Altermedia ČR
Altermedia ČR: „Ideologická převaha je důležitější než parlamentní většina…”
UltraViolent Street Wear, t shirts and clothing with a street tough attitude

Mládí národní demokraté proti Systému

November 27th, 2007 · Diskuze (46 Comments)

Email This Post Print This Post

svoboda.jpgNapsal: Petr Klamář

Ten, kdo v sobotu 10. listopadu sledoval zpravodajství, se nevyhnul kauze pochodu židovským městem, které pořádalo občanské sdružení Mladí národní demokraté (dále MND). Uplynul nějaký čas a možná by nebylo na škodu malé ohlédnutí. Celá kauza byla pro alespoň trošku zainteresovaného pozorovatele nesmírně zajímavá, jelikož byla plná emocí, které ovlivnily nejen rozhodování politické elity. Způsob, kterým podávala informace média, kroky magistrátu a snahy Židů směřovaly jen k jedinému cíly - pochod zakázat. Rád bych se v tomto článku pozastavil nad některými skutečnostmi, které by mohly alespoň pro některého čtenáře prosvítit mlhu mediálního tmářství a ukázat, k čemu skutečně v této kauze došlo. V demokratických státech se totiž vyskytnul nádor, který pokud nebude operačně odstraněn, znamená ohrožení svobod každého slušného občana. Podívejme se společně na příčiny a důsledky bouře, kterou rozpoutali MND.


Křišťálová noc

Židé začali vyvíjet nátlak na magistrát, neboť chtěli zabránit zneuctění památky svých mrtvých předků. Historickým milníkem protižidovské politiky, která nakonec vyústila v genocidu Židů, má být právě Křišťálová noc. Nebudu se zde zabývat tím, jak byli Židé za války zabíjeni, ani tím, kolik jich v té době zemřelo a proč. Pro dané téma to není podstatné. Každý si může dohledat podklady revizionistů a vytvořit si vlastní názor. Zajímavé ovšem je, že média, která vehementně upozorňovala na spojitost průvodu s výročím Křišťálové noci, opomněla při své lekci historie několik skutečností.

Co nebylo zcela jistě dostatečně zmíněno, byl skutečný důvod pro tehdejší vystoupení proti Židům. Celou Křišťálovou noc zahájil atentát židovského mladíka H. F. Gryszpana na tajemníka německé ambasády v Paříži, Ernsta vom Ratha. Média však tuto skutečnost dostatečně nezmínila, přestože je velmi důležitá. Právě Gryszpan byl s největší pravděpodobností agentem vlivné židovské organizace LICA (Světová liga proti antisemitismu).

Další historickou skutečností, která nebyla dostatečně zdůrazněna, je, že si nacistický režim podobný násilný akt vůbec nepřál. Židovský majetek byl pojištěný u německých pojišťoven a je známou věcí, že Hitler hledal zodpovědnou osobu, která Křišťálovou noc rozpoutala, což potvrzuje i to, že mnoho příslušníků SA bylo za účast na pogromech tvrdě potrestána. Tento akt přitáhl pohledy mezinárodních pozorovatelů a dal tehdejším nepřátelům Německa do ruky mocný argument. Křišťálová noc tak byla poslední věcí, kterou si nacisté mohli přát.

Existují dokonce nepříliš známé historické teorie, které rozhodně nejsou apriori nesmyslné. Ty říkají, že za rozpoutáním Křišťálové noci stáli židovští agenti, kteří v ulicích záměrně vyvolávali nepokoje a poštvávali řadové občany do protižidovských násilností. Záměr na Křišťálové noci měli mít údajně sionisté, kteří si přáli odsunutí Židů z Německa, což, jak je známo, měli s nacisty společné. Vše tak mělo v důsledku vést k vytvoření židovského státu. To jsou ovšem pouhé teorie a zjistit, kde se skutečně nachází pravda, je nesmírně náročný úkol. Jedno je ale jisté: Křišťálová noc nejvíce uškodila Německu.

Zde vyvstává určitá otázka, jsou neonacisté tolik nevzdělaní, aby si připomínali událost, která byla vlastně jejich ideologii nepřátelská?

Musíme si zvyknout, že dnešní média občany neseznámí s tím, že v historii existují určité pochybnosti, nebo dokonce jiné pohledy na některé události. Pravda se paušalizuje, a i proto byl způsob, jakým „korektní“ novináři informovali o Křišťálové noci, neobjektivní. Co ve mně ovšem vyvolalo mnoho otázek, je důvod, proč MND toto datum zvolili. Jedná-li se o neonacisty, pak je nějaké oslavování Křišťálové noci úplně zcestné. Slavit by měli spíše sionisté.

Když jsem se začal o pozadí této akce zabývat, zjistil jsem několik zajímavých skutečností, které vrhly na celý počin MND nové světlo a změnily můj pohled na věc.

Jak vše opravdu bylo?

První zajímavá věc je, že datum Křišťálové noci nepřipadá na 10., ale na 9. listopadu. Je to poměrně zanedbatelné, chce-li někdo oslavit výročí nějaké události, může tak učinit i den před nebo po a stejně tím bude danou událost evokovat. Média však nekompromisně informovala, že akce se bude konat přesně na den Křišťálové noc a to je lež!

Druhá zajímavou věcí je, že MND, kteří přece chtěli za každou cenu oslavit nacistické zločiny, požádali magistrát o následující kompromis. Zde je žádost, kterou zaslali na magistrát.

Taková snaha o kompromis mi nějak nezapadá do mediálního obrázku fanatických neonacistů, kteří chtějí pošpinit památku mrtvých s pochodněmi v rukou. Magistrát však návrh okamžitě odmítá, místo je již zabráno Židovskou liberální unií. O tomto návrhu však média opět mlčí. Proč?

MND přicházejí s dalším kompromisem. Nechtějí pochodovat židovskou čtvrtí a svůj protest chtějí vyjádřit v jiných částech Prahy. Magistrát však všechny návrhy plošně zakazuje, ačkoli by se mohl vyhnout střetům a odstranit „neonacisty“ (zde již záměrně používám uvozovky) z kompromitujícího místa. Zvláštní způsoby má dnešní demokracie.

A to není všechno. MND se snažili svého zákonného práva dosáhnout pomocí soudu. Zákaz prosincového (také Křišťálová noc?) pochodu z minulého roku soud zrušil a stejně tak ruší i zákaz, který vydal magistrát na den 10. 11. 2007, jelikož je nezákonný. Pak ale židovské organizace začaly vyvíjet nátlak na potřebná místa. Politici v čele s prezidentem Klausem se předháněli ve všemožných výrocích o nutnosti zákazu shromáždění. Klaus tomu dal korunu svou výzvou, aby byl pochod v každém případě zakázán. Inu, asi je to čestný muž a plnil svůj slib, který dal prezidentovi Světového židovského kongresu.

A zde už jsem začal vnímat, jak se věci mají. Obyčejné totalitní praktiky s cílem perzekuce určité názorové skupiny obyvatel… Pak už ani nebylo překvapivé, když Městský soud smetl ze stolu stížnost MND na zákaz náhradních osmi tras. Stejný soud, který předtím zrušil zákaz magistrátu, mu najednou požehnal. Důvod zákazu byl v obou případech stejný, ale rozhodnutí rozdílná. Na práci soudu se patrně projevil tlak, který byl „těmi nahoře“ vyvinut, což by se v demokratické společnosti rozhodně nemělo stávat.

Když si to shrneme, máme zde „neonacisty“, kteří se opakovaně pokoušeli o kompromis, aby jejich akce nemohla být spojována s Křišťálovou nocí. Na straně druhé zde máme hysterické Židy, zaujaté politiky s totalitní rétorikou a lživě informující média. Občanské sdružení s několika málo členy stojí proti obrovské přesile a médii ovlivněnému veřejnému mínění. Přesto se však rozhodli shromáždění uskutečnit a zvolili proto svou poslední legální možnost, městskou vyhlášku, která staví pražské Palackého náměstí do pozice „Hyde parku“ a zaručuje svobodu shromáždění bez předchozího nahlašování. I v tomto případě však systém pohotově zasahuje…

Demokratická totalita

Opravdu nevím, jak jinak nazvat to, čeho jsme byli svědky. Stovky lidí bylo při cestě na legální místo shromáždění zadrženo policisty a následně převezeno, legitimováno a nepochybně také dobře zaevidováno do nějakých seznamů. Jsme znovu v době, kdy dojde k zadržení skupiny obyvatel, aniž by porušili zákon, jen proto, že se rozhodnou na shromáždění vyjádřit svůj názor. Svoboda shromažďování? Možná, ale pouze pro někoho. Však už uvažují o změně shromažďovacího zákona.

Z celé situace je mi smutno. Zatímco anarchisté demolovali Prahu, byli ti, kteří chtěli demonstrovat proti české účasti na okupaci Iráku, násilně zadrženi a perzekuováni. Ohromná nespravedlnost. Ti, kteří otevřeně vyzývali k násilí, počínaje Židovskou liberální unií a anarcho-komunisty konče, měli od současné demokracie požehnání, zatímco ti, kteří využili snad každou příležitost pro nalezení kompromisu, byli vystaveni policejní šikaně a politickému útlaku. V tomto případě je mi zcela lhostejné, zda se jedná o neonacisty nebo ne.

Jsou ale MND skutečně neonacisté?

Toť otázka. Nebudu přebírat „demokratickou rétoriku“ a dovolím si odpovědět, že nevím. Neexistuje totiž jediný faktický důkaz potvrzující tezi, že by se jednalo o neonacisty. Spíše mnoho indicií vede k závěru, že tomu tak asi není. V názvu svého sdružení mají termín demokraté, což mi nacismem příliš nezavání. Ačkoli média sdělila, že MND svůj název zkopírovali od neonacistické organizace Junge Nationaldemokraten, nepřikládal bych tomu valnější význam. Junge Nationaldemokraten jsou totiž mládežnickou odnoží zcela legální německé politické strany NPD, která se dnes pouze potýká s problémy, které má každá politicky nekorektní a na chyby systému upozorňující skupina osob - a to s demokratickou perzekucí. Své k tomuto faktu řeknou desítky tisíc politických vězňů v sousedním Německu. Ačkoli neexistuje žádný důkaz, že by MND byli neonacisté a všechna obvinění vycházela z jakýchsi tajných zpráv a posudků státních bezpečnostních složek, systému nedělalo sebemenší problém jednat v rozporu s demokratickými a dokonce i ústavními principy.

Přesto, že se protestní akce proti okupaci Iráku nevydařila, bych chtěl MND poděkovat. Zvolili kontroverzní téma a dali mu ještě kontroverznější spojitost. Chtěli ukázat provázanost okupace blízkého východu a židovských lobbyistů, která je každému zainteresovanému v této problematice více než zřejmá. Co je však hlavní, MND donutili svou nenásilnou a legální snahou o vyjádření odporu systém k mnoha chybám. Mohli jsme být svědky toho, jaký nesmírný vliv mají židovské skupiny na politické dění. Viděli jsme, jak málo stačí, aby rádoby demokracie sklouzla k totalitním praktikám a to za tiché podpory neinformované veřejnosti. Zkrátka jsme toho mohli vidět dostatek na to, abychom si mohli být jisti, že současná demokracie nefunguje a že není vůbec jisté, je-li vůbec demokracií. MND vytvořili skvělé laboratorní podmínky pro malý experiment, ve kterém současné pojetí demokracie totálně selhalo.

A na závěr jeden citát:„Nesouhlasím s Vaším názorem, ale do konce života budu hájit Vaše právo říkat ho.” Voltaire.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading ... Loading ...


Tags: Z domova · Úvahy a komentáře

46 responses so far ↓

  • 1 Runner // Nov 27, 2007 at 4:11

    No, super článek! O té Křišťálové noci je to zajímavý postřeh a zní to logicky. Dosud jsem takhle neuvažoval. Vím jen, že všichni židé po KN uvěznění v koncentrácích byli do měsíce až dvou puštěni a umožněno jim emigrovat. Zřejmě následek dohody mezi nacisty a sionisty. To by také ukazovalo na účast sionistů při vyprovokování násilných střetů mezi SA a židy, protože Němci sami by asi vystěhování židů z Německa řešili mnohem opatrněji a déle.

  • 2 Pozorovatel // Nov 27, 2007 at 6:38

    Příčiny vzniku Křišťálové noci byly asi “kombinované”, v Německu byla nálada vůči Židům opravdu nevlídná, i když proklínané Norimberské zákony jim přeci jen poskytovaly přes četná omezení právní ochranu (nebylo třeba legální zakazovat jim vstup do veřejných prostor, tak se užívalo cedulek “Židé nežádoucí”). Při vyprovokování některých incidentů mohli hrát úlohu sionisté, jindy mohly vypuknout spontánně, někde je asi organizovaly orgány NSDAP v domnění, že se jedná o státem schválenou akci. Tady http://www.holocaust.cz/cz2/history/events/pogrom1938 tvrdí, že pojistky byly zabaveny - a pozoruhodný je popis motivace židovského atentátníka, který se mstil za týdny nuzného pobytu v příhraničním pásmu při svém vypovězení do rodného Polska - můžeme být jen rádi, že dnešní kosovsko-srbští vyhnanci mají poněkud jiný naturel a ve své frustraci nevybíjejí ambasády agresorů z NATO.
    Jinak lze říci, že o historii se vůbec hlásají pozoruhodné bludy, třeba v pořadu History Channelu zaznělo, že “Lenin svrhl cara” - a prošlo to i českým dabingem (podobná perla byla i přezdívka římského legáta “Španěl” ve filmu Gladiátor - úprava historie Hollywoodem je vůbec kapitola sama pro sebe).

  • 3 petr sleder // Nov 27, 2007 at 9:39

    Autor to napsal přesně tak, jak jsem to viděl i já. Dík.

  • 4 Michal // Nov 27, 2007 at 9:59

    Mohl bych se dozvědět, opravdu ze zájmu, s kterých zdrojů autor došel k tomuto tvrzení?: “Své k tomuto faktu řeknou desítky tisíc politických vězňů v sousedním Německu.”

    Já jsem o mnoha tisících vězněných v D za “přílišné přemýšlení” již slyšel, ale nikde jsem nenašel čísla.

  • 5 Anonymous // Nov 27, 2007 at 11:22

    Norimberské zákony jsou především aplikovaným talmudem.(Talmud jaksi v praxi.)
    Ostatně původ A.Eichmanna, R.Heydricha, A.Rosenberga, atd. …. a A. H. ?!

  • 6 Kateřina R. // Nov 27, 2007 at 12:11

    No, článek je to zajímavý, ale je veden jedním směrem, který autorovi vyhovuje. (To mu nevyčítám, neb nikde nepsal, že je objektivní) Mě zaujal ten začátek o Křišťálové noci, tímto “směrem” jsem nemyslela. A zní to i docela logicky. Teď je otázka, kolik bylo zapotřebí těchto radikálních sionistů, aby něco takového mohli rozpoutat. A bylo jich v Německu tolik?

  • 7 Dan Richter // Nov 27, 2007 at 13:37

    přidám taky jeden postřeh .. je již známým faktem, který příliš nechtějí šířit ve světě “klíšťata”, že třeba pogromy v Rusku na přelomy 19. - 20.století uměle vyvolali svými provokaci agenti “klíšťat” , který tam vyslal jistý pan Schiff z USA :o) .. údajně tím měli vyvolat masivní emigraci lidí postižených těmito pogromy do USA, kde měli nasbírat potřebné hlasy pro nadcházející volby amer. prezidenta (tuším, že šlo o Wilsona) .. samosebou zde už jde o trošku spekulace, nicméně chci jen poukázat, že by to nebylo poprvé, co by “klíšťata” obětovala své “vlastní” pro vlastní zájmy :o)

  • 8 Kříšťan // Nov 27, 2007 at 13:47

    Demokratický systém opravdu odhalil své chyby. Podle práva musí být náckům prošněrování židovským městem umožněno. Proto jsem taky pro monarchii. Krleš!
    A pokud jde o teorie o Křišťálové noci, každý přece ví, že za nitky Křišťálové noci tahal hlavní sionistický loutkář J. da Cimrman. Chudáci nacisti, kteří přece o Židy tak dojemně pečovali (viz např. “Vůdce daroval Židům město” = Terezín) pak byli neprávem obviňováni a to ublížilo mírumilovnému Německu natolik, že muselo rozpoutat 2. sv. válku. Zdravím nezávislá média! Hlavně nezávislá na soudnosti.

  • 9 Runner // Nov 27, 2007 at 15:00

    To Kříšťan (alias Glasfeldstein): Poslouchaj, můžou mi, prosím jich, jmenovat jiné médium, kde člověk může projevit svůj názor v případě, že se rozchází s tím “jedině správným”? A poraději mi, kdopak jim dal ten štempl že se můžou považovat za toho vopravdovýho soudnýho? Já že bych tam poslal svou Sáru. Třeba by pak taky byla tak nádherně soudná jako jsou voni… A můžou mi povědět, kde pojedli tolik vtipného šouletu? Já že bych tam taky zašel, abych pobral trochu jejich brilantního humoru. Voni jsou vtipnej jak stovka s Gottwaldem. Děkuji mnohokrát že mi určitě dobře poraděj a ponížený služebníček. Šalom…

  • 10 Dan Richter // Nov 27, 2007 at 15:16

    to Křišťan — proč tolik zaměnuje každý minulost se současností ? já vím, ono je to jednodušší , než přemýšlet nad pochybnostmi , které doslova bijí do očí a nebát se je říkat nahlas … není nad Auschwitzův syndrom v novodobém hábitu :o)

    to Runner — haleluja :o)) !

  • 11 Andrej Draganov // Nov 27, 2007 at 15:47

    O KN jsou zajímavá fakta v knize Pán myšlenek Třetí říše-Goebbels od Davida Irvinga. Ten tam píše, že za Křišťál může právě Goebbels a že Hitler a dokonce Himmler s tím nemají nic společného. Prý i Heydrich byl pobouřen touto akcí.
    Jinak, článek super,ale Bohužel veřejné mínění dělají média. Takže je to vlastně asi tak, jak řekl Gen Hackman ve filmu Hořící Mississipi: “když šerif tady odsud řekně, že se to takhle přihodilo, tak se to prostě takhle přihodilo”.

  • 12 Pepicek // Nov 27, 2007 at 17:36

    Pozorovatel . kdyby srbsti vyhnanci zacali delat atentaty na ambasady teroristu , co bombardovali jejich vlast bylo by to stejne legetimni jako terorismus anglie a usa proti nim . zrejme to bylo legalni , bez vyhlaseni valky , bez schvaleni radou bezpecnosti osn . podle me na to maji i dneska pravo na pomstu. stat se to me a moji vlasti , tak bych rozhodne jen tak necine nesedel na prdeli . taliban a al kajda by ke me chodili do uceni . zajimave je , ze za poruseni mezinarodniho prava , mezinarodni terorismus , protoze co by to asi tak jineho mohlo byt bez vyhlaseni valky , nebyl nikdo odsouzen .

  • 13 Rimsy // Nov 28, 2007 at 2:25

    Smazáno pro hloupost. Redakce

  • 14 Pepicek // Nov 28, 2007 at 2:39

    Rimsy . a ty jsi 100 demokrat . !!! demokracie zarucuje stejna prava vsem . coz ty nejsi . ale pro pochodu zidu by jsi byl pro . proc by mela mit nejaka banda privandovalcu vic prav nez puvodni obyvatelstvo ??? tebe bych rad nekdy potkal .

  • 15 Pepicek // Nov 28, 2007 at 2:45

    rimsy: …

    Smazáno pro urážení spoludiskutujícího. Redakce

  • 16 Dan Richter // Nov 28, 2007 at 3:00

    to RIMSY — mohl vědět aspoň tři pádné a rozumné argumenty k Vašemu tvrzení o lynčování a perzekuování určité skupiny lidí? !

    a mimochodem, pokud si stěžujete na to, že ten “krvelačný” nacismus je o diskriminaci, netoleranci a zvůli, v čem je lepší a rozdílný Váš osobní pohled oproti nacismu??!!hmm??
    I vy přece chcete odstranit ze světa to (nacismus), co se Vám nelíbí .. jste stejní jako ti “tzv nacisté”, ne - li horší, hrajete si na svatouška a civilizovaného člověka, přitom jste pokrytecký a horší barbar než ti ve starověku

    ale jinak nic proti Vám, respektuji Váš postoj a názor, jen se zkuste nad ním zamyslet ;o)

  • 17 Rimsy // Nov 28, 2007 at 5:58

    1 - otravujou mi a dosti dalším lidem život,při těch vzácných příležitostí,kdy se potkáme na ulici..
    2 - uznávají takovou ideologii a názory,ze kterých je mi blivno
    3 - dost málo jich je pořádně vzdělaných a zaměstnaných..v hodně případech jsou to prostě jiní cikáni.

  • 18 Heinrich // Nov 28, 2007 at 6:56

    Rimsy az jednou dospejes a nabydes zivotnich zkusenosti,tak procitnes a uvedomis si snad jak a co je ,a pred cim nas nasi predkove varovali.Delal jsem osobne pro Britskou firmu,pozdeji jsem se dozvedel ze jde o Zidy,prislo jich sem po revoluci spoustu,a uz kvuli nim upravili i zakony,de facto proti Ceskemu kapitalu a chudakum co se zivily prodejem svich vyrobku na ulici ,pomahal jim Spidla a jeho parta.To je to co mne zere,ze opravdu ve vlastnim state muzeme jit delat tak srouby do Skodovky.Vsude nas budou sledovat kamery a kdyby nedej boze ,by se ti to nelibilo tak te nekam zasijou,jak rikali komunisti,kdyz na nekoho neco nemame ,tak si na nej neco vymyslime a sup do krimu,blazince, a tak podobne.Vidim ze nastane podobna bezvychodna siruace,a frustrace, opet te slusne vetsiny naroda a to na tak dlouho nez se opet vydame do ulic.S pozdravem Heinrich W

  • 19 Arijec // Nov 28, 2007 at 6:57

    Pepicku proc nepises?

  • 20 Rimsy // Nov 28, 2007 at 7:13

    Heinrich : Nevidíš to až moc černě?Nebo to asi zbytečně přeháníš a pak je člověk akorát nasraný…Já to tak zle tady nevidim.Já tedy dělám v menší firmě a ta je jasně česká.Pravda je,že mě by nevadilo dělat ani pro cizí firmu,nějak v tomdle problém nevidím.Pravda já sám nejsem čistý Čech,mám totiž otce původem z jiné země (naukamenujte mě za to:-)),ale nemyslím si,že bych tím tédle zemi škodil nebo něco podobného.SŠ mám,pracuju celkem slušně,tak co těm náckům na mě vadí??oblečení či vzhled??nejsou vadný??

  • 21 Rimsy // Nov 28, 2007 at 7:16

    Navíc oblečení nosím značkové (značky,které donedávna také noslily) a žádného kohouta či dready taky nemám…no prostě nemám je rád:-((

  • 22 Heinrich // Nov 28, 2007 at 7:27

    Clovece koho vlastne nemas rad?Nejak ted nechapu.Myslis ty co chteli projit tim starym Zidovskym mnestem.?Jinak samozrejmne te chapu,ty jsi neprozil cast zivota s generaci ktera pamatuje jinne casy nez Bolshevismus,a vi co se u nas delalo a pro jake dobre veci si sem jezdili i ty Nemci pred valkou,o vyhlasenych zabavnich podnicich ani nemluve.A nase vyrobky co co se schaneli po celem svete pod znackou made in Czechoslovakia,bohuzel generace ta, uz odchazi ,tam odkud neni cesty zpet.Samozrejmne jsem cekal vice,ale mas pravdu zaplat pambu za to co tu mame.Jinak mne mrzi tisice promarnenych zivotu,zdevastovaneho a ukradeneho majetku a degenerace obyvatelstva,za ty leta v Bolsevismu.Muj vzor asi uz jen ve snu zustava nas stat do roku 1948,ze zahranici jen Bavorsko a Rakousko.To je tak vse,chapu uz ze ze vse je nenavratne zracene.Co si udelate to budete mit.jenom aby se vam to libilo.

  • 23 Al Jouda // Nov 28, 2007 at 8:17

    Autorova konstrukce o původcích Křišťálové noci připomíná současné mystifikace islámských fanatiků o příčinách a původcích tragedie z 11.září 2001 v N.Y. Takovou konstrukci snad nebyl schopen vymyslet ani Hitler. Němci šli po majetku Židů a neštítili se žádných prostředků. S těmi bohatými se museli svézt i ti chudí, aby se rasovou teorií zamaskovala kolosální zlodějna.

  • 24 Rimsy // Nov 28, 2007 at 8:52

    Ano myslim ty co tam chtěli projít…a ty co snimi mám problémy na ulicích města - ti sami náckové…no pravda bolševika jsem zažil opravdu jako to nejmenší dětátko:) díky bohu.Rodina komunisty nesnáší tak jsem jejich názor převzal vlastně taky…a stou českou výrobou to je pravda,naposledy jsem něco made in cs viděl na svám malém autíčku škoda 120 jako dítě…a máte pravdu je to škoda,ale lepší už to asi nebude:-(,ale nejsem žádný vlastenec vlastně ani nemůžu být:).

  • 25 Heinrich // Nov 28, 2007 at 9:56

    Pane Rimsy navstivte Narodni Technicke muzeum na Letne,tam je videt jak jsme perfektne zacaly,skoda 120- byl spis ubohy konec.To AL JOUDA ,kristal nacht mne pripomina unor 1948,taky ukradni co muzes.Jenom jeste kminulosti ,ve Fasismus verilo jako ve zpravnou vec miliony lidi,byla to doba totiz podobna soucasnemu vladnuti u nas,a tak lidi chteli zmnenu…..,v Nemecky NAcismus verili vetsinou jen Nemci-viz legenda o Master rase.Na jednu stranu se da Nemecko a Rise obdivovat,na druhou zatracovat.Ale muj nazor je takovi,ze kdyby nebylo Nemcu,tak Fasismus Italskeho typu prisel do vetsiny statu,tohle Nemci proste nezvladly,a to ze si ze svima rasovima debilitama akorat proti sobe postvali kde koho,misto aby lidi vsech statu nadchly pro svoji vec-Narodne Socialistickou Revoluci,to pak vedlo k udalostem v Rusku,protoze ruskemu vojaku pak uz bylo jedno,jestli ho daji s rodinou chcipnout do gulagu,nebo Nemec ho necha splynovat v koncentraku.To se rika i v Bavorsku.

  • 26 Runner // Nov 28, 2007 at 14:11

    To Heinrich: Panu Rimsimu návštěva TM v ničem nepomůže, protože, jak sám píše, ani nemůže být vlastenec. Vlastencem nemůže být zjevně proto, protože není Čech, je to mulat a jeho taťka je negr. Samozřejmě že on za to nemůže, může za to jeho mamka a její rodiče, protože jí měli vysvětlit, že mít dítě s negrem není dobré pro nikoho, především ale ne pro ni samotnou a pro její dítě. Jediné co toto dítě v životě čeká jsou nedůvěřivé pohledy okolí, ústrky, pocit odcizení a strachu, pocit že nikam pořádně nezapadne, protože v každé skupině lidí okamžitě upoutá pozornost svou “jiností”. Jediné co čeká jeho mamku, jsou odsuzující či udivené pohledy okolí nebo falešně předstíraný nezájem pokaždé, když se se svým manželem objeví v nové společnosti. Navíc u negrů je mnohem vyšší procento rozvodovosti a mimomanželských potomků než u bílých, je zde tedy mnohem větší pravděpodobnost, že se milý taťka jednoho dne sebere a zmizí v Holandsku nebo v Anglii a mamku s mulátkem zanechá v Česku. V lepším případě jí pak pošle sem tam nějaké peníze nebo se 1x za rok objeví na týden, užije si sexu a zase odjede. Prostě chudák kluk se teď musí cítit nepříjemně a říká si “jak já jsem k tomu přišel” a “vždyť jsem jim nic neudělal, tak proč se ke mně takhle chovají”. A od toho už není daleko k nenávisti. Ale to je od něj přirozená reakce, stejně jako je přirozená reakce okolí, když vidí něco cizího, co tam jaksi nezapadá. Jediné “nepřirozeno”, jímž to všechno začalo, je pohlavní styk s negrem, jenž se odehrál kdysi před nějakými 25ti lety.

  • 27 Pepicek // Nov 28, 2007 at 15:33

    Rimsy : a co si vlastne zac ???

  • 28 morpheus // Nov 28, 2007 at 18:54

    po precteni clanku o mladych nacionalnich ,,demokratech,, si jiz o tomto webu nedelam prazadne iluze.
    jedna se totiz o dalsi nacky jez se jen libive maskuji za ceske nacionalisty a moc nechybelo abych jim na to puvodne i skocil.

    ostatne co asi tak mohou byt MND kdyz jim sefuje erik sedlacek alias sedlis diehard………..

  • 29 morpheus // Nov 28, 2007 at 18:59

    ……a prijmeni autora tohoto clanku je vskutku priznacne:-)))

  • 30 Pepicek // Nov 28, 2007 at 20:45

    je jedno co jsou , ale maji pravdu .

  • 31 Rimsy // Nov 29, 2007 at 1:24

    Pepicek : No Čechořek co poslouchá hardcore a elektrický rachtárny…

  • 32 Heinrich // Nov 29, 2007 at 2:10

    Jenom takova zajimavost,Neustale hulakani frazi Nic nez narod a tak podobne,nic neresi.Pokud bych se mnel priklanet k myslence Narodniho socialismu,tak musim uznavat i politicky program strany nebo sdruzeni,coz nasim NAci……nejak nedoslo,protoze hlasit se k programu treti rise proste nejde.Nejak mne chybi u CS nacku,jasne vysvetleni toho ceho by chtely dosahnout.Ja osobne se klonim k zakonum ve prospech naseho statu a naseho hospodarstvi a nasich lidi.Je to nase zem a my si mame pravo zde udelat takove zrizeni ktere nas mravne a duchovne bude povznaset a ne deptat.Asi mam stejne nazory na vec jako treba Albert Speer,nez se zacal podilet na budovani Rise.De facto,stat kteremu utikaji lekari,odchazeji policiste,vsude je korupce,potraviny jsou na hranici konzumovatelnosti,cizi mafije,vlastni mafije atd,a vlada darebaku bez kousku cti a slusnosti.To vse smneruje jen k tomu,ze pocet nespokojenych obyvatel se zvysuje.Lid chce rad a poradek,trocha discipliny pro mlade lidi a kurz spolecenskeho chovani by take neskodil.Ale chapu ze spolecnost nema kde brat prikladu.Rakousko je na tom v tomto ohledu daleko lepe.Samozrejmne pak ale bude dochazet k tomu,ze se takzvana demokracije zacne zajidat vice a vice lidem a budou se snazit hledat autoritativni vladu,coz zatim bohuzel nabizi jen KSCM,jina alternativa chybi.Je to vlastne neschopnost Ceske Nacionalisticke sceny se spojit a sjednotit pro novy stat.Take to ,ze zde neni zadna vudci osobnost ktera by se postavila do cela, z jasnym programem je naprosto zarazejici.

  • 33 Freya // Nov 29, 2007 at 3:25

    Takže když má někdo pravdu, je to automaticky neonacista a pryč s ním? A kdo tady odsuzuje lidi jen pro to, co jsou a žádnou pravdu nehledají? Nějak se nám to začíná zamotávat…

  • 34 Rimsy // Nov 29, 2007 at 4:04

    Včem mají pravdu?A se svým přístupem si myslí,že něco změní??Většina mladých je opravdu nemusí:-)).

  • 35 Heinrich // Nov 29, 2007 at 4:39

    Freya,,,prosim definuj presne co je neonacista???Pokud ja bych se hlasil k tomuto hnuti,musim uznavat Nemecko ,az Nackove vyhrajou,jakou jedinou zemi,podilet se na vzniku 4Reich,uplatnovat rasove zakony,socialni a geneticke inzenyrstvi,nemilosrdne likvidovat vse,a kohokoliv , kdo by se stavel proti rozvoji 4rise,uznavat Nemce jako Arijce,kteri jedini jsou urceni byt nadrasou nad ostatnimy.A pomahat vytvorit superstat kdy osobnost cloveka,bude vzdy podrizena autorite statniho nacistickeho programu a centralniho Risskeho rizeni.

  • 36 Heinrich // Nov 29, 2007 at 5:17

    Sakra ,ale mozna by mne to nakonec bavilo,rano by v TV a rozhlase pousteli Wagnera,hlasatelka Novy by byla pekna blondyna s modryma ocima,cista a oblecena v uniformne Allgemeine.A ne zadny Morotenng.Nepotkaval bych na ulici bezdomovce,Romy,kriminalni zivli,vsude by bylo bezpecno,Prag by byla slavnostne vyzdobena a cista,proste Arijska.Na kazdem rohu ulice by stal gardista a popral by mne dobre rano.V praci by mne privitali a pak by jsme se pustili do budovani rise.NA dovolenou bych jezdil do zabranych uzemi.Unsere volk by byl stastny,vsichni by mneli praci a plat garantovany statem.O stare soukmenovce by se starali v nadhernych sanotirijich.Lekarska pece spickove urovne pro kazdeko Arijce zdarma. A tak dal ………………

  • 37 morpheus // Nov 29, 2007 at 7:00

    ,,Takže když má někdo pravdu, je to automaticky neonacista a pryč s ním? ,,

    nikoliv,ovsem pokud ma zrovna pravdu neonacista je jim hlasana pravda bezcenna a pryc s nim stejne jako ve vsech ostatnich pripadech.
    hnedemu moru nelze popravat sluchu jen pro to,ze ma zrovna pravdu!

  • 38 Andrej Draganov // Nov 29, 2007 at 13:23

    morpheus:já si o tomto webu nedělám iluze už hodně dlouho.Je jasný,že ho dělaj xenofobové,extrémisté,fašisté ba řekl bych kryptonacisté.To je evidentí. Linč na ně!

  • 39 Heinrich // Nov 29, 2007 at 15:30

    Hele Draganov ja za to ale nemuzu,ono to prislo samo,jenom okolnosti tomu pomohly.

  • 40 Heinrich // Nov 29, 2007 at 15:33

    To Draganov ,,,ja za to ale nemuzu,ono to prislo samo,jenom okolnosti tomu pomohly.

  • 41 Andrej Draganov // Nov 29, 2007 at 15:54

    Heinrich: co jako přišlo samo?

  • 42 Runner // Nov 29, 2007 at 16:40

    Morpheus: “Hnědému moru nelze popřávat sluchu jen proto že má zrovna pravdu”. No to je perla:-)) Soudruhu, cítíte se dobře? Takže když vám nějaký hnědomorec řekne: “Běž z té silnice, jede na tebe auto”, raději se necháte zajet, jen abyste nepopřál sluchu “hnědému moru”? Vy budete asi pěkný exot! :-))))

  • 43 Pepicek // Nov 30, 2007 at 0:14

    proc by mu to nekdo rikal , my uz ho moc dobre zname . nakonec , to auto budu ridit ja , a ne pomalu .

  • 44 Dan Richter // Nov 30, 2007 at 9:25

    prostě Morpheus a RImsy jso typickymi priklady novodobych fanatiku … než aby se otočili ke slunci a nechali dopadnout jeho paprsky na svou tvář, radši se budou točit ke stínům a namlouvat si, jak jsou pokrokový a liberální

    RUNNER — s tim nic nenaděláme .. lidé jdou do propasti a hromadně z ní skáčou a považují to za pokrok a civilizovaný projev :o) .. a všechny, kteří řeknou, že je kravina skákat z té propasti, odsoudí hned jako kacíře a dělají z nich méněcenné tupce a adolescenty :o)

    je třeba se povznést a když už většina leze do té propasti , tak my, co máme natolik soudný rozum, že tam nejdeme , bychom měli co nejvíce lidem ukázat , jakou to dělají kravinu , i za cenu, že z nás budou dělat tupce a kriminálníky :o)

  • 45 Heinrich // Nov 30, 2007 at 15:10

    To Draganov,ty okolnosti co mne utvorili .Ted davaji v TV krev zmizeleho-podobny pribeh jsem prozil ja sam za Bolsevika,to je to co mne dotvorilo a svoje nazory nikdy nezmnenim.

  • 46 nungurnacidge // Feb 9, 2008 at 18:47

    I’d prefer reading in my native language, because my knowledge of your languange is no so well. But it was interesting! Look for some my links:

Leave a Comment