Dnes, 21. 4. 2007, se konalo pietní shromáždění u hrobu generála Gajdy. Když účastníci shromáždění, kterých bylo přibližně 70, přišli položit věnec a pronést proslovy k jeho hrobu, zjistili, že byla někým záměrně povalena náhrobní deska a hrob vážně poškozen.
Za tento hanebný a ubohý útok na místo posledního odpočinku generála Československých legií v Rusku, hrdiny bitvy u Zborova a prvorepublikového politika slíbil předseda Vlastenecké fronty David Macháček odplatu.
Po pronesení prohlášení k tomuto vandalskému činu a minutě ticha se účastníci vzpomínky přesunuli k hrobu generála Rudolfa Medka a posléze se někteří vydali do Armádního muzea na Žižkově na výstavu o tomto vojákovi a spisovateli.
Akce se zúčastnili i zástupci televize a tisku, mimo jiné i deníku Právo, svou orientací i stylem opravdu rudého, který, stejně tak jako některá další média, lživě informoval o tom, že akce není kvůli generálu Gajdovi, ale že se jedná o oslavu Adolfa Hitlera.
Politická i nepolitická policie byly v plném nasazení. Tak tomu ostatně obvykle bývá, když se skupina občanů vydá pokojně uctít památku hrdiny. Kdyby se zbytečně vynaložené prostředky daňových poplatníků na policejní akci raději věnovaly na ochranu hřbitovů před takovýmito vandaly, bylo by to daleko užitečnější.
Bližší podrobnosti a informace o dalším postupu zde zveřejníme v nejbližší době.
redakce




85 responses so far ↓
1 ulf // Apr 21, 2007 at 9:02
Tak to je ubohé ničit pomníky. To může ocenit jen tvz. antifa již dříve se chlubili že pokradli věnce z jiných hřbitovů. No mstít se mrtvým asi to heslo opravdu myslí vážně „proti fašismu všemi prostředky“ hlavně zbaběle v noci …….
2 tom // Apr 21, 2007 at 9:40
Ničit hroby je opravdu ubohost nejtěžšího kalibru.
3 fasces // Apr 21, 2007 at 9:50
Naši antifáci se zřejmě inspirovali od svých bavorských soudruhů, kteří kdysi hrob Rudolfa Hesse ve Wunsdietlu polili rudou barvou.
4 tom // Apr 21, 2007 at 9:53
Mně vyvracení hrobů přijde ještě ubožejší.
5 Smash the nazis // Apr 21, 2007 at 10:02
Smazáno pro mimořádnou stupiditu hraničící až s redaktory Práva. Redakce
6 fasces // Apr 21, 2007 at 10:07
Smash the nazis
1) Generál Radola Gajda nebyl nacista
2) Sbohem
vidím, že zpráva o vyvráceném náhrobku se mezi antifou rozšířila velmi rychle. Je to asi tím, že to vědí již zhruba o 13 hodin dříve než my ( Normální slušný člověk v této době spí)
7 secelius // Apr 21, 2007 at 10:54
Antifa se tedy predvedla,je videt ze deti se zmuzou jen na niceni hrobu,hazeni vajicek a ve 20 zmlatit cloveka,jinak bych chtel podekovat lidem kteri se teto akce v Praze zucastnili…a vzkaz pro antifa 1.5.v Praze bude pomsta!!!!Pája aus Brux
8 Adam Kovář // Apr 21, 2007 at 13:21
Nikdy jsem nikoho fyzicky nenapadl, ale jestli se mi dostane do ruky ten zakomplexovaný ubožák, který na posvěcené hřbitovní půdě posprejoval a rozbil hrob, tak mu rozdupu zápěstí tak, aby už nic podobného nikdy neudělal.
9 Alfonz // Apr 21, 2007 at 13:32
Měli bychom se všichni zamyslet nad tím,kdo stál v pozadí tohoto zrůdného činu a kdo je k tomu (ty ubožáky z Antifa)vyprovokoval.
Snadno si to můžeme domyslet a bez tichého
sohlasu státních orgánů by toto snad nebylo
ani možné.
10 Václav // Apr 21, 2007 at 13:35
Adam Kovář: Chápu. Zničit hrob může jen primitiv. Mám tři verze:
1. Hrob zničili antifáci.
2. Hrob zničili neonacisti a antifákům (minimálně jednomu) tím viditelně udělali radost.
3. Hrob zničili příznivci Vlastenecké fronty, aby mohli vykřikovat, jak se zde ničí hroby padlých hrdinů. Omlouvám se všem příznivcům VF, pokud to není pravda, a rozumným příznivcům VF, pokud to pravda je.
Afákům a náckům se neomlouvám, těch si nevážím, bez ohledu na to, zda mají konkrétně v tomhle prsty.
11 Václav // Apr 21, 2007 at 13:36
Alfonz: Když ničili bronzový nápis na Karlově mostě, jistě se předtím nešli zeptat státních orgánů.
12 Shooter // Apr 21, 2007 at 13:36
fasces : Možná, že se inspirovali, protože předtím, nežli tento ubožák ( spíše ubožáci, protože pochybuju, že by si jednotlivec z antify troufnul sám zaútočit na hrob ) povalil náhrobek ho posprejoval rudou barvou.
13 Pica // Apr 21, 2007 at 13:38
Smazáno pro dechberoucí hloupost. Redakce
14 Torquemada // Apr 21, 2007 at 13:38
To Alfonz: K zhanobení hrobu žádný tichý souhlas státních orgánů nepotřebuješ.
Pro viníky navrhuji starý osvědčený bohulibý křesťanský trest: rozčtvrcení.
15 Shooter // Apr 21, 2007 at 13:38
Václav: Nechte se vyšetřit
16 Shooter // Apr 21, 2007 at 13:45
Pica: Stejnej ču… co zničil hrob generála Gajdy.
Gajda byl vlastizrádce? Nesmíte moc číst knihy ( pamflety ) co vydávají nacisté a komunisté.
17 František Nonnemann // Apr 21, 2007 at 13:48
Václav: souhlasím s kolegou Shooterem, vyšetření evidentně potřebujete jako sůl.
Torquemada: souhlasím, rozčtvrcení by bylo adekvátní.
18 Defender of Patria // Apr 21, 2007 at 13:51
no nicit hroby je kazdopadne svinarna at uz patri komukoliv
poradne mi to hnulo zluci jak sem tam tak stal a koukal na skopnutej nahrobek
19 Alfonz // Apr 21, 2007 at 13:54
Všimněte si jednoho příkladu. Když je zničen
náhrobek na hřbitově jistého etnika,tak je ve
všech mediích velký řev.V tomto případě je
ale klid a ticho po pěšině.
20 Václav // Apr 21, 2007 at 13:55
Shooter + František: Opravdu netrvám na tom, že to byla akce VF, ale narozdíl od vás dvou si to připouštím, s tím, že první dvě varianty vnímám jako pravděpodobnější. Stejně tak bych se nedivil, kdyby někteří sionisté ničili židovské hřbitovy, aby se zviditelnili.
21 Pica // Apr 21, 2007 at 14:03
paranoia über alles že?
22 Dezidor // Apr 21, 2007 at 14:04
Je přesně vidět politika médií v České republice: Když se děje kdejaká prkotina, řvou. Když je poničen hrob jednoho z významných českých generálů, všichni mlčí.
23 Pica // Apr 21, 2007 at 14:09
Smazáno pro idiocii. Redakce
24 Shooter // Apr 21, 2007 at 14:15
Václav: VF se u hrobu generála Gajdy letos sešla tuším po 12 - té. Nevidím jediný důvod proč by někdo z nás posprejoval hrob a pak ho ještě vyvrátil. Tato dedukce se opravdu, omlouvám se vám, nemohla zrodit ve zdravé hlavě.
Zvláště kdybyste viděl tváře lidí co spatřili poničený hrob generála.
25 Torquemada // Apr 21, 2007 at 14:31
To Shooter: Dobře napsané. Také považuji za zcela pomýlené podsouvat VF móresy jistého francouzského rabína, který si na vlastní synagogu namaloval hákové kříže.
26 Nikopole // Apr 21, 2007 at 14:46
jsem zvědavý, jestli se někdo k takovému hanebnému činu přizná……….zasloužil by zbít, né-li víc
27 Torquemada // Apr 21, 2007 at 14:54
Nikdo se k tomu patrně přímo nepřizná, protože to není pouze odporný čin, ale také čin trestný.
28 Tomáš Pavlík // Apr 21, 2007 at 15:38
Když už tu máme politickou policii, tak by mohla vypátrat aspoň tohle. Pochopitelně o tom silně pochybuji, protože na tom není žádný zájem a navíc se dotyční málokdy zmohou na něco jiného než chytání lidí za smyšlené významy nějakých čáranic na oblečení.
29 Václav // Apr 21, 2007 at 15:50
Shooter: U hrobu Radoly Gajdy jsem dnes nebyl, tváře shromážděných jsem neviděl. Všem nespravedlivě podezřívaným se omlouvám. Tomu, kdo to udělal, přeji spravedlivý trest a hlavně povinnost škodu napravit.
Torquemada: Já doufám, že VF taková není, ale právě zmíněné případy synagog, židovských hřbitovů a dalších objektů obětí diskriminace mne přivedly k tomuto nápadu. Byl by to sice nečistý, ale mediálně účinný boj, dokud by se na to nepřišlo.
30 Václav // Apr 21, 2007 at 15:51
Tomáš Pavlík: Možná by pachatele chytla právě proto, aby tím zastrašila jiné ničitele.
31 Sniper // Apr 21, 2007 at 16:34
Za to by měl být trest pohřbení za živa. S trubičkou na vzduch, aby se nezadusil a hezky si ten trest užil.
32 Bandiera Tricolore // Apr 21, 2007 at 16:35
Václav: Varianty 2 a 3 považuji za nepravděpodobné.
Vzhledem k tumu, že umouněnci z Antifa nemají úctu k hodnotám uznávaným běžnou společností, tak mi ani nepříde divné, že by poničili hrob národího hrdiny. V Polsku házejí po lidech i mrtvé kočky. Skuteční ochránci zvířat. Když vidím takové jednání, tak zapomínám na slušné vychování.
Svůj díl viny samozřejmě nesou i pisálci z Rudého práva.
33 Václav // Apr 21, 2007 at 16:53
Bandiera Tricolore: NS mají s ničením hrobů zkušenosti ze židovských hřbitovů. Co se týče Antify, to je sebranka všehoschopná. Na druhé straně, jeden antifák tu má z události radost, ale nepřihlásil se k ní, přitom by mu přes net nemuselo nic hrozit. Gajda byl a je neoblíbený jak u anarchistů, tak u NS.
34 Václav // Apr 21, 2007 at 17:06
novinky.cz (pohrobek Rudého Práva): Z útržků jejich rozhovorů nicméně vyplynulo, že očekávali příslušníky levicové organizace Antifa a těšili se na vzájemnou potyčku.
35 Shooter // Apr 21, 2007 at 17:13
Václav: Což je blbost. My jsme tam šli uctít památku člověka co bojoval za náš národ a stál vždy v první linii v boji proti komunismu a nacismu.
Rozhodně jsme neměli náladu ( do doby než-li jsme uviděli zničený hrob generála Gajdy ) se s někým honit a rvát se mezi hroby na Olšanech.
36 Tomáš Pavlík // Apr 21, 2007 at 17:14
Já novinky.cz četl a jelikož jsem na akci byl, tak vím, že je to jen další lhaní Rudého práva. Co tam zaznělo byly věty ve stylu, že tohle je věc, která se prostě nedělá a že si to ti dobytkové odskáčou.
37 Defender of Patria // Apr 21, 2007 at 17:42
vaclav: NS ktere ja znam proti gajdovi nic nemaji nebo ho dokonce podporuji….ale pochybuji ze by i ti kteri ho nemaji radi meli tu nevyslovnou zhovadilost aby hanobily jeho hrob…co se tyce vasi teorie ze hrob znicila VF aby to na nekoho mohla svadet…to byl nejspis spatny vtip ne?
38 Mirek Dušín // Apr 22, 2007 at 3:28
Smazáno pro hloupost. Redakce
39 František Nonnemann // Apr 22, 2007 at 3:39
Defender of Patria: nemá smysl řešit výplody evidentně chorého člověka…
40 fasces // Apr 22, 2007 at 3:46
A je to tady zase :”Neonacisté si připomněli narození Hitlera u hrobu Gajdy” http://cesko.ihned.cz/74-10029950-20961040-128400-0-60690-002000_d-f4#fg
41 František Nonnemann // Apr 22, 2007 at 4:07
Zkrátka novinářská pakáž, zčásti idioti, zčásti duševní prostituti.
42 bohemia power // Apr 22, 2007 at 4:28
Nevěřim tomu,že by hrob poničeli zrovna nějací ty neonacisté nebo příznivci VF,ale věřim tomu,že tento hrob významného generála poničeli buď levicový extremisté z levicově radikální a extremistické organizace antifa (www.antifa.cz) nebo nějací jiný vandalové,spojený s levicově chorou víru!Tento čin byl tak ubohý a zbabělí,že pro ty co ho udělali musí přijít krutá odplata!V připadě anarchistů (afa) doufám,že ta oplata příjde 1.5.2007 v Praze!
43 neznalek // Apr 22, 2007 at 5:24
jasne vy mate co rikat…a videa na kterych byli vasi sympatizanti nebo jak je nazvat a nici zidovske nahrobky..?to byli taky levicaci ze…
44 abcef // Apr 22, 2007 at 5:45
neznalek: hm jenže odpor a nenávist proti všemu co je národní a české je u antify a jiných levicových radikálů všobecně znám! Přikladů je mnoho, třeba to že rudí zakuklenci z AFA nezývají Národní sjednocení,Národní stranu,Vlasteneckou frontu a jiné nacionalisticky orientované strany za nacistické a neonacistické!To je strategie ultralevice,mlácení lidí kvůli osobnim názorům,sprejovaní po zdích feťacké a komunistické nápisy a teď už i vyvracování hrobů českých legionářů,jsem jen zvědavý proti čemu ještě zautočí naše neobolševičtí AFA…samodřejmně proti tomu co bude české!Levicový extremisté jsou jasný nepřatele národa,tak proč je teda přehlížet?!Uvědomte si to a začnete něco proti těmto zrádcům českého národa bojovat,včera poničeli hrob a památku generá československých legii,příšte mohou udělat ještě něco strašlivějšího! Je čas říct ultralevici jasné NE!
45 J.vonV. // Apr 22, 2007 at 6:11
Pokud vím tak pro většinu NS je pan Generál Gajda hrdinou,viz i texty některých “neonacistických” kapel.A zastanu se i VF,to by neudělali.Tohle je evidentně akce rudých nebo sionistická provokace nebo akce podobně postižených jedinců.
46 pávek // Apr 22, 2007 at 6:19
Třebe neonacistická (dříve nacionalistická) kapela Vlajka,spívá o R.Gajdovi krásný text “České legiony”.
47 MČ // Apr 22, 2007 at 6:20
fasces: Je třeba počítat s tím, že se server “Ihned” po příchodu J.Macháčka z “Aktuálně.cz” výrazně co do objektivity zhorší.
48 Anonym // Apr 22, 2007 at 6:27
Něco tak příšerného, co jsem viděl u hrobu našeho generála, jsem ještě vživotě neviděl. Zneuctít posvátné místo, místo odpočinku největšího hrdiny českého národa, člověka který se nikdy nevzdal a vždy bojoval na správné straně proti zlu… TOTO NEMOHL UDĚLAT ČLOVĚK. Generále, odpusťte.
J.vonV: Máte pravdu, některé neonacistické skupiny zpívají o našem generálovi jako o hrdinovi. Ale to vyplývá jen z toho, že autoři textu nejsou v dějinách a životě Gajdy znalý. Gajda byl vždy proti NS, před Mnichovem byl jeden z mála, kteří objížděli ČS opevnění a burcovali vojáky do boje. Byl opravdovým hrdinou, žádným nacistou.
49 Bandiera Tricolore // Apr 22, 2007 at 6:36
Anonym: Emanuel Moravec se taky docela vehementně dožadoval obrany republiky.
50 Fortuna // Apr 22, 2007 at 6:42
K tomu co se včera stalo nemám slov.
Nedávno jsem se byl i s rodinou na hrobě generála Gajdy podívat. Doufám, že se vše dá opět do pořádku.
V přípedě, že stát či město Praha nebudou chtít na své náklady opravit hrob člověka, který se zasloužil o naší svobodu tak doufám, že bude vyhlášena sbírka na obnovu posledního odpočinku generála Gajdy. Určitě přispěju.
A jen mne tak napáda. Jaký je vztah hyen z antify k nacismu, když zničí hrob člověka, který byl proti nacismu?
51 pávek // Apr 22, 2007 at 6:43
anonym:ale zase nemůžeme soudit všechny hudební nacionalistické kapely jako neonacistické,to je přeci nesmysl né?!zaleží na určité skupině zda je více či méně nacionalistická až ultrapravicová.
52 jjjjjjjjjj // Apr 22, 2007 at 6:46
Osobně Gajdu a jiné fašity nenávidím, ale útočit na něčí hrob není nic jiného než projev vlastní ubohosti.
53 dejme do držky afakům! // Apr 22, 2007 at 6:47
To čeho se dopostili pražští antifašisté a “hrdinové” v boji proti nám je opravdu odporné,zbabělé a nepřijatelné!Poničit památku legionařů to už je opravdu moc!Antifa jen dokazuje jak je ubohá a slabá!Sem pro jasný odpor proti levicovým radikálům!
54 J.vonV. // Apr 22, 2007 at 6:56
Anonym:Máte pravdu i vy,mě jsou známé protiněmecké nálady NOF před zřízením Protektorátu.V té době pochopitelné jako reakce na sílící vliv a protičeské nálady Sudetoněmecké strany. Ovšem po jeho zřízení(protektorátu) aktivně proti nacismu nevystupoval ani nebojoval,pokud je mi známo byl jedním z lidí kteří po vzniku Protektorátu měl snahu podílet se na arizaci Barrandova,ovšem Němci o jeho spolupráci příliš nestáli.
55 J.vonV. // Apr 22, 2007 at 7:11
Bandiera Tricolore :Já trochu nechápu fašisty s jejich tvrzením,že každý NS musí být protičeský a že ona idologie je protičeská.Proč?Pokud stále omýlají jisté historické události,mohl bych argumentovat úplně stejně tím,že fašista Mussolini podepsal Mnichovskou dohodu a tím pádem je fašismus protičeský.Je to naprosto totéž.
56 František Nonnemann // Apr 22, 2007 at 7:16
J.vonV.: ale samozřejmě že Gajda aktivně bojoval proti nacistickým okupantům. To, že to Vy nevíte, na tom nic nezmění. Např. finanční podpora důstojníkům odcházejícím bojovat do zahraničí je známou věcí.
A že NS ideologie není protičeská? Stačí jediná odpověď - Lidice. S nacistickou pakáží se není o čem bavit.
57 Adam // Apr 22, 2007 at 7:50
J.vonV: Tak tedy ještě jednou. NS je levicovou ideologií. Program NSDAP je levicový. NS je protičeská ideologie. Pro NS je na prvním místě Německo a Schwarz Weiss Rot, naše zástava pro ně neznamená nic.
To, co levicová špína (jsem přesvědčen, že za zničením hrobu stojí oni) provedla, je nejen tím nejubožejším, ale i nejohavnějším činem, kterého jsem byl kdy svědkem. To, co se na hřbitově odehrálo nezůstane bez povšimnutí. Snad nám generál odpustí. Hrob by měl být co nejdříve opraven a viník/ci potrestáni tak, jak se za tento ohavný zločin sluší.
58 Odin // Apr 22, 2007 at 8:06
František Nonnemann : Lidice byl dusledek atentatu. Na atentatniky byla dokonce vypsana vysoka odmena.
Adam: Samozrejme,ale dnesni NS ma zcela jinou podobu, da se aplikovat na “kazdy” evropsky narod.
59 J.vonV. // Apr 22, 2007 at 8:11
František Nonnemann,Adam :Nebudu se s Vámi přít,tyhle informace skutečně slyším poprvé(ohledně podpory důstojníků Generálem),ale je známé že Gajda byl velký vlastenec.Ohledně těch Lidic bych mohl-stejně demagogicky- říct-Fašismus je protičeský,protože Mussolini podepsal Mnichovskou dohodu.A Německo pro mě skutečně není na prvním místě.
No,tak tímhle tuto debatu mezi námi asi končím,zřejmě máme diametrálně odlišné pohledy na jisté věci.Z mého pohledu jste zaslepení fanatici neschopní racionálně uvažovat.Z vašeho pohledu budu patrně totéž já(nebo spíš lůza která bude viset).Sbohem:)
60 Adam // Apr 22, 2007 at 8:18
J.vonV: Pletete se. Mussolini pro mě nikdy nebyl vzorem, právě díky tomu, že Mnichov podepsal. čeští fašisté se k odkazu Mussoliniho hlásí maximálně jako jednoho z průkopníků ideologie. Mluvím sice jen za sebe, ale pro mě Mussolini podepsáním Mnichovské dohody skončil.
61 Defender of Patria // Apr 22, 2007 at 8:24
a jak to vypada s tou opravou???
jestli na to nejsou finance tak by bylo na miste udelat sbirku….na tohle by se jiste vybralo hned
62 Torquemada // Apr 22, 2007 at 8:33
To Odin: Mám to tedy chápat tak, že Vám vyhlazení české vesnice a povraždění neviných lidí nevadí, či je dokonce schvalujete? Obecně platí, že za jakýkoliv zločin mají být potrestáni viníci, nelze trestat neviné. Ovšem již delší dobu u NS borců sleduji, že jim není vůbec cizí kultura stepi a móresy mongolů. (Snad jsem Vás špatně pochopil…)
63 František Nonnemann // Apr 22, 2007 at 8:33
Odin: jistě, to komunisti říkají taky, že za Stalina se děly chyby, ale to už by se dnes neopakovalo. Věřím jim stejně jako nacistům.
Defender of Patria: počkáme na skončení policejního vyšetřování a pak bude hrob opraven. Žádnou sbírku vypisovat nebudeme, na to se prostředky samozřejmě seženou velmi rychle.
64 J.vonV. // Apr 22, 2007 at 8:39
Adam:Ale já totéž můžu říct o nacismu,o tom že Hitlera beru jako “stvořitele” ideologie a nic víc.Copak si myslíte že se mi líbí že TEHDEJŠÍ nacisté pozabíjeli spoustu neviných evropských lidí?Naopak,byli to obrovské chyby,z kterých je potřeba se poučit a nikdy je neopakovat.Ještě by mne,čistě soukromě zajímalo jaký máte názor(Vy osobně) na další evropské politiky té doby(Tiso,Franco)a jejich spolupráci s nacismem či podporu Říše.
65 J.K.Adamec // Apr 22, 2007 at 8:46
Na případnou opravu rád přispěji i já. Jinak k činu duševně nemocného člověka, který je schopen poničit hrob československého hrdiny se nemá cenu snad ani vyjadřovat!
66 roewan // Apr 22, 2007 at 9:20
J.K.Adamec: právě že musto vyjadřovaní nad chorym člověkem musí přijít odveta…mezi antifašisty už se šíří tento čin jako další pokrok AFA v boji proti nacismu!Za bestiálním činem možná stálo zastrašení nacionalistické scény,a já se ptám zda se od nich necháme zastrašit???
67 Jan Čáka // Apr 22, 2007 at 9:31
Nenecháme
68 Jan Maloušek // Apr 22, 2007 at 10:55
Asi jsme měli zrubat ty novinářský cajzly hned po vyjití ze hřbitovů. Než by policie stihla něco udělat, dostaly by nepočítáných. No a my potom také…
69 Bandiera Tricolore // Apr 22, 2007 at 11:18
Už je víc než šedesát let po válce. Dneska máme úplně jiné problémy než tehdy. Nemůžu pochopit Čechy, kteří stále nadávají na Němce a vidí v nich nepřátele. Stejně to platí i naopak. My už si prostě žádnou další válku nemůžeme dovolit - byl by to totiž náš konec. Mussolini s Hitlerem se taky nakonec dohodli. I když nacisté například zavraždili Mussoliniho chráněnce Dolfuse a chvíli to i vypadalo na válku. Tak proč se tady vlastně hádáme?
70 Torquemada // Apr 22, 2007 at 11:27
Normální názorový střet mezi socialisty (levičáky) a reakcionáři. Vávra Vám to vysvětlí…
71 Radola // Apr 22, 2007 at 11:53
Kvůli Dolfusovy válka,to slyším prvně,koukám,že je to tu samý historik J.VonV. a tenhle talián taky?!
72 J.vonV. // Apr 22, 2007 at 13:31
No pan Radola aby si nerýpl:)
73 roewan // Apr 22, 2007 at 13:53
Jan Maloušek:jj na akci sem sice nebyl,ale když tam vlídne stádo postbolševických redaktorů a začnou tam chovat jako prasata (levičáci) tak si nic jiného než vyvedení z poklidné akce nezaslouží!zrubat ale musíme především pachatele vandalistického útoku,takže děti z ANTIFA těžte se 1.5. v Praze!
74 Marian Jareš // Apr 22, 2007 at 14:26
Odporný hnus, hodný popravy. To co si ona lidský zrůda dovolila je vrchol.
Pan Macháček (za projev), VF, NČ, a další čeští patrioté: Děkuji Vám, že je u nás ještě někdo normální.
Novináři: Rudá pakáž, absolutně bez nějakých morálních a etických hodnot. Chtějí si nahrabat čtenáře a neštítí se ničeho.
Generále Gajdo, v naších srdcích žijete dál
75 Anonymous // Apr 23, 2007 at 2:09
Jistě to udělala antifa.Kdo jiný?Svědčí to o jejich omezenosti a nerespektování základních společenských norem.Co to má za význám zničit místo polsedního odpočinku?I když to je antifě vlastní.Útočit na ty, co se nemohou bránit.zničti hrob, komukoli, je je vrchol ignorace všch společenskýchmorálních hodnot.Antifa žvaní jak chce svobodnou společnost.Vždyť je to banda omezenců.V životě bych nezničil hrob žádnému nepříteli.Kopat do mrtvých je ta největší zbabělost.Když chtěli kopat, měli přijít kopat před hřbitov do účastníků vzpomínkové akce.Ale ti by se dokázali účině bránit a to není nic pro antifu.
76 Anonymous // Apr 23, 2007 at 2:10
předešlý příspěvek od:Andrej Draganov
77 andrej draganov // Apr 23, 2007 at 2:14
pro Odin:ao dnes je ns pro všechny.Proto Luni nechce finanční podporu od východních národů.A nelze bojovat za český národ pod prapory, které znamenali okupaci a ponížení českého národa.To jsou samí skopčáci samí ss,ale zapomínáte na vlastní dějiny.Odkaz Palackého a národního obrození jakožto legíí je vám cizí.Hlavně že máte 88 a swarz-weiss-rot.
78 Václav Klaus // Apr 23, 2007 at 14:24
Opravdu,ale opravdu mě mrzí co se stalo,a přísahám,že se to nebude ale opravdu nebude opakovat!
79 W_f_N // Apr 23, 2007 at 16:31
Luni je thoruzel preci jen blaznivy sovinista. Nikdy vice bratrovrazednou valku! jsem ze ctvrtiny Nemec,a pokud chci byt nacionalista, nemuzu preci zapirat vlastni koreny… halt my ze Sudet to mame tezky… Obdivuji generala Gajdu, za to co dokazal, a to presto, ze by asi mym predkum ruku nepodal… Uz si zkratka nemuzeme hrat na nejake Cechy, Nemce, Slovaky nebo Madary. Muze nekdo z vas rici, ze je cistokrevny Cech?? Nikdo, stejne jako Luni nemuze rict, ze je 100% Nemec. Asi by se hodne divil, kdyby patral v rodokmenu… Pokud nebudeme spolupracovat, vychodni kobylky nas sezerou, at jsme kdokoliv… Evropa je kolebka civilizace, nesmime ji nechat zaniknout… Zadne zabo-mysi valky!!!!
80 Shooter // Apr 24, 2007 at 0:02
W_f_N: Kdo tu je proti spolupráci mezi Evropskými národy ( pokud pominu sem píšící levičáky )?
81 skinCZ // Apr 24, 2007 at 11:33
Antifa nám začiná ukazovat svou pravou tvář!už žadná tolerance jejich ultralevicových aktivit!!!
82 MiHa // Apr 30, 2007 at 10:28
Když si člověk jen narychlo přehlédne napsané - má před sebou ideální pohled do inteligence “našeho” národa. Užitečné, opravdu!
83 Czert // May 16, 2007 at 16:10
Sice tu resite jestli to byla ci nebyla antifa, ale zapominate na onu osobu - gajdu. Je pravda, ze to byl prislusnik ceskoslovenskych legii a tez i bojovnik proti nackum, ale jen do roku 38. Po roce 38 otocil a stal se z neho dost plameny bojovnik za nacismus, dokonce byl i predsedou ceskoslovenske obce fasisticke.
84 František Nonnemann // May 17, 2007 at 16:05
Czert: sice nerad supluji základní školu, ale budiž: Žádná československá obec fašistická neexistovala, tím méně po roce 1938. Gajda byl v čele Národní obce fašistické, která byla protiněmecká a protinacistická. Po okupaci Čech zanechal politické aktivity a podporoval odboj. Jasné?
85 nungurnacidge // Mar 11, 2008 at 15:08
I’d prefer reading in my native language, because my knowledge of your languange is no so well. But it was interesting! Look for some my links:
Leave a Comment