Altermedia ČR
Altermedia ČR: „Ideologická převaha je důležitější než parlamentní většina…”
UltraViolent Street Wear, t shirts and clothing with a street tough attitude

Předvánoční mediální komedie

December 21st, 2007 · Diskuze (37 Comments)

Email This Post Print This Post

Napsal: David Macháček

V nynějším předvánočním čase je nutné nakrmit naše citlivé dušičky čímsi pozitivním. Povoleny jsou tedy i tradice, pokud příliš neškodí multikulturnímu trendu. Propagován je také soucit s trpícími (kdo trpí ale zásadně určuje někdo za nás) a jsme krmeni i příběhy se šťastnými konci.

Do této předvánoční mediální komedie patří i případ malého „Čtvrtka“, dítěte nalezeného v popelnici. Pro ty, kdo tento příběh dosud nezaregistrovali, stručné shrnutí: ve čtvrtek 13. prosince v Praze našel bezdomovec dítě s poraněnou hlavičkou, které bylo v igelitové tašce pohozené v popelnici. Dítě bylo rovněž silně podchlazené a lékaři bojovali o jeho život.


Možná si říkáte, že na tom přece není nic špatného, když média, jindy plná krve a skandálů, přinášejí alespoň před Vánoci tento příběh se šťastným koncem. Skutečně, na medializaci případu malého „Čtvrtka“ na první pohled nic špatného není. I já mu samozřejmě přeji plné zdraví a to, aby se co nejrychleji dostal do rodiny, která si jeho života bude vážit podstatně více, nežli jeho biologická zploditelka. Té pro změnu přeji, aby byla co nejdříve dopadena a potrestána a to za evidentní pokus o vraždu.

Na celém případu mi však přijde odporný onen hraný a na odiv stavěný soucit dotyčných médií s malým a bezbranným nalezencem. Ty samé televizní stanice, které pravidelně útočí na odpůrce potratů a propagují tzv. právo matek na svobodné rozhodnutí, se dnes uměle rozplývají na zachráněným životem dítěte. Kdyby se toto dítě v kontejneru ocitlo jen o několik měsíců dříve, bylo by těmi samými médii považováno za pouhý odpad. Malý „Čtvrtek“ měl při svém štěstí i trochu pozdní smůly – stal se jakýmsi umělým symbolem povoleného a načasovaného soucitu těch, kteří jinak propagují selekci a genocidu nenarozených.

S radostí nad zachráněným životem jednoho malého dítěte bychom měli myslet i na ty tisíce a tisíce dětí, kterým nebyla dána ani ta možnost, aby je našel bezdomovec v kontejneru. Tato vraždící společnost si stále osobuje právo morálně odsuzovat zločince a přitom oč je lepší, nežli například onen bájný nacistický lékař Mengele? Vždyť také selektuje – doprava, doleva, snad jen s tím rozdílem, že selekci přímo neřídí. Pouze jí nastavila podmínky, napomáhá jí a její pachatele kryje legálností.

Až zase na televizní obrazovce uvidíme malého „Čtvrtka“ či jinou médii vybranou předvánoční hvězdu hraného a žádoucího soucitu, vzpomeňme si, že i tento končící rok u nás byly legálně ukončeny desetitisíce bezbranných životů. Vzpomeňme, že jejich počet za tento rok odpovídá počtu obyvatel měst Příbram, Benešov či Mělník. Soucit k těmto povoleným obětem však od oficiálních médií nečekejte. Ten se jim totiž nehodí do jejich předvánoční hry na lidské dobro.



Tags: Z domova · Úvahy a komentáře

37 responses so far ↓

  • 1 Kamil // Dec 21, 2007 at 4:57

    Davide díky, dost dobrá reflexe.

  • 2 Michal // Dec 21, 2007 at 5:01

    Smutné,ale pravdivé

  • 3 Janek // Dec 21, 2007 at 10:38

    Veselé, humorné a totálně zcestné. Zakaž potraty a budeš se bát vynášet smetí. Ale jistě to uleví autorovi článku.

  • 4 Okoun // Dec 22, 2007 at 3:42

    Janek : Povol vraždy a můžeš zrušit kriminály. Jistě to uleví státnímu rozpočtu.

  • 5 rebel // Dec 22, 2007 at 11:01

    Myslím že v tomto prípade nebola chyba v zákone ale chyba bola v matke len ona vie prečo to spravila ale myslím že s potratmi to nemá nič spoločné.

  • 6 Al Jouda // Dec 22, 2007 at 13:00

    Nový život, který vznikl nechtěně v důsledku nedopatření, nemá budoucnost a jen zatěžuje společnost, která by se ho snažila zachovat. Představte si jen tu Sysifofskou práci najít každý rok adoptivní rodiče pro všechny obyvatele Mělníka !

  • 7 evelin // Dec 22, 2007 at 13:22

    pravda, nemá význam, aby něco, co není žádáno ani vlastními rodiči, pokračovalo ve své existenci a ukončit vývoj něčeho, co ještě nemá vyvinutou nervovou soustavu prostě žádná vražda není, to už je mi mnohem víc líto těch vánočních kaprů

  • 8 Anonymous // Dec 22, 2007 at 15:46

    Dokuď to není schopné samostatného života, tak to vražda není, pokud to donosí do podoby lidské bytosti a pokusí se to zabít, už to vražda je…
    Jsem pro potraty, lepší se dítěte “zbavit” dokud nežije a necítí, než ho pak už jako narozeného človíčka nechat chcípnout v popelnici

  • 9 Lus // Dec 23, 2007 at 4:36

    Jak vůbec mohou muži polemizovat o tom, zda potraty ano či ne! Vy se můžete sbalit a od matky čekající s Vámi nechtěné dítě prchnout…Přesně - ukončit život nenarozeného, nesamostatného jedince je mnohem menší zlo než najít pak toho narozeného, nesamostatného jedince v popelnici. A ještě sem plést doktora Mengele? Asi jsem mimo, když tady budu otevřeně hlásat, že potrat je důstojným právem pro ženy! To není zločin!

  • 10 Okoun // Dec 23, 2007 at 4:43

    Lus : Souhlas. A usmrcení starých nesamostatných rodičů je důstojným právem jejich dětí! To není zločin!

  • 11 Shooter // Dec 23, 2007 at 14:33

    Lus: Jediný rozdíl mezi potratem a tím najít dítě v popelnici je v tom, že to dítě nalezené v popelnici má šanci přežít.

    A kdo dal ženám právo rozhodovat o životě někoho jiného????

    Anonymous: A můžete mi říct od kdy je to vražda resp. kdy se dítě začne podobat lidské bytosti?
    A jak můžu zabít něco, co podle vás nežije ( lepší se dítěte “zbavit” dokud nežije a necítí)??? A od kdy začíná dítě cítit?

    Al Jouda: Podle vás dítě vzniká nedopatřením??? A najít nové rodiče pro obyvatele Mělníka každý rok by nebyl problém. Jen by to chtělo trochu upravit zákon o adopci.

    evelin: A co to tedy je, když to není vražda??? A od kdy by to podle vás byla vražda???

  • 12 Runner // Dec 24, 2007 at 12:58

    Potraty jsou tím pravým holocaustem naší doby, ne nějaké mýtické zplynování. Všichni tady brečíte jak bílá rasa vymírá, ale schvalujete aby bylo každoročně cca 30 000 Čechů usmrceno tím nejbrutálnějším způsobem roztrháním na kusy přímo v “matčině” lůně. Potraty jsou ta největší ohavnost a bestialita, která se může dít. Tady se operuje nějakými Drážďany a obětmi komunismu, ale každá z těch obětí komunismu nebo spojeneckého bombardování měla alespoň nějakou teoretickou šanci na záchranu, mohla se skrýt nebo vzít zbraň a bojovat. Ale to dítě v těle krkavčí matky nemá šanci absolutně žádnou, pokud se ho ona rozhodne ze svého lůna odstranit jako nějaký nepohodlný nádor. Potraty jsou zrůdnost nejhorší kategorie, ďábelský vynález Židů ke zničení ostatních, zvláště árijských národů. Nechápu, jak některý vlastenec může takovou ohavnost schvalovat! A vy, dívky a ženy, které vraždu bezbranného dítěte považujete za svoje svrchované právo, byste se měly více zajímat o právo rozhodnout o tom, s kým, kdy a za jakokých okolností chcete mít sexuální styk, a pokud jste ho již měly a výsledkem je těhotenství, pak bych vám doporučil přemýšlet v první řadě o své zodpovědnosti a mateřských povinnostech a až pak o právech!

  • 13 Koala // Dec 25, 2007 at 11:30

    Pane Macháčku, co se týče části článku o potratech, v tom s Vámi souhlasím, ale ten zbytek? Myslím, že se snažíte hledat strašáky a konspiraci opravdu všude. Bohužel, v tomto případě už to není jen hloupé, ale začíná to být přímo nechutné. Jinak přeji příjemné Vánoce a mnoho nových konspiračních teorií do nového roku. :)

  • 14 Lus // Dec 25, 2007 at 13:15

    Runner:Nebrečím, že bílá rasa vymírá, to je pouze důsledek všeho, do činíme. Vše je, jak má být - můj názor. Nechtěné dítě nemám a nikdy jsem takové nečekala, ale to, že se mám více rozhodovat o právu s kým a za jakýck okolností mám mít sexuální styk - to mne opravdu trochu rozesmálo a zároveň hnulo žlučí! Bohužel, žena je fyzicky slabší a věřte mi, i slušné dívce se můžou stát věci nevídané….muži, vy muži! Debata s inteligentními z Vás je vždy konstruktivní, ale do některých “našich ” záležitostí nevidíte, stejně tak jako my do těch “vašich”. Alespoň, že muži v mé rodině jsou stejného názoru jako já!

  • 15 Shooter // Dec 25, 2007 at 15:38

    Lus: Dle mne by měl být potrat přípustný v případě znásilnění či incestu, v případě ohrožení života matky a nebo v případě ohrožení života nebo zdraví dítěte.
    Jinak ne.

    Doporučuji přečíst si toto:
    http://cz.altermedia.info/ze-zahranici/potraty-kampa-silent-no-more-ji-ne-ticho-pokrauje_117.html

  • 16 Runner // Dec 26, 2007 at 9:02

    To Lus: Takže Vy mi tady tvrdíte, že veškeré potraty, které se u nás dějí, jsou v důsledku otěhotnění po znásilnění? Já Vám zase tvrdím, že v 99,9% jsou to následky lidské pitomosti a lehkovážnosti, bohužel s tragickými následky ne pro “matku” dítěte, ta jen musí někoho pumpnout o prachy na potrat, ale pro to dítě. Viděla jste film Němý výkřik? Je to dokonalé svědectví o tom, co dítě zažívá v okamžicích potratu, jak uhýbá před vražedným nástrojem a otvírá pusinku v němém výkřiku. Jen úplné hovado nebo absolutní trouba zde může napsat, že dítě nic necítí.

  • 17 Runner // Dec 26, 2007 at 9:15

    To Shooter: Já mám dva zdravé kluky a v obou případech jsme s manželkou museli zvažovat potrat. V prvním případě to bylo v době, kdy manželka ještě studovala VŠ, neměli jsme kde bydlet a já jsem byl tou dobou bez práce. Moje nevlastní matka nás přemlouvala k potratu a situace vypadala docela bezvýchodně. Oba jsme ale věřící lidé a vraždu vlastního děcka bysme si nikdy na svědomí nevzali. Nakonec se to vyřešilo, manželka dostudovala, ač za velkých obtíží, já jsem našel dobrou práci a bydlení se taky vyřešilo. Když jsme po třech letech čekali druhého syna, doktoři nám tvrdili, že existuje nějaká nesrovnalost v mojí a manželčině krevní skupině a že kluk se narodí buď jako mrzák, nebo mentálně postižený a tlačili nás do potratu. Tehdy jsem si řekl, že to je úplná pitomost, já jsem zdravý, manželka zdravá, v její rodině samí silní chlapi, u nás taky, proč by měl zrovna můj syn být mrzák? Na potrat jsme nepřistoupili a jsem dnes šťastný, kluk se učí na jedničky, hraje fotbal a dělá zápas, zkrátka borec. To píšu jen proto, abych Vám ilustroval, jak moc se dá “věřit” doktorům když Vám řeknou že život nebo zdraví Vašeho dítěte je v ohrožení. Jinak s Vámi naprosto souhlasím.

  • 18 Lus // Dec 26, 2007 at 9:21

    Runner: Já Vám nic netvrdím. Pouze se vyjadřuji k něčemu, co mne jako ženu nenechává lhostejnou. A víte, než se z člověka vyklube ten opravdu realistický, zodpovědný a dospělý dospělý prochází ve své zmatenosti cestou plnou nástrah….tu má šanci projít bez nehody, ale jen s notnou dávkou štěstí …rozum přichází až později! No, možná Vy jste na tom jako dospívající byl lépe! Jako horší spatřuji otevírání pusinky v němém výkřiku u dítěte opuštěného a týraného a NECHTĚNÉHO…

    Shooter: Takže postižené dítě má podle Vás právo se nenarodit?

  • 19 Runner // Dec 26, 2007 at 9:33

    To Lus: Máte recht, člověk je mladý a dělá chyby. Ale když v 18 letech něco ukradnete, stejně Vás zavřou. Když způsobíte nehodu, vezmou Vám řidičák a zaplatíte škodu. Když někoho zabijete, půjdete sedět. A nikdo neřekne: Ále co, je ještě mladý, necháme to být! Jenže když zavraždíte svoje dítě, nic se Vám nestane, je to Vaše právo. Proč v každém jiném případě voláme pachatele k zodpovědnosti i když je ještě mladý a může se mýlit, ale v případě, kdy má správně rozhodnout o svém životě i o životě nenarozeného dítěte ho k zodpovědnosti nevoláme? Nenarozené dítě je míň než cizí rozbité auto? Je to míň než prodaný balíček marihuany? Je míň než ukradená televize? Na jedné straně Vás chápu, ale na druhé straně Vám musím vážně říci, že obhajujete nejhorší nespravedlnost, bestialitu a zhovadilost, jaká se vůbec může dít.

  • 20 Runner // Dec 26, 2007 at 9:39

    A přemýšlela jste někdy o tom, že takové “nechtěné” dítě by mohlo někomu jinému udělat radost? A že matkaaž toho drobečka uvidí, třeba změní názor? Že by dítě mohli vychovat prarodiče, nebo by se mohlo jinak “protlouct” světem? Já vím, nejsou to dobré vyhlídky, ale každý člověk by měl dostat šanci.

  • 21 Jarda // Dec 26, 2007 at 10:29

    Jsem proti potratum!

  • 22 Lus // Dec 26, 2007 at 11:06

    Runner: Tak tedy jinak - sama bych před takovým rozhodnutím stát rozhodně nechtěla a musím říct, že já bych ve svém věku už takovou cestu nevolila. Ale stejně si myslím, že zde je potřeba trocha objektivity a racionalizace a nesoudit jen podle sebe - proto se poratů zastávám! A zdůrazňuji - nedokáži si představit, že sama bych potrat podstoupila, doktorům nevěřím - a též se mi to vyplatilo. Moje matka mi řekla, že by se za mne styděla před sousedy, kdybych byla svobodnou matkou - a takové ženě bych tedy měla měla své nechtěné dítě případně svěřit? Chudál dítě, neslo by břímě, za které by vůbec nemohlo.
    Skutečně si myslím, že na potrat má žena právo! Muži, vy svoje sémě rozséváte, ale pak mnohdy špatně zaléváte! (pokus o vtip …. ha-ha-ha)

  • 23 Jarda // Dec 26, 2007 at 14:30

    Lus je trochu jinde. Pokup zena nechrape s kazdim nemuze nechtene otehotnet ! No a pak byt rozvedena!!!! Asi si neuvedomuje ze potrat je VRAZDA!!!

  • 24 Runner // Dec 26, 2007 at 15:02

    To Lus: Takže jinak: Vy tedy říkáte, že než špatný život, tedy lépe žádný?

    Sama byste na potrat nešla ale jiným byste to doporučila?

  • 25 Lus // Dec 26, 2007 at 17:23

    Nedoporučuji nikomu nic. Každý má svoji hlavu a svůj rozum, rady nedávám, pouze vyjadřuji své názory k tomu, k čemu mám pocit se vyjádřit. Ale i tak je to zřejmě ztráta času…Pánové…Ale Jarda má pravdu - “Lus je trochu jinde”…A je jí tam dobře…Jenom to vraždění by jí asi moc nešlo…Sáhnout na mrtvé zvířecí maso jí dělá problém! Hej, je to s Vám ale přeci jen trochu zábavné….

  • 26 Runner // Dec 26, 2007 at 17:42

    Hm, vegetariánka. Ani vaši chlapi v rodině nebaští šnicle?

  • 27 fufňa // Dec 26, 2007 at 19:45

    Neříkej moulo…vy muži rozsevate semeno…
    Pravdou je,že vy muži jste ochotni s náma souložit.
    Na to je potřeba dvou. Z masturbace, homosexuality, lesbianismu dítě se nepočne vy chytrá.

  • 28 fufňa // Dec 26, 2007 at 19:46

    OK,OK.

  • 29 Lus // Dec 27, 2007 at 2:39

    Baští nebaští, to je jedno…Měla jsem na mysli syrové maso…během těchto svátků to člověka nemine…ale nevím, co to tady teď plácám! Mluvíme přeci o zabíjení lidí, jak jsem se tu dozvěděla. Moc nechápu, co mi to Fufňa chtěla naznačit…ale vlasy mám dlouhé a rozum krátký, takže mám přeci právo na to být mimo….když máme dnes na všechno ta práva….

  • 30 Runner // Dec 27, 2007 at 6:55

    To Lus: A vy ty šnicle máte hned usmažené? Myslel jsem že nejdřív se musí naporcovat, naklepat a obalit, teprve pak se smaží… a do té doby jsou syrové a člověk se jich musí dotýkat. Máte na to gumové rukavičky?

    Fufňa Vám evidentně chce naznačit, že tady marně obviňujete muže z rozsévání a nezalévání, když ženy na tom rozsévání mají určitě alespoň 50% podílu (pokud tedy pomineme ty Vaše hrůzostrašné vize o tom, že ženy bývají většinou znásilněny nebo alespoň oblouzeny ďábelským svůdníkem, jehož jediný životní cíl je zasít ale už nikdy nezalévat)

  • 31 Lus // Dec 27, 2007 at 11:37

    Ok, Ok Runner. Whatever! Oblouznění ďábelským svůdníkem - to zní dobře! Ale to zasévání a nezalévání, to je realita. Vy jste asi jiný - odevzdaný otec a věrný manžel. Příroda není silnější než Vy, máte svoje morální hodnoty. To Vám chválím! Jste jednička. Mějte se fajn.

    PS:šnicle obaluji bez rukaviček, krůty špikuji jako zběsilá, ale stejně mi to nedělá dobře….ale co nadělám - plním přání mužů a jsem vzornou hospodyňkou, žádná feministka! Ha-ha-ha

  • 32 Jarda // Dec 27, 2007 at 13:00

    Zena byla stvorena k tomu aby se sterala o rodinu!!! Muz aby ji branil a zaopatril po mater. strance.

  • 33 Lus // Dec 27, 2007 at 19:01

    Jarda: Chtěla bych moc, aby to tak skutečně bylo - abych mohla svoje děti vychovávat sama, nedávat je nikomu hlídat alespoň do jejich tří let, aby mne a naše děti muž zabezpečil a chránil. Potom já mu budu oddanou ženou a matkou jeho dětí….Ale dnešní doba nás ženy nutí k úplně opačným postojům….a pak dochází k potratům a podobným věcem…

  • 34 Runner // Dec 28, 2007 at 13:39

    To Lus: To je alibismus. Když se chce, všechno jde. Když se nechce, je to horší jak když se nemůže. Ale situace se pomalu lepší - pokud se tomu tak dá říct. Dnes jsem se v TV dozvěděl, že od roku 57, kdy u nás byly legalizovány potraty, bylo zavražděno 4,5 milionu Čechů dřív, než dostali šanci spatřit světlo světa. V roce 88 připadlo na 100 novorozenců 97 potratů, tzn. že téměř čistá polovina všech těhotenství končila vraždou děcka. V tomtéž roce bylo před narozením zavražděno 115 000 Čechů. Ale v roce 2006 to bylo vlivem osvěty a lepší antikoncepce už “jen” 25 000 Čechů. Takže děláme pokroky, počet poprav nepohodlných dětí se zmenšuje. Abychom si uchránili svůj životní standard a bezstarostné mládí, nemusíme vraždit děti už tak masově jako za komančů, což je velmi humanistický a demokratický jev.

  • 35 Jarda // Dec 29, 2007 at 6:51

    Runner ma pravdu. Pokazde jde najit jina cesta. Nemusi se preci hned jit k potratu. Podle mne 90 procent je jich zbytecnejch. Dnes je ZVRACENEJ HUMANISMUS!!! Na jednu stranu tu mame HUMANISMUS K CIKANUM A PRISTEHOVALCUM!!! Na druhou neumime pomoci lidem kteri pomoc potrebuji. Jako rodina z detma. Myslim ceske rodiny a ne cikanske. O cikanske se starame az moc dobre!!! Autor JARDA KUCERA Z PRAHY

  • 36 Jarda // Dec 29, 2007 at 6:57

    Dam priklad . Rodina ktera je dobre zaopatrena dotala od statu penize na topivo na zimu. Prej je potrebna a socialne slaba… Tato rodina ma tri televize, satelit , tri auta a dalsi veci ktere pracujici kolikrat nemaji. Jde o cikanskou rodinku. Autor JARDA KUCERA

  • 37 Jarda // Dec 29, 2007 at 7:01

    Omlouvam se za preklep. Ve vete - Rodina ktera je dobre zaopatrena dostala od statu penize…

Leave a Comment