové a sociální inženýři a začali ho likvidovat zevnitř. Také pozor, tavicí kotlík se nehodí pro národy s vlastní historii a kulturou přesahující více než jedno století. Pro tehdejší Ameriku byl plus, pro tisíciletý národ v srdci Evropy by byl jed.

Faktem je, a člověk by musel být slepý a hluchý a bezprizorní, aby to neviděl, že zkušenosti z okolních států jasně ukazují na tragedii tohoto řešení. Nově příchozí splynout NECHTĚJÍ. NIKDY. Nebudou se učit náš jazyk, nebudou akceptovat naše zvyky. Budou si dělat uzavřené jazykové enklávy, kde platí jejich zvyky, zákony a pravidla, tak jako to dělají v jiných západních státech. Na většinovou společnost budou pohlížet nevraživě a vždy s nataženou rukou. „Vy nám musíte dát“ a „My máme právo“ je jejich motem. Pokud to nedostanou, následuje obvinění z rasismu, xenofobie, známe to všichni.

Deklaruji tuto kolaborantskou vládu za to nejhorší, co nás od doby budování „kapitalismu“ potkalo, za nepřátele a zrádce národa.

Zveřejněno se souhlasem autora. Převzato ze stránek Zvedavec.org.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading ... Loading ...


Tags: Z domova · Úvahy a komentáře

50 responses so far ↓

  • 1 .45 // Aug 25, 2008 at 22:58

    “Nakonec bude vse odpusteno, krome zrady rasy.”
    George Lincoln Rockwell

  • 2 Jan Horsen // Aug 25, 2008 at 23:33

    NIC NEŽ NÁROD !!! Pochopitelně multikulti,
    jak káže Brusel. Hrozím se toho, co napáchají
    až budou “Předsednictvo”.

  • 3 Pozorovatel // Aug 26, 2008 at 1:50

    Abychom nedopadli jak chudáci Amíci - také se starali jen o byznys, hleděli po večerech na desítky tamních Nov, naslouchali stovkám amerických Železných, ti nejsofistikovanější četli i převážně liberální tisk a najednou jsou v zemi 3.světa, i když zatím “pouze” složením populace.

  • 4 R.O. // Aug 26, 2008 at 7:15

    Bohužel současná vláda je opravdu snad nejhorší co jsme kdy měli. Ostatně kam směřuje ODS šlo vypozorovat již půl roku před volbami, když se z ničeho nic vedle Topolánka objevil Havlovec Vondra. Jen nechápu, jak je Havel a spol. schopen stále významně tahat za nitky a určovat osud naši země.

  • 5 LJM // Aug 26, 2008 at 7:30

    Deklaruji tuto kolaborantskou vládu za to nejhorší, co nás od doby budování „kapitalismu“ potkalo, za nepřátele a zrádce národa./blockquote>

    Pod toto se podepisuji. Už za Špidly, Grosse anebo Paroubka jsem si říkal: “Panebože, kam tohle všechno jde…”, ale to, co v této zemi napáchala současná vláda, překoná vše předchozí dohromady.

  • 6 Horst // Aug 26, 2008 at 8:15

    Jen bych se nad něčím pozastavil - proč se zde tahají “hordy” apod., když je zde dost Čechů, kteří by mohli vykonávat libovolnou práci?

  • 7 Recyclator // Aug 26, 2008 at 8:36

    Horst: odpověď je zřejmá 8)

  • 8 Recyclator // Aug 26, 2008 at 8:43

    Mimochodem, zajímalo by mě, jestli vůbec někdo místo té hysterie přečetl celý proslov ministra Nečase, z něhož je zřejmé, že tento program zelených karet velmi zpřísní podmínky pro pracovní imigraci do naší země. Jistě, nejideálnější by bylo tomu asi zamezit uplně (?), ale s vládou, jakou máme, je toto patrně největší skos kupředu (k lepšímu) v otázce imigrace. Jen si to najdětě a přečtete, uvidíte sami.

  • 9 Recyclator // Aug 26, 2008 at 8:44

    skos = skok*

  • 10 Recyclator // Aug 26, 2008 at 9:08

    A jak tak koukám na článek, tak ani autor si nečetl, co vlastně Nečas říkal a zmiňuje skoro vše, čemu právě mají zelené karty zamezit :D

  • 11 Horst // Aug 26, 2008 at 9:44

    Recyclator: Prosím, máte nějaký link? Díky.

  • 12 Tom@s // Aug 26, 2008 at 10:14

    Problém je, že tomu co Nečas říkal absolutně nevěřím, jelikož podobnou taktiku už aplikovali v minulosti. Podmínky mají jen ospravedlnit zavedení zelených karet a až bude vše “upečeno” budou ignorovány a obcházeny. Ale rád bych se mýlil.

  • 13 Tom@s // Aug 26, 2008 at 10:15

    Jinak slova ZRADA je zcela na místě!!!!!

  • 14 Recyclator // Aug 26, 2008 at 10:16

    Aha, zdá se, že to není tak lehké dohledat. Už jsem nenašel ani tam, kde jsem to četl já :)
    Nicméně je to ještě např. zde: http://tinyurl.com/5huxl5
    od odstavce “Místopředseda vlády a ministr práce a sociálních věcí ČR Petr Nečas (ODS):”

  • 15 Recyclator // Aug 26, 2008 at 10:17

    Tom@s: Jestli mu věřit je, pravda, jiná otázka :) Nicméně takto to vypadá líbivě.

  • 16 Horst // Aug 26, 2008 at 11:07

    Recyclator: Hm, takže to opět vypadá na socialistické fabulace…, klasika.

  • 17 Horst // Aug 26, 2008 at 11:09

    nebo spíše konfabulace

  • 18 Recyclator // Aug 26, 2008 at 11:50

    Horst: trochu to rozšiř pokud možno. Nevím, co si z tvého příspěvku vyvodit .)

  • 19 Horst // Aug 26, 2008 at 12:08

    Recyclator: Na mysli mám vyjádření socialistů Ratha a spol., kterými matou veřejnost.

  • 20 tom // Aug 26, 2008 at 14:22

    Přijdou sem cizinci (třeba z Afriky), měsíc budou makat, pak je to přestane bavit a do práce přestanou chodit. Co s nima? Nečas řekl toto:
    “Přijde-li držitel zelené karty o zaměstnání, má dva měsíce na to - a chci zdůraznit, bez sociálních dávek, bez podpory v nezaměstnanosti a bez ostatních sociálních dávek - aby si nalezl nové místo, které je přístupné pro zelené karty. Pokud ho nenalezne, nenastoupí na toto místo, ztratí povolení k pobytu a musí opustit území ČR.”
    Ale jakým způsobem se tihle nemakačenkové vystěhujou z ČR když nebudou mít kam jít?? Co s nimi?? Na tohle Nečas nezná odpověď. Zůstanou už tady a budem je živit z našich daní. Budou si tu zakládat rodiny a bude jich víc než Čechů.

  • 21 František // Aug 26, 2008 at 14:55

    NEČAS:
    “Přijde-li držitel zelené karty o zaměstnání, má dva měsíce na to - a chci zdůraznit, bez sociálních dávek, bez podpory v nezaměstnanosti a bez ostatních sociálních dávek - aby si nalezl nové místo, které je přístupné pro zelené karty.

    Bez sociálních dávek? To si máme myslet že se s tím smíří že budou bez peněz?!!! Hmmm tak to se připravme na loupeže a vzrůst kriminality. SCHVÁLNĚ, CO UDĚLÁ ROM KDYŽ MU VEZMETE SOCIÁLNÍ DÁVKY???HMMM…..

    Pane bože, žádné zelené karty! Ustoupíme jednou a pak už budeme USTUPOVAT STÁLE!
    NEBUĎME NAIVNÍ! STANEME SE LOVENOU ZVĚŘÍ….KDO SE MNOU SOUHLASÍ?

  • 22 Recyclator // Aug 26, 2008 at 14:59

    Já vás lidi (ovce?) nechápu. :) To je pořád samé “vystěhujte je pryč”; “seberte jim sociální dávky” apod. A když konečně někdo dostane rozum a chce zavést tyto pravidla, tak je to špatně. Hehe, tady na altermedii prostě lidi musí jít pořád proti systému, je jedno jestli dělá dobře nebo špatně, hlavně být proti. :D

  • 23 Horst // Aug 26, 2008 at 15:02

    A mezitím, co se zde bahníme v našem politickém korýtku, Rusko uznalo Osetii a Abcházii.

  • 24 Recyclator // Aug 26, 2008 at 15:05

    František: Vy se vlastně snažíte říct, že cikáni na sociálních dávkách jsou bezva a vlastně jediné možné řešení a proto pryč se zelenými kartami, které znamenají velké zpřísnění současných imigračních podmínek.
    Jestli Vám to nedává logiku, tak v tom jsem s Vámi.

    Vážně se dívím, že místo oslavného článku, jež by měl na obrázku ohňostroj nad Prahou se sem dostal nějaký “Poslední hřebík”, ale možná jsem v zemi bláznů, kde vše chodí naopak.

  • 25 František // Aug 26, 2008 at 15:11

    Historie je tu proto abychom se poučili-Co se dálo, bude se dít zase. Vidím co se děje v ostatních zemích-Francie, Británie……

  • 26 Horst // Aug 26, 2008 at 15:27

    Ještě pořád mi nikdo konkrétně neodpověděl na otázku, proč je vůbec třeba zde zvát cizince na práci? Toto prostě nedokážu pochopit. Proč raději nevezmou Čechy, kteří jsou na pracovním úřadě? Nebo oni tam už nejsou???

  • 27 Recyclator // Aug 26, 2008 at 15:27

    František: Právě, věřím, že tak bychom dopadli taky, kdyby nepřišel Nečas s tímto nápadem.

  • 28 Recyclator // Aug 26, 2008 at 15:35

    Horst: páč Češi mnoho jobů prostě vzít nechcou. Mám s tim osobní zkušenosti. Mnozí si přijdou jen pro razítko a mažou zpět na úřad.

  • 29 pepino // Aug 26, 2008 at 15:44

    Lidi je to hrůza, až se sem dostane tmavá lůza.TeĎ vážně, oni se zde nedomluví. Tedy zase bude někdo kdo za ně udělá řidičský průkaz, tedy napíše za úplatu správné odpovědi do testů a hned bude dost řidičů na kamionech. Bude také dost zoufalých lidí, kteří si budou opatřovat “chléb” zločinem. Langer na to dohlédne, že? Ten dohlédne jen na to aby měl ochranku a na nás se vykašle. Měli bycho vládě už konečně ukázat že mohou také dostat přes ústa a začít se chovat podle našeho přání.

  • 30 František // Aug 26, 2008 at 15:51

    Horst:
    Ještě pořád mi nikdo konkrétně neodpověděl na otázku, proč je vůbec třeba zde zvát cizince na práci?

    Nejde o práci, jde o to sem přitáhnout imigranty
    Znám hodně šikovných kluků-řemeslníků. Mzdové náklady jsou příliš vysoké, raději dají 20 000kč na ruku Ukrajincovi než platit mzdové náklady zaměstnavatele 27 000kč.
    Náš stát ale s pracovníky zaměstnanými načerno nic nedělá

  • 31 Recyclator // Aug 26, 2008 at 20:11

    František: Však už jsem na to vám oboum odpověděl. Dokud se my, Češi, nějak radikálně nezměníme, tak nezbude nic jiného, než cizince zvát. Ale to nikdo z nás stejně nijak nezmění a v náhlý kolektivní zázrak nevěřím .))

  • 32 LJM // Aug 26, 2008 at 20:55

    Uděluji “námezdní pracovní síle” z Třetího světa červenou kartu!

    Bože, já to tu nechci! Už teď tu máme hejna Cikánů a Vietnamců a nevíme, co s nima! Co teprve pak?

  • 33 Pozorovatel // Aug 27, 2008 at 0:31

    Jeden Recyklátor účinnější hejna Vrąn, zdá se. Jací Češi by se to měli měnit, zaměstnavatelé či snad zaměstnanci kupodivu neochotní pracovat za minimální mzdu - k tomu totiž zavedení zelených karet směřuje ? To nemluvím o tom, že velká část průmyslu a obchodu je v cizích rukou a zde žádné nacionální zábrany neexistují, vše je podřízeno zlatému teleti profitu.
    Neslyšel jsem nic o tom, že zelené karty mají omezit imigraci - naopak se mluvilo o tom, že ani ony nezajistí pracujícím cizincům “všechna práva” (kde se najednou vylíhla, zvláště pokud tu jsou nelegálně ?).
    Prostě klasická salámová metoda, miliony Mexikánů, které udělají záhy z bílých Amíků minoritu také začínaly jako “undocumented workers” - politicky korektní opis pojmu Illegal Aliens. Obhajováni stejnou klakou jako ti naši, zatím ještě nedorazivší různobarevné zástupy.
    Dosud byla proti ilegálním pracovníkům persekuce pouze patetická (hlavně předvolební), ani Recyklator si jistě nemyslí, že naše vlády budou financovat každodenní letecké speciály vyhoštěných zelenokartáčníků do Mongolska, Uzbekistánu či Vietnamu, o Africe nemluvě…
    A pak je tu pochopitelně i kouzlo řetězové migrace, která do USA (a nejen tam) dostala celé palestinské vesnice či africké kmeny - z pečlivě prověřené sympatické kvalifikované dvojice se může za pár let stát neprověřená osada o počtu až sto osob…
    Zdejší diskuze na “extremistickém” webu tak kupodivu vyznívá oproti mainstreamu o hodně klidněji, prostým lidem už došlo, kam je modré straky doklovaly… Když proti tomuto “pravicovému” opatření brojí i úd Židovské obce Drath, to už je co říci - převrácení všech hodnot, řekl bych, na Západě je pravice proti imigraci alespoň symbolicky…

  • 34 Pozorovatel // Aug 27, 2008 at 0:52

    Redakci : případně uvolněte pouze jeden můj příspěvek, ať se to tu nezanáší, děkuji.
    Horste, proč by měla být ruská pomsta za Kosovo (Srbům však málo platná) zajímavější než okázalá likvidace národa jeho údajnými zástupci, kteří tak nechtěně názorně demonstrují, “o čem” ta demokracie skutečně je ?

  • 35 KP // Aug 27, 2008 at 1:08

    Ja to budu resit jednoduse: OKO za PAR OCI - ZUB za VSECHNY ZUBY. A je to vyreseny. Bud jsme sraci nebo vlastenci. Nic neni zadarmo. HOTOVO. Zdar.

  • 36 Horst // Aug 27, 2008 at 7:29

    Pozorovatel: Jasně bylo to OT, tak se hned nerozčilujte :))

    František: Mám pocit, že právě “stát” vytváří vhodné podmínky pro to, aby zaměstnavatelé zaměstnávali lidi na černo. Jsou zbytečně vysoké daně na všechno, dále mj. nespravedlivá daň z příjmu, přebujelý státní aparát - na který někde stát peníze brát musí - tam je základní příčina problému - v jakémkoliv socializmu, nebo systému, který funguje na jeho principech.

    Dále je to věcí každého člověka - už jsem to psal několikrát: Když se vyučím mlékařem, přeci nebudu urputně lpět na svém řemeslu, když mlékařů bude brutální nadbytek a raději půjdu dělat cokoliv jiného! Prostě je třeba brát jakoukoliv práci - mám pocit, že okrást stát není sice legální, ale oprávněné určitě, neboť dnešní “stát” mě okrádá neustále - jak finančně, tak duševně. - Vy si dovedete představit, řže by jste trdloval´ na PÚ? Já tedy NE.

  • 37 František // Aug 27, 2008 at 8:24

    Recyclator // Aug 26, 2008 at 20:11

    František: Však už jsem na to vám oboum odpověděl. Dokud se my, Češi, nějak radikálně nezměníme, tak nezbude nic jiného, než cizince zvát. Ale to nikdo z nás stejně nijak nezmění a v náhlý kolektivní zázrak nevěřím .))

    A to chcete říci, že je problém v Češích? Takže Švédi, Angličané, Němci, Američané, Dánové a další také byli flákači a proto tam MUSELI přitáhnout ty pracovité Turky a jiné.
    Nevěřím že se nechce bílým pracovat, Evropu budovali Evropané, ne černoši.
    Před rokem v Chorvatsku přišel ministr s tím, že Chorvatsko POTŘEBUJE 1 000 000 imigrantů jako pracovní sílu! Ale kde by tito pracovali už NEDOKÁZAL ODPOVĚDĚT :D
    Problém, jak říká Horst záměrně vytváří “náš stát” aby nám mohl cpát do hlavy potřebu imigrantů.

  • 38 Horst // Aug 27, 2008 at 8:44

    František: Podívejte, zastávám názor, že kdo chce, tak si práci najde. I kdyby měl zametat chodníky - to je taky práce. Je zajímavé, že jsem žádného Čecha neviděl zametat. Zametají pouze Cikáni. Kopáči - zase Cikáni.To je ovšem ta viditelná část.

  • 39 Tom@s // Aug 27, 2008 at 9:17

    Je pravda, že tohle je cesta do pekel ať chceme nebo ne. “Inženýrství” zelených karet bylo ve velkém použito v USA a všichni dobře vidí, jak to dopadlo. Myslím si, že lhůta na opuštění země se krapet protáhla :-). Tohle je a bude věčný problém, buď snížit daně, zvýhodnit zaměstnavatele v “neoblíbených” oborech a mladé rodiny. Regulovat “monotolní” postavení řetězců a zakázat imigraci a nebo si sem natáhnout petrobarevnou lůzu, ze které bude pracovat jen zlomek. A zbytek? Vždyť to znáte, stačí se podívat do Francie… Pro mě je volba jasná. TAKOVÁTO IMIGRACE JE ZLO a JEN BLÁZEN SI MYSLÍ OPAK!!!

  • 40 Recyclator // Aug 27, 2008 at 11:01

    František: Problém těch ostatních zemí bude zase jinde, nemyslíte snad, že je kopírujeme? Každá země má svoje prostředí, svoje problémy, svoje příležitosti. Každý národ má trochu jiné smýšlení a vlastnosti, takže bych to neporovnával s námi a u nás tento problém je.

    Nakonec, jak říká Horst…

  • 41 František // Aug 27, 2008 at 11:36

    Otázka je, zda li by zametač chodníků uživil rodinu.
    Horst:Je zajímavé, že jsem žádného Čecha neviděl zametat. Zametají pouze Cikáni. Kopáči - zase Cikáni.To je ovšem ta viditelná část.
    To já jsem také v Německu ANI JEDNOU! neviděl zametat třeba takového Turka :D
    A co se slušných cikánů-kopáčů týče, tak ti před rokem 1989 pracovali jako kopáči dost! Ale byli vytlačení jinými kopáči- Ukrajinci, to je fakt!
    A že jste neviděl dělat výkopové práce bílé Čechy? Tak to mi povězte kde žijete.

  • 42 František // Aug 27, 2008 at 11:52

    Podívejte se, pohybuji se v tom často-ještě před lety pracovali Ukrajinci za 50kč na hodinu(jako zedníci, TESAŘI, kopáči……..) tím zlikvidovali spoustu živnostníků-řemeslníků a také zabránili UČŇŮM SI ZÍSKAT PRAXI. Ale dnes kluci ukrajinští si řeknou, třeba takový tesař o 120 korun na hodinu(samozřejmě na ruku) a požadují 3krát denně jídlo(pracují 10 hodin). Učeň nemá skoro šanci sehnat praxi v řemeslu! Možná tak jako pokladní v Makru.
    Řekněte, co má dělat takový borec, kterého znám, bývalý pracovník v ocelárnách. Je mu 42 let. On by klidně zametal, ale kdo mu za to dá 20 000 kč hrubou mzdu?
    Recyclator:
    Problém těch ostatních zemí bude zase jinde, nemyslíte snad, že je kopírujeme? Každá země má svoje prostředí, svoje problémy, svoje příležitosti. Každý národ má trochu jiné smýšlení a vlastnosti, takže bych to neporovnával s námi a u nás tento problém je.

    Ano Recyclatore, jak říkáš, MY JE KOPÍRUJEME A TUDÍŽ SE ŽENEME PŘESNĚ TAM, KDE JSOU ONI. Panebože, nesnažte se vnucovat hloupost jako že bílý Evropan nechce dělat pro NĚKOHO TAK ZVANOU “špinavou práci” ! On by jí rád dělal ale to by musela být slušně placená. Tak slušně jako například pojišťovák, nebo pracovník v bance! Tomu přistěhovalci je jedno že dělá pod průměrným platem-on nemusí splácet hypotéku, platit předražený nájem, živit rodinu……V tom je ten fígl natahat levnou pracovní sílu=srazit mzdy a potom říkat”podívejte se, oni nechtějí dělat podřadnou práci, nezbývá nic jiného než natahat “pracovité imigranty” “

  • 43 Alois // Aug 27, 2008 at 13:31

    Současně s tímto zákonem je nutno uzákonit nucenou deportaci !

  • 44 Vladimir Neckář jr // Aug 27, 2008 at 20:40

    Je to hrůza černoši a Arabové budou prznit lepé české a moravské děvy.

  • 45 Horst // Aug 28, 2008 at 7:37

    František: Nebavme se o Německu, tam to moc neznám. Vy to berete z druhé strany, zatímco já se na to dívám ze svého pohledu a zkušeností. Jistě, když půjdu zametat, tak mi asi nikdo nedá 20K. Ale neznamená to, že bych nešel dělat i za méně. Šel a s chutí. Stokrát raději, než se nechat živit úřady, potažmo “státem”. Z výplaty bych splácel co jde a to, na co bych neměl, bych si vydělával jinak - bokem, jakkoliv. To je podle mě fér. Znám člověka, který je postižený, působí dojmem bezdomovce, ale maká!! Dělá co může a nesedí někde na pracáku, uklízí, zametá, tahá se s bednama a stará se. A nevypadá moc jako Čech. A o tom to je. Plkáním, že je všechno na prd´ a že za to můžou “blax” je více-méně trapné. Za poslední dobu jsem viděl kopat jen Cikány. Budiž jim to připsáno k dobru! Žiji v ČR.

  • 46 František // Aug 28, 2008 at 10:47

    František: !Nebavme se o Německu, tam to moc neznám.” A to si myslíte že je to ve Velké Británii, Francii, Švédsku JINÉ?! A nebo Vy osobně jako dobrovolník budete vybírat jen ty “pracovité”?Je to SMĚŠNÉ!

    Horst: Vysvětlete mi, co myslíte tím že to beru z druhé strany??? Podívejte se, já pracuji téměř DENNĚ V DĚLNICKÝCH(stavebnictví) OBORECH A TAK JAK JSEM TO NAPSAL, TAK TO JE! Všichni nemohou jen zametat, jak se domníváte. MY POTŘEBUJEME ČESKÉ ŘEMESLNÍKY A SLUŠNĚ PLACENÉ(aby zajistili rodinu a BYDLENÍ)
    Horst: “Jistě, když půjdu zametat, tak mi asi nikdo nedá 20K. Ale neznamená to, že bych nešel dělat i za méně. Šel a s chutí.”
    To hodně lidí také, kdyby neměla na krku hypotéky(hrozba exekuce) nebo předražené nájemné.
    Horst: “na co bych neměl, bych si vydělával jinak - b0okem, jakkoliv.To je podle mě fér”
    JO! a děti svěřit na hlídání do ústavu(po dobu co budou rodiče v práci) Hmm, tak to ta rodina ale BUDE VYPADAT!
    Horst: Stokrát raději, než se nechat živit úřady, potažmo “státem”
    Já s Vámi souhlasím! proto bych také dost omezil sociální dávky ALE SOUČASNĚ MARKANTNĚ ZVÝŠIL TZV. MINIMÁLNÍ MZDU. A nepouštěl sem zahraniční “pracovníky” kteří likvidují(hodně již zlikvidovali!) český řemeslníky kteří žíví naše budoucí následovníky a také platí daně! A také by DOSTALI ŠANCI ZÍSKTA PRAXI UČŇOVÉ, COŽ DNES “DÍKY” levné pracovní síle nemají.
    Horst:” Plkáním, že je všechno na prd´ a že za to můžou “blax” je více-méně trapné.”
    Já se tu snažím osvětlit problémy tak, jak jsou v DĚLNICKÝCH-ŘEMESLNÝCH profesích a důrazně říkám, že bílí Evropané nejsou líní narozdíl od “imigrantů” NEZPOCHYBNITELNÝ DŮKAZ MÁME VE Francii, Německu, Švédsku. PRACOVITĚJŠÍ “IMIGRANTY”
    NESEŽENEME!
    Horst: “Za poslední dobu jsem viděl kopat jen Cikány. Budiž jim to připsáno k dobru! Žiji v ČR.” SOUHLAS! Tak tedy podporujme cikány v jejich kopáčství a bílé řemeslníky v jejich řemeslech A NETAHEJME SEM NĚCO CIZÍHO!
    SÁM JSTE TÍMTO PŘIZNAL ŽE DOSTATEK PRACOVNÍKŮ MÁME! Vždyť já u toho byl jak z počátku UKRAJINCI PRACOVALI ZA 50KČ NA HODINU! TO PRO CIKÁNY(KTEŘÍ JEŠTĚ V TÉ DOBĚ BYLI ZVYKLÍ NA PRÁCI) A JEJICH VELKÉ RODINY BYLO ZNIČUJÍCÍ. ONI NEMOHLI UKRAJINCŮM KONKUROVAT! ALE TEĎ KDYŽ SE UKRAJINCI Z KOPÁČSTVÍ STÁHLI TAK ZASE LIKVIDUJÍ BÍLÉ ŘEMESLNÍKY. TAK TO VŠECHNO JE!

  • 47 František // Aug 28, 2008 at 10:52

    *A to jsem psal jen o Ukrajincích kteří jsou ještě relativně pracovití. I když mnoho od nich je mentálně labilnějších a práci flákají… Hrůza si představit pracovat ta “etnika” která jsou v naší známé Francii, Německu, Švédsku….. :(
    JAKMILE JE SEM DOSTANEME, UŽ JE NEVYKOPEME.

  • 48 Horst // Aug 28, 2008 at 11:11

    Ok, jste přesvědčivý. Já pracuji ve dvou firmách, kde žádní cizinci nepracují (snad na výjimky z okolních zemí), odspodu nahoru - takže máme rozdílné pohledy. Každopádně se na to zase dívám jinak. Dík.

  • 49 František // Aug 28, 2008 at 11:50

    Horste, já jsem Čech, Vy jste Čech(přepdpokládám) tak tedy pracujme pro dobro nás všech a pomáhejme těm, kteří si pomoc zasluhují. Podporujme rodiny. Poučme se z tragických zkušeností našich evropských bratrů(jak se to říká-”Co se dálo, bude se dít zase, co se dělalo, bude se znovu dělat”) Toto je poslední můj příspěvek k tématu”Poslední hřebík”. Stojí mi práce….. :)

  • 50 Horst // Aug 28, 2008 at 13:24

    František: Vidím to obdobně. Nápodobně :)

Leave a Comment