Napsal: Redakce Altermedia Německo
Vídeň/Jeruzalém: O židovských reakcích na parlamentní volby informuje rakouská zpravodajská agentura APA. A tak se v jedné ze zveřejněných reportáží od IKG-News dovídáme:
„…Moderátorka nočního zpravodajského pořadu informovala v izraelském rozhlase s „osobní nechutí“ o zesílení zastoupení pravicových stran při volbách do Národní rady. „Zrovna u Rakouska je to na pováženou, když myslím na dějiny.“ Korespondentka ve Vídni se divila Rakušanům, kteří jakoby zapomněli, jaké následky to mělo pro jejich zemi, když prý z protestu před několika lety více volili Jörga Haidera.
„Rakousko bylo tenkrát téměř vyloučeno ze Společnosti národů“, řekla reportérka a zmínila dobu, kdy byly diplomatické styky mezi Izraelem a Rakouskem na bodu mrazu. Volební výsledek prý svědčí o volbě z protestu proti oběma velkým partajím, „které se neustále hádaly, až se koalice rozpadla po pouhých dvou letech.“ Posílení pravicových stran prý neznamená žádnou xenofobii.
Na závěr popřála reportérka Rakousku „velkou koalici, ve které se shodnou velké strany, v nádherné zemi, ve které se nádherně žije.“ …“
Inu, tomu rádi věříme. Právě Velká koalice doposud dávala v Rakousku žijícím Židům status ohroženého druhu, z čehož natolik profitovali, že se musí cítit jako v ráji. Mnoho Rakušanů však začíná vidět věci jinak a dost možná i tímto způsobem vyjádřená židovská arogance a drzost utvrdily některé rakouské voliče v tom, kterou stranu zakřížkovat.
Příznačně to byla právě vládní koalice Rakouské lidové strany (ÖVP) a Svobodomyslných (FPÖ), která podle německého vzoru dopřála Židům miliardové požehnání v podobě odškodnění, aby tak ušla mezinárodní izolaci, kterou jí bylo vyhrožováno sionistickými kruhy.
Ani nyní nechybí vydírání. Berlínský dopisovatel Jerusalem Post předpověděl preventivní ukončení diplomatických vztahů mezi Izraelem a Rakouskem, pokud by snad jen někdo uvažoval, že vezme do vládní koalice jednu z těchto pravicových stran. Rovněž z oficiální izraelské strany je dáváno najevo „znepokojení“.
Výhružná gesta tohoto druhu by asi měly v Rakousku vést k zamyšlení, co to je za diplomatické vztahy se státem, který se nejen neustále vměšuje do záležitostí jiných zemí, ale ještě se navíc pokouší určovat, kdo v nich smí spoluvládnout a kdo ne. Nyní snad nastal čas, aby byli rakouští Židé postaveni před alternativu, čím by chtěli v první řadě být, zda-li Rakušany anebo „pátou kolonou“ Izraele. V druhém případě by jim snad mělo být přeci jen přátelsky naznačeno, že pokud se nemohou ztotožnit s poměry v Rakousku, aby se vrátili do své mateřské země, místo toho, aby v jejich hostitelské zemi nadále přispívali k nesvárům a politickému vydírání.
Převzato z německé sekce serveru Altermedia - Persönlicher Ekel? – Israel und die Wahlen in Österreich.
Související odkazy:
Krone.at, Reaktionen der ausländischen Presse
IKG Portal, NR-Wahl - Israel über Rechtsruck in Österreich beunruhigt
IKG Portal, NR-Wahl - ‘Persönlicher Ekel’ im israelischen Rundfunk




31 responses so far ↓
1 Fon // Oct 3, 2008 at 3:30
http://www.youtube.com/watch?v=zaRwcFPyXKM
Strache sa zbratal s Nikolićom, dnes odhaleným paneurópskym agentom prebývajúcim na domovskej adrese veľvyslanectva Usraela.
Podľa analýzy menšinové obyvateľstvo volilo FPÖ 27 % a BZÖ 13 %.
Možno získal hlasy Srbov, ale z nich má občianstvo len 41944.
Žobrácki Srbi sa rozlietali po svete a Kosovo vypratali. Vyprázdnením stratili naň nárok, sluhovstvom voči eú pretrhli duchovnú spojitosť, Kosovo sa musí stať ruskou guberniou, liberáli, konzervy zradili, četníci rozhnevali mnohých, čo iné ostáva. Ich lojalita je v lepšej eventualite rozdvojená.
2 Nice // Oct 3, 2008 at 15:02
Ono se ovšem není čemu divit. Každý stát se zajímá o postavení příslušníků vlastního národa žijících v jiné zemi. To ostatně předpokládá již odedávna diplomatické právo a lze to vlastně považovat za povinnost státu vůči krajanům v zahraničí (zvláště tehdy, považuje-li se daný stát za stát národní). Takže je přirozené, že se Izrael zabývá postevním a perspektivami Židů v jiných zemích, stejně tak, jako se například Maďarsko stará o krajany na Slovensku nebo v Rumunsku.
Pokud v Rakousku ve volbách posílily radikálně pravicové strany, nejsou obavy o pozici různých menšin včetně Židů zase tak neodůvodněné. Osobně si sice myslím, že ty pravicové strany budou spíš populistické a vpodstatě se nic moc dít nebude, ale kdo ví.
Jinak článek je ale celkem mimo mísu. Ani moderátorka zpravodajství ani dopisovatel Jerusalem post a dokonce ani tzv. “sionistické kruhy” (bůh ví, co tím autoři vlastně mysleli) nejsou oficiální představitelé Izraele, takže jejich vyjádření, ať už jsou jakákoliv, nelze vůbec označit za vměšování se do vnitřních záležitostí Rakouska ze strany Izraele. Ono ani případné přerušení diplomatických styků, ke kterému ovšem nedošlo a nejspíš ani nedojde, by nebylo možné chápat jako vměšování.
Je to někdy docela komické, jak se tu dělá z komára velbloud, pokud jde o to se navézt do Izraele a Židů:)
3 LJM // Oct 3, 2008 at 15:43
Nice: Fajn, možná že by Rusko mohlo začít spoluurčovat vnitrostátní i zahraniční politiku Izraele, s odůvodněním, že spousta občanů Izraele je ruského původu. Třeba bychom se vyhnuli napadení Íránu a masivnímu zdražení pohonných hmot.
4 LJM // Oct 3, 2008 at 15:46
Fon: V jednom článku na německé Altermedii se píše, že v Srbsku chybí 300 000 Srbů, tedy zejména žen a Srbové marně doma hledají nevěsty. Němci a Rakušani řvou, že u nich je Srbů až až, takže není problém jim umožnit resp. je pobídnout k návratu domů. Nic proti Srbům, ale v tomto případě dávám za pravdu Fritzům.
5 Pozorovatel // Oct 3, 2008 at 18:52
Jó, Ukrajina prý taky fest vymírá a přitom je u nás tolik fertilních Ukrajinek…
Dost se divím, že se Izraelci takhle montují do evropských věcí, pak je má mít někdo rád. Rozhodně nelze v případě Izraele mluvit o národnostním státě, i když tento stát je v našich masmédiích úporně označován za “židovský” - pojem český stát se pak používá výhradně v historických souvislostech, zato bylo protlačeno “Česko”…
P.S. Pokud to není chyba překladu, tak Společnost národů byla rozpuštěna r.1946. I dnes je ale přinejmenším 90 % členů OSN Rakousko i jeho vláda volné, takže by sotva schválily nějaké vylučování kvůli volbám. Ovšem Izrael má s “napravováním” nepohodlných volebních výsledků dost zkušeností (např. v Palestině zvítězivší Hamas).
6 LJM // Oct 3, 2008 at 20:55
Pozorovatel: U nás už jsem viděl tolik slovenských a ukrajinských holek, že se až divím, kdo na východ od nás rodí děti.
7 Pozorovatel // Oct 3, 2008 at 21:16
Prý se na Ukrajinu vetřelo sedm milionů přistěhovalců, ani nechci hádat odkud…
Globalisté vůbec spustili podivuhodné Škatulata hejbejte se - zbídačení Východoevropané berou práci Zápaďanům a na jejich místa se derou cizácké bědné masy (u nás hlavně Ukrajinci a mongoloidi). A hle, jak nás mistruje jakýsi Pradeep Mitra ze Světové banky - vrr,vrr více imigrace - jinak si nechejte o západní úrovni jen zdát…
Říkám si, zda bychom si neměli upřímně přát globální hospodářskou krizi, která by toto šílenství zastavila - čistě v zájmu biologického přežití Evropanů.
8 Nice // Oct 3, 2008 at 21:54
to LJM:
Tak v případě občanů Izraele, kteří jsou ruského původu jde nejspíš o ruské Židy. Ti se asi spíš považují za Židy a dnes za Izraelce než za Rusy. Pokud by se cítili býti spíš Rusy, asi by se nestěhovali do Izraele, ne?
Pak taky nevím, proč by se Rusko o ně mělo zajímat. Představuje snad nějaká pravicově-populistická izraelská strana pro Izraelce pocházející z Ruska nějaké nebezpečí? V případě radikální pravice v Rakousku by určité ohrožení rakouských Židů být mohlo. I když bych to tak vážně neviděl.
A nakonec, Rusko se snaží spoluurčovat vnitřní politiku tolika států, že už by asi další nestíhalo
to Pozorovatel:
Izraelci se montují? Myslíte toho pisálka z Jerusalem post a tu moderátorku? Ti nereprezentují celý Izrael. Věřte, že většině Izraelců jsou evropské záležitosti celkem lhostejné. Mají svých problémů dost. To spíš tady v Evropě, se kdejaký rozumbrada montuje do blízkovýchodních otázek, aniž by ovšem kdy na místě byl a aniž by daným otázkám rozuměl. Pak z toho vznikají takové články, jaké o Izraeli vychází zde na AM.
9 Blasius // Oct 4, 2008 at 8:55
Zastávám politicky nekorektní názory na stát Izrael a na multikulturní a multirasovou společnost. Jednoznačné je, a v minulosti i v současnosti se potvrzuje, že národnostní menšiny jsou zhoubou každého státu. Další zhoubou České republiky je propagátor a hlasatel multi-kulti společnosti zkrachovalý “světový dramatik”, kryptokomunista, pseudohumanista, válečný zločinec, vlastizrádce, organizátor genocidy, lidská, morální a alkoholická troska Havel a jemu podobní.
10 Andrej Draganov // Oct 5, 2008 at 8:18
http://zlinsko.nacionaliste.com/view.php?nazevclanku=amerika-neni-stred-vesmiru&cisloclanku=2008100001
11 To teda čumim // Oct 5, 2008 at 20:37
Jasně, lidstvu by nejlépe prospělo, kdyby každý žil a umřel jen v té zemi, v níž se narodil (nebo odkud jeho předci přišli později než jiní předci). Mělo by se to ale dotáhnout. Třeba Sparťani by vůbec neměli opouštět Prahu, Baníkovci Ostravu atd. Nejdůslednější lokální vlastenci ani svou ulici.
LJM: slovo Altemedia není singulár feminina, nýbrž plurál neutra.
12 LJM // Oct 5, 2008 at 22:06
To teda čumim: Ano, kupříkladu já se narodil v západních Čechách, chtěl bych za svůj život něco poznat, něco vidět a v západních Čechách zase umřít. No a proti Vietnamcům ve Vietnamu nic nemám, jen mi vadí tady u nás a vadí mi čím dál tím více. A ještě víc mi vadí Cikáni, které štědře spolusponzoruji ze svých daní. Když odejdou do Kanady, budu rád, ovšem nejlépe by bylo, kdyby odešli do Indie a ze všeho nejlépe do jiné galaxie. Pokud jde třeba o Němce, Slováky nebo Ukrajince, nevadí mi, pokud je jich málo a integrují se nebo se tu alespoň chovají slušně jako hosti. Jinak Čechy Čechům (a Morava Moravákům), to se rozumí!
Jinak děkuji za gramatickou opravu. Ovšem “na německých Altermediích” zní dosti stupidně a nesmyslně. Jedná se o jednu sekci, čili singulár. “Na německém Altermediu” snad. Zní to pradivně, ale budiž.
13 To teda čumim // Oct 5, 2008 at 22:27
LJM: Když to tak chcete, v pořádku. Jiní lidé ale nechtějí žít v zemi, z níž pocházejí. S tím problém nemáte, jak vidím. Ale poznámku k těm “hostům”: Myslíte, že Židi a Němci byli v ČSR hosty? Já bych řekl, že to byla jejich vlast. (Jak se k ní kdo zachoval, je jiná věc.) S tím odchodem do Indie taky opatrně, protože pak třeba přijdou Germáni nebo Keltové, abychom se vrátili někam k Volze. (Slovani jsou tady max. 1500 let, o nějakých “Češích” se snad dá mluvit 1200 let, Romové jsou tu 700 let.) Vaše obavy o zachování evropské entity, potažmo třeba českého národa, plně chápu, ale když se podívám do historie lidstva, tak moc velkou šanci jednotlivým národům na přetrvání nedávám. Ostatně proč taky? Koho bude za nějakých dva tisíce let trápit, že po určitou dobu existovalo něco jako český národ, německý, vietnamský atd.? Věřte, že budou vážnější starosti.
Jo, “na Altermédiích” zní opravdu blbě, ale to je problém názvu těchto¨stránek.
14 To teda čumim // Oct 5, 2008 at 22:33
LJM: Abych nezapoměl, k tomu Čechy Čechům a Morava Moravákům. Já jsem Moravák, ale žiju v Čechách. Doufám, že je to v pohodě? Myslím, že se jako “host” chovám celkem slušně.
15 To teda čumim // Oct 6, 2008 at 3:12
Blasius: Havel jako nebezpečný škůdce - na tom se dojemně shodnou fašisti, nacionalisti, komunisti i ultraliberálové. Bodejť, vždyť cesty všech těchto ideologií jsou sice různé, ale vedou ke stejnému cíli. K tupé totalitě. A proti tomu Havel vždy bojoval.
16 Pozorovatel // Oct 6, 2008 at 10:07
Čumíte sice dlouze, leč poněkud zavádějícím způsobem - nemyslím, že by čínský či vietnamský národ měly v úmyslu se zrušit a rozpustit v rámci veškerenstva - kdybyste jim to nastínil, tak nejspíš zruší Vás.
Že je Havel škůdce, bylo jasné několika od doby, kdy si povytáhl na přehlídce kalhoty a zbytku s odstupem let (krom malé hrstky pobloudilců a ultraliberálních škodílků - těch pseudohumanitárních, nikoli ekonomických).
Kdybyste pozorněji četl LJM, viděl byste, že s těmi neposedy, co je jim rodná země těsná a za pomoci vám podobných oblažují kraje na druhém konci světa (kam je /téměř/ nikdo nezval), problém má (a nejen on). Srovnávat Asii s Moravou či částí Čech je hrubě zavádějící.
Jste zřejmě postižen současným vzděláváním, které hlásá, že “v 13.století přišel na naše území kmen Rómů”. Nejen že “rozšířený název róm značí u nich muže, romí ženu”, takže o nějakém kmenu tohoto jména sotva může být řeči, ale v 13.stol. se jich pár toulalo před mongolskou armádou a byli většinou likvidováni jako vyzvědači, takže tato epizoda sotva zakládá nějaké právo k pobytu dnešní populaci, která byla z více jak 95 % usazena u nás po válce komunisty ze Slovenska, kam zase velká část přišla v poslední třetině 19.st. z Balkánu.
Problém Židů (ti tehdy byli věřící a tudíž žili mimo Palestinu v galutu - vyhnanství) a Němců byl v tom, že se k Čechům nechovali (zvláště v 19.stol.) jako k zemským spoluvlastencům (kteří je kdysi sem pozvali či alespoň zde strpěli), ale jako k podmaněnému nerovnoprávnému etniku. Nedělejme si iluze, že u současných olonistů to bude jiné.
Možná by stálo za úvahu občas opublikovat články předchozích přispěvatelů (pokud mají nadále zájem spolupracovat), nivó webu sice nebude tak prudce intelektuální, ale měl by se přeci zabývat hlavně zpravodajskou reflexí, frekvence výskytu nepřátelských ničemností se spíše stupňuje a my tu vysvětlujem věci dávno známé náhodným čumilům…
17 Nice // Oct 6, 2008 at 15:16
to Pozorovatel:
Židé se někdy k Čechům v Čechách chovali jako k podmaněnému nerovnoprávnému etniku? To jste se asi spletl, bylo to spíš naopak. A pokud jde o Romy, je pěkné si udělat dějepisný exkurs k Čingischánovi, ale podstatné je, že tu Romové jsou a budou. A je fuk, jak a kdy se sem vlastně dostali. Jestli je tu v soužití většiny s menšinou nějaký problém, tak za něj mohou obě strany rovným dílem.
18 Pozorovatel // Oct 7, 2008 at 1:45
Když pomineme úplné židovské počátky u nás, pak vzhledem k tomu, že až na nečetné výjimky drželi s Němci, byl i jejich vztah k nám téměř totožný - samozřejmě hlavně po židovské emancipaci v pol.19.st.- a to také veřejní činitelé a literáti reflektovali, dnešní ultraliberál odkojený náboženstvím holocaustu se pak může z jejich názorů zjevit…
Kde berete oporu pro své kategorické tvrzení, že “Romové” (v překladu muži, po většinu času slyšící na jméno Cikáni) tu byli a budou ? Stejně dobře se dá říci, že tu nebyli a nebudou - takových případů už v historii bylo…
19 Fon // Oct 7, 2008 at 4:57
Slovo šoa je červeným rúnom pre rozzúreného býka, hnevať sa ale nehrešiť.
Osvienčimská lož je škaredá ako diablova tvár, plná mazlivých výtokov temného zla, lož čo najväčšmi zmagorila celý svet, aby uctievali zlo.
Viera v hyperlož vyústi v diktatúru antichrista, totalitné monštrum na konci sveta, na začiatku sa klaňajúc k rasovo či nábožensky klasifikovaným správnym obetiam a opovrhujúc gójmi, a potom ich bude antichrist ako milovníkov zla pečatiť a vraždiť.
Héros Ilan Ramon, jeden zo 14 mordárov čo pri likvidácii jadrového reaktora v Osiraku „chirurgickými údermi“ zavraždili 11 ľudí, 10 irackých vojakov a francúzskeho výskumníka, zrejme agenta Mossadu.
Do vesmíru si vzal kresbu chlapca.
http://www.reflex.cz/Clanek12766.html
A tiež dolár lubavičského rabína Menachema Mendela Schneersona, ktorý v roku 1991 odštartoval mesiášsky vek prostredníctvom aktov dobroty a milosrdenstva, vrátane reklamy v New York Times a vyzval všetkých, aby pripravili a urýchlili „mesiášov“, teda antichristov príchod vzrastom dobrých skutkov.
Čo si jemu podobní predstavujú pod „dobrom“ ukázal počas 6 dňovej a Jom Kippurskej vojny, keď vyzval IDF na dobytie Damašku a Káhiry a odmietal ústupky voči Arabom.
Že získal zlatú medailu Kongresu vraj pre úkony lásky k blížnemu, i keď po smrti, ani nie je v okupovanom Usraeli neočakávané.
20 Horst // Oct 7, 2008 at 6:52
Nice: “Židé se někdy k Čechům v Čechách chovali jako k podmaněnému nerovnoprávnému etniku?” - toto je Bohu-žel fakt. Můj zesnulý děd vyprávěl, kterak (před 2. sv. válkou) Židé se povyšovali nad českými dětmi a mimo školu mluvili zásadně německy. Lidově řečeno lezli Němcům kamsi. Toto je příběh z reality.
21 LJM // Oct 7, 2008 at 10:35
@ To teda čumim:
Moraváci v Čechách mi nijak zvlášť nevadí.
K těm Cikánům - nerad bych teď kecal, ale po válce prý v Čechách a na Moravě žilo odhadem pouhopouhých 700 Cikánů. Dnes jich je dle oficiálních odhadů přes 300.000, dle mého odhadu minimálně už dvojnásobek. Ať tak či onak, nemohu si vzpomenout na jedinou dobrou věc, kterou se Cikáni alias “Romové” nějak kladně zapsali do dějin našich zemí. V Německu jsem třeba přišel do styku i s Turky, v Anglii s černochy a mohu zodpovědně říct, že Cigoši jsou minimálně, minimálně dvakrát horší než oni, tedy pokud jde o projev na veřejnosti. Poznal jsem dost národů, převážně z Evropy, ale i mimoEvropany, ale neviděl jsem ještě nic horšího než jsou Cikáni. Jestli tu žijí už 700 let (jak asi kdosi tvrdí), je mi úplně jedno. Jsou vředem v naší zemi (až na čestné výjimky). Civilizované Němce jsme odtud vyhnali, ač vykopnutí celých 3 milionů nebylo podle mě vůbec nutné. Cikány, kteří jsou mnohonásobně horší než Němci za války, si tu chráníme dokonce zákony!!! Fuj a hanba!
22 Nice // Oct 7, 2008 at 13:37
to Pozorovatel:
Podstatné je spíš to, že tu jsou. Pokud jde o minulost, tak je pravda obojí. Byli tu i nebyli. To ale platí v podstatě o všech národech a etnikách, Čechy nevyjímaje. A pokud jde o budoucnost, tak je fakt, že tu možná nebudou. Možná odejdou, možná se časem promíchají s námi a asimilují. Nějaké radikálnější řešení doufám na mysli nemáte:)
23 Nice // Oct 7, 2008 at 13:42
to LJM:
Klasický problém počtu Romů v ČR. Oficiální čísla jsou pouze ta ze sčítání lidu z roku 2001. K romské národnosti se tehdy přihlásilo cca. 13.000 lidí. Ostatní údaje jsou pouze odhady, některé více a některé méně kvalifikované. Většinou se uvádí počet v rozmezí 250.000 - 300.000. Samozřejmě nic proti tomu, když se kloníte k té horní hranici, ale uvažovat o dvojnásobku je vážně nesmysl. Nemůžete dělat závěry z toho, co vidíte v Janově, Chánově a nebo třeba v Brně na Cejlu.
24 Nice // Oct 7, 2008 at 13:46
to LJM:
A ještě maličkost. Vykopnutí celých 3 milionů Němců i podle mě nebylo vůbec nutné. Tehdy ovšem převládla nenávist a touha po odplatě. Dneska je to pro řadu našinců morální problém. Naproti tomu na Cikány má spousta z nás jasný názor (podobně jako tehdy měli na Němce). Jednou bychom i toho mohli litovat (alespoň těch čestných výjimek, které sám/a uvádíte).
25 To teda čumim // Oct 7, 2008 at 19:23
LJM:
S tím pobytem Romů (alias Cikánů) máte pravdu. V Čechách a na Moravě jich vždy bylo velmi málo a vesměs nepřežili protektorát. Současní, jak správně uvádí Pozorovatel, pocházejí ze Slovenska a je to výsledek komunistické politiky, která je z osad na Slovensku nacpala do paneláků. Jak to dopadlo, víme. Pokud jde o moje zkušenosti , setkal jsem se s takovými, kteří se chovají opravdu jako zvěř, i s takovými, kteří jsou mnohem víc v pohodě než většina bílých Čecháčků.
26 To teda čumim // Oct 7, 2008 at 19:31
Pozorovatel: Co si myslí vietnamský nácek je stejně málo platné jako co si myslí český nácek. “Národy” jsou prostě něco dočasného. I když chápu vaše obavy, že vaši potomci budou mít šikmé oči nebo snědou kůži. Pravděpodobně tomu tak bude. Mně mnohem víc děsí takové věci, jako když provozovatelé internetových apod. služeb jdou naruku čínské totalitě “v zájmu dodržování místních zákonů”. Ohledně Romů (”Mužů”, chcete-li) píšu v odpovědi pro LJM, ohledně Židů souhlasím s Nice. O Havlovi asi nemá cenu se dál dohadovat, jen by mě zajímalo, co považujete za pravý humanismus. (Už několikrát jsem na AM četl výrazy “pseudohumanismus, pseudohumanista” apod., ale pořád nevím, co je tedy “humanismus”.
27 To teda čumim // Oct 7, 2008 at 19:34
Pozorovatel: Pardon, abych byl korektní: odvolávám slova “vietnamský a český nácek”. Ale i když se kterýkoli národ nehodlá “rozpustit v rámci veškerenstva”… tohle je prostě dočasná záležitost.
28 Pozorovatel // Oct 8, 2008 at 0:21
Humanismus na rozdíl od pseudohumanismu našincům neškodí a globálními vítězi budou ti nerozpustní - neboť síla je v jednotě a nikoli v rozmanitosti…
29 To teda čumim // Oct 8, 2008 at 0:33
Tak to se jedná spíš o našinismus. Našinci všech zemí, spojte se…
30 Runner // Oct 8, 2008 at 17:30
http://www.youtube.com/watch?v=Ce7nbtvirs4&feature=related
31 Flesh // Oct 11, 2008 at 10:13
http://aktualne.centrum.cz/zahranici/evropa/clanek.phtml?id=619050
Tak Dubček nebyl jediný…
Leave a Comment