Altermedia ČR
Altermedia ČR: „Ideologická převaha je důležitější než parlamentní většina…”


Několik dobrých zpráv z domova

29/4/2008 7:54 · Diskuze (15 Comments)

Napsal: David Macháček

Prezident Klaus se na počátku tohoto měsíce vyslovil pro další využívání jaderné energie, bez které, podle jeho názoru, nelze zajistit dostatek elektřiny. Za jedinou naději lidstva do budoucna označil jadernou energetiku po setkání s prezidentem i ministr průmyslu a obchodu Říman. Zákaz výstavby nových jaderných elektráren, který do koaliční smlouvy prosadili Zelení, ministr označil za „krátkodobé intermezzo“. Jak je vidět, tak i ministr Topolánkovy vlády je schopen vidět, že spojení se Zelenými je cestou do pekel, která může mařit potřebné a prospěšné kroky třeba právě v energetice.

Potěšující bylo i rozhodnutí odvolacího senátu Městského soudu v Praze, který potvrdil rozhodnutí Obvodního soudu pro Prahu 2 a 16. dubna zprostil policistu Čermáka obžaloby. Čermák zabránil dnešní poslankyni za Zelené v narušení řádně ohlášené demonstrace a za toto prosazování zákona byl dva roky popotahován po soudech a vyhozen ze zaměstnání.


Soudce odvolacího senátu také potvrdil, že Jacques si utrpěné zranění způsobila sama, když kladla odpor zasahujícímu policistovi. Čermákův obhájce prohlásil, že zelená politička Čermáka záměrně a účelově neuposlechla, přestože ji opakovaně vyzval. Učinila tak proto, že na sebe chtěla upozornit před volbami do poslanecké sněmovny. O reálnosti tohoto názoru může svědčit i fakt, že již dva dny po tomto mediálně tak prezentované incidentu s touto hysterickou kandidátkou Zelených se po celé Praze objevily billboardy s její fotografií.

Potěšující také je, že policisté otevřeli případ Petra Slunéčka, který policistu Čermáka při jeho zákroku napadl a zlomil mu kostrč.

Pozitivní zprávy přicházejí i ze senátu. Senátní výbor pro evropské záležitosti doporučil horní komoře, aby požádala Ústavní soud o přezkoumání tzv. Lisabonské smlouvy, zdali je v souladu s českým ústavním pořádkem. Při jednání ústavně-právního výboru senátu dne 16. dubna chyběl jen jediný hlas k tomu, aby tento výbor senátu doporučil Lisabonskou smlouvu odmítnout. Podle předsedy tohoto výboru Kubery je Lisabonská smlouva jen převlečenou euroústavou a předpokládá, že v Evropě bude věčný socialismus. Kubera dále prohlásil: „Je potřeba vyslat Bruselu signál, že jsme ještě svéprávní.“ A dodal: „Pokud je pravda, že my musíme říci ano (k přijetí Lisabonské smlouvy), pak je skutečně lepší z té unie vystoupit, protože to je absolutní absence demokracie.“ Tato slova mi připomínají památný výrok Františka Palackého o tom, že jsme byli před Rakouskem a budeme i po něm. Kéž by se Kuberova slova stejně tak vyplnila.

Jako velmi záslužný vidím i postoj lidovců ke zdravotnické reformě, resp. za jejich velký úspěch považuji to, že zvrátili návrh, který počítal s tím, že umělé oplodnění (jehož samotná existence je biologicky sporná) mohly podstoupit i ženy bez partnera. Díky přístupu lidovců mají všemožné lesby a jim podobné smůlu.

Lidovci také v dubnu předložili vládě návrh, ve kterém požadovali, aby se k žádosti o interrupci mohl vyjádřit i otec dítěte, u žadatelek mladších osmnácti let pak požadují souhlas rodičů. S obojím souhlasím, protože „matka“ dítě nezplodila sama, proto by o jeho zabití rovněž tak neměla sama rozhodnout (když už tedy připustíme, že děti se zabíjet mohou). A k druhé části – pokud si dnes sedmnáctiletý člověk nesmí koupit pivo, je trochu schizofrenní tu samou osobu nechat rozhodovat o životě a smrti druhých.

Poslední potěšitelná zpráva přichází z pražského osmého obvodu, jehož úřad rozhodl, že vyhlásí soutěž o podobu památníku parašutistům, kteří vykonali ortel národa na Heydrichem. Pomník má být postaven takřka přesně na místě, kde k útoku došlo. Je opravdu pozitivní, že po různých pomnících osobám, které s touto zemí a naším národem nemají nic společného, konečně alespoň někde uctíme i ty, jejichž čin a následná oběť pro nás neustále budou nedostižnou výzvou.

Často je nám vyčítáno, že vše jen kritizujeme a nic se nám nelíbí. Proto tento článek vnímám i jako vyvrácení tohoto názoru. Když je za co pochválit, když je co ocenit, s čím vyjádřit spokojenost, tak nemám žádný problém to veřejně učinit. Je jen škoda, že tak mohu činit tak zřídka.

Tags: Z domova · Úvahy a komentáře

15 responses so far ↓

  • 1 Hlasna treban // Apr 29, 2008 at 8:12

    mno rekneme, ze se vsim se da souhlasit. Za prve nepovazuju potrat za vradu, ale to by bylo na dlouhou diskusi. ALe vyjadreni otce je kardinalni kravina, co bude kdyz otec neni znam? nebo kdyz otec rekne, ze nesouhlasi a pak zene nezbude, nez se o dite starat sama na zaklade rozhodnuti nejakyho blba. Argument, ze si to mela rozmyslet driv s kym jde do postele nemuze obstat, bylo by dobre malovat zivota takovy jako je, a ne zit v idealech jak bych to melo byt.

  • 2 Mstitel // Apr 29, 2008 at 9:04

    I tohle je dobrá zpráva:

    http://aktualne.centrum.cz/domaci/soudy-a-pravo/clanek.phtml?id=603384

  • 3 eM // Apr 29, 2008 at 9:44

    Kurna to vidite to lidi, ze to jde! Jsou to jen male stripky ale vazne me potesily :) dekuji autorovi za sesumarizování!

    Prece by nebylo tak těžké prosadit i jinde tyto malé kapky naděje - nevzdávejte se ! Přijde den a pak s těma svinakama vsema zuctujeme…

    Mstitel: Souhlas :)
    Hlasna treban: Jestli si nehlida s kym leze do postele, jak pak muze byt natolik zodpovedna aby mohla rozhodovat o zivote ci smrti? A jestli se to bude obchazet, tak treba, ale jde o to co nejvice je zdrzet a dat jim cas na rozmyslenou…
    Nezapomente ze 85% zen (starsich 45) ktere nemaji dite toho dnes opravdu lituje. V tech zenskejch ty maminkovsky pudy furt sou, chtelo by jim to trosku pomoci :)

  • 4 Pozorovatel // Apr 29, 2008 at 12:01

    Myslím, že jako u skutečně alternativního média k mainstreamu dirigovanému i bez FÚTI http://www.cibulka.net/nnoviny/nn1994/nn4994/obsah/8.htm v jasné linii je zde možno (pokud možno oprávněně a podloženě) “nadávat” ve větší míře než je v kraji zvykem.
    Není tudíž třeba pravidelně publikovat z důvodu jakési “vyváženosti” (což by zde znamenalo přitlučení do mezí politické korektnosti) chtěně pochvalné články, které v případě politiků stejně jen často odrážejí drobné vnitropolitické třenice, v období voleb všeho druhu poněkud umocněné, aby demos nabyl dojmu, že bude vládnout alespoň ve volební den.
    Pokud by to autor myslel s vírou v konzervatismus a euroskepticismus naší liberální pravice (který se zatím projevuje hlavně vynálezem stupnice tvrdosti slova “ano” při přitakávání NWO obecně a EU zvláště), mohl by se ocitnout jako oběť iluzí v pozici pozdně antických chvalořečníků domněle dobromyslných dominátorů http://rim.me.cz/knihy/faktografie_rim.php
    Je pozoruhodné, jak nechal “náš” represivní aparát na pokoji Petra Slunéčka, který zranil policistu - dovedu si představit štvanici, která by vypukla, pokud by tak učinil “nevhodný” extrémista - to by se to vyvíjelo asi nějak takto http://www.pechanec.tk/ Ale v případě příznačně na zeleno přetřené chaotky se stal p. Čermák zřejmě lovnou zvěří systému (de facto moderním psancem) se vším všudy včetně ochrany pro toho, který mu způsobil újmu provedením jinak hravě postižitelného trestného činu napadení veřejného činitele.
    Jen rozšířenost internetu a to, že “postižená” nevzbudila mezi veřejností přes všechnu mediální snahu - naposledy /?/ “feminista” Burian ve veřejnoprávní ČT http://www.new.ict.cz/program/208562225300002.html si zřejmě vynutily průchod práva, které bylo očividně od začátku na straně policisty.
    To málem nedoporuční lisabonské pseudoústavy ze strany senátního výboru je sice potěšitelné, ale umíme si jistě představit, jak by to pokračovalo (dostali by pěkně vynadáno od “nezávislých” pisálků, případně i od bruselských fámulů z vlastních partají a rychle změnili názor). Doufejme, že skutečně nastal obrat od parafrázuje Otce národa “… kdyby EU (v orig. státu rakouského) nebylo již od dávna, musili bychom v interesu Evropy, ba humanity samé přičiniti se co nejdříve, aby se utvořil” k “Byli jsme před EU (Rakouskem), budeme i po něm” http://admin.aktualne.centrum.cz/clanek.phtml?id=516871 Jen aby ta realizace netrvala zase nějakých 70 let…
    Snaze radních osmého obvodu uctít hrdiny alespoň po 66 letech samozřejmě třikrát sláva !

  • 5 Pozorovatel // Apr 29, 2008 at 12:10

    Errata : Pokud by to autor myslel s vírou… (vypadlo) vážně
    “postižená” nevzbudila mezi veřejností … (vypadlo) soucit - omlouvám se

  • 6 panda // Apr 29, 2008 at 15:12

    a je to tady ze :)) Bylo tu tvrzeno ze s NARODNIM ODPOREM nemate nic spolecneho a ted tu tvrdite ze to byla legalni demonstrace…proste se postavila NACKUM a to vam vadi…vlastenci??? to asi ne

  • 7 Florian Geyer // Apr 29, 2008 at 16:19

    To panda: Ona naozaj bola legalna, a ci uz s nou autor suhlasil, alebo nie, to nie je relevantne. Vadi ti demokracia? Mne hej, ale nemam ambicie ju revolucnym sposobom zvrhnut, skor chcem poukazovat na chyby toho systemu, ktory sa (raz) dufam zruti sam od seba.

  • 8 SpiritOf** // Apr 29, 2008 at 16:25

    panda: Ta demonstrace byla naprosto legální, povolená.Ona se náckům nepostavila, jen ječela jak hysterka a snažila se výtržností narušit pokojný průběh legální schválené demonstrace.Tady jde o to, že její politická kalkulace stála jednoho slušného občana zaměstnání.Jde o toho policistu, ne o Národní odpor.

  • 9 Shooter // Apr 29, 2008 at 17:21

    SpiritOf**: Demonstrace se neschvalují. Demonstrace se oznamují.

    Někdy si říkám, bohužel.

  • 10 Okoun // Apr 30, 2008 at 1:45

    Pozorovatel : “Feministu Buriana” a jeho pořad s “postiženou” jsem viděl, ale jestli jí tím chtěla ČT nějak pomoci, tak šlo o medvědí službu - Burian má totiž ten problém, že není schopen skrývat své antipatie a jak jsem na to koukal, tak “postiženou” tenhle chlápek opravdu dvakrát nemusí.

  • 11 Adam Kovář // Apr 30, 2008 at 1:51

    Panda: takže když řeknu, že zítřejší demonstrace komunistů je legální, tak jsem podle Vás komunista? Jé, taky bych chtěl být tak chytrý a bystrý jako Vy :-)

  • 12 Florian Geyer // Apr 30, 2008 at 2:33

    To Shooter: Je sice pravda, ze demonstracie a rozne zhromazdenia sa iba oznamuju, ale napriek tomu sa moze byt demonstracia legalna ci nelegalna. To sa stalo napriklad v Brne na 1. maja, kedy bola demonstracia NO rozpustena, cize nelegalna a k “nastoleniu poriadku” boli nasadene bezpecnostne zlozky.

  • 13 SpiritOf** // Apr 30, 2008 at 9:28

    Shooter:Zajisté,ovšem ve skutečnosti musí být schválená.Taková je praxe posledních měsíců.Tady se už nedá mluvit o tom,že stačí demo jen oznámit…bohužel. Jinak máte samozřejmě pravdu.

  • 14 Pozorovatel // Apr 30, 2008 at 20:09

    2 Okoun - já jsem pořad jen částečně zaslechl - tedy snažil jsem se raději neposlouchat, ale pak sluchový filtr zachytil klíčová slova - brutálně zmlácená, neonacistická demonstrace a zbystřil jsem - ale ježto jsem ani poté na obrazovku nepohlédl, nezjistil jsem antipatii plukovnického synka a nastal tedy zřejmě efekt podobný tomu, kdy při kandidátské debatě Nixon-Kennedy měli posluchači rádia dojem, že mu to Nixon pěkně natřel, kdežto většina sledující bednu nabyla dojmu opačného, což patrně umožnilo Nixonovi zesnout sice s ostudou, ale přirozenou smrtí…
    Také by to vysvětlovalo vysoké hodnocení pořadu od diváků…

  • 15 squirts tit // Jul 21, 2008 at 23:55

    http://altilogix.com/Images/s/squirts-tit.html squirts tit

Leave a Comment