Napsal: Radek Malý
ČSSD, o níž si jinak nedělám vůbec žádné iluze a kterou považuji za symbol „nepořádku” (velmi slabé slovo), stejně jako současnou vládu ODS, prý navázala přátelství se syrskou stranou Baas, která údajně podporuje terorismus. Stalo se tak při návštěvě Jířího Paroubka v Sýrii.
Hysterie různých pisálků je větší než při pohledu na obrovské zadlužení ČR, na kterém má ČSSD svou štědrou politikou nezanedbatelný podíl. Já k panu Paroubkovi necítím žádné sympatie. Ale proč se dělá z komára velbloud, nota bene když jde o jeho soukromou návštěvu? Kdo určuje, s kým se kdo může a nemůže setkat? Novináři z MF DNES? A proč vlastně?
Zprávě bych nevěnoval žádnou pozornost… kdyby… no kdybych netušil, že tím údajným terorismem bude negativní postoj této arabské strany k Izraeli. A hle - čtu a bingo! - tím terorismem je to, co jsem očekával: Neuznávání Izraele, který utlačuje Araby. Já, jakožto národně smýšlející člověk, tento negativní postoj chápu. A rozhodně ho jako sionisté nepovažuji za terorismus. Chápu ho z prostého důvodu - je to potvrzením teorií o přirozené loajalitě ke svému národu či určité širší skupině…
Není to ovšem nadřazování svého národa či rasy nad ostatní - to by byl rasismus. Arabové pouze chtějí svobodu pro své palestinské, tedy arabské příbuzné - jinak mají ale bezpochyby mnoho chyb a stinných stránek. Stejně jako já, stejně jako ostatní Češi.
Existují ovšem různé mocenské skupiny, které se hlásí k jedné národnosti - židovské. Jejich heslem je, že „nikdo nemůže soudit Izrael (potažmo Židy)”. Možná budete oponovat, že jste toto heslo nikdy žádného Žida neslyšeli říct. Na to lze odpovědět, že tato hesla existují v mnoha verzích - smysl je vždy stejný. A nezlobte se na mne, ale bláboly podobné těm sionistickým o židovské „vyvolenosti” jsem opravdu u žádných arabských hnutí nezaznamenal. U „ne-Araba“, nýbrž indoevropského Peršana - íránského prezidenta Ahmadínedžáda, označovaného sionistickými médii za „Hitlera”, také ne.
Skutečnou rasistickou politiku nenávisti provádí Izrael. Jak jinak nazvat výroky „že žádný Arab není nevinný”, „sto Arabů nemá cenu jediného židovského nehtu”, či snahy o deportaci Palestinců na Sinaj (návrh rabbi Metzgera)?
Je mi nad slunce jasné, že oficiální linie českých médií zůstane stejná. Všichni víme, kdo je vlastní, takže to nebude nic nečekaného. Kritika Izraele = rasismus, antisemitismus a terorismus, sionismus = krásná věc, apoštol Dobra, ochránce Západu.
Jen Židé mohou být hrdí. Vy nikoliv. Zničte svoje vlajky a národní symboly - jste jen banda zločinců zodpovědných za holocaust. Musíte být užitečnými idioty, bez vlastní hrdosti, beze všeho. Vaše jediné právo je právo mlčet!
Z celé této „kauzy“ mi plyne jedno ponaučení, které nám svými vyjádřeními (údajné ohrožení bezpečnostních zájmů ČR) říkají sionisté. „Ty sis to neuvědomil? Bezpečnostní zájmy ČR jsou stejné jako zájmy Izraele.” A je to ostatně logické. ČR, vlastně většinu Evropy a USA, ovládají ti samí, jako Izrael. Někde přímo, jinde nepřímo - médii. Proto ta shoda v oblasti bezpečnosti. Akorát občas si své ovečky neuhlídají - a je zle!
Premiér Topolánek jedná v USA s americkým prezidentem Bushem o radarové základně na území České republiky. Kdo mu dal mandát? Kdo mu dal mandát k jednání s člověkem, který má na rukou tolik krve? Který nese zodpovědnost za iráckou humanitární katastrofu a za to, že každý den roste počet odpůrců USA ve světě? Kdy si naposledy Sýrie hrála na světového četníka jako USA? V čem je horší než Spojené státy? A kdy se dočkáme podobné hysterie i kvůli jednání s Bushem?




18 responses so far ↓
1 Janek // Mar 2, 2008 at 4:01
To slovo “prý” v první větě je krásné. Takový zdravý základ uplakaného článku. Doufám že autor napíše ještě nějaké postřehy o tom co se prý ve světě stalo.
2 Pozorovatel // Mar 2, 2008 at 6:30
No jo, to je ta socialistická internacionála… Ale jak správně poznamenal i Žid Kotrba, on v té Sýrii jedná kde kdo http://www.blisty.cz/2008/2/29/art39253.html A tamní vládnoucí Alavité, ač označování za “islamofašisty”, jsou samými muslimy považováni za quasikřesťanskou herezi http://karel.studnet.sk/prayer/archive/misc/islam_98/19990118.htm
3 RM // Mar 2, 2008 at 8:45
Janek: To slovo prý je tam zcela na místě. Pro vás možná ne, jelikož papouškujete židovská média, vy věříte tomu, že ČSSD navázala přátelství s nějakými vrahy.
Uplakaní jsou hlavně Židé - zvláště redaktoři MF DNES, ač k tomu nemají žádný důvod. Už aby si Arabové s Íránci vzali ten jejich Stát vrahů na paškál. (Jen za posledních pár dnů zabila sionistická pra*ata přes 60 palestiských civilistů) Pak teprve budou mít důvod k pláči.
R.M.
4 richard // Mar 2, 2008 at 9:00
Uniká ti zásadní maličkost, autore: Zahraniční politiku státu dělají president, ministři + poslanci + senátoři zahraničních výborů. Řadový poslanec Paroubek nemá oprávnění jednat s jakýmkoliv státem jménem ČR, ani ČR svými “podpisy” k čemukoliv zavazovat, toto platí bez ohledu na to, zda jde o Sýrií nebo koholiv jiného.
Že ke svému zviditelnění odcestoval zrovinka do Damašku a ne třeba do Baghdádu, Ammánu, Káhiry, Tunisu apod. je věc jiná.
5 RM // Mar 2, 2008 at 9:49
richarde, mně možná něco uniká, ty ale také nevidíš nebo nechceš vidět taky dost věcí. Nevím, zda Paroubek jednal jménem ČR. Ty to víš? Byl jsi tam s ním?
‘Zahraniční politiku státu dělají president, ministři + poslanci + senátoři zahraničních výborů’
Má poslanec, když je členem zahraničního výboru, nějaký větší mandát od občanů? Nemá. Akorát ho tam do toho výboru navrhly strany, občan mohl jen blbě zírat.
A s těmi ministry (vládou) je to taky sranda. Mohu dělat zahraniční politiku, když získám pro svou vládu důvěru dosti podivným zůsobem? V ČR zřejmě ano, bude to ale potvrzení něčeho - totiž že demokratura je špatný systém.
To, že jednání s představiteli BAAS poškozuje zájmy ČR, je další propagandistická lež židovských médií, kterou Topolánek a celé jeho modrozelenočerné stádo papouškuje. Pro Čecha je důležité, že arabské státy jsou tradiční obchodní partner - narozdíl od umělého Izraele, jehož firmy nám tu tak akorát chtěly stavět předražené dálnice.
6 Shooter // Mar 2, 2008 at 12:12
RM: K otázkám v posledním odstavci. Mandát mu dali občané ve volbách resp. PS tím, že dala důvěru jeho vládě.
7 RM // Mar 2, 2008 at 13:11
Shooter: Ne, k tomu ne. Ani jedna strana neměla radar ve svém programu.
8 RM // Mar 2, 2008 at 13:14
…to za prvé. A tu otázku bych nepokládal, kdyby nezačala hysterie kvůli Paroubkovi a BAAS. Je to prostě klasika - dvojí metr
9 Shooter // Mar 2, 2008 at 14:14
RM: Nemyslím si, že vláda může dělat jen to, co její strany měly v programech.
10 Fon // Mar 2, 2008 at 19:27
Isteže vláda vykonáva i to čo pre istotu nesľubovala ale v zahraničnej politike počúva to čo im nadekrétujú lóžoví veľmajstri a tí majú inštrukcie od svojich priamych šéfov a tí majú iných vyšších šéfov šéfov a na najvyššom leveli sú skrytí šéfovia čo debatia priamo s diablom. A diabol nemá iný záujem len aby zahubil čo najviac duší. Kainov syn by ostal v Iraku aj 100 rokov, radarová základňa k tomu, strašenie Iránom, chystajú svetovú vojnu a vo veľkom zbedačovaní a utrpení vystúpi ten špinavý psychopat antichrist. Že Topolánek nemá poňatie čomu napomáha je očividné, ale práve najskazenejších politických kamarátov si vybral sám.
11 Simon // Mar 2, 2008 at 22:31
Uz jsme zase u Zidu, holokaustu a radaru.
1. Zide jsou na svete dele nez my Cesi. Prezili Faraony, pogromy, Hitlera a pokracuji dale. V jejich statecku zije 26% Arabu, kteri maji stejna prava a jsou radi ze tam jsou, protoze by bylo horsi zit jinde, jako treba v Syrii a nebo Jordansku. Mluvi Arabstinou v zidovskem state a maji se pomerne lepe nez jinde. Porovnejte to do Ceska kdyby u nas bylo 2.5 milionu Vietnamcu, Vietnamstina byla dalsim oficialnim jazykem, mnozili se 2x tak rychle a byli to navic Muslimove. Staci Vam ten obrazek?
2. Radar je ekonomicky prinos do nasi zeme, Putin zameri jeho rakety na Brdy, (nebo tam kde ten radar bude) nastavit tercove koordinace staci udelat za par minut tak jako tak. Nakonec byli jsme tercem Americkych raket aspon 40 let. Nic se nestalo a i kdyby valka vypukla tak nas to nemine s radarem a nebo bez radaru. (Konec koncum , jsme v prostredku Evropy)
3. Z pohledu na svetovou politiku, Israel je hezke turisticke misto k navstiveni, Americani nam budou platit za Radar, tak jak plati uz skoro 100 let Kube za Quantanamo, (dolar je dole ale lepsi nez rubl) a Syrie je po Ceske vladni navsteve docela bezpecne a lacine misto k dovole Cechu v zime.
4. Ekonomika a penize vladne svetem, jsme maly narod, budme aspon moudry a chytry.
12 Shooter // Mar 2, 2008 at 23:05
Simon: “V jejich statecku zije 26% Arabu, kteri maji stejna prava…”
Vy asi o tom jaká práva mají Arabové v Izraeli moc nevíte, že?
“Porovnejte to do Ceska kdyby u nas bylo 2.5 milionu Vietnamcu, Vietnamstina byla dalsim oficialnim jazykem,…”
Je zde podstatný rozdíl. Naši předkové tu žili po mnoha staletí a Viernamci sem přišli před několika lety. Předkové Arabů žili na území dnešního státu Izraele po mnoha staletí a Židé ( až na několik vyjímek ) na území dnešního státu Izrael přišli před několika lety.
13 Lukyn // Mar 3, 2008 at 16:17
Shooter: No tak to nesouhlasím. Arabové se mají skutečně dobře a myslím, že srovnání s Vietnamci u nás není úplně špatné (já to beru jako metaforu?).
Simon: Máte pravdu, a přece jsem proti radaru a přece se mi nelíbí současná politika Israele.
14 Shooter // Mar 3, 2008 at 21:56
Lukyn: Arabové žijící na palestinském území se mají dobře???
Srovnávat Vietnamce a jejich občanská práva a životní úrověň v cizí zemí ( v ČR ) s Palestinci a s jejich občanskými právami a živ. úrovní na svém území prakticky nelze, protože je diametrálně odlišná.
15 Lukyn // Mar 4, 2008 at 6:58
Shooter: No situace je naprosto odlišná, to máte pravdu. Ale arabové žijící v Israeli se mají skutečně lépe než např. v Sýrii či Jordánsku, to myslím ano.
16 Shooter // Mar 6, 2008 at 0:50
Lukyn: To máte asi pravdu, ale kdyby po II. WW nevznikl stát Izrael tak by se arabům v těchto končinách žilo mnohem lépe všem.
17 Lukyn // Mar 6, 2008 at 5:30
Shooter: No to je diskutabilní - Rockafeler (nevím zda to píši dobře - ale chápete koho myslím) sem přitáhl obrovský kapitál - uvědomte si, kdo by např. jezdil na dovolenou do Arabského Israele? Vše je o ekonomice a o penězích. Samozřejmě “svoboda” by byla větší - ale o kolik? V okolních státech se obyčejný občan má mnohem - nesrovnatelně - hůře než v Israeli…
18 squirts tit // Jul 22, 2008 at 0:06
http://altilogix.com/Images/s/squirts-tit.html squirts tit
Leave a Comment