Altermedia ČR
Altermedia ČR: „Ideologická převaha je důležitější než parlamentní většina…”


Příklad pozitivní diskriminace

October 31st, 2006 · Diskuze (35 Comments)

Email This Post Print This Post

Napsal: Adam Vaňhara

Moje kamarádka nastoupila na střední školu a hned první den se stala svědkem nespravedlnosti v našem „demokratickém“ systému – pozitivní diskriminace.
Přišla do třídy a pomalu začala poznávat své nové spolužáky. Zazvonil zvonek ohlašující začátek vyučování. Plna nadšení se usadila na židli. Do třídy přišla její nová profesorka, představila se a hned úvodem položila studentům otázku: „Necítí se tady někdo romského původu? Pro takové studenty tu máme slevy“. Ihned se jí udělalo nevolno.


Drzost nad drzost! Toto je rasistický zákon proti bílým Čechům! A co je na tom nejsmutnější? Schválila ho naše vláda a parlament. Ano, ti politici, které jsme si my, občané českého státu, sami zvolili. Nechápu, jakým právem jsou poskytovány výhody pro tato individua? Čím si zasloužili takové zvýhodňování nad ostatními občany? Dokázali snad něco pro náš národ a jeho budoucnost? Ne. Různé bonusy si zasloužili jen a pouze tím, s jakou barvou pleti se narodili!
Toto je rasismus, páni politici! Vy pod maskou pseudohumanity obhajujete asociály, vrahy a kriminálníky, my se proti nim jen bráníme. Snažíte se u nás vytvořit společnost, v níž by se stali Češi minoritou a posluhovači systému, který by jako vlk hnal své ovce do propasti, z které není úniku. Do propasti jménem POZITIVNÍ DISKRIMINACE.
Pozitivní diskriminace je mementem dnešní doby. Lidé se s ní setkávají na ulici, v práci nebo při cestování a stává se již téměř běžnou součástí našeho života. Občanům českého státu je vtloukáno do hlavy, že nesmí být rasisty a musí měřit dvojím metrem, neboť imigranti si těžce zvykají na naše zákony. Omyl! Žádné naše, vytvářejí si svá vlastní pravidla chování, vláda je v tom ještě mohutně podporuje a pod rouškou humanity je zvýhodňuje před českými občany.
Nyní je jen a jen na nás, jak se k tomuto problému postavíme. Buďto budeme i nadále tolerovat utiskování českého národa v naší vlastní zemi, nebo se konečně probudíme a jednou provždy se s tímto problémem vypořádáme.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (9 votes, average: 4.22 out of 5)
Loading ... Loading ...


Tags: Z domova

35 responses so far ↓

  • 1 Bandera // Oct 31, 2006 at 2:20

    Bylo by zajímavé se v této situaci prohlásit za Cikána. Na jednu strana by sice zapření vlastního národa byla ohavnost ale na druhou stranu by to evropánům asi pěkně zamotalo hlavu. Ono kde by na ty slevy v našem rozkradeném státě měli brát…

  • 2 JT // Oct 31, 2006 at 3:17

    Taky už jsem uvažoval,že bych se přihlásil k cikánské národnosti.Tu si dneska může každý volit zcela libovolně. A pak by si mohli zkusit vyhodit mě z práce :-)

  • 3 petr // Oct 31, 2006 at 5:07

    U nás na škole mají romové učebnice a školní pomůcky gratis. Obědy taky! Ale oni jsou tak drzí a o obědy nemají zájem a chcou raději peníze na ruku místo obědu.

  • 4 terry // Oct 31, 2006 at 5:12

    petr: k čemu jídlo, cigarety jsou cigarety :-D

  • 5 Hans14 // Oct 31, 2006 at 5:37

    a automaty jsou automaty, ty na obědy neběhaj…

  • 6 Sniper // Oct 31, 2006 at 5:45

    To dívčina špatně zareagovala. Měla povstat a říct: ” My všichni se v tomto okamžiku cítíme být rómského původu, celá třída, tak sem se slevou!”
    Zločin positivní diskriminace se dá potírat jen inteligencí a vtipem.

  • 7 Jurgen // Oct 31, 2006 at 5:46

    Bojovat proti pozitivní diskriminaci jejím využíváním nemusí být úplně špatná taktika, viz Lord of War.

  • 8 Adam // Oct 31, 2006 at 8:12

    Pánové, jakkoli to myslíte ironicky, toto neni k smíchu, nýbrž k pláči.
    Pochopte, že se pomalu stáváme menšinou v naší zemi, nemůžeme tu jen tlachat a dělat si srandu z tak nebezpečných věcí, nastal čas zvednout hlavy a něco dělat.

  • 9 Defender of Patria // Oct 31, 2006 at 10:36

    ne tomuhle se neubranime humorem!!!
    tomuhle se muzeme ubranit jenom nasilim!!!
    smrt systému!!!!

  • 10 Stein // Oct 31, 2006 at 11:45

    Naprosto souhlasim s adamem. Vtip a inteligence je sice dobra vec ale neda se rici ze by se neak osvedcila… V tomto problemu ciha pro NAS mnohem vetsi nebezpeci nez to vypada a na to “vtip” jako obrana uz nestaci! Nemuzeme cikanum (i jinym cizakum) poskytovat vice sluzeb, slev, ulev a prav nez mame mi pravi a jedini cesi. Toto je nase zeme tak si to taky musime uvedomit. Stavame se hosty ve vlastni zemi a ti ktere nase “vlada” tak vyzdvihuje se stavaji nebezpecim pro kazdeho slusneho a pracujiciho cecha a to je podle nasi vlady spravne??? Kazdy by se mel rozhodnout podle toho co mu prijde spravne! A ne podle toho co mu pseudohumanisticka verbes vtlouka do hlavy. Musime v nasem narodu vzbudit znovu nacinalisticke smysleni, lasku k vlasti a chut za ni bojovat! Podle me neni jine cesty…

  • 11 LJM // Oct 31, 2006 at 12:00

    Cikány jest třeba vyhubit, zničit, zabít, vystěhovat, prostě se jich zbavit. Ať táhnou do Indie nebo do Říma, když se prohlašujou za Romy.

  • 12 JT // Oct 31, 2006 at 12:33

    Když jste tak drsní, tak co s tím? Začít dělat pogromy nebo rovnou revoluci?

  • 13 Adam // Oct 31, 2006 at 12:43

    LJM: Proboha, proč do Říma?
    JT: Řeknu jediné – repatriace do země původu. Indie a okolní státy.

  • 14 JWP // Oct 31, 2006 at 15:35

    Na Slovensku tento zákon neprešiel, presne z dôvodu rasovej diskriminácie, aspoň mám teda ten dojem. Jeden čas okolo neho bolo dosť hlučno.

  • 15 LV // Oct 31, 2006 at 16:13

    Napiste mi prosim o jakou skolu ci skoly se jedna. Konkterni priklady, kdy maji cikani obedy ci pomucky zadarmo a Cesi ne a podobne. Pokud budu mit dost kvalitnich informaci, neco s tim urcite provedem

  • 16 LV // Oct 31, 2006 at 16:15

    Na mail: mb/zavinac/narodni-strana.cz

  • 17 Adam // Oct 31, 2006 at 16:19

    LV: Já píši jen o tom jednom případu ve škole, klidně ti dam jméno školy se vším všudy, ovšem je to podle mě zbytečné, jelikož to tak je na všech SŠ, je to schválený zákon.N evím, zda-li je tu uplně zdarma, ale slevy tam na 100% jsou, každopádně je to diskriminace a někdo by s tim měl něco udělat… kdyžtak se mi ozvy, info@narodni-cest.cz

  • 18 Pozorovatel // Oct 31, 2006 at 16:24

    Nevím, proč se exsoudružka profesorka ptala pléna, když “Romové” jsou většinou snadno identifikovatelní a tudíž se mohla případně decentně otázat několika ožehnutějších jednotlivců. Také mi není jasné, jak údajní Romové prokazují svůj nárok, když v občance či rodném listě mají národnost českou či slovenskou…Ovšem vzhledem k tomu, že navštěvují většinou jiné školy než střední, tak na těch slevách o moc nepřijdeme.
    Když je řeč o školství, tak dnes jsem na státním rozhlase zachytil mikrobesedu snad náměstka min.školství, který horoval za maximální počet vysokoškoláků. Na dotaz, zda toto nepovede k nivelizaci jejich příjmů s nevzdělanou lůzou, až jich bude nadbytek, odvětil – No tak buď se otevřeme imigraci, nebo… Nebo co neřekl, ale hlásal názor, že je třeba pustit do země hromadu nevzdělanců z tzv.3.světa, kteří budou dělat za pár šupů (a co jejich potomci ?), nejspíš jen aby byl zachován index příjmů VŠ 1,6 vůči průměru. Zda tento podivuhodný názor přivede inteligenci do řad podpůrců neomezené imigrace, to nevím, ale ten pán jinak zněl celkem inteligentně, takže jak pravil jeden systémový nacionalista, “nebudem si namlouvat, že je to náhodný…” Asi se potají plní jakési plutokratické směrnice.

  • 19 Bandera // Nov 1, 2006 at 2:30

    Adam,Stein: Ano vtip a humor opravdu nestačí ale já jsem svůj komentář myslel smrtelně vážně. Jen si představte situaci, kdy se všichni čeští národovci při sčítání lidu přihlásí k romské národnosti. No a potom situaci, kdy někdo z nich, nejlépe všeobecně známá a policií nejspíš sledovaná osoba přijde zažádat třeba o dotaci na pastelky pro děti a jako důvod uvede- jsem Rom. Jak asi úředník zareaguje? Buďto mu ty peníze dá, o čemž dost pochybuju, anebo ho pošle k čertu a pak bude muset zdůvodnit proč ho za Roma nepovažuje, a to jedině na základě jasného vzhledu. Čili půjde v podstatě o rasismus. Celkový problém to pochopitelně neřeší ale aspoň by se veřejně a před celým světem odhalila pravá podstata režimu kterou sice všichni znají ale to potvrzení tu oficiálně chybí. Bylo taky moc zajímavé sledovat reakci “nezávislé” organizace amnesty internacinál. Jen tak mimochode, už se moc těším na jejich výroční zprávu za rok 2006, jestlipak tam bude něco o Milanu Tobiášovi.

  • 20 Ondřej // Nov 2, 2006 at 3:37

    Opravdu by mě zajímalo, co by se stalo kdyby vstalo několik českých žáků vstalo a řeklo, že se považují za Cikány a ty dávky důsledně vyžadovalo.Už otázka profesorky je legrační.”Kdo se cítí být.. ” Buď je nebo není.Už při jakémsi sčítání lidu před několika lety, po tom co jsem se doslechl o národnosti Moravské a jěště větších kuriozitách – neb se ti lidé tak cítí, jsem vepsal do kolonky Severočech. Možná po tříletém pobytu v USA bych se mohl také cítit polovičním Američanem.
    Ale jak psal někdo přede mnou. Jak se úředně dokáže, že je někdo cikánské národnosti = má nárok na něco zadarmo ? Jak by se právníci poprali s tím, pokud bych nekompromisně vyžadoval tyto úlevy pro mého syna, cítícího se býti Cikánem ?

  • 21 Ondřej // Nov 2, 2006 at 3:40

    Omlouvám se za 2x VSTALO.

  • 22 Ulf // Nov 2, 2006 at 12:17

    Ondřej:neomlouvej se někteří asociální jedinci by povstali a přihlásili se o výhody i víckrát než jen dvakrát, prostě hloupý kdo dává hloupější kdo nebere :-)

  • 23 mikuu // Nov 3, 2006 at 14:30

    Bacha!
    90% tak zvaných Romů má v papírech národnost českou.Viz soc.dávky!
    Mimochodem ,zná někdo Roma co není v invalidním důchodu!!!

  • 24 // Apr 23, 2007 at 4:32

    znám Roma co nepobírá důchod a dokonce ani dávky soc péče. Pracuje a je studentem vysoké školy a ejhle není jediný…co z toho…znáte jen ty špatné a kecat a kecat, ale jak vyřešit tuto otázku?? Když se ubližuje romům je to v pořádku, (holocaust), ale jak by se jim měli vyrovnat možnosti je to špatné a nejdříve se ozvou chudáci jako vy co nic nedokázali a jsou asi i neschopni něco udělat jen kecat to jo.

  • 25 aL // Apr 23, 2007 at 10:36

    Smazáno pro hloupost. Redakce

  • 26 al. // Apr 23, 2007 at 10:45

    Pořádně si přečtěte jak naše majorita může mluvit o cigánech.Jde o nařízení vlády.1.Běloch nesmí říkat cigán ale jen Rom.2.Rom je ten kdo žije cikánským způsobem života.Rom může říkat cigánovi Rome a romovi Cigáne.4.V jazice Romů je Cikán ROM???.Nad rasa je asi Romská.Jinak Indové nepracující,Indická vláda jim dává půdu.Moravané proti Čechům.al.

  • 27 krtek // Apr 29, 2007 at 12:48

    Vadí mi, že takovíto paraziti, kteří se živí na našich daních mají samé výhody. Rasista nejsem. Nevadí mi Číňané, Vietnamci ani černoši. Proti romům však něco mám. A nejsou to předsudky. Spíše životní zkušenost.
    Jediné co umí je, že neustále vykřikují jediné cizí slovo, které se naučili a sice DISKRIMINACE.
    Ano, skutečně jsou diskriminováni, ovšem spíše pozitivně.
    Když vystěhujete bílého neplatiče, nic se nestane. Když vystěhujete romskou rodinu, která byt vybydlela a učinila jej neobyvatelný, hned jste rasista a jste povinen zajistit jim náhradní ubytování na úrovni.
    Za své postavení si můžou především oni sami svou neochotou se přizpůsobit a začlenit.
    Nemluvím o asymilaci-kultura je krásná věc, kulturu ať si má kdo chce jakou chce.
    Pozitivní diskriminace je RASISMUS. A rasismus by se trpět neměl. Měřte všechny stejným metrem!

  • 28 Anonymous // Jan 20, 2008 at 19:45

    Pořád všude slyším, že klíč k integraci Romů vězí v romských dětech. Ti musí vidět, co to znamená studium, práce, rodina. Je to kolotoč,ze kterého se nedostanou, protože to stojí hodně nejen úsilí. A když s tím chce někdo konečně pohnout, třeba formou slev pši studiu SŠ, je to špatně. Tak jak potom ven???

  • 29 veru // Jan 29, 2008 at 11:25

    Naprosto s pozitivní diskriminaci souhlasim a co viic, dala bych imigrantum a romum jeste vic, to co si od takovych mamanku, jako jste tady ,musi kolikrat vyslechnout jim to bohate vynahradi:) Ne vazne, kdo z vas strada, ze mate plnou pusu nadavek na romy?jste vazne smesni s tou radoby hrdosti a ucty k penezum..

  • 30 Fero // Jul 1, 2008 at 15:30

    veru jsi ulne mimo! cikani necikani

  • 31 Tomáš // Nov 10, 2008 at 13:40

    sem rasista !! a řikam rovnou do plynu s nima :(

  • 32 OTL // Nov 23, 2008 at 21:05

    jsem se dostal na nějaký fašistický webový noviny?? autor by si měl před zrcadlem naliskat, potom mu třeba dojde co vyplodil za hovna…. bez pozitivní diskriminace se nepohneme nikam

  • 33 WARREN_SPECTOR // Apr 23, 2009 at 16:59

    OTL .. ano a s pozitivní diskriminací se pohneme dále…ale akorát tak DO PRDELE ty magore!! S PD naprosto nesouhlasím, napr. u nas ve meste jim plati mest.urad (resp.MY) domaci spotrebice, konkretne pracky maji(kdyz si zazadaji)zdarma,jelikoz delame i servis, obcas prijdou do obchodu a chteji napsat vyjadreni ze maji starou pracku rozbitou a ze pak pujdou na “vybor” a dostanou novou (!) S chuti je poslu do perdele, ovsem to nejde v pripade zarucni opravy, ktera se provest musi, to ovsem nedelame nastesti tak casto, jelikoz novou pracku kterou dostanou ihned prodaji aby meli na bedny,chlast,kikára a drogy. No nesere vas to ze za nase penize dostavaji zadarmo to co si my musime koupit a to ne zrovna za levno hmm????? Me to teda sere ladies and gentlemen. Nedavno jsem musel na jednu zaruku prijet – kikan mel novou pracku s prasklou hadici pul roku,kdyz jsem prijel,o opravu vubec nestal, slo mu vraceni, ze pry ji nechce, kdyz jsem mu vysvetlil ze to mu napsat nemuzu, ze by musel mit vyrobni vadu a s min. trema opravama zacal se rozcilovat ze me i s tou prackou “vezme a vyhódi z vokna” Tim nechci vsechny kofoly hazet do jednoho pytle. ASi tak 0,0075 % se jiz dokazalo zaradit do spolecnosti.ehm. Nazdar.

  • 34 HORST // Apr 23, 2009 at 22:47

    veru: Zcela jistě tedy odvádíte dlouhodobě daně a vůbec Vám nevadí, že část těch peněz jde na život lidí, kteří si jich vesměs vůbec neváží, nikdy nepřispějí ani korunou ku prospěchu ničemu a další část těch peněz jde na “politiku”, která takovýto stav vytváří? Dle mého je třeba pochopit, že za ta staletí, co zde s námi Cikáni koexistují, je nad slunce jasné, že jakákoliv investice do integrace, je cesta vyhozených peněz. Podívejte se, kolik je zde “asimilantů” z jiných zemí, např. Řeků, kteří takřka bez problémů přijali naši kulturu, zvyky (např. zvyk pracovat) a nikdo zde s nimi nemá téměř žádný problém. Já osobně jich znám několik a jsou to inteligentní lidé, mluví česky a jsou zde (po generace) jako doma. Ovšem na druhou stranu nelze přece (k asimilaci) nikoho nutit, obzvlášť za peníze těch, kteří by své odevzdané peníze raději viděli zužitkované mnohem lépe, např. na výstavbu bytů pro mladé lidi, nebo třeba škol pro jejich děti. Pokud stále nechápete, o čem je řeč, představte si, že si založíte ženský klub, kde se pár lidí dohodne, že budou přispívat poplatky a z těch se budou hradit obecně prospěšné věci (pro klub), které se společně odhlasují. A najednou přijde dáma, která bude chtít být také členkou klubu, ale z nějakého důvodu není schopna platit. Tož si řeknete, že ten důvod je natolik závažný a zároveň míra solidarity je natolik vysoká, že se každá malým dílem složíte na příspěvek i pro ni. A tady vzniká možný začátek trhliny sociálního systému. S přibývajícím počtem členů se začne „objevovat“ (rozumějte – přilétat, jako vosy na bonbón) jisté množství členů, kteří spatří v členství ve Vašem klubu jistou výhodu, budou hrát na Váš soucit a Vy pod nátlakem ustoupíte a dáte členství zadarmo i jim. Tomu já říkám selhání principu sociálního systému – kdy rozumná a spravedlivá míra solidarity s potřebnými přeroste v parazitování, vydírání a ustupování nátlaku agresivních menšin, dožadujících se svých pseudo-práv ve Vašem sociálním systému . Čím komplexnější takový systém je, tím více trhlin v něm zákonitě vznikne a tím více dochází k jeho zneužívání. V malé míře je možné takové trhliny „lepit“ jak se dá a dělat je neviditelnými, ovšem každá trhlina se časem provalí. A to se děje dnes. Lidi (daňoví poplatníci), se začínají takřka bouřit a hlavně ptát , co se to vlastně děje s jejich penězi? A já tvrdím, že na to mají právo! A co dělá vláda? Místo toho, aby zjednala pořádek ve veřejných financích (což já považuji za neodbytnou prioritu), pořádá kampaně proti daňovým poplatníkům, platí z jejich daní výzkumy mínění, které říkají, že jsme rasisté, že je u nás „extremizmus“ na vzestupu, či jinak maskují to, že trhlina se provalila. Dále pak vymýšlejí další a další a další „podpůrné“ programy, které jsou opět ničím jiným, než vyhozenými penězi daňových poplatníků – proti jejich vůli. Celé toto čertění se nad vlastním nepodarkem je „svěceno“ z EU/EK a rozmazáváno v médiích. Nakonec bych dodal, že každý, kdo přispívá do společného systému peněz, má právo vědět, jak s jeho penězi je nakládáno a pokud se mu to nelíbí, je jeho právem, se proti tomu ozvat, či ohradit. Oproti tomu ti, kdož do společného systému peněz nepřispívají ničím (a nadto na něm očividně a okatě parazitují, v tomto případě, viz.: článek, Cikáni), takové právo nemají. To, že se tak dnes děje, je nic víc, nic méně, než nespravedlnost. A o tu přeci v občanské společnosti jde především.

  • 35 HORST // Apr 23, 2009 at 23:01

    *oprava poslední věty: A o spravedlnost přeci v občanské společnosti jde především.