Altermedia ČR
Altermedia ČR: „Ideologická převaha je důležitější než parlamentní většina…”
UltraViolent Street Wear, t shirts and clothing with a street tough attitude

Na lavici obžalovaných…

May 27th, 2006 · Diskuze (85 Comments)

Email This Post Print This Post

Napsal: Michal Solar

Nejsem z těch, kteří věčně vysedávají u televize a pak druhý den v práci rozebírají, co nového v Rodinných poutech, Ordinaci v růžové zahradě nebo v Dallasu. K pravidelné dávce emocí nepotřebuji obdobné skvosty, stačí mi se občas podívat na zprávy.
O jednom seriálu, kterým nás zanedlouho bude oblažovat Česká, tedy naše, televize, bych se však přece jenom chtěl zmínit. Jde o cyklus „Na lavici obžalovaných justice.“ Při její premiéře na obrazovkách ČT jsem několik dílů viděl a zaujal mě zejména ten, který „umělecky“ ztvárnil známé utonutí cikánského feťáka v Písku.


Jak nám to ČT líčí? Nevinné posezení mladých Cikánů s kytarami přeruší tlupa skinheadů – ti jsou zase hloupí, pologramotní a asociální. Cikáni jsou napadeni a zahnáni do vody, skinheadi jim brání z vody vylézt a jeden z Cikánů se utopí.
Klasické klišé, stylizace scénáře, který toho s realitou nemá příliš společného. Ale nejedná se zdaleka o jediný případ, kdy jsme z televizní obrazovky přesvědčováni o tom, jak jsou ti Cikáni milí, hodní a utlačovaní námi, ošklivými rasisty.
Třeba v inscenaci „Jiný člověk“ z cyklu Oběti je popsán příběh cikánského podnikatele – veskrze slušného, pracovitého a bezproblémového člověka, který se ne vlastní vinou dostává do potíží se svými zaměstnanci a se synem, jenž se ocitá na šikmé ploše. Nakonec je také zabit a to svými sousedy – skinheady.
V jakémsi starším seriálu o obyvatelích jednoho paneláku je jeden díl věnován tomu, jak se přistěhuje cikánská rodina. Přestože přijedou na povozech tažených koňmi, je to rodina veskrze slušná a adaptabilní, snad kromě dědy, který „už jiný nebude, kočování má prostě v krvi.“ Všichni ostatní pracují nebo studují, jeden ze synů se dobře vyzná v počítačích atd. Zkrátka idyla.
Maně si ještě vzpomínám na film Černé slzy, který pojednává o vztahu bílého mladíka a Cikánky, samozřejmě na pozadí různých bojůvek a střetů mezi Cikány a opět skinheady. Snaha o dojemnost zejména některých scén překonává vše, co jsem si kdy dokázal představit pod slovem kýč. Scénáristi se evidentně snažili, aby Shakespearův Romeo a Julie byly jen trapným odvarem tohoto veledíla, ale opravdu se jim to nepodařilo. Ovšem poselství je jasné – ti, kteří Cikány zrovna nemilují, jsou odporní rasisté, kteří by se měli hluboce stydět a nejlépe skočit pod první kolemjedoucí parník.
Všechny tyto i jim podobné pořady mají jeden společný jmenovatel: naši „indočeští“ spoluobčané jsou takřka vždy ztvárněni jako slušní, bezproblémoví, pracovití, adaptabilní, hodní, tolerantní a milí lidé. Je tedy logické, že vinu za všechny konflikty nese ta zlá a předpojatá bílá většina.
Je to postup osvědčený již v dobách před velkým podvodem, tedy pardon – před Velkou listopadovou sametovou revolucí. Vzpomeňme třeba seriály 30 případů majora Zemana nebo takové skvosty jako Okres na severu či Muž na radnici. Všichni jejich hrdinové – estébáci, straničtí funkcionáři apod. byli vskutku úžasní lidé, výkvět všech ctností, zatímco reakcionáři byli ti jediní špatní. Zcela evidentní podobnost, nezdá se vám? Přestože v naší filmové i televizní tvorbě můžeme nalézt velmi mnoho dobrých a úspěšných pořadů, tato před i polistopadové díla politické agitky k nim rozhodně nepatří.



Tags: Kultura · Z domova

85 responses so far ↓

  • 1 Darlink // May 27, 2006 at 2:30

    Smazáno pro vulgaritu. Redakce

  • 2 mš/NM // May 27, 2006 at 2:41

    Dlužno dodat, že novodobé politicky korektní seriály a “filmečky” na nejlepší bolševická díla po stránce zpracování prostě nemají. Dost možná by se současní umělci vůbec k natáčení nedostali, kdyby nepřitáhli patřičně servilní látku.

    Na lavici obžalovaných justice je seriál opravdu prachbídný, navíc jednání soudu, tedy klíčová část celého seriálu, nemají s českým soudním systémem nic společného. Mnohem víc připomínají stupidně poupravenou americkou soudní proceduru, asi aby to bylo akčnější.

  • 3 Štefan Berky // May 27, 2006 at 3:05

    Vážený uživateli, „Michal Solar“

    Žádám Vás,o odstranění Vašeho příspěvku,článku. Vede k nabádání,ovlivnění veřejnosti,a vede k hanobení národa rasy,které smiřuje hlavně k Rómským spoluobčanům. Učinte tak prosím co nejdřívěji. Upozornuji Vás,pokud se tak
    Nestane,bude požádána Policie České republiky,kde bude zažádáno aby se věcí
    Zabývala.

    Nezávislé sdružení Policie S.D.Ř

    Štefan Berky

  • 4 LJM // May 27, 2006 at 3:10

    Pro pana Berkyho: Vykuř si něco a jdi si vyhrožovat někam jinam! Tohle je svobodný web, kde si každý může psát co chce a svobodně vyjadřovat svou vůli a názory. Tady se svou politickou korektnostní neuspěješ! Pravda vítězí!

  • 5 Shooter // May 27, 2006 at 3:17

    Štefan Berky: Nezávislé sdružení Policie S.D.Ř :-)))
    Potrefená husa se ozvala. Nevím co je na článku rasistického či kde vede k hanobení rasy,…
    To už dnes ani není možné popsat na internetu děj nějakých seriálů či filmů, který se zabývají našimu spoluobčany?
    To, že to jsou béčkové filmy nevelké kvality je věcí druhou.

  • 6 Štefan Berky // May 27, 2006 at 3:18

    Pravda vítězí která? Že se mají Romové likvidovat! Do politiky děláte vy!
    Dobře věc postupuji Policii ČR. A na postup ze stran Policie také dohlédnu.
    Protože mě to problémy nedělá.Uvidíme schválně jaké práva máte namysli.
    Vyzkoušíme si to, Policisté budou stát při vás nemám si myslet? Vykouřit si ho nemůžu nedosáhnu si na něj mám ho jen 17/5

  • 7 Shooter // May 27, 2006 at 3:20

    Tak koukám, že smajlíci tu pořád blbnou. Ten smajlík patří za Policie S.D.Ř

  • 8 Shooter // May 27, 2006 at 3:24

    Štefan Berky: Kde je v článku napsáno, že se mají Cikáni likvidovat?
    To, že vám nedělá problém dohlížet na policii tomu docela věřím. Nejspíš nemáte nic důležitějšího na práci.
    A doufám, že policie buda stát na straně pravdy a práva.

  • 9 míša // May 27, 2006 at 3:29

    Tak za prvé mluvte česky, nikdo tady na webu není zvědav na nějaký cikánský slang. A za druhé chování, působení a přítomnost drtivé většiny Cikánů vede k nabádání, ovlivňování a k hanobení svého etnika víc, než článek který současnou situaci ukazuje bez příkras, narozdíl od “veledíl” Č(C)T.

  • 10 Štefan Berky // May 27, 2006 at 3:38

    zasláno:
    Policejní prezídium České republiky

    Vážené Policejní prezídium, na Rómských stránkách romano vodi,byla uživatelem „aka“
    Zveřejněna url adresa http://cz.altermedia.info/z-domova/na-lavici-obzalovanych_1954.html
    Články,příspěvky uživatelů z http://cz.altermedia.info/z-domova/na-lavici-obzalovanych_1954.html jsou urážlivé,a vedou k nabádání,ovlivnění veřejnosti k Romským
    Spoluobčanům. Žádám Vás tímto aby jste danou věc postoupily příslušným Policejním útvarům,a aby jse tito danou věcí zabývali a rovněž danou věc vyhodnotily,zdali na těchto stránkách je trestná činnost,či přestupnost. Předem uvádím že na postup ze stran Policie bude dohlédnuto důvody snad uvádět nemusím.

    Nezávislé sdružení PČR S.D.Ř

  • 11 Shooter // May 27, 2006 at 3:44

    Štefan Berky: Jako vtip je to opravdu dobré. Není nad to se v sobotu ráno od srdce zasmát.
    Myslím, že policie se bude bavit stejně

  • 12 Štefan Berky // May 27, 2006 at 3:47

    Už se bavila a bylo na ně podáno trestní oznámení .

  • 13 Štefan Berky // May 27, 2006 at 3:59

    Po druhé se už Policie bavit nebude už si ponaučení vzala za ten rok a něco sem tu Policii dostal jak nikdy před tím,no že až mě chtěli zlikvidovat proto jsem si založil sdružení PČR S.D.R Tak asi po druhé to dělat nebudou když sou na soudě několik Policistů tak se s něma nechlubte to jim moc nepomáháte!!!!!!!

  • 14 petr sleder // May 27, 2006 at 4:13

    to Darlink: Copak, trošku sis přihnul a IQ vyplavalo na povrch?

    to Štefan Berky: Hraješ si na arbitra správných názorů? Já taky nečtu ty bláboly na vašich webech, tak ty nečti to co se ti nelíbí.

  • 15 Štefan Berky // May 27, 2006 at 4:15

    Ještě se chlubíte že Policie bude jednat stejně!!!! To je nádhera! Ale ne za někoho
    Jako sem já,na to můžete hezky zapomenout, a ty vaše názory na Rómy jsou daný
    Nepovažuji jej za vaše právní názory,vykecat se můžete přes emailové zprávy ne veřejně
    Cikány to jsou Rómové nebo já Róm sem,a jsem řádný Rom,a sami ste na sebe upozornily
    Jako sám od sebe sem se tu nevyskytl,že bych si náhodně klikl na váš odkaz. Tady z vyšší
    Části hlavně převládají urážky k Romům,to nemáte nic jiného na práci než rozebírat Rómy!
    A zneuctíváte NÁS! Co si to vůbec vo sobě myslíte že ste co vládci světa,máme chcípnout
    Aby ste měli klid na duši! Chcípat budete vy dokavad se nenaučíte respektovat a ctít zákony
    Protože Rómové vás také neurážejí!!! Za tohle se hlavně stidte VŠICHNY

    TEČKA

  • 16 Štefan Berky // May 27, 2006 at 4:16

    dARLINK

    PSAL PAVEL DROPPA NE JÁ,ALE KAMARÁD

  • 17 Štefan Berky // May 27, 2006 at 4:20

    petr sleder :

    Neuváděj na vašich WEBECH,žádný Romský stránky nevlastním,tam se právě řeší něco jiného,a představ si že se tam řeší Policie.Nevíš vůbec o co jde a jsi moudrej.Uvádět ti to nebudu,Policejní prezídium by z toho moc velkou radost nemělo.

  • 18 Sniper // May 27, 2006 at 4:27

    Štefane Berky, děláš tu ze sebe pitomce a zesměšňuješ nejen sebe, ale i svoje etnikum. Vrať se na romea.cz, tam jsi mezi svými, tam tvoje hloupost tak moc nevyniká.

  • 19 Shooter // May 27, 2006 at 4:32

    Štefan Berky: Větu “…když sou na soudě několik Policistů tak se s něma nechlubte to jim moc nepomáháte!!!!!!!” jsem nepochopil. Můžete mi ji vysvětlit?
    A kdo se tu chlubí, že policie bude jednat stejně?
    A jak jste se tady vyskytl, když ne sam od sebe?
    Pokud považujete pravdu psanou o Cikánech za urážku tak to je potom váš problém a problém samotných Cikánů.
    A proč by ste měli chcipnou? To tu nikdo nenapsal.
    A máte pravdu Cikáni nás neurážejí, jenom nás okrádají, žijou z našich daní atd.

    Zdá se mi, že tu čtete něco co tu vůbec napsáno není, ale nejspíš by ste chtěl aby to tu napsáno bylo.

  • 20 Sniper // May 27, 2006 at 4:42

    Podle odhadů pracovníků socialních úřadů je cikánům vyplácena asi tak jedna miliarda Kč měsíčně na sociálních dávkách.

    Když tomu připočtete napáchané škody jako vandalismus, krádeže loupeže, .. 60% vězňů jsou cikáni…

  • 21 Václav // May 27, 2006 at 4:44

    Štefan Berky je pravděpodobně provokatér, buď to dělá jen tak z hecu, nebo je antifák. Na jeho výlevy nemá cenu reagovat. Mj. v některých českých filmech a seriálech byli Cikáni ztvárněni i v horším světle, rozhodně nikde nebyli v dobrém světle prezentování skinheadi (ani nacisti, ani vlastenci, ani apolitičtí nebo sharps). Např. v nové Nemocnici na kraji města jsou Cikáni sice na první pohled slušní a vzdělaní, ale je zřejmé, že ke svému majetku nepřišli zcela poctivě, a že se nezřekli používání násilí.

  • 22 Štefan Berky // May 27, 2006 at 4:46

    SHOTER:

    Až zmoudříš ty a budeš chytřejší než já tak se mě ozvy ale až si přečteš co se stalo a jak sem pitomej a nehaž me do jednoho pytle nebo tam hodím já tebe!!!!!!!!!!!!!

    ———————————————————–

    Vážené Policejní prezídium

    Zasílám Vám fotokopii emailového potvrzení,mého podání z řad Rómského sdružení,za lidská práva. Ca dobu více jak jednoho roku,co jse s Vámi z vyšší části dohaduji,a bojuji

    Za své práva,nikoliv názorní právní,ale daný které jste mě se vší úctou odebraly a i s důkazem na Vás že to tak je dokázali. Nikdy jsem se na žádnou Rómskou iniciativu obracet nechtěl, a toto jsem Vám i písemně uváděl,neboť jsem bohužel na to také doplatil,hlavně na serveru ukaz.se a ze stran Vás Policistů.Ve všem jste dělali podvody,a pokaždé sem na ty podvody přišel,a že jich bylo k nevíře několik. Několik prohozených protokolů o podání vysvětlení,trestní oznámení,které jste záměrně vyhodnocovali za stížnosti. Občan Luboš Horálek v roly scinheds mě vyhrožoval likvidací,kde jsem se měl do týdne vystěhovat,uvedl že má známosti z řad Policie Kýje. A do dnes se Policie po něm nesvezla,a úmyslně si nahrála na předvolání ze strany Martiny Hernové ohledně ztotožnění Horálka.Přitom k věci měla hlavně předvolat mě samotného,neboť konání jednání ze stran Horálka hlavně a převážně směřovalo k mé osobě.Když jsem Vám písemně uváděl,že jste se s Policií spolčily a vyhlásily válku na mě tak došlo z mé strany k Vám k nedorozumění.Opět ste mě přesvědčily že Horálek se hodil k pomstě k mé osobě ze stran Policie,nemusela si špinit ručičky Policie tak se jim Hodil na to Horálek.Znovu mě zastrašoval,napadl mě, a uvedl že jedná na základě známostí z řad PČR-Kýje neboť toto mu fandí.Mohl jsem si postavit opět betonovou čekárnu na PČR-kýje tři a půl hodiny jsem tam čekal abych mohl podat oznámení,a absolutní nezájem.Jenom ste si opět zahráli na divadlo.Vysavač Worwerk,předvolaly jste si pana Václava Vondru,neboť jste z vyšší pravděpodobností zjistily že tento je majitelem vysavače,pouze papírově,a podání podávala samotná Martina Hernová,kde tato uvádí že vysavač je její.Zaslali Policisté předvolání,panu Dropovi,ale zásilka se Policii vrátila spět,protože ten se nezdržuje na adrese.Toto ale sem uváděl Policii dříve,přesto si na divadlo zahrála.Uvedl jsem to i státnímu zastupitelství,dokonce Policie ani nevyslechla majitele bazaru.Přesto že jsem jim písemně uvedl jaká je skutečnost,nezájem,neboť Policie byla s majitel bazaru dohodnutá,e jela si sví pecky ve velkém.Disketu a máte na ní uvedeno že je to zasláno na vědomí Rómským sdružením ale nic.Ale všechno jste si přiznali a vše jsem Vám prokázal,tu vaší vinu v podobě trestných činů které jste spáchali na mojí osobu.Předešle žádné Rómské sdružení mnou uvědomeno nebylo,pouze pan.David Benák z Městské části Prahy-14 kde jsem žádal jen informaci koho bych mohl kontaktovat.Kde tento uvedl abych nikomu neuváděl že jsem u něj byl.Nádherně ste si všichni nahráli na státní zastupitelství,protože toto,Vám zaslalo veškeré mé podané trestní oznámení na pracovníky z řad Policie České republiky, tedy i na Vás.Veškeré přílohy a jiné.Tam ste si vyčetli o panu Benákovy,a tak stejně ste si vyčetli že jim uvádím aby vyrozuměli Rómskou iniciativu.Proto ste dnes ještě více na úrovni a to vím já i Rómské sdružení,neboť jsem s nimi jednání vedl.Právě proto že to tak je,je nutné zasáhnout všemi silami protože ste se nádherně projevili,a opět provařili už ne jen vy ale už i státní zastupitelství.Horálek se vyřeší budete nuceni,už o tom jednají Rómští aktivisté.Protože se jim to dostalo přímo od lidí z ulice Cíglerova. Podal jsem Vám návrh který je směšný a přesto jste to vy kteří se kroutíte,máte hrdost,ale zapomněli jste že to není Vaše hrdost ale vychcanost.Podaly jste mě návrh ze stran Vás Policie,vydali jste mě Policistu a zřejmě čekáte na mé schválení k jeho propuštění,žádám Vás aby jste okamžitě Policistu z Policejního oddělení Kýje,propustily,je to ten který mě v bytě napadl. Za asistence soudních exekutorů,a také tento věděl že je pan Dropa celostátně hledaný což sám potvrzuje ve své písemnosti i pan Dropa tak stejně i já.Očekávám že Policistu nebudete trestat sníženou hodností,ale jeho propuštěním,rovněž tento Policista má být stíhaný soudem,neboť se nacházel v bytě Cíglerova 1091/34 Praha-9 A rovněž se dopustil zneužití pravomocí veřejného činitele,a rovněž napomáhal k trestnému činu ze stran Soudních exekutorů,neboť z vyšší pravděpodobností tento na místě usoudil že ze stran soudních exekutorů došlo k zneužití pravomocí,a rovněž pomáhal těmto movité věci z bytu vynášet a nakládat je do vozidla,což potvrzuje i pan,Dropa.Fotokopie její ukončení ze strany lékaře Vám je zasláno spolu s touto listinou,neboť jste o její ukončení nezažádali.Co se

    l Stránka Věc: Vyrozumění-postoupení : občanská a lidská práva(Štefan.Berky) 24.dubna 06

    týče ze stran spolčení Policie Kýje ohledně předběžného ukončení mé pracovní neschopnosti,je z vyšší části prokazatelné že se Policie z lékařem spolčila,neboť pracovní neschopnost lékařem byla ukončena bez mého vědomí,i když úmyslně tato uvádí že ukončení pracovní neschopnosti zaslala jinam,a ještě blbě,neboť mým zaměstnavatelem je Úřad práce nikoliv sociální úřad.Přesto jsem marodil měsíc,kde jsem neměl zbývající dny omluvené a musel jsem si nahrát na mojí Epilepsii abych nebyl vyřazen z Úřadu práce.Což se pochopitelně Policistovy nezapočítává,protože Berky je řádný občan. Není pravděpodobnost,obava že by takto lekář jednal sám od sebe,neboť z vyšší části tento věděl že jsem vedený na Úřadě Práce a sociální dávky se vůbec v tomto směru neliší,neboť je to stejné.Rovněž je zcela nepravděpodobné,jednání chování jednatele polikliniky který na místo přivolává Policejní hlídku České republiky jenom proto,že mu je uvedeno že je tam na dvě věci.A přesto tento ví že byla vystavena pracovní neschopnost na základě zavinění cizí osobou,s podezřením že se jedná o Policistu.Neboť je předpoklad že jednatel polikliniky je nad věcí, nebo by měl z vyšší části být.A jednání a chování není věrohodné,neboť ví že jsem byl napaden Policistou a ještě na mě tu Polici Volá.Žádám Vás aby jste úmyslně ve věci na dále nezdržovali,neboť je to můj záměr na Vás.Uváděl jsem Vám že já si z huby nestřílím,a nikdy tomu tak u mě nebylo.Ste poslední na světě kterému by jste se mohli vysmívat.Nejsem pro smích,a hlavně nejsem ani hloupí.Ve všem vaše obrovské podvody a všem mé důkazy na Vás že ste podvodníci,kriminálníci. Žádné 3 dny jsem nemarodil je tam 10 dní. Pokud si na někoho podám trestní oznámení,tak to není o tom že bych měl podezření ze spáchané trestné činnosti,ale to že jsem o ní přesvědčen,a mohu jí také prokázat dokázat,že došlo k naplnění skutkové podstaty trestného činu,či přestupku. Tak stejně jako jsem Vám uváděl že paní por.Opletalová z Policejního prezídia zamlčela rasovou nesnášenlivost z její strany přičemž je toto její oznamovací povinností .přesto se tak nestalo,a záměrně a podvodně jste tuto házeli do autu neboť z vyšší části tato byla umlčena ze strany Vás s podezřením že tuto umlčel ovlivnil plk.JUDr.J.HLAVÁČEK Některé mnou zasílané pastičky to totiž hodně prokazují.Viz listina k panu,plk.JUDr.J.HLAVÁČKOVY,kterého záměrně písemně žádám zdali by mohl předat mou písemnost k paní,por.Opletalové,že vím že bych jí to mohl zaslat sám,ale že se musím v něčem ujistit.Protože se někdo chytil jeho letenky.Odpověděla tomuto pracovníkovy,ale měla odpovědět mě samotnému. Dále s Vešemi aktivitami na serveru ukaz.se s jakejma aktivitami když šetření prováděla paní,por.Jiřina Opletalová,ve finále i sám osobně plk.JUDr.J.HLAVÁČEK. a tento se k tomu i přiznává.Další Policejní oddělení Lhotka,kde toto si záměrně neodebírá od mé osoby důkazní listiny které prokazují že k rasové nesnášenlivosti na serveru.ukazse došlo a toto mě sprostě vyhazuje z Policejního oddělení,a úmyslně mou osobu obvinilo z občanského soužití,místo toho aby zahájilo stíhaní osob z ukaz.se raději úmyslně podalo návrh k postihu na mou osobu,a to záměrně,přičemž toto Policejní oddělení mělo řešit diskriminaci na kterou jsem poukazoval v mích emailových podání k Vám.Přesto toto Policejní oddělení ve svém písemném vyrozumění k mé osobě uvádí že během jejich šetření se nezjistila žádná trestná činnost ani přestupnost na serveru ukaz.se a toto dokazují tak že mou osobu obvinily z občanského soužití.Dále audio telefonická nahrávka s panem Černým který si protiřečí jak nikdy nikdo,neví co mě zaslal,ale ví že prováděl šetření.A dokonce i ví ohledně čeho,protože jsem laskaví a popisuji událost a tento neuvádí že bych neměl pravdu,spíše by mě rád viděl po případě slyšel.To samé Policejní oddělení Kýje,úmyslně věc neprošetřilo,záměrně uvedlo že už to prošetřeno Policií Lhotkou bylo.Přičemž jim byli doloženy nové skutečnosti,v podobě listin o ukaz.se a také smiřovalo na majitele ukaz.se a jiné.Tedy došlo k podvodnému jednání ze stran Policie kde došlo k naplnění trestného činu, a tento dále naplňuje samotný plk.JUDr.Z.Sládek,který z vyšší pravděpodobností musí jednat úplně stejně jednak proto,že musel usoudit že toto bylo prošetřeno jak Policii Lhotkou,tak i Policií Kýje.Tento toto vyhodnocuje jako stížnost na paní Opletalovou z Policejního prezídia a zasílá s přílohami policejnímu Prezidentovi genpor.JUDR.J.KOLÁŘOVI, ještě ke všemu podvodně.Přesto pan.plk.J.HLAVÁČEK Potvrzuje přijetí podání ze stran pana,plk.JUDr.Z.sládka a dobře ho drží v šachu. Přesto z telefonické audionahrávky s panem.JUDr.plk.Z.Sládkem.je známo že tento uvádí že se mám zajímat co s tím udělala Policejní kancelář pana Policejního prezidenta přitom mu ale do předu během hovoru uvádím že jsem během mého šetření zjistil že to obdrželo Policejní prezídium,a tento uvádí že kdyby to neadresovali přímo,tak je to jinam,ale pokud to adresují přímo panu Policejnímu prezidentu tak je to jemu(NEMÁ TO CHYBUU)

    Nepamatuje si že by bylo Podáno trestní oznámení na pracovnici Policejního prezídia a uvádí

    Že je to jedno,kde je vyšší předpoklad že toto uvádí záměrně neboť není obava že by si veřejnost podávala trestní oznámení na Policisty Policejního prezídia.A spíše je to pouhý záměr z jeho strany neboť tento do předu ví, že je tam přeci podpis v jeho zastoupení,aby tam nebyla zodpovědnost.Protože jsem toto věděl,věc jsem od A až Do Z, předal inspekci ministerstvu vnitra,ale nějak blbě,jmenovitě plk.JUDr.Z.Sládkovy což byl můj pouhý a úmyslný záměr,neboť jsem věděl že jednal stejně jako ostatní.Proto tento z vyšší části mlčel a na mé písemnosti k jeho osobě nereagoval,neboť mu bylo uváděno co udělal, a jak věc vyhodnotil a jiné.Tento CD-Rom se u Vás koloval opět mě uvádí někdo v zastoupení,že na tom CD.Romu nic neshledává,a pokud uznám za vhodné mám to zaslat Policejnímu oddělení u Plynárny což je vyloučené neboť toto nemůže prošetřovat pracovníka z inspekce ministerstva vnitra,a samotné Policejní prezídium mělo samo uznat a tento CD-Rom také zaslat do příslušných rukou,zřejmě náměstkovy.řediteli.Či přímo ministru vnitra přesto CD-Rom

    na úmyslné přání Policistů bylo zasláno tak rovněž i správě hl.M.Prahy/OKS dnes OVK

    Kde toto se vůbec nezajímá,neuvádí,nezmiňuje se O CD-Romu ale mou stížnost k Policii Lhotka šetřilo, o všem jen zapomnělo dodat že pouze podvodně. Nemuseli vůbec vyslechnout osoby kteří byli přítomni s mou osobou na PČR-Lhotka,a tito šetření prováděli tak,že uvádí že šetření prováděli a že je pravda že ty lidi dvě osoby semnou byli ale prý venku.Tudíž vycházela a záměrně opět upřednostňovala Policii. Jako by to bylo málo,viz exekutorský úřad který zahájil exekuci na mou osobu.Kde toto nemělo zabavovat movité věci,úmyslně si přivolali Policii jako ochranku přičemž jim má vypomáhat justiční stráž a Policii zcela nepřísluší zasahovat či přímo provádět dozor,ochranu v cizím bytě vyjma rozhodnutí soudu,či jeho nařízení.Přesto Policista mě napadl,protože jsem bránil televizor druhé strany tedy majitele,to bylo špatné protože Policista měl ohromnou šou že se zabavoval veškerý majetek,ale na samém místě viděl že jsou listinné písemnosti,od movitostí na kterých je uvedeno majitele jméno nikoliv mé. řejmě Policista takto jednal,aby mé osobě uškodil co se týče ze stran Policie neboť tento z vyšší pravděpodobností na místním Policejním oddělení Kýje právě usoudil že mám potičky s Policejním prezídiem,a proto si takto Policejní prezídium zastal.A ono mu předá Policejní medaili v podobě vyznamenání. Zřejmě také proto,nebyl propuštěn,i když zřejmě být měl,neboť Vám nic jiného nezbývalo protože zas k Vám dorazila dodělávka v podobě hlavního líčení ohledně projednání věcí ohledně vyloučení movitostí z výkonu rozhodnutí,a ještě ke všemu jste žili v domnění že má TV.Nova natáčet,a bylo to ve velkém,protože podvody a divadlo se hrálo dne 5.12.2005 kvůli mně si kontrolor láme nohy z obvodního ředitelství pro Prahu III Aby se mě mohl věnovat.přičemž z vyšší části tento nechápe že z něj dělám pitomce,přičemž po sléze pochopil že je to má taktika na jeho osobu,abych jej mohl převést jinam,kde tento ze zpanikaření se převedl na mou listinu,výzvu zanechanou na Policii Kýje kde z vyšší části poukazuji na nevhodné jednání konání Policejní posádky a není to výzva ale upřesnění na to co se právě stalo.Přesto kontrolor měl jiný záměr z nevyšší pravděpodobností si tento chtěl nahrát na svého spolupracovníka kterého on zastupuje neboť uvedl že šetření prováděl tak stejně i výslech exekutorů,což je nesmyslné neboť jejich identita známa není,neboť jejich služební průkazy obsahují identifikační čísla a není tudíž možné ze stran Policie zjistit odkud tito jsou a kde přesněji mají sídlo,pouze si tito opsali ID.Proto tento pracovník hraje mou hru neboť tedy tuší že jej chci nasměrovat na mou listinu kterou sem zanechal na PČR-Kýje protože si zrovna poměl že by jeho kolego mohl být přeci slepí protože přehlédl větu v protokole o podání vysvětlení a to dokládám pracovní neschopnost.Protože Policistu vyhodnotily jako stížnost a to jsem nespapal.Tak ne už slepí ale rovnou barvoslepí protože mohl přehlédnout tučnýma písmenama větu NE OKS SKS PP-OKS A ještě tento tedy falešný exekutory zasílá k prošetření k PČR-Kýje a ještě ke všemu blbě,protože já v Kýjích byl a uvést jsem to tam přeci mohl,protože si jenom kontrolor uvědomil že provádí kontrolu a dohled nad Policií a najednou se věnuje exekutorům,falešným a přitom jen můj pouhý záměr na Policistu,protože falešní být mohli.protože sem věděl že mají ID Přesto to pak Správa Hl Města Prahy hodila do autu a ještě ke všemu drze si adresu exekutorského úřadu obsala z mé vylučovací žaloby kterou jsem tam společně zanechal spolu s mou výzvou. Jeden podvod za druhým,a jako by to bylo málo,ještě mě Policie zastrašuje u panelového domu mého bydliště,několik Policejních hlídek.Jen proto že sem tu Policii dostal jak nikdo nikdy.Přitom sama z vyšší části tato usoudila jaká je skutečnost a jela si sví pecky na plný plyn hlava nehlava já TRUBKA a oni i s důkazem NULOVÉ Hodnoty tedy mé se zřejmě také proto neustále rovnali k hodnotám stejném tedy Policistům,tato ví že jsem tu Policii pokaždé předběhl,dostal.Ale ujmu bolest žádnou nepocítila jen pouze se náramně bavila na můj účet zřejmě také proto že se stejně nudila ve svém zaměstnání tak jako uživatelé na internetu ukaz.se. Uváděl jsem ve své písemnosti k Vám, že jste mě odhodily a se vší úctou i dokazovali,byla Vaše potřeba toto dokazovat,jen né odůvodňovat protože to právo má Berky. Že jsem na tom zkrveným ukaz.se musel bojovat také aby jste jim museli dát zapravdu? Tato byla zaslána plk.JUDr.J.HLAVÁČKOVY Kde z listin o ukaz.se se uživatelé náramně baví na účet Policejního prezídia hlavně o paní,por.J.Opletalové,protože měli ohromnou šou že se po nich Police nesvezla,a také si tam diskriminaci k mé osobě i přiznali.Toto tento pracovník obdržel až když na něj bylo podáno trestní oznámení,kde toto jsem mu zaslal jako fotokopii.Na mou písemnost odpovídá pan.mjr.Pecháč,podvodně,kde tento byl tak laskaví a přezkoumal tak veškeré mé písemnosti kde z vyšší části tento ví že z mé strany došlo k nedorozumění a že mě žádá o spojení na mého právního zástupce kde zřejmě vyřeší tak nedorozumění.Že se jedná o úplné palčivé problémy z řad Policie České republiky,o všem některé mé souvislosti nejsou k pochopení,ohledně mého předešlého podání což je úmyslnost ze stran Police.Tedy tento ví o tom že já se zmiňuji o palčivých problému z řad Policie přičemž je to bohužel jeden z vážných problémů a to právě ze stran mj.Mgr.Pecháče.Protože zřejmě byl nucen toto napsat,uvést,což zřejmě ano,neboť jsem se vůbec nezmiňoval v tom že bych chtěl kontaktovat mého právního zástupce,a toto jsem pouze uváděl panu,plk.JUDr.J.Hlaváčkovy.Tudíž jsem si podal trestní oznámení na Policistu,pana,plk.Mgr.Pecháče,neboť jsem z vyšší části zjistil že jej k tomu ovlivnil plk.JUDr.HLAVÁČEK A měl jsem toho po krk a hlavně jsem těžce nechápal.krom toho když mě Policie zastrašovala.Přesto Policejní prezídium tedy hlavně vy,nevědělo že jsem si podal na Policisty trestní oznámení,tedy ani vy,a přesto jste se provařili a jeli jste dál,protože ste věděli že má být hlavní líčení. Nedorozumění naznačované z mé strany k Vám ze stejné písemnosti jaké? Nástup k PČR To jste usoudily protože sme si hráli na Policisty,ale Berky byl nad náma.Ale musel si všechno dělat sám za nás,dokonce sme mu to i úmyslně uváděli,aby to řešil na těch oddělení a jiné.Jenom jsme neusoudily ty prohozený protokoly za stížnosti,ale napsaný to máme.Prostě jenom jsme si z něj stříleli a vidíme to i ze z hora v této listině uvedené jaká trubka Berky je,ale když ve velkém tak se vším všudy.Víme že má srdce na prasknutí,ale nás nezajímá,a už vůbec ne jako občan,hlavní je že si ještě potvrdíme přijetí emailových podání,a jasně se zmiňuje v tom směru že to nechápeme mi že chtěl k Policii nastoupit ale nešlo to,tak se o Policii zajímal a i se snažil učit,jenom zapomněl uvést že to moc dobře víme,už dávno protože ho dilinu vidíme.a taky proto jsme ho nechali a hráli jsme si s ním,protože sme těžce nechápali tu jeho drzost,a ty jeho hlody,protože sme stejný jako Policisté ze zdola,přece si nebudeme přiznávat že jsme jeho písemnosti rádi dostávali protože už přes rok nám pýše a mi ho přes rok oblbujeme a děláme podvody a přitom on už ví úplně všechno.A kdyby jenom to,my sme mu dokonce ukázali ten jeho cíl k Romské Iniciativě tam on patří.Rovnou do chlíva.Za to vy rovnou do Kriminálu

    A že ty tresty pro Vás budou hodně tvrdý protože já chci aby u toho ty Rómové byli,tohle Vám totiž nevyšlo protože ozvat se mohou,mají to totiž o de,mně uzavřené i s prokázáním o Vaší vině a krom toho je to jedna z jejich úloh kterou se oni samotní zabývají.Tudíž mohou na rozdíl od Vás být na mě hrdý protože já sem ten dozor a dohled nad Policií vedl ze své dobrovolnosti a dané náklonnosti,a to moc dobře víte,viz oddělení Kýje a jiné.Vlastně i Vás

    A oni shánějí k sobě dobrovolníky tudíž mohu projevit zájem.Už víte kterou písemnost má obdržet pan Policejní prezident? Představte si že právě od nich,nevadí že by se mohla ztratit,já si jen na ní nahraji, a na něj taky.Jasně jsem Vám to uváděl a já si z pusy jen tak nestřílím,a víte že tady v tomhle směru nejde o to že ste můj návrh nemohli schválit ale Vaše hrdost,úroveň a já jí Vám od srdce přeji,neboť jsem přející co se týče Vás všech Policistů.Nepochopím nikdy jak dokážete být tak nad věcí.A jak dokážete být tak nenažraný.Soud ten už Vás krýt nebude bude nucenej,náměstka si podám osobně,ne že si na něj budu podávat trestní oznámení já ho rovnou nechám vyhodit jeho jo,protože on uvítal mou likvidaci,a dokonce ani nevyrozuměl Romskou Iniciativu,a vy právníka? A proč ne je? AHA!

    Hlavně že sem Vám uváděl že za to nemohu,že jste byli nuceni přijmout Rómské občany k Policii ale mindráky na mě!Protože Vám totiž strašně vadí že někteří Policisté o mě zakopli zvenčí a všimli jsi že některé hodnoty mám.Proto protože je to jen vaše závist tak stejně uživatelů ukaz.se,jenom že měli hlavně mindráky že se na mě dívky z ukaz.se lepily taky sem se na tom internetu seznámil s HERNOVOU! A vzal jsem si také do výchovy nevlastní dítě ale to je Vaše krev ne Rómů rozčilovali jste se že se mají Rómové přizspůsobyt většině,to jsem udělal ale to je špatné moc přehnaně a to jste nechtěli,kdyby se jednalo o Gáže Vás tak to by bylo v pořádku.Schválně zastal si někdo ze stěžovatelů rovnou i Policistů kteří se po něm záměrně svezly? Možná ve snu! Děláte vše na ruby nevíte co vlastně ani chcete,viz Návrh ze stran správa OKS Váš nájezd na soud ohledně hl líčení ohledně exekutorů,asi jako ste si hezky najeli na to když jsem inspekci MV-ČR Zaslal informaci o tom že jsem podvodné jednání ze stran jich předal soudu.To je co, a abych náhodou nevyšel ze cviku tak mě správa uvede ve své poslední písemné listině k mé osobě milné datum,ale je to písemnost k panu Šimáčkovi aby sme si nepřiznali že to nebyla stížnost jako že nebyla ale popsaná věc která se ze stran Vás odehrála.Jo asi tak nějak.Že sem v mém emailu k Vám sprostý jak dlaždička,kde jsem Vás z vyšší části urazil,předejte to k soudu,já si to přiznám.Horálek mě dostal a vy taky,ještě se mě vysměje že ví o písemnostech které jsem tam zanechával.Tak já to nikomu neuvedl a Policie jo.Ona se směje mě,za co že jsem jej pokládal za řádoví pracovníky z řad Policie České republiky proto se mě vysmívají,ale já je na kafe nezval viz Střešinka.A pan ZBOŘIL pane Berky Policejní prezídium by mohlo být na Vás hrdý mělo by Vám dát medaili jo dostal jsem jí rovnou na čelo. Můžou se pochlubit že pokaždé za mě byli v pozoru a i rudli to by bylo možná zajímavější a dnes sem NULA Aha protože jsem se totiž po Vás nesvezl.A ještě nemám ani nárok si přivolat Policejní hlídku. Tři a půl hodiny sem tam čekal upřednostňovali jiný předemnou,ale šel jsem si tam vlastně dělat rejstřík trestů.Máte to u mě jak ve spořitelně i s úrokama.Nezdržujete úmyslně ze stran propuštěním Policisty,já sem Vám to psal,že mě začínáte srát.Návrh k tomu se nemáte,ale já ho myslel v dobrém.Protože bych si jej vybral a soud by nebyl,ale ten bude.Mají se na co těšit.Já sem totiž na tom státním zastupitelství byl a těžce sem nechápal.Proto Vaše úroveň jenže nechápali taky hlavně Vás jo to jen tak pro zábavu.Protože oni číst umějí taky.Můžete rovnou propouštět,prošetřeno to už předešle bylo a i to uvádíte.Pak ad si to soud vyhodnotí jako polehčující okolnost.Rovnou pak pane,plk.JUDr.J.HLÁVÁČKU Po policistovi můžete začít rovnou u sebe.Můžete si najet na Droppu protože správa OKS Písemnost 20 str a ani obvodní ředitelství pro PrahuIII Neobdrželo jo na co když všichni jeli v podvodech asi tak nějak já budu chcípat a vy budete vysmátý. Málo sem chcípal a i chcípám.Fotokopie o Doložení některých listin,k obvodnímu soudu Vám zasílám s polu s přílohou uvádím s kterou to je co. A tu přílohu k panu Šimáčkovy mě zas potvrdilo PP-OVK hm ale ste na úrovni Návrh nic.A Právní oddělení jde přes České Budějovice a skončí v Českém Krumlově s nulovým výsledkem.Chi vědět co Vám bránilo v cestě že jste to nepřijali. Můžete mě to uvést,nebo nemusíte sem cigoš jinak si ani odpovědět nemohu, tak si užijte několika násobnou škodu ze stran Vás.Ale vy jí platit nebudete ze svých a vo tom to je. Dnes na Vás kašlu já jak vy na mě několika násobně protože já mám srdce zlomený že mám poslední dobou depresi a už je to neúnosný jo proto oni.Protože ten rok a něco to byla síla.A co je nejhorší že ještě pošlu pohledy no k velikonocům,slepice když si sedí na vejcích tak z toho něco je,ale vy si na těch vejcích sedíte dnes a denně ale nic dobrého nevynesete.Jste tak laskaví že jste se obešli i bez mé uváděné spisové značky ohledně písemné listině Návrhu ze stran správa hl.m.Prahy,ohledně mého návrhu k vám,najedenou ste byli laskaví a prohrabali jste se v mích písemnostech k Vám,aby jste mohly najít ten návrh ze stran správa hl.m.Prahy přitom moc dobře víte že stěžovatel má být přesný co se týče formulace podání a hlavně by měl být konkrétní.Jo asi tak nějak,jenže my jsme věděli o tom návrhu jenom že jsme si to nechtěli přiznat protože kdybychom si na tu značku nahráli že jí po Berkymu chceme tak on by nám to nadal,tak proto jsme se raději prohrabali no my máme hlavu na prasknutí a budeme si pročítat jeho podání,těch je totiž hodně.Proto Berky to už posílá raději emailem protože má byt 1+1 a hotovou kartotéku ze stran PP-OVK Si dělat nemůže ale jo mohl bych a rovnou si otevřít knihovnu.Já mám palici na prasknutí že raději si ani mé písemnosti číst nechci protože se mě chce z Vás zvracet! Dropa byl hledaný,protože toho ste nezatkly kvůli ne mně,ale proto že jste vše dělaly úmyslně na ruby.Vás totiž štve že jsem řádnej,a že jsem dělal to samí co vy,ale bez služebáku,protože já jsem si to dokázal. .Podvody na mě na Roma,a ještě skrze rasové nesnášenlivosti k mé osobě.Bylo Vám ukradený že jste do průseru zatáhly i pana,genpor.JUDr.KOLÁŘE.Co by dělal kdyby to bouchlo! Už jednu dodělávku v podobě URN Měl! A ono je znát že tu chybí,jestli jste si neráčily všimnout.A u mě je to omluvitelné,jsem Rom,tak co by Policie o mě nezavadila,když sama usoudila že nato mám.Tak já pomohl několika Policistům,a vy na mě útok.Za Vás,protože ste si spletly krytí Policie,s krytím sebe.Jistě že od samého začátku viz por.Opletalová,a pak když jste se sešly s Policejním oddělením Kýje,tam jste se provařily.Policejní kroj jsem obdržel poštou s písemností kde je uvedeno k mým narozeninám a právem.K smíchu? K pláči. Taky mě od začátku někdo pitomě vyhodnotil ohledně ukaž.se řekl jsi cigán a ještě v Policejním kroji,vzal to jako výsměch a obvinil mě.Jo já sem zrovna s těch který je jako ostatní kteří si obléknou uniformu a znají možná jen zákony.Policii nikoliv.Není to o tom,že by měla Policie pro mě obrovskou hodnotu,ale proto co sem musel udělat abych se částečně u Policie prosadil,co mě to dalo úsilí boje.Když vidím jak se chováte tak se mě chce zvracet.Naco provádíte kontrolu a dohled nad Policistma když stejně je obhajujete,a spolčujete se s nimy.Ohledně ukaz.se to se zamlčelo protože tak jste si to přály to nezamlčela samotná por.Bc.Opletalová. Operátorovy z dispečinku oznamuji že mě opět vyhrožuje Horálek,a že to PP Prošetřovalo,já pitomec,můžu se divit že hlídka nedorazila! A když jsem mu uvedl,týká se to PP tak proto obcházíte,zaklapl tel.Když Policisté dorazily na Polikliniku,ohledně mého konfliktu s lékařem skrze ukončení PP.Policisté vytušily že mě byla ukončena ze stran jiné Policejní hlídky-oddělení,protože tam vyjely obě.Jak Kýje tak i jiná.Ale ta první hlídka stála při mně a důvod? Vy a palčivý problémy z řad Policie a hlavně Policejní ujma bolest!!!!!!!!!!

    Proto se Vás straní,protože nemají strach z toho že nad nimi budete provádět kontrolu a dozor,ale právě aby musely provádět právě to co oni nechtějí,a dokonce to nežádá ani Policie.Jenže oni to před nástupem nevěděly,tak to jsou ty,z kterých děláte trubky větší než sou,protože litují že vůbec k tý Policii šly. Proč bych se měl schovávat když Vám to vyhovuje,nikdy jste totiž nad věcí nebyli.Nemusely jste dělat podvody ale chtěly jste a měli jste zřejmě důvod.Díky tomu byli podvody všude.Vaše práce a Vaše vizitka Tak jako Policisté z chomutova žijí v domnění že pracuji u Policie,protože jsem odcházel z Chomutova do Prahy za tím účelem,zpátky jsem se nevrátil,minulost jsem dobrou neměl.A hlavně sem neměl čisté svědomí jim to říci,tak se to alspon dozví,stejně došlo na jejich slova,budeš u Policie ale jinak,tak já si na to nahraji,protože to tak je. Protože já budu předávat věc Evropskému soudu.To není že bych tu Polici žral,to je o tom,že Policisté chodí div že ne o pláštěnkách,a vy děláte podvody.Já pomáhal Policistům s problémy a jiné,a vy je ještě vytváříte,a ubližujete mě.Mě ukazujete že jsem nula a ta se rovná ke stejné nule tedy Vám.NULA nejsem kdybych byl,tak nejsem ten který sem,a ty podvody a jiné bych nezjistil i s důkazem.Taky jsem Vám uváděl že si máte mou fotografii emailovou vystřihnout nůžkami ve volné chvíli,myslel jsem odstřihnout.Státní zaměstnanci jste ale jenom toho zneužíváte,pokud tu je někdo státní zaměstnanec tak pan Vondra.Majetek byl jeho.Droppu předávala k Městskému soudu Policie tedy vím přesněji která,a je to ta která se také pak nezajímala,měla důvod.Písemné vyjádření advokáta KOCOURKA ze strany pana,Dropi,tam je uvedeno kdy byl hledaný.A rozsudek jménem Slovenské republiky tam je to samé.Vyšetřovatel který se sháněl po panu Dropovi byl totiž hledaný v době kdy jste jej nezatkly a já tu písemnost od vyšetřovatele mám.Pokud jsem zaslal návrh tak snad pane plk.JUDr.Hlaváčku že jsme se tel dohodly,uvedl jste mě tak to pošlete. Protože blbec nejsem,a já Vám to dokážu.I s následkama ale na Vás na všechny na které bylo podáno trestní oznámení. A pan.plk.JUDr.Z.Sládek taky nebral na mě ohledy.Jenže jemu alspon trklo že on je Policista,a že se posledně i prokecl,alspon se zarazil.Uvědomil si to.Jinak je hákliví na Vás pane,plk.JUDr.Hlaváčku,jakmile něco špatného z mé strany na Vás má adrenalin.Moc mu vadilo že asi neuvádím Vaší hodnost,to dělají kriminálníci,a krom toho sami z etického kodexu nevycházíte a já bych měl,no na hlavu ještě nejsem.Vzájemně si hodnost odebýrate a já si mám nahrávat na hodnosti.Protože ste naivní hodnosti nemáte chybu. A nebojte se čisté svědomí mít budu.Jen stáhnu trestní oznámení na pana.mjr.Mgr.Pecháče i když bych neměl,ale odskákal to on,protože vy ste raději do toho nešel.Ale Vám to bylo zasláno menovitě,pokaždé ste mě odepisoval,jo vy ste byl u OKS Dnes to je OVK.No tak víte co jste uvedl tel panu Dropovi kam se to poslalo . Ještě musím stáhnout pana MACHÁČKA To je totiž past na Vás na Policejní prezídium.Ten tam totiž nemá co dělat.A že těch mých past na Vás na Policisty bylo opravdu hodně.No protože to umím s tou Policií jako celek.Ale pravdou je že se mě odcizila,hlavně proto že se tak chováte ke mně.Ohledy Policisté na sebe berou to je pravda.Ale tohle je špína a ne ohledy.panu kpt.Dvořákovy spadlo tel sluchátko když slyšel můj hlas,ještě to blbě zavěsil a i mě blbě někam přepojil.Těžce sem nechápal.Uváděl jsem že mě na Policistech z Kýjích záleží,asi moc ne když sem jim dlouho nevolal.A dokonce ani Vám.Snaha z mé strany k Vám byla,já Vám usmíření nabídl tohle už není jenom jako,nebo past.To je pravdivé.Já jak debil ohledy,droppu sem nechal zatknout,nebo přivolal jsem Policejní hlídku,že je hledaný neboť jsem jej nechal Policistou zlustrovat,aby tento neměl z toho malér protože lustruje ale ne anonymně.A vy rok v uvozovkách ste jej zatýkat nemusely.Ještě mě podáte návrh nebo správa.Hl.Města Prahy,prý tel jsem toto uváděl a ještě úmyslně uvedly špatné datum mého volání to proto aby sem se opravil více vychytávek ze stran Vás ale vše Vám přece nemohu uvádět pak by jste se na to připravily. .Když si pan kpt.Dvořák dělá rád legraci už dokonce pane Berky zasíláte výpověď odstoupení panu plk.JUDr.Jaroslavu Hlaváčkovy.Protože jemu to divadlo abnormálně vyhovuje,nic nového.Tři kapesníky u sluchátka.A jiné nemá to CHYBU. A Horálek nám zůstal neuzavřen.Kdo asi tu Policii ovlivnil? Když 7 let nic proti mně nedělala,a teď sou někdo no mají sem čím chlubit,ale od doby kdy teprve zjistily že nepracuji na PP. To je ostuda ale jejich.To že takto jednají je proto aby byli vyšší.Mají být hlavně řádný Policisté I kdyby se předvařovali na venek! Moje písemnost ” Ahoj Jirko” Zanechána na PČR-Kýje.Z důvodů z podezření z spolčení ze stran Vás Policejního prezídia. Policista z Kýjích uvádí co je to PP-OKS A kdo je to HLAVÁČEK,Úmyslnost protože tuší že se to nahrává z mé strany.Písemnost ze strany pana.mjr.Mgr.Pecháč blbé datum bez razítka pošty,a viz nahrání na ní,všechny písemnosti od Vás obyčejně.TRAPNÝ. Místo toho aby jste se zachovaly jako lidi Policisti na svých místech.A zachovaly se lidsky ne musíte jít dál.Protože si věříte,ale do kdy než se to dozví veřejnost.Kašlu na lidi z venku dokážu si je představit jejich názor na mě.No to bude dobře protože z Romů dělají neandrtálce,ale záměrně.Taky je háží do jednoho pytle.A u Vás to nejsou ohledy z mé strany na Vás.Ale náprava v podobě mého Návrhu k Vám.Za mojí laskavost.Protože já srdce mám ale vy ne.Dřív nebo pozdě na to přijdete sami. Taky ste mě uvedl pane plk.JUDr.Jaroslave Hlaváčku co chcete po mě pane Berky,co vůbec plk po tí Policii chci když vidím jaká je skutečnost a jak se věci ze stran Policie mají.Nevíte náhodou na co sem já byl té Policii dobrý a proč o mě zavadila? Protože o mé hodnoty zakopla.Pane Berky než to napíšete tak to po sobě DEJTE NĚKOMU PŘEČÍST Vůbec ste mě pane,plk.Hlaváčku nedodělal. Mému lékaři uvedete nevěřte mu.Aha tak já z vyšší části jsem věrohodný jako že to moc dobře víte.A vy jste věřil Policistům nebo co si mám myslet .. A že to bude pro mě bolestivý.Momentálně beru v úvahu jen Policisty z Chomutova tam mě znají skoro všichni a ty žádný divadlo nehrály totiž tam se chodí s baterkou v ruce i ve dne asi tak nějak.Já to do cíle doženu. Vy ste už prohrály dávno. Tak o co Vám de.Jo že by ste za mě seděly na soudě.Naposled vy ste pracovaly za Romskou iniciativu která obsadila Romský Policisty k Policii.Ale ona věděla proč to dělá.Jo ono jich je jen 9 když nejsou vidět tak je klid na duši.Víte co by se stalo kdybych tam u Vás na hoře dělal já vím dokážete si to živě představit.Tak já si na to nahraji i z domova.Bez rozdílů jste Policisti jako jiný.Já Vám dám právní názory,to sou ty Vaše podvody? No tam určitě mí právní názory sou.Tam ste mě z vyšší části ty mé práva odebraly.Kdo si Vás zastane veřejnost ne i když je to Vaše krev. Oni se Romové už sami ozvou ale to mám jako zástěrku aby od toho někteří musely dát při té špíně ruce pryč raději.Nebojte taky mám dobrou politiku.A má inteligence právě že víte že je.Proto ste návrh neschválili protože by Vám tá prohra byla blbá.Aha tak hrdost a Policie. Ta hrdost Vám hodně přinese s tou hodně daleko dojdete.Otázkou je jestli vůbec na Vás může být někdo hrdý.A Policie doplatil jsem na ní jak nikdy nikdo.Já budu brát ohledy a chcípat a vy si ze mě budete dělat dobrej den.Kdybych moc chtěl tak noční kurz a sem u Vás.Ale ne jako pan.mjr.Mgr.Pecháč no nebojte ne jako Policejní prezident.Máte ze mě legraci ale zapomínáte na to že si z vyšší části střílíte z Policie tedy i ze sebe to hlavně.Přitom máte reprezentovat Policii.Jenže stačí že Vás reprezentují řádoví Policisté.Tak tohle není Policejní systém.Palčiví problém ale Vaše hrdost.Ještě sem neviděl že by někdo měl hrdost když páchá trestnou činnost a vystupuje za Policisty. Tam se spíš stydí.Vy ne vy jedete dál a dobře mě písemně krmíte.No tak nakrmím já Vás.Tam to bude jednoduchý bud pan prezident nebo vy.To se netýká jen mě,ale Romů. A i kdybych měl chcípnout je mě to jedno.Já sem nikdy o reklamu nestál.Nepotřeboval jsem se zviditelňovat.Protože na rozdíl od Vás si sem plně vědom že pro Vás to moc dobrá Reklama nebude.A vláda ta si Vás nezastane.Odpoví si při těch Vašich podvodech a jiný.To by vypadalo blbě.A oni když se přidají jiný z mediích aby měli články tak se z toho budete vzpamatovávat hodně dlouho.A kdo ví,možná se to mělo stát,možná ste o mě vědět měli ne jen Policie ze zdola.Kdo měl být na úrovni představte si to že vy Policejní prezídium.A tam čekáte že se Romové neozvou aha ozvali se mě,takže zájem je. vy ste Policisti no jak vyšitý. Ve všem si pletete obranu útok.Ani nevíte že ten útok ste měli hlavně vy.A obrana ne.Převaha Vás je několik já jeden to si odůvodníte jak,a všechno je venku.Tak kdo je nad věcí stále vy.Co velikonoční přání,dodělávka na ty staré časy se má zapomenout a pokud možno usmířit se. Já na rozdíl od Vás jsem tu Policii reprezentoval,a ti co smějí sou jen na dně.Tak se navyšují aby se neřeklo.A úcta a respekt,jistě protože jsem mladej,Rom.A ta Policie usoudí že mám pochopení,a jiné,tak co by mě nebrala.Ale že vy,to by mě ani ve snu nenapadlo.Střílíte si,jako ste si vystřelily ze mě,pane Berky chechTek má Plzen tak co ste.Vodily jste je za nos.A zastaly jste si Policisti v roly těžkooděnců.A mě uvedete Plzen.Nebo já sem si asi zastal chechTeku.Když vím že měli právo povinnost přivolat posily a neumožněno.Dávno jsem si odpověděl.Kdyby Vám to uvedl někdo kdo není Rom to by bylo v pořádku. .Už víte proč sem se s Vámi handrkoval protože Vám moc Romové vadí já sem Vám psal že nemáte na to aby jste jim to uvedly že stačí že to uvádíte mě.Tak já to musím uvést za Vás protože vy ste mě k tomu daly souhlas.Na vaše přání a hlavně nezapomeňte že opět úmyslný.Ale mnou reálný. Ale vy nezapomeňte na to že to byla Policie a to u mě jednoduchý nebylo. Protože já sem ani nevyrozuměl Ministerstvo spravedlnosti ohledně náměstka.Představte si to,protože z vyšší části jenom doplácím za svojí ochotu a dobrotu. A vy ste nad věcí děláte podvody na mě,a že tohle je pánové k nevíře.A z vyšší části to bude hlavně o podvodech.Ne ani tak o mé spolupráci to se nedělá.

    Ale já si kvůli Vám nebudu neustále něco dokazovat a bojovat za něco co je dávno ztracené představte si že ten čas který jsem s Vámi ztratil.Ze strachu jsem ani nebyl na internetu až po roce to je gól.A když sem chtěl jít ven zas HORÁLEK.Zas Policejní oddělení Kýje, Já ještě za Vás jsem nucený se obracet na Romskou iniciativu to nemá chybu! Můžu jít opět do kopírky a zkopírovat celý spis jako že toho je hodně nemá to chybu!Protože jim jej budu zanechávat.Místo pana Macháčka,má být pan Černý.Já vím že jste obdrželi veškeré trestní podání ze strany státního zastupitelství pro Prahu-1.No jistě inspekce ale určitě se Vám to taky dostalo,to jo ředitel inspekce ministerstva vnitra Vás pane plk.JUDr.HLAVÁČKU Zasílá taky k panu Policejnímu prezidentu když ví že jste jej sám neobeznámil a na jednou mu to posílá.A ověřil by si to asi telefonicky zdali to pan Policejní prezident obdržel.No jo dokazuje to PP-ALO nemá to chybu.Myslel jsi pan ředitel z inspekce ministerstva vnitra že ve mně zbudí důvěru když mě uvádí pro mou informaci co má nastarosti protože se zřejmě mílím,jenže já jsem se ani neptal.Mě seznamuje s výsledkem ohledně písemností k panu.plk.JUDr.Z.Sládkovy nebo já jsem asi státní zástupce a zasílal jsem to tam k prošetření.A ještě se pan,ředitel odmlčí,no a mlčení znamená souhlas. Přece mě nebude uvádět že obdržel písemnost tak naznačuje že jsem drzí.No ale vy nejvíce.Mou údajnou stížnost,a přitom to bylo trestní oznámení které inspekce ministerstva vnitra obdrželo a ještě si nahraje na stejnou spisovou značku,protože oni nazývají přece trestní oznámení za stížnost,protože oni z trestnáku stížnosti rádi dělají hlavně Policie to je co Ale mou údajnou stížnost už vymazali z počítače.A místo toho informace pro Policistu že já nahrávám,to nemělo chybu.Povídám si s Policistou oba se smějeme,ale jeho už smích přešel,uváděl mě to nabíhá,já mu uvádím že jsem se rozhodl pro návrh,on no na to máte právo,řekl jsem mu i proč.A najednou už to obrátil.Protože už mu to naskočilo.Já to pochopil,tak to hezky hodil do autu a řekl mě asi moc tu Policii zlobíte a já mm no vypadá to že máte odposlech to je co.No novinku mě neoznámil.A ještě to má stejnou spisovou značku,obě podání které mě zaslal,jedno milné ohledně mé údajné stížnosti,pravda to není.Tak já umyslně v mé písemnosti jsem přidal číslo 5.To musela být dodělávka.A na obálku sem zadal stejné ale napsal jsem druhé podání.A pak vyrozumění že obdrželo trestní oznámení,hm ale oznámilo mě to až po vyjádření PP-ALO A to ještě když já sem reagoval.Ale vy si vůbec nepřihráváte ne málo ne,kde bych si to mohl myslet že to jo sem dnešní. Můžete začít rovnou u toho Policisty který mě napadl,toho jste vydaly ještě mě,tak já to dnes schvaluji.

    .Protože s tebou vypekli i Policisti z Kýjích když ti zaslali předvolání a ty jsi se strašně divil.Ale zastrašovali i tebe Policejní hlídky,ne u nás doma.Před panelákem,zrovna když jsem vytočil linku 158.Zrovna když mělo být hlavní líčení,a to ste mě zrovna taky poslali ten Váš Návrh. Protože to zastrašení nebylo platný protože ste zjistily vy HOVADA že zastrašujete svého KOLEGU,Jen si to přiznejte.Už dávno ste si to přiznali hlavně přes mé emaily.A taky přes Oddělení vražd s kterým jsem spolupracoval,protože ono má stejné sídlo jako správa hl.m.Prahy,taky sem byl zastrašen opět Vaše úmyslnost!

    Tak až ty budeš na tom lín než já tak po tom jo ale rozumově se na tom dost dobře pane Vtipnej

  • 23 true.champion // May 27, 2006 at 4:49

    Co vim ja tak policie se timhle zabyvat nebude. Ja pisu na jine stranky jeste horsi veci a to pozor ne o darmoslapnych spinavych Cikanech, ale o Zidech. Na to si dejte pozor :-)

  • 24 Sniper // May 27, 2006 at 4:59

    Štefan Berky je psychopat, duševně nemocný člověk, trpící komplexem méněcennosti a pokročilou paranoiou.
    Svými výlevy zamořuje i jiné servery.

  • 25 Štefan Berky // May 27, 2006 at 5:25

    Sniper :

    žádné vylevy to nejsou.Jen obrovská diskriminace,mé ponaučení od vás od
    všech kteří útočíte na slušný Romy kde je
    ponižujete protože máte mindráky vy a bude
    boj klidně válka dokavad nebude klid a tomu
    věřte že klid bude!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 26 Sniper // May 27, 2006 at 5:52

    Štefane Berky, těch slušnejch cikánů je nanejvýš 10% a mnohé z nich od Čechů nerozeznáš.

    Pokud ti “neslušní ” začnou s násilím, vlastně s ním už dávo začali, (kriminalita), pak by taková občanská válka, kterou tu vyhrožuješ, trvala pár hodin a znamenala by absolutní eliminaci vašeho etnika.

    Na slušný cikány nikdo neútočí, to se pleteš, ty a “darlink” mezi ně nepatříte.

  • 27 Štefan Berky // May 27, 2006 at 6:04

    Já slušný jsem,a právě proto se škodí,i kdybych byl ze zlata,budu kriminálníkem,to bylo
    je a bohužel bude,ovšem já a ostatní to budeme snižovat.Darlink je Čech,není Rom.To jen pro úplnost.A Válka,tu vyhlašujete záměrně vy,dokonce jste uvedl že Policie bude
    jednat stejně,a ona již dříve takto jednala.A doknce si moc přála abych si založil sdružení PČR S.D.Ř. To je se souhlasem Policejního prezídia,já jim splnuji co si přejí.A vám to také splnuji.Protože tento web má svůj záměr,a když se s Vámi nedá dohodnout lidsky tak se musí jednad jinak přes Policii protože se tu jedná o přestupnost,a jiné vážné dění.A myslete si o tom co chcete.Máte důvod řešit Romy tak snad také máte důvod vědět proč to je,a ten si uvedte Policii,nic víc nic min

  • 28 AKW // May 27, 2006 at 6:04

    Pane Berky,
    já mám s našimi spoluobčany jisté zkušenosti, které zde nechci zveřejňovat. Jednak je to zbytečné protože mnoho z nás gadžů má podobné zkušenosti, a jednak se nechci vystavovat Vašim útokům. Pravdou
    je, že znám i pár slušných spoluobčanů.

    Ale jenom jsem Vám chtěl poradit, aby jste svůj dopis dal nejdříve opravit nějaké učitelce češtiny.

  • 29 Štefan Berky // May 27, 2006 at 6:09

    AKW

    Nemusíte číst mé podání.A dokonce nemusíte ani reagovat. Musíte bohužel jenom umřít to bohužel,jako já i ostatní. Mám chybný pravopis,a mít jej s vašim dovolením i na dále budu,pokud by vám to moc nevadilo,protože ten pravopis je ohraný a nezábavný cpe se Romům neustále.Mám psát Romsky? Tak kdo se přizbůsobyl?

  • 30 chelsea // May 27, 2006 at 6:23

    Štefan Berky: v dnešním blesku vydání morava se dnes dočteš na 5 straně jak 3 cigánky okradli 70letýho důchodce!!! ženy ve věku 30,30,70let ho ohžovali 15ti cm nožem!!! tak jak já pak nemám být rasista když se tady stavájí takový věci a ve městě kde jsem vyrostl….

  • 31 Štefan Berky // May 27, 2006 at 6:28

    PS:

    Já pomáhám Romům ale i občanům bílím,trošku si to pletete.ale to neva. Proto sem mám vrátit na stránky ROMEA.CZ JÁ TAM NEPATŘÍM. Já nejsem jen s Rómy ale se všemi,ste hodně vedle. Já dokonce ani s Romy nespolupracuji,ale sám. Ste opravdu hodně vedle.Já o koze a vy o voze. Pokud vidím dobře tak mám vedle sebe Gádže, žádné Romské sdružení nevlastním. Jen dbám na to,aby se záměrně Romům neškodilo,a jiné vážné dění,protože pak díky ostatním a i vám ty urážky jsou všude jistě že,protože jeden uvede že je to jinde taky tak může i on,10 lidí si to přečte a jede stejně takže už to není deset lidí ale dvacet.Protože to tak je,tak se tomu musí zabránit.A obracejí se na mě hlavně Gádžové ne Romové.

  • 32 Štefan Berky // May 27, 2006 at 6:33

    chelsea :

    Mě je to líto,co se stalo,ale já sem řádný Rom,dokonce ani nebydlím,nežiji s Romy
    a přesto doplácím za ostatní,protože vy
    hážete všehny do jednoho pytle. Tohle nemá cenu
    význam to řešit,protože vytahujete jen co se vám asi hodí,Policie mě chtěla zlikvidovat ale to sou Češi co na tohle uvedete? To vám připadá vtipný!!! Proto ste rasista protože oni
    něco provedli,a že češi vraždějí jak vsteklý psi vás nesere! Že ne! Protože na Romy si to přece můžete dovolit,rozebýrejte sebe to ne co to ste opatrný,nezatěžujte mě nesmyslama Romové neustále řešíte vy,a když je řešíte tak se také o ně zajímáte v tom špatným.

  • 33 Shooter // May 27, 2006 at 6:50

    Štefan Berky: Tak jsem si přečetl co se stalo a na rozdíl od tebe si nemyslím, že jsi pitomej. Podle me si spíše nemocnej.
    Pár perliček: …neboť mým zaměstnavatelem je Úřad práce nikoliv sociální úřad.
    …náměstka si podám osobně,ne že si na něj budu podávat trestní oznámení já ho rovnou nechám vyhodit jeho jo,protože on uvítal mou likvidaci.
    …Vyšetřovatel který se sháněl po panu Dropovi byl totiž hledaný v době kdy jste jej nezatkly a já tu písemnost od vyšetřovatele mám…
    …Ze strachu jsem ani nebyl na internetu až po roce to je gól.

  • 34 Štefan Berky // May 27, 2006 at 7:02

    Tedy věc uzávírám,abych nepřekážel.

    Jinak u toho mého sdružení PČR S.D.Ř Jsou Češi,tak se zamyslete proč,a jestli děláte dobrou,či špatnou reklamu sobě. Pak sem to bohužel já,který bojuje,protože za vás doplácí,jistě že,protože si podám trestní oznámení,a stát nikoho nestíhá.Dnes vím že bych podával trestní oznámení za sdružení POLICIE S.D.Ř A tam by už stát nic do vzduchu necházel,chybama se člověk učí. Tak se učte i vy budete alspon příště moudřejší.Jako naše Policie České republiky.

    Mějste se hezky

  • 35 Štefan Berky // May 27, 2006 at 7:11

    Shooter :

    Jste naivní,vůbec nevíte o co jde. Můj kamarád od Policie ČR Jej před rokem zlustroval,a tento se zajistil. Ale Policejní prezídium jej nezatklo,a víte proč protože pitomej ste vy,ona jej Policie nezatkla protože si myslela že si toho budu vážit,taky mě pane pitomej nabýdla finance ty sem si nevzal. No chtěla mě uplatit. Já sem nezávyslej. Nevychází to vám, já jim vyčítám že dělali vše na ruby jestli to ještě nechápete to ste opravdu tak vylízanej? Že sem ze strachu nebyl na internetu,prosím Vás když chci někomu uškodit tak uškodím,takže ze strachu sem rok na internetu nebyl,ale skutečnost je ta,že sem si noví počítač pořídil až po roce,to Policie ví,protože jsem jim psal rok na psacím stroji,ale dnes již na tiskárně.Protože si sedíte na vedení,nemá cenu to rozvádět.

  • 36 Shooter // May 27, 2006 at 7:21

    Štefan Berky: No jasně už to chápu. Stačilo si sednout trošku jinak. No jo no holt sem si sednul na vedení.

    Hlavně, že jste chytrej a všichni ostatně jsou blbci.

  • 37 Štefan Berky // May 27, 2006 at 7:24

    Shooter :

    a taky pane chytrý není pravděpodobnost že by mě lékař záměrně ukončil pracovní neschopnost dříve bez mého vědomí,ze své zaujatosti,protože ÚP Mě vyplácí,a dávky se neliší,že by lékaři vadilo že marodím,proto lekař dokazuje že mě pracovní neschopnost byla ukončena na základě Policie která se s lékařem šábla protože pane pitomej já marodil na Policistu,máte IQ Víte kde

  • 38 Štefan Berky // May 27, 2006 at 7:31

    Shooter :

    Ostatní blbci nejsou,chytrý nejsem,ale hloupej taky ne.Nemusíte být stahovačný

  • 39 Shooter // May 27, 2006 at 7:37

    Štefan Berky: Já jsem o vás nepsal, že jste pitomej. Já jsem o vás psal, že jste nemocnej.
    To že jste pitomej jste napsal vy sám o sobě ve svém příspěvku z May 27th, 2006 at 4:46.
    Hned nahoře, cituji:”…až si přečteš co se stalo a jak sem pitomej.”

  • 40 Štefan Berky // May 27, 2006 at 7:43

    Shooter :

    Dobře,ale já nemocnej nejsem.Vůbec nechápu z čeho jste to usoudil,to samí si mohu myslet o vás že jste nemocný a že se potřebujete vyléčit tak stejně tento web.

  • 41 Shooter // May 27, 2006 at 7:57

    Štefan Berky: To jsem usoudil z Vašich příspěvku. Hlavně z toho nejdelšího.
    Možná kdyby jste si to po sobě alespoň jednou přečetl a trošku se zamyslel.
    A rozhodně nejsem paranoidní jako vy.
    A nevím jak se může web léčit.

  • 42 Štefan Berky // May 27, 2006 at 8:02

    Shooter :

    Ta písemnost byla adresovaná hlavně k Policii,tedy ona mé podání chápe,vy nikoliv což je logické Policista nejste proto písemnost nechápete!Vyléčit se web dá,asi tak že už se tu nic podobného opakovat nebude vtipy a hádanky jsou jinde

    spohem

  • 43 Shooter // May 27, 2006 at 8:20

    Štefan Berky: Jsem rád, že jste si jistej, že policie tento váš paranoidní výtvor chápe. Já bych si, ale tak jistej nebyl.
    Vtipy a hádanky se opravdu na tomto webu neobjevujou.

    A ve Střední Evropě kde se teď vyskytujete se říká sbohem

  • 44 Štefan Berky // May 27, 2006 at 8:32

    http://www.romea.cz/index.php?id=diskuze40

    Aby ste pochopily jak to vnímám,protože vám vidím až do žaludku,jako politiku taktiku máte dobrou ale moc viditelnou ale hezky se olivnujete dokonce ste si jistí že Policie bude jednat stejně tu už máte taky sfanatizovanou? Jo tak rok a něco byla něco na tom pravdy bude jenže já chci vědět jestli sou stejný

  • 45 Štefan Berky // May 27, 2006 at 8:56

    SCHOOTER:

    NA TADY MÁŠ DODĚLÁVKU

    A POZOR NA HORE JE UVEDENO JMENO UZIVATELE NE TADY ALE NA TECH STRANKACH TO JE JENOM UMYSLNOST ABY SE OBCAN ZAMYSLEL ZE ASI TO TAK NENI KDYZ TAM JE JMENO OMYL PRAVE PROTO TAM TO MENO JE ALE JE TO JENOM NA OKO MAJI PODOBNOU POLITIKU TAKTIKU JAKO POLICIE TO POZNAM NEJSEM IDIOT!!!! Takové myšlení a taktiku má Policie,je možný že tam je někdo kdo u Policie dělal nebo v nejhorším dělá,protože schválně uvádí že to nechápe tu mou písemnost,ale kecá,on totiž nechápe jak je možný že znám ten systém,proto si hrál na pitomečka to je co !!!!

    zkoušej sebe ne mě!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 46 LJM // May 27, 2006 at 10:00

    Že si člověk před Cikány musí dávat bacha na své věci, že se kolikrát bojí po setmění na ulici, to už vím a nejen já. Ale že na ně platím daně a oni tady budou ještě vyhrožovat, tak to už přesahuje všechno! Táhněte do Indie!

  • 47 Štefan Berky // May 27, 2006 at 10:30

    LJM :

    Smazáno pro vulgaritu. Redakce

  • 48 ALFIK // May 27, 2006 at 11:40

    Pane Berky:ten posledni přispěvek to byla inteligence sama o sobě.To jste se předved.Dochazeji argumenty?Ti lide kterym tu vyhrožujete to jsou ti moudři,slušni lide tak na ně laskavě přestante plivat ty sve zvracene bludy.

  • 49 Štefan Berky // May 27, 2006 at 12:03

    ALFIK :

    Tady ty lidi mě odesílají emailové zprávy ve kterých se omlouvají,syce přes email ale i tak.Asi se neomlouvají jen tak má to své důvody bude to asi také proto že se dá zjistit jejich identita a oni mají obavu z postihu,proto mě psaly proto to také beru v úvahu a jejich omluvu přijímám tak stejně i oni mou dokonce omluva je i na stránkách Romea

  • 50 Deert // May 27, 2006 at 12:32

    Štefan Berky: Vážený pane, docela mě svými příspěvky bavíte. Myslím si však, že legrace už skončila a každý tu pochopil, že takové blbosti prostě vážně myslet nemůže .

  • 51 Deert // May 27, 2006 at 12:32

    te

  • 52 Štefan Berky // May 27, 2006 at 12:36

    Deert :

    Vážený pane,pokud chcete cokoliv uvádět řešit tak osobně

    Vážně to myslím,dokonce smrtelně vážně.

    Štefan Berky
    Cíglerova 1091/34 Praha-9

    agentura-s@seznam.cz

    Jinak mě neobtěžujte nejsem tu jen pro Vás

  • 53 Štefan Berky // May 27, 2006 at 13:01

    Deert :

    Ten překlep nemůže te je záměrně jen abych si neseděl na drátech tak se ptám

  • 54 Štefan Berky // May 27, 2006 at 13:08

    Deert :

    Když to jsou blbosti tak to nechte plavat,není nic jednodušího.Nebo je….

  • 55 Zlý výpravčí // May 27, 2006 at 14:16

    Štefan “bReky” by měl přestat otravovat na jednom z mála webů, který ještě nezasáhla politicky korektní nemoc.

  • 56 HW // May 27, 2006 at 14:49

    2 Štefan Berky: hele, ty uz to nepij radsi ani zredeny

  • 57 DkD // May 27, 2006 at 15:07

    pane Berky není to vaše osobní fotografie?
    http://img.xland.cz/cgi-bin/upload/upload.fcgi?jmeno=agentura-s&heslo=74/I.70SQoTMM&user=agentura-s&akce=vizitka_ukaz_foto&jmeno_foto=2&ID_user_foto=998777 takto vystupují Policisté se stidte

  • 58 Štefan Berky // May 27, 2006 at 15:15

    DKD

    No to heslo tu nemá chybu!!!!!!!!!!!!

    To jste dělalal přes hackerský program že? No nemáte chybu a mou fotografii nemuíte zveřejnovat.Nepyte to ani ředený dlouho se smát nebudete on nás smích hodně přejde protože jenom zjištujeme že sme pěkně v prd…..

  • 59 Štefan Berky // May 27, 2006 at 15:20

    DKD

    Protože pan vtipný si mě vyhledal pod agentura-s@seznam.cz Blahopřeji Vám i k Vašemu hackérskému programu dejte si ještě jednu sklenku za mě

  • 60 DKD // May 27, 2006 at 15:23

    pane Berky,to ne,to bylo přes vyhledávač Geoogles jinak já proti vám nic špatného nemám.Já sem jenom chtěl aby ostatní….

  • 61 Štefan Berky // May 27, 2006 at 15:26

    DKD

    Prosím Vás vidím je tam “sql” vyhledávač GEOOGLES By to nevyhledal a už vůbec ne na xku!!!!!!!!

  • 62 Štefan Berky // May 27, 2006 at 15:33

    DKD

    TAK proto mě chodí ty omluvné emaily protože si hrajete. Tak se hodte hezky do pohody a vyčkejte příchodu

    sbohem slavný lidé po kterých se Policie nesveze -:(

  • 63 DKD // May 27, 2006 at 15:39

    Štefan Berky POLICIE S.D.Ř.
    No já ne.Nebo mou omluvu ste nepřijal?

  • 64 Štefan Berky // May 27, 2006 at 15:51

    Mě to bylo hned jasné,když na Románo vodi jeden uživatel psal toto:

    ale místo Policie S.D.Ř Zadal PČR SDŘ

    pane,Berky za měsíc nás překvapte rád to děláte,rád chodíte kolem horké kaše,uživatel….Vám naznačil snad víc než mohl a vy jste jeho příspěvek zveřejnil tady,tak to chápete jenom se ptáte těchto lidí,protože nejste pitomej. Rád bych to upřesnil ale neshazuji veřejně kdežto o Vás pane,Berky se to říci nedá.Škoda že Vám vůbec někdo psal.A co děláte tady pane Berky když nevlastníte žádné cikánské-romské sdružení. Jo jenom PČR S.D.Ř To o politice není v žádném případě protože vy ste někdo!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 65 Štefan Berky // May 27, 2006 at 15:58

    Hezky ste to těm lidem nandal na http://cz.altermedia.info/z-domova/na-lavici-obzalovanych_1954.html#comment-1731 a tisíc dalších webů má vyhráno protože po nich se nikdo neveze. Ale po nás pane Berky hlavně,jinde je to ještě horší a tady u Vás se schazujete a u nás si vylejváte vstek na nás ste dobrej pane Berky docela nestíháte

    Štefan Berky reaguje:27. 5. 2006 (21:29) X Karlos:

    Já si v žádném případě,žádný vstek na Vás nevylejvám.A považuji spíše Vaše vyjádření za taktní,bylo uvedeno že je tam něco co by být nemělo,a já jsem se na to podíval,pokud je podobná věc i jinde,tak se to má uvést a žádné rozdíly pane nedělám.Já sem se u Vás náhodně neoběvyl a v tuto chvyli to řešit nehodlám ne tedy dřívěji než Policie ČR

  • 66 Štefan Berky // May 27, 2006 at 16:00

    NA toto jsem odpovídal na Románo vodi,takže uživatel DKD To uzavřel protože vidí že máte rejpavou ale zbytečnou

  • 67 chytrolín // May 27, 2006 at 16:01

    Štefan Berky: pane Berky, Vaším zcela psychopatickým projevem mi silně připomínáte člověka s přezdívkou Sigi, který se čas od času objevuje v diskuzích na pravicových webech a vydává se za všechno možné. Oběma vám doporučuji jedno pěkné stavení v Bohnicích - tam vám pomůžou.

  • 68 admin // May 27, 2006 at 16:10

    Tak k diskuzi pod tímto článkem jsem se dostal až nyní. Smazal jsem to nejvíce vulgární.
    Mazat výlevy pana Berky je škoda, žijeme v těžké době a každý se jistě rád zasměje. Ovšem pokud by zatoužil podobně inteligentně exhibovat i pod jinými články, tak už mazán bude a to zcela pravidelně. Přece jenom nic se nemá přehánět, ani takovýto černý humor.

  • 69 PITOMCI // May 27, 2006 at 16:14

    Ona ta Policie tu už dávno je! A pan Berky si z nás pěkně vystřeloil

  • 70 PITOMCI // May 27, 2006 at 16:17

    admine smaž i jeho!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 71 Štefan Berky // May 27, 2006 at 16:22

    Admine záloha Vám asi moc neříká že?
    To bylo hodně vtipné ale zbytečný

  • 72 admin // May 27, 2006 at 16:23

    Ale jo, záloha mi něco říká. Třeba záloha českého reprezentačního týmu je nyní dost silná - Nedvěd, Poborský, Galásek…

  • 73 Marcela // May 27, 2006 at 16:27

    Smazáno pro vulgaritu. Redakce

  • 74 Marcela // May 27, 2006 at 16:30

    Smazáno pro vulgaritu. Redakce

  • 75 Marcela // May 27, 2006 at 16:33

    Smazáno pro vulgaritu. Redakce

  • 76 Štefan Berky // May 27, 2006 at 16:37

    Smazáno pro vulgaritu. Redakce

  • 77 DKD // May 27, 2006 at 16:40

    Smazáno pro vulgaritu. Redakce

  • 78 Daniel // May 27, 2006 at 16:50

    Protože pan Berky používá stejné nicky,ale odpovídají jeho kolegové já jen aby jsi to věděl
    aby jsi se nespoléhal že to jde z jednoho účtu IP Adresy to ti moc nepomůže

  • 79 FN // May 27, 2006 at 16:55

    No tak už toho bylo dost. Uživatel, který sem psal pod nicky Štefan Berky, Daniel, DKD, Pitomci a Marcela, již do diskuze psát nebude. Vše má své meze.

  • 80 Václav Havel // May 28, 2006 at 14:50

    Štefane Berky: Ty jako představitel intelektuální špičky naší pestré občanské společnosti by ses mohl alespoň naučit základní pravidla českého pravopisu.

  • 81 Richard // May 29, 2006 at 6:00

    já jsem dlouhotrvajicí zaměstnanec PČR a musím potvrdit, že romský podíl na kriminalitě je vzhledem k jejich počtu obrovský. A systém dělá všechno možné aby to utajil.

  • 82 Petr // Aug 29, 2006 at 2:45

    Štefane Berky:Ty jsi magor,co víc dodat.

  • 83 Anonymous // Apr 4, 2007 at 9:32

    Richarde: Jestli ty jsi policista, tak já jsem čínský bůh srandy! Protože kdybys jim byl, tak bys věděl že to není žádná pravda!!! Ano uznávám, že romové mají vcelku velký podíl na kriminalitě, ale na jaké? Je to tak zanedbatelné hledisko v oblasti kriminality, že ti každý člověk který se seriózně zabývá kriminalistikou řekne, že není očem mluvit!!! Romové nevraždí, netunelujou banky, nepáchají daňové podvody, nejsou pedofilové, netýrají své vlastní rodiče a prarodiče,……

  • 84 mamlas // Sep 2, 2007 at 5:13

    Smazáno pro hloupost. Redakce

  • 85 nungurnacidge // Feb 8, 2008 at 11:50

    I’d prefer reading in my native language, because my knowledge of your languange is no so well. But it was interesting! Look for some my links:

Leave a Comment