Altermedia ČR
Altermedia ČR: „Ideologická převaha je důležitější než parlamentní většina…”


Iniciativa D.O.S.T. sílí

December 23rd, 2007 · Diskuze (27 Comments)

Email This Post Print This Post

dost.jpgNa počátku listopadu jsme Vás informovali o vzniku iniciativy D.O.S.T. (Důvěra, Objektivita, Svoboda, Tradice). Text úvodního prohlášení je k dispozici zde. Počet signatářů se zvyšuje, jejich počet již překročil dvě stovky, a je mezi nimi i řada zajímavých jmen (seznam signatářů je zde). Pokud i Vy s textem souhlasíte, neváhejte a podepište jej. Svůj souhlas s textem úvodního prohlášení můžete zaslat na emailovou adresu akce-dost@seznam.cz.

redakce



Tags: Stručně · Z domova

27 responses so far ↓

  • 1 Andrej Draganov // Dec 23, 2007 at 5:31

    No a má niciativa D.O.S.T. v plánu nějaké aktivity?

  • 2 vojta // Dec 23, 2007 at 8:00

    Celkem bych uvítal , kdyby se udělalo něco proti Q-magazínu, v pořadu odvysílaném 6.12. se otevřeně propagovala zoofilie ( už ani ne homosexualita , jak obvykle). Myslím, že nějaký protest radě pro rozhlasové a televizní vysílání, či radě ČT by nebyl od věci a zrovna iniciativa DOST by mohla být pro tento účel vhodná.

  • 3 JARDA // Dec 23, 2007 at 12:22

    INICIATIVA NESTACI!!! DULEZITI JE BOJ!!!!

  • 4 Andrej Draganov // Dec 25, 2007 at 8:08

    Tak jak je to s tou aktivitou? I bych se podepsal,ale aby to bylo k něčemu.

  • 5 Václav // Dec 25, 2007 at 12:19

    Jak je to se zahraničními občany, mohou to také podepisovat?

  • 6 Honza // Dec 26, 2007 at 9:44

    Asi jo.Zjistil jsem že je ta iniciativa seriozní protože když to podepíšeš jméno se ti tam oběví.

  • 7 Kiki // Dec 27, 2007 at 6:01

    Nejprve by mě zajímalo, co jsou to “PŘIROZENÉ morální hodnoty” (protože, pokud vím, každá společnost ba i každá rodina má morální hodnoty trochu jiné a ještě k tomu se ty “tradiční hodnoty mění v čase: před dvěma tisíci let žádala slovanská morálka, aby se nejmíň jedna ze vdov po čerstvě zesnulém nechala bez hnutí brvou zabít), a proč zmiňujeme “anticko-křesťanské kořeny naší tradiční kultury” když naše slovanská kultura nemá kořeny ani antické, ani křesťanské a samo sousloví “tradiční kultura” je z pohledu antropologie i sociologie úplný nesmysl. Také bych ocenil, kdyby mi někdo dokázal objasnit pojem “autentické náboženství”.

  • 8 Runner // Dec 27, 2007 at 6:23

    To Kiki: Já myslím že logicky asi nebudeme pokládat za tradiční hodnotu něco, co možná bylo aktuální před dvěma tisíci lety a od té doby už ne. Myslím, že normálně myslícímu člověku, jenž žije ve státě s tisíciletou křesťanskou tradicí (asi jste si nevšiml, že sv. Václav byl křesťanem, že?), píše latinkou (jak jistě víte, vznikla v antice) a právní systém jeho státu se odvozuje z římského práva (taktéž vzniklo v antice)není nutno vysvětlovat důvod použití pojmu “anticko - křesťanské kořeny naší kultury”. Nejsem antropolog ani sociolog a z toho důvodu zřejmě pojem “tradiční kultura” chápu docela dobře. Představuji si pod tím kulturu, jenž byla vlastní mým dědům, pradědům atd. nejméně minulých 500 let a nevidím v tom žádný háček. Pojem “autentické náboženství” označuje takové náboženství, které si člověk nevymyslel, ale bylo mu zjeveno Bohem.

  • 9 Jarda // Dec 27, 2007 at 6:24

    Ahoj! No KIKI … Dalsi nevzdelanec

  • 10 Plenkovič // Dec 27, 2007 at 14:25

    To Kiki: Vy opravdu nevíte, co jsou “PŘIROZENÉ morální hodnoty”?
    Jsou to ty, které…”čerpají z bohaté studnice mravnosti a křesťanského univerzalismu. Něco podobného existovalo, v TISOVĚ SLOVENSKÉM STÁTĚ”. (AM z 20.12.Konzervativci a jakobíni). Tak teď už je to jasné!
    Autentické náboženství není vymyšleno člověkem ale lidem sděleno Bohem. Bůh vzal na sebe podobu hořícího keře a zvěstoval Desatero Mojžíšovi, vůdci židů na hoře Sinaj.
    Pojem autentické náboženství je diskutován v poslední době velice často. Pro běžnou praxi úplně vystačíme s pojmem náboženství bez jakéhokoliv přívlastku. Marxističtí myslitelé se pohoršovali nad slovním spojením reálný socialismus, které označovali za pleonasmus: socialismus je pravda, a pravda jako taková buď je anebo není. Není reálná pravda ani virtuální pravda, natož pak autentická pravda.
    Na internetu najdete všechno. Není možno ale všemu věřit a už vůbec ne, si z toho dělat těžkou hlavu.

  • 11 Josef Drazda // Dec 28, 2007 at 9:19

    Prohlášení k akci D. O. S. T.

    Vážení,
    k akci “Dost” můžu říct pouze to že jí nepodepíšu. Připomíná mi to až příliš ono známé zednářské - Děkujeme odejděte. I když se tato liší tím že na ní jsou většinou podepsáni i tzv. vlastenci a nespokojení, tím se liší od té druhé která byla jednoznačně vytvořena tou židovsko-zednářskou klikou kolem Havla jako Chaun, Pajerová, atd.
    Ovšem ve Vašem prohlášení chybí to základní (je jedno jestli to bylo vynecháno z hlouposti anebo z nevědomosti), pojmenování proč je takový stav společnosti který uvádíte. Píšete že cíle této ideologie jsou nejasné! Vždyť to není pravda. Cíl je zcela zřejmý a zakryt pod rouškou slova globalizace - tj. totální zotročení lidstva židovskou elitou která už dnes má nepředstavitelnou moc. Proto ten uměle vytvářený chaos, protože přítomnost je řízena zednářským heslem “Ordo ab Chao”, Řád z Chaosu který představuje poslední velký úder proti křesťanství a národním státům. Na jejich troskách pak má být zřízen Nový světový Řád (New Word Order) řízený satanskou filozofií New Age (Nový věk). Finálním cílem je One Word - jediný světový stát pod nepředstavitelnou diktaturou! Není tam nikde zdůrazněno že všechny současné vlády jsou vlády loutkové v rukou židovské lobby která je používá k likvidaci posledního zbytku odporu v těchto národech, zlikvidovala jejich ekonomiky, zničila armády, likviduje zemědělství, zdravotnictví, ničí prostřednictvím médií které má úplně ve svých rukou morálku národů, atd. Nikde tam nestojí že naše členství v EU už znamená faktické otroctví pod židovskou lobby, protože evropské sjednocení, je sjednocením sionistickým. Nikde tam není psáno že Evropská unie je faktickou likvidací evropských národů, protože se jedná pouze o předstupeň k celosvětovému otrokářskému státu – One Word! Proto tzv. globalizace, atd.
    Čili to je podstata věci, a to ve Vašem prohlášení není. Je tam pouze popsán stav společnosti, ale není tam jasně pojmenováno kdo za to nese odpovědnost a v čí zájmech to je děláno (a jak už jsem řekl, je úplně jedno, jestli to tam nebylo pojmenováno z nevědomosti, ze strachu či dokonce z hlouposti - ta by znamenala že Vám tyto skutečnosti nejsou známy). A navíc je tam ta neskutečná věta - “Cíle této ideologie jsou nejasné”. Ale oni jsou jasné, až moc dobře! Navíc to že se pod tento pamflet podepisují lidé kolem mocenského establishmentu, který je odpovědný za tento stav, tj. několik poslanců ODS, svědčí o tom že je to zednářská komedie!! Je logické že pod takovýto dokument se nelze podepsat!! Vyzývám všechny skutečné národovce, aby se od tohoto pamfletu radikálně distancovali!

    S pozdravem Josef Drazda

  • 12 Jarda // Dec 28, 2007 at 14:05

    Ah jo

  • 13 Jarda // Dec 28, 2007 at 14:08

    Vazena INICIATIVO. Neplejtvame trochu energii…. Proc se nezamerit vice na KSCM. Ta skodi nejvice nasi vlasti.

  • 14 Playmaker // Dec 28, 2007 at 16:48

    Kategorizace typu “všichni členové současného estabilishmentu jsou Židi a vykonavatelé rozkazu NWO” … je slušně řečeno nesmyslná. Svým charakterem připomíná nejhrubší bolševismus a je podle mě zcela mimo mísu. I když se dá připustit, že Židé mají nemalý mocenský podíl. Největším nepřítelem je lidská hloupost, a za ni Židé rozhodně nemohou - pouze z ní NĚKTEŘÍ z nich profitují.

  • 15 Playmaker // Dec 28, 2007 at 16:49

    Už se těším, až mě někdo označí za ortodoxního liberála :D

  • 16 Fon // Dec 28, 2007 at 20:43

    Smerodatná je motivácia iniciatívy, asi volili slová podľa predpokladanej odozvy a tým aj úspešnosti celého projektu. Alebo mal niekto zlý úmysel vopred a bezzubou kritikou vmanévroval opozíciu do vymedzených mantinelov a preto umiernenosť prehlásenia. Prípadne sa viac žiadať neodvažujú lebo jasným pomenovaním vinníka by skončili onálepkovaní a toho sa obávajú práve tak ako špinaví démoni ak niekto nepristúpi na ich hru. O niektorých tvorcoch sa dá jasne povedať čo sledovali.
    Ak sa celkovo 10 poslanci, senátori a mestskí poslanci za šábesgójsku stranu pridali, tak je hneď podozrivé prečo to robia ak majú prezidenta, predsedu vlády, senátu atď., ovládajú celý štát a venujú pozornosť malichernému dokumentu hoci by sa mali sami v tej veci priamo angažovať. Manželstvá buzerantov prešli v senáte kvôli ODS a ak sa im nehnusí s tými skryto sodomitmi ostať v jednom klube tak naozaj už len bezvýznamná petícia im ulahodí. Takže naozaj masónska komédia, nemyslím iniciatívu ale poslancov a senátorov.

  • 17 Fon // Dec 28, 2007 at 20:59

    Kvôli zničeniu rodiny sa vedie útok proti žene, presvedčiť ju, aby rozhodovala nezávisle a to jej prinesie slobodu. Napočítal som 47 osôb ženského plemena medzi signatármi. Ženy sú aj múdre a hĺbavé ak chcú, ale všetku energiu by mali vynaložiť len vo svoj prospech, byť podriadené a ohrozované aj vyšťavené len pre peniaze ako poskok v cudzej firme nie je ničím iným ako úspechom komunizmu, ktorý v prevýchove žiaľ uspel. Niektoré vymenované profesie právnička, ekonómky a programátorky a šéfredaktorky, úradníčky sú čisto kariéristické, časovo náročné a výsledok povznáša rovnako ako kubánska ekonomika. Feminizmus je popretím všetkých tradícií, žena pracujúca pre štát a riadená iným znamená skazu, a to myslím len ženu v manželstve, o tých ostatných eventualitách netreba nič dodať.

  • 18 Fon // Dec 28, 2007 at 21:36

    Nedotknuteľnosť súkromného vlastníctva je planou modloslužbou a v dejinách sa majitelia menili mnohokrát aj protizákonne. Boh obmieňa vládcov a majetky rozdrobuje a sceľuje a odovzdá komu chce. Tí čo nenávidia Boha si majetok neudržia. Mali napísať, že Boh ako zvrchovaný vládca trestá hriešnikov aj odmeňuje a nemá rád krádeže, ani tie legálne.
    Boh vstal zmŕtvych v historickom veku ktorý sa pomenoval starým, v antike, tak aký zmysel má spájať to. To sú asi nejaké rybo–plazné vývody na prekrytie tej tuposti o judeo–kresťanských koreňoch. Antika je v zmysle duchovnom starým vekom démonského pohanstva a bezbožnosti a nielen chronologické priblíženie a preto to nemožno spájať. Západné bludy ani nejdem komentovať.
    Nový svetový poriadok nie je ľudský plán, musí prísť ale je nutné naň upozorňovať. Každý zlý skutok tú dobu približuje. Takže ak si niekto myslí že ak komunisti vraždia je to veľmi zlé ale ak sám vraždí komunistov (ale zrejme nepozná ich pozadie) alebo nabáda a ospravedlňuje je tiež vrahom a predchodcom príchodu antichrista.

  • 19 Plenkovič // Dec 29, 2007 at 4:52

    Pán Fon: Bolo by naozaj dobré, pokial byste sa pokusili napísať niečo, čo bude mať hlavu - pätu aj dačo medzi tým. Žiaľ, Váša poľovačka na bosorky a Vámi predkladané idey sa nezhodujú s nami presadzovanými hodnotami.Tu ste neni na správnej adrese. Skúste sa sebarealizovať na ChristNetu.Tam môžte diskutovať na Váše obľúbene tema ceľkom bez omezenia a vyslúžite si uznanie od prominentného konzervativného katolickeho guru. Nadobúdnul som presvedčenie, že najviac zo všetkého potrebujete kľud. Pokoj Vám a PF 2008.

  • 20 skud // Dec 29, 2007 at 6:12

    Velkým problémem je třeba ruská mafie, či jaká koliv (arabská, ázerbájdžánská, čínská a politici to nějak přehlíží jako by se nic nedělo a přitom je to také obrovské nebezpečí.

    http://zpravy.idnes.cz/ruske-mafie-si-deli-cesko-0xz-/krimi.asp?c=A071228_210959_krimi_mia

    Pražské vinohrady začínají být oblíbenou destilací pro tento póvl.

    Mafiokracie v Rusku

    http://www.users.qwest.net/~honza/MAFIE%20V%20RUSKU%20A%20RUSKA%20MAFIE%20VE%20SVETE.htm

    Ruská mafie
    http://www.peprnet.cz/zrcadlo/clanek/index.php?id=1229

  • 21 lampa // Dec 29, 2007 at 19:06

    skud : a přesně proto je potřeba mlátit dredaře v autobuse :)

  • 22 Pozorovatel // Dec 30, 2007 at 18:45

    Jestli to nebude tím, že tam v té “ruské” mafii se často objevují neruská jména a tak se na ni nejspíš přenesla trocha té nedotknutelnosti http://en.wikipedia.org/wiki/Russian_mafia … A další etnické mafie jsou kryty pláštíkem multi-kulti a “preventivně kladným” pohledem na barevné prosazovaným establishmentem.
    A p.Plenkovič možná nezjistil, že Fon vystupuje jako skutečně ortodoxní pravoslavný a o uznání nějakého katolického guru přiliš nestojí - a tentokrát se vyjadřil i kromobyčejně jasně…

  • 23 lenochod // Dec 31, 2007 at 9:28

    Ty ses dobra destilace jardo. Vzdyt pro vas by byl NWO perfektni svet jeden diktator, jeden svet, jeden nazor. Premyslel by za vas nekdo jiny a tak by se z vas nedostavali takove howna.

  • 24 Plenkovič // Dec 31, 2007 at 11:10

    Pan Pozorovatel: Jestli p. Fon vystupuje z pozice ortodoxního pravoslavného nebo katolicky konzervativního příslušníka Církve sv.je mi vcelku lhostejné, v době, kdy se vyznává ekumenismus (zrovna dnes se ekumenicky porvali v Betlémě kněží řeckokatolické pravoslavné církve s kněžími arménské ortodoxní círke, 7 vážně zraněných muselo být ošetřeno v nemocnici). Jádro mého příspěvku je v něčem jiném: v diskusi k článku z 21.12. od ThMgra Ladislava Malého se zamýšlím nad jeho tvrzením, že Tisův Slovenský štát čerpal ze studnice mravnosti a křesťanského univerzalismu. Můj podiv patřil okolnosti, že tento stát, tak důkladně zakotvený ve Víře, mohl dát vyvézt na jistou smrt přes 60 000 židů a jak se to slučuje s křesťanskou morálkou a našeho chápání vlastenectví. Deportaci židů nepokrytě schvaluje diskutující p. Fl.Geyer a p. Fon jeho názor podporuje (deportace je Božím trestem) a žádá důkazy. Z výše uvedeného plyne, že se k problému vyjádřil kromobyčejně jasně v čemž s Vámi souhlasím. PF 2008!

  • 25 leaderlessressisstance // Dec 31, 2007 at 15:09

    nikam se taky nepodepisu…krestanstvi a dalsi radoby tradicni veci poslednich dob smrdi zidem, tim zidem ktereho nasi predci v dobach kdy meli rozum a moudrost od Aasu zabijeli chladnou cepeli…tou cepeli kterou ty vase tradicni hodnoty atd odsuzuji a delaji s ni to nejhorsi…
    pf2008 a necht pozvednete cepel predku a zacnete ji konecne pouzivat a nechate ji vest vase kroky…

  • 26 Jarda // Jan 5, 2008 at 14:26

    Souhlasim s leaderlessressisstance. Akorat trochu dlouhe jmeno… Jinak ma pravdu. Jde o to projevit snahu nez dojde k boji. Petice dost je mozna tou snahou. Dejme ji alespon 30dnu a pozname zda ma cenu. Podstata te petice je spravna.

  • 27 Johanka // Jan 8, 2008 at 16:39

    Pro Drazdu: příteli, pletete si pojmy s dojmy. Cílem globalizace není sionizace, ale islamizace světa. Tak bojovný národ jako jsou Židé by se nikdy nespokojil s nějakým “děkujeme, odejděte”. To možná šašek v krátkých kalhotách na kolobrndě.

Leave a Comment