Altermedia ČR
Altermedia ČR: „Ideologická převaha je důležitější než parlamentní většina…”


Kdo rozdmýchává skutečný šovinismus?

October 31st, 2009 · Diskuze (47 Comments)

Email This Post Print This Post

kdo profituje z rozeštvávání evropských národů?Patří mezi oblíbenou odrhovačku, téměř až mantru, že Altermedia publikují “nenávistné” materiály. Že provokují “etnickou nesnášenlivost” a další lži. Když ale bulvární exkrement, zvaný Aha! otiskl sprostý, stupidní a skutečnou národnostní nesnášenlivost provokující flusanec pod názvem “33 důvodů proč se nebát Slováků” (mj. s extrémně odpudivým popiskem u doprovodné fotografie: “Bratrovražedná bitva Slovensko – Česko, dnes 20.30, ČT 2″), tak neomarxističtí hlídací psi demokracie zůstali ve svých kotcích zticha. Těžko říct co tento mediální klid na extrémistické frontě způsobilo. Částečně zřejmě netečnost lidí, totálně odtržených od všeho – politiky, správy věcí veřejných, národní hrdosti i prosté lidské slušnosti. Částečně i možná dlouhé prsty vydavatele škváru Aha! Sebastiana Pawlowskiho – on by možná prostřednictvím své početné ekipy “známých lokálních politiků” mohl těm osobám štítícím se práce, vystupujícím pod souhrným označením “lidskoprávní aktivisté” poněkud přiškrtit penězovod. A to přece nejde, co pak jejich lidská práva na předstírání práce? Částečně je to možná etnickým původem pana Pawlowskiho, který zaručuje beztrestnost při rozdmýchávání etnické nesnášenlivosti mezi Gojímy.

Za Altermedia můžeme panu Pawlowskimu vzkázat, že nás ani v nejmenším nezajímá i ten jediný důvod proč bychom se měli “bát Slováků”. Spíše nás zajímá jeho bezohledné realitní podnikání v Praze a jeho vazby na poctivé lokální politiky. Ve světle sponzoringu zelené paní Zubové se tak nabízí logický závěr – každá malá Systémem akceptovaná politická strana, je jen snaha o proniknutí pochybných podnikatelských elit do tohoto Systému a nemá nic co do činění se zájmem o voliče!

Nakolik je článek “33 důvodů proč se nebát Slováků” odpudivý (a trestně postižitelný – stíhatelné fráze jsou zvýrazněny tučně) můžete posoudit sami:

5:00 – Máte obavy, že se to dnes večer nepovede a čeští fotbalisté snad v epické bitvě kvalifikace na MS na Slovensku nezvítězí? Nemějte. Opravdu ne. Vždyť když se zamyslíte, zjistíte, že jsou Češi ve všem lepší než jejich federální »bratia«. Tak proč by tomu mělo být ve fotbale jinak? Že se chlubí Tatrami? Spravedlnost není slepá, to už by neměli zhola nic… A kdyby se to přec nějakým záhadným řízením osudu večer zbabralo, buďte v klidu. Je to přece jen fotbal… V čem jsme tedy namátkou lepší?

1. Čechů je skoro dvojnásobně víc (10,4 mil x 5,4 mil.). Když dojde na přímý souboj, je to dva na jednoho…
2. Máme vyšší platy. A to bez ohledu na to, že ty slovenské jsou titěrné kvůli tomu, že jsou v eurech.
3. Jmenujte velkého Slováka historie. Karel IV., Hus, Komenský, Masaryk – všechno Češi…
4. Turisté k nám jezdí obdivovat skvosty Pražského hradu. Ten Bratislavský se věčně opravuje.
5. Index lidského rozvoje, pokus OSN o vyjádření kvality života v jednotlivých zemích, máme vyšší (35. x 41. na světě).
6. Zkoušeli jste někdy pít to projímadlo, kterému Slováci říkají pivo? Naši plzeň zná celý svět.
7. Na českém národním znaku pouští lev, král zvířat, hrůzu. Na tom slovenském stojí kříž tak smutně, až by z toho jeden dostal depresi.
8. Prestižní Nobelovu cenu dostali dva Češi (spisovatel Seifert a chemik Heyrovský), na Slovensku si o ní mohou nechat zdát…
9. Nejkrásnější žena světa? Přece nedávná Miss World – Češka Taťána Kuchařová!
10. Jsme mistři světa v pití. Čech porazí Slováka podle údajů Mezinárodní zdravotnické organizace o více než 2,5 litru čistého alkoholu na hlavu za rok.
11. Slovenské ledové jeskyně jsou pojmem, ale až uhodí globální oteplování, roztečou se. Ty naše krasové vydrží navždy.
12. Nedvěd si podmanil fotbalový svět, Jágr ten hokejový. Koho »tankuje« divoká voda a »nějací« Martykán, Kaliská nebo bratři Hochschornerovi?
13. Že jsou Slováci víc hrdí? Takové klišé! Do konce věků budou mít zkřivenou páteř za paktování se s nacisty. Češi jim nepovolili.
14. Český porcelán, česká bižuterie, české sklo, český granát. A slovenské… nic.
15. Obchodní duch. Přijďte na Slovensku pět minut před zavíračkou a zabijí vás pohledem. V Česku si vás budou považovat.
16. Znáte nějakou slovenskou komedii? Zato my jich máme od filmu Adéla ještě nevečeřela po Ženu v ofsajdu kultovních desítky.
17. Škodovka, to je pojem. Ať už mladoboleslavská, nebo plzeňská. Slováci by bez nich chodili pěšky.
18. Máme výkonnější ekonomiku. Češi jsou v pořadí podle hrubého domácího produktu (26 800 USD) 25. na světě. Slováci (22 600 USD) až 40.
19. Ta jejich věčná ubrečenost a sebelítost… Když je ouzko Čechovi, ještě se tomu zasměje.
20. Dvořák dobyl Ameriku, Gotta milují v Německu. A spievanky se rozléhají jen u Dunaje…
21. Česká kuchyně má zvuk. Knedlo-vepřo-zelo, mmm… Nebo radši dáte přednost haluškám a trenčianskému párku s fazuľou?
22. Jméno obuvníka Bati je symbolem úspěchu v průmyslu. Vždyť i vaše Partizánske, které jste přejmenovali z politických důvodů a původní název Baťovany už mu nevrátili, postavil on…
23. Fotbal? Na žebříčku FIFA jsme o 27 míst výš. A díky Edenu máme hezčí stadion.
24. Češi desítky let platili ve společném státě za slabšího účty. A co přinesli do domácnosti Slováci? Bolševika Husáka…
25. Jak to vidí děti? Zatímco Maxipes Fík nebo Bob a Bobek jsou čilí, pracovití a světa znalí, nešikové Pat a Mat si bez pohromy nezavážou ani tkaničky.
26. Zatoužili jste po dobré knize? Sáhnete po Němcové, Hrabalovi, Vieweghovi. Nebo se vám snad chce číst Hviezdoslavovy básně?
27. Naši republiku si díky exprezidentu Havlovi venku nespletou. Zato Slovensko často zaměňují se Slovinskem.
28. Česko? Symbol krásy. Modelky Kurková, Němcová, 12 míst (včetně Prahy) pod ochranou UNESCO. Sklenaříková, váš sexsymbol, je také půvabná. Jen to jméno zní až moc česky…
29. Skoro každá domácnost má vysavač ETA, nebo sporák Mora, to ledničky Calex nebo televize z Tesly Orava jsou dávno na smeťáku.
30. Štefan Margita, Dara Rolins, Zuzana Belohorcová, Andrea Verešová… Kdo ze Slováků něco umí, raději se stěhuje do Česka!
31. Kdo vám vyprávěl o vesmíru? No jistě, Budějičák Remek. Slováci se poprvé dostali do kosmu až v roce 1999. O celých 21 let později…
32. Zná historie lidstva všestrannějšího a nadanějšího člověka než byl velký Jára Cimrman
33. A proč zrovna třicet tři důvodů? Dejte tuhle větu přečíst Slovákovi a uvidíte, jak si bezmocností zlomí jazyk…

Co říci na závěr? Je smutné, že se na tuto prostoduchou provokaci nechal nalákat server Prop.sk, který v reakci na tento zvratek publikoval neméně slaboduché reakce pod názvem “Tridsaťtri dôvodov+1″ a “33 dôvodov, prečo Česi po zásluhe nepatria medzi svetovú elitu”.

Past, v podobě primitivních vášní, nastražená “Čechem” Pawlowskim tiše čeká na spuštění. Marně. Nikdo z vlastenecky smýšlejících Slováků a Čechů tuto hru hrát nebude. A už vůbec ne kvůli komerční stupiditě, která se sportem a národní reprezentací už nemá dávno nic společného. Její jméno je fotbal.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (14 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading ... Loading ...


Tags: Z domova · Úvahy a komentáře

47 responses so far ↓

  • 1 runner // Oct 31, 2009 at 21:24

    Díky. Zlatá slova…

  • 2 // Oct 31, 2009 at 22:19

    Musím říci: člověče dobrý. Na některých místech by se dalo malinko ubrat, to je ale nepodstatné. Já velice vítám články, které obsahují i další odkazy a působí tím ” důvěryhodněji” u té části lidí, která nás považuje za zaujaté a tedy záměrně přehánějící, skreslující. Takže jen dále a víc, víc poukazovat na souvislosti ať mi usnadníš práci. Já totiž už jen mohu vložit a odeslat přátelům. Upozornit je aby něco nepřehléhli a dodat nepatrný komentář. Děkuji

  • 3 sxg // Nov 1, 2009 at 2:18

    Tiež som nechápal prop, že zverejnil aj to a to, ďakujem altermedii, že to uviedla na pravú mieru.

  • 4 Andrej Draganov // Nov 1, 2009 at 9:40

    Ještě že se bulvaru obloukem vyhýbám. To je něco tak stupidního. Nejvíc mě dojímají starý báby, když vidím ráno v MHD, jak jsou zakouslý do Blesku. Nejradši bych je nakopal.

  • 5 marek // Nov 1, 2009 at 10:44

    Tady se zřetelně ukazuje úloha židů v dějinách lidstva: Rozděl a panuj. Nejde o nic jiného

  • 6 Karlos // Nov 1, 2009 at 13:02

    myslim, ze presto, ze Altermedii povazuji za bulvar tzv. pravicaku a tzv. vlastencu, nechapu jeji potrebu se zabyvat jinymi bulvary. A jen se opet otazi, kdo je autorem? Stydi se za svuj text?

  • 7 Rys // Nov 1, 2009 at 13:17

    Článek se kterým můžu jen souhlasit, pozor na takové provokatéry kteří chtějjí zasívat semínka šovinismu. Pozor taky na lidi, kteří se jich zastávají. Za každou cenu musíme zůstat svobodní v myšlení a nenechat se ovlivniť manipulací. Styděl jsem se se za autora Pawlowskiho když jsem četl ty jeho nenávistné a odpuzujíce manipulativní slova, jejichž cílem je mezi námi vyvolat zlo a nenávist. V mém případě můžu všem takovým krysám vzkázat – nemáte šanci, ani tu nejmenší…

  • 8 Fr.Řeka // Nov 1, 2009 at 13:42

    “Patří mezi oblíbenou odrhovačku, téměř až mantru, že Altermedia publikují “nenávistné” materiály.”
    a za touto větou následuje nenávistný materiál. pro samé stromy nevidíš les…

  • 9 8-P // Nov 1, 2009 at 16:06

    Ten článek z AHA je dost dětinský, ale nedá mi to a musím si rýpnout do autora tohoto článku. Podle toho které informace zvýrazňoval bych usuzoval že se jednalo o Slováka kterého bolí pravda. Anebo byl naopak motivován touhou pravdu zvýraznit, nevím?

    Index lidského rozvoje máme vyšší – pravda

    Na slovenském znaku stojí jeden smutný kříž – pravda

    Do konce věků budou mít zkřivenou páteř za paktování se s nacisty – pravda, i když nevím jestli do konce věků

    Češi desítky let platili ve společném státě za slabšího účty. A co přinesli do domácnosti Slováci? Bolševika Husáka… – pravda

    Sklenařík je české jméno, že ano?

  • 10 M // Nov 1, 2009 at 17:04

    Sakra, skutečně vám to přislo jako snaha o “rozdmýchávání šovinistických vášní”? Já to pochopil jako nadsázku a politicky nekorektní vtip – neřešim jestli povedej či ne. A nejsou to právě AM, kdo tak vehementně brojí proti tzv. politické korektnosti? Jak by reagovali AM na článek ve stylu: “Proč je běloch lepší než cikán?” Taky by hned začali upozorňovat na šíření nenávisti, nebo by si najednou vzpomněli na svobodu projevu? A jak by se tvářili na někoho, kdo by takový článek napadl jako rasistický? Nebyl by z něj hned pseudohumanista?
    P. S. : Pro autora: Když už si nedokážete odpustit ublíženecký řeči o tom, jak AM kde kdo lživě obviňuje z provokování etnické nesnášenlivosti, tak si aspoň odpušte ty antisemitistický vsuvky.

  • 11 HORST // Nov 1, 2009 at 17:38

    Řek´ bych, že ten článek z AHA docela přesně vypovídá nejen o mentalitě toho, kdo jej napsal, ale také o mentalitě lidí, kteří tento plátek čtou.

    Více zde:
    http://kultura.ihned.cz/c1-33942120-pruzkum-nejsilnejsi-radia-a-noviny-obhajily-sve-pozice

    Zajímavým indikátorem stavu našeho národa je také fakt, že nejčtenější denník je Blesk a TV magazín. Myslím, že nemůže být jasnějšího důkazu o všeobecném úpadku a degeneraci.

  • 12 brux // Nov 1, 2009 at 17:45

    http://www.youtube.com/watch?v=8fqbSflTscY

  • 13 HORST // Nov 1, 2009 at 18:09

    M: Zkuste se nad tím ještě jednou zamyslet a buďte spravedlivý. Na jednu stranu, autor se v textu letmo dotknul etnického původu (a aktivit) vydavatele a Vy jste jej obvinil z antisemitismu a na druhou stranu zde máme článek, který ve 33 bodech uráží Slováky. Kdyby podobně laděný pamflet vyšel místo o Slovácích, o Židech – také by jste to považoval za politicky nekorektní vtip?

  • 14 Pozorovatel // Nov 1, 2009 at 19:45

    8-p – máte pocit, že Italové jsou jaksi navěky zkřiveni spojenectvím s Němci za 2. světové ?
    Naopak, válku skončili na straně vítězů, Slováci měli vzhledem k nezájmu Stalina o vítězství SNP možnosti podstatně omezenější.
    Jinak je zjevné, že beztrestně spílat lze jen bělochům, pokud možno křesťanům – náš židovský Švýcar nejspíš Slováky za bratrský národ mít nebude.
    Dvojí přístup dobře odráží snaha reportérů naší, tj, České televize rehabilitovat romáckého policistu Barkóciho, který kryl trestný čin soukmenovců.
    Prý by se jednalo o velice vzácný (!) případ “obráceného rasismu” (přitom téměř veškerá kriminalita Romáků se obrací proti “Neromům” ), nemohlo se jednat o rasový útok, protože poškozený žije s indočeškou, že byl málo potlučen na udávaný počet úderů atd. atp.
    Bohužel podobné aktivity platíme z nucených poplatků, ohlupující bulvár si alespoň na sebe musí vydělat sám.
    Také mi není moc jasné, proč do něj lidé investují a nezajímají o podstatnější věci než je život často pochybných “selebrit” .

  • 15 self-d-fens // Nov 1, 2009 at 21:05

    Ani jsem tu sračku z Aha nedočetl do konce. Mám částečně slovenský původ, hlásím se k češství a Slováci pro mě osobně rozhodně nejsou zaostalým nebo méněcenným národem než jsme my.

  • 16 Rob // Nov 1, 2009 at 21:43

    Je zajímavé že vždy se najdou ve společnosti lidé co chtějí hrotit šovinistickými kecy, naše sousedsko národní vztahy. Musíme být pozorní a odhalit tyhle lidi. Vždy mají těmi provokacemi něco v plánu…Já jezdím občas do Tater, které jsou opravdu nádherné. Přeji si aby tihle provokatéři, někdy sebrali odvahu odjeli provokovat tamní pohodové lidi. Sám bych se k těm lidem ještě přidal, když by ty provokatéry vypráskávali. Ale oni odvahu nemají a jsou jen silní za klávesnicemi PC. Provokovat a když o něco jde, zbaběle utéci, nebo se schovat – taky ale jednou na ně přijde řada. :)

  • 17 Würst // Nov 1, 2009 at 22:38

    To je tak neskutečně stupidní blábol, že to není třeba více rozebírat. Ten člověk co to ejakuloval na papír měl asi vážně problém. Ještě, že se toho nedožil Kryl (dej mu Pánbůh věčnou slávu). Jinak “důvody” č. 13 a 27 extra lol.

  • 18 runner // Nov 2, 2009 at 0:02

    M: Myslíte si opravdu, že by AHA publikoval článek “Proč je běloch lepší než cigán?” To jste asi před chvílí spadl z višně, ne? A to že se o židovi řekne že je žid, to je antisemitismus? Takže když o mně někdo řekne že jsem Čech, pak je to antibohemismus? Nejste náhodou tak trochu ťululum? :-) )

  • 19 8-P // Nov 2, 2009 at 19:54

    2 Pozorovatel: ne to ne, ale tady souhlasím s Františkem Řekou – “pro samé stromy nevidí les”. Abysme si rozumněli, mezi Slováky mám pár hodně dobrých kamarádů, a ten Článek z AHA považuji za blbost. Možná má ten článek pravdu, a skutečně se jedná o provokaci jenž má za úkol pěnit “mezi bratry” zlou krev, ale přesto nesouhlasím se způsobem jakým byl článek zpracován.

    Ale to už by asi bylo na delší vysvětlování. A navíc, přestože vím že u Židů není vše košer, nejsem zastáncem teorie, že židé mají na svědomí všechno zlo. Židé jsou pouze jeden Izraelský kmen.

    “I know the blasphemy of them which say they are Jews, and are not, but are the synagogue of Satan. ”
    Ježíš Kristus

  • 20 runner // Nov 3, 2009 at 9:33

    8-P: A kam se poděly ty ostatní kmeny? A v tom článku je napsáno že Židi můžou za všechno zlo? V které větě, prosím vás? Mám pocit že tak trochu slyšíte trávu růst… ne?

  • 21 Pozorovatel // Nov 3, 2009 at 12:47

    Myslím, že by u současných Židů měli být potomci z kmenů Juda, Benjamin a Levi – nemluvě o příměsích kmene třináctého – a potomci ostatních se nejspíš vesele množí

  • 22 8-P // Nov 3, 2009 at 13:02

    runnere, můj příspěvek číslo 19 jsem adresoval Pozorovateli, u něhož jsem vypozoroval že je vůči “židům” mnohem kritičtější než já, aby věděl jaký mám názor já.

    Kdyby sis někdy náhodou přečetl Bibli, v níž je napsán rodokmen Židovského národa, zjistíš že Izraelský národ bylo 12 kmenů, z nichž jeden se jmenoval “žid”.

    Shodou náhod Izraelci žijí na sever od Egypta, a měli přikázáno stavět svatostánky Boží z neopracovaných kamenů. Kde se nalézají svatině z neopracovaných kamenů jistě víš. Je to v Evropě. Ježíš sám říkal že přišel svolat ztracené ovce Izraelského národa, a jeho kázání bylo “rozesláno” také celému Římu – Řím to je Rusko, Evropa, a naše zámořské kolonie.

  • 23 honza3 // Nov 3, 2009 at 14:18

    No jo. Tak křesťanský dvouramenný kříž na slovenské vlajce smutně stojí. Asi by si měli poopravit vlajku. A v Aha by hned psali, že “sedmiramenný svícen se na vlajce hrdě tyčí” , nebo “z vlajky se usmívá šesticípá hvězda” :-) ))

    Tohle je tzv. balkánská taktika. Tehdy Jugoslávci židovského původu dostali pokyn z USA aby psali štvavé články proti okolním národům, vedli nacionalistické spolky i jinak rozdmýchávali národnostní spory a nenávist mezi státy v Jugoslávské federace. Výsledkem byla šílená občanská válka, na kterou většina Čechů a Slováků zírala s otevřenými ústy a nedokázali pochopit, kde se tam vzalo tolik nenávisti.
    U nás se o rozdělení postarali Pružinský s Mečiarem, takže takovéto opatření nebylo potřeba. Nicméně i po rozdělení máme se svými sousedy dobré vztahy a to se někomu velice nelíbí.(mám dojem, že si snad naši fanoušci s těmi slovenskými ani nedávají přes hubu, po zápase) To by tak hrálo, aby se jim Češi vymkli z kontroly a začali se kamarádit s katolickými Slováky, nebo nedejbože s pravoslavnými Rusy a začali odmítat multikulti, oslavu sexuálních deviací, potratovou genocidu národa a další satanu-libé věci kterými nás oblažuje západní kultura a Hollywood.
    Slovensko je kvůli jeho tvrdošíjnému lpění na křesťanských hodnotách (90% věřících) určeno k likvidaci a používají k tomu šovinisty v Maďarsku a užitečné idioty v Česku. Kdyby se dokázaly státy střední Evropy politicky a ekonomicky sjednotit v nějakou Středoevropskou unii volného obchodu a vojenské spolupráce, tak by byly plány světových elit na NWO radikálně ohroženy.

  • 24 runner // Nov 3, 2009 at 22:57

    Aha, 8-P…., takže jestli jsem to dobře pochopil, pak “svatině” z neopracovaných kamenů stavěli podle tebe ty ztracené kmeny Israelitů ještě dřív, než do Evropy přišli Slované, Keltové a Germáni? To je opravdu podivná teorie. Když si představím, že Stonehenge v r. 3100 př. Kr. začali stavět Israelité v Anglii v době, kdy tam ještě nedorazili ani Keltové, pak mi nejde do hlavy, že jaksi chybí důkazy o kulturní, fyziognomické nebo náboženské spřízněnosti předkeltských obyvatel Evropy s palestinskými Židy. Jak to, že se v Palestině nevyskytují podobné stavby? Ta spřízněnost by tam ale měla být jasně rozpoznatelná, když šlo o jedno etnikum, ne? Můžeš mi, prosím, dát přesné odkazy kde v Bibli najdu ta slova o tom, že Ježíš přišel svolat ztracené ovce israelského národa? Já vím jen o tom, že prohlásil že stará Smlouva je naplněna a že zakládá Smlouvu novou a věčnou a spolu s novou smlouvou povstává i nový Israel, čímž jsou myšleni všichni křesťané bez rozdílu národnosti, tudíž privilegia vyvoleného národa jsou Židům odejmuta a přecházejí na křesťany. Židé tedy přestávají být oním “národem vyvoleným”, naopak Kristus jim vmetl do tváře že “pocházejí z otce ďábla, jelikož on byl vrahem lidí od počátku”. O svolávání ztracených Israelitů jsem nečetl nic, tak mi, prosím, napiš odkaz.

    Řím je Rusko, Evropa i zámořské kolonie??? 8-P…., prosím tě, zadej si do Googlu stránky Mapy.cz a koukni na to… Myslím že ti v tom vašem heretickém antikatolickém sboru vymyli mozek tak dokonale, že už nevíš ani kde je sever! :-)

  • 25 Pozorovatel // Nov 4, 2009 at 3:56

    Asi myslí “Jsem poslán ke ztraceným ovcím z lidu izraelského“ (Matouš 15, 24)

  • 26 Runner // Nov 4, 2009 at 9:09

    Aha, tak to je docela nářez…

  • 27 8-P // Nov 4, 2009 at 12:42

    Exodus byl někdy kolem roku 1500 přnl, takže kamenné kruhy budou přibližně z této doby. Prostuduj si způsoby datování kterými se dospělo k tvojí časové ose, runnere, a možná zjistíš že kámen se špatně datuje. A neopracovaný kámen tuplem. V takovém případě nám nezbývá než ponořit se do mýtů a legend, abychom našli lid který stavěl svatyně z neopracovaných kamenů. Jediný národ na světě jenž tak doložitelně činil byli Izraelci.

    Na středním východě se kamenné kruhy nalézají, například tzv “ring of rephaim”. Existují důkazy že Mykény v Řecku založili Izraelci po exodu, a nakonec Izrael měl podle Bible obsadit “west coast”. Vykopávky v Evropě mluví jasně – všichni lidé a všechny kultury které do Evropy přišly, přišly ze středního východu.

    O tom že povstává nový Israel jsem nic neslyšel, jen vím že před příchodem Ježíše měli nárok na život věčný pouze “praktikující izraelci”, a dnes má na život věčný nárok každý kdo dodržuje desatero jako Izraelec, a zároveň věří v Ježíše Krista.

    A na závěr ten Řím. Tobě to možná nic neříká, ale Ruská Federace se hrdě hlásí k odkazu východní říše Římské, mají dokonce identický státní znak. Car je od slova Caesar, a posledni carové byli Romanovci – Roma – Nova.

    Smlouvy o zakládání EU se podepisují pod sochou papeže, a v Bruselu je velitelstvi Jesuitů.

    Nemusíš se mnou souhlasit, ale dnešní dobu bych nazval “pozdní dobou Římskou.

  • 28 8-P // Nov 4, 2009 at 12:56

    http://www.jstor.org/pss/3262408

  • 29 8-P // Nov 4, 2009 at 13:11

    “…že jaksi chybí důkazy o kulturní, fyziognomické nebo náboženské spřízněnosti předkeltských obyvatel Evropy s palestinskými Židy.”

    Milej zlatej, je to už tři tisíce let :-)

  • 30 runner // Nov 4, 2009 at 21:47

    8-P: Důkazy že Israelci založili Mykény máš asi akorát ty a Svědci Jehovovi. Mykénové podle tebe měli příkaz stavět svatyně z neopracovaného kamene, ale asi se jim to nějak vymklo, když nakonec po sobě zanechali úžasné architektonické dílo, město Mykény, jemuž vládl Agamemnón, král zvučného jména, které je podle tebe zřejmě jasně hebrejského původu. Doporučoval bych ti, abys přestal vidět žida za každým bukem :-)

    http://beo.sk/pochod-titanov/312-05-od-cierneho-mora-indoeuropske-migracie?showall=1

    Jo, a pokud vím, tak Východořímská říše měla centrum v Cařihradu, dnešním Istanbulu, takže fakt nevím o jakém to Římu v souvislosti s Ruskem mluvíš a k jakému odkazu Říma se podle tebe Rusové hlásí. Vzhledem k dalekosáhlým historickým rozepřím mezi ortodoxní a katolickou církví pochybuji, že by tvoje teorie Patriarcha moskevský podpořil:-)

  • 31 Vessago // Nov 4, 2009 at 22:57

    Největší sranda je, jak se v komentářích vždy téma stočí na židy i když v článku by člověk hledal narážky lupou. Jak snadné je odvést pozornost :) ?

  • 32 8-P // Nov 4, 2009 at 23:25

    No tak svatyně není město, že ano.

    Žida za každým bukem tady vidíte vy, a ne já. Kromě toho já mluvil o Izraelcích, a Židé jsou pouze jeden izraelský kmen.

    Jakého původu je slovo Agamemnón nevím, ale rozhodně v tom jméně nevidím odchylku od hebrejštiny jako kdybychom řekli “Vratislav Bednařík” a “John Smith”. V hebrejštině existují jména jako Agam (Jezero), a On (Síla), a Solomon, anebo Aaron. Ale to je jako Tatra, Matra, Fatra, a brahmánputra, takže prosím neberte tento odstavec jako nějaký argument.

    A pokud nevíte o jakém Římu mluvím, když mluvím o Rusku, tak se laskavě dovzdělejte. Zrovna moskevský patriarcha by moje tvrzení podpořil, protože

    In 1453, the Byzantine Empire fell to the Ottoman Empire. By this time Egypt had been under Muslim control for some seven centuries, but Eastern Orthodoxy was very strong in Russia which had recently acquired an autocephalous status; and thus Moscow called itself the Third Rome, as the cultural heir of Constantinople.

  • 33 8-P // Nov 4, 2009 at 23:53

    Ale víte co je sranda runnere, že já tady nevyvracím ten odkaz co jsi poslal. Přestože bych tam našel věci se kterými nesouhlasím. Jenom bych si dával pozor na nějaké rasové soudy, protože lidé žijící bez přístřeší v Africe zpravidla zčernají.

  • 34 Vllk // Nov 5, 2009 at 12:22

    Lidé v Africe bez přístřeší většinou umřou na úžeh. :-) ))

  • 35 ranger // Nov 5, 2009 at 17:53

    Vllk – svatá pravda :) ), jinak dle logiky 8-P černoši s přístřeším zpravidla zbělají :) )

  • 36 lolli // Nov 5, 2009 at 21:41

    8-P: Jo, a taky se jim změní úhel čela z 80° na 70°, zmenší se jim tělní dutiny, zmenší objem mozku, především čelního laloku, zakulatí lebka, narovná se jim páteř aby ji neměli tak esovitě prohnutou jako Evropani, prodlouží končetiny vzhledem k trupu a IQ klesne ze 100 bodů na 66, což je pod hranicí demence. To je dobrý argument :-)

    Jinak já amozřejmě vím, kdy padla Byzantská říše, ale také vím, že západní křesťané proti ní vedli jednu z křížových výprav (tuším pátou – nechce se mi to teď hledat). Moskvě se sice může říkat třetí Řím, nicméně ten první Řím, Věčné město, stále trvá a od třetího Říma se značně kulturně, ale především nábožensky liší, a to i přes několikeré pokusy o dorozumění. Problém je v tom, že byzantský císař kdysi odmítl uznat papeže a sám se prohlásil za hlavu církve, čím vzniklo schizma mezi katolickou a ortodoxní větví církve. Rusko není Řím, protože neuznává papeže za hlavu své církve, čímž se protiví Kristovu ustanovení Petra ( a jeho nástupců) za pozemskou hlavu Církve. Proto Moskva není Řím a Rusko není pokračovatelem Říše římské, maximálně snad Říše byzantské. Pokud se Rusové hlásí k odkazu Říma, nepochybně tím myslí Byzantskou říši, což ale jistě není Svatá říše římská Karla Velikého nebo Fridricha Barbarossy, což byli legitimní následovníci západořímských císařů a zpravidla také drželi titul římského krále. Ale upřímně řečeno, už mě tahle debata nebaví. Akorát nevím proč tak lpíš na nějakém římském následovnictví Ruska, když jsi říkal že z Říma pochází fašismus a římskou církev nesnášíš.

    Nevymlouvám ti že první civilizace v Evropě založili Israeliti, ačkoliv krom pár dohadů a spekulací nějakých náboženských inovátorů pro to nesvědčí žádná fakta. Upřímně – je mi to šuma fuk. Pro mně je důležité, že já pocházím z Árjů, a to žádní Semiti nebyli, čehož důkazem je i to, že se velmi brzy naučili opracovávat kameny. :-) )

  • 37 runner // Nov 5, 2009 at 21:44

    Sorry, omylem jsem to poslal pod synovým nickem, píšu z jeho PC. Předchozí příspěvek je ode mně.

  • 38 8-P // Nov 6, 2009 at 17:14

    A zase – můžeš mi prosímtě říct, kde jsem napsal že nesnáším římskou církev?

    S tou Moskvou je to zřejmě nedorozumění pramenící z odlišného způsobu chápání historie:

    Moskevská vláda je dnes, stejně jako vláda v Římě, Londýně a Washingtonu, pravnukem starého Říma. Rusové se hlásí k odkazu východního Říma – EU a USA se hlásí k odkazu západního Říma. Celý Řím má jedno společné – Křesťanství, což je shodou náhod náboženství adresované Izraelskému národu. Izraelský národ, to je dvanáct kmenů. 10 z těchto kmenů zapomělo svou identitu, a jediný kmen který se zachoval a uchoval informace ještě ze starověkého Egypta, jsou Židé. 700 let před naším letopočtem bylo těchto 10 kmenů vyhnáno z dnešního Izraele daleko na východ, do dnešního Íránu. Odtud se potom Izraelci rozutekli do všech světových stran. 600 let před naším letopočtem začali v Bohemii Keltové Bohémové, na 100% bílý Izraelský kmen, stavět oppida. A když tedy Jan Želivský hovořil o Češích jako o vyvoleném národu, mluvil pravdu – všichni Evropané jsou uprchlíci z Egyptského otroctví – Izraelci. Dnešní stát Izrael by se měl přejmenovat z Izraele, na Kingdom of Judah, protože to je to co dnešní Izrael je.

    Ale je dobře, že tu Židy máme – ty hodné židy, jako třeba Ježíše Krista. Schválně si dojděte za nějakým rabínem, a zeptejte se ho kde jsou ostatní Izraelské kmeny? Třeba Rúben, Dan, Neftalí, Gád, Ašer, Isachar, Zabulon, Manases anebo Efraim. Možná budete překvapen, kolik toho Židi ví.

    Před sto lety bylo většině lidí v Evropě, USA a Rusku jasné, že o Bibli netřeba pochybovat. Právě dis-konekce Bible a naší Evropské historie, ke kterému došlo během 20. století, je jedním z velkých úspěchů ďábla.

    To si myslím já :-)

  • 39 runner // Nov 6, 2009 at 21:58

    8-P: Jak říkám, neměl bys vidět Žida za každým bukem. Pokud by byli Židé příbuzní nás Árijců, pak by nás jistě v Talmudu nenazývali dobytkem. Pokud Želivský mluvil o Češích jako vyvoleném národu, pak tím zcela jistě nemyslel naši zpřízněnost se Židy, nýbrž to, že Kristus ustanovil nový Israel – křesťanstvo.

    Lituji, ale za žádným rabínem nepůjdu, protože se ze zásady odmítám bavit s kýmkoliv, kdo tvrdí, že Panna Maria byla šlapka a Kristus byl zplozen při jejím nemanželském styku s římským legionářem. Kristus byl po Panně Marii blonďák a modrýma očima a ta to měla zase přímou linií po králi Davidovi. Svým vzhledem se Kristus i Panna Maria lišili od ostatních Židů svým nesemitským vzhledem. Tady ti přepisuji úryvek z dopisu Publia Lentullia, velitele palestinské legie císaři Tiberiovi:

    “…Je to člověk vysoké souměrné postavy, chodí bos a prostovlasý, vlasy zlaté barvy mu hladce splývají přes uši v malých lesklých vlnách na ramena. (…) Má čisté vysoké čelo, pleť jeho tváře je jemná, bílá a bleděčervená, má pěkná ústa a rovný nos. Husté vousy jsou zlaté barvy jako vlasy, bradka uprostřed rozdělená. Tahy obličeje, bleděmodrýma očima a zlatými vlasy se podobá své matce, která je nejkrásnějším a nejpůvabnějším zjevem, jaký je zde možno spatřit. (…) Působí podmanivě, není možno se mu dívat dlouho do tváře, neboť oslepuje oči. Zdaleka se mu posmívají, ale v jeho blízkosti se před ním chvějí. (…) Zlí lidé mne neustále obtěžují, abych ho u Tebe, Veličenstvo, obžaloval. (…)

    Otázkou je, kteří “zlí lidé” v Palestině měli nejvíc na Ježíše pifku a která zájmová skupina se ho nejvíce chtěla zbavit. Dle mého soudu to nebyli Římané, ale právě ti, které obvinil že jsou “z otce ďábla”, ti kdo byli mentálně, morálně i rasově odlišní od Ježíše, lišili se od něj způsobem myšlení, mentalitou i vzhledem tak, jako se liší dodnes od nás. To je další důvod, proč nepůjdu za žádným rabínem. Protože oni “jsou z otce ďábla, který byl lhářem a vrahem lidí od počátku”.

    Pokud tedy myslíš, že ztracených 11 israelských kmenů byli Árijci a ten dvanáctý, “vyvolený”, byl semitský, pak se s tebou nebudu hádat. Nějaká rasová typologie jde zcela zřejmě mimo tebe, stačí když má někdo 2 ruce, 2 nohy, 1 hlavu a hned se z něj může stát Árijec, Semita, rákosník nebo negr, stačí když ho trohu vystavíš sluníčko nabo naopak strčíš na pár generací do zimy a hned se mu zmenší mozek nebo mu zbělá pokožka. Vidím že pro tebe nic není nemožné, což ti trochu závidím :-) Zajímavé že to Židi nevidí podobně a rasová integrita je pro ně velmi podstatná:

    http://cz.altermedia.info/ze-zahranici/izrael-si-chrani-etnickou-integritu-svych-divek-bile-zeny-by-se-pry-za-podobny-postoj-mily-stydit_7694.html

    No a ještě jeden důvod proč nechodit za Židy ohledně jejich moudrostí – pohrdají námi, urážejí nás a jsou nepřátelští k nám i k našemu náboženství:

    http://www.prop.sk/komik.html

    http://nezavisle.info/2009/04/27/zide-uz-otevrene-omezuji-svobodu-lidi/

    http://nezavisle.info/2009/06/30/dalsi-platba-za-tzv-holocaust-kdy-budou-mit-zide-dost/

    http://www.zvedavec.org/komentare/2009/10/3345-valecni-zlocinci-se-stavaji-rozhodcimi-ve-vecech-prava.htm

    http://www.zvedavec.org/komentare/2009/08/3280-nasi-synove-byli-oloupeni-o-sve-organy.htm

    http://vlastenecke.zpravy.free.fr/vz_pdf/zrv.pdf

  • 40 ranger // Nov 6, 2009 at 22:15

    Cože??? Keltové Bohémové na 100% bílí Izraelský kmen? No větší blbost jsem už dlouho nečetl, a to jste našel kde? Ve Strážní věži? Nebo to učí scientologové anebo Sionisti??? Všíchni Evropané jsou Izraelci??? Doporučuji jediné – klidnou a pohodovou destinaci na psych. léčebně! Doted jste se jevil, jako trošku inteligentní, ale tyhle fantasmagorie jsou už příliš! Doporučuji zavčas návštěvu u odborného lékaře než se to zhorší…

  • 41 ranger // Nov 6, 2009 at 22:18

    Výše určené je pro 8-P…s runnerem souhlasím…Jen pro jistotu, aby nebylo nedorozumění…:)

  • 42 8-P // Nov 6, 2009 at 23:37

    Co jsem napsal tvrdí Bible, a vykopávky to jen potvrzují. Nemůžu za to, že dnes pod jménem “Izrael” parta židů páchá zvěrstva. Faktem ale zůstává, že potomci Biblických Israelitů žijí hlavně v křesťanském Rusku, Evropě a USA.

    V Bibli se doslova píše, že až se objeví Ježíš, stane se králem Israele a usedne na Davidův trůn. Davidův trůn se podle britských svobodných zednářů po smrti Krista přestěhoval do Británie – to je podstata legendy o králi Artušovi.

    Bible tvrdí, že Židovská krev je královská krev, protože David a Šalamoun, stejně jako Kristus, jsou židovské krve.

    Kristus usedne na Davidovo trůn.

    Šalamoun je přesně šestset šedesáté šesté jméno v Bibli.

    Je to číslo člověka.

    Proto pozor ať neskočíte Satanovi na lep, a nezapřete své vlastní předky. Přece jenom ne každý Izraelec má orlí nos, zlý pohled, černé dredy a černočerné oči. To jsou jenom takové pohádky které se vypráví v televizi…

  • 43 runner // Nov 7, 2009 at 15:36

    8-P..ovin: Tak na tohle už opravdu není co říct… No prostě bolševik a husita…

  • 44 8-P // Nov 8, 2009 at 14:17

    runnere runnere, kdepak jste se dočetl že zastávám diktát proletariátu? není to jenom taková vaše halucinace, runnere? Už si začínám zvykat že se s vámi nelze bavit na základě doložených informací a faktů, ale halucinace, to novinka…

    btw: jsem křesťan a kališník

  • 45 Ucho // Nov 8, 2009 at 15:41

    Runnere, svatá prostoto, jaký je zdroj toho velitelova hlášení Tiberiovi ? Odpusťte, že se směji předem, ač nepoučen. Navíc, jestli se domníváte, že jste křesťan, musím vás upozornit, že se hluboce mýlíte.

  • 46 Okoun // Nov 15, 2009 at 22:48

    Ucho : Ten text opravdu existuje, ale podle všeho jde o apokryf, který pochází až někdy z 12. -13. století.

  • 47 Drifter // Nov 16, 2009 at 3:51

    Text existuje, bohuzel vseobecne uznavany jako podvod. Publius Lentulus je vymyslena osoba a dopis mel udajne byt adresovany Rimskemu senatu. Nektere verze textu oznacuji barvu Kristovych oci jako “Modre”, coz ani neni v originale.

Leave a Comment