Altermedia ČR
Altermedia ČR: „Ideologická převaha je důležitější než parlamentní většina…”


Pohled dělnického renegáta

June 1st, 2009 · Diskuze (74 Comments)

Email This Post Print This Post

je z čeho vůbec vybírat?Napsal: Ladislav Malý

Držím v ruce vějíř třiatřiceti volebních lístků do červnových eurovoleb. Asi tak jako desítkám tisíc lidí v Čechách a na Moravě, i mě v hlavě kmitají myšlenky – koho volit, komu dát hlas? Jako primární úkon vyberu z té změti třiatřiceti názorů a myšlenek vytištěných na papírových lístcích takové, nad nimiž se zamyslím dát jim hlas, a na ty strany, které ani nestojí za to se nad nimi zamyslet.

Volební lístky, jejichž název a jména lidí na nich vytištěných intuitivně napovídají, že je mám rovnou hodit do koše:


32. Nezávislí
29. “Strana soukromníků České republiky”
28. Lidé a Politika
25. Balbínova poetická strana
24. SNK Evropští demokraté
22. “Starostové a nezávislí – Vaše alternativa”
21. Komunistická strana Čech a Moravy
20. Nejen hasiči…
18. Liberálové.CZ
17. Spojení demokraté – Sdružení nezávislých
16. Moravané
15. Humanistická strana
5. Suverenita
14. SDŽ – Strana důstojného života.
3. Věci veřejné

S těmito politickými stranami se nemíním zabývat a jejich kandidátky házím okamžitě do koše. Ale pár poznámek si přece neodpustím. Tak třeba k Nezávislým 32: každý je na někom závislý; dát si do názvu strany toto adjektivum je pokrytecké a podceňujete duševní úroveň českých voličů.

Starostové a nezávislí 22: raději by se měli starat o své občany v obcích, neboť tam se odehrává ta správná politika, která je pro občany potřebná a ocení ji.

Liberálové 18: ve své zaslepenosti budou spokojeni, až nápisy v českých městech budou vedle cikánštiny psány i ve svahilštině, aby si je mohli také přečíst hordy nových barevných “Čechů”.

Nevím, jak Moravané s číslem 16 by chtěli v Evropské unii zviditelnit Moravu, když pomalu Česká republika – jako všechny evropské státy – splynou v jednu sionisty naplánovanou Unii, spravovanou federálním způsobem. Budou mít odvahu k tomu říci ne? K zásadnímu zviditelnění Moravy by měli Moravané raději u pražské vlády prosadit, aby konečně byly utvořeny zemské hranice Moravy, aby se konečně vědělo, kde vlastně ona Morava začíná a končí.

U Humanistické strany 15 je mi sice sympatický její předseda ing. J. Tamáš, který svým energickým, pevným a rozhodným způsobem odmítal radarovou základnu amerického a sionistického okupanta. Avšak další jeho názory na politické uspořádání světa neznám – název strany ovšem leccos napovídá – a tak humanisty volit nebudu.

Politická strana s názvem Suverenita je na tom obdobně jako Humanisté: mají viditelného a aspoň charismaticky tvářícího se vůdce, se jménem ing.J.Bobošíková – ale jinak nic.

SDŽ 14 mi připomíná soudruha Kremličku s jeho kdysi bolševickými důchodci.

Další volební lístky stran, které házím do koše, jsou tři strany tzv. zelených:

30. Zelení
26. Strana zelených
11. Demokratická strana zelených.

Myslím si, že i Jára Cimrman by se smál, až by se za břicho popadal. Jak se Češi umějí v jedné partaji rozeštvat, jak jsou k sobě navzájem nenávistní a věrolomní! Anebo je to všechno k pláči? Navíc se nemohu zbavit dojmu, že kdosi v pozadí – tedy kdosi, kdo vlastní miliony peněz a s nimi spojenou moc – jednu či obě strany zelených vytvořil natruc té původní straně Zelených, aby jim sebral volební hlasy!

Čtu, že dokonce k zeleným zabrousil i “antikomunista” Mejstřík; jméno Kateřina Jacques hovoří samo za sebe. V žádném případě tyto strany na hony čpící levičáctvím a anarchismem volit nebudu – šup s nimi do koše !

Zajímavý je soubor těchto pěti politických stran:

9. Evropská demokratická strana
1. Libertas.cz
23. Strana svobodných občanů
10. Strana svobodných demokratů
19. Strana demokracie a svobody.

Zajímavé jsou právě těmi podobnými názvy; zřejmě proto, aby těmi názvy zmátly veřejnost – a o to jde. Když byl vloni president Klaus na návštěvě Irska, kde se mimo jiné prohlásil za disidenta Evropy, měl schůzku s Declanem Ganleym, irským předsedou strany Libertas, rozhodným to odpůrcem Evropské unie. Podle všech dalších indicií došlo na schůzce k dohodě, že i v Čechách se založí obdobná politická strana s ostrým zaměřením proti současné formě EU, kterou podpoří sám Václav Klaus. Než se ale naši “evropští disidenti” stačili rozhoupat, kdosi v pozadí inicioval občana Železného, aby seskupil kolem sebe lidi (bolševik Tlustý) a vyhlásili stranu Libertas.cz, čímž vzali vítr z plachet Klausovi a lidem kolem něho. A tak vznikla strana Libertas.cz bez vědomí Klause a jeho druhů, jakoby chtěla vrazit nůž do zad posléze vzniklé politické Strany svobodných občanů. Protože se spolu nedohodnou, dochází tak k tříštění názorů a ve finále ztrátě volebních hlasů – a třetí v pozadí si mne ruce.

Aby toho nebylo dost, v březnu letošního roku vznikla další politická strana s velmi podobným názvem – Strana demokracie a svobody. Opět ji kdosi v pozadí posadil na šachovnici české politické scény s úmyslem odebrat hlasy voličů. í“ch, ty zpropadená demokracie…

Dále tu máme Stranu svobodných demokratů, která sice vznikla už v roce 1990, ale nikdy není o ní slyšet a není nikde vidět, ale je dobrá na rozmělnění názorů a matení voličstva. V té době, kolem roku 1990, vznikaly různé obskurní politické strany pod egidou StB. V televizní besedě, v níž se také objevil obličej předsedy této strany – myslím, že by nebyl odmítnut jako komparsista do filmové role vysokého funkcionáře StB či nomenklaturního kádra – prohlásil do kamery, že na volby jeho strana má 5 milionů korun. K tomu není co dodat.

Další v pořadí Evropská demokratická strana je vyloženě pro unijní, a i když je její předsedkyně velmi vzdělaná a kultivovaná osobnost, je pro mě nevolitelná.

Strana svobodných občanů je založená lidmi kolem V. Klause, ale nejen jimi. Jsou v ní i lidé, které osobně znám, anebo je znám skrze jejich odborné publikace. Jak je možno číst v jejich Programu, je to strana tzv. konzervativně liberální (kočkopes), navazuje sice na různé tradiční hodnoty, ale štítí se slova křesťanský; klade důraz na tzv. Masarykovo pojetí demokracie, čímž je pro mě nevolitelná. Ostatní body jejího programu se neliší od ostatních politických stran podobného druhu. Podle mého názoru, strana se nevymanila ze sevření sionistů, z obav být nekonformní politickou stranou, která veřejně deklaruje konzervativismus, národovectví a sociální stát. Beze strachu, rovně a nekompromisně se na veřejnosti prezentovat, je předpoklad k probuzení z letargického spánku střední třídy národa, jež se opět zahrabává do ulit soukromí. Ve svých řadách má strana lidi s různým názorovým zaměřením, zkušeností i rozhledem a jediné co je spojuje, je odpor k tzv. Lisabonské smlouvě. A to je žalostně málo.

Potom je tu velká skupina hlasovacích lístků známých politických stran

33. Česká strana sociálně demokratická
12. Česká strana národně sociální
8. Česká strana národně socialistická
27. Koruna Česká…
7. Sdružení pro republiku…
31. Dělnická strana
13. Národní strana
6. Volte Pravý Blok…
4. Občanská demokratická strana
2. KDU-ČSL

Stranu s číslem 33, levičáckou stranu soudruha Paroubka volit není možné, aspoň ne v mém případě.

Podobné je to se stranami č. 12 a 8. Strana národně socialistická je původní strana presidenta “budovatele” Beneše, jemuž vděčíme za tolik šťastnou přítomnost. Za vlády bolševiků to byla “politická strana” s názvem socialistická bez přídomku národní. Strůjci sionistického převratu v listopadu 89 vedení této “strany” očividně nezasvětili do tajů převratu – na rozdíl od lidovců – a hodili stranu přes palubu. “Socialisté” v následných letech devadesátých prošustrovali veškerý svůj stranický majetek a zavřely se nad nimi politické kruhy, aspoň se tak zdálo. Leč kdesi zárodečné buňky “socialistů” přežily krizi, probraly se k životu – a začaly se mezi sebou hádat. A tak dneska máme dvě navlas podobné strany – typicky česká záležitost.

27.Koruna Česká se snaží prosadit místo presidenta a republiky krále a království. Nic víc, nic míň. Stačí to, aby jí dal někdo hlas? Mně rozhodně ne.

7. Sdružení pro republiku M. Sládka rovněž nemá u mě šanci. Pan Sládek – aspoň podle zprostředkovaných zpráv – prošustroval stranický majetek, štěstí ho opustilo, značná část mladých republikánů od něj odešla a založili Dělnickou stranu.

31. Dělnická strana mě se svým programem stojí nejblíže. Dal bych jí hlas, kdyby… Kdyby její vedení oportunisticky program neopustilo s výměnou za nacionální socialismus. Jejich nacionální socialismus je v příkrém rozporu s konzervativním programem strany. Otázka je, zda-li vůbec si vedení této strany uvědomuje schizofrenii, do které se dostalo. Představitelé DS tvrdí, že chtějí národní socialismus českého typu. Pak ale požadují takový politický systém, systém presidenta “budovatele” Beneše, který tento národ doslova zahrabal. A dále: český národní socialismus je levičácká záležitost, k tomu národ nepotřebuje Dělnickou stranu, k tomu už jsou v Česku další asi tři levičácké politické strany. Neznalost těchto politologických zásad se dá vysvětlit jejich přehlédnutím, ale také – jak jsem uvedl – oportunismem a konjukturálním vytěžením dané chvíle: je zde značná vlna mladých, nadšených pro nacionální socialismus Hitlerova typu – proč toho nevyužít, nesednout na vlnu a ona nás vyšplouchne do vyšších pater politiky. A morálka, pevnost charakteru? Prosím vás, nebuďte konvenční…!

13. Národní strana. Žárlivě pokukuje po straně Dělnické a závidí jí její značnou přízeň osob – marxisticky řečeno – z řad lumpenproletariátu. Navíc je pro mě nevolitelná svým vychvalováním Beneše a národním levičáctvím. Na jedné její demonstraci nebylo možné nepovšimnout si odznaku husitského praporu s kalichem, zapíchnutého v klopě kabátu jejího čelného představitele. Tím pro mě skončila.

6. Volte Pravý Blok… I když je mi Petr Cibulka sympatický, zejména svou minulostí, dneska ukazuje své anachronické myšlení a neznalost dnešních poměrů. Rusko – pro mne osobně – nepředstavuje žádné nebezpečí, neboť současné Rusko – na rozdíl od Západu – klade důraz na národní otázku, podporuje pravoslaví a křesťanství vůbec, odmítá konzumní společnost, spojenou s americkou kulturou a úspěšně vzdoruje sionistům. Ne, Petře, odtud pro náš národ nebezpečí nehrozí.

4. Občanská demokratická strana – u ní se zdržovat dlouho nebudu: je to strana – asi jako socdemáci – která do svých řad absorbovala bolševiky a v republice vytvořila politický hnus, nesoucí název liberální demokracie. Nestačilo ji zničit naší ekonomiku a rozkrást národní bohatství; vpustila do národa virus americké kultury se vší špínou, která k tomu patří, snaží se vytrhat národní tradice a kulturu i s kořeny a z Čech udělat multietnický kotel. Z hlediska České republiky a českých národních zájmů, by tato strana měla být postavena mimo zákon a její čelní představitelé postaveni před národní soud.

Zbývá nám strana lidová 2. Jenom několik poznámek: strana během celé své existence prošustrovala to nejcennější, s čím se mohla chlubit a nabízet národu jako svůj pevný základ: českou a moravskou kulturní tradici, poukaz na pevné morální základy odvozené od přirozeného zákona a prosazování katolického sociálního učení. Toto všechno lidovci hodili oportunisticky za hlavu a vždycky se snažili “být u toho”, tj. dostat se do vlády. A tak kolaborovali s kdekým; jestli v podzimních volbách dostanou potřebný počet hlasů, budou kolaborovat se socdemáky. Je ale třeba si povšimnout jejich voličstva: všechno jim odpouštějí; pomodlí se za ně – a zase je zvolí. Je to téměř shodná množina voličů jako jsou komunisté, jen s opačným znaménkem.

Myslím, že čtenářům AM neřeknu nic nového, když úplně na závěr poukáži na okolnost pro ně jistě známou – jak to také vyplývá z této nahodilé analýzy – že naše politická scéna je ovládána sionisty. Je také zde názorně vidět, jak oni se poučili: už nevyžadují bezpodmínečnou poslušnost a střižení politických stran podle jednotné lajny – prohlašují pluralitu. Jednotlivé pluralitní politické strany jsou společně zakšírovány a opratě drží v rukou sionisté. Podle okolností někoho šlehnou bičem, jinému dají kousek cukru. Mají k tomu i své nástroje: politické intriky (Libertas.cz, obě strany zelených, Strana demokracie a svobody), policejní obušky a justici (Dělnická strana, Národní strana), nebo “odstřelení” pomocí tisku (Čunek).

A jak vidno, už jsem si vybral, už vím koho půjdu volit. A co Ty?

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (9 votes, average: 4.44 out of 5)
Loading ... Loading ...


Tags: Úvahy a komentáře · Z domova

74 responses so far ↓

  • 1 HORST // Jun 1, 2009 at 13:30

    Pan Malý, pěkný rozbor, akorát mi asi uniklo, koho tedy budete volit, jestli DS, nebo Stranu lidovou? Co se mě týče, socialistické strany typu DS, KSČ, ČSSD, SZ, atd… jsou pro mě naprosto nepřijatelné. Ostatní straničky, těžko o nich cokoliv soudit. ODS mě vyloženě zradila svým protlačováním LS, navíc je matoucí, že pár dní před volbami Topolánek prohlásil, že LS je mrtvá. Tož tomu říkám chaos a tak trochu mám pocit, že jsem bezradný. Z toho všeho zmatení, vyloupla se mi SSO, coby možný kandidát a strana, která by se mohla protlačit do PČR a vyšoupnout tak konečně SZ ex. prez. Havla. Taky jsem chvíli přemýšlel o KDU-ČSL, ovšem nutno dodat, že to je dle mého strana “kam vítr, tam plášť”, prostě takový nutný had na politických prsou. Řekl bych, že dlouho tady v krajině nebyl takový politický zmatek, jako je dnes… Bohužel spějeme k tomu, že nám bude “kralovat” bratr Paroubek.

  • 2 Pozorovatel // Jun 1, 2009 at 14:42

    Jo, vytvoření druhého “giganta” – ČSSD(b) dalo médiím docela zabrat – po nejen mediálním zahlušení konkurenční Battěkovy kliky s podporou většiny exilových členů přišel dvojí propad ve volbách a následně musela lovit přeběhlíky zejména z řad slepence pod vedením KSČ(M) s názvem Levý Blok.
    Přesto byla tato podivným způsobem parlamentně zastoupená strana zvána k bezpočtu TV debat a besed (zvláště v tom vynikala Železného Nova), o zpravodajství nemluvě. Po angažování baviče Zemana, který po převratu zuřivě odmítal označení za představitele levice, bylo “vymalováno”.
    Jen tak mně to vytanulo na mysli, když se tuším Moravec farizejsky podivoval, že v médiích není o jiných stranách než ČSSD a ODS prakticky slyšet – a také se skoro škodolibě pozastavoval nad tím, že staronový předseda lidovců eurohujer Svoboda má teď zástupkyni, s jeho “konzervativními” (rozuměj nefeministickými) názory na úlohu žen…
    K samotným eurovolbám – zajímavá je primárně nedůtklivá reakce páně Malého k bobostraně Suverenita – ne že bych byl jejím obdivovatelem, ale pro osvětu o skutečné tváři LS udělala mnohé a má větší šanci než účelový spolek (pseudo)Libertas a další shluk údajně antievropských pidistran s výjimkou SSO, která je ovšem již teď infiltrována sionisty.
    Účelové tříštění antievropských sil přinese jistě své jedovaté ovoce, zejména když ovce konzumující TV jako zjevenou pravdu dostávají pozoruhodně zvýšený nášup zpráv o blahodárných “evropských fondech” (pozoroval jsem to i při sledování slovenských zpráv) – a pokud nějaké peníze nedostaneme, je to jen naše chyba…
    Skoro jsem přehodnotil euroskepticismus, když jsem zaslechl cosi o 210 mld. CZK, ale ono to bylo až do r. 2013 – jak vysokou cenu má však doopravdy naše nezávislost ?
    A tak milí extrémisté, pečlivě zvažte, komu dáte svých 30 Kč za hlas – když překročí 1 % (o moc víc asi systém nedovolí, i kdyby měla být k vidění statistická kouzla jako při parlamentních volbách r. 1998).

  • 3 Markéta // Jun 1, 2009 at 15:03

    Koruna Česká má ve svém programu samozřejmě i jiné cíle a postoje, než je obnovení monarchie. Odmítá multikulturalismus, feminismus, pozitivní diskriminaci a federalizaci Evropy. Naopak podporuje tradiční rodinu a spolupráci samostatných evropských států.

  • 4 HORST // Jun 1, 2009 at 15:13

    Markéta: je fakt, že tahle strana mě zaujala také, nicméně mám obavy, že ještě hodně vody uplyne, než republika bude připravena na přerod v království … :-)

  • 5 Baxx // Jun 1, 2009 at 15:14

    Já dávám hlas Dělnické straně, ať získá nějaké peníze a třeba je použije užitečným způsobem.

  • 6 IVAn // Jun 1, 2009 at 15:32

    Také já se kloním k Dělnické straně, i proto, že je systematicky ostrakizována ze strany těch “namočených” stran – dobrá příprava pro předčasné parlamentní volby, kterých se oba majoritní protagonisté (ODS a ČSSD) tolik obávají, že členy legální strany nelegálně zatýkají. .-)

    P.s.: Věřím, že tentokrát mne cenzor pustí. :-)

  • 7 Aleš // Jun 1, 2009 at 16:40

    Já budu také volit DS. Když už nic, tak alespoň způsobí vlnu nenávistných reakcí u dnešních parlamentních stran a ty by pak na základě toho mohli přijít o nějaké voliče.
    A o to jde hlavně, odstavit je od jistých koryt ..

  • 8 Raubritter // Jun 1, 2009 at 17:01

    Jednoznačne DS! Jediná skutečná opozice proti systémovým liberálním stranám..A je jedno, zda-li jsou z ,,levé” nebo z ,,pravé” strany politického spektra. 2 až 3 procenta by byly super – korupčníci z parlamentu by se mohli s prominutím podělat :-)

  • 9 self-d-fens // Jun 1, 2009 at 17:39

    Volím Dělnickou stranu. Mám výhrady jak k názvu té strany, tak i k části voličstva. Mám výhrady k tomu “nacionálnímu socialismu”, ale přesto Dělnické straně hlas dám, protože ji sionisti a demokreatury nenávidí a zřejmě zatraceně dobře vědí proč. Dávám červenou kartu Systému a hlas “dělníkům”, ač sám dělníkem nejsem.

  • 10 Fyrfos // Jun 1, 2009 at 18:57

    I já se připojím k volbě Dělnické strany – je to jediná strana stojící v opozici proti dnešnímu úpadkovému systému a peníze za obdržené hlasy se jim budou určitě hodit…

  • 11 Semper // Jun 1, 2009 at 19:31

    Budu zvažovat mezi DS a lidovci, dr. Roithovou považuji za solidní osobu. Ještě nejsem 100 % rozhodnut.

  • 12 Aleš // Jun 1, 2009 at 19:40

    self-d-fens: Ten název je nešťastný ale není to nic jiného než název. Sám Vandas už nesčetněkrát vysvětloval že nejde o stranu pouze pro dělníky ale pro všechny pracující lidi.

  • 13 Aleš // Jun 1, 2009 at 19:43

    Ještě bych se chtěl zeptat všech zde diskutujících zda budou v parlamentních volbách volit stejně jako teď.
    Předpokládejme že se nic zásadního do té doby nestane (to jenom aby se to zde nezvrhlo ve spekulace)

  • 14 Michalov // Jun 1, 2009 at 19:54

    Osobně budu volit Stranu svobodných občanů, protože je mi programem nejblíže.
    Pane Malý: S tím sionismem mi přijde, že máte paronoiu, je to tak???
    K DS:
    1) Volit ji, to je stejné jako volit socany nebo komouše, prostě všechno je to levičáckej socialistickej odpad.
    2) DS nikdi nezíská víc jak 1%, protože má mizernej populistickej program a také je spojena s “extrémisty”, díky čemuž získá několik tisíc, možná pár desetitícíců hlasů od těchto lidí, ale nadruhou stranu to odradí plno jiných lidí.
    3) Že má aspoň nějakou popularitu, tak to je díky politikům typu Džamila, Kocáb, Jacques,… , kteří svojí obhajobou různých parazitů dokaží naštvat hodně lidí.
    PS: Je to můj názor, takže samozřejmě volte koho chcete, je to vaše právo.

  • 15 R.O. // Jun 1, 2009 at 20:07

    Musíme si uvědomit, že nic není dokonalé. Minimálně za ten aktivismus má však DS můj hlas také.

  • 16 kokůtek // Jun 1, 2009 at 20:18

    ano za vše mohou židé :D u pana Malého mě tento zavěr nepřekvapuje jinak děkuji za celkem trefný rozbor a volim DS.

  • 17 bernard m. // Jun 1, 2009 at 20:34

    Hezký článek, jenom mi není jasné, KDE se NS přihlásila k Benešovi, pokud nejde o jejich odmítavý postoj k Dekretům; minimálně “malý retribuční dekret” musí každému národovci ležet v žaludku. Kalich bych, ikdyž jsem katolík, asi rozdýchal.

  • 18 Vic // Jun 1, 2009 at 22:55

    Ať žije Dělnická strana! Jsou to skuteční vlastenci. :-)

  • 19 karlos // Jun 2, 2009 at 0:18

    Tak takhle to má vypadat,železná disciplína a ocelová kázen.Tak v pátek 31

  • 20 Drifter // Jun 2, 2009 at 4:42

    Pane Maly, diky za smysl pro humor, pobavil jste mne!
    Pozorovatel >> ?
    HORST >>Jsem bezradny…
    Markéta >>Koruna Ceska
    Baxx, IVAN, Aleš, Raubritterelf, d-fens, Fyrfos,R.O., kokůtek , Vic, Karlos,>>DS

    Mike….?
    Petr Dvořák ?
    Pan Maly ?
    Drifter …Armada Spasy ?

    DS je rozhodne v popredi!
    V minulosti, rezim dne hlasal: Jsem HORNIK, kdo je vic?
    Dnes: Jsem EURO-Posranec, kdo je vic?
    Neni divu ze je takovy zajem o ten gig.

  • 21 Ismir // Jun 2, 2009 at 8:44

    Sionistické živly? Co to sakra má být? Voliči DS? Dělnická strana? Udělali vůbec někdy něco na komunální úrovni? Co to je opozice vůči úpadkovému systému? Proboha kde jsem se to octl?

  • 22 Ladislav Malý // Jun 2, 2009 at 9:16

    Markéta: Samozřejmě, že Koruna Česká prosazuje i ty hodnoty, o kterých zde píšete. Nicméně jsou to hodnoty, které prosazuje kterákoliv pravicová strana s protievropským programem. U K.Č. bych očekával snahu o návrat k politickému systému, jenž v Evropě působil před francouzskou revolucí, tj. vláda krále, žádné židozednářské politické strany, ale stavovská splečnost. Tedy společnost, jež posílá do národního sněmu představitele pracovních stavů, v kterých lidé žijí a pohybují se. Čili žádná zastupitelská demokracie, ale za občany hovoří jejich skuteční zástupci z oborů, v kterých pracují. A ještě něco: nelíbí se mi, že váš předseda nevynechá jedinou příležitost, aby se nedistancoval od tzv. extrémních sil. Tato okolnost nepřidává K.Č. na věrohodnosti, neboť se snaží hovořit jazykem mainstreamu a zalíbit se tak sionistickým vládcům.

  • 23 NordicSoul // Jun 2, 2009 at 10:04

    Též budu volit DS, sic se s touto stranou určitě plně neztotožňuji, nevím koho jiného. Jsem tak zhnusen “politikou” parlamentních stan, že to beru do jisté míry jako akt vzdoru. Tenhle systém a jeho představitelé prostě smrdí na hony daleko a změna je nevyhnutelná.

    Michalov: Není to to samé, jako volit socany, nebo komunisty. To snad nemyslíte vážně. Není socializmus, jako socializmus. Snad nechcete srovnávat např NS v německu a komunizmus v Rusku ve 30tých letech. Toto přirovnání berte z rezervou, jde pouze o princip. Za druhé je tam podstatný důraz na národní prvek, což mi v této zemi a době žalostně chybí.

  • 24 8-P // Jun 2, 2009 at 10:34

    Volím stranu svobodných občanů. Přesto si myslím že volit dnes už nemá cenu – stát ovládla mafie a byrokrati, a volení zástupci už nemají moc cokoliv změnit. A příští rok bude stejně všechno zase úplně jinak.

    Dělnické straně nevěřím, protože ozubené kolo stejně jako červená, bílá a černá, jsou nacistické symboly, a nacisty já nemám rád. Podle mě je DS volavka.

    http://images.thesamba.com/vw/classifieds/pix/2472400.jpg

    http://militaria.polarhaven.net/GermanDishes/Bottom%20DAF%20Bowl%202.JPG

    Jaká to náhoda že ozubené kolo měla ve znaku Deutsche Arbeitsfront

    A aby toho nebylo málo, ozubené kolo používali také komunisti – viz stará československá stokoruna anebo znak komunistické Číny. Socialisti se tak asi rozeznávají mezi sebou.

  • 25 Pozorovatel // Jun 2, 2009 at 10:47

    Ismir nikdy neslyšel o sionistech, potažmo o přebujelém, nikoli nutně jen blahodárném vlivu židovstva?
    To se mi nechce věřit. Už jen to, že se p.Lauder obtěžuje na základě mystifikační bubliny i svých “sdělovacích” prostředků o údajné oslavě “Křišťálové noci” za naším prezidentem o tom svědčí více než výmluvně…
    Kdyby se byl národní (státní) socialismus za podobných podmínek jako u nás po r. 1945 prosadil jaksi globálně (nutno si odmyslet komunistickou partaj připravenou k puči a likvidaci pravicové opozice) – soukromé podnikání do 50 zaměstnanců – asi bychom neřešili dnes lichváře z FEDu a jejich záhadně vzniklé finanční krize, satanisty a jejich pikle vedoucí ke primárně zničení evropských národů, ba ani ty sionisty a muslimské teroristy…

  • 26 qrax // Jun 2, 2009 at 10:49

    Taky volím Dělnickou stranu, Někteří máte pravdu, že její program ještě zdaleka není ideální. Ale program se vyvíjí a bude dál vyvíjet. Tady jde o to, že je to skutečně jediná strana, která jde proti tomuhle prohnilému systému a to 1% je naprosto jisté v Eurovolbách. Když se podíváte na výsledky z krajských voleb, kde to bylo přes 30 tisíc hlasů a to ještě bylo před Janovem. Veškerá medializace přišla až po krajských volbách, já Eurovolby tipuju pro DS na 2-3% a potom to bude dramatické v parlamentních volbách na podzim.

  • 27 Patriot // Jun 2, 2009 at 11:29

    Váhám mezi DS a NS, ještě uvidím. NS je mi názorově o trochu bližší, ale DS má zase větší šanci ve volbách uspět.

  • 28 Saké // Jun 2, 2009 at 11:43

    Výběr je to sice hodně těžký, ale to, že někdo volí DS, teda vážně nechápu. Že ten program nemají ideální? Vždyť žádný program vlastně nemají. Skoro celý to obšlehli od Sládka. Je to totální snůška populismu, planých slibů. Zajímalo by mě, kde hodlají na ten svůj národní socialismus vzít prachy. To jsem jaksi z jejich programu ani prohlášení nevyčetl. Vandas umí akorát tak povykládat, že Džamila je kreatura, cikáni jsou nepřizpůsobiví, a u Scwarzenbegra nikdo neví jestli spí nebo bdí. To je celá jejich politika. Navíc si děsně protiřečí. V programu mají vystoupení z EU, ale v televizi Vandas vykládal cosi o návratu EU k původní podobě ekonomické spolupráce atd.

    Podle mého názoru (který ale nevnucuju) je celá DS jen adrenalinovým koníčkem pro tzv. radikální mládež (čili mladé nácky), vyhlídkou slušného koryta pro Vandase, Zbelu a další funkcionáře (hoši mají evidentně ambice, ale už nejsou nejmladší a zatím žádnou díru do světa neudělali) a nakonec možná jakousi mlhavou nadějí pro pár frustrovaných lidí, kteří ničemu moc nerozumí, nemají rádi cikány a chtějí slyšet jednoduchá vysvatlení, jednoduchá řešení (v podstatě slova účasti a útěchy)

  • 29 NordicSoul // Jun 2, 2009 at 11:48

    to Patriot: V tom případě není váhání na místě. NS nemůže nikdo brát vážně, je to strana uměle udržovaná systémem k diskreditaci a rozmělnění národoveckého hnutí. Nic víc než banda šašků.

  • 30 Michalov // Jun 2, 2009 at 11:50

    NoridcSoul: Samozřejmě, že mezi typy socializmu existuje plno rozdílů jako mezi vším ( viz. rozdíly mezi fašistickými režimy v Rak., It., Slov, Šp…, nebo rozdíly mezi demokratickým zřízením třeba v meziválečném Francii a ČSR, Švýcarsku,… ), ale pro mě, jako pro silně pravicového voliče se tyto rozdíly stírají ( vždyť rozdíl mezi internacionálním soc. (=kom. ), socdem a narodním soc. je jen ve způsobu vytvoření socialistické a komunistické společnosti; zatímco nacionální soc. má jinou podstatu, ale zase je pro mě, jako pro Čecha a Slovana naprosto nepřijatelný. )
    Mě osobně vyhovuje právě program SSO, který je liberálně-konzervativní ( může to zní jako blbost a sranda, že pane Malý, ale v podstatě to dokonale propojuje tyto 2 směry )
    1)liberální v ekonomice ( to znamená tržní hospodářství s minimálními zásahy státu ) a taky demokracii zatímco
    2) konzervativní v mravech, v pohledu na národ, na sílu státu v mezinárodní politice, na vnitřní bezpečnost státu, ……. a
    3) důraz na individualismus, soukromé vlastnictví a zisk podle schopností,……….

  • 31 NordicSoul // Jun 2, 2009 at 12:17

    to Michalov: Chápu, vaši apatii vůči NS, je u nás rakořeněná už dlouho. Nechápu ale, proč by měl být tento systém nepřijatelný kuli tomu, že jste slovan a Čech.

    Jinak tyto body z programu SSO jsou sice pěkné, jediný problém je v tom, že jsou to kecy. Podobnou variaci tohoto programu měla svého času i ODS a jak to dopadlo. Bc. Malý má v tomto pravdu, jakmile se dostanou do parlamentu, zabřednou do stejného pletichaření jako stávající strany a z líbivého programu zůstane jen cár, který se zázračně restaureuje až před dalšími volbami. Vždyť sou to téměř ti samí lidé, jaké sme mohli vídávat do teď, jen, jak už je to českým národním svátkem, převlékli kabát.

  • 32 HORST // Jun 2, 2009 at 13:00

    NordicSoul: Dovolil bych si citovat: “…jakmile se dostanou do parlamentu, zabřednou do stejného pletichaření jako stávající strany a z líbivého programu zůstane jen cár, který se zázračně restauruje až před dalšími volbami.” – jsem přesvědčen, že DS má nulovou šanci se tomuto osudu vyhnout, pokud by se dostala do vysoké politiky.

  • 33 karlos // Jun 2, 2009 at 13:06

    Saké,ty jsi ale chytrolín,to co říkáš je tak hloupé a laciné až by to člověka rozesmálo.Ideál národního socializmu nepotřebuje nic obšlehávat od konfidenta jako byl Sládek.To znamená, že stát se musí chovat jako osvícený pastýř, a ne jako hyena puštěná do stáda ovcí,tak tomu totiž bylo do dneška.Ale uznávám,že v době kdy všude vládnou vyvolení ,by to byl boj s větrnými mlýny.

  • 34 NordicSoul // Jun 2, 2009 at 14:38

    to Horst: Jsem také skeptický, nicméně, až tolik ne. Jsem si téměř jistý, že DS má ze stran na volebních lístcích tu šanci největší. Je sice mizivá, ale nerozdíl od ostatních tu šance je. Nazývejme jí třeba “naděje”.

  • 35 self-d-fens // Jun 2, 2009 at 15:21

    Podle mého názoru (který ale nevnucuju) je celá DS jen adrenalinovým koníčkem pro tzv. radikální mládež (čili mladé nácky), vyhlídkou slušného koryta pro Vandase, Zbelu a další funkcionáře (hoši mají evidentně ambice, ale už nejsou nejmladší a zatím žádnou díru do světa neudělali) a nakonec možná jakousi mlhavou nadějí pro pár frustrovaných lidí, kteří ničemu moc nerozumí, nemají rádi cikány a chtějí slyšet jednoduchá vysvatlení, jednoduchá řešení (v podstatě slova účasti a útěchy)

    Máte asi pravdu. Ničemu moc nerozumím a mám rád jednoduchá řešení namísto dlouhých řečnění. K nacionálsocialismu se nehlásím, přesto tam DSku hodím, už jen proto, jak se tato strana staví k současnému režimu, který se tváří jako ten nejlepší z nejlepších a nejspravedlivější z nejspravedlivějších. Už mám dost toho bordelu v naší zemi, mám dost všech těch Havlů, Uhlů, Paroubků, Bursíků, Kocábů, Žakesek a Džamil a mám už po krk Cikánů. Vandasovi a spol. ty prachy přeju, pokud je použijí nějak smysluplně. DS je v demokratuře asi nejmenším zlem.

  • 36 novopatriot // Jun 2, 2009 at 15:30

    DS má mnoho chyb, ale jejího aktivismu si vážím a je velmi ostrým trnem v řiti našeho prohnilého a zkorumpovaného systému. Kritizuji ji a i nadále ji silně kritizovat budu, ale protentokrát ji ten hlas dám. Uvědomuji si dobře, že kdyby DS vyhrála parlamentní volby na plné čáře, tak by nedokázala řídit naši zemi. Zatím ne. Nicméně dokud je oním trnem, tak ji klidně podporu vyjádřit mohu a pokud získají nad procento (já myslím, že ano), tak budu následně pozorovat, jak využijí získané peníze a dle toho se budu dále rozhodovat.

  • 37 self-d-fens // Jun 2, 2009 at 16:08

    novopatriot: Na rovinu – děsím se toho, že by teď momentálně DS získala ve volbách třeba 10 nebo 20 procent hlasů. Dle mě by následoval debakl. Cesta vzhůru bude ještě dlouhá a plná nástrah a překážek. Za současného stavu však DS volit budu. Nejprve je třeba vybudovat pevné základy režimní opozice, pak se bude pracovat na programu, “Pí áR” atd.

  • 38 Jakub // Jun 2, 2009 at 17:16

    Asi KČ, pokud volit půjdu.
    Jediná, která je proti potratům, euthanazii etc. a ještě nestačila dokázat, že o tom umí jen kecat a když přijde na věc, odstřelí ty, co jen nekecají(jako Lidovci Dr. Karase).

  • 39 Michalov // Jun 2, 2009 at 19:36

    NordicSoul: Nac. soc. odmítám zaprvé, že je to opak hodnot a věcí, které já vyznávám ( v minulém příspevku ), navíc, i když dnes tvrdíte, že je hlavní evropská bílá rasa, pořád vycházíte z Hitlorových názorů, které byly silně protislovanské a protičeské ( napsáno velice slušně, 360 000 Čechoslováků, kteří byli zavražděni nacisty, atd. to už jsem zde v diskuzích psal hodněkrát. )
    K druhé části vašeho příspěvku čislo 31:
    Co se týče pletichaření, lobování, atd., tak to budou provádět všechny strany – pokud si někdo myslí, že třeba DS bude jiná, tak to je idealista a snílek.
    Tvrdíte, že program SSO jsou kecy, ale je pak program DS???? Taky jen soubor různých hesel a populistických keců.
    Na všechny voliče DS mám pár dotazů:
    1) Co je to systém???
    2) Co si představujete podpojmem opozice vůči systému a zničení tohoto systému??
    3) Pokud by jste ho zničili, tak jaké nabízíte řešení, režim a statní systém ( Jednoduše jaká je vaše alternativa )??????
    4) Když vás systém tak neuvěřitelně utlačuje a DS je “skutečnou opozicí” ( myšleno ironicky ), tak proč tato strana dostává každý rok od státu příspěvky na činnost? Může kandidovat ve volbách? Její vrcholní představitelé jsou na svobodě, nejsou perzekuování a navíc mají prostor v televizi a rozhlase? Proč strana dostala od státu 50 000 Kč na volební spoty? atd.

  • 40 Michalov // Jun 2, 2009 at 19:38

    Ještě zajímavý graf, jak by dopadly volby do EP, kdyby se hlasovalo na tn.cz
    http://svobodni.cz/files/docs/graf%20z%20TN.jpg

  • 41 Aleš // Jun 2, 2009 at 20:46

    Michalov
    Systém – je současný způsob vládnutí kde mají hlavní slovo lobisté, bohatí podnikatelé, úplatkáři, prospěcháři co nepracují pro dobro lidí ale jen pro to že z toho mají peníze , …

    Zničení systému – zamezení výskytu jevů co jsem napsal výše

    na trojku zde odpovídat nebudu, jenom řeknu že z mého pohledu by to byl systém zpravedlivý …

    DS má nějaká práva protože dnešní systém se snaží skrývat pod rouškou jakési demokracie, která má pacifikovat lid aby se proti němu nepostavil. V rámci toho musí (ač neradi) dodržovat některé zásady.
    Nicméně je vidět že se až zas tak příliš nezajímáte, to co se děje kolem jejich pochodů (např. v Brně) rozhodně demokratické není. Namátkou odrazování občanů policií od toho aby si poslechli projev DS rozhodně demokratické není.

  • 42 Pozorovatel // Jun 2, 2009 at 21:05

    Zajímavé výsledky grafu – až se mi nechhce věřit, že by data vytvořili Nováci…
    Co je systém, to snad víte – příznivci jeho stran vyjí zrovna teď na ČT blahem nad výroky poslanců europarlamentu pod taktovkou Žida Moravce při jakémsi předvolebním speciálu…
    Zničit ho by nebyla žádná škoda a abych parafrázoval Otce národa, byli jsme před EU a budeme i po ní…
    Státní příspěvky jssou většinou úzce vázány na volební výsledky a ty se zatím u DS nedostavily, takže by bylo zajímavé udat, o jaké konkrétní sumy se jedná a z jakého titulu jsou vypláceny – zavrženíhodná KSČM jistě dostává daleko více…
    Předvolební prostor ve sdělovadlech dostávají všechny kandidující strany ze zákona a jak jistě víte, přiliš to DS nevyšlo.
    O perzekucích DS je také lépe pomlčet, i když zde režim asi pochopil kontraproduktivitu svého jednání a na poslední chvíli chytil za nos

  • 43 PAVOLINI // Jun 2, 2009 at 22:47

    Můj hlas dostane DS, protože je to jediný subjekt, který má šanci dosáhnout nějakého většího úspěchu. Ač mi spousta členů připadá jako bezmozci, poznal jsem také i intelektuálnější část DS a proto nevidím jinou lepší alternativu. VOLME DS !!!! Žádný jiný subjekt nemá šanci.

  • 44 Saké // Jun 2, 2009 at 23:21

    to self-d-fens:

    No, to je právě ten problém, že Vandas a spol. ty prachy těžko použijou na něco rozumnýho. To, že je ta strana k ničemu, je jasný už z jejich neochoty spolupraovat s jakoukoliv ze současných parlamentních stran. Těžko asi někdy parta jako je DS, která nemá reálnej program, nikoho s VŠ vzděláním ani s nějakými hodnotnými zkušenostmi, získá ve volbách do PS nad 50 procent:) Takže pokud by se někam dostali, tak tam budou perlit jako kdysi Sládek. A po čase to většinu lidí přestane bavit, takže taky jako Sládek skončí. Ale možná se některým z nich podaří se solidně napakovat. Sládkovi se to prý podařilo.

  • 45 Markéta // Jun 3, 2009 at 6:52

    Horst: Máte pravdu, ale to není důvod se o něj nesnažit…
    Ladislav: Nesdílím vaše názory na vládu sionistů a vliv židů vůbec. Nicméně návrat před francouzskou revoluci by byl pro mne lákavý, ale myslím, že konstituční monarchie se silným postavením panovníka je nejlepším státním uspořádáním. K. Č. není sice se svými postoji k EU vyjímečná, ale narozdíl od nových stran nevznikla půl roku před nynějšími volbami a má i jiné cíle.

  • 46 Ladislav Malý // Jun 3, 2009 at 9:35

    Markéta: Svoje názory nikomu nevnucuji, každý má právo na svoje. V kulturním světě – vyjímám Afrku – není panovníka se silným postavením. Ve známých konstitučních monarchiích, tak panovníci jsou pouze jakási stafáž, jakýsi obal na zboží, lesku pro bulvár, ale ve skutečnosti v rukou moc třímají vlastníci výrobních prostředků, kteří jsou spolu spojeni a vytváří tak zdánlivě neprůstřelnou vrstvu, odkud se zpětně působí a řídí euroamerick společnost. Do toho jsou napojeny vědecké ústavy, vysoké školy a politické strany. Vedoucí úlohu zde hrají sionisté (Židé i gojímové) a jako ideologii prosazují – a je všude akceptované- náboženství holocaustu. Dokonce si urážku této ideologie, ale i jenom diskuzi o ní, pojistili trestním zákonem. (viz nechvalně známý čl.4 Ústavy ČSSR) Takže král v takovém státě, vlastně vkrálovství, je jako bezcenná hračka. Jiné ovšem by to bylo v tzv. ancien regime – před fr. revolucí – ovšem už s přihlédnutím k dnešnímu způsobu života. Asi by bylo nutné změnit strukturu ve společnosti, pozměnit tři moci (výkonou, zákonodárnou a soudní), a to tak, aby nevznikla možnost návratu k liberální demokracii. Politické strany by nahradily stavy pracujících na jedné straně, a na druhé stavy zaměstnavatelů. Tyto stavy by měly zastoupení v národním sněmu a z nich by panovník jmenoval vládu, přičemž jeho osoba by byla majestátně nade vším. Kdyby K.Č. něco takového propagovala – což by byla alternativa k současnému politickému marasmu – měla by ve mně velkého stoupence a propagátora. Ale bohužel u K.Č. toho nevidím.

  • 47 Markéta // Jun 3, 2009 at 15:41

    Ladislav: Dnešní evropští králové mají opravdu málo pravomocí a vlivu a jejich role je spíše symbolická. Záleží na konkrétní zemi, například v Lichnštejnsku je pozice knížete poměrně silná. Já sama schvaluji model vlády v Rakousku-Uhersku. Tedy značné pravomoci vládce, který jmenuje vládu. V některých zemích chybí úcta ke králi a je nahrazována jakýmsi chováním ke králi jako k celebritě. Lékem na tento nedostatek je především úcta k osobě panovníka, který nevládne z milosti svých vlastních poddaných, ale z milosti Boží. Myslím,že čím větší jsou pravomoci panovníky, tím lépe pro jeho zemi.

    Sice neschvaluji, když se zveličuje utrpení židů za války na úkor jiných náboženství a národů (např. Poláků), ale toto zveličování považuji spíš za součást jakési dnešní kultury hanby za svou identitu a omluv související s multikuturalismem. Navzdory tomu je utrpení židů v 2. světové válce neoddiskutovatelné. Myslím, že kdyby EU vládli sionisté byl by její postoj k Izraeli jiný, tedy nehájil by arabské teroristy z Hamásu.
    Koruna čeká podporuje francouzské monarchisty, kteří usilují o návrat Bourbonů na francouzský trůn.

  • 48 HORST // Jun 3, 2009 at 17:09

    Je zde “menší” problém … kdo bude Král? A kdo ho vybere?

    p.s. tak uvidíme, kdo Evropu nakonec zdemoluje, aneb úředníci už mají nervy v kýblu…
    http://tinyurl.com/pa2hac

  • 49 Jan Horsen // Jun 3, 2009 at 18:16

    To Markéta: Není Vám známo, že nejvyšší členové evropské šlechty jsou vesměs stálými příslušníky Bilderberg Group ? Nebo si myslíte, že se jedná o dobročinnou nadaci ? Doplňte si prosím informace. Žádný evropský panovník nevládne z moci Boží, ale z moci výše uvedeného spolku. Jeho pucfleci pak ovládají dění ve všech tkzv. vyspělých demokraciích. Kdo se sebeméně vzepře je okamžitě pomluven,
    zneuctěn a všemožně šikanován. Nevidíte to kolem sebe ? Nevyužíváte mainstreamová media ? Dokonce i na internetu můžete narazit na zřejmě vynucená rozhodnutí sloužící k podpoře sionizmu (propagace Bobošíkové na osud.cz, která kromě kandidatury do EP se uchází o místo generálního ředitele ČT a kdyby byly prezidentské volby kandidovala by taky, i s podporou KSČM). Mohu jen konstatovat, že jste záviděníhodná idealistka a Vaši náturu Vám skutečně závidím. Bible má pro takovéto lidi speciální rčení, bohužel si nemohu momentálně
    vzpomenout na přesnou definici.

  • 50 Jaroslav Skopal // Jun 3, 2009 at 18:25

    RE: Aleš (Ještě bych se chtěl zeptat všech zde diskutujících zda budou v parlamentních volbách volit stejně jako teď.)

    Do EuroParlamentu volím DS, do PSP ČR pak ODS (ač bych raději SSO). Tohle je čistě otázka REÁLNÉ POLITIKY a toho, abych nevyhodil volební lístek do koše.
    Proč ODS? Klasické výtky chápu a v zásadě s nimi souhlasím, ale taky je třeba si uvědomit, že kdyby se ODS vymezila ke své konzervativní části programu (což není žádný hybrid, ale regulérní model) důrazněji (jako třeba posledním prohlášením, že půjdou v EP do koalice s GB konzervativci, PL Právem a Spravedlnost), tak by její preference spadly na minimum a náhle by ztratila možnost o čemkoliv rozhodovat (na úkor živlů hlasících se k tzv. levici), a tak by se destrukce českého národa v podstatě ještě urychlila.

    Nedávno jsem navštívil lokální mítink ČSSD. Celková scenérie byla příznačná: Všude kolem hordy pitoreskních figurek, tu a tam se promenádoval nějaký ten naškrobený eurofil, nechyběly ani nadstandardní počty cikánů, a pro mnohé překvapivě i vietnamců (kteří by se zřejmě nadále rádi těšili z netečnosti, či dokonce podpoře státních orgánů vzhledem k jejich, v lepším případě pololegálnímu způsobu obživy, který nedává naší zemi zhola nic)! Projevy tovřily zcela výhradně servilní řečičky směrem k přítomným, hřmotné výpady vůči opozici (bez jakéhokoliv představení vlastního řešení – byť jen náznakem), kecy typu “my jsme ti hodní”, správní a “EuroModerní”. Citlivější jedinec by ony tvory v shluklé kolem pódia snad i litoval, popř. se v duchu pousmál, ovšem přemýšlivějšího člověka náhle zarazí fakt – vždyť oni mají PRÁVO volit, mimoto jich ve společnosti bude čím dál víc, a tato partaj si je kupuje!! Všechny ty trotlíky, imigranty, cikány, apod…
    Vývoj myšlení společnosti nelze zlomit přes koleno – nejdřív je potřeba vymítit ty “zleva” a pak se teprve napravo může někdo začít profilovat – a tohle se nestane skokem. Proto s řadou výhrad a osobních antipatií k řadě jejich politiků stále volím ODS.

  • 51 Ladislav Malý // Jun 3, 2009 at 19:52

    Jan Horsen: Máte zřejmě na mysli “Blahoslavení chudí duchem…”, domnívám se ale, že nadávat sami na sebe by bylo přesně to, co naši protivníci očekávají a z čeho by měli radost. To co říká Markéta – domnívám se – je přání otcem myšlenky. Skutečnost je taková, jak ji výstižně popisujete, pane Jane H. A souhlasím i s lakonickou větou pana Horsta: “Je zde “menší” problém, kdo bude král?”

  • 52 // Jun 3, 2009 at 20:16

    Není asi větší potupy pro české monarchisty než osoba knížete Bilderberga, pardon Schwarzenberga. Jeho působení zcela boří mýty KČ o kvylitách české šlechty.

  • 53 Beran // Jun 3, 2009 at 22:52

    Volím Svobodné
    Bohužel na kandidátce DS nevidím srovanatelné osobnosti vlastenecké scény jako Mgr. Petr Bahník nebo Ing. Ladislav Bátora, PhD. , kteří kandidují nakandidátce Svobodných, viz otevřený dopis Petra Bahníka voličům
    http://www.natia.cz layout2_cz.aspx?pageid=1002

    Beran

  • 54 Josef Novák // Jun 3, 2009 at 22:55

    Jako většina silných národovců má i Ladislav Malý vřelý vztah k velkému východnímu bratru a navzdory konkrétní historické zkušenosti i jistotu, že Rusko žádné nebezpečí pro náš národ nepředstavuje. No možná, že ne. Já vím, já vím, dnešní Rusko je něco úplně jiného než před 40 lety a vůbec, všechno bylo jiné tehdy a jiné je i dnes, zkrátka co jsme si to jsme si. Tenkrát to byli sionisté, kdo tam vládli, kdežto dnešní Rusové se učí ve školách, že to byla brutální nezákonná okupace. Také se ptám, proč se ti křesťanští Rusové stále klanějí falešnému bohu – mumifikované zdechlině a proč ji nevyhodí na smetiště ( skutečné, nejen dějin). Demografická situace Slovanů v Rusku je zoufalá na rozdíl od muslimů, tak uvidíme jestli nám ten pocit bezpečí a vzájemného souznění vydrží i za 30 let. Jinak, tyto volby do eu parlamentu můžou ukázat jestli díky současné masové imigraci a jejím důsledkům, porostou preference národních a nacionálních stran na celoevropské úrovni, já sám jsem zvědav na výsledky DS.

  • 55 HORST // Jun 4, 2009 at 8:44

    Je vidět, že DS se dostává do klasikého mediálního, předvolebního kolotoče: “najdi a hoď špínu”… A jak jinak, nikdo o ničem nic neví
    :)
    http://tinyurl.com/ry8d4n

  • 56 Pozorovatel // Jun 4, 2009 at 13:08

    No, kdyby se měly dodržovat formality, tak nejsme ani v té slavné EU
    I když tomu, že v DS použili “záložní” republikánské podpisové archy bych docela věřil – dnes už by asi problém s 1 000 podpisy neměli…
    Je zajímavá revitalizace politické mrtvoly Sládka – komu má vzít hlasy ?
    A co průzkumy, jsou stejně seriózní jako při posledních volbách ( mimoparlamentní “ostatní” – věštěno 2-6,75 %, skutečnost byla přitom skoro 20 % ?
    Pravda, v případě SNK-ED se jednalo o eurohujery nejtěžší, “euroturkyně” Hybášková se nedávno holedbala, jak je EP důležitý, že rozhoduje už o 2/3 legislativy podmaněných europrovincií.
    Neopomněla se rovněž pochlubit, že ve výboru EP zabránila “přemrštěným” dotacím zničeného pásma Gazy…

  • 57 HORST // Jun 4, 2009 at 13:15

    O EP a jeho roli básnil i bratr Paroubek v neděli v OVM, kde říkal, že dnes 60% zákonů, které projdou PČR, je evropských a že po schválení LS to bude 90%.

  • 58 Ladislav Malý // Jun 4, 2009 at 13:27

    Josef Novák: Mýlíte se, pane, já nemám vřelý vztah k Rusku. Vím, že oni, jako velký národ, mají stále extenzivní a imperiální choutky a v lásce k nim, bychom se měli učit od Poláků. Ale žádnou obludnou ideologií nejsou – aspoň zatím – infikováni, a tak je to pro naši generaci dobré znamení. Okolnost, že na našem území operují jejich zpravodajské služby by měla být každému jasná, protože zde nejsou sami. Ona mumifikovaná zdechlina, jak píšete, je božstvo pro generaci, která pamatuje Sov.svaz a jeho ideologii, zřejmě ji nelze – pro klid v zemi – vyhodit na smetiště. V tom s Vámi souhlasím, neboť i já bych si to přál. Domnívám se – a jisté indicie mi dávají za pravdu – že Gorbačov v 80.letech měl jisté podmínky pro demontáž bolševismu: beztrestnost komunistů, neuznání kolektivní viny komunismu, a mnohé ještě jiné. A Regan – po dohodě se skutečnými vládci Západu – toto akceptoval. Z toho důvodu nikde nedošlo k potrestání komunistických zločinců. Proto noví vládci v Kremlu nechávají stále ještě ono místo u kremelské zdi vyhrazené pro lidi “starého režimu”. Podobná situace je u nás: dokonce je tak groteskní, že čeští bolševici dávají nekomunistickým politikům lekci z demokracie. Věřím ale, že nová dorůstající generace, která chodí v současnosti do základních škol, za takových 10, 15 let bude kroutit hlavami nad naší neschopností nepotrestat zločiny do nebe volající.

  • 59 E. // Jun 4, 2009 at 13:38

    Muze me nekdo odpovedet na tohle (ono to pro nekoho bude snad dobre k zamysleni, koho – vubec – volit):

    rika se ve vsech padech – krize, neni prace, irady prace se plni temi, co nemaj praci. Zajimave je, ze kdyz se prochazim Prahou, temer na kazdem rohu slysim ukrajince, ci jinou asiatskou smesku…
    Navic Ukrajinci a vsichni od SR na vychod a na jih :) musi mit viza pro praci v CR (ubezpecuji vas, ze vyse zminena poznamka se netyka nekolika zahranic. turistu…).
    Jak je tedy mozne, ze ze svych dani musime platit ty, co jsou na urade prace, pry nemaj praci, na druhe strane, ukrajinci a jina “sovetska” pakaz bere domacim praci ?!!!
    Treba Interspar v Hostivari je precpan -”rusky” mluvicim personalem ! Na Skalce, Strasnicich a okoli, samej rusak… Uz zacinam mit pocit, ze se blizi novy rok ¨68 !!!
    Muze me tedy nekdo rict, jak je mozne, ze tato posahana vlada dava cizincum viza, kteri pak berou domacim praci ??
    Samozrejme lidi z EU maji pravo zde byt i pracovat.
    Ted ale mluvim o azbukou pisici smeske z byvaleho Sovietu…
    Uvedomte si, ze stejne to pak platime z nasich dani – ty, kteri jsou na urade prace…!
    Jak je tohle mozne ???!!!

  • 60 Mikke // Jun 4, 2009 at 20:46

    Drifter: – u jména (nicku) Mike je otazník. Nevím zda vyvoláváte duchy, ale pokud tam chybí jedno”k”, tak já mám jasno. Vychází mi to na KSČM – žádné průsery, žádné patolízalství – národní zájem dokáží dle mého obhájit nejlépe.
    ( ajajjaj – to bude zase keců (nemyslím Vás))

  • 61 Nekeival // Jun 4, 2009 at 21:25

    ODS si to LS podělala definitivně. Do EU volím SSO, v říjnu se rozhodnu mezi SSO a NS.

  • 62 Pozorovatel // Jun 4, 2009 at 21:29

    Ukrajinci jsou u nás často načerno a suplují hlavně práci Romáků, kteří se pak mohou soustředit po vzoru Afroameričanů na vnášení blahodárné diverzity do fádního života gadžů.
    Temnější podtón má kolonizace mongoloidy ze vzdálených džunglí a stepí – tak s tím zítra u uren koukejte něco udělat, občané a vládci ! :-)

  • 63 Drifter // Jun 5, 2009 at 3:50

    Mikke, moje chyba, ale pochopil jste to spravne. Na druhe strane ja volit nebudu, (ambasada daleko) a pak bych ani nevedel koho, je tam pekny zmatek, a pak jsem od te politicke sceny daleko.
    Jsem zvedav jak to dopadne.

  • 64 E. // Jun 5, 2009 at 4:06

    Pro Drifter: :
    KSČM národní zájem dokáží dle mého obhájit nejlépe…

    Si delas snad prdel, ne ?
    Skoda, ze jsi si nedal namahu odpovedet na muj dotaz, jak je mozne, ze my blbci, danovi platci musime nadale zivit ty, kteri jsou na urade prace a kteri by mohli pracovat, kdyby jim cizinci (z ne EU statu) berou praci DIKY vlade, ktera jim k tomu jeste dava viza, nebo ktera DELA H.VNO proti tomu, pokud jsou zde tahle sebranka (podle Pozorovatele) u nas na cerno !!!

  • 65 HORST // Jun 5, 2009 at 9:24

    E.: Jen oprava – to o komunistech nenapsal Drifter, ale Mikke :-)

  • 66 Nekeival // Jun 5, 2009 at 10:02

    KSČM je sice naoko konzervativní ve vztahu k EU a národu, ale co je vlastně EU? Prachobyčejná “komunistická internacionála”…

  • 67 Pozorovatel // Jun 5, 2009 at 11:39

    Kterou kdosi neznámý úkoluje…
    A má dlouhou tradici

  • 68 Fr.Řeka // Jun 5, 2009 at 11:47

    všichni víme, jak to dopadne.

  • 69 HORST // Jun 5, 2009 at 12:03

    Fr.Řeka: Jak?

  • 70 Ladislav Kováčik // Jun 5, 2009 at 13:34

    No, krása! Tri zelené strany, dve národno-socialistické, nespočet kadejakých “slobodných”… to je riadny bordel.

    A čo sa stalo so stranou Právo a spravedlnost, resp. s Národním sjednocením? Takže zase žiadna alternatíva voči oportunistickej KDU-ČSL? :-((

  • 71 Mikke // Jun 5, 2009 at 13:46

    E: P….l si nedělám. Vidím, že Vám na srdci leží nefachčenkové co ujídají z daní fachčenkům.
    Tož potom volte jako já. Za “nich” musel fachat každý bez rozdílu ( nepočítám to minimum
    šťastných “invalidních důchodců”. Kdo nefachal šel do krimu. No a co se týče cizinců, tak v republice jich bylo jako šafránu. Kdyby se tehdy našel nějaký podnikavec, tak na jejich shlédnutí mohl pořádat hromadné zájezdy.

  • 72 Pozorovatel // Jun 5, 2009 at 13:52

    P. Bahník má asi větší šance v SSO, p. Bátora rovněž, jen jestli je dobří katolíci preferenčními kroužky vytáhnou z 8. a 9. pozice výš před stranou preferované jinověrce…

  • 73 javordub // Jun 6, 2009 at 22:20

    Volím jednoznačně KDU-ČSL

  • 74 E. // Jun 7, 2009 at 10:30

    Pro Driftera:

    tendenci – se pise s “i” ne s y, kdyz uz…

    Za druhe:
    asi jsem psal cinsky, kdyz mi nerozumite, kdyz rikam, ze sovietska smeska bere praci domacim, protoze, pokud jse na urade prace nekdo, kdo muze delat praci, kterou dela ukrajinec, zejmena ted, kdyz se porad mluvi o krize a navic ukrajinec neni z EU, musi ukrajinec domu ! a ten ktery typek z uradu musi bud vzit to misto (jsou mi u pr..le nazory, ze za ty penice zdejsi delat nebude), bud tu praci vezme, nebo bude z uradu prace vykopnut a nebude placen nadale z nasich dani !!! Je to snad jiz jasnejsi ?

    A uvedl jsem prikaldy z Prahy, viz vyse, at se neopakuji, kde vsude jsou…

    A propo, prikld ze Svedska: pokud domaci chce prijat na misto nekoho, kdo neni ze Svedska nebo jinych skandinavskych statu, musi nejdriv objektivne, pres urady mit cerne-na-bilem, ze dane misto nelze obsadit “domacim”, viz vyse vysvetleni a az pak muze vzit cizince.

    A priklad z US je mi take u pr…le, pac zrovna US nam nema byt hodne v cem byt prikladem, to spis si muzem vzit spoustu prikladu ze skandinavie, kde ten nejen “socialismus” funguje, ale i ekonomika a spousta jinych pozitovnich pristupu reseni…
    Aby byla politika zdejsi “vlady” konstruktivni, tak napisu podle me, reseni:
    vzit si priklad na pul ze Svedska: uplatnovat ten samej zakon jen s vyjimkou, ze za cizince jsou povazovany lidi pouze mimo EU a zapd. sveta, t.j. z 3. sveta a Asie… A ti co uz zde delaj a nemaj trvaly pobyt, tak holt – domu !
    Nejdriv se naplno musi vyuzit dmacich zdroju !!!