Napsal: David Macháček
Na konci července proběhla ve středočeské Vlašimi demonstrace Národních korporativistů, která měla zajímavý název – Den rasy. Akce nakonec vyzněla jako protest proti tamější cikánské kriminalitě a proti zatím v zákulisí chystané pozitivní diskriminaci.
Název této akce však „děsil“ pseudohumanisty a jejich novinářské honící psy, a proto jsme o ní byli již několik dní předem informováni s tím, jak je to prý nebezpečné přicházet s něčím takovým, jako je Den rasy. To je podle těchto ňafajících podvraťáků strážících ideovou čistotu „demokracie“ přímo nacistické, rasistické atd.
V kalendáři přitom máme různá podivná výročí, která nikoho neznepokojují, například 1. květen či různé podivně oslavné dny jako třeba Den obětí holocaustu (oběti jiných genocid, kterých dějiny znají desítky, nárok na takovouto úctu nemají) nebo Den obětí AIDS. Máme tedy slavit památku narkomanů, homosexuálů a kurev? Vzpomínají se totiž všechny oběti této nemoci, ne jen ti nevinní, kteří onemocněli nakaženou transfůzí apod.
Oběti AIDS tedy smíme připomínat zapálením svíčky na náměstí, nicméně svoji rasu, její úspěšné příslušníky ani to, co přinesla světu, slavit nesmíme. Proč by nemohl být Mezinárodní den rasy, kdy by černoši v Africe oslavovali své úspěšné lovce či kouzelníky, Asiati v Asii své historické i současné úspěchy a my zase ty své?
Nehodlá zde nyní porovnávat, co které rasa dokázala, jde mi jen o to poukázat na fakt, že Den rasy byl již předem hanoben a pomlouván, zatímco například Den hrdosti homosexuálů je oficiálními médii opěvován. Oslava Dne rasy je nebezpečná, neonacistická a xenofobní a oněch osmdesát lidí ve Vlašimi je vydáno za hrozbu pro demokracii a svobodu a lidská práva, zatímco 3,5 milionů homosexuálních zvrácenců oblečených do roztodivných oblečků v brazilském Sao Paulu jsou ozdobou naší doby. Zvrácenci, jejich oslavy a pochody symbolizují naši toleranci a obohacují nás. Osmdesát lidí hlásících se ke své přirozenosti a ke své rase představují nebezpečí a hrozbu.
Problém není v tom, že existují devianti, v každé společnosti je určité procento zvrácenců. Chyba však spočívá v tom, že naše společnost toleruje nenormální a dovolí hanobit přirozené. Pak se nemůžeme divit, že někdejší menšina zvrácenců udělá postupem času a příznivého postoje ke své chorobě menšinu z nás.




54 responses so far ↓
1 Plenkovič // Aug 22, 2007 at 1:34
Letitá zkušenost nás učí, že Quod licet Iovi, non licet bovi - Co je dovoleno bohům je pro ostatní tabu.Povzdech antického filosofa docela chápu, zvláště když jej poměřuju s dnešním stavem světa. Nepochopitelná vstřícnost Evropy pod pláštíkem liberalismu vůči stále militantnějším muslimům, škodlivý multikulturalismus, zpochybňování hodnot, které tuto civilisaci vytvářely, tolerance k sexuálním úchylkám všeho druhu, nám připomína neméně slavný Ciceronův nářek nad zkažeností světa Ó tempora, ó mores! Ach ty časy, ach ty mravy. A tak znovu se oprašují Dny raketometčíků i Dny protivzdušné obrany, které nám tady zůstaly jako fosilní relikty studenoválečnické epochy.
2 Kenotaf // Aug 22, 2007 at 3:41
http://www.odpor.org/index.php?page=clanky&kat=&clanek=670
http://reflex.cz/Clanek28489.html
http://czechtek.bloguje.cz/576620-nackove-nadavaji-na-novinare-z-reflexu-ktery-jim-napsal-ze-s-nimi-sympatizuje.php
3 Kenotaf // Aug 22, 2007 at 3:52
To: autor článku David Macháček
Měl by být připomínán pouze Den nevinných obětí AIDS (když se tato nemoce přenese z matky na plod, při transfuzi atd.). Narkomani, homosexuálové a prostitutky (případně promiskuitní jedinci) si skutečně den nezaslouží.
Měl by být den obětí všech genocid/etnocid/”religicid” atd. nicméně ve Dnu obětí holokaustu problém nevidím. Myslím, že je to malý problém, to s jeho existencí.
Den hrdosti homosexuálů je ohavný.
Den rasy mi přijde zbytečný. I jeho forma - provedení letos ve Vlašimi nebyla nejvhodnější a trochu zmatená (třeba jižanská vlajka v průvodu atd.)
4 Odem // Aug 22, 2007 at 5:44
Mě se naopak jižanská vlajka v průvodu líbila
5 Kenotaf // Aug 22, 2007 at 6:02
Na Židy(židy) mám stejný názor jako měl dr. Ladislav Rašín v II. republice, a to ten, že není důvod, aby nebyli ve veřejném životě. Je mi jedno kdo je Žid či žid, abstolutně jedno. Seznam na internetové stránce NVI je trapný a k ničemu a navíc sporný.
Je to na úrovni hooligans, kdysi mi hooligans z jedné naci bojůvky řekli nazdar Žide, já Žid (žid) nejsem ani nábožensky ani etnicky. Nebo že by to mysleli jako nadávku, asi ano, nadávka je také trapná a směšná a zvláště takováto.
6 krep // Aug 22, 2007 at 6:36
Být hrdý na svou homosexulální identitu je OK, být hrdý na svou rasovou identitu je zločin. Co je na tom divného, tak to dnes prostě chodí…
7 #Tom // Aug 22, 2007 at 6:50
Hovořit o lidské rase jakoby dnes bylo vyhrazeno jen jedincům omezeným, hrubým a společností odsuzovaným, přitom věnovat se rasám a jejich šlechtění u zvířat, např. u psů, je považováno za zcela normální, ba co víc, dokonce i prospěšné.
8 Blackjack // Aug 22, 2007 at 8:00
Všude se píše o národovcích,jejich pochodech a akcích jako o směšném divadýlku pro veřejnost,,,,,bohužel si ti lidé neuvědomují,že my stojíme proti skutečným problémům,,,,že nám není jedno,když si kdejaký cikán může dovolit na bílého,,že všechny menšiny,každá skupinka úchylů musí mít navrch před normálními lidmi——-ano proč bych nemohl oslavovat svůj původ na který sem HRDY
9 Ayal B // Aug 22, 2007 at 8:03
Dobrý den.
Kritika Dne rasy a podobných aktivit má opodstatnění v určitých historických zkušenostech, kdy rasový původ (nebo etnický či národnostní) byl mnohdy důvodem k diskriminaci, pronásledování či likvidaci určitých skupin.
Debaty nad tím, zda jsou mezi rasami určité rozdíly, případně jaké, a nebo jaký je vlastně původ existence různých ras, je zbytečnou ztrátou času pro všechny ty, kteří si rasu nechtějí brát jako záminku pro ponižování a odmítání jiných. Člověk by měl mít úctu k druhému člověku bez ohledu na to, jaké rasy je tento příslušníkem. Pokud přijmete tuto tezi, a já se domnívám, že chceme-li zachovat lidskou existenci jako takovou, pak ji přijmout musíme, postrádá jakékoliv zdůrazňování kvalit vlastní rasy významu.
Pokud jde o Den hrdosti homosexuálů, pak přestože tento název zní komicky, takový den smysl má. Má smysl v procesu zrovnoprávnění homosexuálů s heterosexuální většinou, jednotlivcům může pomoci vyrovnat se s vlastní odlišností, kterou si sami nezvolili, a za niž jsou bohužel často nesmyslně odsuzováni. Může přispět k tomu, že si většina na homosexuální menšinu lépe zvykne. Jednou takového dne snad nebude potřeba.
10 Ayal B // Aug 22, 2007 at 8:09
ad Tom
Milý Tome, Vy byste chtěl být šlechtěn jako pes?
Já nikoliv.
11 Imation // Aug 22, 2007 at 8:48
Ayal B.: Já třeba jo. Představa, že mi přivedou dlouhonohou prsatou blondýnu a že s ní mám mít co nejvíce potomků pro tu či onu vlastnost není vůbec špatná
A takový plemenný hřebec či býk taky nemají špatný život -:)
12 Andrej Draganov // Aug 22, 2007 at 9:04
Aryal B:Kritika Dne rasy a podobných aktivit má opodstatnění v určitých historických zkušenostech, kdy rasový původ (nebo etnický či národnostní) byl mnohdy důvodem k diskriminaci, pronásledování či likvidaci určitých skupin.
To máte pravdu. Třeba Židé na základě původu a náboženství vyhlazovali ve čtyřicátých letech celé vesnice. Nebo když na základě rasy zotročovali černochy a pak je prodávali (pravda bílým). Nebo amričané, kteří po Pearol Harberu internovali snad všechny japonce žijící tehdy v USA.
13 Ayal B // Aug 22, 2007 at 9:20
Imation:
Ok, díky za odlehčení tématu. Ale já bych zrovna prsatou blondýnu moc neocenil:)
Chci říct dvě věci: jednak si plemenný hřebec svou klisnu nemůže sám vybrat, což já bych s dovolením rád, jednak tím člověka trochu degradujete (nebo spíš muže?!), pokud ho přirovnáte k chovnému samci, jehož smyslem života je plodit a plodit. Až mne napadá, jestli nejste převlečená radikální feministka:)
Jinak ten Váš příspěvek beru spíš s nadsázkou. Jako takový mi sednul. Díky.
14 Ayal B // Aug 22, 2007 at 9:26
Andreji:
Pravdu jistě mám, v tom máte pravdu i Vy. K dalšímu z toho, co jste uvedl, bych rád od Vás dostal konkrétnější informace. Předem za ně děkuji.
Jakákoliv perzekuce na zákl. rasy je odsouzeníhodná. Můj původní post byl myšlen obecně, Váš nicméně už tolik obecný nebyl. Nejsem zarytým sionistou ani nekritickým obdivovatelem USA, takže mne Vaše reakce nechává klidným.
15 Kenotaf // Aug 22, 2007 at 13:15
to:Andrej Draganov
Cituji:
Třeba Židé na základě původu a náboženství vyhlazovali ve čtyřicátých letech celé vesnice.
Já se ptám, kde? Myslíte 20. st., asi, že?
Ve čtyřicátých letech 20. st. vyhlazovali nacisté vesnice - Lidice, Ležáky, Javoříčko, Oradour-sur-Glane, potom páchali etnocidu čeští šovinisté, bývalí kolaboranti, lůza, “Rabovací gardy”.
16 stop nwo // Aug 22, 2007 at 13:29
Kenotaf: Andrej Draganov, jestliže myslel 40.léta, tak potom jejich polovinu a konec - v Palestině, kdy Židé bojovali proti Arabům a Britům za vytvoření sionistického státu.(který i mnoho rabínů pokládá za výtvor Satana)
Jinak by se tam dalo přidat i kvůli třídnímu původu. 20.léta 20.století v Rusku, kde řádila Čeka. Kdybchom se podívali na jména jejich vůdců, tak nám to bude připomínat seznam hostů na židovské svatbě.
17 stop nwo // Aug 22, 2007 at 15:00
Kenotaf: Některá jména na onom seznamu mi fakt připadají dost nesmyslná. Jistě, je tam plno pravdivých jmen (příklad za všechny, V.Železný), ale u Klause nebo Havla se chytám za hlavu, o Ransdorfovi nebo Rathovi ani nemluvě. Ale seznam je každopádně “aktualizovaný” - pokud vím, tak vyšel někdy na začátku 90.let v Týdeníku Politika (tenkrát byl např. David Rath celkem neznámý student), kdy nejspíš byl pravdivý. Autor byl odsouzen (nevím za co:-), až se seznam po dlouhé době objevil na serveru Národně vzdělávacího institutu (jinak se tam taky dá najít leccos zajímavého) v této podobě. Už před několika měsící o tom psal “odborník” JXD v Reflexu. Teď to papouškují všechna média. Jen se divím, že těm stránkám dělají takovou krásnou reklamu. Může to mít účel ten, že lidé si po přečtení některých jmen řeknou, jak jsou ti ultrapravičáci blbí. Fakt by mne zajímalo, kdo seznam takto vylepšil.
18 Václav // Aug 22, 2007 at 15:52
Židé vyvražďovali vesnice v Izraeli a v Sovětském svazu. Ale přesnější než Židé by bylo sionisté a bolševici (nebo menševici).
19 Jakub II. // Aug 23, 2007 at 0:28
“Pokud jde o Den hrdosti homosexuálů, pak přestože tento název zní komicky, takový den smysl má. Má smysl v procesu zrovnoprávnění homosexuálů s heterosexuální většinou, jednotlivcům může pomoci vyrovnat se s vlastní odlišností, kterou si sami nezvolili, a za niž jsou bohužel často nesmyslně odsuzováni. Může přispět k tomu, že si většina na homosexuální menšinu lépe zvykne. Jednou takového dne snad nebude potřeba.”
Omyl, jejich orientace není nic vrozeného.
Tuto perverzní zvrácenost je třeba potírat. A to všemi zákonnými prostředky. Samozřejmě prostředky, které plynou ze zákona přirozeného, protože ten lidský je ohavná demoliberální zvratka.
Homosexualita NIKDY nemůže být stavena na rovinu s normou, kterou je heterosexuální chování. Primárním určením sexu(ve vztahu k nadpřirozenému řádu) je samozřejmě plození potomstva. Jakýkoliv zásah do tohoto procesu je perverznost. JAKÝKOLIV!
Homosexuály je třeba internovat a odstranit od normální většiny. Jinak jejich nákaza, jako mor se šířící, nikdy nebude vymýcena.
20 Plenkovič // Aug 23, 2007 at 0:42
Protože zde zazněly názory na šlechtění rasy, rád bych připomněl Himmlerovu akci Lebensborn což je nacistický šlechtitelský program pro mladé a potenciálně zajímavé nositele kvalitních arijských genů založený na principech eugeniky. Mělo se jednat o zrození nového rasově zušlechtěného člověka – nadčlověka. Pod patronací rasového úřadu SS byl styk vybraných mužů a žen ověnčen starogermánskými rituály. Národnost v některých případech nebyla rozhodující, pouze rasa a určitá výběrová kritéria. Mimoto se zabýval i výběrem rasově vhodných dětí z porobených národů, kde hlavním kriteriem byly modré oči a a světlé vlasy. I několik lidických dětí v rámci Himmlerova programu poněmčeno, ostatní skončily v plynových komorách v Chelmu
21 mš/NM // Aug 23, 2007 at 1:33
Plenkovič : Ohledně Lebensborn bohužel jen opakujete vědecky dávno vyvrácené, leč stále přervávající mýty. Cílem projektu totiž byla ve skutečnosti péče o manželky esesáků, později o nemanželské děti, v některých zemích (hlavně Norsko) také o děti německých vojáků a místních žen. Ty mýty o eugenice vznikly až po válce, zřejmě kvůli tomu, že projekt rozběhl Himmler, posedlý rasovou čistotou.
22 Custos // Aug 23, 2007 at 2:03
mš: Četl jsem v jedné knize o válečných korespondentech (Šnajder - Tisíc tváří odvahy), že o Lebensbornu a “šlechtění” se to tvrdilo už za války. Zajímavé ovšem je, že novináři Rudé armády tomu nevěřili a považovali to za propagandu “imperialistů”, dokonce srovnávali, jak se v USA psalo ve 30. (!) letech o tom, že za Stalina v SSSR bolševici zrušili manželství a mají společné ženy.
Třeba to s tím Lebensobrnem byla opravdu byla jen spojenecká propaganda…
23 Custos // Aug 23, 2007 at 2:04
Lebensbornem… překlep:)))
24 ringtone // Aug 23, 2007 at 2:15
Smazáno pro hloupost. Redakce
25 Plenkovič // Aug 23, 2007 at 2:17
Nš/NM: Neopřu se ani o Himmlera ani o Lenina ale o významnou osobnost našeho nacionalistického hnutí pana Mgr. Miroslava Červenku, který se k akci Lebensborn vyjářil v článku v AM z 9.tm. nazvaném Zieleniec na Hrad: Cituji: Asi jsou pro mnohé z čtenářů těchto řádek následující informace známé, nicméně se domnívám, že některá fakta je zapotřebí opakovat zas a znova. Nuže, zřejmě všichni znají nacistický projekt Lebensborn, v jehož rámci měla být vyšlechtěna z “geneticky vhodného árijského materiálu” ta nejušlechtilejší rasa. Již méně lidí však ví, že podobný projekt spustilo i bolševické Rusko… I pan Červenka bohužel jen opakuje vědecky dávno vyvrácené, leč stále přetrvávající mýty. Tak to už není možné věřit ani vlastním leadrům!
26 Kenotaf // Aug 23, 2007 at 2:28
To: stop nwo
Celý seznam je zbytečný, k ničemu.
Jinak Částečný seznam Židů a židovských míšenců v současné kultuře ČR byl otištěn v Týdeníku Politika (TP) č. 96 v prosinci 1992. Krátce poté bylo vydávání TP ukončeno. Josef Tomáš, který stál u zrodu TP a byl šéfredaktorem TP, byl bývalým redaktorem lidovecké Mladé demokracie. Byl odsouzen v roce 1994. Pokoušel se vytvořit Národní hnutí a snad Českou akci.
Vyšla brožura - samizdatová Pražský politický proces ve věci Týdeníku Politika.
27 Jan Valin // Aug 23, 2007 at 2:38
Jako novinář jsem se účastnil pochodu ve Vlašimi a nechápu Vaše rozhořčení z homosexuálů. Více jak půlka účastníků se další týden objevila na pochodu homosexuálů v Brně
28 mš/NM // Aug 23, 2007 at 2:41
Custos : Tu knížku mám doma taky… Ale co jsem se snažil zjistit, první informace na tohle téma se měly objevit až v 50. letech v německém časopisu Revue a do podvědomí lidí se to dostalo až s německým filmem Der Lebensborn (1961). Do té doby byl celý projekt spojován především s únosy “vhodných dětí” a jejich přemisťováním do Německa, ale u soudu krátce po válce se zjistilo, že Lebensborn sice adopce skutečně zařizoval, avšak ve valné většině se souhlasem (svobodných) matek - jen v Norsku to bylo cca 250 případů. Obžalovaní byli u soudu osvobozeni.
29 Intro // Aug 23, 2007 at 2:51
Jan Valin: Hm, takže navštěvujete alespoň jednou týdně homosexuální akce. To jste nám chtěl říci? Zkuste si zajít na gay seznamku, tady to, obávám se, nikdo neocení…;-)
30 Mila // Aug 23, 2007 at 3:06
V Kanade je nebo jsou spolky pro pomoc tem co chteji prijit do Kanady.Podporuji je financne a kulturni-etika apo.Napr.daji jim knizecku ve ktere je,ze v Kanade zena nekoji odhalena- moceni na ulici,byt za stromem,se nepovazuje za dobre vychovani a pod.
Kdyz bili,evropskeho puvodu zalozili Spolek pro pomoc pristehovalcum z Evropy, nastal rev o rasismu.
[CKNW stanice Mr.Rafe Meyer mluvil o tom denodenne snad po dobu jednoho mesice,jako komentator s volanim posluchacu a niceho nedosahl, spolek byl zruseny].
31 Mila // Aug 23, 2007 at 3:15
Jen pro zajimavost ns/MN.
Byl jsem v jednom takovem “eugenickem” taboru[zelbohu bez zen].Byla v nem usazena radiolokacni rota. Bylo to blizko u Plzne, jmeno jsem zapomnel. Neco se mi plete s Dobranama.Kolem vsude dubove stromy-symbol.
32 Mila // Aug 23, 2007 at 3:20
Neco mozna byla propaganda, ale mistni pametnici
tvrdili, ze v tom tabore byly zeny a vojaci k nim prichazeli. Mohlo to mit pouze sexualni vyznam pro vojaky z fronty na odmenu, jak ti pametnici tvrdili.
33 Andrej Draganov // Aug 23, 2007 at 11:41
Tak vseznamu židů je i Ivan Medek. Že by jeho otec byl žid? To snad ne? Jáý bych tam ještě doplnil Adolfa Hiltera. Nebo to by nesedělo pánům ze vzdělávacího institutu?
34 stop nwo // Aug 23, 2007 at 12:59
Andrej Draganov: Já tvrdím, že ten seznam musel někdo vytvořit na objednávku “z vrchu”. Tam je přesně to, co musí lidé slyšet a vidět, aby si řekli, jací jsou “ultrapravičáci” nevzdělaní a ubozí. Všimněte si, že nedávno na onom serveru jistý Jaroslav Bednář (kdo pak se za tím jménem asi skrývá ???) dost ostře pustil do všech, co někdy byli v parlamentu vůdci ultrapravicových stran (Žironovskij, Haider, Sládek, jen Le Pena vynechal)- označil je za židozednáře.(o Sládkovi tvrdil, že má snad židovský původ a fabuloval).
Podle mne to má vše za cíl jediné - dosáhnout toho, že se národovci budou navzájem podezírat a nedůvěřovat si.
35 Kenotaf // Aug 23, 2007 at 13:14
To: stop nwo
http://www.odpor.org/index.php?page=clanky&kat=1&clanek=628
http://www.republikani.com/clanky/0042.htm
36 Kenotaf // Aug 23, 2007 at 13:17
To: stop nwo
http://www.vzdelavaci-institut.com/_files/index.php?option=com_content&task=view&id=349&Itemid=2
37 Kenotaf // Aug 23, 2007 at 13:22
http://neviditelnypes.lidovky.cz/spolecnost-seznam-a-zide-0×2-/p_spolecnost.asp?c=A070821_201319_p_spolecnost_wag
38 Johnny Wolker // Aug 23, 2007 at 13:42
Proč Den rasy ne a Den hrdosti homosexuálů ano? Jednoduché : Protože slovo rasa dostalo hrůzného významu díky pánům Hitlerovi, Himmlerovi a spol. a jejich přihlouplému projektu tzv. Konečnému řešení. Pokud by slovo rasa nebylo pošpiněno mořem krve, tak by to teď nikoho nepobuřovalo a možná by si lidé vyslechli za krásného slunečného dne i jakýsi projev stran, jenž jakoby zaspaly dobu.
39 Anonymous // Aug 23, 2007 at 14:02
Kenotaf: Co se týče Neviditelného psa, tak ten je skutečně agresivně prosionistický a jakoukoliv kritiku Izraele pokládá za antisemitismus. S údajně antisemitskými příspěvky na diskusi na serveru Novinky.cz nejenže plně souhlasím, ba co víc - byly tam ještě trefnější příspěvky. Ale takový postoj, který mne, pokud s nimi vyjadřuji souhlas, označuje za neonacistu, mne v mém postoji jen utvrzuje. Seznam neseznam.
40 #Tom // Aug 23, 2007 at 14:53
To je veselý článek, závěrem vyznívá, že jde snad zároveň o seznam nejhorších zločinců u nás. Což o to, snad tomu tak opravdu je, ale ve filosemitském článku bych takovou věc nečekal.
Inu, novinářská žumpa ovládá jazyk takovým způsobem, až čtenář žasne nad kouzlem nechtěného. 
41 Shooter // Aug 23, 2007 at 17:34
Kenotaf: Tak při čtení článku Jiřího Slupeckého jsem se bavil. Ten svůj výplod musel jistě psát v synagoze a ještě mu při tom předčítali z Tory a Talmudy současně.
Možná by mu neuškodila trochu studie historie.
PS.: Jinak ty příspěvky v diskuzy byly velice kvalitní. Člověk se i občas diví jak historicky vzdělaný lidé diskutují na novinkach.cz Ale jak dokázal Jirka, tak historické pravdy se Židé bojí jak upíři lidstva česneku ( pro čtenáře Signálu)
42 Terka // Aug 24, 2007 at 3:23
Jižanská vlajka na tomto pochodu neměla co dělat. Ať si kluci srovnají v hlavě, co je vhodné a co není.
Korporativci demonstrovali i proti Radaru. To je v pořádku. Tak ale potom nechápu, proč všude s sebou tahají jižanku…
43 Michal // Aug 24, 2007 at 3:59
Jižanka ještě dejme tomu,ale německé vlajky - viz http://www.odpor.org/index.php?page=clanky&kat=2&clanek=662 jsou pro mě na demonstraci v ČR nepřijatelný. Kdo může v ČR demonstrovat pod německou vlajkou? Buď Němci,pak dejme tomu,a nebo proněmečtí kolaboranti…
44 Defender of Patria // Aug 24, 2007 at 10:11
Michal: to nejsou nemecke vlajky (nemecko ma misto bile zlutou)
tyhle barvy predpokladam maji pripominat vlajku treti rise
45 Michal // Aug 24, 2007 at 11:22
Defender: jsou to německé vlajky,staré říšské.
46 Vladimir Neckář jr // Aug 24, 2007 at 15:14
Jsou to německé vlajky z dob Kaisera Vilhelma a železného kancléře Bismarcka. NO má zřejmě vazby na NPD ne jejichž akcích se těmihle prapory taky mává o stošest. Vlajka s hakenkrajcem by jak u nás tak u Němců byla zřejmě důvodem k rozpuštění demo, současná vlajka SRN je zřejmě NPD považována za symbol “americko-sionistické okupace” (a historicky německými nácky i konzervativci nenáviděné Weimar republic) takže tohle je vlastně takový “kompromis”
47 Defender of Patria // Aug 24, 2007 at 15:23
současná vlajka SRN je zřejmě NPD považována za symbol “americko-sionistické okupace
a taky oprávněně
48 Andrej Draganov // Aug 25, 2007 at 5:33
Současná spolková vlajka je vlajka
republikánská a pochází už z 19.stol.
49 TD // Aug 25, 2007 at 8:17
A uz toho mam dost kua jak se nekdo muze zastavat teplousu?Pokud by na svete byli jen homosexualni muzi a zeny kdo by plodil potomky?Pokud by nikdo nerodil a neplodil tak inteligentnejsim dojde co by to melo za nasledek, tem mene chytrejsim rad odpovim VYMRENI JAKEKOLIV RASY NA SVETE.
50 nungurnacidge // Feb 8, 2008 at 12:11
I’d prefer reading in my native language, because my knowledge of your languange is no so well. But it was interesting! Look for some my links:
51 zsvkcnbjl qexlagsri // Jul 12, 2008 at 20:36
ujkeztlpn oywbce xskce umvpexhaw ptuby znbtryu tbola
52 pnrzeo ivhuxw // Jul 12, 2008 at 20:38
xquanyfo fkliqc epxgzqbmd glocm uicbtemoq bkclgnwfo tokxmwyp
53 cdxakzf bfqvad // Jul 12, 2008 at 20:41
odmpu qjbzo tjbzofhv vgzs aerbp fumykhc qtkdlzry
54 yzmlnvr tlcdmpj // Jul 12, 2008 at 20:44
edrh fijunvy swxk jtciulo dbiqmw dlntm hfiqn
Leave a Comment