Altermedia ČR
Altermedia ČR: „Ideologická převaha je důležitější než parlamentní většina…”
UltraViolent Street Wear, t shirts and clothing with a street tough attitude

Aktualizace k případu Kamila Čecha

August 24th, 2007 · Diskuze (57 Comments)

Email This Post Print This Post

Nedávno jsme Vás informovali (viz zde) o případu padělaných fotografií, jež mají údajně dokazovat homosexuální orientaci Kamila Čecha, člena Národního korporativismu.

K dnešnímu dni přinášíme dvě aktualizace:

- Kamil Čech se 20. srpna dostavil s oněmi “fotografiemi” na Policii ČR, kde mu po zatím zběžném prozkoumání bylo potvrzeno, že jde o fotomontáže.

- Jiří X. Doležal z časopisu Reflex rozesílá tento mail:

“Vážení pánové,
připravuji článek o vůdci moravské nacionalistické homofobní ultrapravice Kamilu Čechovi. Jak, prosím, hodnotíte skutečnost, že aktivista homofobní ideologie je praktikující homosexuál?

Předem děkuji za odpovědi. Jiří X. Doležal, týdeník Reflex”

Je mezi výše uvedeným nějaká souvislost? To necháme na Vašem posouzení.

redakce

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading ... Loading ...


Tags: Z domova

57 responses so far ↓

  • 1 Kenotaf // Aug 24, 2007 at 2:18

    http://www.reflex.cz/Clanek26779.html

    Členem KSČ se chtěl v sedmnácti letech stát i Jiří X. Doležal: „Strana ale tehdy projevila bdělost a odmítla mě. Později, když mi členství nabízeli sami, jsem pro změnu odmítl já.“

  • 2 Kenotaf // Aug 24, 2007 at 2:21

    http://www.syndikat-novinaru.cz/ostr…ex.phtml?id=46

    Stížnost Vlastenecké ligy na článek J. X. Doležala (spojení sadistických homosexuálních praktik s neofašistickými skupinami). Je třeba získat stanovisko druhé strany. Zařídí Osvaldová.

  • 3 Kenotaf // Aug 24, 2007 at 2:22

    k předchozímu mému příspěvku fungující odkaz:

    http://www.syndikat-novinaru.cz/ostrava/index.phtml?id=46

  • 4 Václav Sekera // Aug 24, 2007 at 2:51

    K tomu jen dodavam, ze JXD mel vcera Kamilovi volat a Kamil mu odpovidal na dotazy. Asi si neuvedomil, s kym ma tu cest - tedy misto, aby JXD jeho jmeno ocistil se zcela jiste dockame dalsich “ho*en” od tohoto fetackeho pseudonovinare zidovskeho puvodu, ktery povazuje za nejvetsiho Cecha Zikmunda Freuda…

  • 5 Václav Sekera // Aug 24, 2007 at 2:53

    Ještě dodávám, že tohoto člověka můžete navštívit ve zlínském hotelu pro smetánku s příznačným názvem - MOSKVA. Bude zde pobývat až do doby demonstrace 25. srpna v Holešově, které by se rád zúčastnil.

  • 6 Kenotaf // Aug 24, 2007 at 3:44

    To: Václav Sekera

    http://hotel-cz.moonface.cz/hotel-zlin-interhotel-moskva.htm

  • 7 Kenotaf // Aug 24, 2007 at 3:46

    To: Václav Sekera

    http://www.moskva-zlin.cz/

  • 8 ...!!!... // Aug 24, 2007 at 3:49

    Takže s JXD je to nakonec pravda. Ani bych se nedivil, kdyby oblbnul i Antifu, protože ta si přeci jen taky hlídá, co píše. Nicméně xindl tuto taktiku gayskins používá hodně dlouho, před sedmi lety psal úplně stejně na staré stránky NO, on jako gay a Žid nemůže zapomenout, že se nemohl na začátku devadesátých let stát vůdcem skinheads, jak chtěl, tuším, s Národní jednotou??.. Když mu rozbili hubu, vrhl se na drogy a prohulil se až do tohoto stavu - normálně by trestní oznámení neškodilo, téměř jistá trefa do černého. Ruku na srdce - tak stupidní gramatiku nemá ani cikán ve zvláštní škole a používá ji už skoro deset let jen xindl. Není nic jednoduššího. Vybrat si typa, na jeho jméno zřídit schránku na atlasu a bouchnout inzeráty na gayseznamku. Počkat pár měsíců(u novinářů nic zvláštního), nechat to uzrát a pak z toho samého mailu napsat afě. Afa dá mail do googlu a vyjedou inzeráty. Uau!!! A xindl má zas o čem psát a za co inkasovat židovský peníz - a za co fetovat…

  • 9 Václav Sekera // Aug 24, 2007 at 3:50

    Kenotaf: Ano, jedna se o tento.

  • 10 Václav Sekera // Aug 24, 2007 at 3:51

    !!!: Nejsem si jist, jestli toto udelal JXD, osobne jsem spis nazoru, ze to udelal nekdo z levicove strany, navic musel Kamila velmi dobre znat.

  • 11 Jirka // Aug 24, 2007 at 4:01

    a moznost ze by to byla pravda ve hre neni?

  • 12 Kenotaf // Aug 24, 2007 at 4:10

    http://litomericti-vlastenci.mysteria.cz/html/bp.htm

    Novinář Jiří X. Doležal je znám svými rozsáhlými výzkumy v terénu (focení, hlasové nahrávky z mítinků, rozhovory s čelními neonacisty)20, ale je zaměřen výhradně na militantní neonacistické organizace a nikoliv na širokou nacionalistickou scénu a navíc jeho činnost je spíše analytická.

  • 13 skud // Aug 24, 2007 at 4:12

    Tak JXD je kapitola sama o sobe. Propagator drog, homosexuality, možná i pedofílie, za bolševika chtěl dělat karieru v KSČ, propagator multi-kulti, ale muslimum přeje smrt. Dnes prosazuje radar a je tvrdým zastáncem USraele a tvrdé buschovské neocons línie. V Reflexu píše slizké proradarové články.

  • 14 Kenotaf // Aug 24, 2007 at 4:38

    K J.X.D.:

    Taky byl myslím (nebo je) křesťan, buddhista, levičák, nějaký skinhead+organizátor nějakých skinheadů, alkoholik, odpůrce Hnutí občanské solidarity a tolerance a též vysoce promiskuitní jedinec.

  • 15 Kenotaf // Aug 24, 2007 at 4:41

    To: Václav Sekera

    !!!: Nejsem si jist, jestli toto udelal JXD, osobne jsem spis nazoru, ze to udelal nekdo z levicove strany, navic musel Kamila velmi dobre znat.

    - a co zrada ve vlastních řadách a co třeba Národní strana (NS) a co Petr K. z kroměřížské buňky protifašistické organizace Antifa? (viz: http://zpravy.idnes.cz/pravicovi-extremiste-se-chystaji-do-holesova-fod-/domaci.asp?c=A070818_100752_domaci_ton )

    Je to správně, Petr K. ? A jaké je celé příjmení?

  • 16 Kenotaf // Aug 24, 2007 at 4:45

    http://www.antifa.cz/pripojse.php

    Kroměřížsko: AFA http://afakm.antifa.net
    E-mail: kromerizsko[zavináč]antifa.cz

    Na stránce AFA Kroměřížsko je to samé co na http://www.antifa.cz, dříve tomu tak, myslím, nebylo!

  • 17 stop nwo // Aug 24, 2007 at 4:48

    JXD by měl být dáván dětem jako odstrašující příklad, jak dopadnou, když budou kouřit to svinstvo.

  • 18 stop nwo // Aug 24, 2007 at 4:53

    Tak kdo je vlastně JXD ??? Žid, buddhiista, hinduista, levičák nebo Američan ? Už se v tom nevyznám. K němu by se hodilo označení kosmpolitní feťák.

  • 19 Kenotaf // Aug 24, 2007 at 5:18

    JXD je spíše exhibicionista v nesexuálním smyslu a psychicky nemocný.

  • 20 Kenotaf // Aug 24, 2007 at 5:23

    JXD:

    http://www.blisty.cz/imp.php?id=9923&skin=dark

    http://www.blisty.cz/imp.php?id=9718&skin=dark

    http://www.blisty.cz/imp.php?id=9833&skin=dark

  • 21 Kenotaf // Aug 24, 2007 at 5:26

    http://www.blisty.cz/imp.php?id=9835&skin=dark

    KILL drugs!

  • 22 Kenotaf // Aug 24, 2007 at 5:35

    JXD:

    http://www.ceskamedia.cz/article.html?id=196615

    http://czechtek.bloguje.cz/544216-nekdo-si-vystrelil-z-jxd-cakla-magistratu-i-narodni-strany-ceskamedia-cz.php

  • 23 Kenotaf // Aug 24, 2007 at 5:40

    http://www.syndikat-novinaru.cz/index.phtml?id=31

    J. X. Doležal ve studiu Primy (2000)
    Poměrně kuriozní podání Michala Kuciána, vedoucího public relations ČSSD, upozorňovalo na to, že redaktor Reflexu Jiří X. Doležal si v přímém přenosu televizní besedy pohrával s nožem a přítomné upozorňoval, že má v kapse další zbraň. Komise konstatovala, že na tohle žádný paragraf v Etickém kodexu není a že se jedná o věc společenské etikety; teoreticky i o věc osobní bezpečnosti.

  • 24 Václav Sekera // Aug 24, 2007 at 5:54

    Kenotaf: Mohl byste se prosím ozvat na info@narodni-cest.cz ? Máte zajímavé informace a měl bych pár otázek. Díky

    Skrz případ Kamila by právě jméno levičáka Petra K. mělo figurovat opravdu vysoko.

  • 25 Kenotaf // Aug 24, 2007 at 6:05

    To: Václav Sekera

    Díky za zájem a uznání, již jsem se mailem ozval!

  • 26 Ayal B // Aug 24, 2007 at 6:17

    Dobrý den,

    vidím, že tu řešíte opravdu velmi závažné téma… To je Vaše nenávist vůči homosexuálům tak silná, že i jen představa jednoho z Vás coby homosexuála je dostatečným důvodem pro to útočit na všechny kolem?

    Pokud je ten člověk opravdu gay, jak mu asi musí být, když vidí své “soukmenovce”, jak dělají všechno proto, aby nemuseli akceptovat jeho identitu?

  • 27 stop nwo // Aug 24, 2007 at 6:29

    Tak. Už znám další seznam “Židů”, tentokrát na Slovensku. Zase ta samá pí…. jak ten český.

  • 28 Kenotaf // Aug 24, 2007 at 6:40

    http://www.reflex.cz/Clanek6182.html

    - článek JXD
    —————
    http://www.cepsr.com/clanek.php?ID=74

    - článek Martina Bastla (snad bývalý zvláštní anarchista)

    Rasismus však není jediným tématem ve vztahu k menšinám, se kterými se u SHARP můžeme setkat. V časopise Sunrise se objevil i zajímavý rozhovor se zástupcem GSG, britskou Gay Skinheads Group. Oproti v některých médiích tradované představě, že gay skineadi jsou navázáni na fašisující proud, se v tomto rozhovoru objevilo tvrzení, že gay skinheadé, kteří se ve skinheadském hnutí objevují od 80. let, jsou z větší části SHARPové bojující proti rasismu a za uznání rovnoprávnosti homosexuality s heterosexualitou. Faktem zůstává, že čeští skinheadé se k otázce např. sexuálních menšin nijak nevymezují. Kult síly, který je společný pro všechny proudy skinheadského hnutí, velmi často přerůstá v machismus, ale SHARP skinheadé obvykle nejdou tak daleko, aby upřesňovali heterosexuální obsah tohoto kultu.

  • 29 Kenotaf // Aug 24, 2007 at 6:42

    Český levicový sharp skinheadský časopis Spartacus (nebo Spartakus?) myslím podporoval gay skinheads.

    Také existuje GSM -Gay skinheads movement (GSM-skins). Taky se používá Queer Skins a jsou i lesbian skinheads.

    A snad jsou i Gay NAZI.

  • 30 Kenotaf // Aug 24, 2007 at 7:02

    http://zlinsky.denik.cz/zpravy_region/demonstrace-holesov-nacicci200.html

  • 31 Kenotaf // Aug 24, 2007 at 7:07

    http://zlin.cz/article.php?ID=133538

    http://pravo.novinky.cz/jizni_morava.php

    Demonstrace nebude, policie přesto ve střehu
    HOLEŠOV - Holešov na Kroměřížsku se zřejmě nemusí obávat na sobotu ohlášené demonstrace hnutí Národní korporativismus, které se mělo účastnit na 300 pravicových radikálů. Jak Právo informoval místostarosta Holešova Rudolf Seifert (Koalice pro Holešov), organizátor Kamil Čech akci odvolal.

  • 32 Blasius // Aug 24, 2007 at 8:09

    Soudruh JXD je už delší dobu pouze trapný a otravný. Měl by přísun drog svému organismu omezit a nebo si dát tzv. Zlatou ránu. Jím neustále ostouzené národní strany by jistě rády přispěly na vkusný náhrobek ve tvaru pytlíku koksu.

  • 33 Darkvision // Aug 24, 2007 at 8:13

    Osobně jsem rád, že něco takového jako JXD existuje, protože toto je výstrahou mladým lidem, co se děje s lidskou bytostí při pravidelném užíváni drog. Jeho bláboly stejně nikdo nebere vážně, zejména je li u jeho článku uveřejněna i autorova fotografie.

  • 34 Defender of Patria // Aug 24, 2007 at 10:04

    Klenotaf: ale ale takze Radim nas prisel navstivit???

  • 35 Nemo // Aug 24, 2007 at 11:15

    Radime, k tomu tvému dotazu ohledně Petra K. (člen kroměřížské AFA) - jedná se o pseudonym “Petr Křápek”, za kterým se děvčata z AFA běžně schovávají v médiích.
    Nicméně pochybuji, že zrovna ty bys tuto informaci nevěděl.
    Jinak přeji pevné zdraví (zejména to psychické)! ;-)

  • 36 stop nwo // Aug 24, 2007 at 12:06

    DoP a Nemo: Hmmmm, nestačím se divit…

  • 37 Kubass // Aug 24, 2007 at 13:36

    http://zpravy.idnes.cz/dva-muzi-pry-chteli-zapalit-pravicoveho-extremistu-fyz-/krimi.asp?c=A070823_133710_krimi_miz zatimco, antifa se pokuší svými lži oklmat lidi, jinde cikáni a jiná pákáž opěd řadí v ulicích. Zastavme konečně násilý cizinců na občanech ČR,

  • 38 stop nwo // Aug 24, 2007 at 14:02

    Kubass: To je hrozný, co si cigoši dovolují. To nebude dlouho trpěno.

  • 39 Vladimir Neckář jr // Aug 24, 2007 at 15:10

    Kubass: Přiložit

    pam Majer: Já Radima znám jen z dnes už neexistujícho pořadu České Televize Na Hraně a faktem je že názory co zde prezentuje v poslední době nic kenotaf se s těmi Radimovými z těch dob takřka na stoprocent shodují.

  • 40 Josef Císař // Aug 24, 2007 at 15:46

    Mne je fuk kdo lže….je mne fuk, orientace Kamila, je mne fuk…… je ho sex….. já vím jak žiju a pracuju…a snad se toho udržím…

  • 41 Plenkovič // Aug 25, 2007 at 1:27

    Altermedia byla vždy zajímavým periodikem s diskusí na solidní úrovni která, žel, v poslední době výrazně poklesla. Stejný trend můžeme pozorovat i v Národní myšlence i jinde. Dokonce na ChristNetu sami účastníci volají po nápravě a přirovávají diskusi ke stoce - cloaca maxima.
    Jsem šokován manýry, které se zde zavedly. Diskuse je hmatatelným důkazem existence rozkolu našeho hnutí. Rozprava k článkům by měla navazovat na dnes zapomenuté umění platónského dialogu, jehož smyslem bylo postupné objasňování daného tématu a nikoli utlučení protivníka neověřenými argumenty. Vzájemné obviňování z fetování, spolupráce s policií, práskačtví a psychických onemocnění, odlišné sexuální orientace a podobné plky, stačí si jen nalistovat pár stránek dozadu.Disfamace, dehonestace, blasfemie, insinuance ale naprostá absence sebemenších důkazů. Těžko tedy soudit, kdo z účastníků je větší magor. Nejde o vyřizování osobních účtů nebo o současný folklór?

  • 42 Václav // Aug 25, 2007 at 5:36

    Plenkovič: Pan Štěchovský je však skutečně vážný problém.

    Jinak si opravdu myslím, že i mezi národovci mohou být homosexuálové, pokud se na veřejnosti slušně chovají, nepožadují registrované partnerství a hlavně adopce dětí, a uznávají heterosexuální orientaci jako přirozenou, zatímco svoji jako méně šťastnou.

  • 43 Okoun // Aug 25, 2007 at 12:43

    Plenkovič : Na Myšlence ničil diskuse jeden magor, který se teď odmlčel, na Altermedia se těch magorů chodí vyřádit mnohem víc a jak to má chudák admin řešit, že jo.

  • 44 Defender of Patria // Aug 25, 2007 at 17:36

    vaclav: tak s tim rozhodne nesouhlasim

    podle me mezi narodovci nemaji homosexualove co delat

  • 45 Václav // Aug 25, 2007 at 18:09

    Okoun+Plenkovič: Proto také na Antifě nemají diskusi …

  • 46 Okoun // Aug 26, 2007 at 2:12

    Václav : NM a Altermedia hledají v zájmu svobodné diskuse řešení (varování, mazání), AFA to raději direktivně zatrhne rovnou. Tak kdo je tu potom ten proslulý cemperovský “svobodomyslnář”…? :-)

  • 47 Norikazu Okamoto // Aug 26, 2007 at 9:32

    Souhlasím s Václavem. I homosexál může být národovcem, stejně jako kdokoliv s nějakou vadou, které si je vědom, snaží se s ní vyrovnat a netvrdí o ní, že je to neutrální vlastnost či dokonce přednost. O Pimu Fortuynovi toho zase tolik nevím, takže pokud se mýlím, poučte mě, ale myslím, že jeho postoj byl vcelku rozumný.

  • 48 Myrek // Aug 26, 2007 at 14:23

    To, co vykřikuje JXD, je (mírně řečeno) vždy kuriózní blábol. Ale ani tyhle pošahané myšlénky a jejich hlasatele nesmíme brát na lehkou váhu. Aby nám nepřerostl přes hlavu.

  • 49 Ivan // Aug 26, 2007 at 16:53

    Aktualni homo kauza je bulvar a navic oprenej na fotomontazi. Ale uprimne receno, ukryta homosexualita projevujici se bratrickovanim se s lysymi chlapaky, poplacavani se, objimani atd. je vyrazny problem vsech narodnich hnuti, ktere se chovaji jako polomilitantni uskupeni.

  • 50 Radola // Aug 26, 2007 at 22:52

    Takže Kenotaf je gay a ještě bývalý áčkař,nebo jsem to pochopil špatně..přehršle příspěvků mě už mate?!

  • 51 Race // Aug 27, 2007 at 2:37

    nechápu jak tu někdo může napsat že i národovec může být homosexuál z nákých lidí mi je tu opravdu zle

  • 52 Horst // Aug 27, 2007 at 4:17

    Myslím, že řešení tohoto problému je velmi jednoduché. Ať je podáno trestní oznámení a jeho výsledek nechť je viditelně vystaven na internetu. Ať se vidí, kdo má pravdu a kdo lhal. Pokud se jednalo o zfalšované fotografie, není problém to policejně dokázat. Pak už nebude problém očistit jméno. Ať už je číkoliv. Pak nechť si udělají lidé obrázek kdo je kdo.

  • 53 Ayal B // Aug 28, 2007 at 4:14

    Horst:

    Jistě, ale trestní oznámení může podat poškozený. Třeba na tom, aby se něco vyšetřovalo, nemá sám vůbec zájem…

  • 54 Perun // Aug 30, 2007 at 8:35

    Celou kauzu sleduju od samého počátku a přiznám se: dost mě zaujala. Zejména z toho důvodu, že antirasistická, antihofobni a antinevímcojajště Antifa na někoho vytáhla, že je homosexuál, což mi přišlo jako silná káva. Z počátku jsem to považoval za nesmysl, posléze se ale do mého uvažováni vkrádat pochybnosti. V následujících odstavcích se pokusím objasnit proč.
    A. Udělal jsem následující pokus. Napsal jsem na adresu, ze které měl údajně Kamil rozesílat své prasárny: kamil.cech@atlas.cz. Z druhé stany mi odpovídal někdo stylem (všechna písmena velká) a pravopisnou úrovní přesně tak, jak je ukazováno na stránkách Antify. Jeho odpovědi se točili vesměs kolem toho, jak je pisatel v hnutí dlouho a že ten kdo tam není tak dlouho jako on nemůže vědět nic a pak hodně okolo jakéhosi “THO ANTIFAKA DSROTA TEN BIL,AlE PRETIM NICIONALNI a DOBREJ” kterého pisatel vinil z intrik proti sobě. Dále pak všemožné vyhrůžky a nakonec titulování se jako “ZÁSTUPCE ZA MORAVU. Vcelku nezábavné a úmorné dopisováni. Vyměnili jsme si asi pět emailů.
    B) Zavolal jsem na telefonní číslo 605 030 513, které podle článku na antifa.cz patři Kamilovi. Na druhém konci “drátu” byl nějaký zmatený napůl blábolící člověk, představil jsem se jménem které jsem uváděl ve svých mailech, vyjádřil mu svoji podporu a pak jsem řekl ze jsem ten co mu psal a navázal na náš mailový rozhovor. Člověk na druhém konci drátu ihned věděl o čem je řeč a na náš mailový rozhovor navázal. Pak jsem zavěsil, nedalo se to poslouchat.
    Závěr: člověk komunikující z mailové adresy kamil.cech@atlas.cz a člověk komunikující z čísla 605 030 513 je jedna a ta samá osoba s pravopisem horším něž cikán co nemá dodělanou základní školu. Odpověď na otázku jestli je to Kamil nebo ne ponechávám na těch, co s ním kamarádí a naprosto mu důvěřují: nechť se kouknou, pod jakým číslem ho mají uloženého v telefonu. Mimochodem v telefonu mi ten trouba na druhém konci telefonu potvrdil, že to byl opravdu on, kdo na mail Antify psal prý asi před měsícem, že pořádá demonstraci v Holešově a ať se tesej, čili tvrzení některých Kamilových obhájců “že je divný, že Antifa šla zrovna po Kamilovi, a ne náhodou, protože děla demonstraci” je zdá se pravdivé, ale vysvětlením není záludnost afáčků, ale to, že jim zřejmě ten moula sám vyhrožoval a to ze svého mailu a ti si ho pak proklepli.
    C. Zároveň s tím, jsem se zaměřil na fotografie podle pisatele kamil.cech@atlas.cz a jeho obhájců “naprosto očividné padělky” což měla potvrdit i policie když šel podat trestní oznámení a poslal je svému kamarádovi co úspěšně pracuje jako grafik, zde je jeho názor: ty fotky co si mi poslal: říct že nějaká fotka je padělek je velmi obtížné. Co se dá dobře poznat je to, když do fotky třeba místnosti nebo krajiny přidáváš uměle nakreslený předmět. Typu: vyfotím místnost a pak do ní v photoshopu nakreslím židli. Problém nastává, když někdo zkombinuje třeba dvě reálně vyfocené scény a to nejlépe takové, které byly nafoceny pod umělým světlem (nebo třeba nasvíceny oknem a ze stejného úhlu), pokud se to udělá dobře, nikdo nic nepozná. Na fotkách co si mi poslal jsem nenašel jediný místo který by svědčilo o tom, že se jedná o padělky. To jak jsem řekl neznamená, že to padělky být nemohou, ale můžu zcela zodpovědně říct, že nikdo, tuplem nějaký fízl na služebně v Horní Dolní, nemůže prohlásit, že to padělky jsou. Zkoumal jsem třeba světelné gradienty na přechodech světa a stínů a můj závěr je takový, že si buď někdo dal velkou práci a nebo že jsou fotky pravé. Pro fakt, že jsou fotky pravé svědčí i to, ze není vidět jakýkoli nepoměr a odchylky perspektivy mezi částmi fotek, které by údajně mely být smontovány.” K tomu můžu dodat, že argument Kamilových obhájců, že Kamil to není, protože je vyholený je stejně tak směšné jako tvrzení Fučíka že je doktor Horák, protože Fučík neměl vousy ale Horák je má.
    D. Dál jsem se zaměřil na inzeráty, na netu jsem nalezl dva:
    Hledam stihleho do 33let kluka,ktery je fetisisticky zalozen na dziny,svazovani,vypprask,lehci SM…Vlastni prostory mam,ferove jednani.Fotku vymenou na mejl. Zlínský kraj, věk: 37 / Rak, zadáno: 6.6 2007 16:55:41 kamil.cech@atlas.cz Inzerát číslo: 123510
    (adresa: http://seznamka.brnosex.cz/?kraj=&odeslat=V%FDb%ECr&rok1=1972&sekce=3&znameni=8 )
    Najde se v okoli Zlina stihlej kluk od 25 do 36let,na sexualni ulety u mne? Ja 34let,78kg,185cm.,predevsim oral,honeni,poslusnost,lehci sm… foto vymenim na mejlu. Muzes byt i hetero,kdyz te to laka s klukem,nebo i uplne neskuseny,kluk v ochozenych dzinach potesi,ale neni podminkou,zato oboustrane zdravi a diskretnos ano.a nabizim. Vlastni zazemi mam. Nejlepe Zlin, Kromeriz, Prerov… Kraj: Zlínsko Město: KROMERIZ Věk: 34 Email: KAMIL.CECH@ATLAS.CZ Vloženo: 06/08/07 - 21:29
    (adresa: http://www.dseznamka.cz/read.php4?rubr=553 )
    A tak jsem si tedy vyzkoušel jak se na takové seznamky inzeráty podávají. Zjistil jsem, že po zadání inzerátu přijde na mail, který inzerující uvede jako svůj kontaktní přijde link, po kliknutí na který se inzerát objeví. Evidentně věc sloužící k zamezení toho, aby někdo nemohl podávat inzerát na mail, který sám nemá pod kontrolou. Závěr je jasný, ať už inzeráty na homoseznamky podat kdokoli, tak tak učinil prostřednictvím mailu kamil.cech@atlas.cz. Možnost, že se do té adresy někdo vlámal a zadával z ní inzeráty a pak i odpovídajícími komunikoval tu sice je, ale považuju jí za nepravděpodobnou, navíc na takovém argumentu Kamilova obhajoba nikdy nestála.
    E. zavolal jsem na správní odbor do Holešova (573 521 300) kde mi potvrdili informaci, že Kamil počátkem minulého týdne demonstraci zrušil a že mají toto zrušení od něho písemně a rozesílali ho novinářům. Kamil ovšem tvrdil opak.
    Kdybych to měl shrnout:
    1) Inzeráty do homoseznamek byly podány z adresy kamil.cech@atlas.cz
    2) člověk komunikující z mailu kamil.cech@atlas.cz a člověk, kterému patří telefon 605 030 513 je jedna a tatáž osoba. Zda je to Kamil nevím, ale určitě to vědí Kamilovi kamarádi. Zároveň také musí vědět,zda má Kamil pravopis jak cikán, hádám, že to vědí, neboť se nad tím ještě nikdo nepozastavil.
    3) Člověk kterému věřím a který nemá důvod mi lhát a zároveň je v problematice fundovaný vyloučil, že fotografie jsou očividné padělky (a zároveň ovšem nevyloučil, že by to padělky mohly být) a tak tvrzení, že nějaký policista na první pohled Kamilovi řekl, že se o padělky jedná je úplně směšné. Nabízí se otázka, zda lže v tomhle policista Kamilovi, Kamil svým přátelům a obhájcům nebo Kamilovy obhájci navenek. Přikláním se k druhé variantě.
    4) Kamil demonstraci údajně nezrušil, ale na příslušném odboru tvrdí, že jí tam písemnou formou zrušil
    Možnosti jsou tedy dvě: buď se Kamil stal obětí síleného komplotu Antify, která do své zpravodajské hry dokázala zahrnout velmi zdařilé fotomontáže, mít dlouhou domu pod svou kontrolou mailovou adresu kamil.cech@atlas.cz ze které podávala homosexuální inzerci, zároveň má antifa pod kontrolou telefonní číslo 605 030 513, které údajně patří Kamilovi a zároveň mít pod kontrolou i vedoucí správního odboru Holešova. Druhá možnost je ta, že Kamil prostě a jen lže, inzeráty podal on, on psal Antifě a vyhrožoval, na žádné policejní stanici mu nic nepotvrdili (Viděl někdo třeba kopii trestního oznámení, co údajně podal?), demonstraci zrušil a pak lhal atd.
    Ačkoli asi můj názor bude v menšině, raději na straně pronárodních sil uvidím inteligentního homosexuála, než se budu koukat jak nějaký levicový hetero Casanova ovlivňuje své okolí v multikulti duchu. To, že je sexuální život intimní sféra každého, kterou nepřetřásá někde na veřejnosti a po internetu považuju za samozřejmé i u heterosexuála. Co ale na pronárodní straně nechci vidět jsou špatní lháři s inteligencí a projevem nepřizpůsobivého etnika, kteří lžou svým přátelům a dělají z nich blbce. Pokud někdo a tedy i Antifa někoho takového mezi námi odhalí, můžeme za to být v z dlouhodobého hlediska jen vděčni.
    Vím, že tenhle můj článek asi hodně lidí naštve, ale zkuste přemýšlet o argumentech a ne o pocitech a nenechte se zaslepit vlastni nenávistí.

  • 55 Nemo // Aug 31, 2007 at 10:03

    Perun: Pěkně napsané, stylem velmi připomínající článek ze stránek antifa.cz :-)

    Plný rádobyargumentů, které bohužel nedokazují vůbec nic ;-)

  • 56 trocrollabo // Oct 27, 2007 at 6:27

    vileto

  • 57 nungurnacidge // Mar 11, 2008 at 15:28

    I’d prefer reading in my native language, because my knowledge of your languange is no so well. But it was interesting! Look for some my links:

Leave a Comment