Napsal: František Červenka
V dnešním věku Nového světového protikřesťanského řádu snad není většího terče než tradiční rodiny. Právě tradiční rodina je uchovavatelem normálního zdravého společenského řádu, ale také místem obrany hodnot. I rodiny, které nejsou křesťansky založené, tvoří pro věrozvěsty nového pohanského řádu potenciální nebezpečí. Z důvodů ochrany svého potomstva se nedívají tyto rodiny příliš nadšeně na experimenty, kterým je společnost již řadu let vystavována. Jak pravil Karel Marx, jeden z radikálních prosazovatelů Nového světového řádu, nejprve je třeba zničit křesťanskou morálku, která je základem, na němž společnost stojí, a zbytek se již zhroutí sám. Přesně tímto se řídí i dnešní liberální služebníci, ovládající u nás stejně jako v celé Evropě většinu médií. Je třeba uznat, že postupují krok za krokem bez ohledu na změny vládnoucích koalic, či mezinárodní situaci.
Pracovními nástroji těchto bořitelů starého dobrého světa jsou všechny mediální prostředky. Je jasné, že bez okultního zázemí těchto „novodobých čarodějů“ by nic takového nebylo možné. Pracují především prostřednictvím reklamních agentur, PR agentur a obrovského kolotoče peněz, které se v této sféře točí. Krok za krokem jdou za svým cílem, který není nic menšího než totální odstranění jakýchkoli křesťanských principů z veřejného života a především ze života mladých lidí. Zvláštní pozornost je tedy soustředěna na děti a mládež. Z nich potom jsou pod zvláštním dohledem zvláště dospívající dívky. Tam je totiž pro tyto „služebníky pyramidy“ zvláště vhodná půda pro získávání duší. Vědí velmi dobře, že setba, kterou zasejí do dívčích duší, bude růst později i v jejich potomstvu.
Jedná se o věčný zápas o duše, což je první povinností křesťana. Nejen starost o svou duši, ale také o duše všech lidských bytostí, zejména těch bezbranných. Evangelia se v této záležitosti vyslovují zcela jasně. Bohužel právě v této věci vidíme ze strany církevních představitelů největší deficit. Tato záležitost se nedá řešit pouze pořádáním i když velmi potřebných táborů v přírodě. Zde je třeba vystupovat velmi tvrdě a na obhajobu použít nejen slovní obranu, ale také zmobilizování katolických věřících a zorganizování účinného odporu. To v současné době bohužel vedení Církve nedělá a na rozdíl od situace např.v USA, kde vlivné organizace křesťanů umí zvrátit rozhodnutí mediálních bossů, jak jsme toho byli svědky např. při vystřižení scény ukřižování z Madonina koncertu, se neumí za své ovečky účinně postavit. I vlivné televizní stanice jako je CBS museli v tomto případě kapitulovat před tlakem křesťanských organizací, které pohrozily, že v případě odvysílání křížové scény vyhlásí bojkot na všechny výrobky, které reklama na této stanici nabízí. Poté televize rozhodla o vystřižení této scény.
U nás mají bohužel televizní stanice volné pole k destruktivnímu působení na mládež. Všudypřítomná propagace pornografie, která se pomalu stává normou všech odvysílaných večerních pořadů, jde ruku v ruce s „provokativními“ reklamními šoty a zvrácenou kulturou, která je vydávána za umění od rána do večera. Naposledy oslovila české divadelní diváky nová „neotřelá“ verze Mackbetha s nahými herci. Takovýchto příkladů najdeme v poslední době celou řadu. Tanec opilých zbohatlíků na hrobech českých legionářských hrdinů na Vítkově je jen smutným dokladem, kam až je novodobá „šlechta“ ochotna ve své perverzi zajít. To, že akce byla narozeninami manželky středočeského hejtmana Ing. Petra Bendla, místopředsedy ODS, jen dokládá hloubku společenské propasti v které se nacházíme.
Nedávná snaha jiných zbohatlíků, kteří chtěli oslavovat narozeninovou párty přímo na Karlově mostě, se naštěstí pod tlakem veřejnosti podařila zhatit. Osobně to považuji za velké vítězství zdravého rozumu, které ukazuje, že cesta zpět ještě existuje, je třeba se ale na ní vydat s odvahou a odhodláním co nejdříve, neboť zítra již může být pozdě. Ukázalo se to před nedávnem v Gdaňsku, kde se spolužáci před celou třídou o přestávce pokusili znásilnit spolužačku a ještě si to celé natáčeli kamerou. Dívka ponížení nepřenesla přes srdce utekla ze školy a spáchala sebevraždu. V Polsku dnes uvažují o řešení situace znovuzavedením oddělených tříd a většími pravomocemi učitelů. I u nás bylo v uplynulých letech mnoho tragedií způsobených šikanou, která vyrůstá z ovlivňování mládeže médii především televizí.
Stačí si zapnout teletext na Nově či na Primě v jakoukoliv denní dobu a ihned se Vám objeví tzv. erotické stránky Erika, které umožňují číst nejvulgárnější porno seznamku i školním dětem. Stačí, aby si při sledování dopoledního kresleného filmu jen zmáčkly knoflík na ovladači. Není možné, že si toho zatím nikdo nevšiml. Je to úmysl, malý krůček „černých služebníků“, jak zatáhnout dětské nevinné duše do svých temných tenat.
Někteří apokalyptici tvrdí, že již nemá nic cenu. Je třeba jen nechat věci zvolna plynout ke svému konci a usilovat o vlastní spásu. To ovšem nevylučuje odhodlání k boji. „Buďte lstiví jako hadi a čistí jako holubice,“ nabádá nás Kristus. Několik málo příkladů z poslední doby ukazuje, že bychom si tato slova měli vzít k srdci a odhodlaně se postavit odvěkému nepříteli.
zdroj: Národní tisková agentura




35 responses so far ↓
1 Wolf // Nov 25, 2006 at 8:06
váš článek je plný křesťanských superlativů, jako věřící člověk nechápu že můžete dávat za příklad americké křesťany kteří ve svém fanatismu dokážou i silně nenávidět - příklad pan Bush a jeho křesťanská fanatická klika uprostřed republikánů. Jinak co se týče rozpadu rodiny, je to zcela nepřirozený vývoj a ovoce s tohoto stromu bude prohnilé.
2 uppercut // Nov 25, 2006 at 10:19
Netuším o jaké pornografii to píšete, asi si ten pojem vykládáte trochu jinak než tomu je ve skutečnosti. Co vám zdá nepřirozeného na nahém člověku? Je to 1000X přirozenější než prezentace násilí (formou akčních seriálů a pc her) jako normálního vzorce chování…
3 Václav // Nov 25, 2006 at 12:03
Je to mnohem složitější. Např. v USA nařídili počítačově zmenšit poprší Kiery Knightley v jednom filmu (ještě před “Piráty”). Protestovat proti nahotě, nebo silikonovému “vylepšení”, to chápu, ale upravovat počítačem přirozené tvary, to je nesmysl. Maddonino ukřižování a náš Medvídek jsou spíše projevy nepochopení symbolu kříže.
V jedné věci však stojím na straně autora, jsou to příliš provokativní reklamy, zvláště ta na teletextu Novy a Primy. To by nemělo být v denní dobu takto přístupné.
4 Defender of Patria // Nov 25, 2006 at 13:43
ja sice nejsem verici ale souhlasim ze moderni trend povazovat ruzne uchylky za normalni me opravdu pekne se….
moralni upadek byl v dejinach vzdycky priznakem zacinajiciho konce (rim,egypt…) a proto uz je nacase abychom se aspon pokusily postavit se zase na nohy alespon proto aby se nereklo ze evropa padla bez odporu
5 Tudor // Nov 25, 2006 at 15:14
Je to nejapný žert, nebo má inkvizice skutečně ve svých řadách takové plkaly?
6 JWP // Nov 26, 2006 at 6:29
Mám dojem, že súčasná kresťanská morálka viac škodí než prospieva. Vlastne je to tak, rodina ako základ spoločnosti a kresťanská etika spolu len veľmi málo súvisia. Fungujúca rodina vôbec nemusí byť založená na kresťanských základoch a princípoch.
7 Radola // Nov 26, 2006 at 9:45
Tak to já si myslím pravý opak,ač nejsem věřící a jsem dosti protikatolicky vyhraněn,mám pocit,že dnes je doba,kdybychom se měli právě k onomu křesťanství nějakým způsobem přiklonit.Důvody jsou zcela zřejmé,jsme Evropané,křesťanství máme jaksi v krvi,jde jen o formu tohoto vyznání,každý může být křesťanem dle svého-je to metafora,ale doufám,že to není moc krkolomné.
Islám roztahuje nad Evropou svá “ochraná” křídla,být křesťanem(i jen dle svého),by mohlo být aspoň nějakou obranou!
8 ... // Nov 26, 2006 at 12:25
Co likviduje rodiny nejvice je financni nejistota vetsiny obyvatel. Moje rodice mne a bratra meli za socialismu a pak, kdyz to padlo tak se na dalsi uz nezmohli. Dnes jsou prilis stari a unaveni z nas obou, aby o tom vubec uvazovali. Mam kamarada a ten ma brachu zenace. Jeho zena ma jedno dite z predchoziho vztahu a dalsi si dovolit nemohou. Otec ma sekretarku, ktera je docela pekna, ale v 35ti nema ani chlapa ani dite. Buh vi jak to ma v hlave srovnany az na jeji praci. Ja taky nikoho nemam, protoze jsem prilis obycejny a vetsina zenskych dneska snad ceka na prince s Porschetem a barakem. Muj otec ma Porsche a barak a tak musim pockat az zdedim. Jinak nasili a sex jsou dobre zpusoby kontroly obyvatelstva. Horsi je to s vychovou deti ve skolach. Kolik dnesnich capartu dela neco prospesneho? Dava jim stat nebo rodina moznost delat neco prospesneho? Lide jsou demoralizovani a muze za to levicacky experiment, ktery tu byl 40 let a s vraci se v podobe CSSD a strany zelenych. Pryc s levicaky a obnovte v lidech jistotu a budou rodiny vzkvetat…
9 Marian // Nov 26, 2006 at 12:46
Radola: Souhlasím, dokonce uvažuji o pokřtění (zatím bohužel nejsem).
Na jednu stranu cítím, že Bohemia je pohanská, ale v současné době se Islámu dá vzdorovat jenom křížem….
10 Defender of Patria // Nov 26, 2006 at 15:17
kdyz vono krestanstvi uz neni co bejvalo

chtelo by to nakou krizovou vypravu
11 František Nonnemann // Nov 26, 2006 at 15:50
Křížové výpravy, to je to, co se mi na Církvi vždy líbilo. Neříkám, že všechny, ale třeba boj o Palestinu proti nevěřícím určitě ano.
12 Adast // Nov 26, 2006 at 16:17
Radola: naprostá totální shoda! Lépe bych to nenapsal. Pouze bych podotkl, že jsem věřící, ale také dosti protikatolicky vyhraněn.
Každopádně katolická církev se stala poskokem NWO, jedinou jistototu spatřuji v pravoslavné církvi.
13 r.k // Nov 27, 2006 at 5:45
mala technicka pripominka pro vac-lava: v usa “naridili” pocitacove ZVETSIT poprsi kiery knightley na plakatu k filmu ¨”pirati z karibiku” , nikoli zmensit. to vrha na cely pripad uplne jine svetlo
14 fasces // Nov 27, 2006 at 5:58
Adast: Katolická církev se po 2.vatikáském koncilu hodně přilonila k liberalismu, pod vlivem zednářů. Jedinou naději spatřuji v lefebvrismu.
15 Adam Kovář // Nov 27, 2006 at 6:06
r.k.: myslíte tohle: http://www.super.cz/vtipky/5492-kde-priroda-ubrala-grafik-prida.html ?
16 Defender of Patria // Nov 27, 2006 at 8:30
adam kovar: hehe ta je plocha jak prkno
17 mš/NM // Nov 27, 2006 at 8:47
Adast: Nemám nic proti pravoslaví, ale zdá se mi, že se začíná šířit pojetí církví jako politického instrumentu; pokud věřím, je všechno v pořádku. Pokud ale “věřím”, protože chápu církev jako politický nástroj, je to špatně.
Potíž minulosti je právě v tom, že celá řada myslitelů, kteří se za církev rvali, byli ve skutečnosti agnostici (typicky Maurras).
Myslím si také, že by stálo za to ověřit si, nakolik Stříbrný, Gajda nebo Kramář praktikovali, a nakolik brali svou příslušnost k pravoslaví jen jako politickou manifestaci.
18 Václav // Nov 27, 2006 at 9:23
r.k.: Toto bylo ještě před piráty, Kieře předělali čtyřky na jedničky.
mš/NM: Samotnou převahu křesťanství nad pohanstvím lze interpretovat jako politický kalkul císaře Konstantina.
fasces, Radola: I Lévébvrismus a pravoslaví jsou politické nástroje, pravoslaví Putinův a léfébvrismu se chytají mimoevropští křesťané, aby takto odůvodnili svoji snahu ovládnout Evropu. Je třeba si uvědomit, že nejvíce mší tridentského ritu se slouží v Číně a USA.
19 mš/NM // Nov 27, 2006 at 9:45
Václav: s tím lefebvrismem to moc nechápu - chcete tím opravdu říct, že věrnost Tradici je čínským nástrojem k ovládnutí Evropy?
To už mi jako mnohem větší nebezpečí v současné době připadá padělaný Adidas.
20 Fon // Nov 27, 2006 at 10:00
Václav-Putin je hanbou a spájať ho s pravoslávím je nebezpečné. Tento KGB pozval provokatéra Wojtylu, vytvára strategické partnerstvá s Čínou, KĽDR. Skutky a nie falošné slová.
21 Fon // Nov 27, 2006 at 10:04
mš-lefébvristi neuznávajú pápežov alebo len ich náboženskú revolúciu?
22 Bandera // Nov 27, 2006 at 10:41
Defender of patria: tak to je projev opravdu hodný inteligenta. Nechci se projevovat jako nějaký mravokárce ale od člověka s takovým nickem bych očekával kritiku zaměřenou spíš na duši ženy. Třeba takovouhle: Silně materialisticky založená osoba, ochotná pro mrzký dolar pózovat polonahá ve filmech šesté kategorie.
23 fasces // Nov 27, 2006 at 10:43
Fon: Lefebvristi papeže uznávají, neuznávají však ORDO NOVUM - nový ritus katolické mše, zůstavají věrni tomu, co zde bylo před tím tradičním Tridentskému ritu.
24 fasces // Nov 27, 2006 at 10:43
http://www.fsspx.cz/index.html
25 Defender of Patria // Nov 27, 2006 at 10:56
bandera: a sakra tys mi to natrel
ulozim si pokani a polepsim se
26 Wolf // Nov 27, 2006 at 13:39
Asi sním špatnej sen, proč prosazovat Lefébristy? Křesťanství prochází vnitřní transformací stačí jenom s Kristem vykročit a ne o to vést hovory. A II. vatikánský kocil byl smysluplnou reformací uvnitř katolické církve.
27 mš/NM // Nov 27, 2006 at 15:40
Wolf: Nikdo nepopírá, že byl koncil potřebný, ale proč ty konce?
Ostatně stačí připomenout, kdo stál za NOM - zednářský farář (tj. automaticky exkomunikovaný), který si vzal na pomoc partu protestnatů.
28 kosigin // Nov 27, 2006 at 16:05
Wolf:II.vatikánský koncil byl těžký útok na postoje a chápání hodnot.
29 Wolf // Nov 27, 2006 at 16:18
To že se nenaplnil II.vatikánský koncil dopodrobností je důsledek zpátečnictví mezi těmi kdo vedou, kam své stádo vedou o tom mám pochybnosti? Znám obyčejné katolíky a jsou to jednotlivci se svými osobitými pohledy na víru ne dav za který hovoří někteří kněží. Já sám jsem v té části které se říká protestanská ale mnohé i samotný základ víry přebírám od bratří katolíků. A pak je tam osobitý pohled na reálnou víru v praxi, té se dá porozumět pouze pokud jste na cestě s Kristem.
30 Shooter // Nov 28, 2006 at 15:25
Václav: Docela by mě zajímalo, kde Keira Knightley vzala čtyřky, které jí předělávaly na jedničky.
Těžko se hledá herečka, která má menší prsa než-li Keira Knightley.
31 Václav // Nov 28, 2006 at 18:01
Shooter: Četl jsem to na internetu.
fasces: Čtu ten Holečkův svazek. Znám ho osobně, takže mohu potvrdit, že je schopný, inteligentní a umí leckoho přesvědčit. Obávám se, že je tak schopný, že se NIKDO nedozví, na které straně stál (stojí) skutečně a co předstíral (předstírá).
32 Shooter // Nov 29, 2006 at 10:04
Václav: A nešlo by to nějak dohledat?
Mě prostě nejde do hlavy, proč by někdo zmenšoval něco, co prakticky zmenšit ani nejde, a to poprsí K. Knightley.
Na ní matka příroda, bohužel, hodně šetřila http://www.super.cz/klepy/5887-knightley-a-johansson-pozovaly-nahe.html
33 Václav // Nov 29, 2006 at 11:57
Shooter: Je to nedůležité, dohledávat to nebudu.
34 gemars // Jul 7, 2007 at 10:39
Nejsem křesťan, ale je to dobrý způsob, jak se bránit, teď už zřetelné hrozbě jménem islám. Menší křížová výprava čítající tak 50,000,000 vojáků z celé Evropy ve jménu “osvobození Jeruzaléma” a “ochrany” před islámem by nebyla na škodu
35 Miloš // Jan 27, 2008 at 2:19
mš/NM:lze souhlasit s názorem , že církev by měla být apolitická, ovšem musíme se ptát, kdy? Ve kterém časovem předělu. od-do. Už minulost nám ned´vala příliš mnoho příležitosí. Dnes naopak církev pociťuji jako příliš stojíci stranou od toho co se v Evropě i jinde ve světe děje. Cirkev nemůže stát stranou a nemít vedoucí roli v boji proti relativismu a Islamu. Kdo ještě?
Leave a Comment