Altermedia ČR
Altermedia ČR: „Ideologická převaha je důležitější než parlamentní většina…”
UltraViolent Street Wear, t shirts and clothing with a street tough attitude

Jan Kučera: zbytečná smrt za zbytečnou stranu

January 29th, 2008 · Diskuze (88 Comments)

Email This Post Print This Post

Napsal: Milan Špinka

Mohl jsem si ušetřit práci a vystačit si s několika obrázky. Stačilo projet stránky antifašistických skupin a ze široké nabídky oslavující násilí stačilo převzít pár rázných a výhružných sloganů. Mohl jsem třeba zkombinovat heslo „Tam patříš” s výmluvným obrázkem černé rakve na příbramském hřbitově. Mohl jsem si také vypůjčit obrázky z internetového alba zabitého antifašisty; šikovná je třeba ta, kde pózuje na hřbitově. Připsalo by se třeba „Nejsi tu trochu brzy?” a děti by se bavily. Ale děti mají být zticha, když mluví muži.

Naši antifašističtí chlapci jsou podivný spolek. Mají plnou hubu rovnosti a společnosti, kde rasa je jen sociálním konstruktem a hranice vedou podél nepřekonatelných zdí vytyčených třídami. To je teorie, avšak v praxi svou usilovnou snahou pátrat po homosexuálech a čtvrtinových Židech mezi svými nepřáteli připomínají spíš bastardy strážců norimberských zákonů, kteří se v pevném objetí zkřížili s Ku-Klux-Klanem, z nějž jim zbyly tváře skryté pod dokonale neproniknutelnými maskami.


Může někoho překvapit, že první zabitý český antifašista tohoto století padl pod ranami bajonetu, jenž pevnou rukou svíral cikánský neonacista? Ach, ten zmatek v dětských dušičkách! Rychle se sepíše prohlášení - v češtině se původ pachatele přiznat musí, protože ho beztak každý zná. Ale v anglické verzi pro zahraničí se taktně zamlčí, aby snad nemuseli zahraniční soudruzi řešit zásadní dilema: tak co, proženeme nácky, nebo raději uspořádáme cikánský pogrom?

Jsou to beztak jen obvyklé silácké žvásty a zase se bojuje jen do poslední kapky tiskařské černi. Umějí naši antifašisté umírat? Dělá jim dobře dívat se, jak jsou přesilou lynčováni lidé na ulicích a v metru, posílají si po internetu obrázky, kreslí komiksy a vyrábějí vtipné samolepky, ale nejsou schopni se stejnou samozřejmostí přijmout tak prostou a čiročirou pravdu, že v násilných politických konfliktech musejí přinášet oběti obě strany.
Skákejte svým obětem jednou dvakrát do roka po hlavách, kopejte je do žeber a nechte se u těchto úsměvných vítězství natáčet televizními štáby. Uvědomte si ale, že může přijít okamžik, kdy se jiní budou s podobně pobaveným úsměvem dívat na to, jak jeden z vás dostává přímo před průmyslovou kamerou od svého nepřítele zásahy bodákem. Násilí přináší jen stupňující se násilí a vy jste ti, kdo se na rozjetí nekonečné spirály nemalou měrou podílí. Lze pochopit, že Jan Kučera svým činem rázně přenechal všechny ty diskreditační články, špiclování a internetové pomlouvání svým zbabělejším kolegům, přesto je paradoxní, že právě štvaní od monitoru a heroická a patetická propaganda přivedly mladého člověka, který by beztak nejspíš dostal brzy rozum, s definitivní a neměnnou fatální platností na ostří nože o nic chytřejšího ideového protivníka. A přitom mohl mladinký zmatený antifašista své zemi v dohledné době pomoci v boji s mnohem nebezpečnějším protivníkem, jenž nyní postupně zaplavuje Evropu. Statečný na to byl dost.

zdroj: Národní myšlenka

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading ... Loading ...


Tags: Z domova · Úvahy a komentáře

88 responses so far ↓

  • 1 Runner // Jan 29, 2008 at 2:26

    Nebyl statečný. Viděl jsem ty záběry v televizi a mám dojem že byl spíš hloupý. Stál na schodech o něco výš než ten trouba s nožem. Kdyby se ho pokusil kopnout do obličeje, vykopnout mu nůž nebo vyjednáváním odvést jeho pozornost a pak zaútočil, řekl bych že byl statečný ale nevyšlo mu to. Jenže on jaksi “přehlídl” nůž v ruce toho naci-cigána a zaútočil pěstí bez využití výškové převahy, v podstatě si na ten bajonet naběhl. Tomu tedy ale s prominutím neříkám odvaha nýbrž blbost.

  • 2 Radola // Jan 29, 2008 at 2:31

    Takže cikán v uniformě SS(WH?) zabil bajonetem nějakýho Sharpíka,či čo?!Co to je za guláš,co by na to řekla Džamila,kdyby viděla své oblíbené etnikum běhat v nacistických uniformách?!Chtěl se nám zřejmě rovnat,chtěl být bílý a stejně tvrdý jako kruppova ocel,a teď..zase zpátky mezi své,v kriminálech jich je spousta.

  • 3 Okoun // Jan 29, 2008 at 2:38

    Runner : Ale i takoví jsou potřební, Rudá armáda by taky nevyhrála válku bez chlapů, co zalehávali vlastními těly kulometné střílny.

    Docela by mě zajímal stav alkoholu v krvi toho zabitého. To se nikde neobjevilo.

  • 4 Runner // Jan 29, 2008 at 3:08

    To Okoun: Jo, máte recht:-)) Je to sice trochu úsměvné přirovnání, ale tak jako RA tito hrdinové umožnili průlom do obranné linie nepřítele, tak takovéhle případy nesmyslných úmrtí umožňují AFA i Systému učinit průlom do myšlení lidí. Tak jako ve válce za těmito sebeobětujícími se hrdiny šly samopalníci s granáty a plamenomety, tak za nimi dnes jdou novináři a agenti BIS se svými monitoringy a křivě informujícími zprávami a články.

  • 5 Runner // Jan 29, 2008 at 3:11

    Pardon, “šli” samozřejmě s měkkým “i”. Původně jsem chtěl napsat “šly šiky”, ale nějak mi to vypadlo. :-(

  • 6 oliver // Jan 29, 2008 at 3:38

    Někde v diskuzi jsem četl asi vtipný komentář, že to je 2:0 pro nás. No to teda nevím, Cikán zabil mladýho bílýho kluka, který měl sice v hlavě zmatek, ale i tak….

  • 7 slim // Jan 29, 2008 at 3:43

    Kučeru jsem znal osobně.
    1) autor neví vůbec nic o SHARP skins!
    2) SHARP skins nejsou rasisti ani nerozlišujou třidy, jsou vlastenci ale narozdíl od nazi-heads nenapadají bezdůvodně lidi - což náckové v PB rádi dělají, nejraději když jich je pět na jednoho
    3) tu rvačku a konflikt vyprovokovali náckové, už jenom to že předtim v hospodě hajlovali stačilo…

  • 8 slim // Jan 29, 2008 at 3:46

    dodatek - “Skákejte svým obětem jednou dvakrát do roka po hlavách, kopejte je do žeber”
    ano, takhle brutální násilí je téměř výhradně doménou nazi-skins, když jsou ovšem v přesile

  • 9 Okoun // Jan 29, 2008 at 3:52

    slim : Ten mrtvý může být rád, že v té bitce nevyhrál. Kdyby udělal to, co mu radil diskutující Runner v prvním příspěvku, tak teď sedí ve vazbě za rasový útok. A pak by mu spíš než příslušnost k jakési pofiderní subkultuře bylo platnější potvrzení od doktora o barvosleposti.

  • 10 Okoun // Jan 29, 2008 at 3:53

    slim : A mimochodem, jak tak projíždím diskusní fóra, ten Kučera musel mít obrovské charisma - v osmnácti letech měl několik stovek, možná tisíc kamarádů a známých.

  • 11 Adam Kovář // Jan 29, 2008 at 3:54

    slim: V listopadu jsme všichni mohli vidět, kdo s oblibou před kamerami a za přihlížení policie brutálně napadá jiné…

  • 12 Simi-Prag // Jan 29, 2008 at 3:57

    Cikáni byli dobří bojovníci..škoda, že jich tolik zemřelo v koncentračních táborech:-)
    Když se dva perou, třetí se směje:-)

  • 13 Runner // Jan 29, 2008 at 4:01

    To Slim: Hmmm… SHARPs jsou vlastenci? No nevím. Já mám s nimi docela jiné zkušenosti. Šarpové napadají kohokoliv, kdo je pravicově zaměřen a o kom oni sami usoudí, že je nácek. Pár vlastenců co znám by o tom mohlo vykládat. Já jsem nácek nikdy nebyl a nikdy jsem od Šarpů nedostal, ale jedno vím jistě: jsou to pěkní zm..ové!

  • 14 šťoural // Jan 29, 2008 at 4:04

    Dle záběru kamery na schodišti byl evidentně útočníkem Kučera. Onen cikán s bajonetem ho sice provokoval, ale nepřibližoval se k němu, první rána šla od Kučery. Jsem zvědavý na soud, ale bude-li mít Fous dobrého právníka a vzhledem k tomu, že útočníků bylo více, považoval bych osvobozující rozsudek za spravedlivý, neboť šlo o nutnou obranu. Vždyť co by se asi stalo, kdyby Kučera a spol. dostali Fouse na zem a popřípadě mu sebrali bajonet?
    Vše bude ale záležet na tom, do jaké míry odolá soud tlaku médií a neztratí nezávislost.

  • 15 Nordic Visitor // Jan 29, 2008 at 4:25

    Stoural,3xho uderil,a az pak nasledovalo Ciganovo bodnuti,muzete se na to podivat.

  • 16 Radola // Jan 29, 2008 at 4:39

    Hlavně,ať si ten nazi skin posedí,jen doufám,že z něj nebude nějaké POW,to by byl už vrchol demence…

  • 17 Radola // Jan 29, 2008 at 4:41

    NV:A co jako,snad tu nebudem obhajovat,bláznivýho cikána???

  • 18 oliver // Jan 29, 2008 at 4:51

    Radola: bláznivýho Cikána asi nikdo hájit nechce, ale spíš jde o to, že je z něj automaticky vrah, i když záběry z tý kamery nejsou zcela jednoznačný. A soud samozřejmě taky ještě neproběhl.

  • 19 Kateřina R. // Jan 29, 2008 at 5:12

    Slim: SHARP jsou vlastenci? Tak to se můžu zasmát. Ještě by mohli býti nacionalisty, nemyslíte? Pokud, jak vy tvrdíte, jsou (Skinheads against racial prejudice) vlastenci, tak je s podivem, že jejich oblíbenou zábavou je mlátit “nácky”(tedy nacionalisty, což jako většina lidí nerozlišují). Pár SHARPs znám a nedá se o nich říci, že by to byli mírumilovní lidé a už vůbec ne, že by milovali svou vlast (jinak tedy nechápu, proč mají všude po oblečení vlajky VB).

  • 20 Ragnarok // Jan 29, 2008 at 6:09

    já už slyšel v televizi plno bludů ale cikána prohlásit za neonacistu to je síla doufám aspon že dostane doživotí

  • 21 SpiritOf** // Jan 29, 2008 at 6:18

    Když jsem byl dříve členem Klubu vojenské historie tak se často stávalo,že jsme třeba i v uniformách šli do hospody a když tam byl houf kamaraden z WH či SS tak tam taky nějaká ta “hajlovačka” proběhla :-)) Možná i toto byl podobný případ:polocikán z KVH se ožral v uniformě a jak viděl přicházet “plešatý”, dostal strach aby nedostal po hubě.Tak pozdravil tak ,aby (z jeho pohledu)zalichotil.Co může cigi vědět o SHARP…?Maximálně “vídéo a dývko,more”.Prostě hluboké nedorozumění.A antifa pak napíše že je to cikánský neonazi.Jak je to pro ně typické…Potřebují svého mučedníka :-)))

  • 22 Nordic Visitor // Jan 29, 2008 at 6:23

    Spiritof,teda ted jsem se opravdu pobavil.Skvelej clanek.Mozna by se Altermedia mohla stat casem humoristickym dennikem.

  • 23 kosigin // Jan 29, 2008 at 6:30

    Omlouvám se,ale byl jsem delší dobu mimo-nedá se někde shlédnout tento incident?

  • 24 Maxipes Fík // Jan 29, 2008 at 7:11

    slim: Je zajímavé, že pořád dokola mluvíte o tom, jak vás “náckové” napadají v přesile. Přitom při nedávných událostech v Praze i na tomto videu tomu bylo právě naopak. Kučera napadl toho cikána s partičkou kamarádů za zády. Chtěl si jen hrát na drsného skinheada před svojí partou, ale pýcha prostě vždycky předchází pád.
    kosigin:http://www.denik.cz/multimedia/video/256395.html

  • 25 Pozorovatel // Jan 29, 2008 at 7:32

    Zde mezinárodní Antifa oplakává svého hrdinu téměř jako kdysi SA nějakého Horsta http://www.youtube.com/watch?v=tqjv7m604AI Možná by uvítali informaci o rasovém původu pachatele (který jej v sobě ovšem překonal, když sám provokoval 4 skiny).
    Také jsem si napřed myslel, že šlo o nějakou nejasnou bitku jako v případě Pechanec http://www.pechanec.tk/ , ale zde to byla spíše nepřiměřená obrana.

  • 26 A-AM // Jan 29, 2008 at 7:41

    Proč tady všichni mluví o tom, že měl na sobě uniformu WH, když to byl BW? Odkdy má wehrmachťácká blůza na rukávech německou trikolóru?

  • 27 Jakub // Jan 29, 2008 at 7:58

    pozorovatel, oliver, šťoural: videli jste videa z obou kamer? Z Vasich zprav to tak nevypada. Ten nacek je jeste s dalsimi kamaraden nahaneli uz venku, ale dovnitr vbehl uz jenom tenhle a nemyslim si, ze kdyz nekdo nekomu hrozi zbrani, byla by moznost brat to jako obranu.

  • 28 Okoun // Jan 29, 2008 at 8:07

    Pozorovatel : Ale pár podnětných komentářů k těm videím na Youtube je. V mém soukromém hlasování vítězí jakýsi Hunter: That knife sure was “sharp” eh Jan?

  • 29 Nordic Visitor // Jan 29, 2008 at 8:19

    No mne neni lito ani jednoho,oba jsou mne ukradeny,take nevim proc nad takovim povlem,bezi takhle dlouho tato debata.

  • 30 Till // Jan 29, 2008 at 9:39

    Je samozřejmě pravdou, že uniforma byla BW. Jinak Runner má naprostou pravdu, že Kučera zaútočil jako první a že Sharp nejsou ani při nejmenším vlastenci a Okoun má pravdu, že Kučera má štěstí, že to nedopadlo naopak, protože to by mu bylo prd platný, že si hraje na antirasistu. Hold antifa má svého mučedníka, média mají svou kachnu, policie má záminku, proč na demonstracích mlátit lidi a židi mají další argumenty pro příště…

  • 31 Nordic Visitor // Jan 29, 2008 at 9:56

    To Till,presne a vystizne.

  • 32 Sofi // Jan 29, 2008 at 10:50

    Smazáno pro hloupost a urážení autora. Redakce

  • 33 Pepan // Jan 29, 2008 at 10:57

    Sofi : To my přece víme, že z nejnebezpečnějších nepřátel a nejhorších totalitářů - islamistů - je celé antifašistické hnutí podělané až za ušima a nikdy by si je ani netrouflo kritizovat, natož se jim v dobách největší krize postavit.

  • 34 mario // Jan 29, 2008 at 11:22

    Slim mě pobavil,napadání pět na jednoho jsme mohli vidět v tv AFA verzus NS,stím vlastenectvím to asi taky nebude tak horký,stačí se podívat na stránky AFA,k nim on se hlásil.

  • 35 Sofi // Jan 29, 2008 at 12:22

    Pepan:Pardon pane nacionalisto,neonacisto či vlastenče?Nechtěl jsem se Vás samozřejmě dotknout.Až mě bude žid či islamista chtít konfrontovat cestou domů z hospody nebo na mě bude hailovat a chtít se prát, budu je nesnášet stejně jako Vás.Jinak, že by nějaká hnutí bylo podělané z židů nebo islamistů otom nějak nevím.

  • 36 slim // Jan 29, 2008 at 13:11

    to mario: těch pět na jednoho je vždy ze strány “nácků”… to že vlezli na demonstraci na den Křišťálové noci, kde věděli že bude velká přesila je jejich volba…
    Mluvím o situacích kdy opilí náckové napadají často bezdůvodně lidi pro jejich pobavení…

  • 37 Runner // Jan 29, 2008 at 13:14

    To Sofi: No, pane tolerantní lidumile, až vás budou islamisti napadat na ulici tak vám nebude nic platný váš lidumilný postoj ke každé špíně. Možná byste to ale mohl zachránit když se natřete krémem na boty a vyrobíte si mozol na čele, abyste zapadl. To pak ale budete s láskou vzpomínat na nácky, jaká to tehdy byla s nimi pohodička.

    Vy nemáte doma televizi a nekoukáte na zprávy? Nebo se vás dění v Evropě netýká? Nebudete tomu věřit, ale Francie, Německo, Holandsko nebo Itálie nejsou až zas tak daleko.

    A co se týká těch židů, když už se vás netklo bourání domů a zabíjení kluků na ulici, pak to ostatní do vaší (snad) šedé kůry mozkové taky nepronikne, protože jste příliš krátkozraky na to, abyste pochopil, že nic se neděje jen tak samo o sobě a že všechno má svoje kořeny.

  • 38 Okoun // Jan 29, 2008 at 13:36

    Runner : Já myslím, že panu Sofimu žádné nebezpečí, tak jak ho popisuje, opravdu nehrozí. Islamisté do hospody nechodí, takže ten, kdo mu bude vreckovým nožíkom pižlat krk, bude dokonale střízlivý. Chápu, že je mnohem lepší nechat se zabít od někoho, z koho při tom aspoň netáhne chlast, než obcházet širokým obloukem hlouček mladých kluků, z nichž táhne pivo. Takový postoj považuji za ztělesnění estetiky a hluboce si jej považuji.

  • 39 Nordic Visitor // Jan 29, 2008 at 14:46

    To OKOUN,cim vic se u nas bude zvysovat zivotni uroven,tim vice automaticky nastane priliv techto lidi knam, bude masivne rust a za chvili to bude jako jinde v EU.Pak budete prosit aby jsme vycistili celou zem,aby vase deti a zeny mohly vubec chodit bezpecne po ulicich.

  • 40 Nordic Visitor // Jan 29, 2008 at 14:48

    To Runner,nezapomen na tu knihu.

  • 41 Defender of Patria // Jan 29, 2008 at 15:02

    zajimave…ten kucera tvrdil ze je proti komunistumale potom se hlasil k antife a mel ve svem profilu fotky otevrene komunisticych kapel jako los fastidios nebo sin dios
    sharp sou odnoz skinheads ktera je snad nejdale od puvodnich skinheads jak je to jen mozne
    vemuz nasazuji korunu kdyz se povazuji za ty jedine spravne skiny
    a ten rom ktery ho zabil na sobe rozhodne nemel uniformu wehrmachtu nybrz soucasneho bundeswehru

  • 42 Sofi // Jan 29, 2008 at 15:55

    Lidi poslechněte si Johnyho Cashe a budete jako já:-)).Ikdyž vy asi radši midgard Soner:-).Navíc Vás ted ještě víc naseru tim, že nejsem tak uplně Čech, ale mám otce Řeka…a lidumil nejsem.A fakt se mi nezdá, že by mě nějak židi omezovali ve spokojeným životu.Vás jo?

  • 43 Pozorovatel // Jan 29, 2008 at 16:12

    Záleží na tom, s čím jste spokojen…Už od mládí nás např. omezovali ctitelé “skvělého syna židovského národa” Marxe, dnes je to “jen” multikulturní masáž opět jaksi “zglajchšaltovaných” sdělovacích prostředků a sem tam zavřený popírač a zakázaná demonstrace. Chce to jen neodhodit podobně jako SHARPové zkušenosti generací předků zhuštěné v tzv. předsudcích.

  • 44 Okoun // Jan 29, 2008 at 16:21

    Pozorovatel : To je jak mluvit do rudé nástěnky, protože z Řecka k nám vyskladnili právě ty ctitele “skvělého syna” Marxe. Má to levičáctví zjevně geneticky zakódovaný.

  • 45 Sofi // Jan 29, 2008 at 16:24

    No momentálně se cítím spokojen,mám dobrou práci,přítelkyni,hodně skvělých lidí kolem sebe,zdravou rodinu,co víc bych si měl přát??Jen občas nějaký nácek nebo ci.kán blbými řečmi anebo tím, že se chce seznamovat blíž než je mu dovoleno…a multikulturismus mě taky zdá se v ničem zatím neomezil ani mě nijak nezajímá jestli mi televizi v obchodě prodá černoch nebo rodilý Čech…

  • 46 Till // Jan 29, 2008 at 16:51

    To Sofi: Runner myslel, jestli koukáš na televizi, jako když je zaplá a ne, když si ji jdeš koupit.
    No a jinak Kučera, jako příznivec gayskinheads a bolševické antify určitě podporoval akci Good night white pride - ” a dostal co zaséval” - jak říká slogan: jeho bílá dušička dala světu dobrou noc. Jen doufám, ač to zní dost drsně, že pokud mají lidé umírat, než si společnost uvědomí, že každá rasa má svoje tradice, které nejde násilně předělat spotama v televizi, ukazováním negříků ve školách a repujícíma opičkama na MTV, tak jestli má někdo umírat, tak lidi, kteří se těchto darmožroutů zastávají, lidí jako byl on.

  • 47 Till // Jan 29, 2008 at 16:54

    Pozn.: na sloganu je samozřejmě napsáno hrdost, ale u něj s ní pochybuju. No a toho, že se narodil bílý se nezbavil, proto nahrazeno - dušička.

  • 48 lampa // Jan 29, 2008 at 18:55

    Me by jenom zajimalo proc ty bílý bojovníci napadají bílé byť jen jinak smýšlející lidi. viz clanky na odpor.org (anti antifa) a nezajdou na ty zle cigose do nejakeho ghetta? Ono je asi jednodussi zajit ve 20 na nejakejch 5 typku nez jit proti morgosum s kverama…..

  • 49 lampa // Jan 29, 2008 at 19:04

    jinak mam na tudle problematiku stejnej nazor jako sofi…. :D presne uhodi hrebicek na hlavicku

    2till : se na mTV nekoukej ne? :) se taky na to nekoukam ze rap je stupidni (nejde o barvu pleti). Az si budes nucene muset dat pred spanim 2 hodiny hop hopu z MTV tak to bude omezovani, ale ty mas svobodu volby .

  • 50 Till // Jan 29, 2008 at 19:57

    To lampa: No máš pravdu v tom, že mě nikdo nenutí dívat se před spaním na MTV, ale svobodu volby nemám, protože moji oblíbenou hudbu mi nikde, ani v rádiu nezahrají. Ono i když se - nebo právě proto, že se v ní nehajluje a má rytmus a zvuk, a objektivně popisuje realitu, tak by mohla oslovit mnoho lidí. A nikdo v této rebuplice by nepovolil rádio nebo nedej Bože hudební televizi, která by aspoň malinko vedla lidi k soudržnosti a lásce k vlasti.

  • 51 Till // Jan 29, 2008 at 20:12

    A nikdo = Rada pro rozhlasové a televizní vysílání. A kdyby přeci, tak by se na tom nejdřív přiživili politici, kteří by říkali, že v demokratické společnosti takové rádio nebo TV stanice existovat nemůže a pak by přišli židi, vymysleli by si nějaké datum a řekli, že jsme začali záměrně vysílat v ten den, protože před 70 lety se židům stalo to a to. A už by začal ten nekonečný mediální kolotoč, byli by toho plné noviny, internet a zprávy v televizi…židi by udělali před budovou stanice demonstraci, na tom by se samozřejmě opět přiživili paraziti z antify, stanici by bylo donuceno zavřít a na antifě bychom si přečetli, jak její soudruzi opět zvítězili ve svém boji proti fašismu….

  • 52 Sofi // Jan 30, 2008 at 1:27

    Smazáno pro hloupost. Redakce

  • 53 Horst // Jan 30, 2008 at 2:42

    Till : S tou hudbou je to tak, že rádia pouští hudba, kterou poslouchají lidi. Je spousta stylů, ale jen několik přitahuje širší lidskou pozornost. Rádio klidně může hrát punkrock (kytarovou polku, ať už má jakýkoliv podtext) do zblbnutí, nicméně takové rádio (pokud vysílá analogově), do měsíce zkrachuje - proto se na našem malém trhu nehrají ve větší míře alternativní kapely (tak jak je to např. v USA). A rádia, která si mohou dovolit alternativní bloky, raději dají přednost hudbě, která není zpolitizovaná (rovněž tam vidím ony praktické a obchodní důvody). I já si osobně myslím, že politika do hudby nepatří, že hudba má vyšší poslání a hlavně smysl, než jakékoliv politické myšlenky. Raději si poslechnu něco, v čem převažuje hudební nápad, než sebelepší kytarový riff, ovšem elegantně dokreslený politickou propagandou - je mi jedno, z kterého konce polit. spektra to beru.

    Poslechněte si např. Smetanovu Mou Vlast. Tu dávají každý rok, je to velmi zajímavá skladba a podporuje lásku k vlasti.

    A ještě něco, hudba, která by mohla oslovit mnoho lidí, si VŽDY cestu k nim najde. A hudba, která jakoby mluví mnoha lidem z duše, se stane nesmrtelnou. Např. právě proto milují lidé z celého světa hudbu W. A. Mozarta. Ostatně i já.

  • 54 Runner // Jan 30, 2008 at 3:23

    To Sofi: Prostě jste nám několika větami popsal to, co by se dalo shrnout do dvou slov: Jsem konzument. Nic jiného jste nám totiž nesdělil. Jste materialistický konzument, kterého nezajímá nic krom svého pohodlíčka a připosraného štěstíčka. Tak si toho koukejte užívat, prognózy na roky 2010 - 2020 nejsou příliš radostné.

  • 55 Runner // Jan 30, 2008 at 3:25

    To Horst: Máte recht, Má vlast je fakt nářez! Nemám moc příležitostí si lehnout, nasadit sluchátka a jen tak poslouchat, ale když se k tomu dostanu, někdy si to pustím. Tahle hudba je cítit až u srdce.

  • 56 lampa // Jan 30, 2008 at 7:53

    Till : tak máš mp3,CD, kazety (ty už moc ne :) ) v tom ti nikdo nebraní.

    Runner: bude konec sveta co? uz zas?:D No nějaká válka bude, že drív nebo pozdějc se Ivan nasere a utahne kohouty s ropou hodi, nam bombu do brd a uz nebudem :D

  • 57 lampa // Jan 30, 2008 at 7:54

    skoda ze ty smajliky se hodej dycky na konec radku to by mozna chtelo poresit aby byli tam kde maj bejt :)

  • 58 mš/NM // Jan 30, 2008 at 7:59

    lampa : Konec světa jistě ne, spíš konec Západu, jak ho známe…. Už to tu bylo v minulosti mnohokrát, ale vždycky se našlo dost lidí, kteří se tomu postavili (Poitiers, Lepanto, Vídeň…). Teď tu místo nich máme partu zbabělců, co jsou dost odvážní tak maximálně plivat na vlastní civilizaci.

  • 59 Pozorovatel // Jan 30, 2008 at 10:46

    K tomu mediálnímu potlačování “nesprávných” názorů a rytmů - spíše než o jejich (ne)dostupnost jde o možnost jejich šíření a propagace (třeba jsem zaslechl nějakou TV reportérku nadšeně juchající, že deváté třídy, to je dnes hip-hop). Ono když se něco dokonale potlačí, tak se to kupodivu mezi masy nerozšíří - a proto se to také dělá. S tím u nás není problém, masmédia “dělala zeď” kupříkladu masívním podvodům s LTO, o kterých referoval jen Cibulka v NN a hlavně redaktorka Lorencová v Českém deníku. Když bylo po všem, připsala si prvenství “objevu” halasně židovize Nova.
    Kvůli některým nežádoucím rozhlasovým stanicím krafe dokonce i OSN http://www.severskelisty.cz/kaleido/kale0173.htm

  • 60 Pozorovatel // Jan 30, 2008 at 10:55

    Také by se při záchraňování Západu neměl opomínat tento pán http://encyklopedie.seznam.cz/heslo/136516-leon-iii-syrsky , i když je známější coby obrazoborec. Svoji “the finest hour” si tenkrát užili i Chazaři, nad čímž někteří jejich potomci dodnes prskají (zřejmě se domnívají, že by se jim pod muslimy lépe lichvařilo).

  • 61 Runner // Jan 30, 2008 at 12:34

    To Lampas: Ne chytráku, nebude konec světa. Bude jen konec blahobytu.

  • 62 Till // Jan 30, 2008 at 13:55

    To lampa: Samozřejmě, že mám CD, MP3,… ale třeba z rádia to má úplně jinou formu, písničky se střídají třeba podle přání volajících, mezitím komentátor čte zprávy, vyhlašuje soutěže,… jinak Smetanova Má vlast je překrásná a klidně by se na stanici mohla hrát také…

  • 63 AKW // Jan 31, 2008 at 5:10

    Nechápu jak si polořek může pochvalovat, že ho multikulti neomezuje. Myslím že by ses měl jít léčit do Turecka Sofi. Ale co kecám, až Turci uznají že už jsme na tak vyspělé kulturní úrovni, že stojí zato nás zničit tak přijedou a udělají to. Nemají to daleko ani z Berlína ani z Vídně. Pak se budeš divit až tě budou nahánět s kinžálama. Nebo mi snad chceš říct že by ses s řeckou vlajkou odvážil do temných čtvrtí Berlína? Přeju brzké uzdravení…

  • 64 zmateny? // Feb 1, 2008 at 6:42

    Proc zmateny. Zmatenej je tak mozna autor. Nebo je neco spatneho na tom bojovat proti nacizu.Ja myslel ze ste vlastenci ?

  • 65 Okoun // Feb 1, 2008 at 7:07

    zmateny? : No tak proti “nacizmu” nebo proti romákům? Byl to z jeho strany antifašistický, nebo rasistický útok? To už nám nikdy nepoví. (Osobně se přikláním k tomu druhému, ten s tím bodákem zřejmě vůbec nácek nebyl.)

  • 66 brux // Feb 2, 2008 at 10:20

    nechápu všechny ty keci o strašné nečekané vraždě,o hodném antifašistovi,začátku války….vražda mladého člověka je vždy špatná,ale nemělo by se zapomínat že to není první mrtvej na obou stranách a že na gradování násilí afa nese stejnou vinu jako ultrapravice.sharp muže prohlašovat o své nenásilnosti co chce,ale i na kameře zavražděnej moc nenásilně nevypadal a keci o tom že přepadávání v přesile atd je doménou jedné strany je omyl nebo umyslná lež.jistě ten kdo se pohybuje na jedné straně barikády si nesprávnosti své strany neuvědomuje či nepřizná a to samé od druhé strany ho oprávněně pobouří.já za ty léta vyděl z naší strany svinstva,ale snažily jsme se nepřekročit jisté meze to u afa u nás neplatí(k ní u nás patří i těch pár sharp)mlácení v přesile tičema,napadání zezadu,mlácení holek,házení zápalnejch lahví,či ničení majetku skinheadu či spíš jejich rodin tu patří k k regulérnímu politickému boji afa.máme jednoho mrtvého(Miloš Reha ubodanej cikánem afa napadá vzpomínku),2lidi kteří strávili několik měsícu na intezivce a mohl bych pokračovat samozřejmě že i naši lidé přitvrzují(a afa se mnou určitě nebude souhlasit že jsme na jejich uroven ještě neklesly).podle mě aspon v mostě začal boj kterej směřuje k mrtvím kuli neschopnosti afa postavit se ve férovejch bitkách skinheads(prominte wp skins).jinde to muže bejt jinak,ale nic to nemění že volání po potlačení ultrapravice nic nezmění a pokud afa nechce pohřbívat další mladé lidi musí začít hlavně u sebe.co si budem lhát ve větčině měst je ultrapravice fizicky silnější a férovej boj jí bude vyhovovat jen afa musí mít odvahu místo kecu na netu a brečení za věci které dělá sama podívat se na násilníky ve svejch vlastních řadách.válka zuří a bude čim dál horší jsem wp skin nikdy jsem nikoho zabít nechtěl a boj byl pro mě vždy férová věc po které jsem se chtěl nepříteli hrdě podívat do očí.pak jsem i já byl blízko smrti a začel jsem nosit nuž smrt sharpa mě mrzí,ale pokud mě levicoví násilníci napadnou v přesile s tičema nebudu váhat chápu že někteří levičáci to vidí stejně jako já.jenže je třeba se podívat i na vlasní lidi já svejm kamarádum jistá pravidla vtloukám do palice a doufám že je v rámci možností dodržujem ovšem pokud nám levice bude oplácet brutalitou nemuže se divit stejné odvety.takže odpočívej v pokoji kučero,ale postavil ses za určitou věc která bojuje násilím a s takovou smrtí jsi jako každej z nás musel počítat.ps-pokud byl vrah fakt cikán muselo se sharpovi kterej bojuje proti rasizmu umírat fakt blbě to mu nezávidím.možná to donutí aspon lidi opravdu se zamyslet za co a jakejm spusobem bojovat a co proto chtěj obětovat.umřít kuli modě ,pusobení na holky,či kamarádum je je fakt blbé a nic ve zlym u skins takoví lidé záhy skončí kuli problémum tak at se každej mladej afák zamyslí než vezme přeškrtlej hákáč teleskop a pujde na skiny afa přestává bejt hnutí rebélie bez následku,ale začíná jít o život.to my z ultrapravice už dávno víme

  • 67 Till // Feb 2, 2008 at 14:18

    Důkaz že Sharp jsou pro drogy, taky máte Kučeru, jak si dává http://www.youtube.com/watch?v=qE_d0jzDqGg&NR=1

  • 68 Runner // Feb 2, 2008 at 15:51

    Kouknul jsem na to video a musím říct jen jedno: Kučera byl zdechlej vylízanej štátskripl. Nechápu jak ta troska chtěla někoho mlátit!?? Vím, o mrtvých jen v dobrým, ale jinak se to říct nedá.

  • 69 Anonymous // Feb 2, 2008 at 21:12

    ty kryple to nejsou drogy..je to jen obycejnej doutnik magore

  • 70 Anonymous // Feb 2, 2008 at 21:14

    Honza byl dobrej kluk

  • 71 Runner // Feb 3, 2008 at 3:28

    To Anonymní hrdina: Jo? Trochu se vám ten doutník na konci roztřepil. Vsadím boty že ty jsi ta odporná tlustá dřžka s kalhotama v půli zadku :-)))

  • 72 Okoun // Feb 4, 2008 at 7:26

    Anonymous : Tys ho jedl?

  • 73 Jakub // Feb 5, 2008 at 3:47

    Defender of Patria: tak to s tebou nesouhlasim, kdo se vzdalil nejvic od puvodnich skins se tak lehce rict neda, podle me to jsou jak wp, rash, tak i sharp, ale ti vznikli, az jako protest proti wp, takze kdo je ten nejvic spatnej?

  • 74 Jakub // Feb 5, 2008 at 3:53

    brux: konecne nekdo, kdo uzna, ze takovyhle svinstva se deji na obou stranach, mas bod!

    lampa(popripade nekdo z wp, kdo by s k tomu konecne vyjadril:)): taky nechapu, proc, kdyz uz se k rasismu verejne hlasite, proc nenapadate je. Nebo teda pardon, vlastne jsem nedavno videl jedno takovehle napadeni v praxi, stali jsme v patek vecer v Kladne u posty a vypotacela se skupinka 5 clenu autonomnich nacionalistu kladno a zacali hazet kameny a porvavat pred jednim domem, kde bydli jen obcane tmave pleti, hesla typu “vylezte ven vy cerny svine, zabijem Vas” a podobne, no a kdyz se rozvitila svetla ve dvou oknech zminovaneho domu, tak hrdini bily bojovnici vzali do zajecich, to je urcite uctyhodny cin, hodny zaznamenani v analech :oDDD

  • 75 Jakub // Feb 5, 2008 at 3:54

    bily - pardon, chtel jsem jen naznacit jejich “tvrdost”

  • 76 Jakub // Feb 5, 2008 at 4:03

    a trosku zabavy :)

    http://www.youtube.com/watch?v=c7D_Hb6UUf8&feature=related

  • 77 many // Feb 7, 2008 at 0:26

    ahoj lidičky,
    Honza přišel jeho vynou o život je to strašne kdyz takovy srab na nej vytahne nuz a poboda ho….dodnes o me maji rodice strach a nechteji me nikam moc pouštet protože od chmelnice kde ubodali honzika bydlimecca 50m byla jsem zastrasena a je mi toho klaučiny velmi lito stal na dobre strane a jeste mu to ubere život bylo zbabele že mu kamaradi nepomohli až po chvily což je vydet na vydeonahravce papapa:/

  • 78 zuza // Feb 7, 2008 at 2:37

    Já akorát nechápu, proč český náckové jakožto Slovani hajlujou a uctívaj Hitlera, když by je “odstranil” stejně tak jako ty cikány a Židy. To jsou v tom případě stejný hovada jako Jiří Fous. A za tim si stojim. Plus ještě jedna věc, co mi nejde do hlavy: jak si můžou náckové říkat skinheadi, když skinheadské smýšlení je nerasistické a tento kult vznikl vlastně z jamajských černochů…? Vysvětlíte mi to někdo?

    Btw - k tomu videu -> jestli si Honza Kučera zahulil, to z něj nedělá vypatlanýho idiota, a pokud ste tak netatkní, že nemáte vůbec žádnou úctu k mrtvýmu člověku, že tady na něj budete neustále házet špínu, je mi vás upřímně líto. Nehledě na to, že dost stěží je tu někdo, kdo si v životě nedal jointa nebo extázi na diskotéce, hm? A zkuste aspoň na chvíli racionálně zauvažovat, jak byste se asi cejtili vy v roli rodičů, bratrů nebo sester či přátel..? Nemáte trošek soudnosti

  • 79 zuza // Feb 7, 2008 at 2:45

    Tím prvním odstavcem předchozího příspěvku jsem chtěla vyjádřit svoje pochybnosti o árijském původu českých, slovenských (…) neonacistů. Podle mého názoru je více než 95% neonacistů slovanského původu, a proto je to pro mě tolik nepochopitelné. Znám taky jednoho cikána, co si řiká neonacista a přitom je na první pohled černej jak bota… Takových jedinců (a nejen těch černých - viz. výše) je mi skutečně líto.

  • 80 brux // Feb 8, 2008 at 8:28

    jakub-každej kdo tvrdí že svinstvo dělá jen jedna strana je blázen nebo lhář.nakonec my nejsme ti kdo o sobě rozhlašují že jsou hodní nenásilní hoši to ráda afa.

  • 81 brux // Feb 8, 2008 at 8:32

    zuza-podle mě hulit normální není,ale máš pravdu že házet špínu na mrtvé je svinstvo ovšem zas ste stím začli viz článek Miloš Reho z minulího roku.i napadání vzpomínkovejch akcí na něj.tak jako afa jsme neklesli nechali jsme kučeruv pohřeb bejt.

  • 82 brux // Feb 8, 2008 at 8:34

    z čeho vzniklo skins se nedohodnem každej má trošku jiné prameny tak či tak v čechách se prosadil wp skins styl.jako u vás je anarchista,scharp,afák…ani u nás nejsme všichni náckové spousta našich nehajluje či je dokonce proti tomu.část stěch co to dělaj provokujou další maj jiné duvody.to je jako se ptát vás proč hulíte

  • 83 Klaus // Feb 20, 2008 at 12:48

    udivuje mě, že se většina z vás staví na stranu neonacistů.. především, když si uvědomím, co všechno oslavují, a kdo byli jejich hrdinové. Myslím, že je třeba bojovat proti propagandě takového zla, a je mi jedno, že člověk, který proti nim bojuje nepatří mezi ty nejinteligentnější. Násilí tupých hlav posedlých nacismem slovy neubijete, jediný prostředek jak je vymýtit je násilí.. Tak to je.

  • 84 Vera // Feb 22, 2008 at 14:48

    Nevim co si jako myslíte! Vy ste ho snad znali? Z toho co tady většina z vás píše je mi blbě!! Honzu jsem znala a byl to skvělej kluk, přála bych vám vidět jeho maminku, tátu nebo sestru. Pak by ste tu přestali kecat takový hovadiny!!!!!!

  • 85 Mstitel // Jun 13, 2008 at 0:00

    Dobre ze zemrel Jan Kucera na jednu stranu, nebot je o jednoho alkoholika a extremniho levicaka mene! Stejne tak dobre na jednu stranu, ze nezije Frantisek Sahula - o jednoho alkoholika a kriminalnika mene! Pragmatizmus byt trochu musi…

  • 86 David // Oct 31, 2008 at 21:56

    víte někdo, jak to dopadlo? odsoudily toho hajzla?

  • 87 Monarchista // Nov 19, 2008 at 11:27

    To: David // Oct 31, 2008 at 21:56

    http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/cerna-kronika/vrazda-v-pribrami-militarista-dostal-12-5-roku-vezeni_71324.html

    http://ustecky.denik.cz/z_domova/vrah_pribram_dalsi_soud20081018.html

    Můj názor: vina byla na obou stranách, jeden za 18 druhý bez dvou za dvacet - alkoholik a levicový extremista v jedné osobě proti násilníkovi a “magorovi”.

  • 88 Monarchista // Nov 20, 2008 at 15:34

    To: David // Oct 31, 2008 at 21:56

    http://www.denik.cz/z_domova/kucera_fous_vrazda20081119.html

Leave a Comment