Altermedia ČR
Altermedia ČR: „Ideologická převaha je důležitější než parlamentní většina…”
UltraViolent Street Wear, t shirts and clothing with a street tough attitude

Otevřený dopis Vlastenecké Fronty primátorovi a zastupitelstvu hlavního města Prahy

August 14th, 2006 · Diskuze (42 Comments)

Email This Post Print This Post

cerny paskvil.jpgVěc: Žádost o odstranění sochy „Proudy – Hergetova cihelna“ do p. Davida Černého

Vážený pane primátore,
vážené dámy a pánové,
dovolujeme si obrátit se na Vás s výzvou k odstranění sochy od p. Davida Černého z nádvoří bývalé tzv. Hergetovy cihelny v Praze 1 na Malé Straně, Cihelná ul. čís. 2a, budova bez čís. popisného na parcele katastru nemovitostí čís. 724. Socha je česky sice cudně pojmenována jako „Proudy – Hergetova cihelna“, avšak autor používá i výstižnější česko-anglický název „Piss – Hergetova cihelna“ (podobu sochy najdete na snímcích ve fotografické příloze). Zmíněný soubor budov a pozemek je v majetku města, které jej pronajímá firmě Immovision Praha spol. s r. o. Ta objekty spravuje a provozuje způsobem výdělečným, ovšem většina prostor, včetně nádvoří, je veřejně přístupna.


Cítíme se velmi dotčeni ve svém národním a kulturním cítění umístěním zmíněné sochy na pozemku, který je v majetku hlavního města Prahy. I Parlament České republiky v nedávné době vycítil potřebu vyjádřit se k poměrně volnému užívání státních symbolů tím, že zpřísnil postihy a tresty a jejich zneužívání. Praha byla vždy srdcem Čech a hlavou království; ve znaku má ostatně napsáno caput rei publicae. Jako Pražané cítíme, že by mělo právě naše město jíti příkladem v úctě k věcem národním, kulturním a státním, a to nejen proto, že i naše zákony zapovídají hanobení na základě národnosti, kultury či rasového původu, ale především proto, že si toho žádá obecná lidská slušnost, důstojnost, vkus a postavení naší obce co by hlavního města.
Právě autor zmíněné sochy, David Černý, natřel růžovou barvou tank umístěný druhdy na nynějším náměstí Kinských před bývalými kasárny a přitom se obhajoval tím, že svým činem nehodlal poškodit pomník rudoarmějců (za který obrněnce nepovažoval), nýbrž chtěl zesměšnit symboliku vyhrožující obyvatelstvu silou. Ovšem byl to tentýž David Černý, který navrhl pro budovu hlavní pošty sochu sv. Václava sedícího na mrtvém koni zavěšeném za nohy. Když ředitel pošty sochu odmítl, byla to opět pražská obec, která umožnila „náhradní řešení“, umístění této sochy proti Myslbekově, tedy na spodní části Václavského náměstí! I kolébka demokracie Athény dovedly soudit Sókrata, když znevažoval bohy stavěním pochybných soch kterým rouhačsky obětoval a přes to, že se bránil tím, že to dělá pro dobro Athén a Athéňanů.
Vyzýváme tedy pražskou obec a primátora hl. města Prahy, aby odstranili sochu ze svého veřejně přístupného pozemku. Není podstatné, že pozemek užívá soukromá osoba. Tento malostranský dvůr se nachází v centru města a projde jím spousta Pražanů i návštěvníků Prahy, ať již domácích či zahraničních. Jak se na nás a naše město asi mohou všichni dívat? Co si pomyslí o úctě k národním citům a státu, když vidí, jak znevažujeme ten vlastní? Nemohou se cizinci právem cítit nebezpečni ve městě, které pohrdá i vlastním národem? Jak se asi zachová k nim?
Jestliže hlavní město nepodnikne bezodkladně k nápravě tohoto stavu, hodláme podat trestní oznámení pro podezření ze spáchání trestného činu podle § 198 zákona č. 140/1961 Sb., trestní zákon, pro podezření z hanobení českého národa; případně budeme postupovat i jinak.
Považujte tento dopis, prosíme, za otevřený.

Za Vlasteneckou Frontu

David Macháček v.r.
Ing. arch. Jan Maloušek v.r.

V Praze dne 11. srpna 2006

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading ... Loading ...


Tags: Z domova

42 responses so far ↓

  • 1 Petr // Aug 14, 2006 at 2:13

    No VF by udělala dobře kdyby podala trestní oznámení!

  • 2 František Nonnemann // Aug 14, 2006 at 3:51

    Jestliže ta socha nebude odstraněna, tak trestní oznámení bude podáno.

  • 3 Jan Maloušek // Aug 14, 2006 at 4:47

    Případně budeme postupovat i jinak ;-))

  • 4 Petr // Aug 14, 2006 at 5:45

    Hm, ale to není socha to je HNUS!Hrozné co dnešní doba dokáže splodit!Samozřejmě,…výzvou k odstranění hnusu,by VF spadla na úroven toho,kdo to “umělecké dílo”vytvořil.

  • 5 stan // Aug 14, 2006 at 5:51

    Rozhodne Vám v tom držím palce, akákoľvek iná podpora v podobe petície by, domnievam sa, tiež našla širokú podporu.

  • 6 Pozorovatel // Aug 14, 2006 at 8:11

    S podobnou iniciativou se mělo přijít už dávno, i když se obávám, že slavní konšelé suplice nevyhoví už jen “extremistům” natruc. Jinak ta zmínka o Sokratovi není nejšťastnější, hájil se, že jen učil o ateistických názorech filozofa Anaxagora a zmiňoval se o “daimonech” - synech božích, jakýchsi svých vnitřních rádcích. O stavění soch jiným bohům se při své obhajobě nezmiňuje, zřejmě to nebylo ani obsahem Melétovy žaloby. Byl odsouzen spíše z pol.důvodů jako stoupenec oligarchie, navíc soudce popudil tím, že pro sebe místo milosti žádal umístění do prytaneia, jakéhosi domova zasloužilých athénských důchodců.

  • 7 Václav // Aug 14, 2006 at 10:49

    Ptali se mne Vietnamci na Moravě, co že je to na Václavském náměstí za sochu. Nevěděl jsem, že něco takového existuje. Dnes už bych jim otevřeně řekl, že to tu postavili Izraelci, že si tu dělají, co chtějí.

  • 8 Jan Maloušek // Aug 14, 2006 at 11:19

    Pozorovatel: Pokud se dobře pamatuji, Sókrates postavil na soukromém pozemku sochu svého přítele a té přinášel oběti, což byla zjevná urážka všech bohů. Při procesu se vůbec nehájil, ale naopak požadoval od obce rentu.
    Václav: Co Vy máte stále s těmi Vietnamci?

  • 9 Filip // Aug 14, 2006 at 11:58

    Václav: Ano. V každém příspěvku je něco o Vietnamcích. To je šílená masáž:)

  • 10 Václav // Aug 14, 2006 at 12:01

    Co bych s nimi měl mít společného? V některých oblastech se s nimi nedá nesetkat.

  • 11 Ulf // Aug 14, 2006 at 12:02

    Jen by mě zajímalo kdyby ti chlapečci močili na hvězdičku nebo půlměsíček myslím že by to bez povšimnutí médií i policie neskončilo. Autor tohoto „veledíla“ David Černý má opravdu zajímavou kombinaci jména :-) Václav: to je jen přezdívka? Ve skutečnosti se jmenujete určitě Van-clan-vang :-)

  • 12 Filip // Aug 14, 2006 at 12:09

    Václav: to jistě ne. Na Máchově jezeře jsem se jich nemohl dopočítat. Na cestě k hlavní pláži mají stánky jen oni a přímo na pláži už ty své nudle prodávají taky.
    Nemám z nich radost.

  • 13 Václav // Aug 14, 2006 at 12:12

    A není to žádná sranda, když si uvědomím, jak se na nás asi tento hrdý národ, který jako jediný pozaril armádu USA, dívá, když tu trpíme parazity a škůdce. Zamyslete se nad tím.

    Mohli bychom si my dovolit neplatit ve Vietnamu daně a cla? Ne. A mohou ve Vietnamu Izraelci instalovat sochu dvou mužů močících na mapu země? Ne. Tolerují ve Vietnamu menšinu, která má mnohonásobně vyšší kriminalitu? Ne.

  • 14 Filip // Aug 14, 2006 at 12:25

    Václav: to je zajímavá myšlenka.. Ve Vietnamu mají zase jiné speciality. Nakonec, proč by tak skvělou zemi jinak opouštělo tolik lidí?
    BTW: USA od velké války neporazily tuším žádnou zemi, se kterou válčily.

    Vietnam bych nám za příklad nedával. Jeho občané zaplavují Evropu, USA a Austrálii a těží z výdobytků již fungujících společností. Nejsou pro nás žádným přínosem.
    Fandím jim. Ale u nich doma. Zde nikoliv.

  • 15 Václav // Aug 14, 2006 at 13:42

    Ulf: Na to jste přišel jak? Přečtěte si mé příspěvky. Kdyby se Vietnamci skutečně dokázali pohybovat mezi českými nacionalisty, a psát mé příspěvky, znamenalo by to, že jsme jim již vydáni na milost a nemilost.

    Filip: Mají jiné speciality, ale jak řečnil pan Petřivalský, na některé národy je možné plivat, či močit, na jiné ne. Vietnam patří do důstojnější skupiny. Je tvrdá realita, že tu jsou v hojném počtu, a to nejen u stánků.Považuji je za rozhodně lepší alternativu vůči muslimským přistěhovalcům. Náš národ potřebuje spojence. Až bude v jihovýchodní Asii válka proti islamistům, a to si pište, že bude, budou našimi spojenci.

    Byla mi svěřena skupina Vietnamců, mám nad nimi určitou moc. Podařilo se mi přimět je udržovat pořádek a učit se česky nad rámec povinného minima. Kdyby nadřízené autority věděly, že píšu sem (třebaže relativně provietnamsky), měl bych z toho veliké problémy.

  • 16 Václav // Aug 14, 2006 at 13:44

    Filip: Co se týče zaplavování, v Evropě se ve větší míře vyskytují pouze v ČR a Francii, v Austrálii se narozdíl od muslimů dobře sžívají s Angloaustralany.

  • 17 Radola // Aug 14, 2006 at 13:47

    Ten architekt nemůže být ani normální,své výtvory považuje za umělecké?!Docela zavádějící je i blízkost židovského objektu…

  • 18 Jan Maloušek // Aug 14, 2006 at 14:33

    Radola: Tak moment, tohle je na kordy…

  • 19 Pozorovatel // Aug 14, 2006 at 15:36

    K té Sokratově obhajobě - zaznamenal ji, či spíš převyprávěl Platon a zmínku o soše přítele jsem tam nenašel, ale je to zřejmě idealizovaná verze, i když se tváří jako doslovný přepis skoro od stenografa. Pochopitelně se Sokrates hájil tím, že postupně vyvracel body žaloby a zesměšňoval žalobce, i když si na konci řeči místo trestu navrhoval odměnu.

  • 20 Filip // Aug 14, 2006 at 17:22

    Václav: V Austrálii se asijská menšina, stejně jako v USA, rozhodně nijak dobře nezžila, protože si žije sama podle sebe. Nehodlá se integrovat. Sama sebe považuje za jedinečnou a takovou roli chce v našem prostředí i hrát. Čínské či vietnamské čtvrti uprostřed bílé enklávy, to je jejich řešení.

    V případě cizinců neexistuje z dlouhodobého hlediska nic, jako lepší či horší alternativa. Ideální stav je jedině repatriace.
    Mít strategické spojence ve světě, je samozřejmě nutné. Ale ti nesmí v naší zemi tvořit pátou kolonu.
    Já chápu vaše určité sympatie k vietnamské komunitě, která, řadící se k mongoloidní rase, dosahuje přibližně stejné inteligence a civilizační úrovně, jako naše rasa–ve srovnání s ostatními etniky. Ale na vašem místě, a místě všech patriotů, bych se orientoval pouze vůči vlastním lidem.

  • 21 Václav // Aug 14, 2006 at 18:26

    Filip: Chápu Vaši snahu prosadit orientaci pouze na Čechy, ale to by museli mít Češi zájem. Češi tak maximálně požadují řešení romského problému, ale jinak vlastenecky rozhodně necítí. Osud naší vlasti je jim zcela ukradený. Vietnamci mají často větší zájem na řešení problémů, než samotní Češi. Už jen proto, že nemalá část trestné činnosti je namířena proti nim (naposledy loupežná vražda v Kdyni).

    Oni chtějí, abychom My vzali vládu v zemi pevně do rukou. A my … Je to taky problém sociální patologie. Kolik Čechů kouří? Jak často vidíte Vietnamce, a zvláště Vietnamku s cigaretou? I v pití za námi velice zaostávají. Kolik má dětí průměrný Čech a kolik průměrný Vietnamec? A kolik Vietnamců se vyhýbá práci? Co se týče jejich vlastních čtvrtí, to je reálné ve velkých městech, ale co na venkově? Vietnam není sousední zemí, Vietnamci mají v sousedních zemích marginální zastoupení, proto bych nehovořil o páté koloně.

    Ohledně možnosti integrace asijských menšin jsem vycházel mj. z tohoto článku: http://cz.altermedia.info/ze-zahranici/valka-v-sydney-aneb-co-poedchazelo-udalostem-na-cronulla-beach_2110.html, konkrétně “Vedle asijských přistěhovalců, kteří se dokázali relativně bez problémů integrovat do komunity”.

  • 22 Filip // Aug 15, 2006 at 3:41

    Václav: Ona ta bezproblémová integrace je vždy stejná. Člověk o nich pomalu neví. Žijí si sami pro sebe. Své vlastní problémy netahají ven a jejich komunita roste.
    K tomu zevšeobecňování. Alkohol není v Asii moc rozšířen. Spíš opium. Vaši Vietnamci možná moc nekouří, v podniku, který jsem navštěvoval, snad nebyl Vietnamec, co by nekouřil. Jejich láskou je také hazard. Jsou schopní hrát celý den a celou noc a všechno prohrát.
    Vietnamce bych přirovnal k pilným mravencům. Pomalu si budují svoje statky. Ti, kdo se dostanu výš, pozvou ty méně šťastné soukmenovce, aby dělali jejich předešlou práci. U mě za rohem, už vyrostl pátý obchod, který jim patří. Bývá obvyklé, že v obchůdku se zeleninou vidíme jednu dvě prodavačky. V jejich obchodech bývá víc zaměstnanců než zákazníků. Je to jen prostředek, jak sem dostat co nejvíc jejich lidí. A s tím já nesouhlasím. Je třeba se dívat do budoucna a přemýšlet o následcích. Nemůže být naším osudem, aby nás jednou spasili hodní Vietnamci a poté jsme tu spokojeně žili až do smrti. Naše záležitosti si buď vyřešíme sami, nebo nikdo.

  • 23 Václav // Aug 15, 2006 at 3:59

    Filip: Opium není ve Vietnamu legální, čímž nechci říct, že se tam vůbec nevyskytuje. O hazardu vím, bratr mého kamaráda je krupiér je jednom kasinu u hranic. I o kuřáctví vím, kouří téměř výhradně muži, a často pouze v podniku, nebo, řekněme si to otevřeně v hospodě.

    Co se týče obchodů, musíme se více snažit. A je lepší, když Vietnamec dře v ČR jak kůň, a peníze posílá rodičům, než kdyby si sem rodiče přivedl, a ti by tu žili a léčili se na náklady našeho státu. Nedobrovolná repatriace Vietnamců je za současných podmínek vyloučená a změnu prostředí nelze v dohledné době předpokládat. Jediná možnost je dbát o to, aby dodržovali naše zákony a učili se česky.

  • 24 František Nonnemann // Aug 15, 2006 at 4:27

    Musím říci, že takovýto minimalismus (a tím nenarážím pouze na Václava, ale i na řadu dalších) mě upřímně štve.
    Co to má znamenat, že nedobrovolná repatriace Vietnamců je vyloučena a změnu podmínek nelze předpokládat? Co mají znamenat názory jako že lepší Vietnamci než černoši, nebo že když už se barevní integrují, tak dejme tomu ať tu jsou, ale ať sem netahají svoje příbuzné?
    Jak říkal František Mareš - pravda není to, co je, ale to, co má být. Tento stát má být českým národní státem a jakékoliv etnické menšiny jej narušují. Dají se chápat ty historicky podmíněné (Poláci, Slováci), ale u barevných menšin nelze být minimalistou a mít jiný cíl, než jejich úplnou a důslednou repatriaci. Možná je to naivní, možná to zní nereálně, ale nic jiného nemá smysl. Přijímání jejich hry a dělání ústupků jsou cestou do pekla a pro mne osobně by byly popření sebe sama.

  • 25 Janek // Aug 15, 2006 at 6:55

    Tak mě napadlo, co by se asi dělo, kdyby na tu republiku někdo položil např. israelskou vlajku… :-D

  • 26 Radola // Aug 15, 2006 at 7:07

    Myslím,že by nebylo od věci,najmout si svého sochaře na vlasteneckou věc,rád na sbírku přispěji?!

  • 27 Václav // Aug 15, 2006 at 11:02

    František Nonnemann: Já nejsem Vy, já jsem nikdy Vietnamce vyhnat nechtěl a nechci to ani dnes. Čechy také nikdo nevyhání z USA a Kanady, a že jich tam jsou statisíce. Já dělím lidi na slušné a asociály, a většina Vietnamců patří do první skupiny, zatímco většina Cikánů do té druhé. Jednou mi byla dána důvěra, že tyto lidi (konkrétně dvacet Vietnamců) ukázním a integruji, a já na tom makám. Díky mně si Vietnamci nemůžou dělat co chtějí a vymlouvat se, že neumí česky, a to je to hlavní.

    Snad ani nemusím zdůrazňovat, že se většina z nich chce vrátit zpět do Vietnamu, jenom neví kdy … Něco jiného jsou Vietnamci zde narození (jdou mimo mně, já mám na starost bezdětné jednotlivce), ti zase umí dobře česky, často lépe než Vietnamsky. Pokud nedojde v dohledné době k výrazným změnám, a já předpokládám, že nedojde, získají dříve či později občanství, a jejich repatriace se stane iluzorní.

    Už vůbec nevím, co chcete dělat se smíšenými páry a jejich potomky? Zatím jde o několik set lidí, ale Vietnamců vyrostlých v ČR přibývá, a tito se budou ve velké míře vdávat a ženit za naše.

  • 28 František Nonnemann // Aug 15, 2006 at 12:47

    Václav: já také nejsem Vy, já si myslím, že toto je země pro Čechy, případně pro jednotlivce z národů nám blízkých. Ideální stav by byl úplně bez Vietnamců a vyhnal bych je rád a všechny.

  • 29 Filip // Aug 15, 2006 at 13:05

    Já se k tomu připojuji. Sbohem a šáteček.

    “Děkujeme za váš přínos této zemi, tady je finanční vyrovnání a pamětní list a šťastnou cestu do Vietnamu i s dětmi, které jste si tu nadělali s našimi občany. Ti mohou jít s vámi. Stát jim nebude dělat potíže.
    Je nám líto, ale Česká země se stala národním státem po boku ostatních evropských národů a proto musíte do 30 dnů opustit její území.”

    :)

  • 30 Pozorovatel // Aug 15, 2006 at 16:20

    Je zajímavé, že evropskou komunitu bylo možné vyhnat z Alžíru, kde žila po řadu generací, takřka obratem a za asistence francouzské armády, kdežto ekonomické přistěhovalce všech barev někdy nelze z Evropy deportovat, ani když tu jsou ilegálně. Také mi není jasné, proč je povolován vstup lidem z druhé strany zeměkoule do země, která má 500 000 nezaměstaných, bytovou krizi atd.atp. Možná že se někteří budou chtít vrátit do komunistického ráje, odkud přišli, ale valná většina se tu usadí a bude ruku v ruce s Číňany ovládat náš maloobchod. Díky jejich svérázným obchodním praktikám a podpoře mateřských zemí /ČLR dotovala výzkum možností pěstovat rýži na Moravě (!)/ nemá Čech valnou šanci konkurovat skupinové strategii Asiatů a naše nevexlácko-neestébácká střední třída bude opět přistřižena v rozletu…To nelze říci Vietnamcům promiňte, ale další podnikatele od vás opravdu nepotřebujeme ?

  • 31 Václav // Aug 15, 2006 at 17:21

    Pozorovatel: Ale samozřejmě, že by to šlo, ale chyba je na straně Čechů, ne Vietnamců.

    František Nonnemann + Filip: Na tom se prostě neshodneme. Máme společné zájmy - ukáznit Cikány, zakázat hanobení naší vlasti a národa, zrušit cenzuru a diskriminaci nových politických subjektů, ale tady se skutečně neshodneme. Nevím jak a s kým to chcete prosadit, ale předem Vám říkám, že v tom s Vámi nejedu. Tím nechci říct, že podporuji bianco šek pro asijské menšiny k ovládnutí naší vlasti.

    Především bych Vás všechny upozornil, že Číňani, kteří provozují restaurace, makají sedm dnů v týdnu dvanáct hodin denně. Kdybychom makali stejně tvrdě, a kouřili a pili stejně málo, neškrtnou si tu.

  • 32 Filip // Aug 15, 2006 at 19:55

    Vaclav: I kdyby se Česi váleli v hlíně a natahovali se pro chleba, který jim někdo podá, tak prosazování kohokoliv, kdo na ně ekomonicku/jakkoliv má, je vlastizrada!!! Co jinýho už to sakra je, když ne tohle?!!!!!! Radši se nechám zastřelit, než aby někdo v týhle zemi, kdo neni Čech, rozhodoval za náš osud. Jestli to dospěje do situace, kterou vy malujete, zastřelim se. Nechci v takový zemi žít!!

  • 33 Filip // Aug 15, 2006 at 20:30

    Václav: Nikdy nemůžu přijmout vaší ideu. Tenhle portál se stal portálem mnoha existencí. Já hlásím boj za přežití bílé rasy. Netoleruju nic mezi tím. Ať jsou to stateční Vietnamci nebo hrdninní Libanonci, pro mě je klíčové, jaký má prospěch Evropa. Nic mezi. Nebudu tolerovat názory mezi. Kdo chce jen věčně řečnit, může. Kdo ne, připojí se se ke mně!

  • 34 Petr Pavel // Aug 15, 2006 at 22:37

    To Vaclav: Cechy z Ameriky a Kanady nikdo nevyhani. Take by byli blazni v te hnede zaplave ktera se k nim hrne. Jenomze oni asi trosicku Americani blazni jsou. USA ohromne vydelala na evropske imigraci kolem druhe svetove valky (uprchlici pred Hitlerem, pak pred komunizmem a z tehdejsi Zapadni Evropy za lepsim). No a dneska? Bily vzdelani lide jsou pri pokusu o imigraci disriminovani, prednost maji nekvalifikovani barevni. Nevymyslim si, prave ted se v Kongresu resi navrh zakona, ktery umozni nelegalnim imigrantum pobyt zlegalizovat uz tusim po dvou letech ale ma to hacek - tyka se pouze imigrantu ze zemi NAFTA, tedy v praxi Mexika a zemi stredni Ameriky. Takze ilegalni Mexicky prodavac hamburgeru nema s imigraci do USA po dvou letech problem, evropsky lekar ci inzenyr nerku li vedec ten problem ma. No a proc? No protoze lobby latinos je mocna a Amerika bude s radosti pachat sebevrazdu, hlavne ze to bude demokratickou cestou, ze.

  • 35 František Nonnemann // Aug 16, 2006 at 0:57

    Pozorovatel: ta poznámka o Alžíru je velmi příhodná.

  • 36 Pozorovatel // Aug 16, 2006 at 1:58

    Vždy se mi Alžír připomene, když slyším, že už tu jsou přistěhovalci dlouho, příp. mají smíšené manželství či papíry a nejde s tím už vůbec nic dělat… Také si nemyslím, že by byla nějaká výhra v loterii, kdyby jsme sem v “sebeobraně” zavedli “asijské” pracovní návyky 12 h denně bez kouřové (ve skutečnosti se v Číně hulí hodně a miliony Asiatů jsou zcela mimo mzdový systém). Zdejší kapitalisté by podobnou iniciativu jistě uvítali a přizpůsobili by tomu mzdy a zákonodárství. Evropané si prostě vydobyli určitý sociální standard (a je to tak správné, od čeho je jinak vědeckotechnická revoluce) a vracet se do 19.st. pomocí plutokraty podporované invaze jinosvětských etnik by byla hloupost , v našem případě umocněná tím, že se jedná o etnikum v české kotlině zcela cizorodé. Však už chvíli po převratu rychlokvašní liberálové tvrdili, že budeme muset obnovit pracovní soboty, abychom “stíhali Asii”. Ale třeba polosocialistická Francie má jaksi větší produktivitu práce než liberální USA…A navíc zde je ten státní dumping u čínských výrobků, daňové kejkle, nepřiliš průhledná spolupráce a etnická solidarita, co českého konkurenta - individualistu leda tak přivede na buben.Ty restaurace jsou pak spíš jen investice do budoucna a “prádelny” peněz ( původní angl.výraz prádelna peněz měl kupodivu také co dělat s prádelnami čínskými, už tenkrát…).

  • 37 Václav // Aug 16, 2006 at 6:18

    Filip: Já bianco šek k ovládnutí naší země pro Vietnamce NEPODPORUJI. A je jen na nás, jak se k jejich konkurenci postavíme. Máme dvě reálné možnosti: donutit je dodržovat naše zákony, včetně pracovní doby, daní a cla, nebo čekat, až naše podnikatele zlikvidují. Já prosazuji první možnost.

  • 38 Jan Maloušek // Aug 16, 2006 at 6:42

    Filipe a Václave: Tak to je docela legrace; jakkoli mám vůči Filipovi mnohé výhrady a naopak mám snahu pochopit Václava, tak teď je to jednoznačné - Filipe, máte pravdu, je to tak. Buď my, Češi (myšleno národně!), Čechy, Evropa a běloši a nebo si to můžeme jít rovnou hodit na nejbližší strom (nejlépe lípu, ať alespoň se udusíme jako vlastenci a nacionalisti) :-(
    I kdybychom teď proud přistěhovalců do Evropy zastavili, tak tu máme problémů až nad hlavu…. a zastavený rozhodně není!

  • 39 Václav // Aug 16, 2006 at 7:31

    Jan Maloušek: Přesně tak, zastavený není. My, Češi, máme výhodu, že nám tu nepřibývají muslimové. Možnost donutit Vietnamce (a další) dodržovat naše zákony tu je, zato snaha tu chybí. Jen tak mimochodem, do mé oblíbené čínské restaurace chodí na oběd i příslušníci obou policií, a to v uniformě. Rozhodně se spíše naleznou instrumenty, jak je donutit dodržovat zákony, než jak je vyhnat. Sudetské Němce jsme také vyhnali až poté, co se pokusili nás zničit, a ne proto, že nejsou Češi. Vím, je tu větší rasová a kulturní odlišnost, ale stále platí, že pokud nás nebudou ohrožovat, mohou tu zůstat.

  • 40 František Nonnemann // Aug 16, 2006 at 7:39

    Václav: Budu se opakovat - ta poslední věta platí pro Vás, pro mě rozhodně ne. Ale děkuji Vám, asi na nějaké takovéto téma v brzké době napíšu článek, zdá se, že je to zapotřebí :-)

  • 41 Václav // Aug 17, 2006 at 16:26

    Dnes jsem strávil několik hodin v největší Vietnamském středisku v ČR, tzv. SAPA v Praze - Libuši. Bylo to dost silné a zajímavé, abych o tom napsal v tuto hodinu pár řádků, ale určitě se to objeví v komentáři o k připravovaném článku o této menšině. Každopádně jsem se cítil rozhodně lépe a bezpečněji, než mezi muslimy, černochy, muslimy, nebo Číňany, na druhé straně schvalovat vše, co se na SAPA děje rozhodně nemohu.

  • 42 Altermedia ČR » Zelená pro hanobení národa // Jan 2, 2007 at 12:40

    [...] V srpnu jsme byli na internetových stránkách AlterMedia informováni o tom, jak je v Praze v tzv. Hergetově cihelně, umístěna kašna v podobě dvou soch močících na Českou republiku. Nevím, jak by se například Židé tvářili, kdyby byly někde umístěny postavy močící na Izrael (nebo postavy močící na sídliště Chánov, na mešitu, nebo postavy močící na Vietnam apod.). Všichni věříme tomu, že by se nestrhla kampaň na téma o „vzrůstajícím antisemitismu a rasismu“, že? Ovšem v případě Čechů je dovoleno vše. Může nám být pomočena republika a může nám být také propíchnut národní symbol, který je s naší zemí spjat již více než 800 let, hrdě vzhlížející dvouocasý lev. Vyobrazený propíchnutý lev byl uveřejněn v MF Dnes 30.12. minulého roku v rámci horoskopického textu (viz obrázek). Pokud je mi známo, tak hanobit státní symboly je trestné. A rožnící se dvouocasý lev i se Svatováclavskou korunou na hlavě, to je dokonalé hanobení státního a národního symbolu! Co je to za dobu? Co je to za stát, kdy národ, který si tento stát vybojoval a žije zde prokazatelně 1.500 let, může být neustále degradován a ponižován?! Ale menšiny a cizinci, respektive jejich „hrdost“, je absolutně nenapadnutelná. Co kdyby někdo například propíchnul židovskou hvězdu? Mám takové neblahé tušení, že by se vystavil konfrontaci s §198 trestního zákona - hanobení národa, rasy a přesvědčení. Propíchnutý státní symbol by se přece dal kvalifikovat jako trestný čin podle výše uvedeného paragrafu, nebo myslíte, že ne? Každopádně zmiňovaná židovská hvězda bezpochyby! [...]

Leave a Comment