Altermedia ČR
Altermedia ČR: „Ideologická převaha je důležitější než parlamentní většina…”
UltraViolent Street Wear, t shirts and clothing with a street tough attitude

Demonstrace v Kyjově se odkládá

October 18th, 2006 · Diskuze (50 Comments)

Email This Post Print This Post

Tiskový odbor NK

Národní korporativismus je bohužel nucen přesunout plánované uctění generála Gajdy na pozdější termín. Dosluhující zastupitelstvo Kyjova nám postupně zamítlo čtyři různé žádosti o povolení pietního aktu. Odůvodnění byla různá, přinášíme Vám alespoň dle našeho názoru nejkurióznější: „Jedná se o místo v bezprostřední blízkosti železniční trati, které není od této trati žádným způsobem odděleno a při konání shromáždění na tomto místě by účastníkům hrozilo závažné nebezpečí pro jejich zdraví.“ Není hezké, jak na nás zastupitelé Kyjova myslí?
Akce proběhne v nejbližším vhodném náhradním termínu. Za případné problémy se omlouváme.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading ... Loading ...


Tags: Z domova

50 responses so far ↓

  • 1 Wolf // Oct 18, 2006 at 3:53

    demokracie v praxi

  • 2 Václav // Oct 18, 2006 at 16:40

    Wolf: Možná tam určité riziko je, třeba by se mohli členové Národního korporativismu a jejich odpůrci “družit” a případně strkat pod vlak. Ale spíše jde o výmluvu.

  • 3 Strážník // Oct 18, 2006 at 17:02

    To není tak jednoduché zakazovat demošku. Máme právo shromaždovací. Když to úřad zakáže, je možné jít k soudu a ten to musí zdůvodnit, nebo zrušit. Znalecké posudky na bezpečnost účastníků z hlediska dopravy a tááák.
    Když se lidi nebudou bránit tvrdě u soudu (jako v Německu a jinde), zvyknou si úřady na to, že můžou všechno zakázat a šmytec. Za chvíli nepovolí nic.

  • 4 R.Hess // Oct 19, 2006 at 1:40

    at jde celý Kyjov do piči,dělá z NK hnupy,nevím o co jim jde,vždyt NK má vždy všechny demonstrace bez vážnějších konfliktů..Celý Kyjov do piči a hlavně jeho zastupitelé

  • 5 pan // Oct 19, 2006 at 9:05

    do piči? ne rovnou do plynu? no, to se teda divím, kluci jedni plešatí…

  • 6 Ulf // Oct 19, 2006 at 9:21

    Měli by se podniknout nějaké právní kroky aby se podobná situace neopakovala.On si to pak pan starosta a celé zastupitelstvo rozmyslí zákony platí pro všechny i pro starosty zastupitele nevyjímaje.

  • 7 m00 // Oct 19, 2006 at 9:58

    no já sem jedině rád takový špiny ve společnosti jako Vy tu nemaj co dělat…

  • 8 Jojo // Oct 19, 2006 at 10:03

    m00: Promluvil demograt. Howgh.

  • 9 AN Kladno // Oct 19, 2006 at 10:58

    Ano určitě to chce obranu, my na Kladně se už připravujeme na zákaz demo v roce 2007. Nesmí si tohle zvykat!!!!

  • 10 pan // Oct 19, 2006 at 11:01

    jojo: pozor, “howgh” řikaj indiáni, tak ať si neušpiníš tu svoji bílou kůži, na který si tak zakláte.. Vy si berete do huby demokracii? no to mě podrž, zkurvení nácci, hnus

  • 11 Jojo // Oct 19, 2006 at 12:42

    pan: Já si “zaklátám” na tom, že jsem anarchista, ty jedna prázdná lebko. Všichni to tady o mně vědí, všichni to tu akceptují, ale sem tam vyleze z kanálu nějaký idiotský neomarxista a bude si tu o mně otírat tu svoji sprostou hubu.

    Jdi si vykloktat ředidlem, pak se můžeme bavit dál.

  • 12 Shooter // Oct 19, 2006 at 13:39

    pan: Docela by mě zajímalo jak tvůj malý mozeček přišel na to, že jsme nácci.
    A vzhledem k tomu, že uznávám korporativní demokracii, tak nevím proč bych si neměl brát do huby demokracii.

  • 13 Wolf // Oct 19, 2006 at 15:33

    čtu Altermedia a přesto nemám nic společného s rasismem a neztotožňuji se s ním. Ale považuji se za národovce a záleží mi na zemi kde žiju . Nevím proč do slušné diskuze na Altermedia se tady pletou lidé plní sprostoty a nenávisti?

  • 14 pan... // Oct 20, 2006 at 4:07

    a ještě dodatek - ano, vůči fašismu, násilí a netoleranci menšin budu vystupovat vždy pln nenávisti a klidně i sprostoty. protože na hrubý pytel patří hrubá záplata a jinak, než vašimi zbraněmi se vámi jednat nedá. historie nás poučila. tečka

  • 15 Jojo // Oct 20, 2006 at 4:15

    Tak pro negramotného ještě jednou: Jdi si vykloktat ředidlem, pak TEPRVE se můžeme bavit dál.

  • 16 Okoun // Oct 20, 2006 at 4:31

    Jojo: Že se na toho blbečka nevykašlete. Jak říká staré přísloví, tolerancí k menšinám to začíná, bombami v metru zdaleka nekončí.

  • 17 Adam Kovář // Oct 20, 2006 at 4:32

    Jojo: to je zbytečné, idiota nelze přesvědčit. Kdo nemá tričko s bolševickým vrahem Che Gueaverou nebo áčko na krku, je fašista, násilník a netolerantní jánevímkdo.
    Zkrátka - máš-li čistý vlas, nechoď mezi nás :-)

  • 18 Wolf // Oct 20, 2006 at 4:42

    díky přátelé s někým kdo je na úrovni neandrtálce se fakt diskutovat nedá a nezávislé zpravodajství bez Velkého bratra pan…. funguje dále ať třeba pukne vzteky

  • 19 pan... // Oct 20, 2006 at 5:33

    líbí se mi, jak neustále webmaster maže příspěvky, kde říkám, že Radola Gajda byl fašistický politik a nechává můj dodatek, vytržený z kontextu. ať žije cenzura!

  • 20 František Nonnemann // Oct 20, 2006 at 5:44

    pan…: Ano, Radola Gajda byl mj. představitel Národní obce fašistické, české národovecké organizace. A co je na tom špatného?

  • 21 pan... // Oct 20, 2006 at 6:02

    špatného? na fašismu? někteří účastníci této diskuze tvrdí, že s fašismem nemáte nic společného a pan František mi položí takovou otázku? dále zde tvrdíte, že nejste rasisti a pan okoun napíše “Jak říká staré přísloví, tolerancí k menšinám to začíná, bombami v metru zdaleka nekončí”? ale pánové, vy si protiřečíte

  • 22 pan... // Oct 20, 2006 at 6:09

    ptám se - proč byly smazány mé příspěvky, když např. příspěvek pana R. Hesse (jak příznačné) je vulgární a primitivně urážlivý? jen proto, že s vámi nesouhlasím?

  • 23 Intro // Oct 20, 2006 at 6:13

    S nacismem, pane… Ujasněte si pojmy. Na druhou stranu i mne by zajímalo, jestli byly vaše příspěvky mazány. Kde? Pokud vím, pokud je příspěvek smazán, je to vyznačeno kurzívou právě v jeho těle…

  • 24 pan... // Oct 20, 2006 at 6:16

    pro Jojo: vy běžně kloktáte ředidlo, že mi tuhle činnost neustále doporučujete? nebo to má být nějaký váš osobitý a inteligentní argument do diskuse?

  • 25 pan... // Oct 20, 2006 at 6:21

    pro Intro: dva mé příspěvky byly smazány. v obou jsem mluvil o Radolu Gajdovi a netoleranci vůči homosexuální menšině. nevím, jak váš web funguje, ale je tomu tak. další otázka na vás - takže fašismus vám nevadí?

  • 26 kkk // Oct 20, 2006 at 6:21

    R. Hess???, kemo ty jsi blazen

  • 27 František Nonnemann // Oct 20, 2006 at 6:21

    pan…: Laskavě nepřekrucujte má slova, nemám to rád. Napsal jsem, že “Radola Gajda byl představitelem NOF. A co je na tom špatného?” Co je špatného na činnosti NOF, co na ní bylo protinárodního, protičeského?

  • 28 Intro // Oct 20, 2006 at 6:31

    pan…: za prvé - toto není můj web (nijak se na něm nepodílím). A za druhé - ne, stavovská demokracie (která je pro mne hlavním znakem fašismu), mi skutečně ani v nejmenším nevadí. Považuji ji za skutečně průhledný a objektivní systém.
    Abychom si stanoviska lépe vyjasnili, mohl byste např. uvést, “čo si predstavujete pod takým pojmom fašismus”… Vzhledem k tomu, že jste si jej dosud pletl dokonce s nacismem, je pravděpodobné, že v jeho pojetí máte i jiné nedostatky. Zcela bez urážky…

  • 29 pan... // Oct 20, 2006 at 6:33

    František: Loajalita Gajdy k okupantům v době druhé světové války se vám nezdá dostatečně protinárodní, protičeská? památku takového člověka chcete uctívat? proč? fašismus, jako ideologie, je podle vás v pořádku?

  • 30 Intro // Oct 20, 2006 at 6:34

    pan…: Ještě si dovolím s vámi souhlasit v tom, že nick R.Hess (jak pronikavě “oduševnělá” přezdívka!) porušil zde vyhlášená pravidla diskuse…

  • 31 Intro // Oct 20, 2006 at 6:35

    Pan: tak teď mi málem selhala pumpa..:-)))) Gajda loajální s nacisty??? To je zajisté šprým!

  • 32 pan... // Oct 20, 2006 at 6:36

    Intro:v dnešní době není tak složité potřebné informace si dohledat a poté si udělat vlastní názor, pokud se teda budeme bazírovat striktně na pojmech
    http://encyklopedie.seznam.cz/heslo/128688-fasismus

  • 33 František Nonnemann // Oct 20, 2006 at 6:40

    pan…: poslední poznámka, protože s hlupáky nerad ztrácím čas - generál Gajda za války spolupracoval s odbojem. Jestli tomu Vy říkáte loajalita k okupantům, pak je to Váš problém, z mého hlediska krajně nezajímavý.

  • 34 pan... // Oct 20, 2006 at 6:40

    Intro: ehm, přečtěte si jeho životopis. před válkou měl sice dokonce v plánu vystěhovat němce a zřídit pro ně koncentrační tábory (a Hitler mu to nezapomněl), v době války se snažil, seč mohl, dostat k moci, ale na příkaz Hitlera byla prosazena vláda, v čele s Háchou a Gajda byl ignorován. ovšem loajální, to on byl (a byl za to po válce po zásluze potrestán), ovšem před válkou udělal chybu, smolař.

  • 35 pan... // Oct 20, 2006 at 6:43

    http://zivotopisyonline.cz/radola-gajda.php

  • 36 Intro // Oct 20, 2006 at 6:47

    pan…: no, budu s vámi tedy hovořit slovy, kterým rozumíte a odkazy, které uznáváte, ano? Jinými slovy, předkládám vám stejný zdroj, který jste vy použil v případě pojmu “fašismus”…;-)http://encyklopedie.seznam.cz/heslo/147004-radola-gajda

  • 37 Adam Kovář // Oct 20, 2006 at 6:48

    pan…: tak jestli čerpáš z takovýchle blábolů, kde je chyba na chybu a nepodložený tvrzení na nepodložený tvrzení, tak máš dost úzkej okruh. Doporučuju radši stručnej životopis na wikipedii: http://cs.wikipedia.org/wiki/Radola_Gajda.
    Nějaký žvásty o plánu zřídit koncentráky pro Němce jsou absolutně o ničem. O době první republiky a o Gajdovi jsem četl mnoho včetně dobových pramenů a nikde nic takového není.

  • 38 pan... // Oct 20, 2006 at 7:38

    oceňuji váš přechod od úrážek a nadávek k věcnosti, nicméně člověka, který chtěl v ČSR nastolit fašismus (na tom se shodneme?) uctívat nehodlám, jelikož ideologie, popírající principy demokracie, jsou proti mému přesvědčení

  • 39 pan... // Oct 20, 2006 at 7:41

    a váš názor na homosexuální menšinu? rád bych, abyste mi své postoje vysvětlili, prosím. jelikož výrazy, jako “amorální zrůdy” mi přijdou jako hodně silná káva

  • 40 Radola // Oct 20, 2006 at 7:52

    Adama Kovář:S těmi koncentračními tábory pro Sud.Němce má nick Pan pravdu,okolo roku 1935 měl Gajda v plánu takovýto zákon prosadit…bohužel to neprošlo:-).
    Pan:Ano, byl to velký kolaborant,něco jako Vojtěch Musil,proto měl asi syna v Mautthasennu,že?!Ach jo…

  • 41 Adam Kovář // Oct 20, 2006 at 7:56

    pan…: takže už netrváš na svém tvrzení, že Gajda byl loajální k okupantům? A fašismus staví na principu stavovské, čili korporativistické demokracie. Možná by si to chtělo alespoň přečíst něco jako Úvod do politologie v šesti lekcích pro první stupeň základních škol, než zase začneš někde exhibovat.
    Radola: o tom jsem opravdu neslyšel. Máš bliží info, kdy a kde to měl říct nebo napsat?

  • 42 Adam Kovář // Oct 20, 2006 at 8:00

    pan…: Ty evidentně žiješ v bludu, že všichni autoři článků na těchto stránkách, všichni diskutující a všichni čtenáři jsou nějakou sektou nebo bolševickou partají a na všechno mají stejný názor. Možná se v nějakém takovém prostředí pohybuješ ty a přijde ti to potom normální, já ale ne. Za sebe kupříkladu mohu říci, že s některými články a s mnoha komentáři na AlterMediích nesouhlasím, nejsem ale bolševik ani selektivní demokrat, abych to musel nějak “řešit”.
    Možná by bylo vhodnější, jestli to teda zvládneš, položit otázku proč autor považuje homosexuály zůrdy, v diskusi pod článkem, kde to bude autor tvrdit, ne v diskusi pod oznámením, že se odkládá demonstrace v Kyjově…

  • 43 Radola // Oct 20, 2006 at 8:18

    Adam Kovář:Bohužel nepomůžu,mám to z knihy,jenže nevím z které,ale musím říct,že když jsem na to narazil,dost mne to zaujalo.

  • 44 pan... // Oct 20, 2006 at 8:31

    Kovář: ujišťuji vás, že ani já nejsem bolševik, anarchista, komunista, fašista, nacista, rasista, gangsta, rastaman, šaman, atd. jsem občan tohoto státu, a představa fašismu zde mě děsí. vaše mazání medu kolem huby mě děsí. to stejné dělal Hitler, to stejné dělali komunisté, veškeré tyhle ideologie se mi hnusí. a prosím, neraďte mi, co mám ve svém volném čase číst za literaturu a v jakém prostředí se pohybovat (proboha!!), či nepohybovat, protože s prostředím, ve kterém se pohybujete, máte evidentní problém vy. naneshledanou

  • 45 Jojo // Oct 20, 2006 at 8:41

    To se ví. Všechny nás tu pozurážet, vynadat nám do nácků, a když se ukáže, že jste nedovzdělaný hlupák, sbalit se a utéct.

    Ach, jak demoliberálně typické.

  • 46 kkk // Oct 20, 2006 at 9:59

    vy dovzdělanci

  • 47 fotr // Oct 20, 2006 at 10:33

    běžte raděj pořádnýho dělat, než jen demonstrovat o nesmyslech

  • 48 Ulf // Oct 21, 2006 at 3:30

    Fotr: ty být cizinec?

  • 49 Adam Kovář // Oct 21, 2006 at 4:23

    pan… : opět doporučuji studium, pak nebudete míchat Hitlera s fašismem a nebudete vypadat jako hlupák.
    Fotr: běž se radši naučit česky.

  • 50 Shooter // Oct 22, 2006 at 13:53

    pan…: Vzhledem k tomu, že o fašismu nic nevíte tak se nedivím, že z něj máte strach. Většina lidí má strach z neznámého. A prosím až se zase pustíte do diskuze např. o Gajdovi nejdříve si něco zjistěte a pak začněte psát, ušetříte si ostudu a možná i to psaní.
    Takže nejdříve studujte a pak pište.

Leave a Comment