Nesmyslná vražda v Příbrami
Mailem nám přišel následující komentář k nedávnému tolik medializovanému střetu s, bohužel, smrtelnými následky, které se odehrál v Příbrami.
Mnozí z vás se doslechli o vraždě jakéhosi SHARP skinheada, Jana Kučery. Antifa samozřejmě na svých stránkách využila této záležitosti. V místním tisku se objevil nesmyslný název článku: Romský neonacista zabil antifašistického skinheada. Vyřádil se i Blesk a jiné škváry. Já osobně pocházím z města, kde se celý incident odehrál. Znám osobně vraha i některé svědky. Do restaurace Na chmelnici, kde se vše odehrálo, jsem občas chodil, takže přesto, že jsem v dané době trávil čas jinde, si velice dobře dovedu představit, jak se to stalo.
Jiřího Fouse (vraha) jsem znal už od raného dětství a chodili jsme spolu do školy. Byl to adoptovaný Cikán, vychovával ho adoptivní otec. V dětství jsme si s Jirkou rozuměli. Domníval jsem se, že je to velká výjimka mezi Cikány. Když byl větší, začal si holit hlavu, aby mu nebyly vidět černé vlasy. Chodil do klubu vojenské historie a opravdu se snažil. Světe div se, kluci národního smýšlení ho mezi sebe přijali a chodili s ním na pivo. Kluci, se kterými se více sdružoval, nejsou členy žádné nacionalistické organizace, nechodí na demonstrace a nevyvíjí žádnou zvláštní aktivitu. To říkám hlavně proto, aby Antifa nepřišla s dalšími nesmysly. Při vší úctě, Jurášek se velice snažil, ale vždy mu trochu „hrabalo“. Od doby, co ho vyhodili z klubu vojenské historie, chodil pořád ve vojenském a nosil bajonet. Naneštěstí ho měl u sebe i v době vraždy. To, co se stalo, nečekal opravdu nikdo. Jak média, tak kamarádi svědků tvrdí, že incident nebyl kvůli ideologickým věcem SHARP versus neonazi, ale že šlo jen a pouze o osobní spory.
Takže když si shrneme všechny základní informace celé této smutné věci, tak zjistíme, že to není ku prospěchu nikomu. Jiří Fous byla komická postavička, do které bych nikdy neřekl, že se k něčemu takovému odhodlá. Opravdu nechápu, proč nějaké existence z okruhu známých a kamarádů zabitého mluví o pomstě. Proboha na kom? Vraždil jeden jediný člověk. Je to opravdu neřešitelná situace. Klamné obrazy, klamná propaganda Antify. Je mi samozřejmě líto toho mladého člověka, i když to byl SHARP. Je jen škoda, že se na to veřejnost nedívá tak, jak to ve skutečnosti bylo. Rozpoutaná mediální kampaň k tomuto případu je od začátku nesmyslná a hloupá. Tak jako Antifa argumentuje tím, že vrah měl na sobě uniformu Wehrmachtu (tu asi opravdu měl a vraždil bajonetem československé armády z první republiky), my můžeme argumentovat informací, že byl romského původu.









RSS 2.0
Atom 0.3
RDF
January 28th, 2008 at 3:13
Zajímavý článek na Myšlence - http://www.narmyslenka.cz/view.php?nazevclanku=jan-kucera-zbytecna-smrt-za-zbytecnou-stranu&cisloclanku=2008010017
January 28th, 2008 at 3:38
Tento článek nemá autora?
January 28th, 2008 at 3:56
Plenkovič: dorazil mailem, nepodepsaný.
January 28th, 2008 at 6:45
Ona ta “uniforma Wehrmachtu” byla podle vseho bluza Bundeswehru ze 70tych ci 80tych let. To jen tak pro uplnost.
January 28th, 2008 at 8:15
“my můžeme argumentovat informací, že byl romského původu” kdo my?
January 28th, 2008 at 8:29
B1TCh: Plurál majestikus?
January 28th, 2008 at 8:41
Hm,hlavne ze se opet ocerni lide,kteri stim nemaji nic co delat,hlavne aby se spolecnost postvala spravnym smnerem,ze.
January 28th, 2008 at 11:51
Holohlavý mladík v uniformě BW pobodá bajonetem sharpa. Tyto indikátory přece médiím stačí, k tomu aby si spojila, že šlo o neonacistu. Autor sám napsal, že kluci národního smýšlení ho přijali mezi sebe a chodili s ním na pivo. Tak co s tím má dělat argument, že šlo o adoptovaného Roma? Byl přece jedním z nich. Mimochodem, kdo ví, co mu ti kluci národního smýšlení u piva namluvili, že se potom stalo to, co se stalo.
January 29th, 2008 at 2:37
Chtěl bych jen jeste upřesnit jednu věc.Jelikož jsem z Příbrami vím dokonce i jak se celá věc odehrála.Né z medií ani z doslechu ale přímo od svědků oné události.Jíří Fous(Rom) se nijak nepřátelil s místními lidmi-NS i když si to většina lidí určitě myslí.Měl kolem sebe pouze dva lidi,tak že to byli veskutečnosti tři jedinci kteři s Příbramskou ale i celorepublikovou ultrapravicovou stranou neměli vůbec nic společného.
January 29th, 2008 at 8:53
Ano,souhlasím tady s Martinem.Jsem taky z Příbrami a ty kluky jsem znal.Nebavil jsem se s nima ,ale od vidění je znám.Patřím k NS z Příbrami a tahle 3 člená skupinka opravdu neměla nic společného s NS.Na antifě tvrdili,že Jiří F. byl aktivním neonacistou,ale toto je nehorázná lež.
January 29th, 2008 at 13:33
Na antifě je lež každá druhá věta. O pravdu jim přece nejde, jde jen o pošpinění nepřítele.
January 29th, 2008 at 17:16
Runner: ako prepac ale na altermedii je klamstvo kazde druhe slovo, mozno az na tento clanok ten je vynimka:-)
January 30th, 2008 at 9:49
Autor a Martin: osobní spory bych viděl třeba v tom kdyby se poprali kvůli holce, ale co tam potom dělala ta střelná zbraň kterou drželi v šachu zbylou skupinku sharpů??
January 31st, 2008 at 10:10
jděte do hajzlu,jsem taky z příbrami a to co tady n.nacisti prováděj je fakt zlo.nejdříve nabodaj kluka kterej za nic nemůže a pak tady ještě machrujou.sám snima mám skušenost a to takovou že dělaj frajery když jedu s kočárkem a malim dítětem.
January 31st, 2008 at 10:35
víte,co je neo nacizmus?je to to,že když byl hitler a snažil se udělat svůj národ,tak jen tak ze srandy spálili 5set lidí a pak je zakopali do jámy.taky zabíjel malé děti,lidem trhali nechty,kdo se jim nelíbil ten byl zastřelen.
a vy v tom chcete pokračovat?to jste fakt hustý.
sami neo nacisti nevědí,co to pořádně znamená.
dělaji to kvuli tomu aby si připadali jako tvrdí kluci (debilové).
January 31st, 2008 at 14:21
beky: a co o tom víš ty?
February 1st, 2008 at 5:03
čau ja-něco jo studuju to hodně dlouho.beru když se odsuzujou fěťáci,a podobní lidé.ale sám sem byl svědkem když neo n.o sobě říkali že jsou vlastenci.ale vlastenci?ty by tady nezvedali pravice a určitě by nepropagovali hákové kříže.
February 1st, 2008 at 5:05
a hlavně by nesmyslně nezabíjeli.
February 2nd, 2008 at 17:58
Beky ten tvůj překotný způsob vyjadřování je legrační. Víš o tom sice h..no, ale to nevadí. Za tu srandu to stojí
February 2nd, 2008 at 18:01
Smazáno pro hloupost. Admin
February 3rd, 2008 at 0:42
Bylo to hloupé, to ano, ale vycházel jsem z příspěvku beky. Vtip je v tom, že ona to co napsala, myslí-narozdíl ode mne-vážně
February 3rd, 2008 at 5:10
cau,tak mi kneibolo pověz co o tom víš ty!
když muj spusob vyjadřování je legrační.
February 3rd, 2008 at 15:25
beky beky….: prestan uz se odvolavat k historii protze NEOnacismus je neco noveho, uz z toho pojmu je to nad slunce jasne. lidi co si hrajou na drsnaky zvedej pravici a rvou ez sou vlastenci nikdo nesmi brat vazne. je to par zvlastnich jadincu ktery se mermomoci snazej k necemu patrit ale my v hnuti je odsuzujeme stejne jako ty:-) jen jednu radu ti dam… studuj este vic vis toho mooc malo chlapce:-)
February 3rd, 2008 at 16:50
vpoho.ZLY NEONACISTO:musim uznat maš trochu pravdu,ale….nevim třeba nemám pravdu, ale myslel jsem že N.nacisti maj nastarosti takový co fetujou,cikány.tvrdíte že fous mezi vás nepatří a co ty ostatní?kteří tam byly.co ty kteří nas napaj?(i mě)a nejsem antifa.a to nemluvim za sebe.promin ale n.nacismus odpuzuji.a o těch co mluvíš že se snaží někam patřit mluvíš o 90%N.Nacistech
February 7th, 2008 at 14:34
dobry den. asi tomu nerozumim ale podle meho chapani je Neonacismus neco jako nova vlne nacismu vzdyt se to tak i jmenuje a nerikejte ze je uplne jiny jak nacismus. vzdyt je to naprosty nesmysl a navim s onem slavnym j. fousem i kdyz byl cigan tak tam s nim pri te vrazde bylo nekolik neonacistu a nerikejte ze ti plesati kteri se uz od zacatku skarede na honzu a jeho kamarady divaly ze nebyly neonaciste.
February 7th, 2008 at 16:57
punkaci souhlasim,oni sami neví kdo je kdo,je to banda b….která si snaží něco dokázat ale smula nedaří se jim to.plešky tam s fousem přídou a když se to posere tak k nim nepatří oni jsou z jiné vlny.bože co to melete?všichni jste stejný.vy nové vlny
February 8th, 2008 at 9:58
Kdybi jste se na to radši vysraly a žily normální život a nehrály si na nějaký bezmozkový neomagory.
fakt ubohost.)
February 8th, 2008 at 15:05
Tak panstvo,vy tady z vetsi casti opevujete Antifu,ale co ta svoloz vubec je???Hazi spinu na obycejne lidi,delaj v nasich mestech bordel,sprejujou po verejnych majetcich,chovaj se jak vandalove a to je v poradku???At zije Nacionalni socialismus!!!!!
February 9th, 2008 at 17:59
nikito nikito-to si pletes s nackama,nebo hoperama.
prober se kde zijes at zije antyfa
February 18th, 2008 at 7:37
Drzte hubu antifaci!jirku sem znal a byl to NEJPOHODOVEJSI CLOVEK!nevim proc to udelal,a odsuzuju ho za to ale nebyl to rozhodne nejaky krvavy maniak…A ze nosil nemeckou unoiformu…no a?kouknete se laskave na sebe sami vypadate jak sracove…
February 18th, 2008 at 7:39
a jen tak pro informaci Kucera si zacal…je podle vas normalni aby nekdo nabeh na typana v nemecke uniforme a zacal ho rezat?
February 22nd, 2008 at 19:22
No nevím jsetli si to ještě někdo přečte ale chtěl bych taky k tomu něco napsat.Fašismus nepodporuji ale násilné akce probíhají na obou stranách i od antify takže doufám že si s této tragédie vezmou poučení obě strany a budou si víc rozmýšlet kdy použít síly podle mě by to mělo být až krajní řešení
February 23rd, 2008 at 7:07
To Euroskin: meleš tu kámo pěkný sračky.Fous byl podle tebe nejpohodovější člověk ale už tu neuvádíš že má za sebou dvě LP,je v podmínce,na veřejnosti hajluje,na přezce opasku nosí hákovej kříž .Do školy chodil ozbrojenej a známá co ho učila mi říkala,že celý její hodiny maloval do sešitu hákový kříže,takže vážně pohodovej člověk.PROBER SE
February 25th, 2008 at 9:49
Smazáno pro hloupost. Redakce
March 7th, 2008 at 8:43
když nechápete co se tam stalo a věříte médiím tak to jste na tom špatně media se akorát snaží vidělat peníze na lidech pouhou lží a přetvářkou.podle mého je také možný že ty neonacisti co tam byli tak tam nemuseli být sním mohl se knim klidně přidat až tam podle jednoho člověka co tam byl prý fous přišel k jejich stolu sám a nikdo ho tam nezval jediný člověk který se tam sním byl se jmenuje kuba.proto pokud věříte překroucené pravdě médií která se akorád snaží vidělat peníze na nás tak v tom případě se stáváte objetí tohoto pokřiveného vládního projevu…