Plzeňský primátor porušil zákon
Krajský soud rozhodl, že plzeňský primátor Rödl o zákazu nedávného veřejného shromáždění v rozporu se zákonem. To ostatně bylo konstatováno i na těchto stránkách, viz zde. A co na toto rozhodnutí řekl pan primátor: “Nejednal bych jinak ani v budoucnu, pokud taková situace nastane.”
Co udělat s primátorem, který veřejně deklaruje, že hodlá porušovat zákony? Příště jej nevolit, odvolat jej, žalovat či vyznamenat nějakou mezinárodní cenou za příkladný boj proti antisemitismu? Jedno je však jisté: ti, kteří na něj naléhali, aby porušil české zákony, uspěli. Co je jim také ostatně do zákonů nějakých Gojímů, že.
redakce









RSS 2.0
Atom 0.3
RDF
February 1st, 2008 at 6:18
Vždyť jsem to tady říkal, nechte je jít, ať se za policejní asistence předvedou ! Podle činů poznáte je !
February 1st, 2008 at 6:33
To si ten soud přispíšil. Jiné kauzy leží u soudu léta a nejsou výjimky, že účastník řízení se dočká spíš smrti, než pravomocného rozsudku.
February 1st, 2008 at 6:39
Není možné, že některý soudce se v rozsudku postavil proti židům a řídil se ústavou ČR. No jen doufám, že mu židi do budoucna nezničí život, tak jak to s oblibou dělají všem, kdo s nimi nesouhlasí. Nebo někdy mám pocit, že lidem ničí životy jen pro zábavu nebo aby se o nich mluvilo v televizi - viz. německá moderátorka a věta Arbeit mach frei…
February 1st, 2008 at 7:02
Ten primátor je vážně idiot, dokonce ani ne užitečný… Proč je ta ODS samé vygumované pako? Teď je to ještě zřetelnější, když těch pár rozumný lidí v posledních dnech vyházeli.
February 1st, 2008 at 8:00
Smazáno pro hloupost. Redakce
February 1st, 2008 at 8:30
Filip : Měl bys antifašistické bratry posílit osobně, v poslední době se jim chudáčkům nějak nedaří. Teda kromě mediální scény, brečet v TV NOVA, jak jim všichni kudličkama ubližujou, to umí parádně.
February 1st, 2008 at 8:41
Filip: Tak Vy jste student? Abyste nebyl za účast na nepovolené demonstraci Antify vyloučen ze školy. I když zatím to vedení nevadí, například vnuk bratra kapitulního vikáře pražské arcidiecéze si klidně vydržuje na fakultě násilník a osla.
Till: Když tak “Arbeit macht Frei”, a pokud vím, toto heslo se psalo na pracovní věznice už za Výmarské republiky, a v češtině na lágry v Jáchymově.
Al Jouda: Souhlas, takhle se předvedl primátor, chce diktaturu, nebo alespoň výrazné rozšíření svých pravomocí, které bude muset být provedeno změnou Ústavy ČR.
February 1st, 2008 at 8:46
Filip: Jinak, abyste nezjišťoval, kdo je dnes kapitulním vikářem, tak tato funkce byla roku 1984 zrušena, i když v jakési zvláštní formě přežívá v Litoměřicích a dále snad v Číně a podobných zemích. Mám na mysli soudruha Aloise Stehlíka, který tuto funkci zastával v padesátých a šedesátých letech.
Jinak pevně věřím, že kdyby se dnešní levicová mládež dostala k moci, začala by s církví zacházet v duchu předpisů z padesátých let, ovšem s jedním rozdílem, pro vysoké fukci by přímo vyhledávala homosexuálně orientované duchovní, takže v Litoměřicích (odkud se zpravuje církev od Chomutova po Mladou Boleslav a Tanvald) to vlastně už dnes odpovídá jejich představám.
February 1st, 2008 at 8:48
Filipo:Jestliva mas nasilnicke sklony,a nebo je uprednostnujes,pred konverzaci,neskovavej se za MY,ale za chlapske ja se postav a prijd mi dat do tlamicky osobne-HRDINO.
February 1st, 2008 at 9:01
admin: Měli jste to tam nechat, ať se tu Filip přede všemi vycajchnuje.
February 1st, 2008 at 9:33
soud nejspis rozhodl tak rychle proto ze tenhle pripad je vskutku jednoduchy
February 1st, 2008 at 10:13
Plenkovič:už párkrát jsem si všiml, že mluvíš o věcech, o kterých nic nevíš, zde je ustanovena lhůta 3 dní pro rozhodnutí soudu, takže asi takhle…..
February 1st, 2008 at 10:32
cetli jste clanek jxd v reflexu? jo at jdou, pest naroda je dozene a nejen v plzni:-)))
February 1st, 2008 at 10:38
V.B.: A co jako? Proti lhůtě 3 dnů nic nemám ale trochu mi vadí, když spis leží u soudu tak dlouho, že se jím musí zabývat Štrasburk a musíme platit odškodnění za průtahy. O tom zase nevíš nic asi ty.
February 1st, 2008 at 10:49
BULIKU ty multikulti kreaturo a ostudo. Je videt, ze jsi mlade a nezkusene stvoreni. Ja si pamatuju doby kdy byl (i v TV vystoupenich) JXD tim nejtvrsim zastancem pravicovych poradku a nepritel cikanu. Jen ho v pravicovych kruzich nikdy nikdo nebral vazne tak se nam trochu preorientoval. Brat vazne jeho zvasty a pesti naroda (a mnohe jine) je legracni. Bez radsi vyhulit veverku huly a neopruzuj tady.
February 1st, 2008 at 11:56
Uvidíme, co vykouzlí Nejvyšší soud v případě kasační stížnosti. I pokud rozsudek Krajského soudu náhodou potvrdí, určitě tam přidá nějakou hloupu hlášku ve stylu, že mu “nezbývá nic jiného, i když by si přál opak”.
February 1st, 2008 at 12:21
podle plzenske radnice byla protestni akce za svobodu slova ve skutecnosti “dalsi protizidovsky utok”……vyber data UDAJNE nebyl nahodny…na 18. ledna totiz pripada SMUTNE vyroci prvniho transportu plzenskych zidu do koncentracniho tabora (o kterem samozrejme nikdo predtim neslysel, o tom transportu jako)……do budoucna to muze vypadat tak, ze si zide najdou na kazde datum nejakou udalost….napr.: 12. 2. - krakowskeho zida pokousal pejsek, 27. 5. - dle overenych zdroju se teplicky zid prastil do palce kladivkem……a potom bude vsechno jasna prokovace NS……na kazdy pripadny pochod NS lze vymysle nejake datum, kdy bylo zidum “ublizeno”…….
February 1st, 2008 at 12:29
vts: Neškodí trochu slušnosti. při vší úctě k Vaši mohutným šedinám - na příspěvku p. BULIKa není nic, čím by si vysloužil Váš sprostý útok. Ten příspěvek se totiž dá vykládat buď ironicky anebo jako prostá informace o článku JXD.
February 1st, 2008 at 13:04
Víte, hoši, to je SKUTEČNÝ problém, ne nějaký zástupný.
Dejme tomu: Komunisté ohlásí na prvního máje demonstraci, budou tam transparenty, bude se skandovat - pryč s americkým imperialismem, sionismem, fašismem, nacismem, rasismem, apartheidem, konec panství buržoasie a církevního tmářství, útlaku žen, dělnické třídy, homosexuálů a barevných. Ať žije revoluce!!!
Co získá demokratický stát tím, že to povolí:
1) bude absolutně demokratický neb ctí svobodu shromažďovací všech bez rozdílu
2) časem skandování začne narůstat a k té revoluci dojde - začne se po miliónech vraždit, mučit, deportovat, zavírat do lágrů, ukradne se všechen majetek všech jednotlivců a všech spolků, zavede se censura, ideologie do škol i na pracoviště, začne se zbrojit a vyvážet tyto pořádky cizím zemím, začne hrozit opravdová válka.
3) svět i zotročený národ bude čekat jak to dopadne, válka možná bude, možná nebude, možná bude národ navěky žít v otroctví, možná bude revoluce svržena a začne se obnovovat demokracie, pomalu, ztěžka, možná se už ale neobnoví ani v bývalé, ani v pohodě snesitelné výši vůbec, anebo spadne do další revoluce.
Co získá demokratický stát tím, že to zakáže:
a) nebude absolutně demokratický neb plně nectí svobodu shromažďovací, části národa to zakázal a omezil tím jejich svobodu.
b) nedojde k událostem 2) a 3 neb skandování se nerozroste tak, aby došlo k revoluci.
Historie je učitelkou života, proto souhlasím s tím, aby demokratický stát omezil svobodu těm, kteří již prakticky prokázali, že pokud se rozrostou a dostanou k moci, zavedou událost 2) - událost 2) ale nezavedli jen komunisté, ale také ti, kteří demonstrovali a chtějí demonstrovat u synagóg proti útlaku Gójímů:))) - Historií i lidstvu jeden Hitler stačil:)))
February 1st, 2008 at 13:48
Vazeny Jene Malousku, ma reakce neni pouze reakci na tento prispevek ale i na dalsi vyroky spoludiskutujiciho BOBIKA. Muj osobni nazor na nej je (podle jeho prispevku), ze oznaceni multikulti kreatura a ostuda neni v jeho pripade myslen jako urazka a jde pouze o konstatovani faktu…
P.S. nebojte take se sedin dockate
February 1st, 2008 at 14:16
Hlavně je třeba, aby se sjednotila rozhodovací činnost úřadů a soudů tak, aby bylo jasnější, kdy je možné shromáždění předem zakázat (Praha, 10. 11. 2007), kdy je možné ho nechat rozpustit na místě (Brno, 1. 5. 2007), a kdy je nutné ho nechat projít. Významný byl v tomto právě rozsudek Nejvyššího správního soudu ve věci “křišťálové noci”. Věřím, že v této situaci bude verdikt podobný.
Jde o to, znemožnit náckům provolávat na demonstracích jejich oblíbená hesla, pronášet projevy určitého obsahu, používat určité symboly. To všechno má zásadní význam, kvůli tomu se ta shromáždění konají. Mají v první řadě psychologický, pak teprve politický, význam. Takové shromáždění slouží hlavně k posílení identity účastníků, k jejich semknutí, k zvednutí sebevědomí tím, že se jich sejde víc. Bez symbolů a bez typické rétoriky to už nebude ono. A to je to, oč tu jde.
Podle mých skromných informací jsou z posledního vývoje náckové pěkně na větvi (nedávno například na hooligans.cz neudržel nervy na uzdě Sedlis-Diehard). Ono se totiž ukazuje, že ten současný demokratický systém nemá dnes ta slabá místa, se kterými náckové počítali.
V roce 1940 prohlásil Goebbels:
“Až dosud se nám dařilo nedat nepříteli najevo skutečné cíle Německa, stejně jako před rokem 1932 naši vnitropolitičtí nepřátelé vůbec nepochopili, kam směřujeme, ani že naše přísaha věrnosti zákonu byla pouhým trikem… Mohli nás potlačit. V roce 1925 nás bylo málo. Mohli nás pozavírat, a tím by to celé skončilo. Ale oni nás nechali projít nebezpečnou zónou. Přesně to se stalo i v zahraniční politice… V roce 1933 měl francouzský premiér říct (a kdybych já býval francouzským premiérem, tak bych to řekl): ‘Nový říšský kancléř je autorem knihy Můj boj, ve které jsou vyjádřeny určité názory. Tohoto člověka nemůžeme ve svém sousedství tolerovat. Buď zmizí, nebo do Německa vpochodujeme.’ Ale oni to neudělali. Nechali nás být, nechali nás proklouznout riskantní zónou, a tak jsme mohli proplout všemi nebezpečnými úskalími. A když jsme byli hotovi, a dobře, ba lépe vyzbrojeni než oni, tak začali válku.” [Kissinger, H. Umění diplomacie. Nakladatelství PROSTOR: 1999. str. 310]
Myslím, že ten citát nepotřebuje komentář. Je dobře, že se demokracie poučily, že se nebojí šlapat náckům na paty. Fakt je, že v tom vlastním potírání naši náckové “systému” hodně pomáhají, třeba tím, co perlí na demonstracích nebo na webu. Nebo když něco povídá pan Kalinovský:))
February 1st, 2008 at 14:30
Poprosil bych redakci, aby se tentokrát zdržela cenzury. Díky.
February 1st, 2008 at 14:52
vts hele dopln si vzdelani a informace. A jinak k pochodu, proste si obcane takovy pochody takovych bojuvek nepreji, a nepreji se aby existovaly, tak to bud pochopte, nebo se vystehujte tam kde vas budou vitat
February 1st, 2008 at 14:55
vts a muj nazor na tebe? pletes si pravicactvi a nacismus v tom je problem. Pravice a rasista nemaji nic spolecneho. Protoze pravicove hnuti je legitimni strana mince politickeho zivoat, nacismus a rasismus je hnojem lidstva. Tot rozdil
February 1st, 2008 at 14:58
pro vts. http://www.youtube.com/watch?v=ouk18F7eKFs
v tomto sve chci zit a budeme zit at se ti to libi nebo ne
February 1st, 2008 at 15:01
nathaniel F. : ano mas pravdu, zidum bylo nekolik stovek let ublizovano kazdy den, tedy jsi spravne pochopil, ze kazdy dalsi pochod hnedobijcu kdykoliv je pro tento stat a pro obcany tohoto statu a pro prave vlastence nezadouci.
February 1st, 2008 at 16:07
BULIKu, pokud nacionalisté přestanou útočit na větrné mlýny (židy) a napřou úsilí jiným směrem, “pěst národa” (tu frázi vyhulenec myslel vážně, nebo ironicky?) s nimi bude zajedno.
February 1st, 2008 at 16:34
Hlavně je třeba, aby se sjednotila rozhodovací činnost úřadů a soudů tak, aby bylo jasnější, kdy je možné shromáždění předem zakázat (Praha, 10. 11. 2007), kdy je možné ho nechat rozpustit na místě (Brno, 1. 5. 2007), a kdy je nutné ho nechat projít. Významný byl v tomto právě rozsudek Nejvyššího správního soudu ve věci “křišťálové noci”. Věřím, že v této situaci bude verdikt podobný.
Jde o to, znemožnit náckům provolávat na demonstracích jejich oblíbená hesla, pronášet projevy určitého obsahu, používat určité symboly. To všechno má zásadní význam, kvůli tomu se ta shromáždění konají. Mají v první řadě psychologický, pak teprve politický, význam. Takové shromáždění slouží hlavně k posílení identity účastníků, k jejich semknutí, k zvednutí sebevědomí tím, že se jich sejde víc. Bez symbolů a bez typické rétoriky to už nebude ono. A to je to, oč tu jde.
Podle mých skromných informací jsou z posledního vývoje náckové pěkně na větvi (nedávno například na hooligans.cz neudržel nervy na uzdě Sedlis-Diehard). Ono se totiž ukazuje, že ten současný demokratický systém nemá dnes ta slabá místa, se kterými náckové počítali.
V roce 1940 prohlásil Goebbels:
“Až dosud se nám dařilo nedat nepříteli najevo skutečné cíle Německa, stejně jako před rokem 1932 naši vnitropolitičtí nepřátelé vůbec nepochopili, kam směřujeme, ani že naše přísaha věrnosti zákonu byla pouhým trikem… Mohli nás potlačit. V roce 1925 nás bylo málo. Mohli nás pozavírat, a tím by to celé skončilo. Ale oni nás nechali projít nebezpečnou zónou. Přesně to se stalo i v zahraniční politice… V roce 1933 měl francouzský premiér říct (a kdybych já býval francouzským premiérem, tak bych to řekl): ‘Nový říšský kancléř je autorem knihy Můj boj, ve které jsou vyjádřeny určité názory. Tohoto člověka nemůžeme ve svém sousedství tolerovat. Buď zmizí, nebo do Německa vpochodujeme.’ Ale oni to neudělali. Nechali nás být, nechali nás proklouznout riskantní zónou, a tak jsme mohli proplout všemi nebezpečnými úskalími. A když jsme byli hotovi, a dobře, ba lépe vyzbrojeni než oni, tak začali válku.” [Kissinger, H. Umění diplomacie. Nakladatelství PROSTOR: 1999. str. 310]
Myslím, že ten citát nepotřebuje komentář. Je dobře, že se demokracie poučily, že se nebojí šlapat náckům na paty. Fakt je, že v tom vlastním potírání naši náckové “systému” hodně pomáhají, třeba tím, co perlí na demonstracích nebo na webu. Nebo když něco povídá pan Kalinovský:)
February 1st, 2008 at 17:49
jj to by bylo super treba by mohli pomahat na taborech pro socialne vyloucene romske deti.. to by bylo super, hrat s nima treba na indiany
February 2nd, 2008 at 2:40
To bernard m.:
Větrné mlýny -> Lauder, Železný, Rath, Schling, Komárek st. i ml., Gandalovič, ….. aneb. kde se co ukradne, tam jsou větrné mlýny v dostatečně hojném počtu přítomny.
February 2nd, 2008 at 7:08
Tadyto je naprostý důkaz že žádné ovlivňování soudů neexistuje ani to vaše židovské spiknutí:-). Je to pouze demagogie organizátorů. Jasná provokace.
Zajímavá náhoda že právě na to datum a že zrovna v Plzni. Kdyby demonstrace byla třeba v Kladně, tak by jí s největší pravděpodobností povolili.
Zároveň nezávidim starostům když musej řešit extrémisty a to na obouch stranách. Je nutná změna zákona.
February 2nd, 2008 at 7:51
slim:výklad práva je jen jeden,tento zákon je napsán tak,aby nikdo nemohl zakazovat “nepohodlné” shromáždění.Soudce proto nemohl rozhodnout jinak.Proto politici požadují změnu tohoto zákona ve prospěch státní moci-možnost zakázat cokoliv,kdykoliv a z jakýchkoliv důvodů.Nakonec se ukazuje,že ona demokracie je vlastně sama o sobě nefunkční,je to nová totalita ovšem pokrytecky schovaná za pojem demokracie.To,co bylo vytýkáno jiným systémům se začíná oprašovat,znovunalézat a integrovat do sbírky zákonů.
February 2nd, 2008 at 8:58
slim : Na každý den v každém městě připadá nějaká tragická historická událost. Primátor Plzně byl v internetové diskusi vyzván, ať nevhodná data zveřejní oficiálně a předem, ale odmítl tak učinit. Navíc plzeňská akce za svobodu slova neměla proběhnout v den výročí odjezdu kdovíkoho kdovíkam, ale o den později.
February 2nd, 2008 at 9:45
no tak to maj všici ti humanisté černé na bílém tento stát(protože pan primátor jistě nejednal z náhlého pohnutí mysli,ale na obědnávku)porušuje zákon kterej sám napsal.o pana primátora se jistě postará milost od prezidenta je víc jak jistá,ale to nemění nic na tom že tato demokracie kde vládne svoboda slova musí skupinu odpurcu(pod hlavičku neonacistu jsou dnes zahrnuti nacionalisté,fašisté,křeštanští radikálové,neonacisté…a každej nespokojenec kterej se nedá hodit pro změnu do jednoho pytle s komunisty)potlačovat i za cenu popření vlastních pravidel(proč když je jejich idoologie tak nesmyslná a muže jí věřit jen..).nejvetčí argument odpurcu ultrapravice je že chcem zničit demokracii,porušovat lidská práva….,ale pokud se tohle vše už děje muže nám nikdo boj proti tomuto sistému vyčítat.
February 2nd, 2008 at 12:07
BULIKu: Váš problém (ne snad či nejen Váš osobně, ale problém současných ideologů, jež povýšili demokracii z nástroje na cíl a smysl dějin a multi-kulti za lék na všechny problémy stárnoucí Evropy) je v tom, že nenecháváte prostor pro lidi, kteří se s Vaším pohledem neshodnou. Možná (ačkoli to naprosto nepovažuji za pravděpodobné) se vaše cesta v historii ukáže jako ta správná; možná však ne. Tím, že upíráte Čechům na kus země, která by byla opravdu česká (tradicemi, kulturou, původem obyvatel, zbožím…) (soudím tak z Vašeho příspěvku “v tomto sve chci zit a budeme zit at se ti to libi nebo ne” a ten nepřipouští jiný výklad) se dostáváte do role diktujících podmínky; že tím soustu lidí naštvete tak, že až přijde vhodný okamžik, budou schopní zabíjet, o tom nepochybujte. Ono to tak bývá většinou, že za to, že někomu hrábne a rozhodne se lidi okolo sebe zabíjet nemůže on sám. Až se “něco” stane a bude příležitost, věřím, že se najde dost lidí, kteří Vám podobným, leč známějším, rádi zakroutí krkem. \Pak se Vy budete sakramentsky divit, jak se to mohlo stát, ale bude už pozdě. Stane se to tak, protože ti, kdož měli plnou hubu tolerance, byly zoufale netolerantní k jiným názorům. A k některým kulturám - třeba všem evropským. A podotýkám, že kulturou nemyslím divadlo.
February 2nd, 2008 at 12:47
Nechápu jak už vůbec soud to může povolit…kam to spěje
February 2nd, 2008 at 13:03
Jiří:Soud nic nepovolil, soud se zabýval protiprávností rozhodnutí, které vydal primátor.
February 2nd, 2008 at 14:07
To Metodej ,perfektni,tak se ucte ze svetove diplomacije treti rise,nebot historije at je nam napomocna pri tvoreni vecich budoucich.
February 2nd, 2008 at 14:50
Pro JAN MATOUSEK, cechum neubiram vubec nic, a to ani nahodou, atim odkazem, tim klipem jsem chtel rict jak je to hezke, kdyz se maji lidi radi, bez rozdilu barvy pleti a narodnosti, a v tom ja chci zit, nikoliv naradnostni a rasove nenavisti
February 2nd, 2008 at 15:03
BULIKU bobiku ma oblibena multikulti kreaturo a ostudo. Ta muzika i video je fakt slaba. Taky rad cestuju, ale tady u nas v Cechach? Vyndejte si ruku z nocniku a prestatnte snit.
Tady mate jedno bezva multikulti video tak se kochejte http://youtube.com/watch?v=mszwZ1YzIH8&feature=related
February 2nd, 2008 at 16:10
Nepřimlouvám se za cenzurní zásahy, ale snad by nás nemusel Metoděj přesvědčovat o tom, že jak je třeba omezit “nácky” hned nadvakrát stejným dlouhým příspěvkem. To Richard nám alespoň “pro vyrovnanost” nestydatě sugeruje, že někdy od května r.1945 byla u nás zakázána komunistická demonstrace.
Rovněž by mohl Metoděj oznámit těm vyházeným plzeňským ódéesákům, co to svolali, že jsou náckové, třeba to ještě nevědí.
Je mi trochu záhadou, jak je možné, že byly vykonávány příkazy primátora svévolně vydané v očividném rozporu s právním řádem, dokonce i za bolševika na vojně nás vedli k tomu, že takových rozkazů se dbát nemá…
February 2nd, 2008 at 18:38
ad Pozorovatel:
Za trapnou duplicitu se přimlouvám. Trvalo dlouho, než se můj příspěvek po napsání objevil v diskusi. Myslel jsem, že jsem jej buď špatně odeslal, nebo narazil cestou na cenzora. Máte samozřejmě pravdu, stačilo by to jednou.
O tom, že jde o nácky, myslím ve skutečnosti nikdo nepochybuje ani tady.
February 3rd, 2008 at 2:45
BULIK : Svatá prostoto, nejste vy nějaký poskok Aštara Šerana a jeho vesmírných lidí? Ti prý v životě nedrželi v ruce učebnici dějepisu.
February 3rd, 2008 at 2:56
To BULIK: Jo, je to krása když se lidi mají rádi v tom vysněném světě všelásky a všobecného sbratření. Vy jste jehovista, nebo co?
Nedávno jsem se díval na nějakém kanálu jako je Discovery nebo Spektrum nebo tak něco na dokument o chování šimpanzů. Věděl jste, že šimpanzí tlupy se jednou za čas vypraví na území cizí tlupy na trestnou výpravu a snaží se tam vystopovat a zabít osamělého jedince? Před akcí mezi sebou začnou přátelsky komunikovat i samci, kteří spolu běžně soupeří nebo si nejsou po chuti, vybírají si vzájemně hmyz z kožichu a tisknou se k sobě, aby se ujistili o vzájemné soudržnosti. Pak se vypraví na hranici. Tam několik hodin tiše pozorují území cizí tlupy. Pak se husím pochodem velmi tiše o obezřetně vypraví do nepřátelského teritoria. Pokud narazí na cizí tlupu a nepřevyšují ji početně 3:1, ustoupí. Pokud narazí na osamělého jedince, zabijí ho. Ačkoliv šimpanzi velmi rádi loví jiné opice na jídlo a opičí maso milují, zabitého soupeře nejedí, neloví ho. Chtějí ho jen zabít a oslabit tím jinou tlupu.
Ačkoliv nejsem zastánce Darwinovy teorie, jedno je jasné: Tohle máme společné se šimpanzi. Tak jako většina savců si vymezujeme svoje území, bráníme svoje teritorium, vedeme boje s nepřátelskými “tlupami” a rozlišujeme na “my” a “oni”. To je naprosto přirozená věc a nikdy se to nezmění, alespoň ne do té doby, dokud zůstaneme lidmi.
Takže Váš sen o společnosti bez rasových a národnostních rozdílů, kde se všichni vzájemně milují, je, vážený pane, pouhou feťáckou a levičáckou iluzí a navíc je to úplná blbost. Ale udělal byste dobře, kdybyste šel svoje fantastické názory vysvětlit Turkům do Německa nebo Arabům do Francie. Třeba by to mělo nějaký pozitivní dopad. Minimálně ten, že by Vás z nich velmi rychle vyléčili.
February 3rd, 2008 at 5:29
Nasilnické sklony opravdu nemám, ale nepodporuji demonstraci, která očividně neměla být tím, na co si hrála. V tomto případě se jako nestraník obou táborů přikloním na stranu odpůrců. Takže za tímto příspěvkem nehledejte žádného levicového vypatlance, ale normálního kluka, kterému se nelíbí, poslední dobou tak oblíbené, producírování ulrapravičáků po městech. A škoda že se můj předchozí příspěvek smazal, nikterak jsem pravidla neporušil.
February 3rd, 2008 at 6:42
Filip : Mně se taky nelíbí producírování demokratů po městech, ale nikdy by mě nenapadlo jim to zakazovat. Ovšem můj odpor proti totalitním praktikám je právě to, co mě od demokratů, těch ubohých nepřátel svobody slova, odlišuje.
February 3rd, 2008 at 6:42
Mně se také nelíbí producírování se komunistů po parlamentě, po ulicích i všude jinde, ale bylo mi vládci vysvětleno, že je to demokratické, neboť jsou oblíbeni u voličů. Byl bych nerad, aby byli podobnou cestou legalizováni i neonacisté, ale to není důvod apriori zakazovat demonstrace pod záminkou věšteckého daru, toho co svolavatel údajně napsal na nějakém fóru, nevhodného místa či data (zvláště když se naprosto nepřihlíží ke snaze organizátora poslední dvě okolnosti změnit). Tolik těch demokratických svobod, které jsme draze získali výměnou za ekonomický úpadek většiny populace a ztrátu suverenity v molochu EU zase není, abychom s nimi mohli hazardovat dle přání zaujatých médií.
February 3rd, 2008 at 13:46
tady se resi nesmysly….zakon a pravo musi platit pro vsechny stejne,at jde o nacky nebo treba i UFOny a primator nesmi porusit zakon,protoze si neco mysli…v roce 1997 byl odsouzen jisty podplukovnik za neopravneny zasah kuklacu v Rakovniku,byl odsouzen za to,ze ten zakon opravdu porusil a no a jak jinak,Havel mu dal okamzite prezidentskou milost.Jsem velice zvedav,jak dopadne pan ucho Rodl….
February 3rd, 2008 at 14:15
Runner: no to jsem rád že se tady všichni snaží aby sme se od těch opic moc nevzdálili…
a co porovnání s kudlankou nábožnou?:-D
February 3rd, 2008 at 15:20
co tam nejakej magor pise o vesmirnych lidech, tak to si jen vzal muj nick a nepsal jsem to ja
February 3rd, 2008 at 15:21
To Slim: Pane, jestli se chcete vzdalovat od opic tím, že se s nimi budete bratřit jako rovný s rovným, pak je to vaše volba. Ale mně do toho, prosím, netahejte. V tom pořadu vědci nesrovnávali chování lidí s chováním kudlanek, nýbrž s chováním šimpanzů. Já jsem si tenhle příměr nevymyslel, takže nevím, proč se na to ptáte právě mně..? Vím ale o jedné národnosti, která se už druhé tisíciletí chová jako ta Vaše kudlanka, ale….pssss - je to tajné!
February 4th, 2008 at 4:07
Smazáno pro hloupost. Redakce :)))))))))) opravdu dobra diskuz…lidi tu reaguji na FILIP ale ja proste nevim co rekl kdyz ho smazete…skoda
February 4th, 2008 at 8:15
Pokud považujete mé příspěvky za hloupé, tak co v tom případě jsou lidé, kteří si to uvědomují, ale musí mi přesto vnutit jejich názory… Tenhle web nebyl špatnej..
February 5th, 2008 at 3:17
vts: kdyz uz sem hazite hudbu, tak tady mate neco, jak hudebne, tak lidsky lepsi :o)
http://youtube.com/watch?v=WcEhAIx1OB4
http://youtube.com/watch?v=kO6OcWfKggc
ty dve maly pipky jsou fakt dost hrozny
filip: akorat nechapu, proc radis socany na pravou stranu spektra, NS jsou levicaci, jak visne
A proto Good Night Left Side 
February 5th, 2008 at 5:31
Jakub : To druhé video je jak pro fetišistické buzny. Jestli máš rád hezké chlapce, koukni na tohle: http://youtube.com/watch?v=EdM8PDu6VMg
February 5th, 2008 at 7:17
Pepan: tak v tom pripade, by bylo video na ktere jsem tim reagoval, video pro “zamindrakovany pedofily”?
btw: ja si doted myslel, ze “buzny” je oznaceni pro lidi, kteri chovaji vetsi lasku ke stejnemu pohlavi a v tom videu to vypada trosku jinak, nebo nepoznate rozdil mezi muzem a zenou?
February 5th, 2008 at 7:18
a chlapce rad nemam, radsi zensky
February 5th, 2008 at 8:42
Jakub : To nevadí, stejně to moje video zkoukni.
February 6th, 2008 at 15:44
IVAnd: Pokud tedy nenajdeme žádný nebo skoro žádný tunel, kde majoritně nefigurovali Židé, pak:
a) Mají u nás Židé většinu - pak s tím nic nenaděláme
b) Jedná se o nepředstavitelnou náhodu - tuto možnost je možné vzít v potaz, ale moc tomu nevěřím
c) Našemu státu a společnosti škodí Židé tak hrozně, že se proti nim postavím i já
Souhlasím s tím, že v každém státě s rozumnou vládou by osoby typu Železného, Gála, Ratha apod. dávno seděly v tvrdém kriminále a lámaly kámen. Nicméně si pořád nemyslím, že podíl Židů je tak významný, aby bylo nutné na ně hromadně ukazovat prstem.
February 8th, 2008 at 8:53
tady je to fakt užasné demokrati tu maj strašné keci o tom jak zakázat nácky protože ti chtěj zničit nepohodlné,omezit svobodu slova,nenechat se sejít jejich odpurce….přitom tolerují a oslavují kopání do nácku,omezují demonstrace kuli tomu co se tam muže říc,rozháněj konzerty protože se tam scházej odpurci..jakej rozdíl je mezi náckem a demokratem??jistě hrdinové z afa a demokrati budou řvát že oni to vše mužou protože jsou demokrati a protože se nacizmus přece musí zastavyt.kdo je teda ten vrchní atribud kterej určí kdo je demokrat kdo skoro demokrat,kdo nácek,kdo nic…na koho se práva vztahují a na koho ne???ten váš boj proti nacizmu vám nacizmem kurva zavání.pokud demokracie nedokáže argument udolat argumentem a pokud se mišlenky a to jakékoli bojí tak že porušuje vlasní zákon je s ní něco špatně.
February 8th, 2008 at 8:58
k řečem o krásnem světě kde se černoch má rád s činanem….kde to funguje??všude kde se to skusilo je jen napětí a čím víc se společnost míchá tím vetčí napětí je.vždyt i ve státech kde nacizmus a ultrapravice byla odsuzována ted boduje,protože lidé mají s přistěhovalci peklo.je v lidské přirozenosti držet se své krve a humanistická či anarchistická idea je jistě krásná,ale tak reálná jako star trek či babilon5.takže nebojte ani já nechci žít v rasové nenávisti bez cizincu tu žádná nebude.
February 8th, 2008 at 9:03
nakonec když to řeknu humanisticky není hezčí jec do indie procházet indickejma městama potkávat indy,jet do afriky procházet africkou vasnicí potkávat afričany,a v evropě zas potkávat bílé obdivovat bílou kulturu.ted at jedete kamkoli všude stejná směska přivandrovalcu,sešmrnclejch,a utlačovaného puvodního obyvatelstva.tak kdo je proti rozmanitosti?zní to blbě,ale já nebílím klidně vše mimo evropy a řekněme ameriky nechám to je fér ne.