Napsal: Jiří Petřivalský
Ti z vás, kteří někdy v minulosti sledovali v televizi Akta X (The X files), si jistě vybaví slogan, který měl agent Malder na plakátu ve své pracovně: I want to believe (chci věřit). Možná si vzpomenete, že také často věřil v nesmyslné věci, aniž by o nich měl nějaké důkazy, nebo ještě častěji jim věřil i oproti důkazům. A stejně jako chtěl Malder věřit v existenci mimozemského spiknutí, chtějí někteří pronárodní aktivisté uvěřit ve vinu Kamila Čecha.
Čím se tento aktivista provinil? Prý homosexualitou. A důkaz? Nic menšího, než tvrzení Antify. Normálně bych se takovouto hloupostí vůbec nezabýval. Ostatně každý ví, že Antifa již mnohokrát prokázala, že postupuje podle rovnice článek = lež, článek = lež, článek = lež. Proč se tedy vůbec zabývat tou snůškou pitomostí a špíny, kterou na nás každodenně valí? Odpověď je prostá a také smutná. Někteří nacionalisté jsou anarchistické propagandě stále schopni uvěřit. Nevěří jí na základě důkazů, protože Antifa nikdy žádné skutečné důkazy nepředkládá. Věří jí, protože je lidskou přirozeností věřit raději špatným než dobrým zprávám. Prostě jen chtějí věřit.
Proč to nepřiznat? Virtuálním bojovníkům z Antify se tentokráte povedl výborný kousek. Vybrali si pronárodního aktivistu, sesmolili pár řádků textu, dodali pár fotek v rozlišení nic x ještě méně a zasáhli srdce nacionálních aktivistů. Obvinění si vybrali výborně. Každého člověka můžete nařknout prakticky z čehokoli. Mohli o něm například říci, že je z poloviny Rom. Dosáhli by stejného efektu, který by ale šel lehce vyvrátit. Mohli říci, že fetuje. Lékařská zpráva by to mohla snadno vyvrátit taktéž. Ale jak může člověk vyvrátit obvinění z homosexuality? Dle mého názoru vyvrátit nelze.
Člověk může poukazovat na svoje politické přesvědčení a zásady. Oni řeknou: „Je to jen výmluva“. Člověk může dát své čestné slovo. Oni řeknou: „Bojí se“. Člověk může argumentovat, že celý život chodil s dívkami, s jednou je zasnouben a čeká s ní dítě. Oni si mnou ruce: „Je to jen zástěrka, ostatně Röhm…“ Vrcholným důkazem Antify se poté stává fotka růžového domu, který Kamilovi ani nepatří.
Na tomto obvinění je strašné, že se proti němu nemůže žádný člověk jakýmkoli způsobem obhájit. Připomíná mi to scény z knihy Kladivo na čarodějnice, kdy se inkvizitor Boblig z Edelstadtu usmívá při nalezení ďábelského znamení (pihy) na těle jedné z obviněných a jeho pomocník mu přizvukuje: „Už jsme mnohé upálili i na základě menších důkazů“.
O to víc mě zaráží a mrzí chování některých aktivistů, kteří chtěli jednoduše uvěřit danému článku. Antifa má jediný cíl – ničit a rozdělovat nacionalistickou scénu. Tímto článkem se jí to velmi slušně povedlo. Postavila NK před dvě neřešitelné možnosti.
První možnost byla rychle se od Kamila distancovat a poslechnout tu část lidí z hnutí, která věří v pravdomluvnost Antify. Časem by byla prokázána nesmyslnost článku o Kamilovi a nám by bylo vyčítáno, že jsme se nepostavili za svého nevinného člena. Navíc by určitá skepse přetrvávala i nadále.
Druhá možnost byla se za Kamila pevně postavit. V tom případě by Antifa rozepsala další pomlouvačnou kampaň a odsoudila nás jako pokryteckou organizaci (jako to udělala s Národní ctí).
Psychologie naprosto jednoduchá, ale u lidí, kteří do hloubky nepřemýšlejí, bohužel i účinná.
Pokud Antifa něco zvládá, tak je to tento virtuální boj. Lživé články, hacky, fotomontáže. Co Antifa předložila jako důkazy? Pár screenshotů e-mailů, které mohl psát kdokoli, a několik nedůvěryhodných fotek, které, i kdyby byly nebyly fotomontážemi, nedokazují vůbec nic.
Nepřipadá vám divné, že toto zveřejnila pár dní před akcí, kterou měl Kamil organizovat? Nepřijde vám divné, že Antifa záhy na to vypustila další lživou informaci o zrušení akce? Nepřipadá vám divná celá zášť Antify, která, ač podle svých vyjádření miluje homosexuály, napadá lidi za jejich údajnou homosexuální orientaci? Nepřipomíná vám to styl J.X.Doležala, který pravidelně blouzní o gayskins a který z homosexuality obvinil už zřejmě každého kromě sebe?
A nezapomeňte: dnes píšou fantazie o Kamilovi a zítra můžou psát o komkoli z vás. Opravdu jim chcete věřit?




23 responses so far ↓
1 pravice! // Aug 29, 2007 at 1:08
Já Antifě neverím ani dobrý den!
2 Obr Koloděj // Aug 29, 2007 at 2:13
Kauza „Kamil“ na mě působí rozporuplně.Něco mi říká že člověk který je zatížen 4% orientací a angažuje se v pronárodní politice by byl (pokud je to pravda)nejspíš opatrnější. Nesedí my tam pár věcí a to:
- Proč by používal českého poskytovatele mailu, který je lehce „napadnutelný“
- Pokud se jedná o „známou“ osobu pochybuji, že by rozesílal fotky i z obličejem.(dost možné že známému členu kontrolují mail i bis která by si to pro sebe nenechala atd)
- Hrozná náhoda, že se fotky dostaly do rukou Afa před chystanou demonstrací atd.
Samozřejmě si za vyvolání aféry „Kamil“ může i do jisté míry sám. Měl podat trestní oznámení a víc to nekomentovat. Ale dotyčný udělal přesně to co chtěli autoři této špinavosti. Začal zmatkovat a až moc přesvědčovat okolí o své pravé orientaci což působí spíš kontraproduktivně.(opravdu mě pobavilo důkazní vysvětlení o nesprávném ochlupení, nebo že se bude ženit atd) Autoři z afa se museli velmi bavit a ani se jim nedivím tentokrát jsem se bavil i já.
PS: můj názor je provokace, kterou dotyčný neustál
3 hektor // Aug 29, 2007 at 3:34
Obr Koloděj : Nesedí my, fotky i z obličejem.
Dávejte pozor to jsou základní hrubky to už se nenosí ani v pronárodní politice.
4 Defender of Patria // Aug 29, 2007 at 8:49
ja si pockam jak to posoudi PCR
5 pravice! // Aug 29, 2007 at 10:31
Antifa lže jako když A-kontra tiskne
6 Obr Koloděj // Aug 29, 2007 at 12:26
Hektor:děkuji za opravu myslím že šlo spíš o obsah ale máš pravdu příště si dám “majzla”
7 Vladimir Neckář jr // Aug 29, 2007 at 14:06
Pane Petřivalský vý máte tak trochu problém pochopit i tak jednoduché texty, které produkuje web antifa.cz.
J.P
Nepřipadá vám divná celá zášť Antify, která, ač podle svých vyjádření miluje homosexuály, napadá lidi za jejich údajnou homosexuální orientaci?
Opravdu?
http://www.antifa.cz: Malá poznámka na závěr
Je nám jedno, že někdo je homosexuál. Netrpíme homofobními předsudky. Chceme se jen pozastavit nad paradoxem a pokrytectvím tzv. národovců.
8 Mr.Hans // Aug 29, 2007 at 17:57
Koukal jsem právě na afu.Z těch fotek jsem byl teda zhnusenej ,ale krásný na tom je , že Kamilovo email bez cenzurovaný adresy tam není.
A TAK SE VÁS PTÁM AFÁCI : FOTKY S JEHO P.. V RUCE NECENZURUJETE A TEN MAIL S ADRESOU ANO ? PROČ ? Jste obyčejní lháři .TU ADRESU BY JSTE NECENZUROVALI , KDYBY TO BYLA TA JEHO…
Redakčně kráceno pro vulgaritu.
9 Rozpor // Aug 30, 2007 at 0:13
Pro Hanse - na všech screenech je buď adresa Kamilova mailu, nebo jeho mobilu. Rozostřená je adresa příjemce.
10 Perun // Aug 30, 2007 at 3:12
Jeste jednou, tentokrat s korektnim radkovanim:
Celou kauzu sleduju od samého počátku a přiznám se: dost mě zaujala. Zejména z toho důvodu, že antirasistická, antihofobni a antinevímcojajště Antifa na někoho vytáhla, že je homosexuál, což mi přišlo jako silná káva. Z počátku jsem to považoval za nesmysl, posléze se ale do mého uvažováni vkrádat pochybnosti. V nasledujícich odstavcich se pokusím objasnit proc.
A. Udělal jsem následující pokus. Napsal jsem na adresu, ze které měl údajně Kamil rozesílat své prasárny: kamil.cech@atlas.cz. Z druhé stany mi odpovídal někdo stylem (všechna písmena velká) a pravopisnou úrovní přesně tak, jak je ukazováno na stránkách Antify. Jeho odpovědi se točili vesměs kolem toho, jak je pisatel v hnutí dlouho a že ten kdo tam není tak dlouho jako on nemůže vědět nic a pak hodně okolo jakéhosi “THO ANTIFAKA DSROTA TEN BIL,AlE PRETIM NICIONALNI a DOBREJ” kterého pisatel vinil z intrik proti sobě. Dále pak všemožné vyhrůžky a nakonec titulování se jako “ZÁSTUPCE ZA MORAVU. Vcelku nezábavné a úmorné dopisováni. Vyměnili jsme si asi pět emailů.
B) Zavola jsem na telefonní číslo 605 030 513, které podle článku na antifa.cz patři Kamilovi. Na druhém konci “drátu” byl nějaký zmatený napůl blábolící člověk, představil jsem se jménem které jsem uváděl ve svých mailech, vyjádřil mu svoji podporu a pak jsem řekl ze jsem ten co mu psal a navázal na nas mailovy rohovor. Člověk na druhém konci drátu ihned věděl o čem je řeč a na náš mailovy rozhovor navázal. Pak jsem zavěsil, nedalo se to poslouchat.
Závěr: člověk komunikující z mailove adresy kamil.cech@atlas.cz a člověk komunikující z čísla 605 030 513 je jedna a ta samá osoba s pravopisem horším něž cikán co nemá dodělanou základní školu. Odpověď na otázku jestli je to Kamil nebo ne ponechávám na tech, co s ním kamarádí a naprosto mu důvěřují: nechť se kouknou, pod jakým číslem ho mají uloženého v telefonu. Mimochodem v telefonu mi ten trouba na druhém konci telefonu potvrdil, že to byl opravdu on, kdo na mail Antify psal prý asi před měsícem, že pořádá demonststraci v Holešově a ať se tesej, čili tvrzení některých Kamilových obhájců “že je divný, že Antifa šla zrovna po Kamilovi, a ne náhodou, protože děla demonstraci” je zdá se pravdivé, ale vysvětlením není záludnost afáčků, ale to, že jim zřejmě ten moula sám vyhrožoval a to ze svého mailu a ti si ho pak proklepli.
C. Zároveň s tím, jsem se zaměřil na fotografie podle pisatele kamil.cech@atlas.cz a jeho obhájců “naprosto očividné padělky” což měla potvrdit i policie když šel podat trestní oznámení a poslal je svému kamarádovi co úspěšně pracuje jako grafik, zde je jeho názor: ty fotky co si mi poslal: říct že nějaká fotka je padělek je velmi obtížné. Co se dá dobře poznat je to, když do fotky třeba místnosti nebo krajiny přidáváš uměle nakreslený předmět. Typu: vyfotím místnost a pak do ní v photoshopu nakreslím židli. Problém nastává, když někdo zkombinuje třeba dvě reálně vyfocené scény a to nejlépe takové, které byly nafoceny pod umělým světlem (nebo třeba nasvíceny oknem a ze stejného úhlu), pokud se to udělá dobře, nikdo nic nepozná. Na fotkách co si mi poslal jsem nenašel jediný místo který by svědčilo o tom, že se jedná o padělky. To jak jsem řekl neznamená, že to padělky být nemohou, ale můžu zcela zodpovědně říct, že nikdo, tuplem nějaký fízl na služebně v Horní Dolní, nemůže prohlásit, že to padělky jsou. Zkoumal jsem třeba světelné gradienty na přechodech světa a stínů a můj závěr je takový, že si buď někdo dal velkou práci a nebo že jsou fotky pravé. Pro fakt, že jsou fotky pravé svědčí i to, ze není vidět jakýkoli nepoměr a odchylky perspektivy mezi částmi fotek, které by údajně mely byý smontovány.” K tomu můžu dodat, že argument Kamilových obhájců, že Kamil to není, protože je vyholený je stejně tak směšné jako tvrzení Fučíka že je doktor Horák, protože Fučík neměl vousy ale Horák je má.
D. Dál jsem se zaměřil na inzeráty, na netu jsem nalezl dva:
Hledam stihleho do 33let kluka,ktery je fetisisticky zalozen na dziny,svazovani,vypprask,lehci SM…Vlastni prostory mam,ferove jednani.Fotku vymenou na mejl. Zlínský kraj, věk: 37 / Rak, zadáno: 6.6 2007 16:55:41 kamil.cech@atlas.cz Inzerát číslo: 123510
(adresa: http://seznamka.brnosex.cz/?kraj=&odeslat=V%FDb%ECr&rok1=1972&sekce=3&znameni=8 )
Najde se v okoli Zlina stihlej kluk od 25 do 36let,na sexualni ulety u mne? Ja 34let,78kg,185cm.,predevsim oral,honeni,poslusnost,lehci sm… foto vymenim na mejlu. Muzes byt i hetero,kdyz te to laka s klukem,nebo i uplne neskuseny,kluk v ochozenych dzinach potesi,ale neni podminkou,zato oboustrane zdravi a diskretnos ano.a nabizim. Vlastni zazemi mam. Nejlepe Zlin, Kromeriz, Prerov… Kraj: Zlínsko Město: KROMERIZ Věk: 34 Email: KAMIL.CECH@ATLAS.CZ Vloženo: 06/08/07 - 21:29
(adresa: http://www.dseznamka.cz/read.php4?rubr=553 )
A tak jsem si tedy vyzkoušel jak se na takové seznamky inzeráty podávají. Zjistil jsem, že po zadání inzerátu přijde na mail, který inzerující uvede jako svůj kontaktní přijde link, po kliknutí na který se inzerát objeví. Evidentne věc sloužící k zamezení toho, aby někdo nemohl podávat inzerát na mail, ktrý sám nemá pod kontrolou. Závěr je jasný, ať už inzeráty na homoseznamky podak kdokoli, tak tak učinil prostřednictvím mailu kamil.cech@atlas.cz. Možnost, že se do té adresy někdo vlámal a zadával z ní inzeráty a pak i odpovídajícími komunikoval tu sice je, ale považuju jí za nepravděpodobnou, navíc na takovém argumentu Kamilova obhajoba nikdy nestála.
E. zavolal jsem na správní odbor do Holešova (573 521 300) kde mi potvrdili informaci, že Kamil počátkem minulého týdne demonstraci zrušil a že mají toto zrušení od něho písemně a rozesílali ho novinářům. Kamil ovšem tvrdil opak.
Kdybych to měl shrnout:
1) Inzeráty do homoseznamek byly podány z adresy kamil.cech@atlas.cz
2) člověk komunikující z mailu kamil.cech@atlas.cz a clověk, ktrému patří telefon 605 030 513 je jedna a tatáž osoba. Zda je to Kamil nevím, ale určitě to vědí Kamilovi kamarádi. Zároveň také musí vědět,zda má Kamil pravopis jak cikán, hádám, že to vědí, neboť se nad tím ještě nikdo nepozastavil.
3) Člověk kterému věřím a který nemá důvod mi lhat a zároveň je v problematice fundovaný vyloučil, že fotografie jsou očividné padělky (a zároveň ovšem nevyloučil, že by to padělky mohly být) a tak tvrzení, že nějaký policista na první pohled Kamilovi řekl, že se o padělky jedná je úplně směšné. Nabízí se otázka, zda lže v tomhle policista Kamilovi, Kamil svým přátelům a obhájcům nebo Kamilovy obhájci navenek. Přikláním se k druhé variantě.
4) Kamil demonstraci údajně nezrušil, ale na příslušném oddboru tvrdí, že jí tam písemnou formou zrušil
Možnosti jsou tedy dvě: buď se Kamil stal obětí síleného komplotu Antify, která do své zpravodajské hry dokázala zahrnout velmi zdařilé fotomontáže, mít dlouhou domu pod svou kontrolou mailovou adresu kamil.cech@atlas.cz ze které podávala homosexuální inzerci, zároveň má antifa pod kontrolou telefonní číslo 605 030 513, které údajně patří Kamilovi a zároveň mít pod kontrolou i vedoucí správního odboru Holešova. Druhá možnost je ta, že Kamil prostě a jen lže, inzeráty podal on, on psal Antifě a vyhrožoval, na žádné policejní stanici mu nic nepotvrdili (Viděl někdo třeba kopii trestního oznámení, co údajně podal?), demonstraci zrušil a pak lhal atd.
Ačkoli asi můj názor bude v menšině, raději na straně pronárodních sil uvidím inteligentního homosexuála, než se budu koukat jak nějaký levicový hetero Casanova ovlivňuje své okolí v multikulti duchu. To, že je sexuální život intimní sféra každého, kterou nepřetřásá někde na veřejnosti a po internetu považuju za samozřejmé i u heterosexuála. Co ale na pronárodní straně nechci vidět jsou špatní lháři s inteligencí a projevem nepřizpůsobivého etnika, kteří lžou svým přátelům a dělají z nich blbce. Pokud někdo a tedy i Antifa někoho takového mezi námi odhalí, můžeme za to být v z dlouhodobého hlediska jen vděčni.
Vím, že tenhle můj článek asi hodně lidí naštve, ale skuste přemýšlet o argumentech a ne o pocitech a nenechte se zaslepit vlastni nenávistí.
11 BiTch // Aug 30, 2007 at 4:38
Neslo by to zjistit podle IP? Kazdy email prece obsahuje IP pocitaze z ktereho byl odeslan. Pochybuji ze “Kamil” pouziva proxy ci neco lepsiho:)
Staci pak porovnat IP jeho pocitace s IP v emalu.
12 JP // Aug 30, 2007 at 17:04
To Neckář: Myslím, že každý normální člověk má problémy s texty, které “produkuje” antifa. I když máte pravdu v tom, že jsou opravdu jednoduché.
Kdyby antifa netrpěla (nezajímala se) o “homofóbní předsudky”, tak by tento článek vůbec nemohla vypustit. Antifa se snažila zničit člověka jen a pouze na základě (svého) tvrzení, že je homosexuál. Ti lidé dobře věděli, jak mu tuto jejich tvrzení může ublížit v očích lidí, mezi kterými se pohybuje a přesto se ho nestyděli použít.
Proto se můžu “jen pozastavit nad paradoxem a pokrytectvím tzv. antifašistů.”
13 Fortuna // Aug 31, 2007 at 2:43
Po pravdě řečeno bych taky docela rád vyděl to trestní oznámení. Myslím si, že naskenovat ho a dát na web není problém. Pokud existuje
14 Nemo // Aug 31, 2007 at 10:05
Perun: Pěkně napsané, stylem velmi připomínající článek ze stránek antifa.cz
Plný rádobyargumentů, které bohužel nedokazují vůbec nic
15 Vladimir Neckář jr // Aug 31, 2007 at 16:34
4JP: To že tvrzení že Kamil Čech je homosexuál mu může ublížit mezi příznivci bizarního politického směru “Národního korporativismu” je zcela jistě pravda, ovšem to je problém jen a jen některých příznivců “Národního korporativismu” a nikoli Antify.
16 Mr. Pink // Aug 31, 2007 at 19:41
Antifa šíří homofobii a předsudky vůči nám, homosexuálům, pomalu stejně jako tato Altermedia. Jejich poznámky ve stylu “buzeranta poznáte podle toho, že bydlí v růžovoučkém domečku” jsou toho jasným důkazem. Antifě nejde o nás homosexuály, ale jen o její sebeprezentaci.
17 Imation // Sep 1, 2007 at 4:27
Perun: Neříkají vám doma detektive?
18 Okoun // Sep 1, 2007 at 4:37
Mr. Pink : Měli byste se dát dohromady a těm homofobním prasatům z Antify dát pořádně do držky!
19 Runner // Sep 1, 2007 at 12:20
Celá tahle aféra je pěkně nechutná a prekérní. Perun to, myslím, pojal docela dobře, s odstupem a chladnou hlavou, i když já s ním nesouhlasím v tom, když říká že by mu interligentní homosexuál v národoveckém hnutí nevadil. Mně by tedy vadil každý buzerant, protože jsem s nimi kdysi pracoval a od té doby se mi hnusí. Na druhé straně z té doby vím, že jejich orientyci po čase člověk pozná a vycítí z jejich chování. Takže kdo p. Čecha zná delší dobu, může se rozpomenout, jestli si něčeho takového u něj nevšiml. Jelikož “ve víně je pravda”, takové sklony se vždy nejvíce projeví na nějakých akcích spojených s konzumací alkoholu. Jinak si myslím, že p. Čech, kdyby chtěl, by mohl nějaké určené a důvěryhodné osobě, například vůdci NK, podat zcela jasný a nezvratný důkaz nafocením oné určité části těla a následným porovnáním s fotkou, již uveřejnila Antifa. Tato část těla na obrázcích Antify měla titiž jisté zcela charaktericstické tvary :-))
20 Nemo // Sep 2, 2007 at 2:02
Runner: Perun tuhle kauzu hlavně celou rozjel, jestli Vám to ještě nedochází
21 Perun // Sep 3, 2007 at 5:18
Runner: přižnávam se k tomu, že napsat že důkaz by bylo i to, kdyby Kamil předvedl nějaké nezávislé skupině svuj penis a pak by byl porovnán s tím, co si ty trefně nazval “zcela charakteristickými tvary” mě napadlo napsat, ale říkal jsem si, že je to přeci jen silná káva.
Nemo: dokazal jsem nasledujíci: homosexualni inzeráty byly podány z aresy kamil.cech@atlas.cz Dále jsem dokázal, že adresu kamil.cech@atlas.cz vybírá osoba užívající telefon 605 030 513 - jestli je to Kamil nebo ne musejí vědět minimálně jeho přátelé a obhájci s naprostou určitostí. Nic ti nebrání udělat stejny pokus jako jsem udělal já). Dál jsem navrhl, aby někdo potvrdil že Kamil podal trestní oznámení, třeba zveřejněním jeho scanu. Dál jsem zveřejnil slova mého známého a to odborníka na počítačovou grafiku. Jediné, co dokázat nemohu, je Kamilova homosexualita, ale to že inzeráty jsou jeho, podal je on a fotky jsou pravé, o tom už teď nepochybuji.
Pomiň, ale z tvé reakce usuzuji, že si přesně ten, o kterém mluvím v posledním odstavci. Svá tvrzení můžu doložit i dalším důkazem, pokud máš zájem napiš mi na perun28@gawab.com. Nechci to vsěchno ventilovat pro srandu UOOZ.
22 EW // Sep 4, 2007 at 11:50
Mne spis unika, proc by si pronarodni heterosexualne se tvarici aktivista daval inzeraty do homoseznamky pod svym vlastnim celym jmenem.
Ledaze by byl uplne padly na hlavu.
23 rkzdrd // Sep 6, 2007 at 14:43
Smazáno pro vulgaritu. Redakce
Leave a Comment