Altermedia ČR
Altermedia ČR: „Ideologická převaha je důležitější než parlamentní většina…”


Kterak dospěti ke krachu vlastní civilizace

July 2nd, 2008 · Diskuze (52 Comments)

Email This Post Print This Post

Napsal: Jan Skácel

Den 28. června je spjat se dvěma historickými daty. Podle pravoslavného kalendáře se jedná o den 15. června, který je spojen se svátkem svatého Víta. V Srbsku je nazýván Vidovdan. V tento den, před osmdesáti šesti lety, podlehl v Sarajevu následkům atentátu následník trůnu rakousko-uherské monarchie, František Ferdinand D´Este. O pár týdnů později, na svátek svaté Anny, připadající podle našeho kalendáře na den 26. července, vypukla 1. světová válka se všemi z toho vyplývajícími nedozírnými následky. V tentýž den, Léta Páně 1389, byla svedena mezi Turky a Srby bitva na Kosově poli, která na dlouhou dobu poznamenala osud bratrského srbského národa. A v tentýž den roku letošního se rozhodli uspořádat homosexuálové a lesbičky jakýsi svůj mezinárodní den, který chtěli završit pochodem.


V našem státě si k této akci zvolili Brno. Tento záměr však narazil na jistý nesouhlas, a tak některé politické strany a občanská sdružení chtěly odpovědět protidemonstrací, samozřejmě pokojnou. Páni radní ve svém velikášství snoubeném s pohodlností reagovali zákazem. Zřejmě chtěli dokázat, že jsou stejně velicí a nekompromisní jako jejich kolegové v Plzni a Praze. Výsledkem byl neuvěřitelný chaos, nezvládnutí situace a zmatené reportáže příslušných sdělovacích prostředků, které opět dokázaly jen to, že umí, a to ještě zcela špatně, desinformovat. Oni totiž nedovedou o celém dění napsat ani pořádnou reportáž.

Druhý den se sejdou před televizní obrazovkou předseda KSČM pan Filip a ministr vnitra pan Langer a žoviální se baví o tom, kdy zakážou Národní stranu. Nebyl jsem v Brně. Toho dne jsem se zúčastnil pravoslavného křtu syna svého přítele a do večerních hodin jsem pak seděl v příjemné společnosti v útulné hospůdce. K tomu, abych si udělal obraz o tom, co se dělo v Brně, mi však stačily tři delší telefonické hovory a jedno náhodné setkání s účastníkem, který mi v několika větách vysvětlil chod událostí. Jednotlivé podrobnosti přímého střetu mi samozřejmě známy nejsou, jejich příčiny samozřejmě ano.

Nyní k těm jednotlivým protagonistům. Národní strana se rozhodla přes zákaz účastnit se symbolicky, a navzdory dnes již více než tisícové členské základně, obeslala tuto akci pouze třiceti účastníky. Toto číslo potvrzují Lidové noviny, Právo hovoří o deseti. Její členové se chovali naprosto pokojně a nesli transparenty vyjadřující nesouhlas s akcí gayů.

Když pan Filip v televizi požadoval zákaz Národní strany, vyjádřil se o brutálních akcích, zapomněl však říci, kde a kdy se jich tato strana dopustila. Jako relativně úspěšný a vzdělaný právník ví, že by měl také předložit konkrétní důkazy. To samozřejmě neučinil. Místo toho uváděl akce, kterých se vůbec Národní strana nezúčastnila. A pokud se týče 1. května 2007, tak tam mezi narušitele patřila jeho mládež, ne Národní strana, navíc ani tohoto shromáždění se Národní strana nezúčastnila. Po vzoru všech svých komunistických předchůdců obrací pravdu naruby. Nakonec ale – co může kdo chtít od člověka, který se politicky hlásí k takovému vrahovi, jako byl Klement Gottwald, který na základě vlastního rozhodnutí poslal na smrt koncentráčnici Miladu Horákovou, ženu a matku tehdy šestnáctileté dcery, právě tak jako na jeho rozkaz šlo pod šibenici jedenáct jeho nejbližších spolupracovníků?

Toto rozhodnutí, dle renomovaných historiků pocházelo jen od něj a pouze jej sdělil předsednictvu KSČ. Ti ostatní mlčeli a souhlasili. Takový Rudolf Slánský souhlasil v roce 1950 v případě Milady Horákové, za dva a půl roku se celá záležitost vedle těch dalších deseti týkala i jeho. Inu, ne nadarmo prohlásil Lenin, že „my komunisté jsme lidé zvláštního ražení.“

Skutečnost, že ČT ještě den poté, (teletext ČT č.. 114) uvedla, že většina demonstrantů byla příznivců Národní strany, pana Filipa nikterak neomlouvá. Měl si to jít laskavě ověřit. Toto sdělení ČT je klasická ukázka toho, jak je občan informován a jaké má ČT reportéry. A, aby bylo veselo, tak tuto zprávu ještě přetiskly v pondělí v upravené formě Lidové noviny. Zde hovoří o 150 narušitelích, při čemž většinu měli tvořit členové a příznivci Národní strany. Tato zpráva nese titul: „Langer pohrozil, že rozpustí Národní stranu.“ V článku, který je umístěn bezprostředně nad výše uvedeným titulkem, se pod nadpisem „Duhová vlna pod palbou“, píše : Tři desítky příslušníků Národní strany kráčející 100 m před průvodem vyjádřili své pohoršení jen transparenty s hesly typu: ´Bráníme hetero rodinu.´“

Jistě, naprostý novinářský Kocourkov jedněch novin, v jeden den, na jedné straně. K čemu je šéfredaktor těchto novin, nevím, zřejmě však jeho cizokrajní majitelé a chlebodárci jsou s touto prací naprosto spokojeni. Korunu všemu nasadil pak v deníku Mladá fronta Dnes pan redaktor Jan Jandourek, když označil všechny národovce za devianty. Já to chápu, chtít hájit vlastní národ se v očích kosmopolitů považuje málem za zločin. A ještě ke všemu, když z popudu Národní strany se vytvoří Národní garda, která dokáže ve škole, umístěné na okraji Karlových Varů, se souhlasem rodičů uhájit bezpečnost českých dětí a to ve chvíli, kdy policie selže.

Já zde neviním policii, je jich opravdu málo a bude to zřejmě ještě horší. Jenže pan ministr vnitra místo, aby zpytoval svědomí a uvažoval, jak vše napravit, hledá cesty, kterak rozpustit Národní stranu. Inu, je cosi shnilého ve státě českém. On by přece měl spíše Národní gardě poděkovat.

Na adresu pana Jandourka bych pak chtěl říci, že protestní akce v Brně se také zúčastnili někteří katolíci, kteří svůj nesouhlas vyjádřili formou motlitby u Mariánského sloupu, kde se zcela jistě obraceli k Bohu za obrácení těch, kteří to „své já“ dávají tolik na odiv. Ono totiž povinností katolíků, zvláště pak těch, kteří byli biřmování, a stali se tak Kristovými bojovníky, je aktivně bojovat proti nepravostem. A homosexualita, dle církevního učení, mezi ně patří.

Zřejmě tedy je, dle výkladu pana redaktora Jandourka, každý katolík také deviant. A to včetně všech jeho duchovních pastýřů a papeže. Nedovedu si totiž představit, že kdy bude žehnat nějaký biskup takovému průvodu, jaký se konal minulou sobotu v Brně na oslavu oné čtyřprocentní menšiny. Dále je zajímavé, že skupinu katolíků s bílými stuhami nikdo z novinářů nezaznamenal. Ti se totiž těmto falšovatelům zpravodajství jaksi nehodí do řemesla.

Výsledek nakonec byl ten, že v důsledku nezvládnutí situace trval průvod plánovaný na dvě hodiny pouhých dvacet minut. Zda ti, kteří se dopustili těch největších násilí a použili slzný plyn, byli dopadeni či ne, se v tuto chvíli zatím neví. Při hledání viníků můžeme, ale nemusíme dojít k Národnímu odporu, případně k vysloveně chuligánským seskupením, které se spíše pohybují na fotbalových stadionech. To v tuto chvíli neví pořádně nikdo. Národní odpor rozpustit nelze, protože jako občanské sdružení není registrován. Jeho aktivisté si totiž již natolik zvyklí na zákazy všeho druhu, že jim pomalu začíná být zcela lhostejné, zda je něco povoleno nebo zakázáno. Vycházejí více méně z toho, že nedodržují-li zákony páni nahoře, proč by je měli dodržovat oni dole. Nejvýše je stávající mocipáni zatlačí do jakési ilegality, občas někdo u nich bude zavřen. Časem se vrátí a bude mít aureolu mučedníka. A ideje těchto lidí, s kterými já politicky nechci nic mít společného, se budou šířit asi tak jako se u mladých lidí šířilo nošení dlouhých vlasů v šedesátých letech minulého století. A komunistům nebylo veškeré lustrování těchto mladých lidí nic platné. Nakonec si proti sobě poštvali všechny a nestačili se divit.

Jenže vysvětlovat to nejen pánům radním, ale i těm více nahoře umístěným, není nic platné. Ne nadarmo se říká, že rozhodne-li se Bůh někoho potrestat, raní jej slepotou. V daném případě se jedná o slepotu politickou. A ti jí postižení by si měli asi nechat ověřit míru svého inteligenčního kvocientu. Nemusím mít někoho rád, ale vždy jej musím považovat za rovnoprávného občana, protože demokracie a svoboda platí pro všechny. Nejen pro ty vyvolené, kteří jsou právě u moci.

Na závěr k oněm čtyřprocentním. Když jsem viděl na teletextu vyhledávané mučedníky této skupiny, kteří přežili nacistické koncentráky, chtěl bych upozornit, že homosexualita byla trestná téměř všude a dávno před nástupem nacismu. V komunistickém Československu, na základě převzatého zákona z minulých dob, tomu bylo do konce roku 1961.

Já samozřejmě nejsem pro to, aby tato trestnost byla obnovena. Jenže se domnívám, že sexualita není dána člověku pro to, aby naplnil svůj život těmito radovánkami, ale za účelem udržení života, jak je tomu u všeho živého a organického v přírodě. Plně chápu, že ne každému je dáno, aby po biologické stránce byl stejný jako ti ostatní, ale odmítám a považuji za zcela scestné, aby se takovýto jev výjimečnosti dával na odiv způsobem, jak to činili iniciátoři tohoto pochodu v Brně. Nakonec víme, jak se k této problematice postavil pan president. Zákon vrátil, když byl přehlasován, tak jej nakonec nepodepsal. Jiná forma, tak zásadního nesouhlasu, mu již nezbývala.

Paní ministryně Stehlíková, která se zúčastnila tohoto pochodu, se hlásí ke straně, jejímž hlavním cílem je ochrana přírody a přitom podporuje činnost, která je v rozporu s přirozeným řádem této přírody, jehož hlavní náplni je reprodukce života. Inu, lepší zmatek v hlavě obyčejného občana již opravdu vyrobit nelze.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading ... Loading ...


Tags: Z domova · Úvahy a komentáře

52 responses so far ↓

  • 1 U // Jul 2, 2008 at 9:49

    pěkný článek

  • 2 LJM // Jul 2, 2008 at 13:31

    Konečně si mohli nejen protivníci brněnských fotbalových fans zařvat “Brnooo, Brnooo, buuuzerantů plnooo!” Ovšem za jak, pro naši zemi, smutných okolností, že?

  • 3 Vlastimil Čech // Jul 2, 2008 at 14:15

    Vynikající článek. Plně podepisuji.

  • 4 Jakov // Jul 2, 2008 at 15:16

    A korunou všeho je fakt, že Jandourek je odpadlý kněz.

  • 5 Milo // Jul 2, 2008 at 15:53

    taky souhlasím hezký článek
    ad Jakov: Můžeš uvést zdroj? Díky
    ad ostatní: Nebylo by špatné, kdyby některá z národních či vlasteneckých organizací, pohybujících se na českém internetu dal dohromady seznam novinářů, kteří takto lžou a mění informace ze dne na den, jak to zrovna někdo anřídí a vytvořil by se tím takový “black list”. Mohl by se udělat i protiklad – novináři vyjímky, kteří informují víceméně objektivně i tam kde ostatní mlží… Co na to ostatní?

  • 6 Bela // Jul 2, 2008 at 16:12

    Dobrý článek, už jsem se lekla, že to tu nějak umírá.

  • 7 hungy // Jul 2, 2008 at 16:31

    Toho Jandourka jsem taky četl. Je to blb.

  • 8 Fon // Jul 2, 2008 at 17:54

    Teraz platí novota, že čo i len 1 webový odkaz v texte je automaticky pozdržaný?

  • 9 Fon // Jul 2, 2008 at 18:38

    Trestný zákon z roku 1950 hrozil jedným rokom pre nepochybnú sodomiu, ak obcujúci bol mladší ako 18 rokov tak mohol utŕžiť 5 rokov. Buzerantskí prostitúti 3 roky.
    1961 sa zvoľňuje zákon, uvádza len pálku 5 rokov ak sa pohlavne stýkali s osobou mladšou ako 18 rokov.
    Trestnosť skončila až v máji 1990 za epochy nevolených havlistických revolucionárov. Akonáhle sa vyrútia vráta tak už pohromu nezastaví nikto, ak súhlasili na počiatku procesu s konanými zhýralosťami, tak ich dnešný okázalý nesúhlas s manželstvami teplúšikov je len podvod, pýcha. Štát nesmie dopustiť spustlíctvo a zákazy sú nutné, to je všetko.
    Ak politikom vyhovuje sodomia, tak prečo pri pomyslení na nejaké partnerstvá sú zrazu takí diktátorskí? Alebo žeby až adopcie boli tou zábranou, ktorú už nemienia prekročiť?
    Istotne aj v Sodome by sme natrafili na Skácelov, čo sa rúhali, že Boh stvoril nedokonalých ľudí, že poplietol ich pohlavie, oni sami sodomské praktiky nevykonávali, ani na mužoch, ani na ženách, len sa im zdalo nepatričné tú ich odlišnosť predostrieť na oči všetkých. Trestať ich? To nie, keď ich nevidíme, tak v skutočnosti ani nie sú. Alebo sa mýlim? Boli ste varovaní vopred, Skácel, trestať krádež malej trapošiny alebo šarvátku je správne?

  • 10 Südamerikaner // Jul 2, 2008 at 19:06

    Hallo !!

    Freundliche Grüße aus Südamerika

    Weiße Kameraden aus Südamerika

  • 11 Pozorovatel // Jul 2, 2008 at 19:50

    Nemělo by se zapomínat na to, že v koncentračních táborech byli i kriminální jedinci a Hitler zákony proti teplým naopak zmírnil, neboť jich byla celá řada v čele SA včetně jejich vůdce Rőhma (a i někteří sudetoněmci http://en.wikipedia.org/wiki/Heinz_Rutha ).
    Když jsem se tak díval na fota transparentů z pochodu, říkal jsem si, že málokterý trestný čin čin zahrnutý (kdysi) pod trestné činy proti lidské důstojnosti naplňoval tento popis lépe než takovéto veřejná demonstrace úchylky v moravské metropoli…

  • 12 Byrushalaym // Jul 2, 2008 at 20:18

    Souhlas s Pozorovatelem. Když někdo dá cca 4-letému děcku na krk ceduli “Teplouši táhněte”, tak je to poměrně jasná demonstrace úchylky.

  • 13 visitor // Jul 3, 2008 at 1:11

    K předposlednímu odkazu: Opravdu netuším, proč každému vadí, když se dává “na odiv” právě toto jedno konkrétní postižení. Když se sejdou vozíčkáři, aby se společně pobavili a předvedli společnosti, jak se cítí “normální” (třeba tím že vyjedou na Sněžku), nikomu to jako “dávání na odiv” nepřipadá. Tohle mě nepřestane fascinovat. Zřejmě homos.xualita spoustu lidí dráždí proto, že si nejsou jisti sami sebou (zatímco tím, že není vozíčkář, si každý jistý je).

    Dále nechápu, co má společného veto registrovanému partnerství s odmítnutím “s.xuálních radovánek”. S.xuální radovánky odmítá i řada lidí, kteří registrované partnerství uzavřeli. To totiž vůbec není o s.xu, ale o sdílení života s druhým člověkem. A to neodsuzuje ani bible. Ta odsuzuje homos.xuální chování, které může a nemusí provozovat jak homos.xuál, tak i heteros.xuál. Registrované partnerství uzavřeli i někteří křesťané (a sice žijící jak podle evangelického, tak i katolického výkladu příslušných pasáží bible).

  • 14 visitor // Jul 3, 2008 at 1:12

    “K předposlednímu odkazu” mělo být “k předposlednímu odstavci”… po ránu ještě nejsem rozepsaný… :)

  • 15 visitor // Jul 3, 2008 at 1:44

    Byrushalaym: Přesně tak. Když už se někomu nelíbí takový pochod proto, že se bojí, aby se jeho jinak heteros.xuální dítě nezvrhlo a nezkoušelo “radovánky”, může to vzít jako skvělou příležitost k prodiskutování problematiky s ním, klidně včetně vštěpování křesťanských hodnot. Takhle, má-li ten otec smůlu a jeho dítě je homos.xuální, za pár let mu zřejmě uteče z domova a přestane komunikovat (v nejhorším případě spáchá sebevraždu) a nejsmutnější je, že ten otec se nikdy nedozví, proč.

  • 16 Jakov // Jul 3, 2008 at 2:44

    http://cs.wikipedia.org/wiki/Jan_Jandourek
    Pro otrlé doporučuji jeho knihu “Když do pekla, tak na pořádné kobyle”
    Popisuje v ní své odpadnutí a proměnu v chlípné zvíře.

  • 17 Intro // Jul 3, 2008 at 3:19

    Visitor: Myslím, že se mýlíte. Vozíčkáři nevystavují na odiv své postižení. Na jejich akcích přece nevystrkují např. pahýly nohou. To by jistě považovali za nezdvořilé a společensky poněkud nepatřičné. Naopak – ukazují, jak se dovedou poprat s osudem a navzdory svému handicapu žít jako “normální lidé”. Např. zdoláním dlouhých vzdáleností, pokořením horských vrcholů, aktivním pracovním životem a podobně. Ekvivalentem u homo*exuálů by tedy podle všeho byl život ve spořádaném manželství, výchova dětí (v rodině) a podobně. Že je to často možné, ukazuje bezpočet příkladů, kdy třeba muži po mnoha letech svou rodinu opouští a začínají “žít s chlapem”.

    I onen obvyklý “argument” o tom, že ti nejhlasitější odpůrci gayů si nejsou jisti sami sebou (jinými slovy jsou skrytými ho*exuály) je pochopitelně nesmyslný. Je to stejné, jako byste např. Petra Uhla obvinil, že doma před zrcadlem hajluje.

    Nelíbí se mi zvýhodňování menšin, postavené právě na jejich odchylce. Existují přece i další skupiny, které by mohly požadovat podobné úpravy. I na ně se vztahuje argument, že nikomu neubližují a jsou svým způsobem ve svých potřebách “diskriminováni”. Ideálním příkladem je bigamie. Pokud se “má rádo” více lidí, proč by nemohli uzavírat jakási partnerství podobná těm nyní registrovaným? Rozdíl je v tom, že nejsou nijak “hluční” a ani je nenapadne v tomto smyslu něco měnit. A to se jedná z mého pohledu o chování značně “normálnější”…

  • 18 Radovan // Jul 3, 2008 at 3:34

    Dobrý článek

  • 19 Honza // Jul 3, 2008 at 5:52

    Kdo ví, kolik protestujících se neúčastnilo, protože byli v cele. Mne zadrželi pět po druhé, když jsem SÁM poklidně demonstroval u kašny, aktivisti NO, se kterými jsem strávil 4 hodiny tomu nechtěli věřit. Když po mě chtěli ať jdu s nimi, tak mi nebyli ani schopni říct, čeho jsem se měl dopustit, jen že dostali rozkaz mě předvést. Svoboda slova v praxi!!!

  • 20 visitor // Jul 3, 2008 at 6:14

    Intro: Však já také nesouhlasím s tím, aby invalida provokativně ukazoval ostatním pahýl, jestliže ví, že se jim to hnusí. A aby se homos.xuál provokativně muchloval s partnerem před lidmi, jestliže ví, že se jim to hnusí. Proto na podobné průvody nechodím a nikomu nic ze svého soukromí nevnucuju, stejně jako drtivá většina homos.xuálů v ČR. Souhlasím s tím, že homos.xuál má demonstrovat svým slušným a produktivním životem, že mu jeho postižení v ničem nebrání. Ale stejně jako vozíčkář těžko bude hrát fotbal, homos.xuál se těžko ožení se ženou a bude s ní mít děti. To, že to někdo je schopen udělat, nedokazuje, že to může udělat každý. Na to stačí první lekce logiky.

    Dále nemáte pravdu, že osoby, které uzavřou registrované partnerství jsou jakkoliv zvýhodňovány oproti někomu jinému. Osoby, které chtějí žít v trojčlenném svazku, jednoduše žádnou právní formu mít nemůžou, protože žádná neexistuje, ale je to “spravedlivá neexistence” pro všechny (není tu nikdo, kdo by trojčlenný svazek uzavřít mohl a proti komu by byl někdo jiný diskriminován).

  • 21 Intro // Jul 3, 2008 at 6:23

    Visitor: Za prvé jsem ohledně “ženění se a plození” neřekl, že to může dělat každý. Na to stačí první lekce čtení…;-))) Váš příměr s vozíčkáři prostě nepasuje, neboť oni se perou s osudem “jemu navzdory”, kdežto homo*exuálové žádají, aby bylo jejich postižení schváleno společností jako “norma”.

    A za druhé – proč by měla být “přípustná” diskriminace založena na počtech??? Pár být diskriminován může a trojice ne? I vy filuto! :-) ))

  • 22 visitor // Jul 3, 2008 at 6:26

    Abych tedy dovysvětlil tu analogii: Když se sejdou vozíčkáři, neukazujou své pahýly, ale jen společnosti připomenou svou existenci, je to v pořádku a lidi by to měli vzít jako příležitost k diskusi (třeba rodiče vysvětlit dětem, jak se člověk může stát invalidou, že někdo za to může a někdo ne, jak se k invalidům chovat…). Analogicky je v pořádku, když se sejdou homos.xuálové, nepředvádějí s.xuální scény na veřejnosti, ale pouze připomenou svou existenci. Rodiče to můžou vzít jako příležitost pro vysvětlení dětem, že pokud cítí, že si můžou vybrat, tak by si měli vybrat heteros.xualitu, ale pokud cítí, že si vybrat nemůžou, tak se taky svět nezboří.

  • 23 visitor // Jul 3, 2008 at 6:38

    Intro: Asi nechápete, co to znamená “prát se s osudem jemu navzdory”. Invalida i homos.xuál můžou zůstat sedět doma a utápět se v depresích. Aby se to nestalo, aby mohli produktivně žít, invalida potřebuje vozík a homos.xuál potřebuje partnerské zázemí, ostatně jako každý člověk, to vám vysvětlí každý psycholog. Říct, že homos.xuál, který žije s partnerem, se nepere s osudem, je stejné, jako říct, že invalida, který si pořídí vozík, se nepere s osudem, ale naopak mu podlehl (a povýšil invaliditu na přijatelnou společenskou normu).

    S tou diskriminací trojčlenných párů vám opravdu nerozumím. Ona tu snad je nějaká nespravedlivá situace, kdy například po nějakém daňovém poplatníkovi berou vdovecký důchod jeho dva partneři, zatímco po někom jiném jeho dva partneři důchod neberou?

  • 24 Intro // Jul 3, 2008 at 6:41

    Visitor: A jsme u toho. Přesně jak říkáte – záleží na chování. A podle mne zkrátka agresivní sebeprezentace a polická lobby homo*exuálů není vůči většinové populaci korektní a taktní. Mohou existovat i takoví, jako jste vy (nebo přesněji takoví, jaké vy zde prezentujete), ale společností jsou vnímáni právě oni exhibicionističní politikáři. Myslím, že je právě vaším úkolem vyvolat diskusi o způsobu prezentace uvnitř komunity a eliminovat chování, které vyvolává odpor u normálních lidí…

    PS: ačkoliv homo*exualita jako politické téma je dle mého názoru neobhajitelná.

  • 25 visitor // Jul 3, 2008 at 6:55

    Intro: Víte, tohle je hezký příklad začarovaného kruhu. Já prosazuju, aby každý homos.xuál žil slušným a “neviditelným” životem (navíc to ani nemám pořádně kde prosazovat, protože “komunita homos.xuálů” je něco asi tak kompaktního jako “komunita heteros.xuálů”, čili neexistuje povinné členství v nějaké organizaci). Pokud by si to ale 99 % vzalo k srdci, stanou se pro vás neviditelnými a vidět budete jen to 1 %, ovšem vám se bude zdát, že to je 100 %! Zajimalo by mě, jaký “způsob prezentace” byste homos.xuálům doporučil, aby zároveň nikdo nekřičel “ať si nechají své soukromí pro sebe”.

    A ještě jedna analogie, když nám to dnes tak jde – mě se zdá, že se lidi bojí toho, že prezentace homos.xuálů vede k tomu, že lidi s neujasněnou orientací se stanou homos.xuály. To je ale stejně absurdní jako bát se, že prezentace vozíčkářů povede k tomu, že jakmile člověka někdy začně bolet noha, na všechno se vykašle, pořídí si vozík a už z něj nevstane. Přece schopnost chodit a schopnost mít rodinu a děti bude pořád dostatečnou motivací, aby se to nestalo. A pokud má někdo odpor k tomu, mít potomstvo, tak… asi fakt není normální. A nepřál bych ho žádné normální ženské.

  • 26 Jan Ševčík // Jul 3, 2008 at 10:14

    Naprosto souhlasím, ale byl bych ostřejší.
    Hlavně ne zbytečnou toleranci.

  • 27 Kardinal Tomasek // Jul 3, 2008 at 18:26

    jen dve veci, netusil jsem, ze pani predsedkyne ma jiz pres tisis gigolu, to nemuze proste zvladnout. Doporucuji cleny strany spocitat, od vnucky si pujcit pocitadlo. raz, dva, tri, ctyri, jeste nekdo? A o deviantech. Samozrejme, ze neni nic deviantiho na tom branit narodni zajmy, ovsem s tim NS nema nic spolecneho,spis jen hanobi narodni zajmy a cesstvi jako takove. zamoruje tuto republiku smrdutym hnojem. At si ho nekam konecne vyveze a neotravuje slusne lidi.

  • 28 Andrej // Jul 4, 2008 at 1:51

    Navrhuji,aby Kardinal byl vyhozen z diskuse, protože evidentně na těchto stránkách nechce diskutovat, ale jen imbecilně urážet. V jiné diskusi si stěžoval. že je k němu kdosi neslušný, protože mu tyká. Tento pán bude asi trošku labil.

  • 29 Andrej // Jul 4, 2008 at 1:52

    Kde Hozna přišel na číslo, tisíc členů NS?Nevyvracím to,ale docela mě to zajímá.

  • 30 Martin // Jul 4, 2008 at 1:52

    Pane autore, chci se jen zeptat, dle článku, kopete ještě za rádoby nacionální NS, nebo už se z Vás stal jen další superpidi předseda další přitroublé pidistrany Národní demokracie? Jinak souhlas s panem Kardinálem…, vezměte si laskavě sčot a počítejte kolik skutečných členů NS má, poradím Vám, není to ani jedno sto Jinak pěkně alibistický článek aneb reklama pro NS.

    P.S. Tak, a teď si počkám, zda mi opět autocenzurní redakce smaže můj komentář!

  • 31 Martin // Jul 4, 2008 at 1:58

    to Andrej: aktuální a skutečný počet členů NS je asi 40-50!!! Již dříve měla NS asi 60 členů, ale z nich 40% byli členové v MS kraji, kteří ještě stihli zavčas utéci, když zjistili, co je to za ver…ež!!!

  • 32 Vllk // Jul 4, 2008 at 2:54

    Dobrá reportáž z této akce zde:http://www.hnuti-narodniho-sjednoceni.net/

  • 33 Thowt // Jul 4, 2008 at 5:10

    Trocha ;pojdem “mimo misu”. Myslim, ze uz Vas Chazarske medialne struktury dostali. Nie je to len moj dojem. Skoncili ste
    uz budete len “pricmrndavat” Chazarikom. Aky tristny koniec, ale dal sa ocakavat. “At zije demograce, nejlepe podle ritu ChazaraHavla”. Dobro dosli

  • 34 Plenkovič // Jul 4, 2008 at 6:29

    Odmyslíme-li si fosilní úvod od r. 1389 až po dnešek, vížící se k datu 26. června a objemnou irelevantní vsuvku o zločinnosti KSČ v čele s Klementem Gotwaldem s cílem znevěrohodnit V. Filipa, došli bychom zhruba v polovině článku k jádru věci.Autor opírá svá zjištění o 3 delší telef. rozhovory a náhodné setkání s přímým účastníkem demonstrace při oslavě v příjemné společnosti v útulné hospůdce, což samo o sobě o něčem vypovídá. V jiném svém článku nás seznamuje s přítelem Pavlem Sedláčkem, který ho při sklence vína požádal o účast na debatě o holokaustu na jedně pražské škole a reakci magistrátu na celou akci. Z milého přítele v podání Miroslava Červenky na Národní myšlence se později vyklubal lhář a pokrytec.
    Že se pan Jan Skácel vehementně zastává Národní strany mu nemůže nikdo zazlívat; je přece jedním z jejich Otců zakladatelů a autentický reprezentant našeho nacionalistického spektra. Jako přítel Pavla Sedláčka, který je považován za “nekorunovaného předsedu NS a šedou eminencí Dr. Edelmannové” ani nemůže jednat jinak. Je jenom nutné, aby se protagonisté předem aspoň domluvili…
    Pokud pan magistr lamentuje nad pokrytectvím a bezzásadovostí současných medií, lze s ním bezvýhradně souhlasit. Jen prosím, aby to nesklouzlo na pouhé hledání třísky v oku prodejných pisálků a šmoků, nicméně jejich cizokrajní chazarští chlebodárci jsou s jejich prací naprosto spokojeni.

    ,

  • 35 Kardinal Tomasek // Jul 4, 2008 at 6:31

    no vidite, jak to je pocetna politicka sila. Nu coz, alespon na kazdeho zbude naka ta funkce

  • 36 šťoural // Jul 4, 2008 at 8:38

    Plenkovič:
    Několik technických:
    - Jan Skácel neměl stejně jako P. Edelmannová se zakládáním NS nic společného. Dokonce i P.Sedláček přišel již téměř k hotovému. Tisícovku podpisů sháněli především pánové Jaovec, Šibřin a Hulík.
    - Médiím by měl být p. Skácel pak vděčný za to, že se kupodivu blíže nevěnují( proč asi ?)soudnímu procesu s p. Sedláčkem kvůli neplacení výživného(!), jeho dluhům a dřívějším odsouzením(!).

  • 37 Intro // Jul 4, 2008 at 8:48

    Šťoural: Co má Skácel společného s dětmi nějakého Sedláčka? Pokud vím, není ani členem NS…

  • 38 Martin // Jul 4, 2008 at 9:00

    to Šťoural, Intro,Kardinal…, Andrej: zajděte si na wikipedia.org na českou sekci,kde do hledáčku napíšete Národní strana a nad článkem o NS vstupte do části – diskuse!!! Jsou tam zajímavé informace o NS!!!

  • 39 Plenkovič // Jul 4, 2008 at 10:39

    Martin: K článku lze jen dodat, že není všechno zlato, co se zlatem tváří.
    Bývalý člen a prozatimní krajský předsedy NS KO Moravskoslezského kraje M. Bacík zveřejnil 3. 7. 2008 toto důrazné varování:
    “Jestli mohu doporučit z vlastní zkušenosti pak všem radím, pokud disponujete alespoň částečně zdravým rozumem a máte rovnou pevnou páteř, vyhýbejte se obloukem Národní straně!!”
    http://cs.wikipedia.org/wiki/Diskuse:N%C3%A1rodn%C3%AD_strana
    Známý pravicový publicista a politik Miroslav Červenka charakterizuje osobu Pavla Sedláčka v Národní myšlence
    http://www.narmyslenka.cz/view.php?nazevclanku=&cisloclanku=2006052201

  • 40 Petr G. // Jul 4, 2008 at 15:03

    Pryč s konfidenty a fízly BIS, pryč s Národní stranou!

  • 41 Petr G. // Jul 4, 2008 at 15:08

    Ještě bych se chtěl zeptat na něco paní Edelmannové… proč tak plivete po Němcích, jdyž máte sama německé příjmení? Zajímavé… nebo že by váš původ byl ne v Německu, ale někde v Asii? Třeba u Mrtvého moře?

  • 42 Kardinal Tomasek // Jul 4, 2008 at 16:59

    Petr. G. no von spravny vlastenec plive po vsem neceskem ne? treba kenvelo ci levis straus to je hruza :-) ) kdyby vlastenci pred dvema sty lety vedeli, kam jejich myslenka dojde, zvedal by se jim kufr:-))

  • 43 Guru // Jul 4, 2008 at 17:05

    A potom, že NS není faš. a nac. strana, když guru NS NeJUDr. Skácel publikuje na tomhle webu. Ale nejpříjemnější pohled je na to, jak jste rozhádání, holohlodavci. Nejspíš vám chybí pořádný vůdce. No jo no, když někdo potřebuje někoho, kdo by za něj myslel a rozhodoval… Prostě jste slaboši, co nikdy nic nedokázali a nedokáží.

  • 44 Plenkovič // Jul 5, 2008 at 1:44

    Petr G: Na otázku plivání už odpověděl samotný pan Skácel – cituji:
    “Úroveň politických komentátorů Lidových novin je neuvěřitelně nízká… Položme si základní otázku, komu tento deník vlastně patří. Dle všeho jsou to německé, byť česky píšící noviny. A pak je vše jasné… věčná skandalizace všeho, co se u nás děje, je prováděna tiskem, který je v německém vlastnictví a má jediný účel – destabilizaci našeho národního státu. Nejsem členem Národní strany, i když jsem za ni v posledních volbách kandidoval…”
    http://www.narmyslenka.cz/rservice.php?akce=tisk&cisloclanku=2008010012
    Pan Skácel měl na mysli: Spíš se had na ledě ohřeje, než Němec Čechu popřeje. Škoda, že více nerozvedl otázku, zda nejsou oni němečtí majitelé čirou náhodou členy Hearst – Murdochova židozednářského mediálního impéria a situace by byla ještě jasnější. Jsou u nás ještě české noviny nebo české TV společnosti? Kdo nám to drbe hlavy a vymývá mozky?

  • 45 Jirka // Jul 5, 2008 at 11:51

    Zajímavá reportáž z Brna je na Fragmentech

    http://www.fragmenty.cz/iy549.htm

    Jirka

  • 46 vrtěti psem // Jul 5, 2008 at 15:53

    http://youtube.com/watch?v=IVcsPDsO-RE

  • 47 Petr G. // Jul 5, 2008 at 16:04

    Ale, kdopak se to ozval, Guru? Že by jeden z “nezamindríkovaných” homopedofilních úchyláků co pochodovali v Brně?

    Na takové slabochy ani nemusíme být nějak zvlášť jednotní. Když si čistím nehty od špíny, taky nepotřebuju pomoc. :-) To samé platí pro antifu a sionisty. Slaboši, kteří se rozbrečí, u druhých je to umocněné na druhou. A na takové bonzáky jako je NS taky dojde. Zapláčou nad výdělkem.

  • 48 Guru // Jul 6, 2008 at 11:41

    Smazáno pro hloupost. Admin

  • 49 Petr G. // Jul 6, 2008 at 14:15

    Smazáno pro urážky diskutujícího. Admin

  • 50 Dan // Jul 6, 2008 at 23:37

    Ten web fragmenty je tak ubohej, že mi připadá jako z dob ranně 90tých….

    Jinak já tam žádné gardisty neviděl, vy ano?

  • 51 Runner // Jul 7, 2008 at 3:40

    Já jo a měl jsem s nima i “tu čest”.

  • 52 Andrej Draganov // Jul 7, 2008 at 5:49

    Aktualizace stránek o Gajdovi:http://www.narodni-cest.cz/

Leave a Comment