Autor: Národní čest
V sobotu 17.3. proběhla v jihomoravském okresním městě Blansku demonstrace namířená proti místní násilné kriminalitě mongolské komunity. Akci uspořádala fyzická osoba za přispění členů Národní cti. Celá věc byla ovšem iniciovaná samotnými občany Blanska, kteří si již dlouho místním nacionalistům stěžovali na problémy s Mongoly. Blanenští nacionalisté tedy dali na slova svých sousedů a dali se do práce.
Akce byla svolána jako demonstrace, nikoli jako pochod, na které jsme v posledních měsících zvyklí. Šlo o to svolat na akci především „obyčejné“ obyvatele města. Proto se týden před akcí objevily ve schránkách místních občanů letáčky avizující tuto akci. Tři dny před konáním se začaly o demonstraci objevovat informace v médiích. Dokonce vystoupila i paní starostka Jaroslava Králová (ODS) s tím, že akci nechápe a že Mongolové jsou spořádaní lidé (ke konkrétním faktům se dozvíte více v projevech zveřejněných zde). Co se týče Mongolů samotných, tak v den demonstrace se po Blansku nepohyboval ani jeden, protože dostali od svého chlebodárce, firmy APOS, volno na to, aby se mohli někam „uklidit“. Věci se ihned chopila média a ukazovala, jak Mongolové „prchají“, protože mají prý strach. To je na jednu stranu dobře, protože alespoň pocítili to, co obyvatelé Blanska pociťují v kontaktu s nimi často, ale na druhou stranu nám šlo o jednoznačně nenásilný protest, takže jakýkoli útěk byl zbytečně dramatický.
Akce byla nahlášena na 14:00 na místní náměstí, kde také stojí ubytovna Mongolů. Sraz pro nacionalisty byl domluven na třináctou hodinu na vlakovém nádraží. Tam se nás nakonec sešlo něco kolem stovky. Okolo nádraží postávaly antony plné těžkooděnců, sem tam proběhl nějaký ten kůň s policistou na hřbetě a bylo k dispozici i vodní dělo. Tato opatření byla naprosto zbytečná. Jistě byla důsledkem událostí, které vyvrcholily v lednu v Otrokovicích a nedávno v Přerově, kde se také demonstrovalo. Nepokoje, které ovšem známe z podobných akcí, jsou vyvolávány levicovou scénou. Národní pravice nemá nikdy zájem na vyvolávání konfliktů, to vše bývá důsledek chování Bakuninových pohrobků. V Blansku v minulosti probíhaly demonstrace poklidně a navíc Blansko nejsou Otrokovice ani Přerov, kde mají anarchisté své početné zastoupení. Víme, že Blanska se bojí, takže bylo do předu jasné, že hrdinná Antifa, před kterou nacionalisty vždy „zachrání“ až „fašistická“ policie, prostě nedorazí.
Z nádraží se nacionalisté na místo ohlášeného shromáždění vydali kolem tři čtvrtě na dvě. Tam již čekal jak houf novinářů, tak místní obyvatelé. Těch se nakonec shromáždilo také asi sto a to nepočítáme ty, kteří koukali z oken, balkonů, restaurace nebo prostě jen tak přibrzdili. Náměstí bylo zaplněné jako při předvolebním mítinku nějaké parlamentní strany. To bez nadsázky.
S prvním projevem vystoupil zástupce Národní cti, který kromě zrekapitulování situace, která panuje v Blansku, vyzval také občany, aby se proti násilí právně bránili. Mlčení je totiž kamenem úrazu. Když si lidé nestěžují, policisté pak nemohou evidovat tuto kriminalitu a paní starostka se pak musí v televizi ztrapňovat tím, že v Blansku žádná mongolská kriminalita není. Následoval kratší projev dalšího řečníka a po něm vystoupil místní hlavní organizátor, který sklidil nemalý aplaus, protože svým vyjádřením „trefil hřebíček na hlavičku“.
Během projevů byly rozdávány materiály Národní cti, o které byl velký zájem a to i mezi „obyčejnými“ lidmi. Přítomna byla i paní starostka Králová, která se však nechtěla veřejně vyjadřovat. Zašla až tak daleko, že řekla hlavnímu organizátorovi, že on pro ni není občan. To je zastupitelka občanů? Jako za bolševika! Nemáte-li to správné politické přesvědčení, tak se s vámi nikdo bavit nebude. Ve skutečnosti je tento člověk rozený blanenšťák a patriot tohoto města. Ostatně téměř všichni, kteří se organizačně na této akci podíleli, jsou z Blanska. No možná kdyby byli známými voliči té její zlodějské „odéesácké“ partaje, tak by pro paní starostku občany byli. Připomíná to částečně období Třetí říše, kdy byli obyvatelé rozdělováni na státní příslušníky a státní občany (státní občan byl víc než státní příslušník).
Akci hodnotíme jako úspěšnou. Počet nacionalistů mohl být klidně vyšší, ale občané nezklamali. Stěžovali si, mi udělali akci, oni přišli. Děkujeme jim, ale samozřejmě i všem nacionalistům, kteří vážili cestu i z nejzápadnějších Čech, aby společně s námi upozornili na konkrétní nebezpečí. Akce nebyla zdiskreditovaná křepčícími anarchisty. Nejednalo se tedy o typickou akci, jaké známe z poslední doby, národovci KONTRA anarchisté, ale o národovci PLUS občané, kde narozdíl od prvního příkladu panovala vzájemná vstřícnost a snad i porozumění.




134 responses so far ↓
1 Adam // Mar 19, 2007 at 1:45
Nejvíce mě mrzí, že všude řekli/napsali, že tam bylo kolem stovky nacionalistů, ale že tam bylo daleko víc obyčejných lidí, kteří přišli akci podpořit a kvuli kterým se vůbec dělala, to v novinách neřeknou, jen tam zas a zas dají starostku a ty její s odpuštěním “hovna”, kdy říká, že neví proč řešíme problémy s mongolskou kriminalitou, že tu žádná neni.
Asi je opravdu slepá, když neviděla ten dav lidí, který se odvážil vyjít ven a společně s těmi nejhoršími z nejhorších - nacionalisty stál v jedné řadě a hlasitě projevit svůj názor vůči mongolskému teroru, který je opravdový.
2 petr vybihal // Mar 19, 2007 at 4:26
Takže, pokud nám obyvatelům Blanska je známo, kriminalita mongolů je opravdu nulová. Jak nám může nezaměstnaný kriminálník a zdejší opilec Petr Bílek kázat o morálce? V jeho případě platí- škoda rány, která padne vedle. Nikdo nemá právo zatahovat nás občany do svého osobního boje. Kontraobčané
3 mš/NM // Mar 19, 2007 at 4:36
petr vybihal: “škoda rány, která padne vedle”? No jó, ona vrána vráně oči nevyklove. Tak to si nechte roztáhnout oči (třeba hasákem) a bude z vás taky násilnický bratr mongol.
4 petr vybihal // Mar 19, 2007 at 4:50
Lepší být mongolem než fašistou.
5 Radola // Mar 19, 2007 at 4:50
Kdy uděláte akci ve Varceh,jak jsem psal jinde,myslím,že porušťování tohoto města je horší než zabitá ovce na ubytovně?!
6 Radola // Mar 19, 2007 at 4:50
*Varech.
7 mš/NM // Mar 19, 2007 at 4:56
petr vybihal : Jenže vy jste koukám obé dohromady. Fašounský mongol. Či mongolský fašista?
8 petr vybihal // Mar 19, 2007 at 4:59
Jsem normální -chcete- li- bílý blanenský občan, kterému se nelíbí shrocování fašistů a jejich lživá kampaň proti neškodné mongolské menšině v našem městě.
9 admin // Mar 19, 2007 at 5:03
mš/NM a petr vybihal: pánové, mírněte se výrazech. Nerad bych hned při pondělku zase mazal komentáře pro vulgaritu, hloupost či pro útoky na ostatní diskutující.
10 petr vybihal // Mar 19, 2007 at 5:07
Myslím, že fakta nejsou urážky, jinak se hluboce omlouvám, pokud jsem někoho urazil- brojím tady ale jen proti neofašistům a těm se omlouvat v žádném případě nehodlám.
11 admin // Mar 19, 2007 at 5:24
petr vybihal:Samotné označení všech účastníků sobotní demonstrace za (neo)fašisty je hloupé a jako takové splňuje naše kriteria pro smazání komentáře. Berte to jako poslední varování.
12 Adam // Mar 19, 2007 at 5:27
Petr Vyhibal: Rád Vám vše vysvětlím.
Celá akce byla zorganizována ne, jak starostka lživě vypovídá, kvuli tomu, aby se nacionalisté (pro Vás snad fašisté) mohli sejít, ale proto, aby se vyřešil problém, který Vaše město tíží.
Akci sice nahlásili místní nacionalisté, ale MY JSME SI JI NEVYMYSLELI!
Akce byla nahlášena na popud místních občanů! Zdůrazňuji místních, normálních občanů, kteří měli strach o své rodiny a majetek.
Máte pravdu, za půlroku jen 3 trestné činy, ale jen 3 co byly nahlášeny! Mongolci zde chodí po zuby ozbrojeni noži a mačetami a v nočních hodinách přepadávají lidi, z místního potoku kradou kačeny a pak je zpracovávají po mongolsku a lidé se již bojí chodit na ulici.
Lidé už nevěděli co dělat, proto poprosili místní nacionalisty. Ti souhlasili a za podpory skupiny Národní čest byla akce nahlášena.
Hl. organizátor byl po nahlášení akce napaden mongolskými útočníky, kteří mu tím chtěli ukázat, že takové akce zde neztrpí.
Na akci jste nejspíš nebyl, byla výborná. Sešlo se tam něco pod 100 nacionalistů. To jste mohl zjistit z veřejných médií, ale žádné z nich nedodává, že kromě nich tam přišlo hodně přes 100 obyvatel Blanska, kteří chtějí tento problém řešit.
Pokud nevěříte mému tvrzení o tom, že akce byla nahlášena na popud místních, tak popřemýšlejte, proč by jinak přišlo akci podpořit tolik místních????
13 petr vybihal // Mar 19, 2007 at 5:31
Ano, předpokládal jsem, že na těchto tak jasně pravicově orientovaných stránkách budou moje názory považovány za hloupé. Ale jak se říká- Pro hlupáka každý hloupý. Jinak považuji za známku vaší omezenosti i ten fakt, že jsem za celou dobu neužil sprostého slova a i přes to jsou pro vás mé názory tak vulgární.
14 petr vybihal // Mar 19, 2007 at 5:33
Na akci jsem byl.
15 Adam // Mar 19, 2007 at 5:33
Odpovězte mi laskavě?
Myslíte si, že kdyby nebyla v Blansku žádná mongolská kriminalita, sjedou se zde kromě nacionalistů také normální občané?
16 petr vybihal // Mar 19, 2007 at 5:35
Já vás ale přece dobře chápu- vím o co vám jde. Je to už starý osvědčený vzorec všech takovýchto případů rasove nesnášenlivosti.
17 petr vybihal // Mar 19, 2007 at 5:37
Vy asi nejste z Blanska, že? Pak by jste věděl že i dav o třiceti lidech upoutá takovou spoustu čumilů, že je jich tam najednou dvakrát víc. No a kolik z toho bylo dospělých, kterých se toto tema nejvíce týká?
18 Adam // Mar 19, 2007 at 5:37
Neodvádějte diskusi, dávám Vám po třetí otázku:
Kdyby nebyla kriminalita v Blansku, co by zde dělali normální občané Blanska, kterých tam bylo přes 100?
Na akci jste byl, tím pádem Vás o počtu ujišťovat nemusim. Věřím, že lidí by přišlo daleko více, kdyby neměli strach tuto věc řešit.
Ti co přišli byli ti z Blanska nejodvážnější. Postavit se do jedné linie s těmi, které systém označuje za odpad - s nacionalisty, chce už pořádnou odvahu! U těchto lidí byla silnější vůle vyřešit tento problém!
19 mš/NM // Mar 19, 2007 at 5:40
petr vybihal: Vaše názory jsou skutečně vulgární. Vůbec nechápu ten váš povýšenecký postoj, jímž ve jménu tolerance k mongolům vyhrožujete jiným lidem fyzickými útoky. To je sprosté i bez toho, že byste to ještě vyšperkoval hrubými slovy.
20 Adam // Mar 19, 2007 at 5:41
Co je toto za argument? Takže vlastně ty lidé tam zůstali, skandovali, provolávali souhlasné gesta a tleskali jen proto, ze tam byl dav o třiceti lidech?
Program a manifest Národní cti v nákladu 80kusů byl rozdán během pěti minut, lidé nás tam prosili o časopis Zborov, kterých jsme tam dovezli a beznadějně vyprodali už na nádraží 10kusů.
Tito lidé tam byli jen ze zvědavosti? Navštivte lékaře.
21 petr vybihal // Mar 19, 2007 at 5:44
Máte pravdu, na demonstraci byli i místní. Myslím, že by ta hrstka lidí mohla mít i podobné názory jako vy. Bohužel ne každé dítě a nebo důchodce může nosit vaši módu a pak být lépe rozpoznatelný. Na příště vám navrhuji rozdávat červené rukávce, které by vaše sympatizátory jasně označily a tím by pak předcházely zbytečným dohadům o celkovém množství opravdu demonstrujících. Zajímalo by mne, kolik z těch občanů tam by si nechalo váš rukáv navléci.
22 Adam // Mar 19, 2007 at 5:52
Myslíte vážně to, co jste teď napsal?
Já se tady s Váma nedohaduji o tom, kolik máme sympatizantů, věřím tomu, že někteří lidé, co tam s námi byli, by se k nám určitě nepřidali. Tim spíš si vážim toho, že šli a protestovali s náma.
A ohlas? Slyšel jste ten potlesk? Víte kdo tleskal nejvíc? Nacionalisté z jiných měst? Ne! Tleskali místní, protože řečníci jim mluvili z duše a nevykládali pohádky o tom, že tu kriminalita není. Otevřeně řekli, jaká je situace a sklidili příznačný aplauz.
To je pro mne jasný důkaz, že akce byla úspěšná.
23 petr vybihal // Mar 19, 2007 at 6:01
Ano, potlesk jsem opravdu slyšel, slyšel jsem i většinu proslovů a pár pokřiků. A také nepopírám, že na náměstí byli i blanenští neofašisté. To je snad jasné ne? Kde by jinak Bílek sehnal takový dav?
Můj návrh s rukávci platí, ale vzhledem ke komunistické převaze v Blansko bych navrhoval rudý rukávec ještě dozdobit malým hákovým křížem. To víte, pro jistotu, aby se pak k vám náhodou nepřipojily místní komunisti.
24 Adam // Mar 19, 2007 at 6:08
Už mam těch výmyslů tak akorát.
Neofašisté ani Neonacisté zde nebyli! Byli zde místní nacionalisté s podporou nacionalistické skupiny Národní čest.
Toto je vrchol všech Vašich lží.
Můžete mi říct JEDEN jediný důvod, proč usuzujete, že účastníci jsou neonacisté???
Po tom, co zde píšete, už Vám nevěřím, že jste na akci byl! Takto by to nenapsal ani nejzaujatější novinář.
25 petr vybihal // Mar 19, 2007 at 6:18
Podívejte, lži, kterými lidi krmíte vy jsou daleko horší a vedou k zločinům. Pokud nejste z Blanska, odkloňte svoje záměry ke svému městu a nesnažte se hrát si na iluzionistu a dělat v Blansku něco co není.
Já nejsem novinář, jsem občan a jako takový se stavím proti vám.
Na stránkách Národní cti jsem se dočetl, že se hlásí k odkazu Československé obce fašistické, pokud takový lidé chodí v ulicích Blanska tak já s tím nesouhlasím. Všichni by si měli uvědomit, kdo jim tak kázal.
26 Adam // Mar 19, 2007 at 6:23
Co mi to tady vyprávíte za povídky?
Jaké lži, které my vyprávíme lidem vedou ke kriminalite?
Z Blanska nejsem, ale akci jsem přijel podpořit, protože ten problém tam je, o tom jsem Vás snad už přesvědčil.
Že jste novinář jsem nenapsal, naučte se číst. Napsal jsem: “Takto by to nenapsal ani nejzaujatější novinář.”.
Tak o tom, že by se NČ hlásila k nějaké ČOF, jsem v životě neslyšel. Přiznám se Vám, že tuto organizaci neznám a o jejím působení za dob první republiky jste mi napsal až vy. Co ta ČOF byla?
27 petr vybihal // Mar 19, 2007 at 6:27
Vy jezdíte na akce, když nevíte kdo je pořádá? Aby jste se jednou nedostal do problémů. A Radol Gajda byl kdo?
28 Adam // Mar 19, 2007 at 6:29
Radola Gajda byl generálem Čs. vojsk a vůdcem Národní obce fašistické.
29 Adam // Mar 19, 2007 at 6:29
*čs. legií
30 petr vybihal // Mar 19, 2007 at 6:30
No a Národní čest si z něj udělala kluka z plakátu.
31 Adam // Mar 19, 2007 at 6:31
Přečtěte si co jste teď napsal a pak my vysvětlete, co byla zač ta Československá obec fašistická…
32 petr vybihal // Mar 19, 2007 at 6:36
Československá obec fašistická byli čeští fašisti za první republiky tzn. před druhou světovou válkou. Nejsem tady proto, abych vám opakoval dějiny. Asi by jste si měl sám zjistit čí chleba jíte a píseň zpíváte. Pokud má většina z těch demonstrujících v Blansku takové vědomosti jako vy, nedivím se, že si nechají kdeco nakukat.
33 František Nonnemann // Mar 19, 2007 at 6:45
petr vybihal: o historii se docela zajímám, ale o organizaci Československá obec fašistická jsem nikdy neslyšel. Můžete mi o ní napsat nějaké bližší informace?
34 Andrej Draganov // Mar 19, 2007 at 6:47
Petr vybihal: to nevadi, že někdo, kdo není z Blanska tam jel podpořit protest proti kriminalitě. Nebo jo?Jestliže např. bude stát proklamovaný radar USA třeba v Libavé, tak proti němu taky budu protestovat, i když nebude stát v mém městě. To jsou věci obecné. Takové názory, jako, že se to netýká bezprostředně mě, tak se o to nebudu zajímat, jsou dost nepochopitelný. A nevím o jakých lžích mluvíte. Ta demo, byla dělána na popud místních obyvatel, kteří mnohokráte vyzvali místní nacionalisty, bay něco udělali. Oni zřejmě neměli na mysli zrovna demo, ale něco důraznějšího. Kdyby u byla média co k čemu, tak jste se to mohli dozvědět už ve zprávách, pač to při rozhovorech s novináři vše zaznělo. To je vše pane ČOF:))
35 Intro // Mar 19, 2007 at 6:48
Petr Vybíhal: Máte pravdu, byli to čeští fašisté (tedy NOF, nikoliv jakási “ČOF”). Ti, kteří po Mnichovu prohlásili, že přestávají být stranou opoziční a dávají své síly plně do rukou prezidenta (Beneše - tedy jednoho z jejich úhlavních nepřátel) k obraně vlasti. Gajda sám během války pomáhal účastníkům odboje, organizoval útěky českých letců do Anglie. Jeho syn je toho důkazem… Obávám se, že i vy jste pomýleným zastáncem oné rovnice “fašista=nacista”…:-(
36 Shooter // Mar 19, 2007 at 6:52
Petr Vybíhal: Můžete mi napsat co je špatného na fašismu?
37 mš/NM // Mar 19, 2007 at 6:52
petr vybihal: Přestaňte tu ze sebe dělat pitomce a raději si po sobě vždycky všechno dvakrát přečtěte. Adam vás tu otázkami z dějin dusí zcela poprávu.
A ty žvásty o tom, že něco vede ke zločinům, si nechte od cesty. Vy se nám tu totiž snažíte naznačit, že občané města nemají nárok protestovat proti kriminalitě, pokud se jí dopouštějí příslušníci jiného národa. To je dokonalá ukázka duševní perverze, zvlášť ve spojení s tím, jak tu vy osobně vyhrožujete násilím pořadateli akce. Nakládačku už ale dostal, od vašich mongolských miláčků, takže se už nemusíte angažovat.
38 petr vybihal // Mar 19, 2007 at 6:54
Podívejte se, v Blansku byli- jsou fašisti a já s tím prostě nesouhlasím. Nehodlám tady s vámi nacvičovat zdvořilostní hovory o druhé světové válce. A pokud někdo místní požádal opravdu místní slušné nacionalisty o pomoc a dokonce po nich po chudáčcích požadoval něco víc než demo- asi krev- tak pak je ten člověk zřejmě stejná bestie jako oni- jen v civilu. A pokud mongolové napadly Bílka, tak se ani není čemu divit. Víte, ho lidi rádi napadají. Asi je snadný objekt.
39 Michal // Mar 19, 2007 at 6:55
petr vybihal: Tak i já přidám svoji trošku - ze které odpovědi Adama jste usoudil, že jezdí na demonstraci, o které neví, kdo ji pořádá? Přečetl jsem si všechny jeho komentáře a to dokonce dvakrát a nechápu, jak jste na to přišel. Můžete mě tedy poučit? Děkuji velice.
40 František Nonnemann // Mar 19, 2007 at 6:56
petr vyhibal: odpovíte mi, prosím, na moji otázku? Druhá světová válka mě nezajímá, ptal jsem se na Vámi uváděnou organizaci.
K Vaší poslední reakci: Vůbec nerozumím Vaší větě - “A pokud někdo místní požádal opravdu místní slušné nacionalisty o pomoc a dokonce po nich po chudáčcích požadoval něco víc než demo- asi krev- tak pak je ten člověk zřejmě stejná bestie jako oni- jen v civilu. ” Můžete mi česky napsat, co jste tím mínil?
41 petr vybihal // Mar 19, 2007 at 6:58
Nechcete psát jen jeden? nestíhám reagovat na vaše urážky. Ti zbylí dva by si třeba mohli povídat spolu.
42 petr vybihal // Mar 19, 2007 at 7:00
Františku, mínil jsem tím, že i člověk v civilu- občan, který má nějaký problém s mongoly se může obrátit na nacionalisty, kteří skrztí v mase spolu s fašistz jeho problém vyřeší.
43 Radim Bauer // Mar 19, 2007 at 7:03
all: Podle mě je zbytečné a hloupé vzhledem k tématu, které je úplně někde jinde, řešit překlep ČOF místo NOF. Když všichni vědí jaká org. je tím myšlena.
Takže já bych z tohoto komára velblouda nedělal.
A ještě taková poznámka, na sobotní demo
jsem 100 blanenských občanů asi přehlédl, pokud nebyli maskováni jako kinder boneheads.
44 Shooter // Mar 19, 2007 at 7:04
petr vybihal: Tak ono by možná stačilo kdyby jste nám něco napsal o ČOF a pak co je špatného na fašismu. O II. WW se tu nikdo mimo vás nezmiňoval
45 petr vybihal // Mar 19, 2007 at 7:05
Já nevolám hned bandu holých hlav, když se na mě vietnamec ve stánku neusměje.
46 petr vybihal // Mar 19, 2007 at 7:07
Pánové, otázka Co je špatného na fašismu mi příjde stejně stupidní jako ptát se, jestli je pomeranč oranžový.
47 František Nonnemann // Mar 19, 2007 at 7:11
petr vybihal: no dobře, sice to není odpověď (kterou asi neznáte), ale co ty ostatní otázky?
A děkuji za pokus, nicméně sentence “kteří skrztí v mase spolu s fašistz jeho problém vyřeší” mi bohužel opět nedává příliš smysl.
48 František Nonnemann // Mar 19, 2007 at 7:12
Radim Bauer: to je zvláštní, já jsem od dvou lidí, kteří na oné demonstraci byli, plus zde od Adama slyšel, že tam řada občanů města byla…
49 petr vybihal // Mar 19, 2007 at 7:18
Ano, omlouvám se, nejsem písař. Fašismus je nebezpečný, spoustu lidí stál životy. Takže nechávám vás tady napospas. Můžete tu hloubat nad ČOF a ospravedlňovat si tu navzájem svoje činy.
ale jako občan vám za Blanenskou většinu (tu co doma seděla a klábosila na gauči) říci a to dost důrazně: “NEPOTŘEBUJEME A NECHCEME JAKOUKOLI POMOC OD NACIONALISTŮ NEBO NEOFAŠISTŮ.
50 petr vybihal // Mar 19, 2007 at 7:20
Ano, to je zvláštní, že by vám lhali?
Já jsem tam tu stovku taky neviděl.
51 Radim Bauer // Mar 19, 2007 at 7:22
František Nonnemann :
Neříkam že tam nikdo z “občanů” blanska nebyl, ale rozhodně jich nebylo 100.Můj odhad
tak 20-32..z toho tak 5 tajnejch, někdo byl zvědavý, někdo a někdo tam dokonce šel demo i podpořit, ale neptal jsem se jich kdo je tam z jakého důvodu. Nicméně příště to udělám, ať mám přesnější informace.
52 František Nonnemann // Mar 19, 2007 at 7:25
petr vybihal: životy spousty lidí stála automobilová doprava, to není argument.
Nad ČOF bych opravdu rád hloubal, ale lze to velmi těžko, když jste o této Vámi vymyšlené organizaci nedodal žádné bližší informace. No hlavně že tu někomu doporučujete, aby si doplnil znalosti historie. Asi víte, o čem mluvíte, že.
A Vám, jako reprezentantovi těch, kteří sedí na gauči a je jim jedno, co se v jejich okolí děje, bych neméně důrazně řekl: abyste se jednou nedivil, až ze svého gauče vstanete, kde to vlastně žijete.
53 Michal // Mar 19, 2007 at 7:27
petr vybihal: a odpovíte na moji otázku? Nebo jste prostě lhal?
54 petr vybihal // Mar 19, 2007 at 7:28
Františku, jdi domů a obejmi manželku, všechno bude dobrý.
55 petr vybihal // Mar 19, 2007 at 7:32
Nevím,na co jste se ptal.
56 Shooter // Mar 19, 2007 at 7:32
petr vybihal: “Fašismus je nebezpečný, spoustu lidí stál životy.”
A vy znáte nějaký politickém systému, který nestál spousty lidí životy?
A jedna otázka na závěr. Vzhledem k tomu, že jste tu už dokázal, že o historii nemáte zrovna velké znalosti, nepletete si náhodou fašismus s nacismem?
57 František Nonnemann // Mar 19, 2007 at 7:36
petr vybihal: děkuji za radu, ale od lhářů a, eufemisticky řečeno, lidí, kteří nevědí, co mluví, rady nepřijímám. Běžte zpátky na gauč a pusťte si telenovelu, to je pro Vás asi to pravé.
58 Michal // Mar 19, 2007 at 7:38
petr vybihal: Já sem tedy svůj dotaz zkopíruji, když Vám dělá problém jej najít: “Ze které odpovědi Adama jste usoudil, že jezdí na demonstraci, o které neví, kdo ji pořádá? Přečetl jsem si všechny jeho komentáře a to dokonce dvakrát a nechápu, jak jste na to přišel. Můžete mě tedy poučit? Děkuji velice.
“
59 petr vybihal // Mar 19, 2007 at 7:39
Pánové, nehodlám tady slovíčkařit. Všechny tyhle hnusy a nazývejte je jak chcete by měly patřit do minulosti. Nechci nikoho, kdo se k nim hlásí ve svém městě. Jsem z Blanska a nechci je na našem náměstí ani v ulicích nebo hospodách. Ti, k jejichž odkazu se zdejší nacionalisté hlásí spáchali víc násilí než našich 400 mongolců.
60 František Nonnemann // Mar 19, 2007 at 7:42
Jak je vidět, tak tato diskuse nemá smysl. Člověk s nickem “petr vybihal” sem napíše snůšku nesmyslů a lží a na dotazy, kde k nim přišel, nehodlá odpovídat, tedy jeho slovy nehodlá slovíčkařit. Evidentně neví, o čem mluví, jenom se snaží působit chytře, což se mu opravdu nedaří. “Diskuse” s podobnými chytráky je jen ztrátou času.
61 petr vybihal // Mar 19, 2007 at 7:42
A to je moje stanovisko za kterým si stojím, další vaše názory mě nezajímají, protože naprosto odpovídají zdravému rozumu.
Redakčně kráceno pro vulgaritu a urážení ostatních diskutujících. Redakce
62 Shooter // Mar 19, 2007 at 7:45
petr vybihal: Chápu, že nechcete ve svém městě někoho o kom nic nevíte nebo nechcete vědět. Neříká se tomu náhodou xenofobie?
63 Intro // Mar 19, 2007 at 7:47
Petr Vybíhal: Děkujeme za uznání, že naše názory dle vašich vlastních slov “odpovídají zdravému rozumu”! Je to taková krásná tečka za tou naší diskusí!:-D:-D:-D
64 František Nonnemann // Mar 19, 2007 at 7:48
Diskuse snad konečně spěje k závěru, i petr vybihal nám právě potvrdil, že naše názory naprosto odpovídají zdravému rozumu. Jsem rád, že překonal své předsudky
65 Shooter // Mar 19, 2007 at 7:51
petr vybihal: Děkuji za uznání našich názorů
66 Okoun // Mar 19, 2007 at 8:00
Hm, to je stejně zvláštní, že se tu prakticky každý příslušník politology tak obdivovaných levičáků alias “mladých nadšených idealistů” ukáže pod palbou otázek “opilých učňů” jako duševně insuficientní individuum.
67 Radim Bauer // Mar 19, 2007 at 8:01
“A to je moje stanovisko za kterým si stojím, další vaše názory mě nezajímají, protože naprosto odpovídají zdravému rozumu.”
Asi jste si nevšimli těch čárek ve větě, že?
Nebo Vám věta vložená ( bo jak se to přesně nazývá ) nic neříká? Pan Vybíhal tím myslel že JEHO stanovisko odpovídá zdravému názoru, a další Vaše názorové projevy ho nezajímjí..
a já sním souhlasím.
68 František Nonnemann // Mar 19, 2007 at 8:08
Radim Bauer: čárek v uvedené větě jsem si všímal, konkrétně třeba za slovem stanovisko čárka chybí.
Poslední věta není věta vložená, ale věta vedlejší, která se vztahuje k větě hlavní, tedy ke větě “další vaše názory mě nezajímají.”
A navíc v poslední větě je sloveso odpovídat použito ve třetí osobě množného čísla, která se opravdu nedá použít k jednotnému číslu podstatného slova stanovisko.
69 Intro // Mar 19, 2007 at 8:08
Radim Bauer: ještě prosíííím!!!:-)))) Váš kolega nás tu pobavil “historickými znalostmi”, vy zase mluvnickými. Nahoďte ještě nějakou hlášku, než si půjdete zopáknout látku základní školy…;-)
70 Radim Bauer // Mar 19, 2007 at 8:14
Tak jo, nemám takový přehled v gramatice ČJ jako Vy. Stejně si stojím za tím že obsahem a smyslem této diskuze je něco jíného a vypichování nesrovnalostí v gramatice s tím nemá mnoho společného. řekl bych že to je zbytečné odvádění pozornosti od tématu.
71 Shooter // Mar 19, 2007 at 8:18
Radim Bauer: Jako prvni jste se tu o gramatice začal bavit vy. A stejně jako vy uznáváte, že nemáte takový přehled v gramatice jako my, tak petr vybiral uznal, že naše názory odpovídají zdravému rozumu.
72 Radim Bauer // Mar 19, 2007 at 8:20
Intro :
to určitě, ještě se to vykecá a já Vám budu zvyšovat návštěvnost, to tak.:)))
73 František Nonnemann // Mar 19, 2007 at 8:21
Radim Bauer: smyslem a obsahem této diskuse je to, že petr vybihal zde uvedl řadu věcí, které nedokázal nijak doložit či zdůvodnit, zato dokázal všechny okolo urážet.
A jak uvedl Shooter, s gramatikou jste začal Vy, takže buďte tak laskav a neodvádějte svými poznámkami o gramatice pozornost od tématu.
74 Radim Bauer // Mar 19, 2007 at 8:22
Shooter : ale no tak..
75 Radim Bauer // Mar 19, 2007 at 8:26
František Nonnemann : ok. Takže pořád si stojíte za tím počtem blanenských občanů ( nebo jak říkal postarší pán připrojevu “blanšťákům”) na demo? Sto jich tam prostě nebylo, to mě nenamluvíte.
76 Adam // Mar 19, 2007 at 8:31
Opět se vracím k diskusi, z toho co jsem si přečetl, se už s P. Vybíhalem pěkně vyběhlo
Pokud sem ještě pan Vybíhal vleze, měl bych na něj otázku. Teď, když jste si vyjasnil historické rozdíly mezi ČOF a NOF, chci vědět, kde konkrétně na stránkách NČ vidíte, že NČ se hlásí k odkazu NOF (Pro Vás snad ČOF):
Zde jste totiž napsal:
Na stránkách Národní cti jsem se dočetl, že se hlásí k odkazu Československé obce fašistické, pokud takový lidé chodí v ulicích Blanska tak já s tím nesouhlasím. Všichni by si měli uvědomit, kdo jim tak kázal.
Zájímá mě tedy, kde jste se to dočetl…
77 Adam // Mar 19, 2007 at 8:34
Pane Bauer, meli jsme tam 80 propagačních programů a manifestů. Rozdali se za pet minut, to jsem zde jiz zminil. A nedali jsme je ani polovine, co tam byla, nejspis ani tretine…
Jinak do tohoto poctu jsem ani nepocital lidi, kteri z oken sidliste a obchodu vykukovali a akci prihlizeli a po skonceni proslovu i tleskali.
78 František Nonnemann // Mar 19, 2007 at 8:35
Radim Bauer: já Vám nic nenamlouvám. Zkuste si znovu přečít a pochopit komentář, kde se k počtu občanů vyjadřuji.
79 Radim Bauer // Mar 19, 2007 at 8:53
František Nonnemann : Váš příspěvek jsem pohopil.
S tím počtem jsem to nesměřoval přímo Vám, ale chápu že to tak vyznělo měl jsem to oddělit.
Adam :Ok, neůčastil jsem se celé akce, byl jsem přítomen jen při proslovech na náměstí.
A tam jsem vyděl jen ten počet lidí který jsem napsal ( nezletilé kinder boneheads do toho počtu nezahrnuji)
Jinak Vám přeji hezký den…
end
80 petr vybihal // Mar 19, 2007 at 9:04
Smazáno pro hloupost a urážení ostatních diskutujících. Redakce
81 petr vybihal // Mar 19, 2007 at 9:06
Nacionalisté a neofašisté nemají v mém městě místo- ano, píšu ve svém městě, protože i já mám právo být patriotem. Já tu bydlím, já rozhodnu koho tu chci a koho ne!!!
82 Adam Kovář // Mar 19, 2007 at 9:11
Pán je evidentně demokrat
83 petr vybihal // Mar 19, 2007 at 9:22
Ve vašem případě se demokracie nehodí.
84 Okoun // Mar 19, 2007 at 9:51
petr vybihal : A kdo byl druhý v tom výběrovém řízení na nejméně bystrého občana Blanska?
85 Adam // Mar 19, 2007 at 9:54
Stejně zajímavé, jak názor starostky, která, když jí chtěl hl. organizátor akce, který žije v Blansku celý život předat výzvu k veřejné diskusi nad mongolským problémem,řekla, že ho nepovažuje za občana Blanska.
Příjde mi to snad jako nějaký nový druh rasismu vůči českým nacionalistům, co říkáte?
86 Shooter // Mar 19, 2007 at 10:02
Tak koukám, že petr vybíhal není jenom xenofob, ale i diktátor.
A opravdu nechápu proč ve “vašem” městě nechcete lidi, kteří jsou hrdý na svou vlast a národ.
Že by ve Vás byl skrytý neonacista?
Pokud si dobře pamatuju z hodin dějepisu tak nacisté taky neměli nacionalisty v lásce a posílali je do koncentračních táborů nebo rovnou na šibenici.
87 petr vybihal // Mar 19, 2007 at 10:05
Jasně, už je to tady, pošleme se navzájem na hranici.
No, paní starostka zřejmě ví, kdo před ní stojí. Já bych názory tohoto člověka taky neposlouchal.
88 petr vybihal // Mar 19, 2007 at 10:08
A za xenofobní spíš považuji chování těch, kteří se na náměstí sešli. Nejsou schopni menšinu mongolů akceptovat. Navíc nevím, jestli vůbec jde být xenofobní vůči nacionalistům- nejsou žádná novinka.
89 Adam Kovář // Mar 19, 2007 at 10:10
Samozřejmě, demokracii si rozvracet nedáme! Kupředu, soudruzi, proti všem štváčům, samozvancům a ztroskotancům, kteří chtějí zneužívat naše demokratické zřízení! Do lágru s nima, na ně se svoboda nevztahuje!
90 AN-NS // Mar 19, 2007 at 10:18
petr vybíhal: Zdá se mi že asi nejseš normální, protože normální člověk by takový bláboly jako ty nikdy nenapsal! Největší problém je: že spojuješ nacionalismus s (neo)nacismem. Snážíš se tu véct “jakousi” poučnou diskuzi a sám nedovedeš vysvětlit, to co si napsal ostatním lidem a když už tak, lživejma a stupidníma názorama!! U tebe platí že Vlastenci=Neonacisté, je vidět že to v hlavě nemáš srovnaný a že o historii víš vlastně úplný prd!! Jak jsme se mohli přesvedčit např. tim tvým “ČOF”. To že obhajuješ Mongolce a Českého občana NE !! Znamená jen jedno: když jsou ti mongolci tak blízký, tak se přestěhuj za nimi do Mongolska. A už vůbec si nemyslím, že zrovna ty bys byl ten pravej co má to právo rozhodovat o Blansku. A na závěr bych chtěl říct, že mým cílem na této diskuzi není nikoho napadat, pač každej tu může vyjádřit svůj názor, ale v tomto případě sem musel reagovat. Jinak zdravim českou nacionalistickou scénu a přeju mnoho úspěchů do budoucna!!
91 Shooter // Mar 19, 2007 at 10:19
Xenofobie ja strach z neznámého či cizího.
Napsal jste “Všechny tyhle hnusy a nazývejte je jak chcete by měly patřit do minulosti. Nechci nikoho, kdo se k nim hlásí ve svém městě. Jsem z Blanska a nechci je na našem náměstí ani v ulicích nebo hospodách.”
Vzhledem k tomu, že jste v debatě dokázal že nic nevíte o nacionalismu a fašismu natož o historii, tak z toho vyplývá, že máte strach z něčeho co neznáte.
Vy diktátore
92 Adam // Mar 19, 2007 at 10:20
Jistě…
Pane Vybíhale, zase si odporujete.
Napsal jste:
No, paní starostka zřejmě ví, kdo před ní stojí. Já bych názory tohoto člověka taky neposlouchal.
Sice mi tento výrok opravdu demokratický nepřipadá, ale na začátku diskuse jste přece tvrdil, že jste na akci byl, čili jste jeho projev zcela jistě slyšel. Pokud si nevzpomínáte, tak byl to ten poslední, ten kterému se nejvíce tleskalo.
Ještě dodávám váš výrok ze začátku:
# petr vybihal :
March 19th, 2007 at 5:33
Na akci jsem byl.
93 Okoun // Mar 19, 2007 at 10:48
Demokratia, demokratia, é cosa nostra, none mia…
94 m // Mar 19, 2007 at 11:54
Smazáno pro vulgaritu a hloupost. Redakce
95 AN-NS // Mar 19, 2007 at 11:56
Okoun: A taky svoboda projevu!!
96 Adam // Mar 19, 2007 at 11:59
Achjo… zas se tu vyskytl někdo, kdo chce dělat ostudu. Co na to říkáte, pane “m”?
Občas mne už i napadá, že je to cílená provokace od levice…
97 secelius // Mar 19, 2007 at 13:33
nevim proc nekdo pise ze v blansku bylo cca 50 lidi namesti bylo slusne zaplnene podle meho odhadu 250 lidi!!akorat me mrzi ze nebyl pochod mestem a po akci zabrana nejaka hospoda,jinak chci podekovat lidem ktete se zucastnili jak lidem z Kraliku,tak sestricce od Brna a dik patri poradatelum za pozvani na 19 kvetna do Mostu!!!!Pája z Mostu…
98 Václav // Mar 19, 2007 at 15:08
Ačkoli blanenské poměry neznám, a nikdy jsem žádný asijský národ z ČR vyhánět nechtěl (pouze některé jednotlivce), pan Petr Vybíhal se tu představil, jako …, a to volím ještě poměrně mírná slova. Zrovna dnes jsem mluvil s jedním klientem, který dělal recepčního na ubytovně, kde bydleli Romové a Vietnamci. Na Vietnamce vzpomíná v dobrém, jen jejich jídlo mu nevonělo (často ani mně), a především, několikrát ho ochránili před agresivními Romy.
Takže proto se ptám, souhlasili by občané Blanska s tím, že by bylo 400 Mongolů přestěhováno, a nahradilo je 400 Romů?
Kráceno pro urážení dalšího diskutujícího. Chápeme, že někdy je to těžké, ale sprostá slova opravdu ne. Redakce
99 V.Neckář jewnior // Mar 19, 2007 at 16:39
Padl zde dotaz proč je fašismus špatný. Proč se tak hloupě ptát. Vždyt i ideologie amerických neokonzervativců (duchovní otec Leo Strauss) částečně vychází z fašismu. To samé radikální frakce sionismu. Za Mussoliniho byly v Itálii vycvikové tábory židovských extremistů a Žabotinskij byl velký obdivovatel duceho.
100 Adam Kovář // Mar 19, 2007 at 16:55
Neckář:aha, takže fašismus je špatný, protože je špatný. To je taky argument…
101 Shooter // Mar 19, 2007 at 17:00
V.Neckář jewnior: Demokracie je teda podle této teorie taky špatná?
Přátelské vztahy mezi demokratickým Československem a sionistickým hnutím se datují už od počátku 30. let munilého století.
Po roce 1945 československá vláda významně podpořila vznik židovského státu v Palestině a v této politice pokračovala i v následujících letech - v roce 1947 podepsala se zástupci Hagany smlouvu o nákupu zbraní.
A špatný je i komunismus, protože s Izraelci pak úzce spolupracovala i komunistická vláda po únoru 1948.
102 Luďek // Mar 19, 2007 at 19:54
jezdí z vás někdo pracovat do zahraničí?? děkuji
103 Bandera // Mar 20, 2007 at 2:40
Luděk: já ne, ale co ta otázka měla znamenat nechápu. Kdybyste si udělal minutku čas a objasnil mi ji, byl bych vám dlooouho vděčný.
104 Okoun // Mar 20, 2007 at 3:51
Luďek : Jako do Mongolska? Pochybuju, odborníků na tamní preferovaná průmyslová odvětví, např. výrobu kumysu, máme u nás zatraceně málo.
105 Václav // Mar 20, 2007 at 16:01
Okoun: Spíše hutnictví mědi a zpracování kůže. A především stavebnictví, Ulánbátár velice rychle roste a některé české firmy jsou přitom.
Luděk: Přispěvatel Petr Pavel jistě. A někteří další také. Já zase pracoval v ČR pro Němce a Vietnamce.
admin: Toto je velice slušný web, slovo “hovado” mi všude jinde tolerují.
106 admin // Mar 20, 2007 at 16:24
Václav: ano, jsme výjimeční
107 patriot // Mar 20, 2007 at 19:53
Václav:
Svatá pravda. Jde vidět, že máš v oblibě zeměpis.
Jen pro lepší informace:
Mongolsko(1994): 2 400 000 obyvatel, pak až do konce 90. let nastala populační krize!
Mongolsko(2007): 2 850 000 obyvatel
Hlavní město: Ulaanbaatar(1994) - 600 000 obyvatel
Ulaanbaatar(2007) - 1 000 000 obyvatel !!!
108 patriot // Mar 20, 2007 at 19:56
admin:
Chci se zeptat, zda to není rekord v historii AM, když k článku je kolem 110 příspěvků k diskusi?
109 admin // Mar 21, 2007 at 2:12
patriot: řekl bych, že ne. Ale žebříčky si nevedeme.
110 Adam // Mar 21, 2007 at 4:06
Achjo, diskuse jde teď do zcela jiných míst. Nevrátíme se radši k tématu?
Skupinu Národní čest označil deník metro za neonacistickou, přesně napsal:
“Nejméně stovka příznivců neonacismu ze skupiny Národní čest si dala v sobotu dostaveníčko v centru Blanska…”
Co nato říkáte, určitě budeme tento krok řešit soudně, protože říct o nacionalistické skupině, že je neonacistická v deníku, který by měl znát rozdíly velice dobře, je vrchol vší drzosti. Pokud vím, tak je ze stejného důvodu úspěšně žalovala už Národní strana.
111 mš/NM // Mar 21, 2007 at 4:12
Adam: Taky jsem to viděl. Tož jen do nich, potřebují dostat přes prsty.
112 Custos // Mar 21, 2007 at 4:47
Adam: Je to opravdu vrchol drzosti. Nenechte si to líbit, žalujte novinářské lháře! Přeji vám úspěch!
113 Shooter // Mar 21, 2007 at 5:27
patriot: Určitě ne http://cz.altermedia.info/z-domova/nedejme-jim-zadnou-sanci_2196.html
114 DDR // Mar 21, 2007 at 8:03
Rozhodne brante a podejte zalobu……Na druhe strane je ovsem smutny fakt, ze kdyz se v novinach ci jinych sdelovacich prostredcich nejprve objevi dany subjekt jako neonacisticky a pak nekde v koutku za rok napisou omluvu, tak to moc neresi. Nicmene presto bych se primlouval k tomu at s tim neco udelate, ponevadz, kdyz nic neudelate, tak si tim spise zvyknou, ze muzou psat o komkoli cokoli co si smysli.
115 Václav // Mar 21, 2007 at 8:53
patriot: Mám informace, že v Ulánbátáru žije přes dva miliony lidí, mnozí však provizorně v jurtách za městem. A o celé zemi jsem někde četl, že má obyvatel 5 milionů. Nevím, v jaké míře se z/do Mongolska migruje za prací, ale asi to není málo, Mongolové žijí i v Číně a naopak některé tamní menšiny též v Rusku, takže tam asi i z toho důvodu migrace bude a ne malá.
Jinak například mongolské železnice jsou dost zaostalé, jezdí tam sovětské lokomotivy z přelomu šedesátých a sedmdesátých let, ovšem v perkeftním stavu, jako jejich dvě muzejní “sestry” v ČR. Tvrdé podmínky jsou v Mongolských věznicích, občas prostě nepřivezou jídlo, apod., sice se to spíše zlepšuje, avšak úmrtnost je stále vysoká.
116 patriot // Mar 21, 2007 at 11:35
Václav:
Kolego, prosím tě, neznáš zdroj tvých zeměpisných informací? Jedním z mnoha mých koníčků je totiž i demografie či urbanistika.
117 Ladislav Kováčik // Mar 21, 2007 at 11:53
Priatelia, takže tu ideme obhajovať fašizmus? Tú ideológiu, ktorá zveličila význam štátu a zaviedla v zastúpení Mussoliniho totalitný režim? Ja chápem, že nacizmus a fašizmus sú dva fenomény, ale obe majú spoločné, že sú to totalitné ideológie, ktoré namiesto toho, aby sa pridŕžali tradíčných väzieb a tradičného náboženstva, vytvárajú nové náboženstvo, ktorého ústredným bodom je štát.
To hovorím o talianskom fašizme. Priznávam, o českom fašizme informácie príliš nemám a nedovolím si hodnotiť trebárs R. Gajdu. Viem len to, že českí fašisti mali jeden neúspešný pokus o puč za prvej ČSR.
Ale o talianskom fašizme som si celkom istý - bola to jedna z tých ideológií, ktoré urobili 20. storočie takým hnusným aké nakoniec bolo. Hitler, Mussolini a Lenin si môžu podať ruky. Tí prví dvaja si vlastne podali…
118 Ladislav Kováčik // Mar 21, 2007 at 12:03
Pridávam pár citátov z Enciclopedia Italiana z roku 1932, z hesla “Doktrína fašizmu” (anglický preklad). Všimnite si napríklad, že samotná encyklopédia z Mussoliniho režimu používa slovo totalitný:
“Granted that the XIXth century was the century of socialism, liberalism, democracy, this does not mean that the XXth century must also be the century of socialism, liberalism, democracy. Political doctrines pass; nations remain. We are free to believe that this is the century of authority, a century tending to the ‘right’, a Fascist century. If the 19th century was the century of the individual (liberalism implies individualism) we are free to believe that this is the ‘collective’ century, and therefore the century of the State.”
“The Fascist conception of the State is all-embracing; outside of it no human or spiritual values can exist, much less have value. Thus understood, Fascism is totalitarian, and the Fascist State—a synthesis and a unit inclusive of all values—interprets, develops, and potentiates the whole life of a people.”
“Fascism is a religious conception in which man is seen in his immanent relationship with a superior law and with an objective Will that transcends the particular individual and raises him to conscious membership of a spiritual society. Whoever has seen in the religious politics of the Fascist regime nothing but mere opportunism has not understood that Fascism besides being a system of government is also, and above all, a system of thought.”
Tento text bol podpísaný (aj keď asi nie napísaný) Benitom Mussolinim.
119 AN-NS // Mar 21, 2007 at 12:13
I když sem se demonstrace osobně nezůčastnil, myslim si že oslovila vetší část veřejnosti, což dokazuje například i více než stovka komentářů na toto téma!
120 Fon // Mar 21, 2007 at 12:54
Hitler si s Leninom istotne nielen ruku podal ale aj porozprával pri šachovej partii. Lenin tiež Mussoliniho vyzdvihoval ako radikálneho socialistu.
121 mš/NM // Mar 22, 2007 at 2:47
Ladislav Kováčik: Což ovšem Piu XI. nijak nebránilo se s italskými fašisty domluvit. Byli zřejmě na něj moc silní. Zato nešťastníky z Francouzské akce, kteří byli vysloveně nakloněni katolicismu v tradičním pojetí, ale neměli nic než jeden deník, neváhal odsoudit. Podobně hanebný byl jeho postoj vůči mexickým Cristeros, když se pokoušeli vyčítat tamní vládě, že neplní pravidla dohodnutá v souvislosti s ukončením jejich ozbrojeného odporu.
122 Ladislav Kováčik // Mar 22, 2007 at 10:13
Fon: Pokiaľ viem, tak Mussolini raz povedal: Keby sme mali v Taliansku Lenina, spojil by som sa s ním.
Goebbels istý čas túžil po spolupráci národných socialistov s komunistami a bolo mu ľúto, že si navzájom “rozbíjajú hlavy”. Hitler mu to však zatrhol a tak si rozbíjali hlavy ďalej.
Stalin vraj ocenil Hitlerovom povraždenie členov SA slovami “vot molodec”.
A Hitler raz ocenil v úzkom kruhu jedného horlivého dôstojníka tým, že ho nazval “skutočným boľševikom”.
O tých šachových partiách ale neviem, môžeš o tom porozprávať viac?
123 Pozorovatel // Mar 22, 2007 at 12:33
V tom Blansku to bude snad ještě horší než zaznělo v projevech - pořád se mi nechce věřit, že by ta naše kolonizace Asiaty byla náhodná… http://www.blisty.cz/2007/3/22/art33465.html
124 Fon // Mar 22, 2007 at 14:12
Ladislav Kováčik-Zahrali si vo Viedni roku 1909.
http://www.vlasak.biz/evcnews.htm
125 Fon // Mar 22, 2007 at 14:21
Viac k téme
http://www.chesshistory.com/winter/winter17.html
126 Adam // Mar 22, 2007 at 16:52
Pozorovatel: Opravdu zajimavy clanek, poprosim autora o uverejneni… mrzi me jen, ze toto nikdy zverejneno nebude.
127 mš/NM // Mar 23, 2007 at 2:55
Odpověď na článek zde http://www.blisty.cz/2007/3/23/art33485.html.
Vřele doporučuji přečíst, je to zajímavá sonda do myšlení ochránců lidských práv. Máš problémy s nepřizpůsobivými občany? No tak si zvykej, je to “historicky nevyhnutelné”. Anebo ještě lépe: zasaď se vší silou o to, aby se jim u tebe doma žilo lépe.
Přátelé, řekněme si to na rovinu - humanrightistický fanatik pan Daniel se zřejmě definitivně zbláznil. Výroky typu “Když si Mongolové pečou v bytech ovce, uspořádajte pro ně v restauracích skopové hody” o tom myslím svědčí dokonale.
128 František Nonnemann // Mar 23, 2007 at 2:56
mš: co bych taky chtěl od estébáka…
129 Adam // Mar 23, 2007 at 10:07
Víte co mě mrzí nejvíc? Ten člověk, jak jsem se dočetl je někde z Pardubic.
V Blansku nejspíš nikdy nebyl, neví vůbec, jaká situace tam je, ale přesto ví, jak jsou Mongolové slušní. Bůhví, jestli zná jediného.
Co mě zarazilo nejvíc je jeho další lež, když tvrdí, že pan Bílek je “vůdcem Národní cti”. Možná by ho překvapilo, že není ani členem.
Jeho dedukce jsou vážně na bodu STB
130 patriot // Mar 23, 2007 at 15:58
Adam:
Omyl kolego, nekřivděte StB, takové magory jako pan Bílek tam zcela jistě neměli!! StB byla geniálně vytvořená struktura až přespříliš schopných lidí!!
Kdybych někdy chtěl na někoho něco zjistit, nepochybuji, že bych u nějakého bývalého StBáka našel vše potřebné o komkoliv.
131 Adam // Mar 24, 2007 at 4:46
patriot:
Proč je podle Vás pan Bílek magor? Protože se nebál řešit mongolskou otázku, když ho lidé prosili o pomoc?
132 patriot // Mar 24, 2007 at 12:01
Adam:
Omyl, magorem jsem myslel jistého pana Daniela.
133 Pozorovatel // Mar 24, 2007 at 14:45
Když už jsme u těch odkazů na BL, pak tento odkaz také strefuje hřebíček postbolševíček do (modro)rudé hlavičky http://www.blisty.cz/2007/3/23/art33503.html
134 Lopata // Dec 3, 2008 at 21:51
Joo, do nich, ať to odsud táhne!!!!Blaníci, jste cool!!!!!!!!!!!!!!
Leave a Comment