Již se nemůžeme dívat na útoky a osočování ze strany vládních institucí, které zažívá chomutovský magistrát a jeho primátorka Ivana Řápková (ODS) pro jejich snahu vyřešit problém nepřizpůsobivých občanů. Chceme touto peticí vyzvat všechny občany v ČR, aby podpořili Chomutov v jeho úsilí. V boji proti nepřizpůsobivým, ale také jejich zastáncům z řad pseudohumanistů jako je zejména ministr Michael Kocáb nebo jeho předchůdkyně Džamila Stehlíková, či ombudsman. Považujeme jejich snahu o znemožnění exekucí za ubohý pokus o sebezviditelnění.
Proto:
My, níže podepsaní, podporujeme primátorku Chomutova Ivanu Řápkovou v jejím úsilí proti neplatičům a nepřizpůsobivým. Stojíme na straně zdravého rozumu a nebojíme se dluh nazývat dluhem, lumpárnu, lumpárnou. Vyzýváme také ostatní města, aby se k této iniciativě přidala a následovala příkladu Chomutova. Chceme uplatnit svoje právo na slušný život! Vyzýváme tímto také vládu, aby se postavila k tomuto problému čelem a neházela slušným lidem klacky pod nohy.
Za petiční výbor, Bc. Petr Minárech
Petici můžete online podpořit na stránkách www.podporujichomutov.cz.
Vybíráme z ohlasů lidí, kteří petici podepsali:
Cikánský baron Kocáb opět promarnil možnost mlčet
Multimilionář, tunelář fondu Trend, příležitostný hudebník a toho času také politik Michael Kocáb nám opět připomněl naprostou neschopnost současné vlády vnímat problémy obyčejných občanů. Chomutovský magistrát zahájil kampaň proti prostitutkám, příležitostným zlodějíčkům, ochlastům a dalším nepřizpůsobivým občanům, na kterých vymáhá pokuty za krádeže, prostituci, rušení nočního klidu a pořádku a znečišťování veřejnosti. My, běžní, poctivě pracující občané ze severu Čech, kteří s těmito jevy přicházíme denně do styku, tleskáme ve stoje. Ne tak pan Kocáb! Dnes jsem si přečetl jeho ostrou reakci na jednání Chomutovského magistrátu, když „po konzultaci s ombudsmanem Otakarem Motejlem vyzývá chomutovský magistrát, aby tento postup exekutorovi okamžitě zakázal!”
Takže pane Kocábe, teď zase k něčemu vyzvu já Vás! Jděte si s těmito salónními, hraběcími radami k čertu. Zkusil Jste si někdy s touto komunitou žít v sousedství? Z Vaší krásné stomiliónové vily v Praze-Troji s velkým plotem a soukromou vinicí se to káže. Zkusil jste si ale někdy vstávat v pět ráno, když Vám celou noc řvou na mol opilí sousedé, kteří nepracují, takže nemusí vstávat? Zkusil byste si někdy zaparkovat Vašeho mercedesa pod okna s vědomím, že jej ráno budete mít bez zrcátek, někdy i bez kol? Zkusil Jste si někdy jít po chodbě Vašeho domu a být nucen uhýbat před šlápnutím do různých fekálií? Šla někdy Vaše americká manželka (Je mi jasné, že ona, ani Vy nevíte, kde leží Chomutov) nakupovat, aby po ní opilí sousedé pořvávali jako po nějaké lehké děvě? Šly někdy Vaše děti do školy, aby je cestou přepadl romský dětský gang a nejen jim natloukl, ale také okradl? Pracoval jste někdy za 12.000 čistého, tvrdě platil hypotéku, a pak Vám v televizi tvrdil Rom, že z dávek není schopný zaplatit 10.500 nájemného? (kde žije? Ve vile s bazénem? V Chomutově, kde se nájmy pohybují kolem 3-4 tisíc???) Asi ne. Nic o nás obyčejných lidech nevíte. Kážete vodu, ale pijete to nejlepší víno.
Ještěže primátorka Ivana Řápková z ODS zvedla prapor nás, denně obtěžované slušné většiny a rozhodla se skoncovat s touto bezvýchodnou situací. Nepřizpůsobiví si musí zvyknout, že když budou dělat bordel a krást, tak budou dostávat pokuty a pokuty jim budou strhávány z jejich milovaných dávek. To je totiž jediná cesta, jak je k něčemu donutit. Teď máme alespoň nějaké světlo na konci tunelu. Vy, Kocábe Jste opět promarnil příležitost mlčet!
Radek Procházka
Kocábovi se bydlet mezi neplatiči nechce
Ministr Kocáb dostal už druhou nabídku vyzkoušet si bydlení mezi neplatiči. Po Chomutově mu tuto šanci poskytl Litvínov. Kocáb dostal dekret od bytu, který obývali neplatiči a který sousedí s podobnými lidmi. “Zkusil bych to velmi rád, ale nemám čas. Kvůli předsednictví by mi premiér Topolánek asi týdenní výpadek neodpustil,” říká ministr Kocáb. Činnost ministerstva, které Kocáb řídí, je ale natolik marginální, až skoro zbytečná, že slova o nepostradatelnosti jsou silně nadnesená.
Chomutovská primátorka Ivana Řápková to vidí jinak: “Pan Kocáb tímto potvrdil, že mu je osud Chomutovanů naprosto lhostejný. Vyzývám ho proto, aby se přestal do našich záležitostí plést a neřešil věci, kterým zhola nerozumí. Jeho nekompetentnost je do nebe volající.”
Je celkem pochopitelné, že se Michaelu Kocábovi mezi neplatiče a nepřizpůsobivé občany nechce. Mezi ně se žádnému slušnému člověku nechce. Co mají ale dělat lidé, kteří jsou denně vystaveni blízkosti takových lidí nedobrovolně? Třeba takoví, kteří bydlí v dané lokalitě dlouhá léta a najednou se z vedlejšího domu stane prostor, kam jsou neplatiči a nepřizpůsobiví občané sestěhováváni?
Michael Kocáb se nedávno zastával neplatičů kvůli exekuci na jejich sociální dávky. Tito lidé dluží na nájemném obcím mnohatisícové pohledávky. Proč se tedy brání možnosti vyzkoušet si na vlastní kůži jaké to je bydlet v sousedství neplatičů? Místní lidé si stěžují na neustálý nepořádek, hluk a vandalismus právě ze strany neplatičů a nepřizpůsobivých lidí. Je smutnou realitou, že mezi neplatiči a pobírači dávek jsou zejména Romové, kteří své dávky z větší (ne-li dokonce celé) prolijí a prokouří hrdlem a nahážou do hracích automatů.
Ministr Kocáb by si měl bydlení vyzkoušet. Pravda, znamenalo by to pro něj asi hodně tvrdou změnu a jeho sousedé by se mu určitě snažili zalíbit. Měl by si to vyzkoušet, ale inkognito bez vládní limuzíny. Možná by utrpěl “kulturní šok”. Bojí se snad, že by poznal neplatiče v pravém světle? Bojí-li se Michael Kocáb podstoupit takovýto experiment, pak se zákonitě stává pouhopouhým žvanilem bez jakékoli znalosti problematiky. Ono už jeho prohlášení při nástupu do funkce, že se během jednoho týdne dokázal seznámit s agendou ministerstva tak, že se ji naučil a bezproblémově ji zvládá, bylo chvastounstvím.
Silně pochybuji, že by se Michael Kocáb mohl a vůbec chtěl s problematikou seznámit osobně. Sám o sobě de facto řekl, že jeho předpokladem pro výkon funkce ministra pro lidská práva a národnostní mešiny je blízkost k Václavu Havlovi. Myslet si to může, ale to z něj skutečně žádného experta nedělá. Dělá to z něj pouze to, čím v této oblasti je. Užvaněným laikem.
Co si o tom myslí lidé, snad nejlépe vypovídá anketa iDnes
odkaz zde: Kocáb dostal už druhý byt mezi neplatiči, na zkoušku ale nemá čas.
Rudolf Polanecký




(10 votes, average: 4.20 out of 5)
26 responses so far ↓
1 brux // Mar 2, 2009 at 14:02
já paní starostovou ani její stranu moc nemusím(vlasně vubec),ale jakákoli snaha cikánskej problém řešit se cení.at tahnou do…všechny džamilokocábové a lajlu at vezmou sebou
2 ich // Mar 2, 2009 at 15:59
Chce jen vytloukat body a sebrat je DS. Nepodpořím jí.!
3 Pozorovatel // Mar 2, 2009 at 16:09
Zelení jsou vůbec podivná, mediálně silně prosazovaná cháska (viz nedávné nominace do EP, kam se stejně jejich kandidáti sotva dostanou). Skutečně je to jen jedna z dalších pátých či kolikátých už kolon, které pravidelně vysílá na politickou scénu občan Havel, aby zde šířily co možná nejzběsilejší zednářské ideje včetně multi-kulti – pochopitelně za mizivého zájmu voličstva, takže je nutno volit postupně liberální (OH) či dokonce pravicově středový (US) nátěr – a teď přišla řada na módní ekologicky zelenou…
4 brux // Mar 2, 2009 at 18:03
ich-já jí rozhodně nebudu volit,ale jsem rád že se konečně začíná něco dít a i politici hlavního proudu uznávaj že máme pravdu.podle mě muže právě ds spíš pomoc že ukáže politika hlavní strany kterej dělá to co ds požaduje a tudíš to budto není extremistické či mají mezi sebou extremisty i velké strany.toho že ods,čssd…a další strany budou nák víraznějš přebírat naše témata a tím krást voliče bych se nebál.koukněte co se spustilo na šulce po jeho transparentu.velké strany jsou moc pod dozorem všech těch pseudohumanistu a na to cio je nutné nemají odvahu a na tom nic nezmění ani stráta voliču.
5 ich // Mar 2, 2009 at 18:28
brux ,ale to že přebýraji témata se právě děje .ODS již v minulosti přebrala témata SPR RSČ euroskepticismus,kontrolu přistěhovalců atd. Jde jen o hru.
6 Maxs // Mar 2, 2009 at 19:07
http://nezavisle.info/2009/02/27/kocab-je-v-soku-cesi-podporuji-exekuce-v-chomutove/#more-1643
7 Baruch // Mar 2, 2009 at 19:34
K vyjádření pana Radka Procházky:
“Chomutovský magistrát zahájil kampaň proti prostitutkám, příležitostným zlodějíčkům, ochlastům a dalším nepřizpůsobivým občanům, na kterých vymáhá pokuty za krádeže, prostituci, rušení nočního klidu a pořádku a znečišťování veřejnosti.”
To je záslužná činnost magistrátu, souhlasím.
Ale co toto?
“Zkusil Jste si někdy s touto komunitou žít v sousedství?”
Copak ti zlodějíčkové, prostitutky atd. jsou nějakou komunitou? Nebo že by vlastně nešlo ani tak o zlodějíčky a prostitutky? Že by nešlo o to, co dotyční nepřizpůsobiví dělají? Že by šlo o to, že jsou to Cikáni? To bude asi ten hlavní důvod, že?
“…aby je cestou přepadl romský dětský gang”
“…a pak Vám v televizi tvrdil Rom”
Mám skandální odhalení! Kocáb je Rom! Džamila je Rom! Topolánek je Rom!
“Vy, Kocábe Jste opět promarnil příležitost mlčet!”
Kdyby k věci mlčel, stejně mu to tu omlátíte, takže je to vlastně jedno.
Anketa iDnes? Odkdy jsou tady iDnes a podobné židozednářské plátky považovány za důvěryhodné? Kdyby anketa dopadla opačně, nejspíš by se tu psalo, že ji asi zmanipuloval nějaký Rom.
8 brux // Mar 2, 2009 at 19:57
já neříkám že něco neskusej jen že nemaj odvahu to skutečně dotáhnout a jejich balancování mezi populizmem a jejich dosavadni politickou linií je ještě víc strapní a našenázory muže ještě víc udělat přijatelné pro širší veřejnost.ovšem samozřejmě to chce skvělou propagandu.samozřejmě se mužu mílit ovšem vzhledem k tomu že stim zda nás budou okrádat či ne nic neuděláme doufám že mám pravdu já.vem to naopak kuli zastrašení ods se postavíme na stranu kritiku starosky fain ods nám toto téma nechá jenže i spousta normálních lidí se lekne a se skřípěním zubu nás nebudou právě kuli tomu tématu volit.je to zamotané a at má pravdu kdo chce šance je jen jedna dělat to hlasitějš a líp než oni to ds zvládá dobře ted ještě dotáhnout do konce nákou koncepci která to zastřeší(na tu by ds mohli podle mě chodit návrhy od celého ultrapravicového spektra)
9 Anonymous // Mar 2, 2009 at 20:02
Jó, Zelení…
10 Rys // Mar 2, 2009 at 21:11
Tak někak pořád nevím Baruch proč jste si vybral tyhle stránky, když nesouhlasíte s ničím co je tu psané. Zatím každý váš příspěvek je velice negativní. Mě by rozhodně nebavilo číst a psát na weby např. komunistů, anarchistů, satanistů, humanistů čí romských sdružení. Tak se vás táži – proč? Jaký je pravý důvod vaší aktivity?
11 ich // Mar 2, 2009 at 21:59
(na tu by ds mohli podle mě chodit návrhy od celého ultrapravicového spektra)Nesouhlasím DS není ultrapravá je nacionálně socialistická. Ultrapravá je marginální Národní strana která nemá podporu už téměř nikoho.Ale k věci tak i přesto že nesouhlasím s podporou ODSácké starostky tak zájem místních je důležitějších a strana zelených potřebuje další prohry aby tu přestala strašit.
12 kion1 // Mar 2, 2009 at 22:22
to ich:
Souhlas, ale koho volit z té opravdové pravice, né-li NS???!!!
13 ich // Mar 2, 2009 at 23:17
kion1 já nejsem pravičák takže ti neporadím jsem nacionální socialista.
14 ruprt // Mar 3, 2009 at 8:40
Řeli jste A, tak musíte říct i B a založit Ku-Klux-Klan. Protože jinak si cikáni zajdou pro svoje dávky k vám domu.
15 brux // Mar 3, 2009 at 14:31
ich-pokud píšu ultrapravicová myslím tím to jak nás dělí sistém vše nacionalistické,vlastenecké vlasně vše bílé ultrapravice anarchisté komouši..ultralevice vím že toto dělení není přesné,ale jmenovat u každé věty koho přesně myslím mě příjde zbytečné.dobře teda ds by na vyřešení tohoto problému mohl chodit návrh od všech lidí kteří to s touto zemí myslí dobře a věří že patří puvodnímu obyvatelstvu..jde spíš o to že jsem mylsel že aspon cikáni jsou otázka ve které se česká ultrapravice(či lidé s probílím cítěním)schodnou a mohli by spolupracovat na řešení.kion1 podle mě znovu ds nebot opravdová pravice jak tu říkáš nic nezmění
16 Anonymous // Mar 3, 2009 at 15:29
Ok já jsem totiž na tohle dělení alergický takže potom souhlas. Mimochodem tu petici jsem podpořil.
17 John // Mar 4, 2009 at 10:19
Vá někdo proč zmizela petice z netu??
18 Horst // Mar 4, 2009 at 10:59
John: Podle mě nezmizela…
Od 25.2.2009 podepsali petici na podporu úsilí chomutovské radnice níže uvedení občané.
(Z důvodu nadměrného zatížení serveru se v současnosti zobrazuje jen omezený počet podpisů, kompletní seznam bude ke stažení v dohledné době.)
http://podporujichomutov.cz/index.php/seznam-podpisu
19 Baruch // Mar 4, 2009 at 13:14
Tyto stránky jsem si vybral mimo jiné proto, že se tady vždy dobře pobavím:))))
20 Jiří // Mar 4, 2009 at 14:41
Baruch jste zvláštní člověk a asi nemáte moc práce, koníčků a zájmů, že zde trávíte tolik času. Píšete, že se bavíte, ale spousta vašich komentářů tomu nenasvědčuje. Nebo je důvod jiný? Všichni se jistě shodnem, že jste tu za účelem provokovat. Pravda, nejste ani hloupý. Ale i když si to jistě nepřiznáte trpíte nějakou zvláštní ůchylkou a proto se tak jak píšete dobře bavíte. Nechci se v tom již dále vrtat protože mi to připadá nechutné a je to věc pro psychologa možná i pro psychiatra. Což o to lidé jsou různí a bude asi pro všechny lepší vás ignorovat. Tím s vámi končím.
21 Baruch // Mar 4, 2009 at 16:43
Jiří:
Je mi líto, že se mnou končíte, když jsme spolu navíc ještě ani nezačali (patrně). Víte, já mám spíš pocit, že provokování je účelem existence těchto stránek. Občas mě to tu pobaví, občas ne. Moje zvýšená aktivita pod článkem o panu Pechancovi je dána četnými reakcemi na mé příspěvky. Ty reakce byly většinou míněny vážně (předpokládám, mohu se plést), a proto jsem na ně reagoval. Psychologa v dnešní době potřebuje každý druhý. Tím mě neurazíte.
22 cv88 // Mar 5, 2009 at 21:38
to prave pani primatorka do chomutova privedla ciganskou svoloč ze slovenska a ted sbíra politické body na populismu u obcanu znechucenych zivotem mezi zverí
23 mannk // Mar 7, 2009 at 13:40
Z problémů kolem nás a námětů na jejich řešení vyplývá jasná potřeba přímé demokracie. Referendum je možnost jak zamezit vládnutí účelových spolků, kteří většinou protlačují výhody pro menšiny. Proto je referendum všemi vládnoucími stranami potlačováno, neboť by prokázalo zbytečnost vládnoucích stran.
24 Horst // Mar 7, 2009 at 13:57
mannk: To je rozumný nápad, ovšem není jisté, že by se uchytil (a jak by dopadnulú v zemích českých, kde lidé nemají o politiku, volby, atd. zájem. Tvrdím, že právě tento nezájem nahrává socializmu a jiným zvrhlostem.
25 Milan // Mar 8, 2009 at 19:12
Naši pracovití skláři nemají co do huby a líný cikáni si budou chodit pro 24000.- za válení na gauči? Už aby tady Dělnická strana udělala pořádek, poprvé v životě je budu volit, protože nechci, aby mi tady za chvíli rozkazovali smradlaví cigoši
26 jentak // Jan 26, 2010 at 1:24
vyřešit problém nepřizpůsobivých občanů.
Ano, zacnete psat petice a davat zaloby na aktery tv nova…skoda 10miliard!
Slo by pokracovat, ale vite to sami….nebude to tak snadne ale, nez se pustit do nezamestnatelnych-nych cikanu ze?
Milan // Mar 8, 2009 at 19:12…
jo, to rilako lidi v nemecku 30tych let taky mraky….vsadim vse co mam, ze bys tak dopadnout nechtel!:-)
Tak kliiiid, otevri si pivo, restni pc a zivot je hned lepsi D