Napsal: Filip Fidelité
Nesčetné ekologické skupiny věnují po celém světě svou energii na záchranu vymírajících živočišných druhů. Přední média tyto snahy hlasitě podporují a většina z nás zatíná pěsti, když zjistíme, že slon africký je díky dobře organizovaným pytlákům na seznamu ohrožených druhů pro své tak žádané kly. A zatímco u televizních obrazovek voláme po zachování těchto živočichů, přímo před našima očima probíhá neméně závažné ohrožení jistého živočišného druhu, o kterém se vůbec nemluví.
Podle antropologů se živočich zvaný člověk (Homo Sapiens) dělí do tří základních kategorií. Europoidní, mongoloidní a negroidní. My, Evropané, patříme k první skupině a pro zjednodušení často říkáme, že patříme k tzv. bílé rase.
V historii našeho bytí jsme zanechali světu náš nezapomenutelný otisk. Naši předci stavěli chrámy v Řecku a v Egyptě, zatímco ve stejnou dobu jiní z našeho druhu sváděli boj s krutou přírodou evropského severu. Vedli jsme války a psali hry a básně. Naše samotná existence byla několikrát ohrožená, ale chuť žít nás přenesla přes všechna protivenství. Rozluštili jsme tajemství přírody a naučili se využívat její sílu. Prošli a propluli jsme celý svět. Prokopali jsme se téměř k jeho jádru a přišel i den, kdy jsme si náš svět dokázali prohlédnout z ptačí perspektivy a naučili se létat.
Vládli jsme světu a svět naší nadvládu respektoval. Ale čas slávy pominul. Tiše, bez zájmu světových představitelů, sdělovacích prostředků i nás všech, bílá rasa vymírá.
Když jsem nedávno narazil na internetovou stránku www.geohive.com, která shromažďuje globální data o světové populaci, bylo to jako číst kroniku pádu staré civilizace, jejíž dávná velikost se proměnila v prach. Shromážděná data sledují vývoj populace od roku 1950 do současnosti a odhadují její další vývoj do roku 2050. V této tabulce je tento vývoj názorně zobrazen.
Z těchto dat vyplývá, že v roce 1950 činila světová populace asi 2,5 miliardy. Bílá rasa byla dominantní v Evropě a ve Spojených státech pak tvořila podstatnou většinu, stejně jako v několika dalších zemích ve světě. Bílá rasa se na světové populaci podílela 27 procenty. Ačkoliv Asie měla v té době skoro třikrát více obyvatel než Evropa, černý africký kontinent byl na tom skoro opačně. Přesněji, v celé Evropě žilo 2,5krát více lidí, než v celé Africe.
V letech, které následovaly po konci druhé světové války, jsme byli svědky pádu kolonií a masové hospodářské pomoci tzv. rozvojovým zemím ze strany Evropy. Populační struktura se vlivem těchto iniciativ výrazně změnila. Stav populace planety Země se od roku 1950 zvýšil téměř 2,6krát na současných 6,6 miliard. Počet obyvatel Afriky, do které každoročně vedle evropských a amerických specialistů proudí biliony dolarů hospodářské pomoci, pak za tu dobu vzrostl více než čtyřikrát na současných 982 milionů.
A to je pravděpodobně více, než je ten nejoptimističtější odhad výše počtu bílé populace na celém světě. Fakt, že samotná Čína nebo Indie mají rovněž více obyvatel, než je všech příslušníků bílé rasy na světě dohromady, rovněž stojí za povšimnutí. Vždyť asijská populace za posledních šedesát let vzrostla skoro třikrát na konečných 4,1 miliard a poměr bílé rasy tak vůči zbytku světa klesl z nedávných 27 procent na 13-14 procent.
Naše hospodářská a vojenská podpora je jedním z faktorů, které zapříčinily tak vysoký populační boom v Asii a Africe. Jak naproti tomu vysvětlit stagnaci evropské populace? Může za to degenerativní feministická ideologie emancipace, která ničí rodinu jako základní stavební prvek rasy? Může za to fakt, že miliony zdravých, mladých dívek, dávají přednost kariéře před svou rolí matky? Je vinen systém, který nás zaplétá do úrokového otroctví hypoték a kreditních karet a vytváří tlak na rodiny, které jsou závislé na dvou platech a žena si nemůže dovolit více než jedno dítě, když přitom k pouhému udržení stavu populace je nutné, aby každá rodina měla minimálně dvě děti? Ať je pravda kdekoliv, fakt je, že naše rasa umírá.
Odhad světové populace pro rok 2050 vypadá jako scénář katastrofického filmu, v němž potomci Aristotela a Karla Velikého hrají hlavní roli. Z 9,2 miliard lidí totiž budeme tvořit jen necelých 9 procent! A z vývoje čísel je zřejmé, že toto číslo bude dále klesat. Také můžeme předpokládat, že ve vlastních zemích se staneme trpěnou menšinou, jejíž práva budou kdykoliv demokraticky přehlasována neevropskou většinou. A to je představa, ze které běhá mráz po zádech.
Co dělat, tázal se Lenin ve svém známém spise. Jisté je, že svět je přelidněn a zdroje potřebné k našemu životu nejsou nevyčerpatelné. Očekávejme nedostatek pitné vody, nedostatek potravin a nedostatek pohonných hmot. Dojde k mohutné migraci z nejvíce přelidněných míst, tedy hlavně z Afriky, do míst přelidněných méně, tedy do Evropy. Pokračování tohoto scénáře je noční můrou, která je však pravděpodobnější než cokoliv jiného.
Budeme jen dál nečinně přihlížet našemu konci?



43 responses so far ↓
1 LJM // Jun 10, 2006 at 4:01
Jsem pro, aby španělským, italským či řeckým pohraničníkům občas “selhal kulomet”, aby sem tolik té verbeže nemohlo proniknout. Multikulturalismus je nemoc bílé rasy a nemocí Evropy. Je to systematická sebevražda. Jsem pro Evropu národů, Evropu evropských národů, které by žily ve svých domovských zemích v míru a pokoji, aniž by je ohrožovaly bandy barevných přistěhovalců. Evropské země se vzdaly po válce svých kolonií v Africe a Asii a ponechaly jim nezávislost. Za odměnu z těchto zemí k nám proudí každoročně statisíce imigrantů, kteří však pro naše země nejsou žádným přínosem, ba naopak! Evropa bílým!
2 TBJ // Jun 10, 2006 at 4:36
Ano! Evropa bílým! A koukejme repatriovat taky ty bílé z Ameriky, Afriky, Asie a Austrálie. Ať je každý hezky tam, kam patří!
3 Norikazu Okamoto // Jun 10, 2006 at 6:33
TBJ, ty seš ale vocas
Jo, tohle je klasickej argument jisté skupiny lidí. Připadá ti nemožné vracet svět o čtyřicet let zpátky, ale o čtyřista let, to jo. Já bych se nikam nevracel. Není potřeba přijatelný stav odvozovat od doby naší největší slávy (začátek 20. století). Vzal bych současné rozložení sil. Prostě bych v každé zemi nechal pouze dominantní etnikum (pozor, bílá rasa jsou i Arabové, Indové …., ale ok, pro zdejší účely můžem brát bílý jako synonimum pro evropský) a to vzhledem k současné situaci
Bílá by pak byla Amerika na sever od Rio Grande, Evropa, Rusko a Austrálie. Vím, že bych tím obětoval třeba Jižní Afriku a velkou část Jižní Ameriky, kde běloši už kdysi zapustili taky kořeny, ale tyhle repatrinty by bylo možné přijmout. Otázka míšenců je složitější ……….. hmmmm ….. a teď dost fantazií ……. situace je zoufalá, myšlení lidí ještě zoufalejší, pochybné ideologie nás dusí a lidi si to ani neuvědomují. Kniha “Smrt Západu” od P. J. Buchanana to vystihuje – a popisuje viníky a naznačuje cestu. Osobně se upínám spíš k vlastenectví a rodině než křesťanství, ale obecně to beru jako tři pilíře, z nichž v současnosti nás už nepodpírá ani jeden.
4 Jakub // Jun 10, 2006 at 9:52
No jo, také nás vidím jako ohrožený druh.
5 P.P. // Jun 10, 2006 at 10:07
Je to docela na komoru. Dovolil bych si doplnit jednu myslenku. Duvod toho strasneho prelidneni v Africe je Evropska medicina, ktera zde byla zhruba pred 100 lety implementovana. Na tento problem zalozili lide jako Dr Schweitzer. Mysleli to nepochybne dobre (ve sve dobe), ale jak je psano cesta do pekla je dlazdena nejlepsimi umysly. Pokud ma africka zena 12 deti a z toho 8 zemre pred dosazenim jednoho rku zivota je to desne, ale pokud zde zavedeme medicinu, ktera dokaze toto cislo zmensit na zlomek a zaroven nezajistime, ze tato zena bude mit maximalne 3 deti tak je zadelano na pruser. S tim poklesem poctu bilych bych to tak tragicky nevidel KDYBY ZAROVEN NEBYLA IMIGRACE BAREVNYCH. Vubec by mi nevadil cesky stat kde by v nasi kotline bydlelo milion bilych + nula barevnych. Kolik je udrzitelny stav lidi, kteri muzou zit z udrzitelnych zdroju, t.j. bez plundrovani uhli, dovozu ropy a zemniho plynu a kteri jsou schopni se dobre a pohodlne uzivit ze zemedelske produkce, kterou dokazou Cechny nabidnout aniz by se plundrovala i priroda? Nevim ale tipnul bych to tak na milion. Takze kdyby populace v pohode klesala tak 200 – 300 let na ten milion bylo by to O.K. ALE BEZ IMIGRACE.
6 alexej // Jun 10, 2006 at 10:45
Je tu ještě jeden nezmíněný problém a to vnitřní slabost evropské civilizace. My už se bojíme nahlas říci, že jsme bílí, bojíme se přemýšlet o “zakázaných” tématech jako je imigrace, potraty, vymírání. A i když už o tom někdo přemýšlí, tak drtivé většině to je jedno. Občas mívám takový pocit, že naše rasa je už prostě určena k vyhynutí. Když sami nechceme přežít, tak co tu budeme pohledávat?
7 Honza // Jun 10, 2006 at 10:45
Máte zajímavé ůvahy.Ale ty fakta jsou žalostná.Je pouze na nás jak si Bílá Rasa dokáže ubránit své území a postavení.Je dobře že se o tom mluví.Nejsme tak slabí jak nás lžihumanisti dělaj a k našemu pádu hojně přispívaj.
8 LJM // Jun 10, 2006 at 12:35
Nejhorší je, že my už se k té europoidní, či bílé rase nesmíme ani hlásit. Pokud černoši založí nějakou organizaci, je to v pořádku. Oni se sami kolikrát titulují slovem “negře”. My nesmíme nic, všude musíme všem nebílým a nekřesťanům všechno dovolit, stavby mešit, pozitivní diskriminace, kvóty černých a homosexuálů v podnicích a firmách apod. V rozvojovém světě toto neexistuje. V muslimských zemích žádné kvóty na křesťany neexistují, v Africe neexistují žádné kvóty na bílé zaměstnance, prostě nic takového. Je to nehoráznost!
9 LJM // Jun 10, 2006 at 12:37
Ještě něco: Ať si každý žije na svém kontinentě a ve své zemi. Ať každý dodržuje zvyky té druhé země. Kdo se nedokáže přizpůsobit, ať táhne pryč!
10 Norikazu Okamoto // Jun 10, 2006 at 17:46
Pro P.P. bych jen podotknul, že při dnešní míře vymírání by se bez imigrace náš stát, alespoň podle civilizovaných norem, velmi brzo zhroutil. Tím neříkám, že je nutné to “zachránit” imigrací. ((( Pokud je něčeho dobrého málo a vy to ještě ředíte, tak je to obecně celé k ničemu. Je potřeba prostě mít děti. Bez těch to prostě nejde. Žvást ve stylu “nebýt imigrace, tak je Čechů jen tolik a tolik”, mě dokáže pěkně vytočit. Čechem se člověk může pouze narodit. Čech vietnamského původu, to je prostě nesmysl. ))) To chraň Bůh! Ale z ekonomického hlediska (pozor ale třeba na rizika bezpečnostní) by totiž problém nebyl ani tak ve velikosti jako ve struktuře populace. Společnot, v níž bude podkritický poměr práceschopné populace vůči populaci seniorské, se ekonomicky zhroutí. Cena práce bude enormní, z důchodců budou nuzáci a tlak na levnější pracovní sílu z jejich strany povede ke snahám vpustit do země imigranty. Dnes, v době nebývalého hmotného blahobytu, jsou lidé sobečtí a pohodlní a nemají ani vlastní děti. Myslíte si, že tahle generace ve stáří prozře a na stará kolena obětuje svůj životní standart pro blaho národa? Něčeho, co nikdy nectili? Opakuji naposledy, bez dětí to nepůjde. A aby nedošlo k mýlce, porodné je cestou do pekel! Tudy to nepůjde.
11 Jojo // Jun 10, 2006 at 23:28
Jsem přesvědčen, že brzy přijde nějaká katastrofa, která spoustu věcí vyjasní. Protože pokud demoliberální systém opravdu něco umí, tak je to produkce katastrof dříve nepředstavitelných rozměrů.
12 ivanka // Jun 11, 2006 at 5:42
no já jsem svojí povinnost už splnila. Mám dvě krásný děti a když bude mít manžel dál dobrou práci pořídím si další…
13 V.Neckář jewnior // Jun 11, 2006 at 13:29
Norikazu Okamoto: Z těch vašich komentů mám dojem že kromě toho P.J Buchanana jste toho už moc nepřečetl.
14 Norikazu Okamoto // Jun 12, 2006 at 6:00
V. Neckář jr.: Asi bych na to, jako na osobní útok, neměl reagovat. Myslím ale, že daná kniha velmi dobře vystihuje podstatu problému, proto ji tak hojně zmiňuji. Jste asi pozorný čtenář mých příspěvků, takže právem získáváte pocit, že se v některých věcech opakuji. Většina lidí si ale pravděpodobně nějakou moji poznámku přečte třeba jen jako jedinou. Když si vzpomenu na články pana Emanuela Mandlera, který zamotá nářek nad údělem Sudeťáků do každého tématu, a stále mu to MF Dnes tiskne, tak snad ani já, navíc v této internetové džungli, nemusím použít každou větu jen jednou. Nevidím důvod se zde “chlubit” s tím, co všechno jsem poslední dobou přečetl. Ale svědomí mám klidné. Snad jedině abych vás popíchnul … právě čtu knihu “Tabu v siciálních vědách” od Petra Bakaláře. Upřímně přiznávám, že jakožto na důkladně onálepkovanou jsem se na ni docela těšil. Stejně jako u “Smrti Západu”, i tady vidím různé nedostatky a celkově vše beru s velkou rezervou, ale jako inspirace pro další úvahy to rozhodně stojí za přečtení. Jen tak mimochodem, četl jste tyto dvě knihy? Pokud ano, co na ně říkáte vy? A napadá vás nějaká kniha, která by alespoň velmi zhruba, ale přece jen uspokojivě, vystihovala váš náhled na svět? Předem díky za odpovědi.
15 brux // Jun 12, 2006 at 6:51
no rozhodně to fakt nezmění porodné..(navíc těm co se o děti nestaraj),ale např místo všech těch táboru pro cizince postavit pár blbejch paneláku?mě a dost mladejm by to rozhodně pomohlo,ale co proč zachovat vlasní národ když je tolik cizincu co to vezmou a nanic nebudou s touto zemí mít žádnou soudržnost(za kus žvance poslechnou kohokoli).to je věc kterou všici cejtíme a také že neumíráme kuli lenosti či neznalosti politiku,ale že to je plán!takže nejdřív tu musíme změnit vedení jinak ….
16 Jojo // Jun 12, 2006 at 8:27
Norikazu Okamoto : Pojďme nadhodit každý pár knížek, nemusí být vždycky v překladu. Bude to jistě zajímavé.
Začínám. Tak co třeba Ersnt Junger: Der Kampf als inneres Erlebnis. (Válka jako vnitřní prožitek, první vydání 1922).
17 V.Neckář jewnior // Jun 12, 2006 at 12:56
Norikazu Okamoto: TSV snad vyšlo už někdy v roce 2003 to jste se k tomu teda dohrabal brzo. Já dobře znám obě knížky Bakaláře jsem si i koupil ale je to krajně zaujaté jednostranné (Pat Buchanan i Bakalář) směsice pravdy a různých polopravd.
Jestli se ptáte na knížku “která by alespoň velmi zhruba, ale přece jen uspokojivě, vystihovala můj náhled na svět” tak nevím co bych na to odpověděl toho je plno třeba Štastný Jim od Kingsleyho Amise, Kdo chytá v žitě od J.D Salingera, Hlava XXII od Hellera. Poučení ze španělské války od Orwella a nejvíc asi Cesta ke svobodě od Tandzina Gjamcho vydala Pragma 1997. Z filmů montypythonovský “Smysl života”.
18 V.Neckář jewnior // Jun 12, 2006 at 13:29
Jojo: Tu Jungerovu knížku jsem nečetl ale z toho co jsem o ní slyšel tak je to vlastně něco podobného jako “Na Západní frontě klid” ale napsané poněkud z jiného pohledu. V české literatuře jsou takovými antipody “Němá Barikáda” a “Zbabělci”. Za sebe jen dodám že dávám přednost realismu před patosem takže ji mi bližší Remarque než (zřejmě) Junger a Škvorecký než Drda.
19 AKW // Jun 12, 2006 at 16:42
Když už tu máme ROI (Cikánská občanská iniciativa) a pod. Co takhle založit Gadžovskou občanskou iniciativu? Jistě že by se do nás hned pustila televize Hovna a další věrohodná media, ale možná by to stálo za to.
20 Pozorovatel // Jun 12, 2006 at 18:14
Bakalářovy knihy jsou především kompilátem politicky nekorektních nebo jen liberálům nepříjemných nejen teorií, ale především fakt. V TSV mohlo dojít k určitým nedostatkům vzhledem k nutnosti jejich zestručnění a zhuštění. Ale Psychologie Romů, které se dostalo už “připravené” krajně nevraživé kritiky od novinářských šmoků, kteří ji nejspíš vůbec nečetli, se sestává výhradně z citací seriozních průzkumů tohoto etnika z dob, kdy se ještě mohly provádět a nic podstatného se jí tudíž vytknout nedá.
21 V.Neckář jewnior // Jun 12, 2006 at 19:46
Pozorovatel: Bakaláře je ale taky svým způsobem liberál viz jeho postoje k potratům, homosexualitě etc to že jeho názory jsou politicky nekorektní s tím není v kontradikci.
22 Jojo // Jun 13, 2006 at 2:06
Der Kampf als inneres Erlebnis je především filozofická záležitost. Zřejmě máte na mysli nejslavnější Jungerovu práci V ocelových bouřích – ta je výborná PŘEDEVŠÍM pro svůj naprostý realismus, pro střízlivý pohled na válku. To naopak mně přijde Remarque ujetě patetický. Jeho hlavní hrdina působí jako přecitlivělá plačka, Junger jako voják, plnící si své povinnosti. Pro Jungera neexistuje nic než válka, není pro něj žádné “předtím” a nepřemýšlí, co bude “potom”.
23 Jan Maloušek // Jun 13, 2006 at 6:12
No, Remarque ani Škvorecký podle mne vůbec nejsou špatní; ale že by byl Paul v “Na západní frontě klid” plačka, to bych neřekl.
24 Jojo // Jun 13, 2006 at 6:21
Ve srovnání s Jungerem ano. Nad vším přemýšlí, všechno to rozebírá, když zapíchne chlapa v kráteru, způsobí si tím doživotní otřes. Junger zabíjí lidi jak na běžícím páse – granátem, pistolí, puškou – a jen když zabije mladičkého osmnáctiletého kluka, napíše “cítil jsem jisté pohnutí”; jenže za vteřinu běží útok dál a autor zabije během pár minut ještě několik dalších Angličanů…
25 Jan Maloušek // Jun 15, 2006 at 10:30
Doporučuji “Vojákem pražského sboru” od E. E. Kische. Poměrně zajímavé – a zřejmě i poměrně autentické – čtení.
26 Jojo // Jun 15, 2006 at 13:40
To je z té srbské fronty? Zajímavá věc.
Ostatně první světová válka mi vůbec připadá jako poslední a největší vzepětí sil evropských mužů.
27 radola // Jun 19, 2006 at 3:32
Skončíme jak Etruskové…
28 Kamila // Jun 25, 2006 at 13:39
Heterozni efekt to vyresi. Bila rasa uz je tak zdegenerovana, ze se potrebuje nakrizit s jinyma. Tim se vsechno vyresi a nevyhyneme.
29 lackof // Jun 27, 2006 at 8:56
za par desítek let tu budou vladnout barevní a vy stím nic neuděláte jednu vec ale můžete ,,SA STÍM SMÍŘIT,,,HA HA HA HA
30 honziq // Jun 28, 2006 at 13:22
a v čem je problém? jestli na to bílá rasa nemá, ať s pánem bohem vymře…to je totiž taky sociální darwinismus a díky bohu, že se dnes nejeví tak jednostranně, jak si ho vykládal třeba největší zločinec dějin Adolf Hitler. A jestli budou, jak vy říkáte, “barevní vládnout”? Dobře nám tak! Nezávislost koloniím nevyvažuje ani v nejmenším všechno bezpráví na barevných v minulosti, sedadla v autobusech s cedulkou “coloured”, apartheid, genocidu indiánů a mnohem víc….tohle všechno chcete morálně odčinit vrácením nezávislosti pár zemí? To je nesmysl. Bílá rasa je vinna a dostává, co jí patří. A to prosím říkám, ačkoliv jsem bílý sám..
Je mi na druhou stranu ale zle už z toho, že musím pro jakoukoliv “diskusi” přistoupit na vaší omezenou “my-oni” rovinu uvažování….z hledicka antropologického jde totiž možná o tři základní rasy, ale pořád o týž živočišný druh! Který rozhodně nevymírá…
31 Slovano-germán // Oct 25, 2007 at 17:58
Smazáno pro vulgaritu a hloupost. Admin
32 tomash // Dec 27, 2007 at 11:12
souhlasim a diky honziqu, máme máslo na hlavě. Liberalismus by se sice neměl uzavírat a tabuizovat protichůdné otázky, ale když ted skinheadi symbolicky pohřbívali svobodu slova, jedná se prostě o demagogii, a je třeba si uvědomit, že rozlišit tu hrnici je těžké. Fakt nejsme žádný chudáci…kdo se tak v evropě cítí, má asi nějáké jiné problémy, a v první řadě jsme lidé…vize některých, o blahobytné Evropě, a Africe, ve které umře deset dětí z dvanácti…za takovou “bílou rasu” opravdu “děkuji”… Pokud mám bejt vlastenec, tak tohle fakt hrdý nejsem a nebudu
33 michelle // Apr 4, 2008 at 14:52
Rada bych se zeptala..je zde zminovana kniha od E.E.Kische/Vojakem prazskeho sboru…nevite kde by se dala kniha sehnat.Dekuji
34 Petra // May 14, 2008 at 9:20
Je mi opravdu smutno videt zaslepenost a majetnictvi, ktere v sobe bila rasa nosi. Ac jsem jejim prislusnikem…je mi zle z nasi namyslenosti a odveke panovacnosti. Snad jen zbyva modlit se za vas, kdo nechcete zadne hladove pristehovalce, aby jste se sami nemuseli jednoho dne stehovat a zadat o pomoc tam, kde vas nechteji. Kdy konecne otevrete oci a poznate srdcem, ze jsme vsichni JEDNO. Na barve kuze nezalezi…a pokud nekomu ano a vic nez na soucitu….to opravdu lituji…
35 Mad // Nov 2, 2008 at 19:06
boze to je otras . Kurva sak o chvilu nebude ani jeden beloch. Hlavne ze sa tu cpu setci cernosi a sikmooki. Presne si yslim ze bieli uz maju pomali menise prava ako ostatny nieco by sme mali robit….
36 Anonymous // Nov 13, 2008 at 22:27
Měly by jsme především uzákonit úplnou rovnost mezi všemi v naší zemi aby nebyly zvíhodnováni ti co na to nemají právo myslím tím ty kteři skoro nikdy nepracovali a přesto chodí pro potporu a když jí nedostanou tak stopí takovou scénu a vykřikují “že je to rasismus” a tak podobně dělají psychycký nátlak na paní za přepážkou ktérá po půlhodínovém tijátru nakonec ustoupí pod nátlakem že jí dají k soudu jež by ona zdřejmě nevyhrála a takhe to pokračuje dál a dál….proto kdyby sme si byly všichni uplně rovni tak by nedostali nic a to byste viděli jak by rychle odcházeli z naší země jelikož by nebyli schopni uživit sebe a (např.) svých šest harantů. Dále si myslím že by pomohli k většímu počtu narozených bílích dětí dobře mířená propaganda a masáže masmédií ktéré by měly určitě do pěti let daleko větší uspěch než dosavadní řešení této situace. A vůbec celkově si myslím že by celou tuhle situaci vyřešil snad jen jediný schopný muž kterému by byla dána dostatečná kompetence na veškéré tyhle problémy a ktérý by byl samozřejmě kdykoli odvolatelný.
37 ondra // Nov 13, 2008 at 22:28
ja se zapoměl podepsat
38 Raziel // Nov 16, 2008 at 19:34
Nechci hodnotit. Jenom bych rád zmínil, že z hlediska antropologie jsou všichni Arabové, Indové atd. příslušníky europoidní, tedy “bílé” rasy. Její vymření tedy zcela jistě nehrozí. Navíc v současné době dochází k masivnímu mísení různých etnik, takže ve výsledku bude stát jedna jediná rasa, která bude kombinací současných tří. Těžko říct, která současná rasa bude mít na vzhledu lidí za x let největší podíl.
39 ondra // Nov 16, 2008 at 23:22
Já pochopitelně vým že arabové a tak podobně patří mezi nás, ale je také potřeba brát ohled na to že mají úplně jinou mentalitu než národy evropy, my v evropě patříme k tvdému jádru který se podílel z drtivé většiny na pokroku a kultůře i když ostátní mají také svou kultůru a i své pokroky a jistě také nádhernou architekturu (jelikož jsem ze stavební průmyslovky tak něco málo vím i např. o arabské architektůře která byla velmi vyspělá ale taktéž z časti vycházela z řimské architektury) troufám si říct že v některých etapách byly jiné kultůry daleko vyspělejší něz naše,ale později se ukázalo že jsme lepší jelikož oni se zastavili ve vyvoji a byly jsme to my kdo pokračoval z toho vychází pochopitelně ten důsledek že jsme byly schopni podmanit si většinu světa.A až tu tedy bude jedna rasa (tak jak předpovídá Raziel) tak to bude špatně jelikož to v nás co nás tisíciletí hnalo neustále vpřed postupně vymře, tato nová rasa bude schopna jěště asi nekolik set let nést tuto civilizaci (jako nositelka) ale potom ta civilizace jak ji známe dnes zanikne, jelikož zmizí puvodce této kultury.
40 Daniel // Nov 30, 2008 at 15:30
Příliv černochů do Evropy je trestem za kolonialismus!
41 Mirek // Nov 30, 2008 at 16:26
Daniel: Reknete, kdo nas tedy tresta? Z jakeho titulu? A jak je trest provaden? Popiste nam jeho prubeh, diky.
42 Monika // May 10, 2009 at 19:23
Co je to tu za příšernou diskusi? Vy jste se myslím všichni pomátli na rozumu. Některé názory, typu ” Jsem pro, aby španělským, italským či řeckým pohraničníkům občas “selhal kulomet”, jsou fakt příšerné. Bez ohledu na rasu jsme všichni především LIDÉ!!! Nechápu tedy, jak vůbec můžete vypustit takovou myšlenku!!!!
43 Rys // May 11, 2009 at 11:41
Já zase nechápu proč jsi teda čtete pro vás tak příšernou diskuzi? Ano jsme všichni lidé, to vám nikdo nebere. Ale je načase aby vám spadly vaše růžové brýle a podívala se na svět a lidstvo trochu realističtěji. ..
Leave a Comment