Napsal: David Macháček
My, uvědomělí homofobové, jsme již při projednávání zákona o tzv. registrovaném partnerství tvrdili, že devianti a jejich zastánci přijetím této normy rozvrátí společenské vnímání normálnosti a institutu rodiny. Vyjadřovali jsme také přesvědčení, že pokud bude jejich zákon prosazen, budou své požadavky stupňovat. A už je to tady.
V nedávné době jsme sice byli uklidňováni tím, že devianti jsou již spokojeni, dosáhli všeho, co chtěli, a například Gay iniciativa z tohoto důvodu ukončila činnost. Ovšem místo ní nastoupila další organizace, Gay a lesbická liga. A ta v požadavcích opravdu pokračuje: zákon o registrovaném partnerství osob stejného pohlaví by měl být novelizován, aby více „vyhovoval praktickým potřebám“. Zástupci Gay a lesbické ligy již také neskrývají, že jejich cílem je možnost adopce dětí deviantními páry.
Jako své nejbližší cíle si zvrhlíci zvolili přijetí antidiskriminačního zákona, který by měl zavést diskriminaci mj. heterosexuálů. Chtějí také začít pracovat na výše uvedené novele, kterou chtějí do parlamentu poslat zhruba za rok. A podle mluvčí zvrácené ligy Strachoně o možnosti, aby páry gayů a leseb mohly adoptovat děti, začnou usilovat „až za několik let“.
Do zákona o registrovaném partnerství nyní chtějí devianti doplnit ustanovení, podle nichž by „registrovaní partneři“ měli mít společné jmění, pozůstalostní důchody a s tím související výhody. A podle deviantů také není dořešen vztah k dětem. A už jsme u toho!
Homosexuálům jde zejména o vztah k biologickým dětem jednoho z registrovaných partnerů (které je zplodil ještě před tím, než zjistil, že se mu vlastně sex s opačným pohlavím od narození hnusí), zejména po smrti „registrovaného“ biologického rodiče. Deviantům jde prostě o to, aby mohli ovlivňovat výchovu dítěte homosexuálního partnera i po partnerově případné smrti. Zvrácenci chtějí, aby se „pozůstalý partner“ po smrti svého druha mohl automaticky stát poručníkem jeho dítěte.
A to není vše – podle dalšího z návrhů by zahraniční homosexuálové sezdáním do registrovaného svazku s homosexuálem tuzemským měli získávat i nárok trvalý pobyt na území České republiky. Deviantům vadí rovněž fakt, že jejich cizozemský „partner“ nemůže v ČR nabývat vlastnická práva k nemovitostem a nemůže vykonávat i některé další právní úkony. Cílem nových požadavků homosexuální lobby zkrátka je postavit zákonem své zvrácené soužití plně na úroveň manželství, ba dokonce normální manželství potlačovat a své deviantní páry „pozitivně diskriminovat“.
Podle Gay a lesbické ligy je zákon o registrovaném partnerství osob stejného pohlaví kompromisem, který je stále značně vzdálen ideálu. Před jejich ideálem rozvrácené společnosti, ve které se zvrhlost stává normou a módním trendem, jsme varovali. Zvrácenci nakonec uspěli a „kompromisní“ zákon prosadili. Uspějí i tentokrát?




20 responses so far ↓
1 JT // Jan 16, 2007 at 4:09
Salámová taktika,jedno po druhým.Partnerství,dědictví,děti… zánik.
2 Českej Fousek // Jan 16, 2007 at 4:12
Já myslím, že uspějí - tato společnost je již tak rozvrácená a zdegenerovaná, že zde projde leccos - vezměte si třeba tzv. “Autorský poplatek” z prázdných datových nosičů - židovina nejvyššího kalibru, ale celkem se nic neděje.
Takže myslím, že kdejaký teploměr si dneska vyskakovat bude - a že jich je!
3 Českej Fousek // Jan 16, 2007 at 4:19
A co se těch teploměrů týče - ještě jedna věc: jistě jste si všimli, že ČT uvedla nový pořad - QEER, který není ničím jiným než propagací buzerantů. Pokud se to tedy stává společenskou normou, pak nechápu, proč je stále trestný pohlavní styk se zvířaty….
Redakčně upraveno, zdržte se, prosím, vulgarit.
4 #Tom // Jan 16, 2007 at 5:12
Já bych nechtěl být dítětem, které by mělo dva tatínky a žádnou maminku. To bych se asi zbláznil.
Na druhou stranu mít dvě maminky je možné již dnes. Zmíněná registrace partnerů k tomu potřeba není, oplodnění lze zařídit všelijak. Čímž však nechci říci, že bych o to stál.
Pohlavní styk se zvířaty je trestný až na jednu výjimku. A kdo je ta výjimka? No přece náš politický dobytek, který nám vládne.
5 Nestraný // Jan 16, 2007 at 6:00
TO TOM
Máš pravdu, asi by jsi se zbláznil.
Problém je v tom, že dítě, které adoptují, se tomu nemůže nijak bránit. Ano, možná má lepší péči, než u rodičů normálních, ale co se mu asi bude honit v hlavě, když se ho budou děti ptát ve škole, proč má dva tatínky. A nejen ptát, víme, jak dovedou být děti zlé, za nenápadné podpory svých normálních rodičů.
V každém případě to odnese DÍTĚ, které za nic nemůže. A dávat tyto občánky všanc v rámci jakéhosi experimentu, neboť společnost se s takovou situací zatím nesetkala, to snad NE.
6 Bořivoj // Jan 16, 2007 at 6:58
Nestraný: Ono snad nejde až tolik o to, že se takovému chudáčkovi budou děti ve škole posmívat. Konec konců, jakmile se takové “teplé” rodinky dostatečně rozšíří a nebudou ničím neobvyklým, děti se už nebudou mít takovou tendenci k posměškům.
Problém je spíš pro vývoj dítěte. Domnívám se, že dítě si odnáší nejvíc do života to, co “pochytí” v útlém věku. Totiž takové ty základní věci například: co je to muž, jak se chová atd., co je to žena a jak se chová apod. A také samozřejmě jak se chovají lidé k sobě navzájem - muž+žena; muž+muž; žena+žena.
Sám sebe jsem se ptával: jak je možné, že nám připadá představa “gay sexu” tak odpudivá. První odpověď, která člověka napadne, je pochopitelně, že je to přirozené. Jsem heterosexuál a pohled na něco takového se mi hnusý, protože je to pro mě nepřirozené. Dobrá, ale co lesbický sex?
Jedna věc je, mluvit o tom z jakéhosi svého morálně/filozofického hlediska (odmítat každé homosexuální chování), ale myslím, že se asi málokomu z toho dělá nevolno.
Další logická myšlenka zní: mužům se hnusí “mužská verze”, zatímco ženám zase ta “ženská”. Ale ono to tak není! Ani ženy nemají žaludeční problémy, při pohledu na zpocené lesby. Přitom jim připadají zpocení gayové (nechce se mi neustále psát homosexuální “muži”) také odporní.Jak je to možné?
Tu si vzpomenu na svoje vlastní příbuzenstvo. Třeba nějaká rodinná oslava apod. Ženy našeho rodu se klidně objímají, dotýkají se, občas si dají nějakou tu “sesterskou” pusu. Ale muži ne. Jejich největší důvěrností bývá podání ruky.
Myslím, že tady je kořen toho, proč mě nepotrestáte lesbickou pornografií, ale natočená “chlupatá anální soulož” by byla výborným mučícím nástrojem. Takové vnímání jsem si vytvořil v brzkém dětství, když jsem pozoroval dospělé.
Jak na tom budou asi děti, vyrustající v “alternativní” rodině?
7 Defender of Patria // Jan 16, 2007 at 12:43
ti “lide” jdou proti prirozenosti a proto si nezaslouzi zadna zvlastni prava
8 Kališník Petr // Jan 16, 2007 at 13:29
Vím,že to sem nepatří,ale chtěl bych poblahopřát nové poslanecké frakci v EP “Identita, suverenita a transparentnost”,která vznikla i díky nově zvoleným poslancům z Bulharska a Rumunska.
9 Fon // Jan 16, 2007 at 14:31
Dúfam, že Portugalci 11. februára neschvália v referende legalizáciu potratov do desiateho týždňa tehotenstva.
10 Kuno // Jan 16, 2007 at 15:01
Smazáno pro vulgaritu. redakce
11 Z // Jan 16, 2007 at 19:06
Tak zas na druhou stranu, ať si každej strká kam chce co chce.
Co se týče vychovávání dětí, pochybuju že většina těch buzerantů je taková, aby je zneužívala. A furt lepší vyrůstat v nenormální rodině než v děcáku.
Navíc, ať se nám to líbí nebo ne, měli by mít homo páry ve společnosti nějakou roli, jestliže už dostali i výhody.
Další věc je že některý výskumy homosexuality naznačují, že její biologický důvod je ten, že jestliže nemá tento jedinec potomky, což většinou nemá, pomáhá s výchovou dětí svým sourozencům a příbuzným.
Tedy vzhledem k rozbití velké mnohogenerační rodiny u nás je celkem logické dávat jim na výchovu odložené děti.
fon: a co bys na to řikal kdyby tě ošukal nějakej násilnickej buzík per rectum v noci v parku a nějakým hnutím osudu bys otěhotněl. To bys asi rychle změnil názor.
12 Martin // Jan 16, 2007 at 19:15
Kališník: Není to ” Identita, suverenita a transparentnost”, ale “Identita, suverenita a tradice”!
13 Bandera // Jan 17, 2007 at 2:27
Z: svůj argument určený Fonovi jste snad nemohl myslet vážně, ale na liberálním přístupu strkání čehokoli kamkoli se shodneme. Já bych třeba strkal Antifu do vězení.
14 Steiner // Jan 17, 2007 at 2:30
Pane Bože,
svět se v prdel obrací !!!
15 Krakatit // Jan 17, 2007 at 9:16
V diskusích na netu se objevoval kdosi, kdo se podepisoval “Šakal-Savonarola”. Dovoluji si ho citovat:
Mnozí dnes soudí:
• vztahy mezi lidmi jsou pouhá konvence, kterou lze kdykoliv změnit, když se to líbí dostatečně veliké a hlasité společenské skupině
• ve společnosti se vše řídí demokratickými principy…o čemkoliv lze hlasovat
• žádný přirozený řád věcí neexistuje
Já pravím:
• společnost, která povýší lidská práva nade vše, je blízká tomu, aby v ní žádná práva neplatila, protože tam, kde mají všichni právo na vše, hodnota práva není žádná
• pokud soudíme, že vše je záležitostí naší neohraničené vůle, ztrácí smysl veškeré vztahy mezi věcmi, jevy i lidmi…vše je možné na požádání převrátit a předělat
Voluntaristický přístup ke světu vede k tomu, že je za legitimní považována kdejaká pitomost, kterou odhlasuje dostatečně velký počet lidí.
Potom ovšem není důvod, proč by například většinová společnost s takovýmto přístupem k věcem řádu a práva demokraticky neodhlasovala fyzickou likvidaci nějaké jiné etnické skupiny…
NEPŘEJI SI ŽÍT V ZEMI, KDE SE O ŘÁDU PŘIROZENOSTI ROZHODUJE HLASOVÁNÍM
16 OhbOy // Jan 18, 2007 at 10:15
To same s temi detmi! Je to neco jako, kdyz zena chce dite a nemuze ho mit!
17 Václav // Jan 18, 2007 at 16:51
Krakatit: Máte pravdu, podobní Savonarolové jsou pro civilizaci větší hrozbou, než Schwarzenbergové.
18 František Nonnemann // Jan 19, 2007 at 3:11
Václav: nejsem si jist, jestli to kolega Krakatit taky chápe jako hrozbu. Já tedy ne, protože s tím souhlasím.
19 Václav // Jan 20, 2007 at 19:49
Františku, jednou to bude skupina etnická či rasová, podruhé to bude na třídním základě … Původní koncept lidských práv byl dobrý, právě proto mne trápí kam se později zvrhnul. Musíme si uvědomit okolnosti vzniku tohoto konceptu a z čeho vlastně vycházel. Z úmluv o zacházení s válečnými zajatci. Budou-li lidská práva přebujelá, nebude možné dodržovat ani ta základní. Stačí vzpomenout na Guantanamo …
20 GAn. Botanik // Jan 22, 2007 at 4:51
Smazáno: vulgarita, hloupost, spam. Redakce
Leave a Comment