Altermedia ČR
Altermedia ČR: „Ideologická převaha je důležitější než parlamentní většina…”


Mravnost kontra Lisabonská smlouva

November 7th, 2009 · Diskuze (25 Comments)

Email This Post Print This Post

podobně  jako se stalo s Němci u nás, zacházel Stalin v národy v Sovětském svazu: z domovů byli vyhnáni Němci z Povolží, Čečenci, Tataři  z Krymu a jiní...Napsal: Ladislav Malý

Podobně jako se stalo s Němci u nás, zacházel Stalin v národy v Sovětském svazu: z domovů byli vyhnáni Němci z Povolží, Čečenci, Tataři z Krymu a jiní. Rehabilitace těchto národů s možností návratu domů je spojena s přijetím dekretu Nejvyššího sovětu SSSR ze dne 14.listopadu 1989. Dekret má dlouhý název: O uznání nezákonnosti a zločinnosti represívních aktů proti násilně přesídlovaným národům a zabezpečení jejich práv, v němž bylo odsouzeno z vládních nejvyšších míst zločinně násilné vyhánění lidí z jejich domovů. Dne 26.dubna 1991 Nejvyšší sovět RSFSR přijal zákon O rehabilitaci postižených represemi, jenž svou platnost rozšiřuje na občany pronásledovaných národů. Takže vlastně už před dvaceti lety se perestrojkoví komunisté v Rusku zákonným způsobem vypořádali s násilným vyháněním národů z doby Stalinovy zvůle, zatímco u nás hovořit o vyhnání našich německých spoluobčanů je stále na okraji zájmu politické reprezentace a vlád, neřku-li tabuizováno! Vyhnání našich spoluobčanů z jejich domovů ze Sudet, s nimiž jsme žili ve společném státě více než osm set let, byl jasný benešovsko-stalinský akt zvůle, jenž tolik vyhovoval emotivnímu poválečnému klimatu v národě, o bolševicích ani nemluvě. Kdy u nás dojde k zákonnému vyrovnání se s vyhnanými sudetskými Němci, kdy opět budou moci říkat, že žijí doma, v České republice?


V roce 2004 proběhlo v republice referendum o přijetí do tzv. Evropské unie. Pro přijetí se vyslovilo kolem 70 procent občanů ČR; byl jsem mezi těmi, kteří byli zásadně proti. Každý, kdo umí a zná kupecké počty, mohl si snadno spočítat, že vládci EU se nespokojí s daným stavem, že integraci států a národů poženou dál, až do jejich úplného rozpuštění a vytvoření jakýchsi regiónů Evropy. K tomuto účelu slouží tzv. Lisabonská smlouva, jako první krok k dosažení cíle sionistů k vytvoření evropského superstátu. Myslím, že mají pravdu ti odborníci na mezinárodní právo, kteří tvrdí, že Lisabonská smlouva nemá retroaktivní moc, tudíž že na jejímž podkladě by nemohli vyhnaní sudetští Němci uplatňovat svá práva na odškodnění od našeho státu, případně na restituci majetku. Ale i kdyby se tak stalo, tak je to špatně! Je to špatně z toho důvodu, že spravedlnost – jako už pokolikáté v dějinách – musí k tomuto národu přijít z venku. My nejsme schopni sami rozpoznat dobro a zlo! Náš národ musí sám dojít k nezvratnému přesvědčení, že na našich vyhnaných německých spoluobčanech, krátce po druhé světové válce, byl spáchán zločin, a proto mají tito vyhnanci právo na naši omluvu i případnou restituci. Jen tak – na tomto mravním základě – a ne jinak, může být splněno vyrovnání se s nimi.

Dne 3. listopadu 2009 v 15.00 český stát – podle presidenta Klause – ztratil svou suverenitu, protože pan president už Parlamentem ratifikovanou Lisabonskou smlouvu, podepsal. Před tím několik měsíců všelijak kličkoval, smlouvu nechtěl podepsat. Až nakonec, když si vymínil, že LS bude bez tzv. práv občana EU, na jehož podkladě prý by se mohli „Sudeťáci“ zmocnit majetku v pohraničí, smlouvu podepsal. Proč to spektakulární kličkování? Proč ze smlouvy chtít výjimku, která stejně nemá žádnou cenu, když se nakonec podrobil?

Zatím jediné pozitivum, které Václav Klaus za dobu své politické kariéry udělal, bylo elegantní rozdělení Československa v roce 1992. A to bylo všechno. Jako předseda vlády ČR a ekonom asistoval u loupeže století v tzv. velké privatizace, tedy v době, kdy se předával průmysl do osobního vlastnictví bolševikům, čímž zničil mnohá odvětví českého průmyslu a řemesel. V roce 2003 ve funkci presidenta republiky podal za náš stát přihlášku do EU a stál vehementně za naši účast v EU. Potom když se stále více ukazovalo, kam EU kráčí – do jaké novodobé totality – stal se z Václava Klause odpůrce větší integrace EU.

Lisabonskou smlouvu ale nakonec zbaběle podepsal, čímž dal přednost svému osobnímu, především hmotnému prospěchu před svým svědomím. Než ji podepsat, měl raději abdikovat! Ale snadno si spočítal, že kdyby abdikoval na funkci presidenta, stal by se z Václava Klause obyčejný člověk: nikdo by ho nezval na opulentní rauty, nikdo by ho nefilmoval, média by ho dokonale ignorovala, a možná, že by i těžko sehnal protihráče v tenisu – tak hodně by mu dávali pocítit jeho osobní porážku a pohrdání jím.

Za to by si ho vážila menšina v národě, a mohl by se stát jejím mluvčím. A třeba předsedou nové, protievropské politické strany. Je tragédií našeho národa, že nemá ve vrcholné politice kvalitní mravní lidi: jaký národ, takoví jeho představitelé! Je to další v pořadí našich novodobých dějin brilantní ukázka zbabělosti českých politiků…

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (10 votes, average: 3.40 out of 5)
Loading ... Loading ...


Tags: Z domova · Úvahy a komentáře

25 responses so far ↓

  • 1 Fr.Řeka // Nov 7, 2009 at 17:04

    měl bych k tomuhle opusu několik připomínek:
    - KSČ vyhrála první poválečné volby nikoliv proto že byla bolševická, ale protože byla ze všech stran nejvíce protiněmecká. Z toho lze soudit, že nenávist k Němcům v závěru války v národě prostě byla a byla něčím motivována.
    - Ti Němci, kteří odsun přežili, šli v podstatě za lepším, to už je zřejmé z poválečného vývoje.
    - Němci žijící na území Československa přišli o svoji identitu s rozpadem Rakouska-Uherska, protože jejich identita byla spojena právě s rakouským státem. Je pak jasné že Hitlerova idea sjednocení všech Němců pro ně byla pozitivní výzvou.
    - Autorův žalozpěv nad nutným historickým vývojem už začíná být trapný, měl by si vybrat nějaké jiné téma, protože už zde na adresu německého odsunu a případného odškodnění bylo řečeno víc než dost. Tak jako tak s touhle věcí nikdo pohybující se kolem tohoto webu nemá šanci hnout.

  • 2 Pozorovatel // Nov 7, 2009 at 22:29

    Řeko, slyšel jste o všeněmeckém hnutí ?
    Jak napsal Žid Roth : “Zajisté jsou to Slovinci, polští a rusínští obyvatelé Haliče, kaftanoví Židé z Boryslavi, konští handlíři z Bačky, moslemové ze Sarajeva , opékači jedlých kaštanů z Mostaru, kteří zpívají ,Zachovej nám Hospodine´. Ale němečtí studenti z Brna a z Chebu, zubaři, lékárníci, kadeřnické pomocnice, umělečtí fotografové ze Štýrského Hradce, Knittelfeldu, volata z alpských údolí, ti všichni zpívají “Wacht am Rhein”. Rakousko, pánové, zahyne na věrnost Nibelungům. Podstata Rakouska není v centru, nýbrž v periferii. Rakousko nenajdete v Alpách, protěž je tam a encián, ale ani potuchy o dvojhlavém orlu. Podstata Rakouska se vyživuje a je stále znovu a znovu obnovována z korunních zemí.”
    A EU naštěstí nevolilo 70 % oprávněných voličů, ale jen něco málo přes 40 % – a to nám přitom vláda tak obětavě vysvětlovala výhody i nevýhody tohoto spolku, pravda, pod podivně “nezaujatým” logem

  • 3 Michalov // Nov 7, 2009 at 22:52

    Osobně mi příjde článek hodně nespravedlivý a zaujatý vůči panu prezidentovi.
    1) Píšete, že měl radši abdikovat. A co by se tím vyřešilo? –> Pravomoci by přešly na vládu a premiér by hned smlouvu podepsal a byl by zvolen nový prezident, pravděpodobně pan Švejnar nebo nějaký podobný eurohujer – to bychom si vážně “pomohli”.
    2) Pan prezident se snažil podpis co nejvíc oddálit, ale poté co to ratifikoval parlament, všechny stížnosti zamítl ÚS bez možnosti podání dalších stížností a navíc podepsání vyžadují všechny české parlamentní strany (které v posledních volbách dostaly před 90% hlasů) + všichni představitelé EU, tak mu nic jiného nezbylo než podepsat.
    3)Dotaz na všechny kritiky podpisu pana prezidenta: Co jste udělaly pro to, aby nebyla ratifikována???
    Celkově vzniklo několik celoevropských peticí (proti LS, na podporu VK,…), které dohromady podepsalo kolem 30 – 40 tisíc lidí, což je z 500 miliónů docela málo. A ještě byly 2 demonstrace na podporu prezidenta – a to v Praze, kde se sešlo asi 300 lidí, a v Brně u ÚS, kde nás bylo celkem 20, což zase není moc. Ještě ho podpořilo několik stran ( SSO, Suverenita, britští Konzervativci, polská PiS,…). Třetí odstavec jsem napsal proto, aby bylo vidět, jak malou měl pan prezident podporu, jak v rámci ČR, tak EU, což mělo také vliv nato, že nakonec LS podepsal.

  • 4 Plenkovič // Nov 8, 2009 at 0:06

    L. Malý jde do sebe. Zatímco dosud se jeden jediný jeho příspěvek neobešel bez spílání Židům a sionistům, tentokrát se konala “edice petlice” i dal si ústa na zámek a o nosatcích a pejzatcích, jimž smrdí z huby česnek, židozednářích a kryptožidech nepadlo ani slovo. Že by šlo o obrácení Ferdyše Pištory a návrat ke slušnosti a zásadám Božího desatera zejména k přikázání “Nepromluvíš křivého svědectví proti bližnímu svému”, tomu snad nevěří nikdo. Pan Malý přeladil na sudeťáckou notečku, pro kterou získal materiál před rokem při námluvách v německém Altenburgu a která je v souvislosti s Lisabonskou smlouvou nosným tématem č 1. Antisemitismus v době, kdy máme židovského premiéra s vysokými preferencemi se tak nenosí a naopak se na něho obrací osobním Protestem proti protiextrémistické razii. Opravdu konzistence jeho názorů, jakožto shoda mezi postoji a činy je udivující.Ty, kterým není jasný význam slova oportunismus, odkazuji na G.Fayeho Metapolitický slovník zveřejněný v tomto médiu.

  • 5 Pozorovatel // Nov 8, 2009 at 2:31

    Od počátku 90. let vedl týmy zpracovávající výsledky parlamentních a komunálních voleb – ten náš povedený židovský premiér.
    Pořád mi neschází z mysli ten pozoruhodně nachlup shodný počet hlasů pro Důchodce za životní jistoty a Sládkovce ve třech sousedících okresech ve volbách r. 1998, ze kterých posléze vzešla hanebná oposmlouva. DEU, která hlasitě upozorňovala na takřka legální možnost “úpravy” volebních výsledků Statistickým úřadem (jediný důkaz, volební lístky, se přitom dle zákona záhy skartují), byla elegantně sprovozena ze světa pohlcením Unií svobody, která, ač původně kandidující coby pravicový subjekt, zanikla v ultraliberálních křečích.
    Vytvořit mediální popularitu politikovi, o kterém není veřejnosti prakticky nic známo, není nic těžkého – vzpomeňme jen dob, kdy byli nejpopulárnější kučeravý a baculatý miláček starších dam Dlouhý, “líná kuběna” Buzková či eurokomisař Telička, co nám vyjednával ty skvělé přístupové podmínky …

  • 6 Drifter // Nov 8, 2009 at 4:19

    Napsal: Ladislav Malý:
    Kdy u nás dojde k zákonnému vyrovnání se s vyhnanými sudetskými Němci, kdy opět budou moci říkat, že žijí doma, v České republice?

    Doufam ze NIKDY!

    Nemci, pro ktere to byl domov, jsou davno pod drnem, jako ten “tschechische folk”, co Nemci vyhnali predtim.

  • 7 mannk // Nov 8, 2009 at 4:53

    Drifter . . . “Němci už nikdy!” , ale to je asi to poslední co se povedlo. Další kobylky se na nás valí a ty nás sežerou i s chlupama . . . viz předchozí článek: “A bude hůř…” a naše děti nás proklejou . . .

  • 8 Andrea // Nov 8, 2009 at 18:30

    Pro Fr. Řeku:
    1) KSČ vyhrála volby více než rok po konci války. To je dostatek času na zpracování veřejné mínky.
    Bolševici tehdy ovládali vše. Tisk, policii, politiku, film. Byli vzor (stejně jako dnes USA).Vše co bylo komunistické, marxistické, třídní, proletářské, protiklerikální mělo automatickou nálepku dobrého. (Stejně jako dnes demokratické, liberální, humální, multi-kulti atd.) SSSR byli ne osvoboditelé, ale uchvatitelé, uzurpátoři. Kdyby tomu tak nebylo, tak zde jejich armáda nezůstala ještě 3/4 roku po konci války. A poté tisíce vojenských ´´poradců´´, agentů NKVD tajně či oficiálně, politických ´´poradců´´.ČSR 1945-48 bylo tak svobodné a nezávislé, asi jako dnes Afghánistán.
    O mínce Čechů k Němcům dost vypovídají zprávy Gestapa a policie z března 1945. Všichni pracují, jsou v klidu, nikdo se nebouří, naopak lidé brojí a agitují proti bolševizmu a snaží se pomoci válečnému průmyslu co nejlépe.
    2) Ti co šli do SRN možná šli za lepším, ale třetina šla do DDR, a to vůbec žádný med nebyl. Ale i ti co šli na západ přišli o všechno. Vzít si mohli tak maximálně jedny náhradní šaty, boty a peřinu.
    Ono představte si, jaké to je, když vaše rodina vlastní nějaký grunt 400 let, zvelebuje, tu přikoupí hektar, tu dva, tu nakoupí stroje, a po pachtění se 20ti generací jste bezdomovec.
    Oni češi jsou takový hloupý národ. Někdo jim naslibuje vzdušné zámky a jdou za tím. A nemají žádnou paměť. Stačilo, aby Beneš v rádiu nasliboval hory, doly, jak že se to teď nemají špatně, že mají např. lístky na jídlo (ikdyž v Anglii byli taky), a jak se budou mít dobře, jen co vyženou Němce. To, že ti Němci tu jsou odjakživa a problém musí být v jiných věcech už většina neviděla. Jedny roky nadávají na politika, pak se vítr obrátí, a je to národní hrdina. Jen vzpomeňte, kolik bylo plačících při pohřbu Gottwalda, Stalina, Masaryka, Císaře Pána, či Františka Dobrotivého, jak lidé měly rádi Grosse, Sládka, Klause v 90.letech. Češi nejdříve si trhaly vlasy při pohřbech, změnil se režim, a ti samí pěli chválu na jejich úhlavní nepřátele.
    To ale neznamená, že bych chtěla tím český národ nějak shazovat. Je to vlastnost genetická, vrozená, typická pro všechny slovanské národy a jejich míšence. Je s tím ale třeba počítat a brát to do úvahy.

  • 9 HORST // Nov 8, 2009 at 19:23

    Andreo, paušalizujete. To co popisujete je dnes patrno nejen u Slovanů, ale u Germánů a dalších. Např. proto je většina Evropy v EU. Většina Evropy tleská tomuto socialistickému experimentu, bez ohledu na původ! Němci mají svou Merkelovou, Francouzi Sarkozyho atd … Není to tedy problém Slovanů, ale občanů z tzv. stáda, kteří stále dokola naletí, resp. dobrovolně jsou ochotni se nechat zotročit. Lidé mají tendenci chovat se jako stádo a vždy to tak bude. Ostatně i ti Němci naletěli opačné straně mince rudého bolševismu – nacionálnímu socialismu – tam ta stádnost byla poprvé zcela jasně viditelná a to mj. díky propracované propagandě, kterou bolševici okopírovali a začali používat po skončení 2. sv. války.

  • 10 Plenkovič // Nov 8, 2009 at 19:56

    Andrea: Tak to už je trochu silá káva:
    ” SSSR byli ne osvoboditelé, ale uchvatitelé, uzurpátoři. Kdyby tomu tak nebylo, tak zde jejich armáda nezůstala ještě 3/4 roku po konci války” …A nevíte náhodou, jak dlouho zůstaly armády SSSR, USA, GB, a F v Německu.… Podle této logiky Rudoarmějci mohli úplně klidně zůstat na Slovensku, které bylo ve válečném stavu s SSSR docela klidně do r. 1968 a následující a nemuseli se znovu vracet.
    Pokud se opíráte o “svodku gestapa, z března r. 1945, že je v Čechách klid, všichni pracují, nikdo se nebouří a agitují proti bolševismu a snaží se pomoci válečnému průmyslu, seč síly stačí”, no to jste tomu dala. Měla jste si zajet do Beskyd, kde na návsích byly vztyčeny šibenice , vypalovány celé vesnice ještě pár dní před koncem války 9. dubna nacisté vypálili osadu Ploština na Vizovicku a 24 jejích obyvatel naházeli do plamenů; podobný osud stihl o čtyři dny později i osadu Prlov u Vsetína. Další vypálená vesnice Javoříčko 4.5. 1945 a 35 zastřelených mužů, v Terezíně a pankrácké sekyrárně jetě neoschla krev popravenýc ani do příchodu našich uchvatitelů. Souhlasím, že jsou Češi hloupý národ a nemají žádnou paměť, jinak by takovým provokatérům nakopali řiť a ukázali, kde nechal tesař díru.. Neberte osobně, když vám připomenu staré české přísloví: Když je někdo blbý, má držet hubu, aby to na něm nebylo poznat.

  • 11 Fr. Řeka // Nov 9, 2009 at 12:18

    to, že kolegyně Andrea zcela nepokrytě obdivuje, ne-li zastává německý nacismus jsem z jejích příspěvků vyčetl už dřív a nevidím důvod se s ní handrkovat. někomu, kdo tvrdí že nacismus není v rozporu z křesťanstvím protože Hitler nevystoupil z církve nebo že Češi byli za protektorátu v pohodě, protože o to je zapsáno v gestapáckých záznamech, je marné cokoliv rozmlouvat. Tím spíš, když sám na nacismu nevidím pozitivního zhola nic.

  • 12 Fr. Řeka // Nov 9, 2009 at 12:26

    Pozorovateli, šetřete si prsty, vaše komenty nečtu, jsem příliš hloupý než abych porozuměl jejich jasnozřivosti. Ale pochopitelně i tento uložím a uchovám pro budoucí generace.

  • 13 Ladislav Malý // Nov 9, 2009 at 18:39

    Andrea: Domnívám se, že i ti lidé na gestapu, kteří rozhodně nebyli hloupí, v březnu -45 viděli, kam se tisíciletí říše šine. Ale popravdě napsali ve svých svodkách, že ve velkých městech je klid a lidé klidně chodí do práce pro Velkoněmeckou říši. Ale “v luftě” bylo cítit napětí, které se s přibývajícími dny stupňovalo, až do toho května, kdy už bylo vše jasné. Je zajímavé, že všichni ti antigermáni vidí, jaké škody nám nacisté zanechali, ale nechtějí vidět naše zločiny na Němcích spáchané, a to prosím po válce! Uvědomte si, vy do slovanství zahledění nickové, jaké zvěrstva se děly nejen u nás, ale v Polsku při vyhánění Němců z jejich skutečného území, tedy z Východnícho Pruska a dneska západního Polska. O tom se zatím nepíše, a když tak sporadicky, ale neznamená to, že se nekonalo!
    Souhlasím s p.Horstem, že je to stádovost národů, proti čemu máme vehementně vystupovat, a nenechat se jí duchovně zahltit.
    Michalov: Nikoliv, pan president – ale nejenom on – musí se řídit v zásadních věcech mravností: pakliže věděl, že svým podpisem jako stát ztratíme suverenitu, neměl podepisovat, měl abdikovat, apodpis ať udělá někdo jiný, kdo má ohebnou páteř. Ukázalo se ovšem, že pan Klaus má dostatečně ohebnou páteř, a tak to bude on, kdo vstoupí do dějin – podobně jako Beneš – kdo podepsal ztrátu naší suverenity. Samozřejmě, že by to udělal někdo jiný – ale on to být nemusel! Cožpak nechápete, že politik má kromě jiného i mravní poslání?

  • 14 ID // Nov 9, 2009 at 19:41

    Moc se to u Nás neví a tak stále opakuji: vyhnaní sudetští němci byli za své majetky úplně odškodněni. Odečtem hodnoty majetku z reparačního dluhu Německa. Míč je tedy na druhé straně. Jestli jim Německý stát dal málo, těžko ovlivňovat z České strany. Fakt je, že hodnota tohoto majetku je v podstatě jediné co jsme jako splátku reparací dostali. Zbytek Německo stále dluží. Více třeba v článku jehož závěr si dovolím citovat: “Na základě rozhodnutí zakotveném v pařížské Reparační dohodě z prosince 1945 byly nám přiznány reparační pohledávky vůči Německu ve výši 360 miliard předválečných korun, tj. asi 80–90 miliard dolarů. Ze svého reparačního účtu jsme odečetli necelých 5 miliard dolarů za konfiskovaný německý majetek. Od SRN jsme dosud na reparacích získali pouze 675 miliónů korun, přestože jsme se již několikrát stanoveným způsobem domáhali dalších reparačních splátek. Bohužel zatím marně. Naše reparační pohledávky vůči SRN, podle mého názoru dále trvají. Žádný ministr, žádná vláda České republiky se jich nemůže právně zříci. Čekáme od našich politiků alespoň trochu
    odvahy k diplomatickému otevření této problematiky. Je jejich povinností složit účty
    svrchovanému lidu.” Více zde – http://www.ksl.wz.cz/028%20Cesko-nemecke%20vztahy.pdf

  • 15 Plenkovič // Nov 9, 2009 at 22:21

    Ad com. 13: Gestapáci nebyli hloupí a popravdě napsali ve svých svodkách, že ve velkých městech je klid a lidé klidně chodí do práce pro Velkoněmeckou říši. Pouze občas byl klid narušen salvami popravčích čet z Kobyliské střelnice, praskotem hořících stodol a krovů a křikem upalovaných lidí. V brněnských Kounicových kolejích se ozývaly tlumené výstřely z revolverů do zátylků vražděných vlastenců, klid neměli ani vězňové na Pankráci, kde se rozléhaly ztichlými chodbami rázy gilotiny, otřásající masivní stavbou. Tak takovému klidu říkal Don Carlos v stejnojmeném Schillerově dramatu “klid hřbitova”. Děkuji nechci a už vůbec se nedivím, že lidé kteří z tohoto mrtvolného klidu měli poněkud pocuchané nervy jednali o dva měsíce později tak, jak jednali

  • 16 Ladislav Malý // Nov 10, 2009 at 9:35

    Kdyby národ jednal vždycky stejně při “lámání dějin”, jako tomu bylo v roce 1945, souhlasil bych s pozn.15. Protože “klid hřbitova” je pořád stejný: Ať za nacismu nebo bolševismu! Různí Plenkovičové se nám snaží namluvit, že zvěrstva po válce činěná na Němcích jsou omluvitelná, ale šlápnutí na kuří oko komunistickým zločincům je něco nelidského! Všichni ti, kteří jenom poukazují na nacistické zločiny a mlčky přehlížejí zločiny páchané vlastními lidmi na vlastním národě, jsou bezcharakterní šovinisté, utopeni v komunistických frázích a lžích.
    Ostatně, život v Protektorátě nebyla idyla, ale lidé věděli, že to brzy skončí – na rozdíl od…

  • 17 Plenkovič // Nov 10, 2009 at 10:44

    Zase ti odporní Plenkovičové. Kdyby jim inkvizitoři typu váženého pana nadřečníka přiložili mírnější donucovací prostředky – španělské boty generála Franca nebo palečnicě mons. Tisa, anebo naordinovali stadion gen. Pinocheta, přiznali by se i k rituální vraždě Anežky Hrůzové za účelem získání panenské krve do macesů. Po krystýru a waterboardingu by se přiznali i ti nejzatvrzelejší k vraždě nešťastného Andrýska z Rinnu. Pax Tibi, anima candida!

  • 18 Goldy // Nov 10, 2009 at 11:14

    Plenkovič: Panu Malému by ani klid na lůžku nepomohl. Postižení je od zlého ducha a jediná naděje je od rychlé seance u exorcisty.

  • 19 8-P // Nov 11, 2009 at 11:22

    Taky zajímavá diskuze, asi si do někoho budu muset zarýt:

    Pane Malý, urazil jste mě a mé slovanské předky. Jsem totiž asi ten slovanský nicka, kterému tady spíláte do němcovrahů. Takže aby mezi námi bylo jasno pane Malý, to co provedli Slované s chudáčky Němci po válce si v ničem nezadá s desítkami miliónů mrtvých, které způsobila NĚMCI VYHLÁŠENÁ VÁLKA. Už to musím psát velkými. Za druhé bych chtěl podotknout, že vaše logika je děravá jak cedník. Například v této větě:

    Různí Plenkovičové se nám snaží namluvit, že zvěrstva po válce činěná na Němcích jsou omluvitelná, ale šlápnutí na kuří oko komunistickým zločincům je něco nelidského!

    …se dopouštíte paušálního odsouzení Čechů tvrzením, že kdo byl pro odsun Němců je zákonitě komunista. Toto je velice velice falešné pane Malý. Tady nikdo neomlouvá zločince. To jen vy děláte zločince z lidí, kteří nesouhlasí s vaším tvrzením o “Českých zločinech na Němcích”.

    Andreo, tohle jste snad nemyslela vážně!

    O mínce Čechů k Němcům dost vypovídají zprávy Gestapa a policie z března 1945. Všichni pracují, jsou v klidu, nikdo se nebouří.

    To je jako když Rusákům vybouchne raketa a Itartass oznámí “právě proběhl pokusný výbuch rakety”. Zjevně něco, čemu se dá věřit.

    Také bych byl trochu schovívavější vůči rudé armádě, jenž měla největší bojové ztráty v celé válce, a navíc osvobodila Československo po čtyřech letech těžkých bojů. Chápu, že podle vás si Rusáci měli vyfotit most a hrad, a před vánocemi 45 už měli být doma u Natašy, ale ono to bohužel jen tak nešlo. To víte, světová válka, to je svinstvo.

  • 20 Ladislav Malý // Nov 13, 2009 at 10:41

    8-P: Zřejmě nevíte co je slovo nick. Je to z ang. nickname, tedy jako přezdívka. Já nemohu za to, že v češtině to slovo znějící stejně, znamená cosi jiného! Tudíž: Vy jste mne pane urazil a jsem zvědav jestli se mně omluvíte.

  • 21 8-P // Nov 14, 2009 at 0:57

    Promiňte jestli jsem vás urazil, ale co má slovo nick společného se sudetskými němci?

  • 22 Ladislav Malý // Nov 14, 2009 at 10:19

    8-P: I když nemusím odpovědět anonymovi, tak rád i přesto činím, pakliže se jená o smysluplnou diskusi. Ale Vy zřejmě nevíte co píšete…Tady hovory končí!

  • 23 8-P // Nov 14, 2009 at 11:44

    Cituji:

    “Uvědomte si, vy do slovanství zahledění nickové”

    věta je napsaná v češtině, a k anglickému slovu “nick” jste ve větě přidal českou příponu. Proto každý kdo vládne rozumem a češtinou vidí nadávku slovanským nickám. Tudíž ne já vás, ale vy mě jste urazil. Ale nebojte, omlouvat se mi nemusíte. Vím že používat chybné argumenty bolí víc než pokora.

  • 24 Pan R // Nov 14, 2009 at 14:52

    Nechápu co tento článěk dělá na AM. Stala se z AM proněmecká NS stránka? Doufám že ne. jen velmi pochybně uvažující Čech může psát o chudáčcích nevinných němcích kteří byli vyhnáni ze svých domovů po tom, co tihle lidí v Protektorátu dělali a kam jejich snažení směřovalo. Jediné na čem se shodneme je, že vyhnání nemců bylo špatně. Dle mě je totiž bylo možné– jako původní občany naší země – odsoudit za vlastizradu a všechny popravit. Bohužel Beneš byl vždycky zbabělec.
    PS: je zcela účelové a zcestné srovnávat vyhnání němců z ČR s tím, že si Polsko urvalo kus původního uzemí Německa a vyhnalo od tam puvodní obyvatele.

  • 25 Drifter // Nov 14, 2009 at 20:11

    “Tento základ je odvozený od slova nickname – pseudonym, přezdívka či krycí jméno.
    Je mozne ze jde o parafrázi na slovo ,nicka´, tedy zbytečná a bezcharakterní šlapka, zcela zkažená a nemorální osoba. Zkrátka od slova nic, když nula od nuly pojde” –internet–

Leave a Comment