Napsal: Adam Kovář
Před týdnem jsem psal o tom, jak Cikáni v Maďarsku lynčovali řidiče automobilu, pod který vběhlo jejich děcko. A s odkazem na tento článek jsem uvedl, že významné incidenty s Cikány se i u nás budou objevovat stále častěji.
Nejsem rád prorokem, ale informace o tom, jak banda cikánské lůzy v Nejdku napadla policisty, tomu rovněž napovídá. Asociálové se cítí stále silnější a když si policie přijede pro jednoho z nich, který je podezřelý ze spáchání trestného činu, tak se jej pokusili bránit a na policisty zaútočili. Vše ukončil až varovný výstřel (bohužel) do vzduchu.
Zpráva o tom, že z barbarského poškození Národního hřbitova v Terezíně je podezřelý také Cikán, je už jen pověstnou třešničkou na dortě, která znovu potvrzuje, že asociálům není opravdu nic svaté a jde jim jen o jejich plné kapsy a žaludky. A vzhledem k jejich velké míře porodnosti bude těchto prázdných kapes a hladových žaludků pořád přibývat…


51 responses so far ↓
1 Runner // Apr 25, 2008 at 4:52
Fasci di Comattimenti!
2 oliver // Apr 25, 2008 at 5:13
Nerad se uchyluji k silným výrazům, ale tenhle problém už asi po dobrém vyřešit nepůjde.
3 Odem // Apr 25, 2008 at 5:17
ještě snad budou prošetřovat policajti jestli neudělali někde oni chybu
4 Werwolf // Apr 25, 2008 at 7:08
vítejte v multikulti přátelé… http://www.czechkid.cz/
5 Radola // Apr 25, 2008 at 7:44
Runner:Chybný název,správně to je Fascio di Combattimento.Ale třeba jde o něco jiného:-).
6 Iron Maiden // Apr 25, 2008 at 8:40
Problem ciganov ma len jedno jedine realne riesenie. Plamenomet.
7 Andrej Draganov // Apr 25, 2008 at 9:52
Jako já si myslím, že v prvé řadě sou češi rasisti.Prostě nedáváme cigánům šanci začlenit se.Jsou tu už snad už 600 let a pořád se k nim chováme barbrsky. Kdyby ne, tak by nebyli špatní.A to že neumí část a psát a někdy dokonce malá cigáňata neumějí ani rozeznávat barvy?To je také důsledek české nesnášenlivosti.Češi jsou prostě rasisti č.1. Jsme na straně toho cigána, kterého policajti neprávem zatkli.
8 Rasista // Apr 25, 2008 at 12:16
Andrej Draganov,to co si napsal beru spise jako vtip,protoze clovek ktery s nima bohuzel zije na ulici by asi psal neco jineho,proc hledame chybu ve vetsinove spolecnosti?,proc si myslis ze chyba musi byt znacne na nasi strane?,proste jsou tu i taci (cigani)kteri se nechteji zaclenit,vychazim samozrejme ze zkusenosti s nima.Je me zle kdyz ctu clanky tobe podobne.Sanci bylo az dost,je treba udelat konecne reseni !!!.
9 Anonymous // Apr 25, 2008 at 12:36
Andrej Draganov…Souhlasím s Rasistou.Taky mě to ,co si napsal,připadá jako vtip.A to hodně špatnej vtip.Celé dny se chovají jako zvířata-kradou jako straky,žijí jako prasata ve špíně a řvou po ulici jako paviáni.Společnost jim dala tolik možností,výhod a jak toho oni využívají?Válejí se doma,berou podporu a za rasistu někoho označí i za jeho pohled.A to nemluvě o tom,že bez problémů kradou i ti nejmenší,kteří jsou v tom cvičeni od rodičů.
10 Hate // Apr 25, 2008 at 12:46
Je třeba odbourat to sémě názoru že za to může společnost,je to naprosta hloupost,opravdu těch pomocných rukou bylo podáno až moc.Nedávejme stále dokola šanci někomu kdo oni nestoji.Jsme přece většina a ta se nesmí podrobovat těmto přivandrovalcům a vykořistovatelum.Nikdy se pro mne nestanou občany této země,at táhnou zpět do Indie (Bangladéže) kde mohou okusovat stromy.
11 Káťa Bartošová // Apr 25, 2008 at 12:56
Cikáni představují pro naši společnost dosti palčivý, nebojím se říci brutální, problém. Nemyslím si, že by byla ještě nějaká šance na to, že by se přizpůsobili či nedej Bože se začali chovat civilizovaně, osvojili si základy slušného chování (a hygieny), pochopili, že s příbuznými se nespí…Ale proč? Sociální dávky (více než štědré, ale pouze k nim, ,,obyčejná” česká rodina si na takové peníze nepřijde), krádeže, loupeže nebo nějaká jiná kriminalita. Když se někdy náhle začnou nad nimi stahovat mraky, stačí zakřičet jediné slovo: ,,Diskriminace!!!” a je vyřešeno. Problém Cikán vyžaduje už opravdu jen RADIKÁLNÍ řešení!!! Jinak se staneme otroky ve své vlastní zemi, jako by nebylo dosti na tom, že české obyvatelstvo je až na druhém místě po různých menšinách ze všech možných koutů světa. A to na území České republiky po druhé světové válce skoro žádní cikáni nebyli…
12 Pozorovatel // Apr 25, 2008 at 13:48
Když už tak mluvíme o té temné budoucnosti http://www.stream.cz:80/video/66566-novorocni-projev-prezidenta-cr-2014
13 od nás // Apr 25, 2008 at 14:53
http://kolejeporuba.sblog.cz/
14 LOBO // Apr 25, 2008 at 15:21
15 LJM // Apr 25, 2008 at 15:29
Jak já říkám, na ně se nesmíte ani podívat. To jdete takhle sami po ulici, proti vám stojí nebo jdou dva Cikáni. Stačí se na ně jen podívat a nemusíte u toho dělat ani žádné xenofobní ksichty a už to slyšíte: “Na cooo čhumíš, ty pyčo…” No a zkuste se proti nim ohradit.
Jak už tu někdo napsal. Tohle po dobrém vyřešit nepůjde.
16 torien // Apr 25, 2008 at 16:30
for Andrej Draganov: Píšeš že Češi jsou rasisti a vzápětí dodáváš ,cituji “prostě nedáváme cikánům šanci”????.Dle jména usuzuji že jsi bud cizinec či naturalizovaný čech,což není xenofobní konstatování,jen to značí můj údiv.Stal jsi se obětí rasismu či se jen vezež na vlně tolik proklamovaného multikulturismu který je obecně považován za ten správný těmi co si z toho udělali živnost?Protože jinak si nedovedu tvé myšlenky vysvětlit.Bud tu nežiješ dlouho a pak nechápu kde bereš tu drzost to vůbec komentovat a nebo žiješ mezi jinou společností a s těmito parazity nepřicházíš do kontaktu v běžném životě a pak platí rovněž že jsi drzí.Kolik by podle tebe měla naše společnost zřídit ještě různých těch vládních,nevládních,a já nevím jakých ještě organizací na podporu romů(jak si s oblibou říkají posledních 18let),při jejich začlenění do společnosti,čerpání pěněz z Evropských fondů na jejich vzdělání a pracovní příležitostí,pozitivní diskriminaci atd.Mohl bych jmenovat do alelujá.Není vinou naší bílé většiny absolutní nechut těchto individuí začlenit se do společnosti a dodržovat obecná pravidla.Je to jejich mentalita,která jim velí žít a myslet dle hesla “co neulovíš nemáš”,”co neukradneš druhému kmenu,nemá tvůj kmen”,což platilo u neandrtálců a ne v 21.století.Nejsem pro nějaké vyvraždování či plynové komory,zbytečnost.Umožnit jim žít tak jak chtějí,nechat jim jejich kulturu?Ano,proč ne,ale ne na úkor druhých!!!A hlavně,ne zde.Zeptám se Tě jinak.Dostal jsi někdy od někoho něco zadarmo,aniž by jsi si to musel zasloužit?Myslím že ne,což je správné.I mezi bílými,jak oni nám většinové společnost říkají,je spousty nevzdělaných,málo inteligentních lidí kteří žijí na okraji společnosti.Dá jim někdo něco zadarmo?Nedá.Nevzdělávali se,nepracují,logicky nemůžou chtít to samé co ti co toto splnili a plní.Taková jsou pravidla.A jsou správná.Kdo není ochoten je ctít,nemá právo se něčeho dožadovat a už vůbec tady žít.Tak bud tak hodný a zdrž se těchto přihlouplých komentářů a nebo je piš jinam.
17 FRANTA // Apr 25, 2008 at 16:44
Cikáni jsou pakáž. Tak to prostě je.Pokud se to někomu nelíbí tak to je jeho problém.Jinak BEZ KOMENTÁŘE.
18 bernard m. // Apr 25, 2008 at 17:01
torien et al: Vy asi nerozumíte srandě…
19 dr. Kudrat // Apr 26, 2008 at 2:05
dovolim si podotknou - “je podezrely”, je treba se zamyslet nad moralkou zpravidla neromskych vykupcich kovu a nad tim, ze za vsim zrejme stoji organizovana skupina, kterou vede tez clovek svetle pleti, kde romove byli jen delnici, kteri meli dostat 10 procent ziskanych penez. TO je treba vedet a pak soudit
20 torien // Apr 26, 2008 at 2:54
for bernard m:žádný náznak ironie jsem v tom příspěvku neviděl a jako srandu jsem to nepochopil a ani se mě moc nechce to jako srandu brát.Takže příspěvek od dr.Kudrat mám brát také jako srandu?No tak v tom případě všem cigošům velké pardon.Já sem nepochopil že to berou celých šedesát let jako srandu parazitovat jak cizopasníci na svém hostiteli.
21 Tyr // Apr 26, 2008 at 3:33
Vy malověrní!!!! Cigání nejsou nepřátelé, ani vietnamci či číňané… Nepřítel je na vyšších postech… Kdyby nebylo těch “vyvolených” tak cigáni tu už dávno nejsou…
22 Pozorovatel // Apr 26, 2008 at 4:22
2 Tyr - No, možná že by odkočovali dál na západ (tam se jim ale vždy aktivně bránili, asi jako my za tatíčka Masaryka http://www.psp.cz/eknih/1925ns/se/tisky/t0459_00.htm ).
Také nebýt (pro nepracujícího a nenáročného) vysokých dávek a sociální podpory vůbec, nemnoží se takovým tempem… Jinak nevím, jak by mohli vyvolenci ovlivnit jejich pobyt u nás - to vyplynulo z toho, že jsme byli jeden stát se Slovenskem, kde je Tiso nutil jen dělat v pracovních táborech a tudíž mohli po válce vyplenit část pustých Sudet (zvláště historický Cheb) , později je Husák & Co usazovali na českých sídlištích.
23 dr. Kudrat // Apr 26, 2008 at 4:25
torien: co je na tom srandovniho, ze v tom hnusnym kseftu jede tez x arijců a hlava gangu neni romska? To je spise na zamysleni ne? Pokud tedy vite co to je
24 Pozorovatel // Apr 26, 2008 at 4:38
A “naši” mongoloidi na nás sice zatím spíše rýžují a nebijí nás jinak než ekonomicky http://boudova.blog.idnes.cz/c/26866/Vietnam-v-Cesku.html , ale všeho do času - zde je naopak přízeň “vyvolenců” pro zdar jejich díla velice podstatná http://www.literarky.cz/?p=clanek&id=5126 …
Tím nechci říci, že by řekněme věční cizinci (přes deklarovaná staletí pobytu) nedrželi pospolu, když jsou ohroženy jejich zájmy (třeba vzestupem národního uvědomění hostitelů) - oni hlavně “diversitu” na všechny způsoby vítají, v té se ztratí nejedna vlastní lumpárna…
25 richard // Apr 26, 2008 at 7:30
Víte, hoši v čem je problém? Cikáni se chovají tak jak chovají a samozřejmě, že díky našim multikukltůrám jim narostly křídla až tak, že si ani nestačili v tomto případě uvědomit, že dát na hubu fízlovi není to samé, co bílému:))) problém je letitý, neřešitelný - znal jsme jednu slušnou cikánskou rodinu, slušnější, než je spousta bílých, co jsem v životě potkal, leč pro jejich nebyli příklad, ale zrádci, oni sami se s cikánskými kolegy ani stýkat nechtěli, štítili a báli se jich a Čechů, kteří byli schopni ocenit jejich snahu a píli a akceptovat je bylo poskrovnu, takže kruh je pro Cikány tímto dost tvrdě uzavřen, jak jimi, tak v jistém smyslu občas i námi (slušných Cikánů je opravdu poskrovnu).
Jenže, až vám sem levičáci nacpou milóny vašich - dnes - islámských kamarádů (jejich anti USA a antisemitismus vás k nim přitahuje, což:))), pak teprve poznáte SKUTEĆNÝ problém, Cikáni totiž nemají v krvi touhu sebrat vám vaši zemi a všechny vás vyvraždit, muslimové ano, Cikány si můžete “uklidnit” sociálními dávkami i když u vy toho budete samozřejmě a plným právem skřípat zuby, ale muslimy ne, ti to považují za dočasnou džízju -daň pro nemuslimy za zachování jejich života, mimochodem dle šárijá může být stanovena v libovolné výši, dle toho jak určí muslimský emír - správce oblasti, přícemž má být minimálně 3x vyšší než zakát - daň pro muslimy, fakticky obdoba našeho desátku, nezaručuje to nic džízja je dočasná daň, kdykoliv může být zrušena káfir pokud není vyzván aby přestoupil na islám a neučiní tak je popraven, upálen, ukřižován, naražen na kůl, sťat, předhozen zvěři, jen abyste věděli, co vás a vaše rodiny čeká, vaše manželky, matky a dcery před popravou znásilní - dle římského práva nesměla být popravena panna, tak proto tento roztomilý muslimský zvyk.
A z Evropy se stane konečně Chalífát, jak o to marně usilovali 1 400 let, teď už jsou blízko cíle, dokonce už si naplánovali, kdy to tu spustí - cca 2025 až 2035 dle vývoje situace.
Kavalírsky vás varují, dávají vám lhůtu, to se u muslimů musí ocenit. Co se u mnoha z nás ale ocenit nedá, že SKUTEĆNÉ problémy vidět, natož řešit nechceme.
26 nathaniel // Apr 26, 2008 at 7:50
venčim večer pejska..spatřím 30 cikánu jak kopají do ležícího člověka (policista) a další čtyři, zatím stojící na nohou (policisty), mrskají rovněž..
v takové chvíli si můžu myslel, že vypukla nějaká cikánsko-muslimslá revoluce..můžu se cítim ohrožen a mít strach..myslíte tedy, že by bylo legitimní a ospraveditelné vytáhnout devítku a dav drobet usměrnit?
27 bernard m. // Apr 26, 2008 at 8:05
torien: Já tady nejsem od toho, abych někomu předepisoval, jak má brát který příspěvek. Že neumíte poznat z příspěvku Andreje Draganova, že jde o ironii nebo provokaci, protože něco tak blbého by nezplodila ani Petr Uhl v nejlepší formě, je Váš problém. A že se vztekáte, je rovněž Váš problém.
28 bernard m. // Apr 26, 2008 at 8:06
Opravuji, nezplodil.
29 Radola // Apr 26, 2008 at 8:18
Rozhodně šlo buď o ironii,nebo si někdo přisvojil nick našeho drahého Draganova?!
30 brux // Apr 26, 2008 at 8:28
tvrdá ruka a to brzo!!a nebo v rámci politické korektnosti začnem trénovat jaké to je bejt otrokem a makat na cikána,plnit všecky jeho přání…každému jak chce.mužete poslouchat odborníky co znaj cikány akorát tak z silničního provozu(to když jim uskakuje nákej na přechodě před bavorákem)nebo lidi co mezi nima žijou.todle není problém rasizmu,ale toho že o této otézce rozhodují lidé co bydlej ve vilách maj vlasního řidiče a s cikánem se opravdu setkaj jen na nějaké předem naaranžované ekzkurzi.v mostě jsou cikorky všude a pokud člověk ukáže že nemá strach a jedná z pozice síly celkem to de. no pokud ne tak budto vezmeš rodinu a stěhuješ se nebo jim lížeš boty.no brzo se nebude kam stěhovat…pevná ruka!
31 Runner // Apr 26, 2008 at 11:47
To torien: Draganova znám osobně, je to fakt jen sranda a ironie. Ale Vaše svaté nadšení se musí ocenit :-)))
32 Runner // Apr 26, 2008 at 12:02
To richard: Můžete mi, hochu, objasnit jak je to s antisemitismem “našich” (kdo jsme podle Vás ti “my”?) islámských kamarádů? Já osobně teda žádného islámského kamaráda nemám a ani neplánuji mít, ale vždy jsem si myslel, že velké procento muslimů jsou semité, tedy Arabové. Takže tito semité jsou dle Vás vlastně sami proti sobě? Asi nějaká masová psychická porucha sebenenávisti?
Nebo je to tak, že antisemité jsou jen ti nesemitští muslimové, například Turci nebo negři? Ale to by se potom nesnášeli s těmi semitskými muslimy, což by se někde projevilo. Ale podle toho, co bylo vidět během pařížského řádění muslimů to tak nevypadalo, tam Semité, Turkotataři i negroidi ničili majetky Árijců ruku v ruce bez náznaku nějaké vzájemné nesnášenlivosti. Tak nevím… Můžete mi to nějak objasnit?
33 Andrej Draganov // Apr 26, 2008 at 14:00
Sorry všem, příště to napíšu více ironicky.To víte že to byla sranda. Byla to parafráze na to, co se vlastně o sobě jako Češi dozvídáme. Vždyť v ústech nejrůznějších pseudohumanistů a zahraničních novinářů jsme proti cigošům zaujatí a rasitiští.Cigoši se nám nikdy nepřispůsobí a mělo by se podle toho s nimi zacházet. Co se dělá se psem, který neposluchá pana domácího a ještě k tomu ho napadne…?
34 Petr G. // Apr 26, 2008 at 15:28
richarde, a kdopak to byl, kdo hned nabonzoval senátorku Janáčkovou za proticikánské výroky? Nebyl to náhodou váš Juden-spolek Liga proti antisemitismu? Lidé aspoň vidí v praxi tažení CIKÁNSTVA A ŽIDOVSTVA proti slušným lidem v této zemi.
S cikánstvem toho máte společného dost - jste menšiny, které jsou kdekoliv, kam dokočují, přivítány jaksi s rozpaky… Ale ve vás - v cigoších a židáčcích nikdy není chyba, jste bezchybní, to jen ti domácí jsou rasisti. Jo, dokážete nás i nějak obohatit - třeba “uměním” jako pan “výtvraník” Žid Černý - sochy močící na jeho hostitelskou zemi… Dokážete jenom kydat na své hostitele hnůj a špínu, palice máte plné své “vyvolenosti” (nebo spíš vyčůranosti) a svého Státu Izraele (ti druzí toho, jak ty Čechy líp okrást v MHD)…
Víte, nelze sedět na dvou židlích zároveň, stejně tak člověk nemůže mít dvě vlasti, nota bene když jednu z nich (ve vašem případě ČR) považuje za skladiště lidského hnoje, na který je lepší se vymočit.
Pokud se vám líbí více váš “Izrael”, můžete se odstěhovat. Nikdo vám nebrání. Můžete si tam vzít i své černé kámoše.
DOKUD NEPŘESTANETE BÝT VŮČI ČECHŮM NENÁVISTNÍ, TAK NEMÁTE V NAŠÍ ZEMI CO POHLEDÁVAT !
35 udivený kolemjdoucí // Apr 26, 2008 at 16:56
znám žida, který si myslí o blbovi Černém totéž co Vy. a myslím, že k naší zemi má vlastenecký vztah. Ten zde také nemá co pohledávat ?
Černý je v prvé řadě frackovitý mazal, který nemůže zaujmout talentem a tak provokuje. Etnicita v tomto případě nehraje roli
36 Okoun // Apr 26, 2008 at 17:48
udivený kolemjdoucí : To snad nikdo netvrdí. Skutečností je, že např. řada poctivých Židů v Itálii výrazně napomohla rozmachu fašistického hnutí.
37 Runner // Apr 26, 2008 at 18:30
To Udivený kolemjdoucí: Ano, slušní a čestní lidé se najdou i mezi Židy, ale mám dojem že jich je jako šafránu. Domnívám se, že právě v případě Černého etnicita roli hraje, protože je řada “umělců” kteří se snaží šokovat, ale žádný z nich se tak protičesky nevymezuje. Myslím že poselství zmiňované kašny a sv. Václava sedícího na zdechlém koni obráceně je nad slunce jasnější.
38 Pozorovatel // Apr 26, 2008 at 18:55
od Richarda - “Cikáni totiž nemají v krvi touhu sebrat vám vaši zemi a všechny vás vyvraždit, muslimové ano” - ale pokud vím, tak těmto muslimským touhám se v případě kosovských Albánců vyšlo vřele vstříc včetně vojenské podpory - a když to Češi patřičně kvitují http://www.novinky.cz/clanek/138576-cesi-maji-stale-nejradeji-slovaky-nejhur-dopadli-kosovane.html , tak to mají průzkumníci za potřebu okomentovat “Tento stát, uznaný dosud jen některými zeměmi, byl zařazen do průzkumu poprvé a lidé jej chápou jako ohnisko neklidu, nestability, hrozbu konfliktu.”
Korán zakazuje získávat konvertity násilím a úplatky, ale je pravdou, že zvláště od Cařihradu vzdálení místodržící si často počínali svévolně. Podle muslimské víry se každý rodí jako muslim a teprve výchovou se stává případně křesťanem či židem, tj. málo věřícím. Jako polyteista nebo ateista je pak úplně na odpis.
39 Radola // Apr 27, 2008 at 2:07
Okoun:máte pravdu,ostatně Duce měl za milenku Židovku,jistou Margharitte Sarfatiovou.
40 Petr G. // Apr 27, 2008 at 2:34
Udivený kolemjdoucí: Omlouvám se, asi jsem měl pro některé pomalejší jedince volit jiná slova. Mně nevadí Žid, který zavrhne sionismus a hanění svých hostitelů. Bohužel, zatím jsem neviděl žádnou iniciativu FŽO v tomto směru, ba naopak. Takže se moc omlouvám, ale jinak jserm to napsat nemohl a ani nenapíšu.
41 richard // Apr 27, 2008 at 4:46
To pozorovatel: muslimským touhám se vychází vstříc všude, nejen na Kosovu - můžeš si všimnout, jak hoši, co spešl tady naříkají nad utrpením Srbů na Kosovu (částečně mají pravdu i když Srbové si začali jako první) naříkají nad “utrpením” (neexistujícím) muslimů v Iráku, Afghánistánu, tzv. “Palestinců” atd. atd., jim muslimové nevadí kvůli Koránu a jim samotným, to jsou věci, které si ani nikdy nepřečetli, oni si je známkují stejně jako bolševici: jsi, muslime, antiUSA + antisemita = jsi náš kamarád, nejsi, muslime, takový = jsi náš nepřítel a “USraelský kolaborant”, ti samí týpci, co by chtěli “pomáhat bratrům Srbům” stejnou rukou chtěli pomáhat Ahmadínežádovi.
To Petr G: musím tě strašně zklamat, nejsem Žid, jsem Čech, byl bych velice rád, kdybych se mohl pochlubit tím, že mám v sobě geny tak inteligentního a vyspělého národa, jako jsou Židé a byl bych v takovém případě na to pyšný, ale mám smůlu, “árijský” původ neobelžu:)))
To Runner: Když v Paříži pálili mohamedáni synagógy, to dělali také “árijcům”:))) - pokud by zůstali jen u Židů ještě bys těm “negroidům, Turkotatarům a Semitům” zatleskal :)))- P:S: Turkotataři se ve Francií nevyskytují, za těmi musíš přes Rýn, do Vůdcovy vlasti, tam jsou jich milióny.
42 Pozorovatel // Apr 27, 2008 at 6:32
Srbové si začali už na tom Kosově poli, co ? Problémy začaly prakticky machometanizací Albánců, kteří jako křesťané byli se Srby zadobře - jediné “provinění” Srbů bylo, že po vypuknutí posledního povstání na ně vypustili dle hesla na hrubý pytel hrubá záplata i divočejší paramilitární milice http://www.svedomi.cz/svedomi/2008/mej_0803_o_diktature_v_sametu.htm .
To utrpení v USA a Izraelem obsazených zemích pochopitelně existuje a bylo by přinejmenším řádově menší, kdyby k tě akcím nedošlo - snad by se to dalo “omluvit” jakousi nadějí na zlepšení v budoucnu, ale o tom pochybuji.
Když jste tak nerad za to, že jste Čech (či jen Nežid ?), pak jste asi na nesprávném webu http://www.zvedavec.org/komentare/2008/03/2504-jazyk-sionismu.htm .
43 Andrej Draganov // Apr 27, 2008 at 7:46
Radola:Jo měl za milenku židovku,ale to byl ještě socialista a jistě si ji do postele nevzal právě proto, že tou židovkou byla. Židi se neměli za fašismu zle. Ale rok 1938 v Itálii už pro ně moc růžový nebyl. Byli ale jen vyřazeni z politického života, likvidováni nebyli.
44 Fon // Apr 27, 2008 at 12:47
„Poctiví“ talmudi a šábesmasóni rozbiehajú fašizmus, popravujú Slovincov, ubližovali Nemcom, vtrhli na bezbranných Etiópčanov, ako neschopáci prepadli Grécko, rozbesnili VeľkoAlbáncov a na Židov pozabudli.
45 Runner // Apr 27, 2008 at 13:45
To richar: Ríšo, hochu, ještě jsi mi nevysvětli, jak je to s těmi antisemitskými Araby?
A jak víš že se ve Francii žádní Turci nevyskytujou? Máš je přepočítané?
Prosím tě, Ríšánku, kolik těch synagog v Paříži ti antisemitští Arabové spálili? Já slyšel jen o autech, školách, obchodech a policejních služebnách. Že by nám média ty spálené synagogy zamlčela? Se divím - najednou taková skromnost :-)))
46 Petr G. // Apr 27, 2008 at 13:58
richarde, víš, někdo má ve zyku jenom klábosit na webové diskusi, přechytrale mudrovat o hovnu a dívat se, jak jsou Srbové nebo Íránci nebo někdo jiný těmi mocnými biti a tleskat tomu. Často různí srabové, kteří se bojí říct svůj názor, aby nedostali přes hubu.
TO MY NEJSME ! My nesedíme s rukama v klíně, my konáme!
Mimochodem, nespletl sis si to “neexistující utrpení muslimů” s někým jiným? Kdo tak rád prohlašuje, jak strašlivě byl pronásledován a různé Irvingy za polemiku zavírá do vězení? Nejsou to hlavně tví kámoši ze synagógy? Ty jsi taky takový Irving, akorát z opačného tábora.
A nebreč, že nejsi (prý) Žid. Chováš se stejně jako jejich sionistická větev - přesně dle hesla “Poturčenec horší Turka”. Tak dobrou noc, snad se ti bude zdát o tom, jak tě obřezali a přijali do IDF.
47 bernard m. // Apr 28, 2008 at 0:43
Pozorovatel: Je s podivem, že ta multikulturní sebranka postavila Kosovo vedle legitimních států, přestože Česká republika (zatím?) Kosovo neuznala!
48 panda // Apr 28, 2008 at 5:51
¨najednou je nekdo barbar kdyz sebere cedulky s terezina…
jindy jsou tu nazory ze v terezine se vlastne nic nedelo…
ostatne klasika..prizpusobovat svoje nazory tak jak se to hodi
49 Pozorovatel // Apr 28, 2008 at 10:12
Nevím , že by tady někdo zpochybňoval úmrtí 30 000 Židů v terezínském ghettu na ditzentérii a tyfus nebo řadu tam popravených českých vlastenců - to jste si asi s něčím spletl, Pando.
2 Bernard - Ano, je příznačné, jak servilně berou žurnalisté a vůbec mediální pracovníci “nezávislé” Kosovo za hotovou věc, i když by se ošívali takto se vyjádřit o Tajvanu, který je pro ně “odtrženecká provincie”, ačkoli se de iure komunistickým pučem “odtrhl” od legitimní Čankajškovy vlády zbytek Číny.
Ale vláda se kupodivu přes všechnu snahu zednářského knížete drží zpátky http://www.blisty.cz/art/39950.html .
50 bernard m. // Apr 28, 2008 at 12:32
Už i v Praze vystrkují růžky. Dnes jsem musel okřiknout dva Cikány, kteří hulili cigáro na eskalátoru metra.
51 Radola // Apr 29, 2008 at 14:02
http://www.youtube.com/watch?v=9JLyE-IYObE&feature=related
Leave a Comment